[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste
Acties:
  • 188.392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Dit is ook een mooie actie, zelfs de online deal websites proberen een graantje mee te pikken met de grote vraag naar N4 toestellen:

http://mobile.dailysteals.com/

Kost je wel een kleine 499 dollar.. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Marss911 op 26-11-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Marss911 schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:21:
Dit is ook een mooie actie, zelfs de online deal websites proberen een graantje mee te pikken met de grote vraag naar N4 toestellen:

http://mobile.dailysteals.com/

Kost je wel een kleine 499 dollar.. 8)7
Waar ze in godsnaam dit dan weer vandaan halen:
LIST PRICE: $799.00
DISCOUNT: 38%
YOU SAVE: $300.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Waarschijnlijk een gemiddelde prijs die je op ebay er voor betaald? Voor de rest ook geen idee inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

500 dollar is ongeveer 385 euro. Best een goede deal (ware het niet dat ze niet naar Nederland sturen en als ze dat wel deden je nog invoerrechten hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

blozakarusty schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:01:
www.borderlinx.com

Dit kan ook wel handig zijn voor. Website geeft je een UK of US adress en shipped het naar u eigen adres.

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd maar ziet er wel legitiem uit. Iemand al wel die hier wat feedback op kan geven?

Nu nog ontdekken hoe ik een VPN kan leggen :p
Borderlinx heb ik gebruikt bij aanschaf van mijn iPhone 4 in de UK een tijd geleden. Levering duurde toen erg lang, maar ik was dan ook niet de enige die Borderlinx had ontdekt. Dat was zo'n 2,5 jaar geleden, bedrijf is inmiddels flink gegroeid, dus de levertijd zal wel verbeterd zijn.

Prima service dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10-2024

redrohX

errr....

Google UK heeft me vannacht een mailtje gestuurd met het bericht dat mijn Nexus 4 die in backorder staat deze week verstuurd zal worden. Ik kan niet wachten!

Dus ik denk dat ze na het versturen van alle backorders wellicht weer een kleine voorraad voor de verkoop in de UK play store hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:59
wouter03 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:50:
ThePhoneHouse in Nederland geeft je via de site http://www.phonehouse.nl/telefoon/lg/nexus4/ de mogelijkheid om een mailtje te ontvangen zodra die leverbaar is. De Nexus 4 zou eigenlijk sowieso niet meer in 2012 in Nederland uitkomen, als ie al komt, maar ze geven dus zelf aan dat ie er wel aan zit te komen.
Dit heb ik ook gezien. Ik ben ook regelmatig in de PhoneHouse winkel geweest in Nijmegen. Zo vaak dat ik mijn telefoonnummer achter mocht laten zodat ze konden bellen wanneer deze telefoon beschikbaar was. Een dag na het nieuwsbericht dat de N4 niet naar Nederland komt werd ik gebeld door PhoneHouse Nijmegen. Deze telefoon komt dit jaar niet meer beschikbaar bij hun, heel misschien volgend jaar. Dat deze telefoon op hun site als "binnenkort beschikbaar" staat klopt dus allang niet meer (dit heb ik toen ook via de telefoon aan die man doorgegeven, zegt hij: "ja dat moet ik maar eens doorgeven, de site loopt nog wel eens achter").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Zjoske78 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:04:
[...]

Het logo van dat bedrijf is hetzelfde als dat van The Phone House. Ik zou die dus ook maar in de gaten houden...
Nou, slechte ervaringen met die mensen. Had een SGS2 bij hun gekocht, zou unbranded zijn. Kreeg vervolgens geen update naar android 4.0. Na wat zoeken bleek dat die leuke mensen doodleuk hun eigen rom op de telefoon hadden gezet die 100% identiek is aan de echte rom maar riepen vervolgens dat ze niet van plan waren om te updaten. Lekker is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:49

CodeIT

Code IT

Vanavond is er weer voorraad bij de US play store: http://www.theverge.com/2...nexus-4-google-play-today

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Zou dat dan ook voor de UK play store het geval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
mngm schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:56:
Zou dat dan ook voor de UK play store het geval zijn?
quote Engadget:

"Google's been emailing some good news for those that didn't snatch up its new smartphone within minutes of its online launch a few weeks back. Anyone that asked to be kept up-to-date with Nexus 4 news has been told that new phone stock will be available starting at 3PM ET (Noon PT) -- for US customers only. We've also heard rumors that customers will be limited to ordering up to two phones each, but at these prices, there's likely to be plenty of online traffic jostling for this 4.7-inch slab."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Gohan040 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:08:
[...]

quote Engadget:

"Google's been emailing some good news for those that didn't snatch up its new smartphone within minutes of its online launch a few weeks back. Anyone that asked to be kept up-to-date with Nexus 4 news has been told that new phone stock will be available starting at 3PM ET (Noon PT) -- for US customers only. We've also heard rumors that customers will be limited to ordering up to two phones each, but at these prices, there's likely to be plenty of online traffic jostling for this 4.7-inch slab."
Vooral dat maximaal 2 stuks per klant vind ik een goede zaak. Zo worden handelaren die 'm toch alleen maar kopen om 'm met maximale winst te kunnen verkopen aangepakt. En dus blijft er meer over voor de "normale" klant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Overigens zijn ze bij zowel Engadget als The Verge niet helemaal goed op de hoogte wat Europa nou inhoud. Nu is The Verge nog iets beter geïnformeerd, maar Engadget hoef je niet altijd als goede bron aan te nemen. Dus gewoon even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waisie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04 10:37
Ik zie niemand die het hier al heeft gepost, dus ik geef het maar even mee. Heb in de namiddag volgende mail gekregen van Google:

Nexus 4 will be available for purchase later today!
Order yours from Google Play starting today, November 27 at 12:00 noon PST (U.S. only).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Waisie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 18:00:
Ik zie niemand die het hier al heeft gepost, dus ik geef het maar even mee. Heb in de namiddag volgende mail gekregen van Google:

Nexus 4 will be available for purchase later today!
Order yours from Google Play starting today, November 27 at 12:00 noon PST (U.S. only).
Dan zal ik als ik jou was eens langs specsavers gaan........ B)

Zal je helpen...., 15 posts terug vanaf hier :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:52
16GB weer uitverkocht in de US Play Store, 8GB staat op 4-5 weken levertijd. Als de Duitse Mediamarkt rond 15 december kan leveren is dat een hele nette prestatie denk ik :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:09
Zouden ze maar 100 stuks van die 16GB op voorraad hebben gehad ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waisie
Hij is beschikbaar, dan weer niet... Ik kan het niet kopen, maar het is om zot van te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 17:37
Waisie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:53:
Hij is beschikbaar, dan weer niet... Ik kan het niet kopen, maar het is om zot van te worden :)
ja idd nu weer wel ... op zich wel een goede manier om het systeem te unloaden.

ben wel benieuwd wat zoiets als CACTI laat zien op de google systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• void
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-12-2023

void

®

Due to high demand, your order could not be processed Please try again later.
Oops, we had trouble processing your request. We're working on fixing the issue. Please try again later.
Oops, we had a problem with your request. Please try again later.
Zo maar wat van de error messages die ik zie. Heb hem al meer dan 10 keer in mijn winkelmandje gehad, maar afrekenen lukt niet. :(

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Ik zie alleen maar "sold out" in rood. Hoe in hemels naam is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
void schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:56:
[...]

[...]

[...]

Zo maar wat van de error messages die ik zie. Heb hem al meer dan 10 keer in mijn winkelmandje gehad, maar afrekenen lukt niet. :(
je moet ook keihard je muis verkrachten door op proceed button to knallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Nee, je moet met de "down" knop totdat je de "proceed" bereikt. Dan hou je de 'enter' knop totdat iets gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• void

void

®

Nee, je moet up, up, down, down, links, recht, links, rechts, B, A typen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de us blijken ze toch in stock te zijn zoals beloofd. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik er op 15 december één in de mediamarkt kan bemachtigen! :D

bron: http://www.n4checker.com/
ik heb geen idee of dit accuraat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
er gaan veel order per enkele minuten door heen best wel BAD ASS!

cart?modTime=135405...1755xxx

sinds 21 uur...

dat is dus 1.755 miljoen en counting

zit op 1.89 miljoen

[ Voor 52% gewijzigd door freedzed6 op 27-11-2012 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de zekerheid: Je hebt een amerikaanse creditcard nodig, anders krijg je ook zulke errors.
void schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:56:
[...]

[...]

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, ik krijg nu deze message op mijn scherm:

Google Play is currently experiencing very high traffic. Nexus 4 is not sold out and will still be available for purchase. Please try again shortly. Thank you for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:36:

sinds 21 uur...

zit op 1.89 miljoen
waar kan je die counter vinden? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag ontopic blijven, het is geen slowchat.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
.

[ Voor 94% gewijzigd door freedzed6 op 27-11-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• void

void

®

freedzed6 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:36:

sinds 21 uur...

zit op 1.89 miljoen
Ik zie alleen een modTime in mijn url en dat is gewoon een timestamp. Waar zie jij een counter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Kon 16GB nu gewoon bestellen en afreken. Maar heb geen Amerikaans adres, ben dus niet verder gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• void

void

®

Besteld! Hehe, duurde even, maar dan heb je ook wat hoop ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
void schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:14:
[...]

Ik zie alleen een modTime in mijn url en dat is gewoon een timestamp. Waar zie jij een counter dan?
ja blijkbaar wel. Counter leek op een aantal hits in de Cart.
Razer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:30:
Kon 16GB nu gewoon bestellen en afreken. Maar heb geen Amerikaans adres, ben dus niet verder gegaan.
Oh
Razer schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:30:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedy.vuurwerk.nl/NEX/nex.jpg

nou nu dus besteld en UHHHHH nog even ophalen ;) HAHA nee die neemt een vriend mee...

[ Voor 5% gewijzigd door freedzed6 op 28-11-2012 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Estimated Ship:
2-3 weeks

Das vlot :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:06
Gohan040 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 04:03:
Estimated Ship:
2-3 weeks

Das vlot :F
Nu staat er 4-5 weeks. Dus na kerst mag je je pakketje ontvangen. :N

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waisie
Dan is hij er eindelijk (in de US) en moet je nog altijd een maand wachten, als hij hier in Europa weer te koop komt weet ik niet wat de beste oplossing is, via GPS of via MM of een andere.

Is nog altijd IN STOCK voor de US blijkbaar, wilt hopelijk zeggen dat ze terug mee kunnen met de verkopen en dat die mogelijk binnenkort in Europa is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
Gelukkig zijn (zo goed als) alle backorders ondertussen ook verwerkt! Mijn telefoon is van Google nu onderweg naar Amerika, hopelijk volgend week ergens in Nederland...

Wel bizar dat ie nu gewoon weer uitverkocht is. Telefoon is of extreem populair, of de productie-capaciteit is extreem laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 12:10
Ook besteld. Levertijd volgens bevestiging (00.50u vannacht) 1-2 weken (US). Daarna nog verzending naar NL.

[ Voor 9% gewijzigd door Atrax op 28-11-2012 08:33 ]

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Weet iemand hoe de douane de belasting (btw en dergelijk) afrekent? Mocht er geen bon in de doos zit, hoe bepalen ze de waarde van de toestel om de juiste belasting te heffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
FabianNL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:01:
Gelukkig zijn (zo goed als) alle backorders ondertussen ook verwerkt! Mijn telefoon is van Google nu onderweg naar Amerika, hopelijk volgend week ergens in Nederland...

Wel bizar dat ie nu gewoon weer uitverkocht is. Telefoon is of extreem populair, of de productie-capaciteit is extreem laag.
Dus jij wordt wel op de hoogte gehouden door trnsparent?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floepie05 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:47:
Weet iemand hoe de douane de belasting (btw en dergelijk) afrekent? Mocht er geen bon in de doos zit, hoe bepalen ze de waarde van de toestel om de juiste belasting te heffen?
Dan houden ze hem langer tot als jij kan bewijzen wat het toestel gekost heeft. Jij moet hun dan de bon bezorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
ph4ge schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:57:
[...]
Dus jij wordt wel op de hoogte gehouden door trnsparent?
Ik had vanochtend een mailtje dat de order naar hem verzonden werd door Google.
Heb al trouwens vaker mailtjes gehad, over het succesvol plaatsen van de order en de backorder bijvoorbeeld. Jij krijgt niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
FabianNL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:27:
Ik had vanochtend een mailtje dat de order naar hem verzonden werd door Google.
Heb al trouwens vaker mailtjes gehad, over het succesvol plaatsen van de order en de backorder bijvoorbeeld. Jij krijgt niks?
In het begin wel, maar dat is nou al een hele tijd geleden. Hij reageert ook niet als ik hem vraag om updates.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nova163
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 20:17
floepie05 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:47:
Volgens mij moet een bedrijf bij uitvoer de waarde opgeven. Meestal zit er ook zo'n exportbon bij als je iets uit Amerika besteld. Wat er gebeurt als je als particulier iets verzendt weet ik niet. Ik heb een keer mijn horloge naar de UK gestuurd voor reparatie, maar nooit de waarde hoeven opgeven o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Nova163 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 18:25:
[...]

Volgens mij moet een bedrijf bij uitvoer de waarde opgeven. Meestal zit er ook zo'n exportbon bij als je iets uit Amerika besteld. Wat er gebeurt als je als particulier iets verzendt weet ik niet. Ik heb een keer mijn horloge naar de UK gestuurd voor reparatie, maar nooit de waarde hoeven opgeven o.i.d.
UK is binnen EU en dan hoeft dat ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11

marnix11

AFCA ★★★

Ik hoop dat Duitsland ook snel van nieuwe voorraad wordt voorzien. Ik kan hier alleen niks over vinden, dus het is afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
er schijnt in duitsland wel uitgeleverd te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 00:19
marnix11 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 19:53:
Ik hoop dat Duitsland ook snel van nieuwe voorraad wordt voorzien. Ik kan hier alleen niks over vinden, dus het is afwachten...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1988316

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 18:56
Hoe komen jullie eigenlijk verder dan 'Add to cart' bij de Google Playstore?
Ik probeerde het met hidemyass maar dat werkte niet en ik weet dat ik een Amerikaanse cc nodig heb.
Gelukkig heb ik familie die in U.S. woont, maar die zijn op dit moment in China en daarom wil ik graag weten hoe jullie dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beeman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-07-2022
Ik ben erg benieuwd of het de MediaMarkt in Duitsland gaat lukken om ze rond 15 december af te leveren... Ben normaal niet in het bijzonder gesteld op de MediaMarkt, maar ben op dit moment vrij enthousiast over ze ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Ik hoop het wel, maar om eerlijk te zijn zou ik heel verbaasd worden als het nog wel dit jaar komt.

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
Nou, het wordt er niet veel beter op. Ik kan me niet voorstellen dat de Mediamarkt hem in Duitsland dit jaar nog gaat krijgen.

http://www.slashgear.com/...ed-back-to-2013-28258822/

• FabianNL
stefan11 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:54:
Nou, het wordt er niet veel beter op. Ik kan me niet voorstellen dat de Mediamarkt hem in Duitsland dit jaar nog gaat krijgen.

http://www.slashgear.com/...ed-back-to-2013-28258822/
In plaats van de status op 'uitverkocht' te zetten, verschuiven ze nu gewoon continu de leveringsdatum. Principe is hetzelfde, voordeel is nu alleen wel dat je gewoon kan bestellen en niet panisch Google Play in de gaten hoeft te houden wanneer de verkoop weer van start gaat.

En trouwens, 8 tot 9 weken wachten tot ie geleverd wordt, is wel serieus lang...

• stefan11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 08:32
We worden al vergeten door Google/LG. Ik zat al bijna te denken om toch voor een Optimus G te gaan. Maar dit is ook geen optie, aangezien deze ook pas volgend jaar leverbaar zal zijn. Al zou het me niks verbazen als dit hem ook niet gaat worden. Wel vervelend als je toe bent aan een nieuwe telefoon.

• redrohX

redrohX

errr....

Ik zit nog steeds met spanning te wachten op het bericht van Google dat die van mij verstuurd is, als het goed is deze week. De berichtgeving klinkt alleen niet al te hoopvol momenteel... Is er iemand anders met een backorder van de eerste keer dat er in de play store besteld kon worden die zijn telefoon al heeft ontvangen?

[ Voor 5% gewijzigd door redrohX op 29-11-2012 10:40 ]

• RptR
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 14:57
Afgelopen weekend bij de Media Markt Nordhorn (5km vanaf mijn woonplaats) even een praatje gemaakt met een werknemer van de telefoon afdeling. Deze wist mij te vertellen dat er heel veel Holländer :P de Nexus 4 hebben gereserveerd.
Vanaf 16 december kwamen ze binnen. Hij gaf me ook de tip die hier door mede-tweakers is gebruikt door het adres van de MM Nordhorn in te voeren bij de reservering. Ook zei hij dat ze na de 16e gewoon in de winkel lagen. Maar goed dat moet ik nog zien, ik denk dat het vrij hard gaat met de voorraad als alle Nederlands daar het toestel gaan halen ;-)

• floepie05
@RptR afgelopen weekend?? Wat ben je traag zeg. ;) Maar bedankt voor het melden.

Misschien krijgt MM de toestellen toch direct van LG. Dat lijkt me een stuk beter dan Google Play qua reparaties en garanties enzo. Google is soms slecht te bereiken.

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ik hoop dat ie via Google play gewoon een dezer dagen op voorraad komt. Heb er nu alles voor geregeld :)

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Kennis van mij heeft gisteren de 16 GB versie besteld voor me. Helaas geeft google aan dat 4 a 5 weken duurt voordat ie wordt verzonden maar ik weet iig zeker dat ik begin januari al eentje heb.

• marnix11

marnix11

AFCA ★★★

Hopelijk is er een andere voorraad apart gehouden voor EU/UK. Anders wordt het echt een eindeloos verhaal...

Verwijderd

Mijn vader gaat in kerstvakantie naar New York, denkt iemand dat hij dan ergens te koop is of wordt dit een kansloze missie?

• Duncank
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-09 22:55
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:47:
Mijn vader gaat in kerstvakantie naar New York, denkt iemand dat hij dan ergens te koop is of wordt dit een kansloze missie?
Als het net zo is als met de release van de Nexus 7 dan hoef je nergens op te hopen denk ik. Ik ben anderhalve maand na de release van de Nexus 7 in Orlando geweest en daar verkochten ze m nergens in de winkel, enkel via de Play Store.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:42
RptR schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:18:
Afgelopen weekend bij de Media Markt Nordhorn (5km vanaf mijn woonplaats) even een praatje gemaakt met een werknemer van de telefoon afdeling. Deze wist mij te vertellen dat er heel veel Holländer :P de Nexus 4 hebben gereserveerd.
Vanaf 16 december kwamen ze binnen. Hij gaf me ook de tip die hier door mede-tweakers is gebruikt door het adres van de MM Nordhorn in te voeren bij de reservering. Ook zei hij dat ze na de 16e gewoon in de winkel lagen. Maar goed dat moet ik nog zien, ik denk dat het vrij hard gaat met de voorraad als alle Nederlands daar het toestel gaan halen ;-)
Leuk, dat klinkt hoopvol. Ik hoop dat men dit toestel voldoende op voorraad heeft. Ik ga de 15e of 16e ook maar eens kijken in Nordhorn, en als hij bevalt neem ik hem gewoon mee.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Zelf heb ik gisterenavond via mail contact gehad met een medewerker van het filiaal uit Mönchengladbach (voor mij de dichtstbijzijnde locatie). Ik vroeg hem of het nut heeft om zaterdag de 15e (vanuit NL) naar hun filiaal te rijden aangezien in de webshop staat aangegeven dat deze de 15e beschikbaar zal zijn. Hij gaf enkel aan:
Wir haben derzeit noch kein genaues Lieferdatum für das LG NEXUS 4. Sie können das Smartphone in unserem Onlineshop vorbestellen, somit ist es sicher und Sie kommen nicht umsonstJ
Google translate :P
We hebben momenteel geen exacte datum voor levering van de LG NEXUS vierde
U kunt de smartphone pre-order in onze online shop, dus het is veilig en je hoeft niet te komen umsonstJ.

Vervolgens heb ik heb dus maar gepreorderd en de adresgegevens van het betreffende filiaal ingevoerd (meen hier te lezen dat dit verstandig was). Ben inderdaad ook van plan om gewoon naar het filiaal te rijden, maar tegen die tijd is er wellicht meer bekend over de exacte leverdatum en beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
  • Laatst online: 08-07 12:21
Als je nu bij de play store de Nexus 4 bestelt, met een leveringstermijn van vele weken dus, gebeurt de betaling dan nu direct, of pas wanneer ze effectief geleverd gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 15:10
Volgens mij zag ik een stukje terug een screenshot van de Play Store waarin staat dat het bedrag pas wordt geïncasseerd nadat het toestel is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
Ah, ja, inderdaad, dat heb je goed opgemerkt. Ik had die screenshot ook gezien maar niet dat stukje tekst. Bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:30
Nou, gister avond ook maar besteld via de Play Store aan de hand van de guide op Androidworld. Mijn status in Google Play staat nu "in behandeling" ook al ging het winkelmandje wel op z'n plaat tijdens het bestellen.
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:47:
Heel misschien de T-mobile winkels, heel misschien.

[ Voor 41% gewijzigd door janvanduschoten op 30-11-2012 09:59 . Reden: 2 posts samengevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Volgende keer graag de edit knop gebruiken als je als laatste hebt gepost.

[ Voor 78% gewijzigd door janvanduschoten op 30-11-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

bmaster001 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:44:
Ah, ja, inderdaad, dat heb je goed opgemerkt. Ik had die screenshot ook gezien maar niet dat stukje tekst. Bedankt :-)
Kennis van mij had 2 dagen geleden voor me besteld, ik zag dus ook op de screenshot staan 'met de mededeling dat het wordt pas afgeschreven als het definitief is verzonden, over 4 a 5 weken'. Echter is gisteren het bedrag van zijn creditcard afgeschreven.

Dus niet geheel waar wat Google zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
Zhadum schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:06:
[...]
Kennis van mij had 2 dagen geleden voor me besteld, ik zag dus ook op de screenshot staan 'met de mededeling dat het wordt pas afgeschreven als het definitief is verzonden, over 4 a 5 weken'. Echter is gisteren het bedrag van zijn creditcard afgeschreven.
Ok, interessant! Dus ze hebben inderdaad niet 100% de waarheid gesproken... Tenzij de telefoon inderdaad verzonden is natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Nee, het bedrag is niet afgeschreven. Het valt allen onder de naam "pending transactions" en is wel te zien op de site van je credit card provider. Je credit limiet daalt echter inderdaad door zulke transacties, maar het bedrag hoef je niet te betalen totdat hij echt verzonden is en dan heb je wel je normale "grace period" erbij.

[ Voor 8% gewijzigd door floepie05 op 30-11-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ik werd gister avond na bestelling gelijk gebeld door de fraude afdeling van ING trouwens.. Of het klopte dat ik zojuist 300 euro had betaald aan Google, en dat het adres dat was gebruikt niet helemaal klopte. Ik vroeg nog of het was afgeschreven, maar hij had het over een reservatie. Je kan het geld dan niet meer uitgeven, maar het is niet echt afgeschreven.

Vond het trouwens wel een nette service van de ING :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• void

void

®

Zhadum schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:06:

Dus niet geheel waar wat Google zegt.
Dit is heel normaal voor een credit card, omdat je bij een credit card een kredietlimiet hebt. De verkoper wil echter zeker weten dat hij het geld in de toekomst krijgt en maakt daarom een reservering van (een deel van) jouw krediet. Pas als er daadwerkelijk betaald moet worden, wordt de betaling definitief.

Dit gebeurt ook als je bijvoorbeeld een auto huurt en ze de borg voor het eigen risico via de credit card reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
RptR schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:18:
Ik hoop dat de levering aan de offline fabrikanten wel voldoende is, maar ik ben er bang voor eigenlijk. Nu zit ik in een redelijk luxe positie (weekje london en ik woon vlak bij de duitse grens) maar ik hoop ze dan wel ook te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:36
heb zojuist 2 voor besteld bij de MM in nordhorn, had ze vanochtend gebeld en toen hadden ze het over een leverings datum van 15-12. dus we zullen zien of die op tijd is of niet.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Vraagje aan de Play store mensen: Wat is jullie status in Wallet? "Pending" of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
ex87 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:52:
Nou, gister avond ook maar besteld via de Play Store aan de hand van de guide op Androidworld.
Optie1 hier dus?:
http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/
En wat zijn dan de totale kosten voor de 8 en 16Gb.
De optie 2 van FromUS2EU incl btw (douane) komt op 430 resp. 480 dus das wel aan de forse kant.
Werkt VISA ook?

[ Voor 15% gewijzigd door dutch79 op 30-11-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
sdirkx schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 21:53:
[...]

Optie1 hier dus?:
http://www.androidworld.n...n-in-nederland-en-belgie/
En wat zijn dan de totale kosten voor de 8 en 16Gb.
De optie 2 van FromUS2EU incl btw (douane) komt op 430 resp. 480 dus das wel aan de forse kant.
Werkt VISA ook?
Yup. 295,- betaalt voor de telefoon, 67,- voor het bestellen (16 GB) douane/btw weet je natuurlijk niet ;). Ik heb zelf een MasterCard dus geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redrohX

redrohX

errr....

ex87 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:20:
Vraagje aan de Play store mensen: Wat is jullie status in Wallet? "Pending" of iets anders?
Nog steeds pending, terwijl ik eerder deze week een mailtje kreeg dat ie deze week verstuurd zou worden. :-( Pas als ze hem versturen zullen ze het geld afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nou, heb het geprobeerd met bestelmethode 1, maar m'n VISA (gekoppeld in m'n Google Account) pakt ie niet?!
http://i46.tinypic.com/34gkbiu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
Bij Saturn.de hebben ze inmiddels de levertijd van 15 december verzet naar 19 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Voor diegene met problemen met het bestellen bij de US Play Store moet je gegevens in de Play Store instellingen aanpassen zodat je een US adres lijkt te hebben. De "billing address" van de CC moet ook ergens in de US zich vinden. Dus zijn er twee adressen waarop je moet letten. De derde adres in kwestie "shipping adres" mag wel ergens anders in de US, maar het laatste hangt er eigenlijk aan de CC die gebruikt worden. Bij AMEX moeten zowel de shipping en billing adressen vaak overeenkomen. Het is ook gemeld dat je alle non-US adressen in je "ship-to" lijst in de Play Store instellingen moet verwijderen, maar dat kan ik niet bevestigen.

[ Voor 14% gewijzigd door floepie05 op 01-12-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Verzendadres aanpassen in Google Wallet wist ik, maar hoe/waarom zou ik het adres van m'n CC kunnen/moeten aanpassen? Dacht dat dat ook niet nodig was. Staat niet in de procedure op AW in ieder geval.

edit: Onder Betaalmethoden moet je (zie ik nu) inderdaad nog het adres vd CC aanpassen. Dan kom je verder... echter, krijg nu een technische error van Google. Dus lijken problemen op het moment...

[ Voor 33% gewijzigd door dutch79 op 01-12-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09 19:41
Gouwden schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:58:
Bij Saturn.de hebben ze inmiddels de levertijd van 15 december verzet naar 19 december.
Ik zie op de website staan dat het nog wel langer kan gaan duren: 'Lieferbar in mehr als 4 Wochen'. Hopelijk blijft 15 december beschikbaar bij de MediaMarkt wel staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaster001
De levertermijn in de Play store is voor de 16GB versie ondertussen ook al 6-7 weken geworden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgotaboutdre
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-07 16:25
ex87 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:20:
Bij mij staat er ook nog steeds 'Pending' in Google Wallet sinds 13 november. Ik heb de bestelling gedaan op Google Play UK ;(

Er heeft 2 weken een 'pending charge' op mijn cc (mastercard) gestaan, maar deze is inmiddels ook al weg.

Ik ben al een tijdje bezig met Google Support, en deze hebben een 'specialist' *ahum* erop gezet. Ik wacht nog een week en dan cancel ik mijn order. Ben er nu wel klaar mee.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
pending is dan toch gewoon ok :P? Hij zou pas completed moeten worden als je order verstuurd is toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 00:19
Gouwden schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 11:58:
Dat is al geruime tijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forgotaboutdre
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-07 16:25
ex87 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 15:18:
pending is dan toch gewoon ok :P? Hij zou pas completed moeten worden als je order verstuurd is toch.
Pending is in principe ok, maar ik heb geen backorder mail van Google ontvangen. Er zijn inmiddels al 3 weken verstreken, wat volgens Google de termijn was voor naleveringen.

Ik ben best geduldig, maar je krijgt totaal geen info, tenzij je er zelf achteraan gaat (google support).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
Vanaf 6 december zouden ze in Duitsland (Google Store) weer te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Laatst online: 12-09 10:33
Zojuist een Nexus 4 besteld via FromUS2EU. Ben benieuwd! Omgerekend 380,50 Euro. (Excl eventuele inklaringskosten en BTW)
Levertijd zal wel een paar weken zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josmos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
ik had een mail gestuurd naar handyshop.de om te vragen of ze enig idee hadden wanneer mijn bestelde nexus geleverd zou kunnen worden.
Hun antwoord (met dank aan google translate }:O ):
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw aanvraag.

Helaas is er nog steeds niet beschikbaar voorafgaand aan uw bestelde artikelen.

Zodra we een exacte leveringsdatum beschikbaar is zullen we u hierover informeren.

Als u wenst begrijpelijk als gevolg van de wachttijd van de annulering van de bestelling, geef ons dan een korte feedback.

Met vriendelijke groet

Sabine Greiner
Customer Service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De communicatie met google is echter een zeer groot probleem, het zou handig zijn moesten ze een website maken waar ze nieuws op zouden plaatsen. of bestaat dit eigelijk al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nou, VISA blijkt dus niet te werken. Die technische fout bij afhandeling van de transactie heeft waarschijnlijk te maken met het verschil tussen adres CC in Wallet en check bij CC-maatschappij ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
sdirkx schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 21:10:
Nou, VISA blijkt dus niet te werken. Die technische fout bij afhandeling van de transactie heeft waarschijnlijk te maken met het verschil tussen adres CC in Wallet en check bij CC-maatschappij ;w
Je kan gewoon alles laten doen door fromustoeu inclusief bestellen bij Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Ja maar is een stuk duurder!
Pagina: 1 ... 10 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het organiseren van inkoopacties en het vragen aan andere gebruikers of ze een toestel voor je willen kopen is niet toegestaan.

Gebruik de zoekfunctie eerst voordat je een vraag stelt. Posts met vragen die al zijn beantwoord zullen vanaf nu een schopje krijgen.