Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN heeft alle zwarte!

YouTube: KPN - 4G

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit filmpje is ondertussen al 25x langs gekomen in dit topic. Zou er wel een 'leuke' grap over willen maken, maar ze zijn allemaal al gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faasnl
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-04 21:44
Op de 21e de laatste rode (los) die er was bij Alternate weten te bestellen en hij is nu in handen van PostNL. Wordt vandaag op mn werk geleverd als het goed is. Yay!

Bij wehkamp.nl mn bestelling geannuleerd, nadat zij zonder bericht mn bestelstatus veranderden in 2-3 werkdagen naar >5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien informatie over die lading die gisteren binnen zou zijn gekomen, of dat ook voor bol.com geldt? Want van de klantenservice bij bol.com krijg ik ook niks nieuws te horen. Ik zit erover te denken mijn bestelling te annuleren, als hij ergens anders sneller beschikbaar is. Weet iemand waar ik ergens een gele lumia kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

De gele Lumia gaat een beetje de witte iPhone 4 achterna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:26
Mediamarkt, leuk die 21% weg ermee actie,
gisteren stond de Lumia 920 nog op de site, vandaag is hij onvindbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Maar er is ook nog goed nieuws. Voor mij in ieder geval. Gisteravond kreeg ik opeens een mail dat mijn rode 920 van CB klaar lag en volgens afspraak geleverd zou worden. Alleen wist ik niets van een leverafspraak. Had de hele dag in overleg gezeten maar zag dat ik wel gebeld was door een 010-nummer. Even teruggebeld, CB aan de lijn en bleek dat mijn telefoon vanmorgen tussen 9 en 12 geleverd zou worden TENZIJ ik tegenbericht zou geven. Geen probleem natuurlijk, en zodoende zit ik nu met mijn rode 920 in handen. :) Soms komen sprookjes echt uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Voxxie schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:23:
Mediamarkt, leuk die 21% weg ermee actie,
gisteren stond de Lumia 920 nog op de site, vandaag is hij onvindbaar.
Kon hem gisteravond ook al niet vinden, maar lijkt me sterk dat die onder de actie zou vallen? Verkopen ze ook losse iPhones gelden de acties daar ook voor dan?(niet dat ik er 1 wil, maar ter vergelijking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-09 17:11
De Lumia 920 en de Lumia 820 zijn uitgesloten van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Hmm. mijn lumia is bij coolblue ineens gratis. Ik heb er bij cb 6 euro voor betaald..

http://www.pdashop.nl/pro...nokia-lumia-920-geel.html

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
CR35 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:26:
[...]

Kon hem gisteravond ook al niet vinden, maar lijkt me sterk dat die onder de actie zou vallen? Verkopen ze ook losse iPhones gelden de acties daar ook voor dan?(niet dat ik er 1 wil, maar ter vergelijking).
De Lumia 920 en de iPhones vallen niet onder de BTW actie, zie http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html.

Uitzonderingen voor telecom en navigatie:

Alle Apple iPhones
Beltegoed kaarten en abonnementen
Nokia Lumia 820 en Lumia 920

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Bij de lokale phone house de 920 niet op voorraad, ze hadden er 2 binnen gekregen maar die waren beiden gereserveerd. Verkoper vertelde dat de andere filialen meestal maar 1 binnen hadden gekregen. Nu wel als eerste op de lijst voor als ze weer binnen komen. Hij kon ook niets vertellen over de grijze of cyaan versies. Naja mocht ik een zwarte kunnen bemachtigen dan neem ik die wel(hoewel die witte dummy ook wel erg strak uit ziet in de winkel) en kan dan altijd nog een hoesje erover doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrjeepie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-03 20:43
Zojuist mail gehad van typhone. Mijn zwarte laat ook nog even op zich wachten....

"Onlangs heeft u bij Typhone.nl een Nokia Lumia 920 besteld. Helaas is dit toestel op dit moment zeer beperkt leverbaar wegens grote populariteit en het krappe aanbod vanuit Nokia. Wij doen er alles aan om uw toestel zo snel mogelijk te leveren en wij houden u op de hoogte over wanneer u het toestel kunt verwachten. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is voor u omdat u al enige tijd wacht op uw Nokia Lumia 920."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perfectshot
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-08 11:47
Net een mail gekregen van Studentmobiel. Nog eens 2 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
  • Laatst online: 01-08 13:15
DUURT LANG!!!!

Zo dat moest er even uit.

Kreeg daar straks een mail van bol.com met bericht dat ze steeds kleine leveringen krijgen.

Ook vind ik de mens die daar bij de klantenservice werken echt een stel aparte mensen, mail 3x over de actie met het draadloze oplaadset die je kunt winnen (dus niet die van nokia) en krijg gewoon 5x dezelfde mail terug met dat de actie van nokia verlengd is, stel prutsers.

Soms zit het tegen, soms zit het mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klimi1
  • Laatst online: 29-12-2024
DarkHunterNL schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:30:
DUURT LANG!!!!

Zo dat moest er even uit.

Kreeg daar straks een mail van bol.com met bericht dat ze steeds kleine leveringen krijgen.

Ook vind ik de mens die daar bij de klantenservice werken echt een stel aparte mensen, mail 3x over de actie met het draadloze oplaadset die je kunt winnen (dus niet die van nokia) en krijg gewoon 5x dezelfde mail terug met dat de actie van nokia verlengd is, stel prutsers.
Ja heb ik ook gemerkt , ze antwoorden maar niet op je berichten en sturen gewoon een standaardmail die ze gewoon koppieren en pasten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Net gebeld door Coolblue, mijn witte Lumia 920 wordt morgen afgeleverd! (besteld 27 november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 19:05:
Net gebeld door Coolblue, mijn witte Lumia 920 wordt morgen afgeleverd! (besteld 27 november)
Mooi hoor.. blij voor je! ik zit ook te wachten op de witte, ik had van CB begrepen dat ik m e 26ste krijg,
hadden ze jou dat ook gemeld, want dan trek ik ze aan hun staart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faasnl
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-04 21:44
Vandaag de rode gekregen die ik los twee dagen heb besteld bij Alternate. Blij mee! :) Nu alleen morgen nog even een microsim halen bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

snip

[ Voor 98% gewijzigd door marrik op 23-01-2013 21:27 . Reden: ---verkeerde topic--- ]

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:03
Perfectshot schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:11:
Net een mail gekregen van Studentmobiel. Nog eens 2 weken wachten...
Welke kleur heb je en wanneer heb je hem besteld? Ik heb namelijk geen mail gekregen.

Ik heb een zwarte besteld op 16 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 11:18
Sjonge jonge, heb je twee maanden gewacht op die witte 920 van Coolblue, bellen ze eindelijk vandaag dat hij morgen geleverd wordt, wat denk je? Krijg ik zojuist weer een mail dat er een storing bij Tele2 is waardoor ze geen contract kunnen opmaken: levering kan dus morgen niet plaatsvinden.... Het zit ook echt totaal niet mee hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:13
http://www.wpcentral.com/...ce=wpc&utm_medium=twitter

fraai, hoop dat hij hier ook komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Wow, toch wel een erg verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht een mail van Bol gekregen dat mijn zwarte lumia 920 verstuurd is!
Ik heb hem 11 januari besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:00:
lol... ik 6 januari en niks... |:(

Lekkere afhandeling daar bij bol dan :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 15:12

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:00:
No f*cking way!?! Dat is nu verdomme al de 2e keer dat iemand die na mij de zwarte 920 heeft besteld 'm eerder ontvangt. Eerder is dit ook al gebeurd bij deathscythe1, hij had 'm besteld op 01-01-2013. Heb hierover nu al meerdere keren contact met bol.com dat ik dit soort acties echt onacceptabel vind en nu gebeurd het weer!! De lui met van de klantenservice kunnen niets voor je betekenen en de afdeling waar het daadwerkelijk fout gaat, krijg je niet aan de lijn. Als ik m'n toestel niet met cadeuabonnen had betaald, had ik mijn bestelling al lang geannuleerd! :(

Tot zover mijn frustratie!

@TazzAtNL, zou je mij via PM je bestelnummer willen doorgeven? Dan kan ik daarmee nogmaals proberen bol.com zover te krijgen dat ze actie ondernemen en zorgen dat ze daadwerkelijk op basis van besteldatum uitleveren. Begin bijna het idee te krijgen dat ze uitleveren op basis van dag in de maand, ipv volledige datum.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Ruud2001 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:39:
[...]

@TazzAtNL, zou je mij via PM je bestelnummer willen doorgeven? Dan kan ik daarmee nogmaals proberen bol.com zover te krijgen dat ze actie ondernemen en zorgen dat ze daadwerkelijk op basis van besteldatum uitleveren. Begin bijna het idee te krijgen dat ze uitleveren op basis van dag in de maand, ipv volledige datum.
Naar mij ook graag.. Vind dit best wel teleurstellend...

Niet dat ik m je niet gun hoor TazzAtNL, maar het is wel bizar! Wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel!

[ Voor 4% gewijzigd door evadnl op 24-01-2013 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
evadnl schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:33:
[...]

24 december en niks...

Zullen vast mensen zijn die nog eerder besteld hebben,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan Nokia ook zo hard falen... Hij is gewoon NERGENS normaal leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16
Ik had hem ook nog lang niet verwacht gezien jullie verhalen allemaal.

Ik ben benieuwd wat Bol te zeggen heeft over dit verhaal...

edit:
Hmm, ik zie nu dat ik kennelijk 2 accounts heb bij tweakers. :?

[ Voor 21% gewijzigd door Tazz@NL op 24-01-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazz@NL schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:54:
edit:
Hmm, ik zie nu dat ik kennelijk 2 accounts heb bij tweakers. :?
lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Heb gisteren mn rode lumia 920 besteld bij CB!!!
In combo met Vodafone altijd abo!!
Leveringsdatum (verwacht): 13-2-2013

Durf niet het word-doc. aan te passen....dus indien iemand dat voor mij kan doen ....Thnx!!!

En nu maar aftellen!!!! Can't wait

Witte Lumia 920 opgehaald op op 23-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Pff... bij ieder gesprek met de bol.com klantenservice neemt mijn frustratie over deze tent toe. Heb nu dus al 2 cases waarin exact hetzelfde toestel na mij is besteld, maar eerder is uitgeleverd. Eerst volhouden dat ze uitleveren op basis van besteldatum en dat er sprake is van een incident, waarvoor excuses. Nu we een 2e case hebben, krijg ik eerst een compleet onzin-verhaal: "Zo werkt het systeem en u kunt het beste nu de bestelling annuleren, wachten op refund van uw cadeaubonnen waarna u de bestelling opnieuw moet plaatsen. Dan heeft u het toestel direct de volgende dag in huis, want zo werkt het systeem... :F Toen ik daarna vertelde dat de leverdatum nog altijd op 8-10 weken staat, bleek dat bij nader inzien toch niet zo'n goed idee. Nee, in dat geval zetten we de klacht door naar de afdeling 'vertraagde levering'. Moet er wel rekening mee houden dat een antwoord daarvan doorgaans enkele dagen op zich laat wachten... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Dat je de gele niet meer kan pre-orderen bij coolblue, baart mij toch enige zorgen..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:31
Zal wel te maken hebben dat ze niet een te lange wachtlijst willen hebben, vooral aangezien er nog geen gele zijn geleverd. Toen ik hem vorige week bestelde gaven ze mij al een (onder voorbehoud) verwachte levering van eind februari.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhensen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02-2023
toen ik de witte bij CB bestelde op 15-1 was het ook al eind februari dat ze afgaven..

Nu staat er in principe 26-jan maar of ik hier van uit kan gaan is maar net de vraag...
Al met al blijft het voor eenieder onduidelijk wie wat krijgt om uit te leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 07:46

defcon84

Multipass?

Popmart1970 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:13:
Heb gisteren mn rode lumia 920 besteld bij CB!!!
In combo met Vodafone altijd abo!!
Leveringsdatum (verwacht): 13-2-2013

Durf niet het word-doc. aan te passen....dus indien iemand dat voor mij kan doen ....Thnx!!!

En nu maar aftellen!!!! Can't wait
done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@defcon84 Thanx !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 16:36
evadnl schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:33:
[...]

Ik heb 11 december bij bol een zwarte besteld... ook nog niets.

lijst geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-03-2024
Wat is het beste abbo dat jullie tot nu toe tegen zijn gekomen ? Ik heb het liefst minstens 500 mb internet maar bel en sms boeit mij niet zo veel :P Ik zat te denken aan vodafone altijd met 90belminuten en 4gig internet. Dan is het nog de vraag of ik een 1 jarig of 2 jarig abbo neem... een 2 jarig abbo is maar 130 euro duurder in totaal volgens mijn berekeningen :S of hou ik ergens geen rekening mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

foxbow schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:00:
Wat is het beste abbo dat jullie tot nu toe tegen zijn gekomen ? Ik heb het liefst minstens 500 mb internet maar bel en sms boeit mij niet zo veel :P Ik zat te denken aan vodafone altijd met 90belminuten en 4gig internet. Dan is het nog de vraag of ik een 1 jarig of 2 jarig abbo neem... een 2 jarig abbo is maar 130 euro duurder in totaal volgens mijn berekeningen :S of hou ik ergens geen rekening mee ?
De bijbetaling van de Lumia? ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen74
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-08 14:49
Net gebeld door Coolblue, mijn rode lumia 920 wordt zaterdag 26/1 bezorgd, besteld op 27/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Laatst online: 27-07 11:07
jurjen74 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:15:
Net gebeld door Coolblue, mijn rode lumia 920 wordt zaterdag 26/1 bezorgd, besteld op 27/11
Als ze nu nog steeds bezig zijn met november, dan gaat mijn rode van 6/1 nog wel even duren. Maar ben wel blij te lezen dat ze nog steeds binnen komen en dat niet pas 13/2 de volgende batch is. Nu maar hopen dat ze 13/2 wel gaan redden.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gedoe bij Coolblue:

Afgelopen maandag werd ik gebeld om een afleverafspraak te maken. Voor afgelopen woensdagavond een afspraak gemaakt. Ik kreeg direct na het telefoontje om de afspraak te maken netjes een mailtje met de afspraak die we gemaakt hadden en het contract van Vodafone. Echter zag ik in dit contract staan dat ik geen nummerbehoud had aangevraagd bij mijn bestelling, wat ik toch zeker wel had gedaan. Ik heb dus direct weer naar Coolblue gebeld dat dit niet klopt en of dit in orde kon worden gemaakt. Moeilijk, moeilijk, waarschijnlijk kon dit niet meer. Uiteindelijk zou de jongeman van de klantenservice een opmerking bij mijn bestelling zetten en zou het in orde worden gemaakt. Als ik de volgende dag nog niet was gebeld dat het in orde was moest ik zelf maar weer even bellen.

Volgende dag (afgelopen dinsdag) uiteraard nog niks gehoord dus de telefoon weer gepakt en er werd me verteld dat er geen nummerportering kon worden aangevraagd omdat ze mijn simkaartnr niet hadden (WAAROM VRAAG JE DAT DAN NIET METEEN?!!!). Ik heb dus direct mijn simkaartnr opgezocht en doorgegeven aan CB, daarna zou het allemaal in orde komen en zou er de volgende dag (afgelopen woensdag) opnieuw worden gebeld om een afleverafspraak te maken.

De volgende dag was er uiteraard 's avonds weer niet gebeld om een afspraak te maken, dus heb ik de telefoon weer ter ore genomen om eens te kijken wat de status was: "Sorry meneer, onze abonnementenafdeling is er nog mee bezig. U wordt zo snel mogelijk gebeld!"

Uiteindelijk vandaag (donderdag) goed nieuws, CB belde zojuist dat de nummerportering 'as we speak' geregeld wordt. Ook hebben we weer een afleverafspraak gemaakt, dit keer voor as. maandag. Direct na het gesprek kreeg ik weer netjes een mailtje met afspraak en contract. Echter stond er wéér in het contract dat ik geen nummerbehoud had aangevraagd! Direct weer gebeld en kreeg nu het vage antwoord dat er een notitie van was gemaakt en dat het dan waarschijnlijk wel goed zou komen...

Ik vind het allemaal een beetje ongeïnteresseerd overkomen tegenover de mensen waaraan ze hun geld moeten verdienen. Het is dat CB zoveel goedkoper is dan bijvoorbeeld de Phonehouse, anders dacht ik er de volgende keer dat ik er iets bestel nog wel eens goed over na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
jurjen74 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:15:
Zou je het Skydrive document willen invullen ? Is fijn voor mede Tweakers om te weten Wie wat besteld heeft, wanneer, waar enz. :)

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Popmart1970
@Sentinel89

Heb toch voordat ik bij CB besteld heb ff gegoogled over hun prestaties!! Voornamelijk positief....en dat tegen toch scherpe prijzen!!!

Uiteraard is jouw geval balen....maar denk dat dit eerder een uitzondering is dan een regel!!

Succes in elk geval en we duimen voor een snelle en goede afloop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:34
Verander de link naar het word document in een link naar het excel document. Werkt beter en ziet er veel beter uit! https://skydrive.live.com...&authkey=!ACRaz91lJCp6LI8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Sinus_rhythm schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:39:
Verander de link naar het word document in een link naar het excel document. Werkt beter en ziet er veel beter uit! https://skydrive.live.com...&authkey=!ACRaz91lJCp6LI8
Ziet er inderdaad beter uit, maar hij lijkt niet compleet te zijn, kan mezelf namelijk niet vinden :P . Ook staat truffel50 boven mij in de oorspronkelijke lijst en die kan ik ook niet vinden in jouw lijstje.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 24-01-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik zie mijzelf ook niet meer?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:34
Heb het excel document gevonden bij de opmerkingen van het word document. Heb de lijst niet heel grondig gecontroleerd, maar vond heb nog een vermelding waard :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timminater
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 00:41
misschien handig om in het excel bestand een kolom toe te voegen voor laatste datum van aanpassing, zo voorkom je dat er mensen tussen staan die de status niet updaten en verwarring voor anderen veroorzaken.
Zelf trouwens gereserveerd bij de MediaMarkt, rood toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Laatst online: 28-12-2024
GokuSsj schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:52:
[...]

Ziet er inderdaad beter uit, maar hij lijkt niet compleet te zijn, kan mezelf namelijk niet vinden :P . Ook staat truffel50 boven mij in de oorspronkelijke lijst en die kan ik ook niet vinden in jouw lijstje.
Ik vind het er ook veel beter uitzien in Excel, misschien dat degene die er nog niet in staan, maar wel in het word doc, zichzelf er even bijzetten.

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35
Misschien ook een idee voor tweakers om dit in meer prijzentopics te doen. De discussie is er in ieder geval een stuk beter op geworden.
Nog graag gedaan trouwens, de suggestie :*)

Zit zelf op dit moment nog even te wachten op mijn vader want die gaat mogelijk het huidige abonnement van t-mobile omzetten naar een flex bedrijfsbundel. Hoe of wat je daarbij moet doen is me ook nog effe onbekend, maar gezien de slechte levertijden maakt het me weinig uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Als ik zo in dat bestand kijk,

Valt het me op hoeveel mensen in januari besteld hebben bij bol.com en het toestel al hebben en de mensen die veel eerder besteld hebben nog niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilestFool
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-01 09:45
Mijn zwarte L920 is net binnen gekomen van Bol. Besteldatum: 10 januari 2013. En hij is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Wat moet ik me hier nu bij voorstellen:?

http://yilujia.en.made-in...umia-Smartphone-920-.html
Model 920
Type Smartphone
Key Features
Storage Capacity 1 GB
Color Black
Network Generation 4G
Network Technology EDGE, EGPRS, GSM, HSDPA, HSPA+, HSUPA, LTE, WCDMA (UMTS)
Band GSM 850/900/1800/1900 WCDMA (UMTS) 850/900/1900/2100 LTE 800/900/1800/2100/2600
Camera 8.7 MP
Operating System Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
  • Laatst online: 16-09 08:25
Iemand tijd over?

Anders is het ook wel handig om erbij te zetten wat de prestaties per bedrijf zijn.
Bijv. Bol.com Aantal bestellingen= 15, geleverd= 5, ratio=33%
CB Aantalbestellingen= 22, geleverd= 4, ratio= 18%

Dit geeft mij meer inzicht waar ik het beste kan bestellen.
Eventueel nog opgesplitst per kleur.

Nu mis ik het overzicht en het doel van het document (maar dat is natuurlijk persoonlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
foxbow schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:00:
De Tele2 abonnementen zijn soms ook aardig goedkoop in vergelijking met andere providers, vooral als je niet zoveel data nodig heb.
Tele2 zit alleen op het T-mobile netwerk en ik heb geen verdere ervaring met Tele2.

Voorbeeld van pdashop
Goedkoopste 1-jarig abonnement van Tele2:
SmartMix 100 (100 min/sms) i.c.m. 200MB data: 12 * €20 + €445 + €30 (aansluitkosten) = €715
SmartMix 450 (450 min/sms) i.c.m. 200MB data: 12 * €42.50 + €179 + €30 (aansluitkosten) = €719

Oh, ik was zo aan het rekenen gegaan dat ik onderstaande ook maar hier heb neergezet. Niet per se dus goedkoop ofzo:

2 jarig:
SmartMix 100 (100 min/sms) i.c.m. 200MB data: 24 * €17 + €445 + €30 (aansluitkosten) = €883
SmartMix 300 (300 min/sms) i.c.m. 200MB data: 24 * €29 + €179 + €30 (aansluitkosten) = €905

Vodafone 1-jarig
Vaak 500MB (90 min, onbeperkt sms, 500MB data): 6 * €28.13 + 6 * €37.50 + €294 + €30 = €741.78
Vaak 500MB (140 min, onbeperkt sms, 500MB data): 6 * €31.88 + 6 * €42.50 + €294 + €30 = €770.28
Altijd 1GB (90 min, onbeperkt sms, 4GB data): 6 * €31.88 + 6 * €42.50 + €306 + €30 = €782.28
Vaak 1GB (140 min, onbeperkt sms, 4GB data): 6 * €31.88 + 6 * €42.50 + €294 + €30 = €770.28

EDIT: of zoals Denzis aangaf:

1-jarig Tele2 SmartMix 450 (450 min/sms, 1.5GB data): 12 * €55 + €46 + €30 = €736.
Moet je wel even over het feit dat je €55 p/maand mag lappen heen stappen...

Bovenstaande zijn voorbeelden op één website. 't is allemaal zó ondoorzichtig. Zou mooi zijn als er 1 site was die gewoon alle sites/providers e.d. vergeleek. Want nu is er bijna geen doorkomen aan...

[ Voor 11% gewijzigd door Piet91 op 24-01-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Haha, Fouten worden wel vaker gemaakt, ga je je hier iets van aantrekken :P . Volgens mij koopt iedereen een L920 omdat ze weten dat het een windows phone is :P. Zag laatst ook een marktplaats advertentie waar android opstond. Gewoon een foutje, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
EvilestFool schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:01:
Mijn zwarte L920 is net binnen gekomen van Bol. Besteldatum: 10 januari 2013. En hij is geweldig.
Mijn bezorger heeft het aflevertijdvak niet gehaald... Hij zou nog wel moeten komen vandaag. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilestFool
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-01 09:45
Tazz@NL schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:10:
[...]

Mijn bezorger heeft het aflevertijdvak niet gehaald... Hij zou nog wel moeten komen vandaag. 8)7 8)7
Ik hoop dat je hem snel krijgt. Ik heb hem opgehaald bij een afhaalpunt. Maar Ik hoop alleen dat die van jou beter is verpakt want die was mij was schandalig slecht verpakt. De telefoon(inclusief verpakking) viel er gewoon uit aan de balie. Dat ben ik niet gewend van bol. En zeker bij zo'n dure bestelling zou je wat zorg mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Piet91 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:09:
[...]

De Tele2 abonnementen zijn soms ook aardig goedkoop in vergelijking met andere providers, vooral als je niet zoveel data nodig heb.
Tele2 zit alleen op het T-mobile netwerk en ik heb geen verdere ervaring met Tele2.

Voorbeeld van pdashop
Goedkoopste 1-jarig abonnement van Tele2:
SmartMix 100 (100 min/sms) i.c.m. 200MB data: 12 * €20 + €445 + €30 (aansluitkosten) = €715
SmartMix 450 (450 min/sms) i.c.m. 200MB data: 12 * €42.50 + €179 + €30 (aansluitkosten) = €719

Oh, ik was zo aan het rekenen gegaan dat ik onderstaande ook maar hier heb neergezet. Niet per se dus goedkoop ofzo:

2 jarig:
SmartMix 100 (100 min/sms) i.c.m. 200MB data: 24 * €17 + €445 + €30 (aansluitkosten) = €883
SmartMix 300 (300 min/sms) i.c.m. 200MB data: 24 * €29 + €179 + €30 (aansluitkosten) = €905

Vodafone 1-jarig
Vaak 500MB (90 min, onbeperkt sms, 500MB data): 6 * €28.13 + 6 * €37.50 + €294 + €30 = €741.78
Vaak 500MB (140 min, onbeperkt sms, 500MB data): 6 * €31.88 + 6 * €42.50 + €294 + €30 = €770.28
Altijd 1GB (90 min, onbeperkt sms, 4GB data): 6 * €31.88 + 6 * €42.50 + €306 + €30 = €782.28
Vaak 1GB (140 min, onbeperkt sms, 4GB data): 6 * €31.88 + 6 * €42.50 + €294 + €30 = €770.28

Vodafone 2-jarig
Smartmix 450 met XL internet 1 jaar lijkt me voordeliger..

55 pm 46 aanbetaling
450 minuten
1.5gb internet
30 euro aansluitkosten.

iets duurder dan de goedkoopste van tele2 maar krijg dan wel wat meer waar voor je geld..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
EvilestFool schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:22:
[...]

Ik hoop dat je hem snel krijgt. Ik heb hem opgehaald bij een afhaalpunt. Maar Ik hoop alleen dat die van jou beter is verpakt want die was mij was schandalig slecht verpakt. De telefoon(inclusief verpakking) viel er gewoon uit aan de balie. Dat ben ik niet gewend van bol. En zeker bij zo'n dure bestelling zou je wat zorg mogen verwachten.
Net op de track en trace gezien dat hij thuis is afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hartstikke nep... Wss zit er Android op met een WP skin...

Ze vermelden nergens het merk Nokia en als je goed kijkt zie je dat de naam Nokia op het scherm ook 'zorgvuldig' is weggestreept.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2013 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Ik wil mijn toestel los halen bij The Phone House...
Is dat een goed idee denken jullie? Of moet ik via inet bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Ladykiller007 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:37:
Ik wil mijn toestel los halen bij The Phone House...
Is dat een goed idee denken jullie? Of moet ik via inet bestellen?
Als een filiaal de kleur heeft die je wilt hebben, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubs
  • Laatst online: 28-07 15:28
Voor mensen die eergister bij Vodafone een bestelling hebben gedaan voor een levering van de 28e, ik kreeg net het volgende in de mail van Vodafone:

"Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak."

Of het een standaard mailtje is wat verzonden wordt als het product niet direct op voorraad is of dat het is dat het de 28e niet geleverd kan worden is me niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladykiller007
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:43
Russel88 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:39:
[...]

Als een filiaal de kleur heeft die je wilt hebben, waarom niet?
Oki...dan ga ik zo maar eens ff checken...
Wilde graag een witte versie hebben...

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCP
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-03 12:11

LCP

Biertje?

Heb de gele bij Bol.com in bestelling staan, maar zoals het nu lijkt wordt deze pas over 2 maanden ofzo geleverd. Had ik geen zin meer in, dus heb de Phonehouse maar gebeld. Ze hadden op de Kinkerstraat in Amsterdam nog een zwarte liggen, dus die ligt nu voor me in vol ornaat! :) Ikke is blij en de gele bij Bol wordt geannuleerd :) Wat een geweldig toestel is het! SkyDrive document aangepast.

Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Grrr dit is de tweede al waarvan ik dit zie... Begint echt belachelijk te worden bij Bol.com :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net van nokiacadeau bericht gehad dat de draadloze lader, onderweg is. Toch redelijk snel.😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:21:
Net van nokiacadeau bericht gehad dat de draadloze lader, onderweg is. Toch redelijk snel.😊
Ze zijn blij dat er eindelijk iemand een besteld. Als er geen nokias worden uitgeleverd :')

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-03-2024
Rubs schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:44:
Voor mensen die eergister bij Vodafone een bestelling hebben gedaan voor een levering van de 28e, ik kreeg net het volgende in de mail van Vodafone:

"Het door jou bestelde artikel is op dit moment niet voorradig. Zodra we het product weer voorradig hebben, bellen we je voor het maken van een leverafspraak. Onze excuses voor het ongemak."

Of het een standaard mailtje is wat verzonden wordt als het product niet direct op voorraad is of dat het is dat het de 28e niet geleverd kan worden is me niet helemaal duidelijk...
Haha, kreeg van de week nog een belletje van een kerel van vodafone dat hij ze op voorraad had en ik hem de volgende dag binnen had als ik nu zou bestellen :')

Hij kwam ook met een deal aanzetten van 6 maanden 21.25, 6 maanden 42.50 +360 voor telefoon = 4 gig internet onbeperkt sms en 90minuten bellen. Omdat ik al klant ben komt dat neer op 742.5
Dat is de eerste keer dat ik van vodafone een deal hoor waarbij bestaande klanten voordeliger uitzijn(ook al is het maar een paar euro)

Zat net ook bij tele 2 te kijken en daar ben je goedkoper uit met 1.5gb als met 1gb :') die telecom bedrijven zijn echt knettergek met die prijzen.
tele2 xlarge smartmix(1.5gig) 100 sms/min=702 totaal voor 12 maanden + 30 aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Laatst online: 20-09 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Das lekker, mij werd bezworen aan de telefoon door Vodafone dat hij op voorraad was en binnen 5/10 dagen geleverd zou worden, diverse malen gevraagd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
foxbow schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 20:52:
[...]

Haha, kreeg van de week nog een belletje van een kerel van vodafone dat hij ze op voorraad had en ik hem de volgende dag binnen had als ik nu zou bestellen :')

Hij kwam ook met een deal aanzetten van 6 maanden 21.25, 6 maanden 42.50 +360 voor telefoon = 4 gig internet onbeperkt sms en 90minuten bellen. Omdat ik al klant ben komt dat neer op 742.5
Dat is de eerste keer dat ik van vodafone een deal hoor waarbij bestaande klanten voordeliger uitzijn(ook al is het maar een paar euro)

Zat net ook bij tele 2 te kijken en daar ben je goedkoper uit met 1.5gb als met 1gb :') die telecom bedrijven zijn echt knettergek met die prijzen.
tele2 xlarge smartmix(1.5gig) 100 sms/min=702 totaal voor 12 maanden + 30 aansluitkosten.
732 toch? Tele2

EDIT: stom.. overheen gelezen..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was naar amersfoort gegaan phonehouse hadden hem niet, op de site staat dat je veel meer bij betaald maar ik betaalde maar 199.95 bij met VF 42.50 ze hadden er nog 1 liggen in Overvecht PhoneHouse:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 06:48
Vanavond de Lumia 920 zwart gekocht bij PH Kanaleneiland. Was het wachten zat, annuleer mijn bestelling bij CB. Skydrive document aangepast.

Hij is mooi... De rest succes met wachten :P

[ Voor 14% gewijzigd door Dizzy1 op 24-01-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Pfoe het is dat ik de 10GB actie via GSMeasy veilig kon stellen. Het wachten duurt nu wel lang! GSMeasy weet niet wanneer het toestellen binnen krijgt. Dus waarschijnlijk komt mijn gevreesde februari dichterbij.

Wat me wel opvalt is dat de prijzen rondom de 920 gelijk blijven! Laten we hopen dat dat zo blijft zodat het toestel waarde vast blijft zodat we het volgend jaar makkelijk kunnen verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasmaas
  • Laatst online: 20:34
Dewaterweg schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:47:
Pfoe het is dat ik de 10GB actie via GSMeasy veilig kon stellen. Het wachten duurt nu wel lang! GSMeasy weet niet wanneer het toestellen binnen krijgt. Dus waarschijnlijk komt mijn gevreesde februari dichterbij.

Wat me wel opvalt is dat de prijzen rondom de 920 gelijk blijven! Laten we hopen dat dat zo blijft zodat het toestel waarde vast blijft zodat we het volgend jaar makkelijk kunnen verkopen :D
Hij is nog maar een week officieel uit in Nederland, dus zo gek is dat ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
maasmaas schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 22:53:
[...]

Hij is nog maar een week officieel uit in Nederland, dus zo gek is dat ook weer niet :)
Volgens mij was de 10 januari de launch datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 11:12
Om 20:00 mijn zwarte Lumia opgehaald en meteen maar een Geek Squad Protect & Support verzekering erbij afgesloten voor € 49,47 per kwartaal (incl. assurantiebelasting). Wat een verschil ten opzichte van Windows Phone 7. WhatsApp laadt als de brandweer, Facebook gaat retesnel en de foto's zijn geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Zojuist mijn rode 920 besteld bij Clove, ben benieuwd wanneer ik de telefoon krijg! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GokuSsj schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:52:
[...]

Klopt; ik sta er ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Wil je mij je bestelnummer doorsturen via PM? Nog meer feiten om bol.com mee om de oren te slaan. Ze komen de afspraak van levering op basis van besteldatum namelijk keer op keer niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
ob3lix schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:02:
Zojuist mijn rode 920 besteld bij Clove, ben benieuwd wanneer ik de telefoon krijg! :*)
Weet er iemand of dat je kan zien wanneer de bestelling in behandeling is genomen etc.?
Of kun je het pakket pas volgen wanneer deze in handen van DHL is?

Heb namelijk nog geen ervaring met Clove. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:21:
Hoelang geleden had je de aanvraag gedaan?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-09 16:36
gister klacht mail gestuurd naar Bol dat ik het belachelijk vond dat er mensen waren die na mij hadden besteld en toch al een toestel hadden. belletje terug dat dat inderdaad niet kon maar dat ze daar niets aan kunnen doen want er waren geen toestellen om af te sturen en ik kon dus gerust nog 8 weken moeten wachten. krijg ik uur later een mail van een andere medewerker die de schuld gaf aan de late bestelling van mijn kant, want alles na 14 dec zou vertraging hebben. ik geantwoord met het feit dat ik op 12 december al besteld had... en zowaar een paar uur later een mail dat mijn toestel onderweg is.

Klagen lijkt dus soms wel effect te hebben en lukt het niet bij de één dan kan je het gewoon nogmaals bij een ander proberen (mits je in je recht staat natuurlijk). Ook vreemd dat de ene medewerker zegt dat er geen toestellen meer zijn en vervolgens krijg ik een paar uur later een verzend bericht van een andere medewerker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik blijf bol.com ook stalken. Ook al heb ik na 15 december besteld, feit blijft dat ze volhouden te leveren op basis van besteldatum. Nu keer op keer blijkt dat dit niet het geval is, hebben we m.i. alle reden om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Ruud2001 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:02:
Ik blijf bol.com ook stalken. Ook al heb ik na 15 december besteld, feit blijft dat ze volhouden te leveren op basis van besteldatum. Nu keer op keer blijkt dat dit niet het geval is, hebben we m.i. alle reden om te klagen.
Heb ze nu ook een boze mail gestuurd met link naar dit topic. Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jawel hij is binnen! (zwarte 5-1-13 besteld bij CB)
super mooi toestel.
het is wel even wennen want ik kom van android af maar dat gaat vrij snel.

voor die die nog zitten te wachten het toestel is het meer dan waard!!!

iedereen succes!

ps.
kan iemand voor mij het skydrive docje aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evadnl
Goh reactie van de Bol.com klantenservice, standaard reactie:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 januari 2013.

De officiële releasedatum van de Nokia Lumia 920 was 14 januari 2013. Het toestel bleek al zeer populair in pre-orders. Ten gevolge hiervan is er sprake van een landelijk tekort van de Nokia Lumia 920. Dit betekent dat wij snelle levering van dit toestel bij een bestelling na 15 december 2012 niet kunnen garanderen. De verwachte levertijd is onbekend. Uiteraard proberen wij iedereen zo snel mogelijk van zijn/haar toestel te voorzien.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Nivard

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
Oftewel, ze hebben heel m'n mail niet gelezen, nee gewoon de standaard reactie gecopy-paste. Je word lekker serieus genomen daar, eerste en laatste keer dat ik iets besteld bij bol.com... Geen zin om te annuleren en dan weer ergens anders te bestellen omdat je dan weer helemaal achteraan kunt aansluiten.. :( |:(

[ Voor 10% gewijzigd door evadnl op 25-01-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
evadnl schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:20:
Goh reactie van de Bol.com klantenservice, standaard reactie:

[...]

Oftewel, ze hebben heel m'n mail niet gelezen, nee gewoon de standaard reactie gecopy-paste. Je word lekker serieus genomen daar, eerste en laatste keer dat ik iets besteld bij bol.com... Geen zin om te annuleren en dan weer ergens anders te bestellen omdat je dan weer helemaal achteraan kunt aansluiten.. :( |:(
ook niet eens de moeite genomen om je naam neer te zeggen, alleen geachte heer :')

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ob3lix schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 00:02:
Hun ff een berichtje sturen via Twitter: https://twitter.com/clovetechnology

Ze reageren altijd snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Haha, volgens het artikel: Nokia meldt vooruitgang bij productie Lumia 920 . Is er vooruitgang :P, ben benieuwd wanneer we dit gaan merken dan :P
http://www.allaboutphones...-productie-lumia-920.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ob3lix
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:05:
[...]

Hun ff een berichtje sturen via Twitter: https://twitter.com/clovetechnology

Ze reageren altijd snel.
Thanks, even me twitter account onder het stof vandaag halen :P

edit:
Kreeg inderdaad snel antwoord, namelijk: Your order is being dispatched by DHL today. A tracking number will come through shortly.

Klinkt goed, blijkbaar zijn de rode daar goed bevoorraad, anders hadden ze dat wel vermeld. :)

[ Voor 28% gewijzigd door ob3lix op 25-01-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van het vodafone forum:

Dus bij deze aan allemaal een update: we hebben zojuist een voorraad zwarte Nokia Lumia 920 ontvangen welke verdeeld zullen worden over onze verschillende kanalen en uitgeleverd. Vanaf vandaag zullen regelmatig voorraden binnenkomen zodat we alle orders kunnen gaan afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Weet iemand of de versie die vodafone in Nederland levert gebrand is en/of eventueel gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
update van Vodafone ( 1:15 PM":

http://forum.vodafone.nl/...0294/highlight/false#M398
Dus bij deze aan allemaal een update: we hebben zojuist een voorraad zwarte Nokia Lumia 920 ontvangen welke verdeeld zullen worden over onze verschillende kanalen en uitgeleverd. Vanaf vandaag zullen regelmatig voorraden binnenkomen zodat we alle orders kunnen gaan afwerken.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHunterNL
Hopelijk krijgt bol.com ook leveringen dan :)

Pagina: 1 ... 27 ... 40 Laatste

Let op:
Als er iemand een toestel binnen heeft dan wordt dat hier vanzelf gemeld, daar hoeft niet steeds om te worden gevraagd. Kijk ook eerst of of datgene wat je wilt vragen/melden al niet is gepost omdat er erg veel hetzelfde voorbij komt en dat is niet de bedoeling.

Zoeken doe je met de zoekbalk bovenaan de pagina, gebruik die eerst :)

Offtopic of inzetloze posts krijgen vanaf nu direct een *schop*.

Wie welke waar heeft besteld kun je vinden in dit Skydrive document.