Inderdaad. Het gaat hier nu ook prima.
De telefoon staat nu 30 uur aan. In die tijd heb ik voor mijn doen best veel gebruik ervan gemaakt; 4 telefoongesprekken, in totaal ongeveer 20 minuten, en 2 uur aan WhatsApp en SMS. De accu geeft nu 55% aan.
Dit betekent dat die activeit dus 45% aan accu heeft gekost, en als ik dat doortrek, dan kan de telefoon dus 67 uur aan staan (2 dagen, 19 uur), terwijl er in die tijd 45 minuten gebeld kan worden en 4 uur 25 minuten schermtijd gebruikt kan worden voor WA en SMS. (Al zou ik waarschijnlijk meer bellen dan WA gebruiken, maar blijkbaar is bijna iedereen vergeten hoe bellen werkt, en dat het VEEL sneller gaat dan WA-berichten intypen

)
De telefoon hangt meestal op Wifi, maar hij heeft vandaag ook een uur of 7 op 3G gezeten. Ik heb Widgetsoid nog niet geconfigureerd na de re-install.
Ik vind het zo meer dan voldoende, en de accuduur is net zo goed, zo niet beter dan wat ik bij hetzelfde gebruik haalde met 4.2.x. Ik ben weer zeer tevreden over de N4, al vind ik nog steeds dat hij beter 4 inch had kunnen zijn. (Ik vind het dus uitermate brak dat de N5 wéér een halve centimter langer en 2mm breder is geworden om er een 4.99 inch scherm in te kunnen vrotten....)
[
Voor 32% gewijzigd door
Katsunami op 17-12-2013 00:40
]