Net contact gehad met Media Markt Aachen. Zij krijgen hem pas 15-01 binnen. Mevrouw wist zeker te vertellen dat deze morgen niet binnen zou komen..
Ik zie hier tegenstrijdige berichten staan over welke adres je moet invullen bij "billing adress" in Wallet. Als ik van een pre-paid CC gebruik maakt bij de Duitse play store, moet de Wallet "billing address" met de adress van de tussenzender overeenkomen, dus send-to en bill-to dezelfde? Bedankt....
Volgende keer graag een topic report aanmaken
[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 14-12-2012 13:15 ]
Hoe ik het gedaan heb en het werkte perfect:
1) Verander verzendadresgegevens van prepaid mastercard naar die van tussenpersoon (ik gebruikte mailboxde.com).
2) Pas in Google Wallet ook al je adresgegevens aan en update betaalgegevens.
3) Kies tijdens bestellingsproces voor levering naar het adres van de tussenpersoon.
4) All done
1) Verander verzendadresgegevens van prepaid mastercard naar die van tussenpersoon (ik gebruikte mailboxde.com).
3) Kies tijdens bestellingsproces voor levering naar het adres van de tussenpersoon.
4) All done
floepie05 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:54:
Ik zie hier tegenstrijdige berichten staan over welke adres je moet invullen bij "billing adress" in Wallet. Als ik van een pre-paid CC gebruik maakt bij de Duitse play store, moet de Wallet "billing address" met de adress van de tussenzender overeenkomen, dus send-to en bill-to dezelfde? Bedankt....
Cool, bedankt.pieternoyens schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:35:
Hoe ik het gedaan heb en het werkte perfect:
4) All done
[...]
1. Om het duidelijker voor mij (ben ik soms stom) te maken, moet je je eigen NL adresgegevens invullen tijdens de inschrijving proces van de prepaid CC (paypal of ideal) om geld te storten op de kaart? En pas dan je gegevens aanpassen naar die van mailboxde?
2. Welke prepaid CC precies heb je gebruikt in de Duitse play store?
Bedankt bij voorbaat.
Verwijderd
het adress van de forwarder moet hetzelfde zijn aan het adress op google wallet (bij het toevoegen van de cc) en het verzend adress uiteraard, weet niet of het uitmaakt of het adress bij het registeren van de prepaid cc uitmaakt of niet...floepie05 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:00:
[...]
Cool, bedankt.
1. Om het duidelijker voor mij (ben ik soms stom) te maken, moet je je eigen NL adresgegevens invullen tijdens de inschrijving proces van de prepaid CC (paypal of ideal) om geld te storten op de kaart? En pas dan je gegevens aanpassen naar die van mailboxde?
Bedankt bij voorbaat.
ik heb persoonlijk mastercard (cc) van rabobank gebruikt... waarbij me eigen adress ook staat, en dit is gewoon geaccepteerd.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 14:03 ]
Ja bedankt, die stuk begrijp ik. Maar ik heb het over de gegevens die je moet inleveren bij de prepaid CC maatschappij. Moet je toch eerst je eigen NL gegevens om wat geld te storten en pas dan ze laten aanpassen (weer bij de CC maatschappij) naar die van de duitse zender? Of maakt dat niets uit of je prepaid CC verbonden is met een NL adres?
Op de website van je prepaid CC moet je jouw echte NL/BE gegevens invullen.
Maar op elke site van google, playstore/wallet moet je de gegevens van de duitse zender invullen.
Maar op elke site van google, playstore/wallet moet je de gegevens van de duitse zender invullen.
Verwijderd
Ik heb net via playstore.uk een Nexus 4 besteld en betaald met creditcard. Kan ik zo'n bestelling nog cancelen?
leden van een duits forum krijgen inmiddels als bericht van google terug (op navraag) dat de bestellingen afgehandeld worden in volgorde van de melding: Google Commerce Ltd received your order.
heb op 4.12 besteld maar kreeg die melding pas op 6.12 voor google is het dus alsof ik de bestelling op 6.12 pas geplaatst heb.
heb op 4.12 besteld maar kreeg die melding pas op 6.12 voor google is het dus alsof ik de bestelling op 6.12 pas geplaatst heb.
Je hebt net besteld en wilt alweer cancelen?Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:27:
Ik heb net via playstore.uk een Nexus 4 besteld en betaald met creditcard. Kan ik zo'n bestelling nog cancelen?
Je kan cancelen als je wilt maar beetje raar neenh net besteld en al cancelen waarom dan bestellen?
In ieder geval even op de play store kijken daar kan je cancelen...
Ik heb 4-12 besteld (Duitse playstore) en kreeg vrijwel direct de melding "Google Commerce Ltd received your order.". Maar heb helaas nog geen verdere info. Creditcard (VISA btw) is ook nog niks afgeschreven (eventuele reserveringen kan ik helaas niet inzien). We wachten af, hopelijk klopt de info uit post van Brackpc hierboven
.
Kak! Ik heb al 4-12 besteld, maar op 10-12 heb ik die melding pas...Brackpc schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:30:
leden van een duits forum krijgen inmiddels als bericht van google terug (op navraag) dat de bestellingen afgehandeld worden in volgorde van de melding: Google Commerce Ltd received your order.
Verwijderd
ZIe net dat via Duitsland bestellen sneller en goedkoper is, vandaar
daflux schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:42:
[...]
Je hebt net besteld en wilt alweer cancelen?
Je kan cancelen als je wilt maar beetje raar neenh net besteld en al cancelen waarom dan bestellen?
In ieder geval even op de play store kijken daar kan je cancelen...
Heeft iemand hier nog een definitief antwoord op?Bruinbaard schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:03:
Hoeveel zijn jullie nu in totaal kwijt als je bij mailboxde besteld? Snap die kosten die zij rekenen niet helemaal.
Is het dan gewoon 349+10(verzending playstore -> mailboxde) + 2,80(verwerkingskosten mailboxde) + 12,61(verzendkosten dhl mailboxde -> je deur) = 384,41
Dus vraagt mailboxde dus eigenlijk maar 2,80 extra??
Dat vind ik dan best goedkoop! Of mis ik ergens kosten?
Via Uk playstore kom je ook rond de 385,-. Lijkt me wel kloppen dan.
Verwijderd
Via Uk playstore en Borderlinx kost het je in totaal 401.22 euro.sdirkx schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:17:
Via Uk playstore kom je ook rond de 385,-. Lijkt me wel kloppen dan.
Vanaf maandag is de Nexus 4 ook in de UK verkrijgbaar via provider Three. Helaas alleen met 2-jarig abo, totale kosten GBP869. Geen interessante prijs, maar hopelijk is het een indicatie dat er toch meer leveringen naar andere leveranciers gaan.
http://www.three.co.uk/Di...ch=prodsearch#dealBuilder
http://www.three.co.uk/Di...ch=prodsearch#dealBuilder
Heb je toevallig geen contact gehad met de Saturn in Aachen?pwavg schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:24:
Net contact gehad met Media Markt Aachen. Zij krijgen hem pas 15-01 binnen. Mevrouw wist zeker te vertellen dat deze morgen niet binnen zou komen..
*** Human knowledge belongs to the world ***
Verwijderd
Had net een emailtje gestuurd van de expected delivery date van mijn order, ik heb hem besteld op 11/12/2012 en de email die ik terug kreeg zei dat de expected arrival, dus wanneer ik hem hoor te krijgen op 30-01-2013 ...... niet goed nieuws.
Waar heb je hem besteld? Lijkt me makkelijker om dit direct te melden..Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:30:
Had net een emailtje gestuurd van de expected delivery date van mijn order, ik heb hem besteld op 11/12/2012 en de email die ik terug kreeg zei dat de expected arrival, dus wanneer ik hem hoor te krijgen op 30-01-2013 ...... niet goed nieuws.
PSN: Redrafted
Verwijderd
Google play Germany.Xerox schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:45:
[...]
Waar heb je hem besteld? Lijkt me makkelijker om dit direct te melden..
ik heb hetzelfde mailtje verstuurd voor UK, besteld op 7/12
According to our records, your order should ship by the evening of January 23.
Neuxs 4 backorders: Please note that the above date is based on typical shipment processing and does not apply to Nexus 4 backorders. Nexus 4 backorders are being delivered based on the order in which they were received. If you receive a shipping confirmation email, then you will be able to track your delivery.
According to our records, your order should ship by the evening of January 23.
Neuxs 4 backorders: Please note that the above date is based on typical shipment processing and does not apply to Nexus 4 backorders. Nexus 4 backorders are being delivered based on the order in which they were received. If you receive a shipping confirmation email, then you will be able to track your delivery.
[ Voor 78% gewijzigd door PTiTDaV op 14-12-2012 18:56 ]
Nee, je zit helemaal juist 
Bruinbaard schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:16:
[...]
Heeft iemand hier nog een definitief antwoord op?
Ik zou helemaal veilig spelen en ook de adresgegevens voor je creditcard zelf aanpassen. Ikzelf gebruik vikingcard.com, gratis virtueel kaartje aanmaken, in 2 seconden gebeurd. Indien je met bancontact geld op deze kaart zet staat het er ook meteen op maar het kost je wel iets meer dan via overschrijving. Bij aanmaken heb ik gewoon mijn eigen adrsgegevens gebruikt, ik heb de kaart dan ook al een tijdje. Het is achteraf simpel en in 1-2-3 gebeurd om deze aan te passen. Bij mij staat nu het verzendadres ingesteld op dat van de Duitse tussenpersoon, facturatieadres is nog steeds dat van mezelf en het algemeen profieladres is voor de zekerheid ook ingesteld op de Duitse partner. Het kan zijn dat er minder aangepast moet worden maar zo deed ik het en het is perfect verlopen. De nexus 4 is zelfs al verzonden
Veel succes
floepie05 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:00:
[...]
Cool, bedankt.
Bedankt bij voorbaat.
Ik had de Mediamarkt (Nordhorn) nog maar eens een mailtje gestuurd. Dit is wat ik voor antwoord kreeg. Redelijk hoopvol denk ik:
For our first reservations the delivery date will be in December. Everybody who reservated until the 5th December will probally get a LG Nexus 4 in december – That means first in first out.
We expect our first delivery on 20.12.12. One week later the other ones should come.
For our first reservations the delivery date will be in December. Everybody who reservated until the 5th December will probally get a LG Nexus 4 in december – That means first in first out.
We expect our first delivery on 20.12.12. One week later the other ones should come.
Ik hoop dat ze gelijk hebben. Ik heb namelijk ook een preorder geplaatst bij de MediaMarkt in Nordhorn. Ik was er vroeg bij, 8 november!stefan11 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:31:
Ik had de Mediamarkt (Nordhorn) nog maar eens een mailtje gestuurd. Dit is wat ik voor antwoord kreeg. Redelijk hoopvol denk ik:
Echter, ik vraag me af of ze daadwerkelijk dit jaar nog gaan uitleveren, alle berichten welke bij de MediaMarkt vandaan komen praten over 15 januari als eerste leverdatum, ook voor de preorders.
Alleen MediaMarkt Nordhorn praat over dit jaar.
We moeten afwachten. Nog 6 dagen wachten, dan weten we misschien meer..
Verwijderd
Wat ben ik blij met mijn duitse maat! Als ik alles hier zo lees al die moeite om hem te krijgen.
Mooiste nieuws is.... Hij heeft hem gisteren besteld,toen stond er 7-8 weken levertijd. Belt hij twee uur later op met het nieuws, twee stuks verzonden naar zijn huis, maandag binnen! Dinsdag komt hij naar NL en hop ik heb er een eh twee! Helemaal top! Ik schrijf er binnekort wel meer over. Groetjes een bijna gelukkige eigenaar!!!
Mooiste nieuws is.... Hij heeft hem gisteren besteld,toen stond er 7-8 weken levertijd. Belt hij twee uur later op met het nieuws, twee stuks verzonden naar zijn huis, maandag binnen! Dinsdag komt hij naar NL en hop ik heb er een eh twee! Helemaal top! Ik schrijf er binnekort wel meer over. Groetjes een bijna gelukkige eigenaar!!!
Ik verneem zonet dat mijn dierbaar pakketje is aangekomen bij mailboxde.com. Zeker een betrouwbaar bedrijf dus, en wees er maar zeker van dat de levering snel gaat
gisteren werd ie verzonden, vandaag is ie bij mailboxde! Bestellen in Duitse Play Store hoeft dus zeker geen 7 weken te duren. In mijn geval dus een weekje
Verwijderd
Ja dat bedoel ik nou ook,binnen twee uur al bevestiging van verzonden. Dus snap de logica niet van 7-8 weken? Is dat gewoon een kwestie van heel veel geluk hebben of zo.....pieternoyens schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:27:
Ik verneem zonet dat mijn dierbaar pakketje is aangekomen bij mailboxde.com. Zeker een betrouwbaar bedrijf dus, en wees er maar zeker van dat de levering snel gaatgisteren werd ie verzonden, vandaag is ie bij mailboxde! Bestellen in Duitse Play Store hoeft dus zeker geen 7 weken te duren. In mijn geval dus een weekje
Ik weet het ook niet, kan alleen maar zeggen dat ik er heel blij mee ben
Netjes mail gehad van mailboxde.com, en zoals verwacht komt de prijs mooi neer op een goede 15,5 euro voor de verzending zelf en 2,80 euro voor de verwerkingskosten.. Dat mailboxde.com is echt het beste ooit, er is zelfs nog een goedkopere verzendoptie voor 12 euro maar die is zonder prioriteit; doe mij dan toch maar de snelste weg 
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:32:
[...]
Ja dat bedoel ik nou ook,binnen twee uur al bevestiging van verzonden. Dus snap de logica niet van 7-8 weken? Is dat gewoon een kwestie van heel veel geluk hebben of zo.....
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Hmm precies op 5 december besteld hierstefan11 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:31:
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Uhmm nee, de MM dus zoals ik aangaf..fuge schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:27:
[...]
Heb je toevallig geen contact gehad met de Saturn in Aachen?
Zojuist ook maar besteld in duitsland!
icm met mailboxde.
wat ik heb gedaan
Shellfire vpn aan
Google incognito browser (geen nl google cookies)
een nieuwe neteller virtual credit card gegenereerd ( niet een credit card die ooit in een nederlandse play store is gebruikt gebruiken)
een nieuwe google account aangemaakt( opnieuw niet een account dat ooit in verband met een nederlands account is geweest)
En bij de bestelling de gegevens van mailboxde ingevuld die ik via de mail kreeg. google lijkt het goed gekeurd te hebben, kreeg de melding Google Commerce Ltd received your order. en er is 558,90 gereserveerd op mijn neteller account.
Ik ben blij
wat ik heb gedaan
Shellfire vpn aan
Google incognito browser (geen nl google cookies)
een nieuwe neteller virtual credit card gegenereerd ( niet een credit card die ooit in een nederlandse play store is gebruikt gebruiken)
een nieuwe google account aangemaakt( opnieuw niet een account dat ooit in verband met een nederlands account is geweest)
En bij de bestelling de gegevens van mailboxde ingevuld die ik via de mail kreeg. google lijkt het goed gekeurd te hebben, kreeg de melding Google Commerce Ltd received your order. en er is 558,90 gereserveerd op mijn neteller account.
Ik ben blij
Op XDA staat een afbeelding die een Duitser van de MediaMarkt heeft gekregen, met de bevestiging dat de telefoon er op 20-12 is. Wie weet is er nog hoop 
http://forum.xda-develope...p=35452258&postcount=1675
http://forum.xda-develope...p=35452258&postcount=1675
De vraag is: Waarom wordt mijn bestelling van 06/12 met 6-7 weken levertijd later geleverd dan een bestelling op 13/12 met 7-8 weken levertijd of een bestelling van 10/12 met 6-7 weken levertijd?
Ik snap er helemaal niets van, volgens mij doen ze maar wat bij Google
Ik snap er helemaal niets van, volgens mij doen ze maar wat bij Google
Op Google Play is de Nexus 4 (in Duitsland iig) niet meer te bestellen: ausverkauft. Dat is balen, want ik heb gisteren mijn UK order gecancelled om hem vandaag in Duitsland te bestellen...
Ik ben daarna naar de UK store gebrowsed. Maar ook daar uitverkocht.mrwolf schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:02:
Op Google Play is de Nexus 4 (in Duitsland iig) niet meer te bestellen: ausverkauft. Dat is balen, want ik heb gisteren mijn UK order gecancelled om hem vandaag in Duitsland te bestellen...
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Levertijd bij Saturn staat nu op 1 - 2 weken.
mrwolf schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:02:
Balen dat ie weer in beide Play Stores is uitverkocht...nou dat wordt dan maar wachten tot januariShuriken schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:05:
[...]
Ik ben daarna naar de UK store gebrowsed. Maar ook daar uitverkocht.
Er waren hier ook een paar mensen die 'm vanuit de Uk playstore opeens binnen een week binnen hadden, dus het is niet zo dat de DE play store nu opeens zoveel sneller is dan de UK play store. Je moet gewoon mazzel hebben. De logica ontbreekt een beetje, maar ja dat zal er wel bij horen. Ze werken in ieder geval niet consequent op volgorde van besteldatum.mrwolf schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 09:02:
PS: Link naar ons besteloverzicht staat op pag 61 (iedereen wel bijhouden he?
https://docs.google.com/s...VhUzVhZlVRNUsyZHdycE1BbHc
Wat ik een beetje vreemd vindt is dat ik nergens op de Neteller site iets over een virtuele kaart zie staan. Er is alleen informatie over een prepaid kaart die aan iemand met een eWallet account verzonden wordt. Maar hier zie je op hun blog staan dat ze wel sinds 18 september virtuele nummers hebben aangeboden.Bruinbaard schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 02:12:
Ik ben blij
http://blog.neteller.com/...rtual-prepaid-mastercard/
Verwijderd
Er zit inderdaad geen enkele logica in de leveringen van Google. Ik had op 27 november een 8gb besteld op de US Play Store, maar toen daar geen schot bleek in te komen heb ik deze geannuleerd en een 16 gb besteld op 10 december. 12 december kwam hij al aan in NY bij mijn Amerikaanse vriend. Nu ja ik ga niet klagen, maar ik kan geloven dat mensen behoorlijk gefrustreerd geraken.
Verwijderd
Die van mij is verzonden, YES!
bestelt op 11/12/2012
verzonden op 15/12/2012
bestelt op 11/12/2012
verzonden op 15/12/2012
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 14:08 ]
Ik ben nu in Keulen, (niet speciaal voor de Nexus 4) en geen enkele Mediamarkt of Saturn heeft een nexus 4.
Haha, ik moest toch lachen door wat je tussen de haakjes hebt gezetStaalborstel schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:09:
Ik ben nu in Keulen, (niet speciaal voor de Nexus 4) en geen enkele Mediamarkt of Saturn heeft een nexus 4.
Jammer dat je geen geluk hebt ermee.
Verwijderd
Waar besteld? UK, US of Duitsland?Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:06:
Die van mij is verzonden, YES!
bestelt op 11/12/2012
verzonden op 15/12/2012
Ik heb de nexus 4 besteld bij Media Markt Krefeld Duitsland 6 december maar nog geen bericht gehad wanneer ik hem kan ophalen.... iemand enig idee wanneer deze mediamarkt ze gaat leveren?
15-01 maar of je bij die lichting zit is nog de vraag. Er zijn er namelijk erg veel die begin november hebben gereserveerdP-Nut schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:26:
Ik heb de nexus 4 besteld bij Media Markt Krefeld Duitsland 6 december maar nog geen bericht gehad wanneer ik hem kan ophalen.... iemand enig idee wanneer deze mediamarkt ze gaat leveren?
Heeft het nog zin om bij een andere media markt een bestelling te plaatsen om daar wel eerder aan de beurt te komen?
Verwijderd
Hoe vaak kan er trouwens in 1 topic dezelfde vraag worden gesteld? Ongelofelijk... Al pagina's lang discussie of over de levertijd bij MM (met elke keer het antwoord dat niemand het weet) of over welk adres in te vullen bij bestelling via Borderlin/MM (ook al tientallen keren uitgelegd).
Gebruik aub de zoekfunctie of lees in ieder geval de laatste 2 pagina's door, grote kans dat daar je antwoord staat. Dan zijn de echt interessante nieuwtjes ten minste ook nog te volgen.
En natuurlijk is dit ook off topic...
Gebruik aub de zoekfunctie of lees in ieder geval de laatste 2 pagina's door, grote kans dat daar je antwoord staat. Dan zijn de echt interessante nieuwtjes ten minste ook nog te volgen.
En natuurlijk is dit ook off topic...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2012 14:57 ]
Ik heb net bericht gekregen van Mediamarkt Aachen dat ze volgende week zullen binnenkomen!
Verwijderd
Wanneer heb je hem besteld?
Yoshi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:14:
Ik heb net bericht gekregen van Mediamarkt Aachen dat ze volgende week zullen binnenkomen!
Zoek in (dit) forum: Yoshi
En aub..
Yoshi in "[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic"
8 november dus
Die zoekfunctie toch ;-)
Ik had afgelopen week het contact formulier gebruikt om te vragen wanneer de pre-order zouden binnenkomen en kreeg vandaag:
Ik had afgelopen week het contact formulier gebruikt om te vragen wanneer de pre-order zouden binnenkomen en kreeg vandaag:
Hi,
for all pre-orders the device comes next week.
Mit freundlichen Grüßen
8< knip >8
Bereichsleiter Neue Medien
Media Markt
Tel: +49-(0) 241-5680 -115
Fax: +49-(0) 241-5680-129
Iemand een idee wanneer de nexus 4 weer beschikbaar gaat zijn in de playstore van duitsland?
Je zou bijna denken dat er is nagedacht over die zoekfunctieYoshi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:32:
Die zoekfunctie toch ;-)
[...]
Ik heb ook bij Aachen een pre-order lopen maar ik heb dat pas begin deze maand gedaan. Aangezien ik nog geen mail heb gekregen zal ik hem waarschijnlijk echt pas volgend jaar mijn gsm kunnen ophalen.
Tju....
Heb 15 november een pre-order in Aken gedaan en ook nog geen mail gehadstreamnl schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:19:
Ik heb ook bij Aachen een pre-order lopen maar ik heb dat pas begin deze maand gedaan. Aangezien ik nog geen mail heb gekregen zal ik hem waarschijnlijk echt pas volgend jaar mijn gsm kunnen ophalen.
Edit: daar bedoelde ik dus mee dat ik niet op de besteldatum zou afgaan of je nu een mail hebt gekregen/gaat krijgen of niet !
[ Voor 14% gewijzigd door Ponzi op 15-12-2012 16:25 ]
Verwijderd
ik heb ook een nexus 4 via ebay gekocht, als tweede unit, vanuit duitsland, het wordt verzonden met DHL international door die gast, moet ik ook kosten dan betalen als het geleverd wordt?... zoals btw of douane kosten.
Binnen de EU niet, dat is al zo vaak gezegd in dit topic.Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:35:
ik heb ook een nexus 4 via ebay gekocht, als tweede unit, vanuit duitsland, het wordt verzonden met DHL international door die gast, moet ik ook kosten dan betalen als het geleverd wordt?... zoals btw of douane kosten.
Verwijderd
Sorry voor het vragen man, shitZjoske78 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:38:
[...]
Binnen de EU niet, dat is al zo vaak gezegd in dit topic.
dat is al zo vaak gezegd in dit topic.
Ontopic: Geen belasting vanuit de UK en DE. Misschien vanuit de US. Ik heb net een horloge gekregen vanuit de US die gestempeld werd met "belasting vrij" en door de zender als kado aangegeven.
YMMV (your mileage may vary.)
[ Voor 6% gewijzigd door floepie05 op 15-12-2012 18:38 ]
Ik snap je. Ik zie de mail wel verschijnen. Het liefst zo snel mogelijk maar het heeft (eigenlijk) geen haast. Ik heb mijn huidige gsm nog niet eens een jaarPonzi schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 16:23:
[...]
Heb 15 november een pre-order in Aken gedaan en ook nog geen mail gehad
Edit: daar bedoelde ik dus mee dat ik niet op de besteldatum zou afgaan of je nu een mail hebt gekregen/gaat krijgen of niet !
De Neteller site is idd vrij vaag. Ik heb daar sinds 3/4 jaar ofzo een account. Had het toen aangemaakt omdat er op de site stond dat je daar gratis een virtuele cc kon genereren. Had ik mijn account eindelijk, kon ik het nergens vinden. Na een mailtje bleek toen dat ze de functie verwijderd hadden omdat hij te weinig werd gebruikt (?!?) Dus toen heb ik maar een plastic cc bij hun aangevraagd( overigens ook gratis) en die kwam na 2 weken oid binnen.floepie05 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 11:54:
[...]
Wat ik een beetje vreemd vindt is dat ik nergens op de Neteller site iets over een virtuele kaart zie staan. Er is alleen informatie over een prepaid kaart die aan iemand met een eWallet account verzonden wordt. Maar hier zie je op hun blog staan dat ze wel sinds 18 september virtuele nummers hebben aangeboden.
http://blog.neteller.com/...rtual-prepaid-mastercard/
Maar nu was die virtuele cc functie een paar maanden terug opeens weer aanwezig en dan staat het weer niet op de site bij info...
Komt er op neer dat als je een geverificeerd account hebt je dus iig die virtuele credit card kunt gebruiken
heeft iemand nu al een nexus 4 binnen?
Mixed Reality dev
Volgens de inventaris lijst hebben 7 Tweakers hem al.
In de eerste week (of 2) na release waren er 2-3 in dit topic waaronder mijzelf
Heb je vragen of wil je enkel weten of iemand ontvangen heeft na de eerste ronde?
Heb je vragen of wil je enkel weten of iemand ontvangen heeft na de eerste ronde?
This space was intentionally left blank.
Verwijderd
Maak daar vanaf dinsdag maar acht van !! Dan heb ik ook mijn nieuwe speeltjeBwlian schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:20:
Volgens de inventaris lijst hebben 7 Tweakers hem al.
bedankt, verder geen vragen meer 
(zit er aan te denken er ook één te kopen, hoewel mn nexus one het nog wel prima doet. Maar door over te stappen blijft mn nexus one het dan ook nog in de toekomst doen
)
(zit er aan te denken er ook één te kopen, hoewel mn nexus one het nog wel prima doet. Maar door over te stappen blijft mn nexus one het dan ook nog in de toekomst doen
Mixed Reality dev
Zijn er 5 in de lijst die m hebben, maar die is sowieso niet compleet omdat er al n paar mensen waren die m binnen hadden vanuit de UK play store voordat we deze lijst gingen gebruiken.
Ik ken ook iemand in Duitsland.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 20:37:
Wat ben ik blij met mijn duitse maat! Als ik alles hier zo lees al die moeite om hem te krijgen.
Hoe / waar heeft die maat hem besteld, en tegen welke prijs?
Verder ga ik donderdag naar Duitsland Dusseldorf. Daar hebben ze een Saturn, kan dus een kijkje nemen wellicht op voorraad
[ Voor 9% gewijzigd door MaStar op 16-12-2012 10:36 ]
Verwijderd
@MaStar,
Hij heeft hem gewoon via de Duitse playsore besteld, daar stond eerst 7-8 weken levertijd. Na er twee te hebben besteld, kreeg hij twee uur later een mail dat beide toestellen waren verzonden! Gewoon een kwestie van geluk , want hij kijkt een keer per dag, eerst hele tijd uitverkocht en laatst dus 7-8 weken. Maar hij is nu weer uitverkocht geloof ik in de Duitse playstore. Al met al het zegt niks die levertijd op de playsore,voor je het weet heb je er een of twee....... ;-)
Hij heeft hem gewoon via de Duitse playsore besteld, daar stond eerst 7-8 weken levertijd. Na er twee te hebben besteld, kreeg hij twee uur later een mail dat beide toestellen waren verzonden! Gewoon een kwestie van geluk , want hij kijkt een keer per dag, eerst hele tijd uitverkocht en laatst dus 7-8 weken. Maar hij is nu weer uitverkocht geloof ik in de Duitse playstore. Al met al het zegt niks die levertijd op de playsore,voor je het weet heb je er een of twee....... ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 11:09 ]
Zoals al eerder vermeld zullen ze hem daar niet in voorraad hebben.
Meerdere mensen hebben al gemaild
Meerdere mensen hebben al gemaild
MaStar schreef op zondag 16 december 2012 @ 10:31:
[...]
Verder ga ik donderdag naar Duitsland Dusseldorf. Daar hebben ze een Saturn, kan dus een kijkje nemen wellicht op voorraad
Verwijderd
Een ding is zeker, je bent straks UNIEK in NL als je er een hebt. Voorlopig moeilijk te krijgen (steeds uitverkocht) in het buitenland. En ook het feit dat hij in NL niet verkocht gaat worden is naar voor mensen die geen buitenlandse kennissen hebben,of geen cc hebben. Je zal hem ieder geval niet zo vaak zien als kuddedier toestellen zoals iphone of galaxy toestellen! Dat maakt het wel weer extra mooi om er een te hebben!
Verwijderd
Heb je eindelijk een vriend gevonden die in Duitsland woont en er een voor je wilt bestellen, is ie uitverkocht haha. Nu maar hopen dat hij snel weer beschikbaar wordt.
Speciaal een vriend uitgezocht in DuitslandVerwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 12:28:
Heb je eindelijk een vriend gevonden die in Duitsland woont en er een voor je wilt bestellen, is ie uitverkocht haha. Nu maar hopen dat hij snel weer beschikbaar wordt.
Pffff, van de week 2 avonden gezeten van "kom op, bestellen dat ding" Borderlinx account al aangemaakt, maar nog geen bestelling geplaatst. Komt van het weekend wel.
Dus actuele wachtstatus is nu 4-8 weken?
Ik zit er over te denken om een vriend te laten bestellen via Playstore en dan maar te wachten.
Enige twijfelpuntje is nog de garantie. Dat is wat lastiger als je het in Duitsland besteld. Voor jullie geen belemmering?
Ik zit er over te denken om een vriend te laten bestellen via Playstore en dan maar te wachten.
Enige twijfelpuntje is nog de garantie. Dat is wat lastiger als je het in Duitsland besteld. Voor jullie geen belemmering?
[ Voor 6% gewijzigd door MaStar op 16-12-2012 13:26 ]
Een andere belemmering voor jou is nu ook dat hij (tijdelijk) niet meer te bestellen is in de playstore.
MaStar schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:26:
Dus actuele wachtstatus is nu 4-8 weken?
Ojadaflux schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:30:
Een andere belemmering voor jou is nu ook dat hij (tijdelijk) niet meer te bestellen is in de playstore.
[...]
Verwijderd
Wat garantie betreft maakt het voor mij geen klap uit. Het is een collega/maatje van me. Hij komt bijna maandelijks langs, dus als er wat mee is geef ik hem gewoon mee,of stuur hem op naar het Dochter bedrijf van mijn werk in Duitsland. Dan kan hij er verder mee gaan voor garantie. Nog maar 2 nachtjes.....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 13:42 ]
Mijn duitse neef heeft op de 14 een verzendbevestiging met dhl tracking gekregen maar op de dhl website geeft hij niks weer. Wanneer zou het pakketje bij hem worden aangeboden en hoe lang duurt het versturen vanuit duitsland naar nl
Verwijderd
je moet dan waarschijnlijk via DHL.de let op ".DE" want... die werken met 12 cijferige tracking code, en niet zoals nederland, met 10.halilg85 schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:51:
Mijn duitse neef heeft op de 14 een verzendbevestiging met dhl tracking gekregen maar op de dhl website geeft hij niks weer. Wanneer zou het pakketje bij hem worden aangeboden en hoe lang duurt het versturen vanuit duitsland naar nl
waarschijnlijk denk ik dat dat jou probleem is.
Ik was gister in Keulen, en in de Duitse Mediamarkten weten ze niet wanneer ze hem binnenkrijgen, "maybe January" kreeg ik te horen. Saturn had hem ook niet.
Google heeft mijn bestelling geannuleerd en mn account suspended no idea why, bestelling stond open sinds 4 december. Op navraag bij google krijg je als antwoord terug: we can't offer support on your wallet account since its suspended. ja duhhhh.
naja heb gelukkig nog een bestelling bij de mediamarkt(nordhorn) lopen van 13 november en 1 van 10december, Bij navraag kreeg ik binnen een uurtje antwoord (en dat op een zondag) geschreven vanaf...een iphone (the irony
)
naja heb gelukkig nog een bestelling bij de mediamarkt(nordhorn) lopen van 13 november en 1 van 10december, Bij navraag kreeg ik binnen een uurtje antwoord (en dat op een zondag) geschreven vanaf...een iphone (the irony
mag dus nog steeds op een nexus rekenen volgende weekHallo Herr xxxx,,
das im November bestellte Gerät müsste in der nächsten Woche Eintreffen. Wir melden uns sobald es da ist.
Viele Grüße und noch einen schönen Tag,
Rxxxx xxxxxxx
Media Markt Nordhorn
Von meinem iPhone gesendet
Ik heb ook een pre order bij media Eschweiler, die op 30 nevember geplaatst is.Brackpc schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:34:
Bij navraag kreeg ik binnen een uurtje antwoord (en dat op een zondag) geschreven vanaf...een iphone (the irony)
Ik heb ze reeds een mail gestuurd in het Engels aangezien ik geen Duits spreek.
Maar hierop antwoorden ze niet.
Zou jij misschien even je mail in het duits willen posten dan kan ik die ook verzenden naar MM Escheiweler, hopelijk reageren ze dan wel op een Duitse mail.
Of je gebruikt Google translate, daarmee komt je een heel eind.DJsam schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:01:
[...]
Ik heb ook een pre order bij media Eschweiler, die op 30 nevember geplaatst is.
Ik heb ze reeds een mail gestuurd in het Engels aangezien ik geen Duits spreek.
Maar hierop antwoorden ze niet.
Zou jij misschien even je mail in het duits willen posten dan kan ik die ook verzenden naar MM Escheiweler, hopelijk reageren ze dan wel op een Duitse mail.
"Hallo Ich möchte Anfrage zu dem Auftragsstatus des nexus 4 Gerät. Ich habe eine Bestellung auf dem ...
Wann wird es im Laden ankommen?
Danke."
Heb de mijne op 13 december bij de Duitse play store gekocht. Net op tijd dus voordat ze uitverkocht zijn. Nou had degene die in Duitsland woonde geen creditcard dus ik heb hem met mij Nederlandse creditcard betaald. Heb alle gegevens van mijn creditcard overgenomen, behalve de postcode die heb ik in het duits opgegeven. De eerste keer ging er iets niet goed, dus die order geannuleerd en opnieuw besteld.
Binnen 5 minuten na die bestelling ging de telefoon. Was ICS. Dat er 2 verdachte transacties met mijn creditcard gedaan waren. Ook al kloppen mijn gegevens niet helemaal, het zou volgens die man wel goed moeten gaan met betalen. De levertijd was 6 tot 7 weken toen, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Toch handig familie die heeft besloten net over de grens te gaan wonen.
ICS = International Card Services en geen Ice Cream Sandwich
Binnen 5 minuten na die bestelling ging de telefoon. Was ICS. Dat er 2 verdachte transacties met mijn creditcard gedaan waren. Ook al kloppen mijn gegevens niet helemaal, het zou volgens die man wel goed moeten gaan met betalen. De levertijd was 6 tot 7 weken toen, dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Toch handig familie die heeft besloten net over de grens te gaan wonen.
ICS = International Card Services en geen Ice Cream Sandwich
[ Voor 3% gewijzigd door DarkShadow16 op 16-12-2012 15:25 ]
Huh? Belde Ice Cream Sandwich jij aan?
Ah. International Card Services.
Ah. International Card Services.
[ Voor 32% gewijzigd door floepie05 op 16-12-2012 15:13 ]
Bedankt voor de snelle reply. En ja google translate zou ook gaan maar soms zijn de vertalingen van google translate nogal onduidelijk.Vaevictis_ schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:04:
[...]
Of je gebruikt Google translate, daarmee komt je een heel eind.
"Hallo Ich möchte Anfrage zu dem Auftragsstatus des nexus 4 Gerät. Ich habe eine Bestellung auf dem ...
Wann wird es im Laden ankommen?
Danke."
Ik heb de mail inmiddels al verstuurd, hopelijk krijg ik even goed nieuws als jou.
-edit- is hierboven al gemeld, post mag weg
[ Voor 80% gewijzigd door millerman_sf op 16-12-2012 15:14 . Reden: is hierboven al gemeld, post mag weg ]
Nice. Ik heb op 14 nov om 0.15u besteld, dus hopelijk geldt dat dan ook voor mijBrackpc schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:34:
Google heeft mijn bestelling geannuleerd en mn account suspended no idea why, bestelling stond open sinds 4 december. Op navraag bij google krijg je als antwoord terug: we can't offer support on your wallet account since its suspended. ja duhhhh.
naja heb gelukkig nog een bestelling bij de mediamarkt(nordhorn) lopen van 13 november en 1 van 10december, Bij navraag kreeg ik binnen een uurtje antwoord (en dat op een zondag) geschreven vanaf...een iphone (the irony)
[...]
mag dus nog steeds op een nexus rekenen volgende week
Preorder plaatsen bij de Duitse mediamakt is niet meer mogelijk? kan de Nexus niet vinden op hun site..
http://data.mediamarkt.de...stellung/nexus-lg-nexus-4richy t schreef op zondag 16 december 2012 @ 17:40:
Preorder plaatsen bij de Duitse mediamakt is niet meer mogelijk? kan de Nexus niet vinden op hun site..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.