Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Het vervelende is dat ik geen € 600,- heb dus moest hem wel met een abbo bestellen. En nu kan je eigenlijk niks anders doen dan afwachten.

Ik geef ze nog tot 15/2 en dan annuleer ik hem bij CB. Vind het onderhand veel te lang duren. Dan maar een iets duurdere zwarte ipv rode bij vodafone zelf.

Vind het wel belachelijk!. heb al 3 generaties iphone gehad, en dit heb ik nog nooit meegemaakt!. Geduld raakt onderhand een beetje op. Straks komen ook weer aankondigingen van nieuwe mobiele telefoons zoals de Galaxy S5 of iphone 5s, en dan kan ik misschien net zo goed wachen. Dan maar geen windows phone :(

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
@GokuSsj

snap hoe je je voelt....hopelijk kan Nokia een beetje een inhaalslag maken met levering vd toestellen,waardoor de doorstroming naar ons toe ook sneller zal gaan!!
Lees veel over een nieuwe batch geleverd door Nokia aan ons landje begin februari...hopelijk zijn dat een heleboel toestellen!!!

en anders ff op FB of twitter flink je beklag doen lees ik her en der....

Blijven duimen!!!!

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:15
Ja, het is gewoon de zwarte hoor.
Maar die kon zelfs bol.com niet leveren...
xGlasvezelkabel schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:19:
[...]

Welke kleur? En worden er deze week nog badges verwachten bij webshops of is alles week 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
Ik weet niet of deze vraag toegestaan is in dit topic, maar ik stel hem toch omdat ik door de bomen het bos niet meer zie: Als je nu de lumia 920 wit bestelt, bij welke winkel heb je dan de grootste kans, dat die zo snel mogelijk geleverd wordt? Geen enkele winkel durft op het moment namelijk een reële voorspelling te doen. Heeft iemand hem misschien de afgelopen dagen ergens besteld en binnen korte tijd binnengekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry899
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-07 13:23
michaelscott schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:26:
Als je nu de lumia 920 wit bestelt, bij welke winkel heb je dan de grootste kans, dat die zo snel mogelijk geleverd wordt.
Ik zou dit niet online maar bij een daadwerkelijke winkel zoeken.
Webwinkels hebben geen track op wanneer ze welke toestellen binnenkrijgen.

Ik heb al wel verschillende malen gelezen van mensen in dit topic, dat bepaalde winkels er een stuk of wat binnenkrijgen die nog niet zijn gereserveerd. Volgens mij maak je hier de meeste kans om snel een 920 in handen te hebben.
PS. Hetzelfde voor webshops, op deze manier hebben een hoop mensen in het begin een witte bij Bol.com weten te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michaelscott schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:26:
Ik weet niet of deze vraag toegestaan is in dit topic, maar ik stel hem toch omdat ik door de bomen het bos niet meer zie: Als je nu de lumia 920 wit bestelt, bij welke winkel heb je dan de grootste kans, dat die zo snel mogelijk geleverd wordt? Geen enkele winkel durft op het moment namelijk een reële voorspelling te doen. Heeft iemand hem misschien de afgelopen dagen ergens besteld en binnen korte tijd binnengekregen? :)
Deze Engelse webshop heeft em op voorraad: http://www.clove.co.uk/nokia-lumia-920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Gisteren geannuleerd bij CB en direct besteld bij Tele2 zelf icm een nieuw abonnement en nummerbehoud. Net belde de koerier me op dat ze morgen langskomen :) Toch héél wat beter dan de verwachte 13 februari die CB me gaf!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 12:38
Beanie schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:41:
[...]

Same here, vrijdag besteld en wordt morgen geleverd. Nu nog ff in de clinch met Nokia over ee, draadloze lader.
Ook ik heb er zaterdag een besteld bij Alternate, en die komt vandaag binnen. _/-\o_ :)

Gelijk maar mijn order bij CoolBlue geannuleerd ;w , aangezien ze mij niet konden verzekeren dat ik mijn 920 zou krijgen uit de voorraad die op 13 februari zou binnenkomen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
SomerenV schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:13:
Gisteren geannuleerd bij CB en direct besteld bij Tele2 zelf icm een nieuw abonnement en nummerbehoud. Net belde de koerier me op dat ze morgen langskomen :) Toch héél wat beter dan de verwachte 13 februari die CB me gaf!
Welk abonnement heb je?

Ik twijfel. hetzelfde abo wat ik besteld heb bij CB is bij tele 2 wel 100 euro duurder..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Denzis schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:41:
[...]

Welk abonnement heb je?

Ik twijfel. hetzelfde abo wat ik besteld heb bij CB is bij tele 2 wel 100 euro duurder..
Smartmix 300 + 1GB voor 2 jaar. Ik had bij CB 46 euro betaald en bij Tele2 kostte het 72 euro geloof ik. Nu is het toestel bij CB wel goedkoper, maar die 46 euro was toch al afgeschreven dus ik zie het als iets minder dan 30 euro extra, wat niet heel erg is aangezien ik het toestel nu al minimaal 2 weken eerder in huis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
danplo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:52:
[...]

Goed punt idd :P
Ik zal morgen eens kijken hoe dit geregeld kan worden.
Vind het onzin als dit niet voor ons zou gelden, gaat toch om een gratis aanbieding in Nederland ?
Mja, enorme leveringsproblemen hebben mij doen uitwijken naar Alternate. Ga niet 6 weken zitten wachten op een telefoon. Allemaal leuk en aardig die aangesloten winkels bij die actie, maar heb hier ook al iemand met een Duitse MediaMarkt Lumia een lader zien krijgen dus waarom een andere Nederlandse winkel dan niet zou mogen zou ik ietwat achterlijk vinden.

Maar goed we zien wel hoe het gaat lopen.

Overigens een kleine voorraad geweest bij Alternate, inmiddels staat alles alweer op pre-order of levertermijn onbekend. Ben blij dat ik Tweakers goed in de gaten houd en er oplettende mensen zijn die nuttige informatie hier delen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Beanie op 29-01-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashandBurn76
  • Laatst online: 07-09 12:38
danplo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:52:
[...]

Goed punt idd :P
Ik zal morgen eens kijken hoe dit geregeld kan worden.
Vind het onzin als dit niet voor ons zou gelden, gaat toch om een gratis aanbieding in Nederland ?
Hou ons even op de hoogte of je de gratis lader wel of niet krijgt. Ben eigenlijk wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
SomerenV schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:12:
[...]

Smartmix 300 + 1GB voor 2 jaar. Ik had bij CB 46 euro betaald en bij Tele2 kostte het 72 euro geloof ik. Nu is het toestel bij CB wel goedkoper, maar die 46 euro was toch al afgeschreven dus ik zie het als iets minder dan 30 euro extra, wat niet heel erg is aangezien ik het toestel nu al minimaal 2 weken eerder in huis heb.
Mag ik alleen nog vragen welke kleur je besteld heb? ik ga denk ook maar annuleren bij CB en bij tele2 zelf bestellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Denzis schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:34:
[...]

Mag ik alleen nog vragen welke kleur je besteld heb? ik ga denk ook maar annuleren bij CB en bij tele2 zelf bestellen..
Zwarte versie. Ze hebben ook nog de gele en die zou sinds vandaag leverbaar zou moeten zijn, maar daar zou je even over moeten bellen. Zelf heb ik ook eerst even gebeld om te vragen of de zwarte of op voorraad is, en daarna pas geannuleerd en bij Tele2 besteld. Werd ook keurig geholpen en vandaag een afspraak gemaakt voor aflevering. Ben dus erg tevreden met hoe het tot nu toe loop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 16:44
SomerenV schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:12:
[...]

Hmmm.. ik kom niet lager dan :

Totaal eenmalig €109,55

Maandelijkse kosten
Bel / SMS 300 €30,-
Internet 1000MB €15,-

Totaal per maand €45,-

plus bij Tele2 zelf is de actie maar 9 maanden geldig, bij CB 24 maanden -20%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

burp2001 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Hmmm.. ik kom niet lager dan :

Totaal eenmalig €109,55

Maandelijkse kosten
Bel / SMS 300 €30,-
Internet 1000MB €15,-

Totaal per maand €45,-

plus bij Tele2 zelf is de actie maar 9 maanden geldig, bij CB 24 maanden -20%..
Ja, inclusief de activatiekosten, maar die moet je er bij CB ook nog bijrekenen. De actie verschilt inderdaad, maar bij Tele2 is het 9 maanden 50% korting. Dat is een verschil van 13 euro over 2 jaar tijd, wat te verwaarlozen is. Dus het is maar net wat je wil denk ik. Zelf had ik geen zin om nog eens 2 weken te wachten met de kans te horen te krijgen dat het nóg een keer vertraagd is. Dan maar wat meer geld betalen en wél zekerheid krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
SomerenV schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:51:
[...]

Ja, inclusief de activatiekosten, maar die moet je er bij CB ook nog bijrekenen. De actie verschilt inderdaad, maar bij Tele2 is het 9 maanden 50% korting. Dat is een verschil van 13 euro over 2 jaar tijd, wat te verwaarlozen is. Dus het is maar net wat je wil denk ik. Zelf had ik geen zin om nog eens 2 weken te wachten met de kans te horen te krijgen dat het nóg een keer vertraagd is. Dan maar wat meer geld betalen en wél zekerheid krijgen.
heb net gebeld met tele2. ze hadden het toestel NIET op voorraad en konden hem pas 21 februari leveren.

ik wacht dus nog op CB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Denzis schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:02:
[...]

heb net gebeld met tele2. ze hadden het toestel NIET op voorraad en konden hem pas 21 februari leveren.

ik wacht dus nog op CB
De gele of de zwarte versie? Als het op de zwarte Lumia 920 slaat heb ik wel héél veel geluk gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
SomerenV schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:32:
[...]

De gele of de zwarte versie? Als het op de zwarte Lumia 920 slaat heb ik wel héél veel geluk gehad :+
Ik heb beide kleuren gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Denzis schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:39:
[...]

Ik heb beide kleuren gevraagd.
:o Dan heb ik héél veel geluk gehad volgens mij, al kan ik me niet meer voorstellen dat beide toestellen nu op 21 februari staan. De gele klopt wel, maar bij zwart staat niks verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend zwarte bij Tele2 besteld met abbo. Word morgen geleverd. Toestel bij CB geannuleerd dus. Ben helemaal flauw van CB. Naar mijn idee vertellen ze bewust niet je plek op de lijst van afleveren zodat je blijft hopen bij de volgende lading te zitten. En dat zit je waarschijnlijk toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGlasvezelkabel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 11:43
Vandaag te horen gekregen van Hi dat mijn zwarte Lumia 920 morgen wordt geleverd. :)
Ik zal het document ook nog even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danieljohannes
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
De gele word pas verwacht in maart bij coolblue. dus hopen dat de zwarte niet verzet word want die heb ik besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ik had cb even gevraagd over de zwarte lumia. Ze krijgen leveringen in week 6, 7 en 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedaalemmer|IA
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11-2019
Ik heb de Lumia 920 zwart vandaag bested bij wehkamp.nl levertijd is daarop 5 weken gezet. Ik ben benieuwd hoelang de echte levertijd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 08:25
Vanochtend mijn rode lumia 920 ontvangen.
Wat een fijn maar vooral mooi toestel zeg! _/-\o_

Gelukkig dat ik de apps die ik het meest gebruikte op mn iphone ook in de windows store kan vinden.
Daar is het verdere aanbod nog wat schaars.

Ook handig is de nokia transferapp, die de contacten van mijn iphone automatisch via bluetooth importeerde.

Ik ga weer verder testen :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Ook maar bij tele2 besteld. En bij Coolblue geannuleerd.
Het blijkt dus dat diegene aan de lijn mij 21 februari had doorgegeven ivm de gele. De zwarte is wel gewoon leverbaar. Kan hem hopelijk morgen of overmorgen verwachten.

Besteld met Smartmix 300 +1500mb internet. eerste 9 maanden 2375 en daarna 47.50

je moet toch wat he,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een zwarte besteld bij MidiMedia.. hij is volgens tnt post onderweg en wordt tussen nu en 19:00 geleverd, heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
Zojuist van de telefoon met vodafone en volgens mij klopt er iets niet maar ben er wel mee akkoord gegaan uiteindelijk. Afijn, meneer aan de lijn gehad, bel/sms/web met 140belminuten, onbeperkt sms/mms, en 4gb data voor 1jr verlengd met mijn huidige nummer. Bijbetalen voor het toestel: 165eur! eerste half jaar 25% korting, tweede half jaar 47.50 p/maand. Ik was eerst van plan om het toestel lost te halen icm sim-only maar dit is veel voordeliger. Alles is telefonisch opgenomen, heb herhaaldelijk nog gevraagd of we het wel over de Nokia Lumia 920 hadden en voor 1jaar verlengen? Werd netjes 'dat klopt' op geantwoord. Aankomende dagen zal ik het toestel ontvangen, so we shall see I guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
ob3lix schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:49:
Vanochtend mijn rode lumia 920 ontvangen.
Wat een fijn maar vooral mooi toestel zeg! _/-\o_

Gelukkig dat ik de apps die ik het meest gebruikte op mn iphone ook in de windows store kan vinden.
Daar is het verdere aanbod nog wat schaars.

Ook handig is de nokia transferapp, die de contacten van mijn iphone automatisch via bluetooth importeerde.

Ik ga weer verder testen :9 !
Waar en wanneer had je deze bestelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
BigF25 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:18:
Zojuist van de telefoon met vodafone en volgens mij klopt er iets niet maar ben er wel mee akkoord gegaan uiteindelijk. Afijn, meneer aan de lijn gehad, bel/sms/web met 140belminuten, onbeperkt sms/mms, en 4gb data voor 1jr verlengd met mijn huidige nummer. Bijbetalen voor het toestel: 165eur! eerste half jaar 25% korting, tweede half jaar 47.50 p/maand. Ik was eerst van plan om het toestel lost te halen icm sim-only maar dit is veel voordeliger. Alles is telefonisch opgenomen, heb herhaaldelijk nog gevraagd of we het wel over de Nokia Lumia 920 hadden en voor 1jaar verlengen? Werd netjes 'dat klopt' op geantwoord. Aankomende dagen zal ik het toestel ontvangen, so we shall see I guess..
Shit nou ga ik twijfelen..miss ook vodafone nog maar even bellen. Hadden ze hem op voorraad?

edit: net gebeld. vraag me af of jij dat krijgt. Het bedrag wat jij noemt is namelijk het bedrag wat je moet betalen bij hetzelfde contract voor 2 jaar.
Ik kreeg het iniedergeval niet, ze had het wel over een korting die ze me kon geven als het systeem weer werkte en daar zou ze me morgen over terug bellen..

Hmm dillemma's

[ Voor 15% gewijzigd door Denzis op 29-01-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vijv
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:16
Ik heb mijn witte twee weken geleden besteld bij Bol, ook al zit ik nog tot morgen in het buitenland.
Ik heb er geen spijt van als ik alle verhalen hier zo lees, morgen gelijk naar het postkantoor om mijn witte Lumia op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 16-09 08:25
klimi1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Waar en wanneer had je deze bestelt ?
Vorige week donderdag om 23.30 bij clove in Engeland.
Hij werd gister al gebracht, maar toen was ik niet thuis, vandaar dat ik hem vandaag pas heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Denzis
Ja ze hadden voorraad.

Heb uitzonderlijk gesproken over een 1jarig abbo. Meneer herhaalde het zelfs bij het opnemen van het contract en ik vroeg ook nog om daarna.
Eerste 6 maanden 25% korting (~35eur) tweede 6 maanden 47,50. Toestelprijs 165.

[ Voor 79% gewijzigd door BigF25 op 29-01-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Laatst online: 28-07 15:28
Heb je direct bij Vodafoon besteld EN ze hadden voorraad? Of bij een winkel ic.m. een VF abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@Rubs, bij vodafone via de telefoon, niet bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Laatst online: 28-12-2024
SomerenV schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:13:
Zou fijn zijn om Skydrive document uptodate te houden voor de forumleden die nog op bestelling wachten. Dus als geleverd is of annuleringen aub even invullen. Alvast bedankt. _/-\o_

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.Bas.Bas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik heb net een zwarte bij de Phonehouse in Rijswijk gekocht. Als het goed is hebben ze er nog eentje liggen, mocht iemand ook in de buurt wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
staat er bij jullie in dat skydrive document ook zn rare kromme zin rechtsboven?

"Office 365. Din Office. Overalt. Alltid. →"

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
spenky schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:29:
staat er bij jullie in dat skydrive document ook zn rare kromme zin rechtsboven?

"Office 365. Din Office. Overalt. Alltid. →"
Ja klopt, is een link naar Office.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Toepus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:37:
[...]

ja, maar is toch geen normaal Nederlands? Zit toch spellingscontrole in :')

[ Voor 7% gewijzigd door spenky op 29-01-2013 17:40 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Ja maar dan in het Nederlands :D Volgens mij staat het bij jou in Duits of iets dat er op lijkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
klimi1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:41:
Ja maar dan in het Nederlands :D Volgens mij staat het bij jou in Duits of iets dat er op lijkt ?
Snap er niks van, mijn interface is wel Nederlands :?

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Ik kreeg net van Coolblue te horen dat er zojuist zn 50 witte lumias zijn bezorgd. Dus even afwachten!

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vijv
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:16
Toepus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:37:
[...]

Volgens mij ben je als Zweed ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Ja, zwarte binnen! Heb ik besteld bij Vodafone op 22-01, verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevztar
  • Laatst online: 19-07-2023
beschuit schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:04:
Ja, zwarte binnen! Heb ik besteld bij Vodafone op 22-01, verlenging.
Sow, lekker dan! Ik heb 01-01 een online bestelling gedaan. Nog niets binnen. Gaat overigens wel om een NIEUWE aansluiting. Dat dan weer wel! Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
spenky schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:48:
Ik kreeg net van Coolblue te horen dat er zojuist zn 50 witte lumias zijn bezorgd. Dus even afwachten!
Hoe kreeg je dat te horen? Twitter? FB/ of heb je gebeld?

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:25

Arjan81

Rotterdam

Vandaag folder van Belcompany ontvangen. Akties van de folder lopen van 28/01 t/m 24/02. Direct nog maar eens gebeld of de L920 al binnen was. Helaas nog niet. Vrijdag maar weer eens langs gaan.

Iig 12 maanden 50% korting Vodafone t/m 3/3 + extra data totaal 4 GB

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Even een vraagje waar ik zo niks op kan vinden: is de Lumia 920 bij Tele2 simlock vrij? Naar mijn weten zijn tegenwoordig bijna alle toestellen simlock vrij (op een enkeling na) maar ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Nou voorlopig mijn laatste bericht hier.

Had eerst bij tele2 besteld. Totaal prijs 998. 2 jaar. Uiteindelijk spijt van aangezien ze een slechte reputatie hebben. Nog 1 keer gebeld naar vodafone. En die konden mij ineens 80 euro korting geven. Dus in totaal 940 euro. Maar wel meer internet en minder belminuten maar hopelijk een beter en betrouwbaarder netwerk. Ze hadden de zwarte 920 op voorraad en zou binnen 5 werkdagen bij mij zijn.

ben benieuwd.

p.s overigens heel leuk dat het heel moeilijk is om je tele2 bestelling te annuleren..

Fijn nu krijg én van tele2 en van vodafone een nokia! lang leve het goede annuleren

[ Voor 8% gewijzigd door Denzis op 29-01-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:59
Toepus schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:27:
[...]

Hoe kreeg je dat te horen? Twitter? FB/ of heb je gebeld?
Ik weet niet wat daar van waar is, maar ik zie wel dat ze bij bol.com de witte weer op voorraad lijken te hebben:
Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis

helaas wacht ik nog steeds op een rode versie...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
Ashaman schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:30:
[...]

Ik weet niet wat daar van waar is, maar ik zie wel dat ze bij bol.com de witte weer op voorraad lijken te hebben:
Vandaag voor 22:30 uur besteld, morgen in huis

helaas wacht ik nog steeds op een rode versie...... |:(
Ik twijfel heel hard om de witte te nemen maar dan ga ik er later spijt van hebben dat ik de gele niet heb :/ Maar ik ben het wachten beu , ook al wacht ik nog maar 15 dagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bits4k
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-10-2024
ok wil ik dus vlug bij bol ene bestellen ... kan nergens men BTW nummer ingeven, en bestellen voor zakelijke accounts kan alleen voor nederlandse bedrijven, GOE BEZIG BOL! dan maar wachten op CB zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Laatst online: 22:13
Krijgen mensen nou van VODAFONE ZELF uitgeleverd?!
ik ben er verdomme gister nog geweest en mij werd verteld dat er nog nergens lumia's waren. Sta al sinds verdomme vorig jaar op de wachtlijst.

Kan iemand mij dit bevestigen? want dan ga ik zaterdag en godse hoeveelheid stennis schoppen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Worsteneter schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:14:
Krijgen mensen nou van VODAFONE ZELF uitgeleverd?! Kan iemand mij dit bevestigen?
Ik heb hem net binnen, van Vodafone direct, besteld via telefoon op 22-01, verlenging. FYI, wel branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

beschuit schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:34:
[...]

Ik heb hem net binnen, van Vodafone direct, besteld via telefoon op 22-01, verlenging. FYI, wel branded.
Wat wil branded zeggen? Vodafone apps en dergelijke en simlock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
beschuit schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:34:
[...]

dat maakt me niets uit maar ik heb meerdere telefoontjes met vodafone gehad, stuks of 5/6x langs de winkel gegaan, mails gestuurd en gister was ik er nog en ze zeiden: volgens mij komt hij pas in februari, je moet gewoon wachten. Vroeg ik of ik nog via internet of zo sneller kon bestellen.. nee nee, nergens hebben ze nog de lumia 920

GODVER ik ben er zo klaar mee tyfus volk van vodafone :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Vandaag ook mijn (branded) zwarte 920 van Vodafone binnen gekregen. Telefonisch besteld op 21 januari bij de verlenging van mijn abonnement. Rare is dat ik totaal geen leverafspraak heb hoeven maken o.i.d. maar goed.

Ik ben weg uit dit topic, voor diegenen die nog moeten wachten: sterkte! Hij is het wachten waard! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
TMPJ schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:40:
Vandaag ook mijn (branded) zwarte 920 van Vodafone binnen gekregen. Telefonisch besteld op 21 januari bij de verlenging van mijn abonnement. Rare is dat ik totaal geen leverafspraak heb hoeven maken o.i.d. maar goed.

Ik ben weg uit dit topic, voor diegenen die nog moeten wachten: sterkte! Hij is het wachten waard! :)
via internet, telefoon besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Telefonisch, as stated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Foei, ik ga maar eens terug naar de winkel om goed boos te worden ;(
dit flik je mij gewoon niet.. ik wacht als sinds 2012 en elke keer van kastje naar de muur. Ik ga hem opeisen met korting ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Laatst online: 28-07 15:28
Worsteneter schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:43:
[...]

Foei, ik ga maar eens terug naar de winkel om goed boos te worden ;(
dit flik je mij gewoon niet.. ik wacht als sinds 2012 en elke keer van kastje naar de muur. Ik ga hem opeisen met korting ook
Was er klaar mee met Vodafone, heb m'n bestelling daar geannuleerd, beloftes worden niet waargemaakt, nu ik zie dat jij ook nog is hetzelfde hebt, heb ik er geen spijt van ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:14:
Krijgen mensen nou van VODAFONE ZELF uitgeleverd?!
ik ben er verdomme gister nog geweest en mij werd verteld dat er nog nergens lumia's waren. Sta al sinds verdomme vorig jaar op de wachtlijst.

Kan iemand mij dit bevestigen? want dan ga ik zaterdag en godse hoeveelheid stennis schoppen daar
Precies!!
Ik ga met je mee stennis schoppen! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
* eind nov, begin dec: binnengelopen bij VF, ze wisten nog van niets en ik werd op de lumia lijst gezet. Zouden mij bellen.

*eind dec; niet gebeld maar zelf ontdekt dat hij in de webshop stond

* 31 dec: willen verlengen in de winkel, werd mij aangeraden dat zelf thuis te doen. Dit kon actheraf niet. Gebeld met klantenservice, konden niets doen. Wederom gebeld; brutale flegel aan de lijn en werd gewoon opgehangen. Nogmaals gebeld, geholpen en meneer zei dat het vanwege marketing niet kon.

*1 jan: winkel over de fout van 31dec gesproken en met klantenservice gebeld. Toegezegd dat voor 6 jan hij online te verlengen zou zijn dus incl 10GB actie. Dit zou zw/wit gemaild worden + ik zou gebeld worden als het online stond. Allebei niet gebeurd

*4 jan: klantenservice gebeld, nog geen mail gehad. Naam van verkoper was rutger. Hij zou mij terugbellen. niet gebeurd

* 4 jan: winkel langs gegaan, begon hem te knijpen voor 10GB actie. is mij gezegd dat ik daar sowieso niet op hoefde te rekenen maar dat er een 4GB actie kwam. dit zou mij wederom zwart op wit gemaild worden en weeeer niet gebeurd.

*5 jan: langs geweest; mail konden ze niets over zeggen, wisten van niets en zouden mij bellen als ze nog wat wisten

*15 of 17 jan gebeld door VF dat ze nog steeds niets hadden en ook niets over kleuren wisten maar mij zouden noteren, ook met kleur voorkeur en zo snel mogelijk zouden bellen als ze wat wisten

*28 jan: langs geweest bij winkel. Ze hadden nog niets
- half feb zou die misschien komen, 820 iig volgende week maar 920 wisten ze niet
- helemaal nog niet binnen geweest bij VF
- ook via internet zou ik hem niet kunnen bestellen

*29 jan: hier op tweakers erachter komen dat mensen die eind januari besteld hebben hem nu al uitgeleverd hebben.

Vodafone heeft wat uit te leggen. Ik ga niet nu online bestellen maar van de week naar de winkel en ze hiermee confronteren. Ik wil volgende week mijn lumia 920 mét een goede korting en anders gaat dit verhaal naar alle pers. Wat een bedrijf zeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone heeft wat uit te leggen. Ik ga niet nu online bestellen maar van de week naar de winkel en ze hiermee confronteren. Ik wil volgende week mijn lumia 920 mét een goede korting en anders gaat dit verhaal naar alle pers. Wat een bedrijf zeg :r
[/quote]

What can I say??
Bijna exact hetzelfde verhaal...!!
net via facebook de bestellingen en leveringen (die officieel niet bestaan bij Vodafone, "want hij is er helemaal nog niet..") voor de voeten geworpen..
zeer benieuwd naar hun antwoord en excuus!!
Morgen zware stennis bij klantenservice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 13:58

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Popmart1970 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 07:52:
@Benjamin
Tja bij bestellen staat ook levertijd 2 weken.....zoals bij alle kleuren!!! Blijft denk ik toch afwachten wat ze geleverd krijgen van Nokia!!!

Hoop voor jou dat t goed komt!!!
Zal wel goedkomen. Ik wacht inmiddels al zolang dat het allemaal niet zoveel uitmaakt. ;)

Voor de duidelijkheid, ik wilde deze al voordat die aangekondigd was en mijn abo loopt over een paar dagen af, dus als die eerder leverbaar had geweest, dan had ik hem al gehad.

Voorlopig dus nog gewoon mijn Omnia 7 gebruiken, werkt nog steeds goed en dan zie ik de Lumia vanzelf verschijnen. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• las3r
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-09 16:29
Wij hebben de Nokia Lumia 920 nog niet binnen gehad. Deze wordt pas vanaf volgende week verwacht.
Zodra deze voorradig is zullen wij uw order verwerken.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Weer een week vooruit geschoven voor de lumia 920 yellow. Zal mij verbazen als er uberhaupt gele geleverd worden aangezien het hier gaat om een eerste levering. Zucht..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:25

Arjan81

Rotterdam

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 00:27:
[/quote]

What can I say??
Bijna exact hetzelfde verhaal...!!
net via facebook de bestellingen en leveringen (die officieel niet bestaan bij Vodafone, "want hij is er helemaal nog niet..") voor de voeten geworpen..
zeer benieuwd naar hun antwoord en excuus!!
Morgen zware stennis bij klantenservice!!
Ik ben vorige week vrijdag ook langs geweest bij VF.

Tegen mij zeiden ze meneer u kunt hem maar beter bestellen. De aktie 50% en extra GB eindigt 31/1. U krijgt dan half februari (??) het toestel. Begon te twijfelen maar ben toen maar naar Belcompany gegaan. Daar hebben ze dan ook nog wel geen toestel maar zij konden mij wel verzekeren dat de 50% aktie en extra GB t/m 3/3 loopt.

Dus nog geen telefoon maar ik wil gewoon een non-branded L920. Dus ik wacht tot hij bij Belcompany komt.

Mijn N8 moet dus nog even volhouden.

[ Voor 33% gewijzigd door Arjan81 op 30-01-2013 09:14 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevztar
  • Laatst online: 19-07-2023
Aaah wat fijn zeg! Het heeft precies 1 maand geduurd, maar morgen komt ie dan echt!

Je hebt op 01-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20130101...........

De bestelling is verwerkt en kan geleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Zie het volgende bericht op twitter staan op iemand die info over de L920 vraagt:
Coolblue‏@Coolblue_NL

@... 28-02 is een verwachting voor nieuwe klanten. Uw order kunnen we waarschijnlijk al eerder uitleveren. Hopelijk volgende week.

Blijkbaar krijgen ze volgende week dus weer een batch binnen, ik ben benieuwd :-). Ik geef ze in elk geval tot 15/2, dan ga ik bij vodafone zelf bestellen maar dan een zwarte.

[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 30-01-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk al weer iets vernomen van Bol.com ?
Ik hoop echt dat ze volgende week komen maar je hoort helemaal niks van hun.

Ik heb mijn Iphone 3gs al verkocht en die gaat volgende week al naar de nieuwe eigenaar, dit staat al een hele tijd vast. Maar heb geen zin om straks zonder mobiel te zitten...

Ben wel blij om te horen dat er iemand al een gele binnen gekregen heeft, geeft me toch een beetje hoop dat de mijne volgende week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 13:13
GokuSsj schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:40:
Blijkbaar krijgen ze volgende week dus weer een batch binnen, ik ben benieuwd :-). Ik geef ze in elk geval tot 15/2, dan ga ik bij vodafone zelf bestellen maar dan een zwarte.
Yup, de verwachting van (onder andere de gele) Lumia 920 is dat ze 5 februari worden uitgeleverd.
Wacht zelf op de gele, wordt hopelijk 4 februari gebeld :9~

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bchocotoff
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-11-2020
status bij coolblue voor de zwarte is veranderd naar maart!!
MAAR de status voor mijn bestelling is veranderd naar: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

3 januari had ik het besteld. 12 januari had ik mijn lumia 920, helaas liep deze wel 20x vast op 1 dag. 22 januari afscheid genomen van mijn lumia 920 en 23 hadden ze het binnen. ze hebben op 23 januari een nieuwe order gemaakt dus had echt het gevoel dat ik achter op de pre order lijst kwam te staan maar waarschijnlijk heb ik het morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:47:
Heeft iemand eigenlijk al weer iets vernomen van Bol.com ?
Ik hoop echt dat ze volgende week komen maar je hoort helemaal niks van hun.

Ik heb mijn Iphone 3gs al verkocht en die gaat volgende week al naar de nieuwe eigenaar, dit staat al een hele tijd vast. Maar heb geen zin om straks zonder mobiel te zitten...

Ben wel blij om te horen dat er iemand al een gele binnen gekregen heeft, geeft me toch een beetje hoop dat de mijne volgende week komt.
Ik heb op 6 januari een zwarte besteld maar zie dat mensen die op 10-11-12 januari hebben besteld 'm al hebben ontvangen. Als reden gaven ze Nokia de schuld, dat zij niet op volgorde van besteldatum uitleveren... Echt goeie toko. Zit nog steeds te wachten op een verklaring waarom dat gebeurt op die manier. Helaas reageren ze totaal niet meer. :? Durf ook m'n bestelling niet te cancellen omdat je dan ergens anders weer helemaal achteraan moet aansluiten |:( en m'n iPhone 4S is zowat rijp voor de sloop (fysiek niks mee aan de hand maar valt steeds uit, gesprekken vallen weg etc.) 8)7

Zou dus niet een al te hoog verwachtings patroon van die dikke hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evadnl schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:10:
[...]

Ik heb op 6 januari een zwarte besteld maar zie dat mensen die op 10-11-12 januari hebben besteld 'm al hebben ontvangen. Als reden gaven ze Nokia de schuld, dat zij niet op volgorde van besteldatum uitleveren... Echt goeie toko. Zit nog steeds te wachten op een verklaring waarom dat gebeurt op die manier. Helaas reageren ze totaal niet meer. :? Durf ook m'n bestelling niet te cancellen omdat je dan ergens anders weer helemaal achteraan moet aansluiten |:( en m'n iPhone 4S is zowat rijp voor de sloop (fysiek niks mee aan de hand maar valt steeds uit, gesprekken vallen weg etc.) 8)7

Zou dus niet een al te hoog verwachtings patroon van die dikke hebben :+
Ja ik hem hem daar alleen besteld omdat ik heel veel kado bonnen had, en hem via via met 60 euro korting kon krijgen. Dus annuleren kan ik hem sowieso niet meer.
Maar iedereen heeft lever problemen en andere producten heb ik nog nooit last van gehad bij bol.com

Het is gewoon maar wachten... en wachten en wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:09
bchocotoff schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:06:
status bij coolblue voor de zwarte is veranderd naar maart!!
MAAR de status voor mijn bestelling is veranderd naar: "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

3 januari had ik het besteld. 12 januari had ik mijn lumia 920, helaas liep deze wel 20x vast op 1 dag. 22 januari afscheid genomen van mijn lumia 920 en 23 hadden ze het binnen. ze hebben op 23 januari een nieuwe order gemaakt dus had echt het gevoel dat ik achter op de pre order lijst kwam te staan maar waarschijnlijk heb ik het morgen binnen!
Hier hetzelfde verhaal, 22-01 terug gestuurd ivm tril rammel, 23-01 ontvangen en rekende op een leverdatum van 13-02. Nu staat de status van mijn retour ook op "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden".

Jammer alleen dat ik volgende week pas de screenprotector verwacht en de telefoon dus waarschijnlijk een weekje laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
Zojuist een afspraak gemaakt dat mijn telefoon morgen op mijn werk wordt afgeleverd. Ik had hem besteld op 27 december bij Vodafone op de website. Het gaat om de zwarte versie. Ik zal de spreadsheet morgen aanpassen zodra ik hem binnen heb.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
weet niet of ik al een gat in de lucht moet springen, maar bij mijn bestelling staat nu "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

(bij cb, een rode versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bchocotoff
eltinio schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:21:
[...]

Hier hetzelfde verhaal, 22-01 terug gestuurd ivm tril rammel, 23-01 ontvangen en rekende op een leverdatum van 13-02. Nu staat de status van mijn retour ook op "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden".

Jammer alleen dat ik volgende week pas de screenprotector verwacht en de telefoon dus waarschijnlijk een weekje laat liggen.
Die van mij trilde ook erg hard en gaf ook een vrij vreemd geluid erbij maar na wat onderzoek op forums bleek dat dit bekend is en nokia aangeeft dat het zo gemaakt is... Ben benieuwd als het bij de nieuwe ook zo is.

Ik wacht ook op mijn screenprotector maar krasjes komen niet zo snel op deze lumia dus gebruik hem gewoon totdat ik het binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bchocotoff
Ashaman schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:30:
weet niet of ik al een gat in de lucht moet springen, maar bij mijn bestelling staat nu "Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

oOo party!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Krijg nu onderstaande mail van CB, al vind ik hem een beetje onduidelijk:

U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de rode Nokia Lumia 920. Helaas kan Nokia in februari minder toestellen leveren dan beloofd. Dit heeft tot gevolg dat wij niet alle orders direct kunnen uitleveren.

Wij verwachten in februari genoeg toestellen binnen te krijgen om t/m besteldatum 16 januari 2013 uit te kunnen leveren. Heeft u de Nokia Lumia 920 zwart later besteld dan zullen wij er alles aan doen om het toestel zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra we meer weten, zal dit ook gecommuniceerd worden op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Ashaman schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:30:

Wanneer heb je hem besteld ?, zie je namelijk niet in het lijstje staan.

Edit: ik zie het al, 19/12, dan word het ook wel eens tijd dat je hem krijgt :P

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 30-01-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@GokuSsj

Ik checkte na jouw bericht ook ff mijn mail......had exact dezelfde mail in mn inbox!!! Zal dus nu maart worden dan denk ik!!! BUMMER !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
GokuSsj schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:34:
[...]

Wanneer heb je hem besteld ?, zie je namelijk niet in het lijstje staan.

Edit: ik zie het al, 19/12, dan word het ook wel eens tijd dat je hem krijgt :P
hoog tijd ja ;-)

maar heb ook zo'n mailtje gehad, dus ik ga wel contact zoeken wat nou werkelijk de status is,
hoop niet dat ik blij ben gemaakt met een dooie mus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:38:
@GokuSsj

Ik checkte na jouw bericht ook ff mijn mail......had exact dezelfde mail in mn inbox!!! Zal dus nu maart worden dan denk ik!!! BUMMER !!!
Ik val gelukkig nog onder "t/m besteldatum 16 januari 2013 " aangezien ik 2/1 heb besteld dus hoop hem binnenkort te mogen ontvangen :-). Heb je later dan 16/1 besteld, tja, dan wacht je op dit moment ook minder lang dan de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Net ff getweet over dit mailtje.......bericht volgt na antwoord!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
GokuSsj vreemd dat jij dan dit mailtje nog krijgt vind je niet......brengt voor jou dan ook alleen maar twijffel!!

Hoop dat je m snel in huis hebt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
Net via T-Mobile chat miepje gehoord dat de Lumia 920 vanaf vandaag telefonisch te bestellen is.
de Zwarte heeft een levertijd van een weekje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:49:
GokuSsj vreemd dat jij dan dit mailtje nog krijgt vind je niet......brengt voor jou dan ook alleen maar twijffel!!

Hoop dat je m snel in huis hebt!!!
Haha, zelfs mensen waarvan stond dat de lumia nu bezorgt word hebben die mail ontvangen. Zo'n mail zegt dus eigenlijk helemaal niks :P. Maar bedankt dat je even via een tweet hebt gereageerd . ik zou eigenlijk een twitter account moeten aanmaken voor dit. Want op twitter reageren ze best snel op berichten.

[ Voor 11% gewijzigd door MarcHealthy op 30-01-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Hmmm......niet echt efficient geregeld daar dan bij Coolblue!!

T'is dat ik bij VF voor mijn abo E 164,00 moet bijbetalen en bij CB maar E 79,00 anders......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:26

Radeon

Today is a good day to die

Net ook een mail ontvangen van CB alleen dan omtrent de zwarte Lumia:
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de zwarte Nokia Lumia 920. Helaas kan Nokia in februari minder toestellen leveren dan beloofd. Dit heeft tot gevolg dat wij niet alle orders direct kunnen uitleveren.

Wij verwachten in februari genoeg toestellen binnen te krijgen om t/m besteldatum 11 januari 2013 uit te kunnen leveren. Heeft u de Nokia Lumia 920 zwart later besteld dan zullen wij er alles aan doen om het toestel zo snel mogelijk uit te leveren. Zodra we meer weten, zal dit ook gecommuniceerd worden op de website.
Wordt er een beetje moedeloos van en dan vooral als je overal lees dat zwarte binnen een week geleverd wordt.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Op de site van CB hebben de zwarte/gele/rode nu alledrie.... BINNENKORT LEVERBAAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:01:
Hmmm......niet echt efficient geregeld daar dan bij Coolblue!!

T'is dat ik bij VF voor mijn abo E 164,00 moet bijbetalen en bij CB maar E 79,00 anders......
Ja, ik zit precies in hetzelfde schuitje als jouw, heb nu ook 79,- bijgelegd. En ik ga na 6 jaar t-mobile nu 2 jaar vodafone proberen, dus wil eigenlijk niet alsnog mijn toestel via tmobile bestellen. Heb gelukkig nu nog een iphone 4s dus heb wat meer geduld dan dat ik het toestel echt nodig zou hebben. Maar het duurt wel lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
Zit nu ook bij TMob. echter bij verlengen gaat abo omhoog van 30,00 naar 45,00 / krijg maar 1,25 gb internet / family gaat van 10,00 naar 15,00 en ik moet waarschijnlijk ong 125,00 voor de 920 dokken!!

Ze zijn mij dus nu kwijt hierdoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
Popmart1970 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:10:
Zit nu ook bij TMob. echter bij verlengen gaat abo omhoog van 30,00 naar 45,00 / krijg maar 1,25 gb internet / family gaat van 10,00 naar 15,00 en ik moet waarschijnlijk ong 125,00 voor de 920 dokken!!

Ze zijn mij dus nu kwijt hierdoor!!!
ow, bedankt voor het delen... geen T-Mobile voor mij dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@burp2001 You're welcome!!! we moeten elkaar toch helpen niewaar!!!

LET OP he... als je nieuw abo afsluit bij Tmob is t mss goedkoper hoor.....want dan ben je natuurlijk VEEEL belangrijker!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Dit weekend ben ik bij de vodafone winkels geweest om meer informatie te krijgen over hun 4G netwerk. Komische genoeg weten de medewerkers zelf niet wat er op website staat en wat de redenen van de 920 vertragingen zijn. De medewerkers geven aan dat de 920 komt als het 4g netwerk uitgerolt wordt en weten niets van een schaartste bij Nokia. Hetzelfde vertelde ze over de Samsung S4 (waarschijnlijk bedoelde ze de S3 met 4g chipset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
antwoord coolblue op mn tweet:

Weten niet wanneer deze binnenkomt als je later dan 11-1 hebt besteld! Zodra er meer info komt vanuit Nokia laten we je dat direct weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Had mijn lange 'ik ben klaar met vodafone' post ook even via FB bericht naar VF gestuurd; kreeg reactie of ik mijn telefoonnummer enzo even terug kon sturen. Ze gingen kijken wat ze voor mij konden doen.
Pagina: 1 ... 29 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.