Het hele punt dat ze in Rebels de Bendu hebben geïntroduceerd zegt mij dat het wel deze kant op gaat. De Dai Bendu waren Force users die bestonden voor de Jedhai. De Jedi zijn opgericht na een oorlog en hebben toen hun standpunten verzonnen. De bendu zegt ook letterlijk: ''I'm the one in the middle''. Dus buiten Dark of Light om
Ik opende gisteren Facebook en zag een glimps van deze cover. Toen ververste de feat en was ik hem kwijts0kkie schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 17:44:
Eerste foto van nieuwe merchandise van Episode 8 is onthuld en Rey is met lange haren te zien![]()
[afbeelding]
Wat mij vooral opvalt is dat ze wel gebruik maakt van Anakin/Luke hun Graflex lightsaber. Ik heb ergens eens gelezen dat Kylo het lightsaber van Luke heeft. Dus ik verwachtte dat Luke ''zijn'' saber wel terug wilt.
In TFA gebruikt Rey een staff en ik hoop dat ze net als Bastilla en Satele Shan van de Kotor/Tor era een saberstaff gaat gebruiken
[ Voor 25% gewijzigd door Dubrillion op 17-02-2017 07:32 ]
Rey had toch Luke's lightsaber? Na het gevecht met Kylo heeft zij deze volgens mij nog gewoon in haar bezit. Welke andere lightsaber geeft ze anders aan Luke op het einde?Dubrillion schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:28:
[...]
Ik opende gisteren Facebook en zag een glimps van deze cover. Toen ververste de feat en was ik hem kwijt. Thanks voor het delen
Wat mij vooral opvalt is dat ze wel gebruik maakt van Anakin/Luke hun Graflex lightsaber. Ik heb ergens eens gelezen dat Kylo het lightsaber van Luke heeft. Dus ik verwachtte dat Luke ''zijn'' saber wel terug wilt.
In TFA gebruikt Rey een staff en ik hoop dat ze net als Bastilla en Satele Shan van de Kotor/Tor era een saberstaff gaat gebruiken
Dat is Anakin's lightsaber, dat Luke in ANH en Empire gebruikte maar op Bespin kwijtraakte. Hij doelt op het lightsaber dat Luke in Jedi gebruikte.m4yall schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:51:
[...]
Rey had toch Luke's lightsaber? Na het gevecht met Kylo heeft zij deze volgens mij nog gewoon in haar bezit. Welke andere lightsaber geeft ze anders aan Luke op het einde?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
In het shot waar je de Knights of Ren bij elkaar ziet staan in Rey's vision zie je ook dat Kylo ren 2 lightsabers vast heeft. Die van hemzelf en nog een ander.
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
In over my head - die details heb ik zo niet meer voor ogen, thanksSpike_wolf schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 11:57:
[...]
Dat is Anakin's lightsaber, dat Luke in ANH en Empire gebruikte maar op Bespin kwijtraakte. Hij doelt op het lightsaber dat Luke in Jedi gebruikte.
Kan het nu plaatsen
Laat maar hahaha
[ Voor 90% gewijzigd door s0kkie op 07-03-2017 19:11 ]
Welke? Die fan trailer?s0kkie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 18:54:
TRAILER IS ONLINE OMG OMG!
Luke en Rey samen vechten en HOLY SHIT DARTH VADER![]()
Ga mensen nou niet blij maken met een dooie mus
Humankind… be both.
Ik was iets te snel sorrySpike_wolf schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:07:
[...]
Welke? Die fan trailer?
Ga mensen nou niet blij maken met een dooie mus
Humankind… be both.
Ja jongens (en dames natuurlijk
)!
De quick-reply functie was al verdwenen, maar je kan mij niet vertellen dat ik de enige ben die zit ''af te tellen'' tot Celebration. Ik kan niet wachten om de eerste teaser van The Last Jedi te zien. Voor TFA kwam de teaser een jaar van te voren en nu een goed half jaar, dus ik verwacht een iets betere teaser dan die van TFA.
Ook komt er een Carrie Fisher tribute gegeven door Mark Hamill!
Ik ga proberen het panel Live te volgen. Al zit ik altijd met de tijden te stoeien. CET, EST, enz
. Dus dat wordt nog even uitvogelen waar ik op dat moment ben

De quick-reply functie was al verdwenen, maar je kan mij niet vertellen dat ik de enige ben die zit ''af te tellen'' tot Celebration. Ik kan niet wachten om de eerste teaser van The Last Jedi te zien. Voor TFA kwam de teaser een jaar van te voren en nu een goed half jaar, dus ik verwacht een iets betere teaser dan die van TFA.
Ik ga proberen het panel Live te volgen. Al zit ik altijd met de tijden te stoeien. CET, EST, enz

Ik zit ook zeker met smart te wachten wat er komen gaat. Ik volg ook wat subreddits voor de nodige info en speculations. Het zou wel eens een hele drukke celebration kunnen worden deze keer!Dubrillion schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:31:
Ja jongens (en dames natuurlijk)!
Ik ga proberen het panel Live te volgen. Al zit ik altijd met de tijden te stoeien. CET, EST, enz. Dus dat wordt nog even uitvogelen waar ik op dat moment ben
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Zo, even alle Celebration panels op de grote stages in een wat overzichtelijkere tijdlijn gezet in Nederlandse tijd. Zo kunnen we een beetje bijhouden wat er wanneer gaande is.
Uiteraard gaan we lang niet alles zien op de Live Stream. Daar zullen we voornamelijk Celebration Stage panels gaan zien.
Net als voorgaande jaren zullen de live video's waarschijnlijk weer als vier lange video's op YouTube opgeslagen worden, en de komende weken zullen ze de panels los knippen en stuk voor stuk los uploaden, met wat geluk krijgen we in de komende weken ook wat panels krijgen die niet live te volgen waren.
[knip] Oud schema.
Uiteraard gaan we lang niet alles zien op de Live Stream. Daar zullen we voornamelijk Celebration Stage panels gaan zien.
Net als voorgaande jaren zullen de live video's waarschijnlijk weer als vier lange video's op YouTube opgeslagen worden, en de komende weken zullen ze de panels los knippen en stuk voor stuk los uploaden, met wat geluk krijgen we in de komende weken ook wat panels krijgen die niet live te volgen waren.
[knip] Oud schema.
[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 13-04-2017 10:55 ]
Humankind… be both.
You my friend are a heroSpike_wolf schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:54:
Zo, even alle Celebration panels op de grote stages in een wat overzichtelijkere tijdlijn gezet in Nederlandse tijd. Zo kunnen we een beetje bijhouden wat er wanneer gaande is.
[afbeelding]

Wat mij het meeste aanspreekt is uiteraard ''The Last Jedi'' panel om 17.00u. Deze wil ik koste wat het kost live kijken

De andere panels: Battlefront 2, Carrie Fisher tribute en Hamill Himself zullen inderdaad op YT verschijnen en kan ik later kijken.
Edit: YouTube: Mark Hamill & Daisy Ridley’s Epic Star Wars: Force For Cha...
Hoeveel moet je doneren om met Daisy naar Skywalker Ranch te gaan
[ Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 11-04-2017 15:57 ]
Ik heb het Celebration schema even bijgewerkt. De panels waarvan 100% zeker is dat ze live gestreamd zullen worden staan nu aangegeven 

Humankind… be both.
Zal er niet te veel op hopen, vorig jaar kregen we een trailer van Rogue One te zien die tijdens de livestream niet getoond werd (en volgens mij ook niet op Youtube kwam achteraf)SomerenV schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:35:
Ik neem aan dat de (eventuele) trailer van The Last Jedi op vrijdag getoond wordt? Wel klote, want ik zit meestal tot 17:00 uur op 't werk. Dus even kijken hoe ik dat ga doenWaarschijnlijk langer blijven en livestream hier checken op het 2e scherm
Was dat niet meer een hele karige teaser? De reacties vorig jaar waren ook niet bepaald positief dus grote kans dat Disney het dit jaar wat anders aanpakt. Daarbij is het de 40th Anniversary, wat ook reden is om wat grootser uit te pakken. En diverse bronnen spreken al langer over een trailer + behind the scenes reel.Evil Cowman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:40:
[...]
Zal er niet te veel op hopen, vorig jaar kregen we een trailer van Rogue One te zien die tijdens de livestream niet getoond werd (en volgens mij ook niet op Youtube kwam achteraf)
Bij TFA ging het scherm op zwart, maar stond de trailer wel direct op YouTube. Zoiets zal dit keer ook gebeuren denk ik. Desalniettemin wil ik graag het panel volgen.
Ja toen was er van tevoren al een Rogue One teaser geweest, dit was eigenlijk gewoon een 2e teaser. Maar wel de 1e keer dat we Darth Vader zagen voordat de volledige trailer een maand later online kwamSomerenV schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:48:
[...]
Was dat niet meer een hele karige teaser? De reacties vorig jaar waren ook niet bepaald positief dus grote kans dat Disney het dit jaar wat anders aanpakt. Daarbij is het de 40th Anniversary, wat ook reden is om wat grootser uit te pakken. En diverse bronnen spreken al langer over een trailer + behind the scenes reel.
De live stream gaat zo van start!
[Edit]
GEORGE IS ER!!!
[Edit]
GEORGE IS ER!!!
[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 13-04-2017 17:21 ]
Humankind… be both.
Is er ergens een soort rooster / planning te vinden voor celebration met de dag en tijd erbij?
Edit: goeiemorgen! Ik lees ook weer half hoor
Ik ben vooral benieuwd naar morgen, The Last Jedi, Star Wars Rebels en Battlefront ll.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel "darker" The Last Jedi is dan TFA. De style van Rogue One beviel me wel
Edit: goeiemorgen! Ik lees ook weer half hoor
Ik ben vooral benieuwd naar morgen, The Last Jedi, Star Wars Rebels en Battlefront ll.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel "darker" The Last Jedi is dan TFA. De style van Rogue One beviel me wel
[ Voor 52% gewijzigd door raiders op 13-04-2017 20:18 ]
John Williams omg... en George idd!
Ik heb vanmorgen het ''40 jaar'' panel terug zitten kijken. Grappig stukje van Liam en Samuel. Het zou cool zijn als Mace terug komt, maar of het verstandig is weet ik niet.
Vanmiddag Last Jedi panel
Hem terug laten komen lijkt me geen goed idee. Mace was veeeeeeeel te gedreven. No way dat die na Sith nog in leven is zonder dat hij in grotere conflicten betrokken raakte.Dubrillion schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:14:
Ik heb vanmorgen het ''40 jaar'' panel terug zitten kijken. Grappig stukje van Liam en Samuel. Het zou cool zijn als Mace terug komt, maar of het verstandig is weet ik niet.
Sam heeft wel een uiterlijk dat niet heel veel veranderd, als hij z'n gezicht scheert kan hij vrij makkelijk door gaan voor een Pre-Sith Mace. Daar zouden ze wat mee kunnen doen, of hem als voice voor een geanimeerd project gebruiken.
Humankind… be both.
Het zou leuk zijn als ze hem in Rebels zouden gebruiken. Ik heb wel eens wat fan-art gezien waar hij een baartje en twee robot armen heeft. Waarom niet als een soort mentor voor Ezra. Die was afgelopen seizoen toch wat aan het schommelen tussen light en dark. Aangezien Mace redelijk ''grijs'' was.
Die Samuel L... Wat wil hij graag nog een keer terug keren naar het Star Wars universum :-) Als het een goede motivatie heeft ben ik voor. Mede door alle fan theorieën heb je het idee gekregen dan zijn verhaal nog niet af is.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Van heel veel characters heb je het gevoel dat het verhaal nog niet compleet is. Mace, Palpatine (vooral zijn verleden met Plagueis) en het verhaal van Obi Wan.
Ewan McGregor (Obi Wan in de prequals) zei ook dat hij weer graag een keer wou terugkeren. Dus als Disney nou nog snel de Han Solo film annuleert en Ewan zijn rol voor Obi Wan terug geeft...
Ewan McGregor (Obi Wan in de prequals) zei ook dat hij weer graag een keer wou terugkeren. Dus als Disney nou nog snel de Han Solo film annuleert en Ewan zijn rol voor Obi Wan terug geeft...
[ Voor 31% gewijzigd door raiders op 14-04-2017 12:23 ]
I have a bad feeling about this....raiders schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:18:
Van heel veel characters heb je het gevoel dat het verhaal nog niet compleet is. Mace, Palpatine (vooral zijn verleden met Plagueis) en het verhaal van Obi Wan.
Ewan McGregor (Obi Wan in de prequals) zei ook dat hij weer graag een keer wou terugkeren. Dus als Disney nou nog snel de Han Solo film annuleert en Ewan zijn rol voor Obi Wan terug geeft...![]()
De Han Solo movie dan. Ze mogen hem van mij overslaan.
Het zou zomaar eens een hele dikke film kunnen worden, maar ik denk dat ze de karakter Han gewoon zo moeten laten. Die man is z'n held.. dat karakter kunnen ze nooit verbeteren.
Ik hoorde laatst iemand wel met iets briljant, waar ik volledig achter staat. Ze zullen waarschijnlijk laten zien hoe hij de Falcon wint, hoe hij Chewie zijn live-debt verdient en hoe hij de 14 uhhhh 12 parsecs vliegt.... Laten we dat laatste nou weg laten. Laten we de film nou eindigen dat hij instapt en begint.... fade to credits... Laten we dat mysterieuze stukje gewoon weg laten uit de film aub
@Dubrillion Dat laatste zag ik ook (op reddit?). Door het volledig uitleggen van iemands verleden haal je juist mysterie weg uit de al bestaande films. Die worden daardoor juist slechter.
Daarom zie ik de Han Solo film ook niet echt zitten. Han's karakter/arc is compleet. Ze kunnen wel van elke zin uit de OT een backstory film gaan maken, maar daar worden we niet blij van.
Daarom zie ik de Han Solo film ook niet echt zitten. Han's karakter/arc is compleet. Ze kunnen wel van elke zin uit de OT een backstory film gaan maken, maar daar worden we niet blij van.
Eens... Een Obi-Wan film is leuk, maar voegt het echt iets toe vraag ik me af.Tk55 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:16:
@Dubrillion Dat laatste zag ik ook (op reddit?). Door het volledig uitleggen van iemands verleden haal je juist mysterie weg uit de al bestaande films. Die worden daardoor juist slechter.
Hij komt in Rebels voorbij op Tatooine waar je ziet dat hij Luke in de gaten houdt.
Een gave film zou zijn in mijn ogen: Boba Fett.
Ik wil wel zien hoe hij van jongen die Jango ze helm tussen je hoofd en knieën Of heeft, naar DE bounty hunter. Of laat ze dan Star Wars 1313 afmaken
Of een KOTOR film, of nog beter.... een KOTOR Netflix serie

[ Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 14-04-2017 13:23 ]
Het allerbeste zijn inderdaad gewoon nieuwe characters, nieuwe verhalen. Of Old Republic characters canon maken (Morgen de Star Wars Rebels teaser waar ik na Thrawns reveal in S3 nu ook wel weer wat van verwacht
).
Maar helaas wil Disney natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen en mensen naar de bioscoop lokken. Dat lukt het makkelijkst met bekende characters als Han Solo en Obi Wan
Maar helaas wil Disney natuurlijk zoveel mogelijk geld verdienen en mensen naar de bioscoop lokken. Dat lukt het makkelijkst met bekende characters als Han Solo en Obi Wan
Was daar niet een petitie van? Dat zou echt geweldig zijn. Maar ik zie dat helaas de komende tijd nog niet gebeuren. Misschien als Star Wars Rebels straks klaar isDubrillion schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:22:
[...]
Of een KOTOR film, of nog beter.... een KOTOR Netflix serie
[ Voor 31% gewijzigd door raiders op 14-04-2017 13:41 ]
Waar blijft die teaser/trailer??!!!

Panel is pas om 5 uur, heb geduld
Dat zou echt evil zijn, Cowman!Evil Cowman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:03:
[...]
Panel is pas om 5 uur, heb geduldEn wees er (mentaal) op voorbereid dat de mensen hem daar wel te zien krijgen en dat de stream op zwart gaat zoals vorig jaar
Er zijn toch genoeg mensen die het dan met hun mobiel opnemen, ook dat was het geval met de Rogue One trailer vorig jaar.
Hopelijk volgen ze dan wel snel een spoedcursus: Telefoon stilhouden, scherp stellen en de telefoon in 'landscape' vasthouden, oh ja en natuurlijk niet je vinger op de microfoon houden.
Maar ik denk (/hoop) dat deze eerste teaser wel aan iedereen wordt laten zien.
[ Voor 14% gewijzigd door raiders op 14-04-2017 16:05 ]
Vorig jaar liep er echt een heel leger aan beveiligers door de zaal, als je je telefoon ook maar uit je zak haalde werd je er uit gezet. Tuurlijk zullen mensen het wel proberen, tuurlijk zal er iemand wel slagen, maar is het dan in de kwaliteit waar je het in wilt zien?raiders schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:02:
[...]
Er zijn toch genoeg mensen die het dan met hun mobiel opnemen, ook dat was het geval met de Rogue One trailer vorig jaar.
Hopelijk volgen ze dan wel snel een spoedcursus: Telefoon stilhouden, scherp stellen en de telefoon in 'landscape' vasthouden, oh ja en natuurlijk niet je vinger op de microfoon houden.
Maar ik denk (/hoop) dat deze eerste teaser wel aan iedereen wordt laten zien.
Gewoon een uur na het panel die trailer in volle glorie online knallen. Het gros van de fans is er niet bij vanwege werk, familie, financiën, weet ik wat nog meer. Om die nou gewoon te zeggen 'nope, jullie zijn hier niet, geen trailer' vind ik écht een enorme kutstreek. Ik snap dat je exclusiviteit wilt voor de bezoekers, en dat de stream op zwart gaat. En ik vind het prima dat de mensen daar de eer hebben het als eerste te zien. Maar gooi het daarna gewoon online. Van mijn part een dag later. Maar dit soort streken werken niet meer in een wereld vol smartphones. Mensen nemen het áltijd op en gooien het áltijd online. En is dat de kwaliteit die je wilt tonen aan de buitenwereld?Evil Cowman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:33:
[...]
Vorig jaar liep er echt een heel leger aan beveiligers door de zaal, als je je telefoon ook maar uit je zak haalde werd je er uit gezet. Tuurlijk zullen mensen het wel proberen, tuurlijk zal er iemand wel slagen, maar is het dan in de kwaliteit waar je het in wilt zien?
Haha "OF COURSE there's a trailer"
spoiler:
Wow andere stijl, space battles, Rey's training. Brandende tempel, Phasma 
[ Voor 59% gewijzigd door Tk55 op 14-04-2017 17:59 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door Tk55 op 14-04-2017 17:59 ]
Holy shit! The Jedi must end...
Inderdaad dus het einde van de jedi, light / dark side en meer de gray kant op 
De space battles, en AT-AT's
De space battles, en AT-AT's
[ Voor 3% gewijzigd door raiders op 14-04-2017 18:06 ]
Oh ik ben het met je eens hoor! Ik deed alleen verslag van hoe ze het vorig jaar aanpaktenSomerenV schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:22:
[...]
Gewoon een uur na het panel die trailer in volle glorie online knallen. Het gros van de fans is er niet bij vanwege werk, familie, financiën, weet ik wat nog meer. Om die nou gewoon te zeggen 'nope, jullie zijn hier niet, geen trailer' vind ik écht een enorme kutstreek. Ik snap dat je exclusiviteit wilt voor de bezoekers, en dat de stream op zwart gaat. En ik vind het prima dat de mensen daar de eer hebben het als eerste te zien. Maar gooi het daarna gewoon online. Van mijn part een dag later. Maar dit soort streken werken niet meer in een wereld vol smartphones. Mensen nemen het áltijd op en gooien het áltijd online. En is dat de kwaliteit die je wilt tonen aan de buitenwereld?
Ik word er niet warm of koud van 
Het is ook in vergelijking met de teasers/trailers van TFA ook niet zo'n beste.
Meh.
Meh.
Smiling as the shit comes down...
Vond het wel een leuke trailer.
Die BB-8 is ook tof
Die BB-8 is ook tof
Leuke trailer, vette battles
Er wordt niet heel veel informatie vrijgegeven en vraagt naar meer 
Hoort The Last Jedi niet in een nieuw topic?
Hoort The Last Jedi niet in een nieuw topic?
Het is ook een teaser he. Daarbij had The Force Awakens zijn nostalgiefactor mee. Na 30 jaar een vervolg op Star Wars, dat is bijna niet te toppen. Maar ik vond 'm wel vetScrooLoose schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:14:
Ik word er niet warm of koud van
Meh.
Verwijderd
Ik vond 't een goeie teaser. Kan niet wachten om Mark Hamill on screen te zien.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2017 19:41 ]
Okay.. Hold on to your butts. Trailer analyse incoming!

We openen de trailer met een shot van Rey die, op Ahch-To, buiten adem op haar knieën valt. Achter haar zien we een grot in de rotsen. Heeft Rey hier een zelfde soort ervaring ondergaan als Luke in de grot op Dagobah? Of heeft ze alleen een uitputtende activiteit achter de rug? Hoe dan ook draagt ze dezelfde kleding als ze aan het einde van The Force Awakens draagt, dus dit zal wel niet lang na haar aankomst op Ahch-To gebeuren.

Vervolgens krijgen we een prachtig shot van de zon die achter een van de eilanden op Ahch-To verdwijnt.

We horen Luke Rey instrueren om rustig adem te halen. Gedurende deze instructies zien we nog wat rustige beelden van Ahch-To en vervolgens zien we Rey geconcentreerd voor het onstuimige water staan.

Hier zien we Rey in kleermakerszit op de grond zitten terwijl ze met de Force een grote hoeveelheid steentjes laat zweven. Of ze dit bewust of onbewust doet is nog afwachten. Het ziet er echter veelbelovend uit voor onze jonge heldin.

Luke vraagt Rey wat ze ziet, vervolgens zien we een shot van General Leia die een sterrenkaart bestudeerd in een Resistance basis of schip. Terwijl we dit shot zien horen we Rey “Light” antwoorden.

Gedurende het volgende shot horen we Rey “Darkness” antwoorden. En gepaard met dit antwoord gaan beelden van de helm van Kylo Ren. Deze is echter in slechtere staat dan die van zijn grootvader. De helm ligt in stukken op de grond, omringd door glas/transparisteel scherven. Zijn dit de resultaten van een gevecht, of een van de bekende woedeuitbarsting van Ben?

Vervolgens krijgen we een shot van en aantal oude boeken die op een plank lijken te staan die omringd is door boomwortels. Is dit de boom die we op Ahch-To hebben zien staan? Gebruikt Luke hem als boekenkast?

Hierna zien we, hoogstwaarschijnlijk, een stukje van een van deze boeken. We zien het logo van de Jedi Order terwijl Rey “and balance” antwoord.

En dan zien we een shot waar menig fan al heel lang op wacht. Rey die op de rotsen van Luke’s eiland aan het trainen is met haar Lightsaber, terwijl Luke van een afstandje toekijkt. Ondertussen horen we in de voice over Luke “It’s so much bigger” zeggen.

Na de “This Christmas” card zwelt de muziek op en krijgen we wat meer actie shots, zoals deze schepen die over een grote open vlakte richting een klein legertje (AT-AT?) Walkers vliegen.

Deze nieuwe schepen laten een grote rode wolk achter die fel afsteekt tegen de kale en grauwe omgeving.

Op dit punt lijkt Finn nog onder medische behandeling te staan, hij lijkt in een Medisch apparaat te liggen. Ik kan niet alle tekst die op het scherm weerspiegeld staat lezen, maar de tweede regel laat ons in ieder geval weten dat Finn in stabiele toestand verkeerd.

Hier zien we Poe en BB-8 door de gangen van een schip rennen dat blijkbaar aangevallen wordt.

Dit shot lijkt het vorige te volgen, hier zien we de hangar van een schip beschoten worden met een grote explosie als gevolg. De X-Wing van Poe lijkt het moeilijk te krijgen, net als Poe en BB-8. Links en rechts op de voorgrond zien we twee A-Wings staan!

Hier hebben we weer een scene waarin de Millennium Falcon het in de atmosfeer van een planeet opneemt tegen First Order TIE Fighters. De explosie aan het begin van het shot is een TIE die ontploft. Zou Rey ook deze keer weer in de cockpit zitten?

Hier zien we Rey met haar Lightsaber in haar hand rennen. Waar en waar naartoe of vandaan is niet op te maken.

Nog iets waar we al tijden op wachten, een glimps van het gezicht van Ben. Zijn gezicht lijkt redelijk goed geheeld, hoewel hij nog een erg goed zichtbaar litteken overgehouden heeft aan zijn laatste confrontatie met Rey. Ook bevestigt dit shot dat hij hetzelfde Lightsaber gebruikt als in The Force Awakens.

Hier zien we wat lijkt op dezelfde scene als die Rey in haar visioen zag in The Force Awakens. Eerder zagen we Luke naast R2 zitten en zijn hand op het hoofd van de droid leggen terwijl er allemaal embers van een groot vuur om ze heen dwarrelde. Hier zien we een grote ravage en een gebouw in brand staan. Was dit een Jedi Tempel, of de academy van Luke?

Hier zien we Captain Phasma met een groep Stormtroopers door een andere brandende ravage lopen. Deze omgeving ziet er veel moderner uit en lijkt meer op een schip. Is dit de hangar waar eerder de X-Wing van Poe leek te sneuvelen?

En Star Wars is natuurlijk niet Star Wars zonder ruimtegevechten, en die gaan we ook hier natuurlijk weer zien. In dit shot zien ween een groep Starhawks richting First Order schepen vliegen terwijl toesnellende X-Wings de aankomende TIE Fighters neerhalen.

En hier zien we een shot van Luke in de opening van een grot op Ahch-To terwijl hij in de voice over de woorden spreekt die bij ons allen zullen blijven hangen “It’s time for the Jedi to end”. The Last Jedi, Luke wil een einde aan de order en filosofie maken. Wil hij er helemaal mee stoppen, of wil hij iets heel nieuws neerzetten, met andere regels en doelen?

We openen de trailer met een shot van Rey die, op Ahch-To, buiten adem op haar knieën valt. Achter haar zien we een grot in de rotsen. Heeft Rey hier een zelfde soort ervaring ondergaan als Luke in de grot op Dagobah? Of heeft ze alleen een uitputtende activiteit achter de rug? Hoe dan ook draagt ze dezelfde kleding als ze aan het einde van The Force Awakens draagt, dus dit zal wel niet lang na haar aankomst op Ahch-To gebeuren.

Vervolgens krijgen we een prachtig shot van de zon die achter een van de eilanden op Ahch-To verdwijnt.

We horen Luke Rey instrueren om rustig adem te halen. Gedurende deze instructies zien we nog wat rustige beelden van Ahch-To en vervolgens zien we Rey geconcentreerd voor het onstuimige water staan.

Hier zien we Rey in kleermakerszit op de grond zitten terwijl ze met de Force een grote hoeveelheid steentjes laat zweven. Of ze dit bewust of onbewust doet is nog afwachten. Het ziet er echter veelbelovend uit voor onze jonge heldin.

Luke vraagt Rey wat ze ziet, vervolgens zien we een shot van General Leia die een sterrenkaart bestudeerd in een Resistance basis of schip. Terwijl we dit shot zien horen we Rey “Light” antwoorden.

Gedurende het volgende shot horen we Rey “Darkness” antwoorden. En gepaard met dit antwoord gaan beelden van de helm van Kylo Ren. Deze is echter in slechtere staat dan die van zijn grootvader. De helm ligt in stukken op de grond, omringd door glas/transparisteel scherven. Zijn dit de resultaten van een gevecht, of een van de bekende woedeuitbarsting van Ben?

Vervolgens krijgen we een shot van en aantal oude boeken die op een plank lijken te staan die omringd is door boomwortels. Is dit de boom die we op Ahch-To hebben zien staan? Gebruikt Luke hem als boekenkast?

Hierna zien we, hoogstwaarschijnlijk, een stukje van een van deze boeken. We zien het logo van de Jedi Order terwijl Rey “and balance” antwoord.

En dan zien we een shot waar menig fan al heel lang op wacht. Rey die op de rotsen van Luke’s eiland aan het trainen is met haar Lightsaber, terwijl Luke van een afstandje toekijkt. Ondertussen horen we in de voice over Luke “It’s so much bigger” zeggen.

Na de “This Christmas” card zwelt de muziek op en krijgen we wat meer actie shots, zoals deze schepen die over een grote open vlakte richting een klein legertje (AT-AT?) Walkers vliegen.

Deze nieuwe schepen laten een grote rode wolk achter die fel afsteekt tegen de kale en grauwe omgeving.

Op dit punt lijkt Finn nog onder medische behandeling te staan, hij lijkt in een Medisch apparaat te liggen. Ik kan niet alle tekst die op het scherm weerspiegeld staat lezen, maar de tweede regel laat ons in ieder geval weten dat Finn in stabiele toestand verkeerd.

Hier zien we Poe en BB-8 door de gangen van een schip rennen dat blijkbaar aangevallen wordt.

Dit shot lijkt het vorige te volgen, hier zien we de hangar van een schip beschoten worden met een grote explosie als gevolg. De X-Wing van Poe lijkt het moeilijk te krijgen, net als Poe en BB-8. Links en rechts op de voorgrond zien we twee A-Wings staan!

Hier hebben we weer een scene waarin de Millennium Falcon het in de atmosfeer van een planeet opneemt tegen First Order TIE Fighters. De explosie aan het begin van het shot is een TIE die ontploft. Zou Rey ook deze keer weer in de cockpit zitten?

Hier zien we Rey met haar Lightsaber in haar hand rennen. Waar en waar naartoe of vandaan is niet op te maken.

Nog iets waar we al tijden op wachten, een glimps van het gezicht van Ben. Zijn gezicht lijkt redelijk goed geheeld, hoewel hij nog een erg goed zichtbaar litteken overgehouden heeft aan zijn laatste confrontatie met Rey. Ook bevestigt dit shot dat hij hetzelfde Lightsaber gebruikt als in The Force Awakens.

Hier zien we wat lijkt op dezelfde scene als die Rey in haar visioen zag in The Force Awakens. Eerder zagen we Luke naast R2 zitten en zijn hand op het hoofd van de droid leggen terwijl er allemaal embers van een groot vuur om ze heen dwarrelde. Hier zien we een grote ravage en een gebouw in brand staan. Was dit een Jedi Tempel, of de academy van Luke?

Hier zien we Captain Phasma met een groep Stormtroopers door een andere brandende ravage lopen. Deze omgeving ziet er veel moderner uit en lijkt meer op een schip. Is dit de hangar waar eerder de X-Wing van Poe leek te sneuvelen?

En Star Wars is natuurlijk niet Star Wars zonder ruimtegevechten, en die gaan we ook hier natuurlijk weer zien. In dit shot zien ween een groep Starhawks richting First Order schepen vliegen terwijl toesnellende X-Wings de aankomende TIE Fighters neerhalen.

En hier zien we een shot van Luke in de opening van een grot op Ahch-To terwijl hij in de voice over de woorden spreekt die bij ons allen zullen blijven hangen “It’s time for the Jedi to end”. The Last Jedi, Luke wil een einde aan de order en filosofie maken. Wil hij er helemaal mee stoppen, of wil hij iets heel nieuws neerzetten, met andere regels en doelen?
Humankind… be both.
Wait a minute? Waar was Chewbacca in deze trailer?
EDIT: Spike_wolf held! Bedankt voor het delen
Wat nog wel tof is, is dat je Leia hier op de achtergrond hoort zeggen: "Help me Obi Wan".Spike_wolf schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:46:
En hier Obi wan: "seduced by the dark side''.Gedurende het volgende shot horen we Rey “Darkness” antwoorden. En gepaard met dit antwoord gaan beelden van de helm van Kylo Ren. Deze is echter in slechtere staat dan die van zijn grootvader. De helm ligt in stukken op de grond, omringd door glas/transparisteel scherven. Zijn dit de resultaten van een gevecht, of een van de bekende woedeuitbarsting van Ben?
[ Voor 120% gewijzigd door raiders op 14-04-2017 19:59 ]
De geruchten gaan ook alweer dat rey een kenobi is...raiders schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:52:
Wait a minute? Waar was Chewbacca in deze trailer?
[...]
Wat nog wel tof is, is dat je Leia hier op de achtergrond hoort zeggen: "Help me Obi Wan".
[...]
En hier Obi wan: "seduced by the dark side''.
Nog steeds bedoel je. And it makes even more sense now. Want "light... darkness, the balance". Luke die zeker weet dat het ophoudt met de Jedi. Dus terug naar de Je'diah order, waar ze geloofde dat je een balans tusse de dark en light side hebt. En focussen op 1 is gevaarlijk. De Skywalkers zijn grillig als de pest zwabberen heen en weer tussen dark en light. Kenobi is een behoorlijk uncorrupted Jedi. Stabiel en in balans. En misschien,als Rey een Kenobi is, heeft ze het in zich om dark en light te controleren. Luke de laatste Jedi en Rey een nieuwe Je'daii.Sbakker1982 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 20:25:
[...]
De geruchten gaan ook alweer dat rey een kenobi is...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Vette teaser, en geweldige poster, direct besteld

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ontzettend gave beelden, wat is t een geweldige franchise om op zo'n groot iMax scherm te gaan bekijken.. die space battles in combinatie met gevechten op planeten en dat schitterende 'space opera' verhaal wat alles bij elkaar knoopt.. enorme fan van star wars.
Ik dacht dat die 'schepen' die over de woestijn vliegen en rode wolken achterlaten misschien wel podracers zouden zijn? Kan t mis hebben hoor maar zou t wel tof vinden dat ze ook een beetje een knipoog geven naar die tweede triologie en die niet compleet proberen te vergeten
Ik dacht dat die 'schepen' die over de woestijn vliegen en rode wolken achterlaten misschien wel podracers zouden zijn? Kan t mis hebben hoor maar zou t wel tof vinden dat ze ook een beetje een knipoog geven naar die tweede triologie en die niet compleet proberen te vergeten
Do more
Het zal mij niet verbazen, als die zinnen die Mark Hamill uitspreekt in deze teaser, niet in de uiteindelijke film zitten, want dat gebeurde ook al met de TFA trailer.
Volgens mij hoorde ik Mark zeggen, vlak voor de teaser werd uitgezonden, speciaal deze zinnen te hebben ingesproken, ook net als bij TFA.
Volgens mij hoorde ik Mark zeggen, vlak voor de teaser werd uitgezonden, speciaal deze zinnen te hebben ingesproken, ook net als bij TFA.
[ Voor 30% gewijzigd door Glamdring op 14-04-2017 21:59 ]
Kunnen we al kaartjes reserveren?

Hmm, wat moeten ze dan verzinnen voor Episode IX?raiders schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:05:
Inderdaad dus het einde van de jedi, light / dark side en meer de gray kant op
Trailer gezien en vond het een beetje een 'let down'. Trailer deed zich, naar mijn idee, groter voor dan hij was. Anyhow, een groot 'Meh!' gevoel en dat vind ik wel jammer.
Op Nu staat een foto met Harrison Ford, Mark Hamill en George Lucas: http://media.nu.nl/m/tstxsdxa2fbu_wd1280.jpg.
Die heb ik dan gemist in de Orlando-stream - heb er een uur naar gekeken, voornamelijk het deel van Warwick Davis: YouTube: Star Wars Celebration Orlando 2017 Live Stream – Day 2 | The S...
Of was die foto op Nu eerder genomen?
Lijkt enkele dagen oud te zijn: YouTube: 40 Years of Star Wars Panel Full - Star Wars Celebration 2017 Orlando.
Die heb ik dan gemist in de Orlando-stream - heb er een uur naar gekeken, voornamelijk het deel van Warwick Davis: YouTube: Star Wars Celebration Orlando 2017 Live Stream – Day 2 | The S...
Of was die foto op Nu eerder genomen?
Lijkt enkele dagen oud te zijn: YouTube: 40 Years of Star Wars Panel Full - Star Wars Celebration 2017 Orlando.
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Als 9 echt het einde is misschien weer terug naar een echte balans in het universum. Rey zal misschien in ep 8 nog tussen light en dark zweven.XWB schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:10:
[...]
Hmm, wat moeten ze dan verzinnen voor Episode IX?
Heel veel speculatie. Maar als Obi Wan en Yoda een appearance maken... WHUT!!!!
Oh ja ik begreep dat de stem die zegt dat het ophoudt met de Jedi die van Benicio del Torro zou zijn.
Deze zoek je. Was de eerste dag om 17:00 uur.bverstee schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:04:
Op Nu staat een foto met Harrison Ford, Mark Hamill en George Lucas: http://media.nu.nl/m/tstxsdxa2fbu_wd1280.jpg.
https://youtu.be/dTqmkkw22vs
Je linkt er zelf ook al naar zie ik nu. Helemaal aan het einde komt Harrison op.
[ Voor 10% gewijzigd door Major_ton op 15-04-2017 08:33 ]
Ik kan toch niet de enige zijn die het overduidelijk Luke's stem vindtOMX2000 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:34:
[...]
Als 9 echt het einde is misschien weer terug naar een echte balans in het universum. Rey zal misschien in ep 8 nog tussen light en dark zweven.
Heel veel speculatie. Maar als Obi Wan en Yoda een appearance maken... WHUT!!!!
Oh ja ik begreep dat de stem die zegt dat het ophoudt met de Jedi die van Benicio del Torro zou zijn.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Ik weet het serieus niet. De Star Wars trailers zetten je wel vaker op het verkeerde been. Worden nog 8 lange maanden. PffffBlackEyedAngel schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 10:54:
[...]
Ik kan toch niet de enige zijn die het overduidelijk Luke's stem vindt
Precies, we kennen allemaal deze scene nog wel:

39
@Fietsbel Is dat shot uit Rogue One niet veranderd in post of tijdens reshoots?
Helaas nietFietsbel schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:05:
[afbeelding]
Bedoel je de laatste zin, "it's time for the Jedi to end"? Je kan goed zien dat het gewoon Luke is die dat zegt als je naar zijn baard kijkt in dat shot.OMX2000 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:34:
[...]
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Of Vader die voor dat rode scherm staat. De helft van de Rogue One trailers zat niet ik de film xDFietsbel schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:05:
[afbeelding]

Zat net een brake down te kijken, waar men de optie opgooide dat je links op die rots een (force ghost) Yoda gehurkt ziet meekijken.
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 15-04-2017 20:03 ]
Het is denk ik meer de geestelijke dwang om overal maar gezichten of personen in te willen herkennen.PWM schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:02:
[afbeelding]
Zat net een brake down te kijken, waar men de optie opgooide dat je links op die rots een (force ghost) Yoda gehurkt ziet meekijken.
PWM schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:02:
[afbeelding]

Tja, je zou er iets in kunnen zien, maar het lijkt me gewoon deel van de rotsformatie. We hebben uit tig foto's van die locatie al gezien dat er erg bizarre rotsformaties/stapels te vinden zijn.
En waarom zou een Force Ghost ineens schaduw vangen en net zo zwart ogen als de rest van de omgeving? Dat is totaal het tegenovergestelde van hoe we ze tot nu toe gezien hebben.
Het lijkt me heeeeel sterk.
Humankind… be both.
Ik zou het maar vreemd vinden dat Yoda groter zou zijn dan Rye.PWM schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:02:
[afbeelding]
Bovenop die rots héLe Enfant! schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:45:
[...]
Ik zou het maar vreemd vinden dat Yoda groter zou zijn dan Rye.
Potverdomme, ik blijf ermee zitten, waar komt dat deuntje van 0:47 toch meer in voor?
Dat fluitje? Dat is Rey's ThemeNieuwevolger schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:50:
Potverdomme, ik blijf ermee zitten, waar komt dat deuntje van 0:47 toch meer in voor?
Die hoor je vooral duidelijk wanneer ze die Star Destroyer aan het doorzoeken is en van die duin afglijdt naar haar Speeder toe.
Humankind… be both.
Om nog even terug te komen op het idee dat Yoda op die rotsen zou zitten, dit is diezelfde pilaar vanuit een andere hoek:

Lucasfilm mensen hebben inmiddels ook gezegd dat het gewoon een bestaande rots is.

Lucasfilm mensen hebben inmiddels ook gezegd dat het gewoon een bestaande rots is.
Humankind… be both.
Het leek mij ook zeer waarschijnlijk. Want die Force Ghost hadden een heel andere verschijning.
Maar de verhalen die we van te voren kregen blijken toch waar. Ze gaan terug naar de tijd dat de Jedi en Sith nog niet bestonden. Neem Rebels, met de Dai-Bendu... ''The one in the middle''.
Aan de ene kant vind ik het wel leuk. Geen Jedi-order meer. De gemeenschap vertrouwt ze misschien niet eens meer na alle propaganda van de Empire. Het merendeel ziet ze als Mythe. Zoals Rey al zei in TFA. Kom maar op December....
Maar de verhalen die we van te voren kregen blijken toch waar. Ze gaan terug naar de tijd dat de Jedi en Sith nog niet bestonden. Neem Rebels, met de Dai-Bendu... ''The one in the middle''.
Aan de ene kant vind ik het wel leuk. Geen Jedi-order meer. De gemeenschap vertrouwt ze misschien niet eens meer na alle propaganda van de Empire. Het merendeel ziet ze als Mythe. Zoals Rey al zei in TFA. Kom maar op December....
En wat als er nou selectief geknipt is, en dat er eigenlijk "it is time for the jedi, to end the new order" gezegd wordt, of iets compleet anders
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Naast dat het, aan de uitspraak te horen, gewoon klinkt alsof de zin eindigt op "to end", ook het volgende:Chiron schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:27:
En wat als er nou selectief geknipt is, en dat er eigenlijk "it is time for the jedi, to end the new order" gezegd wordt, of iets compleet anders
Glamdring schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 21:52:
Het zal mij niet verbazen, als die zinnen die Mark Hamill uitspreekt in deze teaser, niet in de uiteindelijke film zitten, want dat gebeurde ook al met de TFA trailer.
Het doet me ook wel wat terugdenken aan iets wat in deel 1 t/m 3 gezegd werd over Anakin. Anakin zou namelijk volgens de profetie degene zijn die de balans in de force zou terugbrengen. Nu wordt er door Rey weer gesproken over die balans.
Wat die balans nou precies in moet houden is me nooit duidelijk geworden.
[ Voor 13% gewijzigd door yorroy op 18-04-2017 12:43 ]
Volgens mij zat het ongeveer zo:yorroy schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:40:
Het doet me ook wel wat terugdenken aan iets wat in deel 1 t/m 3 gezegd werd over Anakin. Anakin zou namelijk volgens de profetie degene zijn die de balans in de force zou terugbrengen. Nu wordt er door Rey weer gesproken over die balans.
Light (Jedi) en Dark (Sith) moeten in balans zijn.
Ten tijden van Anakin waren er 2 Sith (want; rule of 2) en heul veul Jedi; de Balans was dus ver te zoeken.
En toen hielp Anakin met z'n killing spree mee om het weer een beetje in balans te brengen, zoals de van "the chosen one" verwacht werd.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Volgens mij is die uitspraak niet helemaal correct.yorroy schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:40:
Anakin zou namelijk volgens de profetie degene zijn die de balans in de force zou terugbrengen.
De prophecy voorspelde dat iemand de Force in balans zou brengen. Qui-Gon Jinn was ervan overtuigd dat dit Anakin zou zijn, maar zeker weten doe je niet.
Mensen vergeten wel altijd dat de Jedi en de Sith lang niet het enige zijn dat gebruik maakt van de Force en hier invloed op hebben.
De Jedi en Sith zijn simpelweg twee religies, toevallig op die twee delen gefocussed, maar naast die twee groepen zijn er nog veeeeeeeeeel meer wezens die zich (onbewust) met de force bezighouden.
Kennen we Rogue One nog? Baze en Chirrut waren Guardians of the Whills... de Whills houden zich ook met de Force bezig, maar hebben verder niets met de Jedi te maken.
Bendu uit Rebels is ook een mooi voorbeeld, een wezen dat zich met de Force bezig houdt, maar de Jedi en Sith interesseren hem niets, de Light en Dark Sides ook niet, hij doet en gebruikt wat hij wil.
Ahsoka is ook een krachtige Force User, gebruikt alleen de Light Side maar is geen Jedi meer. (Nee, ook geen Grey Jedi, dat bestaat niet. Je bent een Jedi of niet).
De balans in de Force hoeft helemaal niets met de Sith of Jedi te maken te hebben. Iedereen heeft een connectie met de Force, mensen, aliens, planten, complete planeten, zelfs objecten hebben een afdruk in de Force.
Dat het verhaal zich tot nu toe voornamelijk op Jedi en Sith gefocussed heeft wil niet zeggen dat het daarbij blijft en dat dat alles is.
De Jedi en Sith zijn simpelweg twee religies, toevallig op die twee delen gefocussed, maar naast die twee groepen zijn er nog veeeeeeeeeel meer wezens die zich (onbewust) met de force bezighouden.
Kennen we Rogue One nog? Baze en Chirrut waren Guardians of the Whills... de Whills houden zich ook met de Force bezig, maar hebben verder niets met de Jedi te maken.
Bendu uit Rebels is ook een mooi voorbeeld, een wezen dat zich met de Force bezig houdt, maar de Jedi en Sith interesseren hem niets, de Light en Dark Sides ook niet, hij doet en gebruikt wat hij wil.
Ahsoka is ook een krachtige Force User, gebruikt alleen de Light Side maar is geen Jedi meer. (Nee, ook geen Grey Jedi, dat bestaat niet. Je bent een Jedi of niet).
De balans in de Force hoeft helemaal niets met de Sith of Jedi te maken te hebben. Iedereen heeft een connectie met de Force, mensen, aliens, planten, complete planeten, zelfs objecten hebben een afdruk in de Force.
Dat het verhaal zich tot nu toe voornamelijk op Jedi en Sith gefocussed heeft wil niet zeggen dat het daarbij blijft en dat dat alles is.
Humankind… be both.
Haha +1.Nnoitra schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:15:
[...]
Volgens mij zat het ongeveer zo:
Light (Jedi) en Dark (Sith) moeten in balans zijn.
Ten tijden van Anakin waren er 2 Sith (want; rule of 2) en heul veul Jedi; de Balans was dus ver te zoeken.
En toen hielp Anakin met z'n killing spree mee om het weer een beetje in balans te brengen, zoals de van "the chosen one" verwacht werd.
Maar dit is vast niet hoe Qui-Gon het bedoeld had
Maar wat werd er met die balans bedoeld dan?Spike_wolf schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 13:31:
[ Voor 33% gewijzigd door yorroy op 18-04-2017 14:14 ]
De prophecy heeft het over balans in de Force. Niet balans tussen de Sith en de Jedi, maar de Force in zijn algemeen. Wat wordt er precies mee bedoeld? Geen idee.
Dat is letterlijk alles dat we weten, we weten niet eens hoe de prophecy verwoordt is, en zelfs Yoda geeft toe dat de prophecy verkeerd geïnterpreteerd kan zijn. Er is amper informatie over vrijgegeven, dus er is niemand die daar antwoord op kan geven. We kunnen enkel speculeren en afwachten."You refer to the prophecy of the one who will bring balance to the Force. You believe it's this…boy?"
―Mace Windu
Maar ik blijf er bij dat we geen enkele aanwijzing hebben dat de Jedi of Sith specifiek met die balans te maken hebben.
Wat betreft Luke's quote "The Jedi have to end". Sure, de Jedi waren de laatste decennia of eeuwen gewoonweg verkeerd bezig, daar was Qui Gon zich al van bewust, en zelfs Dooku had dat door, hoewel hij weer de verkeerde kant op doorsloeg. Zoals de Jedi bezig waren was niet goed, te extreem en zelfingenomen. Dat Luke een andere kant op wil lijkt me logisch, helemaal als hij de afgelopen decennia alles bestudeerd heeft dat met Force Users te maken heeft.
Grote kans dat hij door heeft dat het anders moet, dat weet hij waarschijnlijk al langer, misschien dat Ben de doorslag voor hem gaf, maar dat we zien dat hij Rey traint wil al zeggen dat hij wel een idee heeft hoe ze verder moeten, dat hij daar het woord "Jedi" misschien niet aan vast wil knopen kan, hoe hij het wel wil noemen, als hij het al een naam wil geven is afwachten.
Je'daii? Ik denk het niet. Jedi-Bendu? Dat al helemaal niet, de aanwezigheid van Bendu (en Ashla in het Ahsoka boek) maakt het gebruik van die naam al min of meer onmogelijk.
Humankind… be both.
Het Vanity Fair artikel staat online, met een berg nieuwe fotos van Annie Leibovitz:

Rey en Luke

Rey

Rey en Chewie

Leia, BB-8, Poe, Finn en Rose

Casino gasten (en Neil Scanlan
)

Casino gasten

Anthony Daniels en de Droid Builders

Homage aan een klassieke Empire Strikes Back Behind the Scenes Foto

Billy Lourd en Carrie

Mark en Carrie

Laura Dern! als Vice Admiral Amilyn Holdo

Benicio Del Toro als DJ

Kylo

Hux, Kylo en Phasma

Rey en Luke

Rey

Rey en Chewie

Leia, BB-8, Poe, Finn en Rose

Casino gasten (en Neil Scanlan

Casino gasten

Anthony Daniels en de Droid Builders

Homage aan een klassieke Empire Strikes Back Behind the Scenes Foto

Billy Lourd en Carrie

Mark en Carrie

Laura Dern! als Vice Admiral Amilyn Holdo

Benicio Del Toro als DJ

Kylo

Hux, Kylo en Phasma
Humankind… be both.
Phasma, speelt zij ook niet in Game Of Thrones? Ze komt zo bekend voor.
Ja dus
http://www.imdb.com/name/nm3729225/?ref_=tt_cl_t13
Ja dus
Wat een vreemd stel foto's, zwaar door de Photoshop filters heen gehaald, vooral die Casino foto.. wat meer een schilderij setting lijkt.
Dus die rol van Laura Dern zit ook bij de "resistance" aka Rebel Alliance ?
Dus die rol van Laura Dern zit ook bij de "resistance" aka Rebel Alliance ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wel leuk dat ze een paar foto's delen, maar ik hoop dat ze binnenkort wat meer behind the scenes of een nieuwe teaser delen. Over een maandje komt er meer informatie over Battlefront ll wellicht dat ze dan ook wat meer over deze characters bekend maken.
Eerlijk gezegd ben ik best wel benieuwd naar de rol van General Hux in The Last Jedi. In de films hebben we nooit echt het nut van een generaal of commandant gezien van The Empire. Het lijkt me wel tof om wat meer de leiding van een leger te zien.
Ik weet niet helemaal wat ik van de rol van Benicio Del Toro moet vonden (oke nog niks over bekend... xD) maar in mijn gedachten had ik iets van de Knights of Ren verwacht. Terwijl ik nu een beetje moet denken aan een bounty hunter met het karakter van Han Solo xD
Eerlijk gezegd ben ik best wel benieuwd naar de rol van General Hux in The Last Jedi. In de films hebben we nooit echt het nut van een generaal of commandant gezien van The Empire. Het lijkt me wel tof om wat meer de leiding van een leger te zien.
Ik weet niet helemaal wat ik van de rol van Benicio Del Toro moet vonden (oke nog niks over bekend... xD) maar in mijn gedachten had ik iets van de Knights of Ren verwacht. Terwijl ik nu een beetje moet denken aan een bounty hunter met het karakter van Han Solo xD
Vanity Fair publiceert vandaag elk uur een The Last Jedi artikel tot dusver hebben we er 4 gehad. Er komt niet heel veel boeiends uit naar voren maar ik zal voor het gemak de links hieronder neergooien.
http://www.vanityfair.com...r-shoot-behind-the-scenes
http://www.vanityfair.com...-lightsaber-the-last-jedi
http://www.vanityfair.com...-wars-the-last-jedi-title
http://www.vanityfair.com...ark-hamill-star-wars-nerd
http://www.vanityfair.com...er-kylo-ren-the-last-jedi
http://www.vanityfair.com...e-last-jedi-and-whats-not
http://www.vanityfair.com...n-the-future-of-star-wars
http://www.vanityfair.com...tar-wars-40th-anniversary
http://www.vanityfair.com...r-shoot-behind-the-scenes
http://www.vanityfair.com...-lightsaber-the-last-jedi
http://www.vanityfair.com...-wars-the-last-jedi-title
http://www.vanityfair.com...ark-hamill-star-wars-nerd
http://www.vanityfair.com...er-kylo-ren-the-last-jedi
http://www.vanityfair.com...e-last-jedi-and-whats-not
http://www.vanityfair.com...n-the-future-of-star-wars
http://www.vanityfair.com...tar-wars-40th-anniversary
[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 25-05-2017 19:23 ]
Humankind… be both.
Wordt het niet tijd voor wat nieuwe info Disney ??
Langzaam gaan we richting December. Ik zit helaas wel met de Premiere in Thailand.
Dus kan hem pas 3 dagen later zien.

Langzaam gaan we richting December. Ik zit helaas wel met de Premiere in Thailand.
Dus kan hem pas 3 dagen later zien.

Er is wel nieuws over de Han Solo spinoff
http://www.nu.nl/film/478...n-off-han-solo-stapt.html
Maar inderdaad, rondom Episode 8 wordt het tijd voor een nieuwe trailer!
15 juli is de D23 expo. Ik had er zelf nog nooit over gehoord maar blijkbaar is het een Disney Expo waar ook EA aanwezig is met Star Wars Battlefront 2. Hopelijk komen ze dan ook met een nieuwe trailer 
Leuk artikel trouwens van Nu.nl: "Gareth Williams zat op de regisseursstoel van Star Wars: Rogue One. Volgens mij bedoelen ze Gareth Edwards
Ik vrees het ergste met de Han Solo spin film... Het schijnt dat de film ook nog maar 3 weken filmtijd had. Misschien wordt de film nu ook wel uitgesteld.s0kkie schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:35:
Er is wel nieuws over de Han Solo spinoff![]()
Leuk artikel trouwens van Nu.nl: "Gareth Williams zat op de regisseursstoel van Star Wars: Rogue One. Volgens mij bedoelen ze Gareth Edwards
Geen zorgen, ook met andere regisseurs wordt het doel van deze film (vele miljoenen winst voor Disney) wel gehaald.raiders schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:25:
Ik vrees het ergste met de Han Solo spin film... Het schijnt dat de film ook nog maar 3 weken filmtijd had. Misschien wordt de film nu ook wel uitgesteld.
Deze film hoeft niet gemaakt te worden. Dit gaat het personage Han Solo alleen maar beschadigen, zoals de prequels Darth Vader tot een zeurend watje hebben gemaakt. Maak gewoon lekker een film in het Star Wars universum, die niet primair over de bekende personages gaat. Dat ze er zijdelings in betrokken worden door middel van cameo's voor fanservice en de verkoop te stimuleren kan ik begrijpen, maar deze film kan alleen maar teleurstellen.
En Ron Howard is de nieuwe regisseur voor de Han Solo spinnoff, toch wel een grote naam
http://www.empireonline.c...-han-solo-star-wars-spin/
http://www.empireonline.c...-han-solo-star-wars-spin/
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Grappige theorie over wie Rey misschien is:
YouTube: Why Does Rey Have Obi-Wan's Lightsaber?? Star Wars Explained
Waarom heeft Rey Daar Obi-Wan's Prequel Lightsaber? Bug in de Alpha van de gameDubrillion schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:39:
Grappige theorie over wie Rey misschien is:
Is diezelfde dag nog door Dice bevestigd dat de verkeerde afbeelding daar weergegeven wordt.
Als je de animatie van Rey ernaast bekijkt zie je ook dat ze daar haar Graflex vast heeft.
Move along, nothing to see here...
Betekend wel dat we hoogst waarschijnlijk dus ook een AotC of RotS Obi gaan zien in de game
[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 22-06-2017 20:43 ]
Humankind… be both.