Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:11
Melding van AMP. Levering is vertraagd omdat het niet op voorraad is. Nu wordt het tussen 8 en 12 maart dat het toestel geleverd zal worden. Bij de T-Mobile shop staat nog steeds 5 dagen levertijd.
Net even via de livechat op de website van T-Mobile nagevraagd. Zij kunnen er niets aan doen. Vind het toch wel vreemd dat ze 5 dagen levertijd hebben staan, dat jweettoch zijn bestelling al geleverd gaat worden en dat die van mij zo ver naar achter wordt verplaatst.
Misschien zijn ze inderdaad door de voorraad heen, maar laat ze dan even de levertijd al meteen aanpassen.
[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Bij Saturn is de 920 nu (t/m zondag) met korting 524 euro
Al is hij net als bij alle andere verkopers al weer uitverkocht.....
Scheelt toch weer zo'n 60-70 euro

[ Voor 5% gewijzigd door LessRam op 27-02-2013 13:00 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoopMeister schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:31:
Melding van AMP. Levering is vertraagd omdat het niet op voorraad is. Nu wordt het tussen 8 en 12 maart dat het toestel geleverd zal worden. Bij de T-Mobile shop staat nog steeds 5 dagen levertijd.
Net even via de livechat op de website van T-Mobile nagevraagd. Zij kunnen er niets aan doen. Vind het toch wel vreemd dat ze 5 dagen levertijd hebben staan, dat jweettoch zijn bestelling al geleverd gaat worden en dat die van mij zo ver naar achter wordt verplaatst.
Misschien zijn ze inderdaad door de voorraad heen, maar laat ze dan even de levertijd al meteen aanpassen.
[/rant]
Blijkt dus dat ze gewoon sprookjes hebben zitten te verkopen bij t-mobile. Na de belofte gisteren dat de telefoon vandaag zou worden bezorgd blijkt vandaag dat het nog 3 weken duurt. Dus ik heb gelijk het contract en de bestelling geannuleerd. Vriend van mij is ook voorgelogen.

Geen t-mobile meer voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:17
LessRam schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:59:
Bij Saturn is de 920 nu (t/m zondag) met korting 524 euro
Al is hij net als bij alle andere verkopers al weer uitverkocht.....
Scheelt toch weer zo'n 60-70 euro
Was al uitverkocht voordat de actie in is gegaan. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 16:08
pinokkia schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:33:
[...]

Was al uitverkocht voordat de actie in is gegaan. :)
Let ook op, in de kleine lettertjes van de actievoorwaarden zijn de lumia 820 en 920 expliciet uitgesloten van deelname aan die kortingsactie. De prijs op de website is dus fout. Geen idee hoe dat dan werkt, maar zou het risico niet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxRairynk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-10-2022

MexxRairynk

Lumia 920 Geel, 06-12 CB

Ik ben net gebeld door Coolblue. Morgen wordt mijn gele Lumia geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:58:
[...]

Blijkt dus dat ze gewoon sprookjes hebben zitten te verkopen bij t-mobile. Na de belofte gisteren dat de telefoon vandaag zou worden bezorgd blijkt vandaag dat het nog 3 weken duurt. Dus ik heb gelijk het contract en de bestelling geannuleerd. Vriend van mij is ook voorgelogen.

Geen t-mobile meer voor mij.
Ik heb op 28 januari besteld, en kreeg als leverdatum < 8 werkdagen = 7 februari. Eigenlijk binnen 3 dagen melding van AMP "bezorgd tussen 25-28 februari". Dit zijn ze wél nagekomen voor een moeilijke kleur (gisteren de YEllow binnengekregen) - ik ben super blij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

MexxRairynk schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 17:10:
Ik ben net gebeld door Coolblue. Morgen wordt mijn gele Lumia geleverd!
Nice! Wanneer had je besteld?

~ah: 6-12-2012 volgens het document :)

[ Voor 8% gewijzigd door HMS op 27-02-2013 19:58 ]

Verwijderd

Het blijft nog steeds wachten op nieuwe examplaren. Bol heeft nog steeds een levertijd van 8 weken. Zal saturn maar weer eens benaderen.

Verwijderd

las3r schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:50:
[...]

Ik heb op 28 januari besteld, en kreeg als leverdatum < 8 werkdagen = 7 februari. Eigenlijk binnen 3 dagen melding van AMP "bezorgd tussen 25-28 februari". Dit zijn ze wél nagekomen voor een moeilijke kleur (gisteren de YEllow binnengekregen) - ik ben super blij!!
AMP komt zijn wel beloftes wel na maar t-mobile niet. Ze liegen je gewoon voor aan de telefoon in de hoop dat je bij ze blijft.

• Gix
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 17:14

Gix

ekoopman schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:41:
[...]

Let ook op, in de kleine lettertjes van de actievoorwaarden zijn de lumia 820 en 920 expliciet uitgesloten van deelname aan die kortingsactie. De prijs op de website is dus fout. Geen idee hoe dat dan werkt, maar zou het risico niet nemen.
Klopt, maar op andere plekken staat dat de prijs in de webshop is verrekend. Dus als je hem besteld krijg je netjes een mailtje dat ze hem gaan leveren ;) Hier ook gedaan... Ben benieuwd of het echt 4 weken gaat duren... Nu nog even blij met m'n Lumia 800... Maar hoop wel dat ik hem voor 1 april binnen heb vanwege de wireless lader actie

Verwijderd

Iemand enig idee hoelang nummerbehoud doet van Hi naar Vodafone? Heb zaterdag de Witte besteld toen die beschikbaar kwam op CB, de gele duurt me nog echt té lang!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:16

Coldcat

HODL

Bij CB kan je op dit moment bestellen omdat er geen voorraad is. Ik wilde hem met een Tele 2 abonnement bestellen. Is het net zo snel om dat via Tele 2 te doen? Heb je alleen wel eenmalige kosten die moet betalen terwijl die er bij CB niet zijn.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

ALs ik een lumia 920 koop via marktplaats van iemand met bon en garantie alles erbij, kan ik dan zelf die draadloze oplader aanvragen bij nokia of moet de persoon die em gekocht heeft dat doen?

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 16:32

zumba

De eAmbu is onderweg!

Lumia 920 rood eergisteren besteld bij Wehkamp, gisteren in huis... En zie.. nog steeds op voorraad.
Geel 2 á 3 dagen zie ik ook.

zumba

• Prophet Steve
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
zumba schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 21:12:
Lumia 920 rood eergisteren besteld bij Wehkamp, gisteren in huis... En zie.. nog steeds op voorraad.
Geel 2 á 3 dagen zie ik ook.
Ja, bij mij hetzelfde. Alleen dan gister besteld vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb die voucher voor de draadloze lader een week of 2 geleden opgestuurd maar nog niets gehoord; is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 09:36
Ik heb 2 á 3 weken na het opsturen van de voucher een bericht van Nokia gehad dat de draadloze oplader mijn kant op kwam. Binnen enkele werkdagen heb je de oplader dan binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Ok, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
Vanmorgen mailtje gehad van AMP, ik kon een bezorgafspraak maken. Gelijk maar even gedaan. Als alles goed gaat komen ze dinsdag langs Dit weekend maar alvast de website van de Store doorkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippetje01
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 14:21
-verkeerde topic-

[ Voor 92% gewijzigd door kippetje01 op 01-03-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fokkuh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09 21:37
Sinds gister de trotse eigenaar van de lumia 920 wit! Hij bevalt super. wel ff wennen zo'n smartphone. van de Nokia 100 naar Lumia 920 is een grote stap!

Eerste indruk is groot! ik moet hem met 2 handen bedienen. voor de rest goed geluid en overzichtelijk. alleen nog verschillende problemen met connectie via zune. maar dat komt wel goed.

Laatste post hier in dit topic :)

Nokia Lumia 920 White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:51

PeaceNlove

Deugleuter

Vandaag bij het KPN business center Groningen een gele 920 weten te bemachigen als zakelijke telefoon. Ze hadden ook nog een witte 920 liggen!

[ Voor 3% gewijzigd door PeaceNlove op 01-03-2013 12:47 . Reden: plaatsnaam erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spier1968
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Gisteren de Vodafone shop in Utrecht (Elisabethstraat, centrum) binnengewandeld. Binnen 30 minuten weer buiten met een zwarte, met abbo (55,- bel,sms,altijd incl. 4gb data, 1e jaar 27,50 p/m). Erg happy met de Phone na 4 jaar Android... Mijn vrouw staat nog in de wacht bij Studentmobiel voor een gele... Btw niet groot, niet zwaar (ik wel), kom van een Desire HD en was hier best verbaasd over na alle reviews. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Spier1968 op 01-03-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-08 14:29
Gister Rode Lumia 920 besteld bij http://www.expansys.nl/ ze hebben alles behalve zwart op voorraad, kan met paypal en creditcard betalen. Bij paypal gaan ze wel een controle doen. Status is momenteel verzonden. Echter krijg je geen draadloze lader erbij.

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bij CoolBlue is de zwarte 920 weer op voorraad. Zojuist besteld :)

Overige kleuren nog niet te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door spone op 01-03-2013 15:09 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robindj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:21
Zag het ook bij CB dat het op voorraad was. Heb gelijk besteld icm met abonnement tele 2 smartmix (en nummerbehoud, had prepaid). Enig idee hoelang dit duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Schijnt dat je daarover gebeld wordt. Tenminste dat staat in de mail. Op de site staat dat ook, maar ergens staat binnen 2 uur en andere pagina zegt binnen 4 uur. Ik wacht af...

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
De zwarte is ook in voorraad op bol.com , de mensen beginnen eindelijk hun gsm te krijgen , wel jammer dat ik nog moet wachten op men gele :(

[ Voor 3% gewijzigd door klimi1 op 01-03-2013 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de zwarte besteld op bol.com. Hopelijk morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Laatst online: 23:25

De Nelis

en anders maar niet...

Hopsa! Zojuist gebeld door CB, morgen word de Gele Lumia eindelijk bij me afgeleverd. :D

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klimi1 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:15:
De zwarte is ook in voorraad op bol.com , de mensen beginnen eindelijk hun gsm te krijgen , wel jammer dat ik nog moet wachten op men gele :(
Kan je niet bellen om een beetje druk uit te oefenen? Of hebben ze al gemeld waarom jouw toestel later komt. Bijvoorbeeld op wehkamp zag ik dat de gele nog leverbaar is.

DeNelis, vet man! Mijn toestel komt (hopelijk) morgen ook. Ben benieuwd of het allemaal meteen lukt. Ben ook benieuwd naar jou reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 07:40:
[...]

Kan je niet bellen om een beetje druk uit te oefenen? Of hebben ze al gemeld waarom jouw toestel later komt. Bijvoorbeeld op wehkamp zag ik dat de gele nog leverbaar is.
Het probleem is dat de telefoon is geregistreerd op mijn vader zijn naam, en ik kan dus niet bellen en hij wil ook niet bellen. Mijn stem is nog net niet volwassen genoeg om volwassen te lijken als je begrijpt wat ik bedoel. En ik kan bijvoorbeeld niet bestellen bij Wehkamp want woon in België. En er is ook nog die leuke prijs op bol.com :) Die ik waarschijnlijk niet ga winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klimi1 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 10:30:
[...]

Het probleem is dat de telefoon is geregistreerd op mijn vader zijn naam, en ik kan dus niet bellen en hij wil ook niet bellen. Mijn stem is nog net niet volwassen genoeg om volwassen te lijken als je begrijpt wat ik bedoel. En ik kan bijvoorbeeld niet bestellen bij Wehkamp want woon in België. En er is ook nog die leuke prijs op bol.com :) Die ik waarschijnlijk niet ga winnen...
Mijn bestelling staat ook op een andere naam als jij je factuur nummer heb en zegt dat je vader hem voor jou besteld heb vertellen ze je alles, Ik heb ook de gele besteld en moet tot 18 maart wachten.. Dus ben bang dat jij even lang moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 07:40:
[...]

DeNelis, vet man! Mijn toestel komt (hopelijk) morgen ook. Ben benieuwd of het allemaal meteen lukt. Ben ook benieuwd naar jou reactie
Hij is er! En wat een verademing, soepel, snel, intuitief! Ik ben niet snel onder de indruk, maar wat een fijn toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

TunefulDJ_Mike schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:30:
Gister Rode Lumia 920 besteld bij http://www.expansys.nl/ ze hebben alles behalve zwart op voorraad, kan met paypal en creditcard betalen. Bij paypal gaan ze wel een controle doen. Status is momenteel verzonden. Echter krijg je geen draadloze lader erbij.
De draadloze lader kun je na ontvangst van je toestel kosteloos bestellen bij Nokia. http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 11:41:
[...]

Mijn bestelling staat ook op een andere naam als jij je factuur nummer heb en zegt dat je vader hem voor jou besteld heb vertellen ze je alles, Ik heb ook de gele besteld en moet tot 18 maart wachten.. Dus ben bang dat jij even lang moet wachten.
Tegen mij hebben ze week 14 gezegd , dus rond april :s Ik heb op de 13de bestelt. Maar ik denk wel dat veel mensen de gele hebben geannuleerd voor een rode of zwarte of witte omdat ze niet meer wouden wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door klimi1 op 02-03-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aimms2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Na de afweging .......... of de Ativ S of de Lumia 920, de Lumia 920 gehaald ............ bij Saturn Zaandam voor de prijs van 524! Niks levertijd, zoals op de site staat vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om de lumia 920 van iemand op marktplaats te kopen maar er zit geen bon bij. De garantie gaat op basis van het imei nummer, zegt de verkoper. Klopt dit? Of zit er alleen twee jaar garantie op als je de bon erbij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
DeNelis schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:38:
[...]

De draadloze lader kun je na ontvangst van je toestel kosteloos bestellen bij Nokia. http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/
Dat geldt niet voor alle leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Got it! witte Lumia, vorige week zaterdag besteld bij CB, nu alleen de gele nog even annuleren. Succes aan de wachtende, de moeite waard 😉!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saewer
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-06 21:26
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:19:
Ik sta op het punt om de lumia 920 van iemand op marktplaats te kopen maar er zit geen bon bij. De garantie gaat op basis van het imei nummer, zegt de verkoper. Klopt dit? Of zit er alleen twee jaar garantie op als je de bon erbij hebt?
Dat verschilt per winkel, volgens mij kan een winkel van je verplichten dat je de bon hebt. Echter, als je ze lief aankijkt kunnen ze je toestel terugzoeken en zien dat alles goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saewer schreef op zondag 03 maart 2013 @ 09:53:
[...]

Dat verschilt per winkel, volgens mij kan een winkel van je verplichten dat je de bon hebt. Echter, als je ze lief aankijkt kunnen ze je toestel terugzoeken en zien dat alles goed is.
ik lees net dit op de site van Nokia:

Als je een claim onder deze Beperkte Garantie indient, moet je het volgende voorleggen:
- het Product (of het desbetreffende gebrekkige onderdeel) en
- het oorspronkelijke bewijs van aankoop, met daarop duidelijk vermeld naam en adres van de verkoper, datum en plaats van aankoop, producttype, en het IMEI of ander serienummer.

Dus ik ga even verder kijken naar een andere lumia met bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Bij Saturn in Groningen was gister nog een Gele en een Zwarte.
Gele komt mij (helaas) over als te veel plastic: had me op verheugd, heb toch de zwarte meegenomen. Moest nog wel even een beroep doen op laagste prijsgarantie, want de stickerprijs was €699 !!
Zo... nu verder op het andere draadje: ervaringen met de Nokia 920 :-)

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:54
Heeft er iemand al een lumia 920 in België kunnen vinden?
In alle winkels wordt steeds gezegd dat ze hem verwachten en dat hij binnenkort beschikbaar zal zijn, maar dat zeggen ze nu al weken tegen me...
Ook op Belgische websites is hij nog steeds niet te koop...
Straks is de actie met de gratis lader gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:45
wimvanp1 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:41:
Heeft er iemand al een lumia 920 in België kunnen vinden?
In alle winkels wordt steeds gezegd dat ze hem verwachten en dat hij binnenkort beschikbaar zal zijn, maar dat zeggen ze nu al weken tegen me...
Ook op Belgische websites is hij nog steeds niet te koop...
Straks is de actie met de gratis lader gedaan!
Een collega wist me vrijdag te vertellen dat hij ze bij Mobistar Aalst zag liggen. Ik zou wel eens bellen eerst.
Voor de rest zou ik aanmoedigen om eens rond te bellen, bij Telenet en Phonehouse zou je zowat de meeste kans hebben om er eentje te vinden (gewoon bellen en vragen in welk filiaal er eentje beschikbaar is). Laat je juist geen belachelijk verzekeringsabonnement bij Phonehouse aansmeren, want her personeel dringt hier onbeschoft hard op aan...

Hier hebben ze er nog een aantal in stock naar hun zeggen:
http://www.expansys.be/nokia-lumia-920-black-236810/
Maar ik raad deze site niet echt aan na het lezen van een paar reviews (enorm slechte klantenservice). Ik raad ook eerst aan om eens te bellen en te vragen of hij daadwerkelijk wel binnen is.

[ Voor 14% gewijzigd door DenHond op 03-03-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verhuis ook naar het ervaringen topic.

Vanmiddag verschillende phonehouses gebeld en eentje in de buurt had em op voorraad uiteindelijk de zwarte genomen icm een t-mobile abonnement.

Wat een mooi ding, en succes allen!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-09 12:54
DenHond schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:27:
[...]

Een collega wist me vrijdag te vertellen dat hij ze bij Mobistar Aalst zag liggen. Ik zou wel eens bellen eerst.
Voor de rest zou ik aanmoedigen om eens rond te bellen, bij Telenet en Phonehouse zou je zowat de meeste kans hebben om er eentje te vinden (gewoon bellen en vragen in welk filiaal er eentje beschikbaar is). Laat je juist geen belachelijk verzekeringsabonnement bij Phonehouse aansmeren, want her personeel dringt hier onbeschoft hard op aan...

Hier hebben ze er nog een aantal in stock naar hun zeggen:
http://www.expansys.be/nokia-lumia-920-black-236810/
Maar ik raad deze site niet echt aan na het lezen van een paar reviews (enorm slechte klantenservice). Ik raad ook eerst aan om eens te bellen en te vragen of hij daadwerkelijk wel binnen is.
Ok bedankt,
in de phonehouse en in het Telenet center hier was er niks, maar ik zal morgen zeker eens rondbellen...
Ik kan namelijk niet wachten om hem eindelijk te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:27
saturn the wall. heeft nog een rode op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Laatst online: 23:06

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heb toevallig gekeken op Wehkamp en daar staat dat de Lumia 920 direct leverbaar is. Wilde he even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimvanp1 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:16:
[...]

Ok bedankt,
in de phonehouse en in het Telenet center hier was er niks, maar ik zal morgen zeker eens rondbellen...
Ik kan namelijk niet wachten om hem eindelijk te hebben!
Vandaag contact gehad met Phonehouse. In Barendrecht, Zwolle, Amsterdam, Sneek en Groningen hadden ze 920s liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Morgen nieuwe week , nieuwe maand ook , nieuwe kansen :D hopelijk krijgt bol.com veel gele binnen :) Want dat blijkt de enige te zijn waarvan preorders nog niet allemaal geleverd zijn :) Heb er vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
De ene gele die op de dixons site staat (zoetermeer) is niet te koop maar een slecht verwerkte reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:21
HollovVpo1nt schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:42:
Heb toevallig gekeken op Wehkamp en daar staat dat de Lumia 920 direct leverbaar is. Wilde he even melden.
Heb gelijk de rode besteld. Wordt morgen geleverd.
En dat was de laatste (rode) want nu staat er: niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak me toch een beetje zorgen over dat warm worden. Ben nu me toestel aan het opladen en wederom word deze warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
Zojuist de rode aangeschaft bij Satrun Leidscherijn
conclusie top speeltje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
bacardifrans schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:20:
Zojuist de rode aangeschaft bij Satrun Leidscherijn
conclusie top speeltje :)
Lagen er nog meer? (Met name de gele)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Laatst online: 15-09 20:15

cjpostma

Break like the wind

Eindelijk is mijn witte Lumia onderweg. 22/1 besteld bij Vodafone...

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:51

PeaceNlove

Deugleuter

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:23:
Ik maak me toch een beetje zorgen over dat warm worden. Ben nu me toestel aan het opladen en wederom word deze warm.
Had ik met mijn vorige telefoon (HTC Trophy) ook altijd, maar dat ding heeft het altijd prima gedaan. Waar ik de telefoon pas echt warm mee wist te krijgen was door muziek te luisteren, internet te delen (wifi hotspot) en ondertussen dat ding ook nog eens op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoopMeister
En ook ik heb 'm ontvangen. Tot ziens in het andere draadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJVB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 09:07
Net mailtje van CB: mijn GELE lumia 920 besteld op 3 januari is ingepakt en word vandaag verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasplank1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:53
De rode is op voorraad bij coolblue

edit: net besteld ( had eigenlijk de zwarte moeten krijgen vandaag, maar ze hebben me gister niet gebeld, klein gelukje want ik wil de rode liever)

[ Voor 68% gewijzigd door kaasplank1 op 05-03-2013 16:26 ]

( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
Ik heb er geen gele gezien ook niet gevraagt sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Precies waar ik al bang voor was: Mijn iPhone 4 is van ouderdom overleden. Helaas Nokia, als ik je morgen niet in de winkel kan kopen, dan wordt het een ander merk en dan zeg ik Nokia ook voorgoed vaarwel. Nooit meer een Nokia, nooit meer een merk dat zo graag altijd uitverkocht wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:23:
Hoe sneller die doet laden, hoe warmer die wordt.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekoopman
Net een gele gekocht bij cd-rom-land, er lagen ook nog een paar rode. Succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
het is eindelijk zover morgen tussen 15:00 en 17:00 uur men rode 920... na 2 maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trommelrem schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:14:
Precies waar ik al bang voor was: Mijn iPhone 4 is van ouderdom overleden. Helaas Nokia, als ik je morgen niet in de winkel kan kopen, dan wordt het een ander merk en dan zeg ik Nokia ook voorgoed vaarwel. Nooit meer een Nokia, nooit meer een merk dat zo graag altijd uitverkocht wil zijn.
Moet je ff Phonehouse bellen, altijd wel vestigingen waar ze em op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

oOo Mijn gele Nokia Lumia 920 bij CB is ook onderweg! Morgen staat de koerier op de stoep.

Besteld op 12-1 en was verwacht op 13-3. Toch een weekje eerder dan verwacht oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 09:55
Lumia 920 aan €360???
Is dit te vertrouwen: http://www.eonline-store.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Wat denk je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 09:55
Website lijkt me vrij professioneel, gaan ze al zo ver tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

levi1700 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:37:
[...]

Vergelijk het eens met:
pricewatch: Nokia Lumia 920 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phille81
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-05 15:41
Ik heb een zwarte Lumia 920 besteld op 8 januari bij Coolblue België.
Op dat moment was de leverdatum ergens rond 14 februari. Dit was geweten voor België.

Op 5 februari kreeg ik een mail van Coolblue met als onderwerp : update over uw bestelling.
Ik had gehoopt dat erin zou staan dat mijn toestel spoedig zou geleverd worden maar ik las helaas dat de levering uitgesteld wordt naar eind maart...

Aangezien de actie van de gratis draadloze oplader tot 31 maart loopt, heb ik een mail gestuurd naar Coolblue met de vraag of ik nog recht heb op de oplader in geval de levering nogmaals zou uitgesteld worden.
Antwoord : Coolblue verwacht dat de actie verlengd zal worden (zoals in het verleden bij dergelijke acties ook gebeurd is). Ze kunnen dit echter niet bevestigen aangezien deze beslissing door Nokia genomen moet worden...

Dus ja... wat kan je in dat geval doen : gewoon wachten en hopen dat hij eind maart geleverd zal worden.
Nog 3 weken geduld hebben dus.

Mocht Nokia de actie niet verlengen en op die manier een aantal klanten in de kou laten staan voor wat de "gratis" oplader betreft, dan zou dit toch wel schande zijn voor de Belgische klanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:37

defcon84

Multipass?

de gele is hier ook op voorraad: http://www.smartphoneshop...vemailer&utm_medium=email

http://www.nokiapromotion.be/freecharger/home_BE.html
daar staat toch gewoon:
- kopen voor 31 maart en jij hebt gekocht op 8 januari d:)b
- Insturen voor 14 april, dus als je 'm 31 maart krijgt, heb je nog 2 weken om een briefje te versturen..

[ Voor 47% gewijzigd door defcon84 op 06-03-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJVB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 09:07
Wit, Rood en Geel zijn alle 3 op voorraad bij Coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marientjuh
  • Laatst online: 09-09 13:44

Marientjuh

Fullstack developer

Gele 920 is binnen hier via CoolBlue! Op 2 januari besteld. Ik ben weg hier ;-)

Respect begint waar eigen kunnen ophoudt! - Kinderkleding webshop van vrouwlief: coz-adore.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hopen dat Bol.com ook snel de gele op voorraad heeft.
Begin het een beetje zat te raken.

Liefst annuleer ik hem en bestel ik heb bij CB, maar heb veel kadobonnen gebruikt en zou niet weten wat ik anders bij Bol zou willen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 09:36
Zojuist bezorger aan de deur gehad met een rode lumia 920 onder rembours. Deze had ik besteld bij Phonehouse maar ook al geannuleerd, wat blijkbaar niet is doorgekomen.

Via Phonehouse is de lumia met 15% korting te bestellen. Enkele wat je hiervoor hoeft te doen is te registeren als student (je kan dit ook creatief invullen) bij studenten.net en je hebt de lumia een stuk goedkoper.

De telefoon trouwens 2 weken geleden besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:19
levi1700 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:37:
[...]

Dit is zowat ongewijzigt het thema van een (gratis) e-commerce pakket Prestashop. Dit opzetten kost je een uurtje inclusief het toevoegen van wat artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:33
De gele Lumia is hier vandaag ook binnen gekomen.
Alleen nog wachten op een nieuwe sim van vodafone, heb m'n oude bijgeknipt maar die maakt heel sporadisch maar contact.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Wit en rood is weer op voorraad bij bol.com , jammer genoeg nog steeds geen gele :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Het wordt rustig hier. Bewijs dat elke kleur nu met niet al te veel inspanning te vinden is...?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:17:
Het wordt rustig hier. Bewijs dat elke kleur nu met niet al te veel inspanning te vinden is...?
Tenzij je de gele bij Bol.com besteld heb dan zit je nog met smart te wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Tele 2 levert ook nog niet de gele...

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een idee waar een zwarte 920 te krijgen is bijthe phone house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Jep wacht ook nog steeds op de gele bij bol.com , ik hoop op deze week :) Ik heb er deze keer echt veel vertrouwen in want als je ziet dat CB ineens alle gele heeft kunnen leveren betekent dat toch wel dat productie eidenlijk op gang komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frazzy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-07 09:41
Ons moeder haar witte 920, besteld bij belsimpel, is nog niet binnen. Heb contact gehad met Nokiapromotions en die hebben me, na contact met Nokia Nederland, verteld dat als de telefoon niet is geleverd voor eind maart dat ik dan het aanvraagformulier moest opsturen zonder IMEI en die kon ik dan altijd nasturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Er zouden gele in de Proximus centers in België zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:54:
iemand nog een idee waar een zwarte 920 te krijgen is bijthe phone house?
Bel gewoon naar the phonehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZouZou Dude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 12:17
klimi1 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:13:
Er zouden gele in de Proximus centers in België zijn...
Vandaag een geel demo model gezien ja, maar je kon enkel bestellen met levering waarschijnlijk eind volgende week. Maar na navraag bleek zelfs dat niet mogelijk :'( Belgacom center in Sint-Kruis Brugge trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
ZouZou Dude schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 18:39:
[...]

Vandaag een geel demo model gezien ja, maar je kon enkel bestellen met levering waarschijnlijk eind volgende week. Maar na navraag bleek zelfs dat niet mogelijk :'( Belgacom center in Sint-Kruis Brugge trouwens.
Dat wist ik niet :) Ik wist het dan ook maar van een vriend. Ik ga is kijken wat ze in die van Brussel zeggen , ik zal men beste Frans waarschijnlijk moeten bovenhalen :D

[ Voor 12% gewijzigd door klimi1 op 09-03-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark_139 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:24:
Via Phonehouse is de lumia met 15% korting te bestellen. Enkele wat je hiervoor hoeft te doen is te registeren als student (je kan dit ook creatief invullen) bij studenten.net en je hebt de lumia een stuk goedkoper.
Bedankt voor de tip!!! scheelt 90 euro!! En actie is overigens ook in de winkel geldig.
Phone house geeft praktisch nooit korting op losse toestellen maar deze keer wel.

Zelf sinds paar uur gelukkige eigenaar van een zwarte 920. Geen van de 4 medewerkers kende de actie dus ik heb thuis een print screen afgedrukt en er mee naar de winkel gegaan.

Voor (nep) studenten ik moest me college kaart laten zien. Dat hoeft via de site niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenHond schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 17:17:
[...]

Bel gewoon naar the phonehouse?
bedankt voor de tip... had ik uiteraard al gedaan. hun systemen zijn niet altijd water dicht kwam ik achter.
in sommige winkels liggen ze wel maar dat staat niet in het systeem waar medewerkers in kijkenn blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZouZou Dude
Voor België lijkt het precies nog altijd niet duidelijk wanneer die écht komt. Vandenborre heeft op hun site de datum aangepast van 10 maart naar "levertijd > 3 weken"...zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenHond
ZouZou Dude schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:09:
Voor België lijkt het precies nog altijd niet duidelijk wanneer die écht komt. Vandenborre heeft op hun site de datum aangepast van 10 maart naar "levertijd > 3 weken"...zucht...
Coolblue meent hem tussen 25-29 Maart binnen te hebben. Als je liever niet online besteld kan je ze in Antwerpen en Lochristi afhalen/betalen.
Een collega van mij meende hem ook gezien te hebben in Mobistar centre Aalst, misschien eens de moeite om naar mobistar te bellen. Ik meende ook gelezen te hebben dat in sommige Proximus centres ze ook al voorradig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZouZou Dude
Geen idee of dit al lang zo was, maar de promotie voor de draadloze lader is ook aangepast voor België. Ik hoop dat dit geen indicatie is van nog een paar maanden uitstel...

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimage.org/ts6xzstrf/Capture.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
ZouZou Dude schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:40:
Geen idee of dit al lang zo was, maar de promotie voor de draadloze lader is ook aangepast voor België. Ik hoop dat dit geen indicatie is van nog een paar maanden uitstel...

[afbeelding]
Yep dat is precies aangepast , gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 29 december besteld bij Van den Borre. Woensdag 6 maart kreeg ik bericht dat ik mijn rode 920 mocht afhalen! Was zeker moeite waard om daar op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Beste allen,

Ik heb de knoop doorgehakt en ga toch een lumia 920 bestellen, nu ben ik vandaag al de hele middag aan het googlen maar zie ik door alle abon en providers het bos niet meer :(
Tele2 smartmix lijkt overal het goedkoopst dit omdat ik 1gb internet genoeg vind en 300 belminuten.
Ik kom ongeveer aan 38 euro per maand uit. zelf wilde ik rond de 30 euro zitten maar dit lijkt nog niet mogelijk.
Iemand tips waar hij/zij het toestel gekocht hebben? levertijd nu wel goed?
Pagina: 1 ... 38 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.