[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Borderlinx kosten betalen kan met CC of paypal maar heeft niks meer met Google Wallet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Hayo schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:21:
Met wat voor CC (VISA/Mastercard) heb je betaald als ik vragen mag?
Mastercard.
sdirkx schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:32:
Borderlinx kosten betalen kan met CC of paypal maar heeft niks meer met Google Wallet te maken.
Ok thanks. Heb de CC van m'n pa gebruikt, kan ik voor Borderlinx in ieder geval Paypal gebruiken :)
Je had tevens niet het probleem dat die "laadcirkel" maar bleef doorladen? Ik blijf er over twijfelen

[ Voor 9% gewijzigd door speedyjules07 op 11-12-2012 20:37 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Heb dat wel s gezien tijdens t bestellen, maar daar verschijnt die Proceed-knop. Als je daarmee de verdere betalingsinfo succesvol doorlopen hebt dan is het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Dan vertrouw ik er helemaal op dat het goed komt :D In Google Wallet staat de payment ook.

Kan niet wachten!

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:58
Hoteldebotel schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:08:
[...]

Maar reken wel op nog een kleine €100,- aan additionele kosten die er bij kunnen komen als je een beetje pech hebt.. (import, BTW en DHL of PostNL administratiekosten)
Dan hoop ik echt dat dit er niet bij komt... als hij het als een gewoon pakket verzend vanuit de VS dan betaal ik toch alleen maar de verzendkosten? De koerier moet toch niet weten wat er in zit?
In China duiden ze op hun pakket 'gift' aan, zo ontduiken ze meestal aan douanekosten (heb zelf ervaren).

En moesten er additionele kosten aan hangen, hoe en wanneer moet ik ze dan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De kans is vrij groot dat de douane je pakket onderschept, en dat je invoerrechten en BTW mag betalen. Deze kun je contant en gepast betalen aan de postbode.

Zie bijvoorbeeld ook hier

[ Voor 26% gewijzigd door mrwolf op 11-12-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:58
mrwolf schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:06:
De kans is vrij groot dat de douane je pakket onderschept, en dat je invoerrechten en BTW mag betalen. Deze kun je contant en gepast betalen aan de postbode.
hmm... hopen dan maar dat ze mijn pakket over het hoofd zien, nu het drukke dagen zijn met de kerstperiode zal de kans iets groter zijn (hoop ik).
Zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, en ik koop regelmatig wel eens iets in het buitenland. Het zou me dus verwonderen moest de kassa nog eens lang mijn deur passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
Nielsgent241 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:11:
[...]

hmm... hopen dan maar dat ze mijn pakket over het hoofd zien, nu het drukke dagen zijn met de kerstperiode zal de kans iets groter zijn (hoop ik).
Zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, en ik koop regelmatig wel eens iets in het buitenland. Het zou me dus verwonderen moest de kassa nog eens lang mijn deur passeren.
De kans is, zoals al eerder is vermeld in verscheidende topics, ongeveer 1 op de 4 dat je wordt gepakt.
Al was het wel zo dat vorig jaar ongeveer iedereen op GoT die een HTC bestelde via Amerikaland invoer- en BTW-kosten moest betalen. (las ik in een post in dit topic)

Meestal willen Ebay verkopers (Amerikanen) het niet aangeven als "gift", "repaired item" of "commercial sample" omdat de verkopende partij bij het verzenden moet tekenen dat zij het naar waarheid invullen en riskeren dus een boete als ze er achter komen :)
Tenzij het expliciet is aangegeven zal ik er niet van uitgaan dat het pakketje als "gift" o.i.d. is aangegeven.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoteldebotel op 11-12-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
Nielsgent241 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:11:
[...]

Het gaat alleen om bestellingen buiten de EU. Bovendien is het vaak niet eens nodig dat de douane het pakket onderschept, maar meldt de verzender - als dat een bedrijf is - het gewoon bij uitvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-08 17:56
Ik heb via Tunnelbear ook mijn bestelling gedaan bij Google UK. Betaald met creditcard welke ook geregistreerd is in UK. Voor doorsturen heb ik een Borderlinx UK adres gebruikt.

Betaling van mijn creditcard was echter declined omdat ik niet genoeg saldo had (prepaid card).
Nu heb ik vervolgens het benodigde saldo in ieder geval gestort op mijn prepaid card. Google zegt dat ze binnen 7 dagen nogmaals proberen het benodigde bedrag af te schrijven.

Als ik kijk bij Google Wallet wat de status is van mijn bestelling dan zie ik staan:
"Uw bestelling is verzonden naar Google Commerce Ltd. "

Betekend dit dat het goed gaat komen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
'Binnen 7 dagen' is 2 dagen exact kan ik je vertellen. Na betaling is dat dus een spannende mijlpaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een Nexus 4 willen kopen uit de Duitse PlayStore, maar wat belachelijk dat ze alleen creditcards ondersteunen en geen Paypal.

Ik geef liever niet meer uit dan die €350,- en vroeg mij af of het ook mogelijk is om met een prepaid CC te betalen en waar ik dan op zou moeten letten. Kwam zelf al een site tegen waar je maar maximaal €150,- euro kon opwaarderen. Weet iemand misschien een andere optie om hem toch via de PlayStore te bestellen, een CC is voor mij helaas geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinchan03
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:28

shinchan03

Niels

Iedereen wil hem voor 350 euro, maar dat lijkt vooralsnog moeilijk. Wanneer je geen CC hebt, kun je denk ik beter wachten tot hij voor 395 euro bij een mediamarkt in Duitsland te krijgen is.

Houd je er trouwens ook wel rekening mee dat de Playstore in Duitsland niet naar Nederland verzend en dat je dus ook nog een x bedrag kwijt bent aan een doorzend service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik mag privé km rijden met mijn auto, dus ik vind het prima om even naar Duitsland te rijden.
Daardoor heb ik 1 een aanspreekpunt wanneer iets niet goed gaat en 2 niet dat gedoe met de cc.
Het enige wat minder prettig is dat ik langer moet wachten dan jullie.
;(
Aangezien dit ook een abonnemententopic is, ik neem aan dat de meeste hier een ander abonnement nemen. Heeft iemand een goede tip? Ik bel +/- 100 min pm en verbruik ongeveer 1,5gb.
En stel ik zou youfone nemen, ben ik dan constant aan het roamen aangezien hij gebruikt maakt van een ander netwerk?

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Nou, mijn Nexus 4 is binnen. Ik verhuis naar het andere topic. Heel veel succes nog allemaal. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
streamnl schreef op woensdag 12 december 2012 @ 07:54:
Ik mag privé km rijden met mijn auto, dus ik vind het prima om even naar Duitsland te rijden.
Daardoor heb ik 1 een aanspreekpunt wanneer iets niet goed gaat en 2 niet dat gedoe met de cc.
Het enige wat minder prettig is dat ik langer moet wachten dan jullie.
;(
Aangezien dit ook een abonnemententopic is, ik neem aan dat de meeste hier een ander abonnement nemen. Heeft iemand een goede tip? Ik bel +/- 100 min pm en verbruik ongeveer 1,5gb.
En stel ik zou youfone nemen, ben ik dan constant aan het roamen aangezien hij gebruikt maakt van een ander netwerk?
Qua abonnement ga ik overstappen op Hi, heb dan 150 belminuten en 2GB aan data met daarbij ook een (relatief gezien) hoge download en upload snelheid. Tevens zit daar Spotify bij, wat mij weer 10 per maand scheelt. Voor mij gezien erg goedkoop dan ook! (Zeker omdat er ook nog een eens 5 euro studentenkorting afgaat.)
redrohX schreef op woensdag 12 december 2012 @ 07:55:
Nou, mijn Nexus 4 is binnen. Ik verhuis naar het andere topic. Heel veel succes nog allemaal. :-)
Nice! En de 13de besteld las ik? Pff... heeft dan ook goed lang geduurd... De mijne komt (als het goed is) vandaag ook binnen, al ben ik sowieso vandaag niet thuis dus waarschijnlijk morgen ophalen op het postkantoor. Door een Amerikaan besteld op de 13de ook, paar weken in backorder gestaan... Naja, het einde is in zicht!

[ Voor 21% gewijzigd door FabianNL op 12-12-2012 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga over naar een abonnement van Vodafone. 75 min (gratis bellen met Vodafone klanten), onbeperkt sms en 1gb Internet (wat gedurende 2 jaar 10gb is).

Dus eigenlijk alles onbeperkt voor 14.85 per maand 2 jaar lang (via de Friends&Family actie). Beter abonnement kan denk ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik via een collega twee 16gb toestellen besteld in de Duitse Play Store, de 8Gb versie is al een week niet te bestellen (uitverkocht). Levertijd van de 16gb toestellen staat op 7-8 weken helaas :{

geduld geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed man! Welk andere topic wordt hier trouwens bedoeld? Ben geloof ik nog niet geheel thuis van alle topics op dit forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
  • Laatst online: 11-03-2022
Mediamarkt in Nordhorn geeft aan dat zij waarschijnlijk deze maand nog onbekend aantal apparaten binnen krijgen. Maar geven wel aan dat als je er relatief vroeg bij was met het plaatsen van de reservering dat de kans vrij groot is dat je apparaat deze maand nog kan ophalen.

Ja, wat is relatief vroeg... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethelind
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-08 08:08
harmensto schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:55:
Mediamarkt in Nordhorn geeft aan dat zij waarschijnlijk deze maand nog onbekend aantal apparaten binnen krijgen. Maar geven wel aan dat als je er relatief vroeg bij was met het plaatsen van de reservering dat de kans vrij groot is dat je apparaat deze maand nog kan ophalen.

Zo snel mogelijk? nu misschien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurian87
  • Laatst online: 04-03-2022
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:55:
[...]

Goed man! Welk andere topic wordt hier trouwens bedoeld? Ben geloof ik nog niet geheel thuis van alle topics op dit forum...
Ik denk dat hij dit topic bedoelt:
[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Hij was vanaf ongeveer 6 november te pre-orderen. Ik heb zelf mijn pre-order gedaan op 13 november. Zal vast wel niet vroeg genoeg zijn geweest ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
Lijkt me tijdig genoeg. Vergeet niet dat de meeste Duitsers hun Nexus 4 via de Play Store kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
En wanneer had je hem nu weer besteld?
sdirkx schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:46:
Yes, in de UK Play Store staat m'n bestelling sinds gisteren op 'In behandeling' en in Google Wallet op:

Google Commerce Ltd received your order.
Your order will be charged and shipped by Google Commerce Ltd.

Zou het dan toch gaan lukken? :) Nu maar even het bericht van Borderlinx afwachten. Moet van Ierland naar de UK volgens mij, omdat Google Commerce Ltd ging in Ierland bevindt. Staat ook 2 dagen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Besteld op 4-12, maar toen meteen is de betaling afgewezen. Ook op 6-12 en toen nog een keer op 8-12 (iedere keer niet 't volledige Borderlinx-adres overgenomen bij CC-gegevens in de Google Wallet). Op 10-12 is m'n betaling uiteindelijk wel goedgekeurd. De status in de UK Play Store is nu dus van pre-ordered naar In behandeling gegaan. Is nu volgens mij even de vraag hoeveel voorraad er op dit moment is. Het kan snel gaan, zoals we van anderen inmiddels hebben kunnen lezen. Als m'n betaling meteen goed was gegaan, had ik 'm in principe al in huis moeten hebben.
Maar goed, hij moet nu dus nog van Google (Ierland, als de toestellen zich ook daar bevinden in voorraad..?) naar het doorzendadres in de UK. Vervolgens verzending naar NL (wordt nu natuurlijk wel steeds drukker zo richting Kerst).
Ik wacht het nu nog rustig even af. De case is ook besteld en die moet uit de US komen, maar dat is iets voor het 'andere' topic... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmensto
Had de Nexus ook in pre-order staan bij de Mediamarkt Dorsten. Die belde mij net spontaan op, wat ik er van begrepen heb (mijn Duits is niet best en zij kon geen Engels, dus was een wat stroef gesprek ;) ) is dat ze niet eerder dan ergens in februari kunnen leveren en dat het voor alle winkels in Duitsland geldt.

Vreemd, tegenstrijdige berichten... Ik wacht het allemaal wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
[b]FabianNL schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:06

Qua abonnement ga ik overstappen op Hi, heb dan 150 belminuten en 2GB aan data met daarbij ook een (relatief gezien) hoge download en upload snelheid. Tevens zit daar Spotify bij, wat mij weer 10 per maand scheelt. Voor mij gezien erg goedkoop dan ook! (Zeker omdat er ook nog een eens 5 euro studentenkorting afgaat.)
Persoonlijk vind ik Hi erg duur. De eerste maanden hebben ze "normale"prijzen en na een maand of 9 worden ze ineens 2X zo duur.
Maar bedankt voor je reactie.
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:44:
Ik ga over naar een abonnement van Vodafone. 75 min (gratis bellen met Vodafone klanten), onbeperkt sms en 1gb Internet (wat gedurende 2 jaar 10gb is).

Dus eigenlijk alles onbeperkt voor 14.85 per maand 2 jaar lang (via de Friends&Family actie). Beter abonnement kan denk ik niet :)
Ik denk dat jij deze bedoelt.
Qua internet bundel zit je vrij goed ja. Maar ikzelf zat hier aan te denken.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-CNsTVGFmjOY/UMhYIL7Tk1I/AAAAAAAAE7o/G3vBQw5MGtU/w208-h247-p-k/goedkoper.jpg
Alleen ik ken niemand die ervaring heeft met Simyo.

.
Beter! Veel plezier ermee.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
streamnl schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:46:
Alleen ik ken niemand die ervaring heeft met Simyo.
Ik zit bij Simyo, en zonder teveel off-topic willen gaan is dat een prima abbo i.c.m. een los toestel als de Nexus 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:39

Denko

|{ing Øf ßlitz

habermas schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:49:
[...]

Ik zit bij Simyo, en zonder teveel off-topic willen gaan is dat een prima abbo i.c.m. een los toestel als de Nexus 4 :)
Ik heb dezelfde ervaringen met simyo, alleen dan met de galaxy nexus.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 09:15
Zeg, is er eigenlijk nog een kans dat de Nexus 4 in Nederland op de markt komt? Heb wat zitten zoeken, maar ik vind geen nieuwe info sinds de aankondiging van vorige maand dat t iig niet dit jaar gebeurt. Ben er gister achter gekomen dat ik al wel een nieuwe van de zaak uit mag zoeken, maar weet niet of ik erdoor krijg dat ik m in duitsland ophaal en declareer :)

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
Denko schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:06:
[...]

Ik heb dezelfde ervaringen met simyo, alleen dan met de galaxy nexus.
Ook hier goede ervaringen met Simyo, gaat via KPN netwerk dus (waarschijnlijk) altijd goed bereik. De reden dat ik overstap naar Hi (en een paar euro meer ga betalen) is dat ik dan veel hogere internet snelheden heb (Simyo is 2 Mbps, Hi is 14 Mbps, even uit m'n hoofd)
Milo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:16:
Zeg, is er eigenlijk nog een kans dat de Nexus 4 in Nederland op de markt komt? Heb wat zitten zoeken, maar ik vind geen nieuwe info sinds de aankondiging van vorige maand dat t iig niet dit jaar gebeurt. Ben er gister achter gekomen dat ik al wel een nieuwe van de zaak uit mag zoeken, maar weet niet of ik erdoor krijg dat ik m in duitsland ophaal en declareer :)
De laatste weken is er geen nieuwe info uitgekomen. Officieel gezien zal ie best eens uitkomen in NL, maar dat zal ergens in 2013 worden, geen idee wanneer of tegen wat voor prijzen. Daarnaast zullen er in 2013 ook wel winkels de telefoon importeren en gaan verkopen in NL, dan zullen we waarschijnlijk prijzen krijgen tussen de 400 en 500 euro, gok ik.

[ Voor 47% gewijzigd door FabianNL op 12-12-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Abo-discussie is eigenlijk helemaal niet zo interessant, omdat de N4 alleen simlockvrij te krijgen is (op het moment). Van mij hoeft het in ieder geval niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:26
Dit staat er nu op de MM site.

Kategorie: Smartphones
Veröffentlichung: 15.01.13

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net gebeld met Mediamarkt Herzogenrath, ook al vroege pre orders ( waaronder mijne ) komen pas in 15 januari. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Lekker via Google bestellen dus (play store) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:02

Heb je een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
sdirkx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:33:
Lekker via Google bestellen dus (play store) :)
Helaas gaat dat simpelweg niet voor de meeste mensen die hier nu nog hangen en niet in het ervaringen topic ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Als je geen CC hebt niet. Maar meestal is er dan wel iemand in de directe omgeving die er wel eentje heeft. Zie hier toch genoeg berichten van mensen die 'm hebben besteld/nog wachten op de levering of 'm inmiddels binnen hebben.

De procedure is wat omslachtig, maar daar zijn we ook Tweakers voor natuurlijk! :+

[ Voor 22% gewijzigd door dutch79 op 12-12-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
sdirkx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:35:
Als je geen CC hebt niet. Maar meestal is er dan wel iemand in de directe omgeving die er wel eentje heeft. Zie hier toch genoeg berichten van mensen die 'm hebben besteld of nog wachten op de levering.

De procedure is wat omslachtig, maar daar zijn we ook Tweakers voor natuurlijk! :+
Alleen die mensen vinden het niet zo fijn als ik hun adres op hun CC moet aanpassen naar een Engels Borderlinx adres :) Iets met fraudemeldingen van de ING e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Dat hoeft ook niet. Alleen IN Google Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Ook maar even naar de bekende weg gevraagd bij de Mediamarkt

ich kann Ihnen leider keine 100% Lieferzusagen geben. Wir werden aller Voraussicht nach irgendwann im Dezember Geräte für unsere Reservierungen bekommen. Allerdings weiß ich noch nicht wie viele wir bekommen und ob diese Menge für alle Reservierungen reichen wird. Die Geräte werden nach Eingang des Reservierungsdatums ausgegeben. Wenn Sie also relativ früh mit Ihrer Reservierung waren, ist die Wahrscheinlichkeit recht groß, dass Sie ein Gerät bekommen.
Sobald die Ware da ist, bekommen Sie von uns Bescheid.
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
Media Markt TV-Hifi-Elektro GmbH Nordhorn

Wel grappig trouwens, ik stuur een mail in het Engels en krijg in het Duits antwoord.

[ Voor 6% gewijzigd door stefan11 op 12-12-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
sdirkx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:42:
Dat hoeft ook niet. Alleen IN Google Wallet.
Ok ik heb dan ook alleen in Google Wallet mijn adres aangepast naar het UK Borderlinx adres.

Nu nog even wachten totdat Google Wallet opnieuw probeert het bedrag af te schrijven van mijn CC.
Dit is namelijk de eerste keer mislukt omdat het saldo niet toereikend was. (dit opnieuw proberen doet Google Wallet automatisch toch??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Laatst online: 11-10-2024
Weet er iemand een gratis duitse vpn? Of toch een gratis manier om je ip duits te laten lijken? Ik heb namelijk een duits leverings adres en een duitse cc... juist nog mijn IP zo ver krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
sdirkx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:35:
Als je geen CC hebt niet. Maar meestal is er dan wel iemand in de directe omgeving die er wel eentje heeft. Zie hier toch genoeg berichten van mensen die 'm hebben besteld/nog wachten op de levering of 'm inmiddels binnen hebben.

Ik heb in ieder geval niemand aan wie ik dat even kan vragen, of tenminste ik kan het wel vragen maar de kans dat ze meewerken is niet zo groot :). Valt mij eigenlijk tegen dat er geen Tweakers zijn die er een paar extra hebben laten overkomen :P

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
stefan11 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:42:
Ook maar even naar de bekende weg gevraagd bij de Mediamarkt

ich kann Ihnen leider keine 100% Lieferzusagen geben. Wir werden aller Voraussicht nach irgendwann im Dezember Geräte für unsere Reservierungen bekommen. Allerdings weiß ich noch nicht wie viele wir bekommen und ob diese Menge für alle Reservierungen reichen wird. Die Geräte werden nach Eingang des Reservierungsdatums ausgegeben. Wenn Sie also relativ früh mit Ihrer Reservierung waren, ist die Wahrscheinlichkeit recht groß, dass Sie ein Gerät bekommen.
Sobald die Ware da ist, bekommen Sie von uns Bescheid.
Mit freundlichen Grüßen
Nils Schleper
Bereichsleiter Dienste
Media Markt TV-Hifi-Elektro GmbH Nordhorn

Wel grappig trouwens, ik stuur een mail in het Engels en krijg in het Duits antwoord.
Media Markt Nordhorn zegt tegen alle klanten dat het apparaat waarschijnlijk deze maand nog binnen te krijgen. Vele andere Media Markt vestigingen zeggen dat het apparaat pas volgende maand komt.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

yochi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:59:
Weet er iemand een gratis duitse vpn? Of toch een gratis manier om je ip duits te laten lijken? Ik heb namelijk een duits leverings adres en een duitse cc... juist nog mijn IP zo ver krijgen :p
ShellfireVPN. werkt prima, ik heb hiermee ook mijn N4 in Duitsland mee besteld. Voor Windows issie gratis, andere OSen niet.

[ Voor 5% gewijzigd door marnix11 op 12-12-2012 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
ph4ge schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:04:
[...]

Ik heb in ieder geval niemand aan wie ik dat even kan vragen, of tenminste ik kan het wel vragen maar de kans dat ze meewerken is niet zo groot :). Valt mij eigenlijk tegen dat er geen Tweakers zijn die er een paar extra hebben laten overkomen :P
Je kunt er ook eentje van Ebay of Marktplaats halen als je niet zelf kunt/wilt bestellen natuurlijk. Betaal je wel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Ik had hier gelezen dat iemand een prepaid visa/mastercard gebruikt had voor te bestellen in de UK Playstore. Welke Prepaid kaart was dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedje85
daflux schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:25:
Ik had hier gelezen dat iemand een prepaid visa/mastercard gebruikt had voor te bestellen in de UK Playstore. Welke Prepaid kaart was dit?
Ik gebruik Neteller. Hier kun je gewoon geld op boeken via je iDeal. Tevens krijg je ook nog een echte kaart thuis. Alleen had ik bij de eerste poging niet genoeg saldo. Nu dus wachten op poging twee van Google om het bedrag af te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
sdirkx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:06:
Je kunt er ook eentje van Ebay of Marktplaats halen als je niet zelf kunt/wilt bestellen natuurlijk. Betaal je wel wat meer.
Ik was bereid om 370 euro aan een handelaar te betalen en ik ben nog bereid om 395 euro te betalen bij de MM voor een toestel van 349 dollar (16gb), maar de prijzen die op Ebay en Marktplaats etc worden gevraagd en betaald zijn echt absurd. Ik ga niet meer dan het dubbele betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 12-12-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
zedje85 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:27:
[...]

Ik gebruik Neteller. Hier kun je gewoon geld op boeken via je iDeal. Tevens krijg je ook nog een echte kaart thuis. Alleen had ik bij de eerste poging niet genoeg saldo. Nu dus wachten op poging twee van Google om het bedrag af te schrijven.
Thx

Ah maar ik dacht dat er iemand was die een prepaid kaart gebruikte uit UK zelf? Om totaal geen problemen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
ph4ge schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:35:
[...]
Ik was bereid om 370 euro aan een handelaar te betalen en ik ben nog bereid om 395 euro te betalen bij de MM voor een toestel van 349 dollar (16gb), maar de prijzen die op Ebay en Marktplaats etc worden gevraagd en betaald zijn echt absurd. Ik ga niet meer dan het dubbele betalen.
Is momenteel zoveel aanbod op Ebay. Niet alleen heel hoge prijzen hoor. Beter zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
sdirkx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:42:
[...]

Is momenteel zoveel aanbod op Ebay. Niet alleen heel hoge prijzen hoor. Beter zoeken ;)
Met risico op BTW-heffing, invoerrechten etc., zoals al eerder besproken. Dus wees voorzichtig, en wees bereid om alsnog flink meer af te tikken voor een apparaat van buiten de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Ja, dat wel. Je moet voor jezelf gewoon een limiet stellen (bij bieden) en ook BTW alvast erbij tellen (buiten EU: US).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft geen btw te betalen als ik het uit de duitse playstore haal toch?.. ik weet al dat je geen invoersrechten hoeft te betalen omdat het een EU land is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
wilde de Nexus 4 bestellen in de UK, maar is de geschatte levertijd uit de UK Playstore (via Borderlinx) nog altijd 4-6 weken? dat zou een verzending rond eind januari betekenen. dan ga ik ook op wintersport en knal ik door Duitsland, dus dan kan ik me de moeite besparen en er eentje op de heen of terugweg oppikken in een Mediamarkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:31:
je hoeft geen btw te betalen als ik het uit de duitse playstore haal toch?.. ik weet al dat je geen invoersrechten hoeft te betalen omdat het een EU land is
Iets preciezer, omdat je dan al de Duitse BTW betaald hebt, hoef je niet nog eens NL BTW te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supremo schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:34:
[...]

Iets preciezer, omdat je dan al de Duitse BTW betaald hebt, hoef je niet nog eens NL BTW te betalen.
Of als je doelt op een zakelijke aankoop dan is het zo dat je bij bestelling in een ander EU land geen BTW hoeft te betalen (ook niet die die van toepassing is in dat land) omdat je die niet kan terugvorderen in je eigen land. In je eigen land zou je die namelijk eerst voorschieten en dan terugvorderen.

Dan hebben we het wel enkel om zakelijke aankopen. Je moet dan ook een geldig btw nummer kunnen voorleggen en vaak lukt dit ook enkel bij zogenaamde b2b webwinkels. Dat dit ook lukt bij de aankoop van een nexus 4 die officieel niet eens leverbaar is in eigen land betwijfel ik. Ik zie google hiervoor nog geen moeite doen gezien je die telefoon niet eens zou mogen kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb cc adress het mailboxde.com adress ingevult, maar ook bij google wallet, maakt het uit als ik bij cc dat adress ingevult heb?.. problemen met de bank ofzo.

ik gebruik rabobank tis een mastercard, was opgebeld, vragen of alles in orde was, en of ik wist van de betaling, ik heb gezegt dat het prima was... maar is dit de resevering ?.. van het bedrag kijken of ik genoeg saldo ofzo iets heb?.. want als ze het er echt afhalen krijg ik dan zeker weer een belletje?.. of niet.

ook om erachter te komen dat het geresseveerd was of dat google er enig iets mee gedaan had moest ik dat vragen toen ik gebeld was... ik kan het dus niet inzin op internet bankieren dat het geresseveerd was of sowiesow goedgegaan was, waar normaal de creditcard afschriften komen...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 18:54:
[...]

Of als je doelt op een zakelijke aankoop dan is het zo dat je bij bestelling in een ander EU land geen BTW hoeft te betalen (ook niet die die van toepassing is in dat land) omdat je die niet kan terugvorderen in je eigen land. In je eigen land zou je die namelijk eerst voorschieten en dan terugvorderen.

Dan hebben we het wel enkel om zakelijke aankopen. Je moet dan ook een geldig btw nummer kunnen voorleggen en vaak lukt dit ook enkel bij zogenaamde b2b webwinkels. Dat dit ook lukt bij de aankoop van een nexus 4 die officieel niet eens leverbaar is in eigen land betwijfel ik. Ik zie google hiervoor nog geen moeite doen gezien je die telefoon niet eens zou mogen kunnen bestellen.
Geen idee waar je het over hebt, maar de plaats van levering is in dit geval gewoon Duitsland (B2C) en als hij daar wordt doorgezonden door een bedrijf is de plaats van levering weer Duitsland, en zal het bedrijf daar BTW moeten afdragen. Als hij wordt doorgestuurd door een niet-ondernemer is er niet eens een belaste prestatie voor de BTW..

Bottom line: als je hem bestelt in Duitsland hoef je nooit Nederlandse BTW te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-09 22:14
As. zaterdag ben ik in Duitsland en ik wil weten of er op dit (of dat) moment al winkels zijn die hem verkopen. In eerste instantie zou Media Markt 'm vanaf die dag verkopen, maar dit is met een maand uit gesteld, helaas. Is er bekend of er winkels zijn die 'm al wel in huis hebben of dan gaan hebben?

Excuus als dit al bekend was, maar ik heb zoals jullie misschien begrijpen niet de tijd om dit hele topic te lezen (vanaf de laatste keer dat ik er was, weken geleden). Ook zoeken op Duitsland heeft niet veel zin in een topic als dit, waar Duitsland heel veel in voor komt. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Voor zover ik weet is er op dit moment nog geen enkele fysieke Duitse winkel die de Nexus 4 kan leveren.
Ik heb de media markt in Nordhorn een mail gestuurd met de vraag wanneer de eerste preorders uitgeleverd worden. Ook deze keer kreeg ik te horen dat vroege preorders waarschijnlijk deze maand nog geleverd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vledderos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-08 19:01
Hij is ook te koop bij de saturn. Op de website staat vermeld dat ie geleverd kan worden vanaf de 19....
Helaas versturen ze niet naar het buitenland.

http://www.saturn.de/mcs/...,48352,365082,523287.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
habermas schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:00:
wilde de Nexus 4 bestellen in de UK, maar is de geschatte levertijd uit de UK Playstore (via Borderlinx) nog altijd 4-6 weken? dat zou een verzending rond eind januari betekenen. dan ga ik ook op wintersport en knal ik door Duitsland, dus dan kan ik me de moeite besparen en er eentje op de heen of terugweg oppikken in een Mediamarkt....
4-6 weken kan ook 1 week zijn als je hebt opgelet in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjefke9
  • Registratie: November 2012
Vledderos schreef op woensdag 12 december 2012 @ 21:30:
Hij is ook te koop bij de saturn. Op de website staat vermeld dat ie geleverd kan worden vanaf de 19....
Helaas versturen ze niet naar het buitenland.

http://www.saturn.de/mcs/...,48352,365082,523287.html
Saturn had toch ook eerst de datum naar 15.01.13 verzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
sdirkx schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:13:
[...]

4-6 weken kan ook 1 week zijn als je hebt opgelet in dit topic...
Maar geldt dat ook voor de Duitse play store? Als ik door dit topic leest zie ik dat veel meer mensen gebruik maken van de UK store. Is er een reden daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Leona1981 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:06:
[...]

Hij was vanaf ongeveer 6 november te pre-orderen. Ik heb zelf mijn pre-order gedaan op 13 november. Zal vast wel niet vroeg genoeg zijn geweest ben ik bang.
Ik heb hem op 8nov gepre-ordered. Dus waarschijnlijk gaan ze in volgorde van registratie de devices verdelen over de preorders. Zou je dan zowiezo een mailtje krijgen als je je preorder kan gaan halen?
Het zal dan waarschijnlijk geen zin hebben om de 15e naar daar te rijden met je preorder nr.

Maar dat ga ik waarschijnlijk toch doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Ik kan me echt niet voorstellen dat er veel mensen een pre-order gedaan, maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbieV
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-03 11:59
Ik heb de telefoon gisteren besteld in de UK play store en laat hem versturen via borderlinx. Ik heb hem ook voorbesteld bij de Mediamarkt in Krefeld. Ik wacht wel even af wie het eerste kan leveren (en of de betaling bij de play store goed gaat) en dan annuleer ik de ander.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Mijn creditcardreservering is er inmiddels weer af, maar geen slechte berichten dus ik neem aan dat ik het geld gewoon mijn MB moet laten staan zodat ze het er over X dagen/weken weer af kunnen halen als ze mijn toestel gaan verschepen.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55
Yoshi schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:24:
[...]

Ik heb hem op 8nov gepre-ordered. Dus waarschijnlijk gaan ze in volgorde van registratie de devices verdelen over de preorders. Zou je dan zowiezo een mailtje krijgen als je je preorder kan gaan halen?
Het zal dan waarschijnlijk geen zin hebben om de 15e naar daar te rijden met je preorder nr.

Maar dat ga ik waarschijnlijk toch doen! :)
Haha veel plezier alvast dan. Kan je niet lezen? In je bevestigingsmail staat dat je een mail krijgt met afhaalbevestiging. Eerder zal vast niet helpen.

• Yoshi|IA2
Pino112 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 01:26:
[...]

Haha veel plezier alvast dan. Kan je niet lezen? In je bevestigingsmail staat dat je een mail krijgt met afhaalbevestiging. Eerder zal vast niet helpen.
Ik heb de mail er nog eens bijgenomen en nee: het staat er niet in.

• MrvdB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 14:04
Yoshi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:12:
[...]

Ik heb de mail er nog eens bijgenomen en nee: het staat er niet in.
In mijn mail staat het volgende:
In Ihrer Bestellung befindet sich ein noch nicht veröffentlichter Artikel. Nach dem Erscheinen des Artikels erhalten Sie eine Abholbestätigung von Ihrem Media Markt.

Waar toch duidelijk wordt gesproken over een afhaalbevestiging. Op de website tijdens het kopen werd er ook aangegeven dat in die afhaalbevestiging je de nog moest aangeven dat je het daadwerkelijk op kwam halen.

Daarnaast gister contact gehad met MM duitsland en die konden niets zinnigs zeggen over wanneer de telefoon geleverd zou worden.

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 13:22
Nou spannend, heb verder nog niets vernomen. Geen nieuws is goed nieuws?

----

Your order has been sent to Google Commerce Ltd.
Google Commerce Ltd is responsible for charging and shipping your order. Have questions? Contact Google Commerce Ltd.

10 Dec

8 Dec
You placed an order with Google Commerce Ltd on 8 Dec. Google Wallet sent a copy of this receipt to xxx@gmail.com

Order Date: 8 December 2012 22:22:46 UTC+1
Order Number: 15731260465432498277.1593692064297279
Item
Price
Nexus 4 (16 GB) - De telefoon van de volgende generatie. Dun, lichtgewicht en ontworpen voor Go...
£279.00
Delivery (Twee dagen):
£9.99
Total:
£288.99
(includes Btw £48.16)

• Broner
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-12-2022
Toch maar besloten om tijdelijk een 2dehands Xperia U aan te schaffen. Ik had een plannetje met een kameraad met familie in Amerika, maar daar zitten teveel haken en ogen aan. Ik pik de Nexus 4 over enkele maanden wel op. Misschien alsnog via Amerika, misschien via Spanje.

En dan zal de vriendin ook blij zijn dat ze haar dumbphone kan inruilen voor de Xperia U :)

Verwijderd

Ik ben ook in afwachting. De status van mijn order is identiek. Ik heb mijn toestel besteld in de UK Play Store m.b.v. Borderlinx en een 3V-prepaid Visa card. De betaling is al sinds 8-12 gereserveerd volgens mijn 3V-account.

Nu nog wachten tot de bumpers weer op voorraad zijn in de UK Google Play Store.
Vaevictis_ schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:56:

----

Google Commerce Ltd is responsible for charging and shipping your order. Have questions? Contact Google Commerce Ltd.

10 Dec

8 Dec
You placed an order with Google Commerce Ltd on 8 Dec. Google Wallet sent a copy of this receipt to xxx@gmail.com

Item
Price
Nexus 4 (16 GB) - De telefoon van de volgende generatie. Dun, lichtgewicht en ontworpen voor Go...
£279.00
Delivery (Twee dagen):
£9.99
Total:
£288.99
(includes Btw £48.16)

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 17:00
He,

Weet iemand of de officiele nexus 4 bumper case ergens anders is te bestellen dan in de play store. Een webshop die wel direct naar Nederland verzend? Ik heb gezocht op google maar kon het zo snel niet vinden.

• Jurian87
Vaevictis_ schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:56:

----

10 Dec

8 Dec

Item
Price
£279.00
Delivery (Twee dagen):
£9.99
Total:
£288.99
(includes Btw £48.16)
Ook mijn Google Wallet pagina ziet er zo uit,
Ik heb op 9 december besteld.

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 17:00
Jurian87 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:33:
[...]

Ook mijn Google Wallet pagina ziet er zo uit,
Ik heb op 9 december besteld.
Bij mij idem

Verwijderd

Ik zie trouwens net dat mijn order van 8 december in de Play Store vannacht is gewijzigd van 'Pending' naar 'Pre-Order. In het begin, direct na het plaatsen van de bestelling was de orderstatus ook al 'Pre-Order.

Is dat bij jullie ook het geval?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 10:05 ]

• Jurian87
Ja klopt, bij mij ook.
Zou dat inhouden dat de betaling is goedgekeurd ?

• zedje85
gerbieV schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:55:
Ik heb de telefoon gisteren besteld in de UK play store en laat hem versturen via borderlinx. Ik heb hem ook voorbesteld bij de Mediamarkt in Krefeld. Ik wacht wel even af wie het eerste kan leveren (en of de betaling bij de play store goed gaat) en dan annuleer ik de ander.
Ik heb hetzelfde gedaan via borderlinx. Wat is de status van jouw bestelling in de Play Store en wat is de status van je betaling in Google Wallet?

Alleen mijn betaling via mijn prepaid UK CC is fout gegaan vanwege onvoldoende saldo... wacht nog steeds op poging twee van Google. Of moet ik dit handmatig doen?

--------------------------------------
Volgens de help van Google Wallet moest ik mijn CC verwijderen en opnieuw toevoegen.

After the card is ready to be used again, delete the card from your Google Wallet account by visiting wallet.google.com/manage from a computer, clicking “Payment methods” on the left side, then “Delete” next to the card in question.
Then, re-add the card by clicking “Payment methods” and “New card.”
Once the payment method is re-added, your declined purchase will automatically be retried.

Dat dus maar gedaan en kijken of ik nu verder kom in het proces...

[ Voor 44% gewijzigd door zedje85 op 13-12-2012 10:07 ]

• dutch79
Als je gegevvens had moeten updaten na een denial dan was er 2 dagen later n retry gedaan. Heb ik 3 x gehad. Nu staat ie op de status zoals de rest hier t heeft...

• floepie05
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:53:
Ik zie trouwens net dat mijn order van 8 december in de Play Store vannacht is gewijzigd van 'Pending' naar 'Pre-Order. In het begin, direct na het plaatsen van de bestelling was de orderstatus ook al 'Pre-Order.

Ja, maar in Wallet staat het nog steeds op een pending status.

• zedje85
sdirkx schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:39:
Als je gegevvens had moeten updaten na een denial dan was er 2 dagen later n retry gedaan. Heb ik 3 x gehad. Nu staat ie op de status zoals de rest hier t heeft...
Ik heb het eergisteren ofzo geupdate... en toen ook ervoor gezorgd dat er voldoende saldo was.
Nu nog maar eventjes wachten dan?

• floepie05
Saturn.de N4 nu aangepast van 19-12 naar "Lieferbar in 2-3 Wochen"

• zedje85
floepie05 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:43:
[...]

Ja, maar in Wallet staat het nog steeds op een pending status.
Bij mij staat hij in Wallet ook op pending. In Google Play staat hij op Pre-ordered. Heb maar even een mail via de Google Play support gestuurd met de vraag of en wanneer ze een tweede poging gaan ondernemen om het bedrag af te schrijven :P...

[ Voor 22% gewijzigd door zedje85 op 13-12-2012 11:06 ]

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 13:22

Ja hier ook pre-order!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Ik woon in UK en heb een Nexus 4 besteld op 5 december rond 5 uur 10. Ik heb van google 5-6 weken levertijd gekregen en ondertussen nog steeds niets van hun gehoord, dus neem ik aan dat het wel 5-6 weken zal zijn... :(

Balen, maar ik heb tenminste een telefoon kunnen bestellen deze keer!

• dutch79
We zijn net een week verder joh. Alles is meegenomen wat sneller is dan die 5-6 weken, toch?

• Yoshi|IA2
MrvdB schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:20:
[...]

In mijn mail staat het volgende:
In Ihrer Bestellung befindet sich ein noch nicht veröffentlichter Artikel. Nach dem Erscheinen des Artikels erhalten Sie eine Abholbestätigung von Ihrem Media Markt.

Waar toch duidelijk wordt gesproken over een afhaalbevestiging. Op de website tijdens het kopen werd er ook aangegeven dat in die afhaalbevestiging je de nog moest aangeven dat je het daadwerkelijk op kwam halen.

Daarnaast gister contact gehad met MM duitsland en die konden niets zinnigs zeggen over wanneer de telefoon geleverd zou worden.
Point taken, de google translate was dus niet zo duidelijk, en ik kan dus blijkbaar niet zo goed lezen :o

Verwijderd

hierzo ook, google wallet laat nog steeds "pending" zien en google play laat pre-order zien.... any idea?

• C4D
  • Laatst online: 01-09 13:17

C4D

Waar kan je het precies zien in google play? Google Wallet staat hier ook op pending (had een delivery time van 1-2 weken, gaan ze dus niet halen).

psn: lupusergo

Verwijderd

C4D schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:55:
Waar kan je het precies zien in google play? Google Wallet staat hier ook op pending (had een delivery time van 1-2 weken, gaan ze dus niet halen).
ga naar google play (met je proxy of vpn ) druk op bestellingen helemaal onder in de pagina (waar normaal de contact knopjes of copyright staat, en daar staat de status van je betelling in google play ).

• dutch79

OK, dat is wel vreemd. Mijn bestelling in de UK Play Store was sindskort van 'voorbesteld' naar 'in behandeling'. Kan nu niet checken of dat is veranderd (VPN), maar lijkt me niet logisch.
M'n status in de Google Wallet staat nu op Online Purchase, dus denk dat m'n toestel al wel zo'n beetje verstuurd zou moeten zijn (nog geen e-mail echter gehad van Google noch het bedrag is geïnd bij m'n CC-maatschappij).
PS: Besteld op 4-12.

• C4D
  • Laatst online: 01-09 13:17

C4D

Ook in mijn geval een pre-order geworden.

"“GOT AN ANSWER ABOUT THE “PRE-ORDER” STATUS CHANGE!"
“Finally got through to someone with common sense. Asked about the status change from “pending” to “pre-ordered” and he said that the system is now FINALLY sorting orders in the manner in which they were received so that people who order later do not end up receiving their phones before people who ordered earlier. So he said that the orders that have switched to “pre-order” status are about to be shipped and are awaiting tracking numbers. He said once the tracking number is assigned the status will change to “completed.” So that’s what the deal is I guess, if we are to believe that he really knows what he’s talking about. Frankly after all this I don’t trust Google and I don’t believe him!"
Source: ImHavenHart on http://forum.xda-develope...=35362163&postcount=37449

psn: lupusergo

Verwijderd

C4D schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:04:
Ook in mijn geval een pre-order geworden.

"“GOT AN ANSWER ABOUT THE “PRE-ORDER” STATUS CHANGE!"
“Finally got through to someone with common sense. Asked about the status change from “pending” to “pre-ordered” and he said that the system is now FINALLY sorting orders in the manner in which they were received so that people who order later do not end up receiving their phones before people who ordered earlier. So he said that the orders that have switched to “pre-order” status are about to be shipped and are awaiting tracking numbers. He said once the tracking number is assigned the status will change to “completed.” So that’s what the deal is I guess, if we are to believe that he really knows what he’s talking about. Frankly after all this I don’t trust Google and I don’t believe him!"
Source: ImHavenHart on http://forum.xda-develope...=35362163&postcount=37449
Mijne staat nu sins gister op pre-order... dus ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ik dat tracking nummer krijg dan
Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.