had een draadloze lader (zo'n staande) voor bij m'n bed besteld (niet bij bol), deze is reeds verzonden, nu de phone nog
Verwijderd
Ik ken het, heb alle bescherming dingen al binnen.. Maar de telefoon ook nog niet.. En dan ook nog wel lang duren want heb een gele besteld..evadnl schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:48:
had een draadloze lader (zo'n staande) voor bij m'n bed besteld (niet bij bol), deze is reeds verzonden, nu de phone nog
kun je beter een andere wp halen want android
Verwijderd
Ik heb hem bij Midimedia besteld en binnen 24 uur geleverd gekregen.
Maar man man man.. wat is dat ding groot!
Maar man man man.. wat is dat ding groot!
Wehkamp heeft zojuist laten weten dat ze hem verstuurd hebben, besteld op 26-01-2013. Zeer snel dus
Heb je daar nog steeds iets lopen? Ik heb namelijk daar de 22e bestelling gedaan, na al het geslack van ze en het prijsverschil uiteindelijk dan toch maar geannuleerd en wacht m'n bestelling bij Coolblue rustig af (de rode op 2 jan.), maar kreeg vandaag bericht dat tie kon worden opgestuurd (ondanks m'n annulering). Via dat formulier wederom geannuleerd. Toen bevestiging gehad van m'n eerdere annulering.Worsteneter schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:57:
[...]
ik leg gister uit dat ik 2 maand lang van kastjenaar de muur ben gestuurd en er weet niet hoeveel mails niet zijn gestuurd, toezeggingen niet nagekomen maar dat ik wel bij ze wil verlengen maar ook een korting verwacht..
sorry meneer, kan geen korting geven meneer... echt ook een tegenzin te horen, niet normaal
Tot m'n verbazing krijg ik vandaag 2x ? een smsje met de melding dat m'n nummerbehoud wordt doorgevoerd op 4 maart. Beetje zootje ongeregeld daar zeg.
Maar als je nog steeds niks van ze hebt gehoord zou ik als ik jou was de eer bij jezelf houden en daar niet meer op wachten.
Haha, nog even en ik bestel de iphone 5s
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Bol.com moet eens opschieten... 24 december besteld nog helemaal niks van gehoord.
Soms zit het tegen, soms zit het mee
Ik heb een klacht lopen bij Vodafone en ga vanmiddag bellen. Als ze mij vanmiddag geen goed bod doen, want ik wil deze problematiek gedeeltelijk gecompenseerd zien in een fikse korting, ga ik denk ik niet meer verlengen bij Vodafone. Het is nog even afwachten.. maar ik hoop op een goede afloop dit keer.Rubs schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:59:
[...]
Heb je daar nog steeds iets lopen? Ik heb namelijk daar de 22e bestelling gedaan, na al het geslack van ze en het prijsverschil uiteindelijk dan toch maar geannuleerd en wacht m'n bestelling bij Coolblue rustig af (de rode op 2 jan.), maar kreeg vandaag bericht dat tie kon worden opgestuurd (ondanks m'n annulering). Via dat formulier wederom geannuleerd. Toen bevestiging gehad van m'n eerdere annulering.
Tot m'n verbazing krijg ik vandaag 2x ? een smsje met de melding dat m'n nummerbehoud wordt doorgevoerd op 4 maart. Beetje zootje ongeregeld daar zeg.
Maar als je nog steeds niks van ze hebt gehoord zou ik als ik jou was de eer bij jezelf houden en daar niet meer op wachten.
iemand ervaring goede/slechte? met het lease idee van kpn?
zit te denken om de lumia maar gewoon via kpn te lease
had net gekeken bij 2call maar het goedkoopst waar ik op uitkom is
tele2smartmix 300
1gb internet
24x 36 euro
30 euro aansluit
toestelprijs 106,95
vind het nog veel geld ......
zit te denken om de lumia maar gewoon via kpn te lease
had net gekeken bij 2call maar het goedkoopst waar ik op uitkom is
tele2smartmix 300
1gb internet
24x 36 euro
30 euro aansluit
toestelprijs 106,95
vind het nog veel geld ......
Vodafone verkoopafdeling gebeld. 2 maand aan problemen opgesomt, gezegd wat nu het probleem was en of ze mijn een lumia 920 met extra korting konden geven als compensatie.
Zegt die gast: ik zie nergens staan dat jij slecht behandeld bent.
Serieus? Denk je dat ze dat op gaan schrijven als ze dingen niet nakomen of gewoon brutaal ophangen? JA sorry meneer, ik kan u niet zomaar op uw woord geloven dat slaat natuurlijk nergens op meneer.
Ja godverdomme zeg, vodafone wat doe je toch
Zegt hij dat korting alleen gegeven wordt aan mensen die een abo hebben van 75 tot 100 euro (en hier in topic had iemand een abo van 140min?
)
Achja, ik vind het maar ruk.. ga nu proberen via loyalty. Lukt het niet dan ga ik even diep nadenken of ik nog wel met vodafone in zee wil.
Zegt die gast: ik zie nergens staan dat jij slecht behandeld bent.
Serieus? Denk je dat ze dat op gaan schrijven als ze dingen niet nakomen of gewoon brutaal ophangen? JA sorry meneer, ik kan u niet zomaar op uw woord geloven dat slaat natuurlijk nergens op meneer.
Ja godverdomme zeg, vodafone wat doe je toch
Zegt hij dat korting alleen gegeven wordt aan mensen die een abo hebben van 75 tot 100 euro (en hier in topic had iemand een abo van 140min?
Achja, ik vind het maar ruk.. ga nu proberen via loyalty. Lukt het niet dan ga ik even diep nadenken of ik nog wel met vodafone in zee wil.
[ Voor 22% gewijzigd door Worsteneter op 31-01-2013 13:40 ]
Verwijderd
Dat is gewoon een actie van AT&T, niet van Nokia.machie27 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:15:
Het erge van Nokia is dat ze in Nederland heel slecht leveren en ondertussen in Amerika er een actie tegenaangooien (http://www.nokia.com/us-en/products/phone/lumia920/).
Vind ik persoonlijk nogal een slechte statement van nokia.
Ik wacht ook al meer dan een maand en heb hem nog steeds niet. Je zou zeggen dat ze makkelijk de capaciteit aankunnen, alleen wat andere prioriteiten dus kennelijk hebben.
Dat weet ik, maar kennelijk hebben ze daar naar amerika wel genoeg telefoons gestuurd, omdat ze zo'n actie kunnen uitvoeren. Ze zitten daar dus niet met tekorten, maar ben ook wel jaloersVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:52:
[...]
Dat is gewoon een actie van AT&T, niet van Nokia.
[ Voor 13% gewijzigd door machie27 op 31-01-2013 14:01 ]
Voor de belgen die niet ver van de Franse grens wonen en het zien zitten om naar Auchan te karren: op de site staat dat ze hem hebben voor 589 euro (zwarte uitvoering): http://www.auchan.fr/recherche/NOKIA.
Ik ga misschien straks eens een kijkje nemen in Roncq (10 minuutjes over de Belgische grens)
Ik ga misschien straks eens een kijkje nemen in Roncq (10 minuutjes over de Belgische grens)
It's just technology, not religion
Verwijderd
Tsjah ze hadden niet verwacht dat de Lumia 920 zo'n succes zou worden. De Lumia 900 was juist een dikke mislukking en ze moeten nog steeds van heel veel van die telefoons af. Ik hoop dat het vanaf begin februari allemaal goed voorradig is.machie27 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:01:
[...]
Dat weet ik, maar kennelijk hebben ze daar naar amerika wel genoeg telefoons gestuurd, omdat ze zo'n actie kunnen uitvoeren. Ze zitten daar dus niet met tekorten, maar ben ook wel jaloers. Ik kan ook niet echt wachten tot ik hem ook heb, maar nokia had er goed aan gedaan, om de distributie beter te verdelen. Zodat je in landen waar nu tekort is, beter bediend hadden kunnen worden.
Nouja, uiteindelijk toch maar verlengd bij Vodafone.. 15 euro van toestel af (
weinig maar goei) en 2 maand extra 50% korting.
En ik krijg toestel binnen 5 werkdagen in de bus dus waarschijnlijk maandag of dinsdag
En ik krijg toestel binnen 5 werkdagen in de bus dus waarschijnlijk maandag of dinsdag
Welke kleur?! Zwart waarschijnlijk? Uiteraard hoop ik wit maar affijn!
Zwart. Ik wou liefste grijs daarna cyan daarna zwart. Maar grijs is enkel in HKG en in Rusland gespot, Cyan is AT&T exclusive en zwart is leverbaar. Daarbij vind ik wit niet mooi omdat 1) wit en 2) glossymhensen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:47:
Welke kleur?! Zwart waarschijnlijk? Uiteraard hoop ik wit maar affijn!
Hoop wel dat ik hem maandag heb zeg
Die 15 euro hebben ze waarschijnlijk al aan je verdient door al die telefoongesprekken die je hebt moeten plegen naar zeWorsteneter schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:07:
Nouja, uiteindelijk toch maar verlengd bij Vodafone.. 15 euro van toestel af (weinig maar goei) en 2 maand extra 50% korting.
Nouja je moet gewoon het goede nummer kiezen, het 0800 nummer is gratis heRubs schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:17:
[...]
Die 15 euro hebben ze waarschijnlijk al aan je verdient door al die telefoongesprekken die je hebt moeten plegen naar ze
Maar goed, met die korting erbij heb ik toch ruime 50 euro eraf gekregen en ik heb m'n toestel. Daarbij heb ik het vodafone netwerk, gratis lader, 4GB internet en onbeperkt vodafone abbonee's bellen en dat is de rest van m'n gezin ook dus.
Die 50,- korting mag ook wel!. Ik stap nu ook over van t-mobile naar vodafone. En ik betaal via de vodafone site zelf 164,99 voor het toestel erbij, terwijl dit bij CB 79,- is. Vandaar dat ik voor CB heb gekozen. Weliswaar heb jij je toestel nu eerder binnen, maar vind het verschil toch nog behoorlijk.Worsteneter schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:23:
[...]
Nouja je moet gewoon het goede nummer kiezen, het 0800 nummer is gratis he
Maar goed, met die korting erbij heb ik toch ruime 50 euro eraf gekregen en ik heb m'n toestel. Daarbij heb ik het vodafone netwerk, gratis lader, 4GB internet en onbeperkt vodafone abbonee's bellen en dat is de rest van m'n gezin ook dus.
Eens, maar met 50 euro korting is het verschil nog maar 20 euro ofzo, dat heb ik er wel voor over om hem begin volgende week al te hebben. Ben het gezeur nu ook gewoon zat. Ik zat te bellen, kreeg net te horen dat ik m'n tentamen had gehaald en toen zei ik; weetje wat. ik ga akkoord maak het contract maar op en dan is het klaar.GokuSsj schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:27:
[...]
Die 50,- korting mag ook wel!. Ik stap nu ook over van t-mobile naar vodafone. En ik betaal via de vodafone site zelf 164,99 voor het toestel erbij, terwijl dit bij CB 79,- is. Vandaar dat ik voor CB heb gekozen. Weliswaar heb jij je toestel nu eerder binnen, maar vind het verschil toch nog behoorlijk.
Ironisch genoeg, als je hem destijds bij CB had besteld had je hem al gehad en was je dit gezeur allemaal bespaard gebleven. Helaas geldt het niet voor de rode en de geleWorsteneter schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:29:
[...]
Eens, maar met 50 euro korting is het verschil nog maar 20 euro ofzo, dat heb ik er wel voor over om hem begin volgende week al te hebben. Ben het gezeur nu ook gewoon zat. Ik zat te bellen, kreeg net te horen dat ik m'n tentamen had gehaald en toen zei ik; weetje wat. ik ga akkoord maak het contract maar op en dan is het klaar.
iig hopen dat tie snel komt voor je
Net even gekeken wat me bestelstatus was bij CB daar staat "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden.
Verwacht persoonlijk weinig van aangezien ik paar dagen geleden nog een mail kreeg dat het nog wel even ging duren tot medio 2030.
Verwacht persoonlijk weinig van aangezien ik paar dagen geleden nog een mail kreeg dat het nog wel even ging duren tot medio 2030.
It's never easy.....
Die status die jij beschijft zegt inderdaad niks, las op twitter dat die status betekend dat je een pre-order hebt gedaan en zodra ze het toestel binnen krijgen dat ze hem dan gaan opsturen. Hoe lang dat gaat duren staat er echter niet bij..Radeon schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:45:
Net even gekeken wat me bestelstatus was bij CB daar staat "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden.
Ja maar ik verleng daarbij ook nog eens.. en daardoor geen geklooit met nummers en met al dat gedoe. Ik hoef niet eens wat te tekenen. Ik zeg gewoon; ja prima via de telefoon en het is geregeldRubs schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:44:
[...]
Ironisch genoeg, als je hem destijds bij CB had besteld had je hem al gehad en was je dit gezeur allemaal bespaard gebleven. Helaas geldt het niet voor de rode en de geleMaarja kan je niet van te voren weten!
iig hopen dat tie snel komt voor je
Ik heb mijn zwarte lumia 920 van Vodafone vandaag binnen gehad. Het abonnement stond nog netjes op 10 GB per maand zoals in de December actie was afgesproken. Ik heb de lijst in Skydrive aangepast. Het is wel een hele mooie telefoon.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Eergister opgehaald bij Phone house. Deze rammelde tijdens het trillen. Dus bij sms, whatsapp of bellen.
Omgeruild, en deze heeft het ook. jullie ook last van?
Omgeruild, en deze heeft het ook. jullie ook last van?
Toch eventjes een account gemaakt omdat ik dit nu al even volg...
Op 10-01-2013 een rode Lumia besteld bij Bol.com. Deze nacht een mailtje ontvangen dat hij verzonden is, op dit moment bevindt toestel zich in het Kiala sorteercentrum. Ik verwacht hem dus morgen te hebben.
Ondanks vele mailtjes met klantendienst (zeiden me altijd 8-10 weken), is dit wel een verrassing.
Op 10-01-2013 een rode Lumia besteld bij Bol.com. Deze nacht een mailtje ontvangen dat hij verzonden is, op dit moment bevindt toestel zich in het Kiala sorteercentrum. Ik verwacht hem dus morgen te hebben.
Ondanks vele mailtjes met klantendienst (zeiden me altijd 8-10 weken), is dit wel een verrassing.
Zoals al bleek uit de track and trace vanmiddag netjes mijn zwarte 920 geleverd! Zou iemand dat in het document kunnen update, ty! Mooi toestel zeg. Het overzetten van contacten werkt niet helemaal vloeiend. Met de ingebouwde app haalt hij slechts de 10 contacten op vanaf mijn n900 dus nog even kijken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen
BD
BD
Verwijderd
Niet te geloven!
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer xxxxx zal op 01-02-2013 tussen 08:30 en 13:00 uur worden afgeleverd per koerier.
COOLBLUE
OVERZICHT BESTELLING
----------------------------------------------------------------
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
1 x Nokia Lumia 920 Wit (EUR 54,00) Totaal: EUR 54,00
1 x Vodafone Altijd 55,00 2 jaar V
____________ +
Subtotaal: EUR 54,00
Totaal: EUR 54,00
Reeds voldaan: EUR 54,00
Nog te voldoen: EUR 0,00
nou nou...
Hierbij bevestigen wij de zojuist gemaakte afspraak. Uw bestelling met ordernummer xxxxx zal op 01-02-2013 tussen 08:30 en 13:00 uur worden afgeleverd per koerier.
COOLBLUE
OVERZICHT BESTELLING
____________ +
nou nou...
Dat is relaxed! Wel jammer dat het weer niet op volgorde van bestelling lijkt te zijn (ook een witte met Tele2 besteld bij CB op 28/12 en niks gehoord, helaas...)Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:07:
Niet te geloven!
COOLBLUE
OVERZICHT BESTELLING
____________ +
nou nou...
Ben je vandaag gebeld door CB?
Edit:
Herstel, tijdens het heen en weer twitteren met CB, word ik gebeld voor een afleverafspraak ;-) Morgenochtend witte 920. 28/12 besteld ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door EraZor op 31-01-2013 20:03 ]
Gewoon ff rondbellen en in Eindhoven hadden ze er eentje. Zo heb ik het gedaan.Ashaman schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:31:
[...]
ik zou gewoon gaan rondbellen, of ergens langsgaan en vragen waar ze op voorraad zijn...
Lidy
Gisteren besteld bij T-mobile (Yellow) omdat 8 dagen levertijd, maar vandaag al bericht van de koerier:
quote: zuchtT-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 25 februari en 27 februari. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren.
Verwijderd
Dat is relaxed! Wel jammer dat het weer niet op volgorde van bestelling lijkt te zijn (ook een witte met Tele2 besteld bij CB op 28/12 en niks gehoord, helaas...)
Edit:
Herstel, tijdens het heen en weer twitteren met CB, word ik gebeld voor een afleverafspraak ;-) Morgenochtend witte 920. 28/12 besteld ;-)
[/quote]
Top! wij zijn blij!! nog wel even afwachten of het inderdaad morgen allemaal lukt...
Edit:
[/quote]
Top! wij zijn blij!! nog wel even afwachten of het inderdaad morgen allemaal lukt...
En ik heb 24 december bij bol.com besteld en ben nog steeds lekker aan het wachten...
Troost jullie ik heb sinds de bekendmaking NIET besteld, en zit ook nogsteeds te wachten. Ook nog niets gehoord van BOL, CB, Wehkamp, VF, TPH en al die anderen waar ik dus niet besteld heb.
Don't rely on their truth alone
Heb je hier al gelijk een bevestiging via mail gekregen? Ook van de extra korting?Worsteneter schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:02:
[...]
Ja maar ik verleng daarbij ook nog eens.. en daardoor geen geklooit met nummers en met al dat gedoe. Ik hoef niet eens wat te tekenen. Ik zeg gewoon; ja prima via de telefoon en het is geregeld
https://www.youtube.com/@droommotor
Verwijderd
Ik reserveerde mijn gele Lumia 920 op 29 november bij Bol.com
Redelijk vroeg dacht ik.
Op 23 januari kreeg ik bericht van Bol.com dat mijn gele Lumia 920 zou worden geleverd de dag erna.
Postbode komt keurig op de 24 met een pakket van Bol.com
Ik maak het open en wat zit er in?
2 zwarte hoesjes van de Lumia 800 met de rekening van de Lumia 920 geel a 599 euro!
Bol.com direct gebeld. Foutje bedankt meneer, stuur de hoesjes maar terug dan lossen wij alles op.
Wilt u de Lumia nog meneer vraagt Bol.com?
Als ik dit beantwoord met Ja, zegt Bol.com: dan moet u hem maar even opnieuw bestellen via onze site.
Hoe wel rekening met een levertijd van 8 tot 10 weken want wie het eerst komt, het eerst geleverd krijgt.
Mens, daar zakt je de broek van af. Als ik zeg dat ik al bij een van de eerste behoor, reageert Bol.com, Ja dat klopt en wij hebben u geleverd. Weliswaar verkeerd, maar we hebben geleverd en daarmee is voor ons de kous af.
Aangetekende klacht verzonden, via Facebook alles duidelijk gemaakt, meermaals Nokia Nederland gesproken, maar iedereen legt de schuld bij een ander.
Feit blijft dat ik nergens meer voorrang heb en overal aansluit achteraan op de wachtlijst.
En de draadloze lader? de Bol.com actie om 750 euro aan Nokia Goodies te winnen?
Kunt u fluiten? mooi zo.
Ben woest maar sta met een rug tegen de muur op dit moment, want ik ben nog nooit van Nokia afgestapt en wil dit ook niet.
De Koningin treedt nog eerder af dan dat ik mijn gele Lumia 920 heb.
Verwijderd
OMG!! ik dacht dat ik pech had met m'n bestelling... ben je al met wat "vrienden" langs geweest....Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:00:
Het kan bij Bol.com nog bonter.
Redelijk vroeg dacht ik.
Op 23 januari kreeg ik bericht van Bol.com dat mijn gele Lumia 920 zou worden geleverd de dag erna.
2 zwarte hoesjes van de Lumia 800 met de rekening van de Lumia 920 geel a 599 euro!
Bol.com direct gebeld. Foutje bedankt meneer, stuur de hoesjes maar terug dan lossen wij alles op.
Als ik dit beantwoord met Ja, zegt Bol.com: dan moet u hem maar even opnieuw bestellen via onze site.
Hoe wel rekening met een levertijd van 8 tot 10 weken want wie het eerst komt, het eerst geleverd krijgt.
Mens, daar zakt je de broek van af. Als ik zeg dat ik al bij een van de eerste behoor, reageert Bol.com, Ja dat klopt en wij hebben u geleverd. Weliswaar verkeerd, maar we hebben geleverd en daarmee is voor ons de kous af.
Aangetekende klacht verzonden, via Facebook alles duidelijk gemaakt, meermaals Nokia Nederland gesproken, maar iedereen legt de schuld bij een ander.
Feit blijft dat ik nergens meer voorrang heb en overal aansluit achteraan op de wachtlijst.
En de draadloze lader? de Bol.com actie om 750 euro aan Nokia Goodies te winnen?
Kunt u fluiten? mooi zo.
Ben woest maar sta met een rug tegen de muur op dit moment, want ik ben nog nooit van Nokia afgestapt en wil dit ook niet.

Ik zou gewoon schreeuwend aan de telefoon hebben gehangen als ik jou was, 3 maand op een telefoon wachten is too much. Daarbij is bol.com gewoon een criminele organisatieVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:44:
[...]
OMG!! ik dacht dat ik pech had met m'n bestelling... ben je al met wat "vrienden" langs geweest....
Nou.....tís februari nu.....Kom op Nokia!!
NIEUWE MAAND......NIEUWE KANSEN!!!!!
Leveren nu,en wegwerken die pre-orders!!!
(Niet geschoten is altijd mis he!!)
NIEUWE MAAND......NIEUWE KANSEN!!!!!
Leveren nu,en wegwerken die pre-orders!!!
(Niet geschoten is altijd mis he!!)
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Helaas... te vroeg gejuicht: gisteravond laat een mail van CB dat er een storing was bij tele2: ze konden m'n bestelling niet verzendklaar maken. Ik word vandaag gebeld voor een nieuwe leverafspraak. Hopelijk morgen mn witte 920 binnen dus....Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:27:
Top! wij zijn blij!! nog wel even afwachten of het inderdaad morgen allemaal lukt...![]()
![]()
[ Voor 12% gewijzigd door EraZor op 01-02-2013 08:12 ]
Gister stonden er opeens dat Hi de zwarte op voorraad had. Meteen een DM naar @hi_webcare gestuurd. Maar waar ze vorige week binnen een uur reageerden wacht ik nu al 15 uur op reactie

En:

En:

verzendsbevestiging van bol.com gehad!! 24december de zwarte besteld.
@DarkHunterNL
Hoog tijd vind je niet!!!!!
Hoog tijd vind je niet!!!!!
Helemaal mee eens! duurde ongelofelijk lang en nu hopen dat er niks mee is!
Tja....aantal posts hierboven wordt je NIET vrolijk van als je dit overkomt!!!
Maar goed....hoop verloren.....al verloren!!
Maar goed....hoop verloren.....al verloren!!
Haha, als je in het andere topic kijkt heb je nog kans dat je een trillende telefoon hebt, en dat je dan je telefoon weer moet opsturenDarkHunterNL schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:44:
[...]
Helemaal mee eens! duurde ongelofelijk lang en nu hopen dat er niks mee is!
Precies, maar aangezien het een ''nieuwe'' levering is heb ik dus hoop dat het verholpen isGokuSsj schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:59:
[...]
Haha, als je in het andere topic kijkt heb je nog kans dat je een trillende telefoon hebt, en dat je dan je telefoon weer moet opsturen. Om vervolgens weer te moeten wachten voordat de nieuwe komt
. Ik ga mijn 4s nog niet verkopen voordat ik 100% zeker weet dat er niks met de L920 is zodra ik hem krijg
Ik word echt moedeloos van Bol
Totaal geen communicatie, zelfs geen bericht dat de telefoon vertraagd is.. Triest eigenlijk. En dan nog zien dat mensen die later bestellen 'm eerder krijgen...
Nou voor de mensen die bij CB na 16/1 besteld hebben kunnen zoals het er nu uit ziet wachten tot medio maart 2013 (zeg t jaartal er maar ff bij
!!)
Mijn vraag aan CB was of t toestel rond 22/2 (voor mn vakantie) geleverd zou zijn,antwoord als volgt
"gezien de ontwikkeling qua levering van Nokia moeten we rekening houden met het ergste geval,de verwachting is medio maart"
Mijn vraag aan CB was of t toestel rond 22/2 (voor mn vakantie) geleverd zou zijn,antwoord als volgt
"gezien de ontwikkeling qua levering van Nokia moeten we rekening houden met het ergste geval,de verwachting is medio maart"
Heeft iemand enige idee waarom levering zo lang duurt? Telefoon is in september geïntroduceerd Wat zou ervoor zorgen dat het pas in maart geleverd kan worden? Kan niet de enorme vraag zijn omdat Nokia in 3 maanden tijd maar een paar miljoen Lumi's heeft verkocht, waarvan na verwachting ruim 1 a 1.5 miljoen 920 toestellen.
GoT, You have to love it!
Blijkbaar in t begin de productie laag gehouden vanwege eerdere teleurstelling in verkoop vorige Lumia's
Hierdoor zo'n achterstand door opgelopen die niet meer in te halen valt totdat de vraag naar dit toestel afneemt! Daarbij komt dit toestel ook in andere regio's vd wereld uit en moet distributie dus ook verdeeld worden over meer landen....BUMMER!!!!
Hierdoor zo'n achterstand door opgelopen die niet meer in te halen valt totdat de vraag naar dit toestel afneemt! Daarbij komt dit toestel ook in andere regio's vd wereld uit en moet distributie dus ook verdeeld worden over meer landen....BUMMER!!!!
Levering duurt zo lang waarschijlijk doordat:
- Nokia geblunderd heeft met produceren/verkopen de Lumia 900
- De vraag naar dit toestel duidelijk heeft onderschat en te zuinig heeft geproduceerd
- Het aantal kleuren werkt ook niet echt mee. Misschien goed voor de verkoop, maar logistiek, en gezeur bij winkels maakt het allemaal onoverzichtelijker en ondoorzichtiger wanneer dingen voor elkaar komen.
- Nokia geblunderd heeft met produceren/verkopen de Lumia 900
- De vraag naar dit toestel duidelijk heeft onderschat en te zuinig heeft geproduceerd
- Het aantal kleuren werkt ook niet echt mee. Misschien goed voor de verkoop, maar logistiek, en gezeur bij winkels maakt het allemaal onoverzichtelijker en ondoorzichtiger wanneer dingen voor elkaar komen.
Tja...beter geweest dat er maar 1 kleur was in t begin....evt later uitbreiding naar meerdere...zodat de eerste vraag er snel uitgeleverd zou zijn!!
Maar ja.....vind de rooie toch best wel gaaf!!!
Maar ja.....vind de rooie toch best wel gaaf!!!
Verwijderd
Ja... ik ookEraZor schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:11:
[...]
Helaas... te vroeg gejuicht: gisteravond laat een mail van CB dat er een storing was bij tele2: ze konden m'n bestelling niet verzendklaar maken. Ik word vandaag gebeld voor een nieuwe leverafspraak. Hopelijk morgen mn witte 920 binnen dus....
Verwijderd
werd tijd kerel! gefeliciteerd! Juich niet te vroeg.. kan nog van alles mis gaan.. bij mij ook (eigen schuld overigens..)DarkHunterNL schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:36:
Gefeliciteerd! Hopelijk ben ik ook snel aan de beurt. Veel plezier met je toestel!DarkHunterNL schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:36:
Ik heb sinds gisteren de lumia 920. De firma de ze mij geleverd heeft (volgende dag had ik ze al!!) heeft er nu nog 8 zwarte liggen. Voor de geinteresseerden.... (het is een belgische firma).... geef je maar een seintje...
Nou... nieuwe afspraak met CB: morgen wordt ie afgeleverd (wit, 28/12 besteld).
Overigens: ik weet niet of t al gemeld was: de draadloze laderactie lijkt verlengd te zijn tot April:
http://www.nokiapromotion.nl/gratisoplader/
Overigens: ik weet niet of t al gemeld was: de draadloze laderactie lijkt verlengd te zijn tot April:
Verwijderd
Mooi kerel! Ik weet vanavond pas of het verlengen bij VF is gelukt.. Veel plezier vh weekend met je lumia!EraZor schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:16:
Nou... nieuwe afspraak met CB: morgen wordt ie afgeleverd (wit, 28/12 besteld).
Blij te lezen dat de witte worden geleverd voor de mensen
. Hoop dat hij bevalt!
Hopelijk volgt rood ook spoedig
, staat helaas niet op twitter wanneer ze weer een batch krijgen, maar ik hoop spoedig
Hopelijk volgt rood ook spoedig
Ben zee benieuwd welke firma!Bierten schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:53:
Ik heb sinds gisteren de lumia 920. De firma de ze mij geleverd heeft (volgende dag had ik ze al!!) heeft er nu nog 8 zwarte liggen. Voor de geinteresseerden.... (het is een belgische firma).... geef je maar een seintje...
Net sms van Hi gehad dat mijn zwarte L920 verzonden is! 16-1 abbo verlengt.
Lees net bij evt verlenging van Tmob. abo voor alle kleuren wachttijd van ong. 3 weken.....,dus ook daar niet aan te slepen die krengen!!!
Staat op de CB twitter dat als mensen nu een gele L920 zouden bestellen dat de levertijd dan eind maart word. Dat is toch ook niet normaal, dat zou dan gewoon april kunnen worden.
Dit zou naar mijn mening betekenen dat nokia nog steeds zijn zaken niet goed op orde heeft en dus helemaal niet bij is met leveren want anders zou je toch op een gegeven moment gewoon direct uit voorraad kunnen leveren..10 januari kwam het toestel uit, en dan als je nu besteld moet je alsnog wachten tot eind maart..
Dit zou naar mijn mening betekenen dat nokia nog steeds zijn zaken niet goed op orde heeft en dus helemaal niet bij is met leveren want anders zou je toch op een gegeven moment gewoon direct uit voorraad kunnen leveren..10 januari kwam het toestel uit, en dan als je nu besteld moet je alsnog wachten tot eind maart..
[ Voor 7% gewijzigd door MarcHealthy op 01-02-2013 13:40 ]
CB heeft gewoon een ballen in de broek. Als afnemer moet je ze toch flink onder druk zetten? Lumia's zat maar nokia gebruikt ze om uit te breiden naar allerlei nieuwe landenGokuSsj schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 13:37:
Staat op de CB twitter dat als mensen nu een gele L920 zouden bestellen dat de levertijd dan eind maart word. Dat is toch ook niet normaal, dat zou dan gewoon april kunnen worden.
Maar bij de providers zelf lijkt het ook niet veel beter te zijn!!!
Ook min. 3 weken levertijd!!!
Ook min. 3 weken levertijd!!!
Even een vraagje, toevallig vraagt iemand op twitter naar de rode waarop ze antwoorden:
"Nou mensen...t is februari nu!!! Hopelijk deze maand geluk met levering rode Lumia 920 alvorens het gekozen VF-abo vervalt!!"
"Dat hopen wij ook van harte. Wanneer je ons een DM met je ordernummer stuurt, kijken we voor je na of we meer info hebben."
Wat bedoelen ze met DM ?. Er gaat nog geen belletje rinkelen bij me
Iemand een idee ?. Is waarschijnlijk gewoon een mail, maar snap de D dan niet
"Nou mensen...t is februari nu!!! Hopelijk deze maand geluk met levering rode Lumia 920 alvorens het gekozen VF-abo vervalt!!"
"Dat hopen wij ook van harte. Wanneer je ons een DM met je ordernummer stuurt, kijken we voor je na of we meer info hebben."
Wat bedoelen ze met DM ?. Er gaat nog geen belletje rinkelen bij me
weet niet wie de verantwoordelijke is voor het skydrivedocument...deze is ff niet toegankelijk!!!
Is dat niet Direct Message, dus een persoonlijk bericht(niet openbaar)GokuSsj schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:20:
Even een vraagje, toevallig vraagt iemand op twitter naar de rode waarop ze antwoorden:
Wat bedoelen ze met DM ?. Er gaat nog geen belletje rinkelen bij meIemand een idee ?. Is waarschijnlijk gewoon een mail, maar snap de D dan niet
Dat was ik die dat vroeg op twitter!!!
Wordt zo als het er nu uit ziet medio maart!!!
(dit dan waarschijnlijk vd mensen die na 16/1 besteld hebben....)
Haha, oja, zie het nuPopmart1970 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:27:
Dat was ik die dat vroeg op twitter!!!
@ pedaalemmer, dank
En een DM is zeker alleen via twitter ?. Ik stuur ze anders ook wel even een mail of ze al wat info hebben.
Update: Net toch even een mailtje gestuurd of ze al een indicatie hebben wanneer ze een batch binnen krijgen met rode lumia's.
[ Voor 16% gewijzigd door MarcHealthy op 01-02-2013 14:45 ]
@GokuSsj
Altijd te doen....laat ze weten dat je er bent!!!! Mss worden ze je dan wel zat en sturen ze m gelijk....!!
(mens mag hopen he!!)
Altijd te doen....laat ze weten dat je er bent!!!! Mss worden ze je dan wel zat en sturen ze m gelijk....!!
(mens mag hopen he!!)
Het skydrive document is niet meer beschikbaar? Wat is er gebeurt?
Persoonlijk bericht, je kan ook berichtjes via twitter sturen die niet openbaar zijn (direct message)GokuSsj schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:20:
Wat bedoelen ze met DM ?. Er gaat nog geen belletje rinkelen bij meIemand een idee ?. Is waarschijnlijk gewoon een mail, maar snap de D dan niet
lijkt me niet erg moeilijk dit
Inderdaad niet moeilijk voor de mensen met twitter, wat moeilijk voor de mensen die nog niet aan twitter zijn begonnen zoals ikWorsteneter schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:22:
[...]
Persoonlijk bericht, je kan ook berichtjes via twitter sturen die niet openbaar zijn (direct message)
lijkt me niet erg moeilijk dit
Sorry hahaGokuSsj schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:24:
[...]
Inderdaad niet moeilijk voor de mensen met twitter, wat moeilijk voor de mensen die nog niet aan twitter zijn begonnen zoals ik. Maar dank voor de uitleg
.
Ik kijk al, het is mijn document dus. Zie ook dat die offline is, maar weet niet waarom. Ben er mee bezigMocro_Pimp® schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:00:
Het skydrive document is niet meer beschikbaar? Wat is er gebeurt?
Bij mij staat er dus:
Het item bestaat niet of is niet meer beschikbaar
Het item is verwijderd of verlopen, of er is geen machtiging verleend om het te bekijken. Neem voor meer informatie over het item contact op met de eigenaar.
Ja ik ben verdomme de eigenaar en kan er zelf ook niet in
Hij staat in m'n skydrive mapje wel, maar online via skydrive staat hij er zelfs niet meer!
Wat is dit nou weer..
Hier staat die wel; maar ik kan hem niet openen:

Hier staat die helemaal niet meer:

Vage shit. Ik zal vanavond Microsoft wel even bellen dan
Net gebeld met cb maar mijn witte zat niet bij de laatste batch, had hem 6 jan besteld (wel fijn dat ze mij ook even per email op de hoogte stellen).
Hij zei dat ze pas weer in week 8 nieuwe verwachten en volgens hem zouden het er dan ook maar een stuk of 11 zijn.
Hij zei dat ze pas weer in week 8 nieuwe verwachten en volgens hem zouden het er dan ook maar een stuk of 11 zijn.
Wat vervelend om te horen zeg. Hadden nog informatie over de Gele lumia?2bobnl schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:18:
Net gebeld met cb maar mijn witte zat niet bij de laatste batch, had hem 6 jan besteld (wel fijn dat ze mij ook even per email op de hoogte stellen).
spoiler:
Frietjes
spenky schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:44:
[...]
Wat vervelend om te horen zeg. Hadden nog informatie over de Gele lumia?
spoiler:
WTF.....zowel ikzelf als mijn vrouw wilden een Lumia 920, maar aangezien hij slecht leverbaar is (online) zijn we in Zwolle in wat telefoonwinkels wezen kijken. Nergens was hij leverbaar al gaven ze wel aan dat ze ze binnenkort zouden verwachten.
Als laatste gingen we nog even de KPN winkel in en laat ze daar nu nog 2 Lumia's op voorraad hebben (en witte en een zwarte). Mijn vrouw wilde een witte en mij maakte de kleur niet zoveel uit.....dus we zijn nu ook de trotse bezitters van 2 Lumia's.
Overigens waren dat ook gelijk de laatste twee bij de KPN winkel in Zwolle.
Als laatste gingen we nog even de KPN winkel in en laat ze daar nu nog 2 Lumia's op voorraad hebben (en witte en een zwarte). Mijn vrouw wilde een witte en mij maakte de kleur niet zoveel uit.....dus we zijn nu ook de trotse bezitters van 2 Lumia's.
Overigens waren dat ook gelijk de laatste twee bij de KPN winkel in Zwolle.
Ik zie dat het document "Lumia" o kb heeft, is dus verdwenen denk ik.Worsteneter schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:35:
[...]
Ja ik ben verdomme de eigenaar en kan er zelf ook niet in
Hij staat in m'n skydrive mapje wel, maar online via skydrive staat hij er zelfs niet meer!
Wat is dit nou weer..
Hier staat die wel; maar ik kan hem niet openen:
[afbeelding]
Hier staat die helemaal niet meer:
[afbeelding]
Vage shit. Ik zal vanavond Microsoft wel even bellen dan
Anders maar de excel versie nemen, die is er ook nog.
Nokia 7Plus
Vandaag de zwarte 920 ontvangen van bol.com, besteld op 21-12-2012. Was gisteren niet thuis, dus eigenlijk nog net in januari geleverd. Ga nu de doos open maken en ermee aan de slag. Tot ziens in het ervaringen topic
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Je wilt niet weten wat ik allemaal heb gedaan en gezegd bij Bol.com en bij Nokia Nederland. Nokia heeft toestellen, maar wil dit niet voor Bol.com oplossen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 00:00:
Het kan bij Bol.com nog bonter.
Redelijk vroeg dacht ik.
Kunt u fluiten? mooi zo.
Van Bol.com heb ik een pleister gekregen om te sussen
Een bon van 25 euri.
Maar zal je eerlijk bekennen die bon doet mij geen fuck, ik wil een Lumia 920 Basta.
Maar bij Bol.com praat je tegen dovemans oren, ze verklaren mij voor gek.
Nu op meerdere plekken een bestelling uitstaan voor een zwarte.
Maar ook die blijkt moeilijk te leveren helaas.
Misschien moet ik eens een keer op mijn Knieen gaan en smeken of ik alsjeblieft een Lumia 920 mag, a Please?
Ik heb gisteren enorm veel geluk gehad. In de Saturn op het Pieter Vredeplein in Tilburg hadden ze 1 zwarte Nokia Lumia 920 liggen. Het mooie apparaatje was nog geen twee uur daarvoor geleverd!
Door een samenwerking van Saturn met The Phone House konden er ook nog eens abbonnementen afgesloten worden. Ben uiteindelijk gegaan voor een Vodafone abbo met 90 belmin, onb. sms en 4(1+3) gb internet. Dezelfde die op alle webshops is te vinden dus. De bijbetaling van de telefoon was wel wat aan de hoge kant, €250 namelijk. Maar nu ik een dag met m'n Lumia heb kunnen spelen is het dat dubbel en dwars waard.
Soms heb je geluk.. Ik wens iedereen veel succes, ik zeg: het wachten is 't waard.
Door een samenwerking van Saturn met The Phone House konden er ook nog eens abbonnementen afgesloten worden. Ben uiteindelijk gegaan voor een Vodafone abbo met 90 belmin, onb. sms en 4(1+3) gb internet. Dezelfde die op alle webshops is te vinden dus. De bijbetaling van de telefoon was wel wat aan de hoge kant, €250 namelijk. Maar nu ik een dag met m'n Lumia heb kunnen spelen is het dat dubbel en dwars waard.
Soms heb je geluk.. Ik wens iedereen veel succes, ik zeg: het wachten is 't waard.
Tfoe wat een boel geld zeg.Twinkie89 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:37:
Ik heb gisteren enorm veel geluk gehad. In de Saturn op het Pieter Vredeplein in Tilburg hadden ze 1 zwarte Nokia Lumia 920 liggen. Het mooie apparaatje was nog geen twee uur daarvoor geleverd!
Ik heb zelf ook 180 euro bijbetaald bij Vodafone zelf.
Weet nog dat ik 3 jaar geleden voor mijn HD2 met een goedkoper abo (destijds) van 27,50 nog 70 euro moest bij betalen. En nu moet ik bij een abo van 42,50 ineens 200 euro bij betalen. De wereld is kapot nietwaar?
Ja precies. M'n vorige telefoon was een Galaxy S. Daar kreeg ik onbeperkt internet nog gratis bij een abbo van €25 in de maand en de telefoon gratis..Worsteneter schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:43:
[...]
Tfoe wat een boel geld zeg.
Ik heb zelf ook 180 euro bijbetaald bij Vodafone zelf.
Weet nog dat ik 3 jaar geleden voor mijn HD2 met een goedkoper abo (destijds) van 27,50 nog 70 euro moest bij betalen. En nu moet ik bij een abo van 42,50 ineens 200 euro bij betalen. De wereld is kapot nietwaar?
Betaal nu overigens €42.50 per maand met het eerste jaar 50% korting.
@Worsteneter:
Weet je al wat er met het Skydrive document is gebeurt? Begin het nu al te missen.
Weet je al wat er met het Skydrive document is gebeurt? Begin het nu al te missen.
Nokia 7Plus
Ik heb echt geen idee. Er staat ook geen vinkje bij in skydrive en 0kb, denk dat die door iemand verwijderd is? Misschien door Microsoft?Toepus schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 01:00:
@Worsteneter:
Weet je al wat er met het Skydrive document is gebeurt? Begin het nu al te missen.![]()
Ik heb geen idee verder? Weet ook niet echt wat ik eraan kan doen?
Vaag, ik kreeg zojuist een sms van Vodafone dat ze nummerbehoud bij T-mobile hebben aangevraagd. Meteen daarna kreeg ik nog een sms dat de aanvraag door T-mobile was goedgekeurd en dat de overstap plaats vindt op 4 maart...
Ik heb een witte besteld bij CB op 14 januari, ik ben benieuwd of ik de telefoon ook pas op 4 maart krijg?
Ik heb een witte besteld bij CB op 14 januari, ik ben benieuwd of ik de telefoon ook pas op 4 maart krijg?
Je krijgt je telefoon zo gauw dee er is, niet pas op de datum van de nummerportering. Wanneer het toestel er is, is echter maar de vraag....robpol schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:10:
Vaag, ik kreeg zojuist een sms van Vodafone dat ze nummerbehoud bij T-mobile hebben aangevraagd. Meteen daarna kreeg ik nog een sms dat de aanvraag door T-mobile was goedgekeurd en dat de overstap plaats vindt op 4 maart...
http://www.nise-solutions.be/
Je moet maar eens ene mail sturen naar hen. Dan zul je weten hoeveel ze er nog hebben.
Grtn
Bart
Zou de Mod van dit topic de link van het Skydrive document onderaan de pagina willen aanpassen naar deze link https://skydrive.live.com/view.aspx?resid=DC87B5ED88F91CD4!364&app=Excel&authkey=!ACRaz91lJCp6LI8 (Excelsheet)Sinus_rhythm schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:39:
Verander de link naar het word document in een link naar het excel document. Werkt beter en ziet er veel beter uit! https://skydrive.live.com...&authkey=!ACRaz91lJCp6LI8
Het Word document is verdwenen en werkt dus niet meer.
Nokia 7Plus
Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.