Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• CDA441
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10-03 20:35
Ik gebruik op het moment een Hama Arezzo iPad mini folio case.
Lekker goedkoop (volgens mij) (€20,00) , leuke kwaliteit, en kunnen moeilijk krasjes op komen als je je mini laat vallen.
Beschermt ook de achterkant zeer goed met de stoffen binnenkant.

Geen smartcover voor mij, want die zijn veel te duur (40 euro) en ze beschermen de achterkant niet eens.

CDA441 wijzigde deze reactie 15-01-2014 21:25 (13%)

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:29
Toen ik de iPad 2 had heb ik die altijd gewoon met de smartcover (leer) van Apple gebruikt en dan een ColcaSac eromheen voor in de rugzak.

Nu ben ik over op de iPad Air en zat ik ook eerst weer te kijken naar de Smartcover. Buiten dat deze tegenwoordig alleen maar van polyurethaan zijn zat ik er toch een beetje mee dat de achterkant niet goed beschermd is.

In het begin van de iPad 2 niet nodig gehad omdat ik hem toch alleen als tablet gebruikte maar het laatste jaar heb ik het ook veel gebruikt met XBMC om tijdens het klussen of wat dan ook wat te kijken of af te luisteren.

Zag in de winkel dat ze nu dus ook smartcovers hebben dus die toen maar meegenomen. Wel stervensduur die dingen maargoed het past wel perfect en alleen de uitsparingen zijn open die open moeten zijn.

Om het compleet te maken wel weer een nieuwe ColcaSac gekocht zodat ook deze weer veilig in de rugzak gegooit kan worden :P

• leonvw
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13-04 08:05
Mooi ding, schappelijke prijs ook! Ik heb een Smart Cover om mijn iPad Mini Retina en doe hem in de vilten sleeve van de Hema. Het past, maar niet extreem soepel..

Fujifilm X100T | Canon 5D3 | 35L f/1.4 | 50 f/1.8 STM | 135L f/2 ❤ | TS-E 17 f/4L | TS-E 24 f/3.5L | 24-70 f/2.8L mkII | 70-200 f/2.8L mkII

• Nowa
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02-04 16:42
Voorheen had ik een kensington hoes voor mijn ipad 4 welke van leer was. Binnenkant soort filt en in de hoeken ook zacht dus geen krassen. De buitenkant was leer. Kopie van deze maar ander materiaal : http://www.appelhoes.nl/Griffin-Journal-case-iPad-Air-Black
Nu hebben ze deze helaas niet voor de Air zover ik weet. Iemand een hoes die op mijn voorbeeld lijkt en aan de buitenkant een zachte afwerking heeft? Griffin is volgens mij hard kunststof aan de buitenkant.

43% of all statistics are worthless.

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 22:41

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

lama

Speedy_Gonzalez wijzigde deze reactie 28-01-2014 19:17 (97%)

• Zenga13
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02-01-2016
quote:
Nowa schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:33:
Voorheen had ik een kensington hoes voor mijn ipad 4 welke van leer was. Binnenkant soort filt en in de hoeken ook zacht dus geen krassen. De buitenkant was leer. Kopie van deze maar ander materiaal : http://www.appelhoes.nl/Griffin-Journal-case-iPad-Air-Black
Nu hebben ze deze helaas niet voor de Air zover ik weet. Iemand een hoes die op mijn voorbeeld lijkt en aan de buitenkant een zachte afwerking heeft? Griffin is volgens mij hard kunststof aan de buitenkant.
Misschien de Logitech folio case?

• Nowa
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 02-04 16:42
Nee die heeft geen opstaand randje aan de zijkant waardoor hij in de typ stand op schoot weg glijd. Opstaande randje zorgt er voor dat de klep dicht blijft zitten als je hem dichtslaat. Heb vandaag de Griffin Journal maar besteld. Hoop dat dit voorlopig genoeg is.

43% of all statistics are worthless.

• sfinx
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18-04 15:24
Iemand ervaring met de Versacover van Moshi (http://www.moshistore.com...ase-ipad-mini-retina#blue) voor de Mini? Er is een speciale versie voor de Retina mini, maar deze is nog niet overal beschikbaar.

sfinx wijzigde deze reactie 03-02-2014 08:58 (13%)

• Asprine
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:34
Iemand al ervaring met clamcase pro voor de mini?
Ziet er erg strak uit.

• vaes85
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 27-03 12:29
quote:
Zak aarde schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:26:
Dank voor je antwoord! Scheelt me een miskoop op marktplaats...

Ik zie in de rentepuntenwinkel geen versie voor de iPad mini van C&B, alleen van Melkco. Klopt dat?

EDIT: Laat maar, hij stond onder een rare categorie. Uitstekende tip die case, denk dat ik hem gelijk bestel!
@Zak Aarde en PatrickG
Hoe bevalt de Castelijn & Beerens case? Sluit deze goed aan op de Ipad mini retina?

• PatrickG
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 07-01 18:45
Nét aan. Ik dacht eerst dat het niet ging omdat één kant er telkens uit schoot, maar 'Zak Aarde' zei dat het hem wel lukte. Dus nogmaals geprobeerd en toen ging het net. Blijft ook zitten. Heel mooie cover.

• kevinl
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 00:47
quote:
Asprine schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:09:
Iemand al ervaring met clamcase pro voor de mini?
Ziet er erg strak uit.

[afbeelding]
Beetje duur. Bijna de helft van een Ipad.

• Wicked-Game
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-04 14:58
Heb een ipad mini retina aangeschaft en wil hierop een screen protector en een lederen case. Nu kwam ik de Decoded Leather Slim Case tegen op appelhoes en ben daar wel van gecharmeerd. Iemand deze toevallig in gebruik en wat zijn de bevindingen?

Qua screen protector vind ik het lastiger, er zijn er nogal veel. Op mijn iphone heb ik een steinheil zitten en dat zou een optie zijn. Maar zijn er goedkopere/betere alternatieven?

• Wicked-Game
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16-04 14:58
quote:
Wicked-Game schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:57:
Heb een ipad mini retina aangeschaft en wil hierop een screen protector en een lederen case. Nu kwam ik de Decoded Leather Slim Case tegen op appelhoes en ben daar wel van gecharmeerd. Iemand deze toevallig in gebruik en wat zijn de bevindingen?

Qua screen protector vind ik het lastiger, er zijn er nogal veel. Op mijn iphone heb ik een steinheil zitten en dat zou een optie zijn. Maar zijn er goedkopere/betere alternatieven?
En heb de Decoded Leather SLim Case aangeschaft in Cognac kleur. De pasvorm is TOP! En ben erg blij met deze case!

Nu alleen nog een screenprotector. Kan iemand hier wat aanbevelen? Eventueel met een link waar aan te schaffen. Het betreft een Ipad Mini Retina

• iRinze
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-04 16:51
Ik heb net de Speck Stylefolio aangeschaft voor een mooi prijsje :) Leuk hoesje, goede bescherming en rond de 29 euro een prima prijs.

• iRob
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 18:28
Iemand ervaring met een Logitech Folio Case voor de iPad mini retina?
In verschillende reviews lees ik verschillende meningen over de pasvorm. De case is oorspronkelijk namelijk bedoeld voor de iPad mini 1.

Voor mijn iPad Air heb ik deze case ook en ik ben er zeer tevreden mee.

Tijdelijk gebruik ik nu de case van de Hema. Voor 16 euro eigenlijk een prima case!

• Dutchjoy
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 11-03 12:01
ZAGG heeft op hun shields een 2 halen 1 betalen aanbieding (goedkoopste telt)

http://www.zagg.com/invisibleshield/index.php

EDIT: Deze couponcode geeft nog is exta 10%.

zagg10off

Dutchjoy wijzigde deze reactie 09-02-2015 23:27 (19%)

• lieke2810
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 09-09-2015
*spam*

Daedalus wijzigde deze reactie 22-02-2015 15:47 (91%)

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Hele dikke BUMP!

Heeft iemand al een case gekocht voor zijn/haar Mini 4?

Ik heb gister de sleeve van Mujjo besteld, in de veronderstelling dat deze zou passen (want op de website staat: this sleeve has been designed to fit all generations of the iPad mini (4, 3, 2 and 1), maar helaas past deze dus niet en heb ik deze zojuist weer retour gestuurd.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Zanniebal
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17-04 12:24
quote:
Las Vegas schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:31:
Hele dikke BUMP!

Heeft iemand al een case gekocht voor zijn/haar Mini 4?

Ik heb gister de sleeve van Mujjo besteld, in de veronderstelling dat deze zou passen (want op de website staat: this sleeve has been designed to fit all generations of the iPad mini (4, 3, 2 and 1), maar helaas past deze dus niet en heb ik deze zojuist weer retour gestuurd.
Nee, ik ben ook nog opzoek naar een case. Ik denk dat het even duurt voordat de leveranciers de nieuwe maten en productlijn de deur uit hebben. Bij de bekende webshops is er nog niks specifieks voor de mini 4.

500px | Portfolio

• Speed24
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online
Zijn de screen protectors van de Mini 3 ook te gebruiken op de Mini 4?
Visueel is er geen verschil, maar wellicht data iemand het al geprobeerd heeft?

Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others. Groucho Marx

• smoken
  • Laatst online: 17-04 19:50
Ik heb voor nu even een goedkope case gekocht via Amazon.de
12€ inclusief verzenden of zoiets.... Is niet geweldig (smartcover is iets te groot) maar het beschermt prima!

Goede verkoper trouwens, donderdag kreeg ik vanzelf een mail waarin hij aangaf dat ze erachter waren gekomen dat het smart deel van de cover niet werk (sleep functie). Ergens volgende week krijg ik gratis een nieuwe waarin dit wel werkt!

• JFS
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 23:36
Voor V&A graag een advertentie plaatsen op: http://tweakers.net/aanbod/.

Hoedje wijzigde deze reactie 12-10-2015 19:18 (74%)

• DePaul
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:35
Ik heb maar even wat geld uitgegeven en de Apple beschermhoes gekocht. Belachelijk dure grap (EUR 69) :X maar het is wel een heel mooi ding. Jammer dat ze hem niet in leer hebben maar enkel in een soort rubber.

Zou mooi zijn als ie ook in leer beschikbaar was geweest, had ie een leren jas gehad, net als zijn kleine broertje, de iPhone 6.

• JunkieXP
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 05-04 10:33

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Weet iemand of er voor de eerdere generatie iPad Mini's nog een Glazen Screenprotector te krijgen is met Zwarte Borders? Ik weet dat Spigen er destijds een had voor de iPad Mini welke waarschijnlijk ook op de iPad Mini 2 zou passen maar deze lijken niet meer leverbaar (wat ergens ook logisch is).

De glasplaat bevat links, onder het scherm een scheur, en hoewel een transparante protector in ieder geval de scherpe randjes eraf haalt dacht ik dat het wel zo mooi zou zijn om het helemaal af te dekken =).

De iPad Mini 4 schijnt iets groter te zijn en hoewel protectoren vaak marges hebben geloof ik niet dat dit genoeg zal zijn om goed te passen op een iPad Mini 2

JunkieXP wijzigde deze reactie 20-11-2018 13:48 (13%)

Desktop: Wacom Intuos Pen & Touch | Logitech Z2300
Gadgets: BlackBerry KEY2
Earcandy: BeatsX Ft. Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True