Ja, en Hi. Ik dacht te lezen dat KPN ze gewoon op voorraad had? Dat geldt dan iig niet automatisch ook voor Hi.
Vorige week was de witte op voorraad bij Bol.com. Donderdagochtend besteld en vrijdag had ik 'm.Ladykiller007 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:55:
[...]
Oki...dan ga ik zo maar eens ff checken...
Wilde graag een witte versie hebben...
Thnx!
Nu ik de reacties lees van mensen die 'm in pre-order hebben staan en niet geleverd krijgen.... Balen voor hun.
Zelfde geval bij PhoneHouse. Mensen betalen geld om te kunnen pre-ordenen en in de vestiging van Geldermalsen lag er gewoon een of meerdere in de winkel.
Bellen naar vestigingen loont echt wel. Het is dat ik geen zwarte wilde hebben, anders had ik er eentje kunnen kopen paar dagen na release.
Ik heb mijn bestelling bij CB geannuleerd. Bij Phonehouse in Eindhoven heb ik dus de zwarte gekocht met Portico update.
Lidy
Gisteravond om 23.30 besteld bij clove, krijg nu al de volgende melding van DHL:
We are pleased to inform you that your order has been dispatched.
Your order was dispatched by DHL Int Courier (1-2 Working Days).
Oftewel, ga er vanuit dat ik volgende week mijn rode lumia ga ontvangen!
Heb er zin in!
Heb er zin in!
Wellicht domme vraag, waar staat 'clove' voor?
Wil bestellen
Wil bestellen
Verwijderd
Clove is een webshop in engeland waar je de 920 kan bestellen;weid1374 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:41:
Wellicht domme vraag, waar staat 'clove' voor?
Wil bestellen
http://www.clove.co.uk/nokia-lumia-920
Dus, niks besteld, gewoon ff Phone House gebeld, direct gereserveerd en opgehaald in Venlo op de weg terug naar Eindhoven! Zwarte Nokia Lumia 920 nog voor het weekend gepresenteerd! Succes allemaaltruffel50 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:22:
Ik heb mijn bestelling bij CB geannuleerd. Bij Phonehouse in Eindhoven heb ik dus de zwarte gekocht met Portico update.

Hmmm bij CB staat bij mijn bestelling nog steeds dat mijn witte Lumia 26 januari geleverd gaat worden. Is deze status bij andere al verandert in ingepakt?
Zo dan en nu staat hij op 28 februari. Hier word je dus totaal niet blij van.
Zo dan en nu staat hij op 28 februari. Hier word je dus totaal niet blij van.
[ Voor 20% gewijzigd door mknoppert op 25-01-2013 20:25 ]
Bij mij staat de witte nu ook 28/02, dit is echt wel ongelofelijk!
Ben vandaag bij vodafone winkel in Alexandrium geweest. De 920 die deze winkel levert is branded. Waren niet op voorraad kon wel besteld worden. Verwachtte levering volgende week. Maar ik heb liever geen branded versie. Ze zeiden wel dat de 50% en extra 3 GB aktie op 31/01/12 zou aflopen??CR35 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:07:
Weet iemand of de versie die vodafone in Nederland levert gebrand is en/of eventueel gelocked?
Ben ik naar Belcompany gegaan en daar verwachten ze 920 medio tot eind februari. Voordeel van Belcompany is dat je een unbranded phone krijgt. Volgens hun loopt de promo van vodafone t/m 03/03/13. Dus ik wacht nog even tot belcompany hem krijgt.
Wel even bij de volgende winkels geweest. Hi, KPN, Phonehouse en Mediamarkt. Hi had er wel 1 of 2 op voorraad.
HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7
En de witte staat zelfs niet meer op de site als je gaat zoeken op Lumia 920saewer schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:29:
Bij mij staat de witte nu ook 28/02, dit is echt wel ongelofelijk!
Ik zag saewer dat jij ook via Twitter een dm terug zou krijgen. Wat was bij jou het antwoord?
[ Voor 16% gewijzigd door mknoppert op 25-01-2013 21:28 ]
Verwijderd
Ik kreeg vanmiddag bericht dat mijn L920 (zwart) vanmiddag is ingepakt en verzonden. Zoals afgesproken krijg ik mijn Lumia dus maandagochtend op het werk bezorgd
Denk niet dat er veel van werken meer terecht komt daarna (A)
"Zover wij nu kunnen zien is de verwachting dat we je komende week blij kunnen maken met je Lumia 920 in het wit!"mknoppert schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:34:
[...]
En de witte staat zelfs niet meer op de site als je gaat zoeken op Lumia 920
Ik zag saewer dat jij ook via Twitter een dm terug zou krijgen. Wat was bij jou het antwoord?
Alleen, eerst zien en dan geloven! Heb witte op 27/12 besteld.
De witte is bij Alternate gewoon leverbaar:
http://www.alternate.nl/h...920/1048076/?event=search
Ik heb iets later besteld, maar hetzelfde antwoord. Het is wel de eerste keer dat ze iets van een moment van afleveren communiceren via Twitter dus zal wel goedkomen nu. Hoop ik.saewer schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:49:
[...]
"Zover wij nu kunnen zien is de verwachting dat we je komende week blij kunnen maken met je Lumia 920 in het wit!"
Alleen, eerst zien en dan geloven! Heb witte op 27/12 besteld.
Waar zien jullie bij Coolblue de leverdatum? Bij mij staat er alleen 'je wordt gebeld voor een afleverafspraak'. Tot op heden nog niets van gehoord...
ik stuur gewoon af en toe een berichtje op facebook
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Thanks voor de tip, zojuist besteld. Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk direct leverbaar zijn.Hoe het gaat met de gratis lader zien we later wel, zal vast wel goed komen ook al is Alternate geen partner. Eerst maar eens zien dat er geleverd wordt, heeft de gele 920 die hier nu ligt meteen een maatjebassie91 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:49:
Inderdaad, bedankt voor de tip. Net eerst nog even naar Alternate gebeld om te vragen of ze de witte inderdaad op voorraad hadden. Na de bevestiging dat er genoeg op voorraad waren gelijk maar besteld. Zal mij benieuwen van wie ik eerder een bevestiging van versturen ontvang, van CoolBlue of van Alternate.bassie91 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:49:
Verwijderd
Beste dames en heren, zojuist de gele Lumia 920 in ontvangst mogen nemen! Deze werd gister al aangeboden, toen was ik helaas niet thuis. Ik had hier tot nu toe nog weinig (niets) gelezen over levering van deze kleur, dus dit leek me relevant.
O ja, op 29 november besteld bij Bol.com.
Echt waar? Ze bestaan dus wel! haha! Ze worden (geel) ondertussen overal uit de webshops gehaald onder het mom van "nu niet leverbaar"! Enjoy man!Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:43:
Beste dames en heren, zojuist de gele Lumia 920 in ontvangst mogen nemen! Deze werd gister al aangeboden, toen was ik helaas niet thuis. Ik had hier tot nu toe nog weinig (niets) gelezen over levering van deze kleur, dus dit leek me relevant.
Omdat ik niet kan wachten, heb ik alle Media Markten in de buurt van Aken gebeld. Conclusie: de Nokia is uitverkocht. Ook bij de Saturn trouwens...
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Verwijderd
Net met CB gebeld voor de witte 920 die vandaag uitgeleverd zou worden volgens hun website. Uit het gesprek maak ik op dat die lading nog niet binnen is. Ik heb nu dus weer geen antwoord of ik met mijn bestelling van 25-12 dat ding nu eens geleverd krijg. Begin volgende week een telefoon voor afleverafspraak of een mailtje dat levering is uitgesteld. Gezien het feit dat hij niet durft te zeggen of ik geleverd kan worden maak ik op dat de levering die binnen gaat komen te klein is.
Ik begreep dat de levering maandag was, het hing er om of ze alle pre orders konde leveren,,Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:57:
Net met CB gebeld voor de witte 920 die vandaag uitgeleverd zou worden volgens hun website. Uit het gesprek maak ik op dat die lading nog niet binnen is. Ik heb nu dus weer geen antwoord of ik met mijn bestelling van 25-12 dat ding nu eens geleverd krijg. Begin volgende week een telefoon voor afleverafspraak of een mailtje dat levering is uitgesteld. Gezien het feit dat hij niet durft te zeggen of ik geleverd kan worden maak ik op dat de levering die binnen gaat komen te klein is.
Frietjes
31/12 de zwarte versie bij Wehkamp besteld.
Begin januari keurig op de hoogte gesteld van de leveringsproblemen met de keuze om een alternatief te kiezen. Besloten te wachten.
Gisteren een bericht van verzending en vandaag (26/1) ontvangen.
Mooi robuust toestel, zeg! Het wachten waard.
Begin januari keurig op de hoogte gesteld van de leveringsproblemen met de keuze om een alternatief te kiezen. Besloten te wachten.
Zonet ook bij Wehkamp besteld. Er staat dat 'ie binnen drie werkdagen wordt geleverd. Ben benieuwd...baldyman schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:22:
31/12 de zwarte versie bij Wehkamp besteld.
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Verwijderd
Eindelijk! Ik heb hem ook op 29 november besteld bij bol, en ook de gele. Dus ik zal hem onderhand ook wil binnenkrijgen denk ik. Voor mij was het zeker een relevante post, bedankt!Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 09:43:
Verwijderd
Klinkt goed vooral omdat de L920 daar omgerekend 442 euro kost ipv 599.ob3lix schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:06:
Gisteravond om 23.30 besteld bij clove, krijg nu al de volgende melding van DHL:
Heb er zin in!
Erg benieuwd of deze truc werkt!
weet niet hoe je aan die 442,00 komt @double-d1988 of is t het demo-model?!!
ik zie E 509,00 zonder btw.....via DHL zeker weten btw rekening erbij!!!! zal dus niet veel schelen met hier/zelfs iets duurder zijn !!!
maar ja je hebt m dan wel zeker in huis.....dat wel :-)
ik zie E 509,00 zonder btw.....via DHL zeker weten btw rekening erbij!!!! zal dus niet veel schelen met hier/zelfs iets duurder zijn !!!
maar ja je hebt m dan wel zeker in huis.....dat wel :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Popmart1970 op 26-01-2013 13:35 ]
Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2
Hoe betrouwbaar zijn die levertijden? Anders wil ik daar ook wel een poging wagen.Ossebol schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 11:31:
[...]
Zonet ook bij Wehkamp besteld. Er staat dat 'ie binnen drie werkdagen wordt geleverd. Ben benieuwd...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Boos gereageerd op de mail die ze hadden gestuurd die standaard was, krijg ik het volgende bericht terug, oftewel, het is de leverancier hun schuld dat ZIJ latere bestellingen eerder uitleveren dan eerdere bestellingen....
Word steeds belachelijker... Echt de laatste keer dat ik daar iets besteld heb.Geachte heer XXX,
U heeft contact met ons opgenomen, omdat uw bestelling XXX met het artikel 'Nokia Lumia' is vertraagd maar latere bestellingen zijn geleverd.
Wij hebben het voor u nagekeken en zijn wij afhankelijk van de leveranciers. Hierdoor kan het voorkomen dat latere bestellingen eerder geleverd zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jennifer
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
Sorry hoor...maar dat slaat idd nergens op (quote van Bol.com )"Wij hebben het voor u nagekeken en zijn wij afhankelijk van de leveranciers. Hierdoor kan het voorkomen dat latere bestellingen eerder geleverd zijn"
Het is toch first order in......first order out.... FI - FO ......moeten ze zelfs bij supermarkten doen!!!
Neeee BOL .......hiervoor een schop onder je HOL !!!!
Hoop dat t op een of andere manier toch nog goed komt voor je @evadnl ;-)
Het is toch first order in......first order out.... FI - FO ......moeten ze zelfs bij supermarkten doen!!!
Neeee BOL .......hiervoor een schop onder je HOL !!!!
Hoop dat t op een of andere manier toch nog goed komt voor je @evadnl ;-)
Ik heb vanochtend mijn witte 920 van CB geleverd gekregen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 10:57:
Net met CB gebeld voor de witte 920 die vandaag uitgeleverd zou worden volgens hun website. Uit het gesprek maak ik op dat die lading nog niet binnen is.
Wanneer had je je bestelling geplaatst bij CB?RoccoS schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:53:
[...]
Ik heb vanochtend mijn witte 920 van CB geleverd gekregen.
Kijk even in SkyDrive document.saewer schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:56:
[...]
Wanneer had je je bestelling geplaatst bij CB?
@RoccoS. Zou je dit document willen bijwerken? Geleverd dus. Succes met je Lumia.
Nokia 7Plus
Na slechte ervaring met The Phone House, daar de bestelling stop gezet.
Nu ook een witte 920 besteld bij Alternate, hopelijk lukt het daar wel.
Nu ook een witte 920 besteld bij Alternate, hopelijk lukt het daar wel.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Ik heb mn order bij Coolblue geannuleerd nadat ze achterbaks de leverdatum weer een maand verschoven, zonder me daarvan op de hoogte te stellen.
Bij Bol.com kun je de witte voor 45 euro meer kopen en de volgende dag hebben , je moet gewoon even op de tab : Via verkopers klikken
Tja voor mensen die echt niet kunnen wachten
[ Voor 7% gewijzigd door klimi1 op 26-01-2013 21:09 ]
Om eerlijk te zijn durf ik dat niet te zeggen. Ik had genoeg van het wachten, dus daarom werd ik ietwat roekeloos. Op de website van Wehkamp staat een levertijd van twee tot drie dagen, maar op mijn bestelpagina een levertijd van een week. Dit vind ik in ieder geval beter klinken dan de wachttijden van weken bij andere shops.BM schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 13:07:
[...]
Hoe betrouwbaar zijn die levertijden? Anders wil ik daar ook wel een poging wagen.
Hoop dat je hier iets aan hebt
Verwijderd
In het skydrive document zag ik dat je hem al in November besteld hebt. Zo te zien in het document zijn de preorders van CB inclusief de levering die ze 26-1 hebben gehad nu uitgeleverd tot maximaal de preorder datum 1e week van december! Lijkt erop dat ze maar een paar toestellen binnen krijgen iedere keer. Het vervelende is dat ik vermoed dat veel mensen preorders zijn gaan plaatsen rond de kerstdagen ( net als mij ) en dat het op dit tempo nog wel eens tot maart kan duren voordat CB de preorders uitlevert van eind december.RoccoS schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 14:53:
[...]
Ik heb vanochtend mijn witte 920 van CB geleverd gekregen.
Wat een gedoe zeg voor een telefoon.
http://nokialumianews.co....ncreased-to-match-demand/
Volgens deze link is de productie nu "up to speed" dus hopen dat de uitrol nu sneller in tijd en aantallen zal zijn!!! Ook al is het alleen al uit eigenbelang
Volgens deze link is de productie nu "up to speed" dus hopen dat de uitrol nu sneller in tijd en aantallen zal zijn!!! Ook al is het alleen al uit eigenbelang
Gisteren contact gehad met CB via Facebook over status van mijn rode per-orde op 29-12:
Antwoord CB:Wij begrijpen dat het vervelend is dat de levering steeds uit wordt gesteld. In deze zijn wij echter afhankelijk van hetgeen Nokia aan ons levert. Derhalve passen wij de bezorgdatum steeds aan.
Op dit moment kunnen wij ook nog niet aangeven of je bij de volgende levering zit. Dit is omdat wij nog niet weten hoe groot de voorraad is van Nokia's volgende levering naar ons. Excuses voor het ongemak.
Wordt je dus niet wijzer van
Volgens het Skydrive document is van de rode pre-orders bij CB tot 3-12 geleverd. (ik heb echter het gevoel dat dit document niet gheel uptodate is.) Er zullen toch niet honderden rode orders staan van 3-12 tot 29-12!!!! Kun je nagaan wat de verwachtiging is van komende verwchte levering op 13-2
Antwoord CB:Wij begrijpen dat het vervelend is dat de levering steeds uit wordt gesteld. In deze zijn wij echter afhankelijk van hetgeen Nokia aan ons levert. Derhalve passen wij de bezorgdatum steeds aan.
Op dit moment kunnen wij ook nog niet aangeven of je bij de volgende levering zit. Dit is omdat wij nog niet weten hoe groot de voorraad is van Nokia's volgende levering naar ons. Excuses voor het ongemak.
Wordt je dus niet wijzer van

Volgens het Skydrive document is van de rode pre-orders bij CB tot 3-12 geleverd. (ik heb echter het gevoel dat dit document niet gheel uptodate is.) Er zullen toch niet honderden rode orders staan van 3-12 tot 29-12!!!! Kun je nagaan wat de verwachtiging is van komende verwchte levering op 13-2

Nokia 7Plus
De preorders van 7 december is al 1 week geleverd. (rood)
Lidy
Ok, zijn die ook van CB? Die zal dan niet het Skydive document hebben ingevuld.truffel50 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:02:
De preorders van 7 december is al 1 week geleverd. (rood)
Nokia 7Plus
Ja van CB, die persoon staat hier ook niet op de lijst. Ik was van 8 dec. maar heb het geannuleerd.Toepus schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:14:
[...]
Ok, zijn die ook van CB? Die zal dan niet het Skydive document hebben ingevuld.
Lidy
Ik heb weinig van vodafone gehoord, maar ik ga er morgen heen want ben er nu klaar mee. Eind van de week komt er een lumia 920 en vodafone gaat mij korting geven ook.
Gaat je niet lukken vriendWorsteneter schreef op maandag 28 januari 2013 @ 02:15:
Ik heb weinig van vodafone gehoord, maar ik ga er morgen heen want ben er nu klaar mee. Eind van de week komt er een lumia 920 en vodafone gaat mij korting geven ook.
Soms zit het tegen, soms zit het mee
Net contact gehad met Vodafone. Lumia's worden pas 1 a 2 februari uitgeleverd (je wordt gebeld). Dat betekent dat je ze rond de 4e in huis hebt. Dat is dus meer dan een week later nadat Vodafone ze heeft ontvangen!
Verwijderd
Net m'n zwarte L920 ontvangen van CB
Wat een mooie tel en hij werkt super!
Skydrive doc ook ff aangepast (word-versie)
Skydrive doc ook ff aangepast (word-versie)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2013 10:59 ]
Mijn op 3 januari bij Coolblue bestelde gele Lumia 920 heeft de status:
"Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"
Betekend dat dat de eerste ("grote") lading gele Lumia's bij CB geariveerd is?
Bij Studentmobiel wil het nog allemaal niet zo vlotten. De meneer aan de telefoon heeft mij gezegd dat de volgende batch 'begin februari' aankomt, maar ze weten ook niet welke kleuren daar in zitten.
Ah nice! Dat zou goed nieuws zijn, staat de leverdatum nog op 5 februari?RJVB schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:13:
Benieuwd naar het marktaandeel van WP in Nederland na deze maanden, hopen op een groot offensief richting Apple en Google.
"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Mijn gele die op 5 januari besteld is staat nog op je wordt gebelt voor een aflever afspraak...RJVB schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:13:
Frietjes
En mijn gele met abonnement besteld op 13-12-12 staat ook nog wordt gebeld.. Volgens mij willen ze geen abonnementen uitleveren..spenky schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:09:
[...]
Mijn gele die op 5 januari besteld is staat nog op je wordt gebelt voor een aflever afspraak...
Misschien wordt dat anders geregeld, en misschien dat we ze wel tegelijk krijgen, maar wij hebben er een status extra tussen, namelijk de aflever afspraak..Sinus_rhythm schreef op maandag 28 januari 2013 @ 12:24:
[...]
En mijn gele met abonnement besteld op 13-12-12 staat ook nog wordt gebeld.. Volgens mij willen ze geen abonnementen uitleveren..
Frietjes
Zie dat iemand op twitter er over begonnen is tegen CB.
Check 
@mkrijt We verwachten deze in week 6 te kunnen leveren.
@Coolblue_NL hoe kan dat als ik op internet lees dat iemand die op 03-01 heeft besteld de status 'klaar voor inpakken' heeft?
@mkrijt Ging het bij de persooni in kwestie ook om een gele 920?
@Coolblue_NL ja, hij schrijft: Mijn op 3 januari bijCB bestelde gele L920 heeft de status:"Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"
@mkrijt Dat is heel vreemd omdat wij nog steeds op de eerste levering gele Lumia's zitten te wachten.
@mkrijt We verwachten deze in week 6 te kunnen leveren.
@Coolblue_NL hoe kan dat als ik op internet lees dat iemand die op 03-01 heeft besteld de status 'klaar voor inpakken' heeft?
@mkrijt Ging het bij de persooni in kwestie ook om een gele 920?
@Coolblue_NL ja, hij schrijft: Mijn op 3 januari bijCB bestelde gele L920 heeft de status:"Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"
@mkrijt Dat is heel vreemd omdat wij nog steeds op de eerste levering gele Lumia's zitten te wachten.
Die persoon in questie ben ik dus.. Ik ben nu wel heel benieuwd of ik morgen morgen mijn gele lumia 920 krijg..
Die persoon in questie ben ik dus.. Ik ben nu wel heel benieuwd of ik morgen morgen mijn gele lumia 920 krijg..
[ Voor 9% gewijzigd door RJVB op 28-01-2013 12:33 ]
@RJVB, idd, zou ik even specifiek naar vragen...
Ik zag je trouwens niet in het skydrive docxje staan... nog even toevoegen?
Ik zag je trouwens niet in het skydrive docxje staan... nog even toevoegen?
Eerst reageren ze binnen enkele minuten.. Nu is er 'paniek' ofzo?
Het marktaandeel zal wel gestegen zijn, maar nog niet zo hard als je misschien zou denken. Er zijn nog steeds veel pre-orders niet uitgeleverd en veel winkels hebben nog geen voorraad. Dat zorgt er dus voor dat een grote groep de overstap nog niet zal maken. Ik denk dat je pas halverwege dit jaar echt wat verandering zult zien. Al hangt het nog wel af van wat de concurrentie de komende maanden gaat doen.Reaper.JA2 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:22:
[...]
Ah nice! Dat zou goed nieuws zijn, staat de leverdatum nog op 5 februari?Op de site staat dat de gele (dus voor nieuwe orders) vanaf maart 2013 beschikbaar is.
Benieuwd naar het marktaandeel van WP in Nederland na deze maanden, hopen op een groot offensief richting Apple en Google.
Vooralsnog is het marktaandeel in europa 5,4 % (vooral UK en Italië). In Nederland is het nog wat lager (vooral door de trage start van WP7.5 en WP8)
Ik zit eigenlijk op het punt dat ik mijn bestelling wil annuleren. Niet omdat ik het wachten beu ben(Gele besteld) maar omdat ik een beetje aan het denken ben over mijn Lumia 800 (met WP7.8 erop) en hij voldoet eigenlijk nog erg goed. Waar ik eerder na een jaar me telefoon wel zat was, omdat deze traag en verourder begon aan te voelen, gaat me Lumia800 nog lekker vlot mee...
Misschien dan iets meer geduld gaan hebben, en kijken wat er eind volgende maand nog aangekondigd word?
Misschien dan iets meer geduld gaan hebben, en kijken wat er eind volgende maand nog aangekondigd word?
https://wren.co/join/Devian
Dus helaas..@mkrijt De beste order staat op een vergelijkbare status. Dat wil zeggen er is betaald en als het product er is, dan wordt deze geleverd.
[ Voor 11% gewijzigd door Sinus_rhythm op 28-01-2013 12:46 ]
Idd jammer voor RJVB. Wat wel mooi is dat we wel een beetje uitzicht hebben op een levering van de gele variant (week 6 dus).
Een trieste bedoeling van Studentmobiel D:Xghost schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:20:
Bij Studentmobiel wil het nog allemaal niet zo vlotten. De meneer aan de telefoon heeft mij gezegd dat de volgende batch 'begin februari' aankomt, maar ze weten ook niet welke kleuren daar in zitten.
Verwijderd
En bij midimedia dan? Die zeggen hem binnen 24 uur te kunnen leveren.. volgens de pricewatch
Ik denk dat ik ook ga annuleren bij CB. Ze kunnen mij geen garantie geven dat op 13 februari de bestelling afgehandeld wordt dus ik ben het vertrouwen een beetje verloren. Vanavond even bestellen bij Tele2 zelf. Wel wat duurder, maar beter dan nog minimaal 2 weken wachten en mogelijk nog meer.
Verwijderd
Hier ben ik ook wel benieuwd naar..Funs schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:56:
Bij midimedia krijg je een Vodafone model, heeft iemand enig idee of hier nadelen aan hangen?
Krijg net een mail van Vodafone dat mijn toestel is verstuurd.... Is besteld op 22 januari.
Heb je van het weekend niet deze mail ontvangen:Krijg net een mail van Vodafone dat mijn toestel is verstuurd.... Is besteld op 22 januari.
Je hebt op 22-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20130122-************.
Het door jou bestelde artikel is helaas nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak.
[ Voor 14% gewijzigd door Rubs op 28-01-2013 16:12 ]
Iemand de Lumia 920 al besteld op MidiMedia?
In de pricewatch staat 24 uurs levering maar op hun website kan ik er niets over vinden. Als ik hem bestel wil ik m natuurlijk wel zo snel mogelijk hebben maar dat heeft iedereen natuurlijk
In de pricewatch staat 24 uurs levering maar op hun website kan ik er niets over vinden. Als ik hem bestel wil ik m natuurlijk wel zo snel mogelijk hebben maar dat heeft iedereen natuurlijk

Verwijderd
Het is daar al kan je hem in de winkelwagen doen dat is hij op vooraard, staat dacht ik aan de rechterkant.ItWasntMe schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:14:
En als dat dus zo is leveren ze hem binnen 24 uur.
Dacht ik hoor..
Verwijderd
Dat de telefoon branded is maakt jou niet uit?ItWasntMe schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:14:
Rechts op de website staat dat als je een toestel in je mandje kunt zetten, hij ook daadwerkelijk direct leverbaar is.ItWasntMe schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:14:
Maar het gaat hier om een Vodafone model, iemand enig idee wat dit inhoud?
Had ik overheen gelezen, maar dat betekend dus alleen een vodafone logo bij het opstarten?Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:16:
[...]
Dat de telefoon branded is maakt jou niet uit?
Nee, mijn mail zegt: "Het toestel dat je hebt gekozen bij je contractverlenging is verstuurd. Onderaan deze e-mail staan alle gegevens.Met dit nieuwe toestel kun je via het supersnelle en betrouwbare netwerk van Vodafone makkelijk het internet op, waar en wanneer je wilt."Rubs schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:11:
[...]
Heb je van het weekend niet deze mail ontvangen:
Je hebt op 22-01-2013 een bestelling geplaatst op de website van Vodafone onder bestelnummer: ONLINE-20130122-************.
Het door jou bestelde artikel is helaas nog steeds niet leverbaar. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak.
Ik heb overigens telefonisch besteld zodra ik hier las dat Vodafone ze op voorraad had.
Als we nou steeds overal annuleren,en vervolgens elders bestellen....sluiten we weer achteraan aan in de rij...ik wacht wel eerst 13/2 af hoe de situatie is bij CB !! Is nog ruim 2 weken!!!
Blijkbaar bij CB vandaag weer wat binnengekomen. Ik krijg net dat mijn, op 17-12 bestelde, witte lumia is verzonden.
Ook ik heb net van CB bericht gekregen dat mijn witte lumia verzonden is, besteld op 27/12.
kijk kijk mensen.....druppelgewijs druppelen de lumia's in de handen van de willige nwe eigenaren!!! Have fun you guys/girls !!!
Zo net mijn gele 920 besteld bij belsimpel. Ik betaal 38 per maand voor 300 mins en 1500mb bij Tele2, verder geen bijbetaling, wel verzenden en aansluiten. Uiteindelijk vond ik dit wel een mooie deal en eigenlijk ook wel de goedkoopste, als je het ook vergelijkt met los dan betaal je zo'n 13,50 per maand voor dit abo.
Er staat 2 weken levertijd, dus ik zal het wel zien, contract is iig al opgestuurd.
Lijst ingevuld
Er staat 2 weken levertijd, dus ik zal het wel zien, contract is iig al opgestuurd.
Lijst ingevuld
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Vrijdag besteld bij Alternate en vandaag mijn bevestiging mail ontvangen dat de Lumia 920 morgen wordt afgeleverd. Helemaal blij 😃
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Zover dus het uitleverbeleid op volgorde van binnenkomst bij CB. Mijn bestelling voor de witte 920 is van 25-12 en ik heb nog geen bericht. CB is onbereikbaar nu ( net 10 minuten dat verschrikkelijke wachtstandmuziekje aangehoord ).saewer schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:34:
Ook ik heb net van CB bericht gekregen dat mijn witte lumia verzonden is, besteld op 27/12.
Edit.
Ik heb ze net kunnen bereiken. Volgens medewerker zijn er geen lumia 920 binnen gekomen, word er niets uitgeleverd morgen en komt de volgende lading 13-2 pas weer binnen. Hoe hoog ik op de lijst sta weet hij niet dus of ik bij de volgende lading zit weet hij ook niet. ( heb gevoel aan het lijntje gehouden te worden door CB) op Facebook zie ik vandaag iemand klagen en daaronder staat binnen een uur het bericht dat ze morgen de witte lumia 920 in huis heeft.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2013 19:05 ]
CB is dan ook een walgelijke winkel. Ik weet nog dat mijn moeder destijds 2 goedkope tablets daar had gekost, van die Archos dingen, stond op de website dat ze geschikt waren voor spelletjes en internetten. Nou beide was onmogelijk, spelletjes zoals Angry Birds was een slideshow en internetten liep echt niet, was niet te doen. Zij toen teruggeweest met mijn broer, in de winkel zelf, terugnemen wilde ze niet, ze kon ze opsturen voor garantie, vervolgens teruggekregen, nog steeds werkte ze voor geen meter (ding zelf was gewoon 3x niets), hun weer terugsturen maar niet willen terugnemen. Dit bleef zo maar aan de gang, dit alles terwijl zij zich er maar uit probeerde te lullen. Realiteit was gewoon dat hun een extreem slecht product verkochten maar geen verantwoording wilde nemen.
Ondanks dat ik een jaar een paar gebouwen van hun vandaan heb gewerkt, heb ik er nooit iets gekocht en zal dan ook nooit doen. De service bij deze winkel is echt diep en dieptriest.
Ondanks dat ik een jaar een paar gebouwen van hun vandaan heb gewerkt, heb ik er nooit iets gekocht en zal dan ook nooit doen. De service bij deze winkel is echt diep en dieptriest.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Bestelling geannuleerd bij; 'BOL.COM'.
Zij kunnen mij geen eens vertellen hoeveel mensen er nog voor mij wachten en noemen dus steeds een lever datum van half april op. Dit gaat mij gewoon veel te ver, doodzonde.
Morgen haal ik er eentje op bij Phone house Hoorn. Daar krijgen ze er morgen 4 binnen. Waarom kunnen hun dat wel?
Zij kunnen mij geen eens vertellen hoeveel mensen er nog voor mij wachten en noemen dus steeds een lever datum van half april op. Dit gaat mij gewoon veel te ver, doodzonde.
Morgen haal ik er eentje op bij Phone house Hoorn. Daar krijgen ze er morgen 4 binnen. Waarom kunnen hun dat wel?
Welke kleur? En worden er deze week nog badges verwachten bij webshops of is alles week 6?DennisDCT schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:41:
Bestelling geannuleerd bij; 'BOL.COM'.
Same here, vrijdag besteld en wordt morgen geleverd. Nu nog ff in de clinch met Nokia over ee, draadloze lader.danplo schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:45:
Vrijdag besteld bij Alternate en vandaag mijn bevestiging mail ontvangen dat de Lumia 920 morgen wordt afgeleverd. Helemaal blij 😃
Goed punt iddBeanie schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:41:
[...]
Same here, vrijdag besteld en wordt morgen geleverd. Nu nog ff in de clinch met Nokia over ee, draadloze lader.
Ik zal morgen eens kijken hoe dit geregeld kan worden.
Vind het onzin als dit niet voor ons zou gelden, gaat toch om een gratis aanbieding in Nederland ?
Ja gratis lader in NL inderdaad maar wel alleen bij de aangesloten winkels die vermeld woorden op de site.
Volgens de promotiewebsite gaat het alleen om producten geleverd aan bepaalde winkels. (Zie http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/partners.html )
Ik heb mijn rode Lumia donderdag om 23.30 besteld (Bij Clove), vandaag kwamen ze de telefoon brengen.
Echter was ik op dat tijdstip net niet thuis
Direct heb ik daarna DHL opgebeld, nu komen ze morgen tussen 9.00 en 13.00
Echter was ik op dat tijdstip net niet thuis
Direct heb ik daarna DHL opgebeld, nu komen ze morgen tussen 9.00 en 13.00
Via KPN zakelijk vorige week woensdag (23-01) een witte Lumia 920 besteld. Levertijd zou 1 tot 1,5 week zijn. Ik ben benieuwd.
Ik ga gewoon de email van The Phone House uitprinten en proberen te gebruikenXghost schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:20:
Volgens de promotiewebsite gaat het alleen om producten geleverd aan bepaalde winkels. (Zie http://nokiapromotion.nl/gratisoplader/partners.html )
Hier had ik eerst mijn bestelling gedaan en niet aanbetaald, maar wel met een bestelling erin staan.
Hopelijk trappen ze erin
Stom dat ze nu wel de gele hebben, 2 weken geleden contact met hun gehad of zei ook de gele konden leveren en kreeg toen het antwoord dat dat niet kon maar dat ze wel andere gele telefoons in hun assortiment haddenBenjamin- schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:39:
Zo net mijn gele 920 besteld bij belsimpel.

@Benjamin
Tja bij bestellen staat ook levertijd 2 weken.....zoals bij alle kleuren!!! Blijft denk ik toch afwachten wat ze geleverd krijgen van Nokia!!!
Hoop voor jou dat t goed komt!!!
Tja bij bestellen staat ook levertijd 2 weken.....zoals bij alle kleuren!!! Blijft denk ik toch afwachten wat ze geleverd krijgen van Nokia!!!
Hoop voor jou dat t goed komt!!!
Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.
Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)
Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.
Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.