Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1de0n
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-08 17:31
janvanduschoten schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:15:
[...]

Wat bedoel je daarmee? In welke dagelijkse situatie zou dat dan een probleem kunnen zijn?
Het gaat om de mogelijkheid en 'het niet kunnen van'. Als je een beetje aardig wil benchen dan kan je dat (voorlopig) vergeten. Tenzij je hem in het vriesvak wil leggen. Ook met intensieve 3d games loop je tegen een plafond aan. Laten we hopen dat het spoedig geoptimaliseerd wordt, mits dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

g1de0n schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:47:
De throttle grens staat niet voor niks afgesteld op 60 graden.
Als je een bron bij die informatie hebt, of er meer over weet, dan hoor ik dat graag. :)

Ik heb namelijk andere dingen gelezen, maar die informatie kan best eens onjuist zijn. Ik heb helaas geen contacten bij Qualcomm en/of LG dus ik kan niet veel anders dan mijn informatie uit openbare bronnen halen...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
g1de0n schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:57:
[...]
Het gaat om de mogelijkheid en 'het niet kunnen van'. Als je een beetje aardig wil benchen dan kan je dat (voorlopig) vergeten. Tenzij je hem in het vriesvak wil leggen. Ook met intensieve 3d games loop je tegen een plafond aan. Laten we hopen dat het spoedig geoptimaliseerd wordt, mits dat mogelijk is.
Nogmaals, die benchmarks zijn alsof je Linpack en Furmark draait op je PC. Heb je in games echt geen last van, Brian had er in elk geval niks van gemerkt zoals hij volgens mij ook in z'n review zegt (of wellicht heeft hij dat alleen getweet / in de video stream gezegd) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik ben eens op jacht gegaan naar de thermald.conf die, volgens de uploader, van de Nexus 4 zou komen. De file is qua inhoud gelijk aan de versie die ik vanuit Anandtech gelinked vond: http://pastebin.com/ZFynx5um

De rest van de post gaat er van uit dat we deze informatie als accuraat kunnen beschouwen. Zekerheid zullen we pas krijgen zodra er meer mensen een Nexus 4 hebben en dezelfde configuratie melden.

Als ik de inhoud van deze thermald.conf bekijk dan begrijp ik waarom jij aangeeft dat er bij 60 graden gethrottled zou worden. Echter, ben ik het er niet mee eens dat dat het geval is.

Er staat een lijst sensoren vermeldt en een threshold van 60, maar er staat bij actions steevast none.
Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar zoals ik het zie gebeurd er bij 60 graden helemaal niks.
Wat er wel gebeurd is dat er zodra de 120 graden wordt aangetikt een shutdown commando wordt gegeven en de telefoon zich zal uitschakelen.

Het daadwerkelijk throttlen staat onderaan voor zover ik kan zien, bij [batt_therm].
Daar staan meerdere thresholds gespecificeert en bijbehorende kloksnelheden voor CPU en GPU. Samen met mogelijk de maximum LCD brightness en een parameter voor battery waarvan ik niet geheel zeker ben wat deze representeert.

Ik heb de indruk dat er gethrottled wordt aan de hand van de temperatuur van de batterij, niet volgens de sensoren in de SoC, en wel volgens deze states:
Batt tempCPUGPU
36 °C1512 MHz400 MHz
37 °C1296 MHz325 MHz
39 °C1188 MHz200 MHz

Ik heb hierin alleen de kloksnelheden meegenomen. Ik weet immers niet zeker waar de parameters lcd en battery precies voor dienen. Ik verwacht dat deze geen impact op de performance, maar meer bedoeld zijn om energieverbruik te verlagen en daarmee ook de temperatuur van de batterij.
Bij normaal gebruik zijn dergelijke temperaturen voor de batterij eerder uitzondering dan regel denk ik, zelfs voor een powerhouse als de Nexus 4. Ga je die quad-core en GPU echter tegelijkertijd goed stressen met onrealistisch hoge load zoals een benchmark, dan kan ik mij voorstellen dat hij het zwaar krijgt en de temperatuur zal oplopen.

Ik ben dan erg benieuwd of ze wat gametests kunnen doen. Merk je er veel van na een half uur gamen bijvoorbeeld. Is wederom wachten totdat meer mensen er een hebben...

Even puur om een idee te krijgen:
Op dit moment is idle temperatuur van batterij in mijn huidige Desire Z 23.2 °C. Ik heb tijdens het typen van dit stukje een CPU stresstest (van SetCPU) aangezet en ik ben benieuwd waar ik op uit kom op mijn telefoon na een periode stress.
De batterij jaag ik van 100% naar 90%. Deze staat nu op 96% en hij is nu tien minuten bezig.
Zodra hij klaar is post ik hier wel even wat ik heb behaald.
[update]
Na bijna een half uurtje heb ik 29.6 °C behaald.
En dat is een singlecore SnapDragon S2 MSM7230 @ 1.2GHz (overclocked).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Ai..... Dit ken ik van o.a. Sony en HTC modellen ,
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img87/2523/pb136455.jpg
Dit gebeurt als het toestel warm word........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gele vlek bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Ja die bedoel ik....
Hier staan meer foto's http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1990276
Dit zegt overigens bar weinig aangezien er pas 1 geval is...

[ Voor 10% gewijzigd door Gohan040 op 14-11-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Over 5 uur live unboxing door gadget guru Chris Pirillo;

YouTube: LIVE: Nexus 4 Phone Unboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Dat ie hem maar weer inboxed en naar mij toe stuurt..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Gohan040 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 18:09:
[...]

Ja die bedoel ik....
Hier staan meer foto's http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1990276
Dit zegt overigens bar weinig aangezien er pas 1 geval is...
Kan nog weg trekken, was helaas bij mijn xperia S niet het geval maar zal ongetwijfeld wel vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Te warm = lijm die warm wordt inderdaad, had m'n eerste HTC One X ook last van, veel iPhones toen ook.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
CLB schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:21:
Te warm = lijm die warm wordt inderdaad, had m'n eerste HTC One X ook last van, veel iPhones toen ook.
Is idd bekend probleem dat je bij veel merken ziet... Hopen dat het bij enkele modellen blijft en dat het niet een hele batch blijkt te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilcoSnel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
Is de Nexus 4 overal ter wereld hetzelfde qua 'guts'?
Oftewel, als ik het ding vanuit Amerika bestel, werkt die dan ook gewoon op de Nederlandse netwerken?
Of toch voor de zekerheid maar gewoon uit Duitsland halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
WilcoSnel schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:14:
Oftewel, als ik het ding vanuit Amerika bestel, werkt die dan ook gewoon op de Nederlandse netwerken?
Yep ,zover ik weet is er maar 1 model.

Nexus 4 AOSP!
https://android.googlesource.com/device/lge/mako/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:02
WilcoSnel schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:14:
Er is maar een enkele versie! Wat volgens sommige ook het ontbreken van LTE verklaart. Waarschijnlijk heeft Google dit gedaan om updates ook makkelijker te maken, waar dit bij de Nexus S soms lastig verliep volgens mij (ene model eerder dan het andere model...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:59
Gelukkig, de Nexus 4 heeft toch z'n weg naar AOSP gemaakt! :)

[ Voor 26% gewijzigd door -EvoLution- op 16-11-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
-EvoLution- schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 13:04:
[...]

Gelukkig, de Nexus 4 heeft toch z'n weg naar AOSP gemaakt! :)
Ja, had het ook wel verwacht... Al die drukte makers op XDA en sommige hier die bang waren dat dit niet zou gebeuren... |:( er missen alleen blijkbaar een aantal libraries maar verwacht dat dat ook wel goed komt..

En de rammel die het toestel zou hebben, dit is de auto-focus die je hoort en komt bij meer toestellen voor.

off-topic:
De Nexus 10 is overigens de meest uitgebreide AOSP ooit volgens Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Wat zou qua prijs en prestatie een vergelijkbaar toestel zijn? Zou graag de Nexus 4 willen, maar kan helaas niet een maand erop wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-12-2024
Gouwden schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:39:
Wat zou qua prijs en prestatie een vergelijkbaar toestel zijn? Zou graag de Nexus 4 willen, maar kan helaas niet een maand erop wachten...
Geen. Slll en HTC One X (+) komen in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Iphone5 toch ook? Maar geen android en veel te duur! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
sdirkx schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:01:
Iphone5 toch ook? Maar geen android en veel te duur! :)
iPhone 5 dan naast de HTC One X+, prijzen van HTC One x en Slll zijn volgens mij een heel stuk lager dan een iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Nexus AOSP Update: Nog net niet zeg maar.............. :S

http://www.androidpolice....not-officially-supported/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

Zijn er eigenlijk al mensen op dit forum die in het bezit zijn van een Nexus4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
marnix11 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:22:
Nee :+

Niet dat ik weet tenminste, het is echt een bitch om te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 20:58
Binnen enkele dagen ;) (en met mij nog enkele anderen voor zover ik me kan herinneren).

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-08 16:46
Ik zit in new york city,
heb vandaag eentje in mijn handen gehad in de t-mobile shop.
Dit was echter het enige (display) exemplaar die ze nog hadden, is overal in de stad uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badname2
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-08 02:36
Keneo schreef op zondag 18 november 2012 @ 01:53:
Ik zit in new york city,
heb vandaag eentje in mijn handen gehad in de t-mobile shop.
Dit was echter het enige (display) exemplaar die ze nog hadden, is overal in de stad uitverkocht...
Hebben ze normaal gesproken in retail winkels in USA de Nexus 4 zonder contract? Of bij welke winkels wel? Is er enig eindicatie wanneer ze daar weer te koop zijn?

Hoop nog voor einde van het jaar ergens een te kunnen kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:24
Badname2 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:52:
[...]

Hebben ze normaal gesproken in retail winkels in USA de Nexus 4 zonder contract? Of bij welke winkels wel? Is er enig eindicatie wanneer ze daar weer te koop zijn?

Hoop nog voor einde van het jaar ergens een te kunnen kopen...
[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic

Daar moet je zijn voor de verkrijgbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-08 13:27
marnix11 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 22:22:
Kijk eens wat ik vandaag bij het Franse postkantoor heb opgehaald! ;)

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/580664.jpg

Mijn eerste indruk van de Nexus 4:

Wat mij meteen opviel toen ik de doos opende was de grootte en de zwarte voorkant zonder logo's of knoppen; als hij uit staat ziet hij er echt geweldig uit. De zijkanten zijn gemaakt van een hoge kwaliteit plastic die aanvoelt als rubber (beetje zoals de achterkant van de N7) met een chroom randje die feilloos in elkaar overlopen. De achterkant met het "glitter" patroon is subtieler dan je zou denken, maar bij zonlicht kan je het patroon goed zien. Over het algemeen voelt de bouwkwaliteit van het geheel ongelofelijk goed aan; er is nergens een kier te zien en de knoppen voelen degelijk aan.
Het glas op de voor- en achterkant voelt hetzelfde aan als de iPhone 4S, dus als je daar ervaring mee hebt dan weet je denk ik wel of je een case of bumper nodig hebt. De zogenaamde rand die de achterkant moet beschermen is wel erg dun, dus die gaat je niet redden als hij uit je handen valt.

Het scherm ziet er gewoonweg geweldig uit en ik heb nog geen tekenen van de "gele vlek" gezien, zelfs niet na een aantal levels Dead Trigger en een aantal Youtube videos. De beeldkwaliteit is uitstekend door de PPI en de kleuren zien er natuurgetrouw uit. De speaker is wel teleurstellend; de kwaliteit is matig, maar voldoende voor als je af en toe wat muziek wilt laten horen Alhoewel hij genoeg geluid maakt, wordt die volledig gedempt als je hem op de achterkant neerlegt. Daar zul je dus rekening mee moeten houden.

Tot zover mijn eerste indruk. Als jullie verder nog vragen hebben, laat het me maar even weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
l1m1t schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:10:
[...]
Als jullie verder nog vragen hebben, laat het me maar even weten! :)
Een enkele vraag maar: mag ik 'm hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
Werelds schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:15:
[...]

Een enkele vraag maar: mag ik 'm hebben? :+
Voordat ik hem uit de doos had gehaald, twijfelde ik nog of ik hem op de V&A zou zetten..
Toen ik hem eenmaal in m'n handen had, wist ik dat ik dat mezelf niet aan kon doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marss911
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
l1m1t schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:17:
[...]

Voordat ik hem uit de doos had gehaald, twijfelde ik nog of ik hem op de V&A zou zetten..
Toen ik hem eenmaal in m'n handen had, wist ik dat ik dat mezelf niet aan kon doen! ;)
Ja als je die prijzen van 3.000 euro voorbij zit komen op ebay snap ik die twijfel!
Thanks in ieder geval voor de korte review, bewijst maar weer waarom deze telefoon zo gewild (aan het worden) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA zijn al de eerste topic's verschenen van spontaan gebarsten achterkanten. Dar is gewoon hartstikke zonde die barsten, dan mag het wel meer premium aanvoelen maar als het zo makkelijk breekt is ook niet fijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:22:
Op XDA zijn al de eerste topic's verschenen van spontaan gebarsten achterkanten. Dar is gewoon hartstikke zonde die barsten, dan mag het wel meer premium aanvoelen maar als het zo makkelijk breekt is ook niet fijn.
Hmm, maar hoeveel topics zijn er over niet-gebarsten achterkanten? Die zul je niet tegenkomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Pino112 schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:37:
[...]

Hmm, maar hoeveel topics zijn er over niet-gebarsten achterkanten? Die zul je niet tegenkomen denk ik.
In dat topic gaat het (volgens mij, niet alles gelezen) over 1 telefoon welke kapot is gegaan in iemands broekzak. Daarnaast een andere welke hem heeft gekregen van Google met kleine barstjes rond de camera. Al met al is er dus nog niks aan de hand... Al blijft het wel een glazen achterkant.

l1m1t, gefeliciteerd! Benieuwd naar je ervaring de komende dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Achja de ideale telefoon, die er en premium uitziet/voelt en tegen stoeptegels bestand is, bestaat nog niet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:24
én die zoals de nokia's van vroeger >1 dag mee kan gaan :P toen ik op vakantie was (zonder 3G) kon ik bijna een week met mijn DZ, nu ik 24/7 online ben moet ik elke avond weer laden :'(

[ Voor 52% gewijzigd door maarud op 19-11-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:19
met een nokia zat je natuurlijk ook niet de hele dag online te whatsappen/mailen/facebooken/navigeren/internetten/twitteren/games(behalve snake)/etc/.
Beetje kromme vergelijking altijd...

(zag je edit te laat :))

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 19-11-2012 15:55 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
FabianNL schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:44:
[...]

In dat topic gaat het (volgens mij, niet alles gelezen) over 1 telefoon welke kapot is gegaan in iemands broekzak. Daarnaast een andere welke hem heeft gekregen van Google met kleine barstjes rond de camera. Al met al is er dus nog niks aan de hand... Al blijft het wel een glazen achterkant.

Dank je wel! Ik zal binnenkort wel weer wat ervaringen erop zetten zodra ik er wat langer mee heb kunnen spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:24
Prulleman schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:54:
met een nokia zat je natuurlijk ook niet de hele dag online te whatsappen/mailen/facebooken/navigeren/internetten/twitteren/games(behalve snake)/etc/.
Beetje kromme vergelijking altijd...

(zag je edit te laat :))
haha ;) ja.. da's het probleem, die 24/7 online-drang.

Ik zou het ook wel fijn vinden als er nog meer R&D geld naar het uitzoeken van energiebesparing bij wifi/3G/LCD schermen gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:44:
[...]

Ja klopt hij had hem in zijn broekzak en hij is gebruiken bij die speakergril. Eerlijk gezegd maakt me dat niet echt gerust zulke verhalen.

Dan kan je wel zeggen maja het is premium materiaal, maar met plastic zal dit niet gebeuren hoor en vooral niet in je broekzak. Uiteraard een tpu case vind ik meestal toch een must.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hoe is de geluidskwaliteit via de audio jack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan eentje te kopen rond Nieuwjaar, maar omdat ik weet dat hij niet in België uitkomt heb ik enkel buitenlandse opties en dus ga ik hem waarschijnlijk in Duitsland halen, of gewoon laten overbrengen. Natuurlijk voor ik er geld aan geef wil ik echt wel zeker weten of het gewoon voor elke provider te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Laatst online: 15-09 20:59
Ik heb een accessoire topic aangemaakt voor de Google Nexus 4, welke hier te vinden is: Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daimo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:51:
Ik ben van plan eentje te kopen rond Nieuwjaar, maar omdat ik weet dat hij niet in België uitkomt heb ik enkel buitenlandse opties en dus ga ik hem waarschijnlijk in Duitsland halen, of gewoon laten overbrengen. Natuurlijk voor ik er geld aan geef wil ik echt wel zeker weten of het gewoon voor elke provider te gebruiken is?
ja, je hebt wel een micro-sim nodig maar die kan je maken of verkrijgen bij elke provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:51:
Ja, behalve voor providers met LTE en 4G varianten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:18
[...]

[afbeelding]

Mijn eerste indruk van de Nexus 4:

Het scherm ziet er gewoonweg geweldig uit en ik heb nog geen tekenen van de "gele vlek" gezien, zelfs niet na een aantal levels Dead Trigger en een aantal Youtube videos. Tot zover mijn eerste indruk. Als jullie verder nog vragen hebben, laat het me maar even weten! :)
Wat houdt dat met die gele vlek in? :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Kees_frl schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:09:
[...]
Wat houdt dat met die gele vlek in? :)
Beetje topic volgen hier en op xda helpt ;)
Dit heb ik een paar dagen geleden gepost.
http://gathering.tweakers...message/39283362#39283362

Er zijn gelukkig nog maar weinig meldingen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodig
Dit filmpje is zeer pijnlijk om aan te zien maar wel interessant:

YouTube: Google Nexus 4 - Droptest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Laatst online: 02-02-2024
nodig schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:48:

Misschien dat ik wel de enige ben, maar ik vind de schade nog wel meevallen met een val van bijna 2 meter. Alleen aan de achterkant wat schade, maar ik heb daarentegen wel wat iphone's gezien die meer schade hadden van minder hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DJ
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 14:51

_DJ

Zeker pijnlijk, zo'n dure telefoon maar geen geld voor nieuwe schoenen. Ik krijg bijna medelijden met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix11
  • Laatst online: 11-09 15:50

marnix11

AFCA ★★★

[...]

[afbeelding]
Jaloers! Ik hoop 'm,als ie weer op voorraad komt bij de Play Store in Duitsland, binnen te krijgen. Hoe is de grip op de achterkant eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iklucas
  • Laatst online: 15-09 17:58
Een vriend zijn broer zit op het moment voor een tijd in canada, ik ga hem denk ik maar via hem bestellen zosnel de playstore ze weer levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16
Balen, ik vlieg volgende week naar Chicago en wilde hem daar wel oppikken, maar als ik alle verhalen zo lees is het ding te populair om netjes op voorraad te zijn...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Los van het feit wat zo iemand bezielt om zoiets te doen vind ik het resultaat eigenlijk wel prima. Vanaf 1 meter zonder echte schade en vanaf bijna 2 met een nog gafe voorkant zou ik het voor doen (hopelijk is de achterkant snel goedkoop op ebay te vinden :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Hmm dit was mij niet opgevallen maar hij liet telkens een ander toestel vallen.
Zie: http://fuchsphones.de/droptest-google-nexus-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Bwlian schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 02:29:
Hmm dit was mij niet opgevallen maar hij liet telkens een ander toestel vallen.
Zie: http://fuchsphones.de/droptest-google-nexus-4/
Mij ook niet, 2 is wel extra pijnlijk zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

spoiler:
Geen verrassing, glas blijft breekbaar.
Al blijft het een kwestie van geluk hebben hoe het toestel valt, als je pech hebt zit er gewoon een ster aan de kant waar het display zit.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
Misschien kunnen wij een witte kopen voordat de zwarte op voorraad komt?

http://phandroid.com/2012/11/20/white-nexus-4-rumor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Laatst online: 13-09 19:50
floepie05 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:30:
Misschien kunnen wij een witte kopen voordat de zwarte op voorraad komt?

http://phandroid.com/2012/11/20/white-nexus-4-rumor/
Lijkt me stug, hoewel het natuurlijk wel zou kunnen.

Heb daarnaast ook liever een Zwarte eigenlijk. Vind witte telefoons meer altijd iets voor vrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Fransfb schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:39:
[...]

Lijkt me stug, hoewel het natuurlijk wel zou kunnen.

Heb daarnaast ook liever een Zwarte eigenlijk. Vind witte telefoons meer altijd iets voor vrouwen.
Maar in dit geval gaat het alleen maar om de rand van de toestel. Ik kan me niet voorstellen dat er een witte disco ball op de achterkant ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
De eerste bumpers zijn ook binnen las ik. Ziet er lang niet gek uit op foto en video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Eerste grote Nederlandse review, erg positief: http://www.androidplanet.nl/56305/review-google-nexus-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joordy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-01 17:22
Zowat elke review die ik tot nu toe van de Nexus 4 ben tegen gekomen was positief :P Enkel spijtig dat het toestel langs deze kanten niet te bestellen valt.. Hopelijk komt hier in de loop van de komende maand(en) verandering in.

• Gohan040
En ja hoor, de eerste AOSP Rom draait al, test versie wel maar zeker goed nieuws!
https://www.youtube.com/w...er_embedded&v=GtOLNVd9yOc

van van G+
Ricardo Cerqueira18 nov. 2012 (bewerkt) - Openbaar
N4 and AOSP

So yeah... this was built from a barely modified AOSP tree (I only added CM's kernel building stuff), and it appears to be fully functional. I didn't even have to try it more than once, this really is the first boot after simply running and flashing the build.
Can we all just stop crying about the lack of AOSP support on a Nexus and get back to the usual pointless bickering?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:19

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pyr0wl schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:25:
Zowat elke review die ik tot nu toe van de Nexus 4 ben tegen gekomen was positief :P Enkel spijtig dat het toestel langs deze kanten niet te bestellen valt.. Hopelijk komt hier in de loop van de komende maand(en) verandering in.
Dan hebben we nog even de tijd om geluiden over de bouwkwaliteit te horen en kunnen Google en appmakers eventuele bugs in de software alvast aanpakken. *O*

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bwlian
Heb al wat gespeeld met de mijne nu. Het wit is veel witter dan van de GN lijkt het. Het commentaar dat het "washed out" lijkt begrijp ik nu ook wel.
Fwiw: de 8GB heeft een intern geheugen vrij van 5.66GB.

[ Voor 18% gewijzigd door Bwlian op 22-11-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyDix
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Beste thecompany,

De reden dat fabrikanten voor onuitbreidbare geheugen kiezen is omdat cloud computing steeds populairder wordt. De meeste gebruikers (consument) worden aangetrokken met deals van bijv. bij abbo of aanschaf toestel 2 jaar gratis gebruik van cloud. Een media kaart is (en lees goed wat ik schrijf) nog niet out of date maar raakt snel achterhaald door cloud computing.
Op zicht heeft dit alles geen negatieve invloed op het gebruik van je toestel.

Persoonlijk, vind ik cloud helemaal niks omdat je altijd van "online" afhankelijk bent.
En ik zelf heel veel tussen sd-kaartjes wissel, en cloud nog niet veilig genoeg vind qua privacy.

Al met al zag ik een review van Chris Perrilo (volgens mij heet die zo) dat mij zeker overgehaald heeft dit toestel in 16GB versie aan te schaffen.

Fijne dag nog alles.

gr
Dizzy
thecompany schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:26:
En leg dan direct maar even uit waarom er in vredesnaam maar 8gb intern geheugen inzit zonder mogelijkheid om dit uit te breiden. Voor mij een reden om voor de LG Optimus G te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Nexus 4 blijkt wel gewoon LTE te ondersteunen, zo ziet het er nu in ieder geval naar uit! Voor ons allemaal niet zo spannend, aangezien we nog geen LTE netwerk hier hebben liggen, maar toch wel wonderbaarlijk nieuws... Benieuwd of Google het straks officieel gaat ondersteunt, of gaat "patchen" en dus compleet uitschakelen.

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2007943

edit: staat nu ook op The Verge: http://www.theverge.com/2...exus-4-band-4-lte-support

[ Voor 12% gewijzigd door FabianNL op 23-11-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Geweldig. Dit toestel komt nu nooit naar nederland omdat iedereen in de VS hem nu will hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
FabianNL schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:53:
Nexus 4 blijkt wel gewoon LTE te ondersteunen, zo ziet het er nu in ieder geval naar uit! Voor ons allemaal niet zo spannend, aangezien we nog geen LTE netwerk hier hebben liggen, maar toch wel wonderbaarlijk nieuws... Benieuwd of Google het straks officieel gaat ondersteunt, of gaat "patchen" en dus compleet uitschakelen.

Bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2007943

edit: staat nu ook op The Verge: http://www.theverge.com/2...exus-4-band-4-lte-support
En dit stond vorige week al op Tweakers ;) nieuws: LG Nexus 4 bevat niet-functionerende lte-chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
En dit vandaag http://tweakers.net/nieuw...eg-met-lte-netwerken.html

Met de belangrijkste zinnen:
"Dit betekent niet dat het toestel overal ter wereld met lte overweg kan; enkel de 1700MHz en 2100MHz-banden lijken te werken; voor andere frequenties zouden de antenne's niet geschikt zijn. Toekomstige lte-netwerken in Nederland zullen waarschijnlijk gebruikmaken van de 800MHz- en 1800MHz-banden, waardoor het toestel hier niet lte-compatibel zal zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Heb dit toestel een tijdje in de gaten gehouden, maar nadat alle reviews schrijven over de behoorlijk beperkte accu capaciteit heb ik hem voor mezelf afgeschreven. Als er een betere accu in zat was dit zeker een optie, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:50

Arfman

Drome!

Een smartphone moet je gewoon elke dag opladen. Totdat er een enorme doorbraak komt kun je dus alle smartphones afschrijven.

Veel plezier met je Nokia 3310 ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heeft niets met de Nexus te maken, dus weg.

Als je zelf een beetje ingelezen zou zijn zou je als snel tot de conclusie komen dat het juist in vergelijking met andere smartphones (jawel, het is inderdaad 2012) een enorme tegenvaller is.

Een tegenvaller die voor mij groot genoeg is om verder te kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 23-11-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ook offtopic, dus weg.

Wat accuduur deel ik jouw zorgen wel, het is mij ook al vaker opgevallen in de reviews. Ik ben dan ook benieuwd hoe de duur zich zal verhouden tot wat ik nu gewend ben, namelijk een twee jaar oude Desire. Die moet ik ook elke nacht opladen maar als hij intensief heeft geprobeerd mobiel netwerk te zoeken voor een dagdeel dan haalt hij de nacht niet.

Die theoretische accuduur of uit reviews kan ik persoonlijk nooit zoveel mee, ik kan het nergens mee vergelijken. Zo intensief als sommigen de telefoon gebruiken zal ik het nooit doen, dus mischien is het voor mij wel afdoende. Toch zal ik nog wel even afwachten, het klinkt wel enigszins zorgelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 23-11-2012 16:48 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En nog een *Knip*.

Heb zelf een twee jaar oude Desire Z, en accuduur is waar ik me het meest aan stoor. Misschien hecht ik daar gewoon veel waarde aan, daar ik een intensieve gebruiker ben.

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 23-11-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
So far so good?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23799516/Screenshot_2012-11-23-17-29-10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Misschien handig om je screen-on tijd erbij te vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Zit nu aan 3 uur.

[ Voor 13% gewijzigd door Bwlian op 23-11-2012 18:54 . Reden: formulering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Niks mis mee en zal mogelijk nog toenemen ook naarmate de software beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik zit op 55% en 12 uur op de accu met mijn oude telefoon, en op 15 dagen scherm aan zegt 'ie. :D
Maar zal onder de drie uur liggen, dus op zich lijkt die nexus niet slecht.

Edit: minder dan een uur screen on tijd, dus het lijkt er dan op dat de Nexus het langer zou volhouden of zie ik wat over het hoofd?

[ Voor 28% gewijzigd door Gonadan op 23-11-2012 19:44 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
3,1 minuut screentime per percentage van de accu verbruikt en 17,8 minuut accu gebruik per gebruikte procent van de accu bij de N4
1.33 en 16 voor de GN.

Lijkt me dus niet maar wiskunde was m'n slechtste vak... :/
Hoe ver het gaat op deze accu gaan we niet weten, aangesloten voor unlock&root. :>

[ Voor 20% gewijzigd door Bwlian op 23-11-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yochi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Zou tweaker.net eigenlijk een review doen van de nexus 4? aangezien er verschillende roddels zijn dat deze niet naar nederland/belgie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

yochi schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 15:38:
Zou tweaker.net eigenlijk een review doen van de nexus 4? aangezien er verschillende roddels zijn dat deze niet naar nederland/belgie komt?
Ik mag hopen dat ze de moeite hebben genomen er één te bemachtigen via de Duitse Play Store en binnenkort een review posten. Aangezien ze voor de iPhone 5 ook naar Duitsland waren gereden.

[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 24-11-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
En de mijne mag alweer terug. Na een dag aan reflashes, pogingen tot recovery (via usb en fastboot lukt dit allemaal) maar hij komt nooit verder dan het Google schermpje (zo trof ik het ook aan).

"fastboot getvar battery-voltage" is zonder uitkomst dus de accu geeft geen voltage door aan het moederbord enz. Met mij nog iemand op xda.
Zijn IMEI komt grotendeels overeen met de mijne dus waarschijnlijk een slechte batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bwlian schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:14:
3,1 minuut screentime per percentage van de accu verbruikt en 17,8 minuut accu gebruik per gebruikte procent van de accu bij de N4
1.33 en 16 voor de GN.

Lijkt me dus niet maar wiskunde was m'n slechtste vak... :/
Hoe ver het gaat op deze accu gaan we niet weten, aangesloten voor unlock&root. :>
Dat bedoelde ik iets anders dan jij gok ik.

Nexus 4: 3 uur scherm, 17 uur ingeschakeld en dan 58% accu verstookt.
vs.
Mijn Desire: <1 uur scherm, 12 uur ingeschakeld en dan 45% accu verstookt.

Als ik dat omreken is dat
Nexus 4: 3,1 minuut scherm per procent of 17,6 minuten ingeschakeld per procent.
vs.
Mijn Desire: 1,3 minuut scherm per procent of 16 minuten ingeschakeld per procent.

Spreekt aardig in het voordeel van de Nexus, aangenomen dat de 'screen on tijd' ook daadwerkelijk gebruik van de telefoon was en niet idle met scherm aan. Of bedoelde jij wat anders?
:'(

[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 26-11-2012 09:19 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4zzup
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 15:36
Gebruikers die van het volgende last hebben?
http://news.softpedia.com...torted-Audio-309482.shtml

Hopen dat maar een klein deel van de Nexus hier last van heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Stemmen we allemaal even op de Nexus 4?
https://www.facebook.com/...782&pagefilter=3&ustart=1

[ Voor 114% gewijzigd door janvanduschoten op 28-11-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Knip

Doe niet aan dat soort FB activiteiten :P Overigens spannender dan verwacht, ik dacht dat iedereen wel masaal voor de N4 zou gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door janvanduschoten op 27-11-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Commentaar op de moderatie graag via mail of DM.

[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 28-11-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Weet iemand hoe Google Duitsland voor de Nexus toestellen gecontacteerd kunnen worden?
Ik probeer Google te contacteren voor garantie/RMA. Vind ik geen enkele mogelijkheid om dit te doen...
Het zou via de volgende links moeten (telefoon/mail) maar er verschijnt niks. 8)7
Hier zou het moeten kunnen: link of hier link2

Via hun algemene support mail refereren ze simpelweg met een bot naar de FAQ enz.

Heb nu via een formulier bedoeld voor iets anders gewoon een bericht geschreven en gevraagd om contact maar dat is ook maar afwachten. Hun hoofdkantoor bellen lijkt me wat overdreven :/

[ Voor 3% gewijzigd door Bwlian op 27-11-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Bwlian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:05:
Weet iemand hoe Google Duitsland voor de Nexus toestellen gecontacteerd kunnen worden?
Ik probeer Google te contacteren voor garantie/RMA. Vind ik geen enkele mogelijkheid om dit te doen...
Het zou via de volgende links moeten (telefoon/mail) maar er verschijnt niks. 8)7
Hier zou het moeten kunnen: link of hier link2

Via hun algemene support mail refereren ze simpelweg met een bot naar de FAQ enz.

Heb nu via een formulier bedoeld voor iets anders gewoon een bericht geschreven en gevraagd om contact maar dat is ook maar afwachten. Hun hoofdkantoor bellen lijkt me wat overdreven :/
Google staat erom bekend belachelijk slecht bereikbaar te zijn. Er is geen enkele manier om direct in contact met Google te komen, alleen maar tig verschillende webforms...

Bij het melden van bugs hier is het ook maar hopen dat er iemand de moeite neemt om ernaar te kijken.

Dat de link naar de poll van Tweakers op Facebook verwijderd wordt vind ik ook maar een vreemde actie 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 27-11-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Een reden voor mij om echt nog te wachten op de Nexus 4; http://forum.xda-develope...ead.php?t=1995775&page=12

Big issue, zie dit filmpje: http://youtu.be/jXqSH9U2sFo

[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 28-11-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
Mijne ging perfect tot de accu stierf. :>
Wel jammer dat er zulke hardware issues lijken te zijn. Had misschien toch beter een One X genomen :/

[ Voor 58% gewijzigd door Bwlian op 28-11-2012 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Bwlian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 00:04:
Mijne ging perfect tot de accu stierf. :>
Wel jammer dat er zulke hardware issues lijken te zijn. Had misschien toch beter een One X genomen :/
Had jij ook het gevoel dat ie niet zo gevoelig was qua aanraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Pino112 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 06:52:
[...]

Had jij ook het gevoel dat ie niet zo gevoelig was qua aanraken?
Vele geven op XDA ook aan dat ze nergens last van hebben, daarnaast heeft het draadje ook niet extreem veel posts. Ik denk dus dat het probleem maar bij enkele aanwezig is, of het is een probleem wat gewoon nauwelijks opvalt. Ik maak me hier in ieder geval niet echt druk op.

PS. Uitzonderingen daar gelaten, zag ook een post langskomen op XDA welke duidelijk een slecht werkend scherm had, een hele balk in het midden registreerde gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FabianNL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 07:59:
[...]

Vele geven op XDA ook aan dat ze nergens last van hebben, daarnaast heeft het draadje ook niet extreem veel posts. Ik denk dus dat het probleem maar bij enkele aanwezig is, of het is een probleem wat gewoon nauwelijks opvalt. Ik maak me hier in ieder geval niet echt druk op.

PS. Uitzonderingen daar gelaten, zag ook een post langskomen op XDA welke duidelijk een slecht werkend scherm had, een hele balk in het midden registreerde gewoon niks.
Mmmm, niet veel mensen merken het maar het is echt bij iedere nexus 4 aanwezig als je juist kijkt naar de posts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
alwaysleft schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:55:
[...]

Mmmm, niet veel mensen merken het maar het is echt bij iedere nexus 4 aanwezig als je juist kijkt naar de posts ;)
Iedereen met een Nexus 4 heeft in dat topic gepost dus? Sjongejonge :').
Pagina: 1 ... 7 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]