Jiayu G3 - Levertijden en prijzen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwiep858
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-08 10:45
Ik heb hem besteld op 27 jan, nu heb ik deze nacht om 2:04 mijn code gehad, alleen blijft de status bij dhl staan op: Zending informatie ontvangen, Nu betwijfel ik dat ze hem nog gaan oppikken omdat het daar bijna zondag is, en 4 feberuari begint het chinese nieuwjaar :( zou ik hem nog kunnen ontvangen deze week of zal het voor na het chinese nieuwjaar worden?

[ Voor 16% gewijzigd door Zwiep858 op 02-02-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Zwiep858 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:42:
Ik heb hem besteld op 27 jan, nu heb ik deze nacht om 2:04 mijn code gehad, alleen blijft de status bij dhl staan op: Zending informatie ontvangen, Nu betwijfel ik dat ze hem nog gaan oppikken omdat het daar bijna zondag is, en 4 feberuari begint het chinese nieuwjaar :( zou ik hem nog kunnen ontvangen deze week of zal het voor na het chinese nieuwjaar worden?
Die van mij is op gelijke voet met de uwe, normaal eens dat ie bij het DHL filiaal ligt maakt dat chinees niewjaar niet zo veel uit denk ik hoor. Kan wel zijn zijn van enkele dagen later dan verwacht, maar grote problemen verwacht ik daar niet mee ;) En zondagen is normaal ook geen probleem als je DHL hebt genomen, pas met airmail zou ik me al eens zorgen maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Pachango Boy op 02-02-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwiep858
Staat die van jou ook op Zending informatie ontvangen? Bij mij nog altijd wel, ik heb even opgezocht en deze status betekend dat DHL de informatie heeft gekregen voor een pakket, maar het pakket nog niet opgepikt heeft, nu betwijfel ik dat ze dit op zondag doen, en nu ben ik bang dat ze dit maandag ook niet doen door het chinese nieuwjaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 15:42
Mensen, die status van DHL zegt he-le-maal niets ! Mijne is ook via DHL verstuurd en mijn code heeft nooit gewerkt tot aan de dag van levering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwiep858
Ok bedankt, laten we hopen dat de code inderdaad niet werkt en er volgende week een busje van dhl voor de deur staat :D En als die info nu wel zou kloppen, zou het pakketje dan vandaag dan kunnen worden opgepikt of doen ze dit niet op zondag?

[ Voor 34% gewijzigd door Zwiep858 op 03-02-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
Ook om je meer gerust te stellen, het Chinese Nieuwjaar is dit jaar de 10de Februari. En hier op DHL zeggen ze zelf dat hun werknemers pas in partymode gaan pas vanaf de 9de tem de 15de. ;)

http://www.dhl-usa.com/en/important_information/013113.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwiep858
Zouden de pakketjes dan worden opgepikt wanneer Mixeshop verlof heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
Ik denk dat er geen sprake meer is van Mixeshop op dit moment, DHL heeft volgens mij de pakketjes al in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwiep858
This means that DHL has received a manifest containing the shipment but that it has not yet physically entered the DHL network. Volgens mij betekend dit dus dat het pakketje nog bij mixeshop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
Aahn zo, zo ver had ik nog niet gezien. Ik zou dan hopen dat onze pakketten dan ondertussen open staan voor op te halen. Ik heb er nog goede hoop in :)

EDIT: Heb juist een notification gekregen van DHL : Shipment picked up . Dus waarschijnlijk is het nu ook hetzelfde geval bij de jouwe!

[ Voor 31% gewijzigd door Pachango Boy op 04-02-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwiep858
Is idd ook bij mij :D Hopelijk hebben we hem deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
Ik heb dus Zondag 27 Januari besteld en vandaag Woensdag 6 Februari om 8u stond DHL aan mijn deur te bellen :D

Hier mijn tracking:

Wednesday, February 06, 2013 Location Time Pieces
14 Delivered - Signed for by : V LINT GRIMBERGEN 08:10

13 With delivery courier BRUSSELS - BELGIUM 07:28

12 Arrived at Delivery Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:43

11 Departed Facility in BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 06:30

10 Processed at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 05:23

9 Arrived at Sort Facility BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 03:43

8 Clearance processing complete at BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:38

7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:32

Tuesday, February 05, 2013 Location Time Pieces
6 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:17

5 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 18:46

4 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:33

3 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:20

Monday, February 04, 2013 Location Time Pieces
2 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 22:21

1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 19:49

EN GEEN INKLARINGS KOSTEN *O*

[ Voor 93% gewijzigd door Pachango Boy op 06-02-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwiep858
Hier ook aangekomen van Mixeshop, moet de batterij eigenlijk de eerste keer langer worden opgeladen? Of is deze al opgeladen voor eerste gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:50
wat is een goede en betrouwbare site om deze mobiel te kopen?

wil namelijk 100% zeker zijn dat ik hem ook echt heel binnen krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:55
heb er al 5 bij Mixeshop gekocht en telkens zonder inklaring aangekomen met DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

Ik heb mijn Jiayu G3 op 27-1-2013 besteld bij BangGood, en laten verzenden met "free shipping".

Bij Flytexpress.com:
28-1-2013 - Electronic data received at 2013-1-28 4:43:21, Flytexpress Sorting Center
29-1-2013 - Departured at 2013-1-29 20:59:39 from Flytexpress Sorting Center location
Bij DeutschePost.de
02-2-2013 - Internationaal Sorteercentrum Singapore
09-2-2013 - (ineens) In nederland aangekomen uur voordat de status werd aangepast stond ie nog in het sorteercentrum in Singapore .......
Bij TNT Post
12-2-2013 - Geen 3S code gekregen via Twitter, pakket vandaag wel via TNT afgeleverd

Ongeveer twee weken levertijd gehad met de gratis/trage verzending via BangGood.

Netjes verpakt in een bubbelenveloppe met daarin een doosje met een screenprotector en een beschermhoesje een losse converter om de lader op een europees stopcontact aan te kunenn sluiten. En het plastic doosje (omwikkeld met een boel plastic) waar de telefoon met de nodige accesoires in zat.

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:35

CeesKees

I rest my Kees

ik kom maar niet verder dan:

Departured at 2013-2-1 20:52:24 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2013-1-23 22:24:56, Flytexpress Sorting Center

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

CeesKees schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:32:
ik kom maar niet verder dan:

Departured at 2013-2-1 20:52:24 from Flytexpress Sorting Center location
Electronic data received at 2013-1-23 22:24:56, Flytexpress Sorting Center
Op de pagina bij Flytexpress staat ook een "RX........DE" reference code. Deze kon ik bij Deutsche Post verder tracken.

Murphy was an optimist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Dan heb ik deze erbij:
Status vom Di, 12.02.2013 19:35 Uhr Die Sendung ist im Zielland eingetroffen.
Nächster Schritt Die Sendung wird zum Zustell-Depot transportiert.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

CeesKees schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:38:
Dan heb ik deze erbij:
Status vom Di, 12.02.2013 19:35 Uhr Die Sendung ist im Zielland eingetroffen.
Nächster Schritt Die Sendung wird zum Zustell-Depot transportiert.
Dat was voor mij de laatste status, met deze status is de zending bij mij afgeleverd.

Murphy was an optimist

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Dan zal het wel niet zo lang meer duren... Geduld nog even dus...

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Aangezien m'n huidige telefoon overleden is (iets met laten vliegen en op scherm landen) moet ik snel een nieuwe, snelle en goedkope telefoon hebben. Aangezien ik bij lighttake de G3 had besteld, maar die dus nooit geleverd is, maar eentje bij een medetweakers besteld. 190 euro incl verzendkosten vond ik een nette prijs. Hopen dat hij de betaling vandaag binnen krijgt, dan heb ik 'm met een beetje mazzel nog voor het weekend in huis. Ben benieuwd. Tegen deze prijs kan de gemiddelde Chinees misschien wel op, maar deze levertijd absoluut niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Inmiddels ontvangen (gisteren)

Als ik dit weekend tijd heb maar eens rooten, of gewoon stock draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalon123
  • Laatst online: 22-09 16:13
Ik heb de mijne eergisteren besteld bij Banggood.

Shipping Method: Expedited Shipping Service(BE)

2013-02-13 05:57:59 Payment Confirmed
2013-02-13 06:01:44 Ready To Process

Ze zijn daar nu nieuwjaar aan het vieren nog tot de 18e dus ik heb geduld.

[Update]
2013-02-23 05:23:08 Back Order
2013-02-24 21:45:54 Processing
2013-02-26 04:12:28 Shipped

En op de FlyTrack pagina vind ik dit:

Shipment Travel History
Electronic data received at 2013-2-13 20:02:57, Flytexpress Sorting Centerv
Item picked up at 2013-2-27 21:19:32, Flytexpress Sorting Center

item A000091302******* Depart from Flytexpress Sorting Center to ********** at 2013-2-26 15:58:31

[ Voor 69% gewijzigd door avalon123 op 27-02-2013 14:45 . Reden: status update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-09 21:06
Hier ook een Jiayu G3 silver besteld bij Banggood.com. Wilde net even kijken naar de bestelstatus maar de site ligt er momenteel uit. De prijs (incl. shipping) op Banggood (met coupon code) kwam omgerekend neer op 143,26 euro. Nu maar hopen dat mijn pakketje bij de douane niet opvalt (in de enorme berg pakketjes die ongetwijfeld uit China deze kant op komt na chinese nieuwjaarsfeest 8) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:47
Ik ben echt records aan het breken! Al 76 dagen onderweg. Deutsche Post is nu bezig met een onderzoek. Daar mogen ze 2 maanden over doen. Ik denk dat dus dat ik de 100 dagen wel ga halen. Banggood blijft maar vragen om geduld. Inmiddels een aanbod voor een refund van 20% gekregen. Ik wil echter een volledige refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:10

RobertowNL

For your gear!

Pierre Sec schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:31:
Ik ben echt records aan het breken! Al 76 dagen onderweg. Deutsche Post is nu bezig met een onderzoek. Daar mogen ze 2 maanden over doen. Ik denk dat dus dat ik de 100 dagen wel ga halen. Banggood blijft maar vragen om geduld. Inmiddels een aanbod voor een refund van 20% gekregen. Ik wil echter een volledige refund.
Gewoon dagelijks blijven zeuren (en zeggen dat je weer gebeld hebt). Uiteindelijk geven ze wel toe (bied ze ook aan om weer te betalen als hij binnen is).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre Sec
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:47
RobertowNL schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:07:
[...]

Gewoon dagelijks blijven zeuren (en zeggen dat je weer gebeld hebt). Uiteindelijk geven ze wel toe (bied ze ook aan om weer te betalen als hij binnen is).
Gedaan en gelukt. Ik heb nu een refund gekregen. Als hij alsnog binnenkomt, betaal ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
GoGoHaRrY schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:54:
[...]

Op de pagina bij Flytexpress staat ook een "RX........DE" reference code. Deze kon ik bij Deutsche Post verder tracken.
Hoe werkt dat precies? Ik heb ook zo'n RX....DE code gekregen maar heb geen idee waar ik die tracking code kan gebruiken, geen mail gehad van Banggood.com bij het versturen en op mail en chat reageren ze niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
Douwe63 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:19:
[...]

Hoe werkt dat precies? Ik heb ook zo'n RX....DE code gekregen maar heb geen idee waar ik die tracking code kan gebruiken, geen mail gehad van Banggood.com bij het versturen en op mail en chat reageren ze niet...
Ah, inmiddels mail gehad van de customer service van BangGood, de verzenddatum klopte niet en dan vertikt de track&trace om info over het pakketje te geven. Met de goede verzenddatum kon ik op onderstaande site wel de T&T info ophalen:

https://www.deutschepost.de/sendung/simpleQueryResult.html

Helaas is m'n pakketje net pas vertrokken uit Singpore (terwijl hij volgens de banggood site op 17 february al verstuurd is), wachten is altijd lastig ;).

• darasta
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:41
Ik zit er ook over na te denken een Jiayu in te laten vliegen.
Heeft iemand ervaringen met de volgende webshops:

Fastcardtech ($175) zwart en zilver
Etotalk ($180) zwart

• tupelo20
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-05 23:07
Ik heb de 20e bij Mixeshop besteld maar het schijnt dat de voorraad op is.
Vind het wel minder van de shopowners dat de door mijn Bestelde Iron Gray als op voorraad stond.
Maar niet op voorraad was, ik had na 2 dagen de processing status, nog geen man overboord ik had dit topic gelezen. De 24ste toch maar eens via mail contact gezocht, antwoord in Yoda engels "Iron Gray, no stock, other color you choose ,then ship faster"

Waarop ik snel antwoord "then make it a black one" 2 dagen later omdat mijn status op processing stond en mijn kleur op Iron gray bleef staan nog maar eens gevraagd of ze een zwarte verstuurd hadden en voor mij een track trace code hadden.
Kreeg toen ook leuk te horen Black also no stock. Dus dat was balen.
want als ze me in het begin al verteld hadden dat ik als alternatief zwart had omdat grijs niet op stock was stond ik nu niet in de wacht.

Laatste update over wanneer ze konden leveren 2 dagen, inmiddels een week en ander zegt next month.
Dus weet er iemand een winkel met echte voorraad van de G3?

Want dan ga ik annuleren. Heb het idee aan het lijntje gehouden te worden.
wordt de G3 überhaupt nog geproduceerd ? want op de jiayu site kan ik alleen nog maar de G4 pre-orderen of de G2 bestellen.

I have not failed, I only found 123 ways that won't work

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 20:21
Ik heb vorige week donderdag de zilveren besteld bij Ligtake, die is inmiddels verzonden, volgens LighTake op zaterdag, volgens China Post op maandag. Hij is iig onderweg.

Edit:

Pakketjes traceren als een Pro!

Als je op http://intmail.183.com.cn/itemtrace_en.jsp een pakketje tracked krijg j bij Location een cijfertje te zien zoals 51805300. Als je diezelfde pagina in het chinees bekijkt staat er op dezelfde plaats in de tabel iets als 深圳国际. Dat is chinees voor Shenzhen International. Dat is hierzo!

[ Voor 64% gewijzigd door Peetz0r op 01-03-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalon123
  • Laatst online: 22-09 16:13
Ik had de mijne op 13/02 dus bij Banggood besteld en met Expedited shipping service (20 euro) laten leveren. Hij is vandaag in Brussel toegekomen met als status 'Zending beschikbaar na betaling door ontvanger'. Ik heb dan net gebeld met DHL en die wisten mij te vertellen dat ik nog 21 euro moest opleggen aan inklaringskosten.

Je hebt dan de mogelijkheid om
1. Je gaat hem zelf afhalen in één van hun servicecenters en betaald daar.
2. Hij wordt aan huis bezorgd en je kan online betalen via een link die zij voor u aanmaken.
3. Hij wordt aan huis bezorgd en je kan via creditcard telefonisch betalen.

Ik heb intussen betaald en morgen wordt hij waarschijnlijk afgeleverd. Deze Jiayu G3 heeft me in totaal dan een 170 euro gekost.

Ik heb ook nog 2 reserve batterijen besteld bij BangGood omdat ze toch geen drol kosten en een reservebatterijtje altijd wel van pas komt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka-
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-08 22:10
Mijn G3 besteld bij Banggood. Op 26-2 op status shipped gekomen, eergisteren pas aangekomen in Singapore. Nog even geduld dus, mijn 'oude' Legend is echt aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetz0r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 20:21
Afgelopen donderdag 21 februari besteld bij Lightake, vandaag geleverd, zonder extra kosten, inclusief screenprotector, bruin hoesje (in het doosje), groen hoesje (zelf los besteld, naast het doosje) en microSD lezer (cadeautje van Lightake).
Heeft er dus 12 dagen (of 8 werkdagen) over gedaan om de halve wereld over te reizen. Erg netjes! DealExtreme heeft nog nooit zo snel geleverd. Wel bijna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:31
Ik zit er aan te denken om deze telefoon te kopen als opvolger van mijn huidige telefoon. Waar bestellen de meeste hem (ik wil wel een betrouwbare site, gezien het me eerste ervaring met China is). Zijn er verder nog zaken om rekening mee te houden ?

alvast bedankt voor feedback :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
avalon123 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:47:
Ik had de mijne op 13/02 dus bij Banggood besteld en met Expedited shipping service (20 euro) laten leveren. Hij is vandaag in Brussel toegekomen met als status 'Zending beschikbaar na betaling door ontvanger'. Ik heb dan net gebeld met DHL en die wisten mij te vertellen dat ik nog 21 euro moest opleggen aan inklaringskosten.

Je hebt dan de mogelijkheid om
1. Je gaat hem zelf afhalen in één van hun servicecenters en betaald daar.
2. Hij wordt aan huis bezorgd en je kan online betalen via een link die zij voor u aanmaken.
3. Hij wordt aan huis bezorgd en je kan via creditcard telefonisch betalen.

Ik heb intussen betaald en morgen wordt hij waarschijnlijk afgeleverd. Deze Jiayu G3 heeft me in totaal dan een 170 euro gekost.

Ik heb ook nog 2 reserve batterijen besteld bij BangGood omdat ze toch geen drol kosten en een reservebatterijtje altijd wel van pas komt :-)
Als de telefoon jou in totaal dus 170 euro kostte, heb je dan maar 129 euro (170-20-21) betaald voor alleen de telefoon? Bij Banggood is deze nu 154 euro kaal. Heb je misschien een tegoedbon erbij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik heb de G3 bij Mixeshop besteld en betaald, maar nu zie ik niks meer bij mijn orders staan. Heeft iemand hier dezelfde ervaring? Customer support via Skype gaat erg moeizaam, ze vertellen me dat de G3 ietsjes gedelayed is, maar ze geven geen uitleg waarom mijn order niet meer zichtbaar is bij mijn account info,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Laatst online: 12-09 15:26
gister is mijn jiayu g3 van banggood binnengekomen. Helaas net aan het begin van het chinese nieuwjaar besteld, daardoor heeft hij veel vertraging opgelopen maar ik had geen haast.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airjinx
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-07-2022
Ik ga mij ook een Jiayu G3 aanschaffen. Nu heb ik hier over gesproken met een collega en hij wil er ook 1 + nog een kameraad. 3 stuks dus.

Uiteraard is de verzending lager als je ze met 3 laat komen (en als je er 3 koopt zakt de prijs ook lichtjes) maar ik heb schrik dat de kans dat je er btw op gaat moeten betalen immens toeneemt. Een paar euro willen besparen op verzending en dan douane betalen is ook niet slim natuurlijk.

Wat denken jullie? Best 1 gsm apart bestellen of gewoon met 3?

Dacht ze te bestellen bij mixeshop, alleen zijn ze daar niet meer leverbaar. Zouden terug binnenkomen in a few days :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:24
Meer telefoons in 1 pakketje vergroot inderdaad de interesse van de douane en dus ook het risico op extra kosten. Ik zou ze los laten verzenden als ik jou was.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Zal de introductie van de Galaxy S4 nog een effect op de prijs van de G3 hebben?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airjinx
  • Laatst online: 17-07-2022
MiBe schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 20:58:
Meer telefoons in 1 pakketje vergroot inderdaad de interesse van de douane en dus ook het risico op extra kosten. Ik zou ze los laten verzenden als ik jou was.
Inmiddels apart besteld en geleverd, geen douane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 13:09
argon007 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:15:
heb er al 5 bij Mixeshop gekocht en telkens zonder inklaring aangekomen met DHL.
vraag je dan ook wat speciaals ? of ze iets op de doos kunnen zetten? (bv lagere kosten)?
of doen ze dat zelf al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trombom
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 22:55
4 maart bij Mistertao besteld, 14e werd het pakketje afgeleverd en heeft nog Singapore bezocht ondertussen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Laatst online: 15:53
Vandaag via AliExpress (nog iets van 20 uur) 15% korting op de G3!

update: leverancier had toch geen voorraad. Gecancelled dus.

[ Voor 13% gewijzigd door subwaysurfer op 27-03-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0p
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-09 18:41
Laat ik dan ook maar mijn eerste 'chinese-bestel-avontuur' maar even delen:
21-3 besteld via jiayumobileshop
23-3 te horen gekregen dat wit niet op voorraad en slecht leverbaar (> 2 wkn) was, gewisseld naar grey
28-3 per DHL verstuurd.

Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
Ik zit nog steeds te kijken waar ik nou het beste kan bestellen, liefst met DHL.

Maar ik kijk net op jiayumobileshop.com en nu wordt ik weer aan het twijfelen gebracht: "Jiayu G3 will be upgrade to quad core MTK6589 middle of April". Ik weet niet wat die gaat kosten maar een G3 dual core voelt nu weer oud :|

Ben wel benieuwd hoe goed die quad core dan verkrijgbaar wordt en vanaf wanneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0p
  • Laatst online: 24-09 18:41
Nou, ik heb mijn G3 2/4 ontvangen. Moest 25,20 EUR inklaringskosten aftikken.
Je kon wel duidelijk zien dat het pakketje eerder is opengemaak. Er zaten snijsporen in de verpakking en het plastic doosje zat niet goed dicht!
Verder ontbrak de 16GB memory die ik erbij besteld had, beetje jammer dus allemaal.
Wat wel positief is: de shop bied aan het geheugenkaartje kostenloos na te sturen of een refund te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:46

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb op 18 maart bij Pandawill.com een zilverkleurige G3, 16GB kaartje en een extra screenprotector besteld. Op 26 maart kreeg ik een mailtje dat zilverkleurig out of stock was, en waarschijnlijk niet meer binnen zou komen. Ze adviseerden me om een grijze te nemen, dus dat heb ik gedaan. Heb hem laten versturen via Singapore Post, voor 4$ extra.

Ik kon het pakketje mooi online volgen via de singpost site... en op 6 april stond de TNT post aan de deur met een klein pakketje. Het zag er opengemaakt en resealed uit, maar het viel gelukkig allemaal mee.

Het scherm en de snelheid van de telefoon bevallen me erg goed, ook video afspelen ziet er vloeiend uit. De achterkant is inderdaad glad, maar met de meegeleverde sleeve werkt het erg prettig. De GPS fix valt me tegen, wat erg jammer is... ook de cameraprestaties zijn ondermaats, maar dat boeit me eigenlijk niks.

Ik heb eigenlijk een groter probleem met het niet werken van de internetverbinding over 3G. Ik heb er 2 SIM kaarten inzitten, beiden op het Vodafone netwerk. Ik heb gelezen dat dit vaker voorkomt, en dat het aanpassen van de verificatiemethode naar PAP zou moeten werken... maar bij mij dus niet, of zie ik nog iets over het hoofd? Heeft iemand ditzelfde probleem met de G3 op het Vodafone netwerk?

*edit* Het lijkt gefixt: mijn SIM1 is een zakelijk abbo, en daarvoor moet de APN op office.vodafone.nl staan ipv. live.vodafone.com 8)7

* DynaMikeY = happy! :)

[ Voor 6% gewijzigd door DynaMikeY op 08-04-2013 16:12 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Laatst online: 12-09 15:26
Wat zou een Jiayu G3 opleveren? Ik heb alles behalve de oordopjes, eu plug en de screenprotector. Ik wil namelijk de Star S5 aanschaffen maar er niet al te veel aan kwijt zijn. De g3 is in nieuwstaat, zonder krasjes oid

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lutkeveld schreef op zondag 14 april 2013 @ 09:58:
Wat zou een Jiayu G3 opleveren? Ik heb alles behalve de oordopjes, eu plug en de screenprotector. Ik wil namelijk de Star S5 aanschaffen maar er niet al te veel aan kwijt zijn. De g3 is in nieuwstaat, zonder krasjes oid
Ik heb je een PB gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
Ik heb 'm binnenkregen, moest 21,20 bijbetalen aan de deur. Besteld via Lightake op 28 maart,mailtje dat ie verzonden was op 30 maart en afgelopen vrijdag 19 april binnen. Gewoon via China post.
Blij mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Leden,

Ik heb besteld bij Mixeshop, maar eerlijk gezegd krijg ik er wat een hoge bloeddruk door. Vind het best wel wat spannend om te kijken of alles goed gaat, hij moet niet breken, of kwijtraken of bijvoorbeeld door de douane getroffen worden!

Ik heb betaal via paypal, weet iemand hoelang het ongeveer duurt als paypal het geld eerst van je bankrekening af moet halen en hoelang het duurt als je het geld al op je paypal account staat.
Ik krijg er wat stres van op de een of andere manier. Maar de positieve verhalen hier op dit forum doen me goed, bedankt daarvoor:)

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
reeds 10 Jiayu G3's besteld via Mixeshop en allen zonder problemen aangekomen zonder douane kosten. Gewoon wat geduld hebben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 2 mei heb ik na veel lezen op fora de Jiayu G3 besteld bij geekbuying.com. Op het moment heb ik een HTC Desire Z in mn bezit maar die is niet meer vooruit te branden en hij start zichzelf meerdere keren per week (soms per dag) automatischzelf op.

Snap dat de G3 geen toptoestel is maar ik vond hem er wel goed uitzien. In oktober mag ik mijn abonnement weer gaan verlengen en wil ik voor de HTC One gaan. Of wie weet bevalt de G3 mij zo goed.....

Mn bestelling is trouwens nog steeds niet verzonden helaas....duurt dat altijd zo lang? Voor Geekbuying gekozen, omdat het zover ik kon vinden, een betrouwbare site is. Prijs was redelijk en ik wilde gaan voor gratis verzenden icl redelijke bezorgtermijn (volgens hen zou ik hem zodra hij verzonden is binnen 15 werkdagen moeten hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

argon007 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:37:
reeds 10 Jiayu G3's besteld via Mixeshop en allen zonder problemen aangekomen zonder douane kosten. Gewoon wat geduld hebben :-)
Zo wat een grootverbruiker! Maar bedankt voor je berichtje argon007, dat stelt me gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruim een week na bestelling bij Geekbuying te horen gekregen van hen dat de G3 toch niet op voorraad is.....Ik kan nu een refund krijgen. Weet nog niet wat ik wil doen. Ben nog steeds op zoek naar een telefoon voor rond de 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:05:
Ruim een week na bestelling bij Geekbuying te horen gekregen van hen dat de G3 toch niet op voorraad is.....Ik kan nu een refund krijgen. Weet nog niet wat ik wil doen. Ben nog steeds op zoek naar een telefoon voor rond de 150 euro.
Kijk 's op mixeshop (of een andere site)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:51
De quad-core versie is nu te pre-orderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Topicstarter
Nadat ik mijn zwarte G3 binnenkreeg wilde mijn vader er ook één. Grijze besteld, maar die bleek (maanden geleden) niet op voorraad dus akkoord gegaan met een zwarte. Mijn moeder wilde er nu ook één en dus een zilvere besteld bij BuyInCoins. Een paar uur geleden is een zwarte afgeleverd :/. Ze hebben er wel een siliconenhoesje bij gedaan... voor een G2 8)7.

Net een ticket aangemaakt voor hopelijk een partial refund, want dat ding retour sturen en opnieuw bestellen duurt ook weer zo lang. Dan koop ik wel een losse back cover.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08 17:21
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:05:
Op 16-5 ook besteld bij Geekbuying (had je reactie helaas nog niet gelezen). Hij staat nu nog steeds op "Payment Confirmed (Processing)". Weinig goede hoop ook na jouw verhaal. Jammer, was wel de goedkoopste shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat de G3 plus alleen bij Fastcardtech te vinden is EN op voorraad lijkt te zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mm.. na fikse google is ie bij Lightake in de pre-sale en lijkt in stock te zijn.. Wel duurder dan bij Fastcard (maar die is minder betrouwbaar ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:41
Verkeerde topic

[ Voor 95% gewijzigd door partyondude op 26-05-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
Bij Geekbuying niet de G3 bestellen, Hij is namelijk niet meer leverbaar door ze (hoewel ze hem wel op de site laten staan). Ik ga nu de g3 plus bij fastcardtech bestellen.

[ Voor 97% gewijzigd door CheckItOut op 27-05-2013 11:55 . Reden: haalde wat shops door elkaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
Toch maar de G3S bestellen bij mixeshop. Fastcardtech heeft niet zo'n goede trustpilot score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Al iemand de G3S binnen ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
Inmiddels wel shipped en volgbaar op DHL site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:41
Ben benieuwd, houd ons op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Voor mensen met rootplannen: ik heb heel wat ROMs geprobeerd op mijn G3N, maar die de Rocky_RS mod op basis van Android 4.1.2 werkt het beste! De CyanogenMod heb ik een week mee gewerkt, en die was ook wel cool... maar die had wat grafische performance issues met Ruzzle, en Foursquare crasht erop (known issue, iets met google play services).

Wat wel een manco aan de MTK CPU blijft: de GPS is echt te triest voor woorden. Ik snapt het ook niet, ik heb een 5 jaar oude GPS logger (iBlue 747), en die heeft ook een MTK chipje aan boord, en die heeft perfecte fix. Denk dat ik op vakantie in de USA die maar ga koppelen via bluetooth... beetje jammer.

Verder niks dan lof over de G3... erg happy ermee! Heb voor mijn vriendin de G2S besteld, en die is zelfs nog sneller dan de G3N ook. Maar de G3S zal daar wel weer overheen gaan :) De looks van de G2S zijn trouwens wel stukken beter dan de G3... zeker voor vrouwen een aanrader :)

[ Voor 5% gewijzigd door DynaMikeY op 04-06-2013 00:50 ]

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:28
CheckItOut schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:31:
Toch maar de G3S bestellen bij mixeshop. Fastcardtech heeft niet zo'n goede trustpilot score.
Op jouw aanrade idd de trustpilot bekeken en alleen maar negatieve dingen gezien.

Ook bij Mixeshop de G3S Black gekocht. Vooraf ff gechecked of deze op voorraad was, wat geen probleem was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
partyondude schreef op maandag 03 juni 2013 @ 23:19:
Ben benieuwd, houd ons op de hoogte :)
Hij is er sinds gisteren. Leuk toestel. Verschil met de G3 is natuurlijk de quad-core, maar daarnaast is hij ook al vanuit de fabriek geroot (dus kunnen lekker snel met Titanium de china sysapps kunnen verwijderen) en staat er Android 4.2.1 op.
Een raar ding vond ik wel dat je geen interne SD-kaart hebt zoals ik gewend ben bij de Samsung Galaxy S I/II. Je kan zonder SD-kaart dus ook geen foto's e.d. maken.
Verder merk je wel dat het OS soms wat gebreken heeft. De messenger app crashed bij mij af en toe en apps zoals Llama is helaas niet te gebruiken. Logisch aangezien developers natuurlijk niet elke chinaphone af kunnen gaan.
Ik vind het toestel mooi, maar hij is er erg groot!

Maar nu ontopic:
Jiayu G3S besteld op 29 mei op mixeshop.com
2 juni 22:38 shipped met DHL
4 juni 11:34 afleverpoging 1 (ik was niet thuis)
5 juni 13:25 afgeleverd

Prijs:
$183 toestel
$3 siliconen hoesje (random kleur, ik kreeg groen)
$0 screen protector (die ik heb verprutst dankzij de chinese instructies)
$26,84 shipping met DHL
Totaal via paypal conversie: €169,83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-09 15:42
Vreemd dat je geen interne SD hebt ? de oude G3 heeft dat wel ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
Das netjes zo. Ik hoopte al dat hij redelijk stabiel is, maar ik kan eerlijk gezegd niet zoveel eisen zoals bij mijn oude HTC die nog wel eens crashed. Aangezien hij voor mn vriendin is, zal ze er niet zoveel problemen mee hebben. Die heeft een Samsung waar t totale geheugen kleiner is als t vrije geheugen van mn Desire HD :P

Je hebt m precies besteld zoals ik, toestel, case, screenprotector. Ik heb er nog wel een 16GB SD card bij besteld voor die 10 USD extra :)

Hopelijk ergens binnenkort in huis.

Je hebt niks hoeven bijbetalen aan Douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
Zero2Fear schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:57:
Das netjes zo. Ik hoopte al dat hij redelijk stabiel is, maar ik kan eerlijk gezegd niet zoveel eisen zoals bij mijn oude HTC die nog wel eens crashed. Aangezien hij voor mn vriendin is, zal ze er niet zoveel problemen mee hebben. Die heeft een Samsung waar t totale geheugen kleiner is als t vrije geheugen van mn Desire HD :P

Je hebt m precies besteld zoals ik, toestel, case, screenprotector. Ik heb er nog wel een 16GB SD card bij besteld voor die 10 USD extra :)

Hopelijk ergens binnenkort in huis.

Je hebt niks hoeven bijbetalen aan Douane?
Nee, mij hebben ze niet gepakt. De kans bij air mail is btw 10% en bij DHL hoger. Maar mixeshop raad wel aan heb via UPS/DHL te verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
Heb ook via DHL gedaan. Als ze per toeval mij eruit pakken, so be it. Anders heb ik gewoon geluk.

Makkelijkste is er gewoon vanuit te gaan dat t altijd is, word je meteen een stuk vrolijker als je niks hoeft te betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Topicstarter
MEN-O schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:57:
Vreemd dat je geen interne SD hebt ? de oude G3 heeft dat wel ?!
Bedoel je de rom? Want op de reguliere G3 zeurt wanneer je zonder SD-kaart foto's probeert te maken.
2 weken geleden heb ik twee flipcovers bij Antelife besteld. Goedkoopste die ik kon vinden voor $13 per stuk met de vouw onderaan. Dag later ging de prijs omlaag naar $6. Voor een verschil van $14 stuk ik wel even een mailtje dat ik de bestelling wil annuleren of het prijsverschil retour. Enige reactie tot nu toe is dat de bestelling verstuurd is. Op het tweede mailtje heb ik ook nog niets gehoord.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Jiayu G3S vanmorgen aangekomen. Tot mijn grote verbazing zie ik dat hier Lewa OS opstaat. Ik hou eigenlijk veel meer van Stock android. Alle iconen enzo zijn nu volledig anders... Kan Lewa hier eventueel van verwijderen zodat ik Stock Android heb?

Of is het een andere mogelijkheid om een andere launcher (laucherpro bvb) te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Daarnet Nova launcher geinstalleerd en dit geeft terug het "Stock Android" gevoel terug. Vind de telefoon merkbaar sneller dan een standaard G3. Heb ik geluk of niet, maar de GPS is subliem momenteel, de eerste keer na 10 seconden een Fix. Dit ondertussen al een 3-tal keer uitgetest en dit neemt telkens een 10 a 20 seconden in. Dik tevreden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
Daarnaast is de wake-lock op de rode led ook gefixed op de G3S. Lijkt alsof Jiayu een tweakers is :P

[ Voor 5% gewijzigd door CheckItOut op 12-06-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Heb je de GPS getest? Vraag mij af of ik geluk had met de G3S of als die echt beter zou zijn nu qua ontvangst.
Heb zonet nog een G3S besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
Klinkt alleen maar goed dit. Maar er komt dus geen stock android op? Naja der valt altijd wel iets te veranderen hehe. Ben benieuwd, mijne ligt sinds vanochtend in Eindhoven depot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Is wel stock Android hoor. Had het in het begin fout. Er is gewoon een Jiayu Theme overgegooid (beetje te vergelijken met HTC Sense of Touchwiz) Alle icoontjes zijn er wat anders uit.

Na het installeren van een andere launcher (Nova launcher, Launcher pro) heb je het stock gevoel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
Oke, ik zal t eens gaan bekijken.

Kreeg net feedback van thuis, hij is afgeleverd zonder extra kosten. We hebben weer geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
als het over een G3S gaat, wil je even de GPS testen met GPS test of GPS status? Eens zien hoe snel/traag het bij u werkt. Hier zonder maar iets te wijzigen binnen de 15 seconden fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Mijn G3N met Android 4.1.2 (url=http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g3-g3n-2/]Rocky_RS ROM[/url] van needrom.com) heeft na de fix (root + fastergps) redelijk goed GPS bereik:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pGApNuRd3RTHttjFR7o1uPm8/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:47
ik ook binnen via dhl zonder extra kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee weken terug een G3 bij mixeshop besteld. Kreeg na een paar dagen een mailtje terug dat de G3 niet meer leverbaar was, maar voor $10 extra konden ze de G3 order omzetten naar een G3S. Dat maar gedaan dus, en vandaag kwam die binnen via DHL zonder extra kosten.

Toch wel leuk die nieuwe versie android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berendhoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 12:05
Vandaag 3 exemplaren binnen van de g3s met DHL. Heb uiteindlijk 40 euro moeten betalen aan btw. De waarde in inhoud van het pakket was door de verstuurder aangepast naar een lagere prijs.
Ik wil eigenlijk schonere build en al die chineze meuk eraf hebben. De launcher veranderen helpt al maar is nog steed niet top natuurlijk. Iemand een idee of er nog goede custom roms komen (of zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argon007
Aan de hand van ES file explorer kan je als root "inloggen". Dan naar de System\App of \system\data\app map gaan. Daar zal je nog enkele chinese programma's zien staan die ook tevoorschijn komen in uw app drawer.

Die kan je daar gewoon verwijderen. Heb dit ook al gedaan met een G3S en geen enkel chinees tekentje meer te bespeuren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CheckItOut
argon007 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:33:
Aan de hand van ES file explorer kan je als root "inloggen". Dan naar de System\App of \system\data\app map gaan. Daar zal je nog enkele chinese programma's zien staan die ook tevoorschijn komen in uw app drawer.

Die kan je daar gewoon verwijderen. Heb dit ook al gedaan met een G3S en geen enkel chinees tekentje meer te bespeuren :-)
Ik heb met titanium backup een backup gemaakt van alle chinese apps en ze daarna verwijderd vanuit hetzelfde menu. Je kon zonder problemen al de chinese apps verwijderen zonder impact op het OS.

En owja, ik heb gemaild met de developer van Llama (had ik het eerder over in dit tread) en hij heeft een fix voor het probleem wat ik had (beta versie op zijn blog doet het perfect). Nu doet écht alles het perfect. Ik ben heel erg blij met dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berendhoo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-09 12:05
Werkt best prima deze telefoon. Nog even op zoek naar een passende screenprotector en hoesje. De G3s heeft dezelfde maten als de G3 als ik me niet vergis. Iemand tips over wat past?

@CheckItOut Wat had je voor bug dan?

Heeft iemand clockwork mod recovery al werkend op de g3s?

[ Voor 12% gewijzigd door Berendhoo op 22-06-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoofie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:21
Hier vandaag ook een G3s binnengekomen.
6 juni besteld bij Mixeshop, 11 juni verzonden via hongkongpost en vandaag binnen.
Heb hem een dag voordat we op vakantie gingen besteld, dus DHL oid had weinig zin...

@Liander:Ja, ik snap dat jullie een probleem hebben, en nee, dat geeft jullie niet het recht ons op een ongeoorloofde manier geld af proberen te troggelen... Dank voor het crediteren van de onterechte factuur, nu de rest van Nederland nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Berendhoo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:50:
Werkt best prima deze telefoon. Nog even op zoek naar een passende screenprotector en hoesje. De G3s heeft dezelfde maten als de G3 als ik me niet vergis. Iemand tips over wat past?

@CheckItOut Wat had je voor bug dan?

Heeft iemand clockwork mod recovery al werkend op de g3s?
Moet er een screenprotector op? Deze heeft Gorilla Glass 2. Ik denk niet dat dit nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 18:57
G3S besteld via banggood.com, was binnen 2 weken binnen.
Helaas ga ik hem wel weer verkopen, vind hem iets te groot. Wel interessant deze Chinese smartphones, maar niet helemaal mijn ding.

Gaat dus op Marktplaats deze (en op V&A, helmaal nieuw, geen krasjes, screenprotector etc. 2 dagen getest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobke1
  • Laatst online: 26-09-2013
:P Ik verkoop mijn nieuwe smartphone JiayuG3 kleur donkergrijs.
Interesse mail naar het volgende mailadres : robert.meisters@skynet.be

[ Voor 7% gewijzigd door bobke1 op 06-07-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowk
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-01-2023
Er werd een topic opgestart voor Jiayu G3S. Dit model is net iets anders dan de G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-05 14:13
Vandaag bij pandawill de G3 voor ~94 euro :) .
De site is wel heel erg traag vandaar hier een google cache link:
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

Wanneer de site weer bereikbaar is:
http://www.pandawill.com/...tock/index/cat/1/group/8/
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste