Uhm.... Oeps....Spike_wolf schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:03:
[...]
Dus je bedoelde dat ze hem van je in Mei 2018 mogen uitbrengen? Niet 2017?
[...]
Ja 2018
Uhm.... Oeps....Spike_wolf schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:03:
[...]
Dus je bedoelde dat ze hem van je in Mei 2018 mogen uitbrengen? Niet 2017?
[...]
Vandaar, dat maakte je post/punt wat verwarrend
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ja, zoals met the Hobbit - The Battle of five armies, waarbij sommige scenes nog niet klaar waren toen de film in de bioscoop kwam en de veldslag heel anders geworden is in the extended edition.Dubrillion schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:56:
Je weet dat ik het met je eens ben toch?
Zo vaak met films en games gezien. Schuif hem gewoon op en breng een goede versie uit i.p.v. halfbakken.
Hahah dat meen je niet! Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik hem nog niet gezien heb.segil schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:30:
[...]
Ja, zoals met the Hobbit - The Battle of five armies, waarbij sommige scenes nog niet klaar waren toen de film in de bioscoop kwam en de veldslag heel anders geworden is in the extended edition.
Humankind… be both.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
idd, erg vetjes.Later vandaag ook maar eens deze variant van een paar andere Disney films checken.Njay schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:18:
Amazing !! tof gedaan zeg
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ze zijn al een tijdje bezig ons langzaam naar de digitale download te krijgenferrywijn schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:34:
Weet iemand waarom de blu-ray zo krankzinnig duur is?
Omdat het Disney is, en ze toch wel verkocht worden.ferrywijn schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:34:
Weet iemand waarom de blu-ray zo krankzinnig duur is?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Voor de deleted scenes hoef je het niet specifiek te doen, die tellen bij elkaar een minuut of vijf en zijn niet heel spectaculair.pixels66 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:43:
Weet iemand of de bonus versie de moeite waard is? Er staat deleted scenes bij, maar is dat ook echt wat? Dat is het enige waar ik 'm voor wil eigenlijk, de andere extra's interesseren me niet zo..
[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 11-05-2016 17:25 ]
Humankind… be both.
Humankind… be both.
En dan vinden ze t gek dat mensen dan maar dingen gaan downloadenSpike_wolf schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:34:
Hmm, ik krijg net bericht van Disney NL dat de iTunes extra "Dressing The Galaxy" die vorige maand beschikbaar kwam in de US een US exclusive is. In de Benelux wordt die niet aan de iTunes extra's toegevoegd.
Dus naast de 20 minuten beeldmateriaal die op de Target Blu Ray staan, hebben we nog een extra die we (in ieder geval in de nabije toekomst) niet kunnen zien hier. Erg jammer
Gaat allemaal om geld. Exclusives worden allemaal gekocht door die ketens.Spike_wolf schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:34:
Hmm, ik krijg net bericht van Disney NL dat de iTunes extra "Dressing The Galaxy" die vorige maand beschikbaar kwam in de US een US exclusive is. In de Benelux wordt die niet aan de iTunes extra's toegevoegd.
Dus naast de 20 minuten beeldmateriaal die op de Target Blu Ray staan, hebben we nog een extra die we (in ieder geval in de nabije toekomst) niet kunnen zien hier. Erg jammer
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 34% gewijzigd door Robehr op 02-08-2016 19:52 ]
Hoop onzin, hij haalt zijn eigen theorie ook onderuit aan het einde. Palpatine is al dood voordat Rey geboren is. Dan is Disney wel heel erg de weg kwijt als ze dit passend willen krijgen.Robehr schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:50:
Inmiddels is er een interessante theorie dat Darth Sidious de vader is van Rey. Zou heel goed kunnen.
http://www.huffingtonpost...palpatine-_b_9617828.html
Kleinkind noemt hij toch ook als optie?Zahariac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 13:01:
[...]
Hoop onzin, hij haalt zijn eigen theorie ook onderuit aan het einde. Palpatine is al dood voordat Rey geboren is. Dan is Disney wel heel erg de weg kwijt als ze dit passend willen krijgen.
heck, the Emperor-could even already have a child we don’t know about, making Rey his granddaughter
[ Voor 14% gewijzigd door Tripl3 D op 15-08-2016 14:06 ]
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ja klopt, maar ook dat lijkt mij erg ver gezocht. Als ze de kleindochter zou zijn van Palpatine dan moeten ze er wel erg veel uitleg aan gaan geven wat niet echt best zou zijn voor het verhaal.Tripl3 D schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:05:
[...]
Kleinkind noemt hij toch ook als optie?
[...]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
We hebben toch nog een Skywalker rondlopen? Deze heeft welliswaar een andere achternaam maar is wel een afstammeling van Anakin, dus de bloedlijn loopt nog.Dubrillion schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:42:
Ergens denk ik nog steeds dat ze een Skywalker is. Mocht Luke dood gaan/vermoord worden, draait ''het verhaal'' nog steeds om de Skywalkers.
Maar ook omdat ik het idee heb dat Disney een combo wilt maken van Star Wars fan tevreden houden en een serie films voor het grote publiek. En dus veel makkelijker uit te leggen.
Maar ik heb een tijd geleden ergens iets gelezen/gehoord dat de nieuwe films een duidelijkere uitleg gaan geven aan de Force. Dus misschien is Rey wel een reïncarnatie van Anakin. Maar dan meer in de zin als in de Avatar. Elke generatie komt een ''chosen one'' die meer capabel is dan andere. Niet per definitie gelijk een Jedi of een Sith.
De eerste theorie zou het makkelijk houden voor het grote publiek, terwijl de tweede theorie (in mijn ogen als fan) mij meer tevreden zou stellen.
Volgens de Facebook-post en als ik zoek in Netflix zie ik alle 6.DarkSide schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:46:
klein beetje offtopic.
Maar SW deel 1-6 staan nu op netflix. En TFA komt volgende week geloof ik er bij.
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 15-08-2016 16:02 ]
dat zeg ik tochCH40S schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:57:
[...]
Volgens de Facebook-post en als ik zoek in Netflix zie ik alle 6.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik ga wel even in een hoekje zitten... Jep, ik had de films überhaupt niet verwacht op Netflix...DarkSide schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:02:
[...]
dat zeg ik toch1-6 (1 tot 6).
Maar ik bedoelde iig alle 6 de delen. En deel 7 komt ook snel.
Toch mooi
[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 15-08-2016 16:16 ]
Waren er in 2013/2014 geen geruchten dat Palpatine in de nieuwe films zou terugkeren?Zahariac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:09:
[...]
Ja klopt, maar ook dat lijkt mij erg ver gezocht. Als ze de kleindochter zou zijn van Palpatine dan moeten ze er wel erg veel uitleg aan gaan geven wat niet echt best zou zijn voor het verhaal.
EU is geen canon meer. Dus alles wat daar in staat is sowieso niet te lijmen met het verhaal. Of is Dark Empire wel nog steeds onderdeel?XWB schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:20:
[...]
Waren er in 2013/2014 geen geruchten dat Palpatine in de nieuwe films zou terugkeren?
In de comic serie "Dark Empire" was Palpatine na Return of the Jedi als kloon teruggekeerd. Voor zijn dood had hij zichzelf meermaals laten klonen. Dit staat uitgebreid beschreven in het expanded universe.
Als alternatief kan Palpatine lang voor zijn dood een (geheim) kind gehad hebben, en is Rey dus zijn kleindochter. Maar die theorie is lastiger te lijmen; een kind van Palpatine zou al lang boven water gekomen moeten zijn.
Persoonlijk denk ik dat Rey een Skywalker is.
Nee, alleen de films, de Clone Wars, Rebels, de boeken vanaf A New Dawn (september 2014) en de Star Wars Insider Magazine Shorts vanaf april 2014.Zahariac schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:23:
[...]
EU is geen canon meer. Dus alles wat daar in staat is sowieso niet te lijmen met het verhaal. Of is Dark Empire wel nog steeds onderdeel?
Humankind… be both.
[ Voor 40% gewijzigd door Spike_wolf op 16-08-2016 08:35 ]
Humankind… be both.
OMFG, beetje erg slordig zeg.Spike_wolf schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:34:
Gelijk maar even contact met Netflix op genomen dat ze de volgende keer niet zomaar regels uit de beschrijving weg moeten knippen zodat de tekst in hun vakje past.. Nu is BB-8 ineens van Rey, en Rey is blijkbaar een man geworden
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Smiling as the shit comes down...
Plagueis is dood, dat is door Lucasfilm meermaals bevestigd. Palpatine heeft hem vermoord om zijn plek in te nemen. Plagueis is niet Snoke. 100% zeker, daar kan niemand onderuit.Dubrillion schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:52:
Het duurt nog meer dan een jaar, maar ondertussen beginnen er al wat theorieën naar boven te komen. Een theorie dat Snoke dus toch echt wel Plagieus is. En Snoke uitlegt aan Luke dat hij Anakin gemaakt heeft en Anakin dus nooit the chosen one is geweest. De chosen one is zoals je verwacht dus wel Rey. Iets met een boom, twee kinderen en de eerste Jedi en Sith. Rey zou een reincarnatie zijn. Als ze dit goed uitwerken zou ik het persoonlijk best gaaf vinden.
Het blijven theorieën, dus ik vind het niet echt een spoiler.
Humankind… be both.
Ik denk dat ze half Stark half Targaeryen is en door een portal van Melissandre in het Star Wars universum terecht is gekomenDubrillion schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:42:
Ergens denk ik nog steeds dat ze een Skywalker is. Mocht Luke dood gaan/vermoord worden, draait ''het verhaal'' nog steeds om de Skywalkers.
Maar ook omdat ik het idee heb dat Disney een combo wilt maken van Star Wars fan tevreden houden en een serie films voor het grote publiek. En dus veel makkelijker uit te leggen.
Maar ik heb een tijd geleden ergens iets gelezen/gehoord dat de nieuwe films een duidelijkere uitleg gaan geven aan de Force. Dus misschien is Rey wel een reïncarnatie van Anakin. Maar dan meer in de zin als in de Avatar. Elke generatie komt een ''chosen one'' die meer capabel is dan andere. Niet per definitie gelijk een Jedi of een Sith.
De eerste theorie zou het makkelijk houden voor het grote publiek, terwijl de tweede theorie (in mijn ogen als fan) mij meer tevreden zou stellen.
Dat Anakin niet de chosen one was, was al lang duidelijk. Hij heeft onder bewind van Palpatine zowat alle Jedi's uitgemoord. Eigenlijk is Luke degene die weer balans gebracht heeft, al weet ik niet of dat betekent dat Luke daarmee automatisch de chosen one is.Dubrillion schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 13:52:
Het duurt nog meer dan een jaar, maar ondertussen beginnen er al wat theorieën naar boven te komen. Een theorie dat Snoke dus toch echt wel Plagieus is. En Snoke uitlegt aan Luke dat hij Anakin gemaakt heeft en Anakin dus nooit the chosen one is geweest. De chosen one is zoals je verwacht dus wel Rey. Iets met een boom, twee kinderen en de eerste Jedi en Sith. Rey zou een reincarnatie zijn. Als ze dit goed uitwerken zou ik het persoonlijk best gaaf vinden.
Het blijven theorieën, dus ik vind het niet echt een spoiler.
Het meervoud van Jedi is JediXWB schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Dat Anakin niet de chosen one was, was al lang duidelijk. Hij heeft onder bewind van Palpatine zowat alle Jedi's uitgemoord. Eigenlijk is Luke degene die weer balans gebracht heeft, al weet ik niet of dat betekent dat Luke daarmee automatisch de chosen one is.
Maar als Rey de chosen one is, wat precies moet dat inhouden?
Humankind… be both.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Het is mij onduidelijk wat de "chosen one" precies inhoudt. De Jedi voorspelling spreekt van een balans in de Force, wat dus neerkomt op een balans tussen goed en kwaad. Er zal altijd kwaad zijn. Echter, sommige Jedi zoals Obi-Wan Kenobi geloofden dat de chosen one de Sith voorgoed zou uitroeien. Dat lijkt me echter onwaarschijnlijk. Iemand kan altijd een keuze tussen goed en kwaad maken.Spike_wolf schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Het meervoud van Jedi is Jedi
En was Anakin niet de gene die balans bracht? Volgens mij was het toch echt Anakin die zijn fouten inzag en vervolgens Palpatine een enkeltje Reactor Core gaf, niet Luke.
Precies: Anakin is "the chosen", en hij heeft balans gebracht door Palpatine om zeep te helpen..Spike_wolf schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Het meervoud van Jedi is Jedi
En was Anakin niet de gene die balans bracht? Volgens mij was het toch echt Anakin die zijn fouten inzag en vervolgens Palpatine een enkeltje Reactor Core gaf, niet Luke.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Die vlieger gaat niet op. In het Expanded Universe, na Return of the Jedi, had Luke een Jedi Academy opgericht en tig Jedi opgeleid. Dat zou betekenen dat het universum inmiddels weer uit balans is.Nnoitra schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:04:
[...]
Bovendien; misschien was het juist nodig om een (goede) balans te krijgen; tig veel Jedi versus ergens een nog onbekende Sith in wording ofzo, dat is óók geen balans.
Humankind… be both.
Daarom begrijp ik ook niet hoe Rey de "the chosen" zou moeten zijn. Die theorie kan geen stand houden.Spike_wolf schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:43:
De EU heeft natuurlijk niets meer met het voortgaande verhaal te maken.
Maar de balans moet er zijn, Balans is niet alleen maar goed en alleen maar kwaad. De Sith waren echter overheersend en tipte de weegschaal te ver naar de Dark Side.
Het uitroeien van de Sith betekend niet het uitroeien van de Dark Side, Sith, en Jedi zijn slechts groepen die exclusief van één van de twee kanten van de Force gebruik maken, maar ze zijn niet de enige Force Users.
Er zijn genoeg anderen die de Light of de Dark side gebruiken, of ze beide. De Bendu die we in Seizoen 3 van Rebels ontmoeten bewandeld het pad er tussenin, zowel Light als Dark.
Er moet harmonie zijn, Palpatine verstoorde die, daarom moest de Chosen One dat corrigeren, en dat heeft Anakin gedaan, wat aan de late kant, maar hij heeft de professie vervuld
Niet voor de prophecy waarover gesproken werd in de Prequels. Maar er kunnen natuurlijk veel meer prophecies zijn, kijk naar 3PO bij de Ewoks.XWB schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:55:
[...]
Daarom begrijp ik ook niet hoe Rey de "the chosen" zou moeten zijn. Die theorie kan geen stand houden.
Humankind… be both.
De kwaliteit op Netflix is inderdaad een stuk minder dan de Blu-Ray versies. Niet zo gek ook gezien het verschil in bitrate. Het is vooral goed te zien in de donkere scenes waar de gradiënten niet vloeiend verlopen en je schaduwdetail mist.PsycoHero schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 15:53:
Ik heb op het moment geen Blu-Ray speler meer staan, maar heb daar wel de films op gekeken.
Nu ik de Netflix versies zie lijkt het alsof je wel veel aan beeld kwaliteit verliest t.o.v. Blu-Ray.
Ik kan ze op dit moment niet naast elkaar vergelijken.
Klopt dit of maak ik mezelf maar wat wijs?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Vue Eindhoven in de Dolby Cinema zaal (in 3D) mag je ook aan dat lijstje toevoegen. Als enige zaal zonder pauzes overigens. Want immersieteebee.2.0 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:27:
Waar zou ik het best de film Rogue One gaan bekijken?
Pathé Eindhoven: IMAX 3D
Kinepolis Brussel: IMAX 3D (nieuw, 532m², grootste van europa, opening op 14 december)
Kinepolis Antwerpen: Laser Ultra 3D
Welke zaal zou de beste filmervaring geven?
[ Voor 16% gewijzigd door MusicAddict op 22-11-2016 18:06 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
http://m.tmz.com/#article...isher-heart-attack-plane/Carrie Fisher suffered a massive heart attack Friday on an airplane ... TMZ has learned.
Our sources say Carrie was on a flight from London to LAX when she went into cardiac arrest. People on board were administering CPR.
We're told the emergency occurred 15 minutes before the plane landed in L.A. A flight attendant asked if there were any medical personnel on board and an EMT who was sitting in the back of the plane came up to first class and administered life-saving measures.
The plane landed just after noon in L.A. and paramedics rushed her to a nearby hospital.
[ Voor 77% gewijzigd door Bra-Jo op 23-12-2016 22:33 ]
Nomen nescio
Ja, zag 't net ook voorbij komen. Echt enorm veel geluk dat er een hulpverlener aan boord was. Nu hopen dat ze het er goed vanaf brengt
Humankind… be both.
Holy.... Wetende dat je in vrijwel alle gevallen na 10 minuten geen schijn van kans meer hebt er goed en wel uit te komen hoop ik dat de verhalen van de passagiers lichtelijk overdreven zijnSpike_wolf schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:04:
Volgens passagiers die voor haar zaten heeft ze een minuut of 10 niet zelf adem gehaald en is ze aan boord gereanimeerd tot de hulpdiensten het overnamen en haar naar het ziekenhuis spoedde...
Humankind… be both.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
“It is with a very deep sadness that Billie Lourd confirms that her beloved mother Carrie Fisher passed away at 8:55 this morning.
“She was loved by the world and she will be missed profoundly,” says Lourd. “Our entire family thanks you for your thoughts and prayers.”
Humankind… be both.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 7% gewijzigd door Dubrillion op 24-01-2017 07:30 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Jedi kan zowel enkelvoud als meervoud zijn, dus het hoeft niet persé alleen op Luke te slaan. Het kan net zo goed op Luke én Rey (na een Yoda achtige snelcursus) slaan.MrFl0ppY schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:05:
Het zal wel op Luke slaan toch? Als zijnde de laatste Jedi van de oude orde. Die natuurlijk weer nieuwe oude ideeën heeft nu dat hij terug naar roots is gekeerd.
[ Voor 7% gewijzigd door Nnoitra op 24-01-2017 09:37 ]
PSN: McMillan0984
Wel nee joh.Eddye schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:42:
Ik heb het vermoeden dat deze titel te maken heeft met het recent overlijden van Carrie Fisher.
Lijkt me duidelijkquote: YodaRemember, a Jedi's strength flows from the Force. But beware. Anger, fear, aggression. The dark side are they. Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny.
Luke... do not underestimate the powers of the Emperor, or suffer your father's fate you will.
Luke, when gone am I... the last of the Jedi will you be.
Luke, the Force runs strong in your family. Pass on what you have learned, Luke. There is... another... Sky... walker.
Mja, er heeft natuurlijk wel 19 jaar tussen Jedi en TFA gezeten. Ik hoop echt op een beetje meer diepgang in het verhaal. Niet dat Luke al 19 jaar ergens al een kluizenaar leeft.HyperioN schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:10:
Voordat Yoda doodgaat in ROTJ:
[...]
Lijkt me duidelijk
Ik denk wel dat ze het zo zullen uit leggen? Zo hebben ze het toch al uit gelegd in TFA, hij trainde Ben, die keerde zich tegen hem, Luke voelde zich verantwoordelijk en ging weg. En het is nu ook niet dat ze in TFA echt veel hebben uit gelegd, dat stoort me nog steeds. Al komt de uitleg misschien nu.Eddye schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:57:
[...]
Mja, er heeft natuurlijk wel 19 jaar tussen Jedi en TFA gezeten. Ik hoop echt op een beetje meer diepgang in het verhaal. Niet dat Luke al 19 jaar ergens al een kluizenaar leeft.
Net ook het filmpje bekeken maardat is toch zijn reactie op de vraag "wat vind je van de titel"? “It’s got a real samurai..." Hij maakt zijn zin niet af omdat hij niet direct op het goede woord komt denk ik en zegt dat “It’s straightforward and minimalist, and I like that.”Dubrillion schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:36:
Net ook het filmpje met Mark Hamill gezien. Valt me vooral op dat hij zegt:"it's got a real samurai to it". Misschien toch echt ook zo dat het na deze film niet meer is zoals we kennen
En in TFA wordt Luke ook gewoon "the last Jedi" genoemdHyperioN schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:10:
Voordat Yoda doodgaat in ROTJ:
[...]
Lijkt me duidelijk
http://www.polygon.com/20...ation-cgi-lucasfilm-rumorFisher had completed filming for her role as General Leia Organa in Star Wars: Episode VIII, which premieres Dec. 15, 2017. But General Leia Organa was expected to play a key role in Episode IX. That film is due to release in 2019.
[ Voor 45% gewijzigd door D-Three op 24-01-2017 23:49 ]
[ Voor 16% gewijzigd door D-Three op 27-01-2017 00:49 ]
Geen idee, maar laten we niet vergeten dat dit niet de eerste keer is dat we een Star Wars rood logo zien.Megajr schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:57:
Ok, ik gooi er even wat in. Iemand een speculatie over waarom het Star Wars logo rood is?
Humankind… be both.
Rey had al lang haar, deze keer zit het alleen niet allemaal vast in 3 knottens0kkie schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:44:
Eerste foto van nieuwe merchandise van Episode 8 is onthuld en Rey is met lange haren te zien![]()
[afbeelding]
Humankind… be both.
[ Voor 9% gewijzigd door raiders op 17-02-2017 07:54 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq