Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 13:04
Toepus schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:44:
[...]

Zou de Mod van dit topic de link van het Skydrive document onderaan de pagina willen aanpassen naar deze link https://skydrive.live.com/view.aspx?resid=DC87B5ED88F91CD4!364&app=Excel&authkey=!ACRaz91lJCp6LI8 (Excelsheet)
Het Word document is verdwenen en werkt dus niet meer.
Ik geloof dat het word document aanzienlijk meer bevatte... Dus, kan iedereen even kijken of hij er in staat en even aanpassen/toevoegen indien nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:11
Stond er ook niet meer in, heb mezelf weer ff toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
Ik de boel ook toegevoegd en gelijk even wat filters en conditional formatting toegevoegd (met mijn excel 2013 client, dus niet web).

Excel is iets handiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 22:36
sorry dat word document is verdwenen, ik weet ook niet wat er is gebeurd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Worsteneter schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:43:
[...]

Tfoe wat een boel geld zeg.
Ik heb zelf ook 180 euro bijbetaald bij Vodafone zelf.

Weet nog dat ik 3 jaar geleden voor mijn HD2 met een goedkoper abo (destijds) van 27,50 nog 70 euro moest bij betalen. En nu moet ik bij een abo van 42,50 ineens 200 euro bij betalen. De wereld is kapot nietwaar?
Goed zoeken kan dan wel weer schelen. Ik zit op 38 pm met 37 (incl verzenden enz) bij betalen, dit is dan 300 mins en 1,5GB internet bij tele 2. Wel via een aparte webwinkel, ik zal hierdoor ook geen lader krijgen, maar die kan ik voor die lagere prijs wel zelf regelen. ;)

Maar het is inderdaad wel een flink verschil, had 2 jaar geleden de Omnia 7, toen nog een toestel van los 450, voor gemiddeld 26,75 pm, 1GB internet en 200 mins met alleen verzendkosten erbij.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:17:
WTF.....zowel ikzelf als mijn vrouw wilden een Lumia 920, maar aangezien hij slecht leverbaar is (online) zijn we in Zwolle in wat telefoonwinkels wezen kijken. Nergens was hij leverbaar al gaven ze wel aan dat ze ze binnenkort zouden verwachten.

Als laatste gingen we nog even de KPN winkel in en laat ze daar nu nog 2 Lumia's op voorraad hebben (en witte en een zwarte). Mijn vrouw wilde een witte en mij maakte de kleur niet zoveel uit.....dus we zijn nu ook de trotse bezitters van 2 Lumia's.

Overigens waren dat ook gelijk de laatste twee bij de KPN winkel in Zwolle.
in de lease Bro... in de lease...
lees maar wat pagina's terug wat we hiervan vinden qua kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:56:
[...]

Misschien moet ik eens een keer op mijn Knieen gaan en smeken of ik alsjeblieft een Lumia 920 mag, a Please? :(
Goh Jeroen..
Misschien mogen ze je niet bij Bol.com?
man man... dat je zo rustig blijft.. siert je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 08:36:
[...]

Ik heb echt geen idee. Er staat ook geen vinkje bij in skydrive en 0kb, denk dat die door iemand verwijderd is? Misschien door Microsoft?

Ik heb geen idee verder? Weet ook niet echt wat ik eraan kan doen? :|
Ja erg jammer.. begon een beetje bijbel te worden.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evadnl schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:16:
Stond er ook niet meer in, heb mezelf weer ff toegevoegd.
Klopt.. heb mezelf ook weer toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:14:
[...]

in de lease Bro... in de lease...
lees maar wat pagina's terug wat we hiervan vinden qua kosten...
Tjah, abonnementen zijn sowieso een bak duurder geworden. Dus eigenlijk maakt het ook weinig meer uit of je leased of niet. Als je een goedkoop abonnement neemt heb je niet alleen dat je veel moet bijbetalen voor het toestel, maar heb je ook een veel langzamere 3g/4g verbinding. Wat natuurlijk zonde is met zo'n toestel.

En als je toch al nooit langer dan 2 jaar met je toestel deed, maakt dat ook weinig meer uit nu. Enige wat je dan als verschil hebt, is dat ie niet langer in de la ligt maar weer teruggaat (tenzij je hem voor weinig overneemt).

Waar je een jaar of 10 terug nog €15,- betaalde voor een normaal abonnement, was dat een paar jaar terug nog €25,- en is dat nu dus €50,- . Tuurlijk kan het goedkoper, maar dan doe je dus ook wat concessies wbt snelheid en mogelijkheden.

Maar goed, ik denk dat op dit moment de levertijden wat meer prioriteiten hebben dan de prijs.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 02-02-2013 17:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 13:44
KPN levert nog steeds via de onlineshop via enkele dagen toestellen volgens de toestellease constructie. Het blijft een dure vorm van toestelgebruik omdat je na 2 jaar huur betalen voor je toestel nog steeds na afloop van die 2 jaar een onbekend bedrag bij moet betalen als je je toestel na die 2 jaar wilt houden. Vorige week vrijdag toch verlengd. Woensdag een mail met verzendbevestiging. Helaas donderdag geen post gezien en gisteren (precies 1 week later) het toestel in huis. Duurste en wat kosten betreft de onzekerste optie. Wel zeker is dat je vanaf maandag beschikking hebt over een goed 4G netwerk dat uitrolt, waarbij je je databundel ook als bundel voor je laptop mag gebruiken.

Eerste indruk: mooi toestel, maar wel wat overhyped. Hij werkt prettig, maar is zo op het eerste gezicht een Lumia 800/900 met WP 7.5 waar een aantal vervelende bug uit zijn gehaald. Mijn hoop is wel dat dit zich nog verder ontwikkelt.

De Itunes sync.van windows is wel beter dan voor mijn Androïd toestel.De komende dagen eens testen hoe de 920 zich tot Androïd en Iphone verhoudt. Windows Mobile blijft wel een verademing en is op de 920 retesnel.

KPN had vorige week nog een actie van 9 maanden gratis (wordt 8 maanden voor 40,- per maand). LTE zou aan bestaande abonnees pas per april aangeboden worden desnoods door een overstap in abonnement. Ik kreeg er meteen een nieuwe simkaart bij, dus hoop toch een beetje dat ik maandag al op het 4G netwerk ga kunnen in de randstad zonder achteraf allerlei dingen te moeten laten wijzigen. In het toestel kon ik wel al meteen kiezen voor de settings van GSM/3G of GSM/4G. Heb nu die laatste settings geactiveerd en hoop dat dat gaat werken.

[ Voor 32% gewijzigd door ucsdcom op 02-02-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Martinspire schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 17:56:en is dat nu dus €50,- . Tuurlijk kan het goedkoper, maar dan doe je dus ook wat concessies wbt snelheid en mogelijkheden.
Wat ik al paar berichten boven de jouwe zei, kan dit dus een stuk goedkoper, ik zie verder ook niet waar ik concessies doe, 300 mins, 1,5GB data, 14,4Mbps, 37 euro bijbetaling en dan 38 pm.
Wil je dus aan die 50 euro komen dan ga je een stuk verder dan 'nodig' is, oftewel dan zit je op een duurdere bundel omdat je er zelf voor kiest om een nog grotere belbundel te nemen, dit heeft alleen dan niets meer met het toestel of prijs van internet te maken.

Wat wel is dat je nu een stuk beter moet zoeken, de Tweakers pricewatch is dan ook echt compleet nutteloos geworden in de afgelopen 2 jaar op het gebied van tel + abo, kon ik daar 2 jaar geleden nog perfect mijn ding vinden, is nu iedere bundel aanpasbaar en zijn de mogelijkheden gigantisch. Dus ja ik moest ook van site naar site om de beste prijzen te vinden en daar zit nogal wat verschil tussen (bij de ene was ik 70 euro meer kwijt voor hetzelfde toestel + abo).

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tuurlijk kun je vaak wel een goedkoper abonnement vinden, maar soms zit je gewoon vast aan een provider (bv omdat meerderen die hebben en het onderling dan goedkoper is of omdat de baas betaald). Waar je nu echter mee te maken hebt, is dat niet elke webshop/provider de toestellen op voorraad heeft en de kans groot is dat je alleen bij duurdere shops terecht kunt.
Maar zeg nou zelf: 38pm is toch ook al meer dan dat je voorheen betaalde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Natuurlijk, het is ook echt duurder geworden. Ik ben nu ruim 11 euro per maand duurder uit, zou ik dezelfde bundel nemen dan ben ik 5 euro duurder uit per maand en moet ik 65 euro meer betalen voor het toestel in verhouding (215 bij betalen maar vorige was 150 euro goedkoper los), dus uiteindelijk 185 euro meer voor hetzelfde.

Het gebrek aan 920's in natuurlijk wel een algemeen probleem en is afkomstig van Nokia, nu dus is ook 50 euro voor je abo betalen is dan ook vooral een kwestie van ongeduld, mijn abo loopt over 2 dagen af, maar ik heb mijn nieuwe al geregeld, het zal alleen nog even duren voordat ik mijn Lumia krijg, dus ja, hoe graag wil je zo snel mogelijk een 920? 12 euro per maand meer is voor mij iig niet waard.

Hoe dan ook doe ik verder geen concessies, ik heb gezien de huidige prijzen een zeer goede deal, nu is het ook vaak zo dat los goedkoper is, in mijn geval is los niet goedkoper, dan moet ik bijvoorbeeld naar 200 mins en 500mb wil ik echt voordeliger uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
Benjamin- schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 22:10:

Het gebrek aan 920's in natuurlijk wel een algemeen probleem en is afkomstig van Nokia
Ach probleem.

Nog nooit voor een toestel zo vaak gekeken of hij al geleverd gaat worden.
En heb hem nog steeds niet dus het blijft spannend !!!

CB+VF, rood, 4-1 besteld.

Zolang de voorwaarden van mijn VF nog maar redelijk zijn op het moment dat ik hem krijg en de draadloze lader actie nog loopt (en dat is 1 april) kan ik ermee leven.

Van een beetje geduld wordt je over het algemeen niet slechter. . . .

Daarbij, klagen helpt ook zo lekker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Koopt iedereen hem hier met contract? Of zijn er ook nog mensen die hem los kopen? Ik heb zelf nog nergens een contract gezien waarbij hij over 1 jaar goedkoper is dan 750 euro, of bij 2 jaar goedkoper dan 850 euro. (Beiden telefoon + 10 euro contract p.m. wat mijn verbruik is incl. internet bij Simyo)

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
@LessRam

Als je kijk dat de 920 gemiddeld rond de 600,00 euro kost,en je een 2jaars abo neemt......betaal je voor t toestel 25,00 euro per maand!!

Mijn optie bij VF kost gemiddeld 35,66 per maand bij 2jaars abo!!

Hierbij krijg je weliswaar "maar" 140 belminuten,maar onbeperkt sms/mms 4gb internet en onbeperkt bellen met VF en Sizz nummers!!

Dus voor voor zo'n 3 euro per maand meer....heb je naar MIJN mening ook veel meer,en hoef je ook niet 600 euro in 1x op te hoesten!!

Ieder zn ding zeg maar..!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Dat 4GB is toch gewoon eenmaling 3GB extra? (ik las net dat dit 3 maanden geldig zou zijn - wel een bericht van een jaar geleden - , jammer want dan is het niet zo dat je 2 jaar lang wat extra ruimte heb boven je bundel)

Verder betaal jij volgens mij ook nog los voor het toestel, ik zie hier namelijk een bedrag van 78 euro, dus dat is ook weer 3 euro per maand extra. Ik kom dan op 38,8 per maand. Zelf zit ik een euro hoger maar heb dan weer 300 mins en 1,5 gig.

[ Voor 55% gewijzigd door Benjamin- op 03-02-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:45
LessRam schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 23:39:
Koopt iedereen hem hier met contract? Of zijn er ook nog mensen die hem los kopen? Ik heb zelf nog nergens een contract gezien waarbij hij over 1 jaar goedkoper is dan 750 euro, of bij 2 jaar goedkoper dan 850 euro. (Beiden telefoon + 10 euro contract p.m. wat mijn verbruik is incl. internet bij Simyo)
Ik heb hem los gekocht. Nu nog binnen krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Benjamin- schreef op zondag 03 februari 2013 @ 09:34:
Dat 4GB is toch gewoon eenmaling 3GB extra?

Verder betaal jij volgens mij ook nog los voor het toestel, ik zie hier namelijk een bedrag van 78 euro, dus dat is ook weer 3 euro per maand extra (ik las net dat dit 3 maanden geldig zou zijn - wel een bericht van een jaar geleden - , jammer want dan is het niet zo dat je 2 jaar lang wat extra ruimte heb boven je bundel). Ik kom dan op 38,8 per maand. Zelf zit ik een euro hoger maar heb dan weer 300 mins en 1,5 gig.
Is geloof ik gewoon 4gb per maand.

EDIT:

Is er al iemand die de telefoon van vodafone heb ontvangen? Die deze week had besteld? Kan niet meer wachten :F

[ Voor 9% gewijzigd door Denzis op 03-02-2013 10:46 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Denzis schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:39:
[...]Is geloof ik gewoon 4gb per maand.
Zou nog kunnen ook. Ik kom er gewoon niet uit, er wordt gesproken over 1GB abo's met dan 3GB extra, maar gezien ze eerder de actie hebben gehad dat je eenmalig 3GB extra krijg, vind ik het erg onduidelijk.
Ik kon wel een (andere?) extra 3GB vinden, maar dit is een losse bundel die je activeer bovenop je normale bundel en per maand gaat. http://inbetween.tripolis...D_Y9pQ33slcCBKVxpunNAWmhm

Het rare is ook dat een los abo bijv 30 euro kost voor 225 mins en 500mb en dan voor 35 euro 225 mins met 1GB + 3GB met ook nog dubbele datasnelheid. Beetje raar als je 8x zoveel data krijg per maand met dubbel snelheid voor 5 euro (3,75 eigenlijk door actie) meer.

Mja hoe dan ook apart dat de site hier niet duidelijk in is, zoals het er staat kan het op beide manieren worden geinterpreteerd en gezien hun vorige actie is mijn gedachte iig niet raar.

Ik hoop natuurlijk voor de mensen dat het wel iedere maand 4GB is, ik moet zeggen dat ik nog nooit over mijn 1GB ben gegaan, maar als je 4 hebt dan kan je natuurlijk wel lekker roekeloos op youtube zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 07:31
Het is bijna zover! *tromgeroffel*

De verwachte leverdatum voor de gele 920 blijft 5 februari. Betekent dat diegene onder ons morgen een belletje kunnen verwachten met een leverafspraak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Op het Vodafone forum staat ook een vraag over het bel/sms/web altijd 1gb +3gb extra data abo!!!

Als antwoord door een vf mod. is gegeven dat dit gedurende de hele looptijd is....en als je t abo laat doorlopen daarna....dat het ook zo blijft (todat abo wordt verlengd of gewijzigd)

Dus 4gb iedere maand....lekkerrrrrr!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
jens17 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:24:

De verwachte leverdatum voor de gele 920 blijft 5 februari. Betekent dat diegene onder ons morgen een belletje kunnen verwachten met een leverafspraak :)
Ik hoop dat Bol dan ook een grote levering krijgt , misschien krijg ik dan eindelijk mijn Nokia :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
"Het rare is ook dat een los abo bijv 30 euro kost voor 225 mins en 500mb en dan voor 35 euro 225 mins met 1GB + 3GB met ook nog dubbele datasnelheid. Beetje raar als je 8x zoveel data krijg per maand met dubbel snelheid voor 5 euro (3,75 eigenlijk door actie) meer."

Op de VF site krijg je voor de 1e optie (abo 30Euro voor 225 min. en 550mb) nu 24 maanden 50% korting dus voor 15 Euro!! (sim only dan he!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het Skydrive document eruit ligt vertel ik het zo maar even:
Lumia Zwart 21-01 besteld bij CB, na het mailtje dat er waarschijnlijk pas in maart wordt uitgeleverd de order geanuleerd. Vervolgens ongeveer 15 vestigingen van The Phone House gebeld, resultaat: nu een trotse eigenaar van een Lumia! Wat een waanzinnig toestel, zo soepel en snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Popmart1970 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:58:
Op het Vodafone forum staat ook een vraag over het bel/sms/web altijd 1gb +3gb extra data abo!!!

Als antwoord door een vf mod. is gegeven dat dit gedurende de hele looptijd is....en als je t abo laat doorlopen daarna....dat het ook zo blijft (todat abo wordt verlengd of gewijzigd)

Dus 4gb iedere maand....lekkerrrrrr!!!!
Ik heb het gelezen, vind het nog steeds niet duidelijk, er staat niet of je iedere maand het weer krijgt, alleen dat het voor de hele periode geldt, dit zou ook kunnen betekenen dat je de 3GB extra gewoon hou totdat je het opgebruikt heb.

Ik zeg echt niet dat ik gelijk heb, ik hoop het ook niet, maar ik vind het nog steeds heel erg onduidelijk, zeker gezien die providers je op iedere manier proberen te pakken dat het maar kan en dat ergens heel erg klein in de lettertjes staat wat het precies betekent.
Op de VF site krijg je voor de 1e optie (abo 30Euro voor 225 min. en 550mb) nu 24 maanden 50% korting dus voor 15 Euro!! (sim only dan he!!)
Weet ik, vandaar eigenlijk ook het 3,75 verschil, staat verder los van het bijzondere van deze actie als het 4GB per maand is, meestal doen ze namelijk niet zulke extreme verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuceTundra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:26
Er ligt nog een Zwarte Lumia in de Media Markt in Arnhem.

Ik werk er zelf, maar wil de Rode hebben. Deze hebben ze alleen nog niet .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 010101.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-08 06:36
Wel geinig dat de 820 wel in alle kleuren te leveren is en zelfs al 50 euro in prijs is gezakt.
pricewatch: Nokia Lumia 820 Geel

Wel begrijpelijk als je de 820 naast de 920 legt qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt

Ik zou er niet te veel van uit gaan. Het enige wat CB heeft durven zeggen is dat per-orders in feb. geleverd kunnen worden (naar alle waarschijnlijkheid). Het zou dus zomaar eind feb kunnen worden.

Oh ja, aangezien de link naar skydrive nog niet is aangepast, hier weer de goede link:
https://skydrive.live.com...&authkey=!ACRaz91lJCp6LI8

[ Voor 15% gewijzigd door mkrijt op 04-02-2013 07:20 . Reden: even skydrive link meenemen... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
besteld rood op 3/1. Heb CB gemaild of ze al een datum weten over mijn mobiel aangezien ze op twitter ook specifieke informatie konden geven aan bestelde telefoons.

Mail CB:
"Dhr. M. .....,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 1383899

Zoals ik het nu kan zien is de verwachte leverdatum voor uw bestelling van de rode Lumia 920 24 februari. De reden dat de leverdatum zo onzeker is komt omdat de bestellingen niet altijd (volledig) geleverd worden vanuit Nokia. Vandaar dat het er nu op lijkt dat u binnen de leveringen van voor 24 februari valt, maar dit kan veranderen mocht er een levering toch minder groot zijn dan verwacht/afgesproken met Nokia."

Conclusie: dit zou betekenen als nokia 1 keer te weinig levert dat ze dan 24/2 al niet meer redden, oftewel, ik ga er niet vanuit dat ze 24/2 gaan redden..

Ook zit ik achteraf nog een beetje te twijfelen of ik dit toestel wel echt wil, als ik de problemen allemaal lees in het ervaringen topic, mijn iphone loopt bijvoorbeeld nooit vast, zit niet echt te wachten op een toestel dat constant vast loopt. Denk er nog maar even over na :)

[ Voor 14% gewijzigd door MarcHealthy op 04-02-2013 09:36 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedaalemmer|IA
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11-2019
wehkamp.nl claimt dat ze de zwarte op voorraad hebben. Kreeg een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Een nieuwe week, nieuwe kansen, ben benieuwd, ik zit inmiddels op een maand levertijd tot nu toe. Succes iedereen met wachten weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
wacht bij CB in elk geval ff februari af...ivm actie vodafone.....anders maar E 85,00 meer betalen bij vodafone zelf!! Dit uiteraard afhankelijk van geldigheid van de 1 GB + 3 GB extra actie / Sim only van E 15,00 (E 30,00 met 50% korting!)

Mocht deze actie aflopen,en abo's worden nog soberder....ben je uiteindelijk meer Euries kwijt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12

Bij welke leverancier?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ik denk CB, zag laatst een bericht dat CB op 5/2 een batch zou krijgen met gele L920's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
GokuSsj schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:25:
[...]

Ik denk CB, zag laatst een bericht dat CB op 5/2 een batch zou krijgen met gele L920's
Koelll, ik hoop dat ik daar in mee doe! B)

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
nou...de mail die pedaalemmer benoemde is ook een losse kreet (van wehkamp) ....net tweet gekregen dat ie NIET direct leverbaar is!! Bestellen met levertijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
spenky schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:27:
[...]

Koelll, ik hoop dat ik daar in mee doe! B)
Don't get your hopes up.. De laatste berichten vanuit CB waren dat ze voor preorders hoopten dat ze in feb zouden kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
mkrijt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Don't get your hopes up.. De laatste berichten vanuit CB waren dat ze voor preorders hoopten dat ze in feb zouden kunnen leveren.
Ik dacht dat ze het toen over de rode L920s hadden, of hadden ze het ook over de gele ?

En de zin "hoopten dat ze in feb zouden kunnen leveren" heeft natuurlijk wel betrekking op nu, aangezien we in februari zitten :P

[ Voor 16% gewijzigd door MarcHealthy op 04-02-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Denk dat de gele zo slecht geleverd zijn dat in februari de "vroegboekers" van eind 2012 aan de beurt zijn en pas in maart de bestellers uit 2013 !!! Dit gezien de trend op t moment!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
Popmart1970 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:56:
Denk dat de gele zo slecht geleverd zijn dat in februari de "vroegboekers" van eind 2012 aan de beurt zijn en pas in maart de bestellers uit 2013 !!! Dit gezien de trend op t moment!!
Hoping O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
Ach, wat CB op twitter zei was dit:
De info zoals we deze zojuist hebben ontvangen is dat we ook in februari gele Lumia's zullen uitleveren. Excuses voor de verwarring!
Andere tweets zeiden dat dit gold voor pre-orders, zonder hieraan een datum te koppelen tot welke datum de pre-orders gingen.

Wat ik uit die tweet opmaak is dat ergens in feb (mogelijk) geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
mkrijt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:05:

Wat ik uit die tweet opmaak is dat ergens in feb (mogelijk) geleverd wordt.
Dat maak ik er ook uit op, en dan zullen dat zeker de 1e groep bestellers zijn uit 2012, want er is volgens mij bijna nog geen geel uitgeleverd door CB!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
Popmart1970 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:10:
[...]

Dat maak ik er ook uit op, en dan zullen dat zeker de 1e groep bestellers zijn uit 2012, want er is volgens mij bijna nog geen geel uitgeleverd door CB!!
Wat ze mij vertelden was dat ze er wel 10! uit hebben kunnen leveren uit de eerste batch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Whoa.....wel 10.....!! Blij dat ik op een stoel zat zeg!!!! :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 22:53
mkrijt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:12:
[...]

Wat ze mij vertelden was dat ze er wel 10! uit hebben kunnen leveren uit de eerste batch :')
Dit klopt niet, want ik heb al op 27/11 in de ochtend besteld en wacht ook nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
DevC schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:36:
[...]

Dit klopt niet, want ik heb al op 27/11 in de ochtend besteld en wacht ook nog steeds.
Hoe weet je dat je bij de eerste 10 zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
mkrijt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:40:
[...]

Ik denk omdat 27/11 de allereerste datum was dat je de L920 kon pre-ordenen. Dus dan is de kans vrij groot dat je helemaal in het begin zit. en binnen deze 10 valt. Al weet ik natuurlijk hoeveel mensen op 27/11 de L920 besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
mkrijt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:40:
[...]

Mij is verteld dat ik nr 1 ben.
Ik heb ook direct gepreorderd toen het mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Mss waren die 10 toestellen uit de 1e batch wel de gehele batch!!... TOTAAL....!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
In ieder geval zat er in de eerste batch niet veel en is het inderdaad aannemelijk dat er geen gele tussen zaten.

@DevC ben erg benieuwd of je ook als eerste geleverd krijgt... weten we meteen of ze FiFo werken zoals ze zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedaalemmer|IA
  • Laatst online: 20-11-2019
Popmart1970 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:30:
nou...de mail die pedaalemmer benoemde is ook een losse kreet (van wehkamp) ....net tweet gekregen dat ie NIET direct leverbaar is!! Bestellen met levertijd....
Hoeft niet perse, kan zijn dat ze hem wel hebben maar de voorraad in de webshop express laten zoals ie is.

Onderstaand mailtje van Wehkamp.nl
Uw mail lezende wil ik u graag voorzien van de nodige informatie.

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling vrijgegeven. De bezorging vindt dan binnen 2 tot 3 dagen plaatst. U kunt de vooruitbetaling ook zelf overmaken op rekeningnummer 809811 op naam van Wehkamp BV te Zwolle. Vermeld bij het betaalkenmerk uw klantnummer. Onder Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl kunt u uw betaling terugzien.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Arachellie Raiman
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Laatst online: 28-07 15:28
Voor degene die nu een GELE wilt hebben, bij Hi.nl hebben ze er 40 op voorraad. (wel lease, zoals hier inmiddels al 1000x verteld is..)

Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Als je nu op de CB site kijkt kun de alleen nog maar de witte bestellen (pre-order) De rode, zwarte en geel krijg je een mail zodra voorradig.
Ik denk dat CB nu dus eerst de bestaande orders wil wegwerken voordat het uit de hand gaat lopen.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Langzaam worden ze bij wat meer punten verkocht maar ik vraag me af of de grijze of blauwe nog verkrijgbaar gaan worden in nederland? Is er iemand die daar iets iets op kan zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
stansfield schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:33:
Langzaam worden ze bij wat meer punten verkocht maar ik vraag me af of de grijze of blauwe nog verkrijgbaar gaan worden in nederland? Is er iemand die daar iets iets op kan zeggen?
Is nog niets over gemeld. Ook bij Nokia Nederland weten ze het niet, dus verwacht het maar niet binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
  • Laatst online: 14-09-2024
Vanmorgen Coolblue een mailtje gestuurd om te vragen wanneer in Februari ze weer een batch rode Lumia's verwachten (naar aanleiding van de email die iedereen heeft gehad). Tot mijn grote schriik krijg ik vervolgens onderstaand antwoord:

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: ......

Op dit moment verwachten we in maart weer een nieuwe levering van de Lumia 920 te ontvangen. Wanneer dit exact zal zijn weten we helaas nog niet.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Lumia 920 rood CB 27-12-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Laatst online: 29-12-2024
Dit begrijp ik echt niet , krijgen ze helemaal echt niks geel binnen bij bol.com ?

@RobMortier De inkoper zegt dat het echt 8-10 weken duurt. Wachten is op levering door Nokia.

Dit gaat over de gele btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
Las net dit op de twitter van CB:
...Wij wachten nog op binnenkomst van de Nokia Lumia. :)
Hoop dat ze morgen ochtend wat weten te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:13
mkrijt schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:07:
Las net dit op de twitter van CB:
Hoop dat ze morgen ochtend wat weten te melden.
Yup, naar aanleiding van m'n tweet. Morgen (hopelijk vanavond) weten we meer :)
Overigens zitten we in hetzelfde schuitje Mkrijt; allebei een gele besteld op 05-01-2013.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plinders
  • Laatst online: 14-08 20:33
Ik vond via studentmobiel.nl de L920 icm met een Tele2 SmartMix abonnement (300 min/sms) + 1500MB mobiel internet voor in totaal €38/maand, 24 maanden lang. (excl. €36 voor de telefoon zelf).

Is dit te mooi om waar te zijn? Is Tele2 überhaupt een beetje redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
plinders schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:54:
Ik vond via studentmobiel.nl de L920 icm met een Tele2 SmartMix abonnement (300 min/sms) + 1500MB mobiel internet voor in totaal €38/maand, 24 maanden lang. (excl. €36 voor de telefoon zelf).

Dit is een mooie aanbieding, maar volgens mij ook al door anderen in dit topic genomen, dus lijkt mij prima in orde. Met Tele2 heb ik verder geen ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
plinders schreef op maandag 04 februari 2013 @ 20:54:

Mooi abbo, gewoon normaal. Of tele2 redelijk is verschillen de meningen een beetje over, Is ook regio afhankelijk. Ik zou even google raadplegen. Persoonlijk had ik mijn tele2 bestelling afgezegd omdat ik voor het prijsverschil liever zekerheid wil hebben. Er is niets zo erg als een smartphone hebben waar je niet redelijk op kan internetten als je niet thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had begin januari een gele 920 bij Wehkamp besteld.
Toen met de mededeling dat de levertijd 3 dg zou zijn.
De levertijd werd de vlgd dag gewijzigd naar >5 weken...

Vandaag kwam ik bij toeval op kieskeurig.nl...
En wat schets mijn verbazing..MyCom....een groen autootje met de mededeling levertijd 2 tot 4 werkdagen..
Ik heb direct de klantenservice gebeld en zij vertelde mij dat zij vandaag de gele 920 verwachtte.
Ik heb hem direct besteld!
Wat denk je....ik log net in op mijn MyCom account en zie in de bestelstatus staan;

'Uw order staat klaar voor verzending'

Zou het?

Voor de liefhebber....
Op MyCom staat nog steeds dat als je nu een gele besteld, deze donderdag geleverd wordt...

Edit....inmiddels niet meer..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
Reaper.JA2 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:10:
[...]

Overigens zitten we in hetzelfde schuitje Mkrijt; allebei een gele besteld op 05-01-2013.
Waarom sta je niet in de sheet dan?
https://skydrive.live.com...&authkey=!ACRaz91lJCp6LI8

Oh ja, heb niet 05-01 besteld, heb 01-12 besteld :P

[ Voor 7% gewijzigd door mkrijt op 05-02-2013 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
jojoppes schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:24:
Vanmorgen Coolblue een mailtje gestuurd om te vragen wanneer in Februari ze weer een batch rode Lumia's verwachten (naar aanleiding van de email die iedereen heeft gehad). Tot mijn grote schriik krijg ik vervolgens onderstaand antwoord:

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: ......

Op dit moment verwachten we in maart weer een nieuwe levering van de Lumia 920 te ontvangen. Wanneer dit exact zal zijn weten we helaas nog niet.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Ik neem aan dat jij na 16/1 heb besteld ?. Ze hebben namelijk gezegt dat de mensen die voor 16/1 hebben besteld in februari hun L920 krijgen (zoals ik 3/1 besteld)

Ik heb ze ook gemaild met mijn ordernummer en ze zeiden dat ik 24/2 aan de beurt was. Al kon ik ook niet 100% van die datum uitgaan omdat ze alsnog afhankelijk zijn hoeveel ze er krijgen van nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
Dit plaatste CB een half uurtje geleden op hun twitter:
De gele Lumia 920 verwachten wij de komende weken verspreid binnen te krijgen vanuit Nokia.
Over de rode zeiden ze dit:
Wij verwachten deze in de loop van deze week binnen te krijgen...blablabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
GokuSsj schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 08:38:
[...]

Ik neem aan dat jij na 16/1 heb besteld ?. Ze hebben namelijk gezegt dat de mensen die voor 16/1 hebben besteld in februari hun L920 krijgen (zoals ik 3/1 besteld)

Ik heb ze ook gemaild met mijn ordernummer en ze zeiden dat ik 24/2 aan de beurt was. Al kon ik ook niet 100% van die datum uitgaan omdat ze alsnog afhankelijk zijn hoeveel ze er krijgen van nokia.
Nee, dat is het hem nu juist... ik heb 27-12 besteld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
jojoppes schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 08:56:
[...]

Nee, dat is het hem nu juist... ik heb 27-12 besteld :?
Dat is vaag dan, ik heb namelijk 2/2 gemaild met mijn ordernummer en kreeg toen terug:

"Zoals ik het nu kan zien is de verwachte leverdatum voor uw bestelling van de rode Lumia 920 24 februari. De reden dat de leverdatum zo onzeker is komt omdat de bestellingen niet altijd (volledig) geleverd worden vanuit Nokia. Vandaar dat het er nu op lijkt dat u binnen de leveringen van voor 24 februari valt, maar dit kan veranderen mocht er een levering toch minder groot zijn dan verwacht/afgesproken met Nokia"

Het kan me echt niet voorstellen dat het maart wordt, dan zou betekenen dat ze de komende 3 weken bijna niks binnen krijgen...

Je zou eventueel terug kunnen mailen dat je iemand hebt gezien op tweakers die later als jouw heeft besteld dat ze bij hem hebben verteld dat hij hem rond 24/2 krijgt. Kijken wat ze dan zeggen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Ik heb niet echt het idee dat het zin heeft om telkens CB te contacten.

Ze hebben zelf geen idee wanneer ze zooi binnenkrijgen aangezien Nokia niet levert op op aanvraag...
Ik wacht Februari nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899

Ze hebben zelf geen idee wanneer ze zooi binnenkrijgen aangezien Nokia niet levert op op aanvraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
harry899 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:06:

Ja, ik denk dat je wel gelijk hebt, ik heb veel verschillende antwoorden voorbij zien komen vanuit CB, maar was toch wel benieuwd, vandaar dat ik toch maar een mailtje heb gestuurd.

Maar heb ook bestellingen gezien waarvan CB zei dat hij nog 3 weken zou duren en dat ze vervolgens een week later hun bestelling binnen hadden. Denk dat CB gewoon ver vooruit antwoord en dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen als het sneller komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ook staat er nu dit op twitter:

@Coolblue_NL hoe staat het met de preorder van de rode #Nokia Lumia 920? #brandend van verlangen!

CB@... Wij verwachten deze in de loop van deze week binnen te krijgen. Wij houden je op de hoogte :)

Dit bedoel ik met verschillende antwoorden geven, nu heeft CB het weer met pre-orders over deze week.. 8)7

Op de gele zeggen ze:
CB@... De gele Lumia 920 verwachten wij de komende weken verspreid binnen te krijgen vanuit Nokia.

[ Voor 15% gewijzigd door MarcHealthy op 05-02-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
GokuSsj schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:33:
Ook staat er nu dit op twitter:

@Coolblue_NL hoe staat het met de preorder van de rode #Nokia Lumia 920? #brandend van verlangen!

CB@... Wij verwachten deze in de loop van deze week binnen te krijgen. Wij houden je op de hoogte :)

Dit bedoel ik met verschillende antwoorden geven, nu heeft CB het weer met pre-orders over deze week.. 8)7

Op de gele zeggen ze:
CB@... De gele Lumia 920 verwachten wij de komende weken verspreid binnen te krijgen vanuit Nokia.
Ik snap het niet meer en ben er wel een beetje klaar mee. Heb net Vodafone gebeld... zij bellen mij terug zodra er voorraad is. Dan maar een zwarte voor iets meer geld... als ik hem maar heb eerdaags voor de huidige abonnementstarieven
!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
jojoppes schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:41:
[...]

Ik snap het niet meer en ben er wel een beetje klaar mee. Heb net Vodafone gebeld... zij bellen mij terug zodra er voorraad is. Dan maar een zwarte voor iets meer geld... als ik hem maar heb eerdaags voor de huidige abonnementstarieven
!
Is hij op vodafone op dit moment niet op voorraad dan?

edit: @hieronder

Hopen dat mijne er dan bij zit. Vorige week woensdag besteld en nog niets verzonden. Ze hadden het over 5 tot 10 werkdagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Denzis op 05-02-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Denzis schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 09:49:
[...]

Is hij op vodafone op dit moment niet op voorraad dan?
Nee, maar ze krijgen wel regelmatig nieuwe voorraden had hij het over. Dit weekend hadden ze ook een lading zwarte 920's gehad maar die waren alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
@ jojoppes, toch maar even een twitter bericht gestuurd zie ik :P, ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Overigens is het toch wel raar, want de gene die vroeg naar de rode lumia die melde geen ordenummer of derlijke, en daar zeiden ze deze week tegen. Dus dan neem ik aan dat iemand met ordernummer juist eerder is dan die persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
GokuSsj schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 10:45:
@ jojoppes, toch maar even een twitter bericht gestuurd zie ik :P, ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Overigens is het toch wel raar, want de gene die vroeg naar de rode lumia die melde geen ordenummer of derlijke, en daar zeiden ze deze week tegen. Dus dan neem ik aan dat iemand met ordernummer juist eerder is dan die persoon :P
Ja klopt! Ik blijf de rode het leukst vinden... maar als het echt maart wordt, dan kan ik niet meer profiteren van de vodafone actie. Mijn geduld begint ook aardig op te raken... ben benieuwd wat ze me nu weer gaan zeggen, houd jullie op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jojoppes
Coolblue belde me net met het bericht dat het toestel volgende week geleverd kan worden. Vanaf woensdag de 13e moeten er voldoende toestellen binnenkomen om uit te kunnen leveren. Het zal mij benieuwen.... kan alleen maar hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
jojoppes schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:07:
Coolblue belde me net met het bericht dat het toestel volgende week geleverd kan worden. Vanaf woensdag de 13e moeten er voldoende toestellen binnenkomen om uit te kunnen leveren. Het zal mij benieuwen.... kan alleen maar hopen.
Ik help je mee hopen, aangezien ik maar 5 dagen later als jouw besteld heb, dus dan kan die van mij dan ook niet lang meer duren :). Dank voor het twitteren!, ik heb helaas geen twitter anders had ik het ook al gedaan.

Wel netjes dat ze even gebeld hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door MarcHealthy op 05-02-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58

EraZor

Don't mention the war

Ik heb net m'n witte in ontvangst mogen nemen (zaterdag de koerier gemist :-/ maandag nieuwe afspraak voor vandaag gemaakt).

Voor de volledigheid: icm tele2 besteld op 28/12 bij CB.

Conclusie: het wachten waard ;-)

Sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
Alsnog, CB kan alles twitteren, maar de inhoud van de leveringen is gewoon onbetrouwbaar.

Dus ik zou nergens al te hard op rekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is helaas nog niet veranderd bij Bol.com .. Je ziet nu langzaam wel overal de gele op duiken, dus hoop hem snel te hebben..

besteld op 7-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:25:
Ik heb hem bij Midimedia besteld en binnen 24 uur geleverd gekregen.

Maar man man man.. wat is dat ding groot! :P
Zojuist ook besteld bij MidiMedia, scheelt dat ik ook een Vodafone simonly heb ;-) mij maakt het dus niet uit dat hij branded is. Ik had van te voren even gemaild of ie op voorraad is, dit is zo. Dus voor anderen: Lumia 920 Vodafone opstart scherm is op voorraad bij MidiMedia.

FF skydrive updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GELE LUMIA

Opgepast vrienden:

Ik heb mijn Lumia Geel op 02/11/2012 besteld. Verwachte leveringsdatum: 12/02/2013.

Na aandringen (dat ik bij levering later dan 12/02 wens te annuleren) kreeg ik vandaag deze mail van CB;

"
Hierbij bevestigen we dat uw bestelling bij Smartphoneshop.be met ordernummer is geannuleerd.

De Nokia Lumia 920 is jammer genoeg verlaat naar eind maart door Nokia.

Wij storten het door u betaalde bedrag binnen 5 dagen terug op uw rekening."

EIND MAART?

Net bestelling geplaatst bij amazon.fr, (leveren gratis in België): leveringstermijn: 3 werkdagen.

Up yours coolblue :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
@ upquwoood1,

Dat is lullig, wacht je al 3 maanden en vervolgens annuleerd CB je bestelling. Denk dat dit slecht nieuws is voor iedereen met een gele via CB, aangezien jij er erg vroeg bij was met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

5 maand wachten is wel heel lang :)
maar de rode op amazon.fr is 60 euro duurder & krijg je geen gratis lader bij, dus 130 euro duurder..
ik wacht nog wel 'even'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
@ upquwoood1

Het is me niet helemaal duidelijk, heb je hem zelf geannuleerd (na veel aandringen?) of hebben zij hem (niet op jou verzoek) geannuleerd?
Ik heb zo'n mail namelijk (nog) niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 16:36
mkrijt schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:08:
@ upquwoood1

Het is me niet helemaal duidelijk, heb je hem zelf geannuleerd (na veel aandringen?) of hebben zij hem (niet op jou verzoek) geannuleerd?
Ik heb zo'n mail namelijk (nog) niet gehad.
upquwoood1 heeft besteld in België. Daar is sowiso latere levertijd, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jahaa!!!
Net binnen!!
De witte lumia 920 is bezorgd!
Top toestel en oeh..! Wat MOOI!!!!
besteld CB- 5-1-13 binben op 5-2-13

Hehehe....
Ik verhuis naaar de ervaringen topic..
Veel succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Iemand met een gele Lumia die al gebeld is door CB? :P

Ik denk niet dat ze mij vandaag gaan bellen ook al was de mail 5-2

[ Voor 39% gewijzigd door HMS op 05-02-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
HMS schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 14:13:
Iemand met een gele Lumia die al gebeld is door CB? :P

Ik denk niet dat ze mij vandaag gaan bellen ook al was de mail 5-2
Nee :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
CB zei ook op twitter 6 uur geleden:

Dus daarmee zal de datum van 5/2 vast zijn vervallen, helaas.

CB heeft het wel steeds dat de mensen die een rode voor 16/1 besteld hebben, niet lang meer hoeven te wachten, dus hopelijk komt hij spoedig binnen :). Blijkbaar verwachten ze nu genoeg roden binnen te krijgen om te kunnen leveren tot 16/1. En aangezien ik al besteld heb op 3/1 zit ik hopelijk wel goed.
Bericht twitter:

CB@.. Reeds geplaatste orders met besteldatum t/m 16 januari worden spoedig vanuit Nokia verwacht en na ontvangst uitgeleverd.

[ Voor 29% gewijzigd door MarcHealthy op 05-02-2013 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:13
"Geachte heer,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling bij PDAshop.nl.

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 20-02-2013
----------------------------------------------------------------
Nokia Lumia 920 Geel"

FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :'(

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Heb nu een gele liggen hier van m'n werk... Moet 'm nog configgen ook zodat die uitgeleverd kan worden... Grrr! Ik wil m'n zwarte EIGEN toestel!!!

https://skydrive.live.com...&authkey=!AB74jQcur93ZXU8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevC
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:55:
"Geachte heer,

Uw order is helaas vertraagd, een product uit uw bestelling is pas later leverbaar:

NIEUWE LEVERDATUM 20-02-2013
Nokia Lumia 920 Geel"

FFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :'(
Bij PDASHOP op twitter heeft iemand zo'n zelfde mail gehad, maar dan 13-02-2013.

Ik zelf heb helemaal geen mail gehad, over mijn bestelde gele lumia 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
Geachte heer ...,

NIEUWE LEVERDATUM 13-02-2013
Nokia Lumia 920 Geel

:'(

Betekend overigens wel dat ze kennelijk meer inzicht hebben in leveringen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrijt
DevC schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 16:15:
[...]

Bij PDASHOP op twitter heeft iemand zo'n zelfde mail gehad, maar dan 13-02-2013.

Ik zelf heb helemaal geen mail gehad, over mijn bestelde gele lumia 920.
Goed moment om ff CB te contacten om te kijken wat voor jou als 1e pre-order van toepassing is.
Pagina: 1 ... 32 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.