Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk mijn bestelling bij Studentmobiel geanuleerd en bij bol.com besteld.
Als alles meezit heb ik em morgen in huis. @Ladikiller007 Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:08:
Gelijk mijn bestelling bij Studentmobiel geanuleerd en bij bol.com besteld.
Als alles meezit heb ik em morgen in huis. @Ladikiller007 Bedankt voor de tip :)
YW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Leuke actie bij Albert Heijn (zie ook Het algemene kortingen en aanbiedingen topic - deel 2): 15% korting op cadeaukaarten (óók die van bol.com)

Koop een bol.com cadeakaart met 15% korting bij Albert Heijn, en lever deze bij je bestelling in. Door 4 kaarten te kopen á max. 150,- per stuk, kun je 15% korting op je lumia 920 krijgen! IPV €599,- is ie dan €510,-

Via haalmeeruitjecard.com kun je bij bol.com nog een cashback krijgen van 0,8 tot 1,6%, dus nog eens €5 á €10,- korting

Jammer, bol.com kaarten doen niet mee... My bad! |:(

[ Voor 18% gewijzigd door derdappie op 13-02-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Wat ?? De gele was in stock , maar die dat ik heb besteld is zelf niet geleverd/verzonden ??? Euhm dat kan niet kloppen. (Bij bol) Dit vind ik echt niet meer te doen , ze hebben zo een verschrikkelijke klantendienst en dan nog dit ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:45

Radeon

Today is a good day to die

Nou ben benieuwd of Frank1971 morgen ze Lumia krijgt geleverd van die Bolle

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phonehouse gebeld ivm gele lumia. In Februari zal geen levering plaatsvinden van een gele lumia. Ik kan wel zwart krijgen deze word binnen 1 week geleverd. Dus Wachten Wachten Wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Om nog even terug te komen op de aanbiedingen van Vodafone en de ingangsdatum van het contract, hier de reactie van CoolBlue, hopelijk scheelt het ze wat mailtjes zoals die van mij :+
quote: CoolBlue
Wat u heeft vernomen op het forum van Tweakers is foutief. U plaatst een order voor een telefoon en abonnement. Het abonnement wordt op dat moment vastgelegd, daar wordt een contract op gemaakt. Deze kan dus, achteraf niet wijzigen, ook niet wanneer het abonnement niet meer actief is.

Het abonnement wat u heeft gekozen gaat weliswaar op dag van bezorging pas in, omdat u hem dan pas ondertekent. Het abonnement wat u heeft besteld blijft geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
HMS schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:04:
Om nog even terug te komen op de aanbiedingen van Vodafone en de ingangsdatum van het contract, hier de reactie van CoolBlue, hopelijk scheelt het ze wat mailtjes zoals die van mij :+

[...]
Nou dat klopt niet , in december was er namelijk de 10gb actie van vodafone. Maar de mensen die toen besteld hebben komen niet in aanmerking van dat contract aangezien de nokia pas vanaf 10/1 beschikbaar was, en toen de 1+3gb actie loopt.

Krijg je dus nu je telefoon geleverd dan krijg je de actie die nu is, en niet de actie die was toen je hem bestelde.

Met CB teken je pas het contract op het moment dat je telefoon geleverd word, en dan is de actie van toepassing die op dat moment is. Zo heb ik het gehoord bij mensen die in december besteld hebben en hun mobiel al hebben ontvangen.

Maar ben nu wel benieuwd naar reacties van mensen die hun mobiel al hebben besteld in december met vodafone en hem nu ontvangen hebben :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
GokuSsj schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:13:
[...]

Nou dat klopt niet , in december was er namelijk de 10gb actie van vodafone. Maar de mensen die toen besteld hebben komen niet in aanmerking van dat contract aangezien de nokia pas vanaf 10/1 beschikbaar was, en toen de 1+3gb actie loopt.

Krijg je dus nu je telefoon geleverd dan krijg je de actie die nu is, en niet de actie die was toen je hem bestelde.

Met CB teken je pas het contract op het moment dat je telefoon geleverd word, en dan is de actie van toepassing die op dat moment is. Zo heb ik het gehoord bij mensen die in december besteld hebben en hun mobiel al hebben ontvangen.

Maar ben nu wel benieuwd naar reacties van mensen die hun mobiel al hebben besteld in december met vodafone en hem nu ontvangen hebben :)
Ik heb het idee dat CB iets heeft gewijzigd in de abbonementen aanvraag. Normaal werd het abbo pas aangevraagd als het toestel er is. Nu kreeg ik uw abbo is goedgekeurd,nu is het wachten op de telefoon . Terwijl dit 3 weken geleden onmogelijk bleek?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spenky schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:15:
[...]

Ik heb het idee dat CB iets heeft gewijzigd in de abbonementen aanvraag. Normaal werd het abbo pas aangevraagd als het toestel er is. Nu kreeg ik uw abbo is goedgekeurd,nu is het wachten op de telefoon . Terwijl dit 3 weken geleden onmogelijk bleek?
Hier precies hetzelfde, net ook een SMSje van Vodafone m.b.t. aanvraag nummberbehoud voor 12 maart. Leuk, maar mijn huidig abonnement verloopt al veel eerder :(

En over de leverdatum van mijn Rode CB (24-12 besteld) konden ze nog niks zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:22:
[...]

Hier precies hetzelfde, net ook een SMSje van Vodafone m.b.t. aanvraag nummberbehoud voor 12 maart. Leuk, maar mijn huidig abonnement verloopt al veel eerder :(

En over de leverdatum van mijn Rode CB (24-12 besteld) konden ze nog niks zeggen :/
Op twitter stond wel dat eind van deze week nog een batch rode binnen kwamen, dus de kans is groot dat je erbij zit :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Laatst online: 30-07 13:23
spenky schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:15:
[...]

Volgens mij zit het zo.
Wanneer CB een telefoon icm een abbo verkoopt, moeten ze imei van de telefoon opgeven..
Als je geen telefoon hebt, heb je geen imei en kan CB het contract ook niet afsluiten.

Ik had zelf ook al voorgesteld het IMEI van een oude telefoon van mezelf in te vullen maar dat was geen optie/nietlegaal.

Dus bij mijn weten, hanteert CB de actie die geld op het moment van uitleveren telefoon.

zo heb ik het tenminste allemaal begrepen toen ik CB support belde

[ Voor 4% gewijzigd door harry899 op 13-02-2013 17:28 . Reden: add line ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
harry899 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:21:
[...]

Volgens mij zit het zo.
Wanneer CB een telefoon icm een abbo verkoopt, moeten ze imei van de telefoon opgeven..
Als je geen telefoon hebt, heb je geen imei en kan CB het contract ook niet afsluiten.

Ik had zelf ook al voorgesteld het IMEI van een oude telefoon van mezelf in te vullen maar dat was geen optie/nietlegaal.

Dus bij mijn weten, hanteert CB de actie die geld op het moment van uitleveren telefoon.

zo heb ik het tenminste allemaal begrepen toen ik CB support belde
Ik heb een abbo met telefoon genomen,maar mijn toestel komt pas volgende week.. Hoe kan mijn aanvraag dat goed gekeurd zijn?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
spenky schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 18:05:
[...]

Ik heb een abbo met telefoon genomen,maar mijn toestel komt pas volgende week.. Hoe kan mijn aanvraag dat goed gekeurd zijn?
Ook vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Bij mij is de aanvraag ook wel goedgekeurd,maar ik vermoed dat de allereerste check die CB doet met Vodafone, of jij geen wanbetaler bij Vodafone bent. Misschien ook wel een BKR check (geen idee of ze dat kunnen/mogen).
Die is bij mij ook goedgekeurd.op 4 januari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
quote Coolblue:

" de voorwaarden die op t moment van AANVRAGEN van kracht zijn gelden!! Dit kan dus afwijken van t moment van BESTELLEN"

dus op t moment dat je phone er is vraagt CB pas je abo aan!!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
GokuSsj schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:26:
[...]

Op twitter stond wel dat eind van deze week nog een batch rode binnen kwamen, dus de kans is groot dat je erbij zit :)
Ik heb net CB gebeld over de status van mijn bestelde Lumia 920 (rood). Laatste bericht wat ik hierover van CB heb gehad was de mail van bijna 3 weken geleden dat levering (4e keer) verschoven was naar 13-2. Nu is het 13-2 maar geen belletje, geen mailtje niets. Alleen maar domme antwoorden die je op twitter leest zoals: "als ze binnen zijn wordt je gebeld". Iets wat logisch is en wat iedereen al weet.
Ordernr doorgegeven en..... er zijn nog 10 mensen voor u en ze verwachten stuk of 7 nog deze week. Het zal wel begin maart worden meneer. Pfffffffff Besteld op 29-12. ;w

Nokia 7Plus

Verwijderd

Radeon schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:52:
Nou ben benieuwd of Frank1971 morgen ze Lumia krijgt geleverd van die Bolle
Postbode is onderweg met mijn nieuwe zwarte Lumia. Het lijkt erop dat die bolle nog werkelijk levert ook.
Btw voor de geinteresseerden, ze hebben nog steeds zwarte Lumia's op voorraad liggen :)

• stefanf20
  • Laatst online: 14-09 20:39
Gisteren besteld bij Bol en hij wordt vandaag afgeleverd! :) (Zwart)

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

nu is het weer "Vermoedelijk 8-10 weken." bij bol.com :p

[ Voor 4% gewijzigd door defcon84 op 14-02-2013 10:08 ]

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:45

Radeon

Today is a good day to die

net even met CB gebeld omtrent de Lumia 920 zwart maar de beste man kon mij niet vertellen wanneer deze geleverd zou worden wel dat het voor Maart zal zijn. Nieuwe bestellingen worden in iedergeval pas in Maart geleverd.

Hij zei wel dat er steeds meer Lumia binnenkwamen.

It's never easy.....

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Morgen tussen half 1 en 6 komt de bezorger :).

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
defcon84 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:08:
nu is het weer "Vermoedelijk 8-10 weken." bij bol.com :p
Klopt

Verwijderd

Net mijn nieuwe Lumia van de postboer in ontvangst genomen.
wat een lekker strak toestel is het 😃

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
24-1 de witte 920 bij Cool besteld
4-2 kon nummer door de andere provider worden overgenomen
13-2 smsjs van vodafone met de melding dat mijn huidige provider akkoord met nummer overname
14-2 telefoontje van Cool om een afspraak te maken (om morgen tussen 8.30-13.00 te leveren)
- blij -

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:10
pinokkia schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:38:
Na lang getwijfeld te hebben tussen een iPhone 5 of de nokia lumia 920 (yellow). Heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben van mijn geloof afgestapt en heb mijn contract verlengd vanmorgen. Morgen krijg ik de nokia lumia 920 yellow geleverd. :)
Gisterenavond is deze geleverd. Ik heb er effe mee kunnen spelen. Nadat ik deze gisternacht op de oplader heb gedaan en vanmiddag rond 12:00 uur eraf heb gehaald. Krijg ik de nokia lumia 920 met geen mogelijkheid aan. :( Heb alle stopcontacten en verschillende opladers gebruikt. Ik heb helaas een doa ontvangen. :( Maar ja. Ik krijg morgen weer een nieuwe nokia lumia 920 yellow. _/-\o_

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Verwijderd

pinokkia schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:13:
[...]

Gisterenavond is deze geleverd. Ik heb er effe mee kunnen spelen. Nadat ik deze gisternacht op de oplader heb gedaan en vanmiddag rond 12:00 uur eraf heb gehaald. Krijg ik de nokia lumia 920 met geen mogelijkheid aan. :( Heb alle stopcontacten en verschillende opladers gebruikt. Ik heb helaas een doa ontvangen. :( Maar ja. Ik krijg morgen weer een nieuwe nokia lumia 920 yellow. _/-\o_
Feli

• pinokkia
Ah ja. Ik heb 12-2-2013 besteld en 13-2-2013 al de nokia Lumia 920 yellow de levering. :) Als ik zo zie dat mensen al heel lang wachten vind ik dit supersnel gaan. :9

• Popmart1970
Tja Pinokkia....jij hebt toch toestel-lease?! Dat is minder "gewild" als eigen toestel!!!!
Daarom waarschijnlijk ook zo snel leverbaar bij jou!!!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Popmart1970 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:50:
Tja Pinokkia....jij hebt toch toestel-lease?! Dat is minder "gewild" als eigen toestel!!!!
Ze gaf aan dat ze 'm via kpn/hi besteld heeft dus ja het is een lease..

• Toepus
Mij valt op dat van de mensen die op het skydrive document staan er maar 8 van de 41 die bij CB besteld hebben er ook een geleverd hebben gekregen. Er hebben er ook een paar geannuleerd en er zullen ook nog een paar niet up-to-date zijn.

Nokia 7Plus

Verwijderd

begin deze maand waren de prijzen in duitsland nog hoger dan in NL... maar ze zakken nu hard misschien moeite waard om nog even te wachten en de grens over te kachelen...

• pinokkia
Popmart1970 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:50:
Sinus_rhythm schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:19:
[...]

Ze gaf aan dat ze 'm via kpn/hi besteld heeft dus ja het is een lease..
Het klopt inderdaad via kpn toestel-lease. Heb ook maar voor 1 jaar gekozen, want nokia daalt na x aantal maanden toch gigantisch. Ik ben straks voor 1 jaar €515 klaar. Mocht ik het toestel willen overnemen, dan komt er hooguit €200 er boven op. Dus gok ik op totaalplaatje €715 :) (Bel/sms en internet heel weinig)

• harry899
pinokkia schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:22:
[...]

[...]

Het klopt inderdaad via kpn toestel-lease. Heb ook maar voor 1 jaar gekozen, want nokia daalt na x aantal maanden toch gigantisch. Ik ben straks voor 1 jaar €515 klaar. Mocht ik het toestel willen overnemen, dan komt er hooguit €200 er boven op. Dus gok ik op totaalplaatje €715 :) (Bel/sms en internet heel weinig)
Maar dan doe je wel de aanname dat die lumia nog maar 200 euro waard is.
Een Samsung S3 is bijv ook maar 200 euro waard na 1 jaar gebruik?

Heb het idee dat de toestellen ongeveer in dezelfde categorie vallen. Vergelijken met eerdere nokia toestellen heeft geen zin want die lijken geenszins op een lumia 920...

Verwijderd

Net bol.com gebeld. Ze zeiden dat ik nog 8 a 10 weken moet wachten. Daar ging ik natuurlijk niet mee akkoord. Hij zou het door geven naar een andere afdeling, maar verwacht er niet veel van.

Het is dat ik al betaald anders had ik hem geannuleerd..

• pinokkia
harry899 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:43:
[...]

Maar dan doe je wel de aanname dat die lumia nog maar 200 euro waard is.
Een Samsung S3 is bijv ook maar 200 euro waard na 1 jaar gebruik?

Heb het idee dat de toestellen ongeveer in dezelfde categorie vallen. Vergelijken met eerdere nokia toestellen heeft geen zin want die lijken geenszins op een lumia 920...
Bijna alle merken dalen na een x maanden. Ik heb vorig jaar juni de samsung galaxy S3 los gekocht €599. Nu kost dezelfde samsung tussen de €459 en €509 :) . Dus dat zal bij de nokia lumia 920 ook gebeuren de prijsdaling. :)

denk dat de samsung galaxy S3 nog steeds een populair gsm is bij kpn

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 14-02-2013 18:15 ]

• harry899
pinokkia schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:13:
[...]

Bijna alle merken dalen na een x maanden. Ik heb vorig jaar juni de samsung galaxy S3 los gekocht €599. Nu kost dezelfde samsung tussen de €459 en €509 :) . Dus dat zal bij de nokia lumia 920 ook gebeuren de prijsdaling. :)

denk dat de samsung galaxy S3 nog steeds een populair gsm is bij kpn
Akkoord. Dit gaat op voor bijna alle toestellen.
Maar bijv een S2, wordt nog steeds 150 euro voor betaald (tweedehands)
Nieuw 250 ofzo denk ik?

Volgens mij heeft KPN de sleutel nog niet bekend gemaakt van de afschrijving van hardware. Laptops schrijven normaal over 3 jaar af. Dit betekent dat na 1 jaar, de financiele dagwaarde, nog 2/3 van de aankoopprijs is.

Misschien een slimme zet wat je doet maar ik moet het nog zien gebeuren. Zal mijn niks verbazen als jij straks nog mooi 250/300 euro bij mag lappen...

• CodeAsm
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 14:05
Oke, ik check dit thread alleen af en toe enzo maar om terug te komen op mijjn laatste posts, mijn baas had nooit bij de phonehouse besteld, dus ik kreeg hem ook nooit op die manier.

Wat mijn baas heeft gedaan kan ik niet zegge, maar iets met kpn, bedrijfs en nu heb ik een Witte (wilde eerst een zwarte, maar ach, wit is eigenlijk ook heel strak) Lumia 920.

Boys en girls, succes en het is het wachte waard. tenzij je een jaar moet wachten, ga dan naar radar of kassa ofzo. ;) ik ga effe spelen met mn toestel, heb geen kleine sim nog oops.

• pinokkia
harry899 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:23:
[...]

Akkoord. Dit gaat op voor bijna alle toestellen.
Maar bijv een S2, wordt nog steeds 150 euro voor betaald (tweedehands)
Nieuw 250 ofzo denk ik?

Volgens mij heeft KPN de sleutel nog niet bekend gemaakt van de afschrijving van hardware. Laptops schrijven normaal over 3 jaar af. Dit betekent dat na 1 jaar, de financiele dagwaarde, nog 2/3 van de aankoopprijs is.

Misschien een slimme zet wat je doet maar ik moet het nog zien gebeuren. Zal mijn niks verbazen als jij straks nog mooi 250/300 euro bij mag lappen...
Op 1 jaar oude toestel moet je gemiddeld 35% betalen over de nieuwprijs vanaf het de prijs waarvoor ze op dat moment kosten. Bv bij aanschaf bij kpn is dat nu €600 (verteld door kpn medewerker) Volgend jaar kost dezelfde nokia Lumia 920 €499. Ik betaal dan €499 x 35% = €174,65. (Deze berekening is als voorbeeld)

• harry899
pinokkia schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:19:
[...]

Op 1 jaar oude toestel moet je gemiddeld 35% betalen over de nieuwprijs vanaf het de prijs waarvoor ze op dat moment kosten. Bv bij aanschaf bij kpn is dat nu €600 (verteld door kpn medewerker) Volgend jaar kost dezelfde nokia Lumia 920 €499. Ik betaal dan €499 x 35% = €174,65. (Deze berekening is als voorbeeld)
Zulk soort afspraken zie ik toch liever zwart op wit ipv van gehoord..

Anyway.. ik hoop dat ik de mijne binnen heb op het moment dat jouw contract afloopt. !

• pinokkia
harry899 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:03:
[...]

Zulk soort afspraken zie ik toch liever zwart op wit ipv van gehoord..

Anyway.. ik hoop dat ik de mijne binnen heb op het moment dat jouw contract afloopt. !
Bij hi staat het wel op de site. Aangezien hi en kpn hetzelfde bedrijf is. Zal het bij kpn ook zo zijn. Ik hoop dat je nokia lumia 920 zeer snel krijgt. Dat geldt trouwens voor iedereen hier.

Hoofdreden waarom ik bij kpn zit is dat je voor 1 jaar geen €300 gelijk moet betalen voor de nokia bij dezelfde abonnement inclusief toestel-lease. Alleen de nokia lumia 920 is niet van mezelf en dat heb bij andere providers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Ik kies niet voor toestel lease vanwege mn verbruik per maand!!! Bij KPN bijv. Voor abo met minstens 1,5 gb data pm plus beetje bellen kom ik al ruim boven de €50,00 uit!!! En dan is t toestel niet eens van mij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramirazi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-08-2020
weet iemand of de 920 bij mediamarkt vestigingen ook geleverd kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Nou...laatste werkdag van deze week....benieuwd of CB nog toestellen binnenkrijgt om sommige van ons deze week nog blij te maken.....anders gaan we vanaf de 18e weer "vrolijk" verder kijjken of er namen van het Skydrive doc. als geleverd gemarkeerd kunnen worden.......!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Popmart1970 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:48:
Nou...laatste werkdag van deze week....benieuwd of CB nog toestellen binnenkrijgt om sommige van ons deze week nog blij te maken.....anders gaan we vanaf de 18e weer "vrolijk" verder kijjken of er namen van het Skydrive doc. als geleverd gemarkeerd kunnen worden.......!!!
Heb ze net maar weer een tweet gestuurd. Zal er wel weer niet bijzitten

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 20:43
Hoe lang duurt het bij de mensen die gebruik hebben gemaakt van de aktie van de draadloze lader eer deze binnen is? Ik heb mijn aanvraag 30 januari verstuurd maar tot op heden niets gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@jojoppes.......zag idd net je tweet aan cb voorbijkomen!!!
Hoop dat je m deze week nog krijgt of in elk geval begin vlgd week!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@TMPJ Je leest dat het bij sommige 2 en bij sommige bijna 4 weken duurt......bij jou dus net 2 weken...zal dus binnen 2 weken wel zover zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Net gebeld door Coolblue. Ze hebben nu nog 2 rode lumia's liggen en ik ben 3e op de lijst :(. Het zit weer niet mee. Hij gaat ervan uit dat het volgende week wordt nu maar ze beloven niks.

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Hopelijk volgende week levering van rode toestellen bij CB dan.....duimen voor je jojoppes!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOPEZAHR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-02 15:18
Gisteren werd ik gebeld, maar ik kon niet opnemen. De medewerker van coolblue had de voicemail ingesproken en wist mij te vertellen dat de zwarte Lumia binnen was en dat ze later nog een keer zou proberen om een aflever afspraak te maken. Niet gebeurd, helaas.

Vandaag werd ik weer gebeld en kon ik wel opnemen. Morgen komt ie! (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuceTundra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:26
ramirazi schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 02:29:
weet iemand of de 920 bij mediamarkt vestigingen ook geleverd kan worden ?
Op dit moment zijn de Lumia 920 bij de Media Markt uitverkocht.
The Phonehouse, KPN en nog een bedrijf krijgen voorrang op de levering!!!

Ik wacht zelf namelijk ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Mooi zo @JOPEZAHR ....zijn ze bij CB qua zwart al op 11 januari aangekomen!! Have fun !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
PuceTundra schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:16:
[...]

The Phonehouse, KPN en nog een bedrijf krijgen voorrang op de levering!!!
Hopelijk is dat andere bedrijf COOLBLUE !! :+ :+

Een hoop tweakers zou daar heel blij mee zijn (ik ook !!!) !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuceTundra
Popmart1970 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:21:
[...]

Hopelijk is dat andere bedrijf COOLBLUE !! :+ :+

Een hoop tweakers zou daar heel blij mee zijn (ik ook !!!) !!!!
Ik hoop het ook voor jullie tweakers :)

De afdelingsleider op de telecom afdeling zei dit tegen mij, weet alleen niet meer wat het laatste bedrijf was.

Ik ga er ook vanuit dat het CB is, maar je weet het nooit zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Als je kijkt welke shops onder de "paraplu" Coolblue vallen,zou je zeggen dat ze voor Nokia ook best een aardige speler op de markt zijn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

ik hoop dat het bol.com is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Laatst online: 13-02 12:30
Zo, stipt half 1 stond de bezorger voor de deur :). Succes aan alle wachtenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 15:10
Bij bol.com is mij al drie keer door de klanten'service' verteld dat de rode Lumia al op voorraad had moeten zijn en dat de bestellingen zijn vertraagd.

Ik heb momenteel een zwarte lumia 920 maar wil liever een rode :) ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05-2023
Beaub schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:07:
Zo, stipt half 1 stond de bezorger voor de deur :). Succes aan alle wachtenden!
Ben zelden zo jaloers...

Veel plezier met het toestel!
Ik wacht nog wel even.... :'(

[ Voor 5% gewijzigd door PvtMashkov op 15-02-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieljohannes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:13
Had net met CB gebeld en die vertelde mij dat de datum met de dag verandert. Ik heb de telefoon de 18de besteld en zit hoogswaarschijnlijk in de volgende patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
danieljohannes schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:04:
Had net met CB gebeld en die vertelde mij dat de datum met de dag verandert. Ik heb de telefoon de 18de besteld en zit hoogswaarschijnlijk in de volgende patch
welke 18e..... 18/12 of 18/01 ???!!!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieljohannes
18-01 de zwarte versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
zwart is idd al levering van rond 11/1 bezig!!! Rood en Geel hebben veel achterstand helaas!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Popmart1970 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:11:
zwart is idd al levering van rond 11/1 bezig!!! Rood en Geel hebben veel achterstand helaas!!!
En bij de helft van de toko's kun je de rode niet eeens bestellen.
Misschien kan het wel bij KPN, zakelijk op aanvraag, maar daar zien we als consumenten weinig van

Nokia heeft zich mede door de verchillende kleuren zich vies verkeken op het op tijd produceren/leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Helaas wel!! Vind de rode toch zo mooi dat ik het er wel voor over heb iets langer te wachten.....maar er is wel ergens een grens hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieljohannes
CB stuurt ons ook geen mailtjes van latere levertijden van de lumia. Ik ben 30-1 op de hoogte gehouden en nu helemaal niks meer gehoort. beetje jammer dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06-2023
Popmart1970 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:11:
Hoe zit het met de witte versie? Is deze wel beter leverbaar dan de rode / gele? Dan zet ik liever mijn zinnen op de witte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
je zag de witte ook bij meerdere aanbieders een aantal keren direkt leverbaar zijn...dat is bij geel en rood niet geweest tot nu toe!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvtMashkov
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-05-2023
Mijn zwarte ook op deze datum besteld bij cb.
Zal mij benieuwen wanneer ik hem heb.

Overigens als je belt is er een mogelijkheid dat ze er wel hebben liggen. Dit zijn nieuwe toestelen maar de doos ervan is dan geopend (omdat het een toestel is dat omgeruild is geweest bij Nokia en de doos dus is geopend ter controle).

Vorige week belde ik cb over levertijd en ze vertelde me dus dat ze een hadden liggen, had de keus om te wachten of deze de volgende dag te laten leveren. Vroeg of ik ze kon terug bellen om ff te kunnen na denken, belde terug maar toestel was al weggegeven. Dus als je echt niet kan wachten kun je het zo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levering bij phonehouse duurd mij te lang. Heb abonnment opgezegd en Xperia z besteld. 15 dec heb ik voorbesteld, verwacht 28 maart. Voor Iemand de terug wil naar de top van mobile world vind ik het uitermate slecht bedrijf. Na 3 maanden geen toestel vind ik bij zoveel concurrenten niet meer kunnen. Nokia aaakt zich helaas weer zelf kapot. Goede |:( pr maar geen toestel kan gewoon niet. Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
  • Laatst online: 10-02-2023
De Nokia Lumia 920 is gewoon te koop bij Capi op Schiphol (plaza), voor de douane dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
jeroenem schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:48:
[...]

Hoe zit het met de witte versie? Is deze wel beter leverbaar dan de rode / gele? Dan zet ik liever mijn zinnen op de witte versie.
Te koop bij Capi op Schiphol Plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor bij de gelukkigen die niet konden wachten en heb een zwarte Lumia 920 in Delhi gekocht vorige week.
Omgerekend incl. 10 euro wisselkosten heb ik 544 euro betaald.

Magnifiek apparaat, supersnel, handig in gebruik en voelt solide/robuust aan. Voor mij is het dit het beste :) toestel van 2013 al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oli4b schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 19:24:
De Nokia Lumia 920 is gewoon te koop bij Capi op Schiphol (plaza), voor de douane dus.
Voordat ik naar Delhi vertrok heb ik bij Capi gevraagd of ik een 920 kon kopen voor mijn vertrek op 1 februari maar ze hadden toen geen voorraad helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:13:
Hoor bij de gelukkigen die niet konden wachten en heb een zwarte Lumia 920 in Delhi gekocht vorige week.
Omgerekend incl. 10 euro wisselkosten heb ik 544 euro betaald.

Magnifiek apparaat, supersnel, handig in gebruik en voelt solide/robuust aan. Voor mij is het dit het beste :) toestel van 2013 al.
Hadden ze daar wel alles op voorraad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik vind het een beetje jammer van Nokia.

Iedere keer als de iPhone uit komt, dan loop je op de launchdag een willekeurige Apple winkel binnen en dan kun je met de iPhone de winkel uit lopen: Er is altijd voorraad.

Nokia heeft het toestel af. Je zou zeggen dat ze hem dan voor 25 december op de markt brengen. Immers, als je een toestel na 25 december op de markt brengt, dan heb je echt een domme marketingafdeling of je probeert bewust failliet te gaan. Wat doet Nokia? Het is inmiddels februari, en het toestel is bijna nergens voorradig.

Vanmiddag heb ik een winkel gevonden waar hij voorradig was. Helaas met Vodafone branding. Dat vind ik een beetje jammer, aangezien ik hem los moet kopen. Ik heb een T-Mobile abonnement van 5 jaar oud, waar ik dus niet vanaf kan omdat de tarieven te gunstig zijn. Tegen de tijd dat het toestel wel normaal voorradig is, is het model inmiddels een half jaar oud en dus bijna verouderd. Neemt Nokia ons nou in de maling ofzoiets? Ik vind het een beetje een respectloze actie van Nokia. Ik twijfelde eerst of ik een Lumia 920 met Vodafone branding moest kopen, maar nu twijfel ik eigenlijk of ik uberhaupt nog een Nokia wil kopen. De bouwkwaliteit is doorgaans beter dan andere merken, maar ik wil behandeld worden als klant, niet als een stuk uitschot. Door het toestel steeds maar uit te stellen heb ik het idee dat Nokia z'n klanten niet belangrijk vindt.

[ Voor 14% gewijzigd door Trommelrem op 15-02-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Nokia heeft een hele slechte beoordeling gemaakt naar de vraag van de 920. Zij deden dan ook bescheiden produceren terwijl ze juist alles op volle toeren moesten laten draaien, verkeerde inschatting dus.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met bol.com contact gehad, ze zeiden dat ik nog tot 18 maart moet wachten op mijn gele nokia...
Heb hem 7-01 besteld.. en ze hadden mij week 6 belooft.. Hier wordt je toch niet goed van,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4b
Hij is ook pas vanaf deze week beschikbaar bij Capi.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:28:
[...]

Voordat ik naar Delhi vertrok heb ik bij Capi gevraagd of ik een 920 kon kopen voor mijn vertrek op 1 februari maar ze hadden toen geen voorraad helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
Benjamin- schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 22:26:
Nokia heeft een hele slechte beoordeling gemaakt naar de vraag van de 920. Zij deden dan ook bescheiden produceren terwijl ze juist alles op volle toeren moesten laten draaien, verkeerde inschatting dus.
Dat is dan echt heel dom van Nokia. Eerst heel veel bombarie met advertenties en vervolgens verwachten dat je bijna geen toestellen verkoopt? Dan kun je net zo goed meteen je bedrijf opdoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:12
Trommelrem schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:49:
[...]

Dat is dan echt heel dom van Nokia. Eerst heel veel bombarie met advertenties en vervolgens verwachten dat je bijna geen toestellen verkoopt? Dan kun je net zo goed meteen je bedrijf opdoeken.
Ik ga er maar even vanuit dat je niet zo'n hele slimme bent gezien je opmerking maar zal het proberen op te helderen.

1. nokia's verkopen lopen sterk terug
2. Windows phone is een beginnend platform met nog geen hoge verkoop
3. de eerdere lumia 800 en 900 zijn minder verkocht dan verwacht dus was er stock over waardoor zelfs de aldi voor 190 euro een lumia 800 ging verkopen.

Wat doe je als bedrijf dan als vorige verkoop te hoog is ingeschat? Juist ja, je tast de markt af. Nou is de vraag naar de lumia 920 ONGEKEND, daar had niemand rekening mee gehouden. Vaker gepre-orderd dan de iPhone 5, wat een droom voor nokia. Maar een productie opschroeven kan dus niet in 1 week.. daardoor hebben ze nu te kort. Maar de schuld kun je moeilijk aan Nokia geven en zeker niet spreken van slechte bedrijfsvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Worsteneter schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 00:07:
[...]

Maar de schuld kun je moeilijk aan Nokia geven en zeker niet spreken van slechte bedrijfsvoering.
[...]

De schuld kun je ze zeker geven aangezien ze meer hadden kunne produceren.

Of je het ze kwalijk kunt nemen. Persoonlijk denk ik van niet en ook betreft die slechte bedrijfsvoering, deze markten zijn blijkbaar niet in te schatten van te voren.

Ik ga er maar even vanuit dat je niet zo'n hele slimme bent gezien je opmerking maar zal het proberen op te helderen.

3. de eerdere lumia 800 en 900 zijn minder verkocht dan verwacht dus was er stock over waardoor zelfs de aldi voor 190 euro een lumia 800 ging verkopen.

Wat doe je als bedrijf dan als vorige verkoop te hoog is ingeschat? Juist ja, je tast de markt af. Nou is de vraag naar de lumia 920 ONGEKEND, daar had niemand rekening mee gehouden. Vaker gepre-orderd dan de iPhone 5, wat een droom voor nokia. Maar een productie opschroeven kan dus niet in 1 week.. daardoor hebben ze nu te kort. Maar de schuld kun je moeilijk aan Nokia geven en zeker niet spreken van slechte bedrijfsvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Voor de mensen die T-Mobile hebben of willen hebben; bij de MM in Eindhoven waren vrijdagavond een vijftal zwarte 920's beschikbaar voor nieuwe klanten of contractverlengers bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

[...]

Al vind ik het begrijpelijk dat ze niet zoveel interesse hadden verwacht, hadden ze wel kunnen weten dat het meer was dan met de 800 en 900. Ze zijn nu compleet 'veilig' gaan spelen, terwijl ze ook een stuk meer hadden kunnen maken en dan met het risico dat ze een tijdje met een voorraad zouden zitten.

Tevens moet je ook nagaan dat de 800 echt al oud was toen die uitkwam, de levensduur was ook met de plannen van WP8 niet meer dan een jaar, de 920 zal met WP8 nog wel 2 jaar meekunnen, dus er is zat tijd om een overschot te verkopen.

Nokia heeft hier gewoon een hele en onnodige inschatting gemaakt. Tekort oke, maar zo'n groot tekort was wel echt een fout.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
[...]

Daarom hebben ze er dus ongekend veel marketing tegenaan gegooid. Maar als je er ongekend veel marketing tegenaan gooit, dan houd je logischerwijs de optie open dat de verkopen wel eens hoger kunnen zijn dan verwacht. Bovendien houd je er rekening mee dat veel klanten teleurgesteld zullen zijn als je niet aan de vraag kunt voldoen. Dus houd je opties open bij de productiefaciliteiten. Die opties kun je eventueel verkopen aan andere merken.

Het succes van de Lumia 920 wordt wellicht de ondergang van Nokia? Ik zou het jammer vinden. Nokia's hebben in mijn omgeving nog als enige een beetje bereik en de bouwkwaliteit is doorgaans ook iets beter dan andere merken.

[ Voor 5% gewijzigd door Trommelrem op 16-02-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dat vind ik wel erg overdreven. Het gros voelt hier niets van, de mensen die toch lang hebben moeten wachten zijn gemiddeld alleen maar enthousiaster wanneer ze hem hebben (psychologisch proces), dus ze zullen wat mensen verliezen doordat nieuwe kopers die niet specifiek voor de Lumia gaan, aan bijvoorbeeld de 8X, maar ook aan iPhone, Android enz, maar als je dan over een maand kijk dan zullen door de grote verkopen alleen maar meer mensen interesse in WP krijgen en dus ook in Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:23
ik heb eventjes advies nodig, de feiten (rode bij CB)
17dec besteld
afgelopen woensdag mail gehad dat de telefoon klaar lag
gister mail gehad dat mijn order geannuleerd was
ik ben tot gister op vakantie geweest en was niet bereikbaar(hutje op de berg zonder internet enzo)
ik ben niet meer bereikbaar op het nummer dat ik bij bestellen heb opgegeven omdat dit abbo was afgelopen en het nummer blijkbaar geblokkeerd wordt. ik heb dus op het moment dat dit het geval was mijn nummer aangepast bij CB. Ze zeggen dat ze me op het nummer hebben gebeld die in het systeem staat maar dan zou ik dat wel gezien hebben.

MIjn order is dus geannuleerd en m.i. komt dat hierdoor:
Coolblue belt niet naar mijn huidige nummer
coolblue weet dat ik op vakantie ben, toch proberen ze me te contacten en als ik hier niet op reageer geven ze me 2 dagen om te reageren
na precies 52 uur zie ik het en stuur gelijk een mail, blijkt dat op 44 uur de order al geannuleerd is.

dat is dus supertof, maar wat nu? blijven proberen bij coolblue om de order te deannuleren of ergens anders bestellen? en waar dan? want volgens mij is elke winkel duurder dan CB icm 300+1gb

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machie27
  • Laatst online: 01-09 11:26
Nou mijn houten klomp is gebroken zowat. Gisteren van Vodafone het bericht dat hij vandaag aan zou komen. Dus ik al heel vroeg wakker en wachtend op de bel. Vervolgens krijg ik bericht ja rond 1015 is hij bij je. Dus ik wachten als een kind helemaal aan het verheugen dat ik hem zodadelijk in mijn handen heb. Lees ik rond 1030, want vond het vreemd dat hij er nog steeds niet was, dat er een niet home briefje achtergelaten is. Ik bel redelijk pissed de klantenservice, ja sorry meneer daar is iets fout gegaan, hij kan op zijn vroegst dinsdag weer. Ik zo ja dan moet ik werken. Ja kan ook op u werk afgeleverd worden. Dus nu uiteindelijk dinsdag maar thuiswerken, maar ben furieus die man heeft dus niet eens aangebeld. De bezorger heeft niet eens aangebeld. Sorry maar moet mijn frustratie even kwijt. Dus bij deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-03 12:33
Uiteindelijk niet willen wachtenop de 920 en heb afgelopen week de 820 (rood) besteld bij CB, dag later geleverd.
Minder mooi scherm dan de 920, maar ik vind het nog steed een prima scherm.

zonoskar heeft een goede vergelijking gemaakt tussen beide:
productreview: Nokia Lumia 820 Geel review door zonoskar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:12
Maar waarom gaat iedereen er van uit dat ze minder hebben geproduceerd dat bij de 800? Durf te wedden dat ze meer dan de 800 hebben geproduceerd hoor? Maar niemand had zulke aantallen kunnen voorspellen!!

Daarbij vind ik het wel kwalijk dat ze hem uitbrengen in India en Brazilie terwijl hier in Nederland zulke tekorten zijn.. maar goed, aan de andere kant wel strategisch goeie zet. Nederland is ook maar een kleine kutmarkt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 15:19
Iemand hier enig idee hoe het zit met CoolBlue en de levering van de zwarte 920? Ik heb al 22-1 besteld en nog altijd niets in huis. Ik lees hier dat mensen 'm in een kleur hebben besteld later als mij en 'm al hebben :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Laatst online: 17-09 21:03

Arjan81

Rotterdam

Eindelijk gisteren de Lumia 920 kunnen kopen bij Belcompany.

Ik ga naar het ervaringen topic.

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 23:41
Hier hebben ze er nog blijkbaar 20 in stock:
http://www.expansys.be/nokia-lumia-920-black-236810/

[ Voor 10% gewijzigd door DenHond op 16-02-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuceTundra
wie een witte Lumia 920 wilt.

Media Markt Arnhem heeft er 1 in voorraad.

Ik heb hem even mogen bezichtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Gisteren wederom (2e keer) mail verstuurd naar CB omdat er niet meer naar de klanten wordt gecommuniceerd over status van de levering. Verder als 2x excuus komen ze niet maar over de levering of uitstellen ervan wordt niets gezegd.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@Toepus.....verwacht ook maar niet veel meer!!! Er wordt geen order meer aangenomen totdat de pre-orders (bijna) zijn uitgeleverd!! Ze krijgen meerdere x per week Lumia's binnen...echter aantallen per kleur komen vaak niet binnen zoals verwacht!!
Dus kunnen ze (zeggen ze) niet veel meer zeggen als....voor eind maart zullen alle pre-orders uitgeleverd zijn!!
Balen.... zeker weten!!!
Ze laten alleen zeker weten niet het achterste van hun tong zien door kenbaar te maken hoeveel wachtenden je voor je hebt (per kleur) en hoeveel ze per week verwachten!!!

Dus ons geduld wordt wederom sterk op de proef gesteld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Popmart1970 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:29:
@Toepus.....verwacht ook maar niet veel meer!!! Er wordt geen order meer aangenomen totdat de pre-orders (bijna) zijn uitgeleverd!! Ze krijgen meerdere x per week Lumia's binnen...echter aantallen per kleur komen vaak niet binnen zoals verwacht!!
Dus kunnen ze (zeggen ze) niet veel meer zeggen als....voor eind maart zullen alle pre-orders uitgeleverd zijn!!
Balen.... zeker weten!!!
Ze laten alleen zeker weten niet het achterste van hun tong zien door kenbaar te maken hoeveel wachtenden je voor je hebt (per kleur) en hoeveel ze per week verwachten!!!

Dus ons geduld wordt wederom sterk op de proef gesteld!!!
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is het juist, zo kun je de klanten juist laten zien dat er maar mondjesmaat per kleur geleverd wordt. Dan weet je waar je aan toe bent. Vorige week donderdag heb ik gebeld omdat ik na de verwachte levering van 13-2 niets meer gehoord heb. Ik kreeg te horen dat ik op dat moment 10e op de lijst (van de rode) was. Vervolgens hoor je niets meer, alleen als je zelf belt of mailt. Dan zijn er wel excuses dat ze niets hebben laten weten. Wees eerlijk tegen je klanten zeg ik maar en informeer je klanten. misschien willen ze vaker wel iets kopen bij CB. ;)

Nokia 7Plus

Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.