Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:51
Schmoove schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:37:
[...]

Ik heb een Galaxy Nexus en zit er over te denken een Nexus 4 te kopen. Mijn Galaxy Nexus heeft in ieder geval geen last van dit soort problemen (ook 4.2.2).
Is dit een Nexus 4 probleem of een Android 4.2 probleem? Of hebben enkel sommige Nexus 4 devices hier last van?
Het schijnt een Android 4.2 probleem te zijn. Hopelijk lossen ze het wel gauw op 8)7
Overigens is de Nexus 4 een super telefoon. Ik heb ook een GNex gehad.
Het is exact een GNex alleen dan stukken sneller O-)
CuBras schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:53:
[...]

Ik heb tot nu toe nog geen hinder ondervonden. Echter heb ik het toestel pas 3 dagen. Mijn berichtjes komen wel gewoon binnen zonder problemen.
Het kan zijn dat een instelling verkeerd staat in whatsapp of een systeem instelling?
Anders een soft-reset proberen...
Ik wou dat het een instelling was. Als je even Googled zie je dat ik niet de enige ben :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Dubrillion op 06-06-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:19
Dubrillion schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:59:
[...]

Het schijnt een Android 4.2 probleem te zijn. Hopelijk lossen ze het wel gauw op 8)7
Overigens is de Nexus 4 een super telefoon. Ik heb ook een GNex gehad.
Het is exact een GNex alleen dan stukken sneller O-)
Klinkt goed. Ik wacht nog even op de witte. Helaas nog nergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelandO
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mijn witte is onderweg en komt als het goed is morgen aan. Ben benieuwd! Ik heb trouwens het voordeel dat ik een half jaar in de VS zit en hij dus wel gewoon verkrijgbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Nu ruim een week in het bezit van een Nexus 4, wat een genot. De accuduur is ook erg lekker, ik haal zo'n 2 dagen op een acculading (kun je leuk in de gaten houden met deze app).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
:9~ Ik heb een vraagje en ik heb geprobeerd het op te lossen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Als ik een foto, bijvoorbeeld een zelfgemaakte, wil instellen als achtergrond moet je met een 'vierkantje' selecteren welk deel van de foto je achtergrond wordt. Maar... ik wil de hele foto op mijn achtergrond, niet alleen een klein stukje.

Ik vind het maar vreemd, als je de foto bekijkt neemt het toch ook je hele scherm in beslag. Waarom kun je niet de hele foto als je achtergrond instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

KL643

beeldaandemuur

Geen antwoord op je vraag (want dat vraag ik mijzelf namelijk ook af) maar wel een app om dat op te lossen Image 2 Wallpaper :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
KL643 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 20:12:
Geen antwoord op je vraag (want dat vraag ik mijzelf namelijk ook af) maar wel een app om dat op te lossen Image 2 Wallpaper :)
Ik heb de app gedownload en het lost het probleem BIJNA op. Als ik naar een scherm link of rechts ga, komt er een witte balk tevoorschijn. Is dat uit te zetten, dat het plaatje mee beweegt met naar link of rechts sliden? Ook valt aan de boven en onderkant van het plaatje nog wel een klein stukje van het plaatje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Geen idee..gebruik het niet meer. Kan mij niets herinneren van een witte balk.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik bedoel als je van je home scherm naar een scherm links of rechts gaat. Dan, hoe zeg je dat, 'beweegt' de foto mee om maar zo te zeggen. Maar omdat je nu de hele foto gebruikt zit daar niks en daarom wil ik de foto vast zetten. Dus dan is de foto op elk scherm hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/scaled/thumb/802/screenshot2013060820381.png

Op dit plaatje heb ik naar mijn meest rechter scherm geslide.

[ Voor 29% gewijzigd door GrazendeKoe op 08-06-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Heb het even weer geïnstalleerd maar ik zie geen witte balken bij mij. Ingesteld op No resize

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Knip, daar is V&A voor.

(als dit onder reclame valt, excuses hiervoor.)

[ Voor 67% gewijzigd door janvanduschoten op 11-06-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
KL643 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 21:02:
Heb het even weer geïnstalleerd maar ik zie geen witte balken bij mij. Ingesteld op No resize
Hmm ik krijg het niet voor elkaar zoals ik het wil.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
GrazendeKoe schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 22:13:
[...]

Hmm ik krijg het niet voor elkaar zoals ik het wil.. :(
ik gebruik deze: Google Play: Wallpaper Wizardrii™
en dan moet je scroll gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Laatst online: 13:32
Zijn er meer mensen die een licht paarse gloed zien als je een foto maakt van dichtbij van bijvoorbeeld een wit papier. Je ziet iig verschil vanaf het centrum van de foto naar buiten.

Edit: net even door m'n foto's gebladerd. Het is zo te zien alleen bij situaties met weinig licht. Gewoon normaal licht en geen macro zie ik het niet. Over het algemeen is de camera van de nexus 4 meer dan prima wat mij betrefd. Ben alleen benieuwd of er meerdere zijn met bovenstaande

[ Voor 44% gewijzigd door twowheeler op 11-06-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik heb nog een vervelend probleem met mijn telefoon. Als ik 'mn' type wil ik graag dat hij als eerste optie zelf 'm'n' er van maakt. Op dit moment maakt hij er alleen 'MN' van. Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik 'mn' type hij als eerste optie 'm'n' kiest ipv 'MN'? Ik heb al gecheckt in het woordenboek van de telefoon, maar dit hielp mij niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Apart, als ik hier mijn vinger over "mn" beweeg dan maakt hij er juist "m'n" van mits de taal op Nederlands staat.
Heb je mogelijk een keer (al dan niet per ongeluk) op de suggestie "MN" gedrukt? Waardoor het tobo nu denkt dat je bij voorkeur die wilt hebben? Krijg je wel de suggestie "m'n" in de balk? Zo ja, dan zou ik beginnen met die telkens te kiezen. Naarmate de frequentie toeneemt zou hij moeten leren dat daar je voorkeur ligt.

Andere work-around: typ veeg gewoon "mijn" ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ja klopt, ik heb wel EENS per ongeluk op MN gedrukt, maar dit is nog op een hand te tellen hoe vaak dat was. Inmiddels heb ik al heel vaak gekozen voor m'n, maar hij neemt het niet over. M'n staat overigens inderdaad wel in het suggestieveld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:42
bij mij verandert hij het ook telkens naar MN, ook al selecteer ik altijd handmatig m'n... misschien kan je met root toegang handmatig die dictionary editen en MN eruit slopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik snap ook niet echt hoe dat werkt. Iets als ofzo, hoe voeg je dat dan toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
twowheeler schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:15:
Ik snap ook niet echt hoe dat werkt. Iets als ofzo, hoe voeg je dat dan toe?
toevoegen is niet moeilijk, als het rode lijntje onder je woord verschijnt klik je er op en dan op toevoegen drukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
maarud schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:25:
[...]

toevoegen is niet moeilijk, als het rode lijntje onder je woord verschijnt klik je er op en dan op toevoegen drukken :)
Ja maar dan verander hij het alsnog automatisch naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sQuare8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:31
Zijn er hier eigenaars van een Nexus 4 8gb? wat zijn jullie bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:58
sQuare8 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:28:
Zijn er hier eigenaars van een Nexus 4 8gb? wat zijn jullie bevindingen?
Wat wil je weten? Of 8GB voldoende is? Of meer algemene bevindingen? Want daarvoor zijn er vele reviews (zowel professionele als hier op Tweakers.net) en in dit forum genoeg bevindingen geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik heb met voor jouw gechecked, en ik heb nog maar 6GB vrij en ik heb geen idee waar het allemaal naar toe is.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 10:37
Helaas, bij mij is het ook zover. Mijn Nexus heeft de badkamervloer van dichtbij gezien en de achterkant schrok er zo van, dat het in barsten uitbrak.
Niet handig om hem te laten vallen, maar ook niet handig om zo een klein mobiel gebruikersapparaat aan 1 van de kanten te voorzien van dun kwetsbaar glas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Snake schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:32:
Ik heb met voor jouw gechecked, en ik heb nog maar 6GB vrij en ik heb geen idee waar het allemaal naar toe is.
Ik heb nog 6,7 GB vrij, het merendeel is opgegaan aan de kaarten van TomTom Europa (3,5 GB)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
frickY schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:56:
Helaas, bij mij is het ook zover. Mijn Nexus heeft de badkamervloer van dichtbij gezien en de achterkant schrok er zo van, dat het in barsten uitbrak.
Niet handig om hem te laten vallen, maar ook niet handig om zo een klein mobiel gebruikersapparaat aan 1 van de kanten te voorzien van dun kwetsbaar glas :(
Ik vind het eerder niet zo handig dat je er niet voor gezorgd hebt dat de glas kanten beschermd waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
Gisteren witte Nexus 4 (16gb) binnen gekregen. Wat een plaatje!!
Via eBay gekocht en 320 euro voor betaald :)

[ Voor 31% gewijzigd door Schmoove op 18-06-2013 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Nexus nu bijna 2 maanden en ik ben eigenlijk helemaal niet tevreden.

Vorige tel was een HTC Desire HD.

Van Vodafone een nieuwe simkaart gekregen, want oude sim te groot. Vervolgens krijg ik de hele tijd een melding "restricted access changed, all voice services are blocked".
Dit komt neer op een paar minuten niet kunnen bellen. En dat 20x per dag! Met Vodafone gebeld, gegoogled en uiteindelijk een paar van dit soort zaken tegengekomen. In de VS zou het kunnen komen door het switchen tussen 3g en 4g. Met dit verhaal Vodafone gebeld en ze gaven het advies 4g uit te zetten om te kijken of dit het was. Maarrrr, ik kan die optie nergens vinden? Wel de optie 2g aanzetten (spaarstand).

Dit dus gedaan en wat blijkt.........ineens kan ik bellen en krijg die melding niet meer. Maar ja, nu zit ik met 2g opgescheept!

Vandaag kan ik ineens helemaal niet meer bellen, geen bereik. Terwijl ik gewoon thuis ben, dit met mijn HTC nog nooit heb gehad en mijn vriend heeft ook Vodafone en er geen last van.

Heb nu maar net mijn nieuwe sim erin gedaan (Vodafone had er nog eentje opgestuurd) om te kijken of dit het is. Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:56:

Van Vodafone een nieuwe simkaart gekregen, want oude sim te groot. Vervolgens krijg ik de hele tijd een melding "restricted access changed, all voice services are blocked".
Dit komt neer op een paar minuten niet kunnen bellen. En dat 20x per dag! Met Vodafone gebeld, gegoogled en uiteindelijk een paar van dit soort zaken tegengekomen. In de VS zou het kunnen komen door het switchen tussen 3g en 4g. Met dit verhaal Vodafone gebeld en ze gaven het advies 4g uit te zetten om te kijken of dit het was. Maarrrr, ik kan die optie nergens vinden? Wel de optie 2g aanzetten (spaarstand).

Dit dus gedaan en wat blijkt.........ineens kan ik bellen en krijg die melding niet meer. Maar ja, nu zit ik met 2g opgescheept!

Vandaag kan ik ineens helemaal niet meer bellen, geen bereik. Terwijl ik gewoon thuis ben, dit met mijn HTC nog nooit heb gehad en mijn vriend heeft ook Vodafone en er geen last van.

Heb nu maar net mijn nieuwe sim erin gedaan (Vodafone had er nog eentje opgestuurd) om te kijken of dit het is. Iemand ideeen?
Dat je niet tevreden bent met de Nexus is dus te wijten aan Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is dat ook zo? Dat het aan Vodafone ligt dus.

Mijn HTC had thuis nooit problemen met de dekking en mijn vriend heeft nu ook geen problemen terwijl ik
nu 0 bereik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 09:12
frickY schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:56:
Balen!
Heb van de week 'back cover' besteld bij Dbrand.com, zie onderstaande afbeelding.

Afbeeldingslocatie: http://dbrand.com/cache/riimages/4/a/d/d/METIT_4addc1a21d041cb5d267507289d95083_original.jpg

(mijn N4 is vooralsnog zo goed als onbeschadigd, maar voorkomen is beter dan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Schmoove schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 06:34:
Gisteren witte Nexus 4 (16gb) binnen gekregen. Wat een plaatje!!
Via eBay gekocht en 320 euro voor betaald :)
Heb je foto's (en 'n eBay-link)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Laatst online: 15-09 15:15

Ik weet dat een oudere Android versie voor de Nexus nog onderwater 4G had. Dit kun je via een 'hack' enablen. In de nieuwe versie (4.2.2) is deze code er helemaal uitgehaald, dus kijk ff of je die draait. Kan goed zijn dat je probleem dan is opgelost!
Wat meer info hierover:
http://smartphones.wonder...r-google-nexus-4-0140450/
http://www.tomshardware.c...nd-Hack-Update,21097.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ook vodaphone op me nexus en heb dit probleem helemaal niet! toch maar niet nog eens een ander simkaartje proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
v1nzent- schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:50:
[...]

Balen!
Heb van de week 'back cover' besteld bij Dbrand.com, zie onderstaande afbeelding.

[afbeelding]

(mijn N4 is vooralsnog zo goed als onbeschadigd, maar voorkomen is beter dan..)
Ziet er chique uit!
Maar werken NFC en wireless charging nu nog wel?

En is dit iets dat je op de originele achterkant plakt, of vervangt het de hele cover?
edit:
Zo te lezen vinyl skins. Dus een sticker die je op de achterkant plakt, en dus ook geen problemen met NFC en Qi?

edit:
Heb er ook 1 besteld. Dank voor de tip!

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 18-06-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 09:12
frickY schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:07:
[...]

Ziet er chique uit!

En is dit iets dat je op de originele achterkant plakt, of vervangt het de hele cover?
edit:
Zo te lezen vinyl skins. Dus een sticker die je op de achterkant plakt, en dus ook geen problemen met NFC en Qi?
Do the skins affect wireless charging, NFC functionality, cellular, WiFi, or GPS?

No on all counts. Our skins have no negative effects on wireless charging, NFC functionality, cellular, WiFi, or GPS.
3M vinyl, minder dan 1 mm. dik.

Gisteren verstuurd, ben erg benieuwt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Hier ook een VF+N4 16GB combinatie, werkt perfect! :) Zeer tevreden :) Wel de allernieuwste Android versie idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
frickY schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:07:
[...]

Ziet er chique uit!

edit:

edit:
Heb er ook 1 besteld. Dank voor de tip!
Ik heb zelf de KLD EngLand Side Flip PU Leather Cover Case for LG E960 Nexus 4 / Google Nexus 4 en zowel NFC als wireless charging werkt perfect met deze handel om de fone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
CLB schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:52:
[...]

Heb je foto's (en 'n eBay-link)
Hier gekocht: http://stores.ebay.com/Al...mit=Search&_sid=623602658
Deze persoon heeft er een aantal. Je moet een beetje geluk hebben met het bieden. Ik kwam op 380 dollar uit + 55 verzendkosten. Plus ik krijg nog wat geld terug omdat de gratis bumper niet meegestuurd was.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12164515/2013-06-19%2006.21.45.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Schmoove op 19-06-2013 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Die bumper is wel een uitkomst. N4 per ongeluk van mijn nachtkastje gevallen (legde hem er naast neer met mijn domme kop 8)7 ) nu dus 2 putjes in de bumper, niets op de telefoon gelukkig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:59

Phntm

Tlingelingeling

maarud schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:23:
Die bumper is wel een uitkomst. N4 per ongeluk van mijn nachtkastje gevallen (legde hem er naast neer met mijn domme kop 8)7 ) nu dus 2 putjes in de bumper, niets op de telefoon gelukkig :D
Ten minste klikt de onderkant niet bij jou. De hele onderkant van mijn Nexus 4 klikt als ik het zo kan zeggen. En de achterkant als ik druk rond de speaker grill, dan kraakt het apparaat en vliegt de onderkant uit zijn plaats. Het is alsof er aan de binnenkant iets is los gegaan dat de behuizing van de telefoon vast hield aan de onderkant. Heel vaag, ik kan het niet goed beschrijven hoe dit eigenlijk eruit ziet en voelt, maar tot nu toe is het nog niks ergs. Wordt het uiteindelijk een hardware defect, dan stuur ik hem terug voor een nieuwe. Het apparaat ziet er extern helemaal nieuw uit, geen krassen en deukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

Mijn Nexus 4 is net gevallen, en heb er een flinke barst in nu! :-(
Ik heb bonnetje nog enzo, komt uit Duitse media markt.
Wat zijn mijn mogelijkheden die ik nu heb?
Als ik google naar mogelijkheden, kom ik bij allerlei kleine bedrijfjes die een scherm van een Nexus 4 vervangen voor meer dan 100 euro. :-D Drama..
Iemand hier al ervaring mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:02:
Waarin? De voorkant of achterkant?
Als ik google naar mogelijkheden, kom ik bij allerlei kleine bedrijfjes die een scherm van een Nexus 4 vervangen voor meer dan 100 euro.
Da's geen gekke prijs. Het scherm kost los al bijna honderd Euro.
Ja, defecten en oplossingen (waaronder de website Spares LG) zijn al diverse keren in dit topic voorbij gekomen.

Waar je 'm gekocht hebt en dat je een bonnetje hebt doet weinig terzake. Dit is helaas niet bepaald een garantiekwestie.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Keep it Cool schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:31:
[...]

Ik heb zelf de KLD EngLand Side Flip PU Leather Cover Case for LG E960 Nexus 4 / Google Nexus 4 en zowel NFC als wireless charging werkt perfect met deze handel om de fone.
Ben je tevreden over de case? heb nu een nillkin fashion. is ongeveer hetzelfde. ziet het leer er niet cheap uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8088 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 01:42:
[...]

Waarin? De voorkant of achterkant?

[...]

Da's geen gekke prijs. Het scherm kost los al bijna honderd Euro.

[...]

Ja, defecten en oplossingen (waaronder de website Spares LG) zijn al diverse keren in dit topic voorbij gekomen.

Waar je 'm gekocht hebt en dat je een bonnetje hebt doet weinig terzake. Dit is helaas niet bepaald een garantiekwestie.
Voorkant!
LG wijst me door naar Google? Ik zal eens even kijken! :-D

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2013 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
twowheeler schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:51:
[...]

Ben je tevreden over de case? heb nu een nillkin fashion. is ongeveer hetzelfde. ziet het leer er niet cheap uit?
Yep ben zeer tevreden ik heb de bruine uitvoering laten komen en oogt professioneel en ik vind deze er niet cheap uit zien.
Verder gebruik ik geen screen protector de case dekt dit goed genoeg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei het is echt heel lastig om te vinden waar ik terecht kan voor reparatie van mijn Nexus 4! :-)
Spares LG levert alleen aparte producten van Nexus 4?
Ik ben eigenlijk op zoek naar een plek waar ik heb kan afleveren en later weer kan ophalen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:31:
Spares LG levert alleen aparte producten van Nexus 4?
Klopt. Een voorkant is prima te vervangen met een beetje moeite.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een plek waar ik heb kan afleveren en later weer kan ophalen. :-)
Dan is het wel handig om te weten in welke omgeving je zit ;) Is verzenden geen optie?
http://www.touchfix.nl
http://www.fixsupport.nl
http://www.simlock.nu

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:26
Is het scherm van de Nexus 4 met tweaks als de Franco kernel qua kleuren net zo levendig te maken is als de One X, of blijft dat scherm beter?

Heb een Huawei G615 gehad die retour is gegaan wegens het wat fletse scherm, en dat lees ik ook een beetje bij deze telefoon. Hopelijk kan iemand me helderheid geven.

[ Voor 37% gewijzigd door musicfreak op 21-06-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03
Idd, zag het ook. Ben wel sterk aan het twijfelen. Mijn S2 doet het nog. En of dat dan ook echt een super vooruitgang is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

baronruud schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:11:
[...]

Idd, zag het ook. Ben wel sterk aan het twijfelen. Mijn S2 doet het nog. En of dat dan ook echt een super vooruitgang is?
.. wel een waardige.

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Pff zit al een paar dagen te twijfelen om toch maar een Nexus 4 los te kopen icm simonly, ipv een duurder abbonement met Galaxy S4. Is ie nu ook nog eens in de aanbieding... Vandaag dus eigenlijk wel beslissen wat ik wil doen. Grootste nadeel wat ik me nu kan bedenken van de Nexus is het niet uitbreidbare geheugen en de minder goede camera. Hoe denken jullie (Nexus 4 eigenaren) hier over? Hoe gaan jullie om met het minder beschikbare geheugen (foto's, muziek, ...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb even wat posts verplaatst naar [LG Google Nexus 4] Beschikbaarheid en levertijden, dan kunnen we hier weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
bsmpower schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:21:
Pff zit al een paar dagen te twijfelen om toch maar een Nexus 4 los te kopen icm simonly, ipv een duurder abbonement met Galaxy S4. Is ie nu ook nog eens in de aanbieding... Vandaag dus eigenlijk wel beslissen wat ik wil doen. Grootste nadeel wat ik me nu kan bedenken van de Nexus is het niet uitbreidbare geheugen en de minder goede camera. Hoe denken jullie (Nexus 4 eigenaren) hier over? Hoe gaan jullie om met het minder beschikbare geheugen (foto's, muziek, ...)?
Tja, ik ben een gebruiker van G+ van het eerste uur en heb Google Music ook geactiveerd op mijn account.

Foto's die ik met m'n Nexus 4 maak worden dan ook automatisch op volle resolutie naar m'n Google account geupload, vanaf waar ik ze vervolgens eventueel kan delen op G+, of op m'n PC downloaden naar m'n NAS. Veel veiliger dan al je kostbare foto's maar op je mobiel te laten zitten en potentieel te verliezen als hij kapot gaat of nog erger gejat wordt!

Via Google Music heb ik streaming toegang tot mijn complete muziek bibliotheek. En voor het geval dat ik toevallig een keer ergens ben zonder Internet verbinding en toch graag muziek wil luisteren heb ik enkele van mijn meest favoriete albums op de telefoon zelf gezet.

Hierdoor heb ik van de 16 GB op het moment gewoon nog 10 GB aan vrije ruimte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
musicfreak schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 07:12:
Is het scherm van de Nexus 4 met tweaks als de Franco kernel qua kleuren net zo levendig te maken is als de One X, of blijft dat scherm beter?

Heb een Huawei G615 gehad die retour is gegaan wegens het wat fletse scherm, en dat lees ik ook een beetje bij deze telefoon. Hopelijk kan iemand me helderheid geven.
Ik heb mijn scherm ook getweakt met Franco kernel en het is een heel verschil met stock. De kleuren zijn levendiger en het zwart is veel minder grijzig. Ik heb gelezen, ik dacht hier in dit topic, dat het scherm heel dicht in de buurt komt van die van de OneX, al blijft die nét ietsje beter...

Ik raad in ieder geval iedereen aan die de Nexus 4 geroot heeft om het scherm te tweaken, je hebt er zo nog meer plezier van. d:)b

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:15

mucuracat

YES

Haay schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:31:
[...]

Tja, ik ben een gebruiker van G+ van het eerste uur en heb Google Music ook geactiveerd op mijn account.

Foto's die ik met m'n Nexus 4 maak worden dan ook automatisch op volle resolutie naar m'n Google account geupload, vanaf waar ik ze vervolgens eventueel kan delen op G+, of op m'n PC downloaden naar m'n NAS. Veel veiliger dan al je kostbare foto's maar op je mobiel te laten zitten en potentieel te verliezen als hij kapot gaat of nog erger gejat wordt!

Via Google Music heb ik streaming toegang tot mijn complete muziek bibliotheek. En voor het geval dat ik toevallig een keer ergens ben zonder Internet verbinding en toch graag muziek wil luisteren heb ik enkele van mijn meest favoriete albums op de telefoon zelf gezet.

Hierdoor heb ik van de 16 GB op het moment gewoon nog 10 GB aan vrije ruimte. :P
je haalt de woorden uit mijn mond.. :P

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
[...]

Klinkt allemaal wel logisch en haalbaar ja :). Zit ik alleen nog met mijn databundel van 2GB, of dat dan wel genoeg is. En naar mijn idee gaat het OS ook beter om met het beschikbare geheugen. Las ergens dat de Galaxys S4 al de helft van het interne geheugen nodig heeft voor zijn OS..

En de camera kwaliteit (al heb ik een DSLR voor het echte werk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Voor de mensen die goedkoop een Nexus willen aanschaffen tot vanavond 0.00 uur is de Nexus bij Ibood in de aanbieding voor 299,95 euro, betreffende hier om een 16GB telefoon.

link:
https://www.ibood.com/nl/nl/

Bij pricewatch kost dezelfde Nexus ongeveer 80 euro meer bij de goedkoopste aanbieder.
http://tweakers.net/product/320176/lg-nexus-4/

[ Voor 24% gewijzigd door aliberto op 21-06-2013 11:58 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Laatst online: 21-09 23:53
bsmpower schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:21:
Ik gebruik de opslag niet... heb nog bijna 13gb over van de 16, dus dat zou voor mij geen reden zijn.
De camera... tja, het is beter de Desire S die ik had, dus wederom vooruitgang. Voor echte foto's heb ik mijn spiegelreflex :)
Hoeveel waarde hecht jij aan geheugen en de camera? Daarnaast zit er 300 euro prijsverschil in... Is dit niet een beetje appels en peren vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
aliberto schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:56:
Voor de mensen die goedkoop een Nexus willen aanschaffen tot vanavond 0.00 uur is de Nexus bij Ibood in de aanbieding voor 299,95 euro, betreffende hier om een 16GB telefoon.

link:

Bij pricewatch kost dezelfde Nexus ongeveer 80 euro meer bij de goedkoopste aanbieder.
Ik...Ik...heb hem gekocht! Ik kan niet meer wachten, maar verzending duurt nog tot 5 juli :'( .

Wat is de algemene consensus hier over custom roms? Gebruiken veel mensen een custom rom of is de standaard Android goed genoeg wat betreft performance en accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:02:
Hoi!

Ik heb bonnetje nog enzo, komt uit Duitse media markt.
Wat zijn mijn mogelijkheden die ik nu heb?
Als ik google naar mogelijkheden, kom ik bij allerlei kleine bedrijfjes die een scherm van een Nexus 4 vervangen voor meer dan 100 euro. :-D Drama..
zelf doen fluitje van een cent en een scherm kost je rond de 80 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

baronruud schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:11:
[...]

echt een huge verschil vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 14:11
aliberto schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:56:

link:

Helaas al uitverkocht, gelukkig heb ik er net nog 1 besteld. Nu komt het lange wachten...tot 5 juli :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met fixaphone.nl? Voor reparatie van het front scherm van een Nexus 4 ( of andere smartphones? :-) )?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
JunkO schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:40:
[...]

Ik heb mijn scherm ook getweakt met Franco kernel en het is een heel verschil met stock. De kleuren zijn levendiger en het zwart is veel minder grijzig. Ik heb gelezen, ik dacht hier in dit topic, dat het scherm heel dicht in de buurt komt van die van de OneX, al blijft die nét ietsje beter...

Ik raad in ieder geval iedereen aan die de Nexus 4 geroot heeft om het scherm te tweaken, je hebt er zo nog meer plezier van. d:)b
Gebruik je daar kant en klare instellingen voor?
[...]

ik dacht dat google music niet werkte in nederland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 23:08
Ik dacht inmiddels wel, maat zo niet kan kan je in ieder geval activeren via een Amerikaanse proxyserver.

De alles streamen service tegen maandelijks bedrag werkt nog niet

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend viel me de warmte/hitte ontwikkeling van het toestel op. Ik verbleef een weekend in een gebied met slechte ontvangt bij de duitse grens. De telefoon voelde als een gloeiend kooltje in mijn broekzak. Ik heb het idee dat het constant zoeken naar verbinding deze warmte genereert.
Iemand ideeen/ervaringen hiermee?

Later in de auto met google navigatie (terugreis) werd het toestel zo heet dat ik hem maar even uit heb gezet. Ik had dit nog niet eerder in deze mate bij een toestel ervaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
Is het eigenlijk nog slim om er een te kopen, of kun je beter wachten op een volgende nexus? Geen idee of er een in de maak is eerlijk gezegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 22:51
Prulleman schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:08:
Ik dacht inmiddels wel, maat zo niet kan kan je in ieder geval activeren via een Amerikaanse proxyserver.

De alles streamen service tegen maandelijks bedrag werkt nog niet
Ff een creditcard met fictief Amerikaans adres toevoegen in wallet, all access activeren, eigen adres weer op de creditcard zetten. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bhudda schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:28:
Is het eigenlijk nog slim om er een te kopen, of kun je beter wachten op een volgende nexus? Geen idee of er een in de maak is eerlijk gezegd. :+
Tja, dan kun je na de volgende net zo goed ook weer wachten op de daar op volgende.

Er zijn wel al enige tijd geruchten over een Nexus+.
En hij is alweer bijna een half jaar oud dus over ongeveer nog een half jaar zou de opvolger er moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Bhudda schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:28:
Ik heb er nog geen spijt van gehad en denk dat ik deze wel weer een jaar of 4 ga gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:08:
Dit weekend viel me de warmte/hitte ontwikkeling van het toestel op. Ik verbleef een weekend in een gebied met slechte ontvangt bij de duitse grens. De telefoon voelde als een gloeiend kooltje in mijn broekzak. Ik heb het idee dat het constant zoeken naar verbinding deze warmte genereert.
Iemand ideeen/ervaringen hiermee?

Later in de auto met google navigatie (terugreis) werd het toestel zo heet dat ik hem maar even uit heb gezet. Ik had dit nog niet eerder in deze mate bij een toestel ervaren..
Is me ook opgevallen dat ie in de auto, zker als het buiten wat warmer is, de laatste weken ook aardig warm werd. Had wel navigatie en flitsmeister aan, dat vreet stroom dus wellicht was dat de oorzaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:20
habermas schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:20:
[...]

Is me ook opgevallen dat ie in de auto, zker als het buiten wat warmer is, de laatste weken ook aardig warm werd. Had wel navigatie en flitsmeister aan, dat vreet stroom dus wellicht was dat de oorzaak...
Mij is dit wel bekend. Ik heb dat met de Galaxy S1 gehad. Navigatie in de auto, warme dag, na een uur wist de telefoon mij te melden dat de navigatie uitgeschakeld wordt om oververhitting te voorkomen. Half uur later kon ik weer de navigatie gebruiken. Er zit dus blijkbaar een mechanisme in dat dit in de gaten houdt. Ik verwacht dat mijn Nexus 4 dit ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:12
Vorige deze week telefoon besteld, kan niet wachten tot ik hem binnen heb:)
Meteen even franco's kernel erop flashen. Zal voorlopig wel bij de stock rom blijven en anders zet ik de PA rom erop. Ook meteen een case en screenprotectors besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcotjuuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-04-2022
Ik heb mijn Nexus 4 nu sinds een maandje of 6 en na Franco M2 een maand gebruikt te hebben, zag ik dat mijn scherm een beetje tijdelijke burn-in (van een minuutje) of hoe men het ook noemt te vertonen. Mensen die hier ook ervaring mee hebben? Sinds ik de stock ROM er weer op gezet heb, lijken de problemen te zijn verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
Cubic X schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:03:
[...]

Ik...Ik...heb hem gekocht! Ik kan niet meer wachten, maar verzending duurt nog tot 5 juli :'( .

Wat is de algemene consensus hier over custom roms? Gebruiken veel mensen een custom rom of is de standaard Android goed genoeg wat betreft performance en accuduur?
Mijn zoon heeft hem vrijdag ook besteld en wacht ook op 5 juli ;)

Ik heb hem een maand of 3 geleden gekocht in duitsland en heb het toestel geroot en ook wel wat geexperimenteerd met custom rom's maar uiteindelijk weer terug bij de base en nu alleen een andere kernel er in gezet.
Werkt voor mij perfect :)

[ Voor 10% gewijzigd door Keep it Cool op 24-06-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 18-09 16:33
twowheeler schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:46:
[...]

Gebruik je daar kant en klare instellingen voor?
Ja, ik heb gekozen voor de optie "aangeraden waarden". Deze vind ik erg prettig.

Je kunt echter zelf ook alles aanpassen mocht je dat willen, RGB waarden en gamma instellingen zijn vrij instelbaar.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Enige waar ik me wat zorgen om maak zijn te overheat problemen met de daaraan gekoppelde battery drain. Schijnt toch best wel een serieus probleem te zijn.
Sommige zeggen dat de problemen er nog steeds zijn, andere zeggen dat het probleem tussentijds is opgelost.

Kan iemand me zeggen aub dat ik geen zorgen hoef te maken?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
[...]
Maar, Google Music is nu niet meer te activeren (via proxy) in NL toch? Ik heb dat een paar maanden geleden eens uitgezocht want het léék me ideaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:48
Cyclonist schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:04:
Maar, Google Music is nu niet meer te activeren (via proxy) in NL toch? Ik heb dat een paar maanden geleden eens uitgezocht want het léék me ideaal..
Geen idee of Google die weg nu geblokkeerd heeft. Toen de methode van activeren via US-proxy net bekend werd heb ik het meteen gedaan. Als dat nu niet meer werkt zit er niks anders op vrees ik, dan te wachten tot Google het eindelijk ook vrij geeft in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
ThijsLuke schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:01:
Enige waar ik me wat zorgen om maak zijn te overheat problemen met de daaraan gekoppelde battery drain. Schijnt toch best wel een serieus probleem te zijn.
Sommige zeggen dat de problemen er nog steeds zijn, andere zeggen dat het probleem tussentijds is opgelost.

Kan iemand me zeggen aub dat ik geen zorgen hoef te maken?:)
Daar maak ik me ook zorgen over en wat ik op internet kan vinden zijn deze problemen nog steeds aan de order. Ik weet niet waar je de Nexus 4 besteld hebt, maar als dat via iBood is dan krijg je sowieso een oude versie (zonder rubberen puntjes aan de onderkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Cubic X schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:37:
[...]

Daar maak ik me ook zorgen over en wat ik op internet kan vinden zijn deze problemen nog steeds aan de order. Ik weet niet waar je de Nexus 4 besteld hebt, maar als dat via iBood is dan krijg je sowieso een oude versie (zonder rubberen puntjes aan de onderkant).
De rubberen puntjes doen natuurlijk niks met de battery drain of de warmte "problemen" ;) Beschermt wel de achterkant wat beter, wat inderdaad wel nuttig is!

Battery drain heb ik zelf ook nog wel eens last van; uit het niks staat opeens Mediaserver helemaal bovenaan met een extreem hoog percentage, en tegelijkertijd loopt de batterij dan ook extreem snel leeg. Heb Google Music en Google Currents al uitgeschakeld, maar probleem blijft nog steeds voorkomen... Vervelend als het gebeurt, maar gelukkig is het max. 1 keer in de paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Voor de bescherming heb ik een case aangeschaft, die rubbere puntjes zullen me een worst wezen;).
Echter, als het echt een hardware matige fout is (zoals sommige fora aangeven) dan zal dat mij wel een worst wezen. Als ik binnen 30 dagen overheat problemen constateer met enorme battery drain, dan gaat de telefoon meteen retour naar Ibood. (een battery drain 1x in de 2-3 weken kan ik mee leven)

heat sink probleem

[ Voor 11% gewijzigd door ThijsLuke op 25-06-2013 20:24 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
FabianNL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:03:
[...]

De rubberen puntjes doen natuurlijk niks met de battery drain of de warmte "problemen" ;) Beschermt wel de achterkant wat beter, wat inderdaad wel nuttig is!

Battery drain heb ik zelf ook nog wel eens last van; uit het niks staat opeens Mediaserver helemaal bovenaan met een extreem hoog percentage, en tegelijkertijd loopt de batterij dan ook extreem snel leeg. Heb Google Music en Google Currents al uitgeschakeld, maar probleem blijft nog steeds voorkomen... Vervelend als het gebeurt, maar gelukkig is het max. 1 keer in de paar weken.
De battery drain icm de media server had ik afgelopen dagen ook ineens last van. De mediaserver verbruikte tot 50% van de batterij. Ik zag in batterij widget reborn ook dat ik ongeveer 10min per percent deed, terwijl ik normaal 20min per percent doe.
Mogelijke oorzaken die ik op internet had gevonden zijn corrupte media files (muziek/film) waar hij zich op vastbeet. Na het verwijderen van alle mp3's en avi's bleef hij echter zoveel verbruiken. Toen heb ik eens alle caches verwijderd van diverse nieuws apps (bv van De Standaard), en nu lijkt hij weg te zakken. Mediaserver zit een paar uur na de laatste ingreep op 30 percent eb de keep awake teller blijft constant. Op dit moment zit ik ook op 27min per percent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
FabianNL schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:03:
[...]

True, maar het ging er meer om dat je via iBood een eerste generatie Nexus 4 krijgt en geen tweede generatie. Het is nog niet duidelijk wat er nog meer is verbeterd in de tweede generatie...misschien heeft die wel een heatsink ;) .
ThijsLuke schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:09:
Voor de bescherming heb ik een case aangeschaft, die rubbere puntjes zullen me een worst wezen;).
Echter, als het echt een hardware matige fout is (zoals sommige fora aangeven) dan zal dat mij wel een worst wezen. Als ik binnen 30 dagen overheat problemen constateer met enorme battery drain, dan gaat de telefoon meteen retour naar Ibood. (een battery drain 1x in de 2-3 weken kan ik mee leven)

heat sink probleem
Zodra ik mijn Nexus 4 heb ga ik hem 100% belasten om te kijken hoe warm hij wordt en of hij uitvalt/reboot, als dit zo is dan gaat hij direct terug ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhudda
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 09:34
frickY schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:42:
[...]

Tja, dan kun je na de volgende net zo goed ook weer wachten op de daar op volgende.

Er zijn wel al enige tijd geruchten over een Nexus+.
En hij is alweer bijna een half jaar oud dus over ongeveer nog een half jaar zou de opvolger er moeten zijn.
Ja true heb je gelijk in. Als deze een paar jaar meegaat, prima.
twowheeler schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:40:
[...]

Ik heb er nog geen spijt van gehad en denk dat ik deze wel weer een jaar of 4 ga gebruiken
Oke dan :+ Heb em ook besteld, hopelijk kan ik er iig op zijn minst 2 en half jaar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Hij wordt wel heel erg warm idd, was gisteren even Where's my Water aan het spelen, man, toen was het wel even heet :P haha... maar hij kan het vast hebben dus ik maak me er niet zo druk over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Zodra ik mijn Nexus 4 heb ga ik hem 100% belasten om te kijken hoe warm hij wordt en of hij uitvalt/reboot, als dit zo is dan gaat hij direct terug ;) .
Precies wat ik dus ook ga doen. Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Waar staat vermeld dat de versie welke je via IBOOD krijgt een 1e generatie is?
En waaraan kan je zien dat het een 1e of 2e generatie betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsLuke
Met rubber is 2e generatie
Zie hier met rubber

Dat staat nergens vermeld op Ibood. Men suggereert het waarschijnlijk omdat de rubbertjes niet op de getoonde foto's zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:38

IkWilbert

Het is mij!

Beastiaanz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:00:
Waar staat vermeld dat de versie welke je via IBOOD krijgt een 1e generatie is?
En waaraan kan je zien dat het een 1e of 2e generatie betreft?
Er is op de kleine rubbertjes en het glas rond de camara lens na niets aangepast aan de nexus 4. Dus geen hardware matige aanpassingen in het toestel.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Cubic X schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:21:
[...]

True, maar het ging er meer om dat je via iBood een eerste generatie Nexus 4 krijgt en geen tweede generatie. Het is nog niet duidelijk wat er nog meer is verbeterd in de tweede generatie...misschien heeft die wel een heatsink ;) .

[...]

Als je hem 100% gaat belasten, wordt ie uiteindelijk bloed heet en gaat ie "throttlen". Mogelijk als je hem lang genoeg doorgaat, dat ie inderdaad zichzelf uitzet... Echt iets nuttigs ga je hier niet mee bereiken in mijn ogen, zeker omdat dit in de praktijk simpelweg nooit voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik kan via een kennis een Nexus 4 kopen voor €250, nieuw in doos. Geen verkeerde deal lijkt me.
Dit was ook een beetje mijn budget, maar ik ben me op dit moment eigenlijk aan het focussen op een chinees (MTK6589t) toestel.

Wat schatten jullie in, krijg ik met een Nexus 4 een beter toestel in handen dan de nieuwste generatie chinese toestellen? (Umi X2 platinum, Jiayu G4, Zopo C2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beastiaanz
  • Laatst online: 10-06-2024
greatgonzo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:28:
Ik kan via een kennis een Nexus 4 kopen voor €250, nieuw in doos. Geen verkeerde deal lijkt me.
Dit was ook een beetje mijn budget, maar ik ben me op dit moment eigenlijk aan het focussen op een chinees (MTK6589t) toestel.

Wat schatten jullie in, krijg ik met een Nexus 4 een beter toestel in handen dan de nieuwste generatie chinese toestellen? (Umi X2 platinum, Jiayu G4, Zopo C2)
Is dat de prijs voor een 8GB of een 16GB? 8GB is naar mijn mening namelijk nét te weinig.
Bekend is dat voor de MTK6589T waarschijnlijk geen ROM's beschikbaar komen.
Als ik het goed heb hoor.
Dus wat voor software wil je gaan draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Laatst online: 13:09

C4D

Denk het niet. Persoonlijk zit ik (en vele anderen) met een krakende speaker..echt niet prettig tijdens tel gesprekken. Misschien heb je geluk en krijg je dat probleem niet (http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=39936)

Verder is de telefoon geweldig..behalve tijdens telefoongesprekken :+

[ Voor 8% gewijzigd door C4D op 26-06-2013 13:43 ]

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 14:10

greatgonzo

schit-te-rend!

Beastiaanz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:36:
[...]

Is dat de prijs voor een 8GB of een 16GB? 8GB is naar mijn mening namelijk nét te weinig.
Bekend is dat voor de MTK6589T waarschijnlijk geen ROM's beschikbaar komen.
Als ik het goed heb hoor.
Dus wat voor software wil je gaan draaien?
gewoon standaard neem ik aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL

Alleen de directe ondersteuning van Google lijkt mij persoonlijk al doorslagevend... De bouwkwaliteit van de Nexus is prima (veel meer ook niet), maar dat blijkt van de Chinese telefoons tegenwoordig ook te zijn.
Maar ik zou sowieso blind kiezen voor een Nexus, puur en alleen voor de directe Google ondersteuning en dus '
"altijd" de laatste Android versie, zonder met custom ROMs aan de slag te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Laguna

Connaisseur

@Cubic X & ThijsLuke

Bekijk onderstaande video scheelt jullie weer testen..

En verder wat FabianNL al zei.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:40
Ik heb een vraag over de batterijduur van Nexus 4. als ik mijn telefoon voor 100% heb opgeladen, deze opstart zit het percentage na 4 minuten al op 98%. Voor mijn gevoel gaat dit door de dag heen ook redelijk snel. Helderheid staat 'maar' op 15%.

Wat is jullie ervaring hiermee, zijn er wellicht oplossingen of is er een programma om dit mee te tracken?
Pagina: 1 ... 31 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]