[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.381 views

Verwijderd

lol..de dierentuin >:)
Leona1981 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:16:
[...]

Mail of bel ze gewoon even anders. Ik kreeg ook binnen een paar minuten een telefoontje van ze.
Ik was zelf bang dat ze mijn bestelling er misschien uit hadden gegooid omdat ik het adres van de dierentuin in Nordhorn had opgegeven :P Maar dat viel dus reuze mee :)

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
15 November besteld bij MM Mönchengladbach (volgens mij een van de weinigen als ik de reacties zo lees hier?) maar helaas ook nog niets gehoord. Hopelijk vandaag nog, morgen ben ik vrij dus zou mooi een tripje naar Duitsland kunnen maken :)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:21
Helaas, Saturn gebeld en die van mij komt echt op zn vroegst pas in januari :( Als iemand 2 ophaalberichten krijg hou ik me aanbevolen! Maakt me eigenlijk niet uit waar, die auto rijdt wel.

[ Voor 42% gewijzigd door ph4ge op 20-12-2012 14:25 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13
notebook.de heeft de 8gb versie op voorraad alleen wel voor een veels te hoge prijs....maar als je hem daar al vroeg besteld had voor 350 euro volgens mij heb je nu geluk.

http://www.notebook.de/in...=alle&suchbegriff=nexus+4

Verwijderd

Niets aan de hand, Nexus kan opgehaald worden bij Nordhorn!!! Werd gebeld en ook een mail. Nu eens zorgen dat de auto wat eerder thuiskomt, uurtje rijden en dan moet het vandaag nog lukken :)

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:34
Als iemand perongelijk dubbel heeft besteld hou ik me erg graag aanbevolen, zit nu een beetje te kijken op ebay.de en daar word de 16gb wel voor 450 verkocht, wel een beetje duur maar is nog te doen..

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Volgens mij ben ik de enige die bij Media Markt Krefeld heeft besteld..... 14-11 besteld overigens
Vraag me af of die iets binnen krijgen...
Ach, we wachten rustig af , heb het toch zelf niet in de hand. (Helaas)

[ Voor 5% gewijzigd door Gohan040 op 20-12-2012 14:55 ]

Verwijderd

Gohan040 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:55:
Volgens mij ben ik de enige die bij Media Markt Krefeld heeft besteld..... 14-11 besteld overigens
Vraag me af of die iets binnen krijgen...
Ach, we wachten rustig af , heb het toch zelf niet in de hand. (Helaas)
Nee hoor, je bent niet alleen. Ik en nog iemand hebben op een van de vorige paginas Krefeld aangehaald. Nog steeds niets ontvangen echter...

• gerbieV
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-03 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:58:
[...]

Nee hoor, je bent niet alleen. Ik en nog iemand hebben op een van de vorige paginas Krefeld aangehaald. Nog steeds niets ontvangen echter...
Ik wacht ook op nog op nieuws uit Krefeld...

• demisbr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb net een mail gestuurd naar MM Dusseldorf (14-11 besteld) en Nordhorn (5-12 besteld), en naar Saturn Dusseldorf (14-12 besteld).

Uiteraard vestig ik de meeste hoop op MM Dusseldorf, meer mensen die daar hebben voorbesteld?

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 14:04
demisbr schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:03:
Ik heb net een mail gestuurd naar MM Dusseldorf (14-11 besteld) en Nordhorn (5-12 besteld), en naar Saturn Dusseldorf (14-12 besteld).

Uiteraard vestig ik de meeste hoop op MM Dusseldorf, meer mensen die daar hebben voorbesteld?
Welke in dusseldorf heb je gereserveerd? Ik die aan de metrostrasse, een vriend van me ook.

• Warmyth
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-04 17:43

Laat even horen als je wat hoort van Nordhorn. Ik heb hem daar 28-11 besteld en wil graag weten of ik binnen de batch val ;)

• demisbr
MM Media Markt Düsseldorf 2 Bilk (Arcaden)
Friedrichstr. 129 - 133
40217 Düsseldorf
MrvdB schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:06:
[...]

Welke in dusseldorf heb je gereserveerd? Ik die aan de metrostrasse, een vriend van me ook.

• demisbr
Doe ik. Laat jij het ook even weten ;)
Warmyth schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:06:
[...]

Laat even horen als je wat hoort van Nordhorn. Ik heb hem daar 28-11 besteld en wil graag weten of ik binnen de batch val ;)

Verwijderd

Alles is geregeld, vanavond naar Nordhorn. Zal daar vast wel wat Nederlanders tegenkomen denk ik zo :p
Daarna even naar een Vodafone winkel om een micro sim kaart te vragen (wat makkelijker dan zelf gaan knippen).

En meteen mijn laatste post in dit topic, kan eindelijk gaan verhuizen!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

ralfbosz

xm create bosz -c

Sehr geehrter Herr ....,

vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.
code:
1
2
3
4
5
Menge   Art.-Nr.    Bezeichnung Einzelpreis Summe
1   1638737 LG NEXUS 4  395,00 EUR  395,00 EUR

Enthaltene MwSt: 63,07 EUR
    Rechnungssumme: 395,00 EUR

Zaterdag dus naar de MM :)

rm -r *

• zedje85
  • Laatst online: 25-08 17:56
Zijn er ook al heren en/of dames welke hem bij Google UK hebben besteld waarbij hij al verzonden is?
Bij mij is de betaling goed gegaan maar de laatste Wallet status is nog steeds:

Thanks for updating your payment information!
Your order will be charged and shipped by Google Commerce Ltd.

Dec 13
Google Commerce Ltd received your order.

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Beter om te zien dat er schot in de zaak komt.
Ik wacht "geduldig" verder. Maar ik had hem ook pas op 6 of 7 dec besteld dus gun het jullie ook dat je hem eerder hebt ;)
Veel plezier met de Nexus voor degene die hem vandaag hem gaat ophalen.

Meer dan ik dacht...

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ook zojuist een bericht gekregen van MM Herzogenrath dat ik mijn toestel kan ophalen. Ik ga morgen even langs.

Verwijderd

Mediamarkt Aachen
Besteld 20 november
2 exemplaren

Zonet opgebeld dat ik hem mag komen halen. Ze houden hem sowieso aan de kant voor mij, ook als ik niet meteen vandaag kom.

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:30
Hier 27 november besteld in Nordhorn, nog niks gehoord... Zal wel te laat zijn geweest. Zoals de Duitsers t zeggen: Scheisse...

Verwijderd

Hopen dat iedereen die hem tot 1 december heeft besteld vandaag een berichtje krijgt dat ze hem mogen ophalen. Het liefst iedereen natuurlijk. Ik wacht nog even tot hij weer beschikbaar is in de Duitse Play Store.

• beeman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07-2022
Ik ben zojuist opgebeld door MM Nordhorn dat ik hem kan komen halen, en bij mij hoefde dat ook niet direct vandaag te zijn, ze reserveren hem voor me...

Uiteraard wil ik hem wel vandaag >:)

Edit: ik heb hem rond 19 november besteld

[ Voor 10% gewijzigd door beeman op 20-12-2012 15:57 . Reden: orderdatum toegevoegd ]

• DaVincythe2nd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02-2021
Hoe zit het met garantie als je hem in de Duitse playstore besteld? Het moet via proxies, krijg je daar als Nederlander geen problemen mee?

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:07
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:23:
Mediamarkt Aachen
Besteld 20 november
2 exemplaren

Zonet opgebeld dat ik hem mag komen halen. Ze houden hem sowieso aan de kant voor mij, ook als ik niet meteen vandaag kom.
Hoera, nog meer goed nieuws uit Aken. Hoop dat ik mijn 15 november bestellingen ook snel mag gaan ophalen ! *houdt telefoon angstvallig vast*

Edit @ Davinci: garantie is door de EU geregeld en daar heb je als Nederlander in heel de EU recht op gedurende twee jaar, onafhankelijk van waar je hebt aangekocht (in de EU landen natuurlijk).

[ Voor 18% gewijzigd door Ponzi op 20-12-2012 15:31 ]

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
SpX schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:23:
Ook zojuist een bericht gekregen van MM Herzogenrath dat ik mijn toestel kan ophalen. Ik ga morgen even langs.
Wanneer heb jij gepre-orderd?
Ik heb op 15 November gepre-orderd dus hoop ik dat ik vlak na jou ben.

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb nog nergens een bestelling of pre-order gedaan. Maar aangezien iedereen hier zo langzamerhand al bericht krijgt van de mediamarkten ga ik het dan toch maar doen. Ik heb alleen een vraagje: weet iemand misschien welke MM in Duitsland het beste te bereiken is met het ov?

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
M'n zus is ook gebeld door de MM, en die medewerkster vroeg aan haar of ze mij ook kende, ja dus. Ze heeft echt veel later dan ik voorbesteld.
Kan ik nu ook die van haar ophalen of moet zij er echt bij zijn?

Verwijderd

Mensen, als je bericht hebt gehad dat je hem kan ophalen, gelieve de plaats van MM en besteldatum even te vermelden.

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:07
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:43:
Mensen, als je bericht hebt gehad dat je hem kan ophalen, gelieve de plaats van MM en besteldatum even te vermelden.
Dit. Anders heeft niemand wat aan je informatie ! :)

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
wouter03 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:40:
Ik heb nog nergens een bestelling of pre-order gedaan. Maar aangezien iedereen hier zo langzamerhand al bericht krijgt van de mediamarkten ga ik het dan toch maar doen. Ik heb alleen een vraagje: weet iemand misschien welke MM in Duitsland het beste te bereiken is met het ov?
Al gezocht? Is al vaker langsgekomen hier. Daarnaast is het natuurlijk afhankelijk van waar je zelf woont ;)

Montsubai in "[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic"

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Zijn er mensen die bijvoorbeeld met een auto van de zaak naar Nordhorn/DE kunnen rijden a.s. zaterdag. Ik heb 2x Nexus 4, 16 GB gereserveerd die ik mag komen afhalen. In ruil voor de rit mag je 1 toestel nemen voor de kostprijs.

• ph4ge
fwawer schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:44:
Zijn er mensen die bijvoorbeeld met een auto van de zaak naar Nordhorn/DE kunnen rijden a.s. zaterdag. Ik heb 2x Nexus 4, 16 GB gereserveerd die ik mag komen afhalen. In ruil voor de rit mag je 1 toestel nemen voor de kostprijs.
Ik stuur je even een DM. EDIT: dat gaat dus niet. Maar ik kan wel waarschijnlijk, beter is voor mij nog om hem morgen op te halen. Als je in de buurt of op de route woont kom ik hem dan wel bij je langs brengen. Stuur mij maar even een DM.

[ Voor 22% gewijzigd door ph4ge op 20-12-2012 15:49 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

fwawer schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:44:
Vanwaar ben je zelf? Kan ik eens kijken hoe ver ik zou moeten omrijden.
Edit: Ben al te laat precies.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 15:48 ]

• streamnl
  • Niet online
@Ph4ge Jammer, dat lukt niet ;)

@Fwawer
Maar waar ergens moet je opgehaald worden voor de Nexus? Want dat kan erg veel schelen qua tijd

[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 20-12-2012 15:50 ]

Meer dan ik dacht...

Verwijderd

Ik heb er trouwens helemaal niet aan gedacht dat ik een micro-sim nodig heb. Kan ik die gewoon in een vodafone winkel krijgen / kopen? Kan op hun site alleen maar info over een duo-sim vinden...

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:48:
[...]

Vanwaar ben je zelf? Kan ik eens kijken hoe ver ik zou moeten omrijden.
Edit: Ben al te laat precies.
Omgeving Zaandam

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

SpX schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:23:
hmm.. Ik heb net even gebeld met de mediamarkt Herzogenrath omdat ik daar ook besteld heb, de mevrouw aan de telefoon gaf aan dat er nog geen nexus 4 telefoons binnen waren gekomen en dat de telefoons voor de mensen die ge pre-orderd hadden iig uiterlijk 15 Januari binnen komen. ;(

ik voel me lekkaah !!!

• ph4ge
Als je mij een DM stuurt of zelf even die mogelijkheid aan zet dan kunnen we het regelen!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
kreeg deze mail net van de verkaufsleiter van de MM Nordhorn
Hi Aegis,

the first Delivery was today. But there were a lot of Orders before yours. So with Luck we’ll get some more Nexus tomorrow. If we have your Nexus we’ll sent you an eMail.

Have a nice Day.

https://bettyskitchen.nl

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:49:
Ik heb er trouwens helemaal niet aan gedacht dat ik een micro-sim nodig heb. Kan ik die gewoon in een vodafone winkel krijgen / kopen? Kan op hun site alleen maar info over een duo-sim vinden...
Je kunt eventueel ook je gewone SIM op maat knippen. Of loop gewoon een Vodafone winkel binnen, loop je een paar minuten later met een micro-SIM naar buiten :)

• FabianNL
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:49:
Deze kan je vaak gewoon gratis omwisselen, anders een andere telefoonwinkel binnenlopen om hem gratis te laten 'knippen'. Weet sowieso zeker dat Hi deze gewoon achter de bali hebben liggen, zodat het je in ieder geval geen geld hoeft te kosten.

• sectial
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10-2024
LyP0 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:50:
[...]

hmm.. Ik heb net even gebeld met de mediamarkt Herzogenrath omdat ik daar ook besteld heb, de mevrouw aan de telefoon gaf aan dat er nog geen nexus 4 telefoons binnen waren gekomen en dat de telefoons voor de mensen die ge pre-orderd hadden iig uiterlijk 15 Januari binnen komen. ;(
Zou het echt? Kan hier moeilijk bellen op mijn werk (ook slecht in Duits)

Het is voor me gelukkig maar 40 minuten rijden maar zou toch nog zonde zijn als het voor niets is!
Heeft er nog iemand anders gebeld?

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18
Heb hem op 5 december in Duisburg besteld. Heb ook bericht gehad en gebeld. Ze houden hem tot en met zaterdag gereserveerd voor me. En je kan hem ook voor anderen meenemen, als je de mail hebt.

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
Zonet ook bericht gehad dat mijn nexus klaarligt in Mönchengladbach! Zoals gezegt pre-ordered op 15 Nov

• pawek
  • Laatst online: 09-09 09:19
KiTsEr schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:02:
Heb hem op 5 december in Duisburg besteld. Heb ook bericht gehad en gebeld. Ze houden hem tot en met zaterdag gereserveerd voor me. En je kan hem ook voor anderen meenemen, als je de mail hebt.
Duisburg Marxloh??

• Warmyth
  • Laatst online: 30-04 17:43
aegis schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:53:
kreeg deze mail net van de verkaufsleiter van de MM Nordhorn

Hi Aegis,

the first Delivery was today. But there were a lot of Orders before yours. So with Luck we’ll get some more Nexus tomorrow. If we have your Nexus we’ll sent you an eMail.

Have a nice Day.
Oftewel, vandaag geen geluk meer?

FYI, dit gaat om bestelling van 30 nov

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Zojuist afhaalbericht gehad van Keulen. Besteld op 8 november

• sectial
  • Laatst online: 15-10-2024
sectial schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:56:
[...]

Zou het echt? Kan hier moeilijk bellen op mijn werk (ook slecht in Duits)

Het is voor me gelukkig maar 40 minuten rijden maar zou toch nog zonde zijn als het voor niets is!
Heeft er nog iemand anders gebeld?
Net zelf gebeld, kan hem gewoon afhalen :)

14 november besteld btw

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

sectial schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:08:
[...]

Net zelf gebeld, kan hem gewoon afhalen :)

14 november besteld btw
waar? Ik heb nog geen bericht, besteld bij Herzogenr op 15de.

• Kitser

• mhverburg
  • Laatst online: 29-07 10:43
Kijk, hier worden we blij van:

"Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit."

In tegenstelling tot berichten van de klantenservice, kan ik hem dus toch bij de MediaMarkt Keulen halen :D

• streamnl
  • Niet online
Is het niet wijs om alles even bij elkaar te zetten?
(Even vlug op de ipad gemaakt)

https://docs.google.com/s...ZGRTZVX21sWVMtWGhuM1JFNUE

Meer dan ik dacht...

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Vielen Dank für Ihre Onlinebestellung.

Ich möchte Sie heute informieren, dass uns die erste Lieferung des LG Nexus 4 ab 19.12. erreichen wird. Ab diesem Zeitpunkt bis zum 21.12. werden nach und nach diese Geräte eintreffen und dann auch eines für Sie vorrätig sein.
Bei Wareneingang werden Sie sofort eine Nachricht von uns erhalten.

Wir freuen uns auf Ihren Besuch.
Dit bericht stond op xda. Dus het kan zijn dat er morgen en overmorgen nog meer toestellen worden aangeleverd bij de verschillend MM'en, dus wanneer je nu nog geen bericht hebt, kan het best zijn dat je deze morgen of overmorgen zult ontvangen :)

• pawek
  • Laatst online: 09-09 09:19
Grmbl.... 13-11 besteld, nog niks gehoord. Ze reageren ook niet op e-mail. Ik ga zo maar eens even bellen denk ik >:)

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Ik mag hem ook gaan afhalen!

• Gohan040
Zet er dan op zijn minst bij waar én wanneer besteld......

Verwijderd

Goed nieuws voor de mensen die hem mogen ophalen, mijn bestelling (5dec) staat uit via de playstore dus nog even afwachten.
Ik vraag me nu wel af voor welke prijs wordt de Nexus 4 16 gb verkocht via de MM? gewoon 350 of 395?

Groet JJ10

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
@JJ10
euro 395

[ Voor 66% gewijzigd door aegis op 20-12-2012 16:44 . Reden: sorry voor de onduidelijkheid ]

https://bettyskitchen.nl

• Gohan040

Verwijderd

Antwoord op het bericht daarboven

• Gohan040
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:43:
[...]

Antwoord op het bericht daarboven
sorry , mijn fout
Vond het al een rare post.. ;)

• Kitser
pawek schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:26:
[...]

Grmbl.... 13-11 besteld, nog niks gehoord. Ze reageren ook niet op e-mail. Ik ga zo maar eens even bellen denk ik >:)
Raar. Maar verwacht dat je dan nog wel een mailtje zal krijgen.

Verwijderd

ik heb hem ook ge pre-ordered maar zou het erg zijn als ik hem helemaal niet zou gaan afhalen? Aangezien er zoveel vraag is gaan ze dit toch niet zo erg vinden?

• Elvander
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 11:38
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:02:
ik heb hem ook ge pre-ordered maar zou het erg zijn als ik hem helemaal niet zou gaan afhalen? Aangezien er zoveel vraag is gaan ze dit toch niet zo erg vinden?
Ik wil die van jouw wel oppikken :-)

[ Voor 0% gewijzigd door Elvander op 20-12-2012 17:03 . Reden: Typo ]

• Werelds
En met Elvander, het grootste deel van ons hier :P

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:02:
Wel zo netjes om hem dan even te annuleren. Of hem aan iemand anders over te dragen. Ik wil er ook nog wel 1 voor mn man :-)

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:30
Lijkt erop dat ze bij de MM in Nordhorn ongeveer voor bestellingen tot 20 nov hebben. Hoop dat ze morgen nog een lading binnenkrijgen...

Verwijderd

20 November besteld bij Nordhorn, ik kan 'm ophalen! Blijkbaar net op tijd besteld.

Ik woon alleen in helemaal in Rotterdam, en heb geen auto. Je kan met het ov tot Denekamp komen volgens mij. Wordt het dus maar een stukje lopen naar Nordhorn, of zal ik een taxi of iets dergelijks nemen? Het wordt in ieder geval een barre tocht, haha.

Is het trouwens mogelijk dat MM Nordhorn je Nexus tóch verkoopt als je hem zo (relatief) laat als zaterdag op komt halen? Lijkt me niet toch? Aan de andere kant, als je de immens grote vraag naar het toestel in rekening neemt...

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:51:
20 November besteld bij Nordhorn, ik kan 'm ophalen! Blijkbaar net op tijd besteld.

Ik woon alleen in helemaal in Rotterdam, en heb geen auto. Je kan met het ov tot Denekamp komen volgens mij. Wordt het dus maar een stukje lopen naar Nordhorn, of zal ik een taxi of iets dergelijks nemen? Het wordt in ieder geval een barre tocht, haha.

Is het trouwens mogelijk dat MM Nordhorn je Nexus tóch verkoopt als je hem zo (relatief) laat als zaterdag op komt halen? Lijkt me niet toch? Aan de andere kant, als je de immens grote vraag naar het toestel in rekening neemt...
Volgens de voorwaarden mogen ze hem, als je hem binnen 10 dagen niet opgehaald hebt, weer aan iemand anders verkopen.

Verwijderd

iemand trouwens nog een goei referentie die nexus vergelijkt met andere smartphones nu op de markt? veel tegenstrijdigheid te vinden overal...

• zedje85
  • Laatst online: 25-08 17:56
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 18:05:
iemand trouwens nog een goei referentie die nexus vergelijkt met andere smartphones nu op de markt? veel tegenstrijdigheid te vinden overal...
http://www.phonearena.com...-vs-Apple-iPhone-5_id3199

• Barth42
  • Laatst online: 29-08-2024
Ik heb er op 4 december een besteld bij de mm in Huckelhoven. Ik heb een paar keer gebeld en gemaild, maar kreeg elke keer te horen dat hij pas op 15-1 binnenkomt. Nog geen mail dat ik hem op kan halen dus.

• w4zzup
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 15:36
Ben gebeld door MediaMarkt in Nordhorn en mijn Nexus ligt klaar! :) Mijn pre-order is op 21 november geplaatst.

Is wat sneller dan ik verwachtte dus ik heb nog niks geregeld voor mijn oude SIM kaart, iemand tips om hier snel een micro SIM van te maken?

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Mocht er nog iemand een pre-order hebben gedaan bij MM Nordhorn (en een ophaalbewijs hebben ontvangen) en hem niet willen hebben: ik rij nu naar Nordhorn om die van mij op te halen en zou nog wel een extra Nexus 4 willen hebben/kopen voor mijn man :-) . Dm me dan even je ophaalbewijs.

Verwijderd

Mocht iemand er 1 over hebben in Nordhorn heb ik daar ook wel interesse in :P

• millerman_sf
  • Laatst online: 09-09 17:54
14-11 voorbesteld bij de MM in Neuss, nog geen afhaalbericht. Hopelijk kan ik zaterdag of maandag even heen en weer kachelen!

Verwijderd

Heb een bestelling geplaatst op 13 november bij MM Aken, nog geen email ontvangen. Vol ongeduld, kan niet wachten als ik al die berichten hier lees.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13
jaloerse blikken hier in de UK Playstore is het vooralsnog stil....besteld 5 December.

• Gohan040
en ja hoor heb mijn bevestiging ook binnen....... 14-11 besteld in Krefeld.
Jammer dat het al te laat is, dan morgen maar even bij Zé Germans langs....

Verwijderd

Mediamarkt had me daarstraks gebeld en heeft verteld dat ie klaar ligt. Zaterdag ga ik hem halen.

Verwijderd

ik ben de mijne (kado voor mijn vriendin) net gaan ophalen in Herzogenrath..
Voorbesteld op 10 novemeber.

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Welke Duitse MM is het gemakkelijkst/dichtsbij te bereiken met het OV (vanuit Utrecht)?

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Schrammy89 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:04:
Zonet ook bericht gehad dat mijn nexus klaarligt in Mönchengladbach! Zoals gezegt pre-ordered op 15 Nov
Hebben ze verder nog iets losgelaten? Ik heb toevallig ook bij Mönchengladbach gepreordered, dit echter pas op 28 nov.

• demisbr
En net een mail van mm Düsseldorf met goed bericht :P

Nog geen antwoord van Saturn, en vlgs mm Nordhorn zit ik bij de 2e lichting, mogelijk nog deze week. Collega blij mee maken :)

• slein78
  • Laatst online: 11:36
Montsubai schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:20:
Welke Duitse MM is het gemakkelijkst/dichtsbij te bereiken met het OV (vanuit Utrecht)?
Ik denk de MediaMarkt Düsseldorf-Arcaden, die zit naast S-Bahn station Düsseldorf-Bilk, dat winkelcentrum is slechts een minuutje wandelen vanaf het station en de MediaMarkt zit achterin in het winkelcentrum.
http://www.mediamarkt.de/...orf-Arcaden,71856,-3.html

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 23:48
Ik heb mijn afhaalbevestiging gekregen van Nordhorn 8 november voorbesteld. Maar ik heb nu geen idee hoe ik Nordhorn moet bereiken. Ik heb wel studentenreisproduct, maar weet iemand of er bussen rijden naar Nordhorn, want ik kom niet verder dan Enschede.

• slein78
  • Laatst online: 11:36
Xanderwufu schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:32:
Ik heb mijn afhaalbevestiging gekregen van Nordhorn 8 november voorbesteld. Maar ik heb nu geen idee hoe ik Nordhorn moet bereiken. Ik heb wel studentenreisproduct, maar weet iemand of er bussen rijden naar Nordhorn, want ik kom niet verder dan Enschede.
Er rijden bussen in Nordhorn, op www.bahn.de kan je het adres van de MediaMarkt inkloppen, vanaf Hengelo kan je dan naar Bad-Bentheim met de trein, dan met bus 100B en bus 2.

• Gouwden
  • Laatst online: 12-09 15:41
Ah, net mail van MM Krefeld. Kan 'm afhalen. (22 nov besteld meen ik...)

Edit// Staat bij dat ze 'm apart houden tot 29-12 uiterlijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Gouwden op 20-12-2012 19:44 ]

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Nexus 4 binnen! En ik was zeker niet de enige bij MM Nordhorn die hem kwam ophalen. Maar volgens mij wel de enige Nederlander :-P

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
6 november pre-ordered in Duisburg... nog geen nieuws. :(

Verwijderd

nog iemand hier die enkel maar gebeld werd en geen bevestigingsmail kreeg ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:52:
nog iemand hier die enkel maar gebeld werd en geen bevestigingsmail kreeg ?
Ja, ik had hem 29 november besteld en heb enkel een mail gehad die zei dat de bestelling geplaatst was. Maar vandaag belden ze dus om te zeggen dat ik hem mag komen halen.

Verwijderd

Zoals ik al zei op 13/11 besteld in Aken en nog niks gehoord hier, terwijl er anderen zijn die later besteld hebben en hem al kunnen gaan afhalen. Ik snap er niks van... :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:59:
Zoals ik al zei op 13/11 besteld in Aken en nog niks gehoord hier, terwijl er anderen zijn die later besteld hebben en hem al kunnen gaan afhalen. Ik snap er niks van... :(
is idd ver van fair te noemen, mijn familienaam begint met een B. Mss dat ze alle orders tot een bepaalde datum alfabetisch opbellen etc ?

Verwijderd

Dat lijkt me misschien wel logisch want mijn bestelling staat dan onder de C.

• Werelds
Nou, dan kan ik nog lang wachten, komen maar 3 letters na die van mij :+

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:59:
[...]
Maar vandaag belden ze dus om te zeggen dat ik hem mag komen halen.
Dit zeg je nu al twee keer, maar welk filiaal?

Verwijderd

In Aachen.

• Mystic_Vamp
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 08:21
3E3A37 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:25:
[...]

Hebben ze verder nog iets losgelaten? Ik heb toevallig ook bij Mönchengladbach gepreordered, dit echter pas op 28 nov.
Ik heb ook een pre-order staan in Mönchengladbach van 20 November. Nog niets gehoord helaas :-(
Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.