Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• C.44
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-09-2018

C.44

TurboCharged Supra Driver

Zojuist even bij de MM geweest in Duitsland en daar een zwarte smartcover geprobeerd. De magneten pakten eigenlijk direct, ook best stevig en op de goede plek. Wat "World Citizen" in 't filmpje liet zien dat de cover niet wilde pakken op de magneten heb ik dus niet ervaren.

Wat me wel erg tegenviel was de stabiliteit van 't geheel. Als je de smartcover "oprolt" en de Mini in landschapsstand neerzet dan veert het geheel nogal en voelt nogal onstabiel aan. Na een beetje duwen kwam inderdaad ook de complete ipad los van de smartcover. 40 Euro vind ik dan ook een beetje aan de dure kant, als 't 15 of heel misschien 20 was geweest dan had ik er nog wel mee kunnen leven.

Heb ook even een Kensington Cover Stand in m'n handen gehad en uitgeprobeerd. Moet zeggen dat ik de afwerking niet bepaald geweldig vond. De voorkant op zich ging nog wel maar de kunststof backcover vond ik maar erg ruw en paste ook net wel / net niet.

Wat me wel steeds meer opvalt is dat echt nergens die BodyGuardz (of iets vergelijkbaars) te krijgen is. Een heel enkele keer zul je een keer een screenprotector tegenkomen maar nooit een full body skin. Tenzij je natuurlijk gaat bestellen bij een webwinkel als iCulture, die hebben dat blijkbaar ook gewoon op voorraad.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
quote:
C.44 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:59:
Zojuist even bij de MM geweest in Duitsland en daar een zwarte smartcover geprobeerd. De magneten pakten eigenlijk direct, ook best stevig en op de goede plek. Wat "World Citizen" in 't filmpje liet zien dat de cover niet wilde pakken op de magneten heb ik dus niet ervaren.

Wat me wel erg tegenviel was de stabiliteit van 't geheel. Als je de smartcover "oprolt" en de Mini in landschapsstand neerzet dan veert het geheel nogal en voelt nogal onstabiel aan. Na een beetje duwen kwam inderdaad ook de complete ipad los van de smartcover. 40 Euro vind ik dan ook een beetje aan de dure kant, als 't 15 of heel misschien 20 was geweest dan had ik er nog wel mee kunnen leven.

Heb ook even een Kensington Cover Stand in m'n handen gehad en uitgeprobeerd. Moet zeggen dat ik de afwerking niet bepaald geweldig vond. De voorkant op zich ging nog wel maar de kunststof backcover vond ik maar erg ruw en paste ook net wel / net niet.

Wat me wel steeds meer opvalt is dat echt nergens die BodyGuardz (of iets vergelijkbaars) te krijgen is. Een heel enkele keer zul je een keer een screenprotector tegenkomen maar nooit een full body skin. Tenzij je natuurlijk gaat bestellen bij een webwinkel als iCulture, die hebben dat blijkbaar ook gewoon op voorraad.
Magneten klikken inderdaad vaker wel vast dan niet... maar ze klikken wel veel te vaak scheef vast. Dus dat de cover niet in het midden zit.

Wat ik niet gefilmd heb, is dat het ding super snel ranzig word.... Ik werk in schone omgevingen, was mijn handen regelmatig... maar toch is het ding nu al ranzig. Vooral de binnenkant die tegen het scherm zit.

Iemand wel eens geprobeerd dit schoon te maken?

• C.44
  • Laatst online: 26-09-2018

C.44

TurboCharged Supra Driver

quote:
World Citizen schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:22:
[...]

Magneten klikken inderdaad vaker wel vast dan niet... maar ze klikken wel veel te vaak scheef vast. Dus dat de cover niet in het midden zit.

Wat ik niet gefilmd heb, is dat het ding super snel ranzig word.... Ik werk in schone omgevingen, was mijn handen regelmatig... maar toch is het ding nu al ranzig. Vooral de binnenkant die tegen het scherm zit.

Iemand wel eens geprobeerd dit schoon te maken?
Dat ze van vrij snel vies worden dat idee had ik ook al. De binnenkant was al gevlekt toen ie uit de doos kwam en de buitenkant voelde ook aan alsof er erg makkelijk vuil aan zou hechten. Geen geweldige combinatie van materialen iig.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
ik heb een Krusell ColorCover Apple iPad Mini Metallic Black voor de achterkant.

en ipad vervoer ik in een Belkin Portfolio Sleeve voor iPad Mini.

151407 wijzigde deze reactie 09-01-2013 14:04 (5%)

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 23:41
quote:
eindelijk binnen :)

!e indruk is goed, ziet er erg mooi uit en de ipad past er perfect in, alleen de flap is wat stug dus als je hem dubbel vouwt dan wil hij nog wel graag weer terug klappen, maar denk dat het de nieuwigheid is en dus later geen last meer van heb.

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 22:50
Heb vandaag een gloednieuwe (gesealde) originele smartcover voor een net prijsje via Marktplaats gescoord (€27,50).

Het enige van de voorgenoemde issues waar ik in mee kan gaan is dat de cover niet helemaal vlak op het scherm aansluit. Voor de rest geen last dat ie snel los laat of doorzakt e.d. Ben er wel redelijk content mee.

• Myriad
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 29-12-2015
quote:
... en ipad vervoer ik in een Belkin Portfolio Sleeve voor iPad Mini.
Heb je de reviews hiervan op Amazon.co.uk al gelezen?
Het schijnt dat ie te krap is en dat de rits aan de binnenkant niet beschermd is,
met als gevolg dat je de zijkant van je iPad Mini beschadigt. ;(
Ik zou maar oppassen met het gebruik ervan of omwisselen/terugsturen; slecht product.

• 151407
  • Laatst online: 01-08-2013
quote:
Myriad schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:59:
[...]

Heb je de reviews hiervan op Amazon.co.uk al gelezen?
Het schijnt dat ie te krap is en dat de rits aan de binnenkant niet beschermd is,
met als gevolg dat je de zijkant van je iPad Mini beschadigt. ;(
Ik zou maar oppassen met het gebruik ervan of omwisselen/terugsturen; slecht product.
past hier prima met back cover erop.
misschien dat ik een nieuwere versie heb maar hij zit niet super strak.

• Jns1986
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 10-11 12:39
Heb vanmiddag de devicewear "the ridge" besteld voor mijn zwarte ipad mini.

Als die echt zo goed is als de reviewers op Amazon beweren dan mag hij blijven :).

Ik was 29,- kwijt via eBay.

• renegades08
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-11 16:46
Ik heb zojuist een review geplaatst over de Qooqoon Silqshell voor de iPad 3/4 waar ik erg tevreden over ben.
http://gathering.tweakers...message/39567546#39567546

Qooqoon is bezig met het produceren van de Silqshell voor de iPad Mini. Deze zal naar alle waarschijnlijkheid in Q1 2013 uitkomen. Wellicht een case om in de gaten te houden!!

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16-11 19:39

Bear

wench

In mijn zoektocht naar een case of sleeve voor mijn iPad ben ik deze sleeve van rickshaw tegen gekomen:

Video: http://player.vimeo.com/video/55486402

Het leuke hieraan vind ik dat je de sleeve in talloze kleur combinaties kunt samenstellen. Heeft iemand ervaringen met deze sleeves? In de video zeggen ze dat hij strak om de iPad mini zit icm met een smartcover en iets losser zonder. Opzich niet zon probleem zal hem toch vaak in een tas vervoeren.

Bear wijzigde deze reactie 11-01-2013 10:17 (13%)

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• Myriad
  • Laatst online: 29-12-2015
quote:
Qooqoon is bezig met het produceren van de Silqshell voor de iPad Mini. Deze zal naar alle waarschijnlijkheid in Q1 2013 uitkomen. Wellicht een case om in de gaten te houden!!
Bedankt voor de informatie! Dat ziet er veelbelovend uit. Die ga ik zeker in de gaten houden.
Nu nog wachten op een Pad Mini 2 (met Retina display en snellere (A6) processor) en dat deze daarop past.

Overigens: de Qooqoon Silqshield is ook een prima product. Hele goeie screen protector.
Ook via Groupon gekocht, voor m'n iPhone 4s. Ik zou niet weten wat daar aan verbeterd kan worden.
Die kan ik iedereen aanraden. Hopelijk brengen ze die ook op de markt voor de iPad mini. Zal wel.

Qooqoon blijkt een Nederlands bedrijf te zijn.

Myriad wijzigde deze reactie 12-01-2013 12:17 (35%)

• AndyMan8
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 14:11
ik zoek eigenlijk een sok zoals deze op ebay: http://www.ebay.co.uk/itm...st-Shipping-/321009252729

Probleem is echter dat ie niet naar nederland wordt verzonden :S

Iemand tips?

• armano
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 31-10 00:10

armano

ANTROPOMORF

Mooie hoes/case gekocht via Tabletstudent.nl.
Prima hoes! Werkt goed, en naar mijn inziens past 'ie ook goed!
€15,78 incl verzenden kwijt.

:)

:O

• Maarten_vw
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 12-08-2018
Ik heb zelf een case, en het is al een paar keer genoemd, van het merk Decoded.
Nederlands product, klein beetje "leve de koningin" karakter roept het Nederlandse vlaggetje wel bij mij op maar zeker een prachtige hoes!
Ik heb de slim cover van Decoded in het bruin en je voelt gewoon de kwaliteit, echt een aanrader.
Goede grip op het mooi afgewerkte leer en vanwege de vier ribben werkt de standaard functionaliteit erg goed en staat de iPad steviger dan bij de smart cover van Apple zelf.
Bij dit alles is het ook een echte slim-cover omdat het de iPad niet bijzonder veel dikker maakt.

Maarten_vw wijzigde deze reactie 08-02-2013 07:11 (22%)

• MatthijsIJ
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 29-01-2014
Als je op zoek bent naar een echt leren iPad Mini hoes, kijk dan eens naar de Piel Frama iPad Mini Case. Deze leren hoezen worden helemaal met de hand gemaakt en zijn in verschillende kleuren (zwart, wit, bruin, blauw, rood, oranje en roze) echt leer te bestellen bij tab2.nl. Er zijn zelfs Crocodile versies verkrijgbaar.

Ik zelf gebruik de zwarte leren ipad mini case van Piel Frama. Een mooie luxe map die erg goede bescherming geeft. Het leer en de afwerking zijn prachtig. Dankzij de cinema functie kun je de ipad mini in de leren hoes rechtop neer zetten. Omdat de ipad mini in een leren geraamte zit en met een klittenband sluiting wordt vastgezet verschuift hij niet. Je kunt de iPad mini in verschillende kijkhoeken in de landscape positie neerzetten. Alle knoppen en poorten zijn goed bereikbaar en de iPad Mini hoes sluit met een dubbele magneetsluiting. Daarbij wordt de iPad-hoesvergrendeling ondersteund door de auto-wake/sleep magneten in de leren hoes. De iPad Mini gaat dus netjes aan en uit als je de Piel Frama Case open en dicht doet. Verder is er aan de binnenkant van de cover een opbergvakje gemaakt om pasjes of visitekaartje in te bewaren.

Er is nu ook een Limited Edition Piel Frama NSpire iPad Mini Cinema Case verkrijgbaar. Ook van echt leer, maar dan met een opvallend koperkleurig bloemmotief. Dit is in een soort reliëf op de zwarte leren ipad mini hoes “gelegd”.

Meer voor de liefhebber van een opvallende en unieke iPad Mini Case :) . Ik houd het voor mijn iPad Mini bij de zwarte leren Piel Frama Case. Niet goedkoop maar wel een zeer complete, degelijke en luxe leren iPad Mini hoes.

• Marxje1981
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13-11 13:30
Fraaie hoes, maar als ze in de "sale" nog steeds 94 euro zijn, is me dat een beetje ge gortig ;)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

• MatthijsIJ
  • Laatst online: 29-01-2014
quote:
Marxje1981 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 08:20:
Fraaie hoes, maar als ze in de "sale" nog steeds 94 euro zijn, is me dat een beetje ge gortig ;)
Dat is inderdaad best een behoorlijk bedrag voor het NSpire model. De "gewone" zwarte Piel Frama iPad Mini Case is bij tab2.nl nu € 79,95 (gratis verzending). Daar krijg je dan wel een handgemaakte leren iPad Mini hoes voor met alles er op en er aan (standaard functie, auto-wake/sleep, opberg vak en volledige iPad Mini bescherming).

Ter vergelijking: Voor een plastic Smart Cover van Apple die maar één kant van de iPad Mini beschermt betaal je ook € 45,00 inclusief verzending en dan heb je - mijns inziens - veel minder waar voor je geld... :)

• f.v.b
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 17-11 10:07
Ik heb online, voornamelijk via eBay, een aantal covers besteld en die met elkaar vergeleken. Ik heb zelf een witte iPad mini, en om in stijl te blijven heb ik voornamelijk witte / transparante covers gekocht.

De eerste combi bestond uit een witte "smart" cover met een zachte transparante cover voor de achterkant. De afbeelding van de voorkant laat de grijze variant zien, want daarbij zie je goed dat de cover uit vier delen bestaat. Plaatjes zijn klikbaar en linken door naar eBay.

De zachte achterkant is na nog geen 24 uur de prullenbak in verdwenen. Aan de achterkant en in de hoeken zit de cover strak tegen de iPad aan, maar op plekken waar uitsnedes gemaakt waren voor de knoppen kan je de cover zo een paar milimeter uitrekken of verschuiven.

De witte front cover bestaat uit heel prettig materiaal en de magneet werkt prima. De magneet van het scharnier werkte zelfs zo goed, dat ik er maar een stukje transparant plakband overheen geplakt heb, uit angst dat anders de rand van de iPad zou beschadigen.

Omdat de front cover in vier delen opvouwt is de driehoekige steun wel heel erg klein. Als je de iPad rechtop wilt zetten klapt deze al snel naar achteren. Ook wil ik de iPad nog wel eens mee naar bed nemen om te lezen. Op de niet vlakke ondergrond van het matras blijft de iPad dan met geen mogelijkheid staan.

Terug naar eBay en nu een stevigere cover besteld. Dit keer een full cover case:

Prima ding, ziet er redelijk uit en is aan alle kanten wat steviger dan de eerste cover die ik gekocht had. Het kost even wat moeite om de cover tot een driehoek te vouwen, maar dat zal op den duur wel eenvoudiger worden als de knikken wat gaan slijten. Het voelt over het algemeen allemaal wat kartonnig aan en als je de cover naar achteren klapt heb je toch een beetje het gevoel dat je een iPad in een doosje vasthebt. De iPad blijft dankzij de cover die in drie delen knikt wel stukken beter staan.

Terug naar de drawing board. Dit keer wordt het een full body "screen" protector. Ik had een paar maanden geleden een XtremeGuard screen protector voor mijn Nokia Lumia 800 gekocht. Het scherm van die telefoon is aan de randen afgerond en de XtremeGuard, die je nat opbrengt, weet die ronding perfect te volgen. Het aanbrengen gaat, in vergelijking met harde screen protectors, "eenvoudig". Als er al een stofje onderzit dan pers je dat met het water er onderuit. Je krijgt in ieder geval geen lelijke luchtblaasjes onder het scherm.

De XtremeGuard is van rekbaar plastic. Het scherm van mijn Lumia voelt een beetje aan alsof er een transparante balon overheen gespannen is. Niet zo stroef, maar wel een klein beetje rubberig.

De prijs van de full body protector is even slikken. $ 15 dollar voor de voorkant (die ik eigenlijk niet wil gebruiken) plus $ 15 voor de achterkant. Samen $ 30 dollar en dat is me toch echt wel te duur. Gelukkig heeft XtremeGuard nu weer een 70% korting. De vorige keer dat ik bestelde was het de korting zelfs 82%. Inclusief de verzendkosten vanuit Amerika kost het me op de cent af € 10.

Hier zie je een YouTube video van iemand die dezelfde protector heeft. Even door skippen naar 2:45 voor de beelden. Voor wat het commentaar betreft: Ja, je bent minstens een half uur bezig om de protector goed aan te brengen. Je moet even een schoon werkblad hebben met voldoende licht. Zorg voor wat niet pluizende doeken om de 2 ml water op te vangen die je onder het scherm uitperst. Ga niet zoals de maker van de video met een aansteker zitten kloten als het niet direct aan de randen wil blijven plakken. Laat het 10 minuten opdrogen en druk het dan nog een keer stevig aan. Doe dat nog een keer of vier en de screen protector zit als gegoten. Doe de eerste 24 uur voorzichtig want het plastic is nog wat kwetsbaar aan de randen. Het is denk ik ook niet handig om voor- en achterkant in één run aan te brengen, mocht je besluiten om ze allebei te gebruiken.

Ik heb de voorkant van de full body screen protector niet gebruikt. Inplaats daarvan heb ik, dit keer een zwarte, "smart" cover gekocht die in drieen opvouwt:

Deze is weer wat stugger dan de witte variant die ik eerst gekocht heb. Wit bleek toch wel heel besmettelijk als je 'm samen met een balpen in je tas gooit. De zwarte zit juist weer in no time onder de vette vingers.

Heb ik dan nu de perfecte bescherming van mijn iPad? Nou, nog niet helemaal. De XtremeGuard aan de achterkant werkt wat mij betreft perfect. Het scharnier van de zwarte smart cover is op zich in orde, maar de magneten aan de andere kant zijn net te sterk of zitten niet helemaal op de goede plek. Mijn iPad denkt namelijk soms dat de cover dicht is, terwijl de cover naar achteren geklapt is. Het scherm gaat dan uit. Door de cover een paar milimeter te verschuiven gaat het scherm dan weer aan. Dus als ik de iPad zonder steun wil gebruiken dan trek ik de cover los en leg 'm even opzij.

Wordt dus vervolgd...

Don't erase all files?
[Yes]   [No]

• Marxje1981
  • Laatst online: 13-11 13:30
Thanks FVB, ik zat met hetzelfde probleem, wel of niet covers van ebay, welke wel, welke niet etc.
Ik denk dat ik maar gewoon een smartcover bestel, geen wit en geen zwart weet ik nu, rood misschien.

Zat nog te denken aan zo'n folio van belkin, maar die maken de mini weer zo maxi om het zo te zeggen 8)

I have the body of a god, shame it's a buddha......

• f.v.b
  • Laatst online: 17-11 10:07
Ik ben zojuist bij de iCentre (Amsterdam Centraal) langsgegaan om de echte smart cover eens te proberen.

De rode smart cover die ik mocht proberen zag er al heel beduimeld (zeg maar vies) uit. Deze cover was wat dunner en soepeler dan de eBay versie en het feit dat de smart cover opgevouwen ook magnetisch vast blijft zitten heeft wel enige meerwaarde. Zet ik dat af tegen de prijs (€ 39 t.o.v. € 9) dan zou ik toch zeker weer voor de eBay variant kiezen. En na de rode gezien te hebben, weet ik zeker dat de zwarte variant het eenvoudigst schoon te houden is.

Ze hadden er overigens ook een Belkin hoesje met ingebouwd toetsenbord. Typte niet verkeerd moet ik zeggen. Neem bij het uitproberen wel je eigen iPad mini mee, want de exemplaren die ze daar hebben zitten allemaal aan de achterkant vast met een kabel. Dat werkt natuurlijk niet als je een full cover hoesje wilt uitproberen.

Don't erase all files?
[Yes]   [No]

• tboheeren
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-07 15:08
Ik ben op zoek naar een ipad mini hoesje maar als afbeelding een eigen ontwerp. Toch wil ik dat de hoes zelf nog voldoende bescherming biedt. Ik heb zazzle.com gevonden maar die site vind ik niet top. Hebben jullie nog suggesties?

Inventaris

• tboheeren
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-07 15:08
quote:
tboheeren schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:45:
Ik ben op zoek naar een ipad mini hoesje maar als afbeelding een eigen ontwerp. Toch wil ik dat de hoes zelf nog voldoende bescherming biedt. Ik heb zazzle.com gevonden maar die site vind ik niet top. Hebben jullie nog suggesties?
*bump*

Inventaris

• Pixel Junk
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-11 16:43
Ik ben opzoek naar een goede Ipad mini bag. Of wel een tasje waar je alleen je ipad in kan vervoeren gezien ik de rest van mijn spullen (sleutels/pashouder/iphone) in mijn jas of broekzak doe. Naar mijn opinie is de ipad mini net iets te groot om hem op een comfortable manier te vervoeren in je jas. Al heb ik een jas met grote zakken, toch zit het niet lekker als je gaat zitten o.d. Ik kwam uit bij de volgende tas: de Indy Bag Mini. Ik moet wel zeggen dat ik dat deze een beetje aan de dure kant vind vandaar dat ik me afvraag of er meer tweakers zijn die tegen dit probleem aanlopen en iets gelijksoortig hebben gevonden zoals hieronder staat afgebeeld.

Er is ook een preview video voor deze tas, alleen is in het filmpje de Indy bag te zien en niet de Indy bag mini.

voor de tweakers die geïnteresseerd zijn in deze bag: http://www.sfbags.com/products/indy/indy-bag.php Op de website kan je je tas helemaal zelf samen stellen, van kleur tot materiaal.

Pixel Junk wijzigde deze reactie 23-02-2013 21:15 (8%)

• hpt870
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-11 20:02
Gisteren een SGP Steinheil screenprotector besteld. Goede ervaringen mee voor de iPhone.
En lijkt (vergeleken met eigen website in VS ) een prima prijs: http://tinyurl.com/awgsztm

hpt870 wijzigde deze reactie 24-02-2013 11:17 (21%)

• jeroenzelle
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-11 15:24
Gister mijn custom ipad sleeve binnengekregen van Studio BIG. Na lang zoeken op Etsy vond ik een sleeve die aan mijn wensen voldoet. Ik hoef verder geen beschermhoes standaard om de Ipad heen, gewoon een simpele sleeve voldoet zolang de ipad er niet uit kan vallen. En die past ook goed in de binnenzak van mijn jas :P .

Na een email wisseling met Studio Big via Etsy heb ik een sleeve in de kleuren van het logo van mijn fotografiebedrijf _/-\o_ .

Impressies: zeer netjes gemaakt, stevig en praktisch. Door de magneetsluiting hoef je niet op het scherm te drukken. Aan de binnenkant van de sleeve zitten geen metalen delen, waardoor je ipad niet beschadigd.

De prijs was 28,50 euro, redelijk aan de prijs maar de kwaliteit is wel top.

http://www.fotoshootoplocatie.nl || Camera: Leica SL + 90-280 f2.8-f4 lens

• hpt870
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-11 20:02
Jeroenzelle, wat zijn jouw ervaringen met het dichtdrukken van die knop? Zie dat toch als een no-go vooralsnog.

EDIT: Super!

hpt870 wijzigde deze reactie 24-02-2013 12:28 (6%)

• jeroenzelle
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15-11 15:24
quote:
hpt870 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:50:
Jeroenzelle, wat zijn jouw ervaringen met het dichtdrukken van die knop? Zie dat toch als een no-go vooralsnog.
Het is geen drukknop, maar een magneetsluiting. Dus je legt gewoon dat flapje op die sluiting en hij klikt vanzelf vast. Daarom ook die sluiting genomen, dan hoef je dus niet op het scherm te drukken als je hem dichtwil doen.

http://www.fotoshootoplocatie.nl || Camera: Leica SL + 90-280 f2.8-f4 lens

• wii06
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 07-12-2017
Weet iemand waar ik een doorzichtige protector kan kopen voor de achterkant van me ipad?

 MacBook Pro Retina 13' i7 2,8GHz / 16GB / 512GB

• Roel1966
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
quote:
wii06 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:12:
Weet iemand waar ik een doorzichtige protector kan kopen voor de achterkant van me ipad?
Dat weet ik en ook nog best wel gunstig qua prijs.

http://www.mobilesupplies...-apple-c-14286_13612.html

• Tomvr90
  • Laatst online: 28-02-2013
http://www.wehkamp.nl/com...-hoes/C31_6F0_FG3_745409/

Dit lijkt mij wel wat voor mn ipad mini.. Iemand hier ervaring mee? Of gezien icm ipad mini?

Heb zelf al een hoes van Thule voor mn Macbook, geweldig spul! Weet alleen niet zeker of deze hoes van Thule past..

• wii06
  • Laatst online: 07-12-2017
quote:
Ik zie nergens een protector voor de achterkant. Kijk ik er over heen?

 MacBook Pro Retina 13' i7 2,8GHz / 16GB / 512GB

• bokkow
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 29-10 07:01

bokkow

appleflap

Ik zou deze echt heel graag voor de Mini zien:
http://bitemyapple.myshopify.com/products/boomerang
En dan met name de table stand, exact wat ik zoek.

• ronaldinho
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:38
vorige week op ebay dit bluetooth toetsenbord gekocht :)

linkje voor de foto's

ronaldinho wijzigde deze reactie 10-03-2013 12:07 (80%)

• Robberto
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22:24
Momenteel zie je bij veel Resellers de Switcheasy hoesjes voor de iPad Mini. Ik vind de Canvas erg mooi maar je iPad Mini wordt er flink dikker op. Iemand ervaring mee?

• PetersNL
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:26
quote:
ronaldinho schreef op zondag 10 maart 2013 @ 11:54:
vorige week op ebay dit bluetooth toetsenbord gekocht :)

linkje voor de foto's
Hoe bevalt 'ie? Ik zit er namelijk ook over te twijfelen, maar bij die van jou zie ik geen sneltoets voor kopiëren en plakken. Toch wel een dealbreaker voor me eigenlijk :-(

• kjtm
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 11-08 19:01
quote:
Las Vegas schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:12:
[...]

Even terugkomend op mezelf, ik krijg m'n Mujjo sleeve alsnog deze week. Heb even gemaild, en blijkbaar leveren ze gewoon orders die in November zijn geplaatst deze/volgende week.

Heb nu dus deze van Ebay voor niets gehaald, mocht iemand die willen overnemen voor 75% v/d aankoopprijs, dan laat ik alles lekker in de verpakking zodra die binnen is :)
Ik ben wel benieuwd of je die Rock case nog in gebruik hebt genomen. Zo ja, hoe bevalt ie?

Intel Core i5 3570K @4.2ghz -- Asus P8Z77-M -- 2x4GB G.Skill Ares -- Asus GTX660-DC2T-2GD5 -- Crucial M4 128GB -- Seasonic G-Serie 550 -- BitFenix Prodigy M -- Asus Xonar D1

• ronaldinho
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:38
quote:
PetersNL schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:10:
[...]

Hoe bevalt 'ie? Ik zit er namelijk ook over te twijfelen, maar bij die van jou zie ik geen sneltoets voor kopiëren en plakken. Toch wel een dealbreaker voor me eigenlijk :-(
Hij bevalt mij wel goed.
Begin is even wennen aan de wat kleinere toetsen, maar krijg er al meer handigheid in.
Met 10 vingers blind typen zal niet gaan lukken, daarvoor zijn mijn vingers te dik/handen te groot voor.
Heb nl. van de kolen handen, haha.
Doe het nu maar met beide wijsvingers.
Ik ben geen auteur, dus zoveel heb ik nou ook weer niet te typen.
Tja, over die sneltoetsen, ik heb geen idee joh, niet gezzien en niks over gelezen.
Ik kan wel een woord of zin selecteren door met de cursortoetsen voor een bepaald woord of zin te gaan staan. vervolgens hou ik de <shift> toets vast en druk op de cursor naar rechts -->
Hoop dat je wat aan deze info hebt.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
quote:
bokkow schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:12:
Ik zou deze echt heel graag voor de Mini zien:
http://bitemyapple.myshopify.com/products/boomerang
En dan met name de table stand, exact wat ik zoek.

[afbeelding]
Die is wel erg mooi!

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• m0nk
  • Laatst online: 22:42

m0nk

16-09-2003 15.15

quote:
Robberto schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:20:
Momenteel zie je bij veel Resellers de Switcheasy hoesjes voor de iPad Mini. Ik vind de Canvas erg mooi maar je iPad Mini wordt er flink dikker op. Iemand ervaring mee?
Ik heb een rode Canvas. Hij wordt wel iets dikker ja, maar de kwaliteit is wel echt goed. En hij is echt goed beschermd. Ik ben er iig erg tevreden mee.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30

• Dominique.
  • Laatst online: 24-11-2014
Ik ga in eerste instantie toch voor de smartcover i.c.m. een backcover. Aangezien de meeste backcovers precies genoeg ruimte over hebben gelaten voor de smartcover (en er dus geen ruimte is voor speling) lijkt me dat de beste oplossing (voor mij).

| Macbook Pro (Late 2012)| Ipad mini 16GB| Iphone 5 16GB| Apple Time Capsule 2TB

• 503431
  • Laatst online: 25-03-2013
quote:
Dominique. schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:11:
Ik ga in eerste instantie toch voor de smartcover i.c.m. een backcover. Aangezien de meeste backcovers precies genoeg ruimte over hebben gelaten voor de smartcover (en er dus geen ruimte is voor speling) lijkt me dat de beste oplossing (voor mij).
Ik heb 'm ook, en ik vind het inderdaad ook niet storend dat hij ietsjes dikker wordt!
Ziet er tof uit!

• Robberto
  • Registratie: juli 2010
quote:
m0nk schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:39:
[...]Ik heb een rode Canvas. Hij wordt wel iets dikker ja, maar de kwaliteit is wel echt goed. En hij is echt goed beschermd. Ik ben er iig erg tevreden mee.
Top, ik heb hem besteld! :) Hij is bij Appelhoes.nl trouwens 25% goedkoper.

• Vistajevski
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:36
Ik had het liefst een Knomo sleeve gehad voor de mini, zoals ik die ook voor zijn grote broer heb, maar die is er niet. Ik gebruik nu een Decoded slim cover en die bevalt eigenlijk wel goed. Het duurt alleen even voor het leer van de klep wat minder stug wordt. Tot die tijd is het niet aan te bevelen om hem rechtop te zetten.

• Dominique.
  • Laatst online: 24-11-2014
quote:
Dominique. schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:11:
Uiteindelijk is het de grijze smartcover geworden i.c.m. de Belkin Sheer Shield Matte (grijs/zwart). Bevalt erg goed.

| Macbook Pro (Late 2012)| Ipad mini 16GB| Iphone 5 16GB| Apple Time Capsule 2TB

• p.v.dulst
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 03-06-2016
*knip*

RoD wijzigde deze reactie 31-12-2014 12:15 (96%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marijn79
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 25-10-2018
quote:
p.v.dulst schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 00:19:
Ik heb mijn iPad mini hoes gehaald bij ipadspullekes.nl, ik heb dit keer niet gekozen voor de 360 graden hoes maar voor de Trendy, ik moet zeggen dat deze hoes mij prima bevalt

Hier de link. http://www.ipadspullekes.nl/ipad-mini/ipad-mini-hoesen/
Ik heb ook zo een 360 hoes gehad, was op zich prima, maar ik zocht toch iets "simpelers". Na wat kijken en zoeken ben ik toch uitgekomen op een standaard hardcase backcover.
http://www.superhoezen.nl...case-voor-ipad-mini-blauw

Waarschijnlijk wordt het binnenkort weer wat anders, mijn vrouw vindt het niet wat en wil toch liever weer wat anders. 8)7

En zo blijven we aan de gang ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:47
Volgens mij was er hier iemand die de Spigen Hardbook Case had; hoe bevalt deze? Lees her en der dat het frame waar de Mini in klikt snel barst?

• Sjoerdfoto
  • Laatst online: 15-11 10:19

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

quote:
p.v.dulst schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 00:19:
Ik heb mijn iPad mini hoes gehaald bij ipadspullekes.nl, ik heb dit keer niet gekozen voor de 360 graden hoes maar voor de Trendy, ik moet zeggen dat deze hoes mij prima bevalt

Hier de link. http://www.ipadspullekes.nl/ipad-mini/ipad-mini-hoesen/
Binnenkort komt hier ook een mini (want dat is gewoon zoveel beter als een normale) en ik neig sterk naar de 360 hoes. Hoe is de aansluiting met een oplaadkabel hierbij? Liggend zal het geen probleem geven, maar wanneer hij staat lijkt het me toch moeilijk worden...

Nikon D610 + glas, licht en pootjes | MacBook Pro Retina 13,3" | www.foto-sjoerd.nl

• frankbuurlage
  • Laatst online: 11-11 18:58
quote:
Sjoerdfoto schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 14:07:
[...]

Binnenkort komt hier ook een mini (want dat is gewoon zoveel beter als een normale) en ik neig sterk naar de 360 hoes. Hoe is de aansluiting met een oplaadkabel hierbij? Liggend zal het geen probleem geven, maar wanneer hij staat lijkt het me toch moeilijk worden...
In portrait stand is het inderdaad niet mogelijk tegelijk op te laden (tenzij je de iPad "op z'n kop" draait (veel apps ondersteunen dit, maar dan heb je wel de homeknop aan de bovenkant).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:03
quote:
Robberto schreef op zondag 10 maart 2013 @ 12:20:
Ik heb een switch easy canvas hoes voor mijn ipad mini.
Echt een aanrader.

Je iPad mini wordt er veel dikker van maar beschermd je ipad echt goed.

• applecases
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 25-10-2013
Spam

iisschots wijzigde deze reactie 24-10-2013 23:22 (96%)

• kmf
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Ik heb een tempered glass screen protector besteld voor de toekomstige iPad mini retina. Een normale screenprotector voelt gewoon niet goed aan (want plastic). Eentje van glas werkt gewoon lekkerder. Ik heb er ook 1 voor m'n iPad en iPhone, vandaar. ($8)

Voor de achterkant heb ik een back protector transparante sticker besteld. ($5)

Voor onderweg heb ik een case/smartcovercombi besteld. ($8) Thuis zal ik deze niet gebruiken namelijk.

Bij elkaar $20 incl verzenden. Prima wat mij betreft dus.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• Zenga13
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02-01-2016
@kmf, waar heb je die gekocht?

• kmf
  • Niet online
quote:
via verschillende chinese webshops. prijzen veranderen met de dag, dus voor de laagste prijzen moet je de termen die ik heb opgesomd effe in chinaprices.us invoeren.

• Possible
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:09
quote:
kmf schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:18:
[...]

via verschillende chinese webshops. prijzen veranderen met de dag, dus voor de laagste prijzen moet je de termen die ik heb opgesomd effe in chinaprices.us invoeren.
Ik ben wel benieuwd waar je die tempered glass screen protector hebt gekocht. Welke webshop was dat? Heb net even wat filmpjes gekeken op youtube en dat ziet er goed uit.

1500wp-Z Live 5100wp-W Live 6600wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Den Deze
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 18-06-2017
Zijn er nog mensen die al een 'deftige' lederen case hebben gevonden voor de Air?
Op appelhoes.nl heb ik er eentje gevonden: http://www.appelhoes.nl/D...Slim-Cover-iPad-Air-Black maar voor de rest kan ik niet veel vinden.

• kmf
  • Niet online
quote:
Possible schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:45:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar je die tempered glass screen protector hebt gekocht. Welke webshop was dat? Heb net even wat filmpjes gekeken op youtube en dat ziet er goed uit.
Ik heb deze gekozen http://www.aliexpress.com...red-Glass/1358892546.html

• JFS
  • Laatst online: 16:50
Heb voor mijn iPad 1 en 3 altijd een bookcase gehad. Nu wil ik een iPad Mini Retina aanschaffen. Een sleeve lijkt me wel tof. De iPad Mini kan prima zonder bookcase gebruikt worden vanwege het formaat. Iemand ervaring met de Mujjo iPad Mini Sleeve? http://www.mujjo.com/ipad-mini-sleeve-brown-wool-felt

• bartpostma
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 16-11 16:22
quote:
JFS schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:20:
Heb voor mijn iPad 1 en 3 altijd een bookcase gehad. Nu wil ik een iPad Mini Retina aanschaffen. Een sleeve lijkt me wel tof. De iPad Mini kan prima zonder bookcase gebruikt worden vanwege het formaat. Iemand ervaring met de Mujjo iPad Mini Sleeve? http://www.mujjo.com/ipad-mini-sleeve-brown-wool-felt
Ben ik ook benieuwd naar. Vind ze echt gaaf, en wil er dan ook eentje voor mijn MacBook zodat ik alles weer in dezelfde stijl hebben. Nu maar afwachten totdat de mini retina in de winkels ligt...

• D2FValinor
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 17-11 10:11
quote:
JFS schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:20:
Ik heb die een half jaar voor mijn Ipad mini gebruikt. Echt een top sleeve! Kwaliteit is heel goed en ziet er echt strak en stylish uit. Veel complimenten over ontvangen omdat hij erg opvalt wanneer je je Ipad tevoorschijn tovert.
Makkelijk erin doen en eruit halen. Sluit ook gewoon perfect, je hoeft niet bang te zijn dat hij openglijdt ofzo. En die leren band waar je hem onder schuift wordt ook niet losjes ofzo na verloop van tijd.
Heb mijn ipad heel lang zonder screenprotector gebruikt, sleeve veroorzaakt gaan krassen ofzo. Ook geen harde randen ofzo wanneer je je Ipad eruit haalt.

Ipad mini met een hard shell aan de achterkant en een smart cover op de voorkant past er ook gewoon goed in. Wel erg strak, beetje stroef eruit halen maar het past wel.

Sleeve heeft ook nog een klein voorvakje waar je wat kleins in kan doen zoals je oplader ofzo. Maakt het hierdoor wel wat boller, wat ik niet zo mooi vind, maar het kan wel.

Ipad mini heb ik al verkocht maar sleeve bewaar ik voor mijn Ipad mini Retina :P

Echt een dikke aanrader.

D2FValinor wijzigde deze reactie 13-11-2013 21:41 (4%)

• JFS
quote:
D2FValinor schreef op woensdag 13 november 2013 @ 21:39:
[...]

Ik heb die een half jaar voor mijn Ipad mini gebruikt. Echt een top sleeve! Kwaliteit is heel goed en ziet er echt strak en stylish uit. Veel complimenten over ontvangen omdat hij erg opvalt wanneer je je Ipad tevoorschijn tovert.
Makkelijk erin doen en eruit halen. Sluit ook gewoon perfect, je hoeft niet bang te zijn dat hij openglijdt ofzo. En die leren band waar je hem onder schuift wordt ook niet losjes ofzo na verloop van tijd.
Heb mijn ipad heel lang zonder screenprotector gebruikt, sleeve veroorzaakt gaan krassen ofzo. Ook geen harde randen ofzo wanneer je je Ipad eruit haalt.

Ipad mini met een hard shell aan de achterkant en een smart cover op de voorkant past er ook gewoon goed in. Wel erg strak, beetje stroef eruit halen maar het past wel.

Sleeve heeft ook nog een klein voorvakje waar je wat kleins in kan doen zoals je oplader ofzo. Maakt het hierdoor wel wat boller, wat ik niet zo mooi vind, maar het kan wel.

Ipad mini heb ik al verkocht maar sleeve bewaar ik voor mijn Ipad mini Retina :P

Echt een dikke aanrader.
Heb m besteld, maar zit te wachten totdat hij wordt verzonden

Mijn vriendin heeft m al binnen. Was bang dat t label binnen in krassen maakt. Maar dat is niet.

JFS wijzigde deze reactie 13-11-2013 23:30 (3%)

• noobynater
  • Laatst online: 18:17
Ik heb zojuist even dit topic door zocht maar zie weinig ervaringen staan over smart covers van Ebay.
Zijn er hier toevallig nog mensen met meer ervaring hiermee? Vind 39€ toch wel vrij duur voor een smart cover, maar ik heb geen zin om prul aan te schaffen.
En van zoeken op Ebay zelf wordt je ook niks wijser (logisch), want iedereen claimt natuurlijk het beste product ooit te hebben.

• kmf
  • Niet online
quote:
noobynater schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:35:
Ik heb zojuist even dit topic door zocht maar zie weinig ervaringen staan over smart covers van Ebay.
Zijn er hier toevallig nog mensen met meer ervaring hiermee? Vind 39€ toch wel vrij duur voor een smart cover, maar ik heb geen zin om prul aan te schaffen.
En van zoeken op Ebay zelf wordt je ook niks wijser (logisch), want iedereen claimt natuurlijk het beste product ooit te hebben.
Ik heb niet eentje van ebay, maar een van de vele chinese shops (wat op hetzelfde komt)

Er was een tijd dat deze omgedraaid waren qua magneten, waardoor de lock en zo niet werkt. Maar dat is tegenwoordig verleden tijd. Mijn knock-off versie werkt gewoon goed. Mijn ouders hebben een Apple-designed versie.
De afwerking daarvan is wat beter, maar functioneel gezien verschilt er niks. Ze worden allebei even smoezelig na een jaar gebruik :+

• noobynater
Da's zeker beter dan verwacht! Dan maar eens rondkijken voor een goedkope van Ebay of ander Chinese web winkel om te proberen, kan altijd nog een offciële van Apple nemen als het blijkt echt heel fijn te zijn!

• bartpostma
Zojuist de Mujjo sleeve besteld, niet specifiek die voor de iPad Mini (omdat ik er dan ook eentje wilde voor mijn MacBook). Nu besloten om de Mujjo Sleeve voor de 15" retina MacBook Pro te halen (gelukkig maar in één kleur beschikbaar, zwart/bruin, dus weer een keuze om over te twijfelen minder). Heb in een review gezien dat in het kleinere vak aan de voorkant een iPad ('grote') past, dus dan past mijn Mini Retina er ook wel in!

Nu zit ik alleen nog te zoeken naar een cover voor tijdens het gebruik. Ik wil 'm niet zo zonder bescherming op iedere tafel neerleggen omdat ik niet wil dat er krassen op de achterkant komen hierdoor. De smart case vind in 1) jammer van het design 2) veel te duur. Nu zit ik te kijken naar de Smart Cover, hoor echter in de reviews dat deze niet zo heel super goed is, vrij zwakke magneten aan de rechterkant waardoor hij nogal makkelijk beweegt, een redelijk fragiele 'fold' stand (driehoek) en bovendien is 40 euro wel veel voor de smart cover van de mini, die hadden ze best een tientje goedkoper mogen maken eigenlijk.

Op YouTube heb ik al veel reviews gekeken en in eentje zag ik dat de smart cover omgeslagen kon worden naar de achterkant, dit is wel ideaal! (Bedenk me nu wel dat de binnenkant dan aan de buitenkant zit, dus wel opletten of er dan niks aanzit voordat je 'm dichtklapt).

• noobynater
Zelf ga ik denk ik deze smart cover kopen: http://dx.com/p/folding-d...for-ipad-mini-grey-175429

De meeste goedkope smart covers hebben namelijk een hinge die gemaakt is van metaal in plaats van PE zoals bij de orginele, maar deze niet. Zou liever eentje hebben die zwart is, maar dan is het of een dure van Apple zelf, of eentje waarbij de hinge toch van metaal is.
Zoek zelf alleen nog een hoesje om hem in te stoppen als ik hem in mijn rugzak mee wil nemen. Maar dat komt later wel. Kan tijdelijk nog die gebruiken van mijn iPad 3.

• NeuroticaPills
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:19
Voor m'n first gen iPad Mini heb ik een toffe smart case van Belk (niet Belkin) gekocht via een Chinese/Hong Kong site. Helaas past de nieuwe Mini Retina er net niet in (de hoekjes klikken niet vast omdat 'ie iets dikker is). Crap.

Nu dus maar op zoek naar een vergelijkbare smart case. Jammer dat niet alle sites even duidelijk zijn of ze wel/niet geschikt zijn voor de retina mini.

• JFS
quote:
bartpostma schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:18:
Zojuist de Mujjo sleeve besteld, niet specifiek die voor de iPad Mini (omdat ik er dan ook eentje wilde voor mijn MacBook). Nu besloten om de Mujjo Sleeve voor de 15" retina MacBook Pro te halen (gelukkig maar in één kleur beschikbaar, zwart/bruin, dus weer een keuze om over te twijfelen minder). Heb in een review gezien dat in het kleinere vak aan de voorkant een iPad ('grote') past, dus dan past mijn Mini Retina er ook wel in!

Nu zit ik alleen nog te zoeken naar een cover voor tijdens het gebruik. Ik wil 'm niet zo zonder bescherming op iedere tafel neerleggen omdat ik niet wil dat er krassen op de achterkant komen hierdoor. De smart case vind in 1) jammer van het design 2) veel te duur. Nu zit ik te kijken naar de Smart Cover, hoor echter in de reviews dat deze niet zo heel super goed is, vrij zwakke magneten aan de rechterkant waardoor hij nogal makkelijk beweegt, een redelijk fragiele 'fold' stand (driehoek) en bovendien is 40 euro wel veel voor de smart cover van de mini, die hadden ze best een tientje goedkoper mogen maken eigenlijk.

Op YouTube heb ik al veel reviews gekeken en in eentje zag ik dat de smart cover omgeslagen kon worden naar de achterkant, dit is wel ideaal! (Bedenk me nu wel dat de binnenkant dan aan de buitenkant zit, dus wel opletten of er dan niks aanzit voordat je 'm dichtklapt).
Heb de iPad sleeve in huis. Even wennen maar bevalt me wel. Als ik men iPad eruit haal zit er wel veel stof van de hoes op. Dit zal na verloop van tijd wel minder worden denk ik.

• ChillPascal
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:40

ChillPascal

In the end, it doesn't matter

Is er een kwalitatief goed alternatief voor het originele Smart Case hoesje voor de iPad Mini?
Ik heb namelijk net mijn nieuwe iPad Mini Retina binnen en ben opzoek naar een Smart Cover, waarbij ik veel waarde hecht aan kwaliteit, en daar dan ook best voor wil betalen. Al is €70,- natuurlijk wel prijzig!

Black Elite (Deskmod) accompanied by the Dell Inspiron 15R SE

• Ryatzu
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17:46

Ryatzu

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

Ik heb de Smart Cover (die gehele cover) in het rood en moet zeggen dat hij goed aanvoelt en er goed omheen zit. Was wel prijzig maar opzich wel waard.

Nintendo FC: SW-7206-7059-7605

• ChillPascal
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:40

ChillPascal

In the end, it doesn't matter

quote:
Ryatzu schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:50:
Ik heb de Smart Cover (die gehele cover) in het rood en moet zeggen dat hij goed aanvoelt en er goed omheen zit. Was wel prijzig maar opzich wel waard.
Dankje, ik neem aan dat je de Case bedoelt.

Case = complete bescherming
Cover = bescherming voor het scherm

Black Elite (Deskmod) accompanied by the Dell Inspiron 15R SE

• bartpostma
quote:
JFS schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:28:
[...]

Heb de iPad sleeve in huis. Even wennen maar bevalt me wel. Als ik men iPad eruit haal zit er wel veel stof van de hoes op. Dit zal na verloop van tijd wel minder worden denk ik.
Heb om de iPad Mini zelf nog een smart cover zitten dus dan gelukkig geen stof op het scherm. Ben benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden, aangezien ik maandagavond verzendbevestiging kreeg.

edit:
Woensdagmiddag kwam ie binnen, hij is wel fraai alleen soms nog wat lastig dicht te krijgen.
15" rMBP en iPad Mini Retina passen er perfect in, iPad Air zou er trouwens ook prima in passen.

bartpostma wijzigde deze reactie 22-11-2013 17:22 (17%)

• rickjehh
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:06
Ik heb gisteren deze folio case besteld: http://www.ipad-center.nl...ington-ipad-mini-red.html

Komt vandaag binnen dus ben heel benieuwd. Vind hem er wel stylish uitzien :)

• MarcelGo
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:23
Gisteren de Logitech ultra thin keyboard cover, maar die moet terug de mini retina staat bijna rechtop.

Balen, ga nu maar voor hoesje en geen toetsenbord.

duurzaam is de weg, 9180Wp solar, warmtepomp, e-Golf

• Ethirty
  • Registratie: september 2007

Ethirty

Who...me?

Iemand al cases tegengekomen specifiek voor de iPad mini retina? Veel hoesjes zijn wel "compatible" maar passen niet goed (want de nieuwe is ietsje dikker) of ze hebben geen uitsparing voor de 2e microfoon.

Ik had een Belkin leather tab gekocht (beetje de stijl die ik zocht), maar de voering liet binnen een paar uur al los van de interne versteviging. Die is dus gelijk teruggegaan en heb verder nog niks fatsoenlijks kunnen vinden.

Begin nu te twijfelen of ik niet gewoon alleen een sleeve moet kopen, maar dan kan ik hem ook niet meer neerzetten.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone 8 64GB

• rickjehh
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:06
quote:
Ethirty schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:34:
Iemand al cases tegengekomen specifiek voor de iPad mini retina? Veel hoesjes zijn wel "compatible" maar passen niet goed (want de nieuwe is ietsje dikker) of ze hebben geen uitsparing voor de 2e microfoon.

Ik had een Belkin leather tab gekocht (beetje de stijl die ik zocht), maar de voering liet binnen een paar uur al los van de interne versteviging. Die is dus gelijk teruggegaan en heb verder nog niks fatsoenlijks kunnen vinden.

Begin nu te twijfelen of ik niet gewoon alleen een sleeve moet kopen, maar dan kan ik hem ook niet meer neerzetten.
De folio case die ik heb (zie twee reacties hierboven), is niet specifiek voor de mini retina maar sluit uitstekend aan. Dat is echt een aanrader als je op zoek bent naar een folio case. Nadeel is natuurlijk wel dat de mini er een stuk zwaarder van wordt, maar dat vind ik tot nu toe bij gebruik niet storend.

• DaemonAngel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 04-04 12:27
Zelf heb ik deze van Ozaki: http://www.tabletcenter.b...pad-mini-light-brown.html

Deze vind ik echt schitterend. Hij ziet er heel leuk uit. Voelt en is stevig.

Hij is nog aangenaam wanneer je hem open klapt en heeft 2 standen waarin je de iPad kan zetten.
bij saturn heb ik hem gekocht voor 35 euro.

• miles
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 12-11 22:21
Iemand ervaring met Photive SlimPad iPad Mini 2nd generation Smart Cover Case deze case?

Staat bij dat 'ie niet past op de retina

miles wijzigde deze reactie 02-12-2013 11:45 (12%)

• noobynater
Helaas geen Black Friday deal op de Smart Covers dit jaar. Lijkt er op dat ze nergens in de aanbieding zijn of voorlopig zullen gaan, of weet iemand toevallig of ze ergens in de aanbieding zijn?

• DaemonAngel
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 04-04 12:27
25% Korting op de white collection van mujjo momenteel. Wel leuk dus. Net zelf 1 besteld voor de iPad AIr

• miles
't Is best wel stil in dit topic, niemand goede tips? Of afraders?
Of gebruiken jullie geen hoesje bij de mini?
quote:
De folio case die ik heb (zie twee reacties hierboven), is niet specifiek voor de mini retina maar sluit uitstekend aan. Dat is echt een aanrader als je op zoek bent naar een folio case. Nadeel is natuurlijk wel dat de mini er een stuk zwaarder van wordt, maar dat vind ik tot nu toe bij gebruik niet storend.
@rickjehh Kan je wat ervaringen van deze case plaatsen, hoe zwaar wordt 'ie, hoe zit ie?

• Decennia
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11-11 15:47

Decennia

VECTORHEAD

Wat is Bodyguardz gek met hun verzendkosten. De back protector is 9 dollar, maar dan wel 12 tot 50 dollar verzendkosten. En in Nederland kan ik geen andere vinden... Iemand een alternatief of is Bodyguardz echt het beste om te nemen?

Gegroet!

• Vistajevski
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 21:36
<knip>

verkeerde topic :+

Vistajevski wijzigde deze reactie 03-12-2013 07:09 (94%)

• Servor
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk iets als de Sena ultraslim sleeve, dus heel compact en iets wat net om de iPad mini retina past, maar dan zonder die lederlook, dat vind ik niet zo mooi. Iets waar je de iPad mini zo in steekt en zo uithaalt, maar dat -ie toch beschermd en al in je tas zit. Iemand tips?

• GR1221
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-11 08:18
quote:
Servor schreef op zondag 15 december 2013 @ 20:59:
Ik zoek eigenlijk iets als de Sena ultraslim sleeve, dus heel compact en iets wat net om de iPad mini retina past, maar dan zonder die lederlook, dat vind ik niet zo mooi. Iets waar je de iPad mini zo in steekt en zo uithaalt, maar dat -ie toch beschermd en al in je tas zit. Iemand tips?
Je zou deze (Lunatik Flak Jacket) kunnen bekijken, weet alleen niet of die om de iPad Mini Retina past.

• Servor
  • Niet online
quote:
GR1221 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:49:
[...]

Je zou deze (Lunatik Flak Jacket) kunnen bekijken, weet alleen niet of die om de iPad Mini Retina past.
Dat ziet er idd uit als een goede optie! Bedankt voor de tip!

• miles
dubbele post

miles wijzigde deze reactie 19-12-2013 11:50 (96%)

• miles
Ik heb deze vilten sleeve gekocht.
Hij zal niet helemaal officieel zijn maar ik vond hem erg leuk. In m'n tas beschermd 'ie de mini prima en de kwaliteit van de sleeve is goed. De prijs was wat mij betreft ook prima, levertijd was een week.

Ik heb ook nog ergens een slimcover gekocht, maar ik heb geen idee of de mini met de slimcover nog in de vilten sleeve past.
De levertijd van de slimcover is trouwens een stuk langer, 5 december besteld en ik zit nog steeds te wachten......

• Daan_
  • Laatst online: 06-08 11:29

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Zelf heb ik de volgende sleeve voor de iPad Mini retina. Hiermee stimuleer ik ook gelijk het Arnhemse mode kwartier ;-)

Gebruik deze in samenwerking met de Apple Smart cover

My plekje op het Web -_- Individuele Workshops Fotografie

• Servor
  • Niet online
Ik heb gisteren de Icidu leather pouch maar gehaald bij de Dixons omdat ik echt wat nodig had. Geeneens een hele slechte keuze, ik denk dat ik het hier wel even mee uithou. Enig nadeel is dat de smart cover er niet mee inpast.

Nu nog even op zoek naar goede screen protectors, ik ben echt een ramp qua opplakken van die dingen maar wil het toch weer even proberen.

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 01:39

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Wat zijn jullie ervaringen met de lederen smart case van Apple zelf voor de iPad mini retina? Ik lees op de Amerikaanse site van Apple wat reviews bij de beige smart case dat na een paar weken de kleur er al vanaf begint te slijten. Andere vraag met betrekking tot deze case is hoe deze aansluit op de iPad mini retina. Aangezien deze hoes voor zowel de niet-retina als de retina is vraag ik me af of deze hoes voor een van deze modellen niet te ruim of juist te krap zit.

Hoe dan?

• KSH
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11 11:52
Heb sinds gisteren een iPad Mini Retina gekocht. Hiervoor heb ik een iPad 3 gehad met de voor mij ideale bescherming:
1. Smart cover
2. Rubberen back cover van Kensington

De smart cover heb ik inmiddels gehaald in de Apple Store. Ik ben nu alleen nog op zoek naar een rubberen back cover (geen kunststof of plastic) voor de iPad Mini Retina. Ik heb er in alle haast eentje gekocht van Kensington:

http://www.appelhoes.nl/W...over-iPad-mini-Clear.html

Deze bleek helaas niet te beschikken over een uitsparing voor de smart cover.

Wie weet waar ik een rubberen back cover voor de iPad Mini Retina MET uitsparing kan halen (bij voorkeur in NL)?

• cyntax
  • Laatst online: 21:43

cyntax

Husky

Sinds vorige week maandag heb ik een iPad Mini Retina in bezit. Mijn Apple producten bescherm ik meestal met Spigen SGP producten en dat is dit keer niet anders. Dit is overigens wel mijn eerste iPad en ook mijn eerste hoes uit de "Tough Armor" serie van Spigen.

Al met al moet ik zeggen dat het weer de kwaliteit is die ik van Spigen gewend ben. Perfecte pasvorm en hoge kwaliteit materialen, ook zijn alle knoppen en schakelaars nog makkelijk te bereiken en bied de hoes zeer goede bescherming tegen vallen en stoten zonder er al te "bulky" uit te zien (hij past nog steeds in de binnenzak van mijn jas). De hoes is overigens wel heel fingerprint gevoelig

cyntax wijzigde deze reactie 01-01-2014 16:04 (3%)

• The Milkman
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-11 15:37

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Ik heb de Folio case van Logitech aangeschaft.
Hij viel niet zo op, maar erg fijn, lekker dun, wel stevig! En mooie afwerking :)

© 2011 The Milkman - Alle rechten voorbehouden

• PatrickG
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14-09 17:19
Als iemand nog leuke tips heeft voor een echt premium case voor m'n ipad mini retina... Amazon UK, ebay, waar dan ook. Ik wil wel echt een mooie case en niet een lelijk ding. Graag echt leder, maar dan kom je denk niet met max. 30 euro aan beoogd budget weg... Ik heb al veel gezocht, maar kom steeds niet een leuke tegen óf hij is weer alleen voor de iPad mini 1.

Edit:

Hier wat cases die ik wel vet vind:

Budget:

http://www.amazon.co.uk/g...ie=UTF8&psc=1&s=computers

http://www.amazon.co.uk/I...W35&coliid=I31C2Y3ZGCC7TV

Iets duurder:

http://www.amazon.co.uk/g...ie=UTF8&psc=1&s=computers

Al vind ik het wel vaag dat die laatste voor zowel de iPad mini 1 als de mini 2 is, er zou toch een klein verschil in moeten zitten. Dat het wel goed aansluit.

PatrickG wijzigde deze reactie 11-01-2014 11:28 (49%)

• Zak aarde
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 01-10 11:55

Zak aarde

Tech writer @ Ledger

Is iemand in het bezit van de originele Decoded Slim Cover voor de mini? Ik wil graag weten of deze ook op de iPad Mini Retina past. Ik weet dat Decoded de cover ook opnieuw speciaal voor de Retina heeft uitgegeven waar dan de niet-retina versie ook in past, maar ik wil het dus graag andersom weten.

• PatrickG
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 14-09 17:19
Ik had Appelhoes gemaild omdat ze die in de aanbieding hadden voor de oude mini en ze zeiden dat het niet past :(
Melkco zelfde verhaal, volgens de klantenservice van de fabrikant zelf, had ze even gemaild. Volgens mij past het niet helemaal als de achterkant van plastic is en het erop klikt. Het verschil is maar 0,3 millimeter, dus het kan ook bullshit zijn.

Die van Castelijn & Beerens zou weer wel passen op beide modellen kreeg ik in een mailtje van ze terug. Zij maken echt hele mooie producten en kun je met wat korting kopen in de ING rentepunten winkel. Mocht je daar toegang tot hebben.

• Zak aarde
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 01-10 11:55

Zak aarde

Tech writer @ Ledger

Dank voor je antwoord! Scheelt me een miskoop op marktplaats...

Ik zie in de rentepuntenwinkel geen versie voor de iPad mini van C&B, alleen van Melkco. Klopt dat?

EDIT: Laat maar, hij stond onder een rare categorie. Uitstekende tip die case, denk dat ik hem gelijk bestel!

Zak aarde wijzigde deze reactie 14-01-2014 13:37 (26%)

• GR1221
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17-11 08:18
Afgelopen donderdag de Switcheasy Coverbuddy voor iPad Mini met retina display besteld: http://www.switcheasy.com...etina-Display/color/Black.

Vandaag al ontvangen. Deze case is perfect in combinatie met de Smartcover. Er zit ook een screenpotector, schoonmaakdoekje en afdekdopjes voor de poorten bij. Inclusief verzendkosten EUR 18. Een paar (niet al te duidelijke) foto's:

GR1221 wijzigde deze reactie 15-01-2014 17:28 (0%)
Reden: Typo

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True