Besteld op 15 november in Krefeld, net de email gekregen. Ze houden hem appart tot 29 december.
voor diegene die het interessant vindt, In Nordhorn waren er meer dan 250 pre-orders geplaatst en ze hebben vandaag 70 toestellen binnen gekregen. En nu mag ik naar het andere topic
De W hier, en ik mag hem ophalen (Nordhorn).Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 20:03:
Dat lijkt me misschien wel logisch want mijn bestelling staat dan onder de C.
Zelf een telefoontje gehad van een zeer vriendelijke meneer van mediamarkt dusseldorf aan de metrostrasse. Echter nog geen e-mail van te gehad ter bevestiging. Hoelang duurde het bij jullie voordat die er was? En heeft iedereen ook daadwerkelijk een bevestigingsmail gehad?
Verwijderd
Hier is ook de Nexus binnen, heb het toestel 27 november bij MM Papenburg besteld.
Ze hadden er 8 gekregen en ik was de 1e die er een kon ophalen!
Join the club... Heb ze vandaag gebeld en volgens de medewerkers gaat het pre-order systeem volautomatisch en hebben ze geen invloed op de volgorde.... of zoiets, mijn Duits is wat roestig en hun Engels niet veel beter. Wellicht een soort "gewogen random" syteem?Danny79 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:47:
6 november pre-ordered in Duisburg... nog geen nieuws.
Ahhh.....dacht al dat ik de enige tweaker was die hem in Papenburg ging ophalenVerwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:08:
Hier is ook de Nexus binnen, heb het toestel 27 november bij MM Papenburg besteld.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Heb vandaag ook een Nexus 4 op kunnen halen bij de Mediamarkt in Nordhorn. Ik had hem nog op 13 november gepreordered.
En die van mij is ook binnen. MediaMarkt Nordhorn
Pfoe, lijkt wel alsof alle Nexusjes naar de MM zijn gegaan. Mijn Playstore order van 4 december is nog steeds niet binnen
Heb hem juist op ebay.de gekocht, 403 eurii geshipped
De 8Gb denk ik?PTiTDaV schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:37:
Heb hem juist op ebay.de gekocht, 403 eurii geshipped
Ik ga dit weekend mijn Nexus 4 ophalen. Ook mediamarkt
. Joehoe
Vanmiddag mail gekregen
. 13 november gepreorderd
[ Voor 28% gewijzigd door alwaysleft op 20-12-2012 21:54 ]
Ik word er gek van. Iedereen haalt zijn nexus 4 op en ik maar w88. Niet dat ik vroeg een pre-order had. Ik had besteld op 4 december en hij werd ontvangen door mijn duitse contact op 17 december en die heeft hem de 18e opgestuurd via DHL maar heb nog niks ontvangen. Ik twijfel of ik hem morgen krijg en anders word het volgende week denk ik
woon je vlak bij de duitse grens? had je hem midden november moeten pre orderen en je had nu prijs gehadhalilg85 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:06:
Ik word er gek van. Iedereen haalt zijn nexus 4 op en ik maar w88. Niet dat ik vroeg een pre-order had. Ik had besteld op 4 december en hij werd ontvangen door mijn duitse contact op 17 december en die heeft hem de 18e opgestuurd via DHL maar heb nog niks ontvangen. Ik twijfel of ik hem morgen krijg en anders word het volgende week denk ik
Heb eindelijk de nexus kunnen bestellen, heb hem voor 420 euro van ebay kunnen halen, trackingsnumber is al binnen dus kan niet wachten:)
Ah geweldig zeer gedetailleerd, dank u zeer!slein78 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:39:
[...]
Er rijden bussen in Nordhorn, op www.bahn.de kan je het adres van de MediaMarkt inkloppen, vanaf Hengelo kan je dan naar Bad-Bentheim met de trein, dan met bus 100B en bus 2.
Ik ga het even uitvogelen en morgen maar opweg
Heb net bevestiging gehad dat er een nexus 4 ligt te wachten op mij in de mediamarkt Nordhorn. Maar heb inmiddels na alle reviews een S3 gehaald
Degene die mij het eerst mailt kan hem gaan ophalen.
edit:
sorry hij is weg
edit:
sorry hij is weg
[ Voor 7% gewijzigd door psycoxl op 20-12-2012 22:50 ]
Hmm vind je mail nietpsycoxl schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:33:
Heb net bevestiging gehad dat er een nexus 4 ligt te wachten op mij in de mediamarkt Nordhorn. Maar heb inmiddels na alle reviews een S3 gehaald
Verwijderd
gaat da zomaar ? Moet je niet je identiteit bewijzen ? Kan me moeilijk voorstellen dat MM zomaar een gsm gaat verkopen aan een wildvreemde, ook al heb je dat mailtje afgedrukt meepsycoxl schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:33:
Verwijderd
Een vriend van mij heeft vandaag ook pre-order mail van mediamarkt gehad maar heeft die mail nu aan mij gegeven omdat hij al nieuwe gsm heeft. Is het mogelijk dat ik met diezelfde mail zaterdag een nexus kan halen of moet ik een identiteitskaart voorleggen?
Sorry man, maar ik kan je geen berichten sturen...psycoxl schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:33:
ik heb gegokt met gmail.com...hehe...bingo tnx psycoxl.psycoxl schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:33:
hehe, niet aangedachtMichel242186 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:38:
[...]
ik heb gegokt met gmail.com...hehe
Mocht er iemand zijn die hem niet wilt ophalen, dan doe ik dat graag...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Saturn Kleve heeft mij net een mail gestuurd dat ik mijn nexus kan komen ophalen besteld op 16/11/12
IK heb ook mail gehad, kan hem morgen ophalen in Kleve! Toch nog redelijk optijd he timmetyTimmety schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:50:
Saturn Kleve heeft mij net een mail gestuurd dat ik mijn nexus kan komen ophalen besteld op 16/11/12
Ja dit is een mooi kerst cadeau. Ik had al in mijn gedachte dat ik hem pas half januari zou kunnen ophalen.Toniii schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:56:
[...]
IK heb ook mail gehad, kan hem morgen ophalen in Kleve! Toch nog redelijk optijd he timmety, aanvraag datum: 21/11
Ik ga 'm morgen ook ophalen bij de MM, waar moet je je eigenlijk melden? Klantenservice of telefoon-afdeling?
Verwijderd
als ik da hier zo bezie wordt dat de komende dagen in de MM een overrompeling aan Nederlanders en Belgen
Verwijderd
Een vriend van mij heeft vandaag ook pre-order mail van mediamarkt gehad maar heeft die mail nu aan mij gegeven omdat hij al nieuwe gsm heeft. Is het mogelijk dat ik met diezelfde mail zaterdag een nexus kan halen of moet ik een identiteitskaart voorleggen?
Ik ga morgenvroeg rijden vanuit friesland sneek willen er nog mensen meerijden let me know...pm maar even..ga nu pitten.
Lijkt me geen probleem. Afhaalbewijs was bij mij voldoende. Identiteitsbewijs is niet eens naar gevraagd.Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:16:
domme vraag; kan ik bvb nu een mail zenden en er zaterdag om rijden?
Of maandag
Of maandag
Ik woon vlak bij de grens, en heb hem begin november ge preorderderd. Maar dat blijkt zeker geen garantie, heb nog niks. Geen mail, geen belletje, geen Nexusalwaysleft schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:07:
[...]
woon je vlak bij de duitse grens? had je hem midden november moeten pre orderen en je had nu prijs gehad
Huh? Kon je wel pre-orderen bij Saturn Kleve?? In Bocholt niet...Timmety schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:50:
Volgens mij moest je bij Saturn vooraf betalen en bij MM niet igv pre-order...pawek schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:37:
[...]
Huh? Kon je wel pre-orderen bij Saturn Kleve?? In Bocholt niet...
Kan je gewoon pinnen daar in de mediamarkt?....zal haast wel.
Klopt, heb via paypal een pre order besteld welke ik elk moment kon annuleren. Maar blij dat ik dat een maandje geleden heb gedaan! Morgen gelijk na het werk sjeees ik naar kleve joepie.
Andere wens ik veel succes met de bestellingen!
Andere wens ik veel succes met de bestellingen!
Bij MM Nordhorn was dat bij de telecom afdeling. Daarna mag je bij de kassa afrekenen (je kan gewoon pinnen) en daarna mag je het toestel bij de informatiebalie afhalen.Cyclonist schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:08:
Ik ga 'm morgen ook ophalen bij de MM, waar moet je je eigenlijk melden? Klantenservice of telefoon-afdeling?
Verwijderd
niemand die een nexus 4 in bestelling heeft staan en mail gehad, maar die m toch niet wilt gaan halen?
ik wil er graag eentje.
Zou je me een groot plezier meedoen.
Dichtst bij zijnde mediamarkt voor mij is Aken
grtz
ik wil er graag eentje.
grtz
Ik ga er morgen eentje halen. Heb ik die over van mijn andere mail adres krijg je mijn andere bestelling van dat andere mail adres. Dm me even om me eraan te laten herrineren, is trouwens Mediamarkt herzogenrath.Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:15:
niemand die een nexus 4 in bestelling heeft staan en mail gehad, maar die m toch niet wilt gaan halen?
ik wil er graag eentje.
grtz
Ik wil deze ook kopen mar ik zou niet weten waar ik hem juist moet bestellen?
Ik woon in België (tussen Gent & Brussel)
Iemand die me tips kan geven?
Ik kan er 2 ophalen, maar ik wil een deal sluiten. Wilt er iemand met mijn orderbevestiging een ophalen voor zichzelf en eentje voor mij! Het betreft MM Nordhorn.
EDIT: Al afgesproken
EDIT: Al afgesproken
[ Voor 19% gewijzigd door Xanderwufu op 21-12-2012 01:26 ]
Heb je DM gestuurdXanderwufu schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:55:
Ik kan er 2 ophalen, maar ik wil een deal sluiten. Wilt er iemand met mijn orderbevestiging een ophalen voor zichzelf en eentje voor mij! Het betreft MM Nordhorn.
EDIT: PM me maar bij intresse
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ah dit is wel handig om te weten. Thnx.Leona1981 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 23:48:
[...]
Bij MM Nordhorn was dat bij de telecom afdeling. Daarna mag je bij de kassa afrekenen (je kan gewoon pinnen) en daarna mag je het toestel bij de informatiebalie afhalen.
Inderdaad, er leuk.
Als er nog iemand is die er 2 besteld heeft en een ophaaldienst nodig heeft, DM me maar
Morgen kan ik naar Duitsland karren als het moet....
Als er nog iemand is die er 2 besteld heeft en een ophaaldienst nodig heeft, DM me maar
[ Voor 79% gewijzigd door duderuud op 21-12-2012 01:23 ]
idem hier; als er nog ene ergens over is..DM maar.duderuud schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:13:
Inderdaad, er leuk.
Ik ben hem dus gisteren gaan ophalen in de MM van Aken. Ik had hem op 8 nov besteld.
De man vertelde mij dat er gisteren 80 nexi waren binnengekomen, en dat er vandaag nog eens 160 gingen binnenkomen die bijna allemaal gereserveerd waren voor Belgen en Nederlanders. :-)
De man vertelde mij dat er gisteren 80 nexi waren binnengekomen, en dat er vandaag nog eens 160 gingen binnenkomen die bijna allemaal gereserveerd waren voor Belgen en Nederlanders. :-)
Zijn er hier nog meer die een telefoontje hebben gekregen van de mediamarkt dat je hem mag komen afhalen en die vervolgens geen e-mail hebben ontvangen? Zie dat iedereen het hier heeft over een afhaal e-mail die ze hebben gekregen zelfs na een telefoontje. Zijn er ook die na een telefoontje geen e-mail hebben gekregen?
Verwijderd
Aken lijkt me sowieso het dichtst, hier straks ook vanuit Gent met de treinTheCeet schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:48:
Ik wil deze ook kopen mar ik zou niet weten waar ik hem juist moet bestellen?
met een Go Pass 1 trouwens maar 8.20 euro per rit
Verwijderd
enkel telefoon gehad, geen mail (MM Aachen)MrvdB schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 07:55:
Zijn er hier nog meer die een telefoontje hebben gekregen van de mediamarkt dat je hem mag komen afhalen en die vervolgens geen e-mail hebben ontvangen? Zie dat iedereen het hier heeft over een afhaal e-mail die ze hebben gekregen zelfs na een telefoontje. Zijn er ook die na een telefoontje geen e-mail hebben gekregen?
mja je identiteit en die bestellingsmail voorleggen zal hopelijk wel genoeg zijn
ook naar Aken? Lijkt me sterk.Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:11:
[...]
Aken lijkt me sowieso het dichtst, hier straks ook vanuit Gent met de trein
met een Go Pass 1 trouwens maar 8.20 euro per rit
Dank je het leek even alsof ik de enige was. Nu morgen vol goede moed naar de MM.Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:14:
[...]
enkel telefoon gehad, geen mail (MM Aachen)
mja je identiteit en die bestellingsmail voorleggen zal hopelijk wel genoeg zijn
Je moeder smeert het brood voor je neem ik aan?Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:47:
De MediaMarkten in Duitsland zullen wel open zijn de 24e neem ik aan?
Hoe moeilijk kan het zijn om dat nou eens even zelf op te zoeken?
Verwijderd
Als dit de mentaliteit op het forum is zit ik hier duidelijk niet op mijn plaats.rudyhattem schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:29:
[...]
Je moeder smeert het brood voor je neem ik aan?
Hoe moeilijk kan het zijn om dat nou eens even zelf op te zoeken?
Inderdaad!Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:32:
[...]
Als dit de mentaliteit op het forum is zit ik hier duidelijk niet op mijn plaats.
Verwijderd
Fora zijn er voor mensen te helpen, niet om lui te worden en anderen je kleine klusjes te laten doen. Is zo'n beetje overal zo.
Verder kan ik niet wachten tot ik de mail voor de bevestiging krijg.. Besteld in Nordhorn, ben benieuwd hoe groot de batch van vandaag is, als ie komt.
Verder kan ik niet wachten tot ik de mail voor de bevestiging krijg.. Besteld in Nordhorn, ben benieuwd hoe groot de batch van vandaag is, als ie komt.
Elke keer als mijn gsm nu een reactie geeft dat ik een mail heb ontvangen, ben ik erg benieuwd wie het is. En elke keer hoop ik op de MMM (Mediamarkt mail) 
Lang geleden dat ik zo vol verwachting zit voor iets materialistisch als een gsm
Lang geleden dat ik zo vol verwachting zit voor iets materialistisch als een gsm
Ik hou me nog steeds aanbevolen mocht iemand er 1 over hebben (MM Nordhorn of Lingen)
Verwijderd
Voor mij hetzelfde, best laat gepre-ordered namelijk 
Leona1981 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:45:
Ik hou me nog steeds aanbevolen mocht iemand er 1 over hebben (MM Nordhorn of Lingen)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 09:46 ]
Als ik zo in die Google doc lijst kijk dan is de meest recente datum van degene die een mail heeft gekregen 6dec.
Maar ook heel veel daarvoor die nog geen mail/telefoon hebben gehad.
Heel apart, ik zie de logica niet.
Maar ook heel veel daarvoor die nog geen mail/telefoon hebben gehad.
Heel apart, ik zie de logica niet.
Bij de ene MM zijn meer pre-orders geplaatst dan bij de ander. Leveringen gaan per vestiging, dat verklaard het lijkt me.
Ik heb gisteren 22 filialen van MM gemaild met de vraag of het mogelijk is zonder voorbestelling een Nexus 4 te kopen, maar van de 2 reacties (Mönchengladbach en Nordhorn) die ik tot nu toe heb gekregen lijkt de kans daarop 0,0, ondanks dat ze idd veel toestellen binnen hebben gekregen (Nordhorn). Mocht ik nu voorbestellen heb ik hem zeker pas vanaf 15 januari.
Nog 20 potentiële goede berichten te gaan, uiteraard, maar voor iedereen die zich afvraagt of even over de grens wippen nuttig is: nee.
Email 3 komt net binnen en wederom een "nee niet op voorraad, geen idee wanneer wel" (Keulen-Verbund).
Nog 20 potentiële goede berichten te gaan, uiteraard, maar voor iedereen die zich afvraagt of even over de grens wippen nuttig is: nee.
Email 3 komt net binnen en wederom een "nee niet op voorraad, geen idee wanneer wel" (Keulen-Verbund).
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Net gebeld met de MM in Duisburg-Marxloh. Netjes gevraagd wanneer ik aan de beurt was, maar volgens mij worden ze op dit moment platgebeld met exact dezelfde vraag. De medewerker reageerde behoorlijk geïrriteerd in ieder geval.
Op de vraag waarom iemand die hem op 4 december besteld heeft er al wel een gekregen heeft kreeg ik als antwoord : Ich weis nicht was der Kollege gemacht hat, aber sie bekommen bericht sodra neue abgeliefert werden.
Conclusie, vroeg bestellen leidt tot niets. Belachelijk, dit valt me echt zwaar tegen.
Op de vraag waarom iemand die hem op 4 december besteld heeft er al wel een gekregen heeft kreeg ik als antwoord : Ich weis nicht was der Kollege gemacht hat, aber sie bekommen bericht sodra neue abgeliefert werden.
Conclusie, vroeg bestellen leidt tot niets. Belachelijk, dit valt me echt zwaar tegen.
Verwijderd
Niet heel gek toch? In de supermarkt sluit je ook gewoon achter aan de rij bij de kassa.Termy schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:04:
Ik heb gisteren 22 filialen van MM gemaild met de vraag of het mogelijk is zonder voorbestelling een Nexus 4 te kopen, maar van de 2 reacties (Mönchengladbach en Nordhorn) die ik tot nu toe heb gekregen lijkt de kans daarop 0,0, ondanks dat ze idd veel toestellen binnen hebben gekregen (Nordhorn). Mocht ik nu voorbestellen heb ik hem zeker pas vanaf 15 januari.
Is dat echt zo? Dan heb ik misschien nog gelukpawek schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:15:
Net gebeld met de MM in Duisburg-Marxloh. Netjes gevraagd wanneer ik aan de beurt was, maar volgens mij worden ze op dit moment platgebeld met exact dezelfde vraag. De medewerker reageerde behoorlijk geïrriteerd in ieder geval.
Gisteren MM Duisburg-Marxloh een mailtje gestuurd over N4, krijg ik net de volgende reactie van MM Duisburg-Grossenbaum:
Onderwerp: Nexus Tablets
There will be be no earlier pick-up date than January 15th. Even really early pre-orders from e.g. October won´t receive it to an earlier date than that. Anyway,
Chaos!
There will be be no earlier pick-up date than January 15th. Even really early pre-orders from e.g. October won´t receive it to an earlier date than that. Anyway,
Chaos!
Ik heb mijn toestel besteld in MM Aachen.
Kan ik dat order desnoods nog annuleren in geval dat ik er niet achter kan gaan?
Kan ik dat order desnoods nog annuleren in geval dat ik er niet achter kan gaan?
Dit is geen probleem denk ik. Misschien dit iemand anders wel jouw order wil afgaan halenTheCeet schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:13:
Dan wil ik hem wel op gaan halenTheCeet schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:13:
Gisteren E-mail van Mediamarkt Krefeld ontvangen,
twee vragen: doen ze moeilijk over identificatie? Had namelijk een verzonnen naam opgegeven bij het voorbestellen, achteraf niet zo handig vermoedelijk (wel lijkt hij gelukkig op een spelfout van mijn eigen naam)
eine ID ist nicht erforderlich. Geen probleem dus (in Krefeld)
tweede vraag: Wie wil de benzinekosten delen?
Woon in Utrecht, zou morgen kunnen proberen meerdere bestellingen op te halen, om vervolgens iets binnen NL te regelen. Stuur maar een DM bij interesse.
Opgehaald, leuk ding.
Overigens: Geen ID nodig en je moet langs de telecombalie voor de preorder prijs
twee vragen: doen ze moeilijk over identificatie? Had namelijk een verzonnen naam opgegeven bij het voorbestellen, achteraf niet zo handig vermoedelijk (wel lijkt hij gelukkig op een spelfout van mijn eigen naam)
eine ID ist nicht erforderlich. Geen probleem dus (in Krefeld)
tweede vraag: Wie wil de benzinekosten delen?
Woon in Utrecht, zou morgen kunnen proberen meerdere bestellingen op te halen, om vervolgens iets binnen NL te regelen. Stuur maar een DM bij interesse.
Opgehaald, leuk ding.
Overigens: Geen ID nodig en je moet langs de telecombalie voor de preorder prijs
[ Voor 21% gewijzigd door drdnl op 23-12-2012 13:09 ]
Alles is vrijblijvend dus je zit nergens aan vast, bovendien hebben ze alleen je email en naam.. Annuleren zou via een e-mailtje misschien kunnen maar denk dat je er menig tweakers blij mee kan maken.TheCeet schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:13:
Gisteren opgehaald in Duisburg (die op de August Platz).
Wat heb ik toch een hekel aan het concept Media Markt. Schreeuwbedrijf...
Ook bijna een uur daar gestaan om een pakketje uit de voorreservering te krijgen.
ID vroegen ze trouwens helemaal niet naar.
Had nog gevraagd voor een extra Nexus, maar alles was voorgereserveerd.
Terug naar mijn MM boycot, opheffing was slechts tijdelijk ;-)
Ook bijna een uur daar gestaan om een pakketje uit de voorreservering te krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Zjoske78 op 21-12-2012 12:25 ]
Jah, uit protest tegen Media Markt mag je van mij jouw Nexus 4 uit de (stomme) Media Markt gewoon aan mij doorverkopen!
Neenh ik hoef geen dank xD
Neenh ik hoef geen dank xD
14 november 2 besteld en 20 november 2 besteld, kreeg nu 2 afhaal mailtjes.. maar beiden met het zelfde ordernummer, die van 14
Nog steeds niets hier, half november besteld 
Jammer dat ze er zo slecht mee omgaan bij MM, valt me toch tegen.
Jammer dat ze er zo slecht mee omgaan bij MM, valt me toch tegen.
Is er al iemand die wat over de 2de levering heeft gehoord?
Als ik een gok mag doen over 10 dagen, dan vervallen de niet opgehaalde pre-orders en kunnen ze opnieuw weggegeven worden.aegis schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:43:
Verwijderd
Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaaegis schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:43:
Gisteren werd er over gesproken dat vandaag een 2e batch geleverd zou wordennodig schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:44:
[...]
Als ik een gok mag doen over 10 dagen, dan vervallen de niet opgehaalde pre-orders en kunnen ze opnieuw weggegeven worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 12:45 ]
Nexus 4 gisteren opgehaald bij MM Aachen. Wat ik wel raar vond is dat ik geen ID of mail/ordernummer door hoefde te geven alleen een naam...
Verder waren er van de reserveringen 30% gereserveerd door Hollanders en 40% door Belgen...
Verder waren er van de reserveringen 30% gereserveerd door Hollanders en 40% door Belgen...
[domme opmerking]hoeveel was dan voor de Duitsers zelf ;)[/domme opmerking]pwavg schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:50:
Nexus 4 gisteren opgehaald bij MM Aachen. Wat ik wel raar vond is dat ik geen ID of mail/ordernummer door hoefde te geven alleen een naam...
Toch weer overtroefd door de Belgen dus daar.
rm -r *
13 nov bij de mediamarkt in Nordhorn besteld, gisteren gebeld+mail ontvangen en hem net opgehaald. Wel leuk dat ik bij de eerste 10 bestellingen zat volgens het lijstje waar je werd afgevinkt, had inderdaad geen ID nodig, alleen mijn naam.
Vr Gr,
Sandra
Vr Gr,
Sandra
Kom net ook bij Nordhorn vandaan..(had reservering van tweaker gekregen tnx to psycoxl)...even naar de telefoon afdeling gelopen en in steenkolen duits uitgelegd dat ik een reservering had....verkoper haalde de telefoon en vertelde dat er 90% nederlanders op af kwamen..(id is niet nodig gaat gewoon op naam)...vervolgens moest ik betalen en de telefoon bij de informatiebalie weghalen.
koste me wel een halve tank benzine...maar heb ook nog een order staan in de UK playstore dan verkoop ik die wel door met ietsje winst....en natuurlijk mijn HTC ONE x nog even te koop zetten.
koste me wel een halve tank benzine...maar heb ook nog een order staan in de UK playstore dan verkoop ik die wel door met ietsje winst....en natuurlijk mijn HTC ONE x nog even te koop zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 21-12-2012 13:39 ]
Ik klaag ook niet (had beterVerwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:39:
[...]
Niet heel gek toch? In de supermarkt sluit je ook gewoon achter aan de rij bij de kassa.
Overigens kreeg ik van 1 MM (Rheine) dit antwoord:
"Leider bekommen Sie dieses Jahr nur mit einer Vorbestellung bis 06.12.2012 ein LG Nexus 4. Auch beim Nexus 10 verschiebt sich aufgrund technischer Probleme bei Samsung die Lieferung auf nächstes Jahr."
Is er hier iemand die hem mag ophalen en na de 6e besteld heeft?
[ Voor 20% gewijzigd door Termy op 21-12-2012 13:21 ]
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Ik volg dit forum nu al wekenlang en ik kreeg nu eindelijk bericht van MM Nordhorn dat ik de Nexus 4 af kan halen. Ik wil dit maandag gaan doen en ik ben benieuwd of er een mede Tweaker is die ook maandag zijn Nexus wilt afhalen en mij een lift wil geven vanaf Station Almelo naar Media Markt en terug?
Ik moet namelijk met het openbaar vervoer vanaf Purmerend en volgens mij kom je met een bus niet zo 1,2,3 in Nordhorn terrecht.
Ik moet namelijk met het openbaar vervoer vanaf Purmerend en volgens mij kom je met een bus niet zo 1,2,3 in Nordhorn terrecht.
Wanneer heb je hem besteld? Ben je gebeld of gemaild?Zjoske78 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:24:
Gisteren opgehaald in Duisburg (die op de August Platz).
Ik heb hem 6 november besteld, maar nog geen nieuws....
Verwijderd
Nadat ik alle reacties hier had gelezen eentje gepreordered bij MM Aachen. Dju, had het dan toch eerder moeten doen. Nou ja, niks aan te doen.
Werkt iedereen netjes het documentje van streamnl bij? Als je die sorteert op vestiging en vervolgens op datum, krijg je wel een goed beeld. Ik had juist besteld bij Neuss omdat het bij Herzogenrath en Nordhorn als zo druk zou worden. Toch niet slim 
https://docs.google.com/s...X21sWVMtWGhuM1JFNUE#gid=0
https://docs.google.com/s...X21sWVMtWGhuM1JFNUE#gid=0
Verwijderd
Net twee mailtjes binnen gekregen van Saturn, vol goede hoop heb ik deze geopend om vervolgens bedrogen uit te komen, was een antwoord op een vraag die ik ze gesteld had
Mijne staat er ook in... Ben boos op Zjoske
Pff balen voor je man!big_one schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 11:04:
Gisteren MM Duisburg-Marxloh een mailtje gestuurd over N4, krijg ik net de volgende reactie van MM Duisburg-Grossenbaum:
Chaos!
Ik kan wel uit ervaring vertellen dat het verhaal niet helemaal klopt.
Mijn collega en ik hebben hem op 5-12 in Duisburg besteld
Gisteren een mailtje. En vandaag alle 2 opgehaald. Hoefde geen id te laten zien. Alleen 2 geprinte mailtjes.
Heb het ook in het document ingevuld
Net mijn Nexus opgehaald bij de MM in Krefeld..In eerste instantie gaf het systeem een prijs aan van €479 (zo even uit mijn hoofd), maar werd natuurlijk aangepast naar de prijs tijdens bestelling.
Verwijderd
Hopelijk komt die 2de batch effectief nog binnen vandaag in Aken, blijkbaar nog niemand een mail vandaag ontvangen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.