streamnl schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:41:
Ik zit nu in duitsland en kan blijkbaar in de store de nexus 4 bestellen. Levertijd is wel 6a7 weken. Nu moet ik dus een duits adres hebben en dan doorsturen. Nu zag ik dit:
http://www.mailboxde.com/
Iemand mee gewerkt? Is dit veilig? Want dan ben ik voor 349€ plus de verzendkosten van dat bedrijf klaar.
En zolang dat onder de 50 euro blijft, vind ik het prima.
Of weet iemand een ander VEILIG manier om het te laten doorsturen.
(Ik heb al een keer meegemaakt dat mijn pakketje niet aankwam en dat het bedrijf niet "echt" was maar alleen op internet bestond)
Ik zou echt niet bestellen via dat bedrijf ziet er mij niet echt uit!
Ik wou er ook eerst mee bestellen maar na wat verder onderzoek te doen ben ik er achter gekomen dat het wel heel fishy is...
Echt te goedkoop in vergelijking met andere doorzend services.
Kijk eens naar die reviews de meeste zijn in het russisch of een of andere taal, ze zijn van lang geleden, het zijn er niet zoveel van ook.
Site vind ik er ook niet zo proffesioneel uitzien en ik heb ook eens reviews van dit bedrijf op internet gezocht en kon niets vinden....
Allemaal reden genoeg om te bedenken dat dit bedrijf niet te vertrouwen is en zeker als het om een toestel van rond de 350 euro gaat dan betaal ik liever iets meer aan een duurdere verzendservice dat wel degenlijk echt en betrouwbaar is....
Laat mij in iedergevel iets weten als je ermee besteld en je toestel ook degenlijk aan komt, maar ik zou het niet vertrouwen.
Op mails beantwoorden zegt niets, dat is heel gemakkelijk om te doen.
Misschien via btw nr enzo is opzoeken en op adres?