Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:02
Komt de renderfout zoals in het plaatje iemand bekend voor? Is op tweakblogs en is nu al twee keer voorgekomen. Heb het overigens op geen enkele andere site gezien (inclusief de normale Tweakers en GoT).

Afbeeldingslocatie: https://photos-2.dropbox.com/t/0/AABGWIbSZChaaHeNb7iaX0oijeGpHePqHPZkqBrU2r3FEQ/12/13678590/png/1024x768/3/1374912000/0/2/Screenshot_2013-07-27-00-31-11.png/Hg3LOkfdlJQU0lTMHHx20l7RaJdMtmo47BO8RaQi2z8

I dropbox maar gebruikt, krijg het met de Android app van drive niet zo dat ik de afbeelding publiek kan delen..

edit:
URL is overigens MarcoTM's Vlog: MTM - Obesitas de fout is bij mij reproduceerbaar, maar dat kan ook een vorm van caching zijn..

[ Voor 67% gewijzigd door garagaholic op 27-07-2013 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Ik zie geen plaatje maar een inlogformulier op Google Docs.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:28
Ik heb de update nog steeds niet? Raar, meer mensen die hem nog niet hebben?
Heb mijn N4 uit Duitsland dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-07 23:18
Ik heb en Nexus 4 uit Duitsland, maart nog steeds geen OTA. Ook het resten van het framework heeft geen resultaat gehad. Hebben andere Nexus 4-en uit Duitsland al wel 4.3 via OTA draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceKing
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik heb de mijne uit de Spaanse Play Store en ook reeds nog geen OTA update na herhaaldelijk framework wissen... Nog iemand in hetzelfde schuitje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:31

Len

Leeg

Laatste keer duurde het bij mij 2 weken voor ik de update kreeg. Dussss: Even geduld!

Of zelf flashen, maar daarvoor zit je in het verkeerde topic denk ik.

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
diederik0 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 10:07:
Ik heb en Nexus 4 uit Duitsland, maart nog steeds geen OTA. Ook het resten van het framework heeft geen resultaat gehad. Hebben andere Nexus 4-en uit Duitsland al wel 4.3 via OTA draaien?
Mijn Nexus 4 komt ook uit media markt Duitsland en ook nog geen update gezien hier :). Dus zullen even moeten wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
Als je build JDQ39 hebt kun je de OTA handmatig downloaden en naar je Nexus kopiëren. Na een reboot meldde mijn Nexus dat 'ie een OTA had gedownload en klaar was om te updaten. Was van plan de image te flashen met CWM, maar dat was dus niet eens nodig :)

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIceKing
  • Laatst online: 08-07-2024
Tom Paris schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:04:
Als je build JDQ39 hebt kun je de OTA handmatig downloaden en naar je Nexus kopiëren. Na een reboot meldde mijn Nexus dat 'ie een OTA had gedownload en klaar was om te updaten. Was van plan de image te flashen met CWM, maar dat was dus niet eens nodig :)
Moet je de download nog in een special folder plaatsen Tom? Of maakt het niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ik ga dat ook es proberen. Ben benieuwd of het werkt :)

[edit] bestand in de root van het 'sd' geheugen gezet, maar android geeft helaas nog geen melding.

[ Voor 48% gewijzigd door Rub3s op 27-07-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44
TheIceKing schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:25:
[...]

Moet je de download nog in een special folder plaatsen Tom? Of maakt het niet uit?
Hij stond bij mij in 'Download', dus lijkt me niet dat het uitmaakt.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Tom Paris schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:43:
[...]

Hij stond bij mij in 'Download', dus lijkt me niet dat het uitmaakt.
Jammer, werkt ook niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

StevoMark10 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:27:
[...]

Jammer, werkt ook niet bij mij...
Hier ook niet.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Die van mij is wel binnen, helaas is het Whatsapp probleem nog niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 14:51
Ossi schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:52:
Welk WhatsApp probleem? Dat het lang duurt voor iets binnen komt? Ik had een beetje het idee dat het wel beter ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 21-09 23:53
Binnenkomen en versturen blijft soms heel slecht gaan...
Schakel je over naar 3g dan heb je direct weer verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:10
Ik kreeg hem gisteravond binnen :) Belsimpel toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-08 11:57
Mijn n4 komt ook van belsimpel maar nog geen upgrade gezien, geduld hebben maar.
Dat de accu na de update wat langer meegaat zou wel mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leona1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-10-2023

Leona1981

Bunny phone home

Mijn N4 komt uit Duitsland en heb de update gisteravond OTA binnengekregen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:02
Ossi schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:52:
Dat zou echt heel erg slecht zijn!
Heb hem ook nog niet binnen (Saturn Kleve), dus kan het nog niet testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Misschien is het inderdaad wel een Whatsapp probleem ...

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier in huis hebben we twee Nexus 4 toestellen. Die van mijn vrouw meldde vanmorgen dat er een systeemupdate klaar stond, maar die van mij nog niet. Ondertussen die van mij via deze handleiding naar 4.3 gebracht (scenario 2). Het flashen van de SuperSU zip moest inderdaad via TWRP gebeuren, CWM deed er weinig mee. Aangezien de Nexus van mijn vrouw via scenario 1 is gegaan kan ik melden dat voor beide scenario's het rooten via de SuperSU zip werkt. Beide machines hebben weer root. Het valt mij wel op dat ESET Mobile Security nu met 4.3 twee iconen heeft in de balk. :p

[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 27-07-2013 16:53 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len

Len

Leeg

Je link werkt niet, bedoel je deze link? http://www.androidpolice....6v-and-root-it-right-now/

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ja, die bedoel ik. Zo te zien is de link niet geheel goed geknipt en geplakt (is nu aangepast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deregtx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 17:57
Ik had hem on Engels Usa staan en op Nederlands gezet en kreeg gelijk de Update..

Maar die Google Services Framework methode bracht mijn hele telefoon overstuur alle app updates hadden error met downloaden en een systeem reset was nodig en het werkte niet eens...

[ Voor 4% gewijzigd door deregtx op 27-07-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

deregtx schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:35:
Ik had hem on Engels Usa staan en op Nederlands gezet en kreeg gelijk de Update..

Maar die Google Services Framework methode bracht mijn hele telefoon overstuur alle app updates hadden error met downloaden en een systeem reset was nodig en het werkte niet eens...
Google account verwijderen en weer toevoegen repareert dat.

Been there, done that, fixed it. :p

[ Voor 4% gewijzigd door MegaTronics op 27-07-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Ik wil graag een nexus4 kopen. Maar ik twijfel nog. Wat ik vooral op een smartphone doet is dit: whatapp versturen, youtube filmpjes bekijken, internetten en gamen. Hoe lang gaat de batterij mee? Haal ik de dag wel? Iemand ervaring mee?

Ik wil graag een smartphone waar ik voorlopig klaar mee ben. Dan bedoel ik wat ik hierboven schreef. Kan ik dit allemaal nog doen over +/_ 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-08 07:01
Ik kreeg vanavond de update, ik heb mn toestel via iBood. Wifi lijkt beter/sneller, beter signaal, stabiliteit kan ik nog niet over oordelen. Had en heb nog steeds geen enkel probleem met whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Laatst online: 20:02
Len schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 16:01:
Misschien is het inderdaad wel een Whatsapp probleem ...
Nee. Het feit dat het met meerdere applicaties gebeurt (Hangouts ook bijv.), toont aan dat het aan dat het aan iets in de stock rom ligt: de Wifi driver. Vreemd genoeg heeft niet iedereen er last van. Dan zal het probleem alleen aanwezig zijn bij een bepaalde batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Hier nog geen update... N4 komt van de MM in Duitsland...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kukelinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-09 09:49
Gisteren ochtend had mijn duitse N4 een update voor me. Zoals elders vermeld is er uiterlijk weinig veranderd. De N4 lijkt net een tikje sneller geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deduction
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-08 08:31
JBSDM schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:46:
Blijft nog lekker op men 4.2.2 AOKP... vind dat die zo veel heerlijke functies heeft, wacht wel op 4.3 AOKP:)
Ik had verwacht dat meer mensen er zo over zouden denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Laatst online: 08-06 18:52
Vrijdagavond hier ook OTA binnengekomen. ZDBox en Soundcloud kregen na reboot een 'running' notification die niet weg te sliden was. moest ze geforceerd stoppen, vreemd... verder zijn de Navigation en Latitude icoontjes verdwenen, dat is zo te zien ondergebracht in (de vrij waardeloze na update) Maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmanov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-09 02:35
Zanzarismo schreef op zondag 28 juli 2013 @ 03:48:
[...]

Nee. Het feit dat het met meerdere applicaties gebeurt (Hangouts ook bijv.), toont aan dat het aan dat het aan iets in de stock rom ligt: de Wifi driver. Vreemd genoeg heeft niet iedereen er last van. Dan zal het probleem alleen aanwezig zijn bij een bepaalde batch.
Op XDA staat het vol met dit probleem. Veel kernel devs erkennen dit probleem ook, maar de oplossing is wachten op een fix van Google/Qualcomm. Er is tevens ook een experimentele prima driver beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_phobos
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 20:56
Heb momenteel ook de update binnen gekregen op vrijdagavond om 2200 uur, niet bijzonders voor gedaan.
Verder ook nog geen foutmeldingen gehad van apps oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
osmanov schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:02:
[...]

Op XDA staat het vol met dit probleem. Veel kernel devs erkennen dit probleem ook, maar de oplossing is wachten op een fix van Google/Qualcomm. Er is tevens ook een experimentele prima driver beschikbaar.
Het is dus eigenlijk verstandiger om te wachten met updaten naar 4.3? Denk dat ik dat dan maar ga doen, even wachten tot de kinderziektes eruit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij vindt de update naar 4.3 niet echt fijn. Die trekt het nu nog geen zes uur bij normaal gebruik, waar die het normaal makkelijk een dag tot anderhalve dag vol kon houden.
Maar weer teruggezet naar 4.2.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik merk weinig verschil met 4.3 qua batterijduur. Kun je niet zien welk proces de boel leeg trekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ossi schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:33:
Binnenkomen en versturen blijft soms heel slecht gaan...
Schakel je over naar 3g dan heb je direct weer verbinding.
Heeft te maken met power saving.
WiFi Optimization uitschakelen helpt vaak.

[ Voor 20% gewijzigd door Ultraman op 28-07-2013 20:41 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-09 18:25
Ultraman schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:53:
[...]

Heeft te maken met power saving (icm minder handig in elkaar zitten van Whatsapp).
WiFi Optimization uitschakelen helpt vaak.
Het komt ook omdat de helft van alle Nederlandse Wifi routers (namelijk de Ubee en Cisco die Ziggo standaard uitlevert) TCP verbindingen na 5 minuten verbreekt. De heartbeat van GCM (push notificaties op Android) is een stuk lager dan dat (28 minuten), en dus komen je notificaties laat binnen, en daarmee ook Whatsapp berichten. Zie ook http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=40687

[ Voor 3% gewijzigd door MikeN op 28-07-2013 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MegaTronics schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:42:
Ik merk weinig verschil met 4.3 qua batterijduur. Kun je niet zien welk proces de boel leeg trekt?
Niet iedereen heeft er last van. Ook op XDA zijn er niet veel mensen die er last van hebben.
Het zijn bij mij een aantal Google apps die voor de drain zorgen. Zelfs na enkele resets naar de fabrieksinstellingen bleef ik last houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:02
garagaholic schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 00:49:
Komt de renderfout zoals in het plaatje iemand bekend voor? Is op tweakblogs en is nu al twee keer voorgekomen. Heb het overigens op geen enkele andere site gezien (inclusief de normale Tweakers en GoT).

[afbeelding]

I dropbox maar gebruikt, krijg het met de Android app van drive niet zo dat ik de afbeelding publiek kan delen..

edit:
URL is overigens MarcoTM's Vlog: MTM - Obesitas de fout is bij mij reproduceerbaar, maar dat kan ook een vorm van caching zijn..
Zie dat het nog niet heel erg gemakkelijk is om eventjes een via dropbox een img te posten in android.. :+ Maar eens een keertje naar kijken ;-) Hierbij dus nog maar een keer:

Afbeeldingslocatie: http://www.vlochem.nl/t/tweakblog_mtm.png

Kan iemand de genoemde URL bekijken en me dan zeggen of dit hem/haar ook daar gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 06:59
garagaholic schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:44:
[...]

Kan iemand de genoemde URL bekijken en me dan zeggen of dit hem/haar ook daar gebeurt?
Krijg ook gestreept maar dan met alle kleuren van de regenboog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mijn batterij wordt ook opgevreten waar je bij staat door 4.3. Met 4.2.2 redde ik het prima twee dagen als ik mijn telefoon niet teveel gebruikte. Nu trekt hij hem in één nacht van 85% naar 45%, zelfs als hij 's nachts door Batterry Widget Reborn op laag gebruik wordt gezet. De grote boosdoeners zijn kennelijk Android OS (23%) en Phone Idle (21%). Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, of anders; hoe ik hem terug kan zetten naar 4.2.2? Hij is nu namelijk zo goed als onbruikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:15
LUH-3417 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 08:49:
Mijn batterij wordt ook opgevreten waar je bij staat door 4.3. Met 4.2.2 redde ik het prima twee dagen als ik mijn telefoon niet teveel gebruikte. Nu trekt hij hem in één nacht van 85% naar 45%, zelfs als hij 's nachts door Batterry Widget Reborn op laag gebruik wordt gezet. De grote boosdoeners zijn kennelijk Android OS (23%) en Phone Idle (21%). Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, of anders; hoe ik hem terug kan zetten naar 4.2.2? Hij is nu namelijk zo goed als onbruikbaar...
ik heb er ook last van.. BetterBatteryStats laat duidelijk zien dat het de wakelock 'msm_hsic_host' is. Ik zat eerst een maand of 2 op stock 4.2.2 en ben daarna overgestapt naar Faux kernel. Nooit last van gehad. Nieuwe stock kernel heeft er dus last van, maar ook de huidige kernel van Faux (018) die op 4.3 gebaseerd is heeft werkt niet goed bij mij. Ik heb zelf een nandroid gemaakt voordat ik naar 4.3 ging dus voor mij is hij simpelweg een paar klikken in de recovery en ik ben weer op 4.2.2..

Ik wacht zelf nog even een week voor oplossing(en). Hopelijk lost faux het in z'n kernel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:15
osmanov schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:02:
[...]

Enig idee waar die experimentele driver te vinden is? Ik wil hem wel proberen. Had ook gehoopt dat het verholpen zou zijn met 4.3, maar nog steeds enorme delays, en het is ook alleen op mijn thuis WiFi, waar verder alle andere devices die dezelfde verbinding gebruiken er géén last van hebben, en ik het ook niet heb op mijn werk WiFi 8)7

Verder vrijwel alles al geprobeerd, van een lagere beacon interval op de router, naar die n4 sleepfix zipjes installeren, tot de google talk heartbeat verlagen. Allemaal without luck :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 08:49:
Mocht je hem terug willen zetten tot er een oplossing is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1995688 hier kan je de N4 toolkit downloaden.
factory image van 4.2 kan je hier downloaden https://developers.google.com/android/nexus/images
De facory image moet je plaatsen in "put_google_factory_image_here" in de N4 toolkit map.
Let er wel op dat je je bootloader eerst moet unlocken met de toolkit voordat je alles terug gaat zetten(optie 3 in de toolkit).
Dan is het optie 9, en dan optie twee om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:08:
[...]

Mocht je hem terug willen zetten tot er een oplossing is.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1995688 hier kan je de N4 toolkit downloaden.
factory image van 4.2 kan je hier downloaden https://developers.google.com/android/nexus/images
De facory image moet je plaatsen in "put_google_factory_image_here" in de N4 toolkit map.
Let er wel op dat je je bootloader eerst moet unlocken met de toolkit voordat je alles terug gaat zetten(optie 3 in de toolkit).
Dan is het optie 9, en dan optie twee om te flashen.
let er wel op dat je dan al je instellingen kwijt bent! (voor zover ik kan inschatten met deze actie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
Ik had al wat op/aanmerkingen gepost, hier nog wat meer na een weekend gebruik van android 4.3:
- Swype werkt soms niet goed, er wordt soms een willekeurig woord gewist tijdens het typen. Zag al een thread staan inmiddels bij hun hierover. http://forum.swype.com/sh...ug-running-on-Android-4-3
- MxPlayer werkt niet meer (niet ondersteunde android versie foutmelding). Zal vast wel goed komen deze week met een update.
- Batterij gaat VEEL korter mee bij mij. Zie hierboven, ik krijg veel 'msm_hsic_host' wakelocks.
- WiFi ontvangst LIJKT beter. Met nadruk op lijkt. Op 1 kamer thuis viel wifi eerst vaak weg, maar nu kon ik blijven internetten.
- UMTS ontvangst LIJKT slechter/instabieler. Ik had altijd volle bak streepjes in het huis met UMTS (ook GSM), maar nu zag ik toen ik hem vast had best vaak flippen naar (bijna) niks, dan weer vol, dan weer 1 streepje etc. Ook in 'toestel status informatie' ging signaalsterkte met sprongen heen en weer. Kan toeval zijn geweest natuurlijk, maar het viel me wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
The_Admin schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:19:
[...]

Enig idee waar die experimentele driver te vinden is? Ik wil hem wel proberen. Had ook gehoopt dat het verholpen zou zijn met 4.3, maar nog steeds enorme delays, en het is ook alleen op mijn thuis WiFi, waar verder alle andere devices die dezelfde verbinding gebruiken er géén last van hebben, en ik het ook niet heb op mijn werk WiFi 8)7

Verder vrijwel alles al geprobeerd, van een lagere beacon interval op de router, naar die n4 sleepfix zipjes installeren, tot de google talk heartbeat verlagen. Allemaal without luck :/
Dit al geprobeerd? (Werkt bij mij namelijk prima)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
wilbert11 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:19:
[...]

Hmm ja dat was volgens mij formally known als die 'n4-wifi-sleepfix' zipjes, maar ik zal deze ook even proberen, slechter kan het haast niet worden, en het is toch een beetje armoe om thuis iedere keer juist je Wifi UIT te moeten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
The_Admin schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:43:
[...]

Hmm ja dat was volgens mij formally known als die 'n4-wifi-sleepfix' zipjes, maar ik zal deze ook even proberen, slechter kan het haast niet worden, en het is toch een beetje armoe om thuis iedere keer juist je Wifi UIT te moeten zetten
Hier nog wat meer achtergrond info. Er schijnt dus een nieuwere versie van android 4.3 te zijn (JSS15J (Stock AOSP)) waar andere WiFi instellingen in staan. (En dus ook even opletten als je custom kernels gaat flashen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
wilbert11 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:50:
[...]

Hier nog wat meer achtergrond info. Er schijnt dus een nieuwere versie van android 4.3 te zijn (JSS15J (Stock AOSP)) waar andere WiFi instellingen in staan. (En dus ook even opletten als je custom kernels gaat flashen)
Interessant stukje, klinkt ook wel een beetje als dat het een redelijk rommeltje was met deze release, waar dus bepaalde verbeteringen/fixes (zoals die ARP offload) niet in de build zitten die OTA wordt uitgerold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Ik heb de update nog niet binnen (N4 uit MM Duitsland) maar zo te zien hoef ik hem ook nog niet, als de batterij echt veel sneller leeg gaat wacht ik wel op 4.3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 23-09 13:34
Door dat framework truckje welke trouwens mislukt is heb de update nog niet...
Word mijn Nexus 4 niet meer weergegeven in de website van Play Store ik kan dus niet meer remote installeren op mijn Nexus 4.

Heb het google account al verwijderd en terug toegevoegd probleem blijf weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:34

IkWilbert

Het is mij!

Na drie keer de framework truc gedaan te hebben kwam de update binnen.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-07 10:32
StevoMark10 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:37:
Ik heb de update nog niet binnen (N4 uit MM Duitsland) maar zo te zien hoef ik hem ook nog niet, als de batterij echt veel sneller leeg gaat wacht ik wel op 4.3.1
Gek genoeg ervaar ik juist een betere batterij met Android 4.3, echter niet zo goed als stock 4.2.2 in combinatie met Franco kernel. Het is daarentegen wel een stuk beter dan de stock 4.2.2 kernel, daarmee haalde ik met normaal gebruik niet eens een dag. Met stock 4.3 haal ik makkelijk een dag (16 uur) met ongeveer 3 uur scherm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
daflux schreef op maandag 29 juli 2013 @ 15:05:
Door dat framework truckje welke trouwens mislukt is heb de update nog niet...
Word mijn Nexus 4 niet meer weergegeven in de website van Play Store ik kan dus niet meer remote installeren op mijn Nexus 4.

Heb het google account al verwijderd en terug toegevoegd probleem blijf weet iemand de oplossing?
http://forums.androidcent...y-account-play-store.html

Blijkbaar moet je even een paar uur geduld hebben. Bij mij gaat dat niet op, aangezien ik zaterdag de framework services voor het laatst opnieuw gestart heb, maar heb het probleem ook nog.

[ Voor 25% gewijzigd door speedyjules07 op 29-07-2013 18:09 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:21
Staat ook overal aangegeven dat dat het risico is van de framework zooi. Enige oplossing is de installatiewizard opnieuw draaien (dus telefoon resetten).

Gewoon de OTA sideloaden, veel makkelijker en precies dezelfde OTA, maar dan zonder de nadelen.
1. Zorg dat je ADB geïnstalleerd hebt. Met ADB kun je vanaf jouw PC commando's uitvoeren op de Nexus 7 (of ieder ander Androidtoestel).

2. Zet USB-debugging aan. ADB werkt alleen als je als gebruiker daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Ga naar 'Instellingen'-->'Opties voor ontwikkelaars' en schakel deze in. Daarna schakel je op dezelfde pagina ook 'USB-foutopsporing' in.

3. Download het updatebestand hier direct van de servers van Google.

4. Typ in een terminal (op Windows ga je naar 'Start'-->'Uitvoeren'-->'cmd') het volgende commando (zonder aanhalingstekens): 'adb reboot recovery'. Het apparaat start nu opnieuw op in de recovery-modus.
Je ziet nu een Androidmannetje, maar nog geen menu. Het menu haal je tevoorschijn door de volumeknoppen en de aan/uit-knop tegelijk in te drukken. Navigeer zodra het menu verschenen is naar 'apply update from ADB'.

5. Typ in de terminal: 'adb sideload ebc8bad23772b5fd6e2907e48b4c74ba0ed58f21.signed-occam-JWR66V-from-JDQ39.ebc8bad2.zip'. De update wordt nu naar het apparaat gezonden en daar geïnstalleerd.

[ Voor 71% gewijzigd door maarud op 29-07-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 17:08
Hier is de OTA update ondertusen ook binnen. Ik heb overigens wel een custom recovery, dus zal eerst de stock recovery terug flashen voordat ik die OTA ga installeren.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
De update ook binnen, ben alleen aan het twijfelen of ik hem wel wil installeren, als ik dat lees met de batterij die sneller leeggaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 22:31
Zo te zien is Navigate eruit gesloopt en geïntegreerd in Maps. Of is dit met een update van Maps gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
wilbert11 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:19:
[...]

Werkte niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ansenyi schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:36:
Hier is de OTA update ondertusen ook binnen. Ik heb overigens wel een custom recovery, dus zal eerst de stock recovery terug flashen voordat ik die OTA ga installeren.
Hier gewoon geflasht met CWR :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn nexus 4 ook via adb ge-update naar 4.3. Ik had de stock 4.2.2 en heb de stock 4.3 van de link hierboven van Maarud gehaald. Hij draait op zich wel. Maar als ik nu nog een keer 4.3 wil flashen dan geeft hij het volgende aan:

Finding update package...
Opening update package...
Verifying update package...
E:signature verification failed
Installation aborted

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:22

Zewatanejo

Fine Thanks!

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:50:
Ik heb mijn nexus 4 ook via adb ge-update naar 4.3. Ik had de stock 4.2.2 en heb de stock 4.3 van de link hierboven van Maarud gehaald. Hij draait op zich wel. Maar als ik nu nog een keer 4.3 wil flashen dan geeft hij het volgende aan:

Installation aborted

Voor de install van de zip even toggle signature verification doen.

@ hieronder. In het menu van je ROM manager.

Afbeeldingslocatie: https://www.fixmystuff.in/FMS_Forum/attachments/cwm_2-png.97/

[ Voor 51% gewijzigd door Zewatanejo op 30-07-2013 11:04 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zewatanejo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:52:
[...]

Voor de install van de zip even toggle signature verification doen
Hoe doe ik dit? Bij developer options?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 18-09 16:33
maarud schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:09:
Staat ook overal aangegeven dat dat het risico is van de framework zooi. Enige oplossing is de installatiewizard opnieuw draaien (dus telefoon resetten).

Gewoon de OTA sideloaden, veel makkelijker en precies dezelfde OTA, maar dan zonder de nadelen.
1. Zorg dat je ADB geïnstalleerd hebt. Met ADB kun je vanaf jouw PC commando's uitvoeren op de Nexus 7 (of ieder ander Androidtoestel).

2. Zet USB-debugging aan. ADB werkt alleen als je als gebruiker daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Ga naar 'Instellingen'-->'Opties voor ontwikkelaars' en schakel deze in. Daarna schakel je op dezelfde pagina ook 'USB-foutopsporing' in.

3. Download het updatebestand hier direct van de servers van Google.

4. Typ in een terminal (op Windows ga je naar 'Start'-->'Uitvoeren'-->'cmd') het volgende commando (zonder aanhalingstekens): 'adb reboot recovery'. Het apparaat start nu opnieuw op in de recovery-modus.
Je ziet nu een Androidmannetje, maar nog geen menu. Het menu haal je tevoorschijn door de volumeknoppen en de aan/uit-knop tegelijk in te drukken. Navigeer zodra het menu verschenen is naar 'apply update from ADB'.

5. Typ in de terminal: 'adb sideload ebc8bad23772b5fd6e2907e48b4c74ba0ed58f21.signed-occam-JWR66V-from-JDQ39.ebc8bad2.zip'. De update wordt nu naar het apparaat gezonden en daar geïnstalleerd.

[...]
Bij werkt de OTA update niet, waarschijnlijk komt dit doordat ik TWRP recovery heb. Hij download de update, installeert 'm en na een reboot kom ik in TWRP terecht en kan verder niks behalve booten. Hierna heb ik nog steeds 4.2.2.

Ik heb de 4.3 update daarom gedownload en proberen te flashen via deze manier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2378413

Tijdens het uitpakken krijg ik echter een foutmelding, dus dit werkt ook niet. 8)7

De manier die jij uitlegt, via ADB sideload, dat komt toch op hetzelfde neer als flashen via de recovery?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:34
Fred_Perry schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 09:51:
Zo te zien is Navigate eruit gesloopt en geïntegreerd in Maps. Of is dit met een update van Maps gebeurd?
Komt door de update van maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

StevoMark10 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 14:37:
Bedenk je dat je op internet relatief gezien juist veel meer negatieve dingen leest dan positieve. Aangezien mensen met goede ervaringen zich simpelweg niet melden, want het zit snor.

Bij deze wil ik best melden dat ik de update gisteravond kreeg en gelijk heb geïnstalleerd. Er zijn genoeg dingen verbeterd die ik interessant vind. Als je niet op de hoogte bent van de verbeteringen dan wil ik voorstellen dat je die eens opzoekt.
Hij is hier, mogelijk dankzij de ordering van GPU commands, nog steeds heerlijk smooth mogelijk zelf vloeiender, alles vliegt over mijn scherm. Bluetooth en WiFi willen nu wel tegelijkertijd aan, en ik heb geen problemen met reeds geïnstalleerde applicaties.
Batterij is nog niks over te zeggen, want ik heb de update pas 13 uur. Ter indicatie: ik heb over die tijd 25% batterij gebruikt (~90% -> 65%), met gebruik wat voor mij gangbaar is. Dat is voor ieder verschillend, dus daar is al geen raakvlak te bekennen. En hoe de duur verder is voor mijn gebruik kan ik dus niet zeggen. Negatief kan ik er in ieder geval niet over zijn.

Wat ik wel jammer vind is dat de wireless charging bug nog niet verholpen is. Na een wireless charging sessie blijft PowerManagerService onnodig wat CPU cycles vragen omdat deze niet in Deep Sleep lijkt te gaan. Dat heeft een kleine impact op de batterijduur en is te verhelpen met een reboot.
Daar had Google van mij wat meer aandacht aan mogen besteden. Maar als je niet draadloos oplaad heb je hier geen last van.

Conclusie: Over het algemeen ben ik tevreden met Android 4.3 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zewatanejo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:52:
[...]

Voor de install van de zip even toggle signature verification doen.

@ hieronder. In het menu van je ROM manager.

[afbeelding]
Kun je aangeven hoe je in dat menu komt? Ik kom nu in de fasboot mode en daar kan ik bovenin kiezen voor start, restart bootloader, recovery mode en power off.
Dan klik ik recovery mode aan en zie ik een android poppetje met eronder de tekst: geen opdracht.
Vervolgens druk ik de power en volume up knop in an dan kom ik in android system recovery <3e>
Hierin staan de opties : reboot system now, apply update from ADB, wipe data/factory reset en wip cache partition. Dus niet die opties die jij noemde.

Ik zit trouwens nog gewoon op stock 4.3 tenminste... daar ga ik vanuit... Heb via ADB de 4.3 file van de website van google geflashed.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Ultraman schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:14:
[...]
Bluetooth en WiFi willen nu wel tegelijkertijd aan, en ik heb geen problemen met reeds geïnstalleerde applicaties.
[...]
Wat voor problemen had je daarmee?

[ Voor 4% gewijzigd door frankivo op 30-07-2013 11:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

frankivo schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:18:
[...]

Wat voor problemen had je daarmee?
Dat het niet tegelijkertijd wilde. Het was WiFi xor Bluetooth.
Waren volgens mij wel oplossingen voor als je geroot bent. Kwestie van een config file aanpassen ofzoiets. Maar ik ben nog steeds stock omdat ik daar eigenlijk best tevreden mee ben. Terwijl ik mijn Desire Z al snel geroot had en allerlei geintjes mee uithaalde, heb ik die behoefte met de Nexus 4 nauwelijks.

Als ik BT wilde, diende ik WiFi uit te zetten. En met BT ingeschakeld het WiFi aanzetten leverde niet altijd een werkend geheel op. Dat gaat nu wel goed.

Ik ben er absoluut niet van afhankelijk verder en gebruik het ook niet heel vaak op die manier. Maar op de momenten dat ik een keer muziek wilde streamen vanaf het internet naar een BT radio moest ik mijn laptop pakken, terwijl de telefoon het prima zou moeten kunnen. Nu kan dat gelukkig :)

[ Voor 87% gewijzigd door Ultraman op 30-07-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.3 hier ook binnen en geinstalleerd. Touchscreen werkte na de update eerst niet, na een hard reboot wel.
Sommige Nova Launcher transitions zijn niet meer vloeiend. Heb maar een andere gepakt, toen was dat goed.
Ik merk er verder nog niet heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
JunkO schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:56:
[...]

Bij werkt de OTA update niet, waarschijnlijk komt dit doordat ik TWRP recovery heb. Hij download de update, installeert 'm en na een reboot kom ik in TWRP terecht en kan verder niks behalve booten. Hierna heb ik nog steeds 4.2.2.

Ik heb de 4.3 update daarom gedownload en proberen te flashen via deze manier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2378413

Tijdens het uitpakken krijg ik echter een foutmelding, dus dit werkt ook niet. 8)7

De manier die jij uitlegt, via ADB sideload, dat komt toch op hetzelfde neer als flashen via de recovery?
De OTA is gemaakt om van 4.2.2 te gaan naar 4.3... allemaal via stock ROM en stock recovery, dus daarom werkt het denk ik niet... Je kan niet van 4.3 naar 4.3 en je kan ook niet met andere recovery's werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 18-09 16:33
maarud schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:46:
[...]

De OTA is gemaakt om van 4.2.2 te gaan naar 4.3... allemaal via stock ROM en stock recovery, dus daarom werkt het denk ik niet... Je kan niet van 4.3 naar 4.3 en je kan ook niet met andere recovery's werken...
Ik zit nu op de stock 4.2.2 ROM, unlocked, geroot en icm Franco Kernel. Dat zal het zijn dus?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Lijkt mij wel ja... dan zul je een andere niet-stock 4.3 update moeten pakken :) Die zwerven ook wel op XDA, zelfs de 4.3 r2.1 ipv de 4.3 r1 die de OTA heeft. r2.1 heeft andere .ini instellingen voor de wifi die de ARP-instellingen veranderen zodat de wifi toch verbeterd wordt.

Kijk maar:
JWR66V still has the Wi-Fi notification delay issue that 4.2.2 had. This is because Google turned off ARP offloading for that build, but later turned it on in JSS15J. It was also on in JWR66N, the leaked unofficial build that we got prior to the official release.

If Google were to build a new factory images now from JSS15J, it would have ARP offloading on, and Wi-Fi notification delays fixed. As far as I know, the change is only to an .ini file and the drivers are the same, so while a fix is needed for JWR66V, it's a simpler fix. If you use JSS15J you don't have to flash any Wi-Fi fixes at all.

[ Voor 53% gewijzigd door maarud op 30-07-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Laatst online: 22:42
Great. Iemand dit al gedaan? En? Helpt het inderdaad? Ik merk niets op zowel de Nexus 4 als 7, is een aanbeveling geen eis though
Google Nexus 4 heeft een foto van 29 juli 2013 toegevoegd aan zijn/haar tijdlijn.
Important note for all Google Nexus 4 users who updated to Android 4.3 (Just an recommendation not mandatory)

Its highly recommended that you must Factory reset* your Google Nexus 4 after every major update (This will fix all miscellaneous bugs and improper behavior including battery life )

So you have no bugs or improper behavior after Android 4.3 upgrade ? Then also it's recommended

To reset your Nexus 4 to factory settings, please follow these steps:

*Warning: By performing a factory data reset, all data will be wiped from the device. While any data stored in your Google Account will be restored, all apps and their associated data will be uninstalled.(Take back up of all your important data because it will make your phone like new)

Go to Settings > Backup & reset.
Touch Factory data reset.
Touch Reset phone.
If your phone is password protected, you'll be prompted to enter your Pattern, PIN, or Password.
Touch Erase everything to confirm. (Comment Done if you did factory reset)

New Nexus 7 -https://www.facebook.com/NNexus7
Moto X Phone-https://www.facebook.com/MotoXPhone
Android-https://www.facebook.com/4android
Android Key Lime Pie-https://www.facebook.com/AKeyLimePie
Google NeXus-https://www.facebook.com/4NeXus

[ Voor 4% gewijzigd door Ruvetuve op 30-07-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Just an recommendation not mandatory
Goed genoeg voor mij.

Als je (denkt dat je) problemen hebt, dan zou ik het zeker aanraden.

[ Voor 9% gewijzigd door Ultraman op 30-07-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij verder helpen met de opmerking die ik verder terug gemaakt heb? Het was de volgende:

Installation aborted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Laatst online: 22:42
Ultraman schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:05:
[...]

Goed genoeg voor mij.

Als je (denkt dat je) problemen hebt, dan zou ik het zeker aanraden.
Weet jij toevallig of een factory reset direct na update aanbevolen is, of kan het ook na aantal weken? Dit ivm vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

maarud schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:46:
[...]

Stock recovery is niet noodzakelijk. De Nexus 4 van mijn vrouw met CWM recovery is gewoon via de OTA naar 4.3 gegaan. Moest daarna wel de recovery omzetten naar TWRP om de SuperSU zip te kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Hmm oke, dan zal het aan de root/kernel hebben gelegen dunkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:13:
Kan iemand mij verder helpen met de opmerking die ik verder terug gemaakt heb? Het was de volgende:

Installation aborted

Waarom zou je 4.3 nog een keer willen flashen :?
De OTA is zoals ik zei voor 4.2.2 -> 4.3, en kan dus niet voor 4.3 naar 4.3 gedaan worden... dan moet je gewoon een reset doen als je hem leeg wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Vanmorgen de officiële OTA update binnengekregen op mijn Nexus 4. Het eerste wat ik merkte was dat Widgetsoid het niet doet in combinatie met 4.3. Met deze app kan je een custom widget maken met toggles enzo. Is toch wel jammer dat dit nog niet werkt, ik hoop dat er snel ondersteuning komt.
Verder is het nog te vroeg om een oordeel te vellen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars_V
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2021
hallo ik heb een vraag.

gisteravond de update uitgevoerd maar nu kan ik niet meer gebruik maken van mobiele gegevens alleen via de wifi werkt het nog gewoon zodra ik hiervan af ga kan ik nog alleen bellen en smsen. (t-mobile abo)

Iemand dit ook tegen gekomen of een oplossing hiervoor?

Na een aantal keer de apn opnieuw in te stellen is het verholpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Lars_V op 30-07-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Gister de batterijduur eens vergeleken met 4.2.2 en ik ben er niet negatief over. Na een dag werken na 15 uur nog 13% over met 1 uur screen aan. Is eigenlijk nog erg weinig. Misschien maar eens een hard reset, maar dat hielp met 4.2.2 stock ook al niet.

In de tijd dat ik dit schrijf al 6 % eraf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 13:28
Ik heb mijn Nexus 4 via wifi met mijn laptop verbonden om het netwerk te delen. Ik krijg hem wel verbonden (staat ook verbonden met netwerk), maar het signaalsymbooltje blijft grijs, en ik kan niks ontvangen/versturen. Volgens mij word er ergens iets geblokkeerd.

Via andere wifi netwerken werkt alles wel prima trouwens. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
Megupe schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 13:48:
Gister de batterijduur eens vergeleken met 4.2.2 en ik ben er niet negatief over. Na een dag werken na 15 uur nog 13% over met 1 uur screen aan. Is eigenlijk nog erg weinig. Misschien maar eens een hard reset, maar dat hielp met 4.2.2 stock ook al niet.

In de tijd dat ik dit schrijf al 6 % eraf...
das niet al te best hoor... zit je op een locatie met slecht bereik? of net wel/net niet wifi zodat er de hele tijd geswitched wordt?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:05
speedyjules07 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 18:07:
[...]

http://forums.androidcent...y-account-play-store.html

Blijkbaar moet je even een paar uur geduld hebben. Bij mij gaat dat niet op, aangezien ik zaterdag de framework services voor het laatst opnieuw gestart heb, maar heb het probleem ook nog.
Ik heb hetzelfde probleem.
Ook na rebooten etc. staat m'n N4 nog niet tussen de apparaten in de Play Store.
Als ik op m'n N4 naar de play store ga kan ik wel gewoon apps downloaden en updaten.
Ik heb vrijdag voor het laatst de framework services voor het laatst gereset.

De update heb ik ook nog niet binnen (N4 via ibood vorige maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn heb de 4.3 update nog niet binnen. Valt me toch beetje tegen..
Kan niet wachten om het uit te proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Volgens mij heeft de volume-slider in 4.3 ook meer standjes gekregen.. tenminste, zo lijkt het.. plus hij 'biept' niet meer bij het verstellen.. bij jullie ook?

Verder lijkt het geluid qua muziek wel beter geworden, maar misschien wel minder hard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Prulleman schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:34:
[...]

das niet al te best hoor... zit je op een locatie met slecht bereik? of net wel/net niet wifi zodat er de hele tijd geswitched wordt?
bereik zit op werk(7.30 - 17.30) ergens -80 < bereik < -100 , dus dat is niet geweldig nee. WiFi gaat auto uit zodra ik mijn huis verlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 11:34
He,

Sinds de update (officiele update OTA) heb ik 2 problemen:
1. Meerdere keren vandaag, als ik mijn scherm aanzet, zie ik dat de simkaart vergrendeld is en dus geen verbinding heb, ik moet dan mijn pincode invoeren en dan doet alles het weer.
2. Als ik mn nexus via USB met de computer verbind, dan gaat de USB connectie aan en uit... constant. Een soort knipper verbinding.

Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?
P.S. Ik heb mijn telefoon geroot.

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Sparkiezz op 31-07-2013 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouver
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-03-2022
Ik heb mijn google account verwijderd en opnieuw ingesteld maar de telefoon blijft 'Toestemming vragen'.
Als ik er dan op druk komt er 'Het proces com.google.android.gsf.login is gestopt.'
Iemand een idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 16:30
MX player werkt niet meer na de 4.3 update! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Brammos85 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:47:
MX player werkt niet meer na de 4.3 update! :(
Oud nieuws, wachten op de update dus (of een andere player gebruiken zoals VLC of BSplayer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:05
Mijn N4 staat nog steeds niet in de play store als ik in m'n browser kijk, maar ik heb wel de update binnen.
Ben alleen nog een beetje huiverig om te installeren na het lezen van alle issues hier boven..

ik ga er nog maar een paar uurtjes over tobben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 23-09 13:34
bouver schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 00:26:
Ik heb mijn google account verwijderd en opnieuw ingesteld maar de telefoon blijft 'Toestemming vragen'.
Als ik er dan op druk komt er 'Het proces com.google.android.gsf.login is gestopt.'
Iemand een idee wat ik moet doen?
Verwijder u account is uit my tracks en voegt het daarna terug toe.
Of verwijder de app is en daarna terug toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 17:53

Rub3s

+3 , omdat het kan

Gisteravond is de update bij mij ook eindelijk binnen gekomen!

Gewoon geduld hebben mensen! :-)
Pagina: 1 ... 34 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]