[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.382 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
'Great news! Your order on Google Play has shipped.'

Besteld op 4 november in de uk play store met een verwachte levertijd van 1 a 2 weken. Hij wordt verzonden naar een vriendin in Londen die vrijdag naar hier komt, super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
mngm schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:07:

Besteld op 4 november in de uk play store met een verwachte levertijd van 1 a 2 weken. Hij wordt verzonden naar een vriendin in Londen die vrijdag naar hier komt, super :)
ah eindelijk eens nieuws van UK playstore waar ik hem ook besteld heb. (5Dec)
wat me vandaag wel opviel dat er opeens 1 euro werd gereserveerd op mijn credicard?..door google?..naast het bedrag van 350 euro wat al gereserveerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 22:36
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:27:
[...]

Nee, LG is niet gewend aan zoveel succes en heeft niet de contacten om snel de productie op te schalen.
Dat is het probleem ;)
Ik denk dat Google een contract heeft gesloten met LG om een x aantal Nexus 4 toestellen te leveren bij aanvang van de verkoop, maar dat die hoeveelheid al snel (of misschien expres) te weinig bleek te zijn en er dáárom nu ineens alle zeilen bijgezet moeten worden om nieuwe batches gereed te krijgen.

Wel interessant om te lezen dat die MediaMarkten toch allemaal een individuele leverdatum krijgen, ik heb er een in Aachen en Herzogenrath besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
Michel242186 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 19:35:
[...]

ah eindelijk eens nieuws van UK playstore waar ik hem ook besteld heb. (5Dec)
wat me vandaag wel opviel dat er opeens 1 euro werd gereserveerd op mijn credicard?..door google?..naast het bedrag van 350 euro wat al gereserveerd was.
Dat is door de playstore om te checken of je creditcard daadwerkelijk gedekt is. Wordt als het goed is weer gecancelled/ teruggestort na een tijdje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we hebben ze binnen! Eerste indruk....helemaal top! Ben er zeer blij mee en ik ga nu naar het andere topic.
Succes met bestellen verder! Vragen over het toestel kan op het andere topic
Groetjes!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:18
Zoals ik het lees is er pas een kans in februari? Beste manier om te bestellen bij een Duitse winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Mijn duitse neef heeft hem vandaag ontvangen en ook gelijk op de post gedaan met Deutsche post DHL? Hoe lang duurt dat? Ik hoop stiekem dat ik hem morgen al krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik zit al een tijdje te volgen maar ik vertrouwde mailboxde niet zo. Ik zie op het google docs document dat sommigen bijna hun nexus 4 hebben via mailboxde, dus het zal wel betrouwbaar zijn als zij hem ontvangen (ik moet toch nog even wachten tot de nexus in stock is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

alfaleader schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:59:
Ik zit al een tijdje te volgen maar ik vertrouwde mailboxde niet zo. Ik zie op het google docs document dat sommigen bijna hun nexus 4 hebben via mailboxde, dus het zal wel betrouwbaar zijn als zij hem ontvangen (ik moet toch nog even wachten tot de nexus in stock is)
Toevallig heeft Mailboxde vandaag mijn N4 verstuurd. Kreeg netjes bericht toen mijn pakket binnenkwam. de N4 komt waarschijnlijk donderdag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
mngm schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:07:

Bedoel je niet 4 december? Volgens mij was hij pas 13 november beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Kan iemand me alstublieft helpen?
Ik heb bij MM Herzogenrath op 15 November al een bestelling geplaatst voor de Nexus 4 en volgens
anderen zouden mensen die voor 5 December het hebben besteld een bericht ontvangen dat ze het op 20 December kunnen ophalen.
Dit is helaas bij mij niet het geval en ik heb dus 2 weken geleden een bericht gestuurd naar de MM in het Duits en de andere in het Engels.
Op beide berichtjes heb ik nog steeds geen antwoord, dus heb ik besloten om nog een berichtje te sturen.
Ik wil zo graag de Nexus 4, maar ik weet niet meer wat ik kan doen om contact op te nemen.
Bellen is voor mij geen optie, omdat ik heel slecht Duits spreek en het zelf ook niet goed versta.
Graag wat hulp a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WlS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-12-2024

WlS

DieGozerDaar schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:57:
Ik heb bij MM Herzogenrath op 15 November al een bestelling geplaatst voor de Nexus 4 en volgens
anderen zouden mensen die voor 5 December het hebben besteld een bericht ontvangen dat ze het op 20 December kunnen ophalen.
Dit is helaas bij mij niet het geval en ik heb dus 2 weken geleden een bericht gestuurd naar de MM in het Duits en de andere in het Engels.
Op beide berichtjes heb ik nog steeds geen antwoord, dus heb ik besloten om nog een berichtje te sturen.
Ik wil zo graag de Nexus 4, maar ik weet niet meer wat ik kan doen om contact op te nemen.
Bellen is voor mij geen optie, omdat ik heel slecht Duits spreek en het zelf ook niet goed versta.
Graag wat hulp a.u.b.
We kunnen niets zelf doen. Ik zit met hetzelfde probleem. Het enige wat kunnen doen is wachten op het mailtje van MediaMarkt.

Ik heb nog niemand gezien die een het bevestigingsmailtje heeft gekregen van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Graag wat hulp a.u.b.
Bellen -› Gutentag, sprechen sie English?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:25
Hoe lang duurt het eigenlijk totdat Google een reservering plaats op mijn creditcard? Heb 14 december besteld bij de Duitse play store. Sinds 16 december staat de status op pre-ordered en bij Google wallet is de status "Google received your order". Heb nog geen activiteit gezien op mijn CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Je kunt niet altijd n reservering zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:16
Gister avond de Nexus 4 mogen ontvangen van de postbode, eindelijk! Was lang wachten, vooral dankzij de 'puinhoop' bij Google, maar eindelijk :)
Besteld via een Amerikaan, en geen douane kosten of BTW hoeven te betalen. Telefoon verder helemaal in goede staat mogen ontvangen, zonder verdere problemen.
Enige was dat de telefoon aan het begin niet aan wilde, en tijdens het opladen het LEDje rood knipperde, bleek omdat de batterij dusdanig leeg was dat ie verder niks meer kon doen :+

Succes iedereen nog met wachten! Eerste indruk is dat ie het wachten waard is, ziet er super goed uit, super snel en echt een mooi scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvanveelen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 12:39
FabianNL schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:09:
Gister avond de Nexus 4 mogen ontvangen van de postbode, eindelijk! Was lang wachten, vooral dankzij de 'puinhoop' bij Google, maar eindelijk :)
Besteld via een Amerikaan, en geen douane kosten of BTW hoeven te betalen. Telefoon verder helemaal in goede staat mogen ontvangen, zonder verdere problemen.
Enige was dat de telefoon aan het begin niet aan wilde, en tijdens het opladen het LEDje rood knipperde, bleek omdat de batterij dusdanig leeg was dat ie verder niks meer kon doen :+

Succes iedereen nog met wachten! Eerste indruk is dat ie het wachten waard is, ziet er super goed uit, super snel en echt een mooi scherm!
Ik heb hem ook in de US besteld. Op 2 dec. Wanner had jij hem besteld.....kan niet wachten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:16
bvanveelen schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:24:
[...]

Ik heb hem ook in de US besteld. Op 2 dec. Wanner had jij hem besteld.....kan niet wachten... :)
Hij is door 'een contactpersoon' besteld op 13 november, maar helaas werd ie in backorder geplaatst, waardoor Google ze pas na een week of drie geleverd had, daarna moest ie nog naar Nederland (wat via USPS is gebeurt, om douane kosten te voorkomen, en is natuurlijk ook gewoon goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:58
Op beide berichtjes heb ik nog steeds geen antwoord
Same here, ze hebben daar in Herzogenrath blijkbaar niet de behoefte te antwoorden op mailtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:22
Nova163 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:25:
[...]

Bedoel je niet 4 december? Volgens mij was hij pas 13 november beschikbaar.
Krijg je dat bericht per email of alleen via de wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Zojuist gekregen. Ze verwachtten dus toestellen 19 en 21 december.

Sehr geehrter Herr

vielen Dank für Ihre Bestellung.

Der Veröffentlichungstermin des LG Nexus 4 ist verschoben worden auf den 15.01.2013.

Wir haben mittlerweile die Information erhalten dass wir einen Teil der Geräte für die Vorbestellungen zwischen dem 19.12. und dem 22.12. bekommen, allerdings ist noch nicht abzusehen wieviele Geräte eintreffen werden.

Ist Ihre Vorbestellung darunter werden Sie natürlich umgehend von uns informiert sobald die Geräte eintreffen.

Mit freundlichen Grüssen

Hertzogenrath, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah! Telefoon van 4 december 5:31 Britse tijd is net geleverd bij mijn contactpersoon... Nog even het kanaal over en ik mag ook naar het andere topic... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Laatst online: 02-09 20:54
SpX schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:59:
Zojuist gekregen. Ze verwachtten dus toestellen 19 en 21 december.

Sehr geehrter Herr

Der Veröffentlichungstermin des LG Nexus 4 ist verschoben worden auf den 15.01.2013.

Wir haben mittlerweile die Information erhalten dass wir einen Teil der Geräte für die Vorbestellungen zwischen dem 19.12. und dem 22.12. bekommen, allerdings ist noch nicht abzusehen wieviele Geräte eintreffen werden.

Ist Ihre Vorbestellung darunter werden Sie natürlich umgehend von uns informiert sobald die Geräte eintreffen.

Mit freundlichen Grüssen
Ze verwachten toestellen tussen 19 en 21 december dus maar 1 levering niet 2. :)
Zou je er bij kunnen zeggen om welke mediamarkt het gaat? Edit: herzogenrath maak ik op uit je eerdere post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
Ik heb precies hetzelfde bericht gekregen van MM Herzogenrath.
Helaas, dan maar wachten tot januari.
Ze antwoorden blijkbaar alleen op mails die je verstuur als je een andere e-mail gebruik en niet die van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Laatst online: 17:37
Hoteldebotel schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:02:
[...]

Waar heb je hem besteld?

En laat even weten of je door de douane bent gekomen met of zonder te dokken :)
Google play in de VS. Anyway dus gewoon door de douane heen gewandeld.
Het scherm ziet er uitstekend uit en het mooie hij heeft gewoon de nederlandse taal. Ik move naar de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
4 uren nadat ik dit bericht heb ontvangen:

Mit freundlichen Grüssen

Heb ik dit weer gekregen van MM Herzogenrath (zelfde persoon)

Thanks for your order of a mobilephone LG Nexus 4

We have been informed that part of delivery will arrive 19-22.12.2012

The procedure is of course "first come first served".

We will inform you immediately

Betekend dit toch dat ik het misschien kan komen ophalen dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch hetzelfde bericht alleen in een andere taal :s

Staat bij allebei dat ze uiterlijk 22-12 een levering krijgen, ze weten alleen niet hoeveel en welke pre-orders er dus 1 krijgen. De rest krijgt 15-01.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Pff dat wordt weer wachten dan, had eigenlijk wel verwacht dat ik de telefoon dit jaar nog wel zou hebben, maar dat zit er helaas ook niet in.

Mijn Desire is erg aan vervanging toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:19
De rest krijgt er de 15e waarschijnlijk alleen één als je op tijd bent >:) Die levering zal dan ook wel beperkt zijn.
Jammer, heb er ook een voorbesteld bij de MM. Zal waarschijnlijk wel niet bij die eerste groep horen.
Communicatie vanuit de MM is trouwens bar slecht. Al een paar keer een mailtje verstuurd, maar nog nooit een reactie gekregen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
sdirkx schreef op woensdag 19 december 2012 @ 00:20:
Je kunt niet altijd n reservering zien.
Ik kon mijn reservering ook niet zien. Zojuist even CC maatschappij gebeld, want was toch wel nieuwsgierig.

Ik heb op 4-12 order gedaan (Duitse playstore) en kreeg vrijwel direct de melding "Google Commerce Ltd received your order.". CC maatschappij zegt nu dat er op 4-12 een reservering was geplaatst, maar dat deze de 11e is geannuleerd :? . Tevens zei ze dat voor een nieuwe reservering op de kaart wederom mijn toestemming nodig was.

Iemand ervaring met dergelijke situaties? Ik heb natuurlijk mijn CC aan google wallet gekoppeld en van daar uit kan er gewoon geld worden afgeschreven (heb op 6 en 17-12 nog apps gekocht/betaald via wallet en dus CC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Ik heb 13 november al besteld bij de MM dus eigenlijk hoop ik dat ik deze week nog een mailtje ga krijgen, maar dat zal er wel niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb 13 nov bij MM Nordhorn besteld en ook maar eens gemaild hoe het zat met de bestelling, ik kreeg een algemener mailtje terug

Hallo Frau xxx,
wir rechnen mit einer Lieferung zum Wochenende. Wir melden uns bei Ihnen sobald die Ware da ist.
Mit freundlichen Grüßen

Vertaling: Ze verwachten een levering dit weekend en we krijgen bericht zodra we hem mogen halen. We moeten maar gewoon geduld hebben op het ophaal-mailtje.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Laatst online: 17-03 07:43
Even een vraag. Mijn contact in duitsland heeft op de 18e mijn nexus opgestuurd via de Deutsche Post. Volgens hem heeft diegene er een soort internationale briefpakket van gemaakt. Dus geen tracknummer of wat dan ook. Hij heeft alleen een bon gekregen waarop staat wat hij betaald heeft en wat hij heeft aangeschaft. Maar hoe moet dat nou als er niks binnenkomt en hoe lang duurt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 22:36
halilg85 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:45:
Maar hoe moet dat nou als er niks binnenkomt en hoe lang duurt dat?
Het is vandaag de 19e. Ik zou zeggen, wacht tot vrijdag en als het er dán niet is zou ik me pas druk gaan maken.. :)

Goed om te horen dat verschillende MM's berichten de wereld in sturen dat dit weekend leveringen aan zullen komen, zou het kerstpakketje dan tóch op tijd in huis zijn? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:20
Weet iemand in welke landen de Nexus in de verkoop komt?
Heb hem bij MM voorgereserveerd, maar ben eind volgende week een paar dagen in Hongarije.
Enige kans dat ie daar in de winkel ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Zjoske78 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:11:
Weet iemand in welke landen de Nexus in de verkoop komt?
Heb hem bij MM voorgereserveerd, maar ben eind volgende week een paar dagen in Hongarije.
Enige kans dat ie daar in de winkel ligt?
Die kans is even groot als dat 'ie hier in Nederland/België in de schappen ligt. Nihil dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 19:32
heb de telefoon zojuist in een opwelling besteld via amazon.co.uk. Dacht dat er overal enorme lange leveringstijden waren, maar daar was ie gewoon in stock.

nu wil ik toch wel zeker weten of deze 'engelse' telefoon gewoon op nederlandse netwerken werkt...

voor geinteresseerden:

http://www.amazon.co.uk/S.../ref=cm_cr_pr_product_top

ik moest 359 euro betalen, is binnen 7 werkdagen binnen.... schijnt...

[ Voor 0% gewijzigd door Aniki op 19-12-2012 22:44 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Aniki schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:44:
heb de telefoon zojuist in een opwelling besteld via amazon.co.uk. Dacht dat er overal enorme lange leveringstijden waren, maar daar was ie gewoon in stock.

nu wil ik toch wel zeker weten of deze 'engelse' telefoon gewoon op nederlandse netwerken werkt...

voor geinteresseerden:

http://www.amazon.co.uk/S.../ref=cm_cr_pr_product_top

ik moest 359 euro betalen, is binnen 7 werkdagen binnen.... schijnt...
Serieus? :? de link brengt me naar Samsung Galaxy Nexus, dat is niet gelijk aan de LG Nexus 4 natuurlijk. 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aniki
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 19:32
Sanny1987 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:45:
[...]

Serieus? :? de link brengt me naar Samsung Galaxy Nexus, dat is niet gelijk aan de LG Nexus 4 natuurlijk. 8)7 .
zo... het is al laat zie ik :O

de reviews waren nog wel zo lovend, heb het helemaal over het hoofd gezien. gauw cancellen :X

too good to be true :( wat een gedoe, breng een telefoon op de markt die voor iedereen te bestellen is, of wacht tot je dat kunt. zo jammer van google :-(

[ Voor 17% gewijzigd door Aniki op 19-12-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

makaa schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:51:
klopt het nou dat ik de nexus 4 in de UK & in de Duitse playstore niet meer kan bestellen?
Dit geldt ook voor de US playstore, beide modellen zijn sold out. Dit zonder enige toevoeging over wanneer hij wel weer leverbaar is.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Aniki schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:47:
too good to be true :( wat een gedoe, breng een telefoon op de markt die voor iedereen te bestellen is, of wacht tot je dat kunt. zo jammer van google :-(
De Samsung Nexus is ook een prima toestel hoor. Alleen al iets meer gedateerd.

• ibson
  • Laatst online: 29-04 10:58
Wie er nu nog één wilt.. Ebay, nog 30 min en hij staat pas op 330 euro, let wel er komen nog 50 euro verzendkosten bij.

http://www.ebay.nl/itm/Br...hones&hash=item27ce218e6c

[ Voor 9% gewijzigd door ibson op 20-12-2012 03:54 ]

• Badgeryayo
  • Laatst online: 24-05 06:44
ehr geehrter Herr Eddial,

vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.

Menge Art.-Nr. Bezeichnung Einzelpreis Summe
1 1638737 LG NEXUS 4 395,00 EUR 395,00 EUR

Enthaltene MwSt: 63,07 EUR
Rechnungssumme: 395,00 EUR
Serviceleistung:
Plus-Garantie: Nein
Finanzierung: Nein
Bitte bringen Sie zur Abholung einen Ausdruck dieser E-Mail mit.

Die Bezahlung erfolgt bei Abholung und Auslieferung entweder bar oder mit EC-Karte.

Haben Sie Fragen zu einer vereinbarten Zustellung der von Ihnen bestellten Ware, möchten wir Sie bitten, sich direkt mit unserem Markt in Verbindung zu setzen. Wir stehen Ihnen unter der Rufnummer +49 (591) 6109-0 zur Verfügung; alternativ können Sie auch einfach auf diese E-Mail antworten.

Verwenden Sie bei Rückfragen bitte Ihre
Nochmals vielen Dank für Ihre Bestellung und Ihr Vertrauen in Media Markt!

Mit freundlichen Grüßen
Ihr Team des Media Markt Bestellservice
Kundenbetreuung

Volgensmij kan ik hem afhalen. Besteld op 20 november. :D

Verwijderd

net gebeld door de MM van Aachen dat hij geleverd is, besteld 29 nov

meteen ook gevraagd of ze ook verkopen aan Belgen of Nederlanders, was geen probleem :)

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik zou niet je bestelnummer hier zomaar plaatsen voordat iemand snel er naartoe gaat en zich voordoet als jouw. Naam moet ook redelijk makkelijk te achterhalen zijn.

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:05:
net gebeld door de MM van Aachen dat hij geleverd is, besteld 29 nov

meteen ook gevraagd of ze ook verkopen aan Belgen of Nederlanders, was geen probleem :)
Tijd om mijn telefoon in de gaten te houden... Mijn bestelling was 15 november, nog niets gehoord. Misschien doen ze het alfabetisch ! :)

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Badgeryayo schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:04:
[i]ehr geehrter Herr Eddial,

vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.

Menge Art.-Nr. Bezeichnung Einzelpreis Summe
1 1638737 LG NEXUS 4 395,00 EUR 395,00 EUR

Volgensmij kan ik hem afhalen. Besteld op 20 november. :D
Bij welke MM heb jij je pre-order gedaan?

• Elvander
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 11:38
Ik heb mijn preorder op 3 december gedaan.
Ik hoop vandaag of morgen ook zulk een mailtje aan te krijgen...

Verwijderd

Hoor ook graag van welke vestiging die mail komt. Heb zelf 15 november besteld, als iemand van 20 november deze mail krijgt, mag ik hopen dat ik hem ook kan ophalen :)

Als een gek de hele tijd mijn mail controleren :p

Verwijderd

Ziet er naar uit dat er eindelijk een beetje schik in de zaak begint te komen, de mijne is gisteren in East Sussex bezorgd na hem 4 December besteld te hebben. Heb maar €50 gelapt om dat ding zo snel mogelijk het kanaal over te krijgen, ligt nu in een opslag bij Gatwick Airport dus met een beetje geluk aan het eind van de dag in handen van de TNT / GLS en morgen in mijn handen...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gl4Hh.png

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Volgens een antwoord op mijn mail hebben ze (Nordhorn) vandaag nog geen apparaten ontvangen. Wie weet komen ze nog binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door stefan11 op 20-12-2012 12:37 ]

• Badgeryayo
Ik heb besteld bij mediamarkt Lingen.

Verwijderd

Dank, dus Lingen en Aachen hebben een levering gekregen volgens deze berichten. Hopelijk Nordhorn ook snel :)

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

stefan11 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:37:
Volgens een antwoord op mijn mail hebben ze (Nordhorn) vandaag nog geen apparaten ontvangen. Wie weet komen ze nog binnen.
Misschien moet de vrachtwagen die aan Lingen heeft geleverd nog langs Nordhorn rijden (ligt bij elkaar in de buurt). Hoop toch echt dat ze vandaag of morgen bij Nordhorn geleverd worden. Zou graag de Nexus 4 zaterdag op willen halen :)

• Badgeryayo
SpX schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:06:
Ik zou niet je bestelnummer hier zomaar plaatsen voordat iemand snel er naartoe gaat en zich voordoet als jouw. Naam moet ook redelijk makkelijk te achterhalen zijn.
Bedankt voor de waarschuwing!

Verwijderd

bizarre is wel dat ik tot nu wel gebeld werd maar geen mail kreeg, terwijl ik hier uit die andere mail kan opmaken dat je die wel afgeprint moet meebrengen als bewijs

Verwijderd

Ik lees zo hieronder dat MM het beleid, wie het eerst komt wie het eerst maalt hanteert. Ik vraag me dan af wat dat pre orderen dan nog uitmaakt. De kans dat ik dan voor niks naar Duitsland rij is dus aanwezig.
Beetje jammer, had beter mijn bestelling uit UK niet kunnen annuleren, dan had ik zeker geweten dat ik er een kreeg.
DieGozerDaar schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:56:
4 uren nadat ik dit bericht heb ontvangen:

Mit freundlichen Grüssen

Heb ik dit weer gekregen van MM Herzogenrath (zelfde persoon)

Thanks for your order of a mobilephone LG Nexus 4

We have been informed that part of delivery will arrive 19-22.12.2012

The procedure is of course "first come first served".

We will inform you immediately

Betekend dit toch dat ik het misschien kan komen ophalen dit jaar?

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 13:53
Ponzi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:07:
[...]

Tijd om mijn telefoon in de gaten te houden... Mijn bestelling was 15 november, nog niets gehoord. Misschien doen ze het alfabetisch ! :)
Hier ook niets gehoord van MM Aachen. 13 november besteld. Begin deze week wel een mail van Mr. Okic met de vraag om mijn telefoonnummer door te geven. Meer mensen die iets hebben gehoord van MM Aachen. Zouden ze bellen op alfabet. Mijn achternaam begint met de K.

• Ponzi
KoenCows schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:00:
[...]

Hier ook niets gehoord van MM Aachen. 13 november besteld. Begin deze week wel een mail van Mr. Okic met de vraag om mijn telefoonnummer door te geven. Meer mensen die iets hebben gehoord van MM Aachen. Zouden ze bellen op alfabet. Mijn achternaam begint met de K.
Exact hetzelfde, heb ook mijn telefoonnummer moeten doorgeven. Had je zelf geïnformeerd of mailde Mr. Okic uit eigen beweging?

Mijn bestelling was 15 november en achternaam begint met P.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:59:
Ik lees zo hieronder dat MM het beleid, wie het eerst komt wie het eerst maalt hanteert. Ik vraag me dan af wat dat pre orderen dan nog uitmaakt. De kans dat ik dan voor niks naar Duitsland rij is dus aanwezig.
Beetje jammer, had beter mijn bestelling uit UK niet kunnen annuleren, dan had ik zeker geweten dat ik er een kreeg.

[...]
"First come, first served" gaat over het feit dat ze kijken naar wie als eerste zijn pre-order heeft geplaatst.

En zoals hier al 1000 keer vermeld: als je mail krijgt dat je hem kan ophalen, kan je hem ook ophalen. In de winkel wordt voorlopig nog niets verkocht... |:(

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 13:53
Ponzi schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:02:
[...]

Exact hetzelfde, heb ook mijn telefoonnummer moeten doorgeven. Had je zelf geïnformeerd of mailde Mr. Okic uit eigen beweging?

Mijn bestelling was 15 november en achternaam begint met P.
Ik had wel via het contactformulier gevraagd aan MM Aachen of er al iets meer bekend was. Na enkele dagen kreeg ik antwoord via Mr. Okic. Hij zij dat de telefoon er zaterdag zou zijn, en of ik mijn telefoonnummer door wilde geven. Nog gevraagd of dit bekende of ik hem zaterdag kon komen halen, en of ik nog een bevestiging via mail kreeg. Daar heb ik helaas al een paar dagen geen antwoord op terug...

• pwavg
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 07:50
Net gebeld, ligt klaar!
13 nov besteld..

Verhuizing naar ander draadje..

• Ponzi
KoenCows schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:08:
[...]

Ik had wel via het contactformulier gevraagd aan MM Aachen of er al iets meer bekend was. Na enkele dagen kreeg ik antwoord via Mr. Okic. Hij zij dat de telefoon er zaterdag zou zijn, en of ik mijn telefoonnummer door wilde geven. Nog gevraagd of dit bekende of ik hem zaterdag kon komen halen, en of ik nog een bevestiging via mail kreeg. Daar heb ik helaas al een paar dagen geen antwoord op terug...
Exact hetzelfde verhaal hier, zal wel in orde komen dan. :)

@ iedereen: misschien wel handig als je eventjes vermeldt welke MM je heeft gebeld !

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Goed nieuws voor de mensen die een pre-order bij MM Nordhorn hebben gedaan: ik had er nog even een mail uitgedaan naar MM Nordhorn en werd meteen teruggebeld dat de telefoons net 3 minuten geleden zijn binnengekomen en dat ik hem kan komen ophalen :D

edit: mijn pre-order heb ik gedaan op 13 november (om precies te zijn 18:54 uur)

[ Voor 14% gewijzigd door Leona1981 op 20-12-2012 13:27 ]

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Leona1981 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:25:
Goed nieuws voor de mensen die een pre-order bij MM Nordhorn hebben gedaan: ik had er nog even een mail uitgedaan naar MM Nordhorn en werd meteen teruggebeld dat de telefoons net 3 minuten geleden zijn binnengekomen en dat ik hem kan komen ophalen :D
En daar krijgt de rest (neem ik aan) nog een mail over? Ik heb de telefoon namelijk 5 december besteld en ben dus een randgeval en ik heb dringend een nieuwe telefoon nodig :o

• MrvdB
  • Laatst online: 05-09 14:04
mobileleon schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:29:
[...]

En daar krijgt de rest (neem ik aan) nog een mail over? Ik heb de telefoon namelijk 5 december besteld en ben dus een randgeval en ik heb dringend een nieuwe telefoon nodig :o
Conform de bevestiging en reactie van de MM zou iedereen inderdaad eerst een e-mail krijgen ter bevestiging dat je hem kan komen ophalen.

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Ik denk dat ze iets meer dan 3 minuten nodig hebben om mensen te bellen/mailen ;) Het blijft gewoon even afwachten. Je kunt ze aan het einde van de middag altijd even bellen :)

Zelf op 21 november besteld overigens.

Verwijderd

Ik heb zelf 15 november besteld in M M Krefeld en zit vol ongduld te wachten op een mailtje...

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Hier ook Krefeld (15 november), zit hier op de stage om de 5 min mail te checken

• MrvdB
Ik ook besteld bij MM dusseldorf, op 14 november in de avond. Is dus nog even afwachten vandaag en anders wordt het zaterdag een mooi tripje naar onze oosterburen.

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

[...]

Ik verwacht ook nog gewoon een mail van MM Nordhorn. Ik ga toch niet voor zaterdag naar Duitsland. Maar daar zullen ze inderdaad iets meer tijd voor nodig hebben dan 3 minuten ;)

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Nexus 4 toestellen ze geleverd hebben gekregen en hoeveel pre-orders er zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door Leona1981 op 20-12-2012 13:36 ]

• WlS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-12-2024

WlS

Heel vreemd, ik heb net MM Aachen gebeld en gevraagd hoe het precies zat. Hij gaf aan dat IEDEREEN hem op 15 Jan. zou krijgen. Ik legde 2 maal uit dat ik hem in November heb besteld en dat er mensen zijn die het op kunnen halen. Hij ging het toen navragen en gaf weer aan dat dit niet het geval is. Ik begrijp er weinig van, maar zal het moeten afwachten.

• mobileleon
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Leona1981 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:36:
[...]

Ik verwacht ook nog gewoon een mail van MM Nordhorn. Ik ga toch niet voor zaterdag naar Duitsland. Maar daar zullen ze inderdaad iets meer tijd voor nodig hebben dan 3 minuten ;)

Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Nexus 4 toestellen ze geleverd hebben gekregen en hoeveel pre-orders er zijn...
Haha klopt, maar mijn huidige reserve-mobiel is in een dusdanige toestand dat elke dag dat ik moet wachten, er eigenlijk 1 teveel is. We wachten rustig af vandaag :) !

• ronaldex
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-06 11:22
Besteld op 7 november bij de MM Nordhorn en inmiddels het ophaalbericht ontvangen!

• Zjoske78
Besteld op 6 december bij Media Markt Duisburg - Marxloh en zojuist ophaalbevestiging gekregen.

Ik zie trouwens nergens dat je een ID mee moet nemen. Is dit nodig?
Heb geen paspoort bij me, alleen rijbewijs. Zou dat voldoende zijn?

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
ronaldex schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:39:
Besteld op 7 november bij de MM Nordhorn en inmiddels het ophaalbericht ontvangen!
Goed dat ze de bestellingen in de juiste volgorde gaan uitvoeren!

Vergeet niet iet je SPAM map te checken!

[ Voor 7% gewijzigd door floepie05 op 20-12-2012 13:47 ]

• pawek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 09:19
Zjoske78 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:42:
Besteld op 6 december bij Media Markt Duisburg - Marxloh en zojuist ophaalbevestiging gekregen.

Spannend, daar heb ik hem 13 November besteld, heb echter nog niets gehoord. Geen mail, ook geen replies, en zeker geen belletje....

Verwijderd

pawek schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:45:
[...]

Spannend, daar heb ik hem 13 November besteld, heb echter nog niets gehoord. Geen mail, oog geen replies, en zeker geen belletje....
Ik ook nog niet (15 november). Hopelijk zijn het hier ook geen Google toestanden waarbij het FIRO is. (first in, Random out)

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024

Je mag officieel niet eens Nederland uit zonder paspoort/ID kaart. Als de politie je aanhoud om wat voor reden dan ook ben je dus zwaar de sjaak. ;)

• MrvdB
Zane11 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:47:
[...]

Je mag officieel niet eens Nederland uit zonder paspoort/ID kaart. Als de politie je aanhoud om wat voor reden dan ook ben je dus zwaar de sjaak. ;)
Officieel niet, terwijl het rijbewijs(pasje, niet dat papieren vod) tegenwoordig steeds vaker als "geldig" legitmatiebewijs wordt gezien. Dit omdat het een europees rijbewijs betreft. Maar voor de zekerheid even beide meenemen.

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

En inmiddels heb ik m'n e-mail bevestiging binnen! :)

• Zane11
  • Laatst online: 25-06-2024
MrvdB schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:48:
[...]

Officieel niet, terwijl het rijbewijs(pasje, niet dat papieren vod) tegenwoordig steeds vaker als "geldig" legitmatiebewijs wordt gezien. Dit omdat het een europees rijbewijs betreft. Maar voor de zekerheid even beide meenemen.
Het rijbewijs is nog steeds officieel geen geldig legitimatie bewijs buiten Nederland. Zie: http://www.rijksoverheid....-naar-het-buitenland.html

• floepie05
Leona1981 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:48:
En inmiddels heb ik m'n e-mail bevestiging binnen! :)
Oh, dat wordt spannend. Jij op de 13de en mij op de 14de bij Nordhorn, maar voor mij nog geen bevestiging.

[ Voor 7% gewijzigd door floepie05 op 20-12-2012 13:53 ]

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
hopelijk hebben ze genoeg om tot de 30ste te komen bij nordhorn

https://bettyskitchen.nl

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 08:03
Dat is interessant, ik heb hier 16 november voorbesteld, en nog steeds niets gehoord...
Ben je gebeld of kreeg je een email?

• MrvdB
Zane11 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:50:
[...]

Het rijbewijs is nog steeds officieel geen geldig legitimatie bewijs buiten Nederland. Zie: http://www.rijksoverheid....-naar-het-buitenland.html
Klopt daarom heb ik geldig ook tussen de "" tekens geplaatst. Uit ervaring weet ik echter dat zowel in Duitsland als in België mijn rijbewijs wel werd geaccepteerd zowel door hotels, als door officiële instanties. Maar het is inderdaad officieel geen geldig bewijs. Daarom nogmaals neem je paspoort / ID altijd mee naar het buitenland.

• Pino112
  • Laatst online: 18:55
ronaldex schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:39:
14 november hier en zojuist ontvangen :D.

• Brackpc
Ik ga nu naar nordhorn, wellicht zie ik nog een paar tweakers daar :P

• Zjoske78
Ah, zie dit net in de PDF staan met de voorwaarden die bij mijn voorreservering zat:

Bei Lieferung der Bestellung an einen vom Kunden ausgewählten Media Markt zur Abholung wird der Kunde benachrichtigt, wenn die Bestellung zur Abholung bereit steht. Der Kunde ist verpflichtet, die Bestellung innerhalb von 10 Tagen ab Erhalt der Benachrichtigung abzuholen. Zur Abholung muss der Kunde die Rechnung, die Bestellbestätigung oder die Abholbenachrichtigung sowie einen von einer Behörde ausgestellten Ausweis mit Foto (z.B. Pass, Personalausweis oder Führerschein) vorlegen.

Rijbewijs is dus goed genoeg. Mooi, kan ik meteen vanuit mijn werk door naar MM Duisburg!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

Convoy

g44p

Brackpc schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:02:
Ik ga nu naar nordhorn, wellicht zie ik nog een paar tweakers daar :P
We zullen zien :9

• josmos
  • Laatst online: 05-12-2024
fok hel
Net met Handyshop.de gebeld om te horen hoe het bij hun zat. Gast zei me eerst dat het waarschijnlijk half januari ging worden, 2 minuten later begon het richting half februari te gaan.
Ik heb precies op het verkeerde paardje gegokt... ;w

• pwavg
  • Laatst online: 21-08 07:50
MrvdB schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:48:
[...]

Offtopic
Officieel is het Nederlands Rijbewijs een identificatie bewijs en geen legitimatiebewijs..

• floepie05
Jeetje, ik werd net gebeld door Nordhorn! Netjes in het engels zelfs. Besteld op de 14de en ik mag hem ophalen!

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Goed nieuws pour moi! 20 november besteld in Nordhorn en heb bevestiging. Even kijken of ik vandaag nog kan inplannen om 'm op te halen.

Tenminste, op basis van de berichten hier ga ik ervan uit dat het Nordhorn is. Had hem ook nog in Rheine en Munster vorbestelt ;)

Bye-bye, levertijdentopic 8)

Verwijderd

Vraag me af hoe ze de lijsten afwerken, heb zelf 15 november bij Nordhorn besteld, maar nog niets binnen. En hierboven 20 november dus al wel. Hopelijk ook elk moment de bevestiging. Zie dat ze tot 20:00 open zijn, zou het dan misschien zelfs redden om hem vandaag nog te halen...

• Brackpc
tijdens het telfoontje ook ff over het id bewijs gehad, bevestiginsmail zou voldoende moeten zijn ondanks dat er ook om id gevraagd wordt in de mail

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:58
Nog niets van Herzogenrath, ik vraag me af of ze hier net zo goed mee omgaan als met hun email..:(

Verwijderd

Eventueel een vrachtwagen die nu eerst geleverd heeft bij Nordhorn en zodadelijk zijn andere MM's aan de beurt?

• Leona1981

Leona1981

Bunny phone home

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:14:
Vraag me af hoe ze de lijsten afwerken, heb zelf 15 november bij Nordhorn besteld, maar nog niets binnen. En hierboven 20 november dus al wel. Hopelijk ook elk moment de bevestiging. Zie dat ze tot 20:00 open zijn, zou het dan misschien zelfs redden om hem vandaag nog te halen...
Mail of bel ze gewoon even anders. Ik kreeg ook binnen een paar minuten een telefoontje van ze.
Ik was zelf bang dat ze mijn bestelling er misschien uit hadden gegooid omdat ik het adres van de dierentuin in Nordhorn had opgegeven :P Maar dat viel dus reuze mee :)

Verwijderd

Leona1981 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:16:
[...]

Mail of bel ze gewoon even anders. Ik kreeg ook binnen een paar minuten een telefoontje van ze.
Ik was zelf bang dat ze mijn bestelling er misschien uit hadden gegooid omdat ik het adres van de dierentuin in Nordhorn had opgegeven :P Maar dat viel dus reuze mee :)
Wacht nog even met contacten (de auto is nu toch meegenomen door familielid en kan dus toch pas vanavond er heen rijden). Mocht ik tegen eind van de middag nog niets gehoord hebben, ga ik wel even bellen hoe het zit.
Pagina: 1 ... 19 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.