Heeft iemand al besteld bij de US playstore, wat is de verwachte levertijd als ik nu bestel?
Komt nog een kleine 100 euro bij van de douane als je pech hebtdoncalitri schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:14:
Zojuist een Nexus 4 besteld via FromUS2EU. Ben benieuwd! Omgerekend 380,50 Euro. (Excl eventuele inklaringskosten en BTW)
Levertijd zal wel een paar weken zijn!
Als je gewoon verstuurt als repair betaal je nooit Douane kosten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Waar zie je dit? Met hetzeldfe wachttijd als in de US?Gouwden schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:26:
Vanaf 6 december zouden ze in Duitsland (Google Store) weer te krijgen zijn.
Dus inclusief 21% BTW + douane zit je dan al ruim over de 550 euro.alwaysleft schreef op zondag 02 december 2012 @ 09:48:
[...]
Komt nog een kleine 100 euro bij van de douane als je pech hebt

Ieder zijn ding hoor, maar ik begrijp het niet. Ik wacht tot de nexus 4 gewoon in een reguliere NL webshop te koop is. Dat kan nog wel even duren, misschien gebeurt het nooit. In dat geval zijn er nog genoeg andere telefoons te koop.
Is niet te zien, wordt gemeld op een duitse website.. Ben die dag in duitsland, hopelijk op een beetje normale tijd in de verkoop. Wordt wel gesproken over maximaal 2 stuks..
floepie05 schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:27:
[...]
Waar zie je dit? Met hetzeldfe wachttijd als in de US?
Beetje tegenstrijdig wat je zegt maar welke website dan?Camiel schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:11:
Is niet te zien, wordt gemeld op een duitse website.. Ben die dag in duitsland, hopelijk op een beetje normale tijd in de verkoop. Wordt wel gesproken over maximaal 2 stuks..
[...]
Bron:Gohan040 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:07:
[...]
Beetje tegenstrijdig wat je zegt maar welke website dan?
http://de.gonline.at/inde...in-deutschland-verfuegbar
http://www.androidplanet....ende-week-weer-leverbaar/
Ok top!, hier hebben we wat aan. Hopen dat ze het waar kunnen maken.
Hallo, douane is vooral btw. 360 + evt 70 dan kom ik op 430. Dat is best n normale prijs. Helaas werkt mijn Creditcard niet, dus kan m niet eens bestellen op die manier.upje schreef op zondag 02 december 2012 @ 15:10:
[...]
Dus inclusief 21% BTW + douane zit je dan al ruim over de 550 euro.![]()
Ieder zijn ding hoor, maar ik begrijp het niet. Ik wacht tot de nexus 4 gewoon in een reguliere NL webshop te koop is. Dat kan nog wel even duren, misschien gebeurt het nooit. In dat geval zijn er nog genoeg andere telefoons te koop.
Denk niet dat het ergens op gebaseerd is. Dat soort berichten van 'Google medewerkers' kloppen vaak niet.Gohan040 schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:09:
[...]
Ok top!, hier hebben we wat aan. Hopen dat ze het waar kunnen maken.
[ Voor 11% gewijzigd door dutch79 op 02-12-2012 20:30 ]
Ik doelde ook meer op een bron vermelding.sdirkx schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:29:
[...]
Denk niet dat het ergens op gebaseerd is. Dat soort berichten van 'Google medewerkers' kloppen vaak niet.
Overigens verwacht ik er ook niet te veel van want mensen die afgelopen week weer konden bestellen in de U.S moeten tussen de 3 en 8 weken wachten. Dat noem ik dan niet echt opnieuw "beschikbaar".
[ Voor 4% gewijzigd door Gohan040 op 02-12-2012 21:26 ]
Inderdaad, mijn teller staat nu op 360.. Als er nog wat geld bij komt van de douane blijf ik nog steeds hangen op 430+/- dat is nog steeds 100,- minder dan dat ik voor me GN in NL heb neer gelegd.sdirkx schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:26:
[...]
Hallo, douane is vooral btw. 360 + evt 70 dan kom ik op 430. Dat is best n normale prijs. Helaas werkt mijn Creditcard niet, dus kan m niet eens bestellen op die manier.
En als je, je indenkt dat de advies prijs van LG op rond de 500,- ligt zit ik er nog steeds 70,- onder
Verwijderd
Voordat ik in Amerika ga bestellen, wacht ik eerst wel even af wat er bij de Media Markt in Duitsland gaat gebeuren over 2 weken. 395 is toch echt een betere deal dan ruim 400 euro. En met een eventueel probleem is het ook niet zo'n probleem om naar Duitsland te rijden voor de garantie. Is met toestellen uit Amerika toch echt wat lastiger...
Uit eigen ervaring (Nexus Q) weet ik dat, dat wel mee valtVerwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:34:
Voordat ik in Amerika ga bestellen, wacht ik eerst wel even af wat er bij de Media Markt in Duitsland gaat gebeuren over 2 weken. 395 is toch echt een betere deal dan ruim 400 euro. En met een eventueel probleem is het ook niet zo'n probleem om naar Duitsland te rijden voor de garantie. Is met toestellen uit Amerika toch echt wat lastiger...
Kost wat verzend kosten inderdaad, maar het wordt wel netjes opgelost hoor.
Verwijderd
Maar met wel veel hogere kosten (verzendkosten). Zie dan niet het nut er van in om via Amerika te bestellen (waarbij je weet dat je telefoon pas in januari komt) terwijl hij bij de MM misschien over 2 weken op te halen is. Ik weet dat de kans klein is dat ze bij MM er genoeg zullen hebben, maar lijkt me toch wel even de moeite van het wachten waard. Maar dat is natuurlijk een beslissing die iedereen zelf moet nemen.
Verwijderd
Mediamarkt Duitsland heeft de levertijd nog steeds op 15 december staan, hopen dat dit zo blijft.
Voor de geïnteresseerden: http://data.mediamarkt.de...us-4?searchkategorie=1721
^ klopt het als je via de webshop MM duitsland die nexus besteld dat je dan nog geen email bevestiging krijgt?
Ik heb hem nu binnen.
Ik heb hem nu binnen.
[ Voor 14% gewijzigd door Figo112 op 03-12-2012 15:08 ]
Maar verzenden die ook naar NL? Heb ik tot nu toe nog niet gezien. Afhalen is voor mij niet echt te doen.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:35:
Mediamarkt Duitsland heeft de levertijd nog steeds op 15 december staan, hopen dat dit zo blijft.
Nee je moet per se afhalen.sdirkx schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:01:
[...]
Maar verzenden die ook naar NL? Heb ik tot nu toe nog niet gezien. Afhalen is voor mij niet echt te doen.
Een paar tientjes. Nou, nouVerwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:34: 395 is toch echt een betere deal dan ruim 400 euro
Intressante ontwikkeling: http://www.theverge.com/2...shipped-ahead-of-schedule
Kon ik maar in de US Google play bestellen... Helaas te veel creditcards die niet werken...ex87 schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:32:
Intressante ontwikkeling: http://www.theverge.com/2...shipped-ahead-of-schedule

Verwijderd
Als ik voor een paar tientjes het mobieltje eerder in huis heb en ook nog eens bij een eventueel probleem minder geld kwijt ben (verzendkosten naar Amerika, duurt ook langer dan "even" naar Duitsland) kies ik toch echt daarvoor.
Maar zoals gezegd, dat moet iedereen voor zichzelf beslissen. Nu weer terug on-topic
Ik probeer al dagen mijn Nexus te bestellen bij de Amerikaanse Play-store, maar ik blijf voor een berichtje krijgen dat er een 'Technical issue' waardoor ik het betaalproces niet kan afronden. Hebben meer mensen hier last van. Ik gebruik een USunlocked DC die volledig operationeel is en volgens USunlocked zou moeten werken in de playstore om een nexus te kunnen kopen.
edit: extra info.
De CC is wel geaccepteerd, het is de aller laatste stap waarbij ik de error te zien krijg. Daarnaast gebruik ik Hotspot shield als VPN provider.
De CC is wel geaccepteerd, het is de aller laatste stap waarbij ik de error te zien krijg. Daarnaast gebruik ik Hotspot shield als VPN provider.
[ Voor 18% gewijzigd door Lt-Crash op 03-12-2012 20:58 ]
Ja ok, ben er zelf ook nog niet uit op welke manier ik eraan probeer te komen. Wacht eigenlijk op een aanbieder in Duitsland die ook kan verzenden naar NL. Of zelfs een aanbieder in NL die voor ruim 400,- kan aanbieden.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 19:24:
[...]
Als ik voor een paar tientjes het mobieltje eerder in huis heb en ook nog eens bij een eventueel probleem minder geld kwijt ben (verzendkosten naar Amerika, duurt ook langer dan "even" naar Duitsland) kies ik toch echt daarvoor.
Maar zoals gezegd, dat moet iedereen voor zichzelf beslissen. Nu weer terug on-topic
[ Voor 50% gewijzigd door dutch79 op 03-12-2012 21:17 ]
Even afwachten wat er in Duitsland is te krijgen de komende 2 weken, anders heb ik nog wel een adres in de UK en bestel ik gewoon een te dure telefoon via de CarphoneWarehouse. Ik moet voor 31-12 een declaratie in kunnen dienen.
Ja, heb ik ook. Technische fout oid.Lt-Crash schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:49:
Ik probeer al dagen mijn Nexus te bestellen bij de Amerikaanse Play-store, maar ik blijf voor een berichtje krijgen dat er een 'Technical issue' waardoor ik het betaalproces niet kan afronden. Hebben meer mensen hier last van. Ik gebruik een USunlocked DC die volledig operationeel is en volgens USunlocked zou moeten werken in de playstore om een nexus te kunnen kopen.
Deze?! >> http://i46.tinypic.com/ncivq.jpg
Hoorde dat dat toch met de check op het adres van je CC te maken zou hebben. Maar de melding zegt daar niks over. Misschien nog maar s proberen...
Wel leuk, Handtec gaat hem ook binnenkort aanbieden, de 8GB voor 353 euro. En versturen naar NL gewoon!
http://www.handtec.co.uk/...gb-sim-free-unlocked.html
En de 16 GB voor 412 euro ex verzendkosten:
En de 16 GB voor 412 euro ex verzendkosten:
[ Voor 24% gewijzigd door alwaysleft op 03-12-2012 21:55 ]
1 keer wat besteld, gaat goedsdirkx schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:46:
Ervaringen met Handtec?
Ben wel benieuwd wat Coming Soon dan betekent in termen van dagen/weken. Uit een van de gestelde vragen daar leid ik af dat de N4 op die site ook al voor nov 13th (release) verwacht werd, dus zegt dan ook weer niet al te veel. Notify-knop werkt bij mij niet trouwens.
Play Store UK is nog Out of stock momenteel.
Canada is overigens nu wel in stock sinds vandaag,,,,
[ Voor 77% gewijzigd door dutch79 op 03-12-2012 22:07 ]
Verwijderd
Het is wel positief dat sommige landen terug stock krijgen want dat betekent dat duitsland binnenkort waarschijnlijk ook aan de beurt zal zijn.sdirkx schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:57:
Ben wel benieuwd wat Coming Soon dan betekent in termen van dagen/weken. Uit een van de gestelde vragen daar leid ik af dat de N4 op die site ook al voor nov 13th (release) verwacht werd, dus zegt dan ook weer niet al te veel. Notify-knop werkt bij mij niet trouwens.
Er gebeurt zo te zien hier en daar wel wat ja. En als ze dan ook willen verzenden naar NL, dan moet het toch gaan lukken deze maand (zou je zeggen)...
Ja, dat had ik ook iedere poging. Maar ik had nog niet de instellingen van de Google Wallet rekening zelf gecontroleerd. Daar zat inderdaad mijn NL adres en daarom was er een fout gemaakt. Hiervoor moet je een US adres hebben. Ik had mijn adres aangepast in meerdere plekken in mijn Google account, maar niet in de instellingen van Wallet. Je moet op die "tandwiel" recht boven klikken in Wallet om je adres aan te passen en alle andere "ship to" NL adressen te verwijderen. Succes!Lt-Crash schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:49:
Hoe is de verkrijgbaarheid in de UK? Ik zie alleen een Nexus 4 i.c.m. een abonnement daar met het rondstruinen op internet.
Ik ben rond oud en nieuw in Londen en zou er graag 1 willen kopen daar rond die tijd, maar geen idee dus waar die te halen..
Ik ben rond oud en nieuw in Londen en zou er graag 1 willen kopen daar rond die tijd, maar geen idee dus waar die te halen..
[ Voor 4% gewijzigd door VerrekteZakStro op 04-12-2012 09:13 ]
Hij komt in Duitsland VANDAAG weer in de Playstore, dit kreeg ik net:
Das Nexus 4 wird ab heute bestellbar sein.
Sie können es ab heute, 4. Dezember, 5:00 Uhr CET auf Google Play bestellen.
PS: Is er iemand die weet of je via mobiel in de playstore ook apparaten kunt kopen?
PS: Is er iemand die weet of je via mobiel in de playstore ook apparaten kunt kopen?
[ Voor 41% gewijzigd door Camiel op 04-12-2012 14:50 ]
Bah, heb ik net om 5:00 een afspraak, kunnen ze er niet 6:00 van maken! Grr
Yeah! Hoop dat een vriend er twee kan bemachtigen~!Camiel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:27:
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Hmm, ik ben er net vandaag in geslaagd van in de US te bestellen... wat zou er gebeuren als ik nu in Google Wallet al mijn adressen op een Duits adres zet en zo probeer een exemplaar te bestellen in Duitsland? Zou dat dan mijn US-bestelling om zeep helpen?
Edit, topic was niet volledig geladen.. en dus nu overbodig!
[ Voor 87% gewijzigd door Marss911 op 04-12-2012 15:36 ]
Zelfde mail in het engels gekregenm van UK play store!
Mijn contact in londen staat klaar om hem te bestellen.
Mijn contact in londen staat klaar om hem te bestellen.
Met de applicatie zelf niet. Via de website zal dit wel lukken, alleen dien je natuurlijk wel rekening te houden met de 'verplichte' proxy.Camiel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:27:
Wauw in de UK ook beschikbaar? En ik maar wachten tot ze ooit mijn bestelling zullen versturen. Heb het idee dat het goed mis gaat daar...
Ik zit in het zelfde parketVerrekteZakStro schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:01:
Hoe is de verkrijgbaarheid in de UK? Ik zie alleen een Nexus 4 i.c.m. een abonnement daar met het rondstruinen op internet.
Wow, thanks. Ik was hier nog niet van op de hoogte. Ik hoop er een te kunnen bemachtigen!Camiel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:27:
Bestelling is gelukt in Play Store DE. Hoop 'm rond de kerst binnen te krijgen.
Hoe kom je in de Duitse playstore vanuit Nederland? Alleen een proxy wil bij mij niet werken. Of woon je Duitsland?C4D schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:09:
Zo, ik heb er 1 besteld via de Duitse Playstore.
Wird von Google in 4 bis 5 Wochen versandt ??
Ik krijg em niet besteld, 10x klikken voor het adresenbetaalwijze venster er komt, en bij het klikken op buy technisch probleem.
En ja, inmiddels is 1-2 weken 4-5 weken geworden
Uh oh. There was a problem.
We couldn't complete your purchase because of a technical issue.
Details of the problem below:
Sorry, we were unable to process this request. The order has been automatically cancelled and you will not be charged for the purchase. Please try again later.
Vraag me af of het komt door mijn moneybookers creditcard, ben er vrij zeker van dat dat niet het geval is.
Sorry, we were unable to process this request. The order has been automatically cancelled and you will not be charged for the purchase. Please try again later.
Vraag me af of het komt door mijn moneybookers creditcard, ben er vrij zeker van dat dat niet het geval is.
[ Voor 71% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-12-2012 17:28 ]
Verwijderd
Welke proxy werkt?
Ik heb een 16GB in mijn mandje maar krijg een foutmelding als ik de bestelling wil afronden.
Ik gebruik nu 4proxy.de.
Ik heb een 16GB in mijn mandje maar krijg een foutmelding als ik de bestelling wil afronden.
Ik gebruik nu 4proxy.de.
Verwijderd
Es ist ein unerwarteter Fehler aufgetreten. Versuchen Sie es bitte später erneut.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:36:
Welke foutmelding
Wat voor soort creditcard gebruik je?
Verwijderd
Nog geen CC gegevens in hoeven geven voordat deze foutmelding komt.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:37:
Wat voor soort creditcard gebruik je?
Via proxy werkt inderdaad niet. Ik heb het via ShellfireVPN gedaan. Is gratis, moet je alleen wel even een account aanmaken.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:34:
Welke proxy werkt?
Ik gebruik nu 4proxy.de.
Verwijderd
Is alleen gratis voor Windows. 3,95 voor andere OS. Dankje voor de tip.marnix11 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:53:
[...]
Via proxy werkt inderdaad niet. Ik heb het via ShellfireVPN gedaan. Is gratis, moet je alleen wel even een account aanmaken.
Verander echt ALLES in je account naar duitsland, ook je prive adres etc etc niet alleen factuur en shipping adres, dan krijg je ook een 'click to accept our blabla' bij de bestelling, anders niet, en zonder die klik krijg je dus die error.
Blijkbaar had ik gewoon op 13 November ook door bestelproces gekomen, alleen was dit dus het probleem!
[ Voor 53% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 04-12-2012 18:26 ]
Nee hoor, ik heb 'm gewoon besteld met mijn Nederlandse Google account. Je adresgegevens moeten uiteraard wel Duits zijn.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:15:
Verander echt ALLES in je account naar duitsland, ook je prive adres etc etc niet alleen factuur en shipping adres, dan krijg je ook een 'click to accept our blabla' bij de bestelling, anders niet, en zonder die klik krijg je dus die error.
Ja, maar hier:
https://wallet.google.com/manage/#settings:
Bij prive adres staat gewoon je nederlandse informatie en een nederlandse vlag etc?
Bij prive adres staat gewoon je nederlandse informatie en een nederlandse vlag etc?
Nee, daar staan nu de gegevens van het bedrijf dat mijn N4 van Duitsland naar Nederland gaat sturen. Hiervoor had ik trouwens nog nooit iets gekocht in de Play Store.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:27:
Ja, maar hier:
''Limit erreicht'' na het bestellen van 1 N4 (kan dus maar 1 N4 kopen).
Ik heb zelf dus wel gewoon een bevestigingsmail ontvangen waarin een levertijd van 1-2 weken staat vermeld. Blijkbaar is dit afhankelijk van hoe snel je was.sjefke9 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:19:
Wird von Google in 4 bis 5 Wochen versandt ??
[ Voor 67% gewijzigd door C4D op 04-12-2012 18:59 ]
psn: lupusergo
Voor de mensen die via de Duitse Play Store bestellen, welke 'package forwarder' maken jullie gebruik van? Want ik neem aan dat je hem niet direct naar een Nederlands adres kan laten sturen?
Ik heb er om 1705 een kunnen bestellen via een vpn van okayfreedom. Werkte na een paar keer proberen. Levertijd 1 tot 2 weken. Ik had gelukkig wat getest, stond ergens nog een Nederlands adres. Gelukkig familie in Duitsland..
[ Voor 10% gewijzigd door Camiel op 04-12-2012 19:05 ]
Hier (Duitsland) ook net 1 besteld (19.24h), wel 4-5 weken levertijd.
Volgens mij zou het via deze website moeten kunnen.Prolution schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:59:
Voor de mensen die via de Duitse Play Store bestellen, welke 'package forwarder' maken jullie gebruik van? Want ik neem aan dat je hem niet direct naar een Nederlands adres kan laten sturen?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb zojuist ook in Duitsland de N4 besteld, de levertijd is inmiddels wel weer een weekje langer geworden: 5-6 weken nu.
Precies, je hebt dus je prive adres OOK naar dat adres veranderd, en dat had ik in eerste instantie niet, daar gaat mijn 1-2 weken ipv nu 4-5 wekenmarnix11 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:38:
[...]
Nee, daar staan nu de gegevens van het bedrijf dat mijn N4 van Duitsland naar Nederland gaat sturen. Hiervoor had ik trouwens nog nooit iets gekocht in de Play Store.
Had ik ook in de US Playstore met VISA. Kan best aan je CC liggen hoor. Sommige checken ook op adres van CC-maatschappij.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:23:
Ik krijg em niet besteld, 10x klikken voor het adresenbetaalwijze venster er komt, en bij het klikken op buy technisch probleem.
Maar wel super dat UK en DE nu ook in stock is, alleen nu n manier vinden die werkt en waarbij ze naar NL verzenden!

Wat voor bedrijf doet dat? Is er ook zoiets als fromDE2NL?marnix11 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:38:
[...]
Nee, daar staan nu de gegevens van het bedrijf dat mijn N4 van Duitsland naar Nederland gaat sturen. Hiervoor had ik trouwens nog nooit iets gekocht in de Play Store.

Ze kunnen niet checken op adres van CC geloof ik, wat wel kan is dat ze het adres dat je opgeeft doorgeven aan de CC issuer die dan kijkt of het wel klopt en zo niet de transactie niet door laat gaan.
Ik heb dus gewoon kunnen bestellen met mijn moneybookers kaart, misschien was het gewoon gelukt met mijn nederlandse kaart ook. Het lag gewoon echt aan ALLE traces van NL uit mijn wallet account halen. De belangrijkste waarschijnlijk zijnde het 'prive adres'.
Ik heb dus gewoon kunnen bestellen met mijn moneybookers kaart, misschien was het gewoon gelukt met mijn nederlandse kaart ook. Het lag gewoon echt aan ALLE traces van NL uit mijn wallet account halen. De belangrijkste waarschijnlijk zijnde het 'prive adres'.
Dat zou ik nog kunnen proberen in de US play store, maar vraag me nu af of ik niet beter Uk oF DE kan proberen. VPN voor UK of DE gaat nog wel lukken maar heb geen familienin 1 van deze landen dusn dan heb je weer zo'n tussenpartij nodig.. Iemand die daar al gebruik van heeft gemaakt? UK of DE dus.
Nog 2 weekjes en dan naar de Media Markt! Ben toch niet gek.
Het zal mij benieuwen of ze daar liggen de 15e, maargoed
Het voorbestellen gaat rustig door, dus je zou verwachten dat ze het ook wel waar kunnen maken.
Het zal mij benieuwen of ze daar liggen de 15e, maargoed
Of er zijn zoveel voorbestellingen dat je m misschien in februari ergens hebt
Ik hoop ook dat ik hem de 15e kan ophalen in de mediamarkt!Cyclonist schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:28:
Nog 2 weekjes en dan naar de Media Markt! Ben toch niet gek.
Ik zal er toch maar voor zorgen dat ik met openingstijd sta.
Borderlinx zou een optie zijn bij de UK Play Store, dan zit je op zo'n 43 euro verzendkosten en een totaalbedrag van zo'n 387 euro voor de 16GB versie. Relatief gezien nog steeds erg goedkoop aangezien de Galaxy Nexus bij launch zo'n 550 euro was.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Denk niet dat er losse verkoop is alles is al voor gereserveerdYoshi schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:35:
[...]
Ik hoop ook dat ik hem de 15e kan ophalen in de mediamarkt!
Ik zal er toch maar voor zorgen dat ik met openingstijd sta.
Maar dat zelfs nu nog steeds gepreorderd kan worden voor de 15e lijkt me sterk. Maar wie weet.
Inderdaad! Ze hebben de boel echt niet op orde!!redrohX schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:54:
Wauw in de UK ook beschikbaar? En ik maar wachten tot ze ooit mijn bestelling zullen versturen. Heb het idee dat het goed mis gaat daar...
Ik wacht nog steeds op mijn Nexus 4 die ik op 13 november besteld had via Google Play UK!

Van Google support krijg ik alleen maar generieke antwoorden (knip- en plakwerk) dat ze er naar zullen kijken (doen ze al 3 weken lang, dat kijken

Ik heb 'm maar opnieuw besteld (Play UK), nu met levertijd 4-5 weken.....
Ik heb hem gepreordered op 8nov, dus ik hoop dat hij er ligt!psycoxl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:57:
[...]
Denk niet dat er losse verkoop is alles is al voor gereserveerd
Hoe kom ik nou weer in de UK Play store? Zat pas nog in de US play store. De VPN US werkte dus blijkbaar, maar nu op US (Tunnelbear) blijft ie dollars weergeven en kan ik dus ook geen Uk adres selecteren in de shopping cart.... 
edit: nu wel... GBP279,=

edit: nu wel... GBP279,=
[ Voor 19% gewijzigd door dutch79 op 04-12-2012 23:13 ]
heb hetzelfde sdirkx.
Dacht mooi mijn tante woont in Engeland, maar heb ook geen CC dus kan ik er nog niet veel mee
Waarom kan je bij wallet niet met paypal betalen
Dacht mooi mijn tante woont in Engeland, maar heb ook geen CC dus kan ik er nog niet veel mee
Waarom kan je bij wallet niet met paypal betalen
Thnx voor de suggestie, ik heb zelf ook ff verder gekeken. Via huifkar.de (heb ff de eigenaar gemailed) kan het ook, kosten zijn dan €15 + 8,05 verzendkosten. Morgen ga ik nog ff verder kijken en bestellen, als ze er dan nog zijnLaguna schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:25:
[...]
Volgens mij zou het via deze website moeten kunnen.
Even mezelf quoten hoor... best grappig dit:sdirkx schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:45:
Hoe kom ik nou weer in de UK Play store? Zat pas nog in de US play store. De VPN US werkte dus blijkbaar, maar nu op US (Tunnelbear) blijft ie dollars weergeven en kan ik dus ook geen Uk adres selecteren in de shopping cart....
edit: nu wel... GBP279,= (cookies verwijderd en Tunnelbear opnieuw aangezet)
Probeer dus via UK Play store te bestellen... krijg ik net 2 mails van Google en 1 van VISA binnen 'mogelijke fraude op uw kaart', neem zsm contact op. Ik VISA bellen... oh, u probeert zeker bij Google te bestellen
Ik heb dus alsnog een akkoord kunnen geven op de betaling en kan over een paar minuten een retry doen.... ..en gelukt!
Nu maar afwachten

[ Voor 11% gewijzigd door dutch79 op 04-12-2012 23:42 ]
Houden jullie er rekening mee met hoe garantie via Google verloopt?
Zie: Bwlian in "[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie"
Zie: Bwlian in "[Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie"
This space was intentionally left blank.
Levertijd is voor de 16Gb nu in alle landen (waar er voorraad is) 5 - 6 weken:
USA: IN STOCK! [ ] [ Ships in 5 - 6 weeks ]
UK: IN STOCK! [ ] [ Ships in 5 - 6 weeks ]
Germany: IN STOCK! [ ] [ Wird in 5 bis 6 Wochen versandt Versandkosten ]
(Canada dus niet meer)
http://www.n4checker.com/#
(Canada dus niet meer)
[ Voor 19% gewijzigd door dutch79 op 04-12-2012 23:51 ]
Bij mij staat de bestelling in Google PLAY (UK), bij orders, nu op 'pre-ordered'. Heeft iedereen dit?
Zo begon nl. de ellende (van het wachten) bij mij op 13 november.
Dat ze het in-stock durven te noemen...sdirkx schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:33:
Levertijd is voor de 16Gb nu in alle landen (waar er voorraad is) 5 - 6 weken:
(Canada dus niet meer)

Ja. Vooraf besteld. Pre-ordered dus.forgotaboutdre schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:58:
Bij mij staat de bestelling in Google PLAY (UK), bij orders, nu op 'pre-ordered'. Heeft iedereen dit?
Maar in de UK Store was dus al eerder ook te bestellen? Dacht dat UK en DE vanaf gisteren pas konden... volg het de laatste dagen pas echt actief namelijk.
[ Voor 18% gewijzigd door dutch79 op 05-12-2012 00:03 ]
Ja ik dus ook. Ik had 13 november besteld en werd na een week in de backorder gezet. Vorige week kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling binnen een week verstuurd zou worden. Dat is niet gebeurt. Wat ik dus raar vind is dat ze nieuwe bestellingen aannemen (en dus voorraad hebben?), maar nog niet klaar zijn met de eerdere bestellingen. Ik heb ze net gemaild, dus we zullen zien wat voor generiek antwoord ik terug krijg. Ze moeten wel snel zijn, want mijn contact is momenteel in de UK en kan mijn pakketje volgende week weer mee terug nemen.forgotaboutdre schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 22:30:
[...]
Inderdaad! Ze hebben de boel echt niet op orde!!![]()
Ik wacht nog steeds op mijn Nexus 4 die ik op 13 november besteld had via Google Play UK!![]()
Van Google support krijg ik alleen maar generieke antwoorden (knip- en plakwerk) dat ze er naar zullen kijken (doen ze al 3 weken lang, dat kijken)
Ik heb 'm maar opnieuw besteld (Play UK), nu met levertijd 4-5 weken.....
Verwijderd
Gisteren ook een 16GB laten bestellen door een vriend in de UK, 1-2 weken levertijd volgens het mailtje maar hij zei dat er 2 dagen bij de betalingsbevestiging stond... :fingerscrossed:
Zelfde verhaal als gangsterjoop. Alleen die 2 dagen is niet het aantal dagen tot versturen, maar het aantal dagen dat een pakketje erover doet om van google naar de voordeur van je vriend te komen
.
Verwijderd
Oh ja natuurlijk, leek me al heel snel... Kan niet wachten omdat ik in alle opwinding mijn Galaxy Nexus de 13de al verkocht had.Roberttt schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:41:
Zelfde verhaal als gangsterjoop. Alleen die 2 dagen is niet het aantal dagen tot versturen, maar het aantal dagen dat een pakketje erover doet om van google naar de voordeur van je vriend te komen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.
Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.