• Legimitatie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 14:15
In de overweging voor een nieuwe Lumia houd ik persoonlijk het nieuws nu ook goed in de gaten. Er zouden mogelijk maandag nieuwe modellen aangekondigd worden:
http://crave.cnet.co.uk/m...-windows-phones-50010467/

Op dit moment is denk ik de aanbieding van de 920 bij Typhone met T-Mobile 2 jaar ook een vrij gunstige. Levertijden daar gelaten..

i7 10700 | 32GB | A2000 1TB | RTX3070 OC

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05-2023
Legimitatie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:50:
In de overweging voor een nieuwe Lumia houd ik persoonlijk het nieuws nu ook goed in de gaten. Er zouden mogelijk maandag nieuwe modellen aangekondigd worden:
http://crave.cnet.co.uk/m...-windows-phones-50010467/

Op dit moment is denk ik de aanbieding van de 920 bij Typhone met T-Mobile 2 jaar ook een vrij gunstige. Levertijden daar gelaten..
Zou een behoorlijke schop tegen de schenen van alle kopers van een lumia 8- of 920.

Zou de 2e schop zijn eigenlijk. Mag hopen dat Nokia beter weet.

Verwijderd

PvtMashkov schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:11:
[...]

Zou een behoorlijke schop tegen de schenen van alle kopers van een lumia 8- of 920.

Zou de 2e schop zijn eigenlijk. Mag hopen dat Nokia beter weet.
Ook ik speel met de gedachte in het achterhoofd dat de aankomende MWC in Barcelone niewe nokia telefoons worden gepresenteerd. Vraag is echter, hoe snel zijn dan die toestellen beschikbaar? Blijkbaar heeft bij de 920 Nokia ook bijna een half jaar na bekendmaking nodig om te leveren. Derhalve is leasen bij bv Hi nog niet zo'n gek idee, ze zijn uit voorraad leverbaar, een jaar lang leasen is 19,50 per maand = 234 euro en daarna een nieuw toestel kopen leasen.. nu bijna nergens het toestel beschikbaar is, en ik toch eigenlijk wel snel aan de bak wil is dit misschien wel een mooi alternatief. Investering vooruit schuiven, en na een jaar weer bekijken. (ps berekening is zijn de abbo-kosten uiteraard)
Oh ja, ik ga wel switchen van provider, heb nu een vodafon abbo 200min/sms en onbeperkt internet, maar merk dat ik stiekum meer ben gaan bellen, en 2 gig data is voor mij meer dan genoeg. Tevens zit er spotify bij het abbo, scheelt me ook weer in een tientje in de maand... :)F

• PvtMashkov
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:30:
[...]

Ook ik speel met de gedachte in het achterhoofd dat de aankomende MWC in Barcelone niewe nokia telefoons worden gepresenteerd. Vraag is echter, hoe snel zijn dan die toestellen beschikbaar? Blijkbaar heeft bij de 920 Nokia ook bijna een half jaar na bekendmaking nodig om te leveren. Derhalve is leasen bij bv Hi nog niet zo'n gek idee, ze zijn uit voorraad leverbaar, een jaar lang leasen is 19,50 per maand = 234 euro en daarna een nieuw toestel kopen leasen.. nu bijna nergens het toestel beschikbaar is, en ik toch eigenlijk wel snel aan de bak wil is dit misschien wel een mooi alternatief. Investering vooruit schuiven, en na een jaar weer bekijken. (ps berekening is zijn de abbo-kosten uiteraard)
Oh ja, ik ga wel switchen van provider, heb nu een vodafon abbo 200min/sms en onbeperkt internet, maar merk dat ik stiekum meer ben gaan bellen, en 2 gig data is voor mij meer dan genoeg. Tevens zit er spotify bij het abbo, scheelt me ook weer in een tientje in de maand... :)F
Ik denk ergens dat ze nieuwe mid-range toestel introduceren. Geen High-end als de 920. Of een 820 met die 31MP camera zoiets, niet een compleet nieuw toestel.

Verwijderd

PvtMashkov schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:33:
[...]

Ik denk ergens dat ze nieuwe mid-range toestel introduceren. Geen High-end als de 920. Of een 820 met die 31MP camera zoiets, niet een compleet nieuw toestel.
Maandag weten we het, dan is de persconferentie geweest...

• MexxRairynk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

----------------------------------------------------------------
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr 8102033
Geachte heer,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 26-02-2013
Nokia Lumia 920 Geel
Vandaag nieuwe mail gehad van Coolblue met nieuwe verwachte leverdatum.. we zullen zien

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
MexxRairynk schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 13:34:
[...]

Vandaag nieuwe mail gehad van Coolblue met nieuwe verwachte leverdatum.. we zullen zien
Heuj.. besteld op 13-12-12...

NIEUWE LEVERDATUM 13-03-2013
Nokia Lumia 920 Geel

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
WTF mensen....dit kan toch niet......3 maanden wachten!!!!!

Het spijt me echt voor je Sinus (en anderen!!!)...voor mij pas een kleine maand....maar ik ga echt NIET 3 maanden wachten op CB/NO-kia !!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

• RJVB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 09:07
WIJZIGING LEVERDATUM Order nr 8204423
Geachte heer van Bellen,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 13-03-2013
Nokia Lumia 920 Geel

ARGHH

• Sinus_rhythm
Ik ben er nu ook klaar mee, ga kijken wat mijn vervolg stap is.. En dan annuleer ik de bestelling.. Dit kan gewoon niet...

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
Yes! Mijn zwarte Lumia 920 is binnen. Gisteren besteld (bij Bol.com) en vandaag in huis. Volgens mij mag ik van geluk spreken als ik zo al die andere berichten lees.

• Popmart1970
Helaas geen datum bekend waarop Nokia Drive naar HTC8X komt...UK/CAN/VS al wel te gebruiken!!

En anders maar andere OS.....

• Popmart1970
Vanaf vandaag ook beschikbaar in Kenia.......en de markt maar groter en groter maken......en de klanten maar wachten en wachten.....@NO-kia fail!!

• Marientjuh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Hier ook een uitstel van de gele 920 bij CB... 13-3 Om gek van te worden, heb even gevraagd of switchen van kleur zou helpen maar dan zou ik weer achteraan in de wachtrij gezet worden. Pffff... wat een gezeur.

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Verwijderd

Maar weer eens een bericht naar studentmobiel gedaan, wat betreft mkjn lumia 920 zwart.
Ik heb 6dec 2012 al besteld en nog niks ontvangen.
Volgens st.mob komt er in week 9 een partij binnen.

• JCAV
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-01-2016
De zwarte 920 is op dit moment op voorraad bij de webshop(s) van de Saturn en de Mediamarkt. Saturn doet daarbij aan gratis bezorgen, scheelt weer 2 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door JCAV op 21-02-2013 14:48 ]

• Popmart1970
Krijg net viavia te horen dat in maart de "gewone"verkoop gaat beginnen in de winkels....en dat dan tegelijkertijd CB grotere leveringen binnen gaat krijgen!!! Ben bang dat we al die tijd "voorgelogen" zijn door CB of dat in elk geval is ons niet de gehele waarheid is verteld!!

:( :(

[ Voor 4% gewijzigd door Popmart1970 op 21-02-2013 15:00 ]

Verwijderd

JCAV schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:44:
De zwarte 920 is op dit moment op voorraad bij de webshop(s) van de Saturn en de Mediamarkt. Saturn doet daarbij aan gratis bezorgen, scheelt weer 2 euro.
Heb net even site van Saturn gechecked, daar staat 4 weken levertijd, Mediamarkt zeggen ze dat ze hem hebben, maar daar kun je alleen vooruit betalen (Ideal/visa/paypal, etc) ik ga mij vingers niet meer branden aan een webshop waarbij je vooruit moet betalen, waarbij je niet de garantie hebt dat je hem dan ook echt hebt....

• PvtMashkov
Zojuist bericht gehad van Vodafone dat mijn nummerbehoud is ontvangen. Overstap datum 20-3-2013. Betekend dit dat CoolBlue mijn toestel heeft en alles aant regelen is?

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
PvtMashkov schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:14:
Zojuist bericht gehad van Vodafone dat mijn nummerbehoud is ontvangen. Overstap datum 20-3-2013. Betekend dit dat CoolBlue mijn toestel heeft en alles aant regelen is?
Ja, contracten worden pas aangemeld wanneer er een telefoon is (althans.. zo heb ik het begrepen)

• PvtMashkov
harry899 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:16:
[...]

Ja, contracten worden pas aangemeld wanneer er een telefoon is (althans.. zo heb ik het begrepen)
Dussssss er is een telefoon voor mij _/-\o_

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Helaas ook hier een uitgesteld door CB naar 13-3... ;(

time is infinite, but each week is ten hours short..

• JCAV
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-01-2016
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:03:
[...]

Heb net even site van Saturn gechecked, daar staat 4 weken levertijd, Mediamarkt zeggen ze dat ze hem hebben, maar daar kun je alleen vooruit betalen (Ideal/visa/paypal, etc) ik ga mij vingers niet meer branden aan een webshop waarbij je vooruit moet betalen, waarbij je niet de garantie hebt dat je hem dan ook echt hebt....
Hmm, ik zie nog steeds 'op voorraad, bezorging in 24 uur' bij de Saturn. Tja, ieder moet het zelf weten. Ik heb mijn zwarte 920 vorige week ook op deze manier gekregen. Hij was even op voorraad bij Bol.com, direct besteld en een dag later binnen.

• Sinus_rhythm
Knoop door gehakt.. Jammer Nokia had 'm graag willen hebben! Maar ik verlaat nu dit topic teleurgesteld maar enthousiast voor mijn andere keuze!

• Popmart1970
Sinus_rhythm schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:50:
Knoop door gehakt.. Jammer Nokia had 'm graag willen hebben! Maar ik verlaat nu dit topic teleurgesteld maar enthousiast voor mijn andere keuze!
Mag ik vragen wat je nwe keuze is??!!!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Popmart1970 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:17:
[...]

Mag ik vragen wat je nwe keuze is??!!!
Ja ben ik ook benieuwd naar … Ik ben het wachten ook een beetje beu , wat denken jullie dat ik zou moeten doen ? De Galaxy S3 kopen , wachten tot mijn Nokia er is of wachten op de Galaxy S4 die waarschijnlijk er sneller gaat zijn dan mijn Nokia ? Of de Sony Xperia Z , HTC One ?

[ Voor 3% gewijzigd door klimi1 op 21-02-2013 17:08 ]

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:10
klimi1 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:32:
[...]
Ja ben ik ook benieuwd naar … Ik ben het wachten ook een beetje beu , wat denken jullie dat ik zou moeten doen ? De Galaxy S3 kopen , wachten tot mijn Nokia er is of wachten op de Galaxy S4 die waarschijnlijk er sneller gaat zijn dan mijn Nokia ? Of de Sony Xperia Z ?
Wachten op de nieuwe aankondiging van volgende week maandag (25e).
Nokia hardware + Windows Phone 8 + waarschijnlijk Pureview á la Nokia 808.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

• klimi1
Reaper.JA2 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:43:
[...]

Wachten op de nieuwe aankondiging van volgende week maandag (25e).
Nokia hardware + Windows Phone 8 + waarschijnlijk Pureview á la Nokia 808.
Ja , en dunner en lichter met aluminium maar dan moet ik weer maanden wachten en mijn Nokia 1800 is niet echt goed en wil snel een nieuwe gsm :D

• PvtMashkov
[...]

Ja ben ik ook benieuwd naar … Ik ben het wachten ook een beetje beu , wat denken jullie dat ik zou moeten doen ? De Galaxy S3 kopen , wachten tot mijn Nokia er is of wachten op de Galaxy S4 die waarschijnlijk er sneller gaat zijn dan mijn Nokia ? Of de Sony Xperia Z ?
Ik zou Coolblue eens mailen en/of bellen. Beetje druk erop zetten. Werkte bij mij.

• klimi1
PvtMashkov schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:48:
[...]

Ik zou Coolblue eens mailen en/of bellen. Beetje druk erop zetten. Werkte bij mij.
Besteld bij bol , op 13 januari , al veel mails , tweets gestuurd maar ja ze zeggen week 14 :(

Verwijderd

klimi1 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:46:
[...]

Ja , en dunner en lichter met aluminium maar dan moet ik weer maanden wachten en mijn Nokia 1800 is niet echt goed en wil snel een nieuwe gsm :D
(ik verander tegenwoordig elk uur van strategie 8)7 )
Ik denk dat ik een weekendje zonder de 920 ook wel overleef en inderdaad wacht de 25e ga brengen.
Stel nu dat er inderdaad een toptoestel tussen dan weet ik meteen of ik nog langer wachten, ga kopen of misschien toch leasen(1jr), dan zijn de investeringen het laagste en dan volgend jaar een ander toestel...
keep you posted :+

• klimi1
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:50:
[...]

(ik verander tegenwoordig elk uur van strategie 8)7 )
Ik denk dat ik een weekendje zonder de 920 ook wel overleef en inderdaad wacht de 25e ga brengen.
Stel nu dat er inderdaad een toptoestel tussen dan weet ik meteen of ik nog langer wachten, ga kopen of misschien toch leasen(1jr), dan zijn de investeringen het laagste en dan volgend jaar een ander toestel...
keep you posted :+
Ja, ik ga gewoon wachten tot MWC en ja hopen dat er iets opmerkelijk in zit , ik wil gewoon geen phablet , dat is gewoon te groot voor mijn tienerhanden :D En hopelijk komt Samsung eens met iets mooi en niet uit goedkoop plastiek en zij lanceren hun producten wel internationaal heel snel door dat ze dat kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door klimi1 op 21-02-2013 16:53 ]

• Sinus_rhythm
[...]

Zal even aangeven welk toestel ik nu heb besteld: De iPhone 5. Android wil ik absoluut niet en ook geen toestel van HTC. Dan blijft er weinig keuze over maar ben wel blij dat ik hiervoor gekozen heb :)

• klimi1
Hmmm ja mijn broer heeft een iPhone en hij gaat ten eerste boos zijn da ik dezelfde kleur heb gekocht(zwart) :D en iOS is gewoon saai , ik heb nu al lang een iPod Touch en ik wil iets nieuw...

• Popmart1970
Net nog ff twittercontact met CB gehad over de "toekomst"

Nokia verwacht half maart de pre-order te kunnen wegwerken!....blijft wederom verwachting!!

Heb verduidelijking gevraagd over de VF-abo's.....begin maart (1e weekend) zullen de abo's wijzigen,bij CB nog niet bekend wat de gevolgen zijn!! Dit zullen de RED abo's wel zijn denk ik!! waarschijnlijk zullen deze voor de meeste van ons slechter uitvallen dan de 1gb+3gb extra actie....

Tijd zal t leren!!!

• saewer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 21:26
Voor iedereen die de kleur niet heel veel uitmaakt, de Lumia 920 zwart is op voorraad bij CB: http://www.smartphoneshop...okia-lumia-920-zwart.html

Update: speelkwartiertje is alweer voorbij, ze zijn allemaal op :O

[ Voor 16% gewijzigd door saewer op 21-02-2013 18:39 ]

• klimi1
saewer schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:26:
Voor iedereen die de kleur niet heel veel uitmaakt, de Lumia 920 zwart is op voorraad bij CB: http://www.smartphoneshop...okia-lumia-920-zwart.html
Die zouden ze beter naar België sturen ! :D

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:10
Bij de Saturn en Belcompany zijn de lumia 920 zwart op voorraad (Nieuwegein). Het lijkt alsof de levering van de zwarte versie nu min of meer gelijk loopt met de vraag naar de zwarte versie. Ik wacht voorlopig nog steeds op de rode versie :S voordat ik mn zwarte lumia 920 ga verkopen.

Duurt wel lang zo ..zucht

Verwijderd

saewer schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:26:

Update: speelkwartiertje is alweer voorbij, ze zijn allemaal op :O
Als dat echt zo is geweest, breekt mijn klomp. Ik zou per email een bericht krijgen wanneer de telefoon weer voorradig zou zijn. Denk dat het een website hickupje was...

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Via twitter kreeg ik dit te lezen nadat ikzelf contact heb opgenomen met CB. Geen mail ontvangen!!!:

Ook voor jouw order geldt de nieuwe leverdatum van 13 maart. Dit is vanuit Nokia de uiterste verwachte leverdatum.

Ze hebben nog niet eens het fatsoen om iedereen netjes te informeren. En dan durven ze het ook nog een pre-order te noemen. Besteld Lumia 920 rood 29-12!
Ik zal nu even goed nadenken wat ik zal doen. Baal als een stekker. ;w

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Toepus schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:59:
Via twitter kreeg ik dit te lezen nadat ikzelf contact heb opgenomen met CB. Geen mail ontvangen!!!:

Ook voor jouw order geldt de nieuwe leverdatum van 13 maart. Dit is vanuit Nokia de uiterste verwachte leverdatum.

Ze hebben nog niet eens het fatsoen om iedereen netjes te informeren. En dan durven ze het ook nog een pre-order te noemen. Besteld Lumia 920 rood 29-12!
Ik zal nu even goed nadenken wat ik zal doen. Baal als een stekker. ;w
Opzich hetzelfde hier.
Kijken of het mogelijk is mijn order om te zetten naar een zonder abbo, en dan maar een sim only abbo te nemen. Niet ideaal, maar die nieuwe abbo's van vf zijn bizar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen weer bericht van StudMob; "Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.".
Het betreft mijn Gele lumia 920 besteld op 31-12-2012.
Hopelijk krijg ik hem snel daadwerkelijk geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wit is ook op voorraad bij CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 16:44
Meteen besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik twijfel nu ook, maar wellicht ga ik te lang twijfelen.
Kun je met één draadloze oplader meerdere toestellen tegelijk laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ben het wachten ook zat, heb hem omgezet naar een witte. :P

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:41:
[...]

Potvolkoffie! Ik zie nu bij leverstatus staan: vertraagde levering, artikel blijkt niet direct op voorraad te zijn bij leverancier. :'(
Ook zie ik op de website de zwarte niet meer aangeboden... tis toch wat met dat toestel.
Ik ben blij dat ik voor acceptgiro heb gekozen, kan nu bestelling annuleren zonder dat ik last heb om mijn geld terug te krijgen....
8)7
inmiddels is de status van mijn bestelling via de wehkamp door hunzelf geannuleerd, woensdagavond besteld=> vrijdag beloofd. Donderdagochtend is de status verandert in vertraagd, en nu vrijdag, de melding uitverkocht...
Ben ik nogmaals even blij dat ik niet vooruit heb betaald...

Iemand nog via de webshop van Mediamarkt of Saturn besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Zo....ook de rode geannuleerd bij CB.....en gelijk de witte besteld ervoor in de plaats!!! Ga m op dinsdag halen bij CB !!!

Dan toch in ruim een maand binnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:52
Had deze link al eens eerder gepost maar de meeste hadden hem genegeerd:
http://www.expansys.be/nokia-lumia-920-yellow-236702/

gele en rode op vooraad, zwarte 5 werkdagen wachten, witte uitverkocht.

edit: aftersales lijken wel net iets te belabberd bij deze webshop:
http://tweakers.net/shopr...nsys.html#tab:shopreviews

[ Voor 59% gewijzigd door DenHond op 22-02-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Zo, bevestiging ontvangen. Morgen wordt mijn Witte lumia bezorgd! FINALLY!

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
spenky schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 17:17:
Zo, bevestiging ontvangen. Morgen wordt mijn Witte lumia bezorgd! FINALLY!
heb je opnieuw besteld of ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@harry899

Vanochtend bij CB ineens witte 920's op voorraad!!
Heb ook de rode gecancelled en de witte besteld!!
Dinsdag ga ik m halen in rotterdam!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Vandaag naar Belcompany gebeld daar hadden ze 1 zwarte die ik meteen heb laten wegleggen zodat ik hem morgen kon halen.
Ik dacht zodra ik de zwarte heb ga ik CB annuleren. Rij ik naar het werk en ja hoor..... belt CB ineens. Ik dacht huuuuh, gisteren nog 13 maart en nu ineens meteen leveren. Bleek in eerste instantie te gaan over 20 euro retour omdat het toestel goedkoper was geworden. Ik zou later op de dag worden teruggebelt. Krijg ik op het werk een sms van CB: We hebben uw bestelling ingepakt en is klaar voor verzending.
Weer thuis m'n mail gecheckt, mailtjes van CB (3x) en Vodafone (2x) dat alles gereed is en verzonden is, wordt morgen bezorgt tussen 8.30 en 18.00 uur.
Dus morgen maar kijken of het zo is. Moet ik wel na ontvangst nog Belcompany afzeggen. (was zonder verplichtingen)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:16
Vandaag een e-mail van Typhone ontvangen:
Het wachten op uw Nokia Lumia 920 Red is voorbij! Nog steeds is het toestel moeilijk leverbaar maar we hebben er alles aan gedaan om de Nokia Lumia 920 Red zo snel mogelijk te leveren. We zijn verheugd u te kunnen melden dat uw Nokia Lumia 920 Red maandag binnen komt en wij het toestel direct zullen versturen. Binnen 3 werkdagen kunt u dus genieten van uw nieuwe smartphone.
Deze is 8/1 besteld icm een T-Mobile iSmart 200 abo.

Dus dinsdag of woensdag a.s. eindelijk in handen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Yes, ik heb hem binnen. (rode versie CB 29-12) Ondanks de sneeuw netjes op tijd geleverd. Nu eerst even bij Vodafone winkel een micro-sim halen.
Ik wens iedereen succes met het wachten.

[ Voor 7% gewijzigd door Toepus op 23-02-2013 10:54 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Mijn zwarte 920 terug gebracht naar de winkel vanwege de rammel in de trilmotor. Uitstekende service trouwens van The Phonehouse. Gisteren nog even op goed geluk gekeken voor een gele. Zag bij CD-ROM Land dat ze 1 gele direct uit voorraad konden leveren. Meteen besteld en de bezorger is onderweg! Geluk bij een ongeluk want ik had de gele al in november besteld via een Duitse webshop, maar uiteindelijk een zwarte genomen door het leveringsprobleem. Nu dus toch een gele! Kan m'n geluk niet op! :)

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
LCP schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:10:
Mijn zwarte 920 terug gebracht naar de winkel vanwege de rammel in de trilmotor. Uitstekende service trouwens van The Phonehouse. Gisteren nog even op goed geluk gekeken voor een gele. Zag bij CD-ROM Land dat ze 1 gele direct uit voorraad konden leveren. Meteen besteld en de bezorger is onderweg! Geluk bij een ongeluk want ik had de gele al in november besteld via een Duitse webshop, maar uiteindelijk een zwarte genomen door het leveringsprobleem. Nu dus toch een gele! Kan m'n geluk niet op! :)
Hij is mooi die gele nokia L920. Ik heb hem zelf ook sinds een week.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
pinokkia schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:21:
[...]

Hij is mooi die gele nokia L920. Ik heb hem zelf ook sinds een week.
Ook mijn rode lumia ligt klaar bij CB. Krijg net een sms van vodafone dat ze bezig zijn met nummer portatie.
Zal dus dinsdag/woensdag worden...
Precies op tijd voordat vodafone zijn contracten omgooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

harry899 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:23:
[...]

Ook mijn rode lumia ligt klaar bij CB. Krijg net een sms van vodafone dat ze bezig zijn met nummer portatie.
Zal dus dinsdag/woensdag worden...
Precies op tijd voordat vodafone zijn contracten omgooit.
Ik kreeg ook net een sms van vodafone over nummerbehoud :D mijn gele lumia ligt dus ook klaar bij CB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Net ook sms gehad van vodafone dat nummerbehoud was goedgekeurd en binnen 2 minuten had ik CB aan de lijn! Mijn rode Lumia 920 besteld op 3-01 komt er aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Engelse webshop unlocked mobiles heeft nu de vier kleuren geel, rood, zwart en wit op voorraad:

http://www.unlocked-mobil...920-sim-free-p-84277.html

Ook geen slechte prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Zo!!! De witte 920 zaterdagmiddag opgehaald bij CB in Rotterdam!!
met vf abo met 4gb data/maand !! Ook nog net op tijd!!!

wat een heerlijk toestel,tov m'n iPhone 4 heerlijk snel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eippahc
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:55
Vrijdag avond laat besteld bij CB, zaterdag middag in huis. Wat een prachtig toestel! Witte geleverd met laatste update erop.

Volgens mij beginnen de zwarte en witte nu een beetje op voorraad te komen, Alleen de mensen met rood en geel moeten soms wachten. succes! ik verhuis naar de ervaringen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

De grijze en cyan varianten komen te koop in Duitsland via de Noovi (Nokia) shop, beide voor €649.

http://www.noovi.de/handys/nokia/nokia-lumia-920-cyan.htm
http://www.noovi.de/handys/nokia/nokia-lumia-920-grey.htm

Leverbaar vanaf week 10 (4 Maart), geen idee of ze leveren in Nederland.

[ Voor 14% gewijzigd door mkrmr op 24-02-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren toch door de knieën gegaan om een Hi Lease toestel aan te schaffen.
Ik heb een jaarcontract genomen, over een jaar kijk ik wel wat ik doen ga doen...
Ik verlaat dit forum, succes iedereen die nog aan het wachten is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
De saturn en mediamarkt hebben een 15% kortingsactie waarbij de lumia 920 expliciet is uitgesloten, maar op de saturn website staat de rode wel als direct bestelbaar voor 524, lijkt me een goede deal als je een rode wilt (en hem besteld krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ekoopman schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:07:
De saturn en mediamarkt hebben een 15% kortingsactie waarbij de lumia 920 expliciet is uitgesloten, maar op de saturn website staat de rode wel als direct bestelbaar voor 524, lijkt me een goede deal als je een rode wilt (en hem besteld krijgt).
Heb ik ook gezien, ziet er inderdaad goed uit. Goedkopere prijs, dat wel alleen 4 weken levertijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:21:
[...]

Heb ik ook gezien, ziet er inderdaad goed uit. Goedkopere prijs, dat wel alleen 4 weken levertijd
Rood staat op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 16:44
Dit is echt niet normaal..

Vrijdag witte lumia 920 op voorraad bij CB. meteen besteld.
Wordt ik tijdens mn lunch gebeld voor mijn gegevens, die had ik niet bij de hand dus zij zou mij een email sturen voor de gegevens.
Nog specifiek gevraagd of de Lumia 920 wit op voorraad was, ja anders zouden wij geen contact met u opnemen. (bijdehandje...)
Besteld om 11:15, ze hebben mij gebeld om 12:05, email van CB bij mij om 12:15 email terug met alle gegevens om 13:11.

Om 15:00 nog gebeld met ze of alles ontvangen was, ja, maar de andere afdeling is er mee bezig en u wordt vandaag nog gebeld.. je snapt het al... 's avonds nog een twitter bericht gestuurd krijg ik nog antwoord :

Door de grote drukte is de abonnementenafdeling hier helaas niet meer aan toe gekomen. Dit zal helaas later worden, excuus.

Nou, vandaag nog maar eens contact opgezocht via DM..

We verwachten wel dat je vandaag een belletje krijgt.

en nu ineens :
Ik: Tot hoelaat kunnen jullie bellen? nog steeds niets gehoord? (ordernummer is ...)
CB: We bellen gedurende de dag. Je zult dus later vandaag worden gebeld door onze abonnementenafdeling.
CB : We zien dat het om pre-order gaat. Afleverafspraak wordt dan gemaakt zodra het toestel (uiteraard) bij ons binnen is :)

Ik : Het is geen preorder? het toestel was vrijdag op voorraad, dit was nog geconfermeerd door degene die mij belde!
ik : het is trouwens niet mogelijk om een pre-order te plaatsen!

CB : Dat klopt niet helemaal. Via de website kun je dit ook terugzien. Excuses voor de verwarring.

Ik : Wat bedoel je nou?Ik wordt vrijdag gebeld tijdens mijn lunch, ik vraag nog aan haar of de Lumia 920 wit op voorraad is. volgens haar is dat
ik : Ik kan nu nog steeds via de website geen pre-order plaatsen.
ik : en ik lees op tweakers dat personen die later dan mij besteld hebben de telefoon dinsdag gaan halen of zelfs zaterdag hebben gehaald.

Zie ik op de pdashop website dat mijn lumia uit de winkelmand gehaalt is en dat ik weer moet wachten op de volgende levering?

edit : melding van CB :
Lijkt het een en ander niet goed te zijn doorgegeven. Het toestel is niet op voorraad, dus kan ook niet worden afgeleverd.
05:36 PM - 25 Feb 13

En daarmee is het af.. fijn.

[ Voor 4% gewijzigd door ArjanC op 25-02-2013 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
En toen had ik mail van t-mobile (AmpLogistics):

Ze komen hem (920 Yellow) morgen bezorgen (net ingeplanned) in Utrecht op m'n werk! *O* oOo *O*

Besteld op 31 januari, een week na datum verschoven naar 25-27 februari, ze houden woord.

Sorry guys, maar dit is (hopelijk) de laatste keer dat ik deze thread heb bezocht

;w succes met wachten allemaal, let's hope it's all been worth the wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
Bol.com rood direct leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaag bij bol.com kan je de rode bestellen. Zelf wacht ik op een zwarte. Ben namelijk bang dat als je een kleur pakt, en je verandert de tiles naar een andere kleur dan het frame zelf, dat het erg vloekt.

Gisteren bij saturn tilburg geweest, ze krijgen daar een nieuwe lading over een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

hmm even bol.com contacteren waarom ze mijn rode lumia nog niet verzonden hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophet Steve
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Het aanbod bij bol.com klinkt toch wel heel verleidelijk. Ben ook geneigd het toestel voor 524 op saturn te nemen, maar ik heb weinig vertrouwen in de levertijd en ben er niet zo zeker van dat het op tijd zou zijn voor een draadloze kit, en is toch weer lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn heeft inderdaad ook een mooie aanbieding. Voor 524,- alleen de levertijd is weer zolang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:51
Zo mijn 1e geleverd L920 yellow van 13-2 retour gestuurd ivm niet opstarten. Heb op 15-2-2013 kopie factuurbon plus uitgeprinte mail van die actie "gratis oplader". Vandaag mooi bericht gekregen dat de oplader opgestuurd wordt. (track & trace code via mail gekregen)
vanaf opsturen van de papieren tot bevestiging van opsturen oplader heeft het maar 11 dagen geduurd. Dus lekker snel.

Ga morgen mijn nieuwe nokia L920 van 14-2-2013 de bon opsturen en krijg (waarschijnlijk) weer een draadloze oplader van nokia. Heb er dan misschien mooi 2 >:) (als reserve oplader. Kleur geel en zwart)

Update 27-2-2013
Om 15:00 uur is mijn gele draadloze oplader afgeleverd :)

[ Voor 23% gewijzigd door pinokkia op 27-02-2013 15:32 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ergens een phonehouse die em op voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al verschillende Phone House(s) benadert. Nog geen reactie helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentt 86
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik krijg morgen mijn witte geleverd :) Afgelopen vrijdag na wat gezeik met de bestelling van mijn gele omgewisseld voor een witte, vrijdag avond gebeld voor de afhandeling van m'n abbo en vandaag alles goed gekeurd en gebeld voor levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Geachte heer Cornelissen,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 26 februari 2013.

Vandaag hebben wij telefonisch contact met u op willen nemen over uw vraag aan bol.com Klantenservice. Wij beschikken echter niet over uw telefoonnummer. Uw vraag beantwoorden wij daarom graag in deze e-mail.

Wij verzoeken u vriendelijk uw telefoonnummer aan te passen in uw account op www.bol.com, zodat wij u bij een eventuele volgende gelegenheid telefonisch kunnen bereiken.

U geeft aan dat u de Nokia Lumia 920 uit uw bestelling met bestelnummer *knip* nog niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 was 14 januari 2013. Het toestel is zeer populair gebleken in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet hebben kunnen garanderen. De verwachte levertijd voor uw bestelling is daarom komen te staan op 28-03. Systeem-technisch kan dit niet worden aangepast. Onze excuses voor het ongemak.

Om alsnog de Nokia Lumia 920 zo snel mogelijk te ontvangen adviseren wij om uw huidige bestelling te annuleren en vervolgens opnieuw een bestelling te plaatsen. Wanneer u uw bestelling annuleert krijgt u binnen 5 werkdagen het geld terug gestort op uw rekening. Als u vervolgens de bestelling opnieuw plaats verwachten wij uw bestelling binnen een dag te leveren.

Via de website van Nokia kunt u het betaalbewijs met IMEI nummer opsturen en zo een gratis draadloze oplader ontvangen. Het IMEI nummer staat niet op de factuur, u kunt een kopie van de sticker maken en de kopie samen met de factuur opsturen naar Nokia. Deze actie is geldig t/m 01-04.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,Nils

omgwtf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentt 86 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:24:
Ik krijg morgen mijn witte geleverd :) Afgelopen vrijdag na wat gezeik met de bestelling van mijn gele omgewisseld voor een witte, vrijdag avond gebeld voor de afhandeling van m'n abbo en vandaag alles goed gekeurd en gebeld voor levering
Via?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rode is op voorraad op bij bol.com

http://www.bol.com/nl/p/n...20-rood/9200000010044801/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Mijn een na laatste post hier.
Rode binnen.

succes voor mensen die nog wachten, al lijkt beschikbaarheid ondertussen er wel te zijn (op geel na?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog op de zwarte. Deze is nog niet binnen bij bol.com ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentt 86
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uien Cornflakes
  • Laatst online: 12-09 12:24
harry899 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:44:
[...]
Mijn laatste post hier.
Rode binnen.

succes voor mensen die nog wachten, al lijkt beschikbaarheid ondertussen er wel te zijn (op geel na?)
Voor de mensen die eindelijk hun Lumia 920 ontvangen hebben:
  • Hoelang heeft de hele procedure geduurd van bestelling tot ontvangst?
  • bij welke winkel heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vriend van me heeft net de zwarte besteld via t-mobile en krijgt em morgen binnen. Ik ga nu ook bestellen via t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:11
Ook ik heb 'm net besteld via T-Mobile. Werd aangegeven dat de telefoon binnen 5 dagen geleverd wordt. Nu afwachten wanneer ik een mail of belletje krijg over de bezorgafspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Sleepybag schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:13:
[...]

Open het Skydrive document onderaan dit topic.
Al denk ik dat je er weinig meer aan hebt. Ondertussen begint het toestel op normale voorraad te komen.
Bol, CB, Saturn, Wehkamp.
Allemaal hebben ze toestellen op voorraad of op korte termijn leverbaar... (uitzonderingen daargelaten)

Mijn laatste post hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoopMeister schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:25:
Ook ik heb 'm net besteld via T-Mobile. Werd aangegeven dat de telefoon binnen 5 dagen geleverd wordt. Nu afwachten wanneer ik een mail of belletje krijg over de bezorgafspraak.
Net besteld, morgen binnen. Eerst zeiden ze levertijd over 3 werkdagen, toen zei ik vriend van me krijgt em morgen ik wil em ook morgen. Nu krijg ik em dus ook morgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
[...]

Kijk even in het Skydrive document onderaan het topic :*)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkuh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 21:37
Zo net even voor de tigste keer naar de plaatselijke telecomwinkel geweest met de gedachte dat als de Lumia 920 (maakt niet uit welke kleur) deze dag of morgen niet naar die winkel kwam, ik een andere telefoon zou kopen. Hij moest wel met een hele goede reden komen om mij nog maar één dag te laten wachten!
En dat kwam hij! Aanstaande donderdag heb ik de Nokia Lumia 920 Wit in mijn handen. En voor het lange wachten krijg ik er ook nog eens een gratis hoesje bij!

Nu nog maar 2 dagen volhouden met mijn Nokia 100

Nokia Lumia 920 White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Oei spannend, op bol.com is de rode op voorraad.. Even nagebeld met klantenservice, en dit zou moeten kloppen.. Net besteld, en schijnt morgen te worden bezorgd! Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophet Steve
De rode staat nu weer op 8-10 weken op bol.com. Had net de knoop doorgehakt, maar was te langzaam, was te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met t-mobile en amp logistics? er is mij belooft dat de 920 morgen bezorgd wordt en dat ik een mail zo krijgen van amp logistics waarin ik het afleveradres zou kunnen invullen. Ik heb nu nog steeds geen mail gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
fokkuh schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:09:
Zo net even voor de tigste keer naar de plaatselijke telecomwinkel geweest met de gedachte dat als de Lumia 920 (maakt niet uit welke kleur) deze dag of morgen niet naar die winkel kwam, ik een andere telefoon zou kopen. Hij moest wel met een hele goede reden komen om mij nog maar één dag te laten wachten!
En dat kwam hij! Aanstaande donderdag heb ik de Nokia Lumia 920 Wit in mijn handen. En voor het lange wachten krijg ik er ook nog eens een gratis hoesje bij!
;) Oftewel... je hebt je toch weer laten inpakken.......

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Vannacht door bol.com verstuurd! ziet er naar uit dat ik precies op de juiste tijd op de juiste site zat... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

Hij is binnen!!!
Ben ik blij dat ik bij bol.com mijn oude order van 17-01 heb gecancelled, en gewoon opnieuw heb geplaatst.. anders had ik nog een maand moeten wachten..
wat een bar slecht systeem bij bol.com iig }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophet Steve
Ik ga is een poging doen op wehkamp.nl, rood staat direct leverbaar en geel op 2 a 3 dagen (maar ik wil rood). Er zijn alleen erg weinig mensen die een bestelling daar hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
[...]

Bij mij precies 1 dag... vorige week mijn Lumia 920 (zwart) bij Bol.com besteld toen er aangegeven stond dat het toestel op voorraad was. De dag erna had ik mijn Lumia 920 binnen :) Expres geen pre-order geplaatst om dit soort capriolen te voorkomen
Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.