• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Harmsen schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:43:
Friesland en Groningen bij elkaar in 1 'landsdeel'? Net al vroeger toen Groningen ook bij Friesland hoorde :Y)
Maar dat gaat wat strijd opleveren. Ik werk als Fries zijnde in Groningen en op kantoor zijn toch vaak discussies over Groningen vs Friesland.

Maar ik zou het op zich wel jammer vinden als de provinciën zoals ze er nu zijn verdwijnen. Ze bestaan toch al een flinke tijd. Al snap ik wel dat het misschien zou moeten vanwege besparingen e.d.
We kunnen groningen afstoten naar duitsland :w , en friesland appart houden. Aan de andere kant, als we samenvoegen mogen we als fries natuurlijk fries spreken in wat nu groningen en drente is })

Maar zonder gekheid, denk dat er wel veel protest gaat komen vannuit friesland als die provincie samen zou moeten met andere provincies. Niet dat het veel invloed zal hebben wat wij als nederlander willen, gezien alles wat ze besluiten in de politiek toch onze strot wel naar binnen wordt geschoven.

Intel i7 7700K/Asus Strix Z270G Gaming/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 4x8192MB DDR4-2400/Samsung 960 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Western Digital Blue 3Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

TrailBlazer

Karnemelk FTW

De provincies zullen in naam wel blijven bestaan als bestuursorgaan verdwijnen ze gewoon.

Vrouwen kunnen twee dingen tegelijk.... zeuren en iets anders.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Cyphax schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:07:
[...]
Misschien dat iemand die het snapt kan uitleggen, gegeven de situatie van een hypotheek van minder dan 2 ton en een salaris van ongeveer modaal? Wat wordt er dan precies beperkt en voor wie?
Indien in schijf 3: In 2014 gaat IB omlaag naar 38% en dus ook je HRA. Verder merk je er niets van.