Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Quaaf
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21-05-2015
Lekkere vergelijking ook...

• Myriad
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 29-12-2015
Geld moet kennelijk rollen ... in dat kader is dit de overtreffende trap van een 'leuk geprijsd hoesje':
http://www.mobilecowboys.nl/gadgets/17251
Ben wel benieuwd hoeveel marge ze daar op maken.

Wat je betaalt voor een iPad is tot daar aan toe,
maar op veel van die (iPad) accessoires zit ook gewoon 50 tot 80% marge.
Ik ben toch niet gek ...

Myriad wijzigde deze reactie 02-12-2012 19:21 (50%)

• Myriad
Mooie backcovers van hout:
http://www.toastmade.com/iPad_Mini.html
Exclusief shipping ... en de douane ...

Myriad wijzigde deze reactie 02-12-2012 12:34 (5%)

• Philflow
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:33

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Simpel hoesje gehaald bij de Hema. 10,25. Ziet er prima uit imo. Alleen de bijgeleverde elastieken band die dient als sluiting is niet zo mooi.

Philflow wijzigde deze reactie 02-12-2012 14:45 (36%)

• musicsoul
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-06-2016
Ik stond op het punt om deze te bestellen:

Dodocase durables

Maar deze ging van 50 dollar naar 80 dollar door verzendkosten en belasting. Nu de volgende besteld, ik had al een Foof sleeve voor m'n laptop en heb er goede ervaring mee.

flickr.com/jtempel

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:15
Mooi ding, maar 80 dollar wordt wel een beetje gortig.. Ben benieuwd wanneer Mujjo begint met verzenden van zn bestellingen :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• PetersNL
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:30
Na een tijdje rondgelopen te hebben met een bubbeltjesenvelop :P, nu eindelijk ook een sleeve aangeschaft:

bij deze store.

Uiteindelijk gekocht via hun ebay store, scheelde iets van € 4,- :)

• Xfix
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-04 14:09
Sleeve komt van Etsy. Is echt leer en moet nog een beetje soepel worden maar ben tevreden :)

Xfix wijzigde deze reactie 03-12-2012 18:24 (59%)
Reden: foto gefixed

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
Philflow schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:37:
Simpel hoesje gehaald bij de Hema. 10,25. Ziet er prima uit imo. Alleen de bijgeleverde elastieken band die dient als sluiting is niet zo mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Grappig, heb deze net gehaald. Wilde eerst op Etsy een vilten hoes bestellen. Toen bedacht ik dat ik het zelf wel kon maken. Even bij de Hema zoeken naar vilt leverde dezelfde hoes als jou op.

Die elastiekenband gooi ik weg en ik zet er een witte knoop op. :)

MacBook  Apple Watch  iPhone XS  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• Philflow

Philflow

quote:
THE_BASE schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:51:
[...]
Die elastiekenband gooi ik weg en ik zet er een witte knoop op. :)
Goed idee ja. Ik doe het nu zonder band.

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
Philflow schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:17:
[...]

Goed idee ja. Ik doe het nu zonder band.
Bij deze: vind hem nog tof ook!

• Gentleman
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2016
quote:
Brm-G schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:28:
[...]

Ik zou de Belkin snap shield Secure nemen. Dan zorgt een magneetje ervoor dat de smartcover aan de achterkant vast blijft zitten.

Ik ben wel gecharmeerd van deze case.

[afbeelding]
Helaas alleen te koop bij Amazon.com :'(
Van eigen bodem
http://www.appelhoes.nl/Decoded-Apple-iPad-mini

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 12:01
Ik weet niet wie er als eerste met het HEMA Vilt sleeve ding idee kwam, maar super bedankt!!! dat past echt perfect, en voor 10 euro....

LETOP als iemand hem wilt, moet je snel zijn... ze zijn uit het assortiment. In Tilburg hingen er nog 3.
Maar in de kleinere HEMA zaken was al uitverkocht.

Goede Tip!!!! Thanks

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
World Citizen schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:20:
Ik weet niet wie er als eerste met het HEMA Vilt sleeve ding idee kwam, maar super bedankt!!! dat past echt perfect, en voor 10 euro....

LETOP als iemand hem wilt, moet je snel zijn... ze zijn uit het assortiment. In Tilburg hingen er nog 3.
Maar in de kleinere HEMA zaken was al uitverkocht.

Goede Tip!!!! Thanks

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
En toch kan dat lint gewoon niet, maar ieder zijn ding.

• World Citizen
quote:
THE_BASE schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:16:
[...]

En toch kan dat lint gewoon niet, maar ieder zijn ding.
Ja zo word hij geleverd... dus ik denk ik schiet er zo een foto van.
Er zal inderdaad een knoopje of houtje touwtje op komen.

• Philflow

Philflow

quote:
World Citizen schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:20:
Ik weet niet wie er als eerste met het HEMA Vilt sleeve ding idee kwam, maar super bedankt!!!
:w

• Joel101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 05-12-2012
Iemand ervaring met screenprotectors voor de ipad mini? Ik zit te denken aan de ipad mini screen shield van Gear4

Ik heb bij die webwinkel al een ipad mini cover van Xtrememac (zwarte microfolio) gekocht en die is perfect. Ik ben er zelf erg voorzichtig mee, maar ik wil geen krassen op m'n scherm als ik iemand anders de ipad laat gebruiken (ringen enzo)... 8)7

• Motabeatz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:58
quote:
Joel101 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:37:
Ik heb bij die webwinkel al een ipad mini cover van Xtrememac (zwarte microfolio) gekocht en die is perfect. Ik ben er zelf erg voorzichtig mee, maar ik wil geen krassen op m'n scherm als ik iemand anders de ipad laat gebruiken (ringen enzo)... 8)7
Die cover ziet er goed uit. Is hij aan de zijkanten ook beschermd tegen stof enzo? Ik zie namelijk veel hoesjes die aan de zijkanten nog open zijn en dat zoek ik nou net niet :)

• mcbosch
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 28-01-2014
Ik heb zojuist via Amazon de Poetic Slimline gekocht. Wilde namelijk iets hebben dat niet te veel bulk meebrengt, voorzien is van een smartcover, de achterkant beschermd en niet te duur is. Voor iets meer dan 15 euro incl verzendkosten volgende week in huis. Ben benieuwd.

• chrisr5gt
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 14-04 12:49
Die ziet er erg netjes uit voor dat bedrag!

• Motabeatz
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:58
quote:
mcbosch schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:53:
Ik heb zojuist via Amazon de Poetic Slimline gekocht. Wilde namelijk iets hebben dat niet te veel bulk meebrengt, voorzien is van een smartcover, de achterkant beschermd en niet te duur is. Voor iets meer dan 15 euro incl verzendkosten volgende week in huis. Ben benieuwd.
Thanks voor de tip, heb hem ook gelijk besteld. Op youtube staan er ook filmpjes van.

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

De Mujjo sleeves zijn nu opeens: Sold out! Estimated shipment between January 7th and January 10th.

Ik heb een week geleden besteld, maar ik vrees dat ik ook moet wachten tot 7 januari :'(

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• RnB
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:29
Heeft iemand zijn Mujjo sleeve al binnen?

Ik heb dat ding op 23 november al besteld, maar hij staat nog steeds op Paid - Not shipped. En zoals hierboven al gezegd is, dat betekent in feite dus dat ik mooi kan wachten tot de tweede week van januari...
Ik heb ze al een mail gestuurd met de vraag of dit ook echt zo is, want dat zou mooi klote zijn.
Is al de tweede x dat ik wat bij Mujjo besteld, dat de leverdatum steeds (flink) verschuift. Vorige bestelling dus mooi gecancelled en dat ga ik bij deze ook zeker doen, mocht het echt zo zijn dat ik tot januari moet wachten.

• London
  • Niet online

London

quote:
RnB schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:01:

Ik heb dat ding op 23 november al besteld, maar hij staat nog steeds op Paid - Not shipped. En zoals hierboven al gezegd is, dat betekent in feite dus dat ik mooi kan wachten tot de tweede week van januari...
Ik heb ze al een mail gestuurd met de vraag of dit ook echt zo is, want dat zou mooi klote zijn.
Is al de tweede x dat ik wat bij Mujjo besteld, dat de leverdatum steeds (flink) verschuift. Vorige bestelling dus mooi gecancelled en dat ga ik bij deze ook zeker doen, mocht het echt zo zijn dat ik tot januari moet wachten.
Doen ze daar niet moeilijk over? Ik wil m'n iPad graag vervoeren, en dat ga ik niet zonder sleeve doen. Als ik nog moet wachten tot januari, dan ga ik m'n sleeve ook wel elders zoeken! Maar heb betaald met credit card, dus het zou wel fijn zijn als annuleren nog mogelijk is.

• RnB
Bij mijn vorige bestelling hebben ze niet moeilijk gedaan, dus ik ga ervan uit dat ze dat met deze ook niet zullen doen.

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13:31
Na lang twijfelen ben ik toch gezwicht voor de Decoded Leather case in het bruin:

Case bevalt prima. De iPad zit er goed in. Ook heeft de case aan automatisch aan- en uit functie als je de case open en dicht doet. En het product is van Nederlandse bodem. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• London
  • Niet online

London

Goed, m'n Muggo sleeve geannuleerd en http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649 besteld. 23 euro en je bent klaar. Heb ook een Rock case voor m'n Galaxy S3, en die bevalt ook zeer goed.

London wijzigde deze reactie 08-12-2012 17:51 (16%)

• Chiron
He gaar, had die sleeve wel voor mn vakantie binnen willen hebben. Nu maar even bij de hema kijken, en anders aan blijven kloten met een bubbelenvelop :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Gentleman
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2016
quote:
rimave schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:23:
Na lang twijfelen ben ik toch gezwicht voor de Decoded Leather case in het bruin:

[afbeelding]

Case bevalt prima. De iPad zit er goed in. Ook heeft de case aan automatisch aan- en uit functie als je de case open en dicht doet. En het product is van Nederlandse bodem. :)
Prima producten, eigen ondernemingen steunen allemaal!

• blackbird89
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-11-2015

blackbird89

Winter is coming.

Ik ben nog aan het twijfelen tussen een folio/book case of een sleeve in combinatie met een Apple smartcover.ik geraak er echt niet uit!

• TheMandroid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 10:48
quote:
blackbird89 schreef op zondag 09 december 2012 @ 10:42:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen een folio/book case of een sleeve in combinatie met een Apple smartcover.ik geraak er echt niet uit!
Zoiets in combinatie met een Apple smartcover dan?
http://www.ebay.nl/itm/HQ...896409baba#ht_1757wt_1219
(Dit is alleen de backcover, maar dan voor gebruik incombinatie met een smartcover, ze hebben ook andere kleuren)

• blackbird89

blackbird89

Winter is coming.

quote:
Xfix schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:45:
Sleeve komt van Etsy. Is echt leer en moet nog een beetje soepel worden maar ben tevreden :)
Hoe lang bedroeg de levertijd?

• NvU
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:53
quote:
blackbird89 schreef op maandag 10 december 2012 @ 07:24:
[...]

Hoe lang bedroeg de levertijd?
Ik ben ook wel benieuwd want ik heb 23 November wat bestelt en er staat al sinds 28 November, "DEPART USPS SORT FACILITY" @Miami.

• Chiron
Net de allerlaatste vilten sleeve gehaald bij de Hema op de Kinkerstraat in Amsterdam, gouden tip :P

Best een fijn ding nog, en past precies :) Die elastieken band eromheen is absurd idd, maar het werkt wel opzich. Als mn Mujjo binnen is kan ik er mooi m'n ereader in kwijt :)

• London
  • Niet online

London

quote:
Las Vegas schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:43:
Goed, m'n Muggo sleeve geannuleerd en http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649 besteld. 23 euro en je bent klaar. Heb ook een Rock case voor m'n Galaxy S3, en die bevalt ook zeer goed.

[afbeelding]
Even terugkomend op mezelf, ik krijg m'n Mujjo sleeve alsnog deze week. Heb even gemaild, en blijkbaar leveren ze gewoon orders die in November zijn geplaatst deze/volgende week.

Heb nu dus deze van Ebay voor niets gehaald, mocht iemand die willen overnemen voor 75% v/d aankoopprijs, dan laat ik alles lekker in de verpakking zodra die binnen is :)

• Mex
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-04 07:55
quote:
Las Vegas schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:12:
[...]

Even terugkomend op mezelf, ik krijg m'n Mujjo sleeve alsnog deze week. Heb even gemaild, en blijkbaar leveren ze gewoon orders die in November zijn geplaatst deze/volgende week.

Heb nu dus deze van Ebay voor niets gehaald, mocht iemand die willen overnemen voor 75% v/d aankoopprijs, dan laat ik alles lekker in de verpakking zodra die binnen is :)
Je hebt DM

• chrisr5gt
quote:
Las Vegas schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:12:
[...]

Zoek mij helemaal rot om je een bericht te sturen :/ . Dus, stuur anders even een berichtje.

Vrijdag van Trust een stand case gehaald. Zaterdag een kop koffie erop en gelijk aan puin :(.
Dus nu ben ik al even bezig om de case te verven en te behandelen om 'm een vintage look te geven. Lukt al aardig en ligt nu na z'n 5de behandeling te drogen om de binnenzijden te verven met bruine kleurstof. Uiteraard alleen met spullen die ik heb liggen, dus geen extra kosten. Het moet wel een sport blijven :P

chrisr5gt wijzigde deze reactie 10-12-2012 22:47 (26%)

• London
  • Niet online

London

quote:
chrisr5gt schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:43:
[...]

Zoek mij helemaal rot om je een bericht te sturen :/ . Dus, stuur anders even een berichtje.

Vrijdag van Trust een stand case gehaald. Zaterdag een kop koffie erop en gelijk aan puin :(.
Dus nu ben ik al even bezig om de case te verven en te behandelen om 'm een vintage look te geven. Lukt al aardig en ligt nu na z'n 5de behandeling te drogen om de binnenzijden te verven met bruine kleurstof. Uiteraard alleen met spullen die ik heb liggen, dus geen extra kosten. Het moet wel een sport blijven :P
Je hebt DM uit staan. Op mijn naam klikken en dan moet je wel ergens kunnen DM'en.

• NvU
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 12:53
Vandaag mijn hoesje van Etsy.com binnen gekregen.
23 November bestelt helaas wel 20 euro extra kosten vanwege transport van buiten de EU.Ben er tot nu toe zeer tevreden mee.

NvU wijzigde deze reactie 13-12-2012 11:07 (35%)

• SquareOne
  • Laatst online: 12:52
quote:
NvU schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:45:
Vandaag mijn hoesje van Etsy.com binnen gekregen.
23 November bestelt helaas wel 20 euro extra kosten vanwege transport van buiten de EU.Ben er tot nu toe zeer tevreden mee.

[afbeelding]
plaatje doet het niet bij mij.

edit: als ik op het plaatje klik werkt die wel.

SquareOne wijzigde deze reactie 11-12-2012 20:08 (6%)

• pina
  • Laatst online: 18-04 22:36
bestaat er eigenlijk iets zoals de smart cover (incl magnetische cover), maar met (transparante) bescherming van de achterkant? Bij de smart cover heb ik het gevoel dat het heel eenvoudig losgaat van de ipad

• World Citizen
quote:
pina schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:55:
bestaat er eigenlijk iets zoals de smart cover (incl magnetische cover), maar met (transparante) bescherming van de achterkant? Bij de smart cover heb ik het gevoel dat het heel eenvoudig losgaat van de ipad
Dat gaat veel te snel los. Ik ben langzamer hand erg ontevreden over de SmartCover van Apple. Hij zit nooit recht, valt te ver naar onderen waardoor hij een beetje opengevouwen staat en als je hem rechtop zet en je drukt op de ipad, dan duw je hem van de hoes af.

Het scharnierende deel toont bij mij ook al rimpels.

• RnB
quote:
RnB schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:01:

Nou, ik heb eindelijk contact gehad met Mujjo. Het komt erop neer dat ze de enorme vraag maar lastig kunnen bijhouden (ze gaven de feestdagen de schuld), maar ze hebben me verzekerd dat ik eind deze week, uiterlijk volgende week mijn sleeve binnen krijg. Laten we het hopen..

• pina
ik heb deze gevonden en gekocht:

zocht eentje met smartcover maar die wel volledig de ipad zou bedekken :)

pina wijzigde deze reactie 13-12-2012 15:44 (40%)

• RnB
Hij is binnen hoor!

• blackbird89

blackbird89

Winter is coming.

Ik heb een dodocase hardcover aangeschaft! Iemand al ervaringen mee?

• London
  • Niet online

London

quote:
WOW! Hier nog altijd niet verstuurd, werd mij ook deze week of volgende week beloofd. Krijg je wel een mail als de sleeve verstuurd is?

Hij ziet er wel heel erg mooi uit!

• FL!PNEUS
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 18-04 01:19

FL!PNEUS

Let's rawk!

quote:
blackbird89 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:10:
Ik heb een dodocase hardcover aangeschaft! Iemand al ervaringen mee?
Ik gebruik de HARDcover voor mijn Nexus 7, en ik vind het een topding. Die tape houdt de tablet enorm steving op zijn plek, maar de tablet is toch nog eenvoudig te verwijderen. Ik heb hem inmiddels ook besteld voor mijn iPad mini.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• RnB
quote:
Las Vegas schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:43:
[...]

WOW! Hier nog altijd niet verstuurd, werd mij ook deze week of volgende week beloofd. Krijg je wel een mail als de sleeve verstuurd is?

Hij ziet er wel heel erg mooi uit!
Wanneer heb je dat ding besteld?
Je krijgt inderdaad een mail wanneer ie verzonden is.

• blackbird89

blackbird89

Winter is coming.

quote:
FL!PNEUS schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:10:
[...]

Ik gebruik de HARDcover voor mijn Nexus 7, en ik vind het een topding. Die tape houdt de tablet enorm steving op zijn plek, maar de tablet is toch nog eenvoudig te verwijderen. Ik heb hem inmiddels ook besteld voor mijn iPad mini.
Oh leuk. Ik maakte mij een beetje zorgen over die tape maar die blijft dus vast zitten? Heb je toevallig niet wat foto's van de case? Ik heb ook nog een nexus. Mss hoort dit wel niet thuis in deze topic...

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 13:15
heb deze 12 december besteld: http://www.ebay.com/itm/N...D3%26sd%3D251198554645%26

Nu wachten tot hij binnen is ! :D

• London
  • Niet online

London

quote:
RnB schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:53:
[...]

Wanneer heb je dat ding besteld?
Je krijgt inderdaad een mail wanneer ie verzonden is.
Nog geen paar minuten na mijn post kreeg ik een mail met Track & Trace informatie.

Anyway, heb 'm vanmorgen binnen gekregen en het is inderdaad zeer goede kwaliteit. Echter, helaas is de sleeve echt zo gemaakt dat alleen de naakte iPad er goed in past, want met mijn Kensington backcover moet er nogal grof geweld gebruikt worden (wat dus geen optie is). Jammer zeg. Wil 'm eigenlijk niet naakt gebruiken.

• Chiron
Nice, die van mij zou ook binnen moeten zijn, heb de mail ook gehad met track n trace. Echter zit ik nu in het buitenland. Duurt nog even voor ik m kan aanschouwen. Wat ik er wel van begreep is dat ie er wel met de originele Apple smartcover in zou passen?

• RnB
quote:
Las Vegas schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 10:57:
[...]

Nog geen paar minuten na mijn post kreeg ik een mail met Track & Trace informatie.

Anyway, heb 'm vanmorgen binnen gekregen en het is inderdaad zeer goede kwaliteit. Echter, helaas is de sleeve echt zo gemaakt dat alleen de naakte iPad er goed in past, want met mijn Kensington backcover moet er nogal grof geweld gebruikt worden (wat dus geen optie is). Jammer zeg. Wil 'm eigenlijk niet naakt gebruiken.
Oh dat is zonde!
Ik gebruik de mijne wel naakt, vind het perfect hoe hij erin past.

• bibi2205
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12:54
Heeft er iemand enige ervaring met deze sleeve? En weet iemand misschien of die ergens op voorraad te verkrijgen is? ;)

http://www.artwizz.com/ca...for_iPad_mini,_ruby/a-423

Mac Pro (Mid 2010) - Intel Xeon 6-Core 3.33GHz : 24GB DDR3 ECC : 256GB SSD, 1TB SSD & 2x2TB HDD : GeForce GT120 + GTX1080 //\\ 13" Macbook Pro Retina (Late 2013) - Intel Core i5-4258U 2.4GHz : 8GB DDR3 : 256GB : Intel Iris

• SietzeJBL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 10-04 11:17
Zojuist de SGP Spigen Hardbook Case besteld! O+
Nu even afwachten tot deze binnen is!

Oh ja, het is een zwarte geworden!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

quote:
blackbird89 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 19:07:
[...]

Oh leuk. Ik maakte mij een beetje zorgen over die tape maar die blijft dus vast zitten? Heb je toevallig niet wat foto's van de case? Ik heb ook nog een nexus. Mss hoort dit wel niet thuis in deze topic...
Ik heb die voor de mini nog niet binnen, maar hierbij wat foto's voor die van de Nexus:

• bk1985
  • Laatst online: 13-04 16:17
Iemand al ergens en simpele dunne harde back-cover gevonden die samen met een smart cover kan?
zoek me rot kan niks vinden :(

• tmoel
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15-04 08:10

• A.Kebab
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18-04 20:07
Hmm, ipad mini gekregen en zit een beetje krap bij kas. Heb dus voor een 10'tje minder maar hier een Smart Cover gekocht.

Iemand hier ook een cover bij boxytech gekocht? Ben wel benieuwd of ik een neppert ga krijgen.

A.Kebab wijzigde deze reactie 16-12-2012 22:57 (13%)

california dreamin'

• Myriad
quote:
Ja, en dan tig dollar aan verzendkosten betalen (en mogelijk ook nog invoerrechten+BTW).
Ook al is 't Amazon UK; 't ding komt uit de VS.
Daardoor niet interessant meer.

Myriad wijzigde deze reactie 17-12-2012 05:12 (3%)

• Reiben
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

quote:
Myriad schreef op maandag 17 december 2012 @ 05:12:
[...]

Ja, en dan tig dollar aan verzendkosten betalen (en mogelijk ook nog invoerrechten+BTW).
Ook al is 't Amazon UK; 't ding komt uit de VS.
Daardoor niet interessant meer.
Huh? 5 pond verzendkosten en wordt gewoon vanuit UK verzonden.

• Myriad
quote:
Reiben schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:14:
[...]

Huh? 5 pond verzendkosten en wordt gewoon vanuit UK verzonden.
Je blijkt gelijk te hebben bij die uit de UK. Daarvan is de totaalprijs EUR 14,01
(ik werd alleen op het verkeerde been gezet omdat ze daar alleen domestic shipping aangeven).

Als je dat 2e (veel goedkopere) ding van 0,95 pond via Amazon UK (en dat andere item komt wel uit de VS) laat komen, dan betaal je ineens minimaal EUR 19,08 en het risico op invoerrechten en nog eens BTW daarover. Als dat allemaal tegenzit, dan kijk je tegen een bedrag aan van ruim 28 euro 8)7

Kon inderdaad toch de goedkopere bestellen. Nog bedankt voor het wakkerschudden en dat dit wel blijkt te kunnen. 28 euro vond ik te gortig, maar 14 euro vind ik acceptabel. Daarom ook besteld. Wel vreemd dat ze alleen domestic shipping aangeven. UK -> NL is toch International Shipping?

Nu alleen de iPad Mini 2 met retina scherm nog ... :z

Myriad wijzigde deze reactie 18-12-2012 21:08 (16%)

• thaMini
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17-04 11:48

thaMini

Tool !!

quote:
FL!PNEUS schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:17:
[...]

Ik heb die voor de mini nog niet binnen, maar hierbij wat foto's voor die van de Nexus:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zeg FL!PNEUS, hoe is de tablet bevestigd aan de hoes? Ook met die lijm zoals dat op de site staat? En werkt dat een beetje aardig?

be small, act BIG

• blackbird89

blackbird89

Winter is coming.

quote:
thaMini schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:10:
[...]

Zeg FL!PNEUS, hoe is de tablet bevestigd aan de hoes? Ook met die lijm zoals dat op de site staat? En werkt dat een beetje aardig?
Mijn dodocase Hardcover is gisteren aangekomen (na vorige week woensdag besteld te hebben via amazon) . Ik zal na mijn werk vanavond ook hier even wat foto's posten. De iPad is via 2 strips bevestigd en ik stond er zelf een beetje sceptisch tegenover maar de iPad zit echt degelijk vast. Bovendien laat het geen sporen na op de achterkant van je iPad. Zeker een aanrader! Foto's volgen!

• chrisr5gt
Dit is mijn Trust standcase geworden na wat hobbywerk (en dankzij een kop koffie...).
Dit was de case nieuw: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=18830

chrisr5gt wijzigde deze reactie 18-12-2012 14:02 (6%)

• RnB
Dat ziet er goed uit!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

• thaMini

thaMini

Tool !!

quote:
blackbird89 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:22:
[...]

Mijn dodocase Hardcover is gisteren aangekomen (na vorige week woensdag besteld te hebben via amazon) . Ik zal na mijn werk vanavond ook hier even wat foto's posten. De iPad is via 2 strips bevestigd en ik stond er zelf een beetje sceptisch tegenover maar de iPad zit echt degelijk vast. Bovendien laat het geen sporen na op de achterkant van je iPad. Zeker een aanrader! Foto's volgen!
Ik ben benieuwd :)

be small, act BIG

• chrisr5gt
quote:
RnB schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:17:
Dat ziet er goed uit!
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Met zwarte lederverf, bruine olie voor teak meubelen, schuurpapier 120 korrel en een beetje fijn schuurpapier (800).
Eerst zwart verven, daarna mat schuren (800), binnenzijde bruin verven met olie en drogen, buitenkant rustig in de lengte schuren met grove korrel tot de kleur er door komt. Nu denkt bijna iedereen dan het een soort suède is :p

• sharkzor
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 09-04 01:25
mijn nieuwe sok :) :

• SietzeJBL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 10-04 11:17
Vandaag al m'n SGP Spigen Hardbook Case binnen gekregen en ik ben er blij mee!
De iPad mini komt over een paar dagen, dus die zit dan gelijk mooi beschermd.

Foto's:

• MmarkM
  • Niet online
Ik zie of lees maar weinig mensen die de iPad mini smart cover hebben!

• pina
veel negatieve reviews over gelezen, maar vind hem wel enorm sexy. Daarom heb ik deze volledige case gekocht:

HEEL tevreden over. Achterkant is hard case zwart. Het vouwt wel niet zoals bij de echte smartcovers, maar heeft in de plaats een lipje achteraan dat ook in hard plastiek is en dus niet zal verslijten.

• World Citizen
quote:
MmarkM schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:21:
Ik zie of lees maar weinig mensen die de iPad mini smart cover hebben!
Ik heb hem en raad hem af.

Hij past niet goed, de magneet klikt net 3 a 4 mm te ver naar beneden waardoor de klep altijd geknikt open staat een halve cm, Hij word gigantisch snel vies en je krijgt de binnenkant niet meer schoon. Er ontstaan naar een week al rimpels in de scharnier, je kunt hem enkel rechtop zetten en niet plat zoals bij de normale iPad, maar het ergste is dat als je hem rechtop zet dat je de ipad van de hoes af drukt als je er bovenop drukt.

Al bij al niet tevreden.

• MmarkM
  • Niet online
Lees vooral op internet dat hij niet goed aansluit op het scherm als hij gewoon op de iPad geklapt is. Klopt dat?

• kx22
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-04 13:05
Cadorabo
http://www.ebay.nl/itm/33....m1497.l2649#ht_500wt_928

Deze ontvangen. Is niet echt leer, maar voelt wel goed aan. Ik heb het in bruin, kleur is iets te rood/donker, lijkt net een basketball. Misschien mooier in echt rood, maar bruin ziet er wat zakelijker uit
Afwerking is goed. Sluiting is goed (magneet). Geen slaapstand, maar wel wakkerstand!

• bk1985
  • Laatst online: 13-04 16:17
quote:
pina schreef op zondag 23 december 2012 @ 00:55:
veel negatieve reviews over gelezen, maar vind hem wel enorm sexy. Daarom heb ik deze volledige case gekocht:

[afbeelding]

HEEL tevreden over. Achterkant is hard case zwart. Het vouwt wel niet zoals bij de echte smartcovers, maar heeft in de plaats een lipje achteraan dat ook in hard plastiek is en dus niet zal verslijten.
ik heb hem ook in het blauw. erg tevreden over!

• thaMini

thaMini

Tool !!

Ziet er netjes uit! Bedankt voor de foto's.
Wat is dat plastic ding aan het elastiek?
En die plaklaag. Is dat wat?

Ik heb al zitten spelen met de "Maak je eigen Dodocase" Ik overweeg het zeker. Maar even wachten op het volgende salaris. -O-

Tot die tijd een a5 bubbeltjesenvelop. Dinlief vond het geen leuk grapje toen ik zei dat ik voor haar ook alvast een hoes had gekocht, en daarna las "3 voor 1,60". :Y)

be small, act BIG

• blackbird89

blackbird89

Winter is coming.

quote:
thaMini schreef op woensdag 26 december 2012 @ 10:57:
Ziet er netjes uit! Bedankt voor de foto's.
Wat is dat plastic ding aan het elastiek?
En die plaklaag. Is dat wat?
Dat plastic ding kan je gerust verwijderen maar het dient eigenlijk om de elastiek niet te verdraaien zodat ie mooi recht blijft.

Er zijn 2 strips die je een beetje moet bevochtigen. In het begin leek het alsof de iPad niet goed bleef plakken maar even wat bevochtigd en sindsdien (nu al een 2 tal weken) is ie niet meer losgekomen. Ik mag zelfs zotte dingen doen, de iPad blijft mooi op zijn plaats!

Voor mij moet een case zo "slim" mogelijk zijn. Niet te veel franjes en dan is de dodocase een goede keuze!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

quote:
blackbird89 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:16:
[...]

Dat plastic ding kan je gerust verwijderen maar het dient eigenlijk om de elastiek niet te verdraaien zodat ie mooi recht blijft.
Nope, dat is om ervoor te zorgen dat je je DODOcase neer kan zetten op gladde oppervlakken:

• thaMini

thaMini

Tool !!

quote:
blackbird89 schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:16:
[...]

Er zijn 2 strips die je een beetje moet bevochtigen. In het begin leek het alsof de iPad niet goed bleef plakken maar even wat bevochtigd en sindsdien (nu al een 2 tal weken) is ie niet meer losgekomen. Ik mag zelfs zotte dingen doen, de iPad blijft mooi op zijn plaats!

Voor mij moet een case zo "slim" mogelijk zijn. Niet te veel franjes en dan is de dodocase een goede keuze!
Thnx voor de input. Ik gaat als de bankrekening bekomen is van kerst eens bestellen.

be small, act BIG

• Chiron
quote:
World Citizen schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:02:
[...]

Ik heb hem en raad hem af.

Hij past niet goed, de magneet klikt net 3 a 4 mm te ver naar beneden waardoor de klep altijd geknikt open staat een halve cm, Hij word gigantisch snel vies en je krijgt de binnenkant niet meer schoon. Er ontstaan naar een week al rimpels in de scharnier, je kunt hem enkel rechtop zetten en niet plat zoals bij de normale iPad, maar het ergste is dat als je hem rechtop zet dat je de ipad van de hoes af drukt als je er bovenop drukt.

Al bij al niet tevreden.
Hmmm maandagmorgen model? Ik heb er totaal geen problemen mee. Bij mij zit ie gewoon recht, geen last van rimpels en hij kan zowel rechtop als 'plat'. Als ik hem plat heb liggen druk ik er nog weleens doorheen maar dat is een kwestie van de cover de andere kant op vouwen/rollen.

• Lord.Bachus
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 16-01-2014
Ben op zoek naar een degelijke hoes die ik aan mn riem kan hangen om mn Ipad mini tijdens het mobiele veldwerk makkelijk te kunnen vervoeren.

Iemand suggesties?

• Crawl NL
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 17-04 15:58
quote:
Chiron schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:51:
[...]

Hmmm maandagmorgen model? Ik heb er totaal geen problemen mee. Bij mij zit ie gewoon recht, geen last van rimpels en hij kan zowel rechtop als 'plat'. Als ik hem plat heb liggen druk ik er nog weleens doorheen maar dat is een kwestie van de cover de andere kant op vouwen/rollen.
Ik heb er ook last van, hij wordt vies, wat bijna niet schoon te krijgen is, bij het vastpakken voel je dat hij niet lekker vast zit....je drukt h'm met de vingers gewoon scheef. Ook bij het scharnierpunt zie ik al veel rimpels zitten. Een -1 voor de smartcase van Apple :).

Half januari komt de mini in een BookBook ;)

• World Citizen
quote:
Chiron schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:51:
[...]

Blijkbaar, maar ik vind het zo vreemd dat hij zoveel afwijkt van de normale iPad versie. Die is echt perfect, veel steviger en past gewoon beter.

'plat' vind ik echt een halvenbakken optie bij de mini cover. Ik druk continu de hoes plat als je bv een spelletje speelt waar je moet swipen. Dan geeft je vinger wat weerstand op het glas, en die energie zorgt ervoor dat je de hoes uit zijn 3hoek model duwt. Tevens "hangt" hij in de platte stand in het scharnier... Er zit dus veel beweging in als je op de iPad drukt.

Ik ben persoonlijk dus echt niet tevreden.. als je hem in relatie tot de normale iPad cover ziet. Opzich werkt hij wel, maar zeker niet zoals ik verwacht en gewenst had.

Ik wil eigenlijk gewoon een mini versie van de normale iPad cover... Dus met metaal scharnier.

• C.44
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 26-09-2018

C.44

TurboCharged Supra Driver

Wat moet ik me eigen,ijk voorstellen bij die smartcovers die op marktplaats staan? Die kosten zowat de helft maar zien er in de afbeeldingen eigenlijk hetzelfde uit. Missen die gewoon functionaliteit of is t bagger kwaliteit?

Ben zelf nog even aan t kijken of ik de bodyguardz fulltime skin aan het overwegen aangezien ik die ook op m'n iPhone heb zitten, maar blijkbaar hebben alle skins die hoeken zo raar gevormd.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• job
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:06
Ik heb sinds zaterdag een foof sleeve voor mijn ipad mini, en ik vraag me af of ik wel het juiste formaat heb ontvangen. Ik heb de versie voor een naked ipad mini besteld, maar in de envelop geen bevestiging kunnen vinden (factuur/pakbon ontbrak gewoonweg).

De sleeve zit vrij ruim waardoor de ipad er eenvoudig uitvalt. Ik kan er met een minimale moeite zelfs 2 ipad mini's in stoppen. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling.. dus vroeg me af wat jullie ervaring met de foofbag is.

edit: Heb ze voor de zekerheid toch maar een email gestuurd. Eens kijken wat ze zeggen. :)

job wijzigde deze reactie 02-01-2013 01:49 (27%)

• JimmyJoness
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-02-2014
quote:
C.44 schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 18:52:
Wat moet ik me eigen,ijk voorstellen bij die smartcovers die op marktplaats staan? Die kosten zowat de helft maar zien er in de afbeeldingen eigenlijk hetzelfde uit. Missen die gewoon functionaliteit of is t bagger kwaliteit?

Ben zelf nog even aan t kijken of ik de bodyguardz fulltime skin aan het overwegen aangezien ik die ook op m'n iPhone heb zitten, maar blijkbaar hebben alle skins die hoeken zo raar gevormd.
Ik heb zelf een smartcover uit China besteld voor 8euro. Hij lijkt van een afstand op een originele maar het is dikke meuk. De magneten werken voor geen meter, de magneet aan de zijkant valt uit elkaar en het materiaal is een soort goedkoop vilt. Ik schat dat de marktplaats covers ook zo zijn.

• World Citizen
Ik heb even een filmpje gemaakt van de Apple iPad Mini, Mini Smart Cover.

Ik vind zelf dat het beter had gekund, ondanks dat het nog steeds een goed product is.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

• pina
als je hem rechtop plaatst in landscape modus met de smartcover, en je tikt bovenaan het scherm, blijft het geheel dan nog stabiel of moet je hem toch tegenhouden zodat hij niet omver valt?

• World Citizen
quote:
pina schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:36:
als je hem rechtop plaatst in landscape modus met de smartcover, en je tikt bovenaan het scherm, blijft het geheel dan nog stabiel of moet je hem toch tegenhouden zodat hij niet omver valt?
Ja net op het randje... Dat vond ik dan ook net goed genoeg. Hij zou iets of wat stabieler mogen staan, want je kunt hem weldegelijk omver duwen, maar in normaal gebruik overkomt het mij niet zo snel..
De ondergrond moet wel 100% vlak en waterpas zijn, anders valt hij wel snel om.

Op schoot rechtop zetten is eigenlijk geen doen.

• C.44

C.44

En dat is een origineel Apple product of zo'n goedkoop ding? Als 't een Apple product is vraag ik me af hoe een goedkopere versie nog slechter kan zijn imho.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• World Citizen
quote:
C.44 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:40:
En dat is een origineel Apple product of zo'n goedkoop ding? Als 't een Apple product is vraag ik me af hoe een goedkopere versie nog slechter kan zijn imho.
Dit is de originele Apple iPad Mini, Mini Smart Cover - Green

• Myriad
quote:
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Als dat een originele smartcover van Apple is voor de de iPad Mini, dan wordt dit 'm niet voor mij. ;w
Dat Apple dit op de markt durft te brengen (en voor zo'n prijs); schande!
Die neppers kunnen alleen nog maar slechter zijn.
Ik zoek wel wat anders voor m'n nog aan te schaffen iPad Mini (met Retina scherm ...). :O

Wacht nog met smart op een Tenonedesign Magnus, speciaal voor de iPad Mini.
Ik heb ze die vraag gemaild en ze zouden het in overweging nemen.
Erg mooi voor op buro (weliswaar voor maar 1 (landscape) kant en hoek niet te stellen).

Myriad wijzigde deze reactie 03-01-2013 20:22 (25%)

• C.44

C.44

Vandaag even een Decoded case in m'n handen gehad maar had helaas m'n iPad niet bij me. Ik kreeg wel sterk 't idee dat die het geheel toch wel vrij dik maakt.

Heeft er iemand eigenlijk al ervaring met een full skin zoals die van BodyGuardz? Ik heb er 1 op m'n iPhone zitten waar ik uiteindelijk erg tevreden over ben vandaar. Alleen heb ik nu gelezen dat de variant die ze hebben voor de iPad mini gebruik maakt van lijm ipv water en zeep voor de achterkant van de iPad. Nu kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen maar de voorkant (de screenprotector dus) die zou je ook moeten lijmen met die kit.

Zijn er geen kits waarbij zowel de voor als achterkant gewoon met een zeepsopje kunt aanbrengen?

• MmarkM
  • Niet online
Xtremeguard heeft dat. Heb ze thuis ook liggen, was een hele goedkopen aanbieding. Of ze goed zijn durf ik niet te zeggen heb ze nog niet opgeplakt

• C.44

C.44

Waar was die goedkope aanbieding als ik vragen mag?

Ik ga waarschijnlijk zaterdag eens kijken bij de duitse Saturn, eens kijken wat ze daar op voorraad hebben.

• Queros
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-04 13:20
Ik heb een originele smartcover gekocht..grijs .. Maar wil toch een case kopen ivm transport van de ipad.. mocht iemand mijn smartcover willen overnemen, stuur maar even een DM:)

smartcover werkt prima hoor..maar wil toch mijn achterkant wat beter beschermt hebben als ik hem iedere dag mee moet nemen:p niet echt over nagedacht van mij..

• AmonTobin
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 21:53
Zit er ook aan te denken om een smart cover te halen (al moet ik dan wel eerst een iPad mini halen..hehe), maar ik vind €40 wel bizar duur (zeker gezien de gemelde flaws). Ga vanavond ff bij de MM kijken of ik er daar een 'in actie' kan zien.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True