The Force Awakens - The Last Jedi - The Rise of Skywalker

Pagina: 1 ... 25 ... 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Spike_wolf schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:03:
[...]

Dus je bedoelde dat ze hem van je in Mei 2018 mogen uitbrengen? Niet 2017? :P

[...]

:P
Uhm.... Oeps....
Ja 2018 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Vandaar, dat maakte je post/punt wat verwarrend :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:00
Dubrillion schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:56:
Je weet dat ik het met je eens ben toch? ;)

Zo vaak met films en games gezien. Schuif hem gewoon op en breng een goede versie uit i.p.v. halfbakken.
Ja, zoals met the Hobbit - The Battle of five armies, waarbij sommige scenes nog niet klaar waren toen de film in de bioscoop kwam en de veldslag heel anders geworden is in the extended edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
segil schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:30:
[...]

Ja, zoals met the Hobbit - The Battle of five armies, waarbij sommige scenes nog niet klaar waren toen de film in de bioscoop kwam en de veldslag heel anders geworden is in the extended edition.
Hahah dat meen je niet! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik hem nog niet gezien heb.

Ik dacht persoonlijk meer aan Mass Effect 3. Man wat was dat einde teleurstellend.
Als ze de indoctrinatie theorie doorgezet hadden en deze goed uitgelegd had het super geweest. Maar aan alles merkte je dat het einde snel afgeraffeld is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
_O-

_O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Amazing !! tof gedaan zeg

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
May the 4th be with you...

Hopelijk nog wat leuke reveals of extra's vandaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27
idd, erg vetjes.Later vandaag ook maar eens deze variant van een paar andere Disney films checken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Kunnen we ons allemaal Jabba Flow nog herinneren? Jabba Flow is het liedje dat de band in Maz' kasteel zingt. Het nummer is geschreven en gezongen door Lin Manuel Miranda en J.J. Abrams maar tot nu toe nergens anders dan in de film te horen geweest. Maar daar kwam vandaag op May the 4th verandering in! :D

Op StarWars.com kun je hem in zijn geheel beluisteren, en hij is op iTunes te koop :)

En hier zijn Lin Manuel Miranda en J.J. Abrams zelf nog een keer:

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Er gaan al even geruchten dat Tom Hard een (kleine) rol in Episode VIII zou krijgen. Volgens Jason Ward zijn die geruchten waar en heeft hij inderdaad een klein rolletje.

spoiler:
Hij zou een Stormtrooper spelen die Finn kent van hun opleiding, maar hij zou niet weten dat Finn de First Order verlaten heeft.
Hij komt Finn tegen en roept zijn nummer, Finn (en de kijker) is doodsbang dat hij te grazen genomen wordt, maar de trooper groet hem alleen vrolijk en laat hem vervolgens gaan.

Geen grote spoiler, misschien en spannend en komisch moment dat minder spannend is als je de uitkomst weet.
Maar zoals met alles waar geen officiële bevestiging van is: neem het met een korrel zout :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-03 00:36
Weet iemand waarom de blu-ray zo krankzinnig duur is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
Populaire titel en zal daarom wel lekker verkopen. Genoeg fans die hem direct in huis moeten hebben.

Zelf wacht ik wel tot die flink in prijs gezakt is. 25-30 euro vind ik gewoon te veel voor een film (vind bios eigenlijk ook al te duur, maar dat terzijde).
De 1-6 saga box blijkt ook absurd duur of moeilijk leverbaar. En dan heb je de losse steelbook delen, die gigantisch in prijs zijn gestegen. In een maand of paar maanden heb ik de prijs met de nodige tussenstappen zien stijgen van 12,99 p/st naar 20,99.

Zolang sommige films (zeker als ze al heel lang uit zijn) niet voor een normale prijs verkocht worden, koop ik ze niet en bekijk ik ze via een andere weg. Vermoed dat het nog wel een tijd duurt voordat de Star Wars films (weer) normaal geprijsd zijn.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16
ferrywijn schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:34:
Ze zijn al een tijdje bezig ons langzaam naar de digitale download te krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:25
Weet iemand of de bonus versie de moeite waard is? Er staat deleted scenes bij, maar is dat ook echt wat? Dat is het enige waar ik 'm voor wil eigenlijk, de andere extra's interesseren me niet zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
ferrywijn schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:34:
Omdat het Disney is, en ze toch wel verkocht worden.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
pixels66 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:43:
Weet iemand of de bonus versie de moeite waard is? Er staat deleted scenes bij, maar is dat ook echt wat? Dat is het enige waar ik 'm voor wil eigenlijk, de andere extra's interesseren me niet zo..
Voor de deleted scenes hoef je het niet specifiek te doen, die tellen bij elkaar een minuut of vijf en zijn niet heel spectaculair.
Hoewel het daar wel ineens duidelijk wordt waar het wapen van Finn heen gaat. In de film heeft hij het in de scene voor de aanval op Takodana nog vast, maar daarna is het ineens verdwenen: "I need a weapon!" :P
In deze scenes zie je dat hij hem daar in die gang achter laat.

Hier een beschrijving van de scenes: Wired

Naast de deleted scenes zijn er nog een hoop andere video's die een stuk interessanter zijn, de John Williams feature, de Building BB-8 feature, en natuurlijk "Secrets of The Force Awakens" de documentaire van ruim een uur. Alleen die laatste is de prijs van de Blu Ray al waard imo :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 11-05-2016 17:25 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hmm, ik krijg net bericht van Disney NL dat de iTunes extra "Dressing The Galaxy" die vorige maand beschikbaar kwam in de US een US exclusive is. In de Benelux wordt die niet aan de iTunes extra's toegevoegd.
Dus naast de 20 minuten beeldmateriaal die op de Target Blu Ray staan, hebben we nog een extra die we (in ieder geval in de nabije toekomst) niet kunnen zien hier. Erg jammer :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Spike_wolf schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:34:
Hmm, ik krijg net bericht van Disney NL dat de iTunes extra "Dressing The Galaxy" die vorige maand beschikbaar kwam in de US een US exclusive is. In de Benelux wordt die niet aan de iTunes extra's toegevoegd.
Dus naast de 20 minuten beeldmateriaal die op de Target Blu Ray staan, hebben we nog een extra die we (in ieder geval in de nabije toekomst) niet kunnen zien hier. Erg jammer :/
En dan vinden ze t gek dat mensen dan maar dingen gaan downloaden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Spike_wolf schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:34:
Gaat allemaal om geld. Exclusives worden allemaal gekocht door die ketens.
Ik heb vrij snel een manier gevonden (vlak nadat men met dit soort bullshit begon) om mij hier niet aan te ergeren en double dips en geldverkwisting te voorkomen: mij niks aantrekken van de extra's.
Ik ben gaan letten op beeld en geluidskwaliteit en dan een afweging maken tussen een goedkope en leuke verpakking. Áls ik een film koop is het meestal bij Amazon en probeer ik een steelbook te kopen. Maar echt veel films koop ik niet meer omdat de lol er een beetje vanaf is...

Al die extra's voegen meestal weinig toe en je kijkt ze maar één keer.
En dan nog is veel van de informatie uit die extra's wel online te vinden.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:58

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Een film waarbij de extra's echt iets toevoegden was Lord of the Rings. Verder is het vaak niet heel bijzonder.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Tja gaan we posten in dit topic of in het Roque One topic?
Uiteraard wordt er daar meer over getoond op celebration.
Daisy Ridley is klaar met schieten en stiekem hoop ik op een mini teaser van EP VIII :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:21
Inmiddels is er een interessante theorie dat Darth Sidious de vader is van Rey. Zou heel goed kunnen.

http://www.huffingtonpost...palpatine-_b_9617828.html

[ Voor 34% gewijzigd door Robehr op 02-08-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Robehr schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:50:
Inmiddels is er een interessante theorie dat Darth Sidious de vader is van Rey. Zou heel goed kunnen.

http://www.huffingtonpost...palpatine-_b_9617828.html
Hoop onzin, hij haalt zijn eigen theorie ook onderuit aan het einde. Palpatine is al dood voordat Rey geboren is. Dan is Disney wel heel erg de weg kwijt als ze dit passend willen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Zahariac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:01:
[...]

Hoop onzin, hij haalt zijn eigen theorie ook onderuit aan het einde. Palpatine is al dood voordat Rey geboren is. Dan is Disney wel heel erg de weg kwijt als ze dit passend willen krijgen.
Kleinkind noemt hij toch ook als optie?
heck, the Emperor-could even already have a child we don’t know about, making Rey his granddaughter

[ Voor 14% gewijzigd door Tripl3 D op 15-08-2016 14:06 ]

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Tripl3 D schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:05:
[...]

Kleinkind noemt hij toch ook als optie?

[...]
Ja klopt, maar ook dat lijkt mij erg ver gezocht. Als ze de kleindochter zou zijn van Palpatine dan moeten ze er wel erg veel uitleg aan gaan geven wat niet echt best zou zijn voor het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ergens denk ik nog steeds dat ze een Skywalker is. Mocht Luke dood gaan/vermoord worden, draait ''het verhaal'' nog steeds om de Skywalkers.
Maar ook omdat ik het idee heb dat Disney een combo wilt maken van Star Wars fan tevreden houden en een serie films voor het grote publiek. En dus veel makkelijker uit te leggen.

Maar ik heb een tijd geleden ergens iets gelezen/gehoord dat de nieuwe films een duidelijkere uitleg gaan geven aan de Force. Dus misschien is Rey wel een reïncarnatie van Anakin. Maar dan meer in de zin als in de Avatar. Elke generatie komt een ''chosen one'' die meer capabel is dan andere. Niet per definitie gelijk een Jedi of een Sith.

De eerste theorie zou het makkelijk houden voor het grote publiek, terwijl de tweede theorie (in mijn ogen als fan) mij meer tevreden zou stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

klein beetje offtopic.
Maar SW deel 1-6 staan nu op netflix. En TFA komt volgende week geloof ik er bij.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Dubrillion schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:42:
Ergens denk ik nog steeds dat ze een Skywalker is. Mocht Luke dood gaan/vermoord worden, draait ''het verhaal'' nog steeds om de Skywalkers.
Maar ook omdat ik het idee heb dat Disney een combo wilt maken van Star Wars fan tevreden houden en een serie films voor het grote publiek. En dus veel makkelijker uit te leggen.

Maar ik heb een tijd geleden ergens iets gelezen/gehoord dat de nieuwe films een duidelijkere uitleg gaan geven aan de Force. Dus misschien is Rey wel een reïncarnatie van Anakin. Maar dan meer in de zin als in de Avatar. Elke generatie komt een ''chosen one'' die meer capabel is dan andere. Niet per definitie gelijk een Jedi of een Sith.

De eerste theorie zou het makkelijk houden voor het grote publiek, terwijl de tweede theorie (in mijn ogen als fan) mij meer tevreden zou stellen.
We hebben toch nog een Skywalker rondlopen? Deze heeft welliswaar een andere achternaam maar is wel een afstammeling van Anakin, dus de bloedlijn loopt nog.

Ik hoop gewoon op een bijzondere insteek wat betreft Rey. Ik hoop dat ze mij kunnen verrassen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DarkSide schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:46:
klein beetje offtopic.
Maar SW deel 1-6 staan nu op netflix. En TFA komt volgende week geloof ik er bij.
Volgens de Facebook-post en als ik zoek in Netflix zie ik alle 6. :) Zie ook een screenshot van een maat van mij. :)

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 15-08-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

CH40S schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:57:
[...]
Volgens de Facebook-post en als ik zoek in Netflix zie ik alle 6. :)
dat zeg ik toch :P 1-6 (1 tot 6).
Maar ik bedoelde iig alle 6 de delen. En deel 7 komt ook snel.
Toch mooi

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DarkSide schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

dat zeg ik toch :P 1-6 (1 tot 6).
Maar ik bedoelde iig alle 6 de delen. En deel 7 komt ook snel.
Toch mooi
Ik ga wel even in een hoekje zitten... Jep, ik had de films überhaupt niet verwacht op Netflix... :X Maar goed, tegenwoordig is het van Disney, die het best goed commercieel houdt nu, net als de Marvel-films en -series.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 15-08-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zahariac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:09:
[...]

Ja klopt, maar ook dat lijkt mij erg ver gezocht. Als ze de kleindochter zou zijn van Palpatine dan moeten ze er wel erg veel uitleg aan gaan geven wat niet echt best zou zijn voor het verhaal.
Waren er in 2013/2014 geen geruchten dat Palpatine in de nieuwe films zou terugkeren?

In de comic serie "Dark Empire" was Palpatine na Return of the Jedi als kloon teruggekeerd. Voor zijn dood had hij zichzelf meermaals laten klonen. Dit staat uitgebreid beschreven in het expanded universe.

Als alternatief kan Palpatine lang voor zijn dood een (geheim) kind gehad hebben, en is Rey dus zijn kleindochter. Maar die theorie is lastiger te lijmen; een kind van Palpatine zou al lang boven water gekomen moeten zijn.

Persoonlijk denk ik dat Rey een Skywalker is.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
XWB schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:20:
[...]

Waren er in 2013/2014 geen geruchten dat Palpatine in de nieuwe films zou terugkeren?

In de comic serie "Dark Empire" was Palpatine na Return of the Jedi als kloon teruggekeerd. Voor zijn dood had hij zichzelf meermaals laten klonen. Dit staat uitgebreid beschreven in het expanded universe.

Als alternatief kan Palpatine lang voor zijn dood een (geheim) kind gehad hebben, en is Rey dus zijn kleindochter. Maar die theorie is lastiger te lijmen; een kind van Palpatine zou al lang boven water gekomen moeten zijn.

Persoonlijk denk ik dat Rey een Skywalker is.
EU is geen canon meer. Dus alles wat daar in staat is sowieso niet te lijmen met het verhaal. Of is Dark Empire wel nog steeds onderdeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Zahariac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

EU is geen canon meer. Dus alles wat daar in staat is sowieso niet te lijmen met het verhaal. Of is Dark Empire wel nog steeds onderdeel?
Nee, alleen de films, de Clone Wars, Rebels, de boeken vanaf A New Dawn (september 2014) en de Star Wars Insider Magazine Shorts vanaf april 2014.

De kans dat Rey iets met Palpatine te maken heeft is nihil. De bovengenoemde theorie slaat nergens op, en voor de liefhebbers zijn er inmiddels genoeg blogs reddit posts en podcasts die alle punten ontkrachten :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En inmiddels staat ook The Force Awakens op Netflix :)

The Force Awakens op Netflix

Gelijk maar even contact met Netflix op genomen dat ze de volgende keer niet zomaar regels uit de beschrijving weg moeten knippen zodat de tekst in hun vakje past.. Nu is BB-8 ineens van Rey, en Rey is blijkbaar een man geworden :P

[ Voor 40% gewijzigd door Spike_wolf op 16-08-2016 08:35 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
Spike_wolf schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:34:
Gelijk maar even contact met Netflix op genomen dat ze de volgende keer niet zomaar regels uit de beschrijving weg moeten knippen zodat de tekst in hun vakje past.. Nu is BB-8 ineens van Rey, en Rey is blijkbaar een man geworden :P
OMFG, beetje erg slordig zeg. 8)7

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Als je er een beetje op let klopt de beschrijving heel vaak niet bij Netflix.
Alsof ze Google translate elke keer aanslingeren om het van Engels naar Nederlands te vertalen.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het duurt nog meer dan een jaar, maar ondertussen beginnen er al wat theorieën naar boven te komen. Een theorie dat Snoke dus toch echt wel Plagieus is. En Snoke uitlegt aan Luke dat hij Anakin gemaakt heeft en Anakin dus nooit the chosen one is geweest. De chosen one is zoals je verwacht dus wel Rey. Iets met een boom, twee kinderen en de eerste Jedi en Sith. Rey zou een reincarnatie zijn. Als ze dit goed uitwerken zou ik het persoonlijk best gaaf vinden.

Het blijven theorieën, dus ik vind het niet echt een spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:52:
Het duurt nog meer dan een jaar, maar ondertussen beginnen er al wat theorieën naar boven te komen. Een theorie dat Snoke dus toch echt wel Plagieus is. En Snoke uitlegt aan Luke dat hij Anakin gemaakt heeft en Anakin dus nooit the chosen one is geweest. De chosen one is zoals je verwacht dus wel Rey. Iets met een boom, twee kinderen en de eerste Jedi en Sith. Rey zou een reincarnatie zijn. Als ze dit goed uitwerken zou ik het persoonlijk best gaaf vinden.

Plagueis is dood, dat is door Lucasfilm meermaals bevestigd. Palpatine heeft hem vermoord om zijn plek in te nemen. Plagueis is niet Snoke. 100% zeker, daar kan niemand onderuit.

En als je de Aftermath Trilogie (eerste twee boeken Aftermath en Life Debt zijn al uit, het laatste, Empire's End, komt in Februari volgend jaar) leest, zul je zien dat we daar hoogstwaarschijnlijk geïntroduceerd worden aan Snoke. Gallius Rax die geboren werd op Jakku en daar als slaaf leefde tot hij gevonden werd door Palpatine die hem vervolgens aan het werk zette.
Er is nog niet officieel bevestigd dat Rax Snoke is, maar alles wijst er naar.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:45
Dubrillion schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:42:

Ik denk dat ze half Stark half Targaeryen is en door een portal van Melissandre in het Star Wars universum terecht is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Dubrillion schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:52:

Dat Anakin niet de chosen one was, was al lang duidelijk. Hij heeft onder bewind van Palpatine zowat alle Jedi's uitgemoord. Eigenlijk is Luke degene die weer balans gebracht heeft, al weet ik niet of dat betekent dat Luke daarmee automatisch de chosen one is.

Maar als Rey de chosen one is, wat precies moet dat inhouden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
XWB schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:16:
[...]

Dat Anakin niet de chosen one was, was al lang duidelijk. Hij heeft onder bewind van Palpatine zowat alle Jedi's uitgemoord. Eigenlijk is Luke degene die weer balans gebracht heeft, al weet ik niet of dat betekent dat Luke daarmee automatisch de chosen one is.

Maar als Rey de chosen one is, wat precies moet dat inhouden?
Het meervoud van Jedi is Jedi :)

En was Anakin niet de gene die balans bracht? Volgens mij was het toch echt Anakin die zijn fouten inzag en vervolgens Palpatine een enkeltje Reactor Core gaf, niet Luke.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Alle films staan er inmiddels op

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Spike_wolf schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

En was Anakin niet de gene die balans bracht? Volgens mij was het toch echt Anakin die zijn fouten inzag en vervolgens Palpatine een enkeltje Reactor Core gaf, niet Luke.
Het is mij onduidelijk wat de "chosen one" precies inhoudt. De Jedi voorspelling spreekt van een balans in de Force, wat dus neerkomt op een balans tussen goed en kwaad. Er zal altijd kwaad zijn. Echter, sommige Jedi zoals Obi-Wan Kenobi geloofden dat de chosen one de Sith voorgoed zou uitroeien. Dat lijkt me echter onwaarschijnlijk. Iemand kan altijd een keuze tussen goed en kwaad maken.

Maar als Rey de chosen one moet zijn, dan zou dat betekenen dat er nog altijd geen balans tussen goed en kwaad is. Naar mijn mening was de balans na Return of the Jedi hersteld. De Sith zal altijd aanwezig zijn, maar zolang ze geen overmacht hebben - en er dus balans is - is dat prima. Wat voor rol moet Rey dan als "chosen one" spelen?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Spike_wolf schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Precies: Anakin is "the chosen", en hij heeft balans gebracht door Palpatine om zeep te helpen..
Dat hij daarvoor zo'n beetje elke Jedi heeft vermoord is heel erg wreed maar het doel heiligt de middelen en zo :+

Bovendien; misschien was het juist nodig om een (goede) balans te krijgen; tig veel Jedi versus ergens een nog onbekende Sith in wording ofzo, dat is óók geen balans. :P

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nnoitra schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:04:
[...]

Bovendien; misschien was het juist nodig om een (goede) balans te krijgen; tig veel Jedi versus ergens een nog onbekende Sith in wording ofzo, dat is óók geen balans. :P
Die vlieger gaat niet op. In het Expanded Universe, na Return of the Jedi, had Luke een Jedi Academy opgericht en tig Jedi opgeleid. Dat zou betekenen dat het universum inmiddels weer uit balans is.

Het gaat ook niet om "veel Jedi tegen weinig Sith", het gaat om "veel Jedi tegen veel kwaad". Het "kwaad" is meer dan alleen de Sith en is overal aanwezig. De vele Jedi zijn nodig om de orde te handhaven.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De EU heeft natuurlijk niets meer met het voortgaande verhaal te maken.
Maar de balans moet er zijn, Balans is niet alleen maar goed en alleen maar kwaad. De Sith waren echter overheersend en tipte de weegschaal te ver naar de Dark Side.
Het uitroeien van de Sith betekend niet het uitroeien van de Dark Side, Sith, en Jedi zijn slechts groepen die exclusief van één van de twee kanten van de Force gebruik maken, maar ze zijn niet de enige Force Users.
Er zijn genoeg anderen die de Light of de Dark side gebruiken, of ze beide. De Bendu die we in Seizoen 3 van Rebels ontmoeten bewandeld het pad er tussenin, zowel Light als Dark.

Er moet harmonie zijn, Palpatine verstoorde die, daarom moest de Chosen One dat corrigeren, en dat heeft Anakin gedaan, wat aan de late kant, maar hij heeft de professie vervuld :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Ik heb op het moment geen Blu-Ray speler meer staan, maar heb daar wel de films op gekeken.
Nu ik de Netflix versies zie lijkt het alsof je wel veel aan beeld kwaliteit verliest t.o.v. Blu-Ray.
Ik kan ze op dit moment niet naast elkaar vergelijken.
Klopt dit of maak ik mezelf maar wat wijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Spike_wolf schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:43:
De EU heeft natuurlijk niets meer met het voortgaande verhaal te maken.
Maar de balans moet er zijn, Balans is niet alleen maar goed en alleen maar kwaad. De Sith waren echter overheersend en tipte de weegschaal te ver naar de Dark Side.
Het uitroeien van de Sith betekend niet het uitroeien van de Dark Side, Sith, en Jedi zijn slechts groepen die exclusief van één van de twee kanten van de Force gebruik maken, maar ze zijn niet de enige Force Users.
Er zijn genoeg anderen die de Light of de Dark side gebruiken, of ze beide. De Bendu die we in Seizoen 3 van Rebels ontmoeten bewandeld het pad er tussenin, zowel Light als Dark.

Er moet harmonie zijn, Palpatine verstoorde die, daarom moest de Chosen One dat corrigeren, en dat heeft Anakin gedaan, wat aan de late kant, maar hij heeft de professie vervuld :)
Daarom begrijp ik ook niet hoe Rey de "the chosen" zou moeten zijn. Die theorie kan geen stand houden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
XWB schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:55:
[...]

Daarom begrijp ik ook niet hoe Rey de "the chosen" zou moeten zijn. Die theorie kan geen stand houden.
Niet voor de prophecy waarover gesproken werd in de Prequels. Maar er kunnen natuurlijk veel meer prophecies zijn, kijk naar 3PO bij de Ewoks.
Maar ik zie ook geen heil in die theorie inderdaad.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

PsycoHero schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:53:
Ik heb op het moment geen Blu-Ray speler meer staan, maar heb daar wel de films op gekeken.
Nu ik de Netflix versies zie lijkt het alsof je wel veel aan beeld kwaliteit verliest t.o.v. Blu-Ray.
Ik kan ze op dit moment niet naast elkaar vergelijken.
Klopt dit of maak ik mezelf maar wat wijs?
De kwaliteit op Netflix is inderdaad een stuk minder dan de Blu-Ray versies. Niet zo gek ook gezien het verschil in bitrate. Het is vooral goed te zien in de donkere scenes waar de gradiënten niet vloeiend verlopen en je schaduwdetail mist.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teebee.2.0
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-09-2023
Waar zou ik het best de film Rogue One gaan bekijken?

Pathé Eindhoven: IMAX 3D
Kinepolis Brussel: IMAX 3D (nieuw, 532m², grootste van europa, opening op 14 december)
Kinepolis Antwerpen: Laser Ultra 3D

Welke zaal zou de beste filmervaring geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nadeel van Kinepolis is de pauze die ze ergens halverwege de films inlassen. Ontzettend storend wanneer een film onderbroken wordt, maar dat is ook maar mijn mening.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teebee.2.0
Idd, dat is een van de factoren waar ik nog niey bij stilgestaan had. Die pauze verpest idd al wel wat.

Laser Ultra 3D geeft wel het beste beeld/geluid veronderstel ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
teebee.2.0 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:27:
Waar zou ik het best de film Rogue One gaan bekijken?

Pathé Eindhoven: IMAX 3D
Kinepolis Brussel: IMAX 3D (nieuw, 532m², grootste van europa, opening op 14 december)
Kinepolis Antwerpen: Laser Ultra 3D

Welke zaal zou de beste filmervaring geven?
Vue Eindhoven in de Dolby Cinema zaal (in 3D) mag je ook aan dat lijstje toevoegen. Als enige zaal zonder pauzes overigens. Want immersie :)

Zie nu dat Laser Ultra 3D gewoon Dolby Atmos is, maar denk niet dat ze daar met Dolby de zaal mee ontwikkelt hebben (dat is in Eindhoven wel zo). Geweldige ervaring, zowel beeld als geluid. Beter dan IMAX naar mijn mening omdat Dolby meer aan de complete ervaring doet, ipv ''meer scherm meer scherm.''

[ Voor 16% gewijzigd door MusicAddict op 22-11-2016 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Laatst online: 08:03

s0kkie

Cowabunga

• teebee.2.0
Vue in eindhoven lijkt inderdaad een interessante extra keuze.

Wat is dan het verschil tussen de 3D XD Atmos en 3D Dolby Cinema zaal?

parking zal wel weer een probleem worden denk ik in eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Dolby Cinema is Dolby Vision (beeld) + Dolby Atmos (geluid). Dus de complete Dolby ervaring. Er zijn nog maar weinig bioscopen die deze ervaring kunnen bieden en Nederland heeft het geluk dat we er twee hebben (Vue Hilversum en Vue Eindhoven). In mijn ervaring de beste filmervaring die je kunt beleven, althans zeker in Nederland.

Voor meer informatie over Dolby Cinema, check dit filmpje van Tweakers: YouTube: Videoreport: Dolby Cinema - Laserlicht in de duisternis

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:58
I.m.o. is IMAX in de basis al best wel een matige ervaring. Dolby Cinema is eigenlijk in alles beter.

Ten eerste is het geluid bij IMAX belachelijk slecht. En dan natuurlijk niet absoluut, maar relatief. IMAX heeft wel heel veel speakers zoals Dolby Atmos, maar in de basis is IMAX geluid 5.1. Dolby Atmos is, als de filmmaker daar gebruik van maakt, 64 kanaals. Verder lijkt bij IMAX het geluid "in het rood" te komen. Het is gewoon te hard. Bij Dolby Atmos is het ook hard, maar veel gedetailleerder waardoor ik daar niet die druk op mijn oren ervaar zoals bij IMAX.

Het beeld van Dolby Vision is veel mooier.
"IMAX's 75ft-wide screen system – which uses two 4K laser projectors – reaches between 4,000‒8,000:1 contrast ratio and Dolby Cinema exceeds 1,000,000:1."
En dat is te zien. Dolby Vision is gewoon HDR en IMAX (lijkt van) niet. In vergelijking ziet IMAX er ontzettend flets uit.

Qua 3D doet IMAX ook onder. IMAX brillen zitten iets fijner, maar bij Dolby Vision ben ik sneller gewend aan het effect (5 min vs 15 min). Het 3D van Dolby is gewoon rustiger aan je ogen. En niet heel onbelangrijk. Bij IMAX lijkt er met de 3D bril meer kleur verloren te gaan. Bij Dolby wordt het beeld slechts een tikje donkerder.

Ik durf zelfs te stellen dat een XD zaal bij Vue Eindhoven (Dolby Atmos, maar geen Dolby Vision) beter is dan de IMAX zaal in Eindhoven. Qua beeld is IMAX i.m.o. niet eens beter dan een XD zaal. Qua geluid is het in de XD zaal beter. Want je hebt ook daar Dolby Atmos.

Verder als je het hebt over Pathé Eindhoven vs Vue Eindhoven, wint Vue ook. De stoelen zitten in elke zaal fijner. Ook zit er meer hoogte verschil tussen de stoelen waardoor je nog steeds het volledige beeld kan zien als er iemand voor je zit die iets groter is dan jou. Bij Pathé wordt al een deel van het scherm geblokt als er iemand met dezelfde lengte voor je zit.

De popcorn bij Pathé Eindhoven is daarentegen wel beter dan bij VUE Eindhoven :>

Dus ja. Na mijn eerste Dolby Cinema ervaring ben je i.m.o. gek als je voor eenzelfde bedrag de IMAX variant van een film gaat kijken als er ook een Dolby Cinema variant is. Zelfs als de film specifiek voor IMAX gemaakt is, zoals Interstellar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Niet onbelangrijk om te melden dat er in Nederland eigenlijk geen IMAX bioscoop is die de ware IMAX ervaring biedt, zoals een flink aantal bioscopen in de VS en ik meen ook een enkele in Londen. De IMAX bioscopen van Nederland zijn het gewoon net niet, zelfs niet naar IMAX maatstaven.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ben het eens met de berichten hierboven. Dolby Cinema is het beste wat er in bioscoopland verkrijgbaar is. Ik hoop dat de Laser Ultra van Kinepolis ook zo goed gaat zijn in Utrecht, dan hoef ik niet elke keer helemaal naar Hilversum als ik een keer wat goeds wil zien.

Die laserprojectie van Cinemec kan er iig niet aan tippen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Oh man... ;(
Carrie Fisher suffered a massive heart attack Friday on an airplane ... TMZ has learned.

Our sources say Carrie was on a flight from London to LAX when she went into cardiac arrest. People on board were administering CPR.

We're told the emergency occurred 15 minutes before the plane landed in L.A. A flight attendant asked if there were any medical personnel on board and an EMT who was sitting in the back of the plane came up to first class and administered life-saving measures.

The plane landed just after noon in L.A. and paramedics rushed her to a nearby hospital.
http://m.tmz.com/#article...isher-heart-attack-plane/

[ Voor 77% gewijzigd door Bra-Jo op 23-12-2016 22:33 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:12

SomerenV

It's something!

Ja, zag 't net ook voorbij komen. Echt enorm veel geluk dat er een hulpverlener aan boord was. Nu hopen dat ze het er goed vanaf brengt ;( 2016 heeft al veel teveel iconen genomen. Carrie is volgens mij echt een toffe vrouw, dus aan 2016: laat je van je beste kant zien. Het is kerst. Liefde en nog eens liefde. Laat die vrouw leven o<:)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Volgens passagiers die voor haar zaten heeft ze een minuut of 10 niet zelf adem gehaald en is ze aan boord gereanimeerd tot de hulpdiensten het overnamen en haar naar het ziekenhuis spoedde... :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:12

SomerenV

It's something!

Spike_wolf schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:04:
Volgens passagiers die voor haar zaten heeft ze een minuut of 10 niet zelf adem gehaald en is ze aan boord gereanimeerd tot de hulpdiensten het overnamen en haar naar het ziekenhuis spoedde... :/
Holy.... Wetende dat je in vrijwel alle gevallen na 10 minuten geen schijn van kans meer hebt er goed en wel uit te komen hoop ik dat de verhalen van de passagiers lichtelijk overdreven zijn :X

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ze is 60. Doe eens normaal :( 2016 is al een vervelend jaar, laten we jet niet erger maken.

Episode 7 was geweldig (net als Rogue One). Ik wil graag nog 8 en 9 zien met haar in bijrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Volgens de laatste berichten ligt ze sinds vannacht op de Intensive Care. Veel info komt er niet naar buiten, maar alle nieuwskanalen worden nauwlettend in de gaten gehouden...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:59
Las het net op twitter. Hopelijk gaat het goedkomen met Carrie. Op de NOS site staat nog helemaal niets.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Familie zegsman Simon Halls heeft zojuist, in naam van Carrie's dochter Billy, laten weten dat Carrie vanmorgen, om 8:55 uur L.A. tijd, is overleden -O-
“It is with a very deep sadness that Billie Lourd confirms that her beloved mother Carrie Fisher passed away at 8:55 this morning.

“She was loved by the world and she will be missed profoundly,” says Lourd. “Our entire family thanks you for your thoughts and prayers.”
:'(

#RIPCarrie

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Fuck you 2016... RIP Carrie ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-07 21:55
Star Wars: The Last Jedi wordt geschreven en geregisseerd door Rian Johnson (Breaking Bad, Looper, The Brothers Bloom, Brick) en wordt geproduceerd door Kathleen Kennedy en Ram Bergman, met J.J. Abrams, Jason McGatlin en Tom Karnowski als uitvoerend producenten.

De film verschijnt in december 2017 op het witte doek.

Logo Star Wars: The Last Jedi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Ik ben lichtelijk teleurgesteld, ik had gegaan voor Star Wars: Snoke One

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Titel aangepast. Spoilers zijn pas weer van kracht wanneer de nieuwe film uitkomt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik moet zeggen dat ik uitermate verrast ben door de titel. Kan echt van alles betekenen.

Er gaan verhalen dat zowel Luke als Snoke meer achter de Force en het Jedi en Sith gebeuren weten.
Vandaar dat Luke op zoek is naar de eerste Jedi tempel. Misschien dat ''The last Jedi'' hetzelfde idee geeft als ''The Last Samurai''. Dat na deze film het hele Jedi concept achterhaald is.

Ik ben benieuwd wanneer de eerste fan art verschijnt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dubrillion op 24-01-2017 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Het zal wel op Luke slaan toch? Als zijnde de laatste Jedi van de oude orde. Die natuurlijk weer nieuwe oude ideeën heeft nu dat hij terug naar roots is gekeerd.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
The Last Jedi, zelfde naam als een al bestaand star wars boek :+

Zelf vind ik iemand die achter Breaking Bad + Looper zit nou niet echt iets om trots op te zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Vind het wel een coole titel. En heb er nu al zin in ;)

Braking Bad vond ik wel goed. Looper niet. Maar TFA viel ook goed in de smaak.
Net als roque one. Ben dus niet meer bang dat TLJ zal breken met de nieuwe look and feel van de huidige star wars films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
MrFl0ppY schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:05:
Het zal wel op Luke slaan toch? Als zijnde de laatste Jedi van de oude orde. Die natuurlijk weer nieuwe oude ideeën heeft nu dat hij terug naar roots is gekeerd.
Jedi kan zowel enkelvoud als meervoud zijn, dus het hoeft niet persé alleen op Luke te slaan. Het kan net zo goed op Luke én Rey (na een Yoda achtige snelcursus) slaan.
Daarbij is Luke ook niet echt van de 'oude orde' aangezien die orde grotendeels net voor zijn geboorte al afgeslacht is..

[ Voor 7% gewijzigd door Nnoitra op 24-01-2017 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:04
Ik heb het vermoeden dat deze titel te maken heeft met het recent overlijden van Carrie Fisher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
Misschien komt hier wel het verhaal achter de acedemie van Luke. Dat dat betekend TLJ.
Dat ze daar op ingaan.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Eddye schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:42:
Ik heb het vermoeden dat deze titel te maken heeft met het recent overlijden van Carrie Fisher.
Wel nee joh.
Een tijd geleden was er een interview, welke ik zo snel niet terug kan vinden, waarin Rian Johnson zei dat de titel intern al bekend was.
En in onderstaande clip zegt Mark Hamill dat hij de titel tijdens het filmen (vorig jaar augustus afgerond, meende ik) al te horen heeft gekregen.
YouTube: Mark Hamill reacts to new 'Star Wars' title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
Ik probeer zo weinig mogelijk spoilers mee te krijgen, maar deze titel vond ik opmerkelijk. Vandaar mijn vermoeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Voordat Yoda doodgaat in ROTJ:
quote: Yoda
Remember, a Jedi's strength flows from the Force. But beware. Anger, fear, aggression. The dark side are they. Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny.
Luke... do not underestimate the powers of the Emperor, or suffer your father's fate you will.
Luke, when gone am I... the last of the Jedi will you be.
Luke, the Force runs strong in your family. Pass on what you have learned, Luke. There is... another... Sky... walker.
Lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Readdy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 10:05
Ik heb even een vraagje, mogen we hier over de events van The Force Awakens hebben? Spoilers ect? Anders doe ik het wel even spoilerloos.

Ik ben benieuwd of Kyle Ren nu volledig over is naar de duistere kant. Ik had het gevoel dat hij dat ene moest doen om volledig over te gaan naar de darkside. Ik hoop het wel en dat hij een mooi gevecht aan gaat met Luke/Rey.

Ik heb het gevoel dat dit een soort van Empire Strikes Back episode gaat worden, m.a.w. dat de duistere kant aan de winnende hand is en dat episode IX de goede kant definitief wint.

Kortom, 15 december staat al genoteerd in mijn agenda :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Net ook het filmpje met Mark Hamill gezien. Valt me vooral op dat hij zegt:"it's got a real samurai to it". Misschien toch echt ook zo dat het na deze film niet meer is zoals we kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
HyperioN schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:10:

[...]

Mja, er heeft natuurlijk wel 19 jaar tussen Jedi en TFA gezeten. Ik hoop echt op een beetje meer diepgang in het verhaal. Niet dat Luke al 19 jaar ergens al een kluizenaar leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-08 20:49
Dat in ieder geval niet, hij heeft Ben Solo getraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 12-09 19:34
Eddye schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:57:
[...]

Mja, er heeft natuurlijk wel 19 jaar tussen Jedi en TFA gezeten. Ik hoop echt op een beetje meer diepgang in het verhaal. Niet dat Luke al 19 jaar ergens al een kluizenaar leeft.
Ik denk wel dat ze het zo zullen uit leggen? Zo hebben ze het toch al uit gelegd in TFA, hij trainde Ben, die keerde zich tegen hem, Luke voelde zich verantwoordelijk en ging weg. En het is nu ook niet dat ze in TFA echt veel hebben uit gelegd, dat stoort me nog steeds. Al komt de uitleg misschien nu.
Dubrillion schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:36:
Net ook het filmpje met Mark Hamill gezien. Valt me vooral op dat hij zegt:"it's got a real samurai to it". Misschien toch echt ook zo dat het na deze film niet meer is zoals we kennen
Net ook het filmpje bekeken maardat is toch zijn reactie op de vraag "wat vind je van de titel"? “It’s got a real samurai..." Hij maakt zijn zin niet af omdat hij niet direct op het goede woord komt denk ik en zegt dat “It’s straightforward and minimalist, and I like that.”

Dus de titel is straightforward and minimalistic maar het hoeft daarom niet op de film te slaan? :P
HyperioN schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:10:

[...]

En in TFA wordt Luke ook gewoon "the last Jedi" genoemd :)
[YouTube: https://youtu.be/XKrnDZZa3ck?t=46s]
Maar was Yoda ook niet the last Jedi todat hij Luke trainde? Dus misschien traint Luke nu Rey en legt hij in de film ook het loodje zodat zijn Rey dan the last Jedi wordt? ;)

Hoe gaan ze trouwens de dood van Carrie op vangen? Al speelde de "oude" cast in TFA nu ook niet echt de hoofdrollen, haar afwezigheid zal toch op één of andere manier in het verhaal moeten worden verwerkt.

edit:
Toch iets over gevonden. Waarschijnlijk wel geweten maar ik had er nog niet op gezocht ;)
Fisher had completed filming for her role as General Leia Organa in Star Wars: Episode VIII, which premieres Dec. 15, 2017. But General Leia Organa was expected to play a key role in Episode IX. That film is due to release in 2019.
http://www.polygon.com/20...ation-cgi-lucasfilm-rumor

[ Voor 45% gewijzigd door D-Three op 24-01-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

'The Last Jedi' kan in het Engels ook meervoud zijn :)
Niks is nog duidelijk dat of Rey of Luke de laatste zal zijn die overblijft en dit is echt een briljante titel om weer honderden theorieën in het leven te roepen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 12-09 19:34
Niet recent maar nu pas ontdekt...
En ik wil het als nieuwe end credits theme voor de volgende Star Wars ;)

Sorry, het was al twee dagen stil in het topic... :$

[ Voor 16% gewijzigd door D-Three op 27-01-2017 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Hahah geloof me. Zodra de eerste echte teaser/trailer getoond wordt gaat het hier weer los. Ik hoop eerder, maar vind het toch ook wel grappig om hem met celebration te zien. Ik ga er niet heen, maar vaak tonen ze dit live. Dan ga ik er thuis altijd ff lekker voor zitten achter de TV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nie wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ok, ik gooi er even wat in. Iemand een speculatie over waarom het Star Wars logo rood is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Megajr schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:57:
Ok, ik gooi er even wat in. Iemand een speculatie over waarom het Star Wars logo rood is?
Geen idee, maar laten we niet vergeten dat dit niet de eerste keer is dat we een Star Wars rood logo zien.
Return of the Jedi, Revenge of the Sith, en een aantal afleveringen van The Clone Wars hadden allemaal rode logo's in promotie materiaal en de Clone Wars zelfs in de afleveringen zelf.

Granted, Sith en Jedi waren beide de afsluiter van hun trilogieën, maar Clone Wars werd rood toen Maul terug kwam. Wellicht duidt het hier op de Knights of Ren die een grotere rol gaan krijgen, of de OT characters die afgesloten worden.
Het rood opzich zegt weinig. In Sith kwamen Sidious en Vader naar voren en verloor de light side. In Jedi gingen beide Sith Lords dood en won de light side... daar kunnen we wat dat betreft geen patroon in zien. Jedi en Sith waren het einde van de drie, The Last Jedi zit in het midden, de Maul afleveringen van de Clone Wars ook, dus uit de kleur valt geen patroon te halen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Nou dat brengt geen leven in de brouwerij hier meer dus :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

En in alle films met een rode logo ging Anakin in de fik tot nu toe :+

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Eerste foto van nieuwe merchandise van Episode 8 is onthuld en Rey is met lange haren te zien :9
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16729327_1380842445312459_7328455503999111438_n.jpg?oh=40842e2e84893a0d130a71361760f924&oe=593586DC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
s0kkie schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:44:
Eerste foto van nieuwe merchandise van Episode 8 is onthuld en Rey is met lange haren te zien :9
[afbeelding]
Rey had al lang haar, deze keer zit het alleen niet allemaal vast in 3 knotten ;)
:P

Humankind… be both.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Ik kwam toevallig een video tegen over de titel.

spoiler:
Wat als Luke inderdaad "the last jedi" is maar hij iets alternatiefs aan de jedi begint.

Sommige dingen waar de jedi voor staan kun je natuurlijk je vraagtekens bij zetten. Dat deed Anakin in de films en het kwam volgens mij ook voor in de Clone Wars serie.

Misschien begint hij als het ware iets nieuws wat je min of meer kunt vergeleiken aan de Jedi.

Eigenlijk net zoiets als Kylo Ren (en Snoke?) die wel dark side users zijn maar geen Sith.

Vind ik persoonlijk wel een leuke verandering in het verhaal als ze zoiets goed kunnen verwerken.

[ Voor 9% gewijzigd door raiders op 17-02-2017 07:54 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Pagina: 1 ... 25 ... 40 Laatste