[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
Ik heb net ook alvast maar een goedkope micro sim kaart knipper bestelt op ebay. Hopelijk is hij er op tijd.
Voor mensen die dat ook nog nodig hebben voor 3 euro ongeveer: http://www.ebay.com/itm/4..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
DJsam schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:01:
[...]

Ik heb ook een pre order bij media Eschweiler, die op 30 nevember geplaatst is.
Ik heb ze reeds een mail gestuurd in het Engels aangezien ik geen Duits spreek.
Maar hierop antwoorden ze niet.
Zou jij misschien even je mail in het duits willen posten dan kan ik die ook verzenden naar MM Escheiweler, hopelijk reageren ze dan wel op een Duitse mail.
Ik had mijn mail ook in't Engels gestuurd en daar hebben ze (na een paar dagen weliswaar) gewoon in't Engels op geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 20:42
Bruinbaard schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:10:
Ik heb net ook alvast maar een goedkope micro sim kaart knipper bestelt op ebay. Hopelijk is hij er op tijd.
Voor mensen die dat ook nog nodig hebben voor 3 euro ongeveer: http://www.ebay.com/itm/4..._trksid=p3984.m1497.l2649
Kost natuurlijk niks zo'n ding, maar je kunt het ook prima gratis doen:
YouTube: How to cut your SIM card (Micro SIM, Nano SIM - iPhone 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Waar kun je op http://www.mediamarkt.de/ zoeken naar dichtsbijzijnde filiaal op basis van postcode?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 13:17

C4D

speedyjules07 schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:51:
Waar kun je op http://www.mediamarkt.de/ zoeken naar dichtsbijzijnde filiaal op basis van postcode?
Anders gebruik je google maps even. Kleine moeite.

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26
Zoek op de site naar een product, bv de Nexus 4, en dan kies je jetz vorbestellen en dan krijg je de optie om op postleitzahl te zoeken. Had je zelf ook wel kunnen vinden, was niet zo moeilijk.

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Oh stom, ik was al in het overzicht van de winkel locaties. Vanaf daar kon ik niet op een optie er voor komen. Excuses

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
ff vraagje nog...ik heb de creditcard (mastercard ING) van mijn vrouw gebruikt maar bij de betaal gegevens gewoon mijn naam ingevuld + het adres van borderlinx...het bedrag is gewoon gereserveerd. maar het het nu slim om het toch aan te passen met de naam van mijn vrouw bij de betaalgegevens?...hoe hebben andere mensen gedaan die de creditcard van hun vader/vrouw gebruikt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michel242186 schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:08:
ff vraagje nog...ik heb de creditcard van mijn vrouw gebruikt maar bij de betaal gegevens gewoon mijn naam ingevuld + het adres van borderlinx...het bedrag is gewoon gereserveerd. maar het het nu slim om het toch aan te passen met de naam van mijn vrouw bij de betaalgegevens?...hoe hebben andere mensen gedaan die de creditcard van hun vader/vrouw gebruikt hebben?
Welke bank?... of service gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:09:
[...]

Welke bank?... of service gebruikt
Mastercard ING...reservering is gewoon gemaakt en is ook terug te vinden op "mijn ING"
maar ben bang dat er een naam check komt bij de betaling en dat het dan alsnog mis gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Michel242186 op 16-12-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjoske78
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:20
Bruinbaard schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:10:
Ik heb bij Vodafone gewoon een micro sim aangevraagd. Binnen een paar dagen had ik hem gratis binnen. Waarom moeilijk doen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:39
Hij is dus wel te pre orderen voor vrienden uit Duitsland? Of zie ik dit verkeerd.
Verder wil ik de 8GB variant, dit is volgens mij nog goedkoper dan deze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
MaStar schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:07:
[...]

Hij is dus wel te pre orderen voor vrienden uit Duitsland? Of zie ik dit verkeerd.
Verder wil ik de 8GB variant, dit is volgens mij nog goedkoper dan deze....
Die hebben ze (nog) niet. Je kan het zelf gewoon pre-orderen, gewoon het adres van de MM waar je hem besteld invullen. (Maar dat had je geweten als je in het topic had gezocht)

[ Voor 6% gewijzigd door T homass op 16-12-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 20:39
T homass schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:19:
[...]

Die hebben ze (nog) niet. Je kan het zelf gewoon pre-orderen, gewoon het adres van de MM waar je hem besteld invullen. (Maar dat had je geweten als je in het topic had gezocht)
Klopt.
Ik wil de goedkopere variant dus wacht nog ff. Hopelijk binnenkort weer in de playstore te koop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Nu graag ophouden met het stellen van steeds dezelfde vragen in dit topic. Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje van mij krijgen :). Graag weer ontopic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
Crap, nu mogen we ons dus verwachten echt 7 weken te wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PTiTDaV schreef op maandag 17 december 2012 @ 10:10:
[...]

Crap, nu mogen we ons dus verwachten echt 7 weken te wachten :p
Juist goed nieuws! ;)

4 December besteld en toen zei hij 1-2 weken. Dus ik heb goede hoop dat hij rond kerst bij mijn contactpersoon is dat ik hem dan met oud en nieuw heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:06
Voor degenen die in MM Aken hebben besteld: gisteren eventjes een mailtje gestuurd met de vraag wanneer we de pre-orders konden verwachten. En net zoals de vele andere berichten hier: voor het einde van de week ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Ik heb de Nexus 4 bij MM Huckelhoven (dichtste in de buurt) gepreordered op 4 december.
Nog geen mail gehad maar eerst zou hij 15 december beschikbaar komen, daarna hebben ze het een maand opgeschoven... Ben benieuwd wanneer ik wat te horen krijg.

EDIT: wilde eerst ook in Aken bestellen, nu ik het zo lees heb ik spijt dat ik dat niet heb gedaan.
Hopelijk heeft de vestiging in Huckelhoven ook pre orders binnen binnenkort.

[ Voor 26% gewijzigd door Captain Obvious op 17-12-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Alsof het mailtje van zondag nog niet genoeg was stuurt mediamarkt nordhorn me er vandaag nog eente :) vriendelijke lui zijn het toch :P

uiterlijk vrijdag verwachten ze de nexii binnen en iedereen tot 5.12.12 zou hem moeten krijgen

Edit: zie dat de mail door de afdelingsleider verstuurd is nu, dus zal allemaal wel goed komen neem aan dat die gast geen verkeerde info zal versturen

[ Voor 24% gewijzigd door Brackpc op 17-12-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:02
Brackpc schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:23:
Alsof het mailtje van zondag nog niet genoeg was stuurt mediamarkt nordhorn me er vandaag nog eente :) vriendelijke lui zijn het toch :P

uiterlijk vrijdag verwachten ze de nexii binnen en iedereen tot 5.12.12 zou hem moeten krijgen
Heb jij een algemene automatische mail van MM Nordhorn gekregen? Of heb jij hen eerst een mail gestuurd, en is de mail die jij zojuist hebt ontvangen een reactie daarop?

Ik heb namelijk op 8 november een preorder geplaatst, maar heb geen mail van ze gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
ik had ze zondag een mail gestuurd en daar direct een antwoord gekregen via een medewerker, vandaag kreeg ik dus nog een nieuwe mail eroverheen van de afdelingsleider. (voor 1e mail zie paar posts terug)

het gaat dus niet om een automatische mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Brackpc schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:35:
ik had ze zondag een mail gestuurd en daar direct een antwoord gekregen via een medewerker, vandaag kreeg ik dus nog een nieuwe mail eroverheen van de afdelingsleider. (voor 1e mail zie paar posts terug)

het gaat dus niet om een automatische mail
Oké, goed om te horen.
Ik hoop echt dat ik de Nexus 4 daar deze week nog kan ophalen. Waarschijnlijk staat de winkel vol met allemaal Nederlanders;)

Nu moeten alleen mijn TPU cases nog binnenkomen! Hopen dat ze op tijd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Vergeet iig niet een kopie van de bestelbevestiging en een id kaart/paspoort mee te nemen anders rij je het stuk voor niets dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Brackpc schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:37:
Vergeet iig niet een kopie van de bestelbevestiging en een id kaart/paspoort mee te nemen anders rij je het stuk voor niets dan :P
Thanks. Zal er aan denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:58
Nog niets van Herzogenrath :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Hier ook niet, maar als het geen automatisch emailtje betreft hoeven we ons niet zo`n zorgen te maken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josmos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
bij handyshop blijft het stil
misschien nog maar wat mails sturen tot ze me echt beu zijn en een telefoon toveren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
SpX schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:42:
[...]

Hier ook niet, maar als het geen automatisch emailtje betreft hoeven we ons niet zo`n zorgen te maken, toch?
Denk het ook niet, mijn mailtje was eerst beantwoord via een iphone dus ik vermoed dat in hun systeem gewoon niet stond dat deze al verwerkt was en ik daardoor een 2e antwoord kreeg. Zal wel loslopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
Hello,

at the moment we have the information, that the Nexus 4 will be available at 15. January 2013.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Team der Kundenbetreuung

Media Markt TV Hifi Elektro GmbH

Duisburg - Großenbaum

Keniastr. 37

47269 Duisburg

Ik heb hem op 6 november vorbestelt :(

[ Voor 13% gewijzigd door Danny79 op 17-12-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
Hier op 25 november gepre-orderd bij MM Krefeld. Ik hoop zo dat we eind van deze week bericht krijgen.

Dan ga ik 27e met de trein: Den Haag - Venlo - Viersen - Krefeld een reis van 3 uur en 20 min als alles goed gaat :) Je moet het ermaar voor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
Heerlijk weer die tegenstrijdige berichten, maar aan de andere kant dat was met de nexus 7 ook zo bij de NL mediamarkten. Laten we inderdaad hopen dat er deze week een paar op voorraad komen.

Guten Tag Herr DeOS,
aktuell wurde der Erscheinungstermin auf den 15.01.2013 verschoben. Wir benachrichtigen Sie umgehend sobald das Nexus 4 bei uns eintrifft.
Mit freundlichen Grüßen

Jutta Dreyer
-Kundenbetreuung -
Media Markt TV-HiFi-Elektro GmbH Papenburg An der Alten Werft 13
D-26871 Papenburg

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:12
Brackpc schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:45:
[...]

Denk het ook niet, mijn mailtje was eerst beantwoord via een iphone dus ik vermoed dat in hun systeem gewoon niet stond dat deze al verwerkt was en ik daardoor een 2e antwoord kreeg. Zal wel loslopen :)
MediaMarkt Aachen zegt dat de mijne zaterdag al binnen komt:

Hi,

You will receive your ordered device to Saturday this week. Please give me a phone number where I can reach you.

Mit freundlichen Grüßen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
samenvattend:

Mediamarkt Nordhorn - zouden uiterlijk vrijdag binnen moeten komen voor orders tot 05.12
Mediamarkt Aachen - idem
Mediamarkt Papenburg - levering vanaf januari
Mediamarkt Duisburg - levering vanaf januari
Mediamarkt Herzogenrath - Unknown

[ Voor 7% gewijzigd door Brackpc op 17-12-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:58
SpX schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:42:
[...]

Ik heb vrijdag zelf een mailtje naar ze gestuurd waar ik nog geen antwoord op heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Laatst online: 21-08 19:11
Zjoske78 schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:01:
[...]

Ik heb bij Vodafone gewoon een micro sim aangevraagd. Binnen een paar dagen had ik hem gratis binnen. Waarom moeilijk doen...?
Bij ben kost dit grapje 15 euro, dus vandaar ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WlS
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-12-2024

WlS

Ik heb net naar Aachen gebeld, met de vraag of ze al meer informatie hadden (~20 November besteld), maar zij vertelde mij dat het voor iedereen 15 Januari zou worden.

Ik weet ook niet meer wat ik moet geloven zo :p

[ Voor 4% gewijzigd door WlS op 17-12-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
WlS schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:25:
Ik heb net naar Aachen gebeld, met de vraag of ze al meer informatie hadden (~20 November besteld), maar zij vertelde mij dat het voor iedereen 15 Januari zou worden.

Het enige wat we kunnen doen is wachten, ik hoop in ieder geval dat ik hem voor 15 januari daadwerkelijk heb.
Mijn i9000 valt bijna uit elkaar van ellende dus die gaat het niet meer lang uithouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 15:41
Zinloze post, dus weg.

[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 17-12-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
vermelden jullie bij het navragen wel je ordernummer? anders gaan ze er misschien vanuit dat het om een nieuwe order gaat, het engels van de meeste verkooplui die ik ken in duitsland is nu niet bepaald het beste te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal toch echt eerst zeker willen weten of hij werkelijk voor me klaar ligt. Gereserveerd of niet! Verkopen doen ze gewoon als hij er ligt,stel je voor sta je daar met je uitgeprint papiertje..... Eh ik had een Nexus gereserveerd,helaas uitverkocht! Verder nog iets? Zo niet dan de volgende (duitse klant) en weer naar huis.... Met niks.

Begrijp me niet verkeert,maar een maatje van mij is dit overkomen (met zn iPhone). Die had alles netjes gereseveerd,mailtjes uitgeprint enz enz. Komt bij de winkel aan en helaas uitverkocht,verder nog iets?
Tja drukte he, wij zijn ook maar mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 08:03
16 november voorbesteld bij MM Duisburg-Marxloh, maar helaas:

laut uns vorliegenden Informationen ist das Gerät voraussichtlich ab dem 15.01.2013 lieferbar.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Team der Kundenbetreuung
Media Markt TV Hifi Elektro GmbH
Duisburg - Marxloh
August-Bebel-Platz 20
47169 Duisburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:47:
Ik zal toch echt eerst zeker willen weten of hij werkelijk voor me klaar ligt. Gereserveerd of niet! Verkopen doen ze gewoon als hij er ligt,stel je voor sta je daar met je uitgeprint papiertje..... Eh ik had een Nexus gereserveerd,helaas uitverkocht! Verder nog iets? Zo niet dan de volgende (duitse klant) en weer naar huis.... Met niks.

Begrijp me niet verkeert,maar een maatje van mij is dit overkomen. Die had alles netjes gereseveerd,mailtjes uitgeprint enz enz. Komt bij de winkel aan en helaas uitverkocht,verder nog iets?
Tja drukte he, wij zijn ook maar mensen....
Ik heb vorige week telefonisch contact gehad met de MM in Nordhorn. De man aan de telefoon vertelde mij dat wanneer ik een mailtje krijg dat ik de telefoon op kan halen, deze ook sowieso gereserveerd is voor mij.

Misschien hebben ze in het geval van jouw 'maatje' een foutje gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WlS

WlS

Brackpc schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:44:
vermelden jullie bij het navragen wel je ordernummer? anders gaan ze er misschien vanuit dat het om een nieuwe order gaat, het engels van de meeste verkooplui die ik ken in duitsland is nu niet bepaald het beste te noemen.
Inderdaad, haar Engels was niet best, maar ik heb wel mijn ordernummer doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-EvoLution- schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:48:
[...]

Ik heb vorige week telefonisch contact gehad met de MM in Nordhorn. De man aan de telefoon vertelde mij dat wanneer ik een mailtje krijg dat ik de telefoon op kan halen, deze ook sowieso gereserveerd is voor mij.

Misschien hebben ze in het geval van jouw 'maatje' een foutje gemaakt?
Contact mail, alles net zoals jou, ordernummer enz enz
En toch... Helaas uitverkocht, anders nog iets? Jou naam eraf nieuwe naam erop. 15 Nexus telefoontjes op voorraad 2 of 3 voor eigen personeel, 200 Duitsers die hem willen, en 60 Hollanders, die erheen gaan....
Nogmaals, ik wens en gun het je van harte,maar zeker weten doe je het NOOIT....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:51:
[...]

Contact mail, alles net zoals jou, ordernummer enz enz
En toch... Helaas uitverkocht, anders nog iets?
Dat zeg ik. Misschien heeft de MediaMarkt een foutje gemaakt. Kan gebeuren, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-EvoLution- schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:52:
[...]

Dat zeg ik. Misschien heeft de MediaMarkt een foutje gemaakt. Kan gebeuren, toch?
Net zoals hij bij jou gemaakt kan worden....... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
WlS schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:25:

Dat is wel heel vreemd ! :)
Wie heb je aan de lijn gehad? Bij mij heeft de Bereichsleiter Neue Medien, een zekere meneer Okic, op mijn mail geantwoord !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:59:
[...]

Net zoals hij bij jou gemaakt kan worden....... >:)
Jup. Maar daar ga ik niet vanuit! Zal jullie hier op de hoogte houden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WlS

WlS

Ponzi schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:59:
[...]

Wie heb je aan de lijn gehad? Bij mij heeft de Bereichsleiter Neue Medien, een zekere meneer Okic, op mijn mail geantwoord !
Ik werd doorverwezen naar een Engels sprekende medewerker. Zij stelde zich jammer genoeg niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
WlS schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:06:
[...]

Ik werd doorverwezen naar een Engels sprekende medewerker. Zij stelde zich jammer genoeg niet voor.
Hmm, vertrouw de informatie uit mijn mail dan toch ietsje meer, de verantwoordelijke voor "nieuwe media" zal wel weten waar hij het over heeft, zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 15:41
Sehr geehrter *** ***,

vielen Dank für Ihre E-Mail.

Der Verkaufsstart für das Nexus 4 war ursprünglich für den 15.12.2012 vorgesehen.
Leider wurde der Start auf den 15.01.2013 verschoben.
Auch unseren vorgemerkten Kunden werden wir das Nexus erst dann aushändigen können.

Mit freundlichem Gruß

Ihr Media Markt Team Krefeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
Laatste hoopje is nu wel weg. Dat wordt nog een maand wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 08:03
Een andere voorbestelling van 14 november in Hameln, dit keer een wel heel kort antwoord:

das LG Nexus 4 ist noch nicht im Markt eingetroffen:

Weitere Fragen beantworten wir Ihnen gern:
Persönlich am Telefon oder vor Ort in Ihrem Media Markt Hameln.

Wir freuen uns auf Ihren Besuch.

Freundliche Grüße

Ihre Kundenbetreuung
Kirsten ****

MEDIA MARKT TV-HiFi-Elektro GmbH Hameln
Böcklerstraße 5
D - 31789 Hameln

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik denk dat we nu wel voldoende mailtjes hebben gepost. Graag weer ontopic ipv steeds weer hetzelfde posten. Exacte levertijd is nog onbekend.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:12
Ponzi schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:59:
[...]

Mijn mail kreeg ik ook van Mr. Okic. Had mijn reserveringsnummer in het bericht vermeld. Zou er zaterdag moeten zijn. Wel naar hem gemaild - naast mijn nummer dat hij wilde - of ik een mailbevestiging kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien mijn huidige gsm (ZTE Blade met Android 2.2) dringend aan vervanging toe is (barst in het scherm), wil ik zo snel mogelijk een nieuwe. Mijn oog viel op deze Nexus 4. Helaas, met alle delays en voorraadtekorten ziet het er niet naar uit dat ik snel een zal kunnen aanschaffen. Heb ook niet zo superveel zin in dat gedoe met proxy's/credit cards/omzeilen... Daarom ben ik nu aan het twijfelen om een Galaxy Nexus te kopen. Online is die nog te koop voor 330 euro (incl. verzending, wel de witte versie), dus dat lijkt me niet slecht (en zal sowieso lichtjaren verschil zijn met mijn ZTE), maar opteer toch nog altijd voor iets nieuwer model...

Vandaar mijn vraag: weet iemand nog hoe de beschikbaarheid van die Galaxy Nexus verliep? Was dat ook zo problematisch als nu met de Nexus 4? Na hoeveel tijd werd de telefoon vlot verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-08 17:56
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:09:
Aangezien mijn huidige gsm (ZTE Blade met Android 2.2) dringend aan vervanging toe is (barst in het scherm), wil ik zo snel mogelijk een nieuwe. Mijn oog viel op deze Nexus 4. Helaas, met alle delays en voorraadtekorten ziet het er niet naar uit dat ik snel een zal kunnen aanschaffen. Heb ook niet zo superveel zin in dat gedoe met proxy's/credit cards/omzeilen... Daarom ben ik nu aan het twijfelen om een Galaxy Nexus te kopen. Online is die nog te koop voor 330 euro (incl. verzending, wel de witte versie), dus dat lijkt me niet slecht (en zal sowieso lichtjaren verschil zijn met mijn ZTE), maar opteer toch nog altijd voor iets nieuwer model...

Vandaar mijn vraag: weet iemand nog hoe de beschikbaarheid van die Galaxy Nexus verliep? Was dat ook zo problematisch als nu met de Nexus 4? Na hoeveel tijd werd de telefoon vlot verkrijgbaar?
Ik heb ook een Nexus 4 in bestelling... duurt waarschijnlijk nog wel een maandje voor ik hem krijg als ik hier zo alle berichten lees.

Daar hebben we V&A voor ;)

[ Voor 2% gewijzigd door janvanduschoten op 17-12-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:09:

Resultaten uit het verleden bieden.... het ging hier ook om een andere fabrikant (samsung) die zijn zaken beter op orde heeft. Dus er valt niks te leren van het verleden in dat opzicht, overigens zal het verleden wel leren dat de nexus 4 in Jan/februari aanzienlijk makkelijker en goedkoper te verkrijgen is.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Vandaag een mail gekregen dat mijn N4 verstuurd is. Had 'm op 4-12 besteld in de Play Store Duitsland :)
Sheet is aangepast.

[ Voor 9% gewijzigd door marnix11 op 17-12-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marnix11 schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:25:
Vandaag een mail gekregen dat mijn N4 verstuurd is. Had 'm op 4-12 besteld in de Play Store Duitsland :)
Sheet is aangepast.
Welkom bij de gelukkige, ik krijg ze morgen op mijn werk binnen,dan kunnen wij verhuizen naar het andere topic _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem daar ook besteld. Heb ze gemaild in het engels maar vooralsnog niet gehoord :(
Captain Obvious schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:20:
Ik heb de Nexus 4 bij MM Huckelhoven (dichtste in de buurt) gepreordered op 4 december.
Nog geen mail gehad maar eerst zou hij 15 december beschikbaar komen, daarna hebben ze het een maand opgeschoven... Ben benieuwd wanneer ik wat te horen krijg.

EDIT: wilde eerst ook in Aken bestellen, nu ik het zo lees heb ik spijt dat ik dat niet heb gedaan.
Hopelijk heeft de vestiging in Huckelhoven ook pre orders binnen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:47:
[...]

Welkom bij de gelukkige, ik krijg ze morgen op mijn werk binnen,dan kunnen wij verhuizen naar het andere topic _/-\o_ :9~
Ik hoop 'm net voor kerst binnen te krijgen :) Je moet inderdaad geluk hebben om 'm nog dit jaar te krijgen. Beetje slecht van Google/LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Ik heb hem in Amerika besteld, hopelijk heb ik hem nog voor het nieuwe jaar.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 23:22
Het gaat nu vooral om bestellingen die bij MediaMarkt zijn gedaan, maar er liepen toch ook bestellingen bij Saturn? Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Laatst online: 12-09 19:46
MaStar schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:34:
[...]

Klopt.
Ik wil de goedkopere variant dus wacht nog ff. Hopelijk binnenkort weer in de playstore te koop _/-\o_
Ik hoop eigenlijk dat ze hem op uitverkocht hebben gezet om alle oude orders weg te werken. Er zijn mensen die hem 13 november hebben besteld en nog steeds niet hebben ontvangen.. (edit: lijkt erop dat Google dat inderdaad gaat doen: http://www.businessinside...or-nexus-4-delays-2012-12)

Niet zo verbazend natuurlijk dat LG niet gewend is haar telefoons ook daadwerkelijk te verkopen, maar dat mensen die weken later hebben besteld hun telefoon de dag erna binnen hebben is bizar.

[ Voor 9% gewijzigd door Nova163 op 17-12-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top, krijg net een whatsapp bericht van mijn maat uit Duitsland dat ze morgen bezorgt worden op mijn werk! Hij komt ze namelijk persoonlijk bezorgen !!! Morgen schrijf ik wel een stukje over mijn nieuwe aanwinst op het andere topic, dus morgen zou ik zeggen....vraag maar raak!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
Tip: volg ook het thread op xda.

De meeste users hebben hem in de US Play Store besteld, maar er zitten ook anderen tussen. Het lijkt erop dat vandaag een aantal bestellingen van de UK Play Store zijn verstuurd, dus iedereen die daar besteld heeft; er is hoop :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Google biedt excuses aan voor leveringsprobleem Nexus 4.

nieuws: Google biedt excuses aan voor beperkte beschikbaarheid Nexus 4

http://www.nu.nl/gadgets/...ingsprobleem-nexus-4.html

Hopelijk krijgen in ieder geval de mensen die VOOR 5 dec. bestelt hebben zijn (of haar) gsm.
Ik heb helaas 2 dagen te lang getwijfeld of ik hem zal pre-ordenen.
Ik heb dat op 7dec gedaan ;)

[ Voor 21% gewijzigd door streamnl op 17-12-2012 19:02 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streamnl schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:59:
Google biedt excuses aan voor leveringsprobleem Nexus 4.

nieuws: Google biedt excuses aan voor beperkte beschikbaarheid Nexus 4

http://www.nu.nl/gadgets/...ingsprobleem-nexus-4.html

Hopelijk krijgen in ieder geval de mensen die VOOR 5 dec. bestelt hebben zijn (of haar) gsm.
Ik heb helaas 2 dagen te lang getwijfeld of ik hem zal pre-ordenen.
Ik heb dat op 7dec gedaan ;)
Zoals ik het lees gaan ze er voor zorgen dat die mensen hem deze week opgestuurd krijgen, echter staat er nergens dat het zich alleen beperkt tot die mensen. Het kan het maar zo dat ze de volgende batch vanaf de productie lijn naar de UK sturen en dat ze heel wat meer mensen voorzien van hun nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ach ja, ik merk het wel.
We kunnen toch niets anders doen dan afwachten.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Vanmiddag in Aken geweest. Alle orders worden 15 januari. Alleen de orders van midden november tot december krijgen dus nexus 4 midden januari. Heb je vanaf 1 december besteld wordt het februari wist de behulpzame meneer te vertellen.

[ Voor 24% gewijzigd door alwaysleft op 17-12-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
alwaysleft schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:09:
Vanmiddag in Aken geweest. Alle orders worden 15 januari. Alleen de orders van midden november tot december krijgen dus nexus 4 midden januari. Heb je vanaf 1 december besteld wordt het februari wist de behulpzame meneer te vertellen.
Is 15 januari dan geen midden januari?

[ Voor 0% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 17-12-2012 20:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WlS

WlS

alwaysleft schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:09:
Zou je kunnen toelichten wat je bedoelt met:

"Alle orders worden 15 januari."
"Alleen de orders van midden november tot december krijgen dus nexus 4 midden januari."

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:38
klopt het nou dat ik de nexus 4 in de UK & in de Duitse playstore niet meer kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
yup ze zijn sold out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
hmmm wtf man...allang of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
sinds zaterdag denk ik. maar over een paar weken zijn ze waarsch weer leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 17:12
Misschien kan je het topic even doorlezen? Als dat niet teveel moeite is tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
williamvdh schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:56:
[...]

Misschien kan je het topic even doorlezen? Als dat niet teveel moeite is tenminste.
ik volg dit topic elke dag al sinds midden november...tis me voorbij geschoten dat hij nu uitverkocht is in de playstores.

Vanmiddag btw MM nordhorn gebeld,
kon daar geen bestelling plaatsen ivm de veel bestellingen al die er zijn geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PTiTDaV schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:56:
sinds zaterdag denk ik. maar over een paar weken zijn ze waarsch weer leverbaar
En wanneer hij weer beschikbaar is kun je nog weer weken wachten tot hij eindelijk verzonden wordt.
Ze kunnen beter de productie van de Nexus 4 wat opvoeren dmv andere producten (waar minder vraag naar is) links te zetten en meer Nexus 4 toestellen te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
WlS schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:46:
[...]

Zou je kunnen toelichten wat je bedoelt met:

"Alle orders worden 15 januari."
"Alleen de orders van midden november tot december krijgen dus nexus 4 midden januari."

Alvast bedankt.
Alle orders die voor 1 december zijn geplaatst, worden dus pas 15 januari uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:14
Peunage schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:20:
Het gaat nu vooral om bestellingen die bij MediaMarkt zijn gedaan, maar er liepen toch ook bestellingen bij Saturn? Of niet?
Wat hij zegt. Gaat er iemand morgen naar de Saturn in bijvoorbeeld Kleve, om te kijken of hij daar ligt? Heb helaas stageweek, anders was ik zelf wel even gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Laatst online: 17:37
Nou hij is morgen binnen. Op 27 Nov besteld en morgen uit de VS komt ie aan. meegenomen en dat voor 300 euro all in :) Zal naar het andere topic gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
freedzed6 schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:58:
Nou hij is morgen binnen. Op 27 Nov besteld en morgen uit de VS komt ie aan. meegenomen en dat voor 300 euro all in :) Zal naar het andere topic gaan.
Waar heb je hem besteld?

En laat even weten of je door de douane bent gekomen met of zonder te dokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
Hoteldebotel schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:02:
[...]

Waar heb je hem besteld?

En laat even weten of je door de douane bent gekomen met of zonder te dokken :)
Als je hem zelf meeneemt heb je een vrijstelling tot € 430, dus het lijkt me sterk dat hij ergens voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:36
Nova163 schreef op maandag 17 december 2012 @ 23:19:
[...]

Als je hem zelf meeneemt heb je een vrijstelling tot € 430, dus het lijkt me sterk dat hij ergens voor moet betalen.
Dat is denk niet wat er bedoeld wordt. Hij bedoeld waarschijnlijk dat het mooi meegenomen is dat hij hem voor €300,- incl. Heeft kunnen krijgen. Dus inderdaad, hoe loopt het bij de douane en waar is hij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Bij Saturn staat het dat hij nu over 3 - 4 weken alweer verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03-2023
floepie05 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:14:
Bij Saturn staat het dat hij nu over 3 - 4 weken alweer verkrijgbaar is.
Toen ik hem gisteren bestelde stond het op 1-2 weken, nu ineens op 3-4 weken. Maar ik ga voorlopig even uit van februari dat ik hem kan ophalen in Kleve. Dan kan het ook nog eens een keer meevallen.

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Is er eigenlijk een probleem als je een preorder plaats bij de MM (DE) en dan het toestel uiteindelijk niet gaat halen?

Ik heb ook eentje besteld op de Play Store, maar ik weet niet of die order er door gaat komen (VISA problemen).

En als het niet lukt zou ik dan via de MM gaan maar als het wel lukt zou ik mijn order indien mogenlijk van de MM willen cancelen als dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
daflux schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:49:
Is er eigenlijk een probleem als je een preorder plaats bij de MM (DE) en dan het toestel uiteindelijk niet gaat halen?
Je zit nergens aanvast, je hoeft bij de pre-order namelijk ook niet te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 14:04
T homass schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:54:
[...]

Je zit nergens aanvast, je hoeft bij de pre-order namelijk ook niet te betalen.
Je hoeft inderdaad niet te betalen bij een pre-order. Je krijgt op het moment dat hij binnen is een e-mail waarin je vervolgens bevestigd of je de telefoon wel of niet op komt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Dus ik hoef het dan ook zelfs niet te cancelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00
daflux schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:03:
Dus ik hoef het dan ook zelfs niet te cancelen?
Juist, al is dat natuurlijk wel zo netjes.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Niet online

styx1

prutser

Zo lang heb ik nog nooit hoeven te wachten voor een telefoon. Het lijkt wel alsof ze expres te weinig produceren om populair over te komen.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
DeOS schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:24:
[...]

Juist, al is dat natuurlijk wel zo netjes.
Maar ik ga wel een mailtje sturen als ik het wil cancelen.

Hier is een excel file met mensen van XDA (worksheet zoals wij hebben)

https://docs.google.com/s...WWdfQ19uamtqaHhCc3c#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag zojuist op de FB van Mediamarkt Duitsland de volgende reactie op iemands vraag over de nexus 4 (gisteren beantwoord):

Hallo XXXXX, der 15.01. ist das neue garantierte Lieferdatum. Wir sind aber bemüht, bereits früher zu liefern und es scheint als ob das in vielen Fällen auch klappen wird. Das hängt aber nicht von der Bestellung vor der Änderung des Erscheinungsdatums ab sondern davon, wie früh vorbestellt wurde. In jedem Fall wirst Du als Vorbesteller benachrichtigt sobald das Nexus 4 zur Abholung in Deinem Markt bereit liegt. Schönen Abend noch!

Korte vertaling: 15-01 is de gegarandeerde nieuwe leveringsdatum, maar ze doen er wel alles aan om al eventueel eerder te leveren. Het lijkt erop dat in veel gevallen dit gaat lukken. Zodra hij er is, krijgen de pre-orders een bevestiging dat ze hun bestelling kunnen ophalen.

Lijkt me toch wat toevoegen op alle eerder geposte mails van MM vestigingen (een reactie van het hoofdkantoor). Blijft dus veel onduidelijkheid, maar dit jaar is misschien dus nog wel mogelijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

styx1 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:46:
Zo lang heb ik nog nooit hoeven te wachten voor een telefoon. Het lijkt wel alsof ze expres te weinig produceren om populair over te komen.
Nee, LG is niet gewend aan zoveel succes en heeft niet de contacten om snel de productie op te schalen.
Dat is het probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Hoe sturen jullie eigenlijk berichten naar MM in Duitsland?
Via de website bij contact?
Ik heb al 3 berichten naar ze gestuurd waaronder 2 via de website waren, maar geen enkel antwoord.
Wel een auto-bericht dat ze het zo spoedig mogelijk zullen antwoorden, maar dat is 1 week geleden.
Vragen gestuurd in Duits en Engels.
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.