[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
zedje85 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:56:
Zou iemand eens stap voor stap kunnen beschrijven wat de beste methode is om een Nexus 4 aan te schaffen?
-Bestellen bij Google UK? Hoe kom ik dan in de UK play store?
-Naar Duitsland rijden, bij welke winkel is hij dan überhaupt beschikbaar?

Super bedankt van een Androidliefhebber!
Als je hem in de Play Store uit bijvoorbeeld Engeland haalt (via een proxy) moet je via een derde partij werken zoals Borderlinx. Ook moet je een CC hebben met een Engels adres, als je dit niet hebt moet je dus een virtuele CC aanmaken via een andere derde partij (Google Wallet). Borderlinx vraag hier kosten voor, ongeveer 40EU dacht ik. Je hebt dan wel de mogelijkheid om de 8GB versie te bestellen.

Als je hem nu preordered bij de MM in Aachen of Nordhörn dan kan je hem waarschijnlijk 15-01-2013 ophalen bij het filiaal. MediaMarkt Nördhorn is maar een paar kilometer van de grens, en is goed te doen met de auto of OV. :)
Zelf ga ik gewoon met het OV (gratis, want: student) vanuit ZH naar Nordhörn, is maar 3 of 4 uurtjes reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:27
zedje85 schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:56:
Zou iemand eens stap voor stap kunnen beschrijven wat de beste methode is om een Nexus 4 aan te schaffen?
-Bestellen bij Google UK? Hoe kom ik dan in de UK play store? Via een UK proxy?
-Naar Duitsland rijden, bij welke winkel is hij dan überhaupt beschikbaar?
-Borderlinx? Is dit veilig?

Super bedankt van een Androidliefhebber!
bestellen bij Google UK dan dan even Tunnelbear downloaden zodat je in de playstore UK kan komen....creditcard adres even aanpassen aan die van BorderLinX..
waar hij beschikbaar is in duitsland moet je zelf even uitzoeken maar dat wordt pas volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Procedure staat op Androidworld uitvoerig voor US play store. Nee dit topic gewoon even door als je serieus dit toestel wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoteldebotel schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:01:
[...]

Als je hem in de Play Store uit bijvoorbeeld Engeland haalt (via een proxy) moet je via een derde partij werken zoals Borderlinx. Ook moet je een CC hebben met een Engels adres, als je dit niet hebt moet je dus een virtuele CC aanmaken via een andere derde partij (Google Wallet). Borderlinx vraag hier kosten voor, ongeveer 40EU dacht ik. Je hebt dan wel de mogelijkheid om de 8GB versie te bestellen.

Als je hem nu preordered bij de MM in Aachen of Nordhörn dan kan je hem waarschijnlijk 15-01-2013 ophalen bij het filiaal. MediaMarkt Nördhorn is maar een paar kilometer van de grens, en is goed te doen met de auto of OV. :)
Zelf ga ik gewoon met het OV (gratis, want: student) vanuit ZH naar Nordhörn, is maar 3 of 4 uurtjes reizen.
20 minuutjes met de auto hier :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiblerBE
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-04 13:51
Als je hem in Duitsland gaat halen heb je de meeste zekerheden... Ook geen gedoe met CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:45
NiblerBE schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:11:
Als je hem in Duitsland gaat halen heb je de meeste zekerheden... Ook geen gedoe met CC
Meeste zekerheid dat er inderdaad niks mis kan gaan met het bestellen zelf.. Echter veruit de minste zekerheid over wanneer je de telefoon krijgt, helaas. Maar wie weet, misschien ligt er volgende week gewoon een voorraad daar, ik hoop het van harte voor vele hier!

De mijne is onderweg vanuit de VS, nog een paar daagjes geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhverburg
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-07 10:43
Van het weekend MediaMarkt Keulen gemaild en zij meldden dat de verschoven leverdatum ook geldt voor mensen die gepreorderd hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En andere medewerkers zeggen dat er wel voorraad zal zijn die verkocht zal worden aan pre-orders (zie dit topic, Duitse nieuwssites). Is denk ik gewoon afwachten tot zaterdag (15-12) en dan zullen we zien wat er waar van is (wel/geen telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hoop gewoon deze week een mailtje te krijgen. Heb hem besteld toen hij nog op 15-12 stond.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
  • Laatst online: 29-07 21:15
Heb op 6 december een pre-order geplaatst bij de MM in Duitsland. Toen stond dat ze 15-12-12 een levering zouden krijgen.
Vandaag heb ik contact gehad met de MM in Herzogenrath en zij hebben mij verteld, dat alle MM in Duitsland pas op 15-01-2013 de Nexus 4 binnenkrijgen:(
Als ik bericht krijg ga ik direct naar de MM, ik woon 15 min van de MM in Herzogenrath:)

[ Voor 14% gewijzigd door iamrenne op 10-12-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:02
Het begint er steeds meer op te lijken dat de medewerker die ik aan de telefoon het verkeerd heeft gehad.
Hij vertelde mij namelijk dat de mensen die in november een preorder geplaatst hebben, de Nexus 4 in december kunnen afhalen. Maar alle berichten die ik nu lees zeggen dat de telefoon pas vanaf 15 januari leverbaar is.

Dan zit er niets anders op dan nog een maandje wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Nexus 4 vs iPhone 5 Comparison Test By WWW.iNFODUDE.iT dit zuigt een beetje.
Nexus 4 gewonnen op ebay voor 486,- (incl. verzendkosten), SGS3 voor 400 of Nexus 4 <_<
Bijna elke mobiel waarmee de Nexus vergeleken wordt zijn de kleuren "washed out".

De verkoper verwacht de telefoon een van deze dagen, dus misschien is er een nieuwe lading binnen.
Beetje dillemma persoonlijk, ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
-EvoLution- schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:30:
Het begint er steeds meer op te lijken dat de medewerker die ik aan de telefoon het verkeerd heeft gehad.
Hij vertelde mij namelijk dat de mensen die in november een preorder geplaatst hebben, de Nexus 4 in december kunnen afhalen. Maar alle berichten die ik nu lees zeggen dat de telefoon pas vanaf 15 januari leverbaar is.

Dan zit er niets anders op dan nog een maandje wachten...
Ik vraag me af of ze het überhaupt zelf wel weten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
iamrenne schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:31:
[...]

Ik vraag me af of ze het überhaupt zelf wel weten :-(
Hetzelfde gebeurde bij de lancering van de LG Optimus 2x Speed. Toen de eerste dualcore telefoon, dus zeer gewild. LG kon de vraag niet aan, en uiteindelijk duurde het 1 tot 1 1/2 maand (weet het niet exact meer) voordat ik de telefoon in handen had.

Ik wacht gewoon af, m'n SGSII houdt het nog wel even uit!:)
Misschien is de telefoon volgende maand ook wel in NL leverbaar, wordt het voor iedereen hier een stuk makkelijk om er één te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
-EvoLution- schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:39:
[...]

Hetzelfde gebeurde bij de lancering van de LG Optimus 2x Speed. Toen de eerste dualcore telefoon, dus zeer gewild. LG kon de vraag niet aan, en uiteindelijk duurde het 1 tot 1 1/2 maand (weet het niet exact meer) voordat ik de telefoon in handen had.

Ik wacht gewoon af, m'n SGSII houdt het nog wel even uit!:)
Misschien is de telefoon volgende maand ook wel in NL leverbaar, wordt het voor iedereen hier een stuk makkelijk om er één te kopen!
Haha dan heb je het slimmer aangepakt dan mij.
Ik heb mijn S2 eergisteren verkocht, dus ik moet het zolang met een oude Nokia doen |:(
Ik denk wel dat als hij in februari nog niet te krijgen is, ik wacht tot de S4 uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan inderdaad nog maar even wachten, mijn DHD houdt het nog wel even uit en ben met de feestdagen toch veel thuis (gebruik dan toch niet vaak mijn mobiel).

Volgende week komen de screen protectors binnen, kan ik daar vast naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:57:
Dan inderdaad nog maar even wachten, mijn DHD houdt het nog wel even uit en ben met de feestdagen toch veel thuis (gebruik dan toch niet vaak mijn mobiel).

Volgende week komen de screen protectors binnen, kan ik daar vast naar kijken :)
Zo heeft het langere wachten toch nog zijn voordelen, ik weet in ieder geval zeker dat ik dan mijn bestelde screenprotectors en cases binnen heb:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als case wil ik de bumper van Google (met alle andere cases zie je de mooie achterkant niet) maar ook die is niet leverbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:56
ralfbosz schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:53:
[...]

Nederlandse kaart???

Damn ik had een UK-kaart van MoneyBookers (wel NL-adres), maar die heb ik opgezegd (was ook debet).

Oh wacht die heb ik nog wel, alleen het nummer, niet de kaart.
Ja, een NL kaart.
De betaling is gereserveerd bij MasterCard, dus zou mij benieuwen.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Hier nog een duits stukje. Ook hier word de MM in vermeld.

http://ukonio.de/google-n...ahl-mobile-digital-33444/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 19:46
In de US UK playstores is de levertijd van de 16 GB inmiddels teruggelopen naar 5-6 weken (was 7-8 weken een paar dagen terug). Misschien dat ze zo inlopen op de preorders dat we binnenkort meer verzendingen krijgen?

[/wishful thinking]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Klopt. US ook.

edit: huh, en nu weer 6-7 voor de UK play store O-)

[ Voor 67% gewijzigd door dutch79 op 10-12-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
Xerox schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:14:
[...]

Ja, een NL kaart.
De betaling is gereserveerd bij MasterCard, dus zou mij benieuwen.
Hoe lang duurde het voordat de reservering zichtbaar in je overzicht bij Mastercard? Ik heb hem zaterdag besteld, maar zie nog geen reservering. Het staat wel bij transactions in google wallet en ik heb een bevestigingsmail.

thx voor je info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat met je contactgegevens die je moet invullen als je besteld via MM site? Land staat automatisch op duitsland... gewoon willekeurig nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:08:
wat met je contactgegevens die je moet invullen als je besteld via MM site? Land staat automatisch op duitsland... gewoon willekeurig nemen ?
of adres van de MM waar je besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:08:
Ik heb het adres van de Media Markt ingevuld waar ik de Nexus 4 besteld heb.
Diverse mensen hebben de klantenservice van de Duitse Media Markt gebeld, en die adviseerden ook om bovenstaande te doen!

Het gaat er puur om dat je, zodra je N4 beschikbaar is, je een email van MM krijgt. Deze dien je uit te printen en mee te nemen naar de MM!

EDIT:
Danny79 was me net voor...

[ Voor 3% gewijzigd door -EvoLution- op 10-12-2012 20:10 . Reden: net te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 01:07
N4 vanmiddag al binnen! In totaal minder dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nice! _/-\o_ Als ik niet een VISA had gebruikt, had ik 'm waarschijnlijk al voor jou gehad *). Nu nog steeds niks (betaling iedere keer afgewezen) :( Ben benieuwd of ik vanavond weer een mail krijg met een 'payment denied'... 8)7

*) Was de eerste hier die via de UK play store + Borderlinx heeft besteld.

[ Voor 44% gewijzigd door dutch79 op 10-12-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Is er nog een manier op hem uit de UK Play Store te halen met behulp van PayPal? Ik heb geen CC :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nee, CC only. AFAIK.
Paypal was wel een mooi alternatief geweest... :|

[ Voor 77% gewijzigd door dutch79 op 10-12-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Danny79 schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:03:
[...]

Hoe lang duurde het voordat de reservering zichtbaar in je overzicht bij Mastercard? Ik heb hem zaterdag besteld, maar zie nog geen reservering. Het staat wel bij transactions in google wallet en ik heb een bevestigingsmail.

thx voor je info
Ehm, ik heb hem vanmorgen besteld en binnen 1 uur daarna zag ik via de Rabobank internetbankieren (waar ik de MC bij heb) dat er 360 euro (289 pond) was gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Is niet hetzelfde als afgeschreven begrijp ik?

PS: Rabo is inderdaad Mastercard. Dan ga ik de CC van m'n vader hier maar 's voor misbruiken mocht het weer niet lukken! ;)

[ Voor 60% gewijzigd door dutch79 op 10-12-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
sdirkx schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:28:
Is niet hetzelfde als afgeschreven begrijp ik?
Nee, dit betekend dat het bedrag staat gereserveerd om afgeschreven te worden, soort van borg. Dan weet de andere partij 100% zeker dat ze het bedrag gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Ja OK, dat kan dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
sabri91 schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:20:
N4 vanmiddag al binnen! In totaal minder dan een week.
En. Wat is je eerste reactie?

En zijn er problemen met jouw Nexus 4? Of werkt ie perfect? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Hoe bedoel je, dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
Vind het de mooiste toestel die ik heb gehad!! Alles werkt eindelijk smooth...
Gelukkig geen enkele probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
Xerox schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:27:
[...]

Ehm, ik heb hem vanmorgen besteld en binnen 1 uur daarna zag ik via de Rabobank internetbankieren (waar ik de MC bij heb) dat er 360 euro (289 pond) was gereserveerd.
Mmm, ik zie hem dus nog niet. Heb wel twee entries in de wallet:

8 december besteld in de store
10 december bestelling ontvangen bij Google Commerce Ltd

Mijn geboekte vakantie van 8 december is ook nog niet zichtbaar, dus hopelijk is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Wat wilde je hiermee zeggen dan (dat er meteen een reservering an het bedrag is gedaan)? Dat gebeurt altijd. En wordt pas afgeschreven als ze de N4 versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
sabri91 schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:34:
Vind het de mooiste toestel die ik heb gehad!! Alles werkt eindelijk smooth...
Gelukkig geen enkele probleem.
Super!

Nog even voor de duidelijkheid, jij had bij de CC-gegevens ook de complete adresgegevens ingevuld die je van Borderlinx hebt ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
Yup, alles van borderlinx overgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Danny79 schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:34:
[...]

Mmm, ik zie hem dus nog niet. Heb wel twee entries in de wallet:

8 december besteld in de store
10 december bestelling ontvangen bij Google Commerce Ltd

Mijn geboekte vakantie van 8 december is ook nog niet zichtbaar, dus hopelijk is er niets aan de hand.
bij mij is ook nog niks te zien 5 Dec besteld....maar dat is vrij normaal meestal als ik iets koop met creditcard duurt het dik een week voordat ik iets kan zien op internetbankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny79
lees net op de website van de bijenkorf kaart, dat kaarthouders 15% korting krijgen op de verzendkosten bij borderlinx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
sdirkx schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:25:
Nee, CC only. AFAIK.
Paypal was wel een mooi alternatief geweest... :|
Dat probleem loop ik ook tegenaan, erg jammer! :-( Ik dacht dat ik een Amerikaan had gevonden die het wilde regelen, dat ging ook niet door. Zit nu ben ik bang niks anders op dan op Duitsland te wachten. ;(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
ph4ge schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:23:
[...]

Dat probleem loop ik ook tegenaan, erg jammer! :-( Ik dacht dat ik een Amerikaan had gevonden die het wilde regelen, dat ging ook niet door. Zit nu ben ik bang niks anders op dan op Duitsland te wachten. ;(
Ik zit in het zelfde schuitje.. Ik had hem liever uit de UK laten komen. Nu moet ik nog een maand wachten en 3 uur in de trein zitten..

Maarja, je moet er wat voor over hebben èh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is er iemand hier die succesvol met een VISA-kaart via Play Store UK gekocht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:05:
[...]

20 minuutjes met de auto hier :)
Als er geen sneeuw ligt... succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Toch nog even checken.

Het is dus genoeg om je CC aan Google Wallet te koppelen en daar je adresgegevens in te stellen op de door Borderlinx verstrekte adresgegevens? De gegevens hoeven (en kunnen?) niet bij de creditcard verstrekker zelf naar het Borderlinx adres overgezet worden?

Wat voor afmetingen van het product geeft men op en welk gewicht? 100g wordt dus gewoon geaccepteerd? Vul je dan 0,1kg in?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moet juist wel het Borderlinx adres bij de CC verstrekker opgegeven worden anders kan je net zo goed je NL credit card gebruiken, als je dan die cc selecteert bij betalen is dat voldoende volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Laatst online: 10-09 20:42
speedyjules07 schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:06:
Toch nog even checken.

Het is dus genoeg om je CC aan Google Wallet te koppelen en daar je adresgegevens in te stellen op de door Borderlinx verstrekte adresgegevens? De gegevens hoeven (en kunnen?) niet bij de creditcard verstrekker zelf naar het Borderlinx adres overgezet worden?

Wat voor afmetingen van het product geeft men op en welk gewicht? 100g wordt dus gewoon geaccepteerd? Vul je dan 0,1kg in?
Hoe ik het heb gedaan is een VPN opgezet m.b.v. Tunnelbear en toen de Nexus 4 gekocht in de Play Store, omdat ik nog geen CC (en voor zover ik weet ook geen adres) aan het betreffende Google account had gekoppeld kwam er en melding in beeld, daar m'n CC gegevens ingevuld en als adres bij die CC het Borderlinx adres, en vervolgens voor de optie gekozen om dat adres ook als afleveradres te gebruiken.

Bestelling werd geaccepteerd (heb gisteren besteld), nu dus hopen dat de betaling geaccepteerd wordt (Mastercard).

Overigens, het enige wat ik me afvraag is hoef je echt niks aan te geven bij Borderlinx dat je iets besteld hebt? Ik heb niet echt een veelvoorkomende naam maar het lijkt me toch lastig voor een bedrijf als Borderlinx om alle pakketten voor een "Jan Janssen" o.i.d. bij de goede personen te krijgen... Of zie ik hier iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoggy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:10
SW Simplicity schreef op maandag 10 december 2012 @ 23:23:
[...]

Overigens, het enige wat ik me afvraag is hoef je echt niks aan te geven bij Borderlinx dat je iets besteld hebt? Ik heb niet echt een veelvoorkomende naam maar het lijkt me toch lastig voor een bedrijf als Borderlinx om alle pakketten voor een "Jan Janssen" o.i.d. bij de goede personen te krijgen... Of zie ik hier iets over het hoofd?
Je krijgt een account nummer van Bordelinx en die staat ook bij je shipping address van Bordelinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betaal je als verzend kosten bij borderlinx ?.... ik wil dit graag weten
ook is mailboxde betrouwbaar als alternatief?

ook, als ik een prepaid CC gebruik bevoorbeeld die van 3vcard.nl.... gaat dat werken?.. of moet ik mijn rabobank CC gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SW Simplicity
  • Laatst online: 10-09 20:42
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 03:17:
Wat betaal je als verzend kosten bij borderlinx ?.... ik wil dit graag weten
ook is mailboxde betrouwbaar als alternatief?

ook, als ik een prepaid CC gebruik bevoorbeeld die van 3vcard.nl.... gaat dat werken?.. of moet ik mijn rabobank CC gebruiken.
Voor zover ik weet is het nog niemand gelukt om een Nexus 4 vanuit Nederland met een VISA kaart te bestellen, dus 3Vcard gaat niet lukken, als je CC van de Rabobank een Mastercard is kun je het daarmee proberen (heb zelf ook besteld met een Mastercard van Rabo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Deze meneer (Koen Delvaux) is wel wel gelukt om met een VISA kaart, die hij niet eerder gebruikt heeft voor aankopen in de Play Store, een Nexus 4 aan te schaffen.

http://delvauxkoen.blogsp...google-play-store-in.html

Op de een of andere manier is het dus wel mogelijk om met VISA te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 00:38
Ik heb een mastercard van ABN AMRO mensen ervaring hiermee?

als ik de nexus 4 nu bestel via de UK playstore, hoe lang duurt het voordat ik hem binnen krijg? 15-1-2013 pas?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Hayo schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:58:
Deze meneer (Koen Delvaux) is wel wel gelukt om met een VISA kaart, die hij niet eerder gebruikt heeft voor aankopen in de Play Store, een Nexus 4 aan te schaffen.

http://delvauxkoen.blogsp...google-play-store-in.html

Op de een of andere manier is het dus wel mogelijk om met VISA te betalen.
Let wel: n nieuwe VISA. Het is waarschijnlijk belangrijker dat deze niet eerder is gebruikt in een Google play store (eigen land)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
makaa schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:26:
Ik heb een mastercard van ABN AMRO mensen ervaring hiermee?

als ik de nexus 4 nu bestel via de UK playstore, hoe lang duurt het voordat ik hem binnen krijg? 15-1-2013 pas?:(
Een week of wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurian87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
Heb na lang wikken en wegen toch maar zondag het besluit genomen om hem te bestellen in de Google Play Store i.c.m. Tunnelbear & Borderlinx !
Kreeg tijdens het bestellen wel een technische error, echter een aantal minuten later kreeg ik toch een bestel bevestiging en in Google Wallet staat er nu Pending.
Krijg ik nog ergens een keer bericht of pas wanneer de bestelling wordt verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Welke CC?
Als je pech hebt wordt je betaling na 2 dagen geweigerd (mij nu al 3x gebeurd). Verwachtte dit weer gisterenavond, maar is niet gebeurd (hoopt stilletjes dat het nu gaat lukken).
Dus ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
Jurian87 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:36:
Heb na lang wikken en wegen toch maar zondag het besluit genomen om hem te bestellen in de Google Play Store i.c.m. Tunnelbear & Borderlinx !
Kreeg tijdens het bestellen wel een technische error, echter een aantal minuten later kreeg ik toch een bestel bevestiging en in Google Wallet staat er nu Pending.
Krijg ik nog ergens een keer bericht of pas wanneer de bestelling wordt verzonden?
Zo staat hij bij mij ook (al 2 weken). Kreeg ook een technical error. Denk dat we pas bericht krijgen bij bestelling. Volgens de ING is er gewoon een reservatie op me MasterCard gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurian87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-03-2022
Ik heb m'n CC van ABN Amro gebruikt (Mastercard).
Heb in Google Wallet zowel mijn thuis adres, mijn billing/shipping adres en mijn CC adres veranderd naar het adres dat ik heb ontvangen van Borderlinx. Fingers crossed dan maar.

@ex87 Dat is enigszins geruststellend. Alhoewel ik op mijn CC pagina van ABN nog geen gereserveerd bedrag zie. Dat duurt vast een aantal dagen.

[ Voor 24% gewijzigd door Jurian87 op 11-12-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Waar is te zien dat er een reservatie is gemaakt op je CC (VISA)? Ik heb in duitsland besteld met een duitse CC alleen staat er misschien wel een nederlands adres aan die duitse CC gekoppeld.
Ik heb op 4 december om 17:04:57 een Nexus 4 besteld, maar daarna is er niets meer gebeurd (wel orderbevestiging natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Bij je CC-maatschappij, maar zie dat zelf ook niet bij ICS (VISA). Ook besteld op 4-12.

[ Voor 13% gewijzigd door dutch79 op 11-12-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ex87 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:45:
[...]

Zo staat hij bij mij ook (al 2 weken). Kreeg ook een technical error. Denk dat we pas bericht krijgen bij bestelling. Volgens de ING is er gewoon een reservatie op me MasterCard gedaan.
Had je al eerder wat besteld bij de playstore (een app) met deze cc?
Want ik had begerepen dat je met een Ned. cc niks kon bestellen ook niet als je de adresgegevesn aanpast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik waag een poging via fromUS2EU (http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/) en zal nog ongeveer 4-6 weken op mijn bestelling moeten wachten.

Geen gedoe met CC, je kan gewoon geld overmaken naar een NL rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Alleen wel vrij duur. 399 + waarschijnlijk BTW = 480 oid.
Zal vast sneller zijn dan die 4-6 weken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
  • Laatst online: 16-07-2024
Heb ik ook gedaan, maar dan voor Nexus 10. Heb jij al een bevestigingsmail ontvangen? Ik nog niet nl.
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:51:
Ik waag een poging via fromUS2EU (http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/) en zal nog ongeveer 4-6 weken op mijn bestelling moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 14-09 13:30
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:26:
[...]

Want ik had begerepen dat je met een Ned. cc niks kon bestellen ook niet als je de adresgegevesn aanpast...
Bijna wekelijks. Denk aan elke maand de Wired, een 10tal muziek albums & een aantal boeken.
Al maanden hoor, gaat prima.

De reservatie weet ik omdat ik gebeld werd door de ING fraude afdeling :+ 5 minuten na mijn bestelling.

[ Voor 11% gewijzigd door ex87 op 11-12-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demisbr schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:08:
Heb ik ook gedaan, maar dan voor Nexus 10. Heb jij al een bevestigingsmail ontvangen? Ik nog niet nl.
[...]
Ja, heb een email ontvangen dat ze de betaling binnen hadden en een geschatte levertijd. Heb daar wel eerst zelf om gevraagd per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdirkx schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:02:
Alleen wel vrij duur. 399 + waarschijnlijk BTW = 480 oid.
Zal vast sneller zijn dan die 4-6 weken hoor.
Jep, de btw maakt het inderdaad wel wat duurder. Had daar ook niet geheel rekening mee gehouden eerlijk gezegd. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:51:

Dit schijnt goed te werken, maar dan ben je ineens net zoveel kwijt als voor een Galaxy S3 en is het interessante er wel weer een beetje af. Jammer dat we op dit soort handelaren zijn aangewezen hier in Nederland :-(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Thanx, ga ik ze ook even een mailtje sturen.
Ja, heb een email ontvangen dat ze de betaling binnen hadden en een geschatte levertijd. Heb daar wel eerst zelf om gevraagd per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmen1
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-01-2023
Eigenlijk hoop ik toch dat hij niet in Nederland verkocht gaat worden.
Anders loopt zometeen iedereen met een N4 rond. ;)

Dan word het gewoon een ritje duitsland. (eerst nog even iemand regelen om te rijden... :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
Kan ik 'm nou ook gewoon fysiek ergens in Engeland kopen? Phonehouse ofzo? Weekendje Londen binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
Ik heb mijn Nexus afbesteld, was het wachten meer dan zat.
Er is inmiddels een HTC Droid DNA vanuit de VS naar mij onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalvanbaren
  • Laatst online: 13-02-2022
Heeft iemand ervaring met het kopen van dit toestel op eBay? Ik zie veel (betrouwbare) verkopers in de VS die het toestel verkopen voor +/- €425 (incl. verzending). Lijkt me een prima prijs en je hoeft geen weken te wachten. Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
pascalvanbaren schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:52:
Heeft iemand ervaring met het kopen van dit toestel op eBay? Ik zie veel (betrouwbare) verkopers in de VS die het toestel verkopen voor +/- €425 (incl. verzending). Lijkt me een prima prijs en je hoeft geen weken te wachten. Of mis ik iets?
Er komt wel nog 21% BTW bij die je bij de koerier moet betalen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demisbr
Ook niet verkeerd :9

Mijn laatste 3 toestellen waren de Desire HD, Incredible S en One X. Bevielen goed, maar sinds ik de N7 heb, heb ik me voorgenomen alleen nog maar voor Nexus devices te gaan . 'Kale Android' bevalt perfect, en altijd als eerste de updates 8)
iamrenne schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:42:
Ik heb mijn Nexus afbesteld, was het wachten meer dan zat.
Er is inmiddels een HTC Droid DNA vanuit de VS naar mij onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalvanbaren
iamrenne schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:55:
[...]

Er komt wel nog 21% BTW bij die je bij de koerier moet betalen:(
Oei. Dat lijkt me een goede reden om even te wachten. Er is geen manier om onder die BTW uit te komen? Particuliere verzending o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demisbr schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:57:

Mijn laatste 3 toestellen waren de Desire HD, Incredible S en One X. Bevielen goed, maar sinds ik de N7 heb, heb ik me voorgenomen alleen nog maar voor Nexus devices te gaan . 'Kale Android' bevalt perfect, en altijd als eerste de updates 8)

[...]
Yep, heb ik ook. De Nexus 7 heb ik sinds vorige week in huis en bevalt zo super goed, dat ik nu ook een Nexus mobiel wil! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
demisbr schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:57:

[...]
Ik heb op mijn "oude" Samsung Galaxy S2 altijd de kale android gedraaid :)
Gewoon je telefoon rooten en Cyanogenmod erop zetten ;)
Is alleen even wachten wanneer Cyanogenmod uitkomt voor de Droid.
Heb zelf nooit een HTC gehad, dus ik ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
pascalvanbaren schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:58:
[...]

Oei. Dat lijkt me een goede reden om even te wachten. Er is geen manier om onder die BTW uit te komen? Particuliere verzending o.i.d.?
Als je hem als "gift" laat versturen hoef je deze kosten niet te betalen. Echter is dat in dit geval niet toegestaan en als ze je pakken ben je veel geld kwijt:P
Daarbij willen de meeste verkopers dit ook niet doen helaas:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalvanbaren
iamrenne schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:01:
[...]

Als je hem als "gift" laat versturen hoef je deze kosten niet te betalen. Echter is dat in dit geval niet toegestaan en als ze je pakken ben je veel geld kwijt:P
Thanks voor de info. Ik wacht de ervaringen bij de Duitse Media Markt in dec/jan even af. Daarna is het misschien toch wel een optie. Vragen of ze er een verjaardagskaartje bij doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik uit de duitse playstore nexus 4 haal, hoef ik geen btw te betalen toch?.. aan koerier... owja, wat is google's support email?.. om te vragen wat verwachte verzend datum is (duitse playstore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
iamrenne schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:01:
[...]

Dat truukje werkt al jaren niet meer, de douane is ook niet achterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Laatst online: 12-09 19:46
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:26:
[...]

Bij mij is het ook goed gegaan. De reservering zie ik niet bij internetbankieren, maar met de mobiel bankieren app, die sinds vandaag creditcards ondersteund, zie je de reservering wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
mrwolf schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:34:
[...]

Dat truukje werkt al jaren niet meer, de douane is ook niet achterlijk
Oh jawel is mij vorig jaar gelukt! Er word flink bezuinigd en gereorganiseerd. Daarbij is het rond de kerst extra druk. Het is natuurlijk wel altijd een risico.

[ Voor 6% gewijzigd door iamrenne op 11-12-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:16:
als ik uit de duitse playstore nexus 4 haal, hoef ik geen btw te betalen toch?.. aan koerier... owja, wat is google's support email?.. om te vragen wat verwachte verzend datum is (duitse playstore)
Duitsland hoort bij de EU, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Yes, in de UK Play Store staat m'n bestelling sinds gisteren op 'In behandeling' en in Google Wallet op:

Google Commerce Ltd received your order.
Your order will be charged and shipped by Google Commerce Ltd.

Zou het dan toch gaan lukken? :) Nu maar even het bericht van Borderlinx afwachten. Moet van Ierland naar de UK volgens mij, omdat Google Commerce Ltd ging in Ierland bevindt. Staat ook 2 dagen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
sdirkx schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:46:
Yes, in de UK Play Store staat m'n bestelling sinds gisteren op 'In behandeling' en in Google Wallet op:

Google Commerce Ltd received your order.
Your order will be charged and shipped by Google Commerce Ltd.

Zou het dan toch gaan lukken? :) Nu maar even het bericht van Borderlinx afwachten. Moet van Ierland naar de UK volgens mij, omdat Google Commerce Ltd ging in Ierland bevindt. Staat ook 2 dagen voor.
oke ze hebben je bestelling ontvangen maar dat betekent nog niks..daar staat hij bij mij al sinds 7 Dec. op..telefoon is nog niet verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:58
Ik heb mijn Nexus 16gb vorige week op Ebay (VS) gekocht voor 400 euro, met verzendkosten 428. Als alles goed gaat heb ik hem tegen kerst :)
De meerkosten op ebay vallen behoorlijk mee, met wat ik hierboven soms lees..
En met mijn 'oude' Samsung Galaxy W die ik ga doorverkopen aan 200 euro heb ik een zeer goede zaak gedaan, naar mijn mening toe ;p

Dus als ik jullie een tip mag geven: kijk op ebay.com, niet .nl of .be daar vindt je een gigantische lijst waar je goedkoop kunt winnen. (zelf nog onder de 400 euro winnen er mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Michel242186 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:55:
[...]

oke ze hebben je bestelling ontvangen maar dat betekent nog niks..daar staat hij bij mij al sinds 7 Dec. op..telefoon is nog niet verzonden.
Ja ok, maar mn betaling was al 3x afgewezen (niet volledige adres overgenomen bij CC), dus dat lijkt nu tenminste gelukt te zijn. Het is sabri91 inmiddels ook binnen n week gelukt dus zou niet al te lang moeten duren... Hoop ik tenminste ;)

[ Voor 36% gewijzigd door dutch79 op 11-12-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
sdirkx schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:58:
[...]

Ja ok, maar mn betaling was al 3x afgewezen (niet volledige adres overgenomen bij CC), dus dat lijkt nu tenminste gelukt te zijn. Het is sabri91 inmiddels ook binnen n week gelukt dus zou niet al te lang moeten duren... Hoop ik tenminste ;)
Wat bedoel je precies met "niet volledige adres overgenomen bij CC", moet je ook je adres wijzigen naar je Borderlinx adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
CC moet volledige adres van verzendpartij bevatten inderdaad.

Wil binnenkort nog best n complete beschrijving maken als ik m binnen heb, maar dan kan die beter in de startpost komen anders blijven mensen er om vragen gedurende dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielsgent241 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:57:
Ik heb mijn Nexus 16gb vorige week op Ebay (VS) gekocht voor 400 euro, met verzendkosten 428. Als alles goed gaat heb ik hem tegen kerst :)
En met mijn 'oude' Samsung Galaxy W die ik ga doorverkopen aan 200 euro heb ik een zeer goede zaak gedaan, naar mijn mening toe ;p

Dus als ik jullie een tip mag geven: kijk op ebay.com, niet .nl of .be daar vindt je een gigantische lijst waar je goedkoop kunt winnen. (zelf nog onder de 400 euro winnen er mensen)
Je hebt er hopelijk toch rekening mee gehouden dat je btw gaat moeten betalen als hij vanuit amerika verzonden word naar jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
sdirkx schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:03:
CC moet volledige adres van verzendpartij bevatten inderdaad.

Wil binnenkort nog best n complete beschrijving maken als ik m binnen heb, maar dan kan die beter in de startpost komen anders blijven mensen er om vragen gedurende dit topic.
Aha oke....

Zo'n complete beschrijving zou inderdaad misschien wel handig zijn, scheelt je inderdaad ook weer een hoop vragen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Nielsgent241 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:57:

Maar reken wel op nog een kleine €100,- aan additionele kosten die er bij kunnen komen als je een beetje pech hebt.. (import, BTW en DHL of PostNL administratiekosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
sdirkx schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:58:
[...]

ah oke....kans is natuurlijk ook nog aanwezig...dat al die borderlinx.. >:) zendingen gaan opvallen en alsnog de boel word gecanceld :'( dus vanaf nu is het misschien verstandig dat niemand meer besteld... :*)

en elke dag wel drie keer checken of de status ook verandert is in google wallet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Nou mijn bestelling is geplaatst, alleen sinds ik in de Play Store op Proceed heb geklikt, blijft het lopertje maar draaien. Ik vraag me af of de bestelling nu dan compleet is? Ik heb wel net een bevestigingsmail gekregen van de bestelling, dus ik neem aan dat dit goed zit. Hebben anderen dit ook gehad?

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/6jktpktj3/loper.png

Hoe gaat het trouwens verder via Borderlinx? Zij geven aan wanneer het pakket is ontvangen en dan kun je kiezen wat voor shipment methode je wilt? Kun je die verzend- en afhandelingskosten dan ook weer via Google Wallet betalen?

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Met wat voor CC (VISA/Mastercard) heb je betaald als ik vragen mag?
Pagina: 1 ... 14 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.