The Force Awakens - The Last Jedi - The Rise of Skywalker

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Teaser voor de Table Read extra op de Blu Ray:

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 08:03

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/makingstarwars.net/wp-content/uploads/2016/03/Star-Wars-Web-9-555x370.jpg?resize=555%2C370

Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/makingstarwars.net/wp-content/uploads/2016/03/Trooper.png?resize=770%2C515

Nieuwe politie forces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
The Force Awakens nog maar weer eens gezien :)

Maarrr waar ik me telkens keer op keer aan erger is dat Leia gewoon langs Chewie loopt na dood van Han, recht naar Rey.. Alsof ze een diepere band hebben..
Natuurlijk kun je hier allerlei speculaties op loslaten, maar ik kan er met mn hoofd gewoon echt niet bij dat er geen ontroerend momentje zit tussen Leia en Chewie :(

(Klinkt raar, maar hier had ik gewoon even behoefte aan, na de dood van Han, er wordt redelijk snel overheen gegaan.. ;w)

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
poor Leno schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:59:
The Force Awakens nog maar weer eens gezien :)

Maarrr waar ik me telkens keer op keer aan erger is dat Leia gewoon langs Chewie loopt na dood van Han, recht naar Rey.. Alsof ze een diepere band hebben..
Natuurlijk kun je hier allerlei speculaties op loslaten, maar ik kan er met mn hoofd gewoon echt niet bij dat er geen ontroerend momentje zit tussen Leia en Chewie :(

(Klinkt raar, maar hier had ik gewoon even behoefte aan, na de dood van Han, er wordt redelijk snel overheen gegaan.. ;w)
Hier een artikel over jouw punt en de reactie van Abrahams daarop: http://www.slashfilm.com/...-jj-abrams-force-awakens/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Yonix schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:09:
[...]

Hier een artikel over jouw punt en de reactie van Abrahams daarop: http://www.slashfilm.com/...-jj-abrams-force-awakens/
Thnx!

Wat een fkk sukkel dan zeg :F |:( :(

Dan zit je zo diep in de film, en uitgerekend zoiets belangrijks vergeten?? Nee sorry..
En dan zeggen dat als Chewie niet ind e scene zat je er niet over nagedacht zou hebben, dat is gewoon BS.. Iedereens gevoel ging meteen naar Chewie uit.. Dit heeft gewoon aandacht nodig.

Hij zorgt maar dat hij dit in VIII fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 13-09 09:57

Major_ton

Shoot!

poor Leno schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:16:
[...]

Thnx!

Wat een fkk sukkel dan zeg :F |:( :(

Dan zit je zo diep in de film, en uitgerekend zoiets belangrijks vergeten?? Nee sorry..
En dan zeggen dat als Chewie niet ind e scene zat je er niet over nagedacht zou hebben, dat is gewoon BS.. Iedereens gevoel ging meteen naar Chewie uit.. Dit heeft gewoon aandacht nodig.

Hij zorgt maar dat hij dit in VIII fixed.
Behalve dan dat hij niks met EP VIII te maken heeft... ;-)

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Major_ton schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:28:
[...]

Behalve dan dat hij niks met EP VIII te maken heeft... ;-)
Niet helemaal waar. Hij is Executive Producer, in die rol doet hij vrij weinig aan de film maar hij heeft wel inzeg over het een en ander.
Als hij specifiek een scene wil om die fout op te lossen heeft hij best wat gewicht om dat voor elkaar te krijgen.

Het lijken politie mensen, op hun helmen staat "CBPD", dat zal wel voor C**** B**** Police Department" staan.
Maar ze hebben op de locatie in Dubrovnik meer dan genoeg plek om acteurs verborgen te houden, het feit dat deze figuren eenvoudig in het zicht staat doet mij geloven dat ze helemaal niet interessant zijn, we zullen ze misschien op de achtergrond voorbij zien komen, maar daar zal het mee ophouden. Belangrijke details blijven ver bij het publiek vandaan.
Hetzelfde geldt voor deze figuren:
Dubrovnik extra's

Ik ben wel benieuwd wat ze op deze boot gefilmd hebben:
Dubrovnik boot

Dubrovnik boot

Dubrovnik boot

Dubrovnik boot

[ Voor 63% gewijzigd door Spike_wolf op 12-03-2016 09:41 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Spike_wolf schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:33:
[...]

Niet helemaal waar. Hij is Executive Producer, in die rol doet hij vrij weinig aan de film maar hij heeft wel inzeg over het een en ander.
Als hij specifiek een scene wil om die fout op te lossen heeft hij best wat gewicht om dat voor elkaar te krijgen.
True, de Execs zijn de mensen met enorm veel inspraak. Als hij dit wil aanpassen dan gebeurt dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik las vanochtend ook dat 'Rey' en 'Ren' eigenlijk koningin en koning betekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
cool :)

the plot thickens!

[ Voor 70% gewijzigd door poor Leno op 12-03-2016 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hier een iets betere video (maar nog steeds aardappel kwaliteit :P ) dan die gisteren verscheen van de stuntman die door de lucht vlieg in Dubrovnik:
Linkje omdat het een hele kleine spoiler is. niet boeiend, maar ook hele kleine spoilers posten we liever niet open en bloot :)

[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 12-03-2016 17:16 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Spike_wolf schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:15:
Hier een iets betere video (maar nog steeds aardappel kwaliteit :P ) dan die gisteren verscheen van de stuntman die door de lucht vlieg in Dubrovnik:
Linkje omdat het een hele kleine spoiler is. niet boeiend, maar ook hele kleine spoilers posten we liever niet open en bloot :)
Is het misschien Ben die je ziet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Okay, even een verzameling foto's van de opnames in Dubrovnik, omdat het allemaal spoilers zijn zal ik ze verbergen. Maar wel in verschillende blokken omdat ze verschillende spoiler niveau's hebben :)

Dit zijn foto's van een stel acteurs/extra's op de set (niet heel spannend):
spoiler:
Dubrovnik set Dubrovnik set Dubrovnik set Dubrovnik set

Dit zijn twee nieuwe aliens op diezelfde set (één sentient, de ander een lastdier), en een nieuwe alien op de set op de stadsmuren (niet heel spannend, geeft niets van het verhaal weg):
spoiler:
Dubrovnik set Dubrovnik set Dubrovnik set

Dubrovnik set Dubrovnik set

Dit is een grotere spoiler over een gebeurtenis, dus is niet alleen visueel maar laat een gebeurtenis in de film zien:
spoiler:

De land speeder die we eerder al op de set zagen lijkt tegen de gebouwen aan te crashen. Een ongeluk? Een achtervolging? We zullen nog een tijdje moeten wachten tot we dat weten.

Nu we het een en ander op deze set gezien hebben valt me het een en ander op waarmee we, in combinatie met het feit dat VIII verder lijkt te gaan waar TFA eindigden en een foto die Carrie Fisher afgelopen december publiceerde en weer verwijderde, een interessante theorie mee kunnen opzetten...
spoiler:
De acteurs/extras die we in de lange winkelstraat in Dubrovnik zien hebben allemaal één ding gemeen, ze zijn net en in het zwart gekleed.
Carrie tweette afgelopen december de volgende foto (welke razendsnel ook weer verdween):
Leia kostuum Leia kostuum
"Michael Kaplan Star Wars costume designer reveals front and back of my costume for Episode 8."

Wat zien we daar? Ook weer in het zwart. Of dit een echte foto is of dat Kaplan en Carrie ons in de zeik wilden nemen is afwachten, maar dit alles bij elkaar doet mij vermoeden dat wat er zich in Dubrovnik afspeelt het afscheid van Han Solo is. Zijn begrafenis/rouwstoet.
De architectuur van Dubrovnik en de aanpassingen daarop zijn allemaal nieuw. Het lijkt een geheel nieuwe planeet, het lijkt me niet ondegelijk dat we ons hier op Corellia bevinden, de thuisplaneet van Han.
We zagen ook al de politie eenheid op deze set, zij hebben de letters CBPD op hun helmen staan. "Corellia B***** Police Deartment? Waarbij de B de naam van een stad is?
Allemaal speculatie natuurlijk... Maar ik ben benieuwd :)

En om niet de hele post zwart te maken een foto die helemaal niets weg geeft: Warwick Davis is ook in Dubrovnik gespot :)
Warwick Davis

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Sneak peak van de Secrets of "The Force Awakens : A Cinematic Journey" Documentaire:

[ Voor 20% gewijzigd door Spike_wolf op 14-03-2016 16:47 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Spike_wolf schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:55:
Okay, even een verzameling foto's van de opnames in Dubrovnik, omdat het allemaal spoilers zijn zal ik ze verbergen. Maar wel in verschillende blokken omdat ze verschillende spoiler niveau's hebben :)

Dit zijn twee nieuwe aliens op diezelfde set (één sentient, de ander een lastdier), en een nieuwe alien op de set op de stadsmuren (niet heel spannend, geeft niets van het verhaal weg):
Ze doen me erg aan Doctor Who denken.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Bra-Jo schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Ze doen me erg aan Doctor Who denken.
Dat was ook mijn eerste gedachte :P

[Edit]
En nog een paar foto's van de set in Dubrovnik:

Nog een alien:
spoiler:
Dubrovnik set

Een beter shot van de landspeeder:
spoiler:
Dubrovnik set

Dubrovnik set

[Edit]
En nog een paar foto's:

Weer weinig zeggende extra's en een alien:
spoiler:

Grotere spoiler over een gebeurtenis met de landspeeder:
spoiler:
Dubrovnik set Dubrovnik set Dubrovnik set Dubrovnik set

En hier nog een keer het lastdier dat we al eerder zagen:
spoiler:
Dubrovnik set
Je zou hast zeggen dat we hier Finn op de rug van het dier zien zitten, met een jonge dame voor hem.

[ Voor 109% gewijzigd door Spike_wolf op 14-03-2016 20:08 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

<knip>

[ Voor 94% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2016 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
<knip>

[ Voor 93% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2016 08:18 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
<knip>

[ Voor 100% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2016 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ben het met je eens. Ik heb de Blu-Ray bestelt. Die moet ik gewoon hebben.

<knip>

[ Voor 72% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2016 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30
Ik heb hem ook gedownload, maar puur om een versie voor mijn iPad te hebben, ik wacht ook met kijken tot ik de BluRay in handen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
<knip>

[ Voor 96% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nog steeds benieuwd of de BR een Directors cut heeft met deleted scenes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

poor Leno schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:51:
Nog steeds benieuwd of de BR een Directors cut heeft met deleted scenes..
Het lijkt er niet op dat dit ooit gaat gebeuren (al hoop ik ook van wel), omdat er dankzij de verwijderde scenes, andere scenes zijn aangepast. Ga je dit combineren, dan klopt er van de hele cut niks meer. Het lijkt er dus op, dat het beste wat we gaan krijgen, de losse deleted scenes zijn.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Major_ton schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:54:
[...]

Het lijkt er niet op dat dit ooit gaat gebeuren (al hoop ik ook van wel), omdat er dankzij de verwijderde scenes, andere scenes zijn aangepast. Ga je dit combineren, dan klopt er van de hele cut niks meer. Het lijkt er dus op, dat het beste wat we gaan krijgen, de losse deleted scenes zijn.
Nee, maar dat is juist t idee achter een DC... Je kan ze er niet zomaar tussengooien nee..

Maar ik verwacht t ook niet hoor -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
poor Leno schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:59:
[...]

Nee, maar dat is juist t idee achter een DC... Je kan ze er niet zomaar tussengooien nee..

Het is 99% zeker dat we nooit een directors cut gaan zien. Zeker niet op de Blu Ray.
We hebben de films, een paar deleted scenes, maar die zullen 99% zeker nooit via officiële kanalen in elkaar geplakt worden.
Het zal niet lang duren voor er 30 fan edits gaan verschijnen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat we via Disney/Lucasfilm nooit een andere versie gaan krijgen dan de huidige.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Als George Lucas het nog maakte kreeg je over 5 jaar een remastered met nieuwe CGI scenes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2016 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
<knip>

[ Voor 98% gewijzigd door Ramzzz op 25-03-2016 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 17:02:
Als George Lucas het nog maakte kreeg je over 5 jaar een remastered met nieuwe CGI scenes. :+
Hmmm...tot op heden vind ik de oude SW toch beter dan Abrahams aftreksel van Episode IV, of Lucas nu CGI gebruikte, of niet. OK, die dat irritante wezen vond ik ook geen succes (die jabiba ofzo), maar voor de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

poor Leno schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:59:
[...]

Het is hier eens al eens eerder besproken (helaas geen tijd on het op te zoeken nu) waarom het niet mogelijk zou zijn om een DC te maken. Volgens mij weet Star Wars guru extraordinair Spike Wolf hier meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Haha ja dat was ik :D

Ik blijf gewoon hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Volgens mij zitten er scenes tussen die door de ''echte'' film al anders zijn neergezet.
Ik kan in ieder geval niet wachten. Ik ga er heerlijk voor zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Gisteren ook eindelijk de The Force Awakens mogen bewonderen. Wat een ontzettend gave film. Vorig jaar eigenlijk pas kennisgemaakt met de Star Wars reeks dus ben nog niet zo heel erg thuis in het universum.

Ik had echter wel twee vragen:
  • Wie is die jongeman die naast Rey Kylo staat en af en toe ook naar Snoke toe loopt? Ik had het idee dat hij ook best veel macht had en af en toe Rey Kylo zelfs een sneer gaf. Zelfs wat neerbuigend. Staat hij gelijk aan Rey?
  • [br]
  • Waarom draagt Rey Kylo een masker en een pak? Puur om op Vader te lijken?

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 25-03-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Ryan_ schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:26:
Gisteren ook eindelijk de The Force Awakens mogen bewonderen. Wat een ontzettend gave film. Vorig jaar eigenlijk pas kennisgemaakt met de Star Wars reeks dus ben nog niet zo heel erg thuis in het universum.

• Wie is die jongeman die naast Rey staat en af en toe ook naar Snoke toe loopt? Ik had het idee dat hij ook best veel macht had en af en toe Rey zelfs een sneer gaf. Zelfs wat neerbuigend. Staat hij gelijk aan Rey?
  • [br]
  • Waarom draagt Rey een masker en een pak? Puur om op Vader te lijken?
Ren ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Ryan_ schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:26:

• Wie is die jongeman die naast Rey staat en af en toe ook naar Snoke toe loopt? Ik had het idee dat hij ook best veel macht had en af en toe Rey zelfs een sneer gaf. Zelfs wat neerbuigend. Staat hij gelijk aan Rey?
  • [br]
  • Waarom draagt Rey een masker en een pak? Puur om op Vader te lijken?
Ik neem aan dat je het over Kylo Ren hebt, niet Rey? ;)

Die andere man is General Hux, op Snoke na de hoogste leider in de First Order. Kylo heeft officieel geen rang, maar is leerling van Snoke. Kylo staat iets hoger qua aanzien en kan Hux ook opdrachten geven, maar het scheelt niet veel en Hux probeert hem regelmatig te ondermijnen tegeover Snoke.

Kylo draagt die helm en het pak alleen maar om op Vader te lijken en anderen te intimideren, het heeft verder helemaal geen functie.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Spike_wolf schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:35:
[...]

Ik neem aan dat je het over Kylo Ren hebt, niet Rey? ;)

Die andere man is General Hux, op Snoke na de hoogste leider in de First Order. Kylo heeft officieel geen rang, maar is leerling van Snoke. Kylo staat iets hoger qua aanzien en kan Hux ook opdrachten geven, maar het scheelt niet veel en Hux probeert hem regelmatig te ondermijnen tegeover Snoke.

Kylo draagt die helm en het pak alleen maar om op Vader te lijken en anderen te intimideren, het heeft verder helemaal geen functie.
Kylo inderdaad. :+ Ik moet er nog helemaal inkomen. ;( Dankjewel voor je uitleg! Verklaard een hoop. Vind het wel leuk om me meer te verdiepen in Star Wars. Zonde dat ik de films niet eerder gezien heb. Voelt nu een beetje alsof ik wat gemist hebt in mijn jeugd. :9

Is er trouwens een goede Facebook pagina o.i.d. waar uitgelekte foto's op komen te staan?

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 25-03-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:35:
[...]

Ik vond het vooral een irritante stem, allesbehalve intimidatie, maar ik ben benieuwd naar de ontwikkeling van dat karakter.

Jammer dat de afstand tussen de releases van de films zo groot is :+ Maar ik krijg alweer zin om de oude delen te zien. Maar dan vooral 4-5-6, misschien omdat ik die delen (te?) vaak heb gezien en DV gewoon het icoon van the darkside vind. Maar misschien ook eens in Machete Order kijken.

[ Voor 19% gewijzigd door ByteMe_ op 27-03-2016 23:06 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-09 16:21

FFW

Ik heb hem eindelijk ook gekeken. Ik vond het een vreselijk saaie film die veel te veel leek op de originele deel 4. Die "emo" Kylo...wat een slappeling !

Wat me het meest stoorde in deze film waren de volstrekt betekenisloze gezichtsuitdrukkingen.

Han Solo krijgt een zwaard door zijn buik door zijn eigen zoon:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/bBCwrdbpIUM/hqdefault.jpg
en zegt dan "thank you"

Zij kijkt overigens de hele film zo (tanden op elkaar), in deze scene heeft ze net een half heelal doorgereisd om een lightsaber te brengen naar een bejaarde Luke Skywalker, maar die laatste 10 meter moet hij hem dan zelf komen halen (??)
Afbeeldingslocatie: http://cdn.movieweb.com/img.news.tops/NEhaSJjnHASYlm_2_b.jpg

Oh en er wordt in deze film helemaal niet gezoend ! Die scene waarin Han Solo zijn vrouw tegenkomt ! Ze hadden broers kunnen zijn hahaha :D

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 04-04-2016 10:00 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:34
@FFW Altijd goed om van een echte film liefhebber zijn/haar mening te horen. Je komt ook met hele goede punten, gezichtsuitdrukkingen, gebrek aan zoenen. Tjonge, dat we er met zijn allen ingetrapt zijn, en velen de film zelfs goed vinden terwijl er helemaal niet gezoend wordt!! Dankjewel voor je bijdrage. Wat is de volgende popcorn release waar je op zit te wachten? Ik hoop dat daar wel in gezoend wordt voor je. Dank voor je waardevolle bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Hahah ik heb wel even zitten gniffelen om je reactie. Maar het blijft iemand zijn mening. Ik ben een enorme Star Wars fan die enorm heeft genoten van de film in de bioscoop. Ik zat gelukkig op de premiere avond en dan zit je vol met een zaal mensen die echt graag naar die film wilde. Tuurlijk zitten er mindere punten in. En nadat ik hem meerdere keren gekeken heb denk ik... jeetje het is inderdaad New Hope 2.0. Maar dat was stiekem ook de bedoeling. Oude cast -> nieuwe cast en toch het Star Wars gevoel geven. Ik heb hem nu 3x gezien en elke keer vond ik het weer spannend als Kylo zijn zwaard door Han heen duwt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ben ik de enige trouwens die Kylo op een jonge 'Professor Snape' vond lijken? :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
FFW schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:25:
[mbr]Ik heb hem eindelijk ook gekeken.[/] Ik vond het een vreselijk saaie film die veel te veel leek op de originele deel 4. Die "emo" Kylo...wat een slappeling !
Een bad guy hoeft niet altijd een grote standaard bad guy te zijn. Het is juist leuk eens eens buiten de standaarden te denken,
Han Solo krijgt een zwaard door zijn buik door zijn eigen zoon:
[afbeelding]
en zegt dan "thank you"
Je weet wel waarom hij thank you zegt toch?
Oh en er wordt in deze film helemaal niet gezoend ! Die scene waarin Han Solo zijn vrouw tegenkomt ! Ze hadden broers kunnen zijn hahaha :D
Oh Wow _/-\o_ _/-\o_ Best Argument ever.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Het is toch sowieso zijn ex-vrouw :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:51

rammes

koekebakker 1e klas

even totaal iets anders, is het jullie opgevallen dat bij de overgang van de scene's er veel minder gebruik gemaakt wordt van de traditionele starwars overgang. zoals het beeld dat ban links en rechts naar binnen geduwd wordt.

voorbeeld:
YouTube: star wars scene wipes

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
PWM schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:58:
Het is toch sowieso zijn ex-vrouw :?
Dat weten we niet. Het is 100% zeker dat ze getrouwd zijn. Over een mogelijke scheiding is (nog) helemaal niets vermeld.
Het kan prima zijn dat ze nog steeds getrouwd zijn en hij er gewoon vandoor gegaan is.
Maar het kan inderdaad ook dat ze daarvoor eerst gescheiden zijn. En wellicht is er daar een hele andere procedure en is hier helemaal geen sprake van :P
rammes schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:46:
even totaal iets anders, is het jullie opgevallen dat bij de overgang van de scene's er veel minder gebruik gemaakt wordt van de traditionele starwars overgang. zoals het beeld dat ban links en rechts naar binnen geduwd wordt.

voorbeeld:
YouTube: star wars scene wipes
De overgangen zijn min of meer nog steeds hetzelfde, veel wipes van de ene naar de andere kant, hier en daar een iris. Ze zijn alleen allemaal wel een heel stuk sneller dan voorheen, en hier en daar zijn ze wat "creatief" geweest door de wipe schuin te doen ipv recht, of de iris de vorm van een rookwolk te geven ipv helemaal rond.

Wat mij vanochtend onaangenaam verraste was dat de Nederlandse iTunes versie blijkbaar geen bonus features heeft -O-
De Amerikaanse versie bevat de deleted scenes, de documentaire, etc. Maar hier in Nederland moeten we het voor dezelfde prijs doen met alleen de film zelf.
In de VS store staat er op de info pagina ook dat deze features er bij zitten, in de NL store wordt daar geen melding van gemaakt.

Ik heb wat mails rond gestuurd om een bevestiging te krijgen of dit daadwerkelijk het geval is of dat ze in de store wat verkeerd gedaan hebben ofzo. Maar tot dusver nog geen reacties ontvangen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hoeveel minuten deleted scenes staan er nou op? Is nogal een verschil of er 1 minuut of 20 op staan.

EDIT:

< 5 minuten, mmm, daar ga ik hem niet voor aanschaffen :p

Ik heb ze even bekeken. Op zich allemaal niet heel belangrijk, maar de scene "Jakku Message" voegt wat mij betreft op dat deel van de film zeker wel wat toe.

[ Voor 57% gewijzigd door PWM op 06-04-2016 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:27

Shabbaman

Got love?

Notna schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:01:
Ben ik de enige trouwens die Kylo op een jonge 'Professor Snape' vond lijken? :+
Hij deed me vooral aan Richmond uit IT Crowd denken, wat echt niet hielp om 'm serieus te nemen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Deleted scenes zijn bij elkaar 4 minuten. De ene wat netter afgewerkt dan de anderen :D
Er ging een gerucht dat Maz de Force gebruikte in 1 van de scenes. Deze zit er niet tussen.
Misschien om het 1 en ander mysterieus te houden.

Daar buiten zitten er echt leuke specials tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
PWM schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:13:
Hoeveel minuten deleted scenes staan er nou op? Is nogal een verschil of er 1 minuut of 20 op staan.

EDIT:

< 5 minuten, mmm, daar ga ik hem niet voor aanschaffen :p

Ik heb ze even bekeken. Op zich allemaal niet heel belangrijk, maar de scene "Jakku Message" voegt wat mij betreft op dat deel van de film zeker wel wat toe.
De deleted scenes zijn opzich ook niet heel spannend inderdaad. Hoewel het daar wel ineens duidelijk wordt waar het wapen van Finn heen gaat. In de film heeft hij het in de scene voor de aanval op Takodana nog vast, maar daarna is het ineens verdwenen: "I need a weapon!" :P
In deze scenes zie je dat hij hem daar in die gang achter laat.

Naast de deleted scenes zijn er nog een hoop andere video's die interessant zijn, de John Williams feature, de Building BB-8 feature, en natuurlijk "Secrets of The Force Awakens" de documentaire van ruim een uur!
Dubrillion schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:27:
Deleted scenes zijn bij elkaar 4 minuten. De ene wat netter afgewerkt dan de anderen :D
Er ging een gerucht dat Maz de Force gebruikte in 1 van de scenes. Deze zit er niet tussen.
Misschien om het 1 en ander mysterieus te houden.

Daar buiten zitten er echt leuke specials tussen
Van die scene met Maz heb meer gehoord. Het kan zijn dat ze die inderdaad toch vroegtijdig gestopt hebben en het bij de huidige scene blijft, of dat de volledige op een van de 42 excluxieve versies staat. Er zijn in de VS een lading winkels die hun eigen Blu-Ray/DVD versies verkopen waar andere special features op staan.

Wil je alles zien moet je 6 versies kopen geloof ik :X

[ Voor 30% gewijzigd door Spike_wolf op 06-04-2016 13:43 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

lmao! er werd daar een hoop afgedanst achter de schermen _/-\o_ _/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
https://play.google.com/s...ce_Awakens?id=nRv4ykbIEls

Sinds gisteren available in de play store.
Ik heb hem gekocht. (ik koop de dvd/blue ray pas als de hele set uit is)
Alle deleted scenes zitten erbij en nog wat extra's.
Waaronder: Secrets of The Force Awakens: A Cinematic Journey (meer dan 1 uur)
(Kost 13 of 16 euro voor HD)

[ Voor 12% gewijzigd door Cr0kie op 07-04-2016 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ah, de nieuwe Roque One trailer staat al hier Spike_wolf in "Star Wars: Rogue One"

[ Voor 84% gewijzigd door Arethusa op 07-04-2016 14:16 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Wat het ontbrekende bonus materiaal in de Nederlandse iTunes release van The Force Awakens betreft heb ik inmiddels antwoord van Disney.
We zijn er tot onze ontzetting inderdaad achter gekomen dat er helaas iets is misgegaan met de levering van bonusmateriaal aan de iTunes store
Dit wordt op dit moment hersteld en het bonusmateriaal wordt zo alsnog beschikbaar gemaakt aan de consument.
Klanten die reeds de film hebben gekocht, ontvangen ook gewoon nog het bonusmateriaal, zij zullen door iTunes hier verder over geïnformeerd worden.
Daar is dus iets mis gegaan en het wordt recht gezet :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Heb ik weer, heb al een eeuwigheid 10 euro op mn itunes account staan, wil ik de film huren, is episode 7 de enigste film z'n beetje die niet te huur is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Maar begrijp ik het nou goed: dat de bonus content verdeelt is over verschillende versies :S. Ik heb dus een groot deel op de Blu-Rey O-) staan, maar het zou zomaar kunnen dat de Amerikaanse iTunes versie meer of minder content heeft |:(.

Koop nu uw game bij Best-Buy dan krijgt u wapen X erbij.
Maar koop uw game bij GameStop dan krijgt u jasje Y 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Klinkt als een goede reden om te piraten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 22:52
Iemand de nieuwe trailer al gezien?

spoiler:
seriously WEER een deathstar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Wognummer schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:18:

spoiler:
Je kent het verhaal waar Roque One om draait en je weet wanneer het afspeelt?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45

spoiler:
spoiler:
Nee dezelfde, ik kan me vergissen maar dit is niet deel 8 maar een standalone film die zich ten tijde van de eerste reeks films afspeelt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Laatst online: 22:52
spoiler:
nu wel dus ik schaam me diep :+ ik wist dat het een stand alone was maar niet het tijdperk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:28:
Maar begrijp ik het nou goed: dat de bonus content verdeelt is over verschillende versies :S. Ik heb dus een groot deel op de Blu-Rey O-) staan, maar het zou zomaar kunnen dat de Amerikaanse iTunes versie meer of minder content heeft |:(.

Koop nu uw game bij Best-Buy dan krijgt u wapen X erbij.
Maar koop uw game bij GameStop dan krijgt u jasje Y 8)7
Er zijn een berg verschillen, maar alles bij elkaar gezien valt het qua content mee geloof ik.
De standaard versie is wat we het meeste zien, een standaard bue-rey doosje met deze extras:

Secrets Of The Force Awakens: A Cinematic Journey
The Story Awakens: The Table Read
Building BB-8
Crafting Creatures
Blueprint of a Battle: The Snow Fight
The Visual Magic Of The Force
John Williams: The Seventh Symphony
Deleted Scenes
Force For Change

De Best Buy versie heeft een steelbook, met Phasma en Kylo op de buitenkant, de Falcon aan de binnenkant. Geen extra beeldmateriaal.

De Wallmart versie is net als de est Buy versie ook een steelbook, maar met een slipcase er omheen met BB-8 er op. Ook geen extra beeldmateriaal.

De Target versie heeft een ander doosje dat uitvouwt met character art en 20 minuten aan extra beeldmateriaal:
...over 20 minutes of bonus content, including a never-before-seen interview with the film's breakout stars, Daisy Ridley (Rey) and John Boyega (Finn). You'll also get a behind-the-scenes look at how the actors trained for their incredible stunts and fight scenes, interactions between the new and veteran cast members, a closer look at how the props team designed and produced some of the film's new weapons, and lots more.
De Disney versie heet het standaard beeldmateriaal met een ander doosje en een stel exclusieve lithografieën.

Dan hebben we nog wat digitale releases. Amazon, iTunes, Google Play, en er zullen er nog wel wat meer komen.
Deze hebben onderling nog wat materiaal dat ze weg laten geloof ik.

Voor al het beeldmateriaal zou je met de Target versie goed moeten zitten geloof ik, van wat ik totnu toe op het web uit kan vinden, maar het is lastig omdat de meeste bronnen niet verder gaan dan "bonus materiaal" of "special features" of gewoon de eerste lijst die uit kwam voor de release rechtstreeks copy pasten.

Voor verzamelaars is het een hel omdat ze dus 5 verschillende Blu-Rays kunnen gaan verzamelen als ze al het artwork willen hebben.
Maar tot dusver lijkt Target compleet te zijn qua beeldmateriaal.

[Edit]

spoiler:
Star Wars: Rogue One
Bossie schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:22:
[...]

spoiler:
Nee dezelfde, ik kan me vergissen maar dit is niet deel 8 maar een standalone film die zich ten tijde van de eerste reeks films afspeelt
Vlak voor A New Hope :)
De Crawl van A New Hope heeft het over spionnen die de plannen voor de Death Star hebben weten te stelen. Dat gaan we in Rogue One zien :)

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 08-04-2016 08:32 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
gister de film voor het eerst gezien, vond het een goeie film. maar toch wel een paar aanmerkingen.

spoilers:
kylo ren had mijn pad beter z'n helm heel de film kunnen ophouden, toen hij z'n helm af was vond ik het eigen best wel een loser en hij heeft ook z'n lekker standaard gezicht. ook de manier hoe han solo dood ging, dan denk je ook, dat had dus makkelijk te verkomen zijn geweest. en als laats dat de aarde die verscheurt tussen rey en kylo ren is ook weer zo typisch. en had eigenlijk gehoopt dat rey wat charmante was, want hoe ze zat eten op het begin van de film deed me denken aan films als kruimeltje en piepielankous.

maar voor de rest vond ik de actie heel mooi en het verhaal degelijk, ook al leek het op episode 4, maar die had ik ook maar 1x gezien, dus dat vond ik geen probleem. alleen niet hopen dat epi 8 en 9 teveel gaat lijken op epi 5 en 6. ik geef hem een 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Een soort scavanger die charmant is.... zou beetje raar zijn he :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Zoveel mensen die het concept van Kylo Ren helemaal missen :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:04
Hij is net zo'n vervelend jochie als z'n opa toen die jong was, dat hebben ze dan wel weer goed gedaan :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
MrVegeta schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:38:
Zoveel mensen die het concept van Kylo Ren helemaal missen :p.
Leg uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daar is meer dan genoeg over gezegd. Maar ik ben bij dat ze proberen om Kylo meer diepgang te geven dan Darth Maul. Ik vond de theorie dat Rey en Ren eventueel van kant konden wisselen erg gaaf. Niet meteen een Darth Vader 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:09
Dat wisselen zou echt raar zijn en het minpunt nog veel erger maken. Als Kylo de goederik gaat worden ben ik klaar met de nieuwe star wars. Na wat hij met pappa deed is imo zn lot verzegeld, geen weg terug (thank you ;) )
Je kan natuurlijk ook iets gaafs zien in iets heel stoms.
Ik begrijp het concept irritante emo puber met gedragsproblemen wel :P
Ach het zijn maar meningen he.
Wie weet wat komen gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Mutatie op 08-04-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha dit.
Vooral de vergelijking met de eerste film is treffend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
"butthole eyes" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:07:
Haha dit.
Vooral de vergelijking met de eerste film is treffend.

[video]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
FFW schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:25:
[mbr](...)in deze scene heeft ze net een half heelal doorgereisd om een lightsaber te brengen naar een bejaarde Luke Skywalker, maar die laatste 10 meter moet hij hem dan zelf komen halen (??)
je vond het niet vreemd om met een ruimteschip een half galaxis door te vliegen,
om naar een eiland te vliegen,
en vervolgens op het strand te landen,
om arme Rey een halve dag naar boven te laten lopen met een zware rugtas;

...i.p.v. direct naar de top van de berg te vliegen en daar uit te (laten) stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Admiral_R2D2 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 15:13:
[...]

je vond het niet vreemd om met een ruimteschip een half galaxis door te vliegen,
om naar een eiland te vliegen,
en vervolgens op het strand te landen,
om arme Rey een halve dag naar boven te laten lopen met een zware rugtas;

...i.p.v. direct naar de top van de berg te vliegen en daar uit te (laten) stappen?
Parkeer jij je auto ook altijd bij mensen in de (voor)tuin of kies je voor een fatsoenlijke parkeerplek? :+ :P

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral_R2D2
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 11:30
Parkeer jij je auto ook altijd bij mensen in de (voor)tuin of kies je voor een fatsoenlijke parkeerplek? :+ :P
als ik weet dat de vijand mij mogelijk op de hielen zit
en ik 3 uur moet lopen vanaf de parkeerplaats naar mijn eindbestemming?
uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het blijft een film he jongens. Hij hoeft niet alles volgens de natuurkundige en logische wetten te doen. PLUS het is Star Wars :D.

En de ''staring contest'' was enkel omdat voor het eerst in de geschiedenis een Star Wars film direct verder gaat waar de vorige ophield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xal1/t31.0-8/12983278_10153491682390918_7302212361162005632_o.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Nnoitra op 12-04-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Vanmiddag de DVD opgehaald. De komende tijd nog maar weer een aantal keer kijken :D

Edit:
http://www.hollywoodrepor...s-reys-parents-not-884438

Iemand dit al gezien? :D

[ Voor 41% gewijzigd door Megajr op 17-04-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Niets boeiends, hij kwam een uur later al met een statement dat hij het lomp verwoord had en hij bedoeld dat haar ouders niet behandeld werden in TFA, niet dat haar ouders niet in de film zitten. We weten dus nog helemaal niets ;)

Prince William en Prince Harry zijn vanmiddag op bezoek geweest in Pinewood. Daar zijn wat leuke foto's uit gekomen, waarbij ik van deze gelijk heel vrolijk werd:
A-wing!
Dat is een A-Wing! :D
Alle foto's van het bezoek laten TFA en Ep8 materiaal zien, daar zouden we uit op kunnen maken dat we in Episode 8 in ieder geval één A-Wing kunnen verwachten.

Maar, de kans is natuurlijk ook aanwezig dat dit een set stuk voor Rogue One was. Waarom die A-Wing in Pinewood studio's staat is nog even afwachten :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Ik zou toch een gastrolletje proberen te versieren :P

Dit weekend zat ik wat te browsen door het aanbod van proximus en kwam TFA tegen. Dit lijkt me wel een erg slechte beschrijving van de film :)
Meer dan dertig jaar na de terugkeer van de Jedi probeert Luke Skywalker de Jedi-orde te herstellen. Intussen nemen Leia en Han Solo het op tegen de strijdkrachten van het imperium. Bovendien zetten ze zich schrap voor een nieuwe bedreiging.
http://www.proximustv.be/...ar-wars-the-force-awakens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

http://www.nu.nl/film/424...oscar-isaac-zichzelf.html

Ik vind dit persoonlijk niet heel positief klinken :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
"Het lijkt wel alsof we een aparte film gaan maken in plaats van een nieuw deel uit de Star Wars-serie."
De volledige, Engelse, quote is:
For me, it’s so fun getting to explore different things that I wouldn’t have expected in this universe. In some ways it feels like we’re making an independent film. Certain things we get to play with –- this kind of intimacy that we get to find –- it's special. It’s been really fun."
Geeft al een iets genuanceerder beeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
En was het niet zo dat Ep 8 direct verder ging waar Ep 7 was geëindigd? En wellicht proberen ze nieuwe dingen uit, mag ook wel een beetje aangezien EP7 in mijn optiek een kopie was van EP4. Been there, done that. Probeer eens maar wat nieuws. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Letten we er ook op dat ze hier met "independent film" niet een film bedoelen die los staat van de rest ;)

Independent films zijn films die niet door grote studio's gemaakt worden en daarom niet vast zitten aan de standaard formule. Ze nemen over het algemeen veel meer risico's en proberen nieuwe dingen.
Oscar's opmerking heeft niets met de rest van de serie of het verhaal te maken :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
hehehe, zomaar even offtopic, wat afleiding :)

Afbeeldingslocatie: http://www.bluemilkspecial.com/wp-content/uploads/2015/11/2014-08-05-ROTJ-074.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het plot van EP VIII schijnt gelekt te zijn. Er zijn toen van TFA al een hoop hintjes ruim van te voren gelekt. Over Luke zijn saber enzovoort.
Ik heb de YouTube filmpjes nog niet gekeken. Ik wil eigenlijk weer verrast worden. Voor degene die interesse hebben: een simpele zoekactie op YouTube moet genoeg zijn :D

Over een week komt Bloodlines. Een boek vanuit Leia haar oogpunt wat zich 6 jaar voor TFA afspeelt. Hier is Ben nog bij Luke. Lijkt me een erg interessant boek en een aanrader voor mensen die meer canon materiaal willen. Ik ga hem in ieder geval aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:46:
Het plot van EP VIII schijnt gelekt te zijn. Er zijn toen van TFA al een hoop hintjes ruim van te voren gelekt. Over Luke zijn saber enzovoort.
Ik heb de YouTube filmpjes nog niet gekeken. Ik wil eigenlijk weer verrast worden. Voor degene die interesse hebben: een simpele zoekactie op YouTube moet genoeg zijn :D
De beschrijving van het script dat op Reddit naar boven kwam is complete onzin, gewoon door een random iemand uit een hele grote duim gezogen.
Pablo heeft aangegeven dat het complete onzin is, maar de beschrijving zelf zegt al genoeg, dat verhaal slaat helemaal nergens op en is in conflict met een hoop bestaand canon.
Lekker negeren die onzin.

Bloodlines kijk ik ook al tijden naar uit :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Spike_wolf schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:25:
[...]

De beschrijving van het script dat op Reddit naar boven kwam is complete onzin, gewoon door een random iemand uit een hele grote duim gezogen.
Pablo heeft aangegeven dat het complete onzin is, maar de beschrijving zelf zegt al genoeg, dat verhaal slaat helemaal nergens op en is in conflict met een hoop bestaand canon.
Lekker negeren die onzin.

Bloodlines kijk ik ook al tijden naar uit :)
Bedankt Spike_Wolf. Ik wilde me er helemaal niet in verdiepen.
TFA had wat verassende elementen en dat kijkt toch een stuk leuker weg.
Dat hoop ik bij ep VIII weer te hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Dubrillion schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:46:

Over een week komt Bloodlines. Een boek vanuit Leia haar oogpunt wat zich 6 jaar voor TFA afspeelt. Hier is Ben nog bij Luke. Lijkt me een erg interessant boek en een aanrader voor mensen die meer canon materiaal willen. Ik ga hem in ieder geval aanschaffen.
Was dat het script dat Luke tegen Rey zegt: "No, you are my father"?

Tenenkrommend als dat waar zou zijn 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Het zou wel erg raar zijn als Luke dat tegen Rey zegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
D-Three schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:59:
Het zou wel erg raar zijn als Luke dat tegen Rey zegt ;)
Valt mee hoor ;)
Die wazige theorie is dat Rey de reïncarnatie van Anakin zou zijn.
Met een heel verhaal er aan vast dat de Chosen One met enige regelmaat gereïncarneerd zou worden als het in het universum allemaal verkeerd loopt. Daarom heeft Annie geen Vader, en dat zou met Rey dan net zo zijn.

Maar again, het is totale onzin.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
The Matrix dus? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Rian Johnson heeft weer twee behind the scenes foto's van de Episode 8 set op tumblr gepost met het volgende bericht erbij:
“I can’t believe we’re halfway through the shoot. (We’re halfway through the shoot!)”
De opnames zullen dus rond Augustus afgerond zijn.

Episode 8 BTS

Episode 8 BTS

Die glimmende setstukken houden de crew altijd wel bezig :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Zo maar even serieus: Ze zijn halverwege? Gaat dat zo verdomd snel dan?
Waarom brengen ze hem niet gewoon alsnog volgend jaar mei uit als ze over twee maanden klaar zijn met filmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Post productie is tegenwoordig een heel stuk langer dan het filmen zelf ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Overuren draaien !!! Ik wil die film in Mei i.p.v. nog een half jaar wachten :9

Ze gebruikte natuurlijk de ''smoes'' dat ze het script opnieuw moesten schrijven om bepaalde populaire personages meer screen time te geven. Ik zelf denk dat het meer met centen te maken heeft. Breng de film net voor Kerst uit en kinderen willen de Merchandise + iedereen heeft tijd om de film te zien.

Daarentegen... het is natuurlijk allemaal onzin. Ze mogen hem van mij in Mei 2018 uitbrengen als dat betekent dat we weer een goede Star Wars film krijgen. TFA was erg goed in mijn ogen. Wel zie je hoe meer je hem ziet dat het toch wel echt A New Hope is. Ook al moest dat om oud en nieuw op te starten en samen te voegen. Maar Ep VIII hoeft van mij geen First Order strikes back te worden.

Ik wil gewoon een Star Wars film met goede, duidelijke en logische uitleg om sommige ''plot holes'' TFA uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Als ze nu halverwege de opnames zitten zullen ze daar rond Augustus mee klaar zijn. Opnames zijn niet alles, daarna moet er nog een grote berg werk verzet worden, kleur correctie, editing, montage, sound design, reshoots en ga zo nog maar even door, daar zijn ze nog maanden druk mee bezig. Om het geheel in de zomer tot in de puntjes uitgewerkt te krijgen gaat ze niet lukken.

Kijk ook eens naar de tijd die ze aan TFA besteed hebben, deze was 1-2 weken voor de premiere datum pas heelmaal af ;)

En los van de gereedheid van de film zelf zitten ze ook aan marketing en andere films vast. Ze hebben de datum geprikt, daar is al een hoop marketing op afgesteld, wil je dat omgooien, dan kost dat een hoop geld. Plus dat de bioscopen er niet blij mee zijn als hun geplande programma's ineens drastisch veranderen. Om nog maar te zwijgen van de films die hun eigen premiere data ingesteld hebben op de Star Wars release, er zijn meerdere films verschoven omdat ze niet met Star Wars willen concurreren, Disney maakt geen vrienden als ze de datum ineens weer omgooien.
En daarbij zouden ze zichzelf ook in de voet schieten want Disney/Marvel heeft in de zomer al andere titels staan.

Leuk dat jij de film zo snel mogelijk wil zien, maar dat is om duizenden redenen gewoon niet praktisch. En ik wacht liever een paar maanden langer op een goede film, dan dat ik sneller een film kan zien die het nèt niet is ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Je weet dat ik het met je eens ben toch? ;)

Zo vaak met films en games gezien. Schuif hem gewoon op en breng een goede versie uit i.p.v. halfbakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Spike_wolf schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:43:
Als ze nu halverwege de opnames zitten zullen ze daar rond Augustus mee klaar zijn. Opnames zijn niet alles, daarna moet er nog een grote berg werk verzet worden, kleur correctie, editing, montage, sound design, reshoots en ga zo nog maar even door, daar zijn ze nog maanden druk mee bezig.
Je vergeet mischien wel het 'belangrijkste' waar de meeste tijd in gaat zitten.. CGI :>

Afbeeldingslocatie: http://www.bluemilkspecial.com/wp-content/uploads/2010/05/chewy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dubrillion schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:56:
Je weet dat ik het met je eens ben toch? ;)

Zo vaak met films en games gezien. Schuif hem gewoon op en breng een goede versie uit i.p.v. halfbakken.
Dus je bedoelde dat ze hem van je in Mei 2018 mogen uitbrengen? Niet 2017? :P
poor Leno schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:00:
[...]

Je vergeet mischien wel het 'belangrijkste' waar de meeste tijd in gaat zitten.. CGI :>

[afbeelding]
:P

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste