Kan die poort stuk gaan dan?Dubrillion schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:26:
Een Qi-lader kost ongeveer 25 a 30 euro.
Als dat ervoor zorgt dat mijn Micro-USB poort langer meegaat vind ik dat het
geld wel waard
Alles kan. Zal niet zo snel gebeuren, maar de USb-poort van mijn Nokia N900 is ook stuk gegaan (bekend probleem) en ook die van mijn Desire HD werd brak. Zoiets zo veel mogelijk ontzien is altijd goed.
Ik heb de bestskinsever, niet glad maar ook sinasappelachtig maar ik vind het niet te stroef. Kan het niet vergelijken met jullie skin, ben er in ieder geval erg tevreden mee.JunkO schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:54:
[...]
Ik heb daarom een nieuwe voor de voorkant besteld, eentje van Best Skins Ever, deze moet ik er echter nog opplakken dus ik heb hier nog geen ervaring mee.
Voor accessoires zoals Qi laders, skins en cases is er ook het Accessoires topic voor de Nexus 4
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439
Verwijderd
Mijn volume rocker zat soms vast, waardoor volume down niet werkte. Heb hem opengehaald, kon niks geks zien, maar het werkt nu wel weer... Hopelijk nog wel eventjes.
Op o.a. Dealextreme kun je wel goedkope T5 schroevendraaiers vinden.
Op o.a. Dealextreme kun je wel goedkope T5 schroevendraaiers vinden.
Hij kan inderdaad stuk gaan.
De connectors zijn erg klein. Ik had een oude HTC waar ik de kabel er niet meer in kon ''klikken''.
Zo lam van de USB-poort geworden. Ook verbond hij slecht met de PC.
Dus ik probeer hem altijd zoveel mogelijk te ontzien
Ik zal mijn bevindingen wel even plaatsen hier (en in het accessoire topic).X-plosive schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:03:
[...]
Ik heb de bestskinsever, niet glad maar ook sinasappelachtig maar ik vind het niet te stroef. Kan het niet vergelijken met jullie skin, ben er in ieder geval erg tevreden mee.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Hallo dan !!ionn schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:30:
Ik wilde even blij melden dat ik 8 uur screen ontime heb gehaald met PACman rom V22.1.0 en Franco kernel R122. Ik gebruikte whatsapp, twitter en fb. En uurtje nog wat pdf's zitten bekijken op mijn mobiel. Ik heb trouwens helft van de tijd op mobiele netwerk gezeten....................................................

ik heb nu na 75 min screen time nog 46% accu over ................................

hangt er nogal van af wat je verder doet, ik kan ook uren 9gag-en op een batterijlading, real racing 3 daarentegen trekt ie de batterij binnen anderhalf uur wel mee leeg.cardwizard schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:43:
[...]
Hallo dan !!![]()
ik heb nu na 75 min screen time nog 46% accu over ................................
Mijn batterij doet het nu ook veel beter nu (nu ik er wat minder veel mee piel dan in het begin en real racing 3 afsluit na het spelen), meestal aan het eind van de dag nog 50-80% over.
Verwijderd
Ik heb vrij vaak na het downloaden van een app uit Play Store dat ik de melding krijg "pakketbestand ongeldig". Ik heb stock ROM, unrooted, maar toch vaak die melding.
Vaak gaat het de 2e of 3e keer wel goed...
Op Google word ik niet veel wijzer. Iemand?
/edit:updates, cache en data van Google Play Store verwijderen maakt geen verschil.
/edit:updates, cache en data van Google Play Store verwijderen maakt geen verschil.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2013 17:29 ]
Ik had dat ook een keer met The Verge app. Volgens mij zit er ergens in de /system/apps map de naam van de app die het niet doet en die dan verwijderen. Je moet dan ES File Explorer gebruiken met root. Komt omdat de app een keer 'half gedownload / geïnstalleerd' is.Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:26:
Ik heb vrij vaak na het downloaden van een app uit Play Store dat ik de melding krijg "pakketbestand ongeldig". Ik heb stock ROM, unrooted, maar toch vaak die melding.
Op de 'batterijduur' kwestie. Ik heb na 3 maanden gebruik, vaak maximaal 2 uur screen on time, rond een uur of 23. Ik heb dan nog maar 15% batterij over. Je kan daarbij denken aan whatsapp, facebook, NOS, Nu, Engadget, The Verge, 9Gag, browsen op voetbalzone, tweakers.net en gathering tweakers, en dat allemaal op 3G. Geen verschil ten opzichte van de Galaxy S3. Niet teleurgesteld, maar ook niet 'verrast'.
Helaas ben ik zo stom geweest om de 'backprotector' eraf te halen, en nu zitten er een paar krasjes op, en een hele kleine barst. Niet heel goed zichtbaar, maar toch, ik weet dat het aanwezig is

[ Voor 30% gewijzigd door chengbondkwok op 18-04-2013 18:01 ]
Ja ik heb toetsweek, dus niet leren enzo.daflux schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:14:
[...]
Amaai mooi, maar jij zit dus op een dag zomaar 8u met je Nexus bezig?
Ik had het ergens op een forum gelezen, maar dan zal ik het wel mis hebbenUltraman schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:39:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Want het is hier 0-90% maar weinig langzamer dan vanaf de meegeleverde USB lader. Daarna gaat het iets langzamer omdat er geburst wordt, maar de totaaltijd is nog steeds niet twee keer zo lang.
Hangt er vanaf wat je doet he.cardwizard schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:43:
[...]
Hallo dan !!![]()
Niets bijzonders eigenlijk , beetje chrome , facebook , twitter , whatsapp ,gmail
Geen games of filmpjes
nu nog 25% over screen time 1 uur 48 min.
Wel erg weinig screen on time, stuur is een foto. Zit je op stock rom?cardwizard schreef op donderdag 18 april 2013 @ 18:54:
[...]
Niets bijzonders eigenlijk , beetje chrome , facebook , twitter , whatsapp ,gmail
Geen games of filmpjes
nu nog 25% over screen time 1 uur 48 min.
dat dacht ik ook , gewoon stock inderdaadionn schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:46:
[...]
Wel erg weinig screen on time, stuur is een foto. Zit je op stock rom?
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 18-04-2013 20:12 ]
Lijkt niet drastisch, maar als je verbetering wil, moet je toch beetje gaan tweaken aan settings en je kan ook een custom rom en/of kernel opzetten.cardwizard schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:11:
[...]
dat dacht ik ook , gewoon stock inderdaad
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij mij spaced mijn gyroscope oid weer eens. Het lijkt er op dat bepaalde apps (die gps gebruiken?) dat ding ontregelen. Ik heb alles stock en heeft 2 maanden perfect gewerkt na eerder deze problemen gehad te hebben. Na het installeren van de app Strava Cycling heb ik de problemen. Iemand tips?
Hier hetzelfde probleem... Bepaalde apps lijken het te veroorzaken (merk het vooral bij sommige spelletjes, maar ook lang niet alle). Oplossing heb ik nog niet gevonden. Wel al eens een paar keer gezocht, en de enige oplossing welke geboden wordt is een hard-reset proberen of hem terug sturen naar Google.jostefa schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:07:
Bij mij spaced mijn gyroscope oid weer eens. Het lijkt er op dat bepaalde apps (die gps gebruiken?) dat ding ontregelen. Ik heb alles stock en heeft 2 maanden perfect gewerkt na eerder deze problemen gehad te hebben. Na het installeren van de app Strava Cycling heb ik de problemen. Iemand tips?
Een hard-reset was voor mij geen blijvende oplossing, en terug sturen naar Google vind ik teveel gezeik. Nu kan ik alleen een beperkt aantal pelletjes niet spelen, ook niet heel spannend.
Heel vervelend inderdaad ik zoek ook al een aantal maanden naar de oplossing nog niks weten te vinden enige tijdelijke oplossing is het calibreren doormiddel van de app gps status & toolbox
edit: Ik ga toch een kijken of ik een nieuwe telefoon kan krijgen van Google, enige probleem is dat mijn achterkant kapot is?!
edit: Ik ga toch een kijken of ik een nieuwe telefoon kan krijgen van Google, enige probleem is dat mijn achterkant kapot is?!
[ Voor 25% gewijzigd door jostefa op 18-04-2013 21:24 ]
ik zit nu aan 2 uur screen on time maar heb nog 60% batterijlading over.
Wat ik wel raar vind is dat het androidtoetsenbord de 2de grootste verbruiker van de batterij is bij mij. Is er nog iemand die dit heeft?
Wat ik wel raar vind is dat het androidtoetsenbord de 2de grootste verbruiker van de batterij is bij mij. Is er nog iemand die dit heeft?
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
Is dat echt zo'n groot verschil ?ionn schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:40:
[...]
.......als je verbetering wil, .........een custom rom en/of kernel opzetten.
Ik draai nu CM 10.1 met Franco Kernel. Ik merk geen significant verschil met alles stock (naast alle verdere voordelen natuurlijk).
Ik bedoel de accu duur , wat zijn meer voordelen van een andere rom/launcher ?Luapper schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:27:
[...]
Ik draai nu CM 10.1 met Franco Kernel. Ik merk geen significant verschil met alles stock (naast alle verdere voordelen natuurlijk).
Verwijderd
Ik heb hem niet geroot, ook weinig behoefte aan, moet ik alle apps daarna weer installeren...chengbondkwok schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:50:
[...]
Ik had dat ook een keer met The Verge app. Volgens mij zit er ergens in de /system/apps map de naam van de app die het niet doet en die dan verwijderen. Je moet dan ES File Explorer gebruiken met root. Komt omdat de app een keer 'half gedownload / geïnstalleerd' is.
Het ging in dit geval om een spelletje, nou jammer dan.
Ik doelde ook op accuduur.cardwizard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 05:11:
[...]
Ik bedoel de accu duur , wat zijn meer voordelen van een andere rom/launcher ?
Meer voordelen? Veel meer te tweaken, root acces, etc.
Een verdubbeling van de accuduur of zelfs nog beter , kan het me echt niet voorstellen
Google moet de makers in dienst nemen dan !
Google moet de makers in dienst nemen dan !
Heb dit ook gepost in het nieuwsbericht. Nu hij toch in NL te koop is, maar het goedkoopste abonnement gezocht:
Lijkt me een goede deal mits je geen grootgebruiker bent. (al kost ie zowat het dubbele als wat ie bij de buren kost)http://www.belsimpel.nl/l...lack/overzicht#aanb_10077
Het goedkoopste abonnement wat ik kan vinden.
1 jarig abonnement: 100 minuten, 100 SMS, 250MB internet. 10 maanden €12,69, daarna 2 maanden 25 euro. Los €284
Totaal na 1 jaar: 459 euro.
Heb zelf een SGS3 Mini met dit abonnement. Koste met €365 totaal terwijl het toestel los €280 kostte.
Goede en snelle service. Geen problemen met nummerbehoud.
[ Voor 4% gewijzigd door rickyy op 19-04-2013 18:29 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
nieuws: LG brengt Nexus 4 uit in Nederland
Lg brengt nexus 4 uit in nederland..
Goed voor eventuele ondersteuning
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Ik merk er op wifi zeker een verdubbeling en in deel sleep mode heel erg, hij verliest 0% Accu na 12 uurLuapper schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:14:
[...]
Ik doelde ook op accuduur.
Meer voordelen? Veel meer te tweaken, root acces, etc.
Ik heb de mijne nu 5 dagen.Zeer tevreden. Wanneer mijn xperia arc s cracht, kan ik gewoon de batterij er uit halen en het ding gaat weer. Hoe los je dit op met de n4?
Ik wil voorlopig nog niet rooten.
Ik wil voorlopig nog niet rooten.
De aan/uit knop ingedrukt houden zou de telefoon moeten herstarten.
To be, or not to be...
Bedankt, ik vermoed dus ook na crach.Ansenyi schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:10:
De aan/uit knop ingedrukt houden zou de telefoon moeten herstarten.
Hallo allemaal,
Ik ben ondertussen in het bezit van mijn tweede Nexus 4.
De vorige had het probleem met de storende oorluidspreker.
Deze heeft weer het zelfde probleem, alleen dan in mindere mate.
Is er ondertussen een revisie geweest waar dit probleem zich niet meer in voordoet?
Op het moment heb ik een telefoon uit de 301K serie. De vorige was uit de 302K serie.
Is er ondertussen een revisie geweest waar dit probleem zich niet meer in voordoet?
Op het moment heb ik een telefoon uit de 301K serie. De vorige was uit de 302K serie.
http://forum.xda-develope...6fe25ed8fb72817&t=2239780Jelmar1990 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:50:
Hallo allemaal,
Zeker goed nieuws, ik heb hem nu eindelijk bij Coolblue kunnen bestellen in plaats van Belsimpel waar ik niet echt gelukkig van word als ik de shopreviews lees. Ben me gelijk maar aan het inlezen rond het rooten, maar dat ziet er allemaal vrij simpel uit als ik XDA mag geloven. Ik draai nu CM10.1 op mijn oude Desire S waar ik ondertussen behoorlijk aan gewend ben, ga ik dan veel missen met stock Android?mucuracat schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:28:
nieuws: LG brengt Nexus 4 uit in Nederland
It takes one to know one...
CM lijkt op een aantal tweaks na echt veel op stock Android, maar je mist bijvoorbeeld de T9 dailer en het kunnen instellen van de knoppen in het notificatie menu.
Oh dat valt wel mee, misschien gaat stock mij wel bevallen.Vin87 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:41:
CM lijkt op een aantal tweaks na echt veel op stock Android, maar je mist bijvoorbeeld de T9 dailer en het kunnen instellen van de knoppen in het notificatie menu.
Dus je hebt 470 betaald? Over de grens ligt ie voor 350 bij de mediamarkt.Dubbeldrank schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:00:
[...]
Zeker goed nieuws, ik heb hem nu eindelijk bij Coolblue kunnen bestellen in plaats van Belsimpel waar ik niet echt gelukkig van word als ik de shopreviews lees. Ben me gelijk maar aan het inlezen rond het rooten, maar dat ziet er allemaal vrij simpel uit als ik XDA mag geloven. Ik draai nu CM10.1 op mijn oude Desire S waar ik ondertussen behoorlijk aan gewend ben, ga ik dan veel missen met stock Android?
Ander geven aan dat die in 303k serie ook gewoon stoort, maar waarom zou je een RMA doen voor zoiets.Jelmar1990 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 10:50:
Hallo allemaal,
Ik weet dat hij in Duitsland goedkoper is, maar ik heb hem in combinatie met een abonnement gratis. Heb een verlenging bij T-Mobile met 150 minuten, onbeperkt sms, onbeperkt internet (lees 1250 MB volle snelheid) voor €33,50 per maand. Dat betaal ik nu ook voor mijn huidige abonnement, ga qua belminuten iets achteruit, maar qua data iets vooruit. Ik vind het een prima deal.ionn schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:50:
[...]
Dus je hebt 470 betaald? Over de grens ligt ie voor 350 bij de mediamarkt.
[...]
Ander geven aan dat die in 303k serie ook gewoon stoort, maar waarom zou je een RMA doen voor zoiets.
Hoe noemt die applicatie nu weer dat berekend welke app het meest van u batterij gebruikt? Ben naam vergeten. Is gratis app
BetterBatteryStats?
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Die is betalend.Ultraman schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 17:58:
BetterBatteryStats?
Andere alternatieven?
Nee, die is wel gratis via XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809
[ Voor 48% gewijzigd door HaTe op 20-04-2013 18:48 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Als je de APK download idd, bedankt!HaTe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:48:
Nee, die is wel gratis via XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809
Dan in de applicatie neem ik aan dat je moet kijken bij "process"?
Ja en bij de wakelocks. Lees vooral de help van de app eens.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik heb net simple agenda widget geinstalleerd. Maar hoe voeg ik in godsnaam een nieuwe afspraak in?
Zo 'simple' is ie dus blijkbaar nietGrazendeKoe schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 20:18:
Ik heb net simple agenda widget geinstalleerd. Maar hoe voeg ik in godsnaam een nieuwe afspraak in?
Maar, welke bedoel je? Simple Calender Widget? Deze heeft zo te zien niet de mogelijkheid om direct een nieuwe afspraak te maken. De meeste widgets geven volgens mij alleen maar afspraken weer, en hebben een 'snelkoppeling' om de agenda applicatie/afspraken te openen. Geen idee welke de mogelijkheid geeft om direct een afspraak te maken, sorry.
Edit: wellicht kan je beter hier even kijken: Google Play & Androidapps - Deel 18
[ Voor 7% gewijzigd door FabianNL op 21-04-2013 08:25 ]
zijn dit een beetje normale wifi-snelheden voor de N4?

Hangt dit ook niet beetje van je Router/modem vanaf?habermas schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:04:
[afbeelding]
Ik heb dit:

Daar valt niks over te zeggen; is afhankelijk van je internet verbinding. Daarnaast heb je veel factoren welke invloed hierop hebben, zoals je router/locatie/obstakels/enz.habermas schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:04:
[afbeelding]
Ik heb inmiddels de screenprotector van Best Skins Ever binnen ter vervanging van die van Xtreme Guard. Dit is duidelijk een verbetering! Die van Xtreme Guard is voor de voorzijde te zacht en stroef en heeft een zeer duidelijk sinaasappelhuid structuur. Ook is hij wat aan de brede kant zodat je geen case kan gebruiken (deze drukt de protector los).JunkO schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:49:
[...]
Ik zal mijn bevindingen wel even plaatsen hier (en in het accessoire topic).
Niks van dat alles met die van Best Skin Ever; deze is een stuk gladder, harder en heeft een betere pasvorm. Daarnaast is de sinaasappelhuid zo goed als niet aanwezig.
Ik ben een tevreden mens en kan ‘m dan ook van harte aanraden!
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Als je een internetverbinding een veervoorkomende cox 60/6 verbinding is, dan ziet het er keurig uit.TheCeet schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:12:
[...]
Hangt dit ook niet beetje van je Router/modem vanaf?
Ik heb dit:
[afbeelding]
Dat je de download niet volledig dicht trekt komt door het wireless netwerk, waardoor je netto zo'n 45Mbit overhoud van je 65Mbit link. Wat een nette snelheid is
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is het lettertype te veranderen? Want het kan niet bij instellingen..
ik heb dus 120/12 van UPCUltraman schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:18:
[...]
Als je een internetverbinding een veervoorkomende cox 60/6 verbinding is, dan ziet het er keurig uit.
Dat je de download niet volledig dicht trekt komt door het wireless netwerk, waardoor je netto zo'n 45Mbit overhoud van je 65Mbit link. Wat een nette snelheid is
Heb vandaag deze binnen gekregen, 17/4 besteld en 22/4 geleverd = 4 werkdagen.
De gratis screen protector kan ik niet gebruiken, heefd bovenkant 2 uitsparingen ipv 3.
Verder goede pas vorm, had dezelfde bij mijn xperia arc s.
De gratis screen protector kan ik niet gebruiken, heefd bovenkant 2 uitsparingen ipv 3.
Ligt aan de snelheid van de wireless link. Als je een enkel 2.4GHz kanaal (20MHz mode) gebruikt haalt de Nexus 4 volgens mij maximaal 65 Mbit. Dat komt omdat er maar één antenne-paar in zit, net als bij veel (goedkopere) laptops tegenwoordig het geval is. Over een 65Mbit wireless link zo'n 45Mbit halen is normaal. Ik zou zeggen controleer de link speed eens voor de zekerheid. Upload zou mogelijk wat hoger kunnen, maar dat kan ook aan de test die je gebruikt hebt liggen natuurlijk.habermas schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:55:
[...]
ik heb dus 120/12 van UPCvroeg me af of 40mbps zo'n beetje de max was wat de N4 kon trekken. m'n laptop meet op diezelfde plek wireless zo'n 115Mbps...
Al met al lijken je snelheden me niets om je zorgen over te maken, meer dan snel zat voor een smartphone.
[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 22-04-2013 14:28 ]
Ik las in het bericht op de frontpage dat de Nexus 4 in Nederland geleverd wordt met een bumpercase, iemand een idee welke dat kan zijn?
Google/LG heeft zelf een officiële bumpercase uitgebracht, Google maar eens even en je struikelt er zowat over.Dubbeldrank schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:52:
Ik las in het bericht op de frontpage dat de Nexus 4 in Nederland geleverd wordt met een bumpercase, iemand een idee welke dat kan zijn?
edit:
Bedoeld voor accesoires topic
Bedoeld voor accesoires topic

[ Voor 102% gewijzigd door frickY op 22-04-2013 16:04 . Reden: oops ]
Als ik daar de apk download, installeer en de app start knalt hij er direct weer uit. Wou eens kijken wat de app zegt, daar ik het idee heb steeds minder lang met de batterij te doen zonder hem meer te gebruiken. Heb al een aardig stuk van het topic op XDA doorlopen, maar kan er niks over vinden.TheCeet schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 18:58:
[Nee, die is wel gratis via XDA http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809]
Als je de APK download idd, bedankt!
Dan in de applicatie neem ik aan dat je moet kijken bij "process"?
bij mij werkt hij ook gewoon goed. Probeer anders je tel ff opnieuw op te starten en/of cache van de app weg te gooien.Autofan1985 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:47:
[...]
Als ik daar de apk download, installeer en de app start knalt hij er direct weer uit. Wou eens kijken wat de app zegt, daar ik het idee heb steeds minder lang met de batterij te doen zonder hem meer te gebruiken. Heb al een aardig stuk van het topic op XDA doorlopen, maar kan er niks over vinden.
Beiden al geprobeerd en dit was het resultaat:
http://i154.photobucket.c...-09-59-35_zps41ac4804.png
http://i154.photobucket.c...-09-58-43_zps249a9bef.png
Edit: nogmaals geprobeerd via fastboot mode en heb hem n u wel aan de praat. Tnx.
http://i154.photobucket.c...-09-59-35_zps41ac4804.png
http://i154.photobucket.c...-09-58-43_zps249a9bef.png
Edit: nogmaals geprobeerd via fastboot mode en heb hem n u wel aan de praat. Tnx.
[ Voor 18% gewijzigd door Autofan1985 op 23-04-2013 10:18 ]
Verwijderd
Sinds kort heb ik mijn Nexus LG. De meeste dingen lopen goed buiten het bellen zelf. Toch redelijk belangrijk aan een smartphone.
Het probleem doet zich als volgt voor. Als ik opneem bij een contact, waar ik met deze telefoon nog niet mee gebeld heb, krijgt deze mij niet te horen en ik hem niet. Hetzelfde gebeurt als ik zelf iemand bel. Het scherm geeft wel aan dat we met elkaar aan het bellen zijn maar je hoort niets. Als we een tweede keer met elkaar proberen bellen is alles in orde. Dit gebeurt bij elk contact.
Wat kan hier het probleem van zijn?
Met berichten ed heb ik dit probleem niet.
Het probleem doet zich als volgt voor. Als ik opneem bij een contact, waar ik met deze telefoon nog niet mee gebeld heb, krijgt deze mij niet te horen en ik hem niet. Hetzelfde gebeurt als ik zelf iemand bel. Het scherm geeft wel aan dat we met elkaar aan het bellen zijn maar je hoort niets. Als we een tweede keer met elkaar proberen bellen is alles in orde. Dit gebeurt bij elk contact.
Oh inderdaad, ziet er netjes uit!FabianNL schreef op maandag 22 april 2013 @ 15:09:
[...]
Google/LG heeft zelf een officiële bumpercase uitgebracht, Google maar eens even en je struikelt er zowat over.
Heey! Die komt me bekend voor. Alleen ik heb er wel iets meer voor neergelegd bij de lokale hoesjesverkoper. 10 euro als ik me niet vergis.andremichel schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:16:
Heb vandaag deze binnen gekregen, 17/4 besteld en 22/4 geleverd = 4 werkdagen.
Hij zit verder heerlijk, past precies en nu is mijn Nexusje altijd beschermd. Heb hem verder al al meer dan een maand, maar zit nog steeds even strak. Aanradertje!
Nog nooit van gehoord bij de Nexus 4; zelfs niet bij andere (smart)phones! Heel vreemd... het probleem kan natuurlijk ook nog bij je provider liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 18:19:
Sinds kort heb ik mijn Nexus LG. De meeste dingen lopen goed buiten het bellen zelf. Toch redelijk belangrijk aan een smartphone.
Hebben er trouwens meer mensen last van dat de telefoon extreem warm wordt? Bij mij is hij denk ik al twee keer uitgevallen puur omdat hij zo heet werd: o.a. bij het bekijken van gestreamed filmpje en bij het langdurig aanzetten van het led-lichtje...
Hij word wel warm. Maar dat hij uitvalt nog niet.
Ik heb volgens mij een redelijk tot zwaar zeldzaam probleem met mijn Nexus 4. Ik heb al veel gezocht op Google en meerdere apps geprobeerd om het probleem te verhelpen. Het probleem is het volgende:
Als ik mijn telefoon in de avond (dat is rond 23:30 uur) in de oplader doe en ga slapen, gaat mijn wekker in de morgen niet af (deze staat rond 7:20 uur). Dit is natuurlijk super vervelend omdat het niet elke nacht voorkomt.
Ik heb de telefoon sinds 22 januari 2013 en het is me denk ik sinds dien 4 à 5 keer overkomen.
Als ik vervolgens mijn telefoon weer wil gebruiken in de ochtend dan moet ik de power-knop een aantal seconden(5) ingedrukt houden, dan geeft hij een kort tril signaal en start hij weer op.
Iemand ervaring of een oplossing?
Als ik mijn telefoon in de avond (dat is rond 23:30 uur) in de oplader doe en ga slapen, gaat mijn wekker in de morgen niet af (deze staat rond 7:20 uur). Dit is natuurlijk super vervelend omdat het niet elke nacht voorkomt.
Ik heb de telefoon sinds 22 januari 2013 en het is me denk ik sinds dien 4 à 5 keer overkomen.
Als ik vervolgens mijn telefoon weer wil gebruiken in de ochtend dan moet ik de power-knop een aantal seconden(5) ingedrukt houden, dan geeft hij een kort tril signaal en start hij weer op.
Nee nog geen problemen mee gehad. Bij mij wordt de telefoon wel erg warm als ik Real Racing 3 speel, logisch neem ik aan.Rub3s schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:58:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat de telefoon extreem warm wordt? Bij mij is hij denk ik al twee keer uitgevallen puur omdat hij zo heet werd: o.a. bij het bekijken van gestreamed filmpje en bij het langdurig aanzetten van het led-lichtje...
Ik kijk zelf ook veel YouTube(HD) en daar geeft hij geen problemen mee.
Ik bel bijna de hele dag in een rustige ruimte met het toestel. Als je de hele dag naar kraken en ruisen moet luisteren is dit aardig storendionn schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 15:50:
[...]
Dus je hebt 470 betaald? Over de grens ligt ie voor 350 bij de mediamarkt.
[...]
Ander geven aan dat die in 303k serie ook gewoon stoort, maar waarom zou je een RMA doen voor zoiets.
Laat je het toestel wel aanstaan of schakel je hem uit?Jeroen.Abeelen schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:29:
Ik heb volgens mij een redelijk tot zwaar zeldzaam probleem met mijn Nexus 4. Ik heb al veel gezocht op Google en meerdere apps geprobeerd om het probleem te verhelpen. Het probleem is het volgende:
Als je de telefoon uitschakelt gaat bij geen enkele Android telefoon namelijk een wekker.
Die van mijn wordt ook enorm warm. (het doet bijna pijn aan de vingers) Maar hij is nog nooit uitgevallen door de warmte. Hij heeft het vooral bij het spelen van GTA (niet echt onlogisch). Bij andere dingen is het mij nog niet opgevallen, maar ik kijk er ook niet zo veel filmpjes op.
I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd
De ene keer dat hij uitviel was bij het bekijken van een twitch stream (ik denk 1080p of 720p), de andere keer dat de telefoon aan de lader lag + met het scherm op het bed + led licht aan. Na een paar minuten schakelde hij zichzelf uit en was hij echt behoorlijk heet.
Die 32 gb boeit me niet zo, ook 4G niet. Ik zou wel balen als ze er een dikkere accu in hadden gestopt, maar dat lijkt niet zo te zijn....
Kom maar op met die Key Lime Pie
Gister mijn Nexus weer ontvangen van MediaMarkt Nordhorn.
(Mijn achterkant was spontaan gaan barsten)
Ralf heeft hem opgestuurd en het viel niet onder de garantie. Vervolgens heeft die protest aangetekend maar ook dacht mocht niet helpen.
Kon hem laten repareren voor €89,- maar dat kunnen ze vergeten. LG krijgt geen enkele cent meer van me.
Nu een backcover erop en vind het wel prima zo. Nooit meer een achterkant van glas iig voor mij.
(Mijn achterkant was spontaan gaan barsten)
Ralf heeft hem opgestuurd en het viel niet onder de garantie. Vervolgens heeft die protest aangetekend maar ook dacht mocht niet helpen.
Kon hem laten repareren voor €89,- maar dat kunnen ze vergeten. LG krijgt geen enkele cent meer van me.
Nu een backcover erop en vind het wel prima zo. Nooit meer een achterkant van glas iig voor mij.
Je kunt je N4 nu registereren op LG site in Nederland.
https://wws.lg.com/nl/ondersteuning/product-registratie
Mijne uit uk.. Gewoon imei nummer ingevuld en is geaccepteerd.
[ Voor 22% gewijzigd door mucuracat op 24-04-2013 13:02 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Leuk, maar wat is het voordeel daarvan?mucuracat schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:02:
Je kunt je N4 nu registereren op LG site in Nederland.
Kan ik dan aanspraak maken op garantie van LG Nederland ondanks dat mijn Nexus 4 uit Duitsland komt?
[ Voor 13% gewijzigd door Ultraman op 24-04-2013 13:03 ]
Twitter van:Ultraman schreef op woensdag 24 april 2013 @ 13:03:
[...]
Leuk, maar wat is het voordeel daarvan?
Kan ik dan aanspraak maken op garantie van LG Nederland ondanks dat mijn Nexus 4 uit Duitsland komt?
LG WEBCARE NL @LG_WEBCARE_NL 8m
#LG Product aangeschaft en Service nodig? Registreer je product direct via http://ow.ly/ikksR
Misschien handig bij eventueel garantie gevalletje? Hoef je niet naar UK of D? Hoop ik

Ik laat hem gewoon aan inderdaad. Alleen volgende ochtend is hij dan vast gelopen.Jelmar1990 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:47:
[...]
Laat je het toestel wel aanstaan of schakel je hem uit?
Als je de telefoon uitschakelt gaat bij geen enkele Android telefoon namelijk een wekker.
Misschien moet je dan kijken naar welke applicatie de telefoon laat vastlopen... Het probleem zal vast niet liggen bij de verschillende wekker-applicaties.
Mijn oplader (ook als ie niet in het stopcontact zit) maakt een vreemd soort van piepend geluid. Kan dit kwaad voor mijn telefoon als ik 'm er mee oplaadt?
Bij mij komt er ook een geluid uit de oplader, een soort ratelend geluid, maar alleen als de telefoon er niet op is aangesloten en de lader in het stopcontact zit, of je die er net uithaaltGrazendeKoe schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:41:
Mijn oplader (ook als ie niet in het stopcontact zit) maakt een vreemd soort van piepend geluid. Kan dit kwaad voor mijn telefoon als ik 'm er mee oplaadt?
Je hebt gelijk, ik heb de telefoon nu aan de lader en ik hoor niets... vreemd!cbernardini schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:55:
[...]
Bij mij komt er ook een geluid uit de oplader, een soort ratelend geluid, maar alleen als de telefoon er niet op is aangesloten en de lader in het stopcontact zit, of je die er net uithaalt
dat is al veel langer bekend, hij doet het alleen als de telefoon vol is en er aan hangt, of als je de telefoon eruit haalt.
edit: samsung opladers hebben het ook.
[ Voor 14% gewijzigd door Rick-Jan op 24-04-2013 20:33 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Die van m'n Sony Ericsson heeft dit ook.Rick-Jan schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:33:
dat is al veel langer bekend, hij doet het alleen als de telefoon vol is en er aan hangt, of als je de telefoon eruit haalt.
Ook mijn nexus 4 valt regelmatig uit als deze voor een langere tijd in standby staat, erg jammer. Nu heb ik wel wat gelezen over dit "sleep of death" probleem, maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden!
Nu ben ik genoodzaakt mijn oude blackberry als back-up wekker te gebruiken
omdat deze telefoon zo onbetrouwbaar is. Het is dus elke keer maar weer de vraag of de telefoon nog aan staat in de ochtend.
Ik heb maar een aantal apps geïnstalleerd, waaronder de gebruikelijke zoals evernote, keep, dropbox, the verge. bbc etc, het lijkt me niet dat het daar aan ligt.
Iemand een idee hoe dit kan?
Nu ben ik genoodzaakt mijn oude blackberry als back-up wekker te gebruiken

Ik heb maar een aantal apps geïnstalleerd, waaronder de gebruikelijke zoals evernote, keep, dropbox, the verge. bbc etc, het lijkt me niet dat het daar aan ligt.
Misschien 'dumpen' ze daarom ineens het huidige model op de Nederlandse markt, zodat ze die kwijt zijn. Kunnen we hier weer een half jaar op de Nexus 4 v2.0 gaan wachten
factory reset en even niks installeren, kijken of het dan nog steeds is. Zo ja, helaas terug, garantie gevalletje.Thomastrw schreef op donderdag 25 april 2013 @ 07:49:
Ook mijn nexus 4 valt regelmatig uit als deze voor een langere tijd in standby staat, erg jammer. Nu heb ik wel wat gelezen over dit "sleep of death" probleem, maar een oplossing heb ik niet kunnen vinden!
Nu ben ik genoodzaakt mijn oude blackberry als back-up wekker te gebruikenomdat deze telefoon zo onbetrouwbaar is. Het is dus elke keer maar weer de vraag of de telefoon nog aan staat in de ochtend.
Geen idee maar ik heb dus precies hetzelfde probleem. Alleen ik gebruik mijn Nokia 6300 als back-up wekker.Thomastrw schreef op donderdag 25 april 2013 @ 07:49:
Nu ben ik genoodzaakt mijn oude blackberry als back-up wekker te gebruikenomdat deze telefoon zo onbetrouwbaar is. Het is dus elke keer maar weer de vraag of de telefoon nog aan staat in de ochtend.
Heb je al eens geprobeerd om 's avonds voor het slapen gaan je Nexus 4 op Flight mode te zetten? --> Power-knop ingedrukt houden tot menuutje opkomt voor Uitschakelen of Vliegmodus aanzetten.Thomastrw schreef op donderdag 25 april 2013 @ 07:49:
In Flight mode werkt je wekker gewoon, maar doet je N4 verder helemaal niets.
Ik zet mijn N4 elke avond in Flight mode en hij is elke ochtend direct beschikbaar.
Zit er trouwens een notificatie-led in de Nexus 4 ??
Ik heb al diverse apps gedownload, maar ik zie nergens een ledje knipperen o.i.d.
Zou hij kapot zijn ?
Ik heb al diverse apps gedownload, maar ik zie nergens een ledje knipperen o.i.d.
Zou hij kapot zijn ?
Ja, het ledje zit onderaan in het midden.kevinspui schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:27:
Zou hij kapot zijn ?
Knippert alleen met bijzonder lange tussenpozen

Verwijderd
Nog wensen voor Key Lime Pie om onze Nexi nóg geweldiger te maken? Zelf lijkt mij het aanpassen van de notification toggles naar eigen smaak erg gewenst, a la CM10. Daar erger ik me nu wel aan.
Ik besef me nu pas hoe stabiel deze 4.2.2 firmware eigenlijk draait, vrijwel alle kinderziektes zijn genezen, zoals de camera bug en de mediaserver battery drain. Props to Google! Laten we hopen dat dit zo blijft in 4.3 (geen 5.0 nee).
Ik besef me nu pas hoe stabiel deze 4.2.2 firmware eigenlijk draait, vrijwel alle kinderziektes zijn genezen, zoals de camera bug en de mediaserver battery drain. Props to Google! Laten we hopen dat dit zo blijft in 4.3 (geen 5.0 nee).
Dankje voor de tip. Dit ga ik komende week proberen en ik laat jullie weten of ik nog problemen ondervind.Haay schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:59:
[...]
Heb je al eens geprobeerd om 's avonds voor het slapen gaan je Nexus 4 op Flight mode te zetten? --> Power-knop ingedrukt houden tot menuutje opkomt voor Uitschakelen of Vliegmodus aanzetten.
In Flight mode werkt je wekker gewoon, maar doet je N4 verder helemaal niets.
Ik zet mijn N4 elke avond in Flight mode en hij is elke ochtend direct beschikbaar.
Hij is bij mij helaas de afgelopen 2 nachten/ochtenden vast gelopen, dus twee keer (bijna) te laat op stage.
Probeer Lightflow eens.. zeer mooi! en veel voorkomend beginners probleem: de LED doet het alleen als je scherm uit staat..kevinspui schreef op donderdag 25 april 2013 @ 10:27:
Zou hij kapot zijn ?
Wensen?? Ja...Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:01:
Nog wensen voor Key Lime Pie om onze Nexi nóg geweldiger te maken? Zelf lijkt mij het aanpassen van de notification toggles naar eigen smaak erg gewenst, a la CM10. Daar erger ik me nu wel aan.
Bluetooth stabieler alsjeblieft. Mijn GNex verbond niet lekker en mijn N4 ook niet. Ligt dus echt aan 4.2.2.

Notifaction toggles inderdaad. Gewoon lekker bovenaan of net als HTC. Maar wel aan/uit. Niet het menu in.
Ook zelf aankunnen passen lijkt me handig.
Voor de rest niet echt iets voor de hand liggend.
Andere mensen nog dingen?
mijn vraag is vooral niet veranderen om te veranderen.
Als ze gewoon kleine dingen veranderen die het klein beetje handiger maken ben ik al lang tevreden. Android is zo stilaan op het punt dat ze daar naar moeten kijken en niet meer alles om te gooien om het toch maar omgegooid te hebben. (en aangezien ze het toch consequent over de komst van Android 5.0 hebben houd ik mijn hart al vast)
Als ze gewoon kleine dingen veranderen die het klein beetje handiger maken ben ik al lang tevreden. Android is zo stilaan op het punt dat ze daar naar moeten kijken en niet meer alles om te gooien om het toch maar omgegooid te hebben. (en aangezien ze het toch consequent over de komst van Android 5.0 hebben houd ik mijn hart al vast)
Die ziet er nog steeds in hoor, die staat bij mij steevast in de top 3 als grootste energie slurper. Ik luister overigens geen muziek en kijk amper filmpjes, dus wat het dan is... Is overigens ook algemeen bekend.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2013 @ 11:01:
Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>
Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>
Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]