Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
peacynl schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:34:
Is iemand opgevallen dat net de grijze is verschenen op de site van CB!
http://www.smartphoneshop...okia-lumia-920-grijs.html
Die had ik eigenlijk het liefst gewild, maar niet echt zin om mijn order van 05-01 te cancellen om te wisselen naar een toestel met onbekende levertijd.
Ik denk dat als je de grijze elke dag in de gaten houd, en dat zodra je kan bestellen dat je hem dan besteld. Dat je dan mischien nog eerder bent dan een bestelde kleur. Voor de grijze zijn namelijk nog geen pre-orders binnen gekregen.

De vraag is alleen wanneer CB de grijze verwacht binnen te krijgen, maar daar kan je ze even voor mailen natuurlijk.

Maar ik zie dat je op 5/1 hebt besteld, dus dan is de kans volgens mij al groot dat je binnenkort je toestel gaat krijgen.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
Wie hebben er al van de phonehouse geel of rood geleverd gekregen?

Ik heb nog niets ontvagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Zojuist even CB gemaild daarover, zal wel laten weten als ik antwoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peacynl schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:42:
Zojuist even CB gemaild daarover, zal wel laten weten als ik antwoord heb.
Ben benieuwd, ik wil die grijze ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:36
Gaaf die grijze! Maarja ik ben blij met mijn zwarte.
Wel dikke anus dat er nog geen spotify app is, wat een onzin is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
@RobMortier De inkoper zegt dat het echt 8-10 weken duurt. Wachten is op levering door Nokia.

@bol_com Spreken we hier over nieuwe bestellingen of preorders

@robmortier Hebben we voor je nagevraagd. Je hoort weer van ons.

@Bol_com_service @bol_com En al een antwoord gekregen ? Zou toch wel moeten na 3 dagen.

@RobMortier De levertijd geldt voor zowel pre-orders en nieuwe bestellingen. Nokia heeft wereldwijd moeite met leveren van deze telefoon.

Slecht nieuws voor mensen die bij bol.com hebben gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Worsteneter schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:06:
Gaaf die grijze! Maarja ik ben blij met mijn zwarte.
Wel dikke anus dat er nog geen spotify app is, wat een onzin is dat zeg.
Nou, nou hoeft toch niet zo grof. Als je wat verder zoekt in het forum zie minstens een aantal keren vermeld staan dat er aan een Spotify-app wordt gewerkt voor WP8. Zou in Q1 uitkomen.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Toepus schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:44:
[...]

Nou, nou hoeft toch niet zo grof. Als je wat verder zoekt in het forum zie minstens een aantal keren vermeld staan dat er aan een Spotify-app wordt gewerkt voor WP8. Zou in Q1 uitkomen.
Ja maar hetzelfde werd gezegd dat spotify in oktober/december al met een spotify app voor wp8 kwam. Ik heb in elk geval zolang mijn spotify abo van premium naar unlimited teruggeschroefd. Zolang red ik me ook nog wel met 30dagen gratis xbox music en nokia music. Maar weer eens ouderwets nummers gaan downloaden dan maar denk ik, even wat muziek erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Worsteneter schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:48:
[...]

Ja maar hetzelfde werd gezegd dat spotify in oktober/december al met een spotify app voor wp8 kwam. Ik heb in elk geval zolang mijn spotify abo van premium naar unlimited teruggeschroefd. Zolang red ik me ook nog wel met 30dagen gratis xbox music en nokia music. Maar weer eens ouderwets nummers gaan downloaden dan maar denk ik, even wat muziek erop gooien.
Straks kunnen we gebruik gaan maken van de Nokia Music+ dienst voor 3.99 per maand, maar vooralsnog bestaat deze dienst alleen uit muziek mixen en geen losse nummers, dus dat is weer minder. Zie:
http://www.wp7.nl/28070/nokia-music/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

klimi1 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:38:
@RobMortier De inkoper zegt dat het echt 8-10 weken duurt. Wachten is op levering door Nokia.
@bol_com Spreken we hier over nieuwe bestellingen of preorders
@robmortier Hebben we voor je nagevraagd. Je hoort weer van ons.
@Bol_com_service @bol_com En al een antwoord gekregen ? Zou toch wel moeten na 3 dagen.
@RobMortier De levertijd geldt voor zowel pre-orders en nieuwe bestellingen. Nokia heeft wereldwijd moeite met leveren van deze telefoon.

Slecht nieuws voor mensen die bij bol.com hebben gekocht...
crap :/ mjah ergens anders zijn het dezelfde problemen natuurlijk.. ik w8 gewoon geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 15:41
ik heb mijn zwarte Lumia 920 zelf bij Bol vandaan, de communicatie rondom de telefoon is echt belachelijk slecht. Ik heb uiteindelijk een maand moeten wachten op 't toestel. Intussen wel gemerkt dat ze hun bestellingen niet fifo uitvoeren... Hier trekt de klantenservice zich niets van aan, hoe boos je ook word. Er waren er hier op het forum 3 die hem op een latere datum hadden besteld en hem eerder hebben gekregen.

Succes met wachten iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Over de levering van de grijze, kreeg beetje vreemd antwoord. Had gevraagd of het zin had om te wisselen van mijn rode bestelling van 05-01-2013 naar een grijze gezien de levertijd en kreeg dit terug:

"Helaas is de levering van de Nokia Lumia 920 uitgesteld naar de laatste week van de maand maart. Hierdoor dient u nog even te wachten voor u dit toestel in ontvangst kan nemen. Indien gewenst kunnen wij dit order annuleren en het aankoopbedrag terugstorten. "

Dat dat ze in februari geleverd zouden worden als je de bestelling voor 16 januari had gedaan.... (het gaat hier om CB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• factor
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 13:24
woensdag een zwarte besteld bij vodafone icm friends and family, en vandaag al binnen. blij dat ik bij cb geannuleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
factor schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:42:
woensdag een zwarte besteld bij vodafone icm friends and family, en vandaag al binnen. blij dat ik bij cb geannuleerd heb.
Friends and family, die wou ik eigenlijk ook maar die kwam echt serieus de dag ná dat ik besteld had online terwijl toen ik bestelde ze mij absoluut niet konden zeggen wanneer die zou komen :')

Achja, scheelt in totaal 30 euro voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Mocht iemand een grijze 920 willen ruilen voor een zwarte, ik houd mij aanbevolen. Want goh wat is die grijze mooi :D maar die komt waarschijlijk pas halverwege maart/april. Dat is net te laat voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:51
Mijn werkgever had 22 januari een rode 920 voor me besteld, deze is vandaag geleverd door Into Telecom.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Kijk eens hier :D http://www.wpcentral.com/...ws-phone-8-now-live-store

Die Nokia begint me een beetje op de zenuwen te werken pfff , ik ben het wachten echt beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:45
En weer een beta app voor het WP8 platform... Wanneer komt er nou eens wat uit wat af is bij de release? Begin die halfgare apps een beetje beu te worden. Whatsapp doet net wat het moet doen, Facebook idem. Niets is af en de wil om er iets aan te doen lijkt er ook totaal niet te zijn. Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Eindelijk! Maar niet eens NL store, eerst regio op VS moeten zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dewaterweg schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:57:
[...]

Die lease constructie doen ze niet om duurzamer te zijn. De enige reden is de ebitda, die toestelletjes kwamen eerst ten laste van de ebitda maar met deze constructie blijft het in bezit van KPN. Dus worden deze telefoontjes bij de ebitda opgeteld.

Kortom de enige reden is winstmaximalisatie met wat cijfer geharrewar. Ook ik ben weg bij het KPN brand vanwege lease het biedt gewoon geen voordelen!
Dat plus dat ze het bedrag extra naar het einde verplaatsen. Dus ipv nu 100 euro bijbetalen doe je dat aan het einde, daardoor is het voor veel mensen nu goedkoper. Ik ken zat mensen die onnodig hoge bundels nemen omdat ze dan niet direct hoeven bij te betalen, terwijl ze dit misschien wel 100-200 euro zou schelen aan het eind van de rit.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Had trouwens woensdag een voicemail berichtje dat ze mij vrijdag voor 16:00 zouden bellen.. niet gebeurd :P Maar ik heb hem natuurlijk ondertussen al.. neemt niet weg dat het triest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-12-2020
Er toch maar voor gekozen een gebrande 920 te nemen,was het wachten moe, wat ook mee speelde was het aanbod dat ze mij boden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Wat is een bestelling plaatsen toch vermoeiend... een mailtje gekregen van Tele2 dat mijn aanvraag is geweigerd omdat ik negatief bij Experian sta vermeld, die drollen daar kijken naar de afgelopen 8 jaar op jouw adres... als je dan bedenkt dat de vorige bewoner deze huurflat die onderverhuren aan een stuk of 8 polen en toen het te heet onder zijn voeten werd het land is uitgevlucht om nooit meer gezien te worden, dan begrijp ik wel waarom ik geen abo krijg...

Echt te absurd, ik krijg al jaren post van die idioot omdat bedrijven het toch maar hier naartoe sturen omdat ze geen ander adres hebben, ik heb talloze dreigbrieven en deurwaarders langs gehad en nu dit...

En nog het meest absurde van alles, ik heb een paar weken geleden internet bij Tele2 aangevraagd die volgende week aangesloten is...

EDIT: Contact met Tele2 gehad, uitgelegd van hoe of wat en doordat mijn abo al was afgelopen dat ik liever niet tot 4 weken wil wachten op Experian. Dit begreep hij ook wel. Ook uitgelegd dat mijn internet aanvraag wel was doorgekomen (uurtje na mijn belletje kreeg ik zelfs mijn modem binnen), dus hij gaat nu mijn informatie doorspelen en ik krijg binnen een week een reactie op mijn aanvraag... wat vermoeiend dit. Nog nooit zoveel moeite moeten doen om mijn telefoon te krijgen. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Benjamin- op 09-02-2013 13:00 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04
Zo, ik heb met gele binnen *O* Is mooi!!! Aan alle wachtenden: Succes, het wachten in wel de moeite waard (imho :P)

*sheet bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laracroftonline
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 13:06
Vandaag mijn gele lumia ontvangen helemaal in de wolken ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
laracroftonline schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:13:
Vandaag mijn gele lumia ontvangen helemaal in de wolken ermee!
Staat wel een foutje in skydrive , tenzij je besteld hebt in de toekomst maar 09/11/2013 is nog 9 maandjes ;)

Het is wel leuk om te horen dat mensen hem eindelijk krijgen , maar net iets minder leuk als je weet dat het pas de bestellingen zijn die in november/begin december zijn geplaatst , dus voor mij (besteld 13/01) zal het nog lekker lang duren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Lumia 920 geel bestelt bij Phonehouse maar nog helemaal niets gehoord dus ben benieuwd. Hopelijk komt de levering er snel aan. Want ik wacht al een tijdje. 10 jan een mail gekregen dan ik hem binnen 2 weken zou ontvangen nu is het al FEBRUARI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:10:
Ik heb de Lumia 920 geel bestelt bij Phonehouse maar nog helemaal niets gehoord dus ben benieuwd. Hopelijk komt de levering er snel aan. Want ik wacht al een tijdje. 10 jan een mail gekregen dan ik hem binnen 2 weken zou ontvangen nu is het al FEBRUARI.
Ja ik ken het gevoel , ik heb besteld bij bol en ik vind het verschrikkelijk dat de klantendienst niks weet , oké begrijpelijk want zij verkopen niet enkel smartphones maar dan nog. Ik vraag via twitter :

@bol_com Stel ik bestel een gele Nokia Lumia 920 vandaag , tegen wanneer komt die dan aan ?
(Ik had dit 13/01 gestuurd)

@RobMortier Deze wordt 14-1-2013 verwacht. Bestel je de Nokia vandaag dan wordt deze 14 januari naar je verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Tevens na 2 dagen is de accu alweer geweldig :D Vandaag vanaf half 8 van de lader, nu is het 7 uur en de hele dag beetje op facebook kijken, beetje twitter checken en foto's en filmpjes gemaakt en we staan nog op 47 procent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-03 12:33
Ik heb de lumia 920 (rood) nog niet besteld en vermoed dat als ik dat nu ergens doe ik vast en zeker nog wel een maand of langer moet wachten.
Op Amazon.co.uk is de lumia 920 gewoon leverbaar. Wanneer ik hem daar zou bestellen heb ik dan problemen met taal instellingen oid? Of is het exact dezelfde telefoon als die ik in Nederland zou krijgen?
Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:59
voor de liefhebbers van de zwarte kleur, er zijn bij alternate zwarte l920's op voorraad....

(waarschijnlijk wel zonder de draadloze oplader actie....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem bij phonehouse of bol is dat ze niet eerlijk zijn. Als ze zeggen levertijd onbekend dan hoor je met niet. Maar Bij de bestelling krijg je nog een mail waarin staat 2 weken levertijd dan hoor je vervolgens niks meer. Klantenservice komt alleen maar met standaard antwoorden.ik wacht nog een week dan blijft ik bij android. Xperia z schijnt ook goed te zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Ik krijg helemaal niks informatie van Bol , ja één keer een mail dat het tot medio maart kan duren. Meer niet , en via tweets krijg ik altijd andere antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
JamesD schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:17:
Ik heb de lumia 920 (rood) nog niet besteld en vermoed dat als ik dat nu ergens doe ik vast en zeker nog wel een maand of langer moet wachten.
Op Amazon.co.uk is de lumia 920 gewoon leverbaar. Wanneer ik hem daar zou bestellen heb ik dan problemen met taal instellingen oid? Of is het exact dezelfde telefoon als die ik in Nederland zou krijgen?
Iemand ervaringen mee?
Volgens mij is windows phone bijna identiek op ieder toestel en zou dat geen problemen moeten opleveren! Het is ook gewoon dezelfde telefoon! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
michaelscott schreef op zondag 10 februari 2013 @ 00:23:
[...]Volgens mij is windows phone bijna identiek op ieder toestel en zou dat geen problemen moeten opleveren! Het is ook gewoon dezelfde telefoon! ;)
Is toch wel iets genuanceerder..... Een amerikaanse L920 heb je hier in NL weinig tot niets aan. Andere frequentie

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:59
LessRam schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:03:
[...]

Is toch wel iets genuanceerder..... Een amerikaanse L920 heb je hier in NL weinig tot niets aan. Andere frequentie
Haha, wel hoor. De lumia heeft veel meer frequenties die het aankan dan bv een iPhone. Dus daar heb je geen probleem mee, maar daar zit dan wel weer vaker een simlock op of branding.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het doet me goed dat er mensen de gele binnen krijgen! Hopelijk krijg ik hem ook snel binnen van Bol.com.
Maar ben de moet beetje verloren in Bol! Ze gaan echt slecht met hun klanten om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:52:
Het doet me goed dat er mensen de gele binnen krijgen! Hopelijk krijg ik hem ook snel binnen van Bol.com.
Maar ben de moet beetje verloren in Bol! Ze gaan echt slecht met hun klanten om!
Moed* en ja ik ook , ze geven echt niks informatie , zelf geen datum wanneer ze mogelijk iets verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Zo......nieuwe werkweek...en de week van 13-2 !!!! Benieuwd hoe t gaat met de leveringen van onze "vrienden" van CoolBlue!!!

Succes wachtenden!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkuh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 21:37
Ik was afgelopen vrijdag naar de plaatselijke telecom winkel gegaan. deze wist mij te vertellen dat er per week 120 lumia's over heel nederland verdeeld worden. als je dan uit gaat van 150 pre-orders bij elke grote partners van nokia,
  • the phonehouse
  • Coolblue
  • bol.com
  • Studentmobiel.nl
  • Vodafone
  • Hi
  • Kpn
  • Telfort
  • Belcompany
  • Overige
Stel dat er dan ongeveer 1500 preorders zijn, en per week worden er 120 lumia 920's geleverd. Dan zou het 1500/120= 12,5 weken == 3 maanden..

Dit zou dan betekenen dat het tot begin april duurt of eind maart voordat de lumia 920 normaal verkocht kan worden in de winkels.

Nokia Lumia 920 White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
fokkuh schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:43:
Ik was afgelopen vrijdag naar de plaatselijke telecom winkel gegaan. deze wist mij te vertellen dat er per week 120 lumia's over heel nederland verdeeld worden. als je dan uit gaat van 150 pre-orders bij elke grote partners van nokia,
  • the phonehouse
  • Coolblue
  • bol.com
  • Studentmobiel.nl
  • Vodafone
  • Hi
  • Kpn
  • Telfort
  • Belcompany
  • Overige
Stel dat er dan ongeveer 1500 preorders zijn, en per week worden er 120 lumia 920's geleverd. Dan zou het 1500/120= 12,5 weken == 3 maanden..

Dit zou dan betekenen dat het tot begin april duurt of eind maart voordat de lumia 920 normaal verkocht kan worden in de winkels.
Die van vodafone worden vanuit duitsland gelijk geleverd aan de klant. Dus dat zit net iets anders.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Nou das wel errug lang wachten!!!

Als Nokia dat niet opschroeft, kan dit toch wel een doodvonnis zijn denk ik!!!

Een telefoon is leuk.....maar er zijn grenzen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
fokkuh schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:43:
Het is mooi dat een iemand van een "plaatselijke" winkel dit kan vertellen.
Alleen qua bron vind ik het nou niet echt betrouwbaar..

Tis wel een goed verhaal als je een galaxy3 wil verkopen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rode lumia komt morgen.

30 januari bij T-Mobile besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
120 per week lijkt mij ook een uit de lucht gegrepen aantal. Lijkt mij ook aan de lage kant trouwens.
Mocht het kloppen, dan is er echter iets goed mis bij Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:10:
rode lumia komt morgen.

30 januari bij T-Mobile besteld.
gaat alleen icm een abonnement zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit me ook al heel de tijd te ergeren aan hen; ik wil dit toestel heel graag; eerst was het januari (op hun site nokia.be staat het trouwens nog steeds); dan was het eind januari; dan 11/02; dan op verschillende sites maart tot zelfs eind maart. Terwijl Nokia op hun Belgische twitter spreekt over eind februari: https://twitter.com/NokiaBE

Geduld raakt bij veel mensen op; aan de reacties te lezen overal.
Ik vind het ook erg amateuristisch; data constant verleggen; op hun site januari zetten en zelfs in februari is nog steeds niet aangepast. Lijst met dealers is blijkbaar ook al teveel gevraagd.
Zo gaan ze heel wat verkopen missen; want veel mensen wachten niet graag lang en zeker niet als steeds uitgesteld wordt. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Ik kijk net op de site van CB en zie staan dat de witte lumia 920 op voorraad is!!!!
http://www.coolblue.nl/zo...3A1&query=lumia+920[/url]
Iemand nog aan het wachten op de witte?

[ Voor 16% gewijzigd door Toepus op 11-02-2013 16:30 ]

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Ik krijg morgen als het goed is mijn Zwarte Lumia 920 geleverd :) Zal het document updaten als dit ook zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Toepus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:29:
Ik kijk net op de site van CB en zie staan dat de witte lumia 920 op voorraad is!!!!
http://www.coolblue.nl/zo...3A1&query=lumia+920[/url]
Iemand nog aan het wachten op de witte?
byzonder,, hoop dat ze dan ook nog wat meer gele binnen krijgen .. Anders ga ik omruilen?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16
Mailtje (en SMS) van CB:
Uw bestelling bij PDAshop.nl met ordernummer 8168901 is zojuist ingepakt. Vanavond rond 23.15 uur wordt uw bestelling verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging.
Allereerst: :9~

Maar ik dacht dat ik gebeld zou worden over een afleverafspraak? Hoe werkt dit?

By the way, het gaat om een rode, besteld op 22-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JOPEZAHR
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-02 15:18
autje schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:01:
Mailtje (en SMS) van CB:

[...]

Allereerst: :9~

Maar ik dacht dat ik gebeld zou worden over een afleverafspraak? Hoe werkt dit?

By the way, het gaat om een rode, besteld op 22-12.
Een afleverafspraak maken is alleen nodig in combinatie met het afsluiten van een abonnement.

Overigens wordt mijn zwarte 920 deze week verwacht. Als het goed is...

[ Voor 8% gewijzigd door JOPEZAHR op 11-02-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
  • Laatst online: 13:01
Ik heb nog niets gehoord of gezien van CB (rood met vf verlenging besteld d.d. 12-12-12).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
JOPEZAHR schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:17:
[...]

Een afleverafspraak maken is alleen nodig in combinatie met het afsluiten van een abonnement.

Overigens wordt mijn zwarte 920 deze week verwacht. Als het goed is...
Thx. Mijn toestel is inderdaad los gekocht.

En hoe werkt dit als je niet thuis bent op het moment van afleveren? Wie gebruiken ze als vervoerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Thescanman schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:19:
Ik heb nog niets gehoord of gezien van CB (rood met vf verlenging besteld d.d. 12-12-12).
Dan zou ik, je telefoon in de gaten houden vanavond. Je mag toch aannemen (klop maar af) dat die van jou dan ondertussen ook klaar ligt, maar nog voor een afspraak gebeld moet worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Thescanman schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:19:
Ik ook nog niet, ik heb ook rode besteld op 29-12 met verlenging VF. Ik heb een uurtje geleden via twitter de status gevraagd mbt levering rode lumia 920 omdat in de laatste mail stond dat deze 13-2 geleverd werden. Antwoord was dat ze idd rode verwachten deze week maar uit bericht van Autje blijkt dat ze dus al binnen hebben. Wellicht dat ze eerst nu abbo verlenging in orde maken want dat doen ze pas als CB het toestel in bezit heeft. :?

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Toepus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:43:
[...]

Ik ook nog niet, ik heb ook rode besteld op 29-12 met verlenging VF. Ik heb een uurtje geleden via twitter de status gevraagd mbt levering rode lumia 920 omdat in de laatste mail stond dat deze 13-2 geleverd werden. Antwoord was dat ze idd rode verwachten deze week maar uit bericht van Autje blijkt dat ze dus al binnen hebben. Wellicht dat ze eerst nu abbo verlenging in orde maken want dat doen ze pas als CB het toestel in bezit heeft. :?
You're not alone !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik zit net op coolblue te kijken naar de noka 920 en ik zie dat ze de grijze binnen kort gaan krijgen. Maar als ik dan een abonnement wil selecteren dan is het toestel bij verlengen 2x zo duur als wanneer ik het nieuw aanschaf icm met hetzelfde abonnement. Dat is wel een beetje apart vind ik.

Maar die grijze vind ik wel erg mooi. Iemand enig idee of die op meerdere plekken te koop zal zijn binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
stansfield schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:56:
Ik zit net op coolblue te kijken naar de noka 920 en ik zie dat ze de grijze binnen kort gaan krijgen. Maar als ik dan een abonnement wil selecteren dan is het toestel bij verlengen 2x zo duur als wanneer ik het nieuw aanschaf icm met hetzelfde abonnement. Dat is wel een beetje apart vind ik.

Maar die grijze vind ik wel erg mooi. Iemand enig idee of die op meerdere plekken te koop zal zijn binnenkort?
bij een nieuw abbo is het prijs minus aansluit kosten, die komen er later los bij.
Als je verlengt tellen ze het er gewoon bij op, dus per saldo maakt het dus niets uit.

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Laatst online: 14-09-2023
spenky schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:06:
[...]

bij een nieuw abbo is het prijs minus aansluit kosten, die komen er later los bij.
Als je verlengt tellen ze het er gewoon bij op, dus per saldo maakt het dus niets uit.
Aha, op zo'n manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Dit kreeg ik net via twitter binnen:

@Coolblue_NL Op forum zie ik dat rode gereed is voor verzending VANAVOND voor iemand die los toestel heeft besteld. Er zijn dus rode binnen?

@Toepus: We hebben een zeer kleine hoeveelheid rode Nokia Lumia 920's binnen gekregen. Deze worden dan ook direct verzonden.

Is niet hoopgevend dus ;(
Wat is kleine hoeveelheid? 3, 5 of 10?

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
Nog even via Facebook navraag gedaan bij CB, ze gaan morgen contact met mij opnemen (zeggen ze) omdat er nog het e.a. voor het abonnement in orde gemaakt moet worden.

CB/rood/VF v/12-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieteke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11-2020
Bij een platinum reseller van KPN zakelijk een Lumia in het wit besteld op 21 januari. Verwachting is dat deze week bij KPN geleverd wordt. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Zie dat de prijzen met Tele2 abonnementen bij CB inmiddels wel weer naar beneden gegaan zijn. Heb besteld met Smartmix 300 en 1Gb internet, maar nu is de combinatie van 500mb en Smartmix 300 ook erg interessant. Iemand ervaring met het verschil tussen 7,2 en 14,4 mbps? Ik heb nu Vodafone en dat is in Groningen redelijk en in Steenwijk volkomen waardeloos. Vraag me dus af of ik niet toch voor het goedkopere abo moet gaan. Dan is het totaal: 32 * 24 + 45 + 30 = 843 euro over 2 jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Toepus schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:25:
Dit kreeg ik net via twitter binnen:

@Coolblue_NL Op forum zie ik dat rode gereed is voor verzending VANAVOND voor iemand die los toestel heeft besteld. Er zijn dus rode binnen?

@Toepus: We hebben een zeer kleine hoeveelheid rode Nokia Lumia 920's binnen gekregen. Deze worden dan ook direct verzonden.

Is niet hoopgevend dus ;(
Wat is kleine hoeveelheid? 3, 5 of 10?
Ik houd bestelling jouw wel in de gaten :P, aangezien ik een paar dagen na jouw heb besteld, maar het schiet echt voor geen meter op!. Ik geef ze nog tot 20/2 en dan ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk.

Had afgelopen weekend feest in groningen en toen ben ik wel een telefoonzaak binnengelopen en hij is inderdaad wel groot, zwaar vond ik wel meevallen. Moest meer wennen aan de grootte maarja, dat komt omdat ik 4 iphones gewend ben. Dus dat is gewoon kwestie van wennen :)

Overigens staat er op twitter dat er gisteren al veel gebeld zijn, heb geen telefoontje gehad, dus ga er weer vanuit dat ik de 13e niet ga redden en dat ik weeeer moet wachten op de volgende batch..hoop dat ze wel snel een mailtje sturen wanneer de volgende batch gaat komen.

[ Voor 28% gewijzigd door MarcHealthy op 12-02-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 21-02-2013
----------------------------------------------------------------
Nokia Lumia 920 Geel
Bestelling 13-12-12 gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
mijne stond/staat nog steeds op 27-2 besteld op 05-01

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Zijn er al mensen die een rode besteld hebben die een nieuwe mail met datum hebben gehad ?. Ik zie op dit moment dat alleen mensen met een gele een mail hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
GokuSsj schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:30:
Zijn er al mensen die een rode besteld hebben die een nieuwe mail met datum hebben gehad ?. Ik zie op dit moment dat alleen mensen met een gele een mail hebben gehad.
Nee nog niks gehoord... blijf hopen op een belletje vandaag of morgen

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
jojoppes schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:36:
[...]

Nee nog niks gehoord... blijf hopen op een belletje vandaag of morgen
Ik ook, mijn telefoon gaat overal heen waar ik heen ga :P, al vrees ik het erste aangezien ze het over een kleine voorraad hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
Na lang getwijfeld te hebben tussen een iPhone 5 of de nokia lumia 920 (yellow). Heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben van mijn geloof afgestapt en heb mijn contract verlengd vanmorgen. Morgen krijg ik de nokia lumia 920 yellow geleverd. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
pinokkia schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:38:
Na lang getwijfeld te hebben tussen een iPhone 5 of de nokia lumia 920 (yellow). Heb ik de knoop doorgehakt. Ik ben van mijn geloof afgestapt en heb mijn contract verlengd vanmorgen. Morgen krijg ik de nokia lumia 920 yellow geleverd. :)
Bij welke winkel/provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
pinokkia schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:38:
Wauw, dat is snel :P, waar haal je die vandaan :p. Sommige mensen wachten hier al sinds begin december op hun gele L920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:29
Ik heb bij kpn.com besteld. Heb intotaal aan kosten abonnement voor 1 jaar €515. De prijs voor overname tegen die tijd (1 jaar) zal dan zo`n €200 zijn, want nokia`s gsm dalen gigantisch in prijs. :) En iPhones blijven na 1 jaar nog steeds duur. :(

Bij kpn.com en Hi.nl zijn de gele nokia Lumia 920 in voorraad. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 12-02-2013 13:56 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-06 15:41
Rips10 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 16:38:
Ik krijg morgen als het goed is mijn Zwarte Lumia 920 geleverd :) Zal het document updaten als dit ook zo is ;)
Nope, niet gelukt. Bezorger komt onder etenstijd en is niet eens tot aan de deur gelopen anders hadden we hem wel gezien... Status staat op afgeleverd, na wat belletjes krijg ik te horen dat het een fout is.... Nu weer een nieuwe afspraak maken. Erg slecht gehandeld door amp-logistics.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Hij is er tenminste voor jou , ik moet het nog doen met de Nokia 1800 (Zoek even op :D ) en ik heb geen idee voor hoelang nog :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
GokuSsj schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:57:
[...]

Ik houd bestelling jouw wel in de gaten :P, aangezien ik een paar dagen na jouw heb besteld, maar het schiet echt voor geen meter op!. Ik geef ze nog tot 20/2 en dan ben ik er wel een beetje klaar mee eigenlijk.

Had afgelopen weekend feest in groningen en toen ben ik wel een telefoonzaak binnengelopen en hij is inderdaad wel groot, zwaar vond ik wel meevallen. Moest meer wennen aan de grootte maarja, dat komt omdat ik 4 iphones gewend ben. Dus dat is gewoon kwestie van wennen :)

Overigens staat er op twitter dat er gisteren al veel gebeld zijn, heb geen telefoontje gehad, dus ga er weer vanuit dat ik de 13e niet ga redden en dat ik weeeer moet wachten op de volgende batch..hoop dat ze wel snel een mailtje sturen wanneer de volgende batch gaat komen.
Sta je ook in het Skydrive document? Kan je niet vinden.
Tot nu toe nog niets gehoord, geen telefoon, geen mail, niets. ;(

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Gisterenavond ontvangen, maar ik was er even te druk mee om dat hier te melden ;).
Heerlijk telefoontje, tot nu toe!

CoolBlue, 22 december besteld, zonder abo, een rood exemplaar.
Ik heb het document gisteren al wel bijgewerkt.

ETA: en voor ik het vergeet: volgens mij zit Portico er al op, want ik kan wifi aan laten staan als de telefoon in standby gaat.

[ Voor 22% gewijzigd door autje op 13-02-2013 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
autje schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 06:34:
Gisterenavond ontvangen, maar ik was er even te druk mee om dat hier te melden ;).
Heerlijk telefoontje, tot nu toe!

CoolBlue, 22 december besteld, zonder abo, een rood exemplaar.
Ik heb het document gisteren al wel bijgewerkt.

ETA: en voor ik het vergeet: volgens mij zit Portico er al op, want ik kan wifi aan laten staan als de telefoon in standby gaat.
Het ziet er naar uit dat ik dus weer niet bij de batch zit. Heb nog steeds niks gehoord :(

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
jojoppes schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 07:51:
[...]

Het ziet er naar uit dat ik dus weer niet bij de batch zit. Heb nog steeds niks gehoord :(
Nog even geduld hebben, ik heb ook nog niks gehoord (ondanks dat ze dat beloofd hadden) en ik had eerder dan autje besteld, zal wel aan de abbo verlenging liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Ik heb er wel een goed gevoel over
Ik denk dat er vandaag een pallet met rode aankomt bij CoolBlue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
Ook ik heb gister eindelijk mijn rode l920 binnen gekregen,
en ja het is inderdaad een pracht toestel...

Moet alleen vandaag nog even mn simkaart bij laten knippen....

Hoop dat jullie hem nu ook snel mogen ontvangen

(Rode l920 besteld op 19-12-2012 bij cb ontvangen op 12-02-2013)

[ Voor 13% gewijzigd door Ashaman op 13-02-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:20
Gisteravond de knoop door gehakt; bestelling van de gele geannuleerd bij Coolblue.

De combinatie van de grootte, het nog kleine aanbod WP apps, de (waarschijnlijke) aankondiging nieuwe smartphones op 25 feb maar vooral het lange wachten hebben m'n enthousiasme zodanig getemperd dat ik er geen interesse meer in heb. Dus, succes met de levering !

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Toepus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 20:41:
[...]

Sta je ook in het Skydrive document? Kan je niet vinden.
Tot nu toe nog niets gehoord, geen telefoon, geen mail, niets. ;(
Ik stond 2 keer in het lijstje maar ben uiteindelijk weer verdwenen. Heb zelf een rode op 3/1 besteld met een overstap van t-mobile met nummerbehoud naar vodafone. Ik ging al niet van 12/2 uit aangezien ik ze gemaild had en toen hadden ze geantwoord:

"Zoals ik het nu kan zien is de verwachte leverdatum voor uw bestelling van de rode Lumia 920 24 februari. De reden dat de leverdatum zo onzeker is komt omdat de bestellingen niet altijd (volledig) geleverd worden vanuit Nokia. Vandaar dat het er nu op lijkt dat u binnen de leveringen van voor 24 februari valt, maar dit kan veranderen mocht er een levering toch minder groot zijn dan verwacht/afgesproken met Nokia."

Ik heb helaas ook nog niks gehoord, ik neem aan dat er snel weer mails uitgaan met nieuwe lever datums van de volgende batch. Aangezien mensen die ook van de gele hadden gehad. Hoop alleen dat het niet te lang gaat duren. Wil de stap echt maken naar de L920, maar ze maken het me wel moeilijk!

[ Voor 26% gewijzigd door MarcHealthy op 13-02-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Toch echt wel FAIL van Nokia .......vol bombarie telefoon aankondigen en promoten....en dan NIET leveren!! 2 maanden wachten zoals het er nu uit ziet (of zelfs langer) .......ben nu al aan t rond kijken naar andere phone (Xperia Z ).....voor t geval dat!!

Hoop wel snel iets definitievers te horen van CB mbt levering !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister mijn witte Nokia Lumia 920 in ontvangst mogen nemen in de Mycom winkel.. Heerlijk toestel. Ik had van te voren al gezien dat ik hier dus geen gratis oplader bij zou ontvangen, maar ik was het wachten zat..

Is het de moeite waard om toch mijn gegevens op te sturen? Of is het van te voren al kansloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Deze week verwacht CB nog een deel Lumia 920 's binnen te krijgen...die dan weer op volgorde van pre-order worden uitgeleverd...!!

Dit net van ze vernomen via twitter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Ik had net CB aan de tel, ze hadden meer dan 700 pre-orders. En voor het eind van deze maand alles geleverd te hebben..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@spenky....ik hoop dat je gelijk hebt!!! echt waar!!!

Alleen tussen hopen en erin slagen zit nog een storende factor.....NOKIA !!!

zolang die niet ruim leveren......kan CB ook niet uitleveren!!!

Krijg wereldwijd (uitgezonderd USA) t idee dat levering op zn minst traag te noemen is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Popmart1970 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:06:
@spenky....ik hoop dat je gelijk hebt!!! echt waar!!!

Alleen tussen hopen en erin slagen zit nog een storende factor.....NOKIA !!!

zolang die niet ruim leveren......kan CB ook niet uitleveren!!!

Krijg wereldwijd (uitgezonderd USA) t idee dat levering op zn minst traag te noemen is!!!
Ik kreeg net dit in de mail (over de gele?):
Zodra wij de toestellen binnen krijgen (hopende 22 februari) dienen wij uw nummerbehoud....

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
lol at nokia en microsoft, na lang wachten heb ik de knoop doorgehakt.
ook ik pas nu voor de lumia 920 en wacht wat er nog aankomt van concurrenten of nokia zelf.
blijf nog maar even bij me nokia n8, heb nu toch een ipad waar ook alles mee kan en die heeft wel een appstore waar alles in zit.

stom dat ze er zo weinig kunnen leveren, ook de prijzen zijn niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Ik zie bij Bol.com dat je em morgen al binnen kan hebben...de witte....vandaag besteld, morgen in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Ladykiller007 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:22:
Ik zie bij Bol.com dat je em morgen al binnen kan hebben...de witte....vandaag besteld, morgen in huis...
En geel , en zwart !! Alleen rood 8-10 weken!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Popmart1970 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:27:
[...]

En geel , en zwart !! Alleen rood 8-10 weken!!!!
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niks gehoord van de phonehouse, collega op het werk heeft het toestel een week later bestelt (24 dec) dan ik en gisteren ontvangen. Pre order blijkt op een rare manier te lopen. Ben benieuwd of ik hem deze week nog krijg anders geen WP8 voor mij. Volgende keer bestel ik zeker niet meer bij de phonehouse, geen informatie of status na 2 maanden bestelling. alleen een mail met dat die 10 jan word geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thescanman
Ashaman en Autje zou ik jullie ordernummers mogen weten ? aangezien er voor mij dus geen 1 klaar ligt :(

edit: thx, nu nog ff wachten wat CB te zeggen heeft

edit2: ben nu gebeld (14:10) voor aflever afspraak, nogmaals bedankt voor het doorgeven van jullie ordernummers Ashaman en Autje

[ Voor 49% gewijzigd door Thescanman op 13-02-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat bol.com ze eindelijk op voorraad heeft. Hopelijk maakt Nokia eindelijk wat vorderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Thescanman schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:04:
Ashaman en Autje zou ik jullie ordernummers mogen weten ? aangezien er voor mij dus geen 1 klaar ligt :(
8168901

Nogmaals: een rode, zonder abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
autje schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:16:
[...]

8168901

Nogmaals: een rode, zonder abonnement.
8150635

ook zonder abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
Vandaag gebeld door CB. Witte Lumia ligt voor me klaar, per 15-2 kan m'n nummerbehoud aangevraagd worden, dus hij gaat nu vast snel mijn kant op komen. Wordt straks gebeld over een afleverafspraak. Heb 22-01 besteld trouwens.
Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.