CuBras schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:04:
Hallo,
Ik heb sinds kort een Nexus en ik vroeg mij enkele dingen af die ik niet kon vinden
1. Kan je de snelle instellingen aanpassen, met name nieuwe instellingen toevoegen op het scherm?
2. Hoe kan je homescreens toevoegen/verwijderen? Het zal er makkelijk wezen, maar ik zal er over heen kijken.
3. Klopt het nou wel of niet dat de Nexus een notificatie led heeft? Ik krijg deze met geen mogelijkheid ingeschakeld. Ook niet 3rd. party apps. Het vinkje 'trackball ingeschakeld' staat aan.
Mocht iemand antwoorden hebben, vriendelijk bedankt.
Mijn device is unroot op stock 4.2.2
1. Met snelle instellingen bedoel je dan de standaard 'Energiebeer' widget van android zelf? Dus dat je snel Wifi, bluetooth etc aan/uit kan zetten? Die 'Energiebeheer' kun je niet aanpassen.
Wel zijn er HEEEEEL veel widgets die je wel aan kan passen te vinden in de store. Sommige gratis, andere beetje betalen. Ik heb zelf SwitchPro Widget. Heel tevreden over. Kun je op een scherm helemaal customizen, maar ook toggles configureren in de notificatie drop-down.
Tip in stock/zonder extra widgets: je kunt met 2 vingers naar beneden (van bovenaf aan), ook in een snel instellingen menu komen. (kan iik met 1 vinger naar beneden en dan icoon rechtsboven)
2. Weet ik niet, maar tip: neem Nova Launcher, veel beter dan stock.
3. Notificatie LED werkt ALLEEN als je scherm uit staat. Veel voorkomende fout voor de beginnelingen

.
Probeer anders 'Lightflow' eens.. ook ideale app.