Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Hier had ik dus nooit last van op mijn eigen GN. Ik vind de kleuren van de amoled schermen nog steeds veel mooier dan die van het IPS schermpje in de LG Nexus 4. Men houdt immers van mooie kleurtjes.Possible schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:34:
Mijn scherm van de Galaxy Nexus was ook achteruit gegaan. Je zag soms dat er er leestekens waren ingebrand in het scherm. Vooral met een witte achtergrond zag je dat best wel.
Ik ben ook van een Galaxy Nexus naar een Nexus 4 gegaan.murphylee schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:34:
[...]
Dat was precies mijn gedachte toen de nexus 4 werd aangeboden op ibood. Verkoop mijn Gnexus en heb voor 200 euro een nieuwe telefoon waar ik nog 2 jaar plezier van heb
Maar nu ik ze allebei heb, ben ik toch aan het twijfelen of de Nexus 4 wel een meerwaarde heeft tov de Galaxy Nexus....
Even wat pro en cons op een rijtje (persoonlijke mening)
+ punten:
- Feel and look
- Snelheid (vooral te merken in games)
- Draadloos laden
Uhm.....
- punten:
- Scherm (Amoled fan)
- Kwetsbaarheid (glas every where, dus heb hem geheel bescherm. Originele bumper, en dbrand skin achterop en XO skin als screen protection) Hierdoor is die wel bulky geworden.
- Originele browser Google Chrome (heb de browser er wel op moeten flashen)
Dus ten opzichte van de GNexus weinig verbeteringen. Ze zijn allebei snappy, batterij duur ongeveer het zelfde en even groot.
Volgende week maar eens experimenteren met kernels op de Nexus 4
Wat het scherm betreft. De GN had veeeeeeel betere kijkhoeken. Die van de Nexus 4 zijn op z'n zachts gezegd matig. Maar goed de GN was amoled, dus dat 'brand in'. Na anderhalf jaar GN waren de notificationbar en de navigatie toetsen echt ingebrand, wat ik eigenlijk echt niet vind kunnen voor zo'n duur toestel. Gelukkg heeft de N4 daar geen last van.
Verder is de N4 op alle vlakken beter. Veel sneller, snappier, batterij is ook beter. Ik had op de GN de extended batterij, de N4 doet het beter dan de GN met de extended batterij.
Geweldig vind ik het draadloos laden! Ik heb zo'n LG puck (http://www.slashgear.com/...harger-hands-on-27271738/) gekocht en dat werkt perfect.
Als ik ermee bel wordt mijn scherm zwart. Geen probleem, maar als ik van iemand de voicemail krijg kan ik op geen enkele andere manier de verbinding verbreken dan door de telefoon uit te schakelen.
Ik kan sowieso niet zelf het gesprek beëindigen, want ik krijg geen knoppen te zien.
Zie ik iets doms over het hoofd, of heb ik een instelling verkeerd staan? Heb hem pas een paar dagen in gebruik.
Had ook 4.2.2. op mijn SGS2 en dat ging perfect.
misschien een screenprotector geplakt? Check je sensor(s), die detecteert of je de tel aan je oor hebt (en dus scherm op zwart moet) of niet (knoppen zichtbaar).Wout309t schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:08:
Heb een gek probleem met mijn N4.
Als ik ermee bel wordt mijn scherm zwart. Geen probleem, maar als ik van iemand de voicemail krijg kan ik op geen enkele andere manier de verbinding verbreken dan door de telefoon uit te schakelen.
Ik kan sowieso niet zelf het gesprek beëindigen, want ik krijg geen knoppen te zien.
Zie ik iets doms over het hoofd, of heb ik een instelling verkeerd staan? Heb hem pas een paar dagen in gebruik.
Had ook 4.2.2. op mijn SGS2 en dat ging perfect.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Klopt! En nu ik het zo eens bekijk loopt hij precies voor driekwart over 2 puntjes waarvan er 1 best eens die sensor zou kunnen zijn... Het is nl. een protector die iets kleiner is t.b.v. een bumper. Ik ga eens kijken wat er gebeurt zonder protector. ( Zo netjes zat hij er toch niet op...elpino.rv schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:34:
[...]
misschien een screenprotector geplakt? Check je sensor(s), die detecteert of je de tel aan je oor hebt (en dus scherm op zwart moet) of niet (knoppen zichtbaar).
Ga ik ook proberen. Heb hem alleen heel lang ingedrukt gehad om de tel. uit te zetten...Jivebunny schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:01:
aan/uit knop zou dan alsnog moeten werken?

Gebruikt iemand het toestel "naakt", dus zonder hoesje o.i.d? Heb ik die echt nodig? Of krast het glas heel snel? Ben in het algemeen heel voorzichtig met m'n toestellen.
Verder een erg interessant toestel voor de prijs. Wilde voor de Sony Xperia SP gaan vanwege de grotere accu, maar ik denk toch dat dit toestel meer bang voor buck geeft achteraf? De Galaxy Nexus was toch wel de beste android ervaring die ik heb gehad.
Ik heb mijn Nexus4 nu anderhalf maand ongeveer en ik gebruik hem vrijwel altijd naakt. Ik heb de witte versie en kreeg bij het bestellen er de officiële bumper bij, maar ik vind dat dat toch behoorlijk wat afdoet aan het design en de feel van de telefoon. Zonder bumper ziet het er strak uit en voelt het erg luxe, terwijl het met de bumper nogal lomp en goedkoop aanvoelt. Soms, als ik mijn telefoon meeneem bij het hardlopen of een fietstocht bijvoorbeeld, druk ik hem voor de zekerheid nog wel in de bumper, maar verder dus naakt.Narathan schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:27:
Gebruikt iemand het toestel "naakt", dus zonder hoesje o.i.d? Heb ik die echt nodig? Of krast het glas heel snel? Ben in het algemeen heel voorzichtig met m'n toestellen.
Ik ben zelf ook erg voorzichtig met mijn toestel. Ik stop hem nooit in dezelfde zak als mijn sleutels en leg hem altijd zorgvuldig ergens neer. Het scherm, de achterkant en de behuizing zijn bij mij nog helemaal krasvrij (even afkloppen).
EDIT: besteld!
[ Voor 7% gewijzigd door Narathan op 24-07-2013 17:40 ]
Wat Schmoove al aangeeft en andere ook hebben ervaren. Komt bij de meeste Amoled displays voor.Prulleman schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:52:
kan je ze naast elkaar leggen voor een scherm vergelijk?
Ik heb mijn vergelijkings-test gedaan met een GN met customrom VS. de stock rom van de Nexus 4.Schmoove schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 07:12:
[...]
Verder is de N4 op alle vlakken beter. Veel sneller, snappier, batterij is ook beter.
Geweldig vind ik het draadloos laden! Ik heb zo'n LG puck (Link) gekocht en dat werkt perfect.
Alles het zelfde ingesteld van homescreen tot apps. (Cashe en Dalvik-Cash gewiped)
Hierbij merkte ik dat de Nexus 4 sneller is (DUH
Batterij duur hou ik me niet zo mee bezig. Dat is voor iedereen verschillend (gebruik, dekking, muziek luisteren/streamen etc.)
Btw thnx voor de link
I bad beat my meat by busting my nuts!
Moet je N4 kaal zijn om draadloos te laden? Ik heb een leren hoes eromheen, zou ik altijd mijn telefoon eruit moeten halen? Of kan er een millimeter of 3 van de oplader af kunnen zitten?Schmoove schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 07:12:
[...]Verder is de N4 op alle vlakken beter. Veel sneller, snappier, batterij is ook beter. Ik had op de GN de extended batterij, de N4 doet het beter dan de GN met de extended batterij.
Geweldig vind ik het draadloos laden! Ik heb zo'n LG puck (http://www.slashgear.com/...harger-hands-on-27271738/) gekocht en dat werkt perfect.
Bij mij laad die gewoon op terwijl die in zijn hoesje zit.Len schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 17:59:
[...]
Moet je N4 kaal zijn om draadloos te laden? Ik heb een leren hoes eromheen, zou ik altijd mijn telefoon eruit moeten halen? Of kan er een millimeter of 3 van de oplader af kunnen zitten?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat heb ik ook gehoord inderdaad... Ik ben benieuwd! Mijn N4 is nog niet gerootandroidlover schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:22:
Net 4.3 geinstalleerd en wat gelijk opvalt is dat bij mij de kleuren veel beter zijn geworden en dat ik ook hogere wifi snelheden haal.

Die zal je vandaag al krijgen dus nog heel eventjes wachten.hosnor101 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:23:
[...]
Dat heb ik ook gehoord inderdaad... Ik ben benieuwd! Mijn N4 is nog niet gerootdus ik moet wachten op officiële updates...
en dat kan wel wat dagen duren helaas...hosnor101 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:23:
[...]
Dat heb ik ook gehoord inderdaad... Ik ben benieuwd! Mijn N4 is nog niet gerootdus ik moet wachten op officiële updates...
Als de batterijduur ook maar toeneemt!
[ Voor 6% gewijzigd door Megupe op 24-07-2013 19:25 ]
https://developers.google.com/android/nexus/images?hl=nl
It takes one to know one...
Thread is deleted. Waarschijnlijk omdat het meerdere malen niet lukte een werkende ROM te leveren.
[ Voor 30% gewijzigd door Jivebunny op 24-07-2013 23:15 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Ik denk dat je op dit moment in de meerderheid bent!Zarif schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:24:
Nog andere mensen die nog geen melding hebben gekregen? Al een paar keer op 'Nu controleren' gedrukt.
Ben wel benieuwd naar batterij en bluetooth
De vragen zijn dan natuurlijk:Dubbeldrank schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:40:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op 4.3, hier zijn de roms:
https://developers.google.com/android/nexus/images?hl=nl
- wordt je toestel gewiped (ja dus, staat op de site)
- is er al een mogelijkheid om root access te krijgen bij deze ROM?
[ Voor 3% gewijzigd door PeterFdeVries op 24-07-2013 23:48 ]
1. Als je de userdata.img niet mee flashed, dan zal al je data gewoon behouden blijven (zojuist gedaan)PeterFdeVries schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:46:
[...]
De vragen zijn dan natuurlijk:
- wordt je toestel gewiped (ja dus, staat op de site)
- is er al een mogelijkheid om root access te krijgen bij deze ROM?
Heb daar deze link voor gevolgd. http://forum.xda-develope...hp?p=34552123&postcount=1 Let wel, je bootloader moet unlocked zijn.
2. Root is ook beschikbaar en kan gedaan worden zoals het bij 4.2.2 ook ging.
- Flashen van custom recovery: http://www.clockworkmod.com/rommanager
- Flashen van de SuperSU root zip: http://download.chainfire...r66n-s005-130625-1.41.zip
Daarna kun je ervoor kiezen om de standaard recovery uit de factory image weer te flashen of je custom recovery te behouden.
[ Voor 26% gewijzigd door TD092854 op 25-07-2013 00:32 ]
Nog maar even wachten dus...
Valt dat niet onder artikel 239 - Schennis van de eerbaarheid ? Of gebruik je 'm alleen binnenshuis of op de naaktcamping ???RoelandO schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:41:
[...]
Ik heb mijn Nexus4 nu anderhalf maand ongeveer en ik gebruik hem vrijwel altijd naakt.
Die dingen worden altijd in batches uitgerold. Kan dus nog gerust een week duren.
[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 25-07-2013 11:08 ]
Rooten gaat waarschijnlijk niet lukken met de CWM recovery, hier zul je TWRP recovery voor moeten gebruikenTD092854 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:58:
[...]
1. Als je de userdata.img niet mee flashed, dan zal al je data gewoon behouden blijven (zojuist gedaan)
Heb daar deze link voor gevolgd. http://forum.xda-develope...hp?p=34552123&postcount=1 Let wel, je bootloader moet unlocked zijn.
2. Root is ook beschikbaar en kan gedaan worden zoals het bij 4.2.2 ook ging.
- Flashen van custom recovery: http://www.clockworkmod.com/rommanager
- Flashen van de SuperSU root zip: http://download.chainfire...r66n-s005-130625-1.41.zip
Daarna kun je ervoor kiezen om de standaard recovery uit de factory image weer te flashen of je custom recovery te behouden.
frickY schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:08:
Zullen we doen dat degene die als eerst de OTA-update krijgt dat hier meldt, en de rest daar op wacht?
Die dingen worden altijd in batches uitgerold. Kan dus nog gerust een week duren.
Maak een aparte Nexus 4 JB 4.3 update topic waar jullie kunnen posten wie hem heeft en wat diegene ervan vindt. Het is blijkbaar nooit de bedoeling geweest dat iedereen hier. "Heb hem nog niet." "Ik ook niet" "Ik ook niet hoor" "JA IK HEB HEMM!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111".frickY schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:08:
Zullen we doen dat degene die als eerst de OTA-update krijgt dat hier meldt, en de rest daar op wacht?
Laat dit topic voor ervaringen en discussies over het toestel in het algemeen. De update kan een aparte topic krijgen.
En maar iemand hoeft dit te doen niet iedereen zo weten wanneer het uitrollen in Be/NL is begonnen.
Ik heb um gister anders gewoon geroot met CWMMarkie001 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:37:
[...]
Rooten gaat waarschijnlijk niet lukken met de CWM recovery, hier zul je TWRP recovery voor moeten gebruiken
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
yepJunkO schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:05:
Begrijp ik het goed dat als je 'm update je het toestel weer opnieuw moet rooten?
https://plus.google.com/+Chainfire/posts/9rcWNJbVZkL
https://plus.google.com/+Chainfire/posts/WqS2E9kkN1L
Is kijken hoe de update bevalt
- Rechtsboven staat de tijd er niet meer als je nog gelocked bent (dus voor je swype/pincode invoer). Is op zich wel logisch, want de tijd staat groot in beeld
- De power widget die ik gebruik kan nu de GPS niet meer aan/uit zetten. Android's eigen 'energiebeheer' wel. Zal vast wel opgelost worden in mijn widget, ben bang dat alle power widgets hier last van hebben.
- Had gehoopt dat de nieuwe T9 dialer ook snelkeuzes aan zou kunnen (dus lang 2 indrukken = bel x, lang 3 = bel y etc), maar helaas.. T9 hebben ze goed gemaakt, maar ik blijf dus nog even bij mijn custom dialer vanwege de snelkeuze functionaliteit.
- Bij instellingen van de app Lightflow (om je LEDje te besturen) had ik 'run in foreground' vinkje aanstaan. Linksboven in notificatie centre kwam er nu altijd een icoon van lightflow te staan met de opmerking dat hij actief is. Kun je niet verwijderen die melding. Tot nu toe werkt lightflow ook goed met dat vinkje uit.
Verder weinig op/aanmerkingen.. er is ook niet zo heel veel verandert qua UI. Onderwater (kernel dus) schijnt er volgens de maker van de faux kernel wel veel verandert te zijn. Quote van hem 'This is the biggest updates from CAF yet for Mako.. (basically, CAF re-coded whatever crap from LG). From the kernel's perspective, this is almost a different phone with all the driver/firmware updates....'
[ Voor 12% gewijzigd door elpino.rv op 25-07-2013 19:47 ]
To be, or not to be...
Ik ook, nou ja, niet zozeer notificatie, maar meer dat het soms de connectie met internet lijkt te verliezen op Wi-Fi, terwijl de Nexus denkt dat die er nog is, en je in slechte gevallen gewoon soms een half uur ongemerkt zonder internet, en dus push berichten zit.Ansenyi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 20:58:
Ik ben benieuwd of die wifi notificatie bug nu eindelijk gefixt is. Had jij daar voorheen last van en hoe werkt het nu?
Zelfs bij unlocken en openen van bv Whatsapp duurt het dan soms nog letterlijk minuten voor er een internet verbinding is...
Hier nog steeds niks cru cru cruTheCeet schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:32:
Ik heb de update officieel binnen.
bewijs:[afbeelding]
Heb je de google services herstart of?TheCeet schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:32:
Ik heb de update officieel binnen.
bewijs:[afbeelding]
Dus in deze volgorde moet je het doen: Naar apps gaan, 2 maal naar rechts gaan jaar alle apps. Dan zoek je "Google Services Framework", dan "nu stoppen" en daarna "gegevens wissen". Wachten tot melding tevoorschijn komt van locatie en je klikt op "akkoord". Dan druk je op powerbutton voor hem uit te schakelen. Je schakelt hem uit na op akkoord te klikken, dan start je terug op en ga terug kijken om te updaten.
Melding van Locatie komt niet bij mij?TheCeet schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:44:
[...]
Dus in deze volgorde moet je het doen: Naar apps gaan, 2 maal naar rechts gaan jaar alle apps. Dan zoek je "Google Services Framework", dan "nu stoppen" en daarna "gegevens wissen". Wachten tot melding tevoorschijn komt van locatie en je klikt op "akkoord". Dan druk je op powerbutton voor hem uit te schakelen. Je schakelt hem uit na op akkoord te klikken, dan start je terug op en ga terug kijken om te updaten.
YouTube: How To Manually Pull The Android 4.3 Jelly Bean OTA
Hmm, hij ziet bij mij nog geen update? schakel je Google Services Framework ook uit of?TheCeet schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:44:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door thorgal21 op 25-07-2013 21:58 ]
Wat bedoel je precies met 3G versie?
[ Voor 23% gewijzigd door TheCeet op 25-07-2013 21:56 ]
De nieuwe features zijn niet echt 'wow' imho
Komop, 4.3 is uit en ergens in de lucht, maar wij kunnen hem niet downloadenfilenox schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:16:
Wat is de reden dat jullie zo graag zo snel mogelijk 4.3 willen hebben?
De nieuwe features zijn niet echt 'wow' imho
Wil zonder enige root / CWM / andere non-officiele software werken, gewoon clean werkt het best
DankuTheCeet schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:44:
[...]
Bij mij werkte het na 3x met nieuw starten, en 1 keer zonder.. Nieuw staten lijkt dus overbodig te zijn!TheCeet schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 21:44:
[...]
De update brengt zelf verder op het eerste gezicht, zoals verwacht niets speciaals. Moet op de langere duur nog maar blijken of er iets veranderd is aan de accuduur of de prestaties.
Mijn Nexus komt uit Duitsland, Saturn Bochum
[ Voor 3% gewijzigd door garagaholic op 26-07-2013 08:28 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Nu zijn die Duitsers zo slim geweest om een stuk telefoon te vervangen en heeft hij een nieuw IMEI-nummer. En dat staat natuurlijk niet vermeld op de reparatiebon.
Lekker handig... als ik later nog ooit garantie moet claimen, heb ik een toestel met een ander serienummer dan op de aankoopfactuur staat en geen enkel bewijs dat dat echt zo hoort.
Dan geh ich toch maar in meinen besten Deutsch eben een mailchen sturen naar die mutterfickers. Ik wil namelijk wel even schwarz op weiss dat dat klopt.
* dreamscape is na drie weken iPhone 4 wel weer heel bij met zijn Nexus 4.
Punctuality is the politeness of kings

De oplossing? Google account even verwijderen en weer opnieuw toevoegen bij het opstarten van de Play Store.
Bij facebook bv heb ik die wel...
Oke gevonden als je op google acount klikt moet je op synchroniseren drukken.
En in dat volgend scherm op de 3 puntjes en dan kan je het wel verwijderen.
[ Voor 42% gewijzigd door daflux op 26-07-2013 11:16 ]
Erg tevreden over de Slimbean rom icm franco kernel. Voor mijn gevoel net iets soepeler dan PA.
Nee, je contacten keren terugMastasidaz schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:12:
Ik heb nu ook een fout in de playstore, als ik mijn Google account verwijder gaan dan niet alle opgeslagen contacten verloren?
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Geen idee of het echt hierdoor veroorzaakt werd of nu gewoon toevallig gelijk aan het licht kwam en whatsapp het bv. verneukte omdat het ineens alle contacten zag verdwijnen, en toen weer terug zag keren.
Nu aan het sideloaden trouwens, fluitje van een cent en ben wachten zat.
Eind van de middag kreeg ik een mail met een scan van een fax (meta-meta-communicate) waarop nog net leesbaar staat dat de boel geswapt is, met het oude en nieuwe IMEI-nummer. Eind goed, al goed...dreamscape schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:10:
(...)
Dan geh ich toch maar in meinen besten Deutsch eben een mailchen sturen naar die mutterfickers. Ik wil namelijk wel even schwarz op weiss dat dat klopt.
Punctuality is the politeness of kings
Gisteren ook mijn framework gewist. Had geen effect. Vanochtend kreeg ik een foutmelding bij het binnenhalen van een update voor Google Hangouts. Er verschijnt een pop-up mededeling met de titel 'Fout'. De mededeling is:Dubrillion schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:01:
Ik kreeg hem net opeens binnen. Had de framework gewist en opnieuw opgestart. Opeens stond de melding van de update er. Mijn N4 komt uit Duitsland
'Update voor 'Hangouts (vervangt Talk)' kan niet worden gedownload wegens een fout. (Fout bij het ophalen van informatie van de server. [RPC:S-5:AEC-0])'
Vanavond rond tien uur zag ik dat Android 4.3 klaar stond om te worden geïnstalleerd. Meteen gedaan. (Mijn zoon checkte onmiddelijk zijn Nexus 7 die ook de update binnen kreeg.) Na de update blijken nu ook de update van Skype en Maps dezelfde foutmelding te veroorzaken... Heeft iemand dezelfde ervaring en eventueel een oplossing?
edit: Mijn zoon heeft overigens geen problemen met app-updates. Maar die had ook niet geknoeid met Framework.
[ Voor 5% gewijzigd door Putifar op 26-07-2013 23:14 ]
Als ik met mijn iPhone 4 google maps gebruikte werd de 'telefoneer mij' truk gebruikt waar de app u zogezegd belt waardoor er toch navigatie door mijn auto boksen komt.
Nu met mijn Nexus 4 lijkt dit niet te werken. Iemand enig idee of dit normaal wel moet werken of dat ik ergens iets speciaal moet instellen ?
Lees de post boven je eens ...Putifar schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:12:
[...]
Gisteren ook mijn framework gewist. Had geen effect. Vanochtend kreeg ik een foutmelding bij het binnenhalen van een update voor Google Hangouts. Er verschijnt een pop-up mededeling met de titel 'Fout'. De mededeling is:
'Update voor 'Hangouts (vervangt Talk)' kan niet worden gedownload wegens een fout. (Fout bij het ophalen van informatie van de server. [RPC:S-5:AEC-0])'
Vanavond rond tien uur zag ik dat Android 4.3 klaar stond om te worden geïnstalleerd. Meteen gedaan. (Mijn zoon checkte onmiddelijk zijn Nexus 7 die ook de update binnen kreeg.) Na de update blijken nu ook de update van Skype en Maps dezelfde foutmelding te veroorzaken... Heeft iemand dezelfde ervaring en eventueel een oplossing?
edit: Mijn zoon heeft overigens geen problemen met app-updates. Maar die had ook niet geknoeid met Framework.
pfffff
[ Voor 56% gewijzigd door Len op 26-07-2013 23:19 ]
Deze.Marijn100 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 10:21:
Nou nou, het zit ook niet mee zeg, na de update de volgende melding in de Play Store.
[afbeelding]
De oplossing? Google account even verwijderen en weer opnieuw toevoegen bij het opstarten van de Play Store.
Ok, dank je. Ik snapte niet waar dat over ging omdat de afbeelding in de post van Marijn bij mij niet wordt geladen. Nogmaals dank.
Ik had in het begin een vreemde bug... Mijn home button werkte niet meer en er was geen netwerk ontvangst. Zelfs bij het opnieuw opstarten werd de unlock code van mijn sim-kaart overgeslagen en ging direct naar het homescreen. Als ik het snel genoeg intypte waren beide problemen weg.
Nu ben ik erachter dat mijn sim-kaart code automatisch 'verdwijnt'. Ik weet alleen niet hoe ik dit schermpje weer terug kan oproepen. Iemand een idee?
Vergeleken met mijn Galaxy Nexus een erg verschil! Hoewel ik wel amoled gewend ben / fan was, is dit ook een prima scherm!
Ik ben er erg blij mee! Draai inmiddels OCTA rom en deze bevalt mij prima! De android 4.3 customs roms die er op XDA rond zweven waren mij nog te buggy. Vooral het touch gedeelte werkt nog niet helemaal lekker.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>
Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]