toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Voor mij dus een reden even te wachtenBwlian schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:28:
Houden jullie er rekening mee met hoe garantie via Google verloopt?
Zie: Bwlian in "[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie"
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Dat verwacht ik niet, er zullen er al echt heel veel je voor zijn. Had je dus even wat eerder moeten doen.Peter_Aragorn schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:46:
Zou ik, als ik nu reserveer bij de MM Nordhorn, hem gewoon op de 15e al op kunnen halen?
Voorbestellen is gratis en zonder verplichting, dus had dat even gewoon ook gedaanPeter_Aragorn schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:39:
Ja dat weet ik, maar ik had hoop dat een kennis via Google Play kon bestellen. Maar dat geeft zoveel fouten momenteel...
Je kan het nu alsnog doen,maal alleen wat langer duren.
Als mijn iPhone 5 blijft bevallen, wat ik misschien wel denk dan komt zoiezo 1 reservatie vrij bij Mediamarkt Herzogenrath.Pino112 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:31:
[...]
Dat verwacht ik niet, er zullen er al echt heel veel je voor zijn. Had je dus even wat eerder moeten doen.
Had gelijk gereserveerd toen het kon! Hou jullie op de hoogte!
Ja ga ik nu doen. 8gb krijgen ze niet he..?!Pino112 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:00:
[...]
Voorbestellen is gratis en zonder verplichting, dus had dat even gewoon ook gedaan.
Je kan het nu alsnog doen,maal alleen wat langer duren.
Nope, maar ik vind 395 voor de 16GB een beste prijsPeter_Aragorn schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:05:
[...]
Ja ga ik nu doen. 8gb krijgen ze niet he..?!
Ik heb er net een geserveerd. Maar als ik hier zo eens lees ben ik daarmee te laat.alwaysleft schreef op woensdag 05 december 2012 @ 19:01:
[...]
Als mijn iPhone 5 blijft bevallen, wat ik misschien wel denk dan komt zoiezo 1 reservatie vrij bij Mediamarkt Herzogenrath.
Had gelijk gereserveerd toen het kon! Hou jullie op de hoogte!
Dus als je echt bij je iPhone blijft, ben ik wel erg geïnteresseerd in je reservering.
Ok, als je er contacten hebt snap ik t.jostefa schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:25:
Weet niet? Heb zelf geen CC en ken ook niemand in DE of UK. Als hij voor 10 januari binnen is kan iemand hem uit de us voor mij meenemen
Procedure staat hier:Peter_Aragorn schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:25:
Hoe bestellen jullie hem daar dan?
http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/
Als adres US of UK kun je bv Borderlinx (http://www.borderlinx.com) als doorstuurdienst gebruiken. Kost ca €40,-. Totaal kom je dan onder de €400,- incl verzending voor de 16 Gb N4 vanuit de UK. Je hebt in de play store wel n creditcard nodig.
[ Voor 9% gewijzigd door dutch79 op 05-12-2012 20:42 ]
Verwijderd
Dank voor de tip! Ik waag een poging met FromUS2EU. Heb het formulier ingevuld en ben nu in afwachting van een reactie. Ben benieuwd.sdirkx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:31:
[...]
Procedure staat hier:
Als adres US of UK kun je bv Borderlinx (http://www.borderlinx.com) als doorstuurdienst gebruiken. Kost ca €40,-. Totaal kom je dan onder de €400,- incl verzending voor de 16 Gb N4 vanuit de UK. Je hebt in de play store wel n creditcard nodig.
creditcard heb ik ook wel maar je hebt een engelse creditcard nodig in dit geval.sdirkx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:31:
[...]
Procedure staat hier:
Nee hoor, NL creditcard kan ook. Wel in de Google Wallet alle adressen wijzigen naar je doorstuuradres. Ligt er wel aan welke maatschappij hoe makkelijk je wordt geacepteerd. Heb gisteren nog even met VISA moeten bellen omdat ze nav deze procedure een vermoeden hadden van fraude
[ Voor 41% gewijzigd door dutch79 op 05-12-2012 21:52 ]
UPDATE:freedzed6 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:35:
nou nu dus besteld en UHHHHH nog even ophalenHAHA nee die neemt een vriend mee...
De tracking is binnen.Is die toch nog voor 20 december in tulpenland
Niet slecht voor 300 euro All In.

Over 2 dagen is ie er ( even hopen dat UPS zijn best doet )
[ Voor 14% gewijzigd door freedzed6 op 05-12-2012 22:10 ]
Zeker wel. Tunnelbear werkt perfect om binnen te komen in de play store US of UK.Peter_Aragorn schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:04:
Dus jij hebt zonder enige tussenkomst direct bij Google kunnen bestellen?
Vooral de betaling met CC kan wat lastig zijn, maar zou in de meeste gevallen moeten lukken.
[ Voor 35% gewijzigd door dutch79 op 05-12-2012 22:08 ]
Dit vroeg ik mij ook af, dus heb gisteren gebeld met mediamarkt Nordhorn. De eerste medewerkster wist het niet en ging het navragen en na 10 minuten wachten wist ze mij te vertellen dat als ik hem nu bestelde hij er waarschijnlijk de 15de of een paar dagen later is.Peter_Aragorn schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:46:
Zou ik, als ik nu reserveer bij de MM Nordhorn, hem gewoon op de 15e al op kunnen halen?
Ook gelijk even gevraagd welk adres ik moest opgeven en zij zei dat je gewoon het adres van de mediamarkt Nordhorn in kan vullen.

[ Voor 29% gewijzigd door dutch79 op 05-12-2012 22:24 ]

[ Voor 6% gewijzigd door dutch79 op 05-12-2012 22:24 ]
Overigens is het voor Duitsers natuurlijk goedkoper om hem in de play store te kopen. Dus misschien valt het aantal preorders nog wel mee bij de mediamarkt. (wishful thinking).
[ Voor 30% gewijzigd door maraldmec op 05-12-2012 22:30 ]
We zullen zien of de Mediamarkt z'n leverdatum waar kan maken voor de ongetwijfeld grote aantallen die inmiddels zijn gepreordered. Idem voor de indicatie in de playstores overigens...
Moet je niet nog BTW betalen aan de koerier?freedzed6 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:06:
[...]
UPDATE:
[afbeelding]
Om die reden was ik van plan hem in Engeland te bestellen..
Uit de Britse Playstore naar Borderlinx
Vind het wel vrij apart dat er nog niks is afgeschreven van mijn cc
[ Voor 55% gewijzigd door sabri91 op 06-12-2012 02:08 ]
Ik wacht nog steeds op het feit dat onze vriendelijke Amerikaan de toestellen doorstuurt naar Nederland. Kreeg vannacht wel weer een mailtje dat ie dat (volgens mij) vandaag dan toch echt ging doen. Laten we het hopen!
Sinds UPS de verstuurde is, is die kans gewoon 100%. Gewoon 21% BTW dokken, er zijn voor tablets gelukkig geen douanerechten verschuldigd. Dus je komt uit op zo'n €385 euro, voor die €10 meer rij ik wel naar Duitslandsdirkx schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:49:
Die kans heb je altijd vanuit de US. UK houdt ook EU-garantie in.
(er zit in de berekening ook €20 inklaringskosten die UPS rekent)
[ Voor 8% gewijzigd door ralfbosz op 06-12-2012 08:42 ]
rm -r *
WTF!!!sabri91 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 01:55:
Eergister besteld.. vandaag al verstuurd!!!!
Uit de Britse Playstore naar Borderlinx
Vind het wel vrij apart dat er nog niks is afgeschreven van mijn cc
Kreeg je een mail oid?
[ Voor 4% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 09:44 ]
Vanuit US misschien, maar vanuit de UK heb ik nog nooit BTW hoeven te betalen.ralfbosz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:40:
[...]
Sinds UPS de verstuurde is, is die kans gewoon 100%. Gewoon 21% BTW dokken, er zijn voor tablets gelukkig geen douanerechten verschuldigd. Dus je komt uit op zo'n €385 euro, voor die €10 meer rij ik wel naar Duitsland.
(er zit in de berekening ook €20 inklaringskosten die UPS rekent)
"freedzed6" heeft hem toch echt in de VS besteld, en beweerde rond de €300 'klaar' te zijn, dat klopt dus niet.sdirkx schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:25:
[...]
Vanuit US misschien, maar vanuit de UK heb ik nog nooit BTW hoeven te betalen.
Bij een bestelling uit de UK is er inderdaad geen BTW verontschuldigd, tenzij het weer van de Kanaaleilanden komt (play.com).
Trouwens, je betaalt wel BTW, als je bij Amazon.co.uk wat besteld dan betaalt Amazon de BTW aan Nederland.
[ Voor 46% gewijzigd door ralfbosz op 06-12-2012 09:35 ]
rm -r *
Oh gaaf, ik heb mijne de 29ste besteld dus ben benieuwd. Ik gok zelf op eind januarifreedzed6 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:06:
[...]
UPDATE:
[afbeelding]
Hoe en waar heb je hem besteld? Welke proxy (of VPN), welke packetforwarder en heb je een amerikaanse creditcard gebruikt?freedzed6 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:06:
[...]
UPDATE:
[afbeelding]
Welnee, dat is bij elk bedrijf hetzelfde. Ik snap dan ook niet dat mensen nog steeds verbaasd zijn en erover klagen. Het is toch bijna altijd hetzelfde? Als een product gelanceerd wordt en hij is bovengemiddeld populair dan krijg je 'leveringsproblemen'. Dit zet ik bewust tussen aanhalingstekens omdat ik vermoed dat de producent het helemaal niet zo erg vindt als de consument.Robkazoe schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:09:
Ik vind het toch wel apart hoor. Enkel Apple lijkt goed en snel te kunnen leveren. Als je nu kijkt naar de twee topmodellen die Nederland niet krijgt/nog niet heeft, dan gaat het bij beide niet goed. De Nokia 920 heeft zware leveringsproblemen en komt pas in 2013. En de Nexus komt helemaal niet maar als ik dat zo lees is de levering in Duitsland dus ook zwaar ruk?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
toch wel rond de 300 want meenemen via de douane is vrij tot 430 euro.ralfbosz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:32:
[...]
"freedzed6" heeft hem toch echt in de VS besteld, en beweerde rond de €300 'klaar' te zijn, dat klopt dus niet.
dus ik ben klaar.

Ik laat door een vriend meenemenNova163 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:44:
[...]
Moet je niet nog BTW betalen aan de koerier?
Om die reden was ik van plan hem in Engeland te bestellen..
en ja betaald met VS CC en besteld via een proxy ( in je brouwer instellen )

Ligt nu in Oakland Airport en dan is het op de truck rond crossen
Wordt in de namiddag afgeleverd. ( by end of day )
[ Voor 55% gewijzigd door freedzed6 op 06-12-2012 11:10 ]
Zojuist een mail ontvangen van google dat m'n Google Wallet account 'suspended' is. Mijn nexus 4 bestelling(en) zijn gecanceled.
Heb gebruik gemaakt van mijn moneybookers cc en forward2me adres. Mijn billing adres komt niet overeen met mijn cc (wat klopt, daar ik het forward2me adres gebruikt hebt voor alles in Google Wallet).
Nu mag ik allerlei zaken in gaan scannen om mijn account te 'unsuspenden'......
Apple here i come!
Voor de liefhebbers van een gratis vpn (UK EN US) http://www.getukvpn.com/
Ik heb hetzelfde gedaan zal wel niet gaan lukken dusforgotaboutdre schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:20:
Ik ben er klaar mee!![]()
Zojuist een mail ontvangen van google dat m'n Google Wallet account 'suspended' is. Mijn nexus 4 bestelling(en) zijn gecanceled.
Heb gebruik gemaakt van mijn moneybookers cc en forward2me adres. Mijn billing adres komt niet overeen met mijn cc (wat klopt, daar ik het forward2me adres gebruikt hebt voor alles in Google Wallet).
Nu mag ik allerlei zaken in gaan scannen om mijn account te 'unsuspenden'......![]()
Apple here i come!Tenzij iemand die ook een moneybookers cc gebruikt mij kan vertellen hoe het hem/haar wel gelukt is.......
Voor de liefhebbers van een gratis vpn (UK EN US) http://www.getukvpn.com/

Wat betreft gewicht (1.10 lbs) zie hier: freedzed6 in "[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic"daflux schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:42:
Wat vullen jullie in bij afmetingen en gewicht van het pakketje kan je dat zo exact weten?
Afmeting weet ik niet.
Mijn bestelling van afgelopen dinsdag in de Duitse Play Store staat nog steeds op 1-2 weken. Ik denk 'm dus ongeveer rond 20e binnen te krijgen. Als je 'm wil hebben moet je klaar staan als 'ie op voorraad komt.Robkazoe schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:09:
Ik vind het toch wel apart hoor. Enkel Apple lijkt goed en snel te kunnen leveren. Als je nu kijkt naar de twee topmodellen die Nederland niet krijgt/nog niet heeft, dan gaat het bij beide niet goed. De Nokia 920 heeft zware leveringsproblemen en komt pas in 2013. En de Nexus komt helemaal niet maar als ik dat zo lees is de levering in Duitsland dus ook zwaar ruk?
Mijn cc is van moneybookers, adres van borderlinx
Borderlinx heeft het al ontvangen!
[ Voor 6% gewijzigd door sabri91 op 06-12-2012 13:02 ]
Kun je het laten weten als je hem hebt?sabri91 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:16:
Ja een mail ontvangen met de track&trace code.
Mijn cc is van moneybookers, adres van borderlinx
Borderlinx heeft het al ontvangen!
[...]
Voor 380 wil ik dit ook wel doen eigenlijk. Goedkoper dan naar Duitsland gaan en terug.
Hoe / wanneer betaal je die doorzendpartij (Borderlinx) trouwens?
Tip: Wie een Nexus 4 heeft besteld/gaat halen.. regel wel even een microSIM!
[ Voor 30% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 13:48 ]
Ik heb een vriend in duitsland.
Kan ik zelf de Nexus bestellen op google met zijn adres?
Of kan ik gewoon best vragen of hij 1tje wilt gaan halen in de winkel?
Als het goed is kom je op 382 euro uit.daflux schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:03:
Ja, en kan er ook eens iemand zeggen hoeveel dit kost met borderlinx bijvoorbeeld als ik de calculator op hun site gebruik kom ik zo dure bedragen uit? Misschien ook deels omdat ik de afmetingen niet weet...
Nexus via google bestellen is goedkoper. Je moet wel een duitse bank/credit card hebben, dus eventueel zou die vriend dat via zijn rekening kunnen doen. Zo heb ik het met iemand dit in Londen woont gedaan.0xl3y schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:42:
Ik zou graag ook de Nexus 4 willen kopen.
Ik heb een vriend in duitsland.
Kan ik zelf de Nexus bestellen op google met zijn adres?
Of kan ik gewoon best vragen of hij 1tje wilt gaan halen in de winkel?
En dit is dan voor de 16GB versie?Peunage schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:03:
[...]
Als het goed is kom je op 382 euro uit.
Welke afmetingen heb je dan ingegeven? Aangezien je dit niet op voorhand weet?
Die €40 komt toch niet op een paar euro? Gewicht 0,5kg (1,10 lbs). Dan kom je daar ongeveer op uit.
[ Voor 4% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 15:48 ]
Dat was meerdere keren in dit forum te lezen, vandaar dat ik in de veronderstelling was. Blijkbaar werkt het ook op jouw manier. Krijg je dan geen problemen als google het geld van je rekening af te halen en de adressen niet overeenkomen?sdirkx schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:18:
En waarom heb je een Duitse CC nodig? Zet gewoon alle adressen in de Google Wallet op je verzendadres. Heb oa ikzelf ook gedaan in de UK play store.
Ja. Ik heb geen afmetingen ingevoerd. Alleen een gewicht van 1.1 pounds.daflux schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:29:
[...]
En dit is dan voor de 16GB versie?
Welke afmetingen heb je dan ingegeven? Aangezien je dit niet op voorhand weet?
Afmetingen kun je overigens ook wel online vinden hoor. Gewoon specificaties opzoeken op internet, en wat toevoegen voor de verpakking.
Heb de 8gb besteld in totaal met Borderlinx (expres verstuurd) verzekering 340 zonder de verzekering 330
Wanneer ze een akkoord hebben van de CC-maatschappij (merk je vanzelf of dat lukt bij het plaatsen van de bestelling), dan gaan ze het geld gewoon innen als ie tzt wordt verstuurd. Google boeit 't dan verder niet wat 't adres is. Daar kun je gewoon vanuit gaanRoberttt schreef op donderdag 06 december 2012 @ 15:51:
[...]
Dat was meerdere keren in dit forum te lezen, vandaar dat ik in de veronderstelling was. Blijkbaar werkt het ook op jouw manier. Krijg je dan geen problemen als google het geld van je rekening af te halen en de adressen niet overeenkomen?
[ Voor 4% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 16:19 ]
De telefoon zelf weegt meer dan 100 gramsabri91 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:12:
Gewicht is 100 gram
Heb de 8gb besteld in totaal met Borderlinx (expres verstuurd) verzekering 340 zonder de verzekering 330
Maar ik denk dat het voor de prijs niet veel uitmaakt of het 100 of 500 gram weegt.
[ Voor 13% gewijzigd door Peunage op 06-12-2012 16:16 ]
Peunage schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:14:
[...]
De telefoon zelf weegt meer dan 100 gram
Maar ik denk dat het voor de prijs niet veel uitmaakt of het 100 of 500 gram weegt.
Jij ziet in je account op Borderlinx dus je bestelling al bij 'goods awaiting' staan nu. Dan is de doorzending dus goedkoper of ook rond de €40,=? Ben nog wel benieuwd hoe snel die partij is. December is niet een ideale maand natuurlijk...sabri91 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:19:
Klopt maar op borderlinx staat er 100 gram:P
[...]
CC, Paypal,..?
[ Voor 10% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 16:25 ]
Heb gelukkig niet echt haast
Zou niet weten waarom niet.jameskond schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:01:
Mijn ouders hebben een vakantie huisje in Frankrijk, is de Nexus 4 daar ook naar te versturen als de FR Google Play store hem weer in stock heeft?
Heb gelukkig niet echt haast
[ Voor 84% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 19:05 ]
Verwijderd
Binnen de EU hoef je geen btw bij de grens te betalen, dat heb je in Duitsland b.v. al gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:56:
vraagje: als je een nexus vanuit DL naar NL laat verzenden, loop je dan het risico dat je btw moet betalen oid? En hoe zit het vanuit Ierland naar NL?
For the record: de vrijstelling tot € 430 geldt alleen voor invoer die je zelf doet, niet als het verstuurd wordt.freedzed6 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:52:
[...]
toch wel rond de 300 want meenemen via de douane is vrij tot 430 euro.
dus ik ben klaar.
http://www.belastingdiens...tenland_van_particulieren
[ Voor 26% gewijzigd door Nova163 op 06-12-2012 20:21 ]
Naja, iedereen. In de UK kwam een paar dagen geleden weer voorraad beschikbaar, dus toen was er nog een korte levertijd. Inmiddels staat dat inderdaad op 6-7 weken, maar kan best dat het in werkelijkheid maar een paar weken oid is. Zoals hier eerder gemeld, kan het opeens heel snel gaan.FloggingHank schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:15:
Hoe krijgt iedereen het voor elkaar dan om hem zo snel te krijgen uit de UK? Op de play site is de levertijd 6-7 weken
PS: eergisteren was de indicatie levertijd 4-5, gisteren 5-6 en nu dus 6-7 weken.
[ Voor 12% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 20:57 ]
Zoals hierboven aangegeven geldt dit alleen voor landen buiten de EU.Nova163 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:19:
[...]
For the record: de vrijstelling tot € 430 geldt alleen voor invoer die je zelf doet, niet als het verstuurd wordt.
De persoon in kwestie importeert hem ook uit de VS, voor zover ik weet nog geen lid van de EU.shenr schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:35:
[...]
Zoals hierboven aangegeven geldt dit alleen voor landen buiten de EU.
Ik wil iedereen maar waarschuwen dat bij import uit de VS de dollarprijs gunstig lijkt, maar dat er bij invoer nog 21% BTW en inklaringskosten van UPS bijgeteld worden. Volgens mijn eigen berekening komt de prijs daarbij op vrijwel dezelfde uit als dat je hem uit de UK laat overkomen of in Duitsland gaat ophalen.
Bij mij werkte het om een verkeerd adres in de UK bij de creditcard op te geven, toen werd hij wel geaccepteerd. Ik heb geen idee of Google nu mijn creditcard wel kan chargen, maar ik heb wel gewoon een bevestigingsmail gekregen.Redmen800 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:45:
Het lukt me maar niet, mijn CC wordt niet geaccepteerd!Misschien is iemand zo aardig om er 2 te bestellen?
[ Voor 27% gewijzigd door Nova163 op 06-12-2012 21:50 ]
Deze is dus van toepassing voor mijn situatie:Nova163 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:19:
[...]
For the record: de vrijstelling tot € 430 geldt alleen voor invoer die je zelf doet, niet als het verstuurd wordt.
http://www.belastingdiens...rijstelling_van_belasting
U hoeft geen belastingen bij invoer te betalen voor andere goederen die u buiten de EU kocht, als de totale waarde niet meer is dan € 430.
Onder die € 430 vallen ook geschenken die u meeneemt.
De waarden van geneesmiddelen, tabaksproducten, alcoholhoudende producten en persoonlijke bagage zoals hierboven in de tabel staan, tellen niet mee bij deze € 430.
■ U koopt een horloge van € 400 en een vulpen van € 55. Het totaalbedrag is € 455. U hoeft alleen belasting te betalen over de vulpen.
Misschien neemt ie een mooie dure vulpen mee van 200 euro HAHA
Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)
Levertijd staat nu bij play store op 6-7 weken. Vind dat verder nergens meer in de orderstatus terug.. klopt dat of kijk ik verkeerd?
Ah, je gaat hem ophalen, dan werkt het wel idd :-)freedzed6 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:16:
[...]
Deze is dus van toepassing voor mijn situatie:
http://www.belastingdiens...rijstelling_van_belasting
U hoeft geen belastingen bij invoer te betalen voor andere goederen die u buiten de EU kocht, als de totale waarde niet meer is dan € 430.
Onder die € 430 vallen ook geschenken die u meeneemt.
De waarden van geneesmiddelen, tabaksproducten, alcoholhoudende producten en persoonlijke bagage zoals hierboven in de tabel staan, tellen niet mee bij deze € 430.
■ U koopt een horloge van € 400 en een vulpen van € 55. Het totaalbedrag is € 455. U hoeft alleen belasting te betalen over de vulpen.
Misschien neemt ie een mooie dure vulpen mee van 200 euro HAHAZo meneer en hoeveel was de vulpen ... laat die telefoon maar zitten.... komt u maar even mee naar de verhoor kamer.

Google Support weet het echt niet meer......
1. Mail van Google Support: Wallet gesuspend ivm billing adres (forward2me) dat niet overeenkomt met cc van moneybookers. Order gecanceled.
2. Mail van Google Support: Order kan niet gecanceled worden. Pakket is onderweg. Enige optie is om pakket te weigeren als ik het wil cancelen.
Anyway......cc is niet gebilled, en tracknummer (FedEx) is (nog?) niet te volgen op de FedEx website.
Ga zo door Google! Straks een gratis phone?
Maar uh, heb overal in de Wallet t verzendadres gebruikt (ook adres vd CC). Denk dat dan de kans t kleinst is dat Google in de war raakt
[ Voor 7% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 22:48 ]
[ Voor 131% gewijzigd door dutch79 op 06-12-2012 23:38 ]
Ben benieuwd of het gaat lukken (zal wel weer niet)...
Waarom niet in de UK store?duderuud schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:33:
Nou, ook besteld via de US Play Store (NL cc, adresgegevens van shipping party ingevuld overal)
Ben benieuwd of het gaat lukken (zal wel weer niet)...
Dit topic is gesloten.
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.