Jiayu G3 - Levertijden en prijzen Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:24

RobertowNL

For your gear!

xfxxl schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:13:
[...]

En ik hoor natuurlijk bij Lightake -.-

Krijgen wij automatisch onze geld terug of moeten we nog steeds vragen voor een Refund?
Ik zou je geld terug vragen dan ben je zeker als je nog binnen de 60 dagen zit.

Ze hebben iemand op FOK! en bank transfer aangeboden om de fee te ontwijken.

Voor mensen die een gokje willen wagen op Taobao:
http://item.taobao.com/item.htm?id=17735863538
http://www.mistertao.com/...bao-item-17735863538.html
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7IqNn.jpg
Note: in die dozen hoeven geen G3's te zitten. Kunnen ook best G2+/G2S/G2's zijn. ;)

Gevonden via:
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/p/0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Is niet zo lastig hoor. Gewoon zoeken op 'G3 6577', je hebt echt geen kennis van Chinees nodig om daar een beetje rond te neuzen. Kun je zelfs het minimum aanpassen op 900 CNY zodat je betere treffers hebt, dan kun je het ook nog listen op goedkoopste eerst. En dan zou ik alleen voor sellers gaan die daadwerkelijk foto's hebben bijgevoegd van hun binnengekomen toestellen (en de prijs onder 180 usd houden).

Zo kwam ik bijvoorbeeld deze tegen:
[>] http://item.taobao.com/item.htm?id=16262081005
Ofwel: http://www.mistertao.com/...bao-item-16262081005.html

Ik had ervoor al bij twee andere sellers besteld, maar die ketste telkens meteen af omdat ze geen voorraad hadden/niet zouden gaan krijgen ook.

Je weet vooraf niks van voorraadstatus, daar kom je maar op een manier achter.

lol @ al die dozen bij deze seller: http://item.taobao.com/item.htm?id=17735863538
[ afbeelding ]

[ Voor 67% gewijzigd door RobertowNL op 13-11-2012 13:31 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09-2024
Welk is nu voordeligste om te gaan kopen , heb refund gevraagt aan LT:

Aliexpress
Taobao
Tmallbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 13:26
Laatste nieuws van JENNY:

how are you !
We shipped the product to you via singapore post air parcel on 06th Nov,2012 . you may receive it on 02th Dec,2012 .
there are many many singapore post parcels .and will have some delay because of the conferences.
pls understand !
many thanks !
Jenny

Dat gaat m dus niet worden, moet binnen 16 dagen een dispute aanmaken om gebruik te maken van mn buyer protection...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
Ik heb Tmallbox via Skype gecontacteerd, en ze hebben voor mij een Grey colour opzij gehouden ( ook al waren ze uit stock?) voor paar dagen.

Zitten ze te liegen ( dat het een zwarte is) of hebben ze werkelijk echt een grijze opzij gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:42

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Topicstarter
Die datum is ook compleet uit de lucht gegrepen, hoe weet zij (hij?) hoe lang het verwerken daar en hier duurt? Buiten dat, 02-12 is een zondag.

Dus gewoon voor de deadline een dispute openen. Uiteindelijk moet de bestelling er binnen 60 dagen zijn en anders geld terug. Ik maak me er geen zorgen over.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Nextron schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:51:
[...]
Die datum is ook compleet uit de lucht gegrepen, hoe weet zij (hij?) hoe lang het verwerken daar en hier duurt? Buiten dat, 02-12 is een zondag.

Dus gewoon voor de deadline een dispute openen. Uiteindelijk moet de bestelling er binnen 60 dagen zijn en anders geld terug. Ik maak me er geen zorgen over.
Klopt, ik wacht gewoon nog een aantal dagen, wellicht dat ik wat zie verschijnen op singpost.com en anders dispute aan maken. Hopen dat er tegen die tijd wat meer G3's te leveren zijn bij andere sellers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semitweakert
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:49
mollleman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:05:
[...]

Laat je even weten hoe dit afloopt? Ik heb ook via iDeal betaald, maar ik wacht voorlopig nog maar even met annuleren.
Heb het geld inmiddels binnen op mijn bankrekening. Wel een verschil van 4 euro t.o.v. Hetgeen wat ik betaald heb. Zal wel een deel naar moneybookers gaan verwacht ik en wellicht verschillende koersen die gehanteerd worden. Overigens wel snel geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 21-09 09:33
semitweakert schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:16:
[...]

Heb het geld inmiddels binnen op mijn bankrekening. Wel een verschil van 4 euro t.o.v. Hetgeen wat ik betaald heb. Zal wel een deel naar moneybookers gaan verwacht ik en wellicht verschillende koersen die gehanteerd worden. Overigens wel snel geregeld!
Heb je gewoon op cancel order geklikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
BiggyB schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:04:
[...]

Klopt, ik wacht gewoon nog een aantal dagen, wellicht dat ik wat zie verschijnen op singpost.com en anders dispute aan maken. Hopen dat er tegen die tijd wat meer G3's te leveren zijn bij andere sellers :)
Ik heb 'm ook bij Jenny besteld.
Tracking zegt al een tijdje: departure from outward office of exchange
Status: Overseas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:42

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Topicstarter
Dat klinkt al beter. Wanneer heeft Jenny het verstuurd en welke datum staat bij die status?

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Order bij lightake geannuleerd, dat geld zie ik vast binnen een paar dagen terug.
Heb um nu besteld bij tmallbox, laat um via standaard luchtpost versturen want daar heb ik wel goede ervaring mee.

-edit-
Zojuist een mail gekregen dat hij is verzonden.
-edit 2-
Tracknummer ontvangen. Wat mij betreft is die tmallbox goed bezig, nu afwachten.

[ Voor 27% gewijzigd door Chris.nl op 14-11-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 09:16
Ik heb mn geld inmiddels terug van LT. Had 'm zelf niet geannuleerd, blijkbaar heeft LT de hoop op snelle levering nu ook opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen.
Volg dit topic al een tijdje. Heb eerst een Jiayu G3 besteld bij Priceangels, eindeloos op gewacht, uiteindelijk geannuleerd. Toen een bij Uredeal, zij geven aan dat de stock "not very stable" is (zacht uitgedrukt). Maar: ik heb hem nu besteld bij ene Kitty via http://touch-us.com/catalogsearch/result/?q=G3. En ja, 2 dagen later is hij verzonden, ik heb een tracking nummer via DHL en hij ligt nu bij de DHL facility in Hong Kong :) . Was wel duur: $245 incl. DHL-verzending. Dat Touch-Us ziet er nogal vaag uit, maar is een dochter oid van deze site: http://china-made-wholesale.com/g3.html
Ik werd door Kitty naar die andere site gestuurd omdat ik via Paypal wilde betalen. Nu maar hopen dat ik Uredeal kan annuleren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 21:31
Ben zojuist gebeld door jiayumobileshop.com waar ik de G3 had besteld.
Volgens de website bestelde ik daar een witte versie. Maar deze kwam automatisch als zwart bij hun in het systeem. Ze belde mij daarom net op dat ik als zwart in het systeem stond en deze niet meer leverbaar zijn. Ze hadden wel de witte nog en deze krijg ik nu ook opgestuurd.

Uiteindelijk geen probleem maar het systeem was niet helemaal goed op de website. Inmiddels kan je de G3 NIET meer bestellen (alle kleuren). Alles wat ze binnen kregen is verkocht en ze zullen voorlopig geen voorraad meer krijgen.

Ikke is blij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 15:49
Zo, ik heb 'm zojuist besteld.
Ik heb hem hier besteld.

Nu word het dus afwachten, best spannend. Zoals ik al eerder zei, weinig ervaring met het bestellen van dingen uit China, en nu gaat het toch over een aardig bedrag. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nivali schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:42:
Zo, ik heb 'm zojuist besteld.
Ik heb hem hier besteld.

Nu word het dus afwachten, best spannend. Zoals ik al eerder zei, weinig ervaring met het bestellen van dingen uit China, en nu gaat het toch over een aardig bedrag. Fingers crossed!
Komt vast goed, zie mijn post hierboven. Vannacht besteld vandaag onderweg, het is nu 21:48 in Shanghai dus wellicht moet jij ook even wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

is er trouwens al iemand die (vanuit samenkopen actie) een jiayu G3 ontvangen heeft/verzendbevestiging van lightake? of zonder de kortingscode?
ik heb ze daarnet een mailtje gestuurd, want het duurt onderhand wel érg lang

maakt vrij weinig uit voor mij, ik heb een goede telefoon die het nog wel een tijdje uithoud, en de order cancel ik niet maar ik vind het toch irritant dat het zo lang duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-09 16:26
Lightake heeft alle orders van de samenkopen actie geannuleerd, ze kunnen de G3 niet krijgen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Gouwden schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:21:
Lightake heeft alle orders van de samenkopen actie geannuleerd, ze kunnen de G3 niet krijgen namelijk.
dat is een leuke dan, ik heb geen geld teruggestort gekregen of een mailtje van lightake gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xfxxl
godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:43:
[...]

dat is een leuke dan, ik heb geen geld teruggestort gekregen of een mailtje van lightake gehad
mailtje sturen, dat is nog maar van gisteren bekend dat Lightake ermee stopt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-08 11:59
Ryatzu schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:10:
Ben zojuist gebeld door jiayumobileshop.com waar ik de G3 had besteld.
Volgens de website bestelde ik daar een witte versie. Maar deze kwam automatisch als zwart bij hun in het systeem. Ze belde mij daarom net op dat ik als zwart in het systeem stond en deze niet meer leverbaar zijn. Ze hadden wel de witte nog en deze krijg ik nu ook opgestuurd.

Uiteindelijk geen probleem maar het systeem was niet helemaal goed op de website. Inmiddels kan je de G3 NIET meer bestellen (alle kleuren). Alles wat ze binnen kregen is verkocht en ze zullen voorlopig geen voorraad meer krijgen.

Ikke is blij _/-\o_
Komt niet vaak voor dat ze mensen bellen over hun order. Denk je dat ik me order beter kan annuleren? aangezien je zegt

"Alles wat ze binnen kregen is verkocht en ze zullen voorlopig geen voorraad meer krijgen"

en nu zeggen ze op antelife dat jiayu bezig is met de software te verbeteren van de g3....

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

godofal schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:43:
[...]

Ze annuleren de eerste orders eerst (lijkt mij) dus het kan nog een paar dagen duren voordat je bericht krijgt.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 November besteld en betaald bij AliExpres net kwam de melding met trackcode binnen,
Zou die dan voor het weekend binnen zijn? Fingers crosssed : :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimNH
  • Laatst online: 22:37
welke seller?
en wat kostte ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Wellicht handig om alle Taobao sellers die je probeert in deze lijst te zetten:
https://docs.google.com/s...JvX1h5S3JVRmxkRzFPQ2xPTXc

Zo probeer je niet een seller die geen stock heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besteld bij: Store:Shenzhen Yeshine Technology Co. Ltd (Retail store)
http://www.aliexpress.com/store/300195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimNH
RobertowNL schreef op woensdag 14 november 2012 @ 19:19:
Wellicht handig om alle Taobao sellers die je probeert in deze lijst te zetten:
https://docs.google.com/s...JvX1h5S3JVRmxkRzFPQ2xPTXc

Zo probeer je niet een seller die geen stock heeft.
Handig, nu zie ik dat ie overal uitverkocht is :(

• Ryatzu
Siefat schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:30:
[...]

Komt niet vaak voor dat ze mensen bellen over hun order. Denk je dat ik me order beter kan annuleren? aangezien je zegt

"Alles wat ze binnen kregen is verkocht en ze zullen voorlopig geen voorraad meer krijgen"

en nu zeggen ze op antelife dat jiayu bezig is met de software te verbeteren van de g3....
Ik zou hem gewoon laten staan maar zou wel eerst contact opnemen met hun of je hem nog wel krijgt.
Zou een beetje raar zijn als een telefoon uit productie wordt gehaald voor een software update.

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 13:10
Iemand al een refund gehad van Jenny AliExpress ? Zou maandag afgewikkeld zijn, maar tot op heden (donderdag) nog geen creditering op mijn creditcard.

John

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 07:07
Noppesnada schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:54:
Iemand al een refund gehad van Jenny AliExpress ? Zou maandag afgewikkeld zijn, maar tot op heden (donderdag) nog geen creditering op mijn creditcard.

John
Volgens mij heeft semitweakert al geld terug gekregen, zie een paar posts hierboven.

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Even, op verzoek, een korte update van mijn kant. Volgens de tracking van DHL ligt mijn G3 sinds vanochtend op het distibutiecentrum in Eindhoven. Ik hoop er dus van het weekend mee te kunnen spelen!

Voor de geintresseerden, besteld op www.mixeshop.com

edit: Op het moment dat ik dit post, komt er een mailtje binnen dat de koerier het heeft meegenomen. Ben helaas pas laat thuis, dus denk dat ik hem niet ga ontvangen vandaag.

[ Voor 25% gewijzigd door Dreadramon op 15-11-2012 10:07 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

ik kreeg net een mailtje van lightake, en geen woord over een automatische/verplichte refund, ik heb ze nog terug gemaild met de vraag of ze me kunnen verzekeren dat ze hem uiteindelijk leveren en dat wachten geen probleem is voor mij, maar volgens mij ga ik hem gewoon uiteindelijk krijgen

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Dreadramon schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:01:
Even, op verzoek, een korte update van mijn kant. Volgens de tracking van DHL ligt mijn G3 sinds vanochtend op het distibutiecentrum in Eindhoven. Ik hoop er dus van het weekend mee te kunnen spelen!

Voor de geintresseerden, besteld op www.mixeshop.com

edit: Op het moment dat ik dit post, komt er een mailtje binnen dat de koerier het heeft meegenomen. Ben helaas pas laat thuis, dus denk dat ik hem niet ga ontvangen vandaag.
Als je in het zelfde district werkt kan je gewoon DHL bellen ;) komen ze hem (vaak) gewoon op die locatie brengen.

• Dreadramon
Thnx voor de tip! Inmiddels ook al een mail gehad dat ze hebben geprobeerd af te leveren, maar dat ik niet thuis was. Dus voor vandaag is het te laat. Zal straks even kijken wanneer ze weer langs willen komen, anders bel ik morgenvroeg even om het op het werk af te laten leveren of dat ik het wellicht even op kan halen (is 2x keer de hoek om en dan ben ik er ook).

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 10:55

Metalrick

tcpdump ninja

Lightake:

Hi, Sorry for the inconvenience. For Jiayu-G3 phone, it is pre-order product, there is no accurate release time from supplier until now. Here is refund for your order QXXXXXXXX, pls confirm it. and hope your understanding. Best regards. lightake.com

Verwijderd

Noppesnada schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:54:

John
Bedrag is bij mij vandaag op mijn rekening terug gestord. (moneybookers)

Verwijderd

Update: Thursday, November 15, 2012 at 08:42
Origin Service Area: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Destination Service Area: AMSTERDAM - LELYSTAD - NETHERLANDS, THE

Dat wordt dus niet voor het weekend .. maar wel onderweg...

• Dreadramon
Bij mij is hij dinsdagavond in Hong Kong opgehaald door DHL en is hij vanochtend aangeboden (aan een dichte deur). Levering duurt dus ongeveer 2 dagen (via DHL Express).

• Siefat
Ryatzu schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:26:
[...]

Ik zou hem gewoon laten staan maar zou wel eerst contact opnemen met hun of je hem nog wel krijgt.
Zou een beetje raar zijn als een telefoon uit productie wordt gehaald voor een software update.
Nu lees ik dat ze je soms opbellen. Wat voor een nummer heb je achter gelaten gewoon 316-xxxxxxxx

Animu~

• Chris.nl
  • Niet online
Wat accessoires betreft, hier had ik een tijdje terug de zwarte protective & sillicone case besteld.
Volgens track&trace zijn die 13 nov in NL beland, dus die heb ik eerder in m'n vingers dan de phone zelf :+
Maar bla, volgens mij is dat wel een betrouwbare en vrij voordelige leverancier voor cases en accu's.

• pimNH
weet iemand of de jiayu bij mixeshop nog in stock is?

• Nivali
Tmallbox heeft zojuist een mailtje gestuurd dat mijn G3 onderweg is, maar nu ligt tmallbox er wel uit.. nouja vast niks ergs!

• Siefat
pimNH schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:42:
weet iemand of de jiayu bij mixeshop nog in stock is?
add de mensen van mixeshop op skype :) krijg je meteen antwoord

Animu~

• Ryatzu
Ben ik blij dat ik vorige week besteld had. Prijzen zijn flink omhoog gegaan!
http://www.jiayumobilesho...le-phone/jiayu-jy-g3.html

229 dollar

• Siefat
Ryatzu schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:12:
Ben ik blij dat ik vorige week besteld had. Prijzen zijn flink omhoog gegaan!
http://www.jiayumobilesho...le-phone/jiayu-jy-g3.html

229 dollar
heb je nu een werkende tracking nummer gekregen?

Animu~

• pimNH
gecancelled bij jenny(aliexpress) en besteld bij mixeshop

• Gionimo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:35
G3 Ook verkrijgbaar bij minideal.net en fulcrummall.com

[ Voor 5% gewijzigd door Gionimo op 16-11-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Nivali schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:55:
Tmallbox heeft zojuist een mailtje gestuurd dat mijn G3 onderweg is, maar nu ligt tmallbox er wel uit.. nouja vast niks ergs!
Ondertusen is tmallbox weer online. Zojuist geprobeerd mijn pakket te traceren met de bijgelverde trackingcode. Nu blijkt dus dat dit niet ondersteund word in Nederland.
Jammer, maar niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 07:07
Ik heb ook inmiddels mijn geld terug gekregen nadat ik mijn bestelling bij Jenny (Aliexpress) had geannuleerd. Ik had met iDeal betaald, en het terugbetaalde bedrag is wel zo'n 5 Euro lager dan wat ik betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Siefat schreef op donderdag 15 november 2012 @ 19:14:
[...]

heb je nu een werkende tracking nummer gekregen?
Ik heb een track en trace voor DHL gehad. Werkt alleen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
godofal schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:20:
ik kreeg net een mailtje van lightake, en geen woord over een automatische/verplichte refund, ik heb ze nog terug gemaild met de vraag of ze me kunnen verzekeren dat ze hem uiteindelijk leveren en dat wachten geen probleem is voor mij, maar volgens mij ga ik hem gewoon uiteindelijk krijgen
Apart, sommige mensen krijgen (of ze willen of niet) een refund, maar anderen horen/zien verder niets. Dan is het mailtje wat jij hebt gekregen helemaal apart. Het lijkt dan wel alsof LT nog geen enkel probleem ziet in de levering van de G3. Zou het te maken hebben met het verlopen van de 60 dagen termijn, dat iedereen die daar overheen zit maar moet wachten of er nog voorraad gaat komen?

Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat LT gaat uitleveren, maar aan de andere kant ben ik bang dat ze alleen maar tijd rekken en dat ik straks mijn geld kwijt ben... Ik ben intussen toch maar via Mistertao bezig een toestel te bemachtigen, maar tot nu toe zijn er 2 bestellingen al afgeketst omdat er geen voorraad bij die winkels blijkt te zijn. Nu maar wachten op nummer 3, of die wel voorraad heeft...

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Inmiddels ook mijn geld terug van AliExpress hier ook een euro of 3 minder terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Vanochtend kwam er een pakketje aan oop mijn werk:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img198/8287/img2012111600209.jpg
Uit de grote zak, kwam een goed ingepakt pakketje:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img35/5205/img2012111600210.jpg

In het pakketje zat het volgende doosje:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img856/794/img2012111600211.jpg

Uiteindelijk lag hij dan op mijn bureau:
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img20/5756/img2012111600212.jpg

Binnen de week dus ontvangen van mixeshop! Prachtig apparaat! Gelukje ook dat de douane hem er niet uit heeft gevist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zo zeker gelukje. Hopelijk krijg ik dat ook met DHL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Lol.. ik heb al wel een zwarte case & bumper op mijn bureau liggen. Alleen de phone mist nog..

Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/G3%20case.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

yodeluxe schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:51:
[...]

Apart, sommige mensen krijgen (of ze willen of niet) een refund, maar anderen horen/zien verder niets. Dan is het mailtje wat jij hebt gekregen helemaal apart. Het lijkt dan wel alsof LT nog geen enkel probleem ziet in de levering van de G3. Zou het te maken hebben met het verlopen van de 60 dagen termijn, dat iedereen die daar overheen zit maar moet wachten of er nog voorraad gaat komen?

Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat LT gaat uitleveren, maar aan de andere kant ben ik bang dat ze alleen maar tijd rekken en dat ik straks mijn geld kwijt ben... Ik ben intussen toch maar via Mistertao bezig een toestel te bemachtigen, maar tot nu toe zijn er 2 bestellingen al afgeketst omdat er geen voorraad bij die winkels blijkt te zijn. Nu maar wachten op nummer 3, of die wel voorraad heeft...
naja, ik krijg nu dit mailtje op mijn vraag of ze uiteindelijk de telefoon nog gaan leveren:
Thanks for your support.

Since JIAYU G3 company have move their offical to other cities,
we are suspect if this phone will be supply by lots or not.

Consider inconvenience with paypal(refund should be within 60 days), we are arrange a refund for order.

We are no sure if this phone will be in stock or not till now.

Any ides pls keep me informen, we will try our best to do it as your requires.

Best regards,

Tina
wat ik hieruit moet opmaken... geen idee
ze zijn niet zeker of de telefoon in massaproductie gaat, maar wat betekent dat voor mij?
bovendien zit ik al over de 60 dagen heen, iets waar ik eigenlijk niet op heb gelet

nog maar 's mailen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik zit ook over de 60 dagen heen en naar aanleiding van de reacties van andere waar werd gezegd dat LT de G3 niet meer gaat leveren heb ik ook maar een mailtje gestuurd over hoe en wat.
Hi friend,

Thanks for your mail.

This is Tina from lightake.com

Regret to tell you that JIAYU G3 is not on sell since unsteady supply.

if you have any other question, pls be feel free and contact with us.

Best regards,

Tina
Nu weer terug gemaild met de vraag wat dit voor mijn orders betekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimNH
ik heb hem ook bij mixeshop besteld, hoe lang duurde het van bestellen tot uitpakken? raar trouwens dat de douane hem er niet uit heeft gevist, het lijkt wel een blok coke :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

pimNH schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:35:
ik heb hem ook bij mixeshop besteld, hoe lang duurde het van bestellen tot uitpakken? raar trouwens dat de douane hem er niet uit heeft gevist, het lijkt wel een blok coke :P .
hij zal vast door een Xray zijn gegaan, een blok coke ziet er daarin net wat anders uit dan een telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
pimNH schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:35:
Die 'blok coke' zat eerst in de zak van DHL he, dus goed afgeschermd voor het blote oog ;)

Ik heb hem in de nacht van zaterdag op zondag (10-11 november) besteld en hem vanochtend om een uur of 11 uitgepakt. Als ik gisteren thuis was geweest of meteen mijn werkadres had opgegeven, had ik hem gisterochtend al kunnen uitpakken. Zeer vlotte levering dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimNH
zo dat is snel, ik kan niet wachtten.
aan de tape te zien duurt het uitpakken het langst ;)

edit
zie net dat de zwarte is uitverkocht, nu maar een mail gestuurd dat een grijze ook goed is. Reageren ze snel op mailtjes?

[ Voor 41% gewijzigd door pimNH op 16-11-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
Ik heb ze 2 keer moeten over het trackingnummer. De eerste keer zeer snel reactie (1 a 2 uur gok ik) de tweede keer was het een dagdeel later ofzo. Al met al ook uitstekend dus. Was alle tijd een beetje huiverig, maar kan niet anders zeggen dan dat het uitstekend is verlopen. Ken slechtere ervaringen met lokale webshops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 13:45
AARRRRGGGGGGHHHH !!! DHL is vanmiddag aan de deur geweest en heb hem net gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
DHL zegt ook bij mij aan de deur geweest te zijn, wat best knap is aangezien ik, mijn vrouw en dochter toch echt met de gordijnen open en zicht op de tuin GEEN DHL man/vrouw gezien hebben.

Denk dat de DHL bezorger aan een vroeg weekend is begonnen.

Werd gebeld door DHL voor een vervolgafspraak voor komende maandag op mijn werk.

Even gevraagd of er nog iets afgerekend moest worden en

NOPE !! :) :) :) :)

Ben benieuwd maandag. Alleen jammer dat ik niet met de nieuwe aanwinst kan spelen komend weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Ook bij mixeshop besteld met DHL, ga ervanuit dat ze Zaterdag niets uitvoeren dus dat zal wel Maandag worden voordat ik iets te zien krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Mail terug van Tina:
Hi,

Sorry for the inconvenience.

Since JIAYU G3 company have moved their head office to other cities,
we are suspect if this phone will be supply by lots or not.

Consider inconvenience with paypal(refund should be within 60 days), we are arranging a refund for orders.

Would you mind take other items for an exchange?

here are some links for reference:
http://lightake.com/Searc...0inch%20QHD%20Dual%20Core
http://lightake.com/Search.do/Search.AMOI%20N821%20N820
http://lightake.com/Search.do/Search.Newman%20N1

If not, we will arrange a refund for you via transfer.

Looking forward to your reply.

Best regards.

Tina
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Mijn telefoon is onderweg met DHL. Volgende week binnen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY Sign up for shipment notificationsExternal Link / New Window
Saturday, November 17, 2012 at 15:27
Origin Service Area: HONG KONG - HONG KONG - HONG KONG
Destination Service Area: AMSTERDAM - LELYSTAD - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Nu besteld bij Mixeshop ze hadden geen zwarte meer in voorraad maar de zilveren vind ik ook wel mooi. koste alles bij elkaar net geen 190 euro. Hopelijk loopt het deze keer wel goed af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ga 'm denk ook bij Mixeshop bestellen, maar dan over 'n paar weekjes :) One X gaat de deur uit en daarvoor koop ik 'n J3 voor erbij / m'n werk / rauzen / feestjes... En m'n One X+ er naast voor dagelijks (normaal) gebruik.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
-ION- schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:02:
Nu besteld bij Mixeshop ze hadden geen zwarte meer in voorraad maar de zilveren vind ik ook wel mooi. koste alles bij elkaar net geen 190 euro. Hopelijk loopt het deze keer wel goed af!
nice ik wil wel foto's van de zilveren zien, aangezien iedereen zwart en grijs binnen krijgt.

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:20
Ik ben ook aan het twijfelen geslagen over deze telefoon. Enige wat me nog tegenhoud is dat ik geen paypal of creditcard heb. Toch maar eens deze mogelijkheid onderzoeken. Mocht iemand er toevallig twee willen bestellen om er één te verkopen dan hou ik mijzelf aanbevolen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
soskes schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:49:
Ik ben ook aan het twijfelen geslagen over deze telefoon. Enige wat me nog tegenhoud is dat ik geen paypal of creditcard heb. Toch maar eens deze mogelijkheid onderzoeken. Mocht iemand er toevallig twee willen bestellen om er één te verkopen dan hou ik mijzelf aanbevolen ;).
PayPal rekening heb je zo gemaakt en met www.money2.nl/ (officiele paypal partner) kun je met iDeal direct geld op je rekening zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:20
Oke, dank je. Staat het geld dan inderdaad direct op je rekening? Want een maat van mij had het erover dat er zeker wel een week overheen ging. En aangezien de voorraad van de G3 niet bijster goed is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Direct!! Dat ze iDeal hebben toegevoegd is nog niet zo heel lang, maar na je iDeal betaling staat het geld er direct op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik had ook een zilveren besteld. Zal foto's maken zodra ik hem binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
Ryatzu schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:41:
Ik had ook een zilveren besteld. Zal foto's maken zodra ik hem binnen heb :)
Wanneer en waar heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siefat
-ION- schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 22:59:
[...]

Wanneer en waar heb jij hem besteld?
8 of 9 nov bij jiayumobileshop waar ze momenteel out of stock zijn. Als ik zijn post nog herinner

[ Voor 6% gewijzigd door Siefat op 18-11-2012 03:24 ]

Animu~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Klopt alleen ze zijn weer beschikbaar maar nu voor 229 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Ik heb nadat m'n order gecancelled is bij LT een donkergrijze besteld bij Mixeshop. Afgelopen vrijdagavond besteld, ik ben benieuwd wanneer hij hier binnen gaat komen....

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimNH
15 november bij mixeshop besteld en nog steeds processing, ik had laatst een mail gestuurd dat ik in plaats van een zwarte een grijze wil. dat was goed volgens hun.
wat kan je eigelijk me reward points daar?

[ Voor 11% gewijzigd door pimNH op 18-11-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Ter info,

Mijn creditcard is gecrediteerd door AliExpress (nog een euro koerswinst ook !) na het nieuws dat mijn G3 door hen niet geleverd kon worden.

Mooi dat dit afgewikkeld is.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Arrived at Delivery Facility in ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE

Hopelijk vandaag nog binnen dan :)
16 With delivery courier ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:16

[ Voor 23% gewijzigd door Ryatzu op 19-11-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Ryatzu schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:21:
Arrived at Delivery Facility in ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE

Hopelijk vandaag nog binnen dan :)
16 With delivery courier ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:16
Bij mij ook! Heb jij ook de douane staan?
Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Zending bij koerier voor aflevering date: Zending bij koerier voor aflevering ..

Na telefoontje DHL vandaag binnen zonder invoerkosten :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Hier is is zojuist afgeleverd, met 39,99 douanekosten, waren er 2. Uiteraard geen wisselgeld dus €50 invoerkosten.

Je moet er wat voor over hebben. Deze 2 waren op deze manier €230 per stuk, 14e besteld, vandaag binnen, wat doet iedereen toch moeilijk met dat het lang duurt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
Metalrick schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:16:
Hier is is zojuist afgeleverd, met 39,99 douanekosten, waren er 2. Uiteraard geen wisselgeld dus €50 invoerkosten.

Je moet er wat voor over hebben. Deze 2 waren op deze manier €230 per stuk, 14e besteld, vandaag binnen, wat doet iedereen toch moeilijk met dat het lang duurt? :P
Heb je al een bestemming voor die tweede? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

krijg net eindelijk een leuk emailtje van tina op de vraag of ze hem uiteindelijk kunnen gaan leveren:
If that, you can wait for it, we will send out your order once get it in stock.

Pls contact with us for refund or anything else if you cannot wait for it any more.

Have a nice week.

Best regards,

Tina
dus ik ga hem gewoon krijgen, ook al kan het nog ff duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Metalrick schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:37:
[...]

Bij mij ook! Heb jij ook de douane staan?

[...]
Ja ik heb ook staan:

Clearance processing complete at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Als je douanekosten moet betalen. Moet dat altijd contant of kan je ook pinnen ofzo? Eerste keer als ik douankosten moet betalen.

Nog steeds niet geleverd :(

[ Voor 17% gewijzigd door Ryatzu op 19-11-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 21:24
godofal schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:10:
krijg net eindelijk een leuk emailtje van tina op de vraag of ze hem uiteindelijk kunnen gaan leveren:

[...]

dus ik ga hem gewoon krijgen, ook al kan het nog ff duren :)
Ik snap er helemaal niets meer van. Sommigen krijgen van LT te horen dat ze niet meer aan de G3 kunnen komen, sommige mensen krijgen zelfs ongevraagd een refund. En dan zijn er dus de berichten dat LT toch nog wel de G3 verwacht al kan het wel eventjes duren.

Ik weet echt niet meer of ik nu m'n order moet laten staan of toch om de refund vragen.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Ryatzu schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:17:
[...]

Ja ik heb ook staan:

Als je douanekosten moet betalen. Moet dat altijd contant of kan je ook pinnen ofzo? Eerste keer als ik douankosten moet betalen.

Nog steeds niet geleverd :(
Contant helaas. Maar in jouw geval zal dat niet veel meer zijn dan €20.

@BiggyB: Yep :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:38
Ok, dus als ik het allemaal goed heb;

159 euro G3 (mixeShop)
22 euro verzendkosten
20 euro inklaring
----------------------------------
201 euro Totaal.

Ik wil denk ik een zwarte, dus ik moet toch nog even wachten, maar mooi om te zien dat het totaalplaatje 200 euro is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Orders bij LT zijn geannuleerd. Zwaar teleurgesteld :( Nu maar wachten op mijn geld. Pas dan ga ik kijke hoe en waar ik een G3 ga kopen. De prijs bij LT was echt super. Als ik zie dat er ruim 200 euro nu wordt betaald (130 bij LT) dan slik ik toch eventjes. Niet echt budget meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Metalrick schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:54:
[...]

Contant helaas. Maar in jouw geval zal dat niet veel meer zijn dan €20.

@BiggyB: Yep :Y)
Hmm dat is wel raar. Ik lees op andere websites dat je juist later een factuur krijg van DHL. Mooi balen, heb geen contant op zak.

Edit: Opgelost. Even snel wezen pinnen vlak bij me werk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ryatzu op 19-11-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Mijn order bij LT was helaas ook geannuleerd. €132,- viel toch mooi binnen mijn budget. €200,- is toch weer iets te veel van het goede.
Njah, nu doe ik het helaas dan maar nog wel een tijdje met een SE 902 + een SE W890i. Ben benieuwd iig naar de nieuwe Quadcores van MediaTek en wie weet dat ze voor nette prijzen goede phones kunnen leveren.. ik wacht iig af tot max. Februari, en wie weet als de prijzen van de Jiayu zakken en hij is normaal verkrijgbaar dat ik daar alsnog voor ga. Moet eerlijk zeggen dat ik de accu capaciteit en de looks van de G3 zeer kan waarderen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
Weet iemand trouwens wat de verschillende statusen zijn bij mixeshop? Zit er nog iets tussen "processing' en "send"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrawwarD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-08-2024
Heb mij vanmorgend ook een G3 besteld bij mixeshop... (grey)
Ben eens benieuwd hoe dit allemaal gaat verlopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Net binnen, zonder invoerkosten en met presentje.
Siliconen cover in zwart.
Totaal incl 16 gb mc, verzendosten DHL 211 euro

Eerste indruk wouw (in vergelijking met me Nokia E72) geen Doa want hij startte op pfff.
Nu verder spelen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldstriker
  • Laatst online: 24-09 10:40
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:48:
Update:

Net binnen, zonder invoerkosten en met presentje.
Siliconen cover in zwart.
Totaal incl 16 gb mc, verzendosten DHL 211 euro

Eerste indruk wouw (in vergelijking met me Nokia E72) geen Doa want hij startte op pfff.
Nu verder spelen ;-)
Mooi dat 'ie van jou binnen is. Die van mij is dat inmiddels ook, en ook ik heb geen douanekosten betaald. Wel echt een meevaller. De 'clearance processing' stond bij mij dat dat in Brussel gebeurde en dus niet in Nederland, dus misschien heb ik daarmee geluk gehad.
Heb in totaal zo'n 200 euro betaald voor de telefoon met een extra batterij erbij.

Ook bij mij zit er een cover bij, in het blauw, Verder heb ik de volgens mij originele headphones bij (dacht dat dat niet bij iedereen zo was) en heeft de verkoper er zo te zien een verloopstekkertje bij gedaan. En ook heeft de verkoper er een ScreenGuard bij gedaan zo te zien.

Hier gekocht: http://www.aliexpress.com...ch-IPS-LCD/680605051.html

Moet nog wel een hoop leren over deze dingen, is mijn eerste smartphone. Iemand een Engelstalige gebruikershandleiding voor de basics? (aanzetten, uitzetten, ringtone aan/uit, trilstand aan/uit, etc. etc.)

[ Voor 44% gewijzigd door goldstriker op 19-11-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Helaas moest ik wel kosten betalen. 26 euro nog wel... naja hij is binnen :)

Ligt er denk ook aan waar je hem bestel en hoe ze hem verpakken.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste