En vanmiddag binnen gekregen ! Geen tracking info via DHL, btw.MEN-O schreef op woensdag 26 december 2012 @ 11:36:
23 dec 20:00 Besteld via Aliexpress en zag vanmorgen een mail van vannacht en :"The supplier has shipped your order." (Wtf. !)
Overigens heb ik $ 229.74 (+/- € 175,-) inc verzenden via DHL betaald.
Ik heb de centjes netjes overgemaakt naar Mixeshop, maar de bestelling blijft nu al meer dan een week op 'pending' hangen.
[ Voor 9% gewijzigd door Driftkikker op 02-01-2013 20:16 ]
Je kan een mailtje sturen naar linda at mixeshop.com met uw ordernummer en eens vragen wat het probleem juist is ?
Al gedaan naar sales@. Aaargh. ik wil die telefoon!argon007 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:18:
Je kan een mailtje sturen naar linda at mixeshop.com met uw ordernummer en eens vragen wat het probleem juist is ?
je doet je naam eer aanDriftkikker schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:33:
[...]
Al gedaan naar sales@. Aaargh. ik wil die telefoon!![]()
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Stel ik haal hem bij Lighttake of priceangels voor 140-145 euro en ik krijg de volle laag (doaune, inklaring alles) hoeveel ben ik dan kwijt? En is de kans groot?
druk en typefouten voorbehouden
Hehe rot is datDriftkikker schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 20:16:
Ik heb de centjes netjes overgemaakt naar Mixeshop, maar de bestelling blijft nu al meer dan een week op 'pending' hangen.
Check de site van de douane? Zoek op GoT?lutkeveld schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:09:
Stel ik haal hem bij Lighttake of priceangels voor 140-145 euro
en ik krijg de volle laag (doaune, inklaring alles) hoeveel ben ik dan kwijt? En is de kans groot?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik heb hier na 12 dagen wachten de G3 binnen gekregen een super mooi toestel, het is dan ook mijn eerste smartphone. Ik heb hem in China bsteld er zaten documenten op het paket geplakt dat de waarde 20 euro bedroeg, waarschijnlijk daarom geen invoer enz. hoeven te betalen. Ik ben nog opzoek naar een passend hoesje maar nog niks kunnen vinden, als iemand iets weet hou ik mij aanbevolen.
Als je via DHL laat leveren dan is de kans groter (maar zeker niet 100%) dan via airmail.lutkeveld schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:09:
Stel ik haal hem bij Lighttake of priceangels voor 140-145 euro en ik krijg de volle laag (doaune, inklaring alles) hoeveel ben ik dan kwijt? En is de kans groot?
Reken op ongeveer 30 euro als je DHL gebruikt.
Nee, nog steeds op pending. Heb net maar een mailtje gestuurd naar verschillende e-mail adressen.Kevin26 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:35:
[...]
Hehe rot is datinmiddels al wel verzonden?? Heb gister rond 12 uur besteld en bij mij staat hij op 'Processing'... moeten een beetje opschieten daar! Grr. haha.
Ik had gisteravond rond 9 uur ook even gebeld, beetje klooien met het juiste nummer maar uiteindelijk ging ie over. Was alleen het tijdsverschil vergeten. Belde een chinees uit z'n bed die mompelde dat het '3 o'clock' was waarna ie 'm er op gooide.
Verwijderd
Kan iemand mij helpen met het volgende?
Ik heb gisteren een jiayu g3 besteld bij mixeshop, maar als ik bij order kijk staat er geen. Als ik bij paypal ga kijken blijkt da die wel betaald is.
Iemand een antwoord?
Ik heb gisteren een jiayu g3 besteld bij mixeshop, maar als ik bij order kijk staat er geen. Als ik bij paypal ga kijken blijkt da die wel betaald is.
Iemand een antwoord?
De mensen van Mixeshop al benaderd?
Ik zie trouwens dat die daar duurder is geworden dan dat ik 'm had besteld, jammer
Zijn er nog meer winkels waar die op voorraad is, waarbij die minder dan $175,00 kost, can't find them!
Ik zie trouwens dat die daar duurder is geworden dan dat ik 'm had besteld, jammer
Zijn er nog meer winkels waar die op voorraad is, waarbij die minder dan $175,00 kost, can't find them!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik heb een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord. Ik denk dat toen mijn computer uitviel ik mijn order niet heb bevestigd.CLB schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:01:
Ik dacht bij banggood dat je hem ook voorraad kon krijgen voor 154 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2013 16:38 ]
Vandaag de G3 van Banggood binnen gekregen! Geen extra kosten 
Vond wel dat de telefoon slecht verpakt was. De doos van de telefoon zat in een grote bubbelenvelop. Er zat verder geen bescherming om de doos heen. De kartonnen beschermhoes is op de hoeken wat ingedeukt, maar ik kan verder geen beschadigingen zien.
Dit stond op het aangifte formulier:
Detailed description of Contents: 1x MP4 player
Value: USD 21.17

Ik heb nergens om gevraagd! Banggood +1!
Telefoon is grooooot vergeleken met mijn Legend, maar voelt echt goed aan. Ziet er ook zeer goed uit! En dat voor 187 dollar.
Vond wel dat de telefoon slecht verpakt was. De doos van de telefoon zat in een grote bubbelenvelop. Er zat verder geen bescherming om de doos heen. De kartonnen beschermhoes is op de hoeken wat ingedeukt, maar ik kan verder geen beschadigingen zien.
Dit stond op het aangifte formulier:
Detailed description of Contents: 1x MP4 player
Value: USD 21.17

Ik heb nergens om gevraagd! Banggood +1!
Telefoon is grooooot vergeleken met mijn Legend, maar voelt echt goed aan. Ziet er ook zeer goed uit! En dat voor 187 dollar.

Dat is inc. verzendkosten?
Ja, shipping was gratis
Eerst 2,5 maand gewacht op Lighttake. Daar had ik er 2 besteld voor 165 dollar. Toen dat niet door ging heb op 21 december bij banggood besteld.
Inmiddels is ie een dag of twee naar 'processing'. Duuuuurt lang!Driftkikker schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 01:45:
[...]
Nee, nog steeds op pending. Heb net maar een mailtje gestuurd naar verschillende e-mail adressen.
Ik had gisteravond rond 9 uur ook even gebeld, beetje klooien met het juiste nummer maar uiteindelijk ging ie over. Was alleen het tijdsverschil vergeten. Belde een chinees uit z'n bed die mompelde dat het '3 o'clock' was waarna ie 'm er op gooide.
Via mistertao? 163 dollar ex fee en shipping. Met de 10% bonus bij een nieuw account hoeft het niet zo veel duurder dan die $163 te zijn. (voor hulp bij bestellen kan je altijd even dm' en)CLB schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 16:01:
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
28 december bij Banggood besteld.
Departured at 2012-12-29 19:28:06 from Flytexpress Sorting Center location.
Tracking via Deutsche Post: The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Jan 6, 2013 to be forwarded to Netherlands.
Ik had een RX....DE nummer gekregen maar geen werkende link naar een tracking site. Door oplopende datums in te vullen op de tracking site van Deutsch Post kwam bovenstaande status naar boven.
Ben benieuwd hoelang het nog duurt van Frankfurt naar mijn brievenbus.
Update status:
Mon, 07.01.2013 19:17 --, The shipment has arrived in the destination country
Wed, 09.01.2013 07:28 --, Shipment is prepared for customs clearance in country of destination
Is de laatste een
of een 
11-01: Waarschijnlijk het laatste.. status is onveranderd. Zal wel een brief krijgen voor de douane
waarmee het voordeel van freeshipping t.o. DHL weer teniet gedaan wordt.
11-01 14:15: Jawel een brief van TNT of ik de factuur even wil opsturen. Grrr!
13-01: status op postnl: bezorging op maandag
14-01: status op postnl: bezorging dinsdag 14:00 - 17:00
15-01: status op postnl: bezorging onbekend
en dat ligt niet aan de sneeuw aangezien het pakje dat ik zelf verzonden heb vanmorgen al wel weet wanneer het bij de nieuwe eigenaar aankomt. 
16-01: status op postnl: bezorging 17-01 14:00 - 16:00 zal het dan toch nog gaan gebeuren
Weliswaar met een extra te betalen bedrag maar da's part of the deal...
17-01 15:45 afgeleverd. 43,- armer en een G3 rijker!
Tracking via Deutsche Post: The item was handed over to the International Logistics Center Frankfurt on Jan 6, 2013 to be forwarded to Netherlands.
Ik had een RX....DE nummer gekregen maar geen werkende link naar een tracking site. Door oplopende datums in te vullen op de tracking site van Deutsch Post kwam bovenstaande status naar boven.
Update status:
Wed, 09.01.2013 07:28 --, Shipment is prepared for customs clearance in country of destination
Is de laatste een
11-01: Waarschijnlijk het laatste.. status is onveranderd. Zal wel een brief krijgen voor de douane
11-01 14:15: Jawel een brief van TNT of ik de factuur even wil opsturen. Grrr!
13-01: status op postnl: bezorging op maandag
14-01: status op postnl: bezorging dinsdag 14:00 - 17:00
15-01: status op postnl: bezorging onbekend
16-01: status op postnl: bezorging 17-01 14:00 - 16:00 zal het dan toch nog gaan gebeuren
17-01 15:45 afgeleverd. 43,- armer en een G3 rijker!
[ Voor 72% gewijzigd door mpx200_05 op 17-01-2013 17:12 . Reden: update van status ]
Ik heb mijn tweede besteld bij Banggood op 18-12. Verstuurd op 21-12, aangekomen in NL op 04-01 en op 07-01 bezorgd. Drie weken valt dus nog wel mee.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Ik heb de mijne vorige week zondag besteld bij Mixeshop; betaald via PayPal, gelijk bevesting van de bestelling en binnen 48u (op nieuwjaarsdag) verstuurd via DHL. Donderdag (4 dagen na bestellen) stond de koerier al aan de deur (alleen was ik er niet
), uiteindelijk vrijdag in ontvangst genomen en geen inklaringskosten betaald 
Ik had voor 188eu het toestel met screenprotector en (rubber) beschermhoes, met verzendkosten en 'paypal fee' erbij kostte ie me 225$, zo'n 173eu. Erg netjes en een supertoestel (zeker voor die prijs)!
Ik heb 'm vooral gekocht voor de dual-sim mogelijkheid, dat bevalt erg goed!
Ik had voor 188eu het toestel met screenprotector en (rubber) beschermhoes, met verzendkosten en 'paypal fee' erbij kostte ie me 225$, zo'n 173eu. Erg netjes en een supertoestel (zeker voor die prijs)!
Vandaag is de G3 voor m'n broer, 26 dec besteld bij banggood.com, binnengekomen.
Hij zit behoorlijk op zijn centen, dus is blij dat ie een toestel met deze specs voor 158 euro heeft kunnen kopen. Volgende toestel verwacht ik over een paar dagen...
Best leuk om een paar mensen aan de G3 te kunnen helpen.
Hij zit behoorlijk op zijn centen, dus is blij dat ie een toestel met deze specs voor 158 euro heeft kunnen kopen. Volgende toestel verwacht ik over een paar dagen...
Best leuk om een paar mensen aan de G3 te kunnen helpen.
Worden ze door TNT bezorgd als Banggood ze verzendt met Deutsche Post of met een andere pakketdienst?
antwoord: PostNL
antwoord: PostNL
[ Voor 9% gewijzigd door mpx200_05 op 14-01-2013 17:30 ]
De Deutsche Post is gewoon net zoals TNT/PostNL de normale briefpost dus kleine pakketjes die ook door de brievenbus passen. Dus er zal dan wel een gelijke bezorgdienst aan vast staan als het een andere pakketdienst is.
Die van mij is dan ook binnen gekomen. Nu mee spelen!
Daar ben ik ook benieuwd naar. Mijn status:mpx200_05 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:35:
28 december bij Banggood besteld.
Update status:
Is de laatste eenof een
The item was scanned in the country of destination Netherlands at Jan 7, 2013.
Tja...waar blijftie nu
Zojuist deze besteld op merimobiles.com:Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:19:
Ik ben nog opzoek naar een passend hoesje maar nog niks kunnen vinden, als iemand iets weet hou ik mij aanbevolen.
Shiny Slim Crust Case Protective Skin Case for Jiayu G3
voor 6.99 USD (free shipping)
Ebay staan ook 1-2 voor 7.99 USD
Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR 2019
5 december ook de gok maar gewaagd en bij Banggood met Express-shipping een G3 gekocht
. Delivery time volgens Banggood is 2-3 dagen, maar nog steeds geen DHL trackingnummer
... Het trackingnummer dat bij de order op de site van Banggood.com staat verwijst naar flytexpress.com en daar is 'ie 8 december de deur uitgegaan.
Spannend!!
Spannend!!
-edit-
[ Voor 98% gewijzigd door MaStar op 10-01-2013 20:25 ]
CS van banggood heeft vannacht mijn bestelling nog bevestigd, de zilveren versie hebben ze op voorraad deze zal asap gestuurd worden.Charles Nasi schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:57:
5 december ook de gok maar gewaagd en bij Banggood met Express-shipping een G3 gekocht. Delivery time volgens Banggood is 2-3 dagen, maar nog steeds geen DHL trackingnummer
... Het trackingnummer dat bij de order op de site van Banggood.com staat verwijst naar flytexpress.com en daar is 'ie 8 december de deur uitgegaan.
Spannend!!
Heb je Expedited Shipping Service, gekozen? voorspeld niet veel goeds

Gaat naar mijn idee iig niet meer voor maandag geshipped worden
[ Voor 8% gewijzigd door dr.nld op 11-01-2013 09:11 ]
Twee dagen terug gemaild naar Banggood, CS is daar wel echt heel erg traagdr.nld schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:09:
[...]
CS van banggood heeft vannacht mijn bestelling nog bevestigd, de zilveren versie hebben ze op voorraad deze zal asap gestuurd worden.
Heb je Expedited Shipping Service, gekozen? voorspeld niet veel goeds
Gaat naar mijn idee iig niet meer voor maandag geshipped worden
Dear Carlo,
I understand your feeling. I just checked your order 212631 and found that it is returned due to the custom declaration. I have contacted with the post and were told that we need to declare it as "cell phone battery PI966".
We would like to send it out again once it is returned to us and we change the declaration, is it ok? Hope your kind understanding.
Even gegoogled, PI966 is omdat het een Lithium batterij betreft, misschien heeft een douanebeambte een leuke speelmiddag gehad
Gevangen in het net van TNT/Douane: of ik de factuur maar even op wil sturen. Grrr!
Helaas part of the deal...
En welke factuur stuur je dan op? Kan de verkoper geen 'interessante' factuur makenmpx200_05 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:17:
Gevangen in het net van TNT/Douane: of ik de factuur maar even op wil sturen. Grrr!
Ik heb de orderbevestiging maar gewoon teruggestuurd, wel zelf de dollars berekend naar euro's. Stel je voor dat ze het $ niet kunnen onderscheiden van € ...
Ik denk dat de Banggood pakketjes opgevallen zijn bij de douaniers.
Ik denk dat de Banggood pakketjes opgevallen zijn bij de douaniers.
Als er nog iemand belang heeft bij siliconen case's originele, ik heb er per ongeluk te veel besteld
oops, dus ze mogen weg voor 2 euro ex verzending, zie v&a.
bla?
Zijn ze al wegQ-bone schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:28:
Als er nog iemand belang heeft bij siliconen case's originele, ik heb er per ongeluk te veel besteldoops, dus ze mogen weg voor 2 euro ex verzending, zie v&a.
bestelling banggood zilver g3 nog niet uitgeleverd vandaag
ze zeggen dat ze hem in stock hebben. Even vannacht afwachten of ze hem gaan versturen.
ze zeggen dat ze hem in stock hebben. Even vannacht afwachten of ze hem gaan versturen.
Ik ben benieuwd... Heb aan May gevraagd hoe lang het nog duurt voordat ze een nieuwe naar mij opsturen. Verhaal was namelijk dat ze eerst wachten totdat de China Post de Jiayu terug bezorgd had van de HK douane naar Banggood (Telefoon is niet buiten China gekomen omdat er op het pakketje niet vermeld was dat er een Lithium-battery in het pakketje zat...) Dit circus kan dus een tijd duren en daar ben ik te ongeduldig voor:). Heb gevraagd of ze in plaats van de zwarte een grijze op willen sturen en dat direct doen, omdat ik hier geen controle op heb. May vertelde me dat Silver en Grey in ieder geval voorradig waren en dat de order uitgeleverd gaat worden...dr.nld schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:36:
bestelling banggood zilver g3 nog niet uitgeleverd vandaag![]()
Jojo (CS van banggood) mail gestuurd zojuist of ik hem voor zondag kan verwachten, immers ze schijnen hem op voorraad te hebben.
Anders kan ik beter gewoon geduldig zijn en mn DHL eraf laten schrappen en via CN post laten bezorgen ;-)
Anders kan ik beter gewoon geduldig zijn en mn DHL eraf laten schrappen en via CN post laten bezorgen ;-)
Ik weet niet of je daar dan uiteindelijk vrolijker van wordt. Mijn G3 ligt alweer een week in Nederland maar wanneer PostNL die gaat brengen is nog steeds onbekend. Bij DHL is dat tenminste vanaf verzendmoment beter geregeld.dr.nld schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:06:
Jojo (CS van banggood) mail gestuurd zojuist of ik hem voor zondag kan verwachten, immers ze schijnen hem op voorraad te hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door mpx200_05 op 15-01-2013 18:07 . Reden: tiepvaud ]
bevestigd ;-)Charles Nasi schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:51:
[...]
Ik ben benieuwd... Heb aan May gevraagd hoe lang het nog duurt voordat ze een nieuwe naar mij opsturen. Verhaal was namelijk dat ze eerst wachten totdat de China Post de Jiayu terug bezorgd had van de HK douane naar Banggood (Telefoon is niet buiten China gekomen omdat er op het pakketje niet vermeld was dat er een Lithium-battery in het pakketje zat...) Dit circus kan dus een tijd duren en daar ben ik te ongeduldig voor:). Heb gevraagd of ze in plaats van de zwarte een grijze op willen sturen en dat direct doen, omdat ik hier geen controle op heb. May vertelde me dat Silver en Grey in ieder geval voorradig waren en dat de order uitgeleverd gaat worden...
... informed that we must write the real product in the customs declaration if the cellphones or tablets are sent via DHL due to its strict policy recently.
If not, the phones could not sent out and they will be returned back to our warehouse.
Could we write the real item in the customs declaration as we can apply rolling this order back now?
@ gelijk bevestigd, hopen dat ze hem asap uit gaan leveren nu. Maakt mij weinig uit hoe ze hem uitleveren als ze hem maar uitleveren.
[ Voor 5% gewijzigd door dr.nld op 16-01-2013 09:50 ]
Mijn (door hun nieuw-aangemaakte) order staat nog in processing.. Wordt denk ik deze week niet meer voordat DHL hier op de stoep staatdr.nld schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:49:
[...]
@ gelijk bevestigd, hopen dat ze hem asap uit gaan leveren nu. Maakt mij weinig uit hoe ze hem uitleveren als ze hem maar uitleveren.
In ieder geval heb ik gisteren 2 Jiayu cases (een groene en een bruineQ-bone schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 12:28:
Als er nog iemand belang heeft bij siliconen case's originele, ik heb er per ongeluk te veel besteldoops, dus ze mogen weg voor 2 euro ex verzending, zie v&a.
Mijn dank is groot
Hoe bevalt de Jiayu G3? Aanslag gehad? En hoe was 'ie verpakt?Driftkikker schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 20:07:
Die van mij is dan ook binnen gekomen. Nu mee spelen!
[ Voor 30% gewijzigd door Charles Nasi op 16-01-2013 10:14 ]
Ken het principe wel, qua tentemans ;-)Charles Nasi schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:10:
[...]
Mijn (door hun nieuw-aangemaakte) order staat nog in processing.. Wordt denk ik deze week niet meer voordat DHL hier op de stoep staat. Ach ja, voor mij misschien beter ook, ter voorbereiding op een tentamenweek
.
Jojo heeft nogmaals aangegeven vanochtend dat ze hem asap gaan versturen obv van mijn bevestiging van het noteren van het reeele product.
Daarna naar de CS aangegeven dat ze hem voor het weekend versturen, anders trek ik de koop volgende week dinsdag in. Dan bestel ik hem elders, waar men wel levert. Heb er eigenlijk weinig vertrouwen in dat hij nog uitgeleverd gaat worden.
[ Voor 14% gewijzigd door dr.nld op 17-01-2013 09:02 ]
Er is nieuws..!!dr.nld schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 09:00:
[...]
Ken het principe wel, qua tentemans ;-)
Jojo heeft nogmaals aangegeven vanochtend dat ze hem asap gaan versturen obv van mijn bevestiging van het noteren van het reeele product.
Daarna naar de CS aangegeven dat ze hem voor het weekend versturen, anders trek ik de koop volgende week dinsdag in. Dan bestel ik hem elders, waar men wel levert. Heb er eigenlijk weinig vertrouwen in dat hij nog uitgeleverd gaat worden.
Yeah!!

Hi Carlo,
Thank you very much for your custom with Banggood.com. Your order was shipped out. You can login Banggood account to check your order information.
Banggood Order Number:
Order Date:
01/05/2013 08:01:28
Mijn G3 is binnen! De reis van Amsterdam (?) duurt ongeveer net zolang als van China naar Nederland.
43,- mogen afrekenen bij de postbezorger.
In het doosje zaten zwarte in-ears, een blauw siliconen hoes en een screenprotector. Aan de vingerafdrukken te zien is het toestel bij Banggood uitgebreid getest of hebben dhr. Douaniers er mee gespeelt.
43,- mogen afrekenen bij de postbezorger.
In het doosje zaten zwarte in-ears, een blauw siliconen hoes en een screenprotector. Aan de vingerafdrukken te zien is het toestel bij Banggood uitgebreid getest of hebben dhr. Douaniers er mee gespeelt.
Ik lees hier dat momenteel vooral op Banggood besteld wordt, is dat zo'n beetje de goedkoopste/betrouwbaarste momenteel?
Goedkoop sowieso, als je de currency op EURO zet én een couponcode gebruikt van 5% korting is 'ie het interessantst. Met standaard free-shipping kost ie tussen de 144-150 euro. Qua betrouwbaarheid kan ik eigenlijk niets zeggen.. Wacht nu al twee weken op de Jiayu G3 met DHL 2-3 days shipping... (Hij is nog niet China uitgeweest)Bart© schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:14:
Ik lees hier dat momenteel vooral op Banggood besteld wordt, is dat zo'n beetje de goedkoopste/betrouwbaarste momenteel?
Betrouwbaarste zou ik Mixeshop willen noemen, maar die zijn wel 3 a 4 tientjes duurder dan Bangood...
8JAN besteld een zilveren G3 was op voorraadBart© schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 17:14:
11JAN naar status PROCESSING, na vraag hoe ze omgaan met de aangifte via DHL
15JAN rappel van mij waarom hij nog niet geshipped was
16JAN verhaal dat ze het juiste product moeten vermelden voor aangifte
16JAN direct akkoord gegeven via mail
17JAN ASAP gaan ze het opsturen
21JAN rappel
Feedback vandaag van Banggood:
Order 216xxx is in the processing status now, and it will be shipped to you asap.
If it is not sent out till next Tuesday, I will inform you asap.
Qua betrouwbaarheid weet ik het niet, de 8e heb ik de order geplaatst meerdere keren contact gehad over levering wat tot op heden niet heeft plaatsgevonden. Ze schijnen al die tijd het apparaat wel op voorraad te hebben. 11e mochten ze leveren immers ze hebben geen klant verzoeken meer gehad / status op processing.
@21e nog steeds op processing. snap niet waarom het zo langgg moet duren.
[ Voor 33% gewijzigd door dr.nld op 21-01-2013 13:41 . Reden: update ]
Mijn ervaring met Banggood is ook niet fantastisch.
9JAN besteld, was op voorraad. -DHL Express delivery gekozen.
10JAN na wat op en af mailen werd de status dan op Shipped geplaatst.
11JAN kreeg ik de uitleg dat de douane het pakket tegenhield omwille van de batterij en dat ze het opnieuw zouden sturen indien het pakket terug bij hen was. Zou 2 dagen duren.
14JAN bericht met een nieuw ordernummer en terug in status shipped.
16JAN de mededeling dat het microSD kaartje dat in mijn bestelling stond niet meer in stock is en vraag of het zonder verstuurd mag worden. Ik vroeg waarom ik dan moest wachten op het terugsturen van de douane... geen antwoord.
Nieuwe bestelling aangemaakt, nieuw ordernummer (3de ondertussen)
18JAN Status Shipped
21JAN Tracking code ontvangen van DHL met status Picked up.
Er is wel constant communicatie (meer dan 25 emails back and forward), maar ik heb het gevoel dat de CS ons niet de volledige waarheid geeft.
11JAN kreeg ik de uitleg dat de douane het pakket tegenhield omwille van de batterij en dat ze het opnieuw zouden sturen indien het pakket terug bij hen was. Zou 2 dagen duren.
16JAN de mededeling dat het microSD kaartje dat in mijn bestelling stond niet meer in stock is en vraag of het zonder verstuurd mag worden. Ik vroeg waarom ik dan moest wachten op het terugsturen van de douane... geen antwoord.
18JAN Status Shipped
Er is wel constant communicatie (meer dan 25 emails back and forward), maar ik heb het gevoel dat de CS ons niet de volledige waarheid geeft.
Klinkt bekend (Op dat SD-kaartje na dan..) Met wie heb jij mailcontact gehad? Heb met May denk ik zo'n 15x gemaild (Lijkt wel of ze daar 24/7 werken - Op zondag overdag een reactie, 's nachts om 04.00 en laat in de middag, lokale tijdSonnyBBQ schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:59:
Mijn ervaring met Banggood is ook niet fantastisch.
18JAN Status Shipped
Mijne is vandaag door DHL opgehaald in China, geprocessed en departed. Hopelijk komt 'ie over ongeveer 11 uur aan in Nederland, en ligt ie morgen namiddag in Best of Eindhoven zodat 'ie Woensdag afgeleverd kan worden
Over dat terugsturen van de doaune terug naar Banggood: een telefonische medewerker van DHL wist me te vertellen dat er politiek gezien iets aan de gang is geweest in China vanaf 4 januari waardoor bijna alle uitgaande pakketten werden teruggestuurd door de Douane betreft de meldplicht van o.a. batterijen e.d. op de labels. Wat het precies is, wist hij niet (En dat boeit me eerlijk gezegd ook niet
[ Voor 11% gewijzigd door Charles Nasi op 21-01-2013 18:37 ]
Mijne is:
2/1 besteld
3/1 verzonden
9/1 vanuit Singapore naar Frankfurt vertrokken
...
21/1 in Nederland aangekomen
Nu afwachten tot 'ie door PostNL wordt geleverd.Heb bewust een trage verzendmethode gekozen omdat ik geen haast heb met het toestel, en de kans me groter lijkt dat ie de douane niet opvalt in die grote stapels pakketjes.
2/1 besteld
3/1 verzonden
...
Nu afwachten tot 'ie door PostNL wordt geleverd.Heb bewust een trage verzendmethode gekozen omdat ik geen haast heb met het toestel, en de kans me groter lijkt dat ie de douane niet opvalt in die grote stapels pakketjes.
http://www.dhl.com/en/exp...ds/lithium_batteries.htmlCharles Nasi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:31:
[...]
Over dat terugsturen van de doaune terug naar Banggood: een telefonische medewerker van DHL wist me te vertellen dat er politiek gezien iets aan de gang is geweest in China vanaf 4 januari waardoor bijna alle uitgaande pakketten werden teruggestuurd door de Douane betreft de meldplicht van o.a. batterijen e.d. op de labels. Wat het precies is, wist hij niet (En dat boeit me eerlijk gezegd ook niet)
$#)%#*
22JAN I'm deeply sorry to trouble you that item SKU051139-silver is out of stock now.
But we have the black one in stock now.
Ik denk dat ik voor de refund ga, is wel jammer dat het zo lang moet duren.
Nu is mijn oog gevallen op: fastcardtech.com << als ze tenminste binnen paar dagen kunnen shippen.
Dus banggood begint ook onbetrouwbaar te worden?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Ik heb contact gehad met Cinbe.Charles Nasi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:31:
[...]
Klinkt bekend (Op dat SD-kaartje na dan..) Met wie heb jij mailcontact gehad? Heb met May denk ik zo'n 15x gemaild (Lijkt wel of ze daar 24/7 werken - Op zondag overdag een reactie, 's nachts om 04.00 en laat in de middag, lokale tijd)
Mijne is vandaag door DHL opgehaald in China, geprocessed en departed. Hopelijk komt 'ie over ongeveer 11 uur aan in Nederland, en ligt ie morgen namiddag in Best of Eindhoven zodat 'ie Woensdag afgeleverd kan worden
Over dat terugsturen van de doaune terug naar Banggood: een telefonische medewerker van DHL wist me te vertellen dat er politiek gezien iets aan de gang is geweest in China vanaf 4 januari waardoor bijna alle uitgaande pakketten werden teruggestuurd door de Douane betreft de meldplicht van o.a. batterijen e.d. op de labels. Wat het precies is, wist hij niet (En dat boeit me eerlijk gezegd ook niet)
Ja, via DHL zie je inderdaad dat er verscherpte regels zijn. Je zou alleen denken dat ze toch genoeg verschepen om dit ondertussen te weten.
Mijn pakketje is deze morgen uit Hong Kong vertrokken.
Idd ze hebben blijkbaar alleen de zwarte nog on-stock. Is refund geworden.XanderDrake schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 10:22:
Dus banggood begint ook onbetrouwbaar te worden?
Ik heb nu besteld via AliExpress, 208 $, DHL shipping
Verwijderd
Is fastcardtech de goedkoopste winkel om de Jiayu G3 + hoesje + verzenden via DHL te bestellen?
Ugh...banggood:
Dorothy: silver is out of stock now
Dorothy: only black color are left stock
Dorothy: would you like to change to black ?
Vorige week bestelt..wat lachen ze zich daar toch rot om die domme hollanders.
Dorothy: silver is out of stock now
Dorothy: only black color are left stock
Dorothy: would you like to change to black ?
Vorige week bestelt..wat lachen ze zich daar toch rot om die domme hollanders.
Nu, 23/1, binnengekomen. Geen heffing hoeven te betalen... Banggood heeft de zending uit zichzelf aangeduid als MP4 speler, met 21 dollar waarde. Misschien dat dat ook nog geholpen heeft, maar dat zullen we nooit weten.PeeFizz schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:08:
Mijne is:
2/1 besteld
3/1 verzonden
...
Moet zeggen dat ik ook onder de indruk ben van het toestel, en al helemaal gezien de 155,- die hij me in totaal gekost heeft.
Ik heb een RX....DE nummer van Banggood gekregen maar via deutschepost kan ik alleen zien dat ie 18 januari in nl aangekomen is.... hoe kan ik hem nu tracen??? Ik had briefpost gekozen
Je kunt gewoon wachten tot hij komt of je kunt op Twitter bij post.nl vragen of ze het nummer om kunnen zetten in een 3S nummer met dat nummer kun je het in Nederland volgen.
Heb je geen twitter kun je bellen 0900-0570 dat is een betaalnummer twitter is gratis
Heb je geen twitter kun je bellen 0900-0570 dat is een betaalnummer twitter is gratis
Gloeiende.... heb naar dat nummer gebeld en een 3S nummer gekregen... ze vertelde me gelijk dat er een brief mijn kant op komt van de douane omdat ze willen weten wat er in het pakket zit....
Moet ik dan een kopie sturen van mijn betaling van paypal? Of een printje van mijn bestelling aangezien daar het bedrag in euro's opstaat en wat erin zit?
Moet ik dan een kopie sturen van mijn betaling van paypal? Of een printje van mijn bestelling aangezien daar het bedrag in euro's opstaat en wat erin zit?
[ Voor 15% gewijzigd door vwtune op 23-01-2013 15:35 ]
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn bubbeltjes enveloppe open was geweest. Ik weet niet of je het risico moet nemen.
Ik heb in ieder geval mijn orderbevestiging terug gestuurd en mocht uiteindelijk 43,- bij leggen.
Ik heb in ieder geval mijn orderbevestiging terug gestuurd en mocht uiteindelijk 43,- bij leggen.
[ Voor 1% gewijzigd door mpx200_05 op 23-01-2013 18:44 . Reden: typo ]
Je moet idd factuur printen en opsturen. Wanneer het stuk gemanipuleerd wordt schijnt het valsheid in geschrifte, fraude te zijn. Immers TNT doet aangifte voor je bij de douane.vwtune schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:36:
Gloeiende.... heb naar dat nummer gebeld en een 3S nummer gekregen... ze vertelde me gelijk dat er een brief mijn kant op komt van de douane omdat ze willen weten wat er in het pakket zit....
Nadat ik mijn G3 gecanceld had bij banggood (balletent) ben ik op aliexpress gaan zoeken naar een goede deal en gevonden ....195 dollar met DHL verzending en na wat gebiets nog hoofdtelefoon erbij. De prijs ging niet verder naar beneden overigens.
lagere prijs op verpakking was geen probleem
lagere prijs op verpakking was geen probleem
Hier ook mixed feelings bij banggood. Bij de eerste bestelling kreeg ik een mailtje dat de zwarte out of stock was, terwijl ze bij de live chat meldden dat hij on stock was.
Toe maar geswitched naar grey, want grey en silver waren wel op voorraad. Ik had geschreven dat als grey niet op voorraad was ik wel de silver wilde.
Kreeg daarna een mailtje dat grey en silver niet op voorraad waren en dat de zwarte wel op voorraad was
Toen gezegd dat ie snel opgestuurd moest worden, anders wilde ik een refund. Kreeg als reactie dat hij direct verstuurd zou worden without accident. Ben bang dat ik wel weer een mailtje krijg dat hij niet op voorraad is.
Toe maar geswitched naar grey, want grey en silver waren wel op voorraad. Ik had geschreven dat als grey niet op voorraad was ik wel de silver wilde.
Kreeg daarna een mailtje dat grey en silver niet op voorraad waren en dat de zwarte wel op voorraad was

Toen gezegd dat ie snel opgestuurd moest worden, anders wilde ik een refund. Kreeg als reactie dat hij direct verstuurd zou worden without accident. Ben bang dat ik wel weer een mailtje krijg dat hij niet op voorraad is.
ik wilde juist de zilveren en die kon ze niet leveren en zwart was wel op voorraad dus komt goed denk ik. Toch koop ik tegenwoordig veel liever bij een wat kleinere store op aliepress of ebay, die shippen veel sneller. Lastige is dat je wel CC moet hebben en paypal niet mogelijk is.Nicap schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:10:
Hier ook mixed feelings bij banggood. Bij de eerste bestelling kreeg ik een mailtje dat de zwarte out of stock was, terwijl ze bij de live chat meldden dat hij on stock was.
Kreeg daarna een mailtje dat grey en silver niet op voorraad waren en dat de zwarte wel op voorraad was![]()
Ali Express: ShenZhen DaJiang Electronic Technology Co., Ltd
208 $ zilveren zojuist binnen 24hrs shipped via DHL.
Nog niet volgbaar, via DHL
Banggood heeft gisteren netjes (ook binnen 24hrs) de refund uitgevoerd naar mn Paypal.
208 $ zilveren zojuist binnen 24hrs shipped via DHL.
Nog niet volgbaar, via DHL
Banggood heeft gisteren netjes (ook binnen 24hrs) de refund uitgevoerd naar mn Paypal.
[ Voor 37% gewijzigd door dr.nld op 24-01-2013 08:01 ]
Welk risico??? (ik print gewoon mijn orderbevestiging uit en stuur dat op)mpx200_05 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:43:
Ik had zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn bubbeltjes enveloppe open was geweest. Ik weet niet of je het risico moet nemen.
Order #: 207579
Shipping Method: Air Parcel Register
Subtotal of Items: 1 x Jiayu JY-G3 4.5 Inch Android 4.0 MTK6577 Dual Core Touch Screen 3G Smartphone (SKU051139) €155.36
Color Black
Sub-Total €155.35
Air Parcel Register €0.00
Discount Coupons:b185f7: €-7.75
Total €147.59
Ik neem aan dat ze dan 21% btw gaan rekenen op die €155,35 a 32,62 die ik dan aan de deur moet betalen?
Ik heb 4 december besteld bij Banggood. 15 december is het pakketje aangekomen in Duitsland en zou dan doorgestuurd moeten worden naar Nederland. Ik heb echter nog niets ontvangen. BG blijft volhouden dat het bij de douane in Duitsland ligt. Door de strenge controle zouden ze daar een enorm wachtrij hebben.
Tracking van Deutsche Post zegt het volgende:
Die Sendung wurde am 15.12.2012 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Niederlande übergeben.
Inmiddels meer dan 5 weken dus. Ik had natuurlijk moeten claimen bij PP maar zat een paar weken in het buitenland waar ik geen internet had. Balen dus. Ik hoop dat het goed komt.
Tracking van Deutsche Post zegt het volgende:
Die Sendung wurde am 15.12.2012 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Niederlande übergeben.
Inmiddels meer dan 5 weken dus. Ik had natuurlijk moeten claimen bij PP maar zat een paar weken in het buitenland waar ik geen internet had. Balen dus. Ik hoop dat het goed komt.
Douane Duitsland? Wat een omweg.
Ja, ik begrijp ook niet waarom. Nooit eerder meegemaakt. Zal wel een goedkopere manier van verzenden gaan. Misschien een deal met Deutsche Post, geen idee.
Edit: net Deutsche Post nog een keer gebeld. Pakket zou al op 17 december in Amsterdam liggen, bij TNT. TNT weet van niets. Banggood blijft maar roepen dat het 'in transportation' is. Nogal eigenwijs. Ik denk dat er nu minstens 1 iemand rondloopt met een G3 die van een vrachtwagen is gevallen. Nu moet ik BG nog zien te overtuigen dat wachten kansloos is.
Edit: net Deutsche Post nog een keer gebeld. Pakket zou al op 17 december in Amsterdam liggen, bij TNT. TNT weet van niets. Banggood blijft maar roepen dat het 'in transportation' is. Nogal eigenwijs. Ik denk dat er nu minstens 1 iemand rondloopt met een G3 die van een vrachtwagen is gevallen. Nu moet ik BG nog zien te overtuigen dat wachten kansloos is.
[ Voor 54% gewijzigd door Pierre Sec op 24-01-2013 14:23 ]
Zojuist een videogesprek met m'n vriendin gevoerd die een grote plastic zak liet zien waar 'DHL Express' op stond. Dus na 4 dagen is 'ie dan eindelijk binnen.. Kan niet meer wachten!
edit:
mijn vraag is al beantwoordPeeFizz schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:08:
Mijne is:
2/1 besteld
3/1 verzonden
...
[ Voor 82% gewijzigd door 8bart op 24-01-2013 15:38 ]
Ben de Jiayu sinds gistermiddag flink aan het gebruiken. Besteld bij Banggood en verzonden via DHL Express.
Heb hem op 5 januari gekocht: Zwarte uitvoering. Daarna heeft het 5 dagen geduurd voordat ie voor de 1e keer verstuurd was --> toen rejected door douane in China ivm aangescherpte regels betreft Lithium-batterijen, vervolgens twee weken gewacht voordat ze een nieuwe zouden sturen. Gevraagd of de tweede een grijze i.p.v. een zwarte kon zijn. Geen punt en de order werd door hun aangepast. Verzekerd dat ik een grijze krijgen. Heb toch een zwarte ontvangen..
Verpakking <b>6</b>: heel dun laagje foamfolie eromheen, dikke enveloppe en dat was 't. Verder héél héél véél papierwerk met stempels e.d. betreffende een Lithium-batterij in het pakket. Op het pakket stond 'Phone +Battery +Lithium +PI965' met waarde van $41 dollar. Stond verder geen logo van Banggood op de enveloppe.
Verzending <b>9</b>: Via DHL Express heeft het 4 dagen geduurd van oppikken in China tot bezorgen. Heb (tot nu toe) geen douane-aanslag gehad. (Kan deze nog nakomen via DHL?)
Extra's <b>7</b>: US naar Euro-stekertje bijgeleverd, kapotte in-ear dopjes (1 dopje werkt niet), screenprotector en originele blauwe hardcase.
Heb hem op 5 januari gekocht: Zwarte uitvoering. Daarna heeft het 5 dagen geduurd voordat ie voor de 1e keer verstuurd was --> toen rejected door douane in China ivm aangescherpte regels betreft Lithium-batterijen, vervolgens twee weken gewacht voordat ze een nieuwe zouden sturen. Gevraagd of de tweede een grijze i.p.v. een zwarte kon zijn. Geen punt en de order werd door hun aangepast. Verzekerd dat ik een grijze krijgen. Heb toch een zwarte ontvangen..
Verpakking <b>6</b>: heel dun laagje foamfolie eromheen, dikke enveloppe en dat was 't. Verder héél héél véél papierwerk met stempels e.d. betreffende een Lithium-batterij in het pakket. Op het pakket stond 'Phone +Battery +Lithium +PI965' met waarde van $41 dollar. Stond verder geen logo van Banggood op de enveloppe.
Verzending <b>9</b>: Via DHL Express heeft het 4 dagen geduurd van oppikken in China tot bezorgen. Heb (tot nu toe) geen douane-aanslag gehad. (Kan deze nog nakomen via DHL?)
Extra's <b>7</b>: US naar Euro-stekertje bijgeleverd, kapotte in-ear dopjes (1 dopje werkt niet), screenprotector en originele blauwe hardcase.
Hier is zojuist de 3e G3 binnengekomen, weer via BangGood.
Was besteld op 30-12-2012. Kan ik er straks weer iemand blij mee maken (ik importeer ze tegen kostprijs voor vrienden / familie).
De volgende telefoon die binnenkomt is de Newman N2, die is voor mijzelf. Dan doe ik ook mijn eigen G3 weg en begin ik dat avontuur
Was besteld op 30-12-2012. Kan ik er straks weer iemand blij mee maken (ik importeer ze tegen kostprijs voor vrienden / familie).
De volgende telefoon die binnenkomt is de Newman N2, die is voor mijzelf. Dan doe ik ook mijn eigen G3 weg en begin ik dat avontuur

De zending is hier ook aangekomen. Eenmaal een DHL trackingnummer gekregen verliep het vrij snel.
21JAN laat een tracking nummer gekregen
22JAN vertrokken uit Hong Kong
23JAN via Duitsland naar Brussel
24JAN blijven liggen in Brussel -> moest eerst douanekosten betalen
25JAN geleverd.
21JAN laat een tracking nummer gekregen
22JAN vertrokken uit Hong Kong
23JAN via Duitsland naar Brussel
24JAN blijven liggen in Brussel -> moest eerst douanekosten betalen
25JAN geleverd.
Deze vraag is hier waarschijnlijk al 1000x gesteld in deze 24 pagina durende thread, maar ik kan dus op deze site
http://www.banggood.com/W...p-56647.html?currency=EUR
de JiaYu G3 ( wat een belachelijke goede phone is) voor ... 147.09 euro ( wat een belachelijk lage prijs is) KOPEN ?!
Misschien is er iets misgelopen met de valuta omrekening ofzo, of ik zit op volledig de verkeerde site want ik kan het echt niet geloven dat zoiets kan ?
Zijn wij al die jaren afgezet geweest door de grote phone producten of hoe zit het?
Als dit nog steeds de werkelijkheid is waarin ik verkeer dan ben ik een blij mens
http://www.banggood.com/W...p-56647.html?currency=EUR
de JiaYu G3 ( wat een belachelijke goede phone is) voor ... 147.09 euro ( wat een belachelijk lage prijs is) KOPEN ?!
Misschien is er iets misgelopen met de valuta omrekening ofzo, of ik zit op volledig de verkeerde site want ik kan het echt niet geloven dat zoiets kan ?
Zijn wij al die jaren afgezet geweest door de grote phone producten of hoe zit het?
Als dit nog steeds de werkelijkheid is waarin ik verkeer dan ben ik een blij mens
Bijna werkelijkheid... hou rekening met ongeveer 43,- importheffingen.
Verwijderd
Ik heb de grijze variant afgelopen maandag bij Mixeshop besteld. Niet de goedkoopste ($210 in totaal met Paypal), maar hier hadden ze de grijze variant op voorraad (inmiddels ook weer bij veel andere winkels) en het leek me meer betrouwbaar dan Banggood. Meteen kreeg ik een e-mail met de vraag of ik voor $10 verzending met DHL zou willen omdat het anders wel een maand zou kunnen duren. Dit vond ik echter te duur, waarna ze me hetzelfde voor $5 aanboden. Hier ben ik toch maar in meegegaan. Ze zouden een lagere waarde op de verpakking vermelden.
Inmiddels is de status van de bestelling nog "processing". Hopelijk wordt hij snel verstuurd, maar achteraf gezien denk ik dat ik beter af was geweest bij een andere (goedkopere) winkel.
Inmiddels is de status van de bestelling nog "processing". Hopelijk wordt hij snel verstuurd, maar achteraf gezien denk ik dat ik beter af was geweest bij een andere (goedkopere) winkel.
Waar zouden jullie dan momenteel een G3 bestellen?
Op banggood is hij vele keren goedkoper maar heb hier gelezen een pagina of twee terug dat deze minder & minder betrouwbaarder wordt?
Of op mixesshop, de iets duurdere variant?
en ook, wel of geen airmail?
of zijn dit gewoon allemaal gokjes da je moet wagen?
alvast bedankt
Op banggood is hij vele keren goedkoper maar heb hier gelezen een pagina of twee terug dat deze minder & minder betrouwbaarder wordt?
Of op mixesshop, de iets duurdere variant?
en ook, wel of geen airmail?
of zijn dit gewoon allemaal gokjes da je moet wagen?

alvast bedankt
Verwijderd
Zojuist besteld via pandawill met levering via dhl. ± €177 euro via paypal betaald, niet het allergoedkoopste maar goed.
Mijn vraag is waar ik nog zo een originele leren hoesje kan bestellen, het gaat om zo een:
Mijn vraag is waar ik nog zo een originele leren hoesje kan bestellen, het gaat om zo een:

Bij banggood zeggen ze op aandringen via online chat dat hij verstuurd is(dhl). Banggood is op zich wel betrouwbaar. Alleen is hij niet altijd op voorraad terwijl ze dat via online chat wel aangeven en zo.
Als je hem bij mixeshop wilt bestellen en je wilt met paypal betalen dan word je meteen doorverwezen zonder inloggen of te kiezen welk verzendbedrijf je wilt? Of is dit daarna
Verwijderd
Als je eerst "continue checkout" kiest i.p.v. meteen "check out with PayPal", kan je in de stappen daarna nog het verzendbedrijf en de betaalmethode (ook PayPal) kiezen. Dat heb ik gedaan. Er komt wel nog $7,52 bij voor betaling met PayPal.Zwiep858 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:13:
Als je hem bij mixeshop wilt bestellen en je wilt met paypal betalen dan word je meteen doorverwezen zonder inloggen of te kiezen welk verzendbedrijf je wilt? Of is dit daarna
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2013 20:09 ]
Ok bedankt!Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:06:
[...]
Als je eerst "continue checkout" kiest i.p.v. meteen "check out with PayPal", kan je in de stappen daarna nog het verzendbedrijf en de betaalmethode (ook PayPal) kiezen. Dat heb ik gedaan. Er komt wel nog $7,52 bij voor betaling met PayPal.
Als ik een nieuw account wil aanmaken moet ik kiezen wat voor 'soort koper' ik ben, moet ik dan end-user kiezen?
Verwijderd
Dat heb ik wel gedaan. Misschien krijg je een ander tarief voor PayPal als je iets anders kiest, dat weet ik niet.Zwiep858 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:16:
[...]
Ok bedankt!
Als ik een nieuw account wil aanmaken moet ik kiezen wat voor 'soort koper' ik ben, moet ik dan end-user kiezen?
Hoe moet ik mijn adres eigenlijk invullen?
Als ik bv woon in de:
Kruidstraat 28 bus 23
3930 Neerpelt
(Geen echt adres)
Mag ik dan gewoon alles in het Nederlands invullen bij het aanmaken van mijn acc?
Of moet zoals bus een / worden?
Als ik bv woon in de:
Kruidstraat 28 bus 23
3930 Neerpelt
(Geen echt adres)
Mag ik dan gewoon alles in het Nederlands invullen bij het aanmaken van mijn acc?
Je kan dit best met / doen.Zwiep858 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:05:
Hoe moet ik mijn adres eigenlijk invullen?
Als ik bv woon in de:
Kruidstraat 28 bus 23
3930 Neerpelt
(Geen echt adres)
Heb de mijne op 16/1 besteld bij Lightake voor $204, was daar op 18/1 verzonden, maar als ik dit zie:
Mn Blade begint het nu echt te begeven (random crashes, met vlagen zo traag als stront door een trechter...), dus the sooner the better
hoop ik toch dat de mijne iets meer haast maakt tussen Frankfurt en Nederland. De trackingstatus bij Deutsche Post zegt nog steeds:PeeFizz schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:08:
Mijne is:
2/1 besteld
3/1 verzonden
...
Nu, 23/1, binnengekomen. Geen heffing hoeven te betalen... Banggood heeft de zending uit zichzelf aangeduid als MP4 speler, met 21 dollar waarde. Misschien dat dat ook nog geholpen heeft, maar dat zullen we nooit weten.
Goeie kans dat ie dus via Frankfurt naar Nederland komt.Die Sendung ist am 23.01.2013 im internationalen Logistikzentrum Singapore eingegangen
Mn Blade begint het nu echt te begeven (random crashes, met vlagen zo traag als stront door een trechter...), dus the sooner the better
Kalm aan! En rap een beetje!
Betreft verzending met DHL Express: Invoeringsbrief douane/belasting is 2 dagen later per post gekomen
Kosten: 33,52. Ze gaan uit van een 'statistical value' (à la 112 dollar) * 0,21 + €10 voor het voorschieten. Pakket is in ieder geval niet opengeweest, dus hoe ze aan die 112 dollar komen
Zoals een oud spreekwoord luidt: De kater komt later

Hoevel heeft het je nu in totaal gekost?Charles Nasi schreef op zondag 27 januari 2013 @ 12:22:
Betreft verzending met DHL Express: Invoeringsbrief douane/belasting is 2 dagen later per post gekomenKosten: 33,52. Ze gaan uit van een 'statistical value' (à la 112 dollar) * 0,21 + €10 voor het voorschieten. Pakket is in ieder geval niet opengeweest, dus hoe ze aan die 112 dollar komen
![]()
Reken er maan niet op, de mijne ligt sinds de 17e in Singapore.BdK9001 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:19:
hoop ik toch dat de mijne iets meer haast maakt tussen Frankfurt en Nederland. De trackingstatus bij Deutsche Post zegt nog steeds:
Verwijderd
Mijn order status is nu een week na bestelling nog steeds "processing". Ik heb dus even gevraagd wanneer de bestelling verzonden wordt en kreeg als antwoord dat de iron grey variant toch niet op voorraad is. De zwarte en zilverkleurige versies zijn nog wel op voorraad bij Mixeshop. Ik heb voor de zwarte gekozen en deze zou vandaag of morgen worden verzonden met DHL. Jammer dat ze zelf geen contact met me opnamen om te vragen of ik een andere kleur zou willen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 01:41:
Ik heb de grijze variant afgelopen maandag bij Mixeshop besteld.
Gisteren ochtend mijn G3 32gb besteld via Mixeshop en dan toch maar de DHL levering gekozen omdat dat me toch net iets betrouwbaarder leek, sindsdien obsessief bezig met het controleren van mijn verzending status
Echt hopen voor geen douane kosten !!
Echt hopen voor geen douane kosten !!
Hij is zojuist geleverd. Track n trace is hij zaterdag middag in behandeling genomen door DHL.
http://www.aliexpress.com/store/709229
Besteld donderdag via ali express: voor totaal 208 USD met DHL.
Geen naheffing volgens de koerier. Opladen nu was 57% geladen daarna aan de slag. Productiedatum is 18/01 in het bijgaande boekje met stempels ;-)
NOOT: bij sommige leveranciers zit er al een rubber case bij. Deze had ik al elders besteld, die zit er niet bij
http://www.aliexpress.com/store/709229
Besteld donderdag via ali express: voor totaal 208 USD met DHL.
Geen naheffing volgens de koerier. Opladen nu was 57% geladen daarna aan de slag. Productiedatum is 18/01 in het bijgaande boekje met stempels ;-)
NOOT: bij sommige leveranciers zit er al een rubber case bij. Deze had ik al elders besteld, die zit er niet bij
Zondag besteld bij mixeshop, vandaag geen enkele bevestigingsmail gekregen, de status blijft ook op Processing staan, is dit normaal?
[ Voor 3% gewijzigd door Zwiep858 op 28-01-2013 19:33 ]