mijn samsung galaxy nexus is verkocht dus nu hoop ik wel dat ik van iemand hier een nexus 4 kan kopen
Gisteren nog eens naar daar gebeld en daar verzekerden ze ons er van dat de tweede batch vandaag binnenkwam. Ze gingen bellen rond de middag, maar nog steeds niets gehoord.Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:40:
Hopelijk komt die 2de batch effectief nog binnen vandaag in Aken, blijkbaar nog niemand een mail vandaag ontvangen.
Vind het wel vreemd hoe de gang van zaken loopt... Mensen die na mij besteld hebben, hebben al een mailtje of telefoontje gekregen.
Verwijderd
gaat het om mensen die in dezelfde winkel als jij besteld hebben? want anders is het niet te vergelijken
Media Markt Aken. Die mensen hebben dat hier op het forum bevestigd !Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:15:
gaat het om mensen die in dezelfde winkel als jij besteld hebben? want anders is het niet te vergelijken
Zojuist 15:45 mailtje ontvangen van Saturn dat hij binnen is. Bestelling van 23-11.Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:09:
Net twee mailtjes binnen gekregen van Saturn, vol goede hoop heb ik deze geopend om vervolgens bedrogen uit te komen, was een antwoord op een vraag die ik ze gesteld had
Gvd, mediamarkt wilde er maar 1 meegeven aan oom terwijl ik er 2 had besteld en ook een bevestigingsmail voor 2 exemplaren had gekregen. Nu moet ik dus kiezen tussen zelf mijn toestel of neefje zijn toestel gunnen..
Zucht, ik heb een betere oplossing. Je geeft het toestel aan mij, zodat er geen ruzie ontstaat tussen jou en je neefjeTWeaKLeGeND schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:21:
Gvd, mediamarkt wilde er maar 1 meegeven aan oom terwijl ik er 2 had besteld en ook een bevestigingsmail voor 2 exemplaren had gekregen. Nu moet ik dus kiezen tussen zelf mijn toestel of neefje zijn toestel gunnen..
Nog steeds geen bericht gekregen van de Play store, ondanks de vroege bestelling. Gelukkig ben ik niet ontevreden met de S3, maar de drang naar de N4 begint langzaamaan ondraaglijk te worden
Tjah ik had 2x 1 moeten bestellen op verschillende namen ipv 2x op zijn naam. Maar toch wel belachelijk dat ze het niet ff netjes melden dat er maar 1 voor me klaar ligt, dan wisten ik dat voor ik een ander blij ging maken.
heb al vanaf 7 november besteld bij hoh.de en ook betaald. Nog steeds niets. Ook gebeld, nog steeds onzeker allemaal.
Voor de zekerheid 7 december ook bij mediamarkt Nordhorn besteld, daar ook nog niets van vernomen.
Hoop toch echt dat ik hem voor de kerst heb....
Voor de zekerheid 7 december ook bij mediamarkt Nordhorn besteld, daar ook nog niets van vernomen.
Hoop toch echt dat ik hem voor de kerst heb....
Vreemd hoor. Ik heb sinds 15 november voorbesteld met als afleveradres MM Oldenburg. Woensdagavond heb ik ze gemaild en ze schreven mij dat ik die van mij niet eerder dan 15 januari hoef te verwachten.
Het is dus blijkbaar afhankelijk van welke Mediamarkt als ophaaladres wordt gebruikt. Het leek zo mooi. Mijn vrouw gaat morgen met twee vriendinnen naar Oldenburg voor de kerstmarkt en dat kon ze mooi combineren met mijn bestelling.
Als ik zelf moet rijden is Nordhorn dichterbij. Scheelt zo'n 40 km enkele reis. Had ik daar besteld dan had ik hem kunnen ophalen aan de reacties van de anderen te zien.
Het is dus blijkbaar afhankelijk van welke Mediamarkt als ophaaladres wordt gebruikt. Het leek zo mooi. Mijn vrouw gaat morgen met twee vriendinnen naar Oldenburg voor de kerstmarkt en dat kon ze mooi combineren met mijn bestelling.
Als ik zelf moet rijden is Nordhorn dichterbij. Scheelt zo'n 40 km enkele reis. Had ik daar besteld dan had ik hem kunnen ophalen aan de reacties van de anderen te zien.
Verwijderd
Je hebt gelijk. Ik heb hem op 18 november besteld in Hueckelhoven (off all places). Dat was de dichtstbijzijnde MM. Maar volgens mij is dat niet zo'n Mega vestiging als in Nordhorn, Aken, Dusseldorf etc.
M.a.w. de kleinere vestigingen zijn later aan de beurt. Ik heb ook al gemaild en kreeg te horen dat het pas 15 januari wordt.
Ergens klopt er dus geen hout van met de verdeling aangezien ik en nog tig anderen veel eerder hebben besteld dan mensen die hem al geleverd hebben gekregen via Nordhorn.
M.a.w. de kleinere vestigingen zijn later aan de beurt. Ik heb ook al gemaild en kreeg te horen dat het pas 15 januari wordt.
Ergens klopt er dus geen hout van met de verdeling aangezien ik en nog tig anderen veel eerder hebben besteld dan mensen die hem al geleverd hebben gekregen via Nordhorn.
Dreasden schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:35:
Vreemd hoor. Ik heb sinds 15 november voorbesteld met als afleveradres MM Oldenburg. Woensdagavond heb ik ze gemaild en ze schreven mij dat ik die van mij niet eerder dan 15 januari hoef te verwachten.
Mijn toestel komt bij Huckelhoven vandaan ook hoor, 14 november besteld en vandaag af kunnen halen, helaas dus maar 1 in plaats van 2.
Verwijderd
Ben je gebeld of gemaild?
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:52:
Mijn toestel komt bij Huckelhoven vandaan ook hoor, 14 november besteld en vandaag af kunnen halen, helaas dus maar 1 in plaats van 2.
bij MM Nordhorn worden ze vandaag niet geleverd. volgens de verkaufsleiter zouden ze morgen geleverd worden en gaan ze mensen weer mailen.
[ Voor 47% gewijzigd door aegis op 21-12-2012 17:00 ]
Ik heb gewoon besteld, en daarna gemailed 4-5 dagen geleden met antwoord ja sorry 15 januari maar kreeg gisteravond toch een afhaal mailtje.
heb het even na gevraagd bij MM Nordhorn want had er ook 2 besteld krijg als reactie vanTWeaKLeGeND schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:52:
Verkaufsleiter schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:13
Hi Aegis,
your Order was over 2 Devices. So we will reserve 2 Devices for you. It’s not right that somebody writes on an forum that there were 2 Devices ordered an they only can pick up one.
I think those Persons make an Mistake while ordering, and the Order was only for 1 Device.
See you,
Verkaufsleiter
Mijn N4 is vandaag binnengekomen (en afgehaald
) bij de MM Buchholz (bij Hamburg), besteld op 16 november door een vriend van me die daar woont.
NB: Voor mensen die hem maandag willen gaan afhalen, houd er rekening mee dat de meeste winkels in Duitsland om 14:00 uur dicht gaan op de 24e. Even van te voren informeren naar de openingstijden dus
NB: Voor mensen die hem maandag willen gaan afhalen, houd er rekening mee dat de meeste winkels in Duitsland om 14:00 uur dicht gaan op de 24e. Even van te voren informeren naar de openingstijden dus
Morgen is ook prima. Hoop dat ik een mailtje krijg...aegis schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:56:
bij MM Nordhorn worden ze vandaag niet geleverd. volgens de verkaufsleiter zouden ze morgen geleverd worden en gaan ze mensen weer mailen.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
hier vanmiddag hem gaan oppikken in Aachen nadat ik gisteren gebeld werd
enkel identiteitskaart moeten voorleggen. Dus ik vrees een beetje dat een mail doorgeven aan iemand anders een verloren zaak is, ge moet kunnen bewijzen dat jij effectief de persoon bent die hem besteld hebt.
enkel identiteitskaart moeten voorleggen. Dus ik vrees een beetje dat een mail doorgeven aan iemand anders een verloren zaak is, ge moet kunnen bewijzen dat jij effectief de persoon bent die hem besteld hebt.
Verwijderd
Net gebeld met MM Neuss:
Zij hebben 5 nexus toestellen ontvangen, maar 55 bestelling. Iedereen die nog geen mail heeft ontvangen krijgt hem zowiezo pas in 2013
Mocht er nog iemand een pre-order over hebben houd ik me zeer aanbevolen.
Zij hebben 5 nexus toestellen ontvangen, maar 55 bestelling. Iedereen die nog geen mail heeft ontvangen krijgt hem zowiezo pas in 2013
Mocht er nog iemand een pre-order over hebben houd ik me zeer aanbevolen.
Verwijderd
Toch maar even een bestelling geplaats bij MM Nordhorn, ik was hem van plan via de Play Store te kopen, als ik hem toch eerder bij de Play Store kan krijgen en ik krijg alsnog een mailtje van de MM dan mag iemand anders mijn bestelling ophalen (al gaat dat nog wel heel lang duren)
Zojuist gesproken met een medewerkster van de MM in Krefeld.
Mijn vraag of ik mijn telefoon op kon halen, werd beantwoord met de vraag of ik een mail heb gehad?
Geen mail gehad, en alle telefoons die ze hebben zijn vergeven.
Zij hebben 20 telefoons binnengekregen, en zij hebben ook vele reserveringen binnen gekregen.
Verder kon zij mij niet vertellen wanneer de volgende levering komt.
De Mijne heb ik besteld op 23 november, dus ik heb net achter het net gevist.
Mijn vraag of ik mijn telefoon op kon halen, werd beantwoord met de vraag of ik een mail heb gehad?
Zij hebben 20 telefoons binnengekregen, en zij hebben ook vele reserveringen binnen gekregen.
De Mijne heb ik besteld op 23 november, dus ik heb net achter het net gevist.
[ Voor 0% gewijzigd door ilo op 22-12-2012 10:15 . Reden: typo ]
Fijn geregeld met de verdeling dusVerwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:10:
Net gebeld met MM Neuss:
Verwijderd
ik heb zonet van iemand hier op tweakers zijn mail gekregen!
man wat een geluk heb ik
Morgen dadelijk gaan ophalen. Hopelijk geven ze me m mee met alleen de mail
man wat een geluk heb ik
Morgen dadelijk gaan ophalen. Hopelijk geven ze me m mee met alleen de mail
Aaargh, jij wel
Verwijderd
ik moet morgen naar mediamarkt herzogenrath. Als er nog iemand naartoe moet, maar niet wil, wil ik die zijn toestel wel meebrengen ofzo?
of je mag met me meerijden
of je mag met me meerijden
Vanmiddag had een tweaker voor mij en voor zichzelf een toestel gehaald met mijn orderbevestiging, het kan dus wel, maar ik had hem wel voor de zekerheid toch een fotokopie van mijn ID meegegeven.
Dus alleen ik ben genaaid, ik had er zelfs 4 besteld niks geen fouten,n wilde er 2 daadwerkelijk hebben.. tjah
Misschien word mijn play store bestelling snel geleverd..
Misschien word mijn play store bestelling snel geleverd..
Dit was inderdaad helemaal geen probleem. Moest alleen wel even het adres doorgeven voor de tweede telefoon i.v.m. gesplitste kassabon (garantie). Tevens is het verstandig alvast cash mee te nemen of je limiet omhoog te schroeven als je meerdere toestellen gaat halen. Mijn PIN limiet in het buitenland staat op 500 euro en kon dus na het pinnen van één toestel bij de MM weer terug naar Nederland om daar weer cash te gaan pinnen.Xanderwufu schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:57:
Vanmiddag had een tweaker voor mij en voor zichzelf een toestel gehaald met mijn orderbevestiging, het kan dus wel, maar ik had hem wel voor de zekerheid toch een fotokopie van mijn ID meegegeven.
Gelukkig is dat bij Nordhorn maar 1 KM de grens over
[ Voor 5% gewijzigd door speedyjules07 op 21-12-2012 21:53 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Niemand een bevestiging over? Kan ik morgen ook ff naar Nordhorn
Vanmiddag m'n Nexus opgehaald in Aachen, ging vlotjes ook al was het vrij druk in de winkel. Toen de medewerker vroeg of ik ook gebeld was kreeg ik het wel even benauwd, maar toen ik de ophaalbevestigingsmail liet zien was het goed
Er stond een aardige stapel klaar om afgehaald te worden.
Ik ben 1 van de gelukkigeilo schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:34:
Zojuist gesproken met een medewerkster van de MM in Krefeld.
De Mijne heb ik besteld op 23 december, dus ik heb net achter het net gevist.
Moest me melden daar op een kantoortje en kreeg na het tonen van de mail het toestel mee....
Toen ik bij de kassa moest afrekenen moest ik 469 euro betalen... Ja je leest het goed 469....
Dus ik de mail getoond met daarop mijn bestel bevestiging en het bedrag van 395. Ik moest terug naar de telecom afdeling om een speciale "pre-order" rekening te krijgen. Daarna alsnog 395 betaald
Ik verwacht dus ook dat als de pre-order periode voorbij is er dan 469,- betaald moet gaan worden.
Dus voor mensen die hem voor 395 nog willen... ik zou alsnog pre-orderen!
Ik hoop alleen dat ik rond de periode van 15 januari telefoon of een e-mail krijg dat ik er achter mag gaan.
Ik kan alleen geen duits dus dat gaat lachen worden als ze me gaan opbellen. Of kunnen die mannen daar Engels in de mediamarkt?
Ik kan alleen geen duits dus dat gaat lachen worden als ze me gaan opbellen. Of kunnen die mannen daar Engels in de mediamarkt?
Zou ook wel een ritje voor (of met) iemand willen doen als diegene nog een bevestiging over heeft
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Zo'n aanbod doe ik ook graag. Ritje vanaf Eindhoven is mogelijk
Verwijderd
ik moet morgen een uur rijden tot daar, als ze me dieje nie meegeven omdat ik mijn ID nie bijheb dan krijg ik iets
nee dan krijg je nietsVerwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:30:
ik moet morgen een uur rijden tot daar, als ze me dieje nie meegeven omdat ik mijn ID nie bijheb dan krijg ik iets
Verwijderd
Dus als ik het goed verstaan heb kun je met je pre-order e-mail de nexus 4 voor 395 euro gaan halen. Deze e-mail is 10 dagen geldig en daarna vervalt hij en wanneer je hem binnenkort in de winkel wil kopen kost hij 469 euro?
Ik heb een toestel klaarliggen in nordhorn. Wie kan ik blij maken met het mailtje van mediamarkt? DM!
[ Voor 3% gewijzigd door Adarkar op 22-12-2012 04:13 ]
Ik heb hem thuis liggen maar wil toch gewoon bij mijn iPhone 5 blijven. Dm me!
Nvm
[ Voor 95% gewijzigd door Brackpc op 22-12-2012 00:41 ]
Mjah, ik heb wel interesse. Ik kan je alleen niet DM-en hierAdarkar schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:23:
Ik heb een toestel klaarliggen in nordhorn. Wie kan ik blij maken met het mailtje van mediamarkt? DM!
Klik op je username, ga naar voorkeuren, ga naar de tab forum en plaats een vinkje bij "Ja - Gebruikers kunnen mij een direct message sturen" en voila je kan DM-enSTFU schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 01:11:
[...]
Mjah, ik heb wel interesse. Ik kan je alleen niet DM-en hier
@RoD (hieronder)
Mensen doen momenteel niets van wat in de topicwaarschuwing staat vermeld

[ Voor 12% gewijzigd door Laguna op 22-12-2012 01:20 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Die kans is aanwezig ja, ... Toen de nexus 4 langs de kassa scanner ging stond er toch echt 469,-Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:11:
Dus als ik het goed verstaan heb kun je met je pre-order e-mail de nexus 4 voor 395 euro gaan halen. Deze e-mail is 10 dagen geldig en daarna vervalt hij en wanneer je hem binnenkort in de winkel wil kopen kost hij 469 euro?
Pas toen ik op de telecom afdeling een aangepast factuur meekreeg kon ik bij de kassa 395,- afrekenen.
Het is dus aan te raden hem iig te pre-orderen aangezien je ook vooraf niet hoeft te betalen.
[ Voor 22% gewijzigd door Gohan040 op 22-12-2012 01:35 ]
Hmm die had ik wel willen hebben... Was ik er vanmorgen ff heen gereden, is 20 km...Adarkar schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:23:
Hoop dat ik vandaag zelf bevestiging krijg
Op hun site staat nog steeds 395,- Vind het erg apart dat ze dan toch 469,- vragen bij de kassa. Ik ben blij dat het in ieder geval in de mail staat dat wanneer de prijs eventueel hoger wordt, wij toch maar 395,- hoeven te betalen.Gohan040 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 01:34:
[...]
Die kans is aanwezig ja, ... Toen de nexus 4 langs de kassa scanner ging stond er toch echt 469,-
Pas toen ik op de telecom afdeling een aangepast factuur meekreeg kon ik bij de kassa 395,- afrekenen.
Het is dus aan te raden hem iig te pre-orderen aangezien je ook vooraf niet hoeft te betalen.
Ik ook! Vandaag is het een dag waar ik niets gepland heb nadat ik bij de kapper ben geweest (0915). Een ritje duitsland zou een mooi bezigheid zijnPeter_Aragorn schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 08:14:
Hoop dat ik vandaag zelf bevestiging krijg
Edit2:
Volgens Google doc hebben 71 mensen hem besteld en daarvan moeten nog 39 mensen hem krijgen.
Toch bijna de helft van ons heeft hem al.
[ Voor 26% gewijzigd door streamnl op 22-12-2012 08:58 ]
Waar staat die Google Doc?!
Gezien de mogelijke toestanden met de prijs heb ik ook maar een pre-order geplaatst bij MM Nordhorn vandaag. Woon er er 15km vandaan dus daar ben ik nog wel een keer.
Ik ben benieuwd wanneer ze hem kunnen gaan leveren!
Ik ben benieuwd wanneer ze hem kunnen gaan leveren!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijderd
Geen idee of dit tegen de regels van het forum is, maar als iemand in de buurt van Utrecht de Nexus 4 wil verkopen voor 500 euro hou ik me warm aanbevolen
(Stuur maar een privé berichtje of DM als je er één hebt aan te bieden).
Ik ben ff voor nix richting Duitsland geweest(dacht misschien hebben ze er 1tje extra
. Nu maar pr-eoder geplaatst. Na ja we zien wel. ik zoek er dus nog 1tje...dm als j er 1 hebt
[ Voor 7% gewijzigd door edumertz op 22-12-2012 10:16 . Reden: typo ]
https://docs.google.com/s...ZGRTZVX21sWVMtWGhuM1JFNUEPeter_Aragorn schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 09:14:
Waar staat die Google Doc?!
JAAA, toch nog!!! Heb bericht!! Kan hem ophalen in Duisburg-MarxLoh
YES! Ik heb pas 13 december bij Saturn mijn nexus 4 besteld en ik heb nu al een verzendings bevestiging! Ik laat hem via mailboxde.com naar Nederland versturen, dus als iemand nog twijfels heeft over mailboxde.com kan ik die binnenkort beantwoorden
Heeft iemand uberhaupt zijn nexus 4 al gekregen via mailboxde.com?
Heb zojuist een afhaalbevestiging gehad voor MM Duisburg Marxloh maar heb tot na oud en nieuw geen tijd om hem helemaal op te gaan halen (woon zelf in regio utrecht)
Brutale vraag misschien maar mocht er iemand zijn uit regio utrecht die toevallig daar gaat ophalen zou die hem dan ook voor mij mee willen nemen? DM me maar als je het kan/wil.
Mocht ik zondagavond niets gehoord hebben dan geef ik mijn reservering maandag wel weg dan heeft iemand er nog iets aan.
Brutale vraag misschien maar mocht er iemand zijn uit regio utrecht die toevallig daar gaat ophalen zou die hem dan ook voor mij mee willen nemen? DM me maar als je het kan/wil.
Mocht ik zondagavond niets gehoord hebben dan geef ik mijn reservering maandag wel weg dan heeft iemand er nog iets aan.
Verwijderd
ze hebben gebeld voor af te halen in aachen (engels gesprek, hele gekke man). Eerst zei em vrijd of zaterdag af te halen, dan zei em bel mij terug op vrijdag
.. gister dus teruggebeld, en hij nam op en zei: "call me back in 15 minutes". Nog 10 keer gebeld en ze namen niet op. Gokske wagen en toch gaan? Moet ge de mail van de pre-order meenemen? Of krijg je ook nog een bevestigingsmail normaal?
Als iemand nog een bestelling over heeft voor Duisburg-Marxlo over heeft houd ik me aanbevolen. Ik heb al bevestiging binnen gehad, maar een vriend van mij wil ook graag deze telefoon. Eventueel ook tegen kleine vergoeding.
Heb hem net opgehaald in Duisburg-Marxloh. Merendeel van de toestel was inderdaad ook hier voor Nederlanders. Vandaag zijn er 50 binnengekomen, waarvan er 30 voor Nederlanders bestemd waren
Net terug van MM Herzogenrath.
Medewerker vertelde me dat ze maar in totaal 16 apparaten binnen hadden gekregen en dat ze al opgehaald zijn.
Ze krijgen pas in Januari meer...
Helaas!
Medewerker vertelde me dat ze maar in totaal 16 apparaten binnen hadden gekregen en dat ze al opgehaald zijn.
Helaas!
Heb ook een mailtje van MM Herzogenrath ontvangen dat ik hem kan ophalen. Heb ook nog een bestelling bij de Play Store lopen. Moet dus nog ff kijken of ik hem ga ophalen..
Verwijderd
Verdomme, en ik maar snel zijn met pre orderen. Valt me dik tegen van MM. Dus geen 2de batch gisteren binnengekomen in Aken ?
Ik wil je order wel overnemen als je de play store verkiestProlution schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:58:
Heb ook een mailtje van MM Herzogenrath ontvangen dat ik hem kan ophalen. Heb ook nog een bestelling bij de Play Store lopen. Moet dus nog ff kijken of ik hem ga ophalen..
Blijkbaar niet, mijn ouders zijn net daar geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:59:
Verdomme, en ik maar snel zijn met pre orderen. Valt me dik tegen van MM. Dus geen 2de batch gisteren binnengekomen in Aken ?
Ben er ook niet helemaal happy mee als je ziet dat mensen die na mij (15 november) besteld hebben hun apparaat donderdag al konden gaan ophalen. Vreemde gang van zaken.
En anders ik welElvander schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:59:
[...]
Ik wil je order wel overnemen als je de play store verkiest
Helaas pindakaas, wachten tot 15 januari dus, ik heb geen mailtje ontvangen van Herzogenrath
Ik ben gister naar Nordhorn geweest en heb m'n N4 gehaald, die meneer zei dat ze er 75 binnen gekregen hadden en er nog zo'n 150 in bestelling waren door voornamelijk Nederlanders
Ik wil hem ook graag voor je overnemenProlution schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:58:
Daar zou ik geen probleem mee hebben. PM me maar als je dat wilt.
Dan heb ik meteen wat te doen nu!!
[ Voor 4% gewijzigd door streamnl op 22-12-2012 14:02 ]
Ik heb inderdaad ook een order lopen bij Herzogenrath, alleen heb ik niet zoveel geduld om te moeten wachten tot 15 januari ...Werelds schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:01:
[...]
En anders ik wel
Helaas pindakaas, wachten tot 15 januari dus, ik heb geen mailtje ontvangen van Herzogenrath
DieGozerDaar schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:54:
Net terug van MM Herzogenrath.
Helaas!
Hmm beetje tegenstrijdig. De communicatie mag echt wel wat beter bij de Mediamarkt.Prolution schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:58:
Net even mezelf in de google doc gezet, zie dat niemand van MM Huckelhoven hem nog heeft.
Hopelijk in januari wel...
18 december opgestuurd vanuit duitsland via deutsche post zonder track and trace. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Zou ie kwijt zijn of gewoon door de kerstdrukte nog onderweg. Word hij in nl ook door dhl bezorgd of neemt post het over?
Ik heb geen idee hoe dat zit mbt het kerstdrukte. Hoe betrouwbaar is jouw Duitse contact?halilg85 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:41:
18 december opgestuurd vanuit duitsland via deutsche post zonder track and trace. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Zou ie kwijt zijn of gewoon door de kerstdrukte nog onderweg. Word hij in nl ook door dhl bezorgd of neemt post het over?
TNT neemt t over in Nederland. Bij mij duurt Duitsland -> Nederland meestal maar 2 dagen.halilg85 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:41:
Mijn contact is betrouwbaar want het is mijn broertje. Maar post nl neemt het dus over van dhl als ik het goed begrijp
Betrouwbaarder kan je het bijna niet hebbenhalilg85 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:14:
Mijn contact is betrouwbaar want het is mijn broertje. Maar post nl neemt het dus over van dhl als ik het goed begrijp
Maar dan weet ik niet zo snel waar het aan kan liggen want zoals hierboven ook werd genoemd, het duurt meestal maar een aantal WERKdagen.
Staat er niets op de site van waar hij mee verzonden is hoe lang het kan duren?
Yep, vandaag binnen gekomen. Het heeft alleen wel wat langer geduurd dan verwacht, maar dat zal wel met de kerstdrukte te maken hebben.Michel242186 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:24:
Heeft iemand uberhaupt zijn nexus 4 al gekregen via mailboxde.com?
Ik weet het ook niet meer. Hij is verzonden via deutsche post ag. Het is blijkbaar in zon dhl maxi zak gegaan
Verwijderd
Heb mijn Nexus binnen! Met het ov vanuit Rotterdam naar MM Nordhorn afgereisd (wat een pokke end). Aardige meneer die me goed hielp, sprak keurig Engels. Duidde het toestel aan met 'the holy grail'
. Ik ben er zeer blij mee!
Update over MM Aken: zonet een Nexus opgepikt (bestelling 15 november). Had wel twee bestellingen lopen (1+2 toestellen, 3 in totaal dus). De tweede bestelling zit er dus nog niet bij, maar ze verwachten vandaag nog steeds een levering en belden mij meteen als die er was. Zal ook hier iets laten weten !
verwacht nu zo langzamerhand ook wel wat actie in de playstores...heb nog twee bestellingen lopen van begin september....hopelijk wordt het begin januari.
Verwijderd
Jawel lees maar een paar pagina's terug. Ik heb vervolgens gemaild naar Huckelhoven en kreeg vrijwel gelijk antwoord. Blijkt dat ze er daar ook te weinig hebben binnen gekregen in vergelijking met het aantal pre orders.
Captain Obvious schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:26:
Net even mezelf in de google doc gezet, zie dat niemand van MM Huckelhoven hem nog heeft.
Nog wat gehoord over een eventuele levering vandaag of volgende weekVerwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:56:
Heb mijn Nexus binnen! Met het ov vanuit Rotterdam naar MM Nordhorn afgereisd (wat een pokke end). Aardige meneer die me goed hielp, sprak keurig Engels. Duidde het toestel aan met 'the holy grail'. Ik ben er zeer blij mee!
Net bericht gehad van MM Krefeld. Ik mag hem op komen halen! Is toch redelijk snel aangezien ik hem pas 6 december heb besteld.
Gelukzak!gerbieV schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:25:
Net bericht gehad van MM Krefeld. Ik mag hem op komen halen! Is toch redelijk snel aangezien ik hem pas 6 december heb besteld.
Behoorlijk, mazzelpik. Telefonisch of via mail?gerbieV schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:25:
Ben nu toch echt wel benieuwd hoe hun systeem werkt. Het gaat dus niet op bestel datum of achternaam. Je zou zeggen 's morgens komen de pallets binnen, alles wordt handmatig ingecheckt en vervolgens stuurt een geautomatiseerd systeem binnen 3 sec. in random order 50 mailings eruit.
Maar het blijkt dus dat mensen de hele dag door gemaild kunnen worden, waardoor het bij mij overkomt alsof het handmatig gebeurd, aan wie ze het het meest gunnen (bij wijze van spreken).
[ Voor 4% gewijzigd door 3E3A37 op 22-12-2012 16:59 ]
gerbieV schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:25:
Ik heb hem 14-11 besteld bij MM Krefeld en kreeg rond 19 uur op 20-12 een mailtje dat ik hem kon komen halen.3E3A37 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:55:
[...]
Behoorlijk, mazzelpik. Telefonisch of via mail?
Ben nu toch echt wel benieuwd hoe hun systeem werkt. Het gaat dus niet op bestel datum of achternaam. Je zou zeggen 's morgens komen de pallets binnen, alles wordt handmatig ingecheckt en vervolgens stuurt een geautomatiseerd systeem binnen 3 sec. in random order 50 mailings eruit.
Maar het blijkt dus dat mensen de hele dag door gemaild kunnen worden, waardoor het bij mij overkomt alsof het handmatig gebeurd, aan wie ze het het meest gunnen (bij wijze van spreken).
Gisteren opgehaald. Mijn achternaam begint met een D.
[ Voor 23% gewijzigd door Gohan040 op 22-12-2012 17:02 ]
Hier om 14:39 een mailtje gekregen van Nicole Bode van de MM in Krefeld.
Wir werden die Vorbestellung, ab Zugang dieser E-Mail, bis zum 29.12.2012 für Sie hier im Media Markt Krefeld reservieren.
Ik neem aan dat ik dus tot de 29e de tijd heb om hem op te halen?
Vrijdag 28 december is de eerste mogelijkheid dat ik kan, dat gaat een lange reis worden met de trein.
Wir werden die Vorbestellung, ab Zugang dieser E-Mail, bis zum 29.12.2012 für Sie hier im Media Markt Krefeld reservieren.
Vrijdag 28 december is de eerste mogelijkheid dat ik kan, dat gaat een lange reis worden met de trein.
Verwijderd
Net een mail ontvangen van Nordhorn (geen afhaal bericht. Gewoon een mail.)
"Hi,
yesterday I received a Mail, and they wrote that the Devices are on the way to us via special DHL Saturday Delivery. And Saturday Delivery means for me delivery on Saturday. But DHL was not here, and I think they won’t come today-for whatever Reason. I’ll hope now on Monday. We have still some Devices here, but all are preordered. And we work exactly after receipt of Order, that means the first delivered Device is for the first Order and the 2nd for the 2nd…..
Unfortunatley I don’t know how many Devices are in the next delivery, but actually your Name is near on the Top of the Preorder-List.
So, I’m sorry, you have to wait.
I wish you a nice Weekend,"
Dus tsja, hopelijk volgende week.
"Hi,
yesterday I received a Mail, and they wrote that the Devices are on the way to us via special DHL Saturday Delivery. And Saturday Delivery means for me delivery on Saturday. But DHL was not here, and I think they won’t come today-for whatever Reason. I’ll hope now on Monday. We have still some Devices here, but all are preordered. And we work exactly after receipt of Order, that means the first delivered Device is for the first Order and the 2nd for the 2nd…..
Unfortunatley I don’t know how many Devices are in the next delivery, but actually your Name is near on the Top of the Preorder-List.
So, I’m sorry, you have to wait.
I wish you a nice Weekend,"
Dus tsja, hopelijk volgende week.
Exact hetzelfde mailtje gekregen op de 20e en ook van Nicole.T homass schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:02:
Hier om 14:39 een mailtje gekregen van Nicole Bode van de MM in Krefeld.
Verwijderd
Ik heb deze e-mail aangelregen. als ik het met google translate vertaal zie ik dat wanneer we het eens zijn op een levering ze het bezorgen met hun bezorgservice maar ik neem aan dat dit alleen mogelijk is binnene duitsland? Ik denk dat ik nochtans mijn eigen adress had ingevuld.
Sehr geehrter Herr Hillen,
Sehr geehrter Herr Hillen,
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 17:46 ]
Ik ben vanmiddag nog bij de MM in Nordhorn geweest en ben ook even langs de telefoonafdeling gelopen. De Nexus 4 ligt daar als demotoestel die gewoon te gebruiken is. Ik heb even met een medewerker staan babbelen die mij vertelde dat er afgelopen nacht weer heel veel pre orders zijn binnen gekomen die allemaal verwerkt gaan worden. Er komt nog een levering, maar als je nu pre ordered krijg het toestel niet voor halverwege januari binnen.
Ik zag ook heel veel mensen (Tweakers??
) met een Nexus 4, soms wel 2 stuks, weg lopen. Veel plezier ermee!
Ik zag ook heel veel mensen (Tweakers??
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verwijder eventjes je bestel- en klantennummer.Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 17:30:
Ik heb deze e-mail aangelregen. als ik het met google translate vertaal zie ik dat wanneer we het eens zijn op een levering ze het bezorgen met hun bezorgservice maar ik neem aan dat dit alleen mogelijk is binnene duitsland? Ik denk dat ik nochtans mijn eigen adress had ingevuld.
Volgens mij kan je enkel gaan ophalen, overigens !
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.