Ter land, ter zee en in de kroeg
Zeker, ik heb me net kapot gelachen om een speler die OOOOLEKKER heet
De livestream geeft wel een mooi beeld van WarZ!
Ook maar de stream voor nu uitgezet, plezier is er nu wel uit nadat alle deaths van de avond van hem afkomen.

[ Voor 44% gewijzigd door Izamito op 06-11-2012 21:16 ]
"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."
Liep in de buurt van White stone mountain, zag ik ineens een kerel met een m4, ik hield hem scherp in de gaten met mijn verrekijker.
Hij liep om mij heen paar meter verder. Ik ben hem achterna gegaan en hij liep recht op wat zombies af. Ging op een busje staan en bleef even stil staan. Ik zag mijn kans en schoot een aantal keer met mijn b92 en hij sprong snel van het busje af. Blijkbaar werd hij gedood Door de zombies die bij het busje stonden
Ik de omgeving goed scannen op andere spelers, gelukkig niemand te bekennen! Mijn hart ging tekeer, snel zijn spullen opgepakt en naar de safe zone toe gelopen. Had ook nog een stanag c round clip gevonden!
Wat een spannende avond!
Is het een beetje goed te spelen en is er (dit zal vast een domme vraag zijn) een mac versie?
Bedankt voor de livestream, zou je me kunnen pmen als je gaat streamen @Izamito? :):)
Gegroet!
Ja en Nee. Op het moment is hij nog in een alpha/beta fase. Dit houd in dat er nog van alles mist en nog kan veranderen. Momenteel is het in mijn ogen meer een Online Survivor Death Match Kill On Sight. (ik weet het, ik doe het zelf ookAls ik dit zo lees is dit dus de ultieme zombie survival game in een online jasje?
Ja, dat is het het doel. Overleven.Zoeken naar eten, drinken, wapens en overal is gevaar?
Helaas zijn de zombies nog niet zo beangstigend, je mept ze zo neer met een hamer
Ja! Zeer zeker, het is een makkelijke besturing, iedereen kan dit spel spelen in principe. De combat is ook heerlijk in gebruik vind ik, lekker op los meppen en het schieten gaat gewoon goed.Is het een beetje goed te spelen?
Nee. Pc only helaas, wellicht draait hij goed op een Viritual Machine, maar dit lijkt mij niet echt ideaal.Is er een mac versie?
[ Voor 6% gewijzigd door Noctonix op 07-11-2012 07:57 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Gman op 07-11-2012 08:55 ]
Dankjewel voor je heldere uitlegNoctonix schreef op woensdag 07 november 2012 @ 07:55:
[...]
Ja en Nee. Op het moment is hij nog in een alpha/beta fase. Dit houd in dat er nog van alles mist en nog kan veranderen. Momenteel is het in mijn ogen meer een Online Survivor Death Match Kill On Sight. (ik weet het, ik doe het zelf ook)
[...]
Ja, dat is het het doel. Overleven.
Helaas zijn de zombies nog niet zo beangstigend, je mept ze zo neer met een hamer
[...]
Ja! Zeer zeker, het is een makkelijke besturing, iedereen kan dit spel spelen in principe. De combat is ook heerlijk in gebruik vind ik, lekker op los meppen en het schieten gaat gewoon goed.
[...]
Nee. Pc only helaas, wellicht draait hij goed op een Viritual Machine, maar dit lijkt mij niet echt ideaal.
Ik denk dat ik het gewoon aanschaf. Ook met minecraft gedaan en daar leuke herinneringen aan. Ik ga binnenkort mijn macbook dual-booten dus dan komt het wel weer.
Hopelijk voegen ze wel voertuigen en een soort questsysteem. Word wel heel saai als je alleen kan rondlopen, looten en wat mensen kan killen zoals degene hierboven al zegt.
Gegroet!
@Gman: Je beoordeelt het spel nu op 2 rondes met karakters, waar je al in een groep liep waarmee je samenwerkte (of je moet daarna nog een potje gedaan hebben). Dan raken mensen snel geintimideerd en worden ze agressief ja.
Alleen heb ik wel al een aantal keer inmiddels gehad dat ik WEL prima kon samenwerken met anderen.
En het is nog beta. Wat ze eigenlijk moeten doen is dat de beloning voor samenwerken en mensen afmaken gelijk is. Momenteel is de beloning voor samenwerken niet heel groot, en voor mensen afmaken heel groot (afhankelijk van poppetje). Maja, beta is nog beta. Dus nog niet het eindproduct.
Dat is wel een goed punt, een soort van licht voordeeltje aan de goodguy uithangen.Izamito schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:48:
@Decennia: Tuurlijk ^^ Blij om te horen dat je je vermaakte.
@Gman: Je beoordeelt het spel nu op 2 rondes met karakters, waar je al in een groep liep waarmee je samenwerkte (of je moet daarna nog een potje gedaan hebben). Dan raken mensen snel geintimideerd en worden ze agressief ja.
Alleen heb ik wel al een aantal keer inmiddels gehad dat ik WEL prima kon samenwerken met anderen.
En het is nog beta. Wat ze eigenlijk moeten doen is dat de beloning voor samenwerken en mensen afmaken gelijk is. Momenteel is de beloning voor samenwerken niet heel groot, en voor mensen afmaken heel groot (afhankelijk van poppetje). Maja, beta is nog beta. Dus nog niet het eindproduct.
Geen probleemDecennia schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:47:
[...]
Dankjewel voor je heldere uitleg
Ik denk dat ik het gewoon aanschaf. Ook met minecraft gedaan en daar leuke herinneringen aan. Ik ga binnenkort mijn macbook dual-booten dus dan komt het wel weer.
Hopelijk voegen ze wel voertuigen en een soort questsysteem. Word wel heel saai als je alleen kan rondlopen, looten en wat mensen kan killen zoals degene hierboven al zegt.
Voertuigen komen er ook in als het goed is (zie screenshot op de homepage van WarZ) en op het Forum had ik iets gelezen over een skill tree? Dus wellicht kun je kleine opdrachten verwachten idd! lijkt me ook wat leuker en voegt zeker iets toe aan het spel!
Dat hele eind lopen lijkt me dus vreselijk. Even snel een autopakken, racen naar de safezone of airfield om wat vrienden te meeten.Noctonix schreef op woensdag 07 november 2012 @ 11:30:
[...]
Geen probleem![]()
Voertuigen komen er ook in als het goed is (zie screenshot op de homepage van WarZ) en op het Forum had ik iets gelezen over een skill tree? Dus wellicht kun je kleine opdrachten verwachten idd! lijkt me ook wat leuker en voegt zeker iets toe aan het spel!
Hopelijk komen er party's en clans. Zou wel heel tof zijn als je een bende kan oprichten en dus je eigen hide-out kan maken wat een safezone voor jezelf is.
Word het spel vaak geupdate? Vanmiddag maar een dualboot erop knallen, I want to play
Gegroet!
Clans/groepen, check. Komt nog.Decennia schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:23:
[...]
Dat hele eind lopen lijkt me dus vreselijk. Even snel een autopakken, racen naar de safezone of airfield om wat vrienden te meeten.
Hopelijk komen er party's en clans. Zou wel heel tof zijn als je een bende kan oprichten en dus je eigen hide-out kan maken wat een safezone voor jezelf is.
Word het spel vaak geupdate? Vanmiddag maar een dualboot erop knallen, I want to play
Ik ga stoppen met mijn ideeen hier neerzetten. Alles komt er toch al in.
Als iemand een key over heeft zou diegene mij willen sponsoren.

Gegroet!
Jup, als het goed is komt er meestal om de 2-3 dagen een update geloof ik.
Helaas heb ik geen key omdat ik de goedkope (survivor) variant heb gekocht.
[ Voor 14% gewijzigd door Noctonix op 07-11-2012 13:42 ]
Verwijderd
Izamito schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:36:
Ik, Gman en 4 anderen spelen momenteel allemaal samenAls je nog niet weet of het wat voor je is kom maar even langs. http://nl.twitch.tv/izamito
Vanwege overweldigend succes en vermaak voor ons, hebben we de 'hoogtepunten' van onze games samen met de streamende medetweaker even in een filmpje gegoten. The WarZ kost $30, maar de reactie op de laatste kill is echt priceless. Enjoyd33n schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:21:
Zeker, ik heb me net kapot gelachen om een speler die OOOOLEKKER heet![]()
De livestream geeft wel een mooi beeld van WarZ!
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 19:03 ]
Wel lache, maar hoe komt het dat ze je telkens niet zagen? Lijkt alsof ze vanuit het niets werden neergeknald...Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:54:
[...]
[...]
[...]
Vanwege overweldigend succes en vermaak voor ons, hebben we de 'hoogtepunten' van onze games samen met de streamende medetweaker even in een filmpje gegoten. The WarZ kost $30, maar de reactie op de laatste kill is echt priceless. Enjoy![]()
[video]
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Gewoon goed nadenken, wat de heren niet deden. Goed luisteren naar de stream waar ze zeiden waar ze naartoe gingen, hinderlaag bedenken en soms even een paar minuutjes wachten. Daarna smullenPreddie schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:26:
[...]
Wel lache, maar hoe komt het dat ze je telkens niet zagen? Lijkt alsof ze vanuit het niets werden neergeknald...
Verwijderd
Haha inderdaad, maar das goed om te weten voor de volgende keer: Gwn iets over de server name heen zettenVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:02:
Oren en ogen goed openhouden. Totdat op een gegeven moment het videoscherm over de servername lag, was het simpelweg zoeken. Maar je merkte, we waren hongerig, dus des te groter was de euforie als we jullie in de namenlijst zagen staan!
Verwijderd
Dat hadden jullie al op een gegeven moment. Vanaf dat moment was het goed luisteren, kijken, en gewoon zoeken. Het wil niet zeggen dat het dan niet lukt om jullie te vindenThijsD schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:03:
[...]
Haha inderdaad, maar das goed om te weten voor de volgende keer: Gwn iets over de server name heen zetten
Leuk compilatie filmpje goos! Dat rage! Keihard gelachen hier XD
Past self: U so silly!
[ Voor 28% gewijzigd door Izamito op 07-11-2012 23:11 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door BioHazard op 07-11-2012 23:33 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Koozza op 08-11-2012 00:29 ]
Klopt, ik vond 20 euro meer dan zatThijsD schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:29:
De meeste mensen kopen gewoon de 20 euro versie omdat die toch niet veel meer geeft dan de duurdere versies(En daar zitten geen keys bij)
Hierbij mijn bijdrage, dit is onze vaste groep op WarZ!
Kon helaas geen beter muziekje bedenken om eronder te plakken
[YouTube: http://youtu.be/TpbdaDRVGfE]
Verwijderd
Mannetje komt omhoog, en dan alledrie missenNoctonix schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:55:
[...]
Klopt, ik vond 20 euro meer dan zat![]()
Hierbij mijn bijdrage, dit is onze vaste groep op WarZ!
Kon helaas geen beter muziekje bedenken om eronder te plakken
[video]

We waren ook maar aan het kloten op dat moment, was tegen het einde van de avondVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:09:
[...]
Mannetje komt omhoog, en dan alledrie missenNext time, laat één van de snipers flanken, heeft meer zin dan de vuurpelotonstrategie waarmee jullie hier werken
Er moet vervoer in het spel komen, desnoods een fiets waar je je al wat sneller mee kunt verplaatsen. Ik wacht nog even met aanschaffen van dit spel.
Ter land, ter zee en in de kroeg
- Ik heb het spel in het begin (bij het updaten) iets van 5 keer opnieuw op moeten starten omdat ik een of andere foutmelding kreeg. Maar uiteindelijk toch gelukt.
- Ik kon gister avond niet via de server browser een server joinen, kreeg altijd de melding dat de server vol zat (terwijl er soms maar 10 mensen in zaten).
- Vervolgens ben ik via quick join (ofzo) in een server gekomen, en heb (dit op 3 verschillende servers) wellicht een kwartier kunnen spelen voordat het spel me er weer uitgooid naar het start scherm. Vervolgens join ik weer, en sta ik heeel ergens anders, met horde zombies om me heen
Al met al een niet erg geslaagde avond, maar we proberen het vanavond weer. En ik weet dat het spel nog in Alpha / Beta fase is, dus ik neem het spel niks kwalijk
Over het spel zelf.
De tijd die ik heb kunnen spelen vond ik awesome, heerlijke gameplay en lekker "simpel". Ik ben nog niet zover gekomen dat ik ook een vuurwapen heb gehad. Ik heb nog wel een honkbalknuppel gevonden.
Nu nog even wat medespelers zien te vinden, alleen spelen is even leuk maar daarna niet meer. Helaas krijg ik niemand zo ver om ook het spel aan te schaffen.. :\
[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 09-11-2012 10:52 ]
I'm an Ironman!
De servers waren gister avond een beetje instabiel. Ik werd er ook elke keer uit gegooidMadstorm schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:50:
Gister de verleiding niet kunnen weerstaan, en heb ik het spel ook gekocht. Eerste een paar puntjes.
- Ik heb het spel in het begin (bij het updaten) iets van 5 keer opnieuw op moeten starten omdat ik een of andere foutmelding kreeg. Maar uiteindelijk toch gelukt.
- Ik kon gister avond niet via de server browser een server joinen, kreeg altijd de melding dat de server vol zat (terwijl er soms maar 10 mensen in zaten).
- Vervolgens ben ik via quick join (ofzo) in een server gekomen, en heb (dit op 3 verschillende servers) wellicht een kwartier kunnen spelen voordat het spel me er weer uitgooid naar het start scherm. Vervolgens join ik weer, en sta ik heeel ergens anders, met horde zombies om me heen
Al met al een niet erg geslaagde avond, maar we proberen het vanavond weer. En ik weet dat het spel nog in Alpha / Beta fase is, dus ik neem het spel niks kwalijk![]()
Over het spel zelf.
De tijd die ik heb kunnen spelen vond ik awesome, heerlijke gameplay en lekker "simpel". Ik ben nog niet zover gekomen dat ik ook een vuurwapen heb gehad. Ik heb nog wel een honkbalknuppel gevonden.
Nu nog even wat medespelers zien te vinden, alleen spelen is even leuk maar daarna niet meer. Helaas krijg ik niemand zo ver om ook het spel aan te schaffen.. :\

Verder niet veel spannends mee gemaakt, was niet druk op de servers, wel een m16, SIG SAUR en mossberg geloot/gejat
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 20:40 ]
Lol, nou niet op de game gebaseerd hoor. Maar op n boekVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:39:
Er komt ook een film gebaseerd op WarZ, LOL.
[video]
Btw, wat ik n onwijs cool boek (guide) vind is DEZE (absolute aanrader als je zombiefreak bent)
Ik dacht in eerste instantie ook al van.. huh? komt er nu al een film van The WarzJediUberknaft schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:01:
[...]
Lol, nou niet op de game gebaseerd hoor. Maar op n boek![]()
Btw, wat ik n onwijs cool boek (guide) vind is DEZE (absolute aanrader als je zombiefreak bent)

Maar ik ga die zeker kijken, ben echt een zombie liefhebber!
Net een groep van 4 gespot, wij waren ook met 4 man maar redelijk outgunned, had alleen een Jericho met 11 kogels en de rest had ook niet echt veel kogels meer.
Op eens komen ze onze kant op, wij snel een plan bedacht dat we ze gaan ambushen.
Dus ik tussen een rots en steen gaan liggen, en daar kwam nummer 1, toen de tweede, de 3e en gevolgd door de 4e, ik wachtte even en schoot de achterste dood, toen de 3e en werd toen neergeschoten door de eerste twee.
Maatje had de eerste maar werd gekilled door de 2e. toen waren ze alle 4 dood.. wat denk je? komen er nog 2 uit het niets aanlopen, BAM laatste maatje dood..
Helaas van die laatste twee, totaal niet gezien terwijl we de omgeving goed hadden afgescanned..
Vond het goed uitgevoerd. Helaas niet goed afgelopen!
Maar was wel weer een spannend avondje!
Mocht iemand interesse hebben om het spel tegen een laag prijsje te kopen, geef ff een DM.
De 3 guest passes zijn vergeven, maar heb nog wel de 15$ ingame currence.
Het gaat om de Pioneer variant met 1 maand stronghold hosting
Kost op dit moment 31 euro, mag nu weg voor 25 euro. Mocht mijn bericht niet gewenst zijn, dan gewoon verwijderen!
bl44t
Waarom kan het jou niet bekoren als ik vragen mag?YaaD schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:13:
Vandaag The Warz geprobeerd en ondanks de meeste verhalen kan het mij helaas niet bekoren.
Mocht iemand interesse hebben om het spel tegen een laag prijsje te kopen, geef ff een DM.
De 3 guest passes zijn vergeven, maar heb nog wel de 15$ ingame currence.
Het gaat om de Pioneer variant met 1 maand stronghold hosting
Kost op dit moment 31 euro, mag nu weg voor 25 euro. Mocht mijn bericht niet gewenst zijn, dan gewoon verwijderen!
De key staat op jouw email adres, en zover ik weet kan dit niet worden gewijzigd. dus de gene die jouw key overkoopt moet met jouw email en wachtwoord inloggen.. Lijkt mij niet zo handig.
Nou het komt waarschijnlijk ook toen ik begon, het 's nachts was en ik dus al geen hand voor ogen zag.. Toen ik een zombie tegenkwam begon ik te meppen, maar kreeg hem niet snel genoeg dood en stierf helaas al vrij snel.Noctonix schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:52:
[...]
Waarom kan het jou niet bekoren als ik vragen mag?
De key staat op jouw email adres, en zover ik weet kan dit niet worden gewijzigd. dus de gene die jouw key overkoopt moet met jouw email en wachtwoord inloggen.. Lijkt mij niet zo handig.
Daarnaast had ik verwacht dat we met zijn allen een gemeenschappelijk doel hadden en te overleven, ik kom een andere survivor tegen en hij schiet me dood... Ik heb alleen een flashlight en geen kwaad in de zin?
ik maak dan ook op geen enkele wijze een kans.
Daarnaast heb je inderdaad gelijk over het account, maar als iemand daar geen problemen mee heeft zou ie het account kunnen overnemen:)
Ik ga het vanavond nog een keer proberen, hopelijk overdag om te kijken of mijn ervaring dan anders is
bl44t
Helaas heeft iedere beginnende speler weinig kans. Mensen zijn gewoon niet te vertrouwen, en ik doe dat al enige tijd niet meer.YaaD schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:11:
[...]
Nou het komt waarschijnlijk ook toen ik begon, het 's nachts was en ik dus al geen hand voor ogen zag.. Toen ik een zombie tegenkwam begon ik te meppen, maar kreeg hem niet snel genoeg dood en stierf helaas al vrij snel.
Daarnaast had ik verwacht dat we met zijn allen een gemeenschappelijk doel hadden en te overleven, ik kom een andere survivor tegen en hij schiet me dood... Ik heb alleen een flashlight en geen kwaad in de zin?
ik maak dan ook op geen enkele wijze een kans.
Daarnaast heb je inderdaad gelijk over het account, maar als iemand daar geen problemen mee heeft zou ie het account kunnen overnemen:)
Ik ga het vanavond nog een keer proberen, hopelijk overdag om te kijken of mijn ervaring dan anders is
Als je weer gaat spelen, loop met een boog om Clearview, Smallville heen. Daar loopt altijd veel meer volk rond dan andere delen.
Probeer wat kleine dorpjes op te zoeken. Stop af en toe om je omgeving te scannen, want als jij iemand ziet die jou nog niet ziet, zit jij in het voordeel
Pak dingen op die je nodig hebt en ga snel weer verder, als je te lang blijft hangen op dezelfde plek ben je een makkelijk doelwit.
Gebruik ook je Thirdperson view (ik geloof dat dit C was) in het voordeel, kijk ermee om hoekjes, schuttingen bosjes en andere objecten die je zicht blokkeren.
Let ook goed op de Chat, meeste mensen lokken je gewoon naar een plek om je killen. Zet trouwens ook je chat op Global (met F2) anders weten mensen dat je in de buurt zit.
Het spel is nog in Alpha/Beta dus er komen nog zo veel dingen bij die wellicht de focus van pvp wegtrekken. Zo komen er strongholds, gezamenlijke bank, andere maps (de map nu is ook niet volledig open).
Ik hoop dat de tips je een beter spelplezier opleveren! Want het is zonde om door zo'n reden een speler minder te hebben
Nee klopt, die moeten nog komen, vraag me niet wanneerkipneck schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:42:
die stronghold's zijn er helemaal niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Noctonix op 13-11-2012 13:24 ]
Ja ik zie het ook niet als obstructie... Het is alleen jammer dat als ik zombies aan het bashen ben er dan een survivor komt die maakt me dan met enkele schoten dood...Noctonix schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:21:
[...]
Helaas heeft iedere beginnende speler weinig kans. Mensen zijn gewoon niet te vertrouwen, en ik doe dat al enige tijd niet meer.
Als je weer gaat spelen, loop met een boog om Clearview, Smallville heen. Daar loopt altijd veel meer volk rond dan andere delen.
Probeer wat kleine dorpjes op te zoeken. Stop af en toe om je omgeving te scannen, want als jij iemand ziet die jou nog niet ziet, zit jij in het voordeel![]()
Pak dingen op die je nodig hebt en ga snel weer verder, als je te lang blijft hangen op dezelfde plek ben je een makkelijk doelwit.
Let ook goed op de Chat, meeste mensen lokken je gewoon naar een plek om je killen. Zet trouwens ook je chat op Global (met F2) anders weten mensen dat je in de buurt zit.
Het spel is nog in Alpha/Beta dus er komen nog zo veel dingen bij die wellicht de focus van pvp wegtrekken. Zo komen er strongholds, gezamenlijke bank, andere maps (de map nu is ook niet volledig open).
Ik hoop dat de tips je een beter spelplezier opleveren! Want het is zonde om door zo'n reden een speler minder te hebben
[...]
Nee klopt, die moeten nog komen, vraag me niet wanneer
Ow, dat waren gister toevallig de dorpjes waar ik ook spawnde.. Helemaal in het noorden, dus ik kwam er automatisch langs. Is het mogelijk om je eigen spawn point te bepalen? dan kan ik makkelijker met mensen meeten en daar mee spelen!
Tot nu toe heb ik dus ook nog niks bruikbaars kunnen vinden... ik kom dan ook moeilijk langs zombies en ben dus gauw de pineut.. toch nog even oefenen
bl44t
Ik snap je puntYaaD schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:46:
[...]
Ja ik zie het ook niet als obstructie... Het is alleen jammer dat als ik zombies aan het bashen ben er dan een survivor komt die maakt me dan met enkele schoten dood...
Ow, dat waren gister toevallig de dorpjes waar ik ook spawnde.. Helemaal in het noorden, dus ik kwam er automatisch langs. Is het mogelijk om je eigen spawn point te bepalen? dan kan ik makkelijker met mensen meeten en daar mee spelen!
Tot nu toe heb ik dus ook nog niks bruikbaars kunnen vinden... ik kom dan ook moeilijk langs zombies en ben dus gauw de pineut.. toch nog even oefenen
Je kan helaas niet bepalen waar je spawned.. maar ik heb meestal mijn maten binne no-time gevonden, maar we zitten ook op TS dus weet ik zo waar ze zitten
De kunst om zombies te ontkomen is gewoon weg rennen en over hekjes springen of door huisjes lopen. Helaas gaat dit in het Bos wat moeilijker
Na jouw opbeurende woorden gister toch nog even gespeeld!Noctonix schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:38:
[...]
Ik snap je punt![]()
Je kan helaas niet bepalen waar je spawned.. maar ik heb meestal mijn maten binne no-time gevonden, maar we zitten ook op TS dus weet ik zo waar ze zitten
De kunst om zombies te ontkomen is gewoon weg rennen en over hekjes springen of door huisjes lopen. Helaas gaat dit in het Bos wat moeilijker
Ik moet zeggen, de ervaring is totaal anders dan de eerste keer dat ik speelde. Ik heb op internet het een en ander doorgelezen zodat ik wat beter voorbereid was...
Ik spawnde gister bij Tyler ranch en besloot verder omhoog te lopen. De Heli crash site zou zelfmood zijn aangezien ik nog helemaal geen wapens heb. Daar kwam ik onderweg een aantal kleine dorpjes tegen waar ik wat spul kon looten! Prio 1 was dan ook eerst voedsel en water vinden. Dat is me goed gelukt!
Onderweg kwam ik een auto tegen waar een hamer in lag dus deze ook meteen equipped! Daarnaast ook geloot dat je een lopende schietschijf bent met je flashlight aan... daarom ook maar meteen gedumpt
Eenmaal aangekomen merkte ik dat het ook erg druk was bij Crystal Lake Resort (Zeds) dus afgehaakt naar Spring Ridge Trailer Park. Daar gelukkig een stuk rustiger dus meteen wat zeds kunnen meppen en nog een hamer gevonden! Kort daarna kwam ik een mede survivor tegen die mij niet zag .. zo te zien ook een beginner want hij zwaaide ook met zijn flashlight
Al met al een totaal andere ervaring dan eerst dus ben wel 180 graden gedraaid
bl44t
Tof dat je het nog een keer hebt geprobeerd!YaaD schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:19:
[...]
Na jouw opbeurende woorden gister toch nog even gespeeld!
Ik moet zeggen, de ervaring is totaal anders dan de eerste keer dat ik speelde. Ik heb op internet het een en ander doorgelezen zodat ik wat beter voorbereid was...
Al met al een totaal andere ervaring dan eerst dus ben wel 180 graden gedraaid
Helaas gisteren niet kunnen spelen omdat het werk uitliep.. Misschien vanavond of anders morgen avond weer even spelen
[ Voor 11% gewijzigd door Noctonix op 14-11-2012 11:53 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Cheater? Ik zie veel berichten op internet dat dit nog gaande is.. Daarna nog een aantal maal gespeeld en lange tijd in Smallville geweest, waar 3 snipers op de supermarkt op het dak lagen... terwijl er nergens enige mogelijkheid is om op het dak te komen? We waren dus wederom de sjaak... In totaal dus 8 uur gespeeld zonder enige voortgang... Ja het was een goeie zondag
bl44t
Cheaters kom je nog wel tegen helaas..YaaD schreef op maandag 19 november 2012 @ 12:25:
Afgelopen weekend heb ik een kleine LAN gehouden met twee vrienden om WarZ te spelen. We zouden verzamelen bij Echo's compound.. Ik spawn de laatste tijd iedere keer daar? 2 vrienden van me hadden een shottie, SAIGA AA met ieder 10 slugs en ik een handgun met 13 kogels. We liepen vervolgens naar Clearville, om vervolgens 1 survivor tegen te komen die ons alle drie in luttele seconden om zeep helpt met een hand gun? Op CQ zouden wij toch aardig in het voordeel moeten zijn aangezien een shottie stukken krachtiger is..
Cheater? Ik zie veel berichten op internet dat dit nog gaande is.. Daarna nog een aantal maal gespeeld en lange tijd in Smallville geweest, waar 3 snipers op de supermarkt op het dak lagen... terwijl er nergens enige mogelijkheid is om op het dak te komen? We waren dus wederom de sjaak... In totaal dus 8 uur gespeeld zonder enige voortgang... Ja het was een goeie zondag
Overigens zijn schotguns niet echt geweldig.. alleen als de barrel voor iemand z'n kop hangt.
Ik pak daarom als ik een shotgun en een handwapen heb, eerst mijn handwapen als een speler ver weg is
Ik kon niet vinden of er nou een 'PVP of PVE' server is, ik heb gewoon geen zin om neergeknald te worden door 1 of ander verveeld kind. Het is de bedoeling dat 'we' met zo'n 6-7 man gaan spelen, 4 uit UK, 1 uit AU, 2 uit NL. DayZ hebben we even gespeeld maar ja... Dead Island begint wat te vervelen
Zo lang er geen PVE server is zal ik denk ik niet de moeite nemen om het te kopen.
Laat maar, server huren? ben gek!
Wat ik gezien heb tot nu is het mijn geld niet waard.
[ Voor 8% gewijzigd door prutser001 op 19-11-2012 15:19 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Binnenkort eens samen spelen? Heb TS dus kunnen we ook ff communiceren dan alleen via de gameNoctonix schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:54:
[...]
Cheaters kom je nog wel tegen helaas..
Overigens zijn schotguns niet echt geweldig.. alleen als de barrel voor iemand z'n kop hangt.
Ik pak daarom als ik een shotgun en een handwapen heb, eerst mijn handwapen als een speler ver weg is
Qua gear merk ik dat ik achterloop omdat ik soms wat onvoorzichtig ben..
Misschien wat tips voor me?
bl44t
Ik zal kijken of ik tijd heb binnenkort, heb het best druk met school (afstudeer jaar).YaaD schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:28:
[...]
Binnenkort eens samen spelen? Heb TS dus kunnen we ook ff communiceren dan alleen via de game
Qua gear merk ik dat ik achterloop omdat ik soms wat onvoorzichtig ben..
Misschien wat tips voor me?
Hoe bedoel je achterop? Ik heb zelf ook een hoop dingen nog nooit gebruikt of gehad.
Een belg in ons groepje had een Military backpack (blijkbaar NOG groter dan de Alice Rugsack) een Range finder en een SCAR-H (nog nooit gezien of vastgehad)..
Ik heb zelf een of meerdere M16, AK-47M, M4-Semi, Uzi, AA12, Mossberg, Mausser & Blazer in mijn global. Maar ik ga de laatste tijd niet meer naar de safe zone aangezien aan het einde van deze maand alles toch ge-reset wordt..
Meestal als ik alleen speel ga ik naar de dorpjes boven clearview daar loopt bijna niemand en al helemaal niet op een server met minder dan 10 man dus kun je lekker doorlopen
Met een groep gaan we de wat grotere steden af, iedereen kijkt goed voor we ergens heen lopen en scanned de omgeving af. Alleen is het altijd een gekloot als er ineens iemand vlakbij/tussen ons loopt.. Dan gaat het van: Wie is dat! WIe heeft een hoedje! Hoort hij bij ons! Schiet! Nee dat ben ik!
Daarom splitsen we tegen woordig op in 2 groepen (A & B ) en spreken we af welke server we gaan (beide op andere server) zodat we niet elkaar afknallen

[ Voor 7% gewijzigd door Noctonix op 20-11-2012 11:12 ]
Met achterlopen bedoel ik dat de rest van de server al voorzien is van guns, terwijl ik nog met een hamer rondloopNoctonix schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:08:
[...]
Ik zal kijken of ik tijd heb binnenkort, heb het best druk met school (afstudeer jaar).
Hoe bedoel je achterop? Ik heb zelf ook een hoop dingen nog nooit gebruikt of gehad.
Een belg in ons groepje had een Military backpack (blijkbaar NOG groter dan de Alice Rugsack) een Range finder en een SCAR-H (nog nooit gezien of vastgehad)..
Ik heb zelf een of meerdere M16, AK-47M, M4-Semi, Uzi, AA12, Mossberg, Mausser & Blazer in mijn global. Maar ik ga de laatste tijd niet meer naar de safe zone aangezien aan het einde van deze maand alles toch ge-reset wordt..
Meestal als ik alleen speel ga ik naar de dorpjes boven clearview daar loopt bijna niemand en al helemaal niet op een server met minder dan 10 man dus kun je lekker doorlopenheb er zondag 2 mossbergs, handwapen, veel eten en drinken gevonden! En geen mens te bekennen!
Met een groep gaan we de wat grotere steden af, iedereen kijkt goed voor we ergens heen lopen en scanned de omgeving af. Alleen is het altijd een gekloot als er ineens iemand vlakbij/tussen ons loopt.. Dan gaat het van: Wie is dat! WIe heeft een hoedje! Hoort hij bij ons! Schiet! Nee dat ben ik!
Daarom splitsen we tegen woordig op in 2 groepen (A & B ) en spreken we af welke server we gaan (beide op andere server) zodat we niet elkaar afknallen
Kan me voorstellen dat je druk bent, heb gelukkig wel wat vrienden met wie ik online kan spelen!
Dan heb je zelf al een aardige collectie wapens waar je mee uit de voeten kan. Ik speel overigens pas een paar weken dus het kan goed dat ik nog geen goeie gear gevonden heb! Je bedoelt dat alles eind november wordt gereset?
BETA fase?
Toevallig snuffel ik ook het noorden af, het lijkt haast wel of het daar niet interessant is ofzo...
hahahaha wij zijn met 3 man en het gebeurt dus niet vaak dat er een extra persoon bij komt..
Zo zijn we zondag wel geraped in clearview.. Er waren een aantal man in de stad en ik lag op de uitkijk... Daar lagen dus inderdaad een aantal man op het dak en konden er dus op geen enkele wijze bij komen. Later werd ik dus doodgeknuppeld door iemand die van achter kwam... helaas
Soort trail en error is het spel, jammer dat je dan meteen je gear kwijt bent.. maar dat hoort er wel bij!
bl44t
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
+1Foxhound83 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:03:
Onlangs deze game 'ondekt'. Spreek mij enorm aan! Ik vroeg mij zo af of iemand nog guest keys over heeft.
Zo ja dan hou ik mij ook aanbevolen :-)
Gister naar Clearville geweest om te kijken of ik daar wat kon looten.. Helaas voordat ik naar binnen ging zag ik al enkele flashlights, en werd de stad overgenomen door een groep van 5 man... daar dus aan voorbij gegaan... Dus richting Shute's farm en daarna naar Camp Splinter. Dat laatste bleek een goede gok aangezien mijn mate daar een mooie armor heeft gevonden en een shotgun! al met al een vruchtbare avond, zeker ook veel bandages kunnen looten!
Zondag staat weer een LAN op de planning, dus weer ff lekker met ze drieen knallen.. Mocht iemand mee willen doen, we hebben TS dus u roept maar!
bl44t
Verwijderd
Dus als iemand nog een vertrouweling/buddy nodig heeft laat het ff weten
Check jullie DM.Lasteraar schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:40:
[...]
+1
Zo ja dan hou ik mij ook aanbevolen :-)
Verwijderd
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
als je op de M drukt in game zie je een map. Daar staan als het goed is 3 rode cirkels, dat zijn de safe zones.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:53:
zo te lezen hebben we dus safe zones ? waar bevinden zich deze? en hoe kan men bij zijn "world inventory / storage" komen ?
In die zones kun je bij je "world inventory" ook wel GI ofwel Global Inventory genoemd.
Als het goed is komt er binnenkort een grote update uit die heel de map vrij geeft!
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Verwijderd
speelt wel een heel stuk soepeler dan DayZ maar duidelijk nog in alpha (geluid, zicht lijkt niet echt goed te werken)
zombies zijn opzich best goed uitgewerkt als je eentje tegenkomt niet echt gevaarlijk, 2 lukt ook goed 3 probleematisch en 4+ Paniek..
Zou wel graag willen dat er in de steden meer zombies zijn en dat ze ook heftiger op geluid van wapens reageren, maar dat komt er hopelijk nog.
Inventory is een verademing hoewel sommige dingen nog wel verbeterd kan worden.
Het enige waar ik me echt ziekelijk aan stoor zijn de " campers" vlak buiten de safe zones, heb nou al 4 keer gehad dat ik echt maar 2 stappen buiten de safe zone zetten voordat er plots uit het niks iemand mij neerhaalde (waarschijnlijk een hacker).
En het is er letterlijk shoot on sight.
Zodra men maar iets ziet schieten ze al in het rond.. nog erger dan in Dayz..
Dus hopelijk met de volgende update dat er ook zombie hordes echt op het geluid afrennen. mischien dat het dan beter wordt, op dit moment kan men bijna naast een zombie staan en schieten zonder dat ze worden getriggerd.
Ben ook gelijk op zoek gegaan naar een clan wat in mijn eentje ga ik het in deze map niet lang volhouden. het lijkt wel of er alleen hackerz en bandits spelen (op eentje na).
Hun website is wel mooi, maar dit soort info vind ik erg moeilijk te vinden.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Verwijderd
Het gaat mij er meer om dat ik meen gelezen te hebben dat ze straks weer naar een closed beta gaan. Dus ik vroeg mij af of dat zo is, en zo ja, of er nog een manier is om daar zeker bij te kunnen zitten. Ik ben wel bereid de wat duurdere versie te nemen, maar zou wel graag door willen blijven spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:34:
ik heb ook de goedkoopste versie maar je kan gelijk beginnen, en het is nu in alpha status dus geen probleem.
Ik vind games die nog in ontwikkeling zijn namelijk vrij tof
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Tot nu toe niet zo geweldig..
Ik krijg geen geweer of wat gevonden. En ontsnappen aan zombies werkt ook niet zo goed.. :-)
Geweren zijn schaars inderdaad. Je begint als het goed is wel met een zaklamp waar je zombies mee kan meppen. Daarnaast is het belangrijker om eten en drinken te vinden. Zonder eten ga je langzaam dood. Doorzoek ook de auto's daar vind je vrij snel een hamer of een metal bat of een gun!Lasteraar schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:56:
Hmm..
Tot nu toe niet zo geweldig..
Ik krijg geen geweer of wat gevonden. En ontsnappen aan zombies werkt ook niet zo goed.. :-)
In de buitendorpjes heb je kans om in de schuren een shotgun of beter nog een M4 of m16 te vinden!
Van t weekend weer een kleine LAN gehouden om lekker te kunnen spelen! Dit maal een vruchtbaar weekend waar ik 2!! m16's gevonden heb, en daarnaast nog een Jericho, en een b92 handgun. Ik had al 9 magazijnen dus totaal nu lekker bewapend!
Verder nu richting het zuiden getrokken langs Clearville. Daar aangekomen liep ik aan de rand van het dorp met 2 maten toen ik beschoten werd van voren.. helaas zag ik hem te laat en hij schoot mij en een maat dood. Eentje bleef leven en die kon de survivor afmaken! Eenmaal ingelogd met me andere account kon ik me spul terugpakken en mijn weg vervolgen! Daarna was het tijd om uit te loggen en een avondje film te kijken!
Mocht iemand willen meeten bij Clearville, ik heb TS dus kunnen iig communiceren
bl44t
Normal = Je gaat dood, en kunt pas over 60min weer spelen met je poppetje (van de 5).sjakie1945 schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:37:
Best wel nieuw in het spel, wat is het verschil tussen Hardcore en Normal?
Hardcore = Je gaat dood. En je poppetje verdwijnt.. dus je moet een nieuwe aanmaken.
Verwijderd
Hou je bij Normal dan je gear? Dan vind ik echt een nadeel bij dit soort spellen. Bij minecraft heb ik dat ook als ik doodga en me diamanten kwijt ben, ben ik ook echt klaar met het spelNoctonix schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:43:
[...]
Normal = Je gaat dood, en kunt pas over 60min weer spelen met je poppetje (van de 5).
Hardcore = Je gaat dood. En je poppetje verdwijnt.. dus je moet een nieuwe aanmaken.
Als je kijkt naar DayZ was het ook wat logischer, dat moest ook een soort experiment zijn deels. Het zou namelijk echt een Team Deathmatch worden zonder penalty.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:21:
[...]
Hou je bij Normal dan je gear? Dan vind ik echt een nadeel bij dit soort spellen. Bij minecraft heb ik dat ook als ik doodga en me diamanten kwijt ben, ben ik ook echt klaar met het spelIk vind de lockout penalty meer dan genoeg.
Beide mode's verlies je al je gear.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:21:
[...]
Hou je bij Normal dan je gear? Dan vind ik echt een nadeel bij dit soort spellen. Bij minecraft heb ik dat ook als ik doodga en me diamanten kwijt ben, ben ik ook echt klaar met het spelIk vind de lockout penalty meer dan genoeg.
Als je bij alles zou houden is er ook geen klap aan. Dan kill je bijvoorbeeld iemand. heb je kogels verspild en krijgt er niks voor terug.
En als je weet dat je alles toch houd ga je als een achterlijke rond lopen en knallen.. Door dat je alles kwijt kan raken maakt het spelen juist spannender, omdat je niet alles kwijt wilt raken speel je een stuk rustiger en voorzichtiger
Verwijderd
Ik ben er zelf nooit een tegengekomen... ach iedere game bevat cheaters en dus WarZ is daar geen uitzondering op. Ikzelf vermijd de drukkere servers zodat ik ze niet op zoek.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:28:
Gisteren op de WarZ forums liggen lezen. Veel geblaat over cheaters daar, zou groot probleem zijn. Iemand hier ervaring mee? Wil het spel wel proberen, maar als het spel nu al verpest is door cheaters bespaar ik me dat geld.
Ik vind het een geweldige ervaring en laat me dat door cheaters niet in de weg zitten!
Gister leek het wel alsof iedereen opeens babbels kreeg.. ik liep door een klein dorpje en werd eerst in me rug aangevallen door een bandit met een mossberg590
Ach iedereen zal wel weten dat de patch eraan komt en gaat opeens zomaar aanvallen!
lame!
bl44t
Of er veel gecheat wordt kan ik niet zeggen (heb het spel net 1 dag) maar dat het forum vol zit met zeikende kids staat vast. Pffff.... wat een zeurpietjes zeg...Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:28:
Gisteren op de WarZ forums liggen lezen. Veel geblaat over cheaters daar, zou groot probleem zijn. Iemand hier ervaring mee? Wil het spel wel proberen, maar als het spel nu al verpest is door cheaters bespaar ik me dat geld.
Als je dan dit leest:
http://forums.thewarz.com...65271-Patch-Tuesday-11-27
Heb ik meer vrees voor de community dan eventuele cheaters.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Exact dezelfde zeurders als op de DayZ fora. Mensen snappen het sandbox concept simpelweg niet. Mensen eisen mechanics. Op DayZ was het misschien nog een stukje erger, daar kreeg Rocket (de developer) ook de schuld van mensen die nu ArmA hadden gekocht voor een "piece of shit mod".ChojinZ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:44:
[...]
Of er veel gecheat wordt kan ik niet zeggen (heb het spel net 1 dag) maar dat het forum vol zit met zeikende kids staat vast. Pffff.... wat een zeurpietjes zeg...
Als je dan dit leest:
http://forums.thewarz.com...65271-Patch-Tuesday-11-27
Heb ik meer vrees voor de community dan eventuele cheaters.
Mensen
[ Voor 4% gewijzigd door LiquidT_NL op 27-11-2012 13:04 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
In de meeste gebouwen kun je inderdaad niet naar een bovenliggende verdieping. vooral in dorpjes zijn weinig gebouwen waar je naar boven kan. In de steden zul je zien dat er ook "wolkenkrabbers" zijn waar je wel omhoog kan. Lonend is het niet want ik vind nooit wat op de bovenste verdiepingChojinZ schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:29:
Gister in een stad rond gelopen en wat gebouwen uitgepluist naar gear. Wat mij opviel ( ben een newbie) is dat ik nergens in de gebouwen naar een 1e of 2e verdieping kon. Klopt dit? Zou wel jammer zijn als dit niet mogelijk is...
bl44t
Het leek mij wel handig om vanaf een hoger gelegen gebouw te campen en snipen. Vandaar de vraag. Kon me ook niet voorstellen dat dit niet was ingebouwd in de game...YaaD schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:43:
[...]
In de meeste gebouwen kun je inderdaad niet naar een bovenliggende verdieping. vooral in dorpjes zijn weinig gebouwen waar je naar boven kan. In de steden zul je zien dat er ook "wolkenkrabbers" zijn waar je wel omhoog kan. Lonend is het niet want ik vind nooit wat op de bovenste verdieping
maaruh, tx voor het antwoord. Is dat ook weer duidelijk!
Is er btw al iemand in het nieuwe gebied geweest of een clan aangemaakt? Ben erg benieuwd naar de werking ervan!
bl44t
Nou, idd! Er word gezeken over de meest onbenullige dingen. Echter, over 1 ding wordt, vind ik, terecht gezeken: Betalen voor clan optie's.YaaD schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:22:
Wat een whiners zeg op dat forum, iedereen zit te mekkeren dat iedereen gear kwijt is... leest dan niemand de patch notes ofzo? wordt toch ver van te voren aangekondigd dat je je gear zal kwijtraken..
Is er btw al iemand in het nieuwe gebied geweest of een clan aangemaakt? Ben erg benieuwd naar de werking ervan!
Sorry, maar betalen voor extra clanslots is te belachelijk voor woorden...
*gelukkig heb ik niets met clans en zal ik er geen gebruik van gaan maken.*
Nou ja, In WoW is dat toch ook zo dat je met ingame coins een clan kan beginnen? Zo belachelijk vind ik dat niet.. Verder geen maandelijkse fee.. en wat opstart geld kunnen ze goed gebruiken om de rest te financieren.ChojinZ schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:05:
[...]
Nou, idd! Er word gezeken over de meest onbenullige dingen. Echter, over 1 ding wordt, vind ik, terecht gezeken: Betalen voor clan optie's.
Sorry, maar betalen voor extra clanslots is te belachelijk voor woorden...
*gelukkig heb ik niets met clans en zal ik er geen gebruik van gaan maken.*![]()
En anders maak je toch 2 clans? solved
bl44t
Klinkt hoopvolDe ontwikkelaar van zombiegame War Z zou op willekeurige basis spelers bannen, omdat het weet dat zij toch wel een tweede keer voor het spel zullen betalen. Dit meldt een voormalige forum-mod van het spel.
De ex-mod, DevinH, steekt op een ander forum een relaas af over de misstanden binnen War Z-maker Hammerpoint. Volgens hem bant de studio niet alleen zomaar mensen, maar heeft het letterlijk de game War Inc. gekopieerd, op de artwork na. Ook zou het van plan zijn om na een half jaar de stekker uit het spel te trekken, dat wil zeggen als de inkomsten niet hoog genoeg zijn voor de medewerkers om zichzelf regelmatig loonsverhoging te geven.
In hoeverre de beschuldigingen van DevinH waar zijn, is niet bekend. Wel wist hij te verifiëren dat hij inderdaad een rol had binnen het team achter War Z, door een foto van zichzelf en een officieel War Z-filmpje te tonen waarin hij ook te zien is. DevinH besloot om de vermeende misstanden aan te kaarten nadat hij geband was door Hammerpoint, zowel op het forum als in het spel. Dit omdat zijn modaccount gehackt zou zijn, waarna er berichten op het forum zijn verwijderd.
Hackers
War Z is al sinds enige tijd in alfavorm speelbaar, voor wie het spel alvast aanschaft. Onlangs verscheen er een update voor de game, die een Clan-systeem toevoegt. Hier moet echter deels voor betaald worden, iets wat vooraf niet door ontwikkelaar Hammerpoint gecommuniceerd is. Het spel heeft bovendien te kampen met hackers. Volgens DevinH is er wel een werkend anti-hacksysteem, maar zou Hammerpoint daarmee riskeren om het grootste gedeelte van zijn spelers kwijt te raken.

This weekend we're going to retire all early purchase options - i.e. you won't be able to purchase Survivor, Pioneer or Legend packages.
There'll be new purchase options for new users, but they will not provide early players recognition status (i.e. forum badges, character unlocks, etc.).
The reason we're doing this is simple - we want to make sure that people who supported us in the beginning will always standout from the crowd. We're modifying our Leaderboards UI to include your account badge - so naturally only people who bought the Survivor, Pioneer or Legend package will have that icon displayed there. New accounts will not have special badges.
We're going to give something special to our existing players as well. On wipe we'll give you $5 to $10 (depending on your package type) worth of GC (as well as resetting the GC that came with your pioneer or legend package), and we'll unlock all characters that are available in the game at launch.
We're discussing right now other ways to reward our early players. So - more good stuff will be coming your way at wipe/release.
Stay tuned.
http://forums.thewarz.com...are-retiring-this-weekend