Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qruzader
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-04 23:14
Ik heb afgelopen week 5.0 OTA binnen gekregen, eerst getwijfeld of ik hem er wel op zou moeten zetten in verband met berichtgeving over een kortere batterijduur, en aangezien die van mij toch al aanzienlijk kort was toch nog even niet geïnstalleerd. Uiteindelijk toch gedaan en het bevalt me uitstekend. Voor mijn gevoel werkt android veel soepeler, alleen al door alle animaties, ik vind het persoonlijk heerlijk. Multitask menu merk ik persoonlijk niet veel veranderingen en de snelheid waarmee apps opstarten is ook niet langzamer geworden. Punt blijft toch wel de batterijduur, echter valt het me hard mee met de batterijduur. Volgens mij iets verbeterd, maar geen harde bewijzen (red vaak net tot aan einde van de dag met 2 uur screen-on-time; eigenlijk belachelijk weinig maar toch |:( .
Enige minpunt vind ik de appdrawer, die is er niet mooier op geworden.

Overall vind ik 5.0 een verbetering, alles lijkt soepeler te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:11

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Qruzader schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:02:
Enige minpunt vind ik de appdrawer, die is er niet mooier op geworden.
Wat is het verschil met 4.4 dan? Er valt mij aan de appdrawer niks op.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:29
RedFox schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:53:
[...]

Welke launcher gebruik je?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-09 17:45
RedFox schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:53:
[...]

Blijkbaar moet je de Google Now launcher hebben om die witte achtergrond te hebben in app drawer.

Mensen die het niet bevalt, verwijder het en switch naar de stock launcher, die is gewoon zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:00

Quad

Doof

Bo0bz schreef op zondag 30 november 2014 @ 11:43:
Ik heb tele2 en na het invoeren van de APN een reboot gedaan en alles werkte weer.

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb het in laten stellen maar hij slaat geen apn meer op. Nadat het opgeslagen is blijft de APN lijst leeg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:07
Kan je de bel- en camerafunctie ook van het lockscreen wegkrijgen in 5.0?
Soms met ontgrendelen activeer ik ze per ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexz1
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-08 08:19
Zijn er mensen die 5.0 OTA hebben gekregen icm Vodafone? En dan bedoel ik sinds dat het stop was gezet door het specifieke vodafone probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nog niet helaas, beetje jammer dat je zelf niet kunt kiezen of je de bug accepteert of niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Gonadan schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:06:
Nog niet helaas, beetje jammer dat je zelf niet kunt kiezen of je de bug accepteert of niet.
Kun je wel door de OTA te sideloaden, is precies hetzelfde je raakt niks kwijt namelijk.

Enige verschil, het gaat via de PC, verder hetzelfde principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Sideloaden is geen ondersteunde optie, feitelijk heb ik de keuze als klant niet.
Dat ik hem dan zelf via een workaround erop kan krijgen is natuurlijk leuk voor een tweaker, maar dan zou ik ook net zo goed zelf de officiële ROM kunnen installeren. Ongeveer hetzelfde niveau. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 11:01
Gonadan schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:17:
Sideloaden is geen ondersteunde optie, feitelijk heb ik de keuze als klant niet.
Dat ik hem dan zelf via een workaround erop kan krijgen is natuurlijk leuk voor een tweaker, maar dan zou ik ook net zo goed zelf de officiële ROM kunnen installeren. Ongeveer hetzelfde niveau. :)
Je hebt niet helemaal gelijk. Het is misschien alleen voor een tweaker om via de PC te flashen maar er is wel een verschil tussen een OTA flashen en zomaar een ROM installeren.
De OTA kan namelijk alleen flashen van een specifieke oude versie naar de specifieke nieuwe versie. Je hoeft dus verder geen bootloader geunlocked te hebben ofzo, wat wel nodig is als je een specifieke ROM wilt flashen. Het is echt exact hetzelfde als 'over-the-air' alleen dan via een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isdatzo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:18
Gisteravond heb ik m'n N4 kennis laten maken met de tegelvloer in de keuken van m'n vriendin, en dat was niet zo'n groot succes :') . Hij is op de linkerbovenhoek terechtgekomen, die verbrijzeld is met daarnaast een paar goede barsten door het gehele scherm.

Het touchscreen werkt alleen nog maar in de rechterbovenhoek in het uiterste puntje en ik kan met geen mogelijkheid m'n patroon invoeren. Nu wil ik nog wel graag m'n foto's en wat andere gegevens redden.

Sinds ik android 5.0 erop geflasht heb, heb ik USB debugging niet aangezet (sla mezelf voor m'n kop nu), dus met ADB kan ik weinig op dit moment.

Ik heb ook geen ander toestel bij de hand waarvan ik even het scherm eraan kan hangen. Daarnaast kwam ik op internet het idee tegen om met USB OTG een muis eraan te hangen, maar met de standaard kernel wordt dat helaas niet ondersteund (heb het wel geprobeerd).

Heeft iemand suggesties om toch nog bij m'n bestanden te kunnen zonder daarvoor een nieuw scherm aan te hoeven schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

elpino.rv schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:39:
Je hebt niet helemaal gelijk. Het is misschien alleen voor een tweaker om via de PC te flashen maar er is wel een verschil tussen een OTA flashen en zomaar een ROM installeren.
De OTA kan namelijk alleen flashen van een specifieke oude versie naar de specifieke nieuwe versie. Je hoeft dus verder geen bootloader geunlocked te hebben ofzo, wat wel nodig is als je een specifieke ROM wilt flashen. Het is echt exact hetzelfde als 'over-the-air' alleen dan via een PC.
Dat is net hoe je er tegenaan kijkt denk ik. Zowel sideload als custom rom vereisen het downloaden en installeren van allerlei meuk op mijn PC, kabel eraan en een x aantal dingen laten draaien. Uiteindelijk heb je dan wat je wilt.

Een ota komt vanzelf binnen, klik erop en klaar. Daarom vind ik een sideload veel dichter bij een rom installeren liggen, ondanks dat ik je gelijk geef wat betreft technisch verschil.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Laatst online: 23:54
Beetje rustig hier de laatste tijd. Heeft iedereen een Nexus 5 tegenwoordig?

Na enkele dagen Lollipop hoe zijn de batterijduurtesten, snelheid en gebruiksgemak van de overgebleven Nexus 4 gebruikers?

;) ;) ;)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mountainbiker
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 15:52
Gebruik nu Lollipop ongeveer 2,5 week.

Batterijduur als je niet op wifi zit is dramatisch slecht.

Snelheid, mwah, denk erover naar een overklokte kernel te gaan, ook ivm idle onderklokken en dan betere batterijduur

Gebruiksgemak, hetzelfde als 4.4.
Nadeel het lockscreen met de extra handeling omhoog vegen

[ Voor 12% gewijzigd door mountainbiker op 05-12-2014 10:20 ]

mountainbiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Ik heb hem nu 2 weken.
Ik zit op werk en thuis altijd op wifi. Wordt geregeld gebruikt om even het nieuws te checken of facebook.

Wat ik merk tov van voorheen is dat mijn batterij wel langer meegaat. Voorheen moest ik iedere dag op het werk hem in de lader steken. Nu is dat niet iedere dag meer, oftewel hij gaat van een dag nu ongeveer anderhalve dag mee.

Verder ben ik positief over 5.0. Wat ik wel mis is mijn Galerij die is vervangen door 'Foto's' welke ik onoverzichtelijker vindt. En daarnaast is de Office app weg en zijn er nu losse apps voor in de plaats gekomen zoals de Presentaties en Spreadsheets apps.

En ik mis de animatie die je kreeg als je het beeld uitzette:(. Vond dat er wel leuk uitzien zoals hij als een oude tv uitgezet werd.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelzadh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-09 21:48
Sinds 5.0.0 (sideloaded) blijft m'n scherm uit als ik wordt gebeld. Ik moet hem dan via de powerbutton unlocken voordat ik kan opnemen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

PUHZ-SW100YAA & 7440wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Laatst online: 07:00

Quad

Doof

Het is mij gelukt om een APN aan te maken. Hij wilde hem niet opslaan de APN in eerste instantie, dit was uiteindelijk dmv het invoeren van een fake naam en een fake APN, dan was opslaan mogelijk en kon ik de naam en APN aanpassen en weer opslaan. En toen werkte het weer.

Edit: Volgende probleem is dat wanneer de telefoon buiten bereik van een Wi-Fi verbinding komt hij niet op mobiel internet over gaat, ze moet Wi-Fi eerst uit zetten.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 07-12-2014 10:58 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjan
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 05:45
Hallo mannen,
Ik heb heb een poging gedaan om m'n Nexus te rooten. Alles volgens de omschrijving zoals op xda developers staat. http://forum.xda-develope...xus-4-root-guide-t2018179

Ik had me goed voorbereid en goed ingelezen dus dacht dat het niet fout kon gaan.
Maar na het laden van de supersu-v2.37.zip en het rebooten blijft m'n telefoon hangen in het booten. Scherm komt niet verder dan de draaiende gekleurde balletjes...

Ben ik nu fucked up? Of is m'n telefoon nog te redden?

Ik hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bresjt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 13:42
Als je lang op de power knop drukt om de telefoon af te sluiten, en daarna vol down + power ingedrukt houdt, kom je dan in de fastboot? Van daaruit kun je dan eventueel de factory default terug flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doerakje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Kevjan schreef op zondag 07 december 2014 @ 14:19:
Ben ik nu fucked up? Of is m'n telefoon nog te redden?
Beide denk ik ;)

Als je niet heel erg thuis bent in ABD kan ik de de toolkit van Wugfresh aanraden. Die is eenvoudig in gebruik en daarmee moet het wel lukken om de telefoon weer aan de praat te krijgen en te rooten.

You can't be late until you show up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjan
bresjt schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:10:
Als je lang op de power knop drukt om de telefoon af te sluiten, en daarna vol down + power ingedrukt houdt, kom je dan in de fastboot? Van daaruit kun je dan eventueel de factory default terug flashen.
Fastboot is nog bereikbaar. Werkt vandaar uit de factory reset dan gewoon? Of moet ik eerst weer wat naar m'n telefoon kopieren?
doerakje schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:12:
[...]

Beide denk ik ;)

Als je niet heel erg thuis bent in ABD kan ik de de toolkit van Wugfresh aanraden. Die is eenvoudig in gebruik en daarmee moet het wel lukken om de telefoon weer aan de praat te krijgen en te rooten.
Thanks, dat ga ik eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevjan
doerakje schreef op zondag 07 december 2014 @ 15:12:
[...]

Beide denk ik ;)

Yeah het is gelukt! Je bent de beste. :*)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Met wifi aan zo op het werk gaat ie toch wel lang mee die Lollipop
Nog 65% over en sinds 08.30 van de draadloze lader.
Met het normale gebruik van altijd.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:55
Ik ben tegenwoordig heel positief over Lollipop. In het begin veel problemen gehad en de batterijduur was dramatisch. Maar ik zat ook met het probleem dat de inhoud van het geheugen gedupliceerd werd. Ik heb de inhoud ervan gekopieerd naar mn laptop en daarna een volledig wipe gedaan, dus ook van de mediabestabden (foto's via dropbox altijd al gebacked). Hierna via TB weer teruggezet en semaphore kernel geïnstalleerd. Ben tevreden over de batterijduur, eindelijk weer :)

• bresjt
Ondertussen is de OTA naar 5.0.1 beschikbaar:

5.0.0 -> 5.0.1
http://android.clients.go...-from-LRX21T.e93b20be.zip

alsook de factory image:

https://developers.google.com/android/nexus/images#occam

howto:
http://www.droid-life.com...-root-or-custom-recovery/

[ Voor 55% gewijzigd door bresjt op 11-12-2014 00:20 ]

• Mizgala28
Even geprobeerd, en yup de Vodafone bug is echt weg.

Echter toch weer terug naar 4.4.4, lollipop bevalt mij nog niet, te veel vage keuzes van google die nergens op slaan, zoals de nog steeds ontbrekende mute functie die 4.4.4 en ouder wel heeft, en grappig genoeg op 5.0.x de tablets WEL hebben.

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Isdatzo schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:35:
Gisteravond heb ik m'n N4 kennis laten maken met de tegelvloer in de keuken van m'n vriendin, en dat was niet zo'n groot succes :') . Hij is op de linkerbovenhoek terechtgekomen, die verbrijzeld is met daarnaast een paar goede barsten door het gehele scherm.

Het touchscreen werkt alleen nog maar in de rechterbovenhoek in het uiterste puntje en ik kan met geen mogelijkheid m'n patroon invoeren. Nu wil ik nog wel graag m'n foto's en wat andere gegevens redden.

Sinds ik android 5.0 erop geflasht heb, heb ik USB debugging niet aangezet (sla mezelf voor m'n kop nu), dus met ADB kan ik weinig op dit moment.

Ik heb ook geen ander toestel bij de hand waarvan ik even het scherm eraan kan hangen. Daarnaast kwam ik op internet het idee tegen om met USB OTG een muis eraan te hangen, maar met de standaard kernel wordt dat helaas niet ondersteund (heb het wel geprobeerd).

Heeft iemand suggesties om toch nog bij m'n bestanden te kunnen zonder daarvoor een nieuw scherm aan te hoeven schaffen?
Ik zit in hetzelfde schuitje.... scherm kapot en touchscreen doet t niet. Ik kwam op internet ook de suggestie tegen om een male-to-female-usb erin te zetten en een muis aan te sluiten. Dit werkte direct op mn nieuwe OnePlus maar helaas niet op de N4... erg teleurstellend.. heb ook nog geen oplossing gevonden maar ik blijf zoeken want er staat teveel data op die ik niet kwijt wil raken...

• aveenhuysen
De 5.0.1 has landed!!!

5.0.1 (LRX22C) https://developers.google.com/android/nexus/images

[ Voor 55% gewijzigd door aveenhuysen op 11-12-2014 15:09 ]

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• aveenhuysen
Oops sorry, die browsers refreshen soms ook niet als je ze opstart...

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Geen geluk, ik probeer de OTA te sideloaden maar krijg de volgende error:
Veryfying current system...
"/system/bin/install-recovery.sh" has unexpected contents.
E:Error in /sideload/package.zip
(Status 7)

Installation aborted.

It takes one to know one...

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:50
5.0.1 staat erop door middel van het sideloaden van de OTA zip. Ben benieuwd of de accuduur hiermee ook beter wordt, ik had het gevoel dat deze eerder slechter dan beter is geworden met lollipop.

edit: je hebt adb 1.0.32 nodig voor het sideloaden van de 5 > 5.0.1 OTA zip. Deze heb ik voor het gemak even in mijn dropbox gezet: link. @hierboven, wellicht is dit ook een oplossing voor jouw foutmelding?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/29026254/2014-12-11%2017.55.53.png

[ Voor 33% gewijzigd door nMad op 11-12-2014 19:04 ]

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

nMad schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:00:
5.0.1 staat erop door middel van het sideloaden van de OTA zip. Ben benieuwd of de accuduur hiermee ook beter wordt, ik had het gevoel dat deze eerder slechter dan beter is geworden met lollipop.

edit: je hebt adb 1.0.32 nodig voor het sideloaden van de 5 > 5.0.1 OTA zip. Deze heb ik voor het gemak even in mijn dropbox gezet: link. @hierboven, wellicht is dit ook een oplossing voor jouw foutmelding?

[afbeelding]
Die melding kreeg ik ook van een verouderde adb, daarna heb ik de sdk laten updaten en was dat probleem verholpen, de bovenstaande foutmelding was echter met de laatste versie van adb.

• PeterFdeVries
Nog makkelijker is het (zoals eerder al benoemd) om wugfresh's Nexus Root Toolkit te downloaden en gebruiken. Superveelzijdige toolkit die ook ADB-functionaliteit heeft en updates en andere dingen met een paar muisklikken voor je verzorgt. Heeft nu ook al de 5.0.1 update bekend in zijn programma.
Aanrader! _/-\o_

• Mizgala28
Vraagje, een kennis heeft nu 4.4.4 en wil naar 5.0.1 updaten als die uit is (hij heeft hollandsnieuwe = vodafone netwerk).

Hoe kan hij het beste updaten (en het makkelijkste) zodat hij in 5.0.1 weer root aan kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Mizgala28 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:47:
Vraagje, een kennis heeft nu 4.4.4 en wil naar 5.0.1 updaten als die uit is (hij heeft hollandsnieuwe = vodafone netwerk).

Hoe kan hij het beste updaten (en het makkelijkste) zodat hij in 5.0.1 weer root aan kan zetten?
Ik zou zeggen handmatig de onderdelen bootimage, radio, boot en system flashen van de factory image via fastboot en daarna SuperSU weer installeren via de recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MegaTronics schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:07:
[...]

Ik zou zeggen handmatig de onderdelen bootimage, radio, boot en system flashen van de factory image via fastboot en daarna SuperSU weer installeren via de recovery.
Ja dat dacht ik ook al maar dat lukt hem niet, hij weet alleen hoe je moet rooten via wugfresh, vandaar een makkelijke manier gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Volgens mij is via Wugfresh toch echt de aller makkelijkste manier, als het hem daar al niet mee lukt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Inmiddels draai ik ook 5.0.1 na wat probleempjes, ik had een custom recovery en root via CF-Autoroot. Toen 5.0 uitkwam was er nog geen up-to-date autoroot van Chainfire, echter werkte de oude versie ook op Lollipop. Het probleem zit hem echter in de release-keys die aangepast worden tijdens het rooten waardoor de OTA flashen niet meer lukt. Hij verwacht keys van 5.0 en kreeg die van 4.4.2.

Er is een oplossing en nog een simpele ook met behoud van alle data en apps. Je downloadt de 5.0 stock image bij Google.
https://dl.google.com/dl/...x21t-factory-51cee750.tgz

Daarna is het een kwestie van de system.img, boot.img en eventueel de recovery.img (voor het geval je een custom recovery draait) uit de rom extracten. Daarna kan je via een adb/fastboot omgeving het volgende doen:
fastboot flash recovery recovery.img
fastboot flash system system.img
fastboot flash boot boot.img
fastboot format cache
fastboot reboot
Daarna kan je de 5.0.1 OTA update sideloaden via adb. Uiteraard ben je wel je custom recovery en root kwijt, maar dat is vrij simpel weer terug te zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Dubbeldrank op 12-12-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mizgala28 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:43:
[...]

Even geprobeerd, en yup de Vodafone bug is echt weg.

Echter toch weer terug naar 4.4.4, lollipop bevalt mij nog niet, te veel vage keuzes van google die nergens op slaan, zoals de nog steeds ontbrekende mute functie die 4.4.4 en ouder wel heeft, en grappig genoeg op 5.0.x de tablets WEL hebben.
Ik heb sinds kort ook weer een Nexus 4 als tijdelijk toestel omdat ik niet echt weet wat ik wil.. :P Maar ik ben het wel met je eens, ik vind met name de geluidsprofielen en de heads-up notificaties erg irritant en heb dan ook weer KitKat op mijne gezet. Ben benieuwd wat Google er mee gaat doen, want ik lees wel meer frustraties op internet omtrent deze features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-09 12:55

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Dubbeldrank schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:20:
Inmiddels draai ik ook 5.0.1 na wat probleempjes, ik had een custom recovery en root via CF-Autoroot. Toen 5.0 uitkwam was er nog geen up-to-date autoroot van Chainfire, echter werkte de oude versie ook op Lollipop. Het probleem zit hem echter in de release-keys die aangepast worden tijdens het rooten waardoor de OTA flashen niet meer lukt. Hij verwacht keys van 5.0 en kreeg die van 4.4.2.

Er is een oplossing en nog een simpele ook met behoud van alle data en apps. Je downloadt de 5.0 stock image bij Google.

Daarna is het een kwestie van de system.img, boot.img en eventueel de recovery.img (voor het geval je een custom recovery draait) uit de rom extracten. Daarna kan je via een adb/fastboot omgeving het volgende doen:
[...]

Daarna kan je de 5.0.1 OTA update sideloaden via adb. Uiteraard ben je wel je custom recovery en root kwijt, maar dat is vrij simpel weer terug te zetten.
Ja, hier ben ik gisteren ook 2 uurtjes zoet mee geweest. Maar dan puur met het zoeken van het probleem en de oplossen.
Dit is uiteindelijk wat ik ook heb gedaan. Top dat je dit even simpel uitlegt, voor mensen die nog niet zo ver zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

[...]

Je vergeet alleen nog de nieuwere radio module te vermelden.

* MegaTronics flasht al geruime tijd diverse versies en nexus apparatuur via adb/fastboot en nog nooit een probleem tegen gekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 12-12-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

MegaTronics schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:39:
[...]

Je vergeet alleen nog de nieuwere radio module te vermelden.

* MegaTronics flasht al geruime tijd diverse versies en nexus apparatuur via adb/fastboot en nog nooit een probleem tegen gekomen.
Nee, die krijgt automatisch een update zodra je de OTA sideload. Tenminste, wel als je van 5.0 stock naar 5.0.1 update. Ik flash ook al vrij lang mijn toestellen, alleen zijn er sinds Lollipop wat wijzigingen. Ten eerste moet je adb updaten naar 1.0.32 om te kunnen sideloaden, daarnaast kan je de OTA ook niet flashen met een custom recovery. Stock Lollipop vereist de recovery van Google zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door Dubbeldrank op 12-12-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik sideload nooit, ik gebruik altijd de factory images die ik zelf uitpak en flash via fastboot. op die manier moet je wel zelf de radio updaten. :p

[ Voor 28% gewijzigd door MegaTronics op 12-12-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ben wel benieuwd wanneer ze eindelijk doorgaan voor de Vodafone klanten. Zit al tijden te wachten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Gonadan schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:58:
Ben wel benieuwd wanneer ze eindelijk doorgaan voor de Vodafone klanten. Zit al tijden te wachten.
Je kan de truc met de sim-kaart eens proberen. Je haalt hm er uit, reboot je telefoon en zoekt naar een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 23:25
Iemand een goed adres om een N4 te laten repareren? Heb glas van zowel voor als achterkant kaput :(

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

farlane schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:48:
Iemand een goed adres om een N4 te laten repareren? Heb glas van zowel voor als achterkant kaput :(
Iemand kwam een paar pagina's terug met dit bedrijf:
http://www.touchfix.nl/reparaties/lg/nexus-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

farlane schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:48:
In Lelystad heb je de Mobieltjesdokter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09 15:55
Ja, dat was voor mij.
Uiteindelijk een "nieuwe" tweedehands gekocht op de zwarte markt.
Deze was geroot en verder helemaal netjes.
Het risico dat deze niet goed was voor leif genomen aangezien het scherm prima in orde is.
De telefoon heeft geen krasje net zoals de rest van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 23:25
Thx voor de tip mensen, maar dammm €220,- en meer da's geen kattepis :|

[edit]
Ik kan volgens mij beter een nieuwe Moto G halen .....

[ Voor 5% gewijzigd door farlane op 12-12-2014 20:18 ]

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-09 15:55
Nee dat is geen kattepis.
Als de voor en achterkant kapot is kun je beter een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 23:12
farlane schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:11:
[...]

[...]

Thx voor de tip mensen, maar dammm €220,- en meer da's geen kattepis :|

[edit]
Ik kan volgens mij beter een nieuwe Moto G halen .....
Heb hetzelfde gedaan... Kosten van reparatie kwamen dicht in de buurt van een nieuwe Moto G. Maar, hij is wel duidelijk minder snel vind ik in dagelijks gebruik, vooral het verschil in RAM merk je erg goed. Verder is de camera beter (mijn Nexus maakte écht slechte foto's, waarschijnlijk stof en/of krassen bij de lens) en gaat de accu bijna 2x zo lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries

[...]

Kun je voordat je gaat sideloaden geen backups maken van de bestanden die je vervangt en die nadien weer terugzetten zodat je weer als vanouds verder kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

PeterFdeVries schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:11:
[...]

Kun je voordat je gaat sideloaden geen backups maken van de bestanden die je vervangt en die nadien weer terugzetten zodat je weer als vanouds verder kunt?
Ik heb voordat ik bepaalde onderdelen weer in originele staat gebracht heb wel een backup gemaakt via de custom recovery. Maar zodra je dan de recovery, system image en bootloader herstelt in originele staat kan je geen backup meer maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
MegaTronics schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:22:
Volgens mij is via Wugfresh toch echt de aller makkelijkste manier, als het hem daar al niet mee lukt.....
Klopt maar hij wil zijn data niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
Dubbeldrank schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:23:
[...]

Ik heb voordat ik bepaalde onderdelen weer in originele staat gebracht heb wel een backup gemaakt via de custom recovery. Maar zodra je dan de recovery, system image en bootloader herstelt in originele staat kan je geen backup meer maken natuurlijk.
Dat begrijp ik, maar ik vroeg me af of je deze bestanden voordat je gaat sideloaden backupt (op je PC bijv)

recovery.img
system.img
boot.img

En daarna weer terugzet, alles weer de oude is. Maar bedenk me net dat dit waarschijnlijk niet meer kan omdat je geen root meer hebt en niet bij de systeemfolder kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dubbeldrank schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:25:
[...]

Je kan de truc met de sim-kaart eens proberen. Je haalt hm er uit, reboot je telefoon en zoekt naar een update.
Helaas, werkt niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

PeterFdeVries schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 11:24:
[...]

Dat begrijp ik, maar ik vroeg me af of je deze bestanden voordat je gaat sideloaden backupt (op je PC bijv)

recovery.img
system.img
boot.img

En daarna weer terugzet, alles weer de oude is. Maar bedenk me net dat dit waarschijnlijk niet meer kan omdat je geen root meer hebt en niet bij de systeemfolder kan komen?
Dat laatste is precies het probleem, je bent dan weer in originele staat met behoud van al je apps en data maar je hebt dan inderdaad geen root meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan kun je toch gewoon via fastboot weer de oude images flashen of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
MegaTronics schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:09:
Dan kun je toch gewoon via fastboot weer de oude images flashen of zie ik dat verkeerd?
Ja! Zo had ik het ook bedacht, weet niet waarom ik daarna ineens dacht dat dit niet meer kon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik begrijp niet helemaal wat jullie bedoelen, waarom zou je na het sideloaden van de update weer oud images willen flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
Dubbeldrank schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:51:
Ik begrijp niet helemaal wat jullie bedoelen, waarom zou je na het sideloaden van de update weer oud images willen flashen?
Dan heb je automatisch toch weer root-toegang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

PeterFdeVries schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:45:
[...]

Dan heb je automatisch toch weer root-toegang?
Ja, maar dan maak je de update toch weer ongedaan. Om te rooten kan je na het updaten CF-Autoroot draaien en je hebt weer root, daarna installeer je een app als Rom Manager en kan je een custom recovery flashen (CWM of TWRP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik download altijd de factory image, de custom recovery (twrp/cwm) en de laatste SuperSU.zip.Ik pak de factory image uit en flash via fastboot daarvan (indien gewijzigd) de bootloader en radio en reboot daarna weer in de bootloader. Daarna de boot, system en recovery flashen en weer rebooten naar de bootloader en vanaf daar de recovery opstarten en SuperSU.zip flashen en het gehele systeem weer laten booten in Android.

[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 14-12-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:47
5.0.1 OTA al onderweg naar Nederland? Zit er op te wachten, geen zin om weer een factory te flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Je kunt ook een factory image flashen en je data behouden.

* MegaTronics heeft de afgelopen weken de nodige Nexus apparaten geflashed naar 5.0 en 5.0.1 via de factory images met behoud van data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
djmelvee schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:40:
5.0.1 OTA al onderweg naar Nederland? Zit er op te wachten, geen zin om weer een factory te flashen..
Nexus 4 5.0.1 OTA staat al een tijdje op AndroidPolice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 22:08
Op XDA verscheen vrij snel na de nieuwe factory image een stock rom die te flashen is gewoon via de recovery. Nu kan ik die nog niet vinden helaas, alleen aangepaste versies.
Iemand een goede custum optie voor 5.0.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Rastapop is er ook al voor mako, nog niet heel veel custom opties, maar wel zoals altijd stabiel en geen half werk, meestal wekelijks nieuwe builds met een post verbeteringen/uitbreidingen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Mizgala28 schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:54:
[...]

Nexus 4 5.0.1 OTA staat al een tijdje op AndroidPolice.
Lees je dan echt niet? Geen zin om te flashen.

Staat trouwens ook gewoon op de developer area van Google zelf hoor.

[ Voor 13% gewijzigd door djmelvee op 14-12-2014 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 16:48

Len

Leeg

Ik heb mijn nexus geflashed met wugfresh. Je kan gewoon je data behouden:

http://www.wugfresh.com/faqs/how-to-update-ota-not-working/

Ik heb optie 1 gebruikt.

Helaas heb ik zitten knoeien :S Ik heb een te vaak crashende camera en dacht dat het misschien door wat foute permissies zou kunnen komen. Maar helaas sloop je echt heel de 5.0.1 als je met de laatste wtrp je permissies fixed :(

Dus ik heb nu maar een schone install gedaan. (Lollipop heeft goede opties bij het terugzetten van de backup!)

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
djmelvee schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:04:
[...]

Lees je dan echt niet? Geen zin om te flashen.

Staat trouwens ook gewoon op de developer area van Google zelf hoor.
En daarom antwoorde ik, een image flash je, een OTA sideload je, anders had ik ook niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn k.
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:07
5.0.1 is uit:

https://developers.google.com/android/nexus/images

Gekke is dat er op dit moment enkel de 5.0.1 is voor de nexus 4 en 6. De nexus 5 nog niet.

Ik wacht zelf op de OTA, ik sms toch vrijwel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bresjt
martijn k. schreef op maandag 15 december 2014 @ 08:28:
5.0.1 is uit:

https://developers.google.com/android/nexus/images

Gekke is dat er op dit moment enkel de 5.0.1 is voor de nexus 4 en 6. De nexus 5 nog niet.

Ik wacht zelf op de OTA, ik sms toch vrijwel niet.
zie post van donderdag:

[ Voor 44% gewijzigd door bresjt op 15-12-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Mizgala28 schreef op zondag 14 december 2014 @ 23:55:
[...]

En daarom antwoorde ik, een image flash je, een OTA sideload je, anders had ik ook niks gezegd.
Nevermind. Mijn enige vraag was of iemand de OTA al heeft ontvangen. Meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 22:08
Prulleman schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:09:
Rastapop is er ook al voor mako, nog niet heel veel custom opties, maar wel zoals altijd stabiel en geen half werk, meestal wekelijks nieuwe builds met een post verbeteringen/uitbreidingen
Deze werkt idd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Laatst online: 03-09 13:11
kan ik die rastapop versie gewoon over een andere custom 4.4.4 zetten of is het beter eerst de factor 5.0.1 er op te zetten vanwege een andere radio image enzo?

[ Voor 2% gewijzigd door idef1x op 15-12-2014 20:37 . Reden: rastapop was door auto correct veranderd :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Je kan ook de bootloader en radio via fastboot flashen, daarnaast moet je ook even je custom recovery updaten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
Len schreef op zondag 14 december 2014 @ 22:20:
Ik heb mijn nexus geflashed met wugfresh. Je kan gewoon je data behouden:

http://www.wugfresh.com/faqs/how-to-update-ota-not-working/

Ik heb optie 1 gebruikt.

Helaas heb ik zitten knoeien :S Ik heb een te vaak crashende camera en dacht dat het misschien door wat foute permissies zou kunnen komen. Maar helaas sloop je echt heel de 5.0.1 als je met de laatste wtrp je permissies fixed :(

Dus ik heb nu maar een schone install gedaan. (Lollipop heeft goede opties bij het terugzetten van de backup!)
Ik ook optie 1 gebruikt. Bedankt voor de tip, zo was het in no time voor elkaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Laatst online: 03-09 13:11
Prulleman schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:56:
Je kan ook de bootloader en radio via fastboot flashen, daarnaast moet je ook even je custom recovery updaten
OK. Dank. Dan ga ik die route maar eens volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Daar is 'ie al.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vh4BVGvl.jpg

• aveenhuysen
Heb hem gisteren ook gekregen en werkt zonder problemen. Weinig nieuwe dingen.

Wachten maar op de 5.1 in het eerste kwartaal van 2015. Kunnen we hem weer gewoon in silent zetten met de volume knoppen.

• djmelvee
aveenhuysen schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:03:
Heb hem gisteren ook gekregen en werkt zonder problemen. Weinig nieuwe dingen.

Wachten maar op de 5.1 in het eerste kwartaal van 2015. Kunnen we hem weer gewoon in silent zetten met de volume knoppen.
Was ook geen update voor nieuwe dingen, enkel bugoplossingen. Vandaar .0.1 ;) Je kunt weer fatsoenlijk smsen etc.

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik wil lollipop!!! (Ota)

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

• djoudman
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik meen het... Kan niet wachten

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Je kunt altijd nog 5.0.1 sideloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 17:14

Pathogen

Shoop Da Whoop

Sinds de upgrade naar 5.0.1 heb ik mijn Rabo Bankieren app 2x opnieuw moeten registreren... Voor zo'n minor upgrade is dat wel een beetje overdreven. Maar goed, die Rabo app zit sowieso vaag in elkaar.

Waar ik wel last van heb is dat ook sinds 5.0.1 mijn mobiele netwerk wegvalt, en soms spontaan mijn SIM opnieuw unlocked moet worden. Heul vreumd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Eergister nog maar eens 5.0.1 geprobeerd, enige probleem die opgelost is, is de sms bug de accu gaat iets korter mee in stand-by (OST is wel hetzelfde als onder 4.4.4) maar goed, de silence mode overleef ik nog wel, het gebrek aan galerij ook wel (dan maar Quickpic) en gebrek aan eigen toggles in notificatie centrum ook (ze werken wel onder 5.0.1, echter ik moet ze verbergen in lockscreen = verspilde ruimte want de notificatie blijft wel (zucht Google...)).

Maar de notificaties op het lockscreen, leuk hoor maar er is zoveel verspilde ruimte soms, mijn probleem is, ik wil wel notificaties van bepaalde apps maar niet op het lockscreen, gewoon een icoon in de statusbalk is genoeg maar dat kan blijkbaar niet meer.

Wachten tot Google de boel misschien veranderd, voorlopig alweer terug naar 4.4.4 + root dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik ben weer over naar 5.0.1 nu Cyberghost wel werkt onder Lollipop. In de tussentijd een tijdje Cyanogenmod gedraaid op de Nexus 4, maar daar gaf de Phone app problemen (als zijnde wel overgaan etc, maar niets horen tot na een reboot). Dus toen Cyberghost beschikbaar was onder Lollipop weer terug gegaan naar Lollipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:03
aveenhuysen schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:03:

thank god yes! gelukkig maar dat dit terug komt want dit mis ik enorm O+

Nexus 4 draait nog steeds als ene zonnetje, ik dacht erover om over te gaan naar oneplus one, maar zie eigenlijk nog steeds geen reden om mijn nexus 4 te vervangen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Pathogen schreef op maandag 22 december 2014 @ 07:51:
Sinds de upgrade naar 5.0.1 heb ik mijn Rabo Bankieren app 2x opnieuw moeten registreren... Voor zo'n minor upgrade is dat wel een beetje overdreven. Maar goed, die Rabo app zit sowieso vaag in elkaar.

Waar ik wel last van heb is dat ook sinds 5.0.1 mijn mobiele netwerk wegvalt, en soms spontaan mijn SIM opnieuw unlocked moet worden. Heul vreumd.
Totaal geen last van. Geen van de punten die jij opnoemt..
Kol Nedra schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:03:
[...]

thank god yes! gelukkig maar dat dit terug komt want dit mis ik enorm O+

Nexus 4 draait nog steeds als ene zonnetje, ik dacht erover om over te gaan naar oneplus one, maar zie eigenlijk nog steeds geen reden om mijn nexus 4 te vervangen :)
Dit is nog maar een gerucht he..

[ Voor 27% gewijzigd door djmelvee op 22-12-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:03
een gerucht.....oh ok :/
missen jullie die feature niet?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:34
Twijfel twijfel, met Android 5 merk ik een gigantische verbetering in standby tijd. Wanneer ik de Nexus echter daadwerkelijk gebruik (OST) zie ik de batterij gewoon leeg lopen.

Accu lijkt dus danig brak dat het tijd gaat worden voor een nieuw toetel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Kol Nedra schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:22:
een gerucht.....oh ok :/
missen jullie die feature niet?
Kans is natuurlijk vrij groot dat 'ie terug komt. Eerlijk? Nee. Prioriteit Modus is voor mij voldoende, zeker tijdens storingsdiensten. Daarbuiten zet ik hem op tril, ik wordt toch niet wakker van een klein trilletje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

new_guy schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:30:
Twijfel twijfel, met Android 5 merk ik een gigantische verbetering in standby tijd. Wanneer ik de Nexus echter daadwerkelijk gebruik (OST) zie ik de batterij gewoon leeg lopen.

Accu lijkt dus danig brak dat het tijd gaat worden voor een nieuw toetel.
Of een nieuwe accu erin als die brak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:34
Verrek, ik dacht dat de accu niet te vervangen was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
new_guy schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:39:
Verrek, ik dacht dat de accu niet te vervangen was. :P
Is te vervangen, maar is geen gemakkelijke klus :9
Pagina: 1 ... 60 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]