Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SquareOne
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:35

iPad Mini Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

iPad bescherming? Waarom? Apple heeft toch geen bescherming nodig, iedereen roept altijd dat je er geen virus op kan krijgen! Nee, niet dat soort bescherming, maar bescherming tegen krassen! Of om je iPad juist makkelijk mee te nemen. Een case, cover, hoes, tas, of folie. Natuurlijk is de iPad gemaakt van een materiaal dan best wel wat kan hebben. Maar ondanks alle zorgvuldigheid, zit een ongeluk(je) in een klein hoekje. Je bent zuinig op je spullen, dus bescherming hoort er gewoon bij. De achterkant is van aluminium. Het touchpad is van glas en is niet makkelijk te vervangen. Beter voorkomen dan genezen! Er zijn op dit moment best veel soorten bescherming, dus laten we die eerst eens doornemen.

Aangezien de nieuwe iPad mini een compleet nieuwe iPad is met andere afmetingen lijkt het me handig dit onderwerp af te splitsen van het 'gewone' iPad cases topic.

Deel in dit topic jullie ervaringen met hoesjes, probeer elkaar te helpen met de perfecte hoesjes voor de iPad mini te vinden.

Screen Protectors

Zagg invisible shield

Sleeves

Mujjo iPad sleeve

Sena

Joli

Covers & Cases
Linkjes

TEKST
Webshops

iPad-center.nl

Appelhoes.nl

Etsy.com - Handgemaakte en custom made iPad hoesjes

Dress My Mac

Tot Slot

Ik ga deze openingspost uitbreiden met populair cases. Hulp is enorm welkom! Stuur maar een DM of reageer in dit topic als jullie iets aan de OP willen aanpassen.

SquareOne wijzigde deze reactie 13-11-2012 13:28 (218%)

• jfversluis
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-11 09:52
Crosspostje!
quote:
jfversluis schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:43:
[...]

:')

Heb zelf deze besteld met een kleine toevoeging van mezelf; http://www.etsy.com/listi...ther-sleeve-in-full-grain

Maar geloof dat we hier in het verkeerde topic voor zitten eigenlijk.. Dus uh.. Fijn ding he! Die iPad?! :+
De 'toevoeging' is dat ik de maker heb gevraagd een soort van knoop oid aan te zetten waar de veter nog omheen kan worden gewikkeld. In m'n hoofd lijkt het leuk. Hopelijk in de praktijk ook ;)

Als ik hem heb zal ik hem showen!

Dan alleen m'n iPad nog.. :(

• crazylegs
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 15-11 14:26
Ik moet helaas (volgens SENA) nog wachten tot eind november op mijn sleeve.. Welke ik wil hebben is helaas nog niet in de maak. Onderstaande heb ik gehad voor de iPad 2 en wil ik ook graag voor de mini..

http://www.sedcrossfit.nl

• NeuroticaPills
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik wacht zelf tot de STM Skinny voor iPad Mini verkrijgbaar is. Deze had ik ook voor mijn iPad 2 en ik vond het verreweg de fijnste case. Heel dun, stevig, prima typ- en kijkstand.

Nu helaas dus wel een mooie iPad Mini in huis die de komende paar weken ook thuis blijft :( Zonder case vervoer ik 'm liever niet.

• crazylegs

• NeuroticaPills
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:19
I know, maar die zijn dus pas over een aantal weken leverbaar.

Daarnaast leverde bestellen via RadTech (of hun salespartner) een dikke, aan de deur te betalen, heffing op.. Weet niet meer precies of het invoerkosten waren of iets anders, maar vanuit Australie ging er toen vanalles mis. Even wachten op een ebay reseller :)

NeuroticaPills wijzigde deze reactie 08-11-2012 14:54 (68%)

• THE_BASE
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Ik ben erg verliefd op deze sleeve. Helaas nog even wachten tot december.

[klik!]

THE_BASE wijzigde deze reactie 08-11-2012 17:02 (6%)

MacBook  iPhone 11 Pro  Apple Watch  Apple TV  AirPods  AirPort Express

• ronaldinho
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:38
Even een ordinaire crosspost :-P

Deze heb ik besteld:

https://www.dropbox.com/s...2012-11-07%2018.42.28.jpg

• SquareOne
quote:
crazylegs schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:12:
Ik moet helaas (volgens SENA) nog wachten tot eind november op mijn sleeve.. Welke ik wil hebben is helaas nog niet in de maak. Onderstaande heb ik gehad voor de iPad 2 en wil ik ook graag voor de mini..

Klopt het nu dat je de iPad met Smart cover in een sena sleeve krijgt? :o

• crazylegs
quote:
Brm-G schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:56:
[...]

Klopt het nu dat je de iPad met Smart cover in een sena sleeve krijgt? :o
Yes! :o had ik met mn iPad2 ook, ze hebben een model waar alleen de iPad in gaat en een model voor iPad inc. smartcover

• SquareOne
quote:
crazylegs schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:10:
[...]

Yes! :o had ik met mn iPad2 ook, ze hebben een model waar alleen de iPad in gaat en een model voor iPad inc. smartcover
Nice. Klinkt goed. Heb je misschien een linkje naar de productpagina daarvan? Kan 'm nog niet vinden.

Ben weer beetje bezig met de openingspost, als iemand nog tips of advies heeft hoor ik het echt graag. Is onbegonnen werk om alles helemaal zelf uit te zoeken }:O

• crazylegs
http://www.senacases.com/...ltraslim-with-smartcover/ deze is voor degrote ipads maar komt vast ook voor de mini, die wil ik dan, rood net als mn smartcover

• SquareOne
Kavaj heeft ook een aantal mooie cases!
http://kavaj.com/ipad-mini-cases/

Al mensen met ervaringen met screen protectors op hun iPad?

SquareOne wijzigde deze reactie 08-11-2012 21:45 (29%)

• crazylegs
De cases van Kavaj zien er zeker goed uit zeg! Classy :)

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
Brm-G schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:40:
Kavaj heeft ook een aantal mooie cases!
http://kavaj.com/ipad-mini-cases/

Al mensen met ervaringen met screen protectors op hun iPad?
Via mijn winkel heb ik Muvit ingekocht. Plakken prima, zitten goed (je ziet hem amper) en glijdt lekker. Er zitten er twee in voor slechts 12,99 euro.

• SquareOne
quote:
THE_BASE schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:54:
[...]

Via mijn winkel heb ik Muvit ingekocht. Plakken prima, zitten goed (je ziet hem amper) en glijdt lekker. Er zitten er twee in voor slechts 12,99 euro.
En aanbrengen? Gewoon droog?

En welke winkel?

• Goodie
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22:06
Gister een sleeve besteld bij Colcasac voor m'n iPad mini, ben benieuwd wanneer die binnen komt! :)

• crazylegs
quote:
Goodie schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:31:
Gister een sleeve besteld bij Colcasac voor m'n iPad mini, ben benieuwd wanneer die binnen komt! :)
Welke? Plaatjes/foto's?

• SquareOne
Probeer trouwens als jullie een bestelde case / sleeve / etc binnen krijgen deze met een foto hier te plaatsen. Een hoesje ziet er in het echt vaak toch net wat anders uit ;)

Thanks alvast.

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
Brm-G schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:22:
[...]

En aanbrengen? Gewoon droog?

En welke winkel?
Jups. Folie er af, aanbrengen, andere laag er af. Droog dus.

Zijn overal wel te koop. Media Markt doet ook veel met Muvit!

THE_BASE wijzigde deze reactie 09-11-2012 08:33 (12%)

• TTHEEBO1
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:36
Bedankt voor het aanmaken van dit topic! Heb zelf deze http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=18830 aangeschaft. Ben er erg tevreden mee!

psn: jagermeistertim

• SquareOne
quote:
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:48:
Bedankt voor het aanmaken van dit topic! Heb zelf deze http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=18830 aangeschaft. Ben er erg tevreden mee!
Ik heb deze bij de dixons in de handen gehad. Nadeel hiervan vond ik dat je de iPad er weer half uit moet halen om 'm in 'stand-positie' te kunnen zetten. Niet echt praktisch.

• MeesterBas
  • Registratie: oktober 2009
  • Niet online
Ik adviseer een ieder sterk ver bij deze case van Belkin uit de buurt te blijven. De mini wordt op zijn plek gehouden door vier 'lusjes' in de vier hoeken, die deels voor het scherm komen. Tevens is de sluimerknop zeer moeilijk bereikbaar. Wat een prutswerk van Belkin.

3 in de rij, kassa erbij

• TTHEEBO1
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 22:36
quote:
Brm-G schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:35:
[...]

Ik heb deze bij de dixons in de handen gehad. Nadeel hiervan vond ik dat je de iPad er weer half uit moet halen om 'm in 'stand-positie' te kunnen zetten. Niet echt praktisch.
Ik dacht ook even dat ik m daarom zou terugbrengen. In de praktijk blijkt echter dat de ipad er heel makkelijk in en uit klikt zonder dat het ten koste gaat van de 'veiligheid' (blijft toch stevig vastzitten in alleen de twee boven hoekjes).

psn: jagermeistertim

• Toub
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01-11 22:10
Deze sleeve gekocht gisteren. Paar uur later een mailtje in de inbox van de verkoopster:
quote:
Message to buyer:
Hello Toub! Congratulations, YOU are my 1000th sale here on etsy. So I would like to thank you by refunding your purchase price!!!!
:*)

• SquareOne
quote:
Toub schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:44:
Deze sleeve gekocht gisteren. Paar uur later een mailtje in de inbox van de verkoopster:

[...]

:*)
Kijk, dat is nog eens leuk om te horen!

Ben trouwens druk bezig met de startpost aan te passen. Kan helaas nog wel even duren ivm de hoeveelheid werk die het is.

Iemand die weet hoe ik een zwarte lijn plaats na elke foto van een hoesje of sleeve?
Code die ik nu gebruik heb ik gewoon gejat O-) Weet verder niet hoe ik bepaalde dingen toevoeg. :+ DM maar als je kunt helpen.

SquareOne wijzigde deze reactie 09-11-2012 23:11 (18%)

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 23:41
hij past perfect in een envelop, gebruik nu trouwens een rabobank envelop als hoesje en werkt perfect :)
binnenkort even een bubbeltjes envelop halen.

• SquareOne
quote:
syntesia schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:17:
hij past perfect in een envelop, gebruik nu trouwens een rabobank envelop als hoesje en werkt perfect :)
Haha, niet echt de meest stijlvolle manier om je ipad te vervoeren :P

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
syntesia schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:17:
Ik mag toch hopen dat dit een grap is en je geen apparaat van 329 euro in een envelop van 3,55 euro gaat doen?

• kist32
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 15-12-2012
:W spammer

zeef wijzigde deze reactie 26-11-2012 10:16 (85%)

• SquareOne
quote:
Is [spam=weg] een variant op dealextreme (dx.com)? Lijkt allemaal net iets duurder dan bij dealextreme.

Zelf niet zo'n goede ervaring ermee. TPU bumpers of cases voor telefoons/ipads gaat nog wel maar van anders materiaal is het altijd een beetje bedroevend.

dusty wijzigde deze reactie 20-05-2013 02:04 (10%)

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:10
Ik mis de Foofpod hoesjes nog: www.foofpod.com.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• syntesia
quote:
THE_BASE schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:09:
[...]

Ik mag toch hopen dat dit een grap is en je geen apparaat van 329 euro in een envelop van 3,55 euro gaat doen?
envelop van 40 cent :) normaal draag ik hem zonder hoes, enige die een hoes heeft is mn macbook.

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
syntesia schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:17:
[...]

envelop van 40 cent :) normaal draag ik hem zonder hoes, enige die een hoes heeft is mn macbook.
Haha, ik snap je wel. Ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Een hoes van 60 euro vind ik eigenlijk al teveel van het goede voor iets van 330 euro.

Maar nu loop ik met een handdoek erom heen in mijn rugzak. Ook geen doen.

• syntesia
quote:
THE_BASE schreef op zondag 11 november 2012 @ 12:34:
[...]

Haha, ik snap je wel. Ik wil er ook niet teveel geld aan uitgeven. Een hoes van 60 euro vind ik eigenlijk al teveel van het goede voor iets van 330 euro.

Maar nu loop ik met een handdoek erom heen in mijn rugzak. Ook geen doen.
Ik ben niet zo'n hoesjes fan, het zijn gebruikersvoorwerpen en je hele design is naar de knoppen door zo'n hoes. maar werkt een bubbeltjes envelop dan niet beter dan een handdoek :p beetje raar om iemand te zien met een handdoek die er dan een ipad uit haalt haha.

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13-02-2018
quote:
syntesia schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:17:
[...]

Ik ben niet zo'n hoesjes fan, het zijn gebruikersvoorwerpen en je hele design is naar de knoppen door zo'n hoes. maar werkt een bubbeltjes envelop dan niet beter dan een handdoek :p beetje raar om iemand te zien met een handdoek die er dan een ipad uit haalt haha.
Zo denk ik er ook over. Weg met al die hoesjes die je product teniet doen, zowel qua looks als comfort. Uiteindelijk loop je wel weer met meer bulk. Bovendien vind ik het ook echt niet mooi en is de bescherming uiteindelijk alsnog ruk, omdat het ook weer niet te dik mag zijn. Ook stof en andere dingen (water) kunnen alsnog nog binnen, omdat er altijd uitsparingen zijn voor diverse aansluitingen (logisch). Ik ga voor een gewone simpele Belkin sleeve. Dan kan ik de iPad Mini lekker naakt gebruiken. Hij blinkt niet voor niets uit in grootte en gewicht. De sleeve stop ik uiteindelijk weer in m'n tas of neem ik gewoon in m'n hand mee. Een sleeve biedt ook veel meer bescherming!

Redondo1982 wijzigde deze reactie 11-11-2012 23:34 (36%)

I don't have dreams, I have goals!!

• musicsoul
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 16-06-2016
Ik ben ook voor een sleeve en geen 'vaste' bescherming. Ik twijfel nog wel tussen een dichte sleeve zoals deze:

http://img0.etsystatic.co...l_fullxfull.343517692.jpg

Of een open sleeve zoals deze:

http://farm8.staticflickr...56919864_bb35390581_c.jpg

De reden is dat ik hem soms zonder tas wil meenemen, en gesloten lijkt mij dan beter.

Verder twijfel ik nog over een Apple Smartcover. Is dit echt handig? En hoe zit het met het gewicht als er een Smartcover aan de Ipad mini zit?

flickr.com/jtempel

• THE_BASE
  • Niet online
Ik vind persoonlijk een sleeve handiger, maar dat is omdat hij mij of op tafel ligt, of in mijn handen of in mijn rugzak.

Verder ben ik niet tevreden over de Smartcover. Je flapt hem naar achter, maar hij zit vrij los, gaat scheef hangen en je hebt geen makkelijke grip om de iPad mini vast te houden.

Heb hem dan ook terug gebracht.

• SquareOne
quote:
THE_BASE schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:04:
Ik vind persoonlijk een sleeve handiger, maar dat is omdat hij mij of op tafel ligt, of in mijn handen of in mijn rugzak.

Verder ben ik niet tevreden over de Smartcover. Je flapt hem naar achter, maar hij zit vrij los, gaat scheef hangen en je hebt geen makkelijke grip om de iPad mini vast te houden.

Heb hem dan ook terug gebracht.
Mijn lijkt een smart cover met een belkin snap shield secure wel handig voor de iPad.
Dan blijft de smart cover gewoon vast zitten aan de achterkant en lijkt het me niet irritant om vast te houden.

Juist met het neerleggen van de ipad op tafeltjes (college banken maar ook thuis) ben ik alitjd bang dat de achterkant krast als er een beetje vuil op ligt. Daarom wil ik graag de achterkant bescherm hebben.

• rimave
Foofpod:

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• chrisr5gt
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 05-11 15:09
Ik moet toegeven dat de smartcover wel erg fijn werkt. Hij blijft mooi op z'n plek zitten. Natuurlijk schuift hij wel een klein beetje, maar niet storend. Wat mij verbaasd is hoe stabiel hij staat als je de cover vouwt.
Nu nog iets voor de achterkant of een sleede zoeken waar het geheel in kan.

• London
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Er is nog geen Magic Case voor de iMini hé? Ik heb momenteel wel een Magic Case voor m'n iPad 3, maar die gaat binnenkort vervangen worden voor de iPad Mini, en moet zeggen dat deze Magic Case mij uitermate goed bevalt vanwege de bescherming aan de achterkant van de iPad. Heb dat nog niet gezien bij cases voor de iPad Mini.

Arsenal - Real Madrid - Mercedes AMG Petronas

• Myriad
  • Laatst online: 29-12-2015
Heb een tijdje geleden voor maar 11 euro (was ergens in de aanbieding) een zwarte CaseLogic EVA hardfoam ritshoes gekocht voor 7 inch tablets. Je kunt er een 'driehoekje' van maken, met de iPad mini schuin tussen de dekseldelen, voor bijvoorbeeld op schoot of op buro.

Ze zijn leverbaar in 2 kleuren:
ETC-107-BLACK
ETC-107-AMARANTH

Toen de iPad mini nog niet was aangekondigd, heb ik o.b.v. rumors een berekening gemaakt van de vermoedelijke maten van het apparaat en daarbij rekening gehouden met de vermoedelijk smallere bezels.
Het zou daarin net passen en toen maar op de gok gekocht. Bij MM kostten ze al een tijdje 3x zoveel!
Kun je nagaan hoeveel marge daar op zit ...

Ik kan nog wel even wachten op een retina versie.

Vandaag even bij MM geweest en daar met een beschikbare gelijke hoes een voorhanden zijnde iPad mini er in kunnen krijgen, al is het wat krap, maar die hoes is voor mij ideaal. Voor m'n iPhone 4s met gun metal Neo Hybrid heb ik ook zo'n EVA hardfoam ritshoes van Element Case (uit het 'grijze Chinese circuit'). En die bevalt me uitstekend als bescherming. Dit zijn dus eigenlijk 2 tips. En de gok heeft dus goed uitgepakt.

Toen ik de verkoper in die hoek vroeg naar waar die specifieke hoes lag en ik zei dat ik de iPad mini er in wilde proberen, kéék hij me aan ... Dat ding is gemaakt voor 7-inch. En de iPad mini is bijna 8 inch. Andere (en betere) aspect-ratio hè! (en smallere bezels) Ik had er daarom wel lol in.

Deze is voor onderweg. Wat ook handig aan dit ding is: dat je in bijvoorbeeld het openbaar vervoer kan zorgen dat mensen naast je (bij portrait stand) of voor je (in landscape stand) niet nieuwsgierig op je schermpje kunnen meekijken. :)

Ik hoop dat TenOneDesign voor op het buro nog met een versie van de Magnus komt voor de iPad mini.
Dan kan ik de iPad mini lekker bare laten.

Myriad wijzigde deze reactie 02-12-2012 11:45 (19%)

• chrisr5gt
Vandaag toch de smartcover ingeruild voor een Belkin hoesje met een elastiek er omheen. Eigenlijk wou ik alleen maar ruilen voor een rode smartcover, maar toen zag ik een belkin nep leren case liggen die nog helemaal zo gek niet is en veel beter beschermd. Tevens scheelt het 15 euro!

• SquareOne
quote:
chrisr5gt schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:08:
Vandaag toch de smartcover ingeruild voor een Belkin hoesje met een elastiek er omheen. Eigenlijk wou ik alleen maar ruilen voor een rode smartcover, maar toen zag ik een belkin nep leren case liggen die nog helemaal zo gek niet is en veel beter beschermd. Tevens scheelt het 15 euro!
Vind je het niet irritant dat de hoekjes waarmee je de iPad aan de case bevestigd over het scherm heen vallen?

• crazylegs
Zijn er al mensen met mooie cases en foto's ervan? Ik wacht nog steeds tot sena met hun sleeve komt

• chrisr5gt
quote:
Brm-G schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 12:48:
[...]

Vind je het niet irritant dat de hoekjes waarmee je de iPad aan de case bevestigd over het scherm heen vallen?
Ik heb er geen last van. Ik las er wel over voor ik 'm kocht, maar heb het in de winkel even getest en het viel mij mee. Daarnaast denk ik er over om een keer een backcover te kopen in het zwart en deze te verlijmen in de achterkant van deze case. De hoekjes kunnen er simpel af met wat hobbywerk :).

Gewoon omdat het kan...

• SquareOne
quote:
chrisr5gt schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:40:
[...]

Ik heb er geen last van. Ik las er wel over voor ik 'm kocht, maar heb het in de winkel even getest en het viel mij mee. Daarnaast denk ik er over om een keer een backcover te kopen in het zwart en deze te verlijmen in de achterkant van deze case. De hoekjes kunnen er simpel af met wat hobbywerk :).

Gewoon omdat het kan...
Dat is wel een tweakerwaardige oplossing! 8)

• Tuimel
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
Ik heb ook nog geen hoes/sleeve voor mijn iPad mini. Eigenlijk wacht ik op de belkin case, waarbij je ook de smartcover er gewoon op kan laten: Shop.iculture

Verder zoek ik nog een betrouwbare screenprotector. Eentje waarbij je geen bubbeltjes krijgt en geen afbreuk doet van de kwaliteit van het scherm. (daar irriteer ik me namelijk hopeloos aan)

Die sleeve van Sena ziet er ook goed uit moet ik zeggen!

• SquareOne
quote:
Tuimel schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 08:52:
Ik heb ook nog geen hoes/sleeve voor mijn iPad mini. Eigenlijk wacht ik op de belkin case, waarbij je ook de smartcover er gewoon op kan laten: Shop.iculture

Verder zoek ik nog een betrouwbare screenprotector. Eentje waarbij je geen bubbeltjes krijgt en geen afbreuk doet van de kwaliteit van het scherm. (daar irriteer ik me namelijk hopeloos aan)

Die sleeve van Sena ziet er ook goed uit moet ik zeggen!
Ik zou de Belkin snap shield Secure nemen. Dan zorgt een magneetje ervoor dat de smartcover aan de achterkant vast blijft zitten.

Ik ben wel gecharmeerd van deze case.

Helaas alleen te koop bij Amazon.com :'(

• Myriad
SGP (Spigen) heeft tegenwoordig een Hardbook Case voor de iPad mini.
Uiteraard hebben ze ook screenprotectors.

http://www.spigen.com/tablets/apple/ipad-mini/ipad-mini-hardbook-case.html

• musicsoul
Nog steeds geen keuze gemaakt voor een sleeve, de twijfel is nu tussen deze 2:

en

flickr.com/jtempel

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:34
Vandaag een smartcover gehaald, donkergrijs. Denk dat ik nog een backcover van Switcheasy ga bestellen, de Cover Buddy.

Als sleeve werkt een bubbelenvelop best goed :p

Chiron wijzigde deze reactie 17-11-2012 17:05 (12%)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• musicsoul
Ik heb net ook even een smartcover gehaald, ook donkergrijs. De 2 standen zijn beide handig. Echter heb ik 1 probleem met deze cover, hij is zwaar. Het gewicht is direct te voelen, het normale gewicht van de Ipad Mini is een stuk fijner..

flickr.com/jtempel

• Goodie
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 22:06
Vandaag m'n Colcasac sleeve binnen gekregen voor m'n mini. Heeft 13 dagen geduurd dus valt mee. De sleeve zelf ziet er goed uit en ook met de smartcover van Apple past ie goed in de sleeve. Zal vanavond proberen om een foto te posten! :)

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
musicsoul schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:37:

[afbeelding]

en

[afbeelding]
De onderste heeft mijn voorkeur, maar wil hem eerst zien.

• Tuimel
  • Niet online
quote:
musicsoul schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 13:37:

[afbeelding]

en

[afbeelding]
Persoonlijk vind ik de tweede mooier.
quote:
Brm-G schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:28:
[...]
Ik zou de Belkin snap shield Secure nemen. Dan zorgt een magneetje ervoor dat de smartcover aan de achterkant vast blijft zitten.

[afbeelding]
Bedankt voor de suggestie! Ik zal er even naar kijken. Dat hij bij Amazon.com te halen is, is toch geen probleem? Paypal en klaar (:

Ondertussen wel geslaagd voor een screenprotector. Invisibleshield is het geworden, aangezien die mij ook perfect beviel met mijn iPhone!
Nu nog wachten tot er allemaal sleeves en nog meer backfronts en dergelijke op de markt komen!
Wel jammer dat de smartcover er niet in het zwart verkrijgbaar is.. Die kleurtjes zijn leuk, maar wel het mooist bij een witte iPad mini en ik wilde per se een zwarte :P

• SquareOne
quote:
Tuimel schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:53:

[...]

Bedankt voor de suggestie! Ik zal er even naar kijken. Dat hij bij Amazon.com te halen is, is toch geen probleem? Paypal en klaar (:

Ondertussen wel geslaagd voor een screenprotector. Invisibleshield is het geworden, aangezien die mij ook perfect beviel met mijn iPhone!
Nu nog wachten tot er allemaal sleeves en nog meer backfronts en dergelijke op de markt komen!
Wel jammer dat de smartcover er niet in het zwart verkrijgbaar is.. Die kleurtjes zijn leuk, maar wel het mooist bij een witte iPad mini en ik wilde per se een zwarte :P
Amazon.com heeft geen paypal als ik het goed zie? Volgens mij enkel creditcard, en die heb ik niet :(

Waar heb je je invisibleshield gekocht?

• kist32
  • Laatst online: 15-12-2012
*snip* spam

Daedalus wijzigde deze reactie 19-11-2012 18:10 (84%)

• ard-jan
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-01-2018
Zojuist deze case besteld:

http://kavaj.com/ipad-mini-case-london-cognac/

Leuk nu, 15% extra korting vanuit Kavaj!

Ik ben benieuwd... Deel uiteraard mijn bevindingen wanneer ik de case in mijn bezit heb!

• ard-jan
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-01-2018
http://kavaj.com/ipad-mini-case-london-cognac/#

Zojuist besteld, nu afwachten...

• Tuimel
  • Niet online
quote:
Brm-G schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:30:
[...]

Amazon.com heeft geen paypal als ik het goed zie? Volgens mij enkel creditcard, en die heb ik niet :(

Waar heb je je invisibleshield gekocht?
O, dat wist ik niet. Heb zelf nog nooit wat gekocht daar eigenlijk. Ik heb hem gekocht op de site van invisibleshield (ZAGG) ! (: Hij is al onderweg. Ben benieuwd wanneer ie aankomt!

• TheMandroid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-11 15:19
Wachtend op de smartcase... :p

• SquareOne
quote:
Ik heb een vermoeden dat Apple die dan gelijk had geïntroduceerd...

• TheMandroid
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-11 15:19
quote:
Brm-G schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:34:
[...]

Ik heb een vermoeden dat Apple die dan gelijk had geïntroduceerd...
Ik denk dat deze nog moet komen en dat Apple klooit met de dunne zij-rand van de mini. Want ik denk dat als je deze (half) bedekt, het oppervlak om hem vast te houden word dan denk ik te klein om hem on-confortabel vast te houden, omdat je vinger niet naadloos over het scherm kan leunen.

Heb tot dan maar een goedkope case van 8 euro besteld:

• FlashM
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:33
quote:
TTHEEBO1 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:48:
Deze heb ik ook gekocht, maar bij mij gaat ie erg moeilijk dicht. Zo moeilijk dat het 'klemmetje' dat rond de zijkant van je Ipad moet, al beschadigd is door de scherpe rand van de Ipad...

Heb jij daar ook last van?

• Myriad
Wat te denken van de Poetic Thinshell? Mooi en kan i.c.m. de SmartCover.
Jammer dat ie hier (nog?) niet verkrijgbaar is.
Apple kan z'n SmartCase wel vergeten ...

Myriad wijzigde deze reactie 25-11-2012 22:14 (22%)

• Chiron
Zelfde idee als de Switcheasy Cover Buddy :) Die van Switcheasy kan je ook nog eens in dezelfde kleuren als de smartcover krijgen.

Ik wou eerst die Cover Buddy halen maar zit nu toch weer te dubben of ik niet beter voor een sleeve kan gaan waar de mini in past met smartcover. Zo'n shell voor de achterkant maakt het geheel toch weer groter en zwaarder om vast te houden, en ik vind de smartcover al vrij zwaar.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• SquareOne
quote:
Chiron schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:41:
Zelfde idee als de Switcheasy Cover Buddy :) Die van Switcheasy kan je ook nog eens in dezelfde kleuren als de smartcover krijgen.

Ik wou eerst die Cover Buddy halen maar zit nu toch weer te dubben of ik niet beter voor een sleeve kan gaan waar de mini in past met smartcover. Zo'n shell voor de achterkant maakt het geheel toch weer groter en zwaarder om vast te houden, en ik vind de smartcover al vrij zwaar.
De smartcover kun je er dan ook heel eenvoudig af halen als je met de iPad bezig bent.

• zoekertje1970
  • Laatst online: 26-11-2012
jongens waarom geen incipio voor ipad mini die is echt mooier ik heb hem gezien bij www.be2apple.nl zien er echt gelikt uit :P

• Seesar
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-11 12:09

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb zelf deze twee:

Ik gebruik eigenlijk de eerste, de otterbox het meest. Volledige bescherming incl screenprotector.

Het maakt het geheel wel minder elegant, maar ik gebruik hem veel voor het werk in een volle tas en vind het beschermen belangrijker dan dat ie wat bulkier is. Hoewel voor de bescherming die het bied, valt het wel mee.

De otterbox komt ook met een backplate die je als stand kunt gebruiken; beetje omslachtig, als los onderdeel, maar je kunt hem ook over de screen heen clicken (ipv als backplate) en dus je scherm daadwerkelijk bescherm door het met hard plastic te bedekken.

De bookcase die ik heb zag er het beste kwaliteit/prijs uit in de Bestbuy vond ik. Sommige waren te plastic of waarin je de Ipad moet clicken ipv in een sleeve schuiven (dat klikken ging so-so, waarbij ik het idee heb dat als je het vaak doet je toch je Ipad beschadigd.).

Ik overweg nog zo'n smartcover te halen, maar meer uit hebberigheid dan functie, want ik gebruik nu alleen slechts de otterbox.

T60P Widescreen

• B2
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21:00

B2

wa' seggie?

Wie heeft er al ervaring met screenprotectors op de iPad mini? Ik zie er wat bij de iculture shop (coolblue) staan, o.a. de muvit voor 24,95.
Zagg heeft ook cybermonday, iPad mini invisibleshield voor $ 14,99, maar de site lijkt de drukte niet aan te kunnen.

• Reiben
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Ik ben altijd fan geweest van de Fabrix sleeves, maar helaas hebben ze voor de iPad Mini nog niet echt mooie dessins naar mijn smaak.

Dus ik denk dat ik deze be.ez ga nemen, een ritssluiting lijkt me toch ook wel handig.

Het liefste had ik de Taipan Spacesuit van Booq, maar die hebben ze niet in de iPad Mini maat.

• kx22
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13-11 09:25
Bij amazon.co.uk heb je erg goedkope cases die nog goed zijn ook. Echter kan ik weer niet bestellen omdat ik geen CC heb, maar Paypal -L-"

• SquareOne
quote:
kx22 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 01:10:
Bij amazon.co.uk heb je erg goedkope cases die nog goed zijn ook. Echter kan ik weer niet bestellen omdat ik geen CC heb, maar Paypal -L-"
Ouders die het misschien voor je kunnen bestellen?

• Mex
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 16-11 09:29
quote:
kx22 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 01:10:
Of op Ebay, ik heb net een simpele cover besteld voor $3,19 incl. shipping.

• Ulster Seedling
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17-11 13:37

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

quote:
Brm-G schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:28:
[...]

[afbeelding]
Bedankt voor je post! Ik was op zoek naar precies zo'n hoes, deze ga ik maar bestellen. :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• B2
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 21:00

B2

wa' seggie?

Bij geen reacties hier heb ik vandaag maar een setje Muvit screenprotectors besteld. Zal morgenavond mijn bevindingen posten..

• kx22
http://www.ebay.nl/itm/St...m9c02094430#ht_2458wt_895

Ik heb deze besteld. Op plaatje ziet het er goed uit en de kleur is ook mooi. De reden dat ik hem koop is dat de wake-up functie hebt. ik laat jullie weten of het wat is.

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
B2 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:28:
Bij geen reacties hier heb ik vandaag maar een setje Muvit screenprotectors besteld. Zal morgenavond mijn bevindingen posten..
Deze heb ik er al vanaf dag 1 op zitten. Bovenin bij de camera zit het gaatje verkeerd om, maar het zit verder perfect, geen bubbeltjes.

• Chiron
Net de knoop doorgehakt, de Mujjo besteld :) Zwart met bruin leer, ben benieuwd of ik op tijd was met bestellen, aangezien ze volgende week pas verstuurd worden in volgorde van bestellingen.

• Myriad
quote:
kx22 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:34:
http://www.ebay.nl/itm/St...m9c02094430#ht_2458wt_895

Ik heb deze besteld. Op plaatje ziet het er goed uit en de kleur is ook mooi. De reden dat ik hem koop is dat de wake-up functie hebt. ik laat jullie weten of het wat is.
Ziet er mooi uit, maar ik zie niet waar en hoe de iPad mini in schuine stand wordt tegengehouden, om te voorkomen dat ie omvalt. Weet jij dat?

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
Chiron schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:36:
Net de knoop doorgehakt, de Mujjo besteld :) Zwart met bruin leer, ben benieuwd of ik op tijd was met bestellen, aangezien ze volgende week pas verstuurd worden in volgorde van bestellingen.
Vind deze toch behoorlijk aan de prijs. Merk nu dat ik de iPad vaker thuis gebruik dan onderweg. Dus denk dat ik ergens een goedkope sleeve op de kop tik!

• Myriad
I.t.t. de iPhone (behalve de 5), is de achterkant van de iPad (mini) niet van glas.
Wie de mooie achterkant alleen maar wil beschermen tegen krassen, zonder veel gewicht, dikte, geld etc.,
kan aanvullend evt. ook een mooie skin er op doen, bijv. van DecalGirl.
Enige nadeel: 't Apple logo is weg (mocht je dat belangrijk vinden).
Als je rechtstreeks bij hun bestelt, dan kun je nog kiezen voor een Glossy of Matte uitvoering.

Zie voor een NL leverancier hier:
http://www.mytrendyphone....-mini-skins-206323c1.html
Hier krijg je m.i. standaard de Glossy. Als je de Matte wilt, moet je denk ik even met ze mailen.

Je kunt natuurlijk overwegen om alleen de achterkant van de folie te voorzien.

Myriad wijzigde deze reactie 28-11-2012 18:51 (7%)

• greentaloy
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 11-12-2012
feest mijn ogen om te kijken naar zo veel leuke gevallen, maar geen van hen hebben toetsenbord, dit kan een probleem zijn, dus ik ben de GGMM iPad 3 van echt leder liever met toetsenbord ...

http://www.lineglory.com/...se-for-ipad-3-ipad-4.html

• Chiron
Het jammere van die skins vind ik weer dat ze de hoeken onbeschermd laten. Het is verder wel de dunste en lichtste optie, maar 17 euro voor een skin vind ik nog wel behoorlijk aan de prijs.
quote:
greentaloy schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:18:
feest mijn ogen om te kijken naar zo veel leuke gevallen, maar geen van hen hebben toetsenbord, dit kan een probleem zijn, dus ik ben de GGMM iPad 3 van echt leder liever met toetsenbord ...

http://www.lineglory.com/...se-for-ipad-3-ipad-4.html
Die is voor de ipad 3/4, niet de mini.

Als je een toetsenbord cover zoekt is dit wellicht ook nog een optie:

Chiron wijzigde deze reactie 29-11-2012 09:21 (60%)

• rimave
Was de foofpod al voorbij gekomen?

• crazylegs
quote:
Nice! Waar heb je deze vandaan en wat kost ie? En niet geheel onbelangrijk voor mij, past de iPad mini er ook in inclusief smartcover?

Heb je meer foto's van je foofpod met ipad er in?

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
Is er niemand creatief om er zelf een te maken...

Die foofpod en Culsac dingen heb je toch in een uurtje gemaakt. Kun je meteen je favo stof gebruiken.

Ik word altijd misselijk als ik de prijzen zie... Uurtje nieuws op TV kijken met naald en draad, en je bent klaar voor 7.5 euro....

Vanmiddag een stukje stof scoren.. morgen resultaat.

• London
  • Niet online

London

Heb ook die sleeve van Mujjo maar besteld. Nu nog iets zien te vinden voor de achterkant van m'n Mini, durf 'm niet te vervoeren zo :P

• THE_BASE
  • Niet online
quote:
Las Vegas schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:01:
Heb ook die sleeve van Mujjo maar besteld. Nu nog iets zien te vinden voor de achterkant van m'n Mini, durf 'm niet te vervoeren zo :P
Kun je wat foto's posten als je hem binnen hebt? Ik wil hem in de winkel gaan halen zodra beschikbaar. Scheelt weer 7 euro verzendkosten, ding is al duur genoeg.

• World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
Ben toch maar voor de originele Apple Cover gegaan. Kost wat... maar goed.

Ik ben eigenlijk redelijk tevreden buiten dat de magneet net iets te laag in de iPad Mini zit.
De hoes klikt dus eigenlijk iets te laag aan de iPad vast waardoor de hoes knakt op een van de naden, en iets of wat omhoog staat. Pas als je hem een klein beetje omhoog schuift pakt hij hem goed, en valt de cover helemaal vlak over het scherm...

• Nagtoralik
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 09-06 10:00
Is er al iemand die van Elementskins de carbon smartcover + backcover skin heeft geprobeerd?

Ben benieuwd...

Ciao @lex

Nagtoralik wijzigde deze reactie 30-11-2012 11:08 (4%)

• London
  • Niet online

London

quote:
THE_BASE schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:52:
[...]

Kun je wat foto's posten als je hem binnen hebt? Ik wil hem in de winkel gaan halen zodra beschikbaar. Scheelt weer 7 euro verzendkosten, ding is al duur genoeg.
Komt in orde :) Ze worden schijnbaar vanaf deze week verzonden op volgorde van bestelling, dus ik laat 't weten als ik 'm binnen heb.

Ondertussen gister http://www.tabletcenter.n...pple-ipad-mini-clear.html besteld voor de achterkant van m'n Mini. Vandaag binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben!

De rand van de backcase steekt iets boven het scherm uit, wat natuurlijk erg fijn is mocht 'ie face first naar beneden vallen. En de achterkant voelt gewoon solide aan nu, met veel grip. Al met al prima dus :) Enige nadeel zou voor sommigen kunnen zijn dat 't merk Kensington achterop de case staat, maar daar stoor ik mij persoonlijk niet aan.

• Sephone
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
Gisteren op de gok naar de mediamarkt gegaan in Zwolle. Daar hadden ze nog 10 iPad mini's zwart 16 gb.

Top apparaat. Was opslag verliefd toen ik hem even in de londense Apple store in me handen mocht houden.

Maar ik zoek geen sleeve of screenprotector. Maar een sticker voor de achterkant. Om die te beschermen. Maar helaas ben ik dienst niet tegen gekomen. Een van jullie wel toevallig?

 MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports

• Myriad
quote:
Las Vegas schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:47:
[...]
Ondertussen gister http://www.tabletcenter.n...pple-ipad-mini-clear.html besteld voor de achterkant van m'n Mini. Vandaag binnen gekregen, en ik moet zeggen dat ik zeer te spreken ben!
Bijna 30 euro 8)7
De Poetic Thinshell, waar ik eerder melding van maakte, kost maar $5.95 op Amazon (ex. verzendkosten ....)

• London
  • Niet online

London

quote:
Myriad schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:22:
[...]

Bijna 30 euro 8)7
De Poetic Thinshell, waar ik eerder melding van maakte, kost maar $5.95 op Amazon (ex. verzendkosten ....)
Als ik 330 euro voor een 7.9'' tablet kan betalen, dan kan 30 euro extra voor een case ook nog wel ;)

M'n sleeve kost ook 50 euro, boeie.

• kx22
Tsja als je zo denkt. Als ik een huis kan kopen, kan ik ook een hele dure mercedes kopen....
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True