Ik vind het een beetje jammer van Nokia.
Iedere keer als de iPhone uit komt, dan loop je op de launchdag een willekeurige Apple winkel binnen en dan kun je met de iPhone de winkel uit lopen: Er is altijd voorraad.
Nokia heeft het toestel af. Je zou zeggen dat ze hem dan voor 25 december op de markt brengen. Immers, als je een toestel na 25 december op de markt brengt, dan heb je echt een domme marketingafdeling of je probeert bewust failliet te gaan. Wat doet Nokia? Het is inmiddels februari, en het toestel is bijna nergens voorradig.
Vanmiddag heb ik een winkel gevonden waar hij voorradig was. Helaas met Vodafone branding. Dat vind ik een beetje jammer, aangezien ik hem los moet kopen. Ik heb een T-Mobile abonnement van 5 jaar oud, waar ik dus niet vanaf kan omdat de tarieven te gunstig zijn. Tegen de tijd dat het toestel wel normaal voorradig is, is het model inmiddels een half jaar oud en dus bijna verouderd. Neemt Nokia ons nou in de maling ofzoiets? Ik vind het een beetje een respectloze actie van Nokia. Ik twijfelde eerst of ik een Lumia 920 met Vodafone branding moest kopen, maar nu twijfel ik eigenlijk of ik uberhaupt nog een Nokia wil kopen. De bouwkwaliteit is doorgaans beter dan andere merken, maar ik wil behandeld worden als klant, niet als een stuk uitschot. Door het toestel steeds maar uit te stellen heb ik het idee dat Nokia z'n klanten niet belangrijk vindt.
[
Voor 14% gewijzigd door
Trommelrem op 15-02-2013 22:12
]