Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:48

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ralfsantbergen schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:23:
Ik had je post wel zien staan. Maar het leek me van belang voor andere geïnteresseerden om een extra schade melding te plaatsen. Zoals ik al zei was dit buiten mijn verwachting, genoeg toestellen die gekkere drops hebben overleeft zonder schrammetje.
Uiteraard sta ik niet te springen om meteen naar een reparatieservice te stappen met 2 jaar garantie minus 2 weken. Ik zal even informeren hoe die twee Nederlandse webwinkels die hem momenteel aanbieden dat doen. Ze bieden namelijk wel 2 jaar garantie op hun sites. Uiteraard zal ik de afloop posten mocht het alsnog vanuit NL mogelijk blijken.
Garantie is op fabricage fouten etc, niet op oepslatenvallen. Dus helaas.
Bij de MM boden ze overigens wel een extra garantie aan, maar dat koop ik eigenlijk nooit dus ik heb dat niet gedaan. Had wel een optie geweest..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
streamnl schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:20:
Dat kan nog steeds.
Wanneer je het lockscreen ziet, veeg dan vanuit de zijvlak die je aan de rechterkant ziet maar naar links.
thanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekocht bij de Mediamarkt in Duitsland?
Ga met de bon naar een Nederlandse Mediamarkt en ze moeten het oplossen (tegen betaling als het door vallen is). Dit werd gezegd tegen mij in de Duitse MM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 11:49
Mijn touch scherm reageert soms niet net na het activeren, dit is vooral buiten merk ik.. Zou dit met de kou te maken hebben? Komt het jullie bekend voor? Hoe het gaat:

- Druk op de aan knop, scherm gaat gelijk aan
- Probeer te unlocken, touch scherm werkt niet.. wacht 5 seconde.. en hij begint spontaan te werken
of! ik druk op de aan/uit knop en hij werkt gelijk.

Binnen nog nooit gehad.. Zijn het mijn koude handen oid? Is ook pas sinds deze week, sinds het echt koud is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-03-2023
Sinds vanavond ook na 7 weken de trotse eigenaar van 'n N4!

Om te beginnen hier maar een paar fotootjes geschoten (om de boel hier een beetje op te fleuren, want zoveel foto's kom ik er niet van tegen) :+ :

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2urp0xt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/x4rk2a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2ivzasg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/11jqhq0.jpg

PS: Heerlijk toestel is het toch (net 4 uur in bezit)! 8)

[ Voor 17% gewijzigd door dutch79 op 24-01-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het nog een keer maar hoe futureproof is de nexus 4? Kan ik er 3-4 jaar mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Eisk schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:58:
[...]

Uit de UK (GBR), staat op de doos. UK is GBR plus Noord-Ierland.

En kan je ook zien via site van LG als je je IMEI code invoert.

http://csmg.lgmobile.com:...k.jsp?esn=111111111111111

en dan ipv die rij 1tjes achter esn= je eigen 15 cijferige imei code zonder streepjes of spaties invoeren.

Kan je ook zien wanneer die gemaakt is en wanneer die verscheept is.
En wat haal je dan hier allemaal uit? >
LGE960 AUKGBK XXXXXXXXXXXXXXX 212KPQJ293700 20130110 UKG 20130111 N UNITED KINGDOM_OPEN LG0000501252061

XXXXXXXXXXXXXX = IMEI

Dit is overigens nog steeds REV_11 (net gecheckt).

[ Voor 6% gewijzigd door dutch79 op 24-01-2013 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 10:13
sdirkx schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:36:
[...]

En wat haal je dan hier allemaal uit? >
LGE960 AUKGBK XXXXXXXXXXXXXXX 212KPQJ293700 20130110 UKG 20130111 N UNITED KINGDOM_OPEN LG0000501252061

XXXXXXXXXXXXXX = IMEI

Dit is overigens nog steeds REV_11 (net gecheckt).
Toestel is 10 januari gemaakt en de dag erna verscheept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietschiet
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 16:59
Zijn er nog mensen die dit voorhebben:
haptic feedback werkt goed, maar als deze snel achter elkaar gebeurt en alleen dan (zoals bv. bij typen van berichten) kan ik op stillere momenten naast het normale trilgezoem ook nog enkele kleine tikjes horen. Als ik even wacht en later terug luister bij langere intervallen is er niets te horen... Zijn er nog mensen die dit voorhebben? Want ik kan me niet herinneren dat ik dit ook hoorde toen ik hem net had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
TheCeet schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:56:
[...]

Toestel is 10 januari gemaakt en de dag erna verscheept
Thanks. Laatste nummer is me nog niet duidelijk. LG0000XXXXXXXXXXX.
Soort volgnummer van productie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:36:
Ik probeer het nog een keer maar hoe futureproof is de nexus 4? Kan ik er 3-4 jaar mee doen?
Bij jou, een dag...... daarna ruil je hem voor een S3 :F Je hebt je antwoord al lang gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Hoe weten wij nou of deze telefoon future proof is? Wat is de trend na 2-4 jaar? Hoe presteert de accu na 2 jaar?
Dit zijn allemaal vragen die niemand kan beantwoorden. Je weet niet hoe snel de ontwikkeling op gebied van smartphones gaat. Over 4 jaar neem ik toch echt aan dat de accutijden verbeterd zijn
Wat betreft de CPU/GPU deze is zeker future proof. Na 4 jaar zal jeniet meer de high end games kunnen spelen maar ik verwacht dat de komende 2 jaar je met deze telefoon een heel eind komt.

Probeer zelf een beeld te krijgen wat volgens jou de trend is de komende 4 jaar en kijk dan hoe deze telefoon zich daar tegenover verhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Dit zijn ook geen vragen specifiek voor de N4, het hangt minstens zoveel af van de persoon / het soort gebruik. Hij heeft wel weer opties als NFC en wireless charging. Daar zou ie op lagere termijn ook mee in 't voordeel kunnen zijn tov sommige andere toestellen. Volgens mij is er inmiddels al genoeg over gezegd...
Als je echt bij wil blijven, dan zou ik zeggen dat je toch wel elke 2 jaar 'n ander toestel koopt ;)

[ Voor 21% gewijzigd door dutch79 op 25-01-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus het is de moeite waard om hem te kopen of is er een andere telefoon die betere is voor de lange termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Veel beter als de N4 is er gewoon niet op het moment. Kwestie van voorkeur of je bv een N4, SGS3 of Iphone5 (stuk duurder) koopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:32:
Dus het is de moeite waard om hem te kopen of is er een andere telefoon die betere is voor de lange termijn?
Hou nou eens op man en zoek het eens lekker zelf uit. Lees je vorige berichten incl antwoorden maar terug.
Moet er nu echt weer een mod ingrijpen om jou op te laten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:21
Ik zou 'm niet kopen hoor.
Die Nokia 3310 hype duurde ook maar 3 à 4 jaar en dat noemde ze al een succes.
Wacht nog even op een telefoon die nog wat beter is. Die komt namelijk. Oja, daarna komt er nog één, die schijnt echt snel te zijn zeg! Mooi scherm ook.

...

[/offtopic]

Heb al wat gezocht op internet, maar kan niet echt een sluitend verhaal vinden. Hebben jullie ook veel last van batterydrain door "Mediaserver"?
Staat bij mij als batterijgebruiker onder "Scherm" een goede tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Mediaserver staat wel in de lijst, maar niet heel hoog. Ongeveer vergelijkbaar met AquaMail hier; 4-5% van de stroom die idle wordt verbruikt. In standby trekt wifi met afstand (>= 25%) de meeste stroom. Tijdens gebruik is dat het scherm (>= 50%).
Gaaast. Je loopt volgens mij gewoon te trollen.

De N4 is de snelste Android-telefoon van dit moment, met de laatste gadgets zoals Qi en NFC. Tevens draait hij Vanilla Android en wordt hij door Google geüpdatet zonder tussenkomst van enige fabrikant of provider. Dat betekent gegarandeerd directe updates voor alle 4.x versies, en waarschijnlijk ook voor de meeste, zo niet alle aankomende 5.x versies.

Meer futureproof dan dat krijg je niet op dit moment.

Of je moet per se op LTE gebrand zijn en een telefoon willen die dat heeft zodat je dat je over 3 jaar eens zinnig (dekkend) kunt gaan gebruiken in NL, met je dan zwaar verouderde toestel. De praktijk wijst uit dat features die je nu koopt voor gebruik in de toekomst bijna nooit ingezet worden omdat de rest van de hardware dan verouderd is, zowel bij computers als telefoons.

Kappen met dat trollen dus, of als je werkelijk twijfelt: neem een beslissing. Informatie te over.

[ Voor 78% gewijzigd door Katsunami op 25-01-2013 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang je hem niet als stuiterbal gebruikt wel ja,inmiddels achter dat bij een S3 de kosten van een scherm 100 euro duurder zijn maakt het de keuze nog makkelijker toch??

Eigenlijk maakt me het ook geen bal uit of hij 3-4 jr mee kan want na 2 jr zal er wel een nw zijn en is de Nexus 4 al weer omgeruild ;)

Miss kleine tip voor je boek volgende week tussen 23 febr-28 febr een ticket naar Barcelona en vraag daar eens na................. http://www.mobileworldcongress.com/event-info/

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2013 05:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vergat er bij te vermelden is hij het waard als je er 450+ euro er voor moet neer leggen. Maar goed het doet er niet meer toe want ik word toch wel weer uit gemaakt voor troll. De community hier zuigt echt enorm sorry dat ik dat moet vertellen. Ik moet meerdere malen hetzelfde vragen voordat ik een normaal antwoord krijg. en dan wordt er ook nog eens gigantisch de grond in geboord.

Maar ik wacht nog wel even af. Sowieso kom ik niet meer terug in dit topic. Dit soort reacties slaan echt nergens op. Ik zal het ook aanmelden bij de mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Moet je zeker doen, hoogstwaarschijnlijk gaan ze je een vergelijkbaar verhaal vertellen met het verzoek daarbij niet meer dit soort vragen te stellen. De enige hier die, om in jouw termen te spreken, zuigt, ben je toch echt zelf.

Ongelofelijk zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Dan verkoop je je N4 toch gewoon weer als je hem zat bent of niet goed genoeg meer vind, het is geen vrouw ofzo.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:57
Zoals al meerdere keren gezegd in dit topic: de Nexus 4 is de meest future-proof Android telefoon welke momentele te vinden is, plus en minpunten:
  • Updates direct van Google, minimaal 2 jaar (?) lang
  • Snelle CPU/GPU
  • Draadloosladen/NFC
  • geen LTE
  • gevoelig voor vallen
Mocht je een telefoon kopen voor 3/4 jaar, dan zou ik of de Nexus 4 halen míts je er zuinig mee omgaat of een iPhone kopen. Alternatief is een SIII, aangezien deze ook populair is en Samsung de laatste jaren best netjes met update omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 11:49
ex87 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:08:
Mijn touch scherm reageert soms niet net na het activeren, dit is vooral buiten merk ik.. Zou dit met de kou te maken hebben? Komt het jullie bekend voor? Hoe het gaat:

- Druk op de aan knop, scherm gaat gelijk aan
- Probeer te unlocken, touch scherm werkt niet.. wacht 5 seconde.. en hij begint spontaan te werken
of! ik druk op de aan/uit knop en hij werkt gelijk.

Binnen nog nooit gehad.. Zijn het mijn koude handen oid? Is ook pas sinds deze week, sinds het echt koud is..
Yep, het zijn inderdaad mijn koude handen na wat testjes. Rot weer :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdw80
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:39
Nog even over de verkeerd lopende tijd, root access en de app ClockSync hebben voor mij het probleem opgelost. Elke 15 minuten wordt de tijd automatisch goed gezet en corrigeert ie ongeveer 10-30 seconde aan tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nu een halve dag de Nexus in gebruik en het bevalt tot nu toe goed. Heb veel te ontdekken en veel vragen aangezien ik nog nooit met zo'n recente Android gewerkt heb, maar een mooi toestel is het sowieso.

Hoe werkt die galerij met online albums? Het lijkt erop dat de albums met het picasa-logo de enige zijn die je terug ziet in Google foto's, maar ook alleen als er foto's in staan. De overige albums worden niet vanzelf geupload. Hoe krijg ik de albums weg die leeg zijn? Via de galerij kan je niets verwijderen, in Google foto's zie ik ze niet. Hij heeft bijvoorbeeld een album gegenereerd met de datum van vandaag omdat ik 'uploaden' had aangelikt maar niets geupload had.

[ Voor 53% gewijzigd door Gonadan op 25-01-2013 10:11 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:05

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Nee.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Waarom zou je geen 3 a 4 jaar met een N4 kunnen doen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Convoy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:43:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Nee, met een beetje geluk haal je net 1 dag. Daarna moet hij toch echt weer worden opgeladen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Convoy schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:43:
[...]
Lees FF al de voorgaande posts |:( van deze gast op de laatste paar pagina's , als het goed is snap je dan het antwoord wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Ik heb nu een US oplader en tot nu toe laad ik mijn mobiel op via pc. Kan ik een willekeurige oplader kopen voor N4 of moet je een bepaalde type hebben?

@freedzed6
waar heb de verlengstuk gekocht?

[ Voor 13% gewijzigd door Zhadum op 25-01-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Zhadum schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:04:
Ik heb nu een US oplader en tot nu toe laad ik mijn mobiel op via pc. Kan ik een willekeurige oplader kopen voor N4 of moet je een bepaalde type hebben?
In principe werkt elke micro USB lader. Maar.......
Voor een snelle laad tijd moet je wel even op het aantal mah letten. De standaard lader is 1200mah. Als je hier onder gaat zitten dan laat hij dus langzamer. Ga je hier boven zitten dan in theorie sneller. Echter is er in de kernel bepaald wat de maximale laadstroom is dus er zit wel een max aan de snelheid. Ik raad je aan om een lader te kopen die tussen de 1 en 2 ampère zit. Dus 1000/2000mah. Voor een goed resultaat iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Ik kom van de SGS (met custom ROM) en heb sinds gisteren de N4 in bezit :)

Mijn eerste ervaringen:
Mooie en snelle smartphone!
Nog geen flaws kunnen ontdekken. De bouwkwaliteit is prima. Speaker klonk goed. Geen afwijkingen in 't scherm oid. Risico van vallen heb ik met 'n (Rearth/Ringke) slim case opgelost (zie Accesoires-topic!). Volgens mij werkt de speaker ook beter daarmee als ie ligt. Accu kan ik nog weinig over zeggen.
De 3 touchknoppen onderaan werken eigenlijk fijner dan verwacht. Bij de SGS zat een fysieke Homeknop, maar die moest je toch wel harder indrukken. Dit werkt eigenlijk natuurlijker, omdat de rest ook allemaal touch is.
Wat ik wel jammer vind, is dat er geen USB-poort aan de bovenkant zit. Voor wat betreft het laden is dat fijner (wel weer ideaal in de auto). Met een Qi-lader ga ik dat 'issue' oplossen.
Verder is Android 4.2.1 is wel erg mooi en snel hoor. Moet me nog 's verdiepen in Google Now, Currents en de hele mikmak. Datagebruik feature is 'n mooie overigens. Tekst heb ik wel van Normaal naar Klein gezet. Meer informatie tegelijk kan prima.

Een paar vraagjes na het eerste gebruik:
1. Is het mogelijk om de Google Search-bar weg te halen (bovenaan Homescreen). Zonde van die ruimte wat mij betreft. Kan beter de widget van Touch Calendar staan (aanrader overigens!)
2. Waarom zitten er 2 microfoons in eigenlijk?
3. Snap niet dat de knoppen voor WIFI, GPS, BT ed niet rechtstreeks onder de sleeptab (vanaf boven… hoe heet dat ding :)) staan, maar dat je via een extra icoon daar naartoe moet. Dit is niet aan te passen? Ik kan me iets herinneren over Powertoggles hier. Is dat een widget of komen ze dan wel direct in die sleeptab te staan?
4. Dat er nog steeds standaard geen accupercentage bovenin staat vind ik ook onbegrijpelijk (ook niet instelbaar neem ik aan). Daar moet dus weer een app voor komen (had dat in de custom ROM wel zitten).
5. Waar zit de FM-radio?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
1. Nee, niet zonder root volgens mij
2. Voor ruis- en omgevingsgeluidsdemping
3. Daar zijn wel toggles voor inderdaad
4. Zit standaard niet in Android idd (touchwiz heeft het wel bijvoorbeeld)
5. Die is er niet als ik zo snel even op Google kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Kleine aanvulling nog op Catch22

1. Gebruik een andere launcher b.v Nova of apex. Hier is dus niet echt root voor nodig
2. Zie hierboven
3. Sleep met 2 vingers vanaf de status bar naar beneden.
4. Vind ik ook raar, maar er zijn genoeg apps voor te vinden. Bovendien als je met 2 vinger naar beneden sleept staat het er volgens mij wel. (Draai custom nu dus moet je FF checken)
5.dit stond wel in de gelekte handleiding maar zit er niet in zover ik weet

[ Voor 29% gewijzigd door Gohan040 op 25-01-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
2-vinger actie werkt inderdaad. Thanks.
Not amused over de ontbrekende FM-radio. Die gebruik ik namelijk veel! :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Laatst online: 17-09 10:13
Sinds vanmorgen ook die irritante zoem in m'n originele lader. Je moet je oor er wel tegenaan houden om het te horen.
Nog mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De googlebalk verwijderen gaat je geen extra ruimte opleveren vermoed ik. Je krijgt niet een extra rij iconen ofzo, daarvoor zal je echt een andere launcher of rom moeten nemen vermoed ik.

FM-radio stond niet in de specs, dat had je van tevoren kunnen weten. Waar ik wel van baal is dat je hem niet als mass storage kunt gebruiken, ik wil graag 'simpel' m'n oude foto's enzo terug zetten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
FM-radio stond WEL in de specs toen ik die destijds heb bekeken... (gaf hier net ook al iemand aan)
Moet ik maar gaan streamen via 3G... :/

Ontbrekende massaopslag is ook wel minpunt, maar dat was toch op te lossen? USB-OTG was weer iets anders toch?

[ Voor 68% gewijzigd door dutch79 op 25-01-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35
USB OTG is om externe gegegevensdragers aan te sluiten. Massaopslag is dat je je telefoon als externe schijf ziet als je hem aan je pc hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Ja dan klopt 't wat ik dacht. Maar massaopslag is toch wel te realiseren neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

FM-radio stond in de gelekte handleiding lees ik, niet in de specs. Als je onofficiële informatie gelooft boven officiële informatie dan vraag je er wel een beetje om. ;) Al zou het mij niets verbazen dat het technisch wel kan, wat gebeurt er als je er oordopje met zo'n antenne in steekt?

Massaopslag is normaal gesproken een standaardoptie bij de USB-aansluiting zodra je hem aan een PC hangt. Nu kan je alleen via Windows of een of andere tool koppelen of je moet een soort muziekinstelling kiezen. Beiden heb ik weinig aan. Dit was juist een van de voordelen boven Apple met zijn iTunes.

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 25-01-2013 12:04 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:54:
Ja dan klopt 't wat ik dacht. Maar massaopslag is toch wel te realiseren neem ik aan?
Net getest en werkt gewoon, wel ff USB-foutopspring aan zetten bij ontwikkelaars opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
TheCeet schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:35:
Sinds vanmorgen ook die irritante zoem in m'n originele lader. Je moet je oor er wel tegenaan houden om het te horen.
Nog mensen die dit hebben?
Jep ik heb dat hier ook of de telefoon insteekt of niet de lader maakt altijd een LUID gezoem. Te luid naar mijn zin, van in de gang al hoor ik de lader zoemen in mijn kamer.

Ik trek deze dan ook altijd uit wanneer het opladen afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Gohan040 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:08:
[...]

Net getest en werkt gewoon, wel ff USB-foutopspring aan zetten bij ontwikkelaars opties.
Dan heb je toch niet opeens massa opslag? USB-foutopsporing is namelijk weer iets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nou, zo werkte dat ook met m'n SGS destijds. Dus zou best kunnen. Waar zit die optie BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:34:
2-vinger actie werkt inderdaad. Thanks.
Wat ik zelf wel relaxed vind van bijvoorbeeld Nova Launcher, is dat je zelf actions kan instellen.

Ik vind het bijvoorbeeld erg irritant dat ik helemaal bovenin met 2 vingers moet swypen om de statusbar tevoorschijn te halen.

Ik heb zelf een actie ingesteld dat wanneer ik op de 'home' knop druk (en ik uiteraard al op het home screen ben) hij dan de statusbar opent. Dat kan ik dan ook gewoon makkelijk met 1 hand doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Ja, de 2-vinger actie is niet met 1 hand te doen. Moet nog ff kijken wat ik daarmee doe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:20:
Nou, zo werkte dat ook met m'n SGS destijds. Dus zou best kunnen. Waar zit die optie BTW?
Aangezien zoeken sneller is dan typen :+
HOW TO FIND AND TURN ON USB DEBUGGING MODE IN ANDROID 4.2 AND HIGHER

To see the option for USB debugging mode in Android 4.2 or higher, do the following:

Open up your device’s “Settings”. This can be done by pressing the Menu button while on your home screen and tapping “System settings”
Now scroll to the bottom and tap “About phone” or “About tablet”.
At the “About” screen, scroll to the bottom and tap on “Build number” seven times.
Make sure you tap seven times. If you see a “You are now a developer!” message pop up, then you know you have done it correctly.
Done! By tapping on “Build number” seven times, you have unlocked USB debugging mode on Android 4.2 and higher. You can now enable/disable it whenever you desire by going to “Settings” -> “Developer Options” -> “Debugging” ->” USB debugging”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Oh, da's grappig. Toevallig zag ik dat gisteren. Toen stond er opeens: "Nog x keer tikken en je bent een developer".. Ik dacht dat het een grapje van Google was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:25:
Ja, de 2-vinger actie is niet met 1 hand te doen. Moet nog ff kijken wat ik daarmee doe dan.
Waarom niet?
Probeer met je middel- en ringvinger.

Hoe is bij jullie de mini-jack output? Bij mij voelt het heel slecht wanneer er een kabeltje of dopjes in prik. Ik hoor/voel nooit de "klik" die je zou verwachten. Ik moet erg hard duwen en dan zit 'ie klem. Wanneer hij dan ook maar een beetje draait ploept ie er uit. Is dit gewoon hoe hij gemaakt is?

[ Voor 37% gewijzigd door Luapper op 25-01-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

FabianNL schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:18:
Dan heb je toch niet opeens massa opslag? USB-foutopsporing is namelijk weer iets anders...
USB-foutopsporing doet helemaal niets voor massaopslag bij mij inderdaad. Dat is vooralnog niet mogelijk.
Luapper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:39:
Waarom niet?
Dan moet je dus met je andere hand het toestel vasthouden, dus alsnog twee handen. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Gonadan op 25-01-2013 13:54 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Luapper schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Waarom niet?
Terwijl je 'm in 1 hand vasthoudt bedoel ik he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luapper
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:56:
[...]

Terwijl je 'm in 1 hand vasthoudt bedoel ik he :)
8)7

Daar heb je zonder meer gelijk in.
Waar ik me aan erger is dat wanneer je bijvoorbeeld op WiFi drukt, dat je dan naar de WiFi-instellingen gaat i.p.v. het aan of uit zetten hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Gonadan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:09:
Hoe werkt die galerij met online albums? Het lijkt erop dat de albums met het picasa-logo de enige zijn die je terug ziet in Google foto's, maar ook alleen als er foto's in staan. De overige albums worden niet vanzelf geupload. Hoe krijg ik de albums weg die leeg zijn? Via de galerij kan je niets verwijderen, in Google foto's zie ik ze niet. Hij heeft bijvoorbeeld een album gegenereerd met de datum van vandaag omdat ik 'uploaden' had aangelikt maar niets geupload had.
Gevonden. Je kunt het in Google Foto's niet aanpassen, maar wel in Picasa zelf. Beetje vreemd, maar daar zie je blijkbaar meer albums dan je in Google Foto's kunt zien. Zal wel te maken hebben met het publiek zijn voor Google+ ofzo.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Op de eerste dag m'n accu 's proberen leeg te trekken zonder bij te laden.

Na 6u45m staat ie nu op 5%. Schermtijd 4u15m (voor 75% verantwoordelijk voor het verbruik). Heb vanalles gedaan als surfen, whatsapp, Facebook, en 2u30m radiostream over 3G (150Mb).
Al met al niet slecht voor vrij intensief gebruik. Bij urenlang streamen moet je natuurlijk op een gegeven moment gaan bijladen. Dat is geen probleem.
Nog niet mee genavigeerd (en meeste stond verder wel uit zoals Wifi, BT, NFC, ed).
Valt me tot nu toe alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
vanochtend om 8 uur uit de lader en nu nog op mee dan 60%, met redelijk intensief gebruik en bluetooth aan, zeker niet slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cormo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:44
Iemand een idee waar Whatsapp de filmpjes opslaat? Deze zie ik niet terug in de gallerij ( foto's namelijk wel ). De filmpjes kan ik nog wel bekijken in de app zelf..

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38
in de map Whatsapp/Media/Whatsapp Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Hoe kom ik in hemelsnaam in de task manager. Homeknop ingedrukt houden in blijkbaar niet meer de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:09:
Hoe kom ik in hemelsnaam in de task manager. Homeknop ingedrukt houden in blijkbaar niet meer de manier.
Serieus? Kom op man...

Edit: Nou ja, ik zie dat je wellicht niet de taskswitcher bedoelt en die al gevonden hebt (mag ik toch hopen!), maar de taskmanager zoals die er in de oude versies was?

Je kunt nu alleen via de taskswitcher de tasks beeindigen.

[ Voor 72% gewijzigd door AmonTobin op 25-01-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Je bedoelt die hele mooie kop rechts van de homeknop? :D

Naar rechts vegen 'killt' trouwens, da's wel makkelijk.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 22:55
Die heb je niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nee dat zijn recente apps.
Taakbeheer bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
bdw80 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:42:
Nog even over de verkeerd lopende tijd, root access en de app ClockSync hebben voor mij het probleem opgelost. Elke 15 minuten wordt de tijd automatisch goed gezet en corrigeert ie ongeveer 10-30 seconde aan tijd...
Raar... Hier staat hij gewoon op "Automatic time" (via het netwerk, Telfort / KPN), en hij blijft gewoon goed lopen. Raar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Pino112 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:15:
[...]

Die heb je niet meer nodig.
En als een app hangt dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Laatst online: 17-09 22:55
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:16:
[...]

Gonadan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:13:
[...]

Je bedoelt die hele mooie kop rechts van de homeknop? :D

Naar rechts vegen 'killt' trouwens, da's wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:16:
[...]

Dan 'swipe' je deze weg? Wordt ie afgesloten.
Het 'taakbeheer' zoals Samsung heeft ingebouwd bestaat niet, en is ook nergens goed voor...

[ Voor 19% gewijzigd door FabianNL op 25-01-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Recente apps, taakbeheer, het maakt niet uit hoe je het noemt. Dit zijn de apps die gebruikt zijn en nog in het geheugen bestaan. Als je ze wegveegt gaan ze uit het geheugen. Identiek qua werking dus aan veel implementaties op andere roms, alleen in een 'nieuwe' stijl.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nou, probeer dat net met een internetradio-app, maar hij wordt niet gekilled hoor...
En als ik 'm netjes afsluit en dan weer kijk in recente apps, dan staat ie daar gewoon nog.
Recent gebruikt is toch echt iets anders dan actieve toepassingen.

[ Voor 25% gewijzigd door dutch79 op 25-01-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:25:
Nou, probeer dat net met een internetradio-app, maar hij wordt niet gekilled hoor...
En als ik 'm netjes afsluit en dan weer kijk in recente apps, dan staat ie daar gewoon nog.
Je kan een van de vele task-managers downloaden. Echter wordt dit over het algemeen afgeraden, het kost alleen maar meer energie en maakt het dagelijks gebruik daarnaast niet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsunami
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:36:
De googlebalk verwijderen gaat je geen extra ruimte opleveren vermoed ik. Je krijgt niet een extra rij iconen ofzo, daarvoor zal je echt een andere launcher of rom moeten nemen vermoed ik.

FM-radio stond niet in de specs, dat had je van tevoren kunnen weten. Waar ik wel van baal is dat je hem niet als mass storage kunt gebruiken, ik wil graag 'simpel' m'n oude foto's enzo terug zetten.
Simpel bestanden overzetten doe ik al jaren met behulp van een FTPServer app en FileZilla. Zo ruim ik ook het SD-kaartje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 10:26
Heeft er soms al iemand ervaring met het aanvragen van een factuur om de BTW terug te vorderen als zelfstandige?
Via mijn nonkel in duitsland kan ik een Nexus 4 aanschaffen. Nu zou ik graag een factuur willen vragen aan Google met mijn (belgische) bedrijfsgegevens op.
Als je normaal iets aankoopt in het buitenland dien je hier geen BTW op te betalen, geldt dit bij Google ook zo dan? Als je naar de checkout gaat zie ik namelijk niets om je bedrijfsgegevens in te vullen.

Zijn er al (zelfstandige) mensen die een factuur hebben aangevraagd, en heb je dan wel of geen BTW moeten betalen?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
GirlKillu schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:45:
Heeft er soms al iemand ervaring met het aanvragen van een factuur om de BTW terug te vorderen als zelfstandige?
Via mijn nonkel in duitsland kan ik een Nexus 4 aanschaffen. Nu zou ik graag een factuur willen vragen aan Google met mijn (belgische) bedrijfsgegevens op.
Als je normaal iets aankoopt in het buitenland dien je hier geen BTW op te betalen, geldt dit bij Google ook zo dan? Als je naar de checkout gaat zie ik namelijk niets om je bedrijfsgegevens in te vullen.

Zijn er al (zelfstandige) mensen die een factuur hebben aangevraagd, en heb je dan wel of geen BTW moeten betalen?

Bedankt.
Volgens mij doet Google dat zelf niet zo direct nee.

Ik heb het wel via de MediaMarkt kunnen doen, was geen enkel probleem. Uittreksel van de KvK en ID kaart mee nemen en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 16:21
Yes heb hem ook binnen. Vanmorgen besteld en kon hem tot mijn verbazing meteen ophalen bij de MM in Huckelhoven (Net over de grans bij Roermond)... helaas nog geen microsim tot mijn beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:20
Slujje schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:58:
Yes heb hem ook binnen. Vanmorgen besteld en kon hem tot mijn verbazing meteen ophalen bij de MM in Huckelhoven (Net over de grans bij Roermond)... helaas nog geen microsim tot mijn beschikking.
Als je vraagt bij de MM kunnen ze hem zo op maat maken met een speciale tang.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Bij een degelijke provider loop je de winkel binnen en vijf minuten later sta je buiten met een geactiveerde microsim.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
sdirkx schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:25:
Elke app die ik probeer wordt netjes gekilled hoor.

En dat ie nog in recente apps staat als je die app vanuit de app zelf afsluit zou kunnen komen doordat het wellicht idd niet puur een task manager is waarin alleen de actieve apps zichtbaar zijn. Maar het wegswipen van een app haalt hem opzekers wel uit het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Daarbij zijn er niet veel app die zichzelf ook daadwerkelijk helemaal killen als je ze 'netjes afsluit'. Veel blijven gewoon op de achtergrond, alsof je op de homebutton klikt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om in de Gallerij alle foto's en video's te zien? Niet alles in mapjes.. ik kan wel bovenin bijvoorbeeld locatie kiezen maar dan zit het nog in een mapje en dan staat het niet meer zo als ik Gallerij afsluit en weer opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GirlKillu
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 10:26
Werelds schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:50:
[...]

Volgens mij doet Google dat zelf niet zo direct nee.

Ik heb het wel via de MediaMarkt kunnen doen, was geen enkel probleem. Uittreksel van de KvK en ID kaart mee nemen en that's it.
Heb al wel gelezen dat ze een factuur kunnen bezorgen, zijn ze ook wel verplicht als bedrijf, en staat ook in privacy notes. Enkel weet ik niet hoe lastig ze gaan doen met een buitenlands btw nummer, en of je dan geen btw moet betalen. Als je wel btw moet betalen is het lastiger om in eigen land deze terug te vorderen.
Dus hopelijk heeft iemand hier al ervaring mee.. Aangezien je nergens contact met ze kan opnemen om het te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
In principe ligt de btw verplichting in het land van aankoop. Als je in Duitsland in aanmerking komt voor terugvordering moet dat ook daar gebeuren geloof ik. Het belastingrecht wat ik heb gehad was echter niet internationaal dus helemaal zeker ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:12
Heeft iemand hier al geprobeerd om een mifare pasje na te bootsen?
Ik wil zelf op de zaak mijn toegangspasje testen op de mifare lezers die we hebben. Heb nu namelijk een appje uit de play store vandaan waarbij ik wel een beetje hoop heb met de beam functie om zo me telefoon als pasje na te bootsen. De code die ik ontvang is precies identiek als de decimale waarde van me pas.
Via de nxp app krijg ik me code juist verkeerd door, nou ja verkeerd meer verschoven. Voorbeeld:
Als me hexidecimale code als volgt zou zijn: 12 34 56 78 dan komt hij als 78 56 34 12 door.

Ik laat me bevindingen nog wel weten. (ik stel zelf het hele toegangssysteem in bedrijf dus voor security is het geen probleem want ik zou mezelf toch al full access kunnen geven ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13
Yes, eindelijk ook lid van de family... Nog even wennen aan het formaat dat toch wel een stukje groter is dan de Desire :-) Maar wat is het een mooi en snel ding zeg!

Ben overigens wel benieuwd naar manieren om de NGC chip te gebruiken, benieuwd naar je resultaat the-source...

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Voor degenen die de Nexus 4 via Google Play ontvangen hebben, zat er een factuur/bon/brief of iets dergelijks bij? Ik heb de telefoon via Google Play UK besteld en door Borderlinx door laten sturen. Er zaten alleen maar overzichten en facturen van Borderlinx/DHL bij, maar niet van Google zelf. Ben benieuwd hoe dat werkt met eventuele garantie en dergelijke.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
speedyjules07 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:35:
Voor degenen die de Nexus 4 via Google Play ontvangen hebben, zat er een factuur/bon/brief of iets dergelijks bij? Ik heb de telefoon via Google Play UK besteld en door Borderlinx door laten sturen. Er zaten alleen maar overzichten en facturen van Borderlinx/DHL bij, maar niet van Google zelf. Ben benieuwd hoe dat werkt met eventuele garantie en dergelijke.
Ze zullen wel geregistreerd hebben in hun systeem dat deze gsm (imei of serienr) door jou gekocht is en op basis daarvan garantie verlenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Yoshi schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:54:
[...]

Ze zullen wel geregistreerd hebben in hun systeem dat deze gsm (imei of serienr) door jou gekocht is en op basis daarvan garantie verlenen?
Toch ben ik benieuwd of dit de gangbare manier van zaken is, of dat dit bij mij af wijkt. In dat geval wil ik toch wel graag een officiele bon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
speedyjules07 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:58:
[...]

Toch ben ik benieuwd of dit de gangbare manier van zaken is, of dat dit bij mij af wijkt. In dat geval wil ik toch wel graag een officiele bon
Als ik een app koop in de playstore krijg ik een aankoop bevestiging hiervan via mijn google account. Ik neem aan dat je dat ook krijgt bij aanschaf van de Nexus. Dit is dan je digitale factuur. Print hem uit en je hebt het op papier.
Hier staat alles op, datum, bestelnummer, aankoop methode, prijs btw...etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Gohan040 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:15:
[...]

Als ik een app koop in de playstore krijg ik een aankoop bevestiging hiervan via mijn google account. Ik neem aan dat je dat ook krijgt bij aanschaf van de Nexus. Dit is dan je digitale factuur. Print hem uit en je hebt het op papier.
Hier staat alles op, datum, bestelnummer, aankoop methode, prijs btw...etc
Bedankt, net met Google gebeld en ze gaven precies dat ook aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:34
Hier geen problemen met de tijd, heb de tijdsinstellingen op netwerk afgestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Bose bluetooth headset en ik merk dat ik bij gebruik met de Nexus 4 constant een echo heb, dat wil zeggen: ik hoor mezelf praten. De andere partij hoort geen echo. Ik heb hier met mijn vorige telefoon geen problemen mee gehad en vraag me af of iemand weet wat dit zou kunnen zijn of hoe ik dit zou kunnen oplossen. Ik heb zowel het geluid van de headset als ook de telefoon al redelijk laag gezet, maar het probleem doet zich nog steeds bij ieder gesprek
voor... Help! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 09:05

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

speedyjules07 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:35:
Bij mijn Nexus 4, die van een Duitser afkomstig is via eBay.de, zat een uitgeprinte bon van Google Play.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
Ultraman schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Bij mijn Nexus 4, die van een Duitser afkomstig is via eBay.de, zat een uitgeprinte bon van Google Play.
Dat is ook wel apart. Via Google Play wordt ik doorgestuurd naar mijn Google Wallet. Tevens heb ik gewoon op Gmail de aankoopbon, maar niet een bon van Google Play zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietschiet
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 16:59
Zijn er nog mensen die dit voorhebben:
haptic feedback werkt goed, maar als deze snel achter elkaar gebeurt en alleen dan (zoals bv. bij typen van berichten) kan ik op stillere momenten naast het normale trilgezoem ook nog enkele kleine tikjes horen. Als ik even wacht en later terug luister bij langere intervallen is er niets te horen... Ik kan me niet herinneren dat ik dit ook hoorde toen ik hem net had. Wilt er iemand kijken of dit ook bij hem zo is?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedomfighter
  • Laatst online: 11-09 22:44
Ruben1075 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:36:
In principe ligt de btw verplichting in het land van aankoop. Als je in Duitsland in aanmerking komt voor terugvordering moet dat ook daar gebeuren geloof ik. Het belastingrecht wat ik heb gehad was echter niet internationaal dus helemaal zeker ben ik niet.
Antwoord:
http://www.belastingdiens...nd_naar_andere_eu_landen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasbas2
  • Laatst online: 12-08 22:54
Ik heb hem ook sinds gisteren en wat een snelheid zeg... Had hiervoor een Sony Xperia S, nouja das niet de snelste alleen ook niet de sloomste, maar echt een heel groot verschil. Zelf vind ik vooral het scherm ook erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Ik heb sinds vorige week woensdag of donderdag ook de Nexus4. Wat een prachtig ding en hij werkt ontzettend snel. Toch zit ik met een raar probleem.

Toen ik hem vorige week binnen kreeg installeerde hij direct de update naar 4.2.1 en alles werkte naar behoren. So far, so good. Batterij ging gerust de hele dag mee, ook met allerlei accounts zoals FB, Twitter, Mail op synchronisatie (interval 1u). Thuis en op m'n werk zit ik op WiFi, bijna de hele dag dus geen 3G nodig.

Nu ben ik een weekend weg geweest en in dat weekend was het helemaal mis met de batterij. Wat gebeurt er? Het bovenste deel van de telefoon, met name rond de camera, wordt voor en achter warm tot soms gewoon heet. En dat terwijl ik niks doe! Als de telefoon in standby stond, ging er per half uur zomaar 10% vanaf.

Ik ben gaan zoeken op internet en ik kom hele waslijsten met comments op diverse fora tegen. De een zegt dat het aan maps ligt, volgens de ander ligt het aan Exchange. Bij mij is meestal Android OS samen met het scherm de grootste verbruiker (gek, want het scherm staat meestal uit). Dus geen andere service te bekennen die bovenaan in de lijst opduikt.

Toen heb ik CPU Sky Plus er maar eens bij gepakt en gekeken. De telefoon gaat netjes in deep sleep als ik hem in standby zet. En voor de rest is het grootste gedeelte 384mhz. Dus ook geen wakelock lijkt me.

Ik zou niet weten waar ik het zoeken moet. Ik heb al van alles geprobeerd, locatie-reporting in maps uit, locatieservices uit, automatische Play-store updates uit, helderheid van het scherm bijna op zijn laagst. Diverse keren gereboot. Hoe kan het dat een telefoon in deep sleep/standby toch heel warm tot heet wordt en de batterij leeg trekt in een paar uur? En hoe kan het dat dit de eerste dagen geen probleem was, maar sinds een dag van huis de telefoon overstuur lijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch79
Nog even terugkomend op eerdere vragen:
Heb inmiddels de app Powertoggles voor 't direct aan/uitzetten van BT, GPS, WIFI,.... > AANRADER! :)
Daarnaast de Nova Launcher om de homescreens en dock te customizen naar wens > AANRADER! :)

De accu app (percentage) heb ik ook niet meer nodig. Die optie zit al in Powertoggles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Na enkele dagen kan ik alleen nog maar tevreden zijn met het toestel. De accu is voor mijn gebruik meer dan afdoende, ik probeer nu twee dagen op één lading te doen. Eigenlijk heb ik ook nog geen malle dingen gedaan om het te tweaken, veel dingen staan zelfs gewoon aan.

Bij mij staan:
• wi-fi
• bluetooth
• GPS
• locatiemeuk voor Latitude enz.
• synchronisaties
standaard aan.

Wel heb ik onderhand BBS geïnstalleerd want ik ben evengoed wel benieuwd waar de meeste stroom heen gaat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 17 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]