mijn status is nog steeds op 'processing' maar inmiddels via skype te horen geregen van tina dat ie verstuurd is en ook track nummer van dhl gekregen. Dus hij lijkt op weg. ben benieuwd
Creqaw schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:16:
Zit het nou in een zak...? Ziet er nou niet uit als een goede verzendmethode vanaf seller naar misertao.

Gewoon zo'n soort zak. Daar in zit gwoon een doos/verpakking
Lightake had wat problemen met het systeem (door andere verzendmethoden met de kerst (singapore, Swisspost etc). De doorvoer naar verzonden duurt dus momenteel wat langer (Terwijl het al onderweg is).Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:56:
mijn status is nog steeds op 'processing' maar inmiddels via skype te horen geregen van tina dat ie verstuurd is en ook track nummer van dhl gekregen. Dus hij lijkt op weg. ben benieuwd
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Nou ik heb hem uiteindelijk ook maar besteld!
Was ik er net achter dat ik een iron grey wou, hebben ze die niet meer. Dus nu maar een zwarte die ze vanaf nu wel weer hebben
Ook maar een zwarte besteld bij Mixeshop. Ietsjes duurder geworden volgens mij t.o.v. vorige week.
Ja klopt $194,- om $199,- als ik het goed heb, achja
Hoop dat de Iron Grays deze week binnenkomen!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Was ook wel te verwachten, elke tweaker besteld daar zo'n beetje en er zijn vast ook nog mensen die niet posten en bestellen.CLB schreef op zondag 25 november 2012 @ 19:53:
Ja klopt $194,- om $199,- als ik het goed heb, achjaHoop dat de Iron Grays deze week binnenkomen!
Na wat rondkijken op het net denk ik er toch ook aan om mijn verloren Pre 3 te vervangen door een G3. Maar zou toch liefst ook voor die iron-gray gaan. Lijkt mij gewoon de mooiste versie. Nu dus op zoek naar de winkel waar ze die het snelste op stock gaan hebben.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Verwijderd
Ter informatie (staat los van beschikbaarheid van de Jiayu) heb donderdag een toestel besteld bij Mixeshop en laten bezorgen met DHL en die heeft nu de status 'With delivery courier' dus het gaat allemaal vlot daar.
/edit
Staat nog wel op processing dus de site is langzamer dan het pakketje zelf. Heb zelf de t&t code via Skype verkregen
/edit
Staat nog wel op processing dus de site is langzamer dan het pakketje zelf. Heb zelf de t&t code via Skype verkregen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 10:18 ]
Verwijderd
bij mij idem. Op de mixeshop site staat nog steeds 'processing' terwijl tel al op weg is volgens dhl
Welke kleuren?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vandaag even met Tina gesproken die gaf aan er vrijdag helaas niet genoeg waren voor de EUEXP verzending dus hij wordt dan vandaag verzonden. Ze vond dat ik iig wel geduldig was en daar was ze blij mee.
Ze hebben iig nette klantenservice, echt top. Nu afwachten
Ze hebben iig nette klantenservice, echt top. Nu afwachten
Dit krijg ik van mixeshop als antwoord over de voorraden nu:
"the iron grey still no news, the black color back in stock today , so your goods will be sent soon"
Hopelijk word ie nu of morgen verzonden
"the iron grey still no news, the black color back in stock today , so your goods will be sent soon"
Hopelijk word ie nu of morgen verzonden
Mijn G3 van mixeshop is binnen! Geen doanekosten hoeven betalen 
1e indruk: superscherm, groot, nog best dun, voelt kwalitatief goed. Dus eigenlijk wat we al wisten ;-)
Foto's volgen over een uurtje.
1e indruk: superscherm, groot, nog best dun, voelt kwalitatief goed. Dus eigenlijk wat we al wisten ;-)
Foto's volgen over een uurtje.
Als jullie iets melden over de telefoon willen jullie dan de kleur vermelden? want ik ben wel benieuwd welke nu verstuurd zijn. Zelf heb ik een iron gray in bestelling staan bij mixeshop. Misschien dat ik dit wel om laat zetten in zwart.
Ik heb mixeshop al meerdere keren gemaild maar ze reageren niet echt snel... misschien vanavond maar eens skypen dan.
Ik heb mixeshop al meerdere keren gemaild maar ze reageren niet echt snel... misschien vanavond maar eens skypen dan.
[ Voor 20% gewijzigd door boppos op 26-11-2012 13:57 ]
Ik begin benieuwd te raken naar de G2S, vrijwel dezelfde specs, 4.0" met QHD is ook zéér aanvaardbaar. De prijs zou tussen de €90,- en €110,- zijn in China.
Maar dan... als je erbij stil staat dat voor een paar tientjes meer (en een paar maanden verder) je Quadcore's van MediaTek hebt, die toch weer een stukkie beter presteren.. Hmm!
Maar dan... als je erbij stil staat dat voor een paar tientjes meer (en een paar maanden verder) je Quadcore's van MediaTek hebt, die toch weer een stukkie beter presteren.. Hmm!

[ Voor 3% gewijzigd door GS88 op 27-11-2012 09:51 ]
Rotterdam
Heb net geSkypt Bobboppos schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:56:
Als jullie iets melden over de telefoon willen jullie dan de kleur vermelden? want ik ben wel benieuwd welke nu verstuurd zijn. Zelf heb ik een iron gray in bestelling staan bij mixeshop. Misschien dat ik dit wel om laat zetten in zwart.
Ik heb mixeshop al meerdere keren gemaild maar ze reageren niet echt snel...
misschien vanavond maar eens skypen dan.
Kon de order naar het zwart omzetten, die hebben ze wel, maar dat wil ik niet.
Ik heb 17 november bij mixeshop besteld en ze zijn afgelopen vrijdag aan de deur geweest, was helaas niet thuis dus DHL komt vanmiddag weer aan de deur. Ik heb de iron gray besteld maar in comment er bij gezet dat het me eigenlijk niet uitmaakt.
Dus het is nog een verrassing wat ik vanmiddag binnen krijg
Dus het is nog een verrassing wat ik vanmiddag binnen krijg

Mijn Iron Grey die vandaag binnen is gekomen.
Gewoon op Taobao zoeken, Staan vaak wel een aantal pre-orders opCLB schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:07:
[...]
Heb net geSkypt BobIron Gray is er niet en nog niks bekend..
Kon de order naar het zwart omzetten, die hebben ze wel, maar dat wil ik niet.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ojoh ik heb niks te klagen met m'n One X+
nee jij niet, maar nadat mijn sensation is gejat zit ik ondertussen te klooien met me desire en een oud 2gb sd kaartje waardoor hij constant vastloopt... net maar een 64gb besteld.
Ik hoop maar dat die lui van mixeshop over 8 uur eens gaan reageren op mijn mail.... want ik ik vind een zwarte ook wel best....

Voeg ze op skype toe, dan krijg je vaker sneller antwoord.
Paar uur terug de mijne ontvangen, wat plaatjes:
http://imgur.com/a/kICoG
deja vu ;-) Was die van jou ook al netjes in het Engels ingesteld? Misschien doet mixeshop dat wel.Creqaw schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:57:
Paar uur terug de mijne ontvangen, wat plaatjes:
En al omgezet Bob? Kan ik de jouwe alvast zien terwijl mijn Iron Gray nog zal komen
tony: ok iron gray have in stock todayCLB schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:18:
En al omgezet Bob? Kan ik de jouwe alvast zien terwijl mijn Iron Gray nog zal komen
That's nice! Ze kon nog niet zeggen of mijn specifieke order wordt uitgeleverd, maar ik denk / hoop 't wel
[ Voor 80% gewijzigd door CLB op 27-11-2012 10:29 ]
Verwijderd
de mijne is "out for delivery" hier in the netherlands. ze hebben hem vrijdag avond verstuurd. Vandaag (Dinsdag) dus binnen vermoedelijk. 4 dagen onderweg, waarvan 3 in Hong Kong aan de shipment info te zien.LOL
Ik: Do you have the Iron gray in stock?
Tina 11:11 no black is ok
Tina weet van niks of ze wil het mij niet zeggen
Van mij is overigens nog niet geshipt. (zondagavond besteld...)
[ Voor 9% gewijzigd door Eypo op 27-11-2012 11:13 ]
Tina is van Lighttake volgens mij, Tony is van Mixeshop
Nee hoor er is ook een Tina van Mixeshop 
Mijne is verzonden
Ik heb (nog) geen trackingsnummer.. pas als deze in NL aankomt dus ik moet nog even wachten
Mijne is verzonden
Verwijderd
Binnen! moest toch nog 26 euro aan de deur betalen. Zijn dan invoerrechten en heb ik pech gehad ?
Ik zag dat er 180 euro van mijn credit card was geboekt, dus dan komt het op 205 euro incl verzending...ah ja, nog steeds cheap..
Ik zag dat er 180 euro van mijn credit card was geboekt, dus dan komt het op 205 euro incl verzending...ah ja, nog steeds cheap..
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 12:28 . Reden: typos ]
Haha okee
hé Baak, my Iron gray is on the wayCLB schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:28:
[...]
Haha okeeIk babbel met 'n Linda via Skype van Mixeshop
Tuesday, November 27, 2012 Location Time
1 Shipment information received HONG KONG - HONG KONG 4:09 AM
Ohhh exciting! Jij hebt een Mixeshop-account neem ik aan, ik niet
Ga gelijk weer Skypen, vind 't best
Verzonden bij Mistertao
185 $ in totaal voor officieel pakket met 8GB kaartje
185 $ in totaal voor officieel pakket met 8GB kaartje
Geen invoerrechten (dat geldt voor hogere bedragen) maar wel BTW.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:23:
Binnen! moest toch nog 26 euro aan de deur betalen. Zijn dan invoerrechten en heb ik pech gehad ?
Pech gehad inderdaad.
Yup en het is wel zeker dat ze dat doen want Jiayu doet de batterij apart bij de doos en bij aankomst zat de batterij er al in. Ik heb ook een factory reset gedaan en dan staat hij gewoon op Chinees dus dat is door hun gedaan. Een andere duidelijke hint is dat ze er heel vriendelijk een stekker converter bij in hebben gedaan zodat die werkt in Nederland.Gionimo schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:08:
[...]
deja vu ;-) Was die van jou ook al netjes in het Engels ingesteld? Misschien doet mixeshop dat wel.
Dat is erg jammer, meeste mensen hier hadden dan of heel veel geluk gehad of jij heel veel pech. Kan natuurlijk ook gewoon komen doordat er wel plotseling heel veel "media players at $22" werden geïmporteerd =XVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:23:
Inderdaad ik had op mijn verpakking staan dat het en gadget van 20 dollar was, toch aardig van die Chinezen dat ze meedenken.Creqaw schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:57:
Kan natuurlijk ook gewoon komen doordat er wel plotseling heel veel "media players at $22" werden geïmporteerd =X
Mijn zwarte is nu ook verzonden van mixeshop. Via Dhl, ben benieuwd of ik hem deze week nog heb
Ik heb vrijdag mijn zilveren jiayu van mixeshop binnen gekregen via dhl, geen douane kosten
Mijn op 16 november bestelde G3 is ook eindelijk onderweg, hopelijk komt de DHL meneer/mevrouw nog deze week langs!
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Vorige week woensdag de Iron Gray besteld bij Mixeshop
Was niet op voorraad, maar zou wel weer komen, gelijk betaald, zodat ik bij de nieuwste batch zou zitten...
En zojuist m'n DHL T&T nummer gekregen, dus dat loopt allemaal wel los, dit weekend misschien nog

Ben wel benieuwd hoeveel mensen (Tweakers) nou een JiaYu G3 hebben in het Iron Gray trouwens...
In het begin was het wat 'klein', toen kwam de hele zut op FOK! en nu hier ook op Tweakers dan
Toevallig kan ik er twee naast elkaar leggen, omdat 'Boppos' er ook eentje heeft, dat wordt leuk
Was niet op voorraad, maar zou wel weer komen, gelijk betaald, zodat ik bij de nieuwste batch zou zitten...
En zojuist m'n DHL T&T nummer gekregen, dus dat loopt allemaal wel los, dit weekend misschien nog
Ben wel benieuwd hoeveel mensen (Tweakers) nou een JiaYu G3 hebben in het Iron Gray trouwens...
In het begin was het wat 'klein', toen kwam de hele zut op FOK! en nu hier ook op Tweakers dan
Toevallig kan ik er twee naast elkaar leggen, omdat 'Boppos' er ook eentje heeft, dat wordt leuk
Mijne is ook geshipt, bij mij klopt de site dus iig nu nog wel, tenzij hij morgen al in huis is natuurlijk
(niet dat ik dat erg vind...
)
heej CLB hier mijn trace:CLB schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:27:
Vorige week woensdag de Iron Gray besteld bij Mixeshop![]()
En zojuist m'n DHL T&T nummer gekregen, dus dat loopt allemaal wel los, dit weekend misschien nog![]()
Wednesday, November 28, 2012 Location Time
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 5:08 PM
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 3:16 PM
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 3:34 AM
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 2:23 AM
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 2:22 AM
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 11:41 PM
Wanneer gaan we met meerdere tweakers een Jiayu G3 meeting houden?
Ik heb het idee dat ik een van de weinige ben met een zilveren, verder iedereen aan black en silver grey?
Er was al een idee om een Jiayu app te bouwen. Zodat je kan zien wanneer er een eigenaar in de buurt is.boppos schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:46:
[...]
heej CLB hier mijn trace:
Woensdag verzonden. Hangt er om kans is dat ze vrijdag aan de deur staan.CLB schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:27:
Vorige week woensdag de Iron Gray besteld bij Mixeshop![]()
En zojuist m'n DHL T&T nummer gekregen, dus dat loopt allemaal wel los, dit weekend misschien nog![]()
Hoop dat mijn tweede van mistertao ook snel aan de deur komt dan kan ik ook even een Iron vs Black foto maken.
'Boppos' en ik hadden het al over JiaYu-messenger, dat alleen wij konden gebruiken van de vriendengroep 
En ik heb geduld, voor het weekend is leuk, maar heb nog genoeg te spelen met m'n andere telefoontje...
Aan de andere kant heb ik van het weekend wel genoeg tijd om te rooten en dergelijke dus... Achja komt wel!
1 Shipment information received HONG KONG - HONG KONG 01:45
En ik heb geduld, voor het weekend is leuk, maar heb nog genoeg te spelen met m'n andere telefoontje...
Aan de andere kant heb ik van het weekend wel genoeg tijd om te rooten en dergelijke dus... Achja komt wel!
1 Shipment information received HONG KONG - HONG KONG 01:45
Nou CLB, onze JiaYu's zijn waarschijnlijk buren
woensdag, November 28, 2012 Locatie Tijd Colli
1 Zending informatie ontvangen HONG KONG - HONG KONG 01:49
Ha, die van mij zit in hetzelfde vliegtuig waarschijnlijk:boppos schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:46:
[...]
heej CLB hier mijn trace:
Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG 17:08
Geld van LT eindelijk terug. Nu maar opzoek naar iemand die wel kan leveren
Zitten ze al in het vliegtuig denk je?hardware.tom schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:24:
[...]
Ha, die van mij zit in hetzelfde vliegtuig waarschijnlijk:
Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG 17:08
Dan kan het zijn dat ze er morgen al zijn, anders vrijdag. Zaterdag me verjaardag dus iedereen ff mijn chinaphone showen. Een chinese Phone mocht er ook wel een keer van komen na al die 100 andere chinese dingen
Ik denk dat ze al wel in het vliegtuig. Volgens mij gaat ie nog via Leipzig. Dus ik gok vrijdagboppos schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:00:
[...]
Zitten ze al in het vliegtuig denk je?
Dan kan het zijn dat ze er morgen al zijn, anders vrijdag. Zaterdag me verjaardag dus iedereen ff mijn chinaphone showen. Een chinese Phone mocht er ook wel een keer van komen na al die 100 andere chinese dingen
boppos schreef op woensdag 28 november 2012 @ 17:00:
Een chinese Phone mocht er ook wel een keer van komen na al die 100.000 andere chinese dingen
Ik verwacht voor het weekend mijn zwarte G3 binnen, ondertussen al een week of 2 onderweg met chinapost. Besteld bij tmallbox, ik ben benieuwd naar mijn eerste ervaring!
.
[ Voor 100% gewijzigd door sontax op 23-10-2022 10:05 ]
Verwijderd
De mijne staat verpakt als 'Digital Photoframe' :-)
En ondertussen op het vliegtuig als het goed is :-D
En ondertussen op het vliegtuig als het goed is :-D
hahahaha ik heb op ebay pas 401 dingen gekocht... en van al die andere Chinese shops heb ik geen idee maar dat zal ook wel tegen de 400 dingen aan lopen
Ik heb alleen nog niet veel G3 spulletjes voorbij zien komen... iemand nog leuke shops gevonden?
[ Voor 15% gewijzigd door boppos op 28-11-2012 20:45 ]
Inderdaad, op Ebay staat 1 soort hoesje... Op DealExtreme, staat niks... Ik vind deze wel mooi:

Origineel Jiayu hoesje lijkt me. Volgens mij hebben ze die bij Jiayumobileshop.comCLB schreef op woensdag 28 november 2012 @ 21:10:
Inderdaad, op Ebay staat 1 soort hoesje... Op DealExtreme, staat niks... Ik vind deze wel mooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net ook maar even de jiayu g3 besteld bij Mixeshop, zwarte model want iron grey was weer is niet op voorraad en zwarte hopelijk deze week weer ( website meld in stock maar de skype mensen niet;) )
Dank besteld, gratis met HongKong post of Chinapost, heb maar voor HK gekozen! Misschien voor de kerstGionimo schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:06:
Origineel Jiayu hoesje lijkt me. Volgens mij hebben ze die bij Jiayumobileshop.com
Keek net even raar toen de postbode een pakketje kwam bregen. Was niet van MisterTao maar bevatte toch een Jiayu.
Het mooie is dat ik nog een niet thuis bericht heb liggen (haal ik morgen op), met een zelfde code opbouw (2 nummers er tussen) en het zelfde gewicht...
Lijkt er op dat ik er twee bijna gratis heb gekregen (als dit de webshop is waarvan ik denk dat hij weg komt), kan het helaas nu niet checken omdat ik geen mail binnen krijg voor een wachtwoord reset (werkt blijkbaar niet).
Het mooie is dat ik nog een niet thuis bericht heb liggen (haal ik morgen op), met een zelfde code opbouw (2 nummers er tussen) en het zelfde gewicht...
Lijkt er op dat ik er twee bijna gratis heb gekregen (als dit de webshop is waarvan ik denk dat hij weg komt), kan het helaas nu niet checken omdat ik geen mail binnen krijg voor een wachtwoord reset (werkt blijkbaar niet).
Nou, ik heb de postbode weer gemist hoor
Beste mede tweakers,
Zojuist een brief van PostNL gehad, mijn g3 ligt dus bij het internationaal sorteer centrum van PostNL.
Nu moet ik een formulier invullen met omschrijving van inhoud van het pakket en de waarde er van.
Wat is nu het beste om te doen? Ik kan kiezen dat het gaat om een koopzending, geschenkzending of de zending niet aan te nemen.
Ik heb wel eens gelezen als je geschenk zending aanvinkt, en aangeeft dat het een item is van <$20 dat ze het dan wel prima vinden en er is verder niks aan de hand.
Dit is mijn eerste ervaring met het inklaringsproces, wat kan ik nu het beste doen?
Als ik alles naar waarheid invul kan het al snel ~70 euro duurder worden, of zie ik dat nu verkeerd?
Zojuist een brief van PostNL gehad, mijn g3 ligt dus bij het internationaal sorteer centrum van PostNL.
Nu moet ik een formulier invullen met omschrijving van inhoud van het pakket en de waarde er van.
Wat is nu het beste om te doen? Ik kan kiezen dat het gaat om een koopzending, geschenkzending of de zending niet aan te nemen.
Ik heb wel eens gelezen als je geschenk zending aanvinkt, en aangeeft dat het een item is van <$20 dat ze het dan wel prima vinden en er is verder niks aan de hand.
Dit is mijn eerste ervaring met het inklaringsproces, wat kan ik nu het beste doen?
Als ik alles naar waarheid invul kan het al snel ~70 euro duurder worden, of zie ik dat nu verkeerd?
De mijne is binnen!! Dinsdag is hij opgehaald door DHL en vanmiddag stond de chauffeur al aan de deur!
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
De mijne is ook binnen zonder extra kosten. 3 dagen na versturen had ik hem binnen.
Hmm met die van mij is vandaag en gisteren nog niks gedaan, staat nog steeds op zending informatie ontvangen...
Aanpassen van de bedragen is fraude, daarnaast moet je ook de factuur bijvoegen.Nivali schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:29:
Beste mede tweakers,
Waarom denk je dat het ~70 euro duurder kan worden? Ik zou maar gewoon de waarheid spreken, als ik in die situatie zat. Straks houden ze het nog omdat je ze probeert te flessen.Nivali schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:29:
Beste mede tweakers,
Staat die nog steeds op dezelfde status bij jou ook?joris1989 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:16:
Nou CLB, onze JiaYu's zijn waarschijnlijk buren![]()
vrijdag, November 30, 2012 Locatie Tijd Colli
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:33
Staat hij van mij nu op.
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:33
Staat hij van mij nu op.
Ook leuk natuurlijk, maar die van joris1989 en mij lagen naast elkaar vandeweek 
vrijdag, November 30, 2012 Locatie Tijd
2 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 14:06
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 12:51
hmmm, die van mij staat nog steeds op:
1 Shipment information received HONG KONG - HONG KONG 01:43
Lag zeker onder die van CLB en Joris1989, en vergeten mee te nemen....
1 Shipment information received HONG KONG - HONG KONG 01:43
Lag zeker onder die van CLB en Joris1989, en vergeten mee te nemen....
Canon 7D ★ 200-400 ★ 70-200/2.8 II ★ 17-40 ★ 15-85 ★ 50/1.8
Zo is die van mij gegaan... LET OP HET BETREFT LOCALE TIJDEN.
donderdag, November 29, 2012 Locatie Tijd
16 Zending afgeleverd -Getekend door: BUREN 36 HONSELERSDIJK 15:43
15 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46
14 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:27
13 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:36
12 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:51
11 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:50
10 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:55
9 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:36
8 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:47
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:52
woensdag, November 28, 2012 Locatie Tijd
6 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:08
5 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:16
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 03:34
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:23
2 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:22
dinsdag, November 27, 2012 Locatie Tijd
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 23:41
Al met al best wel snel. Me tablet deed er 1 dag langer over met DHL toen duurde de reis van Leipzig naar Amsterdam 12uur ofzo, misschien ging het toen met de auto en nu vliegtuig.
Ow ja en hij was bij de buren afgegeven... dat kan alleen als je geen douane kosten krijgt. Dus ik heb em voor 185euro
Edit voor het topic:
Het is bij mij een iron gray.
Woensdag 21 Nov. besteld bij Mixeschop.com
Dinsdag ochtend de 27e op skype gechat met een medewerker en gevraagt of ze een zwarte konden sturen. Ze vertelde dat er waarschijnlijk nog een paar iron gray binnen kwamen en die zou ze die dag nog versturen. En dat gebeurde ook.
Voor de anderen die ook willen skypen met hun: 's morgens 10uur is het bij hun 17uur. Hou daar rekening mee.
donderdag, November 29, 2012 Locatie Tijd
16 Zending afgeleverd -Getekend door: BUREN 36 HONSELERSDIJK 15:43
15 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:46
14 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:27
13 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:36
12 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:51
11 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:50
10 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:55
9 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 03:36
8 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 02:47
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:52
woensdag, November 28, 2012 Locatie Tijd
6 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 17:08
5 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 15:16
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 03:34
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:23
2 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:22
dinsdag, November 27, 2012 Locatie Tijd
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 23:41
Al met al best wel snel. Me tablet deed er 1 dag langer over met DHL toen duurde de reis van Leipzig naar Amsterdam 12uur ofzo, misschien ging het toen met de auto en nu vliegtuig.
Ow ja en hij was bij de buren afgegeven... dat kan alleen als je geen douane kosten krijgt. Dus ik heb em voor 185euro
Edit voor het topic:
Het is bij mij een iron gray.
Woensdag 21 Nov. besteld bij Mixeschop.com
Dinsdag ochtend de 27e op skype gechat met een medewerker en gevraagt of ze een zwarte konden sturen. Ze vertelde dat er waarschijnlijk nog een paar iron gray binnen kwamen en die zou ze die dag nog versturen. En dat gebeurde ook.
Voor de anderen die ook willen skypen met hun: 's morgens 10uur is het bij hun 17uur. Hou daar rekening mee.
[ Voor 10% gewijzigd door boppos op 30-11-2012 14:39 ]
Heb vorige dinsdag een iron-gray besteld bij mixeshop, hoewel deze daar dus niet op stock ligt zonet toch een mailtje ontvangen dat deze verzonden zou zijn. DHL heeft pakje nog niet in ontvangst, maar ik hoop volgende week toch met mijn nieuwe telefoon te bellen 
Zij die dus een iron-gray wensen te bestellen, het loont dus wel om een bestelling te plaatsen en enkele dagen te wachten, heb je na een week nog altijd niets gehoord kan je nog altijd zeer eenvoudig omschakelen naar zwart of zilver.
Zij die dus een iron-gray wensen te bestellen, het loont dus wel om een bestelling te plaatsen en enkele dagen te wachten, heb je na een week nog altijd niets gehoord kan je nog altijd zeer eenvoudig omschakelen naar zwart of zilver.
vrijdag, November 30, 2012 Locatie Tijd ColliCLB schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 07:47:
Ook leuk natuurlijk, maar die van joris1989 en mij lagen naast elkaar vandeweek
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 19:40
1 Colli
2 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 19:39
1 Colli
1 Zending opgehaald HONG KONG - HONG KONG 16:16
1 Colli
Ze zijn uit elkaar gehaald...
Ik gok dat die van mij er maandag / dinsdag zal zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Eypo op 30-11-2012 13:23 ]
Mijn Iron-grey G3 is zojuist bezorgd! Even ter informatie voor de volgers van dit topic:
Besteld op 01/11
Besteld bij JENNY via Aliexpress
Betaald met CC
$200 voor de telefoon, $25 voor 32GB kaartje
Gekozen voor gratis verzending (singpost)
Veel contact met verkoper via de chat, vertraging in het versturen zat m in het feit dat er conferenties van de communistische partij waren in China waardoor Singpost een achterstand had.
Nu nog op m'n werk, vanmiddag ermee aan de slag!
Besteld op 01/11
Besteld bij JENNY via Aliexpress
Betaald met CC
$200 voor de telefoon, $25 voor 32GB kaartje
Gekozen voor gratis verzending (singpost)
Veel contact met verkoper via de chat, vertraging in het versturen zat m in het feit dat er conferenties van de communistische partij waren in China waardoor Singpost een achterstand had.
Nu nog op m'n werk, vanmiddag ermee aan de slag!
Vanmorgen het formulier naar waarheid ingevuld, en de factuur bij gevoegd.Nivali schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:29:
Beste mede tweakers,
Waarschijnlijk dus 21% btw + inklaringskosten erbij
Neehoorjoris1989 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:19:
3 Vertrokken van DHL vestiging in HK - HK HK - HK 19:40 1 Colli
2 Verwerkt in HK - HK HK - HK 19:39 1 Colli
1 Zending opgehaald HK - HK 16:16 1 Colli
Ze zijn uit elkaar gehaald...Benieuwd wanneer ze aankomen
( Lokale tijd: +7 tov ons)
Ik gok dat die van mij er maandag / dinsdag zal zijn.
zondag, December 02, 2012 Locatie Tijd Colli
6 Vertrokken van DHL vestiging in HK - HK HK - HK 00:46 1 Colli
zaterdag, December 01, 2012 Locatie Tijd Colli
5 Verwerkt in HK - HK HK - HK 10:01 1 Colli
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HK - HK HK - HK 20:23 1 Colli
3 Vertrokken van DHL vestiging in HK- HK HK - HK 19:40 1 Colli
2 Verwerkt in HK - HK HK - HK 19:39 1 Colli
1 Zending opgehaald HK - HK 12:51 1 Colli
[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 02-12-2012 00:26 ]
Chinezen draaien wel lange werkdagen, de mijne is vandaag pas opgehaald om 22:51.
Ik heb hetzelfde gedaan.Nivali schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:50:
[...]
Vanmorgen het formulier naar waarheid ingevuld, en de factuur bij gevoegd.
Waarschijnlijk dus 21% btw + inklaringskosten erbij
Heel jammer idd.
Sunday, December 02, 2012 Location Time
8 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 21:12
7 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 18:36
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:46
Saturday, December 01, 2012 Location Time
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 10:01
Friday, November 30, 2012 Location Time
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:23
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 19:40
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 19:39
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 16:16
Ik verwacht morgen een pakketje
8 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 21:12
7 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 18:36
6 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:46
Saturday, December 01, 2012 Location Time
5 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 10:01
Friday, November 30, 2012 Location Time
4 Arrived at Sort Facility HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:23
3 Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 19:40
2 Processed at HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 19:39
1 Shipment picked up HONG KONG - HONG KONG 16:16
Ik verwacht morgen een pakketje
[ Voor 4% gewijzigd door Eypo op 02-12-2012 22:39 ]
Inderdaad, ze zijn onderweg:
maandag, December 03, 2012 Locatie Tijd
14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:13
13 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:28
12 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:46
11 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 02:47
10 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 02:46
zondag, December 02, 2012 Locatie Tijd
9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 22:44
8 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 21:13
7 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 18:42
6 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:46
zaterdag, December 01, 2012 Locatie Tijd
5 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 10:01
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:23
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG19:40
Nog steeds gek dat die later als die van 'boppos' komt, ik had 'm in de ochtend besteld, hij in de middag...
Mja best, geduld is een schone zaak
maandag, December 03, 2012 Locatie Tijd
14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:13
13 Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:28
12 Vertrokken van DHL vestiging in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 05:46
11 Verwerkt in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 02:47
10 Douane inklaring compleet om AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 02:46
zondag, December 02, 2012 Locatie Tijd
9 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 22:44
8 Vertrokken van DHL vestiging in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 21:13
7 Verwerkt in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 18:42
6 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 00:46
zaterdag, December 01, 2012 Locatie Tijd
5 Verwerkt in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 10:01
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 20:23
3 Vertrokken van DHL vestiging in HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG19:40
Nog steeds gek dat die later als die van 'boppos' komt, ik had 'm in de ochtend besteld, hij in de middag...
Mja best, geduld is een schone zaak
[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 03-12-2012 09:53 ]
Inderdaad, moet 't zelf maar uitzoeken en 'n handleiding 'schrijven'
Ik heb nu ook eindelijk een DHL trackingnummer maar ik kan het alleen nog nergens invullen

Je hebt een code bestaande uit 10 cijfers? Dat kan via DHL.nl / DHL.com...
Mijn Trackingnummer begint met JJD en het schijnt dat je die juist niet daar kunt invoeren ;p
Had wel een site gevonden waar wel maar dat geeft nog niks.
Had wel een site gevonden waar wel maar dat geeft nog niks.
Hmm okee, can't help you dan
Ahh lol via de Duitse DHL site is het toch ineens gelukt met Tracking (rare site) en het schijnt dat hij hopelijk vandaag geleverd wordt.
*yay*
*yay*

Jeej! Dan verwacht ik hem ook vandaag, inklaringskosten? Al is die van mij in België ingeklaart... updaten ze de site pas later?
Dit is niet mijn JiaYu G3 hoor, dit is een $25,00 kostende 'media player'
Dus nee
Haha ik verwacht een mini speaker vandaag ;-)
Mo, 03.12.2012 07:50 Uhr Düsseldorf Die Sendung wurde in das Zustellfahrzeug geladen.
Come to me my pretty
Maar is toch nog snel gegaan via EUEXP.. vanaf de 27e eerst naar NL en daarna naar Duitsland toe
Come to me my pretty
Maar is toch nog snel gegaan via EUEXP.. vanaf de 27e eerst naar NL en daarna naar Duitsland toe
Zo, vandaag ook een Jiayu G3 darkgrey(is weer voorraad) besteld bij de Mixeshop, incl. 16 GB kaartje, met DHL., betaald met PayPal
Totale kosten tot nu toe: euro 193,51.
Hopelijk blijft het daarbij.
Totale kosten tot nu toe: euro 193,51.
Hopelijk blijft het daarbij.
Cititzen of Ladonia