Ik heb er geen last van, maar dat soort grafieken krijg je als de telefoon helemaal uit staat (niet standby, maar echt uit). Natuurlijk stopt hij met meten als hij uit gaat, en als hij weer wordt aangezet, gaat hij weer verder. De tijd waarin hij heeft uitgestaan is dan blanco. Als je reboot, heb je dat ook; een heel dun streepje in de grafiek.
Dat is een bekende bug van Android 4.2.1 op de Nexus 4, 7 en 10. Soms valt Bluetooth uit en moet je het apparaat rebooten om het weer aan de praat te krijgen. Zou in 4.2.2 opgelost worden.
Ik heb op het moment een set Shure SE315 in-ears, en daarvoor heb ik 4 jaar lang (RIP) een set SE210's gehad. Dat zijn hele goede in-ear hoofdtelefoons, maar misschien moeten sommigen bij de prijs even slikken
Als je echter dagelijks in het OV zit is het elke cent waard.
(Ik heb deze echter nog niet met de Nexus 4 gebruikt; ik heb een aparte muziekspeler.)
Weh. Bij sommige van die "sociale" mensen krijg ik de neiging om de telefoon uit hun handen te meppen. Vaak zijn diegenen "sociaal" met alles en iedereen, behalve met degenen in hun directe omgeving. Van die mensen die elk 1,5 woord een gesprek onderbreken om weer een bericht te beantwoorden. Urghl. Maar OK, dat is een discussie voor een andere draad
[
Voor 36% gewijzigd door
Katsunami op 29-01-2013 14:10
]