[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.385 views

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Als het order-systeem nu wel naar behoren werkt, dan zou dat juist betekenen dat de mensen die de afgelopen paar dagen besteld hebben ook echt later aan de beurt zijn dan degenen die al een aantal weken geleden besteld hebben. Zelf heb ik twee dagen geleden besteld en mijn status staat ook op pre-order. Als Google inderdaad z'n zaakjes op orde heeft, zou dat betekenen dat ik ook nog een paar weken moet wachten, ondanks de pre-order status.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Verwijderd

speedyjules07 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:19:
Als het order-systeem nu wel naar behoren werkt, dan zou dat juist betekenen dat de mensen die de afgelopen paar dagen besteld hebben ook echt later aan de beurt zijn dan degenen die al een aantal weken geleden besteld hebben. Zelf heb ik twee dagen geleden besteld en mijn status staat ook op pre-order. Als Google inderdaad z'n zaakjes op orde heeft, zou dat betekenen dat ik ook nog een paar weken moet wachten, ondanks de pre-order status.
Dacht ik dus ook.... maar we zullen zien

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-09 13:17

C4D

speedyjules07 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:19:
Klopt inderdaad. Er zijn ook mensen die twee dagen geleden hebben besteld en nu al een tracking nr hebben gekregen. Kortom, er klopt nog altijd geen bal van.

psn: lupusergo

Verwijderd

Hou het topic updated, mensen die status als pre-order hebben

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Wacht even... de status zegt nu dus niks meer! Dwz, dat verhaal van Pending naar Pre-ordered geldt dus alleen voor mensen die al de status pending hebben gezien/gehad!
Zie nu net dat dat voor mij ook geldt. Dat is dus hopelijk juist goed nieuws, maar wel verwarrend.
Normale status-change is: pre-ordered > pending > completed (oid). Maar daar wordt dus nu mee gerommeld (obv dat verhaal).

Praktisch, gaan de mensen die op 4 of 5 dec hebben besteld nu dus waarschijnlijk snel hun toestel krijgen :)

[ Voor 14% gewijzigd door dutch79 op 13-12-2012 13:25 ]

Verwijderd

sdirkx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:24:
Wacht even... de status zegt nu dus niks meer! Dwz, dat verhaal van Pending naar Pre-ordered geldt alleen voor mensen die al de status pending hebben gezien/gehad!
Zie nu net dat dat voor mij ook geldt. Dat is dus hopelijk juist goed nieuws, maar wel verwarrend.

Praktisch, gaan de mensen die op 4 of 5 dec hebben besteld nu dus waarschijnlijk snel hun toestel krijgen :)
ik heb hem besteld op 11 dec, en heb ook pending gezien, en staat nu preorder.

• dutch79
OK, da's wel bijzonder. Nou ja, het blijft gewoon afwachten. Als je betaling (reservering) maar is goedgekeurd, dan kun je verder niet veel anders doen he ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dutch79 op 13-12-2012 13:27 ]

Verwijderd

sdirkx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:27:
OK, da's wel bijzonder. Nou ja, het blijft gewoon afwachten. Als je betaling (reservering) maar is goedgekeurd, dan kun je verder niet veel anders doen he ;)
Zou grappig zijn als ik hem nu ook al krijg.... lol

• C4D

C4D

• dutch79
Het is ook een beetje lastig dat je een status in de Play Store hebt en in de Google Wallet.

-Play Store = bestelling (bij mij: "10 Dec". Klopt niet. Heb 'm 4 dec besteld)
-Wallet = betaling (bij mij: "4 dec", maar is 3x afgekeurd en pas op 10 dec definitief goedgekeurd).

status Play Store = pre-ordered > pending > pre-ordered
status Wallet = pending

• C4D

C4D

sdirkx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:34:
Het is ook een beetje lastig dat je een status in de Play Store hebt en in de Google Wallet.

-Wallet = betaling (bij mij: "4 dec", maar is 3x afgekeurd en pas op 10 dec definitief goedgekeurd).

status Wallet = pending
Dus een afschrijving/betaling staat ook op wallet? Onderstaande zijn de status updates op Wallet (zie verder geen info over mislukte betalingen/afgekeurde CC gegevens). Pre-ordered status is blijkbaar op 12 december ingegaan.

Dec 4
Google Commerce Ltd received your order.
Dec 4
You placed an order with Google Commerce Ltd on Dec 4.

[ Voor 4% gewijzigd door C4D op 13-12-2012 13:39 ]

Verwijderd

sdirkx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:34:

status Wallet = pending
meer mensen hadden hier last van.

betaling afgekeurd?.. welke cc gebruikt dan.

• dutch79
Lees aub enkele pagina's terug. Anders val ik wel heel vaak in herhaling.

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Hmm, begin nu te twijfelen, denk dat ik toch nog wat achterloop. Ik heb het bericht:

11 Dec
You placed an order with Google Commerce Ltd on 11 Dec. Google Wallet sent a copy of this receipt to xxx

Bij mij staat nog niet dat Google de order heeft ontvangen :x Ik had al een vreemd verschijnsel dat een laad-icoontje door bleef draaien na het klikken op Proceed, maar had wel gewoon een e-mail bevestiging en een status update in Google Wallet.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Verwijderd

Ik had betaald met mastercard van rabobank, werd gelijk opgebeld door de bank of het klopte..

order date op wallet staat op 11 dec en google recieved order ook op 11 dec.. en gister was status verandert van pending naar pre-order in google play zelf, staat bij wallet nog op pending... wie weet heb ik geluk

• dutch79
speedyjules07 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:41:
Hmm, begin nu te twijfelen, denk dat ik toch nog wat achterloop. Ik heb het bericht:

11 Dec
You placed an order with Google Commerce Ltd on 11 Dec. Google Wallet sent a copy of this receipt to xxx

Bij mij staat nog niet dat Google de order heeft ontvangen :x Ik had al een vreemd verschijnsel dat een laad-icoontje door bleef draaien na het klikken op Proceed, maar had wel gewoon een e-mail bevestiging en een status update in Google Wallet.
Kan sowieso 2 dagen duren (kan bij een andere CC als VISA misschien anders zijn..?), dus kijk vanavond of morgen nog 's ;)
We worden steeds ongeduldiger hier merk ik :+

[ Voor 8% gewijzigd door dutch79 op 13-12-2012 13:45 ]

• zedje85
  • Laatst online: 25-08 17:56
Kunnen we niet ergens een tabelletje bijhouden met iedereen die georderd heeft en de status ervan en datums enzo?

• dutch79
Leef je uit :) Maar moet wel ergens centraal staan / gemeld worden en niet dat iedereen iedere dag hier gaat roepen... wat nu al min of meer aan het ontstaan is.

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik denk dat het gewoon zo is dat iedereen met een pending status nu een pre-order status heeft in Play. Is er iemand waarvoor dit niet klopt? Dit nieuwe status heeft niets te maken met een daadwerkelijk update ofzo.

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
zedje85 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:01:
Kunnen we niet ergens een tabelletje bijhouden met iedereen die georderd heeft en de status ervan en datums enzo?
Goed idee zou hebben we uiteindelijk een indicatie hoelang we er op zullen moeten wachten!
Maak in google docs anders document aan?

• zedje85
daflux schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:13:
[...]

Goed idee zou hebben we uiteindelijk een indicatie hoelang we er op zullen moeten wachten!
Maak in google docs anders document aan?
Ok, hierbij even gemaakt.
Als je het niet erg vindt om de status te delen, ga je gang:
https://docs.google.com/s...VhUzVhZlVRNUsyZHdycE1BbHc

• daflux
  • Laatst online: 02-09 12:59
Ik heb het ook ingevuld en paar dingen aan toegevoegd, om zoveel mogenlijk informatie te hebben.
Ik hoop dat je dit niet erg vind?

• zedje85
daflux schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:45:
Ik heb het ook ingevuld en paar dingen aan toegevoegd, om zoveel mogenlijk informatie te hebben.
Ik hoop dat je dit niet erg vind?
No problemo.. hoe meer info hoe beter.

• portie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:57
-

[ Voor 99% gewijzigd door portie op 13-12-2012 15:17 ]

• zedje85
Ik weet niet wie diegene is welke constant de spreadsheet leeg gooit... Maar ik heb hem hersteld en nu beveiligd. Wie een regel ingevuld wil hebben graag ff hier de info melden.

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 17:12
Wat flauw :(

Als je mensen nu toestemming geeft voor bewerken die erom vragen? Anders wordt het alsnog onoverzichtelijk met iedere wijziging..

• zedje85
williamvdh schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:57:
Wat flauw :(

Als je mensen nu toestemming geeft voor bewerken die erom vragen? Anders wordt het alsnog onoverzichtelijk met iedere wijziging..
Ok.. done. Graag toestemming vragen als je erin wilt bewerken.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
WOOHOO! Krijg net bericht van mijn kennis in Duitsland dat hij een bevestigingsemail heeft ontvangen dat de Nexus 4 16 GB verzonden is vanuit Dublin naar zijn adres!!! :) :) :)

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Nexus 4 leverbaar in 1-2 weken bij Saturn voor 395!
Er stond eerst nog 2-3 weken.

"Lieferbar in 1-2 Wochen"

Bron: http://www.saturn.de/mcs/...,48352,365082,523287.html

• zedje85
DieGozerDaar schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:17:
Nexus 4 leverbaar in 1-2 weken bij Saturn voor 395!
Er stond eerst nog 2-3 weken.

"Lieferbar in 1-2 Wochen"

Bron: http://www.saturn.de/mcs/...,48352,365082,523287.html
Online bestellen in ieder geval alleen met een afleveradres in Duitsland...

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Ja ze praten daar over een datum van 19 december. Mocht hij die datum beschikbaar worden, dan ga ik hem daar halen.

• williamvdh
Even een aanvulling, zodra je een bestelling geplaatst hebt is het niet meer nodig een proxy of VPN te gebruiken, gewoon naar Wallet of Play store gaan en je ziet je status e.d. in het Nederlands.

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 00:38
shinchan03 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:20:
Ja ze praten daar over een datum van 19 december. Mocht hij die datum beschikbaar worden, dan ga ik hem daar halen.
Waar zit saturn in duitsland? Anders rij ik ook daar heen volgende week ;)

• shinchan03

shinchan03

Niels

Kleve is voor mij het dichtste bij.

Verwijderd

Ik houd dit topic in de gaten de komende dagen. Ik ga sowieso voor de 16GB versie, en ik heb er best 50 euro extra voor over, als ik dan ook maar echt in totaal 400 euro (INCLUSIEF verzendkosten) hoef te betalen. Is dit al mogelijk?

In ieder geval wacht ik het nog even af. Ik heb geen haast, en wie weet wat er gebeurd in januari. Ik zie die nieuwsberichten wel waarin ze zeggen dat de Nexus 4 "definitief" niet naar NL komt, maar als je dan even door leest staat er toch weer dat het niet zeker is, alleen dat-ie in ieder geval dit jaar niet meer komt.

Verwijderd

Haay schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:15:
WOOHOO! Krijg net bericht van mijn kennis in Duitsland dat hij een bevestigingsemail heeft ontvangen dat de Nexus 4 16 GB verzonden is vanuit Dublin naar zijn adres!!! :) :) :)
wanneer bestelt?

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Net een mailtje van Google gehad dat mijn op 4-12 (in Duitsland) bestelde N4 op 19-12 verstuurd wordt. Dit betekent helaas wel dat ik 'm niet voor kerst binnen heb.

Verwijderd

marnix11 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:53:
Net een mailtje van Google gehad dat mijn op 4-12 (in Duitsland) bestelde N4 op 19-12 verstuurd wordt. Dit betekent helaas wel dat ik 'm niet voor kerst binnen heb.
Hoe laat heb je hem besteld volgens je confirmation mailtje? Voor of na mij?

Order date: Dec 4, 2012 5:31:01 PM GMT

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 17:00
speedyjules07 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:41:

11 Dec

Ik had hetzelfde verschijnsel maar ik heb al wel dat er staat dat Google de order ontvangen heeft.

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:05:
[...]

Hoe laat heb je hem besteld volgens je confirmation mailtje? Voor of na mij?

Order date: Dec 4, 2012 5:31:01 PM GMT
Dec 4, 2012 8:06:06 AM PST staat er. Dus 5:06.

Verwijderd

Mijn info toegevoegt aan het google docs bestand.

Verwijderd

Ik heb contacten in beide UK en US , echter vraag ik me af waar ik het het beste kan doen i.v.m levertijden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:11:
Ik heb contacten in beide UK en US , echter vraag ik me af waar ik het het beste kan doen i.v.m levertijden.
beste is om duitsland te doen, zelfde stekkers...... geen gekloot.

• yochi
  • Laatst online: 11-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:11:
Ik zou eerder gaan voor UK, in US heb je een grote kans dat er nog belastingen bij komen. En ik gok dat verzenden van UK naar nederland minder lang duurt als US naar nederland.

Verwijderd

yochi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:19:
[...]

Ik zou eerder gaan voor UK, in US heb je een grote kans dat er nog belastingen bij komen. En ik gok dat verzenden van UK naar nederland minder lang duurt als US naar nederland.
Kan je net zo goed duitsland doen.... geen gekloot met stekkers, geen btw, en belastingen, ook EU land.

• dutch79
Hoef je niet 2x te zeggen hoor.

Verwijderd

snap niet dat meerdere mensen niet voor duitsland kiezen hierom.... en meer UK doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:24:
[...]

Kan je net zo goed Duitsland doen.... geen gekloot met stekkers, geen btw, en belastingen, ook EU land.
Belasting maakt me echt niets uit, douna kosten en import BTW zijn aftrekbaar/terug te vragen (bedrijfs aankopen). Stekkers is ook niet een probleem. Mijn duits is null en ik zit nogal ver vanaf de grens. Verder ken ik niemand in Duitsland en de mediamarkt/saturn levert niet naar Nederland.

• Bruinbaard
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 19:11
moet je in duitsland van de play store naar je contact in duitsland trouwens ook nog verendkosten betalen? Zie in je play store staan dat de verzendkosten bij de chechout berekend zullen worden.. Dacht dat de playstore verzendkosten vrij was?

Heb het geluk dat een vriend een vriend in duitsland heeft die hem wel wil bestellen voor me :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:31:
[...]

Belasting maakt me echt niets uit, douna kosten en import BTW zijn aftrekbaar/terug te vragen (bedrijfs aankopen). Stekkers is ook niet een probleem. Mijn duits is null en ik zit nogal ver vanaf de grens. Verder ken ik niemand in Duitsland en de mediamarkt/saturn levert niet naar Nederland.
daarom gebruik je net zoiets als borderlinx in the UK.... mailboxde.com

• williamvdh
Bruinbaard schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:32:
moet je in duitsland van de play store naar je contact in duitsland trouwens ook nog verendkosten betalen? Zie in je play store staan dat de verzendkosten bij de chechout berekend zullen worden.. Dacht dat de playstore verzendkosten vrij was?

Heb het geluk dat een vriend een vriend in duitsland heeft die hem wel wil bestellen voor me :)
€ 10 per bestelling

• williamvdh
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:32:
[...]

daarom gebruik je net zoiets als borderlinx in the UK.... mailboxde.com
Of BPM Lux, ziet er naar mijn idee iets betrouwbaarder uit (https://www.bpm-lux.com/en/home.html)

Verwijderd

williamvdh schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:35:
[...]

Of BPM Lux, ziet er naar mijn idee iets betrouwbaarder uit (https://www.bpm-lux.com/en/home.html)
tweets van mensen gelezen die ook bij mailboxde wat bestelt hadden en het ook ontvangen hebben, dus we zullen zien.

• zedje85
Zojuist is weer mijn betaling afgekeurd door Google Wallet.

An attempt to charge £0.00 to MASTERCARD xxx-7489 failed. You must update your payment information within 7 days or your order will be cancelled.

Wellicht lag het aan mijn adresinstellingen. Ik heb namelijk bij het billing adres ook het tussenadres gezet. Nu maar nogmaals daar mijn NL adres neergezet zoals het ook in mijn CC info staat.

• williamvdh
zedje85 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 19:59:

An attempt to charge £0.00 to MASTERCARD xxx-7489 failed. You must update your payment information within 7 days or your order will be cancelled.

Wellicht lag het aan mijn adresinstellingen. Ik heb namelijk bij het billing adres ook het tussenadres gezet. Nu maar nogmaals daar mijn NL adres neergezet zoals het ook in mijn CC info staat.
Ik heb mijn Mastercard van de Rabo gebruikt. Eerst ingelogd op Wallet, creditcard verwijderd. Toen opnieuw aangemaakt met Duits adres en toen Wallet gesloten. Toen in een andere browser met proxy de bestelling geplaatst. Inmiddels staat mijn bestelling "Vooraf besteld" en zegt de Rabo dat er een reservering gemaakt is door Google ter hoogte van het bestelbedrag.

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 13:22
williamvdh schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:04:
[...]

Ik heb mijn Mastercard van de Rabo gebruikt. Eerst ingelogd op Wallet, creditcard verwijderd. Toen opnieuw aangemaakt met Duits adres en toen Wallet gesloten. Toen in een andere browser met proxy de bestelling geplaatst. Inmiddels staat mijn bestelling "Vooraf besteld" en zegt de Rabo dat er een reservering gemaakt is door Google ter hoogte van het bestelbedrag.
Hoe zie je dat i.c.m. Rabobank? Ik kan niet zien of er een bedrag wordt gereserveerd...

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Hier ook net een mail dat de bestelling verzonden is. :D Kan er pas eerste kerstdag mee spelen helaas, maar wel een leuk kerstkado voor mezelf zo.
Data aangepast in de spreadsheet..

• williamvdh
Vaevictis_ schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:08:
[...]

Hoe zie je dat i.c.m. Rabobank? Ik kan niet zien of er een bedrag wordt gereserveerd...
Als je het niet in je internetbankieren ziet onder het kopje "Creditcards", dan kun je bellen naar 088 - 7226777, Houd je creditcardnummer en bankrekeningnummer bij de hand.

Verwijderd

williamvdh schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:14:
[...]

Als je het niet in je internetbankieren ziet onder het kopje "Creditcards", dan kun je bellen naar 088 - 7226777, Houd je creditcardnummer en bankrekeningnummer bij de hand.
dit had ik ook gedaan, netjes geholpen, en het bedrag was bij mij geresseveerd, stond ook niet op internet bankieren.

Verwijderd

Camiel schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:11:
Hier ook net een mail dat de bestelling verzonden is. :D Kan er pas eerste kerstdag mee spelen helaas, maar wel een leuk kerstkado voor mezelf zo.
Data aangepast in de spreadsheet..
je bent vergeten de status van google play zelf aan te passen.

Verwijderd

Google doc aangevuld met mijn gegevens.

• dutch79

Nee, overal in de Wallet moet je doorstuuradres staan. Ook bij je CC.

Ps: ook sheet aangevuld.

• zedje85
sdirkx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:34:
[...]

Nee, overal in de Wallet moet je doorstuuradres staan. Ook bij je CC.

Ps: ook sheet aangevuld.
Dus in Wallet moet mijn doorstuuradres staan? Dat heb ik.
Maar op wat voor adres moet mijn CC staan? ook mijn doorstuuradres?

• dutch79
Dat zeg ik... Gamma.

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:12
Zojuist ook een Nexus 4 besteld via de Duitse Play Store, met m'n Rabo mastercard. Heb bij beide adressen (Billing & Shipping) het Duitse adres gezet, ben benieuwd of dit wordt goedgekeurd :).
Hopelijk duurt het geen 6-7 weken voordat ie binnen is... ;)

Verwijderd

Heb ik iets gemist met een billing adres? Heb hem in duitse playstore besteld met mijn visa kaart maar verder geen andere adressen gezien waar ik iets kon opgeven?

Verwijderd

Als ik die contact pagina van google kijk om een email te sturen is alles wit en kan ik niks drukken?.... hoe stuur ik dan een email...

• pietschiet
  • Laatst online: 09-09 16:59
Tot mijn grote verbazing krijg ik net de melding in mijn Google Wallet account dat de order volledig afgerond is. Verzonden, bedrag afgeschreven en completed. Zou echt mooi zijn als dat klopt, ook voor de rest hier is dat wel goed nieuws :)
Duitse Play Store trouwens.

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Misschien is het ook een idee om de Package Forwarder (Borderlinx/welke dan ook) in de sheet op te nemen. Dan hoeven we daar ook verder geen vragen over te stellen :).

Verwijderd

Hayo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:00:
Misschien is het ook een idee om de Package Forwarder (Borderlinx/welke dan ook) in de sheet op te nemen. Dan hoeven we daar ook verder geen vragen over te stellen :).
Added

• pietschiet
  • Laatst online: 09-09 16:59
Vind ik ook een mooi idee. Ik alvast ben voor mailboxde.com gegaan, naar het schijnt wel een betrouwbaar bedrijf. Ik heb er vooraf heel wat speurwerk over gedaan en de kans dat die Ondrej Krabs, zoals de uitbater heet, ons gaat oplichten lijkt me vrij klein. En mocht het gebeuren; samen staan we sterk, nee?:)

Verwijderd

pieternoyens schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:07:
Vind ik ook een mooi idee. Ik alvast ben voor mailboxde.com gegaan, naar het schijnt wel een betrouwbaar bedrijf. Ik heb er vooraf heel wat speurwerk over gedaan en de kans dat die Ondrej Krabs, zoals de uitbater heet, ons gaat oplichten lijkt me vrij klein. En mocht het gebeuren; samen staan we sterk, nee?:)
bij cc maatschappij kan je 180 dagen na betaling toch nog je geld terug krijgen?.. dus als er iets gebeurd, zou je eventueel dit kunnen proberen, met een klein smoesje, of gewoon de waarheid vertellen uiteraard.

heb zelf ook bij mailboxde.com

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Hallo

Ik heb zelf een vriend in Duitsland die op 04/12/2012 een nexus 4 heeft besteld voor mij. Ik heb mijzelf ook bij de lijst gezet. Alleen zie ik in de google wallet van mijn vriend dat er een pre-order is en niks anders. Er is ook niks ge update sinds 04/12/2012.

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
Interessant, ik had een tweede order geplaatst omdat er berichten waren van verzendingen binnen 24 uur na bestelling bij nieuwe bestellingen, krijg ik de melding dat mijn Wallet is suspended omdat de cc informatie niet klopt met die van mijn bank. De order is ook gecancelled, maar mijn eerste order niet. Gaat dus niet altijd goed :-)

Verwijderd

ik hoor van heel veel forums dat je je oude bestelling niet kan cancelen na een gegeven tijd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 22:34 ]

• dutch79
Omdat? Die optie is er wel in de Play Store. Bij mij nog na meer dan een week.

[ Voor 27% gewijzigd door dutch79 op 13-12-2012 22:36 ]

Verwijderd

sdirkx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:35:
Omdat? Die optie is er wel in de Play Store.
nou omdat er staat dat je alleen kan cancellen een uur na bestelling....

• dutch79
Zou niet weten waar, maar ik ga die knop Cancel niet proberen. ;)

Verwijderd

Ik hoorde ergens iets over een Neteller CC, maar is deze te gebruiken bij de Duitse PlayStore?
En ik neem aan dat Neteller 100% safe is?

• Bruinbaard
Hoeveel zijn jullie nu in totaal kwijt als je bij mailboxde besteld? Snap die kosten die zij rekenen niet helemaal.
Is het dan gewoon 349+10(verzending playstore -> mailboxde) + 2,80(verwerkingskosten mailboxde) + 12,61(verzendkosten dhl mailboxde -> je deur) = 384,41
Dus vraagt mailboxde dus eigenlijk maar 2,80 extra??
Dat vind ik dan best goedkoop! Of mis ik ergens kosten?

@heeteecee

Neteller gebruik ik al langere tijd, is zeker betrouwbaar en werkt erg goed! Nadeel is dat het best wel wat kost (7,50) om je geld weer van je prepaid credit card af te halen, dus als het niet werkt zit je met een neteller card met veel geld erop waar je op dat moment dan niet zo veel aan hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door Bruinbaard op 13-12-2012 23:25 ]

• SW Simplicity
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 20:42
zedje85 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:49:
Ik weet niet wie diegene is welke constant de spreadsheet leeg gooit... Maar ik heb hem hersteld en nu beveiligd. Wie een regel ingevuld wil hebben graag ff hier de info melden.
heb toestemming gevraagd namens emailadres dat met "bob" begint

Verwijderd

Bruinbaard schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:03:
Hoeveel zijn jullie nu in totaal kwijt als je bij mailboxde besteld? Snap die kosten die zij rekenen niet helemaal.
Is het dan gewoon 349+10(verzending playstore -> mailboxde) + 2,80(verwerkingskosten mailboxde) + 12,61(verzendkosten dhl mailboxde -> je deur) = 384,41

Dat vind ik dan best goedkoop! Of mis ik ergens kosten?

@heeteecee

Neteller gebruik ik al langere tijd, is zeker betrouwbaar en werkt erg goed! Nadeel is dat het best wel wat kost (7,50) om je geld weer van je prepaid credit card af te halen, dus als het niet werkt zit je met een neteller card met veel geld erop waar je op dat moment dan niet zo veel aan hebt.
Dankjewel voor je snelle reactie, misschien dan toch maar via Neteller gebruiken dan. Eerst even kijken of hij compitabel is met de store :)

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
zedje85 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:49:
heb ook mijn info ook ff toegevoegd.

• Bruinbaard
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:15:
[...]

Dankjewel voor je snelle reactie, misschien dan toch maar via Neteller gebruiken dan. Eerst even kijken of hij compitabel is met de store :)
Ik had neteller een paar dagen geleden wel de vraag gesteld of dit ging werken, kreeg toen dit terug:

mijn mail:
Hello,

I have a question about wether my cc will be accepted in the case that I order something in Germany or the UK (I live in Holland) and let it ship to a German or UK postal address. I know this can raise fraud alarms by cc companies or the shop might not accept the card at all( google play store in this case). I'd like to have this answered before I deposit a big amount of money on my neteller account.

sincerely,

Kevin

De reactie:

Dear Mr. Kevin,

Thank you for your email.

Unfortunately , you will not be able to use the Credit Card issued from other country .You can only use Credit Card from your own country .Sorry for the inconvenience.

The NETELLER Customer Service Team is available 24 hours a day, 7 days a week. If you have any further questions, comments or concerns, please visit http://help.NETELLER.com. You can also follow us at http://twitter.com/neteller or connect with us at http://facebook.com/neteller.

Thank you for choosing NETELLER!

Samjhana
Global Member Services Agent (2330)

Maarja vraag me af hoe betrouwbaar dit is... aan de naam lijkt dit te komen uit zo'n indiaas helpdesk bedrijf. je zou het kunnen proberen iig. Ik vind het antwoord ook een beetje vaag, vraag me af of ze me wel goed begrepen heeft, wss een te moeilijk vraag..
Neteller zelf zit btw trouwens in canada, ik kreeg ook toen ik mijn cc aanvroeg een verificatie telefoontje uit canada (shrok ik een beetje van xD, vul je wat in op internet wordt je gelijk gebeld in het engels)

[ Voor 3% gewijzigd door Bruinbaard op 13-12-2012 23:23 ]

• C4D

C4D

Tolle Neuigkeiten! Ihre Bestellung auf Google Play wurde versandt.
Yay, onderweg. Zal morgen mijn gegevens aanpassen.

Verwijderd

C4D schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:28:
Tolle Neuigkeiten! Ihre Bestellung auf Google Play wurde versandt.
Yay, onderweg. Zal morgen mijn gegevens aanpassen.
bij google wallet waar staat

Dec 10

staat er bij jou ook dec 10?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85

Ok, beter nieuws nu.

Thanks for updating your payment information!
Your order will be charged and shipped by Google Commerce Ltd.

Dec 13

Er zit dus voortgang in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
Bruinbaard schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:21:
[...]

Ik had neteller een paar dagen geleden wel de vraag gesteld of dit ging werken, kreeg toen dit terug:

mijn mail:
Hello,

I have a question about wether my cc will be accepted in the case that I order something in Germany or the UK (I live in Holland) and let it ship to a German or UK postal address. I know this can raise fraud alarms by cc companies or the shop might not accept the card at all( google play store in this case). I'd like to have this answered before I deposit a big amount of money on my neteller account.

sincerely,

Kevin

De reactie:

Dear Mr. Kevin,

Thank you for your email.

Unfortunately , you will not be able to use the Credit Card issued from other country .You can only use Credit Card from your own country .Sorry for the inconvenience.

The NETELLER Customer Service Team is available 24 hours a day, 7 days a week. If you have any further questions, comments or concerns, please visit http://help.NETELLER.com. You can also follow us at http://twitter.com/neteller or connect with us at http://facebook.com/neteller.

Thank you for choosing NETELLER!

Samjhana
Global Member Services Agent (2330)

Maarja vraag me af hoe betrouwbaar dit is... aan de naam lijkt dit te komen uit zo'n indiaas helpdesk bedrijf. je zou het kunnen proberen iig. Ik vind het antwoord ook een beetje vaag, vraag me af of ze me wel goed begrepen heeft, wss een te moeilijk vraag..
Neteller zelf zit btw trouwens in canada, ik kreeg ook toen ik mijn cc aanvroeg een verificatie telefoontje uit canada (shrok ik een beetje van xD, vul je wat in op internet wordt je gelijk gebeld in het engels)
Ik heb zelf ook Neteller gebruikt. En zie zojuist dat de betaling is afgeschreven van Neteller :)

Ik heb trouwens ook al eerder iets uit de US besteld met mijn Neteller CC. Hier moest ik later wel nog invoerrechten voor betalen maarja... aangezien de Nexus nu uit de UK komt zouden we daar wel eens geluk mee kunnen hebben.

Tevens is mijn Google Play orderstatus nu alsvolgt:

Your order will be charged and shipped by Google Commerce Ltd.

Dec 13

Dec 13
You successfully updated your payment for this order to MASTERCARD xxx-7489.

[ Voor 5% gewijzigd door zedje85 op 14-12-2012 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:53:
[...]

bij google wallet waar staat

Dec 10

staat er bij jou ook dec 10?...
De bestelling hebben ze op 4 december ontvangen.

Laatste status update is:
Dec 13 Google Commerce Ltd charged your MASTERCARD xxx-bla for €358.99. "GOOGLE *Google Play" will appear on your billing statement.

Zonder vermelding van een datum, "Your order has been shipped"!

Kortom, het is kort na de eerste betaling verstuurd.

[ Voor 13% gewijzigd door C4D op 14-12-2012 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer hebben jullie de N4 besteld heb hem namelijk 5 dec besteld in duitsenplay store.
En 7 dec alleen een update gehad dat ze order hadden gerecieved. Verder nog niks te horen gekregen?
Krijg ik die update in google wallet of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C4D schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 07:19:
[...]

Dec 13 Google Commerce Ltd charged your MASTERCARD xxx-bla for €358.99. "GOOGLE *Google Play" will appear on your billing statement.

Zonder vermelding van een datum, "Your order has been shipped"!

Kortom, het is kort na de eerste betaling verstuurd.
Heb je dat bedrag zelf omgerekend, want het staat toch in ponden in je Google Wallet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

Track & Trace werkt ook al binnen 24 uur :)

Status from Thu, 13.12.2012 21:09 hours The shipment has been processed in the parcel center of origin
Next step The shipment is being transported to the destination parcel center
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 08:04:
[...]

Heb je dat bedrag zelf omgerekend, want het staat toch in ponden in je Google Wallet?
In de Duitse playstore staat Euro, taalinstelling Nederlands.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 07:29:
Wanneer hebben jullie de N4 besteld heb hem namelijk 5 dec besteld in duitsenplay store.
En 7 dec alleen een update gehad dat ze order hadden gerecieved. Verder nog niks te horen gekregen?
Krijg ik die update in google wallet of ergens anders?
Lees even een aantal pagina's terug en vraag toegang tot de spreadsheet.

[ Voor 58% gewijzigd door C4D op 14-12-2012 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een Borderlinx order van boven de 250 USD komen er verplicht extra kosten bij (SafetyLinx).
Dus als je in de UK besteld komt er totaal 43,96 Euro aan kosten bij.

Edit:
Weegt het pakketje max. 0,5 kg dan wordt het 38,70 Euro wat erbij komt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/x3pHomK8quojanrsqgVwSWk0/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:49
Even voor de Duitse Playstore garantie-gevallen, hoe pak je dat aan in het geval van een defect? Ik begrijp dat je dan ook weer via een mailboxde achtige service je pakketje moet terugsturen, vanwege het Duitse adres dat je tijdens je bestelling hebt opgegeven? Of kan dat ook gewoon vanuit NL?

Dat is namelijk het enige waar ik tegenop zie met een bestelling in de Duitse Playstore, de leveringen schieten daar beter op dan bij de MediaMarkt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Laatst online: 25-08 08:32
Ik ben benieuwd of we nog een bericht van de Mediamarkt gaan krijgen. Zo ja, dan het liefst één waarin staat dat ik mijn Nexus 4 mag ophalen. Maar ik ben er bang voor dat het niet gaat lukken dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
Hier ook in blijde verwachting.
UK Play Store en versturen naar .be via Bordelinx ( had ik ook al voor m'n Nexus 1 gebruikt )

Dec 9

Dec 7
You placed an order with Google Commerce Ltd on Dec 7. Google Wallet sent a copy of this receipt to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zedje,
Graag wil ik mijn bestelling ook opvoeren in je DOC bestand.
Bestelling geplaatst op 05-12-2012, betaling direct afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josmos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
nog eens bij handyshop.de gehoord ivm levertijd:

mijn mail:
Dear,

On 15/11/2012 I ordered a Nexus 4 16GB. Do you already have any idea when this item could be shipped. I hear a lot of rumours about other German stores that will have it in stock next week.

Thanks,

hun antwoord:
Dear customer,

thank you for your email.

Unfortunately, I still have no informations yet, when the article will be on stock.

If you have further questions, I am happy to assist you.

Mit freundlichen Grüßen

René Puttlitz
Kundenservice

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03

shinchan03

Niels

Nou dat is dus ook niet veel. Hoop echt dat Saturn hem volgende week op voorraad krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ik had op 4 december 2012 een bestelling geplaatst. Mijn Duitse contact heeft vandaag een bevestiging gehad dat de nexus 4 is verstuurd met DHL tracking nummer. Nu is het afwachten totdat hij hem ontvangt en doorstuurt naar mij.
Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.