Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:08
Ik vrees dat je telefoon niet in deep sleep gaat. Dit houdt in dat je telefoon altijd bezig blijft, en dan slurpt inderdaad energie. Ik weet niet of je telefoon geroot is, anders zou je dit kunnen proberen:

Google Play: Wakelock Detector-Save Battery

Dit vertelt mij onder andere dat mijn telefoon 16% van de tijd awake is en de resterende 84% "slaapt" hij. Mijn accuduur is ook perfect, ik red bijna altijd 1,5 tot 2 tijd met een screen-on time van +- 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
het scherm van mijn vriendin blijft soms hangen... het kan ineens beginnen trillen. De laatste dagen werkt de touch ook niet perfect meer, hij doet gewoon z'n zin en volgt niet het aangegeven pad.

Is het scherm kapot? Of zou de aansluiting wat los kunnen zitten?

Ik heb een half jaar geleden haar scherm eens vervangen, toen een nieuwe gekocht op ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:47
Android L ook voor de Nexus 4 trouwens, toch netjes lange support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:50
Razer schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 17:57:
Android L ook voor de Nexus 4 trouwens, toch netjes lange support :)
Bron?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 17:04

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:27
Vraag mij alleen af of iemand wel de benodigde preview bestanden had gedownload voor Nexus 4 Android L preview, die waren eventjes beschikbaar vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:49
Mizgala28 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:46:
Vraag mij alleen af of iemand wel de benodigde preview bestanden had gedownload voor Nexus 4 Android L preview, die waren eventjes beschikbaar vandaag.
Die screenshot bleek fake te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
gelukkig zijn er ook meer betrouwbare bronnen dan een screenshot van een download pagina.
nieuws: Broncode wijst erop dat Nexus 4 en 7 uit 2012 Android L-update krijgen
http://www.androidpolice....port-nexus-4-5-7-2013-10/

als het al in de AOSP code zit verwerkt, dan zal het wel goed komen!.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 20:34
Toch netjes :Y Tegen de tijd dat Android L uitkomt is de N4 waarschijnlijk al een jaartje of 2 oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een deel van de broncode is inderdaad wel uit. Dat is goed nieuws. :) maar de screenshot van de download pagina van de developer preview is helaas nep. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 14:49
Om onbekende reden speelt mijn N4 geen video's/ bepaalde audio meer af.

Wat doet 'ie wel:
Whatsapp vids
Opgeslagen vids/audio spelen vanaf intern geheuegen

Wat doet 'ie niet:
- Youtube: Melding: verbinding met server is verbroken
- Soundcloud: Melding playback error
- Facebook - speelt geen vids
- Skoften/ Dumpert ed.: Melding: video kan niet worden afgespeeld.

Ik heb betreffende apps meerdere keren opnieuw geïnstalleerd (en andere players (SWF/Flash) maar zonder succes :(

Specs:
4.4.4 / KTU84P
Default N4, GO Launcher

Iemand een suggestie hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ook opnieuw gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 14:49
Meerdere malen, is al een aantal weken het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
v1nzent- schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:47:
Meerdere malen, is al een aantal weken het geval.
Ik zou zeggen terug naar fabrieksinstellingen en desnoods een herinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

misschien eerst eens bij al je video-afspeel-appjes de defaults terug zetten? Misschien dat je per ongeluk ergens een default voor hebt ingesteld die niets kan afspelen? Ik had dat ook eens en heb toen een aantal appjes (vlc achtige apps) gedeinstalleerd en toen was het probleem ook verholpen. Tegenwoordig helpt bij mij een herstart van het toestel altijd wel gelukkig. Ik gebruik geen alternatieve video-afspeel-apps meer.

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 17:41
Is er geen enkele optie om die accuduur te verlengen? mijn n4 houdt het amper een ochtend uit, wordt daar redelijk gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36

Len

Leeg

Ik lees ook veel dat het automatisch uploaden van je foto's via google+ veel verbruikt. Misschien dat helemaal even uit zetten?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:49
FicoF schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:24:
Is er geen enkele optie om die accuduur te verlengen? mijn n4 houdt het amper een ochtend uit, wordt daar redelijk gek van.
Een ochtend is wel heel kort, post eens een screenshot van je accuverbruik. En heb je al eens gekeken of je geen wakelock ofzo hebt.

Wat anders, heeft iemand Android L al op zijn Nexus4 geinstalleerd?
http://forum.xda-develope...9-mako-port-beta-t2807446

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 22:13

TTC

SuperKneus schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 07:57:
[...]

Een ochtend is wel heel kort, post eens een screenshot van je accuverbruik. En heb je al eens gekeken of je geen wakelock ofzo hebt.

Wat anders, heeft iemand Android L al op zijn Nexus4 geinstalleerd?
http://forum.xda-develope...9-mako-port-beta-t2807446
Bij mij draait hij nu al 2 dagen op mijn N4 en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast bent.
Initiëel ging het wat stroef, maar na dat alles gedownload was is de gebruikservaring zeer vlot.
Het browsen met Chrome gaat een pak vlotter, en dat terwijl ik op 4.4 ook al ART gebruikte.

Als ook heb ik het vermoeden dat er serieuze verbeteringen zijn gemaakt op vlak van battery life, ik ga hem vandaag eens van de lader afhouden.

Al bij al is hij zeker werkbaar als daily driver, ik heb nog geen crashes gehad en al mijn favoriete apps werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:36
Situatieschets: Nexus 4 in wasmachine gegaan (don't ask).

Scherm lag in 1000 stukken, heb inmiddels een ander scherm erop gekregen. Telefoon is terug volledig functioneel wat scherm, touch, geluid, vibratie betreft... Ook wifi werkt naadloos.

Groot probleem: GSM/3G werkt helemaal niet zo goed. Smsjes komen uiteindelijk door, maar niet meteen. Gebeld worden/zelf bellen lukt zelden. Tot een gesprek komen dus helemaal niet. Op internet geraken is bijna onmogelijk, af en toe duikt er een E-icoon op in de hoek in een gebied waar HSDPA hoort te zijn.

Valt dit op te lossen en zo ja, hoe? De witte antenne dient voor wifi, GSM/3G wordt geregeld door chips op het moederbord zeker?

EDIT: Kan het zijn dat het probleem in dit stuk ligt?
http://www.aliexpress.com...-Shipping/1850475411.html
Iemand die het goedkoper vindt dan dit? Een lot met 100 kost $220 maar voor 1tje vind ik niet lager dan $10 :(

[ Voor 22% gewijzigd door Th1x4nG op 11-07-2014 00:06 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Dapper, om aan die reparatie te beginnen... hopelijk loop je niet tegen andere corrosie problemen aan.
10 euro voor 1 weinig verkocht onderdeel is toch niet duur? Zeker met free shipping.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem: de drie screen buttons van mn N4 zijn er mee opgehouden. Opnieuw opstarten en andere launcher gebruiken helpt allemaal niet. Geen idee of het hard- of softwarematig is. Ze hebben het twee dagen geleden wel even gedaan. Vooraf aan het probleem leek het of er iemand anders de buttons gebruikte: ze flikkerden kort en willekeurig na elkaar, de telefoon was onbestuurbaar en daarna deden de knoppen het niet meer. Het terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd.

Iemand tips? Dit werkt namelijk voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Laatst online: 08:36
Factory reset?

Edit: oeps, zei je net in je laatste zin. stond er daarnet nog niet ofwel heb ik er overheen gelezen. Dat zou de oplossing moeten bieden, ja.

[ Voor 93% gewijzigd door Th1x4nG op 11-07-2014 10:39 ]

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Th1x4nG Factory reset heeft niet geholpen, helaas.

Andere suggesties? Er zit al bijna een jaar in de linker bovenhoek een kleine barst in mijn scherm. Is nooit eerder een probleem geweest. Misschien nu wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBSDM
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:41:

Andere suggesties? Er zit al bijna een jaar in de linker bovenhoek een kleine barst in mijn scherm. Is nooit eerder een probleem geweest. Misschien nu wel??
Misschien iets met Root en Custom Rom proberen? Nu heb je ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:59
Sinds vanmiddag krijg ik bij het teruggaan naar de homepage de keuze terug om een launcher te kiezen (Google now Launcher of Launcher). Drukken op Altijd helpt niet, blijf m terugkrijgen. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bresjt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 21:45
remcoboy1479 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:52:
Sinds vanmiddag krijg ik bij het teruggaan naar de homepage de keuze terug om een launcher te kiezen (Google now Launcher of Launcher). Drukken op Altijd helpt niet, blijf m terugkrijgen. Is dit een bekend probleem?
Wat staat er bij Settings -> Home als default launcher?

Ik gebruik ook al een tijdje de Google Now Launcher, maar nog geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:59
bresjt schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:21:
[...]

Wat staat er bij Settings -> Home als default launcher?

Ik gebruik ook al een tijdje de Google Now Launcher, maar nog geen problemen mee gehad.
Ah gevonden. Irritante nieuwe app blijkt de boosdoener te zijn. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:05

Kheos

FP ProMod
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:41:

Ik heb sinds deze ochtend hetzelfde probleem:
de knoppen werkten tot hiertoe perfect, hebben nooit gehaperd, maar deze ochtend leek het alsof er in de achtergrond iets crashte ofzo: mijn foon trilde even en daarna werkten de knoppen niet meer. Een reboot lost het in elk geval al niet op. Dit is knap vervelend :?

update: volgens deze link https://productforums.goo...NIT8xPYzc%5B1-25-false%5D is het een known hardware defect. Gelukkige is mijn nexus nog binnen garantie :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kheos op 19-07-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Sinds gisteren reageert opeens een deel van mijn scherm niet meer op aanraking. Het betreft de strook ongeveer ter hoogte van en ter grootte van de volumeknop. Erg irritant.

Op internet lees ik wisselende berichten: sommigen spreken van een softwareprobleem, anderen van hardware. Voordat ik allerlei garantiezaken ga regelen en mijn telefoon een paar weken kwijt ben: wat is jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
lijkt me geen software probleem, maar gewoon een kapotte strook touch, of in een gunstiger geval een slechte connectie van het touchscreen met het mainboard.. als daar 1 pinnetje geen connectie maakt kan je mogelijk ook dit als resultaat hebben

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Niet online
Dat is ook mijn vermoeden.
Heeft er iemand ervaring met de schadeafhandleing van Nexus 4 (via Belsimpel)?
Na bijna een jaar gebruik zitten er natuurlijk krassen en stootdeukjes op. Leiden die vaak tot de melding dat de telefoon is gevallen en je daarom de garantie zogenaamd komt te vervallen en je het volle pond moet betalen?

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Big op 21-07-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:27
Mr_Big schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:41:
Dat is ook mijn vermoeden.
Heeft er iemand ervaring met de schadeafhandleing van Nexus 4 (via Belsimpel)?
Na bijna een jaar gebruik zitten er natuurlijk krassen en stootdeukjes op. Leiden die vaak tot de melding dat de telefoon is gevallen en je daarom de garantie zogenaamd komt te vervallen en je het volle pond moet betalen?
Mijn telefoon via Belsimpel laten repareren. Was binnen 2 weken terug, aangezien deze naar Duitsland toe moest. Verzoek gedaan of dit kon vanwege dat ik toen op wintersport ging en mijn telefoon heel erg graag mee wilde nemen en kreeg deze netjes een dag voordat ik vertrok weer via PostNL thuis bezorgd. Zonder extra kosten met prioriteit gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Niet online
Bedankt. Dan ga ik het er ook maar op wagen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog problemen met het plotseling uitvallen van N4. Sinds enkele dagen heb ik het fenomeen ook. Rond de 60 a 70% valt het toestel uit. Als ik hem dan terug aanzet is de batterij volledig leeg. Plus blijkbaar is mijn connectie met de WiFi ook weg. Kent het pwd niet meer enzovoort.

Ik heb hier gelezen dat enkele mensen hun batterij hebben veranderd. Wou eigenlijk weten of zij nog problemen hebben of is alles opgelost met het veranderen van de batterij?

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:55
Laatst wel een keer gehad. Was mijn batterij daarna niet leeg, maar was wel al mn WiFi verbindingen kwijt. Overal weer een nieuw WW invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Laatst online: 26-09 13:26
Ik heb een paar weken geleden MN n4 laten vallen. Vandaag het nieuwe scherm uit Singapore binnengekregen.

Als die lukt heb ik hem weer heel voor iets meer dan 30 euro :)

Er staan best goede filmpjes voor op youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
Nexus 4 ingewisseld voor een Samsung S5. Batterij en Camera blijven gewoon achter en dit was de doorslag om hem weg te doen. Verder was het een leuke , goedkope, stevige telefoon zonder veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2022
Een paar maanden geleden is mijn scherm helaas gebarsten. LCD werkte nog wel maar de onderste helft reageerde niet meer op mijn vingers. Nieuw scherm dus..

Na het plaatsen van het nieuwe scherm werkte mijn speaker helaas niet meer. Dus ik dacht, dan zal mijn speaker ook wel kapot zijn. Nieuwe besteld en zojuist geïnstalleerd.

Maar helaas, wederom geen geluid. Bellen geen probleem (aangezien dat ook een andere speaker is), maar de ringtone hoor ik helaas niet. Laat staan andere geluiden die normaal via deze speaker te horen zijn.

Zojuist me telefoon ook naar fabrieksinstellingen herstelt maar ook dat gaf helaas niet het gewenste resultaat. Wat zou nu de oorzaak kunnen zijn? Hoe kan ik zoiets onderzoeken?

AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Mr_Big schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 23:41:
Bedankt. Dan ga ik het er ook maar op wagen ;-)
Gelukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Gisteren is m'n telefoon uit mn motortas gevallen. Daar kwam ik achter omdat de bluetooth in m'n helm de verbinding kwijtraakte.

Stukkie terug en daar lag 'ie dan. Afgestapt om er nog net een auto overheen te zien denderen.

Schade: glas aan de voorkant verbrijzeld.
De rest lijkt in tact, dus ik ga 'm maar proberen te repareren :')

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 30-09 11:46
frankivo schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:39:
Gisteren is m'n telefoon uit mn motortas gevallen. Daar kwam ik achter omdat de bluetooth in m'n helm de verbinding kwijtraakte.

Stukkie terug en daar lag 'ie dan. Afgestapt om er nog net een auto overheen te zien denderen.

Schade: glas aan de voorkant verbrijzeld.
De rest lijkt in tact, dus ik ga 'm maar proberen te repareren :')
Hoe hard reed je met de motor?
Zou wel knap zijn als je m nog weet te redden, persoonlijk zou ik er niet meer aan beginnen en een tweedehandse van marktplaats kopen als je per se een N4 wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Ik reed nog onder de 50 denk ik en behalve het glas _lijkt_ er geen schade te zijn.
Als ik het goedkoop kan fixen ga ik dat wel proberen, als is het maar voor de fun :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 20:34
Iemand ervaring met het vervangen van het glas aan de achterkant? Lastig te doen? kostbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
The_Admin schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:44:
Iemand ervaring met het vervangen van het glas aan de achterkant? Lastig te doen? kostbaar?
Lastig te doen? Nee, 2 schroefjes los, klepje eraf en klaar.

Kostbaar? Nee, valt mee.

http://www.spareslg.com/t...___from_store=spareslg_pt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 18:36

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mwah, ik vind 35 euro voor een stukje glas behoorlijk aan de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 13:34

Jag

Heeft niemand hier last van?

Afbeeldingslocatie: http://www.laudio.nl/webspace/Screens/Leegloop.png

Steile deel = 3G
Vlakke deel = WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
3G vreet helaas altijd al batterij.
Mocht je het niet nodig hebben, kun je beter overschakelen naar 2G.
Voor whatsapp etc meer dan voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Dat scheelt helaas niet echt. Ik heb standaard een verbruik van ongeveer 7% per uur op 2g/3g, ook als ik er niks mee doe. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Jag schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:27:
Dat scheelt helaas niet echt. Ik heb standaard een verbruik van ongeveer 7% per uur op 2g/3g, ook als ik er niks mee doe. Hebben jullie dat ook?
Zit je in een gebied met slecht bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Nee prima bereik eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Met 3G gaat het ook hard bij mij, maar op 2G is de accu duur vrijwel hetzelfde als op wifi, dan wel half uurtje minder on-screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 10:43
Jag schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:27:
welke versie heb je? voornamelijk van de radio (smalbandversie). Zaten wat bugs hierin de afgelopen versies m.b.t. virtuele providers (dus bv. telfort op het KPN netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Afbeeldingslocatie: http://www.laudio.nl/webspace/Screens/Radio_versie.png

Heb idd virtual provider (Simyo). Het gekke is dat na de laatste update het probleem over leek, maar het is ook weer vanzelf terug gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-10 10:43
Ik heb meerdere verhalen gezien dat de laatste update toch weer dit soort problemen gaf. Zit zelf nog op radio .98
http://forum.xda-develope...modem-collection-t2087227

zie ook laatste 2 pagina's van die thread.. meerdere mensen problemen met de laatste versie, veel raden daar ook .98 aan

[ Voor 23% gewijzigd door elpino.rv op 13-08-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Nou ik heb je advies gevolgd en de .98 radio geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Big
  • Niet online
Wilde even een goed bericht delen: nadat een deel van mijn scherm geen touch meer registreerde, heb ik die teruggestuurd naar belsimper voor reparatie. Die heeft het toestel weer doorgestuurd naar Duitsland en heb hem vandaag (na ca 3 weken) weer netjes onder garantie gerepareerd teruggekregen. Gelukkig geen gezeur gehad met zogenaamde val- of vochtschades.

Interessant feitje: de telefoon kwam (helaas) met farbrieksinstellingen weer terug. Zag bij het opnieuw instellen wel een nieuwe optie bij settings: 'Tap & Pay'. Is dat een bekend iets op de Nexus 4? (Heb er nog nooit van gehoord, maar zal wel iets van NFC zijn)
Waar kan je dit gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:21

Quad

Doof

Dat is inderdaad icm NFC, als je NFC uitzet dan is dat weg.

Mobiel betalen is het onderdeel van, maar weet zover niet waarmee het ondersteund wordt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Mr_Big schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 21:49:
Wilde even een goed bericht delen: nadat een deel van mijn scherm geen touch meer registreerde, heb ik die teruggestuurd naar belsimper voor reparatie. Die heeft het toestel weer doorgestuurd naar Duitsland en heb hem vandaag (na ca 3 weken) weer netjes onder garantie gerepareerd teruggekregen. Gelukkig geen gezeur gehad met zogenaamde val- of vochtschades.

Interessant feitje: de telefoon kwam (helaas) met farbrieksinstellingen weer terug. Zag bij het opnieuw instellen wel een nieuwe optie bij settings: 'Tap & Pay'. Is dat een bekend iets op de Nexus 4? (Heb er nog nooit van gehoord, maar zal wel iets van NFC zijn)
Waar kan je dit gebruiken?
Simpel gezegd, dit wordt niet in Nederland ondersteund naar mijn weten.

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 10:35
Jag schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 17:25:
Nou ik heb je advies gevolgd en de .98 radio geflashed.
Net ook 0.98 ipv de standaard 1.03 op mijn Nexus 4 met Android 4.4 geflashed. Ik heb sinds de laatste twee updates ook een ski-helling als mijn wifi uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag

Jag

Jij ook virtuele provider net als ik? Heeft het geholpen? Bij mij wel lijkt het (alhoewel ik dat wel eens eerder gedacht heb). Lowlands overleefd zonder opladen (telefoon ook veel uitgehad :) )

Afbeeldingslocatie: http://www.laudio.nl/webspace/Screens/Lowlands%20Nexus4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 10:35
Jag schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 14:50:
Jij ook virtuele provider net als ik? Heeft het geholpen? Bij mij wel lijkt het (alhoewel ik dat wel eens eerder gedacht heb). Lowlands overleefd zonder opladen (telefoon ook veel uitgehad :) )
Ik heb een business Vodafone sim. Dus geen virtual provider. Ik haalde met 4.4.4 hooguit 1 dag met ski-helling en ik lijk nu weer twee dagen te halen zoals eerst ook met 4.4.2. Dus het lijkt zeker wel te helpen! Zit nu aan 27% met 1d 21h aan licht gebruik.

[ Voor 4% gewijzigd door pipo1000 op 19-08-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Laatst online: 21-09 09:00
Pathogen schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 16:02:
Mwah, ik vind 35 euro voor een stukje glas behoorlijk aan de prijs.
Het is iets meer dan een stukje glas:

Battery Cover Nexus 4 - LG E960.
This is the genuine battery cover for the 4 inch google phone.
This cover have the most wanted gorilla glass 2, the NFC TAG, the Wireless Chargin connection and all the antenna connections.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

-Colossalman- schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 15:15:
[...]

Het is iets meer dan een stukje glas:

Battery Cover Nexus 4 - LG E960.
This is the genuine battery cover for the 4 inch google phone.
This cover have the most wanted gorilla glass 2, the NFC TAG, the Wireless Chargin connection and all the antenna connections.
Ja, maar alleen het glas is kapot. Dan wil ik ook alleen het glas kunnen vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Pathogen schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:10:
[...]

Ja, maar alleen het glas is kapot. Dan wil ik ook alleen het glas kunnen vervangen :)
en dat gaat niet, want alles zit er op geplakt, net zoals je vaak een digitizer en lcd moet vervangen als deze aan elkaar geplakt zitten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Prulleman schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:42:
[...]

en dat gaat niet, want alles zit er op geplakt, net zoals je vaak een digitizer en lcd moet vervangen als deze aan elkaar geplakt zitten
Op zich kan je wel alleen de glas plaat vervangen (http://www.amazon.co.uk/O...Sticker-LG/dp/B00F865UJW/), maar tenzij je een heatgun hebt en engelen geduld om alle glas restanten van de achterkant af te pulken is het makkelijker om gewoon een volledige achterkant te bestellen. Dan is het gewoon een kwestie van 2 schroefjes.

Ik heb zelf ook de achterkant een paar maanden geleden zelf vervangen, helaas vorige zit er sinds vorige week weer een barst in ;(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Prulleman schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:42:
[...]

Duuuuuuuus, men kan wel beweren dat het zo goed en goedkoop te fiksen is, maar dat is niet waar. Dat was mijn hele punt.
Je moet meer kopen dan kapot is. Voor een gelamineerd scherm kan ik daar nog wel inkomen, maar voor een achterplaatje is dat echt onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Pathogen schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Duuuuuuuus, men kan wel beweren dat het zo goed en goedkoop te fiksen is, maar dat is niet waar. Dat was mijn hele punt.
Je moet meer kopen dan kapot is. Voor een gelamineerd scherm kan ik daar nog wel inkomen, maar voor een achterplaatje is dat echt onzin.
of je zoekt 10 seconden op ebay:
http://www.ebay.com/itm/O...Tools&hash=item1c33649108

veel success!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Je linkt een glasplaat van €30 inclusief shipping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pathogen schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:18:
[...]

Ik wil niet erg zijn maar nu zeur je, vaak worden dingen zo geproduceerd dat als er iets stuk is je alles moet vervangen van dat onderdeel, als ik straks een barst in mijn TV heb, vervangen ze niet de glas maar de hele scherm module, als de kabel van mijn muis stuk is, vervang ik de kabel niet maar de muis.

Met elektronica werkt het in 9 v/d 10 gevallen zo, het is geen auto of fiets waar je wel de werkelijk kapotte onderdeel kunt vervangen in plaats van alles.

En verder, ik snap je punt wel maar zo werkt het vaak tegenwoordig niet meer, vaak moet je meer vervangen dan dat het kapot is.

[ Voor 25% gewijzigd door Mizgala28 op 20-08-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Pathogen schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 09:39:
Je linkt een glasplaat van €30 inclusief shipping...
nee ik link een glas plaat van 13 dollar...

punt is dat je ook alleen het glas kan kopen (wat volgens jou niet mogelijk was), ik ga niet heel ebay voor je afstruinen naar free shipping.., dat mag je zelf doen

/edit, omdat ik toch vaak gelijk wil hebben:
http://www.ebay.com/sch/i...PrRngCbx=1&_udlo&_udhi=20
kies maar uit, 9.99 inc shipping
of 8.99 zelfs:
http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item1c44e763ba

[ Voor 34% gewijzigd door Prulleman op 20-08-2014 11:27 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Prulleman schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:
[...]

nee ik link een glas plaat van 13 dollar...

punt is dat je ook alleen het glas kan kopen (wat volgens jou niet mogelijk was), ik ga niet heel ebay voor je afstruinen naar free shipping.., dat mag je zelf doen

/edit, omdat ik toch vaak gelijk wil hebben:
http://www.ebay.com/sch/i...PrRngCbx=1&_udlo&_udhi=20
kies maar uit, 9.99 inc shipping
of 8.99 zelfs:
http://www.ebay.com/itm/S...ain_0&hash=item1c44e763ba
Kijk, dat is idd al een stuk beter. :) Toen mijn plaat brak was dit absoluut niet te vinden en was alleen de gehele achtermodule te vervangen. Ben blij om te zien dat dit tegenwoordig wel kan.
Mizgala28 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

Ik wil niet erg zijn maar nu zeur je, vaak worden dingen zo geproduceerd dat als er iets stuk is je alles moet vervangen van dat onderdeel, als ik straks een barst in mijn TV heb, vervangen ze niet de glas maar de hele scherm module, als de kabel van mijn muis stuk is, vervang ik de kabel niet maar de muis.

Met elektronica werkt het in 9 v/d 10 gevallen zo, het is geen auto of fiets waar je wel de werkelijk kapotte onderdeel kunt vervangen in plaats van alles.

En verder, ik snap je punt wel maar zo werkt het vaak tegenwoordig niet meer, vaak moet je meer vervangen dan dat het kapot is.
Je kunt het als zeuren zien, maar zonder tegengas vervang je over een paar jaar gewoon de hele telefoon in 1 keer. Sterker nog, er bestaan al praktisch onrepareerbare toestellen zoals de HTC One.
Dit is ontzettende verspilling en enorm slecht.
Zo'n plaatje klinkt misschien als gemierenneuk, maar er is echt geen enkele technische reden dat die niet los vervangbaar kan zijn (en blijkbaar kan dat nu ook!).

Fabrikanten zouden gestimuleerd moeten worden de repareerbaarheid van hun devices te verhogen. En mijns inziens, maar misschien misplaats, zou juist de Nexus lijn, die draait om openheid, een goede repareerbaarheid moeten hebben. Vandaar dat ik er lang op doorging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Pathogen schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:40:
[...]

Kijk, dat is idd al een stuk beter. :) Toen mijn plaat brak was dit absoluut niet te vinden en was alleen de gehele achtermodule te vervangen. Ben blij om te zien dat dit tegenwoordig wel kan.

[...]

Je kunt het als zeuren zien, maar zonder tegengas vervang je over een paar jaar gewoon de hele telefoon in 1 keer. Sterker nog, er bestaan al praktisch onrepareerbare toestellen zoals de HTC One.
Dit is ontzettende verspilling en enorm slecht.
Zo'n plaatje klinkt misschien als gemierenneuk, maar er is echt geen enkele technische reden dat die niet los vervangbaar kan zijn (en blijkbaar kan dat nu ook!).

Fabrikanten zouden gestimuleerd moeten worden de repareerbaarheid van hun devices te verhogen. En mijns inziens, maar misschien misplaats, zou juist de Nexus lijn, die draait om openheid, een goede repareerbaarheid moeten hebben. Vandaar dat ik er lang op doorging :)
Daarom snap ik ook je punt, maar de mogelijkheden kunnen alleen tot opeen bepaald punt, de Nexus lijn scoort al heel goed qua reparatie mogelijkheden, de telefoon is voor een groot deel modulair dus vervangen van bepaalde onderdeel is niet zo beperkt als bij een iPhone of HTC One, echter ook daar is een bepaalde limiet van hoeveel je kan vervangen, maar qua milieu ben ik het ook met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ja, ik snap ook je punt, maar op die manier is het wel altijd een beetje dubbel, iedereen wil goedkoper en/of compacter, dan is dit helaas wel de consequentie.

Voor een reparatie toko is het bv helemaal niet interessant om een achterkantje van 10 dollar te vervangen, en daar vervolgens 1 uur werk mee te hebben, terwijl het ook in 5 minuten kan voor 40 dollar. Uiteindelijk wordt er aan de klant toch 100 gevraagd. maar in het 2e geval kan er minder mis gaan en verdien je uiteindelijk meer.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Hallo allemaal!

Vannacht is helaas mijn scherm gebarsten na een fatale val op de grond.

Het scherm doet het wel helemaal, alleen vanaf de barst richting onderen registreert hij geen aanraking meer.

Nu zag ik op Ebay zowel het scherm los als het complete scherm, maar welke is het verstandigst om te nemen? Op de filmpjes op YouTube zie ik namelijk alleen maar het scherm en glas ineen bij de repair fillmpjes.

http://www.ebay.com/itm/L...Tools&hash=item3cd597ce9d

http://www.ebay.com/itm/R...Tools&hash=item58a4339191

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
kevinspui schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 13:08:
Hallo allemaal!

Vannacht is helaas mijn scherm gebarsten na een fatale val op de grond.

Het scherm doet het wel helemaal, alleen vanaf de barst richting onderen registreert hij geen aanraking meer.

Nu zag ik op Ebay zowel het scherm los als het complete scherm, maar welke is het verstandigst om te nemen? Op de filmpjes op YouTube zie ik namelijk alleen maar het scherm en glas ineen bij de repair fillmpjes.

http://www.ebay.com/itm/L...Tools&hash=item3cd597ce9d

http://www.ebay.com/itm/R...Tools&hash=item58a4339191
LCD mee vervangen is volgens mij veel eenvoudiger.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
frankivo schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:48:
[...]

LCD mee vervangen is volgens mij veel eenvoudiger.
Probeer ik hem ook al uit te leggen :+

• kevinspui
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-04 10:29
Het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Welke had je gekocht?

iRacing Profiel

• STFU
  • Laatst online: 02-08 23:07
Ligt het nou aan mij of is sinds 4.4.x (1 of 2) de text die je typt in Whatsapp (in het invoerveld), maar bijvoorbeeld ook de text in het menu van Chrome een stuk lelijker geworden!?? De dikte van de letters is niet consistent. Erg lelijk :r En dat was niet zo!

By the way, mijn power-knop begint gammel te worden :( Reageert niet of 2 keer achter elkaar. En dat terwijl ik verre van een telefoonjunkie ben die elke minuut zijn telefoon aanzet...

[ Voor 5% gewijzigd door STFU op 04-09-2014 02:28 ]

• Ossi
STFU schreef op donderdag 04 september 2014 @ 02:28:
Ligt het nou aan mij of is sinds 4.4.x (1 of 2) de text die je typt in Whatsapp (in het invoerveld), maar bijvoorbeeld ook de text in het menu van Chrome een stuk lelijker geworden!?? De dikte van de letters is niet consistent. Erg lelijk :r En dat was niet zo!

By the way, mijn power-knop begint gammel te worden :( Reageert niet of 2 keer achter elkaar. En dat terwijl ik verre van een telefoonjunkie ben die elke minuut zijn telefoon aanzet...
Ja dat probleem begin ik ook te merken, maar volgens mij komt het eerder uit traagheid ofzo.
Voorbeeld:
Telefoon heeft het scherm uit, ik druk dan de knop, maar er gebeurt niets, druk ik er nog een keer op, dan springt ie opeens aan en direct weer uit 8)7 Dan nog een keer drukken en dan blijft ie aan.

Eind van het jaar ben ik van dit onding af *O* oOo

• dreamscape
  • Nu online
Volgens mij is het toch iets mechanisch. Mijn Nexus 4 heeft er ook last van. En als die knop slecht reageert, dan reageert hij ook heel slecht op het lang ingedrukt houden. Het pop-up venster met uitschakelen/trillen/flightmode krijg ik in zo'n geval dus ook niet. Uitschakelen kan wel, door hem gewoon nog veel langer ingedrukt te houden.

Ik breng hem komend weekend maar weer eens naar Saturn in Kleve, want volgens mij zit er nog gewoon garantie op. In de tussentijd heb ik al een vervanger, want ik kreeg gisteren tijdens een meeting bij een niet nader te noemen zoekmachinegigant een Nexus 5. :)

Overigens merk ik na één dag al dat het verschil tussen de 4 en 5 niet groot genoeg is om echt te gaan upgraden. Eigenlijk vind ik de 4 fysiek ook wat mooier, met zijn glazen achterkant. En door de ruwe rand ligt hij beter in de hand dan de 5, waarbij ik steeds het gevoel heb dat hij uit mijn handen glijdt...

Punctuality is the politeness of kings

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-10 17:49
Ossi schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:44:
[...]

Ja dat probleem begin ik ook te merken, maar volgens mij komt het eerder uit traagheid ofzo.
Voorbeeld:
Telefoon heeft het scherm uit, ik druk dan de knop, maar er gebeurt niets, druk ik er nog een keer op, dan springt ie opeens aan en direct weer uit 8)7 Dan nog een keer drukken en dan blijft ie aan.
Exact dit heb ik ook ja. Vooral de laatste weken.

• Mizgala28
Apart, ik heb de problemen die jullie opnoemen niet.

Nou in dat geval gelukkig maar :P

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:18
Bij mij werkt volume down niet goed meer, volume wijzigen doe ik dus door volume up en dan de slider verslepen, en voor het maken van screenshots heb ik een snelkoppeling in m'n power menu gezet (dmv Xposed)

Home Assistant configuratie

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Pino112 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:21:
[...]

Exact dit heb ik ook ja. Vooral de laatste weken.
Dit heb ik ook sinds de afgelopen maand. Tevens doen mijn soft keys onderin het niet meer, hier heb ik een app voor geinstalleerd zodat deze op een andere plek op het scherm te gebruiken zijn. Toch apart dat dit allemaal problemen zijn die bij (veel) anderen ook blijken voor te komen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• djmelvee
Nergens last van haha. Die powerknop komt echter wel bekend voor, maar kijk maar eens in het donker goed, je scherm gaat wel degelijk aan maar duurt een tijd voordat 'ie echt aanspringt. Reboot doet wonderen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STFU
  • Laatst online: 02-08 23:07
djmelvee schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:33:
Nergens last van haha. Die powerknop komt echter wel bekend voor, maar kijk maar eens in het donker goed, je scherm gaat wel degelijk aan maar duurt een tijd voordat 'ie echt aanspringt. Reboot doet wonderen daarvoor.
Ik zag op internet dat de oorzaak toch echt mechanisch is. Dus dat de aan/uit-knop zelf kapot gaat. Zag zelfs een how-to om hem te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Bij mij begint de powerknop het ook te begeven. Wordt steeds lastiger om het scherm aan/uit te doen. Als iemand hier hem heeft vervangen hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groverp08
  • Laatst online: 02-10 20:38

Groverp08

Vergeet niet te genieten!

Mijn Nexus 4 van bijna 1,5 jaar heeft nergens last van. Maar waarschijnlijk omdat ik doordat ik dit probleem ook had bij mijn Nexus (de eerste nexus), gebruik ik sinds dien een widget om hem uit te zetten.
Dit scheelt er veel knop-gebruik (in elk geval dat is mijn idee).

Mogelijk een idee voor wie er nog geen last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
STFU schreef op zondag 07 september 2014 @ 08:39:
[...]

Ik zag op internet dat de oorzaak toch echt mechanisch is. Dus dat de aan/uit-knop zelf kapot gaat. Zag zelfs een how-to om hem te vervangen.
Hmm, dat is inderdaad vervelend.. Ik heb daar zelf gelukkig geen last van, na zo'n anderhalf jaar intensief gebruik. :)

@Grover, ik heb CyanogenMod 11, waar het nog makkelijker gaat. Dubbel tikken op de statusbalk bovenin en mijn scherm locked. :)

[ Voor 14% gewijzigd door djmelvee op 08-09-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:21

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Voor de mensen die de accu vervangen hebben met een originele van LG (van bijv. Amazon). Merken jullie ook een flinke vooruitgang in levensduur van de lading? Ik kan me voorstellen dat de accu na drie jaar flink minder is geworden, maar ook dat de belasting die de software vraagt flink hoger is geworden.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 16:38

Rub3s

+3 , omdat het kan

Zijn er hier al meer mensen die +- 1x per week een reboot moeten doen omdat hij dan geen fimpjes/gifjes meer wilt afspelen? Behoorlijk frustrerend.... Telefoon wordt dan gigantisch traag en het gifje/filmpje laat dan alleen maar een groen scherm zien. Geluid gaat wel gewoon verder (bij bijvoorbeeld films). Bij reboot zijn alle problemen weer opgelost.

Zal wel iets van videochip zijn die crashed o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:13
Gonadan schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:32:
Voor de mensen die de accu vervangen hebben met een originele van LG (van bijv. Amazon). Merken jullie ook een flinke vooruitgang in levensduur van de lading? Ik kan me voorstellen dat de accu na drie jaar flink minder is geworden, maar ook dat de belasting die de software vraagt flink hoger is geworden.
Ik vraag me dit ook af? Mijn accu is ook hard achteruit gegaan de laatste tijd. Kom een volle dag nog maar zelden door zonder tussendoor bij te laden dus zit erover te denken om de acu te vervangen, of om toch maar over te tappen naar een nieuw toestel (al vind ik dat er niet echt een geweldig alternatief is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Rub3s schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:51:
Zijn er hier al meer mensen die +- 1x per week een reboot moeten doen omdat hij dan geen fimpjes/gifjes meer wilt afspelen? Behoorlijk frustrerend.... Telefoon wordt dan gigantisch traag en het gifje/filmpje laat dan alleen maar een groen scherm zien. Geluid gaat wel gewoon verder (bij bijvoorbeeld films). Bij reboot zijn alle problemen weer opgelost.

Zal wel iets van videochip zijn die crashed o.i.d.?
Komt deels herkenbaar voor, behalve het groene scherm. Ik krijg op bijvoorbeeld YouTube te zien Connection Time-Out, retry connection. Draai CM11 Nightly. Dus denk dat het in mijn geval een foutje in de WiFi codering is in deze versie van de Nightly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-10 19:32

rg-mohwa

Phoe Hé

de 3 softbuttons (onderaan) werken sinds vanmorgen niet meer. iemand daar ervaring mee ?

[ Voor 12% gewijzigd door rg-mohwa op 09-10-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:04
ook na een reboot niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
rg-mohwa schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:43:
de 3 softbuttons (onderaan) werken sinds vanmorgen niet meer. iemand daar ervaring mee ?
Softbuttons? Ze zijn het onderdeel van de scherm dus als ze na een restart of herstel naar fabrieksinstellingen het in g steeds niet doen, is het een fout in Android zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 15:21
Een hardware fout is dan aannemelijker.

Ik heb ook wel eens dat ze niet reageren, maar het hele scherm reageert dan niet.
Die moet ik dan even schoonvegen op een stuk kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 21:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Hehe, bij mij doen de softbuttons het keurig.
De hard-buttons beginnen echter wat minder te worden. Met name de power knop moet ik wel eens meerdere pogingen bij ondernemen om de telefoon te unlocken... :(

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 56 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]