Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-07 23:37
Kyhfin schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:38:
Ik had heel veel apps geprobeerd (die jij noemt niet), maar die gaven allemaal niet de strips op de goede kwaliteit weer.
Ik heb ook even vergeleken (met bril af en dicht voor mn snufferd), en idd de rendering is een fractie, maar dan ook maar een fractie beter van Moon.

Maar ik had ook gezegd dat de app niet ideaal was. Hopelijk gaan ze hem nog verder verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-06 12:05
Ik heb die van jou nog niet geprobeerd hoor, maar andere apps gaven het wel veel slechter, waardoor het gewoon niet fijn te lezen was. Moon+ Reader werkte verder echt ideaal, ik moet ze alleen eerst downloaden op tablet en dan voegt die app ze zelf toe, dus ik vond verder wel fijn. Alleen als ik hem extern opende dan deed hij dat niet met moon+ reader en vroeg me gewoon af of ik dat kon aanpassen.

• zoemtoeter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-02 11:40
Ik wil hier geen appdiscussie van maken, maar ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid PerfectViewer voor strips. Gratis, vraagt minimale rechten op Android en heeft erg veel opties. De app wordt bovendien regelmatig onderhouden.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:07
Na weken/maanden tobben over een nieuwe tablet en twijfelen tussen de iPad Air 16GB en de Nexus 10, net de Nexus 10 besteld!

Was ervan verbaasd hoe goedkoop deze wel niet is via Amazon... Heb 299€ betaald voor de 32GB versie, koopje lijkt me.

Nu enkel nog op zoek naar een leather booklet case :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
zoemtoeter schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:27:
Ik wil hier geen appdiscussie van maken, maar ik gebruik al jaren tot volle tevredenheid PerfectViewer voor strips. Gratis, vraagt minimale rechten op Android en heeft erg veel opties. De app wordt bovendien regelmatig onderhouden.
Haha nee, maar die app gaf bij mij dus juist de strips onduidelijk weer. Dus de tekst was niet goed te lezen en dacht eerst dat dat aan kwaliteit van de strips lag, maar met die Moon+ Reader waren ze wel scherp. Vreemd.

Klopt het trouwens dat je in de app store niet kan filteren op apps ontworpen voor tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Stancke schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:09:
Na weken/maanden tobben over een nieuwe tablet en twijfelen tussen de iPad Air 16GB en de Nexus 10, net de Nexus 10 besteld!

Was ervan verbaasd hoe goedkoop deze wel niet is via Amazon... Heb 299€ betaald voor de 32GB versie, koopje lijkt me.

Nu enkel nog op zoek naar een leather booklet case :)
Ik weet niet waar op Amazon, maar als het buiten europa is krijg je nog invoerkosten erbovenop he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Kyhfin schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 13:26:
[...]

Klopt het trouwens dat je in de app store niet kan filteren op apps ontworpen voor tablets?
Tablet App store kan helpen: Google Play: Tablet Market

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Lennart95 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 00:39:
[...]

Ik weet niet waar op Amazon, maar als het buiten europa is krijg je nog invoerkosten erbovenop he.
Amazon DE :) Gisteren verstuurd en op planning om maandag geleverd te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 553703

Dit topic is niet voor aankoopadvies.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 26-02-2014 15:29 ]

• Stancke
Is de Pogo oplader de enige manier om het toestel snel op te laden? Standaard gaat dit inderdaad heeeeeeeeel traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Stancke schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:14:
Is de Pogo oplader de enige manier om het toestel snel op te laden? Standaard gaat dit inderdaad heeeeeeeeel traag...
Dit punt is eerder besproken. Het is nou eenmaal een grote accu, het duurt dus even voor deze vol is. Als je dan ook nog de fout zou maken om een willekeurige USB laser te gebruiken in plaats van eentje die 2 ampère levert...

De Pogo kabel is een aanrader, mede omdat je de USB poort fysiek minder zwaar belast, maar je wint er NIET dramatisch mee in laadtijd. Het scheelt tot een kwart in tijd. Het belangrijkste is vooral dat je niet zomaar een USB lader pakt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Werkt een Slimport adapter op de Nexus 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:16

E-B

Tip voor de mensen die graag nog een Nexus 10 willen aanschaffen: http://www.ibood.com/nl/n..._met_2560x1600_resolutie/ (uiteraard alleen vandaag geldig).

Het is dat ik de centen niet voor handen heb, anders wist ik het wel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577012

Vanmorgen ook deze tip gekregen. Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste op tablet gebied, en dit is een degelijke snelle tablet met mooi scherm en ook nog eens van Google: goed genoeg voor mij! Past mooi bij mijn Nexus 5! Besteld dus! Zal laten weten als hij binnen is, over 2 weekjes ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasaka
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-12-2023
Op 11 februari stond deze aanbieding ook op iBood voor 299,95.
Toen had ik het te laat gezien, nu een dikke maand later 269.95. Toch weer 30 euro goedkoper geworden.

deze keer was ik wel tijdig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08-2020
Het is well de 16Gb versie!! :(

palmE2 i-pad HTC HD2 S4 xiron 8" ipad3 nexus7 nexus10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36

M2M

medicijnman

als je enkel streamed en niet al te veel grote apps download kan 16GB meer dan voldoende zijn. Maargoed, blijft het enige grote nadeel van de N10 natuurlijk het ontbreken van een microSD slot. Google policy...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 577012

Toch geannuleerd.

Nog even over nagedacht, maar anderhalf jaar oude tablet toch net iets te oud. Wacht even op de Nexus 8 (mochten de geruchten allemaal waar zijn). Ook omdat ik de laatste maanden juist steeds meer interesse kreeg in een Nexus 7, dus een kleinere tablet. Hopen dat de prijs een beetje te doen is, maar Google kennende komt dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 577012 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:57:
Toch geannuleerd.

Nog even over nagedacht, maar anderhalf jaar oude tablet toch net iets te oud. Wacht even op de Nexus 8 (mochten de geruchten allemaal waar zijn). Ook omdat ik de laatste maanden juist steeds meer interesse kreeg in een Nexus 7, dus een kleinere tablet. Hopen dat de prijs een beetje te doen is, maar Google kennende komt dat wel goed.
De Nexus lijn is waarschijnlijk dood. In plaats daarvan komen de Google Play Editions, dus bestaande tablets en telefoons die stock android meekrijgen.

De HTC one kent een HTC One Google Play Edition (GPE). De LG G Pad 8.3 kent een GPE versie, zo ook de Moto G en de Samsung Galaxy S4. En dan is er nog de Sony Z Ultra in stock 4.4 KitKat versie.

Wil je een Nexus 8? Dan moet je een LG G Pad 8.3 GTE kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276474

Ik heb net mijn tabletje ontvangen. Via I-Bood gekocht voor de verjaardag van mijn vrouwtje.
Heb een paar vraagjes in verband met de instellingen.

1/ Toetsenbord krijg ik niet ingesteld op AZERTY. Bij de instellingen kies ik voor "Nederlands Belgie" en dan AZERTY. Deze verschijnt echter niet in de lijst aldus kan ik hem dan ook niet selecteren.

2/ NFC functie staat nergens in de instellingen. Normaal zou je dat toch moeten terugvinden bovenaan, bij de Wifi enz....

Weet iemand daar iets meer over? Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Anoniem: 276474 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:02:
Ik heb net mijn tabletje ontvangen. Via I-Bood gekocht voor de verjaardag van mijn vrouwtje.
Heb een paar vraagjes in verband met de instellingen.

1/ Toetsenbord krijg ik niet ingesteld op AZERTY. Bij de instellingen kies ik voor "Nederlands Belgie" en dan AZERTY. Deze verschijnt echter niet in de lijst aldus kan ik hem dan ook niet selecteren.

2/ NFC functie staat nergens in de instellingen. Normaal zou je dat toch moeten terugvinden bovenaan, bij de Wifi enz....

Weet iemand daar iets meer over? Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd... :P
Bij de "Wireless & Networks" (sorry, mijn N10 staat op Engels) heb je de optie "More..." Daaronder zit de Vliegtuig mode, de default app voor SMS, en NFC/Android Beam functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:31
JumpStart schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:26:
[...]

De Nexus lijn is waarschijnlijk dood. In plaats daarvan komen de Google Play Editions, dus bestaande tablets en telefoons die stock android meekrijgen.
Ik geloof er ook niet meer in, er komt geen opvolger voor de N10.

Hopelijk krijgen we snel meer GPE van bestaande tablets zoals de TabPro 10.1 wat een zeer interessant toestel is, maar ik sta erg afkerig t.o.v. die bloatware waar samsung zo tuk op is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-07 14:14
Meer mensen last van een abnormale battery drain door Google Play Music sinds halverwege afgelopen week? Staat bij mij met stip op 1 van de verbruikers. Heel irritant. Rollback naar fabrieksversie van de app verhelpt het bij mij. Op Nexus 4 en One X geen enkel probleem mee overigens, dus lijkt echt op m'n N10 alleen te zijn.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Gugger schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:21:
Meer mensen last van een abnormale battery drain door Google Play Music sinds halverwege afgelopen week? Staat bij mij met stip op 1 van de verbruikers. Heel irritant. Rollback naar fabrieksversie van de app verhelpt het bij mij. Op Nexus 4 en One X geen enkel probleem mee overigens, dus lijkt echt op m'n N10 alleen te zijn.
Nope, nog niets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
  • Laatst online: 18-03-2021
Heb er ook niks van gemerkt, wel heb ik een behoorlijke battery drain van mediaserver als ik youtube filmpjes stream. Is er iemand die daar een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:28
Vandaag weer in de aanbieding bij iBood, nu de 32GB versie voor 269

http://www.ibood.com/nl/n..._met_2560x1600_resolutie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 538443

Net eentje gekocht op Ibood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54
Is deze tablet nu nog interessant? Het is wel een leuke prijs voor de specs, maar hij heeft toch ook al zijn ouderdom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 23:36

M2M

medicijnman

Als je (net als ik) een tablet niet gebruikt voor high-end 3d games, maar gebruikt voor internet, filmpjes en muziek is het de beste tablet op de markt (in my most humble opinion).

[ Voor 8% gewijzigd door M2M op 24-04-2014 09:58 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Fire69 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:35:
Is deze tablet nu nog interessant? Het is wel een leuke prijs voor de specs, maar hij heeft toch ook al zijn ouderdom.
Waar wil je de tablet voor gebruiken? En hoe belangrijk is een up-to-date Android versie zonder skin?

Want er zijn ondertussen meerdere 10" tablets met een schermresolutie van 2560x1600 (WQXGA) verkrijgbaar, maar er is maar één 10" Tablet met vanilla Android 4.4 Kitkat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54
Het is voor mijn bejaarde buur die me gisteren net vroeg welke tablet hij best zou kopen.
Hij kwam aanzetten met de Aldi-folder, waar een Lifetab in staat voor 190€ (maar budget is het probleem niet)
Lijkt me dat ik hem beter dan deze laat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 23:49
Fire69 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:27:
Het is voor mijn bejaarde buur die me gisteren net vroeg welke tablet hij best zou kopen.
Dat is wat mij betreft een no-brainer. Ik had iets soortgelijks voor mijn moeder. Die wilde ook tablet om een beetje bij te blijven. Dan is deze Nexus voor deze prijs gewoon een perfecte keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 13:29

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Ik heb hem ook via iBood gekocht, als opvolger van de iPAD 1 (ooit bij een cursus gekregen) ;) Een iPAD Retina 16GB (de "instapper" bij Apple van tegenwoordig) kost 379,-. Nou, dan liever een Nexus 10! :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 10:52
Voor deze prijs kon ik hem ook niet laten liggen, dus heb ik hem maar besteld :)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 08-07 21:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:50
Je maakt een grap.
Ong een maand geleden bij Ibood de nexus 10 16gb gehaald voor 275.
Nu is vorige week de 32 gb voor dezelfde prijs verkocht bij ibood en nu dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 12:58

CeesKees

I rest my Kees

Stockdump van google/samsung

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47
Ik twijfel een beetje over deze aanbieding, hetzelfde (meer: vanwege minder scherpe aanbieding) als vorige week. Op dit moment gebruik ik mijn tablet voornamelijk voor het kijken van series in het OV en voor wat internetten/spelletjes spelen op de bank.

Omdat met name deze laatste taken langzaam gaan en de tablet toch merkbaar ouder begint te worden ben ik opzoek naar iets nieuwers. Vergeleken met deze Tomtec heb ik dan wel meer opslaggeheugen (4 intern + 2 GB sd vs. 16 GB).

Biedt een andere tablet als bijvoorbeeld de TabPro 10.1 veel meer en denken jullie dat het verstandiger is om nog even door te sparen? Of biedt deze tablet voldoende voor wat ik nodig heb. Ik moet hierbij zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van een zo stock mogelijke Android versie, iets dat me van de Samsung wel tegen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Hoe vast zit je aan het formaat?

Een nieuwere 7'' nexus is ook voor een mooi bedrag te koop.

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:47
Liever wel iets groters (9+ inch). Die Nexus 7 heb ik ook al in mijn handen gehad, maar is me wat klein voor mijn doel. Ik wil een beetje fatsoenlijk kunnen internetten en op groter beeld video kunnen kijken. Het is ook geen belemmering in het meenemen aangezien ik toch altijd wel een tas mee heb. 7 of 10" geeft dan weinig verschil in meenemen.

Zou het verschil in snelheid duidelijk merkbaar zijn bij de taken die ik omschrijf? Bij spelletjes moet je ook niet aan 3D enzo denken, maar een potje kaarten of Facebook games á la Candy Crush. Zaken die op mijn telefoon (HTC One X) goed lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Dan is de huidige nexus10 volgens mij meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:06
Hallo, zoekend naar een nwe tablet viel mij de Nexus 10 op; mn het mooie scherm. De Nexus 10 16gb is momenteel bij eglobal central voor 229 te krijgen.
Ik vraag me alleen af of deze nog wel voldoende processorkracht heeft. Ik zal er niet veel meer mee doen dan jappas, maar speel wel af en toe wat spelletjes, oa NFS most wanted. Gaat prima op de Pipo S1 pro van mijn kindjes (quad core) maar op een Asus tf300 (tegra 3) niet goed te spelen.
Zijn die Asus TF300 en de Nexus 10 wat dat betreft vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Het is vaak genoeg geprobeerd, NFS Most Wanted op de Nexus 10:

https://www.google.com/se...exus+10&ie=utf-8&oe=utf-8

Dus even een paar reviews bekijken en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 594909

Hoi,
Ik heb op 24 april ook de iBood aanbieding genomen.
Maar krijg nu bericht dat de levering met 2 weken vertraagd is. Anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Yep, ben er ook het slachtoffer van.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 11:51
Ja, ik gok iedereen. Het forum van IBood gaat ook weer lekker los.
Terug storten is voor mij in ieder geval geen optie, pogo kabel en case ligt hier al -_-
Maar ik heb geduld en ik zie het allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Case ligt hier ook al en was van plan om nog een docking station te bestellen ook maar daar ga ik nu toch even mee wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdam83
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-03 12:55
De 16 GB actie van 28 april is ook al vertraagd. Nu met 21 mei als verzenddatum, terwijl ik op 23 mei op vakantie ga. Denk dat ik hem maar annuleer. Had hem voor de vakantie gekocht, maar dan mag er niets meer mis gaan. Wanneer ik de bezorging mis, ben ik niet eens op tijd om hem binnen 2 weken af te halen van het postkantoor waardoor hij weer retour gaat. Slechte service weer van iBood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Voor zover ik begreep kan iBood hier weinig aan doen. De douaneformaliteiten nemen langer in beslag dan men in de eerste instantie verwachtte.

Ik baal hier ook van, wand had de tablet inmiddels graag in gebruik genomen. Maar helaas het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdam83
  • Laatst online: 30-03 12:55
Ik heb mijn bestelling zojuist geannuleerd bij iBood en heb hem nu voor 2 euro meer via amazon.de besteld, Daar wordt hij binnen 3 werkdagen geleverd, zou hem dus aankomende dinsdag of woensdag binnen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:04
Meh, heb nu een half jaartje deze mooie tablet maar het lijkt erop dat mij in de steek begint te laten. Vanochtend voor ik naar mijn werk ging wilde ik eventjes het nieuws checken maar de tablet deed het niet. Mijn gedachte was dat de batterij dood was dus aan de oplader gehangen.

Vanavond kom ik thuis en wil de tablet aan zetten maar.. geen kick. Als ik de powerbutton 30 seconden aan laat dan verschijnt na een tijdje het fully loaded icoontje om daarna weer verdwijnen. Ik krijg de tablet met geen mogelijkheid aan. Zou het kunnen dat de batterij dood is of iets dergelijks? Want het scherm, zoals het er naar uit ziet, lijkt gewoon goed te zijn.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

De Nexus 10 is niet geheel zonder batterij-zonden.

Ik heb een keer een accu-glitch gehad waarbij de resterende accu-duur ineens naar bijna-nul donderde, waardoor de tablet bij het opstarten meteen weer uitschakelde vanwege lage accu, ook al startte ik op met de tablet aan de lader. Hier kwam ik nog uit door, met tablet aan de originele 2,1 ampere usb lader èn aan de Pogo-kabel, de tablet te resetten (power en volume tegelijk erg lang indrukken en dan vanuit het herstelmenu opnieuw opstarten) en helemaal vol te laden. Na een full-charge werkte alles weer.

Een tijd later (een maand of 8) was de Nexus 10 gewoon ineens self-bricked. Shutdown, ineens, en niet meer aan willen. Zo erg dat ook de power+volume truuk niet werkte. Dat werd uiteindelijk een RMA. Omdat het na het eerste jaar garantie was ging het niet meer om internationale garantie (anders had ik hem zelf kunnen terugsturen naar Samsung Nederland) maar om garantie in Duitsland. De persoon die mijn Nexus 10 grijs had geimporteerd voor mij moest dus bellen vanuit Duitsland. Dat krijg je dus met grijze import...

Ik kreeg (via mijn Duitse contact) dus een nieuwe Nexus 10, de oude kon dus, in dezelfde doos, retour richting Google Play Duitsland. Die, hoe ironisch, daarvoor een vestiging hebben in ... Venlo. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:04
JumpStart schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 00:48:
De Nexus 10 is niet geheel zonder batterij-zonden.

Ik heb een keer een accu-glitch gehad waarbij de resterende accu-duur ineens naar bijna-nul donderde, waardoor de tablet bij het opstarten meteen weer uitschakelde vanwege lage accu, ook al startte ik op met de tablet aan de lader. Hier kwam ik nog uit door, met tablet aan de originele 2,1 ampere usb lader èn aan de Pogo-kabel, de tablet te resetten (power en volume tegelijk erg lang indrukken en dan vanuit het herstelmenu opnieuw opstarten) en helemaal vol te laden. Na een full-charge werkte alles weer.

Een tijd later (een maand of 8) was de Nexus 10 gewoon ineens self-bricked. Shutdown, ineens, en niet meer aan willen. Zo erg dat ook de power+volume truuk niet werkte. Dat werd uiteindelijk een RMA. Omdat het na het eerste jaar garantie was ging het niet meer om internationale garantie (anders had ik hem zelf kunnen terugsturen naar Samsung Nederland) maar om garantie in Duitsland. De persoon die mijn Nexus 10 grijs had geimporteerd voor mij moest dus bellen vanuit Duitsland. Dat krijg je dus met grijze import...

Ik kreeg (via mijn Duitse contact) dus een nieuwe Nexus 10, de oude kon dus, in dezelfde doos, retour richting Google Play Duitsland. Die, hoe ironisch, daarvoor een vestiging hebben in ... Venlo. 7(8)7
dan wordt het een RMA ben ik bang. We hebben het apparaat bij de Mediamarkt gekocht dus ik houd mijn hart vast voor wat betreft de afwikkeling.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Vandaag mijn Nexus 10 ontvangen van Ibood :)
Echter staat de androidversie op 4.2.2. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze op 4.4.2 kan krijgen, zonder te rooten en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Edit : na afsluiten en weet opstarten is de update naar 4.3 gegaan maar nog steeds geen 4.4.2.

Edit 2 : na een tijdje is hij weer automatisch beginnen updaten en 4.4.2 staat er op nu :)

[ Voor 33% gewijzigd door ikbenben op 20-05-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:29
ikbenben schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:45:
Vandaag mijn Nexus 10 ontvangen van Ibood :)
Echter staat de androidversie op 4.2.2. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze op 4.4.2 kan krijgen, zonder te rooten en dergelijke.
Ik heb hetzelfde.. hij deed updaten naar 4.2.2 maar ik kan nu niet verder updaten.

edit: opnieuw opstarten werkt

[ Voor 4% gewijzigd door El_V op 22-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-07 18:00
Bij iBood heb ik een nexus 10 bestelt, nu probeer ik alleen een fatsoenlijke stylus te vinden om dingen te schetsen of om bijvoorbeeld wiskunde formules met de hand te schrijven.
Op sites als deze (stylusshop) staan alleen stylussen tegen met zo'n dikke bobbel als punt.

Kent iemand een stylus voor de nexus 10 die zoals de NDS stylus een wat scherpere punt heeft?

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candy1
  • Laatst online: 29-06 10:30
Dit hoort hier niet en daarnaast is dit een persoonlijke keuze.

[ Voor 121% gewijzigd door RoD op 31-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07 09:29
candy1 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:33:

Valt het tegen als je een 9.7 inch tablet gewend bent,om over te gaan op een 10.1 tablet???

Alvast bedankt.
De 9.7" tablets zijn over het algemeen 4:3 verhouding terwijl de 10.1" tablets 16:10 verhouding hebben. 4:3 verhouding wordt meestal gezien als beter tijdens browsen, 16:10 beter voor video consumptie. Ikzelf vind browsen op een 16:10 tablet prima en vind de schermverhouding prettiger bij kleine tablets omdat dit makkelijker vasthoudt (dus: nexus7 of LG G pad 8.3 vs. iPad mini), maar er zullen vast mensen zijn die de voorkeur aan 4:3 geven. Als je van een 9.7" iPad afkomt zal veruit het belangrijkste verschil zal echter het OS en de apps zijn, de schermmaat en verhouding zou ik minder belangrijk vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door luappul op 30-05-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geradus
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-07-2023
*knip* zie hierboven

[ Voor 94% gewijzigd door RoD op 31-05-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• candy1
  • Laatst online: 29-06 10:30
Hallo Luappul:
Bedankt voor je antwoord,ik kom niet van een ipad dus android is geen probleem.
Het was meer het verschil in scherm.

Geradus Mooi is altijd handig om te weten.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik heb de pogo oplaadkabel dan ook maar besteld. Enkele keren voorgehad dat de tablet niet goed opgeladen was met de bijgeleverde kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
4.4.3 is beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Wat is de verwachting als het gaat om ondersteuning op de Nexus 10?
Hij is nu toch alweer ruim 1,5 jaar op de markt, waar google normaliter rond de 18 maanden support aanhoudt.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
Ik heb nog geen OTA melding gekregen, jij dan wel al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ja hoor, gisterenavond nog geïnstalleerd zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
Dan zal de update gefaseerd uitgerold worden. Zo veel nieuwigheden brengt 4.4.3 niet dus kan nog wel wachten. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Ik heb er de laatste tijd last van dat het touchscreen niet lijkt te werken in bepaalde apps. Wanneer ik even het geluid via de fysieke knop harder of zachter zet (en de 3 menu knoppen onderin verschijnen) werkt het touch weer even totdat het menu weer verdwijnt. Hiervan heb ik onder andere last in Clash of Clan en ook in MX Player. Op google kan ik geen vergelijkbare gevallen vinden. Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:10
Hier ook net de update gekregen 74mb ongeveer, upgrade ging zonder problemen. Hoop dat dit die random reboots echt oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
ik frustreer er mij in dat The Simpsons Tapped Out op de nexus 10 zo slecht werkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
NielsHarley schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:38:
Hoop dat dit die random reboots echt oplost
Random reboot heb ik nog maar 1 keer gehad in de 4 maanden dat ik de Nexus 10 heb. Wel heb ik dan weer last dat de notificatie LED enkel werkt als ik mijn tablet reboot met de stekker in het stopcontact. Blijkbaar heeft de goede prijs van de tablet toch tot een paar productiefouten geleid aangezien niet iedere tablet last heeft van dezelfde bugs.

EDIT: De update naar 4.4.3 heeft voor mij het probleem met de notificatie LED opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door jordy1990 op 10-06-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zojuist de update naar 4.4.4 binnengekregen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Random reboots...die heb ik al vaak genoeg gehad op mijn N10. Total freeze en dan...pats reboot. Nu is het weer even geleden.

Lijkt me iets wat niet opgelost zal/kan worden met een update, heb mijn Nexus al bijna 1.5 jaar en al verschillende updates ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Drwho1 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:22:
Random reboots...die heb ik al vaak genoeg gehad op mijn N10. Total freeze en dan...pats reboot. Nu is het weer even geleden.

Lijkt me iets wat niet opgelost zal/kan worden met een update, heb mijn Nexus al bijna 1.5 jaar en al verschillende updates ontvangen.
Ik had dat ook vaak (4x per week?), maar met 4.4.4. is dat ineens totaal verdwenen (afkloppen...).

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:46
Nah, ik had de eerste reboot binnen 24 uur na installatie van 4.4.4. Soms gaat het gewoon een paar weken goed, maar ook wel eens 2 binnen een uur gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Laatst online: 17:15
Iemand een ideee waarom de N10 geen ART kan draaien in kitkat? Heb hem aangezet op mijn N5 en dat draait lekker zonder problemen alleen op de N10 is de optie niet eens zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:46
Er is niet genoeg ruimte op de systeempartitie voor beide runtimes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvannieuwpoort
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10-2016
Het lijkt erop dat android L ook naar de Nexus 10 komt! _/-\o_

Zie

http://androidworld.nl/ni...exus-7-en-nexus-10-lpv81/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113444

Het freezen / rebooten lijkt gerelateerd aan autorotatie van het scherm. Na uitzetten, geen reboots meer gehad sinds ca. 1 week. Daarvoor elke dag minstens 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zootje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-06 12:28
Voor de liefhebbers van een 100% Originele Bookcover voor de Nexus 10. Ik heb een aantal gevonden, na lange zoektocht voor een originele Bookcover
Eentje voor mezelf, de rest zet ik op Ebay.

http://www.ebay.nl/sch/z00tje/m.html

[ Voor 21% gewijzigd door Zootje op 19-09-2014 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Dit soort reacties voegen niets toe.

[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 21-09-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Ik heb de indruk dat de nieuwste versie van Chrome (met L design) slecht te verteren valt voor de Nexus 10, heb bijna dagelijks een freeze/reboot de laatste week. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

... minder puntje: Ik heb vrijwel nooit de magnetometer (het kompas dus) gebruikt. In ieder geval na de inruilactie niet meer.

Kom ik er nu achter dat het kompas niet goed werkt. -O-

Het probleem is niet serieus genoeg om het ding terug te sturen, maar balen is het wel. Google Sky Map wil niet goed werken.

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Zootje schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:10:
Voor de liefhebbers van een 100% Originele Bookcover voor de Nexus 10. Ik heb een aantal gevonden, na lange zoektocht voor een originele Bookcover
Eentje voor mezelf, de rest zet ik op Ebay.

http://www.ebay.nl/sch/z00tje/m.html
Leuk. Maar ik hou het toch maar op mijn keyboard-case speciaal voor de Nexus 10. Voor wie die niet kennen: http://nexus10keyboard.co...m-nexus-10-keyboard-case/

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 14:52

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Drwho1 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 10:13:
Ik heb de indruk dat de nieuwste versie van Chrome (met L design) slecht te verteren valt voor de Nexus 10, heb bijna dagelijks een freeze/reboot de laatste week. |:(
Huh; is die al beschikbaar of heb je de developer-versie? Zo ja, dan kán het natuurlijk zo zijn dat het daardoor komt ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
beschuitfluiter schreef op donderdag 25 september 2014 @ 09:02:
[...]

Huh; is die al beschikbaar of heb je de developer-versie? Zo ja, dan kán het natuurlijk zo zijn dat het daardoor komt ;)
Nee, ik bedoel de gewoon nieuwste versie van Chrome (met L design) te downloaden in de Playstore, dus niet 'android L' als besturingssyteem voor mijn Nexus 10.

Ik kan het aantal freezes & reboots de afgelopen week niet meer tellen. :| Dagelijkse kost gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overspark
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
Ik heb er Cyanogenmod op gegooid een paar weken geleden en was toen in een keer van alle vastlopers en spontane reboots af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Laatst online: 17:15
Zijn er al mensen die android 5 OTA hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:06
sweetdude schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:16:
Ik zie op Twitter nog geen enkele melding voor geen enkel device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Laatst online: 23:35

Ves

A gadget addicted Bounty

sweetdude schreef op maandag 03 november 2014 @ 22:16:
Er is heel wat verwarring door de blog posts van Google en de nieuws blogs.

Wat ik zelf denk is dat de OTA nog helemaal niet is begonnen. Android 5.0 is beschikbaar maar op de Nexus 9. Hierna volgt de Nexus 6.
Terwijl de maand verloopt zullen de wifi apparaten (Nexus 7 en 10) het als eerst krijgen en de GSM/LTE apparaten later in de maand. Pik steeds meer berichten op over het laatste op.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:05
Ves schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:08:
[...]

Er is heel wat verwarring door de blog posts van Google en de nieuws blogs.

Wat ik zelf denk is dat de OTA nog helemaal niet is begonnen. Android 5.0 is beschikbaar maar op de Nexus 9. Hierna volgt de Nexus 6.
Terwijl de maand verloopt zullen de wifi apparaten (Nexus 7 en 10) het als eerst krijgen en de GSM/LTE apparaten later in de maand. Pik steeds meer berichten op over het laatste op.
zo is dat de hele tijd ook al aangekondigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
arsimo schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:27:
[...]

Leuk. Maar ik hou het toch maar op mijn keyboard-case speciaal voor de Nexus 10. Voor wie die niet kennen: http://nexus10keyboard.co...m-nexus-10-keyboard-case/
Nice, alleen geeft hij bij een error dat ze niet shippen naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Kyhfin schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:50:
[...]

Nice, alleen geeft hij bij een error dat ze niet shippen naar Nederland?
Heb 'm een jaar geleden bij Amazon.de gekocht. Zo te zien hebben ze 'm nog: http://www.amazon.de/dp/B00CI7A3TG (al is-ie nu wel flink duurder helaas)

[ Voor 6% gewijzigd door arsimo op 05-11-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-07 20:26
Ze zeen nu dat 5.0 de 12e OTA wordt uitgerold omdat er nog wat bugs in zaten. Op xda ook nog niks gelezen over een OTA update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Laatst online: 23:35

Ves

A gadget addicted Bounty

Zolang ik niks lees over mensen die de OTA hebben neem ik elk datum dat het moet beginnen als een korreltje zout.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:19
http://www.android.gs/and...nexus-10-now-rolling-out/

Uitrol schijnt begonnen te zijn. De factory images staan online.

https://developers.google.com/android/nexus/images

Update: Hij staat er op. Ziet er goed uit. Nou maar eens alles bekijken.

[ Voor 14% gewijzigd door blavlaa op 13-11-2014 00:21 ]

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151 CT003 V114 Landis & Gyr E350 1P

• Drwho1
Ik ga de komende dagen alvast wat vaker op 'controleer nu' klikken bij updates...hopelijk volgt het snel :)

Na al het positiefs dat ik over Lollipop heb gelezen ben ik echt benieuwd om er zelf mee aan de slag te kunnen!

• silmaril8
  • Niet online
Ik zie dat (vanaf?) gisteren de update Lollipop voor de Nexus beschikbaar is. Echter kan ik nog niet de update binnenhalen. Op mijn Nexus 10 staat de nederlandse taal. Ik neem aan dat dit niks uitmaakt (omdat alle talen al in de definitieve update versie zitten), right? Dus dat wordt gewoon wachten totdat mijn tablet aan de beurt is.

Weet iemand eigenlijk hoe ze de volgorde van uitrollen van de update bepalen? Is dat per regio/land? Of per serienummer ofzo?

• Gugger
Geen idee, maar je kan altijd handmatig updaten met de images. Daar heb ik me zelf nog nooit aan gewaagd, maar heeft iemand anders dat hier al gedaan?
Ben wel benieuwd hoe de N10 op Lollipop loopt!

• Lennart95
Voor degene die Factory Image installeren en blijven "stucken" op de boot animation:
For those having issue booting after flashing follow these steps!!!

Make sure you flash the stock recovery (using twrp doesn't seem to work and can easily be flashed after the initial boot)
Wait for fastboot to finish the install, the device will restart when finished.
Stop the Device during the boot process then go back to the bootloader (pwr, vol +, vol -)
Select Recovery Mode
You will see an image that looks like a robot with its front cover over.
You can open the menu from here with Power + Volume Up.
Factory Wipe, then clear the cache.
Reboot
Ik heb TWRP Recovery geflashed en toen factory reset gedaan, toen bootte hij uiteindelijk wel, vannacht om 3u had ik hem eindeljk werkend

[ Voor 9% gewijzigd door Lennart95 op 13-11-2014 12:52 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste