Soms zit het tegen, soms zit het mee
ben bang dat het een dooie mus is,Ashaman schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:43:
[...]
hoog tijd ja ;-)
maar heb ook zo'n mailtje gehad, dus ik ga wel contact zoeken wat nou werkelijk de status is,
hoop niet dat ik blij ben gemaakt met een dooie mus....
een van de reacties op fb:
"Deze status geeft aan dat je de Lumia gepreordered hebt. Zodra het toestel vanuit Nokia bij ons binnenkomt, dan kunnen wij deze direct naar je toesturen."
maar ik blijf hoop houden dat ik hem morgen krijg ;-)
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de rode Nokia Lumia 920. Helaas kan Nokia in februari minder toestellen leveren dan beloofd. Dit heeft tot gevolg dat wij niet alle orders direct kunnen uitleveren.
Wij verwachten in februari genoeg toestellen binnen te krijgen om t/m besteldatum 16 januari 2013 uit te kunnen leveren. Heeft u de Nokia Lumia 920 zwart later besteld dan zullen wij er alles aan doen om het toestel zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra we meer weten, zal dit ook gecommuniceerd worden op de website.
Onze excuses voor de vertraging van uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben dan staat de Coolblue Klantenservice voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
EDIT: mijn bestelling was op 2 jan.
Wat heb je staan bij status in je overzicht van mijn bestellingen ?Rubs schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:00:
Van Coolblue:
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de rode Nokia Lumia 920. Helaas kan Nokia in februari minder toestellen leveren dan beloofd. Dit heeft tot gevolg dat wij niet alle orders direct kunnen uitleveren.
Wij verwachten in februari genoeg toestellen binnen te krijgen om t/m besteldatum 16 januari 2013 uit te kunnen leveren. Heeft u de Nokia Lumia 920 zwart later besteld dan zullen wij er alles aan doen om het toestel zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra we meer weten, zal dit ook gecommuniceerd worden op de website.
Onze excuses voor de vertraging van uw bestelling. Mocht u nog vragen hebben dan staat de Coolblue Klantenservice voor u klaar.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Welke kleur heb je nou besteld? Rood of zwart?Rubs schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:00:
Van Coolblue:
Met vriendelijke groet,
Coolblue

Frietjes
dit stond ook in mijn ontvangen mailtje van CB!! Heb rood besteld...stond in de 2e alinea ook zwart aangegeven!!
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Iedereen heeft deze mail ontvangen, athans aardig wat. Ik had hem ook al in een bericht gezet 1 pagina terug. We zullen het gaan zien wanneer hij komt. Neem aan dat je de rode besteld hebt. En bij mij hadden ze de 2e alinia ook zwart neergezet ipv rood.
[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 30-01-2013 12:27 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik niet: wit, 28/12 CBGokuSsj schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:25:
@ Rubs,
Iedereen heeft deze mail ontvangen, athans aardig wat. Ik had hem ook al in een bericht gezet 1 pagina terug. We zullen het gaan zien wanneer hij komt. Neem aan dat je de rode besteld hebt. En bij mij hadden ze de 2e alinia ook zwart neergezet ipv rood.
Gewoon updaten als ze niet kunnen doen. Dit is namelijk standaard, als je klaagt aan de telefoon of een plek waar niemand het ziet, dan boeit het ze niet, kunnen andere mensen het zien, dan zijn ze als de doods dat iemand anders daardoor naar een ander stapt, dus reageren ze dat ze gaan kijken voor je, eindresultaat is echt vaak gewoon precies hetzelfde, terwijl ze dan wel sympathiek overkomen.Worsteneter schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:39:
Had mijn lange 'ik ben klaar met vodafone' post ook even via FB bericht naar VF gestuurd; kreeg reactie of ik mijn telefoonnummer enzo even terug kon sturen. Ze gingen kijken wat ze voor mij konden doen.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Oke, dan zal het een standaard mail zijn geweest voor de mensen die een rode hebben besteld
Ik denk dat dit een copy/paste foutje is geweest. Zie ook de post van Radeon om 11:01. Hij heeft echt een zwarte besteld, en in zijn mail staat dan ook dat ze denken te kunnen uitleveren tot besteldatum 11 januari.GokuSsj schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:34:
[...]
Oke, dan zal het een standaard mail zijn geweest voor de mensen die een rode hebben besteld
Waarschijnlijk daarna tekst ge-copy/paste voor de bestellers van de rode telefoons, datum aangepast, maar vervolgens één keer vergeten 'zwart' in 'rood' te veranderen.
Anyway, ik heb 22/12 besteld, dus ik zit hopelijk voor het eind van de (volgende) maand met mijn rode 920 te spelen
Denk dat jij wel eerder bent, want een pagina terug had iemand een rode besteld op 19/12 en zijn status staat sinds vandaag op: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden". Dus jij zal er wel bijzitten met de volgende batch die CB binnen krijgt.autje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:47:
[...]
Ik denk dat dit een copy/paste foutje is geweest. Zie ook de post van Radeon om 11:01. Hij heeft echt een zwarte besteld, en in zijn mail staat dan ook dat ze denken te kunnen uitleveren tot besteldatum 11 januari.
Waarschijnlijk daarna tekst ge-copy/paste voor de bestellers van de rode telefoons, datum aangepast, maar vervolgens één keer vergeten 'zwart' in 'rood' te veranderen.
Anyway, ik heb 22/12 besteld, dus ik zit hopelijk voor het eind van de (volgende) maand met mijn rode 920 te spelen.
Mijn status staat ook op "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden", maar totdat ik dat ding daadwerkelijk in mijn handen heb, geloof ik niksGokuSsj schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:56:
[...]
Denk dat jij wel eerder bent, want een pagina terug had iemand een rode besteld op 19/12 en zijn status staat sinds vandaag op: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden". Dus jij zal er wel bijzitten met de volgende batch die CB binnen krijgt.
Ik boos gezegd dat de lumia 920 al uitgeleverd wordt door vodafone.. wisten ze niets van, gingen ze niet over, konden ze ook niet even achteraan bellen dus of ze mij van de lijst moesten halen zodat ik het zelf ergens anders kon regelen..
Het is toch niet te geloven
Ze doen het gewoon liever niet, kost ze teveel werk.Worsteneter schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:00:
We kunnen in elk geval met zekerheid zeggen dat erg geen enkel bedrijf is die op volgorde van bestellen uitlevert dus dat maakt niets uit
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
..@... Ik lees net op het account van @Coolblue_NL dat de gele Nokia Lumia 920 is vertraagd tot Maart. Maart. Wacht even, Maart!!??? #FUU @NokiaNL
@...Helaas is de levering van de gele Lumia 920 door Nokia uitgesteld naar maart. Wij kunnen deze helaas niet eerder leveren.
Verwijderd
Ja... net ook weer contact gehad met VF en geen enkel goed bericht.. ze weten het nietWorsteneter schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:16:
Dus net gebeld door Vodafone dat ze nog niets weten (de winkel) en dat de lumia 820 binnen was en of ik die wou
Ik boos gezegd dat de lumia 920 al uitgeleverd wordt door vodafone.. wisten ze niets van, gingen ze niet over, konden ze ook niet even achteraan bellen dus of ze mij van de lijst moesten halen zodat ik het zelf ergens anders kon regelen..
ik wordt hier moedeloos van
is dat ook geldig voor alle pre-orders?GokuSsj schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:29:
Haha, de mensen die een gele hebben besteld hebben meer pech, zie twitter
..@... Ik lees net op het account van @Coolblue_NL dat de gele Nokia Lumia 920 is vertraagd tot Maart. Maart. Wacht even, Maart!!??? #FUU @NokiaNL
@...Helaas is de levering van de gele Lumia 920 door Nokia uitgesteld naar maart. Wij kunnen deze helaas niet eerder leveren.
Frietjes
Dat zijn idd vragen die nu uitstaan op twitter bij CB... ff wachten op antwoord...
Kan me niet voorstellen dat hij tot maart moet wachten. Las juist dat er komende 5/2 weer een batch kwam waar ook gele inzaten.
Ben je gebeld door een winkel of door de klantenservice van Vodafone? De klantenservice beweert bij mij iedere keer dat de 820 niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer ie binnenkomt.Worsteneter schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:16:
Dus net gebeld door Vodafone dat ze nog niets weten (de winkel) en dat de lumia 820 binnen was en of ik die wou
Coolblue@Coolblue_NL
@... De gele editie van de Lumia 920 krijgen wij vanuit Nokia pas in maart geleverd. Helaas is deze niet eerder uit te leveren.
En als je die omzet naar een andere kleur word je weer achter de pre-orders gezet. Heb nog wel steeds het gevoel bij CB dat ze uitleveren naar besteldatum. Dat laat het lijstje ook wel zien.
[ Voor 24% gewijzigd door MarcHealthy op 30-01-2013 14:06 ]
Bij mij ging het om de rode. Beetje vage e-mail. Maar klopt niks van de levertijden. M'n zusje heeft de zwarte op 6 januari besteld, kreeg te horen dat het 13 feb zou worden, maar werd gister gebeld dat ze hem morgen gaat krijgen. In mijn mailtje en op de website hebben ze het erg moeilijk met de zwarte zo lijkt het.spenky schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:13:
[...]
Welke kleur heb je nou besteld? Rood of zwart?
Ach langere voorpret moet je dan maar denken
EDIT:
Nog altijd "Je wordt gebeld voor een afleverafspraak"Wat heb je staan bij status in je overzicht van mijn bestellingen ?
[ Voor 11% gewijzigd door Rubs op 30-01-2013 13:55 ]
Winkel! Dus mocht er een willen, hij is binnen bij Vodafone Hengelo OVInsert12 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:45:
[...]
Ben je gebeld door een winkel of door de klantenservice van Vodafone? De klantenservice beweert bij mij iedere keer dat de 820 niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer ie binnenkomt.
Coolblue @Coolblue_NL
@De_Nelis @wim_hoek @mkrijt @romeijnders @mverheij Update over levering Nokia Lumia 920 geel vanuit Nokia. Mocht je het toestel in pre-order hebben staan, dan zal de uitlevering tussen nu een...
spannend, wat erna gezegd wordt..
Frietjes
Vaag, dus t-mobile heeft wel rode maar vodafone niet..Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:35:
rode besteld bij T-mobile, waarschijnlijk binnen 8 dagen binnen
Jammer, ik heb hem online besteld en de winkels hebben een andere voorraad dan de website.Worsteneter schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:57:
[...]
Winkel! Dus mocht er een willen, hij is binnen bij Vodafone Hengelo OV
Verwijderd
Volgens hun, rood, geel, zwart en witGokuSsj schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:44:
[...]
Vaag, dus t-mobile heeft wel rode maar vodafone niet..
zag dat ie ook in rusland werd gelauncht gister.is al wel een stukje dichterbij. vind de grijze er ook onwijs mooi uitzien.Worsteneter schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:05:
ik mis nog altijd de grijze 920. Vooral die zakelijke uitstraling is super geil. Maar dusver enkel in HK verkocht zo te zien.. als ik dat had geweten. Was ik zo naar HK gevlogen. Oja en geld had voor de vlucht
ik wacht nogsteeds op mijn rode van CB, op 17 december besteld. dus het zou toch weleens tijd moeten worden
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Frietjes
Als ik zou moeten gokken, dan zou ik zeggen in de week van 13 feb. Jij zal dat wel als (een van) de eerste zijn wie een verlossend mailtje krijgt.kaasplank1 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:08:
[...]
zag dat ie ook in rusland werd gelauncht gister.is al wel een stukje dichterbij. vind de grijze er ook onwijs mooi uitzien.
ik wacht nogsteeds op mijn rode van CB, op 17 december besteld. dus het zou toch weleens tijd moeten worden

Joepie
Lekker vaag, effectief weet ik nu dus nog nietsspenky schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:11:
Volgens CB wordt de gele lumia de komende wekend geleverd op volgorde van bestelling. Tussen nu en...

Ze hebben net hun tweet herschreven !mkrijt schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:13:
[...]
Lekker vaag, effectief weet ik nu dus nog niets
Coolblue @Coolblue_NL
@mkrijt De info zoals we deze zojuist hebben ontvangen is dat we ook in februari gele Lumia's zullen uitleveren. Excuses voor de verwarring!
Frietjes
Verwijderd
Ze hebben nog steeds ZWARTE (alleen!!) op voorraad.
dus:
IN DE WINKEL EN NIET OP INTERNET!!
En dan nog zal ik m later hebben, ben tot de 14e op vakantie(wel jammer, ik wou wat mooie plaatjes schieten)Rubs schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:11:
[...]
Als ik zou moeten gokken, dan zou ik zeggen in de week van 13 feb. Jij zal dat wel als (een van) de eerste zijn wie een verlossend mailtje krijgt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zelf heb ik een zwarte Lumia besteld op 11 januari bij CoolBlue icm Vodafone abonnement. Hopelijk krijg ik 'm gauw en blijft die 4gb actie voor een tijd aan.
als je besteld hebt hou je naar mijn weten de voorwaarden die op DAT moment van toepassing waren!!
Dus ook al vervalt die 4gb actie in de tussentijd....heb jij hem toch!!
nope...Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:43:
@JOPEZAHR
als je besteld hebt hou je naar mijn weten de voorwaarden die op DAT moment van toepassing waren!!
We zullen zien, SkyDrive aangepast.
Nope indeed.. Er is nog geen contract dus is er officeel nog niets vastgelegd.Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:43:
@JOPEZAHR
Net ff gebeld, en idd gaat je abo pas in op het moment dat je phone er is!!!
En dan gelden de op dat moment geldende voorwaarden!!
Je kunt dan bij het maken vd afleverafspraak alsnog je order annuleren/wijzigen!!
Yep, dat was al een tijd bekend ;-), zo wisten we namelijk eind december dat we geen kans meer maakte als voorbeeld op de 10gb internet actie bij VF. En kregen we begin januari te horen dat we +3gb zouden krijgen en 50% korting. Nu maar hopen dat deze actie van vodafone nog even blijft, vind hem wel leuk namelijkPopmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:57:
Voor alle wachtenden bij CB....
Net ff gebeld, en idd gaat je abo pas in op het moment dat je phone er is!!!
En dan gelden de op dat moment geldende voorwaarden!!
Je kunt dan bij het maken vd afleverafspraak alsnog je order annuleren/wijzigen!!
Xbox Live: Miesjh NL
Ik heb hetzelfde mailtje van CB ontvangen, heb een weekje later dan jij ook een rode besteld op 29-12. Dit wil echter niets zeggen zoals eerder is gebleken. Er staat "Wij verwachten in februari genoeg toestellen binnen te krijgen om t/m besteldatum 16 januari 2013 uit te kunnen leveren" dat wil niet zeggen dat CB ze ook werkelijk van Nokia geleverd krijgt.autje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:47:
[...]
Ik denk dat dit een copy/paste foutje is geweest. Zie ook de post van Radeon om 11:01. Hij heeft echt een zwarte besteld, en in zijn mail staat dan ook dat ze denken te kunnen uitleveren tot besteldatum 11 januari.
Anyway, ik heb 22/12 besteld, dus ik zit hopelijk voor het eind van de (volgende) maand met mijn rode 920 te spelen.
Maar ik hoop natuurlijk wel
Nokia 7Plus
Ik verwacht wel dat CB daar even goed over nagedacht heeft en die datum dus lager is als dat wat ze eigenlijk verwachten. Zodat ze niet snel mensen teleur hoeven te stellen.Toepus schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:14:
[...]
Ik heb hetzelfde mailtje van CB ontvangen, heb een weekje later dan jij ook een rode besteld op 29-12. Dit wil echter niets zeggen zoals eerder is gebleken. Er staat "Wij verwachten in februari genoeg toestellen binnen te krijgen om t/m besteldatum 16 januari 2013 uit te kunnen leveren" dat wil niet zeggen dat CB ze ook werkelijk van Nokia geleverd krijgt.![]()
Maar ik hoop natuurlijk wel
Eigenlijk werden ze volgende week pas verwacht, blijkbaar waren er 3 zwarte over ofzo... Ze kregen echt maar 3
Verwijderd
Mooi en snel toestel zeg !
Frietjes
Verwijderd
Mijn contract kunnen verlengen inclusief een zwarte lumia 920.
Eerste keer bellen.- meneer zegt tegen mij dat de lumia 920 niet via telefoon kan worden besteld.
tweede keer bellen.- krijg via via de technische dienst aan telefoon die zegt dat het onzin is dat ik de lumia niet via de telefoon kan bestellen .
Derde keer bellen krijg een mevrouw aan de telefoon, na dat ik heb gezegt dat ik lumia 920 wil, sta ik in de wacht. wordt er uit gegooit en krijg ik na een paar minuten een man aan de telefoon.
Hij snapt heel de situatie, helpt mij met een nieuw contract. Een lumia 920 is geen probleem.
Er zijn er nog 17 op voorraad zegt hij!! Van de 500 die er vanochtend zijn binnen gekomen.
En de klap op de vuurpijl stelt hij voor om 25 euro korting te geven om dat ik zolang bezig ben geweest met bestellen.
Dus ze waren er wel vandaag de lumia's, als je de goede persoon aan de telefoon hebt.
Dat verlengen is nog bijzonder, had ik gisteren ook gedaan. tot op heden nog geen e-mail bevestigingVerwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:54:
Vanmiddag, na 1,5 uur aan de telefoon te hebben gezeten met de vf klantenservice.
Mijn contract kunnen verlengen inclusief een zwarte lumia 920.
Eerste keer bellen.- meneer zegt tegen mij dat de lumia 920 niet via telefoon kan worden besteld.
tweede keer bellen.- krijg via via de technische dienst aan telefoon die zegt dat het onzin is dat ik de lumia niet via de telefoon kan bestellen .
Derde keer bellen krijg een mevrouw aan de telefoon, na dat ik heb gezegt dat ik lumia 920 wil, sta ik in de wacht. wordt er uit gegooit en krijg ik na een paar minuten een man aan de telefoon.
Hij snapt heel de situatie, helpt mij met een nieuw contract. Een lumia 920 is geen probleem.
Er zijn er nog 17 op voorraad zegt hij!! Van de 500 die er vanochtend zijn binnen gekomen.
En de klap op de vuurpijl stelt hij voor om 25 euro korting te geven om dat ik zolang bezig ben geweest met bestellen.
Dus ze waren er wel vandaag de lumia's, als je de goede persoon aan de telefoon hebt.
https://www.youtube.com/@droommotor
Kan iemand dat voor mij bijwerken in het skydrive document? al tweemaal geprobeerd maar schijnt me niet te lukken: lumia 920 zwart, 02-01 besteld bij gsmeasy icm VF 10gb abo.
Alvast bedankt
BD
Verwijderd
Ik heb wel gelijk een bevestiging gekregen van mijn bestelling via de mail.Denzis schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:08:
[...]
Dat verlengen is nog bijzonder, had ik gisteren ook gedaan. tot op heden nog geen e-mail bevestiging
Erg onvriendelijk ook verder die vrouw, echt zo'n stem van iemand die er totaal geen zin in had en echt met tegenzit daar zat. Jammer hoor.
[ Voor 17% gewijzigd door Worsteneter op 30-01-2013 20:47 ]
Godver.. hoop niet dat het weer is fout gegaan bij mij. Ga morgen wel even aan de lijn hangen.. again.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:10:
[...]
Ik heb wel gelijk een bevestiging gekregen van mijn bestelling via de mail.
@hier boven.. toen ik belde kreeg ik 75 euro korting op het bijbetalings bedrag..
dit zei ze overigens uitzichzelf. helaas.. nog geen bevestiging dus.
Edit:
Zijn er nog mensen die met tele2 een nieuw abbo hebben aangevraagd? Zoja, hebben jullie een goede verbinding.
(dit is de reden waarom ik de mijne heb geannuleerd)
[ Voor 36% gewijzigd door Denzis op 30-01-2013 20:56 ]

[ Voor 96% gewijzigd door Toepus op 30-01-2013 20:57 ]
Nokia 7Plus
Ligt eraan welke kleur je besteld hebt en bij welke winkel.SomerenV schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:50:
Ik zit net door het SkyDrive document heen te kijken en het valt me op dat veel mensen die in december 2012 al besteld hebben nog geen toestel binnen hebben. Ligt het aan mij of is dat ongelooflijk scheef? :\
DoneBDragonX schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:08:
Zojuist (eigenlijk al niet meer verwacht) een mailtje van gsmeasy.nl ontvangen dat mijn zwarte 920 is verstuurd. Volgens de track&trace komt ie morgen tussen 15.30 en 20.30 aan. Nog even afwachten dus.
Kan iemand dat voor mij bijwerken in het skydrive document? al tweemaal geprobeerd maar schijnt me niet te lukken: lumia 920 zwart, 02-01 besteld bij gsmeasy icm VF 10gb abo.
Alvast bedankt
BD
[ Voor 42% gewijzigd door Toepus op 30-01-2013 20:55 ]
Nokia 7Plus
Voornamelijk zwart, dan rood en een beetje geel. Zwart is nou net de versie die het beste leverbaar is, dus het blijft een raar fenomeen.Toepus schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:53:
[...]
Ligt eraan welke kleur je besteld hebt en bij welke winkel.
[...]
Done
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
afgaand op bovenstaande reacties heb je nog best kans op die 3g...RazorBlade72nd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:31:
Ik ben nog steeds bang dat ze morgen met het verkeerde contract aan komen zetten. Ik heb in december bij Vodafone besteld wat inhoud dat ik 10GB per maand krijg. In januari zijn ze begonnen met een nieuwe actie en die was 3GB. Nu staat er netjes in mijn contract bevestiging die ik per email heb ontvangen dat ik recht heb op 10 GB, maar in de order status op de Vodafone website staat 3GB. Ik heb daar al over gebeld met de klantenservice en die garandeerde me dat alles goed kwam want in hun gegevens staat nog steeds 10GB. Morgen moet ik echter het contract tekenen bij ontvangst van de telefoon en het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als in het contract wat ze meebrengen 3GB staat. Dan kunnen ze dus weer terug want dat ga ik dus niet tekenen.
Vodafone houdt zich niet aan afspraken. je krijgt gewoon 4GB let maar op.
Reken maar niet op die 10GB, want volgens mij (zoals ook al eerder aangegeven) gelden de voorwaarden zoals ze zijn op het moment van tekenen. Dat betekent bijvoorbeeld ook dat wanneer je een toestel besteld voor bijvoorbeeld 100 euro, en hij is goedkoper wanneer hij geleverd wordt, je geld terug kunt vragen. Maar dan nog, is 4GB (want het is 1GB + 3GB) niet ruim voldoende?RazorBlade72nd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:31:
Ik ben nog steeds bang dat ze morgen met het verkeerde contract aan komen zetten. Ik heb in december bij Vodafone besteld wat inhoud dat ik 10GB per maand krijg. In januari zijn ze begonnen met een nieuwe actie en die was 3GB. Nu staat er netjes in mijn contract bevestiging die ik per email heb ontvangen dat ik recht heb op 10 GB, maar in de order status op de Vodafone website staat 3GB. Ik heb daar al over gebeld met de klantenservice en die garandeerde me dat alles goed kwam want in hun gegevens staat nog steeds 10GB. Morgen moet ik echter het contract tekenen bij ontvangst van de telefoon en het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen als in het contract wat ze meebrengen 3GB staat. Dan kunnen ze dus weer terug want dat ga ik dus niet tekenen.

Ben het met jou eens.SomerenV schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:41:
[...]
Reken maar niet op die 10GB, want volgens mij (zoals ook al eerder aangegeven) gelden de voorwaarden zoals ze zijn op het moment van tekenen. Dat betekent bijvoorbeeld ook dat wanneer je een toestel besteld voor bijvoorbeeld 100 euro, en hij is goedkoper wanneer hij geleverd wordt, je geld terug kunt vragen. Maar dan nog, is 4GB (want het is 1GB + 3GB) niet ruim voldoende?
4 gb lijkt me ook wel voldoende.. tenzij je torrents gaat downloaden op je telefoon
Ik moet zeggen het is een scherpe aanbieding wat vodafone levert.. als je het vergelijkt met andere.. de enige welke goedkoper is (en sneller met de levering) is tele2.. ,maar dan lever je weer op andere dingen in.
Overigens is er nog iets anders dat veranderd is naast het aantal GB's. Ten tijde van de 10GB had Vodafone nog 12 maanden 25% korting (op Vodafone Altijd) en dat is nu 12 maanden 50%. Kortom: je zou wel gek zijn als je het bundeltje terugstuurtDenzis schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:44:
[...]
Ben het met jou eens.
4 gb lijkt me ook wel voldoende.. tenzij je torrents gaat downloaden op je telefoon
Ik moet zeggen het is een scherpe aanbieding wat vodafone levert.. als je het vergelijkt met andere.. de enige welke goedkoper is (en sneller met de levering) is tele2.. ,maar dan lever je weer op andere dingen in.
Ik heb precies hetzelfde. Mij is ook gezegd dat ik 10gb kreeg maar zag later in de bevestiging dat het 4gb was geworden. Gebeld en mij ook gezegd dat dit toch echt 10gb is en dat dit bij de order straks goedkomt! Morgen komt de telefoon maar daar is niets gezegd over het tekenen van een contract. Dat heb ik volgens mij ook al begin januari gedaan en via de mail verzonden. We gaan het zien morgen!RazorBlade72nd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:31:
@ Toepus: tnx voor het toevoegen.
BD
Dit is de procedure die ik vandaag per email ontvangen heb:
Nog altijd wordt er niets aan gedaan dat ze je dwingen om je ID te kopiëren. Maar goed, zoals je ziet moet ik dan het contract tekenen. In de orderstatus staat overigens niets over een korting van 50% i.p.v. 25%. Ze geven alleen minder dan de helft aan data limiet voor het zelfde geld. Juist die 10GB voor 2 jaar vastleggen is de belangrijkste reden dat ik voor dit abonnement ben gegaan er is geen enkele andere provider (zo ver ik weet) die zoveel data aanbied.1. Je dient een geldig legitimatiebewijs te overleggen, zoals vermeld op het contract: (paspoort NL, ID kaart NL/BE/D, rijbewijs NL, buitenlandse paspoorten binnen de EU, verblijfsdocumenten type 1, 2 en 4 en EU/EER en geprivilegieerde documenten, NATO paspoort);
2. In het geval er kosten zijn verbonden aan de zending dien je deze bij aflevering te voldoen via pinbetaling (van rekeningnummer zoals vermeld op het contract) of het gepaste bedrag in contanten;
3. Je ondertekent het contract;
4. Je pint €0.01 ter controle van de bankgegevens.
5. Het getekende contract, je legitimatiebewijs, je bankpas en de pinslip van je betaling worden gescand;
6. Vervolgens dien je te tekenen voor ontvangst van de goederen.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
BD
http://www.amazon.fr/gp/p...=UTF8&psc=1&s=electronics
Iemand een idee waar de zwarte beschikbaar is in België?
Ik heb het even uitgerekent. Voor iets minder dan 6 Euro per maand heb ik nu in plaats van 4 GB, 10GB. Dat heb ik er wel voor over. Nu ze geen onderscheid meer mogen in het type dataverkeer kan je dus nu ook met je laptop of tablet gebruik maken van je Internet verbinding. Persoonlijk vind ik die 10GB een werelddeal. Desnoods ga ik straks alleen nog maar Skypen met mijn vrouw als ik haar wil bellen.SomerenV schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:47:
[...]
Overigens is er nog iets anders dat veranderd is naast het aantal GB's. Ten tijde van de 10GB had Vodafone nog 12 maanden 25% korting (op Vodafone Altijd) en dat is nu 12 maanden 50%. Kortom: je zou wel gek zijn als je het bundeltje terugstuurt
Bij mij legde de bezorger een stukje wit papier over de pasfoto heen (standaard protocol). Geen idee of het fraude wat meer tegengaat, al heb ik het idee dat er sowieso niet snel fraude gepleegd wordt wanneer je dit soort zaken regelt met een telecomproviderRazorBlade72nd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:40:
@BDragonX
Dit is de procedure die ik vandaag per email ontvangen heb:
[...]
Nog altijd wordt er niets aan gedaan dat ze je dwingen om je ID te kopiëren. Maar goed, zoals je ziet moet ik dan het contract tekenen. In de orderstatus staat overigens niets over een korting van 50% i.p.v. 25%. Ze geven alleen minder dan de helft aan data limiet voor het zelfde geld. Juist die 10GB voor 2 jaar vastleggen is de belangrijkste reden dat ik voor dit abonnement ben gegaan er is geen enkele andere provider (zo ver ik weet) die zoveel data aanbied.
Dit is het antwoord van de VF Webcare: https://twitter.com/vodafoneNL/status/293830457219481602
"Op het moment dat deze aanbieding op je bevestiging staat, wordt deze ook aangesloten. Onafhankelijk van de levering"
[ Voor 23% gewijzigd door HMS op 31-01-2013 01:28 . Reden: Quote van tweet ]
Ik weet niet wat voor telefoons je hebt gehad in het verleden, maar de Lumia 920 is nogal wat sterker dan bijna elke andere high-end smartphoneWorsteneter schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 02:42:
Wie heeft trouwens telefoon verzekerd, waar heb je die verzekerd, wat kost het en is het de moeite waard? Wil m'n lumia 920 eigenlijk wel verzekeren omdat ik altijd wel een keer het scherm laat barsten maar 10 euro per maand bij VF is wel erg veel vind ik..
Enige telefoon die het nog doet zoals gekocht is m'n siemens m65 van 9 jaar oudSomerenV schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 03:11:
[...]
Ik weet niet wat voor telefoons je hebt gehad in het verleden, maar de Lumia 920 is nogal wat sterker dan bijna elke andere high-end smartphoneVoor zover ik weet moet je echt goed je best doen wil je hem slopen!
Verder:
k800i: scherm doodgegaan
HD2: scherm gebarsten, laten vallen toen ik 's morgen bezopen over straat liep richting huis na terug gelift te hebben vanuit weet ik veel waar. Bazen avond maar toch balen
HD7: 3x boardswap meoten doen, gelukkig onder garantie; nu toestel van m'n moeder
Lumia 800: Sinds de zomer in m'n bezit, na een avondje serieus request heb ik hem van ongeveer 30cm laten vallen in de trein terug, dikke ster erin. Heb hem ook wel eens van de fiets laten vallen en dat ging wel goed
Ik vind kapotte schermen echt irritant, twijfel daarom ook of zo'n verzekering handig is. En daarbij: Als je hem op de laatste contractdag kapotsmijt krijg je ook nog een nieuwe
meer dan 1.5 maand bij mij.evadnl schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:32:
Degenen die bij Bol hebben besteld, wat staat er bij jullie bestelling? Word verzonden op verschijningsdatum? Dit staat er namelijk echt al heel lang bij mij...
Bij mij staat hij eindelijk in het systeem en vanmiddag komt de lumia heel dichtbij (bezorger van tele2 die ik ga weigeren)
Volgens internet is de zwarte versie bij 42 winkels nog beschikbaar...
(of klopt dit soms niet ?)
http://www.phonehouse.nl/telefoon/nokia/
---
Nokia Lumia 920 Black (2 reviews)
Bezorgen
In bestelling
Afhalen
In 42 van 208 winkels beschikbaar
Losprijs € 599,99
Met abonnement vanaf € 0,00
---
wat is er mis met tele2 dan ? Tot nu toe zijn ze volgens mij het voordeligst.Denzis schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:44:
[...]
Ben het met jou eens.
En waarom zijn er mensen die verlengen? Dan ben je toch altijd duurder uit als dat je opzegt en opnieuw aansluitkosten betaald.
Ja, maar in welke winkels...Ashaman schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:13:
Als je op een zwarte tel wacht, waarom contact je dan niet de phonehouse ?
Volgens internet is de zwarte versie bij 42 winkels nog beschikbaar...
(of klopt dit soms niet ?)
http://www.phonehouse.nl/telefoon/nokia/
---
Nokia Lumia 920 Black (2 reviews)
Bezorgen
In bestelling
Afhalen
In 42 van 208 winkels beschikbaar
Losprijs € 599,99
Met abonnement vanaf € 0,00
---
Ik was met verlengen goedkoper uit.. heb een korting kunnen krijgen van 80 euro op het aankoopbedrag.foxbow schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:24:
[...]
wat is er mis met tele2 dan ? Tot nu toe zijn ze volgens mij het voordeligst.
En waarom zijn er mensen die verlengen? Dan ben je toch altijd duurder uit als dat je opzegt en opnieuw aansluitkosten betaald.
Nieuw abbo was 165 euro aanbetaling plus nog 30 euro aansluitkosten. Verlengen was 80 euro aanbetalen.
Tele2 is niet slecht.. (denk ik) maar ik ging voor de grap even kijken naar wat de dekking hier in noord holland is.. en de gsm dekking blijkt wel goed te zijn.. alleen het 3g netwerk is drama.
vandaar dat ik geannuleerd heb. Plus ik was in totaalprijs goedkoper uit met vodafone. plus ik heb een fijner abbo.
140 min, 4gb internet, onbeperkt sms, gratis bellen naar vodafone nummers tegenover 300 min 1.5gb internet.
ik zou gewoon gaan rondbellen, of ergens langsgaan en vragen waar ze op voorraad zijn...
netjes. 80 euro korting. goed om te weten, ik ga vnmiddag bellen.Denzis schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:28:
[...]
Ik was met verlengen goedkoper uit.. heb een korting kunnen krijgen van 80 euro op het aankoopbedrag.
Nieuw abbo was 165 euro aanbetaling plus nog 30 euro aansluitkosten. Verlengen was 80 euro aanbetalen.
Tele2 is niet slecht.. (denk ik) maar ik ging voor de grap even kijken naar wat de dekking hier in noord holland is.. en de gsm dekking blijkt wel goed te zijn.. alleen het 3g netwerk is drama.
vandaar dat ik geannuleerd heb. Plus ik was in totaalprijs goedkoper uit met vodafone. plus ik heb een fijner abbo.
140 min, 4gb internet, onbeperkt sms, gratis bellen naar vodafone nummers tegenover 300 min 1.5gb internet.
Ze gaven het bij jou uit zichzelf? Gister vroeg ik erna en toen wouden ze helemaal niet geen korting geven
Klopt uitzich zelf. Ik zei dat ik een beetje aan het shoppen was, en hier en daar aan het vergelijken.Worsteneter schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:34:
[...]
netjes. 80 euro korting. goed om te weten, ik ga vnmiddag bellen.
Ze gaven het bij jou uit zichzelf? Gister vroeg ik erna en toen wouden ze helemaal niet geen korting geven
Maar of ik die 80euro korting ook krijg is de vraag.. geen bestiging via mail gekregen. net wel even gebeld of het in het systeem staat. en dat staat het.. alleen de prijs niet gevraagd
Dan maar iets meer betalen met meer zekerheid
Lumia 920 rood CB 27-12-12
Wanneer krijgen ze weer een levering?
ik leg gister uit dat ik 2 maand lang van kastjenaar de muur ben gestuurd en er weet niet hoeveel mails niet zijn gestuurd, toezeggingen niet nagekomen maar dat ik wel bij ze wil verlengen maar ook een korting verwacht..Denzis schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:41:
[...]
Klopt uitzich zelf. Ik zei dat ik een beetje aan het shoppen was, en hier en daar aan het vergelijken.
Maar of ik die 80euro korting ook krijg is de vraag.. geen bestiging via mail gekregen. net wel even gebeld of het in het systeem staat. en dat staat het.. alleen de prijs niet gevraagd
sorry meneer, kan geen korting geven meneer... echt ook een tegenzin te horen, niet normaal
Vind ik persoonlijk nogal een slechte statement van nokia.
Ik wacht ook al meer dan een maand en heb hem nog steeds niet. Je zou zeggen dat ze makkelijk de capaciteit aankunnen, alleen wat andere prioriteiten dus kennelijk hebben.
Zij hebben weer geluk daar!machie27 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:15:
Het erge van Nokia is dat ze in Nederland heel slecht leveren en ondertussen in Amerika er een actie tegenaangooien (http://www.nokia.com/us-en/products/phone/lumia920/).
Vind ik persoonlijk nogal een slechte statement van nokia.
Ik wacht ook al meer dan een maand en heb hem nog steeds niet. Je zou zeggen dat ze makkelijk de capaciteit aankunnen, alleen wat andere prioriteiten dus kennelijk hebben.
"Buy One Get One FREE
Buy a new Nokia Lumia 920 and get a second Nokia Lumia 920 for FREE only at AT&T
"
Wil ik ook wel
Gratis in de zin van dat je niet hoeft bij te betalen. Je moet wel voor beide toestellen een abo afsluitenGokuSsj schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:32:
[...]
Zij hebben weer geluk daar!
"Buy One Get One FREE
Buy a new Nokia Lumia 920 and get a second Nokia Lumia 920 for FREE only at AT&T
"
Wil ik ook wel, kan ik een rode en een zwarte nemen
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.