[PC] The War Z

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 17:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kan je die zin even Google Translaten voor de rest Haas_nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
apNia schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:48:
Kan je die zin even Google Translaten voor de rest Haas_nl?
Ik moest hem ook 10x lezen, maar er ontbreekt slechts een puntje:
"Zo bedoel je. [ik] vind de soap rond War-Z echt mooi vooral omdat ze alles doen wat iedereen beetje verwacht van een schurk als deze."

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52
Heb er €15,- voor betaald en het was het 200% waard. Oke, de devs doen beetje vreemd, willen meeliften (geef ze eens ongelijk), maar wat betreft de game zit het prima in elkaar.

Er zijn veel mensen gefrustreerd lijkt het en de reden is mij erg onduidelijk... Wat is de reden? De meeste klagers hebben het spel niet gespeeld en zijn gewoon 'tegen' War-Z heb ik het idee. Een soort XBOX (DayZ)vs Playstation (WarZ) discussie waarbij WarZ wordt afgekraakt, omdat het een Rip-off is, zonder dat mensen ervaring ermee hebben.

En dan leest iemand dit verhaal hierboven en denkt dan 'Nee!! Want de makers zijn slecht, oneerlijke geldboeven!!,' liegen, stelen geld en geven het niet terug, tuig van de eerste plank, wolven!'. Oke, punt duidelijk, zullen we weer gaan gamen? Daar is dit forum toch voor, of wordt GoT nu een soort discussieplatform waar we niet het spel bespreken, maar de makers en of ze wel eerlijk hun geld verdienen...

Zelf vind ik het slimme ontwikkelaars die hun kans grepen om geld te verdienen met een al bedacht concept. Dit maakt ze even slecht als de Jumbo die concurreert tegen de Albert Heijn of de Hema tegen de Zeeman waar ook allerlei truukjes voor worden bedacht als de soms slecht samengestelde boodschappenlijstjes 'Dit bent u kwijt bij de Albert Heijn'. Door concurrentie zullen de producten uiteindelijk beter worden, en War-Z steekt beter in elkaar dan Day-Z op dit moment (mijn mening). Misschien zal Day-Z hier weer overheen gaan, lijkt me leuk, blijft het lekker in ontwikkeling toch?

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
@preddie: je hebt deels gelijk, hoewel ik niet snap waarom je de devs beschermt. Maar de haat tegen de gamer zelf snap ik niet. Naast het feit dat mensen de game een "1/10 - would not bang" rating geven, maar DayZ wel de hemel in prijzen, terwijl de verschillen niet groot zijn. En zoals je zegt, het is een beetje een bandwagon inmiddels, met sites als warzscam.tumblr.com. Hoewel je de game niet helemaal los kan zien van de reputatie van de devs, als je het probeert is dit gewoon DayZ.

Ook treurig dat ook Eurogamer nu meedoet met het gebash door een review uit te brengen.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

Eurogamer klaagt zelfs dat het 's nachts donker is. Anyway, slechte PR is ook PR. Ik denk dat het wel netjes loopt met de game, ze komen er wel bovenop. Uiteindelijk draait het om het spelplezier en dat had IEDEREEN die de beta speelde voordat de game op Steam kwam wél. Die soap die ontstaan is na Steam is een opeenstapeling van fouten, ik denk dat alle producers goed hebben opgelet en lessen hebben geleerd.

Overigens wil ik er wel op wijzen dat ze reageren op de community. Ik ken vele studios die niets laten horen in deze situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Stewie! schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:18:
Eurogamer klaagt zelfs dat het 's nachts donker is.
De Eurogamer review lijkt dan ook meer een signaal naar de dev. Een beetje vreemd voor een review site tho' :S
Overigens wil ik er wel op wijzen dat ze reageren op de community. Ik ken vele studios die niets laten horen in deze situaties.
De meeste rage kwam door de manier van reageren denk ik. Maar ik heb er ook enigszins vertrouwen in na hun laatste reactie. Nu nog even een update of 2, 3 en we hebben weer genoeg vertrouwen hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt ;) En mooie connectivity voor spelers :P

[ Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 04-01-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Tja de connection problemen van de afgelopen dagen kunnen de Devs niet heel veel aan doen, het was een DDOS attack.

Ze hebben een aantal servers geswitched, dit duurde even voordat de dns servers waren geupdate. Er was een workaround beschikbaar om de hosts file aan te passen. Gezien veel mensen niet weten wat de hosts file doet, of dit terug weten te zetten naar originele staat zijn er nog veel gamers die het spel niet kunnen spelen.

Klein beetje eigen schuld dikke bult om een .bat file aan te klikken zonder dat je weet welke regels erin staan. Servers werken weer prima, behalve voor de mensen die de oude servers nog in de hosts file hebben staan.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Zijn er al tweakers gebanned?
Starting today January 4, 2013 ALL bans are permanent
Our current anti-hack has proven to be extremely reliable and has been catching many hackers. Over time it will improve on it's effectiveness and will continually catch more and more hackers. Starting today January 4, 2013 ALL bans are permanent!
http://forums.thewarz.com...13-ALL-bans-are-permanent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb net zoals elke ander normale gamer een schijt hekel aan hackers en ze mogen van mij allemaal heel hard doodvallen als ze het doen op een normale server. Echter het is wel van belang dat er een goede support desk komt voor mensen van wie hun account gehacked (of gespoofd) is en daarmee gecheat wordt e.d. Anders wordt je wel erg hard genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier dit dit nog speelt, evt in teamverband, speel meest van de tijd alleen vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:55:
Iemand hier dit dit nog speelt, evt in teamverband, speel meest van de tijd alleen vandaar.
Ik speel dit spel ook nog dagelijks. Ik wil wel een keer teamen, alleen als je 18+ bent. Ik kan slecht tegen piep stemmetjes op teamspeak :P

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Als er nog PVE spelers zijn die een private server zoeken stuur me even een DM

we hebben een 50spelers server ter beschikking puur voor pve spelers, PVP is ten strengste verboden :)

we zouden graag een kleine donatie in de vorm van gc of wapens wat je kan missen 1x in de maand om de server online te houden, momenteel spelen er rond de 15spelers elke dag...

Nogmaals puur PVE server geen PVP....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Laatst online: 10-09 16:03
oostland33 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:05:
Als er nog PVE spelers zijn die een private server zoeken stuur me even een DM

we hebben een 50spelers server ter beschikking puur voor pve spelers, PVP is ten strengste verboden :)

we zouden graag een kleine donatie in de vorm van gc of wapens wat je kan missen 1x in de maand om de server online te houden, momenteel spelen er rond de 15spelers elke dag...

Nogmaals puur PVE server geen PVP....
Check je inbox!
;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo :)

ik had ff een vraagje of er misschien nog mensen waren die dit spel spelen, ik ben op zoek naar wat mensen om samen mee war z (infestation survivor) mee te spelen.

mocht je dit spel nog spelen, en / of in teresse hebben om met iemand anders het spel te spelen hoor ik graag een reactie of een pm !!!

groetjesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:28
Toevallig weer opnieuw geinstalleerd, wil graag PvE spelen. Kan ik bij iemand meedoen/lfiten? :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Pagina: 1 2 3 4 Laatste