Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:19
Vandaag een zwarte besteld bij studentmobiel.nl (met t-mobile abbo verlenging mocht dat uitmaken) en later pas erachter komen dat de levering nog steeds bedroevend is :( en geen draadloze oplader bij studentmobiel :(

Morgen maar eens bellen en hopen dat ze iets kunnen vertellen.

Had eigenlijk verwacht dat het na een maand wel aardig opgelost was (meerdere maanden als je het buitenland meetelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueBlack
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:40
Zondag 03-02-2013 heb ik een zwarte besteld bij Bol.com.
De levertijd zou 8-10 weken zijn, als leverdatum werd 13-04-2012 opgegeven bij de Bestelstatus.

Tot mijn (positieve 8)7) verbazing werd de telefoon afgelopen donderdag door Bol verstuurd en heb ik hem vrijdag (15-02) ontvangen!

(is toegevoegd aan Skydrive doc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
Net gebeld naar CoolBlue, ze verwachten pas in maart een nieuwe levering. Fijn is dat dan, dikke anderhalve maand moeten wachten op je toestel, en overal lezen dat mensen 'm binnen krijgen (hierboven zelfs na 1 dag), zó frustrerend.

[ Voor 23% gewijzigd door Pyr0_ op 17-02-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:38:
[...]

Hadden ze daar wel alles op voorraad dan?

In alle kleuren incl. toebehoren waren uit voorraad leverbaar in de Nokia store in Gurgaon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Pyr0_ schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:03:
Net gebeld naar CoolBlue, ze verwachten pas in maart een nieuwe levering. Fijn is dat dan, dikke anderhalve maand moeten wachten op je toestel, en overal lezen dat mensen 'm binnen krijgen (hierboven zelfs na 1 dag), zó frustrerend.
Die nieuwe levering in maart, geldt dit voor alle kleuren? Of alleen zwart.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Radeon

Today is a good day to die

Toepus schreef op zondag 17 februari 2013 @ 20:08:
[...]

Die nieuwe levering in maart, geldt dit voor alle kleuren? Of alleen zwart.
Das raar want toen ik van de week belde zeide ze nog dat ik me toestel nog deze maand kon verwachten, besteldatum 21-01 (zwarte 920).
Volgens mij ligt het er maar net aan wie je aan de telefoon krijg bij CB of dat ze echt niet weten wanneer er een verrassing binnenkomt van Nokia.
Maar als het echt pas maart wordt en ze laten wat moois zien in Barcelona kan ik net zo goed daarop gaan wachten.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Goedemorgen wachtenden......nieuwe week........nieuwe kansen!!!!

Kom op CoolBlue / Bol.com/ Nokia/ +vul in wat mist!!! doe jullie best en maak er een productief weekje van voor ons!!!!

Succes allen!!!

EDIT: deze link hieronder geeft niet echt veel hoop op snelle levering!! Weet dus niet of dat voor nieuwe aanvragen gaat gelden .....of dat ze echt pas op de vermelde data levering binnen krijgen....

http://www.smartphoneshop...okia-lumia-920-kopen.html

8)7 |:(

[ Voor 41% gewijzigd door Popmart1970 op 18-02-2013 08:22 ]

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Popmart1970 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:13:
Goedemorgen wachtenden......nieuwe week........nieuwe kansen!!!!

Kom op CoolBlue / Bol.com/ Nokia/ +vul in wat mist!!! doe jullie best en maak er een productief weekje van voor ons!!!!

Succes allen!!!

EDIT: deze link hieronder geeft niet echt veel hoop op snelle levering!! Weet dus niet of dat voor nieuwe aanvragen gaat gelden .....of dat ze echt pas op de vermelde data levering binnen krijgen....

http://www.smartphoneshop...okia-lumia-920-kopen.html

8)7 |:(
Maar voor de gele ziet het er nog gunstig uit ;)

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@spenky....Ja dat klopt......levering 21/2 !! Maar ja er komen soms maar 5-10 toestellen binnen....moet je net aan de beurt zijn!! CB heeft meerdere webshops waar ze te bestellen zijn......!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09-2024
Ze zeggen altijd dat die die data er zijn als richtlijn voor nieuwe bestellers... denk idd dat wel alle kleuren nog binnen komen bij CB deze week... En ik sta 1e op de lijst van de rode :). Zodra ze me bellen voor een leverafspraak breng ik jullie uiteraard op de hoogte.

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
jojoppes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:09:
Ze zeggen altijd dat die die data er zijn als richtlijn voor nieuwe bestellers... denk idd dat wel alle kleuren nog binnen komen bij CB deze week... En ik sta 1e op de lijst van de rode :). Zodra ze me bellen voor een leverafspraak breng ik jullie uiteraard op de hoogte.
Ik zal je zeker volgen, heb 2 dagen later besteld als jou. Ik hoop dat ik ook niet hoef te wachten tot maart. :P

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Na weken wachten met uitstel heb ik toch besloten vandaag om mijn bestelling van 6/1 te annuleren bij CB. Helaas doordat ik ook veel lees over vastlopers twijfelde ik alleen maar meer. Ik wou windows phone en nokia echt een kans geven. Dus hopelijk alsnog over 2 jaar als mijn abbo is afgelopen. Nokia bied namelijk echt veel gratis functies die echt de moeite waard zijn!.

Hoop voor de mensen dat hun L920 snel komt en dat het toestel zal bevallen!. Ik stap nu over naar de Sony Xperia Z, en hoop dat Sony meer verstand heeft van leveren :P

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jojoppes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:09:
Net even het sheetje geupdate, want ik wacht ook nog op mijn rode die op 24/12 is besteld bij CB...

Je bent dus niet de 1e op de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Net mailtje terug gekregen van CB waarin ik vroeg of de leveringen pas weer in maart zouden zijn!!
Ik een te duur abo heb lopen van m'n oude iPhone 4,en dus niet meer te lang wilde wachten!!
Hierop onderstaand antwoord van CB!!:

"Helaas verwachten we inderdaad pas in de loop van volgende maand weer nieuwe toestellen te krijgen. Hoeveel we er exact gaan krijgen is helaas niet bekend en ik durf dan ook niet te garanderen of we uw order inderdaad ook in maart kunnen gaan leveren. Op dit moment gaan we er echter wel vanuit dat dit gaat lukken"

Ga er nog ff nachtje over slapen.....wordt nu toch wel errug gortig zo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:51:
[...]

Net even het sheetje geupdate, want ik wacht ook nog op mijn rode die op 24/12 is besteld bij CB...

Je bent dus niet de 1e op de lijst...
Dan hebben ze me vrijdag voorgelogen of jij moet nog gebeld worden voor de voorraad die ze vrijdag hadden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jojoppes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:57:
[...]

Dan hebben ze me vrijdag voorgelogen of jij moet nog gebeld worden voor de voorraad die ze vrijdag hadden :?
Laten we dan hopen op dat laatste :)

Tot op heden nog geen oproep gehad iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedaalemmer|IA
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11-2019
Bij Bol.com bested op 04-02 telefoon geleverd op 14-02, Zwarte Lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:58:
[...]

Laten we dan hopen op dat laatste :)

Tot op heden nog geen oproep gehad iig...
Gewoon bellen of tweeten. Doe ik ook altijd. Er waren er vrijdag 2 op voorraad en ik was zogezegd 3e op de lijst. Jij moet er dan wel bijzitten zou je zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crackanimal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-06 17:48
vanaf het eerste moment dat ik dit topic volg, had ik de vrees dat er nergens meer een Lumia 920 te krijgen zou zijn. Ik heb zelf geen pre-order geplaatst, ook om die reden.
Echter afgelopen donderdag de eerste de beste (vodafone) winkel ingewandeld, en men had nog een stapeltje Lumia 920's liggen!
Idd niet veel keus qua kleur en ook niet vol op, maar het loont kennelijk om gewoon de winkel(s) in te stappen ipv. een pre-order te plaatsen bij bepaalde (web)shops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
crackanimal schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:42:
vanaf het eerste moment dat ik dit topic volg, had ik de vrees dat er nergens meer een Lumia 920 te krijgen zou zijn. Ik heb zelf geen pre-order geplaatst, ook om die reden.
Echter afgelopen donderdag de eerste de beste (vodafone) winkel ingewandeld, en men had nog een stapeltje Lumia 920's liggen!
Idd niet veel keus qua kleur en ook niet vol op, maar het loont kennelijk om gewoon de winkel(s) in te stappen ipv. een pre-order te plaatsen bij bepaalde (web)shops!
maar qua kosten is de deal bij Coolblue flink interessanter dan andere winkels. Scheelt me 150 euro.. icm abonnement

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Ja kosten is wel belangrijk maar ook kleur. Bij vodafone zijn alleen zwart en wit te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
jojoppes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 10:57:
[...]

Of het is voorgelogen weet ik niet, ik denk eerder dat iedereen bij CB wat anders zegt. Zoals ik al eerder aangaf: informeer de mensen, zeker die een pre-order geplaatst hebben, gewoon via mail. Je hoort nu gewoon vanuit CB niets meer, alleen als je zelf belt of mailt en via twitter. Alleen staat dit dan weer haaks op wat ze tegen iemand anders vertellen die dezelfde kleur heeft besteld. Je wordt er tierelier van. ;(

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
volgens cb twitter komt mijn gele donderdagg

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jojoppes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:45:
[...]

Gewoon bellen of tweeten. Doe ik ook altijd. Er waren er vrijdag 2 op voorraad en ik was zogezegd 3e op de lijst. Jij moet er dan wel bijzitten zou je zeggen
Antwoord via de mail:

"Ik zie echter dat u hoog in de lijst staat en dat u hoogstwaarschijnlijk bij de eerst volgende levering zit"

m.a.w., ik ben zo te zien ook niet de 1e in lijst om hem te ontvangen (rood, CB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

spenky schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:44:
volgens cb twitter komt mijn gele donderdagg
Oh mooi! Dan komt die van mij waarschijnlijk ook donderdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:38

danplo

The Force is strong with me

LOL Ik had vorige maand een Nokia Lumia 920 pre order geplaats bij The Phone House, maar na lang wachten heb ik de order stop gezet, want ik had ervoor gekozen om aan de deur te betalen, dus annulering was geen probleem. Toen heb ik een Nokia Lumia 920 bij Alternate los gekocht, maar daar geldt die draadloos oplader actie niet. Heb toen gewoon een gok genomen en mijn oude bon van The Phone House naar Nokia opgestuurd en nu kreeg ik een email dat de lader onderweg is :P hahaha ik weer een blij mens. Ze checken dus niet eens of de levering door is gegaan ;) Misschien mooie tip voor mensen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danplo schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:38:
LOL Ik had vorige maand een Nokia Lumia 920 pre order geplaats bij The Phone House, maar na lang wachten heb ik de order stop gezet, want ik had ervoor gekozen om aan de deur te betalen, dus annulering was geen probleem. Toen heb ik een Nokia Lumia 920 bij Alternate los gekocht, maar daar geldt die draadloos oplader actie niet. Heb toen gewoon een gok genomen en mijn oude bon van The Phone House naar Nokia opgestuurd en nu kreeg ik een email dat de lader onderweg is :P hahaha ik weer een blij mens. Ze checken dus niet eens of de levering door is gegaan ;) Misschien mooie tip voor mensen.
Ben benieuwd of The Phone House straks een klant heeft die geen gratis lader kan krijgen omdat het IMEI nummer al gebruikt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

en hoe kom je aan die IMEI-code?? staat die op de aankoop bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pollie99
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-02 18:19
defcon84 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:50:
en hoe kom je aan die IMEI-code?? staat die op de aankoop bon?
Op doosje waarin je telefoon zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:42:
[...]

Ben benieuwd of The Phone House straks een klant heeft die geen gratis lader kan krijgen omdat het IMEI nummer al gebruikt is...
Ik neem aan dat hij gewoon de IMEI van z'n door Alternate geleverde telefoon heeft gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:38

danplo

The Force is strong with me

Beaub schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:56:
[...]

Ik neem aan dat hij gewoon de IMEI van z'n door Alternate geleverde telefoon heeft gebruikt?
Klopt gewoon die van Alternate aankoop.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

hmm ja dan is er ook geen enkel probleem voor iemand.. toch?
alleen jij bent lekker geholpen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Denet even getwitterd naar CB schijnt dat mij bestelling er vandaag nog uitgaat (gaat nu continu me mailbox verversen). Gaat om een Lumia 920 zwart besteld op 21-01.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05-2023
Radeon schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:32:
Denet even getwitterd naar CB schijnt dat mij bestelling er vandaag nog uitgaat (gaat nu continu me mailbox verversen). Gaat om een Lumia 920 zwart besteld op 21-01.
Say whaaat!

Mijne besteld op 18-01-2013.

Wie krijgen er hogere prioriteit?

Wat zet je precies in die tweet?

[ Voor 4% gewijzigd door PvtMashkov op 18-02-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

PvtMashkov schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:37:
[...]

Say whaaat!

Mijne besteld op 18-01-2013.

Wie krijgen er hogere prioriteit?

Wat zet je precies in die tweet?
zie hieronder:
@Coolblue_NL Enig idee wanneer de Lumia 920 zwart geleverd gaat worden? ordernummer xxxxxxxx
Details
18 februari 13 om 7:10 's ochtends · Details

Coolblue Coolblue ‏@Coolblue_NL

@martijn0981 Je bestelling gaat er waarschijnlijk vandaag nog uit! Hou je mailbox in de gaten voor de bevestiging.
Nu net ook een sms gehad van CB dat de bestelling is ingepakt :)

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
Radeon schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:46:
[...]

zie hieronder:

[...]

Nu net ook een sms gehad van CB dat de bestelling is ingepakt :)
Ff je tweet gejat haha :P

Nu maar hopen dat ik net zo lucky ben (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook belletje gehad (helaas gemist) dat mijn rode verzonden kan worden bij CB :D (24/12 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo daar, mijn vriendin is helemaal weg van de lumia 920 en bestelde die hier in België eind december. Levertermijn schuift echter telkens op en nu zou ik een ritje tot in Nederland wagen om een exemplaar op te pikken voor haar.

Ze wil persé een wit exemplaar. Iemand enig idee in welke winkel ik het best terecht kan hiervoor ? En zijn er dingen waar ik moet op letten omdat het toestel in België gebruikt gaat worden ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Laatst online: 29-12-2024
Voor de mensen die bij bol hebben besteld , ik heb dus de virtuele assistent gebruikt en uiteindelijk kwam ik op een live chat met een vrouw uit , heel vriendelijk maar ze kon me niet helpen want zelf in hun database stond er geen leverdatum(als ik haar moet geloven natuurlijk) ze zou het verantwoordelijk team aanspreken en die zouden me een mail sturen … Misschien moeten jullie dit ook eens proberen , misschien kom je wel iets meer te weten , ik hou jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Ik had een rode besteld bij de Mediamarkt in Arnhem, had vrijdag gebeld en het antwoord was dat het nog wel een tijd duurt voordat ie geleverd word. Vandaag gebeld en de bestelling om laten zetten naar een witte die wel op voorraad was. Woensdag of donderdag ophalen als ik uitgeziekt ben :D
Skydrive document aangepast.

[ Voor 4% gewijzigd door Nosfera7u op 18-02-2013 19:16 ]

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klimi1 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:54:
Voor de mensen die bij bol hebben besteld , ik heb dus de virtuele assistent gebruikt en uiteindelijk kwam ik op een live chat met een vrouw uit , heel vriendelijk maar ze kon me niet helpen want zelf in hun database stond er geen leverdatum(als ik haar moet geloven natuurlijk) ze zou het verantwoordelijk team aanspreken en die zouden me een mail sturen … Misschien moeten jullie dit ook eens proberen , misschien kom je wel iets meer te weten , ik hou jullie op de hoogte :)
Ik heb vorige week contact met hun, werd terug gebeld met het antwoord dat ik 18 maart mijn gele 920 krijg. heb hem besteld op 7-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 19:43:
[...]

Ik heb vorige week contact met hun, werd terug gebeld met het antwoord dat ik 18 maart mijn gele 920 krijg. heb hem besteld op 7-01
Hmmm da is wel heel lang nog pff :/ Ik heb nog later dan jou besteld (13-01) maar ik ga de zwarte nemen als hij weer in stock komt. Vind ik trouwens ook prachtig , vind de matte leuker dan glossy maar geel is gewoon prachtig , wil wel liever de cyan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Yes! Ik ben gebeld en krijg morgenavond eindelijk mijn lumia binnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
jojoppes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:04:
Geduld is een schone zaak.
Ik heb 7 dagen later besteld. Duurt het dan nog een week ? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
jojoppes schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:04:
Zo, dat is een mooie meevaller. Hoe laat hebben ze jou gebeld? :P (2 dagen later besteld)

[ Voor 4% gewijzigd door Toepus op 18-02-2013 21:58 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Toepus schreef op maandag 18 februari 2013 @ 21:57:
[...]

Zo, dat is een mooie meevaller. Hoe laat hebben ze jou gebeld? :P (2 dagen later besteld)
Zeker! Ze belden me rond 18.00. Morgen tussen 18.00 en 21.00 bezorgd :)
Jij nog niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Nada :O

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieljohannes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:17
had CB gister aan de lijn en ik krijg me lumia 920 19-02-2013 tussen 18:00-19:00

Had de lumia 920 zwart besteld

Datum van bestelling 18-01-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Net weer gebeld door CB dat het toch donderdagavond wordt i.v.m. miscommunicatie koerier ofzo :-( .
Nog 2,5 dag geduld hebben dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
danieljohannes schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 08:15:
had CB gister aan de lijn en ik krijg me lumia 920 19-02-2013 tussen 18:00-19:00

Had de lumia 920 zwart besteld

Datum van bestelling 18-01-2013
Ik ben in de war, lees veel berichten van mensen die later dan bv. mij besteld hebben maar zij hebben hun toestel wel al opgestuurd gekregen. Kan iemand dit uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
Mocht dit een reacite op mijn reactie zijn, zwart. haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
PvtMashkov schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:38:
[...]

Mocht dit een reacite op mijn reactie zijn, zwart. haha :P
Ja, was een reactie op jou ;-). Maar meestal is de kleur van het toestel een 'probleem'. Als het goed is levert CoolBlue op besteldatum maar andere willen dat welleens niet helemaal correct doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
Sinus_rhythm schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:44:
[...]

Ja, was een reactie op jou ;-). Maar meestal is de kleur van het toestel een 'probleem'. Als het goed is levert CoolBlue op besteldatum maar andere willen dat welleens niet helemaal correct doen..
Heb CoolBlue hier net over gemaild. Hopelijk kunnen zij voor duidelijkheid zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machie27
  • Laatst online: 01-09 11:26
JAAAAA vandaag ook binnen! ben ook door naar het gebruikerservaringen forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Zo heb ook vandaag me zwarte Lumia 920 binnengekregen. Ben weer helemaal blij :-).

Alle nog succes en hopelijk duurt het wachten niet meer lang voor jullie.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
Radeon schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:30:
Zo heb ook vandaag me zwarte Lumia 920 binnengekregen. Ben weer helemaal blij :-).

Alle nog succes en hopelijk duurt het wachten niet meer lang voor jullie.
Veel plezier met het toestel, laat snel je ervaring weten.
Ik samen met vele andere wachten nog wel even :P

Edit: krijg net na aanleiding van een mail die ik gister had gestuurd naar Coolblue de volgende reactie

"Op dit moment hebben wij een fysiek toestel gekoppeld aan uw abonnementsaanvraag. Wanneer deze vanuit de provider is goedgekeurd, nemen we contact met u op om een afleverafspraak in te plannen. De verwachting is dat u het toestel deze week nog in huis heeft."

Dus mede wachtende, gewoon mailen naar Coolblue.

[ Voor 35% gewijzigd door PvtMashkov op 19-02-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Email van bol.com

"Eerder nam u contact op met onze klantenservice voor meer informatie over een verwachte leverdatum van artikel 'Nokia Lumia 920 - Geel'.

Wij hebben contact opgenomen met de leverancier. Deze geeft aan het artikel in week 14 te kunnen leveren.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Nanny"

Dus begin april wachten ??? Dit kan toch niet , dit vind ik niet te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Tip: T-Mobile heeft ze on stock en next business day delivery, maar alleen middels een telefonische bestelling met contract. Los zijn ze helaas niet te koop, je moet er helaas verplicht een contract bij afsluiten.

Dus ik wacht nog even, want ik wil niet van inmiddels 5 jaar contractvrije contract af. Doe er je voordeel mee als je toch een contract wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:19
"Hartelijk dank voor uw e-mail. Helaas is het inderdaad zo dat het toestel slecht leverbaar is. Wij verwachten het toestel over 2-3 weken uit te kunnen leveren aan u.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl"

Hopen dat die levertijd de waarheid is. Heb hem eergister besteld (gister dus als je vanaf de eerste werkdag telt), dan vind ik het nog best netjes. Gaat hier om de zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
PvtMashkov schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 16:35:
[...]

Veel plezier met het toestel, laat snel je ervaring weten.
Ik samen met vele andere wachten nog wel even :P

Edit: krijg net na aanleiding van een mail die ik gister had gestuurd naar Coolblue de volgende reactie

"Op dit moment hebben wij een fysiek toestel gekoppeld aan uw abonnementsaanvraag. Wanneer deze vanuit de provider is goedgekeurd, nemen we contact met u op om een afleverafspraak in te plannen. De verwachting is dat u het toestel deze week nog in huis heeft."

Dus mede wachtende, gewoon mailen naar Coolblue.
En welke datum had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
harry899 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 21:39:
[...]

En welke datum had je besteld?
19-01-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Zijn er nog tweakers die deze week nog wat gehoord hebben over hun bestelling/levering?!!

Lijkt wat stiller te zijn bij de diverse leveranciers.....zou er dan toch in februari niets meer uitgeleverd worden door NO-kia !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:24:
Zijn er nog tweakers die deze week nog wat gehoord hebben over hun bestelling/levering?!!

Lijkt wat stiller te zijn bij de diverse leveranciers.....zou er dan toch in februari niets meer uitgeleverd worden door NO-kia !!
VOlgens mij is het niet stiller geworden aan leveranciers kant, maar vooral aan de klant kant. Hoop mensen hebben hun toestel ondertussen toch wel ontvangen en degene die op rood/geel wachten, die wachten maar gewoon af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Tja....eigenlijk best wel triest he.....tot ruim 2 maanden wachten op je toestel!!!
Hopelijk houdt de VF aanbieding met 3gb extra data nog ff aan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:56:
Tja....eigenlijk best wel triest he.....tot ruim 2 maanden wachten op je toestel!!!
Slecht nieuws:
nieuws: Vodafone komt over twee weken met nieuwe mobiele abonnementen - update

Mocht dit het geval zijn, dan annuleer ik 1 maart alsnog mijn bestelling, fiets ik wel naar de vodafone winkel en fix daar een abbo. Maar even kijken of ik dan persee nog voor de rode ga of niet...

ps. voorwaarden worden wel heel erg veranderd dus coolblue zal dit abbo sowieso niet zomaar voor je afsluiten (lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:56:
Ik help het je hopen, bij de advertenties staat vandaag nog duidelijk "Alleen deze maand".

Zelf sta ik ervan te kijken dat er geen echt goedkope aanbiedingen zijn.
100min/SMS + 200MB voor 10 euro p.m. (is wat bijv. Simyo biedt bij SimOnly)
Doe dat keer 24 maand = 240 euro
Daarbij 585 euro voor het toestel en zgn. aansluitkosten van 25 euro dan krijg je een totaal van 850 euro.
Verkoop dat voor 35 euro per maand.... 24 maand lang. (Zonder rare constructies als eerste 12 maand 50% korting, en volgende 12 maand 50% meer...)
Dit leverd de gewone winst op op het toestel, en misschien weinig winst op het tegoed; maar bindt wel klanten die ook nogeens gemakkelijk over hun tegoed heen gaan en dus opeens extra betalen per min/sms/MB tegen woeker winsten.

Maar ja, vermoedelijk denk ik te makkelijk. Alles onder die 850 totaal, maakt het mij nog te duur en aantrekkelijker om een los toestel te combineren met een simyo abo.

[ Voor 5% gewijzigd door LessRam op 20-02-2013 09:10 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:24:

Mijn Email van CoolBlue zegt morgen dus ik wacht 'geduldig }) ' af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@Sinus_rhythm zou in jouw schoenen niet meer geduldig geweest zijn!! heb na bijna een maand al zoiets van....bekijk het maar NO-kia......!!

Duim voor je dat je m zoals belooft gaat binnenkrijgen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:41:
@Sinus_rhythm zou in jouw schoenen niet meer geduldig geweest zijn!! heb na bijna een maand al zoiets van....bekijk het maar NO-kia......!!

Heb zelf ook half de hoop opgegeven en bijna helemaal nu de nieuwe abonnementen van Vodafone er aan komen..
Maar er is nog een geel lichtpuntje aan het einde van de rit :9

[ Voor 28% gewijzigd door Sinus_rhythm op 20-02-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
Heeft er iemand eigenlijk nog iets gehoord van Coolblue, ivm de prijzen van het toestel. Deze is sinds vorige week geloof ik verlaagd. In mijn geval van 115 euro naar 95 euro gegaan. Las hier dat Coolblue hierover ging mailen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

PvtMashkov schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:48:
Heeft er iemand eigenlijk nog iets gehoord van Coolblue, ivm de prijzen van het toestel. Deze is sinds vorige week geloof ik verlaagd. In mijn geval van 115 euro naar 95 euro gegaan. Las hier dat Coolblue hierover ging mailen oid.
Ik heb een mailtje naar CoolBlue gestuurd en de 20 euro is al op m'n rekening gestort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:41:

Hola Popmart, ik zag dat je contact hebt gezocht via de twitter, mede over abbo veranderingen.
Als je iets hoort, kun je dit even laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Zo.. net DM terug van CB, naar aanleiding van mn vraag over:

1) levertijd Rood
2) geldigheid vodafone 1gb + 3gb extra data

Antwoord 1) Begin maart komen er weer rode Lumia's binnen (hoeveel en exacte dag niet te zeggen!)
Antwoord 2) Verwachting is dat deze SUCCESVOLLE aanbieding nog wel ff blijft....echter is hier ook geen einddatum te noemen!!

Rest ons niets anders dan of te blijven wachten op de rode....evt "direct" bij VF zwart/wit te "nemen om zo zeker weten van deze actie te profiteren....of ander toestel/provider kiezen.....!! Ik ben in heftige tweestrijd mogen jullie weten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:48:
Zo.. net DM terug van CB, naar aanleiding van mn vraag over:

1) levertijd Rood
2) geldigheid vodafone 1gb + 3gb extra data

Antwoord 1) Begin maart komen er weer rode Lumia's binnen (hoeveel en exacte dag niet te zeggen!)
Antwoord 2) Verwachting is dat deze SUCCESVOLLE aanbieding nog wel ff blijft....echter is hier ook geen einddatum te noemen!!

Rest ons niets anders dan of te blijven wachten op de rode....evt "direct" bij VF zwart/wit te "nemen om zo zeker weten van deze actie te profiteren....of ander toestel/provider kiezen.....!! Ik ben in heftige tweestrijd mogen jullie weten!!!
Voor mij hetzelfde verhaal. Alleen heb ik hem 20 dagen eerder besteld dan jij. Zal ze straks eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@Harry899 Hou ons op de hoogte!!!

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
MexxRairynk schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:01:
[...]

Ik heb een mailtje naar CoolBlue gestuurd en de 20 euro is al op m'n rekening gestort ;)
Dan zal ik maar eens bellen, kreeg vorige week te horen dat het nog niet in behandeling is genomen. Had ook gevraagd hoe het zat met prijsdaling van 20 euro op toestel met hetzelfde abbo als tijdens het bestellen.

Edit: Heb net gebeld, zou in orde worden gemaakt. Tevens maar even meteen gevraagd naar status rode 920. Ik zou bij de volgende levering erbij zitten echter konden ze nog niets zeggen wanneer toestellen binnen komen. Wat duurt dat wachten lang zeg. Hoop ook dat ik voor de nieuwe abbo's uitkomen het toestel al heb. ;w

[ Voor 27% gewijzigd door Toepus op 20-02-2013 14:03 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Bij mij ook teruggestort nadat ik de vraag ook had gesteld over de gedaalde "bijbetaalprijs"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
Ik keek net op Bol.com en zag dat de zwarte op: "Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis" stond. Heb 'm gelijk besteld dus ben benieuwd!

http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=180853

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/14boz1u.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door jeroenem op 20-02-2013 14:19 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
jeroenem schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:17:
Ik keek net op Bol.com en zag dat de zwarte op: "Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis" stond. Heb 'm gelijk besteld dus ben benieuwd!

http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=180853

[afbeelding]
Ik hoop voor je dat je op tijd was. Er staat nu weer 8-10 weken :-(

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenem
Toepus schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:22:
[...]

Ik hoop voor je dat je op tijd was. Er staat nu weer 8-10 weken :-(
Ja, ik heb het ook gezien. Als ik hem morgen niet heb, annuleer ik de bestelling. Dan ben ik er ook helemaal klaar mee ook... Ik volg alles rondom deze telefoon al sinds november(!?) en wil hem nu onderhand toch wel eens in mijn bezit hebben.

Heb expres geen pre-order ingeschoten omdat ik niet van het wachten ben als het gaat om gadgets.

Laten we hopen, althans - laat ik hopen dat hij morgen netjes wordt afgeleverd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Zojuist een DM van CB ontvangen mbt. de gele met de melding dat deze de komende weken verwacht word van Nokia in tegenstelling tot de eerdere mail waarin 20-2 stond. Niet erg hoopgevend dus. :F

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@DeNelis.....en zo worden wij weer lekker aan t lijntje gehouden door NO-kia !! wordt er moedeloos van zeg.....zo lijkt het wel of er helemaal geen schot in zit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Popmart1970 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:39:
@DeNelis.....en zo worden wij weer lekker aan t lijntje gehouden door NO-kia !! wordt er moedeloos van zeg.....zo lijkt het wel of er helemaal geen schot in zit!!!
We worden aan het lijntje gehouden door CoolBlue.

en die wordt weer aan het lijntje gehouden door Nokia/Leverancies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:51
DeNelis schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:31:
Zojuist een DM van CB ontvangen mbt. de gele met de melding dat deze de komende weken verwacht word van Nokia in tegenstelling tot de eerdere mail waarin 20-2 stond. Niet erg hoopgevend dus. :F
Eigenlijk is dat wel raar, want zowel kpn en hi (zelfde bedrijf) hebben genoeg gele nokia`s :)

op 14-2-2013 waren er 35 stuks op voorraad en vandaag weer 50 gele nokia 920 :)

[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 20-02-2013 15:04 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

pinokkia schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:02:
[...]

Eigenlijk is dat wel raar, want zowel kpn en hi (zelfde bedrijf) hebben genoeg gele nokia`s :)

op 14-2-2013 waren er 35 stuks op voorraad en vandaag weer 50 gele nokia 920 :)
Ik zie het inderdaad, vrij lullig, maar ja die fout ligt ook weer bij Nokia. Slechte verdeling.
Nou ja, we wachten vrolijk verder, hopen dat m'n Sensation het nog even vol houd :-(

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
DeNelis schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:10:
[...]

Ik zie het inderdaad, vrij lullig, maar ja die fout ligt ook weer bij Nokia. Slechte verdeling.
Nou ja, we wachten vrolijk verder, hopen dat m'n Sensation het nog even vol houd :-(
Hi/Kpn heeft contract met verschillende leveranciers van telefoons zodat ze de toestellen als eerst kunnen leveren. (Zodat degene die er snel bij willen zijn opgelicht kunnen worden door het leasecontract..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
Ik heb overigens nog niets gehoord van T-mobile (met abo), daar 3 weken geleden een 920 YELLOW besteld (01-feb), met "binnen 8 dagen leverbaar". Netjes een mailtje gehad van AmpLogistics dat ze nog niet op voorraad waren: verwachte levering 25-28 februari.

Nog maar een paar daagjes dus, ik ga er vanuit dat het allemaal gaat goedkomen, ben het wachten ondertussen ECHT zat. OVerigens dacht ik dat Nokia de productie had opgeschroefd? Zeker om een launch in bangladesh en pakistan wél te kunnen voorzien van genoeg toestellen (met alle respect).

Few more days guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:28
In Saturn Kortrijk (België) zijn de witte en de zwarte geland en kun je ze eens bepotelen. 599 euro.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bericht gekregen dat ik hem morgen binnen krijg (via CB - ZWART) besteld op 25-1-13. Ben er net wel te laat achter gekomen dat je persoonlijk thuis moet zijn en je ID moet tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:51:
Net bericht gekregen dat ik hem morgen binnen krijg (via CB) besteld op 25-1-13. Ben er net wel te laat achter gekomen dat je persoonlijk thuis moet zijn en je ID moet tonen...
Welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
las3r schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:53:
OVerigens dacht ik dat Nokia de productie had opgeschroefd?
Het is Chinees nieuwjaar. Dat betekent dat de productie momenteel sowieso helemaal stil ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Trommelrem schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:32:
[...]

Het is Chinees nieuwjaar. Dat betekent dat de productie momenteel sowieso helemaal stil ligt.
Hmm hoogstwaarschijnlijk niet , jammer genoeg voor die mensen :/ Er is nog altijd slavernij in China …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
Verdomt, 19-1-2013 besteld, zwart vodafone, nog steeds niet binnen. Hoewel deze hoogst waarschijnlijk deze week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi iedereen, ik volg nu zo'n 10 dagen deze thread en zag bijvoorbeeld ook dat Bol.com hem even op vooraad had. Ik had alleen de gutts niet om te bestellen, zeker niet nadat ik de klantenservice had gebeld, of zij wel zeker wisten of hij op voorraad was. Bijkomend nadeel, je moet vooruit betalen, dus kans dat je geld al wel weg is, maar het toestel niet binnen.

Via pricewatch zag ik dat er nog steeds een groen vrachtwagentje stond, want zou betekenen op voorraad, echter, www.bol.com vertelt een ander verhaald (8-10 weken).

Ik zag ook de wehkamp er tussen staan en wat schets mijn verbazing... Op voorraad, ok, met verzendkosten erbij ben je exact 600 euro kwijt (een euro duurder dan CB) maar het beste van alles, je kunt betalen met acceptgiro!!. vrijdag wordt het toestel geleverd (het zou mij benieuwen). Ik heb in ieder geval niet vooruit hoeven te betalen.
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee, kijk op de site van de wehkamp!
grt, :)
Bart
ohja het gaat wel om het zwarte model.. :P

• jeroenem
Zo! Gisteren als de bliksem de zwarte besteld bij Bol.com toen deze nog op voorraad was (zie enkele posts hierboven). Vannacht een mail gekregen met het Track & Trace nummer en de bezorgdienst is inmiddels onderweg!

Ik mag wel spreken van geluk, gezien sommige mensen met pre-orders van december/januari nog op hun toestel wachten...

Het gaat echter wel om een zwart exemplaar (iets minder mooi als de witte, gele of rode versie)

• harry899
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:52:
Hi iedereen, ik volg nu zo'n 10 dagen deze thread en zag bijvoorbeeld ook dat Bol.com hem even op vooraad had. Ik had alleen de gutts niet om te bestellen, zeker niet nadat ik de klantenservice had gebeld, of zij wel zeker wisten of hij op voorraad was. Bijkomend nadeel, je moet vooruit betalen, dus kans dat je geld al wel weg is, maar het toestel niet binnen.

Via pricewatch zag ik dat er nog steeds een groen vrachtwagentje stond, want zou betekenen op voorraad, echter, www.bol.com vertelt een ander verhaald (8-10 weken).

Ik zag ook de wehkamp er tussen staan en wat schets mijn verbazing... Op voorraad, ok, met verzendkosten erbij ben je exact 600 euro kwijt (een euro duurder dan CB) maar het beste van alles, je kunt betalen met acceptgiro!!. vrijdag wordt het toestel geleverd (het zou mij benieuwen). Ik heb in ieder geval niet vooruit hoeven te betalen.
Bart
Vandaag ook de rode op de site geplaatst
en de gele
Levertijd 3-5 dagen.

Ik neig ernaar om te bestellen.. Hoef alleen nog maar op plaats bestelling te drukken. En dan maar een Sim only abbo erbij.. Op termijn is dat toch het goedkoopste denk ik.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:52:

Bart
Potvolkoffie! Ik zie nu bij leverstatus staan: vertraagde levering, artikel blijkt niet direct op voorraad te zijn bij leverancier. :'(
Ook zie ik op de website de zwarte niet meer aangeboden... tis toch wat met dat toestel.
Ik ben blij dat ik voor acceptgiro heb gekozen, kan nu bestelling annuleren zonder dat ik last heb om mijn geld terug te krijgen....
8)7

• harry899
harry899 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:22:
[...]

Vandaag ook de rode op de site geplaatst
en de gele
Levertijd 3-5 dagen.

Ik neig ernaar om te bestellen.. Hoef alleen nog maar op plaats bestelling te drukken. En dan maar een Sim only abbo erbij.. Op termijn is dat toch het goedkoopste denk ik.
En bij deze ook een bestelling bij Wehkamp geplaatst. Los. Mocht het CB niet lukken voor nieuwe vodafone contract ingang data

[ Voor 7% gewijzigd door harry899 op 21-02-2013 10:37 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.