Dit is echt niet normaal..
Vrijdag witte lumia 920 op voorraad bij CB. meteen besteld.
Wordt ik tijdens mn lunch gebeld voor mijn gegevens, die had ik niet bij de hand dus zij zou mij een email sturen voor de gegevens.
Nog specifiek gevraagd of de Lumia 920 wit op voorraad was, ja anders zouden wij geen contact met u opnemen. (bijdehandje...)
Besteld om 11:15, ze hebben mij gebeld om 12:05, email van CB bij mij om 12:15 email terug met alle gegevens om 13:11.
Om 15:00 nog gebeld met ze of alles ontvangen was, ja, maar de andere afdeling is er mee bezig en u wordt vandaag nog gebeld.. je snapt het al... 's avonds nog een twitter bericht gestuurd krijg ik nog antwoord :
Door de grote drukte is de abonnementenafdeling hier helaas niet meer aan toe gekomen. Dit zal helaas later worden, excuus.
Nou, vandaag nog maar eens contact opgezocht via DM..
We verwachten wel dat je vandaag een belletje krijgt.
en nu ineens :
Ik: Tot hoelaat kunnen jullie bellen? nog steeds niets gehoord? (ordernummer is ...)
CB: We bellen gedurende de dag. Je zult dus later vandaag worden gebeld door onze abonnementenafdeling.
CB : We zien dat het om pre-order gaat. Afleverafspraak wordt dan gemaakt zodra het toestel (uiteraard) bij ons binnen is
Ik : Het is geen preorder? het toestel was vrijdag op voorraad, dit was nog geconfermeerd door degene die mij belde!
ik : het is trouwens niet mogelijk om een pre-order te plaatsen!
CB : Dat klopt niet helemaal. Via de website kun je dit ook terugzien. Excuses voor de verwarring.
Ik : Wat bedoel je nou?Ik wordt vrijdag gebeld tijdens mijn lunch, ik vraag nog aan haar of de Lumia 920 wit op voorraad is. volgens haar is dat
ik : Ik kan nu nog steeds via de website geen pre-order plaatsen.
ik : en ik lees op tweakers dat personen die later dan mij besteld hebben de telefoon dinsdag gaan halen of zelfs zaterdag hebben gehaald.
Zie ik op de pdashop website dat mijn lumia uit de winkelmand gehaalt is en dat ik weer moet wachten op de volgende levering?
edit : melding van CB :
Lijkt het een en ander niet goed te zijn doorgegeven. Het toestel is niet op voorraad, dus kan ook niet worden afgeleverd.
05:36 PM - 25 Feb 13
En daarmee is het af.. fijn.
[
Voor 4% gewijzigd door
ArjanC op 25-02-2013 17:39
]